[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 marca 2010, 14:35:27 - prof
Hetman Zamość wycofał się z rozgrywek drugiej ligi

Koniec drugoligowej piłki w Zamościu. We wtorek zarząd Hetmana wobec dramatycznej sytuacji organizacyjnej i finansowej podjął decyzję o wycofaniu się z rozgrywek drugiej ligi.



źródło: Dziennik Wschodni

RzeznikKSG - 16 marca 2010, 14:37:14 - *.stk.vectranet.pl
nie moge uwiezyc;/

chester - 16 marca 2010, 14:37:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
rozgrywki II ligowe w obecnej formie "wykończyły" sporo klubów i jeszcze niejeden "wykończą"

kibic - 16 marca 2010, 14:39:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktos bedzie za nich w 2 lidze ??

Ryzy - 16 marca 2010, 14:39:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda kibicow i klubu ;/ Kibice trzymajcie sie i zrobcie jak Pogon a dobrze Wam to wyjdzie! Pozdro od Widzewiaka

ked - 16 marca 2010, 14:40:33 - *.netia.com.pl
'Wykończyły' te kluby, które grają na kredyt bez pokrycia - nie masz kasy - graj niżej.

bartekp - 16 marca 2010, 14:40:42 - *.static.multimetro.pl
Szkoda.

uszonkiel - 16 marca 2010, 14:43:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzymajcie się Byłem raz w Zamościu naprawdę fajne miasto i kibice szkoda Hetmana. Kibic Korony

Wiślak - 16 marca 2010, 14:45:49 - *.tepsalan.pl
Drodzy kibice Hetmana, trzymaj Cie sie to przez Late i Kolatora te drugie ligi nawymyslali, a teraz kluby nie daja rady. Nie bać PZPN

Waldhofer - 16 marca 2010, 14:46:09 - *.236.0.6
II liga traci kolejną wielką firmę. W następnym sezonie grupa wschodnia straci niemal całkowicie na swej atrakcyjności. Zamiast Zamościa czy długo wyczekiwanego tam Hutnika będziemy mieć wsie: Szarowolę i Nadarzyn oraz niewiele większe Niepołomice i Sokółkę

GórnikPolk - 16 marca 2010, 14:46:53 - *.vectro.com
Szkoda klubu, a przede wszystkim kibiców. Trzymajcie się ciepło!! Kibic Górnika Polkowice.

FCLKSZO - 16 marca 2010, 14:50:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
współczucie nie pomoże

Vito - 16 marca 2010, 14:50:57 - *.lublin.mm.pl
Ale lipa...:/ Piłka nożna na naszej Lubelszczyźnie to dno...i wodorosty!!!

ŁOMŻYNIAK - 16 marca 2010, 14:51:21 - *.lomza.vectranet.pl
ŁKS Łomża miał to samo ale się powoli podnosi i w klubie jest coraz lepiej i staje na nogi
Hetmanowi życzę żeby wrócili do 2 ligi i zaczęli się podnosić jak ŁKS
Pozdro dla kiboli Hetmana

polo - 16 marca 2010, 14:53:09 - *.chello.pl
a co z pilkarzami

kks - 16 marca 2010, 14:53:20 - *.rtk.net.pl
szkoda naprawde hetmana i co teraz bd z kibicami komu oni maja robic oprawy i dopingowac kibice poszukajcie jakiegos dobrego sponsora

jha - 16 marca 2010, 14:54:32 - *.netis.net.pl
Szkoda ich pozdrowienia z Jastrzębia

Świt - 16 marca 2010, 14:54:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda Hetmana
trzymajcie się chłopaki wracajcie jak najszybciej
Świt

Prezes - 16 marca 2010, 14:56:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To wszytsko wina Łukasza Przybysza pierw miał płacone duze pieniadze za granie z góry a potem przychodził pod wpływem alkoholu i grał mecze. WSTYD PRZYBYSZ WSTYD!!

zerp - 16 marca 2010, 15:02:17 - *.kimsufi.com
Ja też nie mogę UWIERZYĆ, że takie "kaleki" językowe jak RzeznikKSG chodzą po tym świecie.

astamanian - 16 marca 2010, 15:04:06 - *.brzesko212.tnp.pl
Hetmanowcy znana marka dadza rade choc dla prawdzwych kibicow to potezny cios prosto w serce wiem co mowie!.. MY KIBICE OKOCIMSKIEGO BRZESKO kiedys to przezylismy jak bedac (w dawnej 2 lidze czyli po terazniejszemu jakby w pierwszej w przedsionku exktrklasy) nawet nie bedac na mejscu spadkowym z powodu zawirowan ze sponsorem musielismy sie poddac i przezyc gorycz "spadku" o 2 klasy rozgrywkowe ..bolesny cios! ..naszczescie czas goi rany dzis juz nikt prawie tego "nie pamieta" a w miescie i klubie idzie ku lepszemu i moze jeszcze bedzie Nam dane wrocic do czasow swietnosci.;)
POWODZENIA HETMANOWCY!
.
AVE OKOCIMSKI

in - 16 marca 2010, 15:04:30 - *.olsztyn.mm.pl
Wielka szkoda...
Trzymajcie sie i wracajcie jak najszybciej do powaznej pilki!
Pozdrowienia od kibica Jezioraka Iława

V-ce Preze - 16 marca 2010, 15:04:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Masz racje !!! Alkoholowe wyskoki i brak szacunku dla kolegów z drużyny dezorganizował prace całego klubu !!! Łukaszowi Przybyszowi mówimy nie !!!!

WIDZEWIAK - 16 marca 2010, 15:05:00 - *.toya.net.pl
W trudnych chwilach w y t r w a ł o ś c i życzą kibice WIDZEWA RTS ŁÓDŹ

Stal&Raków - 16 marca 2010, 15:05:03 - *.ip.netia.com.pl
Trzymajcie sie wszyscy prawdziwi kibice Hetmana.
Pozdro
1921 & 1938 & 1905

FABIANO - 16 marca 2010, 15:06:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Najpierw dawają licencje potem zabierają-odwieszają zakaz transferów i tak w kółko. Potrafią tylko "kulejących" dobijać zamiast zabrać się do roboty i stworzyć choć jedną drużynę która jest w stanie pograć w LM której nikt od lat w kraju nie widział!!! I tak jak pisał WALDHOFER zamiast Hutnika czy Hetmana to będziemy jeżdzić po jakichś wertepach i indiańskich wioskach !!!

sztefi nh - 16 marca 2010, 15:06:51 - *.chello.pl
Może się to komuś podobać albo nie (mi się nie podoba)ale stan polskiej piłki jest taki że drużyny z ekstraklasy dostają baty od Levadi czy innych potęg piłkarskich,a drużyny w niższych liga po prostu upadają.Przykład Hutnik<Hetman,Raków,Górnik Wieliczka,Kmita i tak dalej i tak dalej

Zibi88 - 16 marca 2010, 15:07:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Był będzie jest HETMAN nasz KS.....
Teraz wszyscy którzy przyczynili się do upadku mojego kochanego klubu za to słono zapłacą....
Za pół roku powrócimy jeszcze więksi i jeszcze silniejsi!!!
HWK

Jeziorak I - 16 marca 2010, 15:08:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
współczucia..;((pozdrawiamy i zyczymy szybkiego powrotu!!!pozdro Hetman od Jezioraka Iława!

stacho - 16 marca 2010, 15:08:42 - *.zamosc.mm.pl
Ech szkoda... Gdzie my teraz pójdziemy na mecz... Ta atmosfera te mecze... Niech to szlag... Niech się cieszą Ci co źle hetmanowi życzyli... Ale Hetman się odrodzi i wróci tam gdzie jego miejsce czyli na szczebel centralnych rozgrywek... Jesienna kolejka już nie długo szlifujcie formę chłopaki w innych klubach a latem wracajcie...

KSZO1929 - 16 marca 2010, 15:10:27 - *.adsl.inetia.pl
Nigdy nie zapomnę wyjazdu w tamtym roku do Zamościa.. Pzdr chłopaki!

Prezes - 16 marca 2010, 15:14:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pare razy wyciagalem do Łukasza Przybysza reke ... zawsze odmawial ! zawsze przychodzil na mecze prosto z dyskotek . APLEUJE DO WAS TRENERZY, PREZESI, KIEROWNICY jesli chcecie aby nadal Wasz klub istanial i nie skonczył tak jak Hetman Zamość NIE ZATRUDNIAJCIE TEGO PASOŻYTA!!! PRZYBYSZ TY DRANIU!!!! http://nasza-klasa.pl/profile/14674384

WLooo.w-w - 16 marca 2010, 15:15:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibice przetrwają !!! trzymajcie się !!! pozdro z czerwonaj Łodzi

Tylko KSZO - 16 marca 2010, 15:21:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3majcie sie chłopaki.Pozdro z Ostrowca

do-kibic - 16 marca 2010, 15:21:27 - *.adsl.inetia.pl
kibic - 16 marca 2010, 14:39:21
zdecydowanie wygrałeś w grze zadaj najgłupsze pytanie w internecie po odbiór nagrody prosimy zgłosić się siedzibie tygodnika Najgłupsze Pytanie

Zenon Z - 16 marca 2010, 15:22:04 - *.chello.pl
trzymajcie się tylko hetman gks gedania

pan piotr - 16 marca 2010, 15:22:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Trudna chwila dla kibiców Hetmana. Ale dacie radę! Pozdrowienia z Kielc.

mks - 16 marca 2010, 15:22:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Trzymajcie się kibice! Pozdro z Legnicy.

mexykanos - 16 marca 2010, 15:28:17 - *.microchip.net.pl
To jest nie do pomyślenia do czego doszło w Zamościu.Jako kibic Górnika Zabrze jest mi przykro że upadł tak zasłużony klub jakim jest Hetman Zamość mając takie ładne miasto ze stadionem na 16 000 tysięcy wiary kibiców ze zdolną młodzieżą to jest normalne skandal.Mam nadzieje że Hetman odrodzi się na nowo i wróci na piłkarskie salony bez zadłużeń,z ambitną kadrą oraz ze wspaniałymi zamojskimi kibicami.
Panie Zamojski doprowadził Pan do upadku całego miasta Zamość WSTYD NA CAŁĄ POLSKĘ!!!!!!!!!!!!

xxx - 16 marca 2010, 15:30:00 - *.lublin.mm.pl
Hetman Wielki Koronny
pozdro z Koziego Grodu

T - 16 marca 2010, 15:32:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wielka szkoda Hetmana choć jestem głęboko przekonany, że ten klub jeszcze wyjdzie na prostą choć już nie w tym sezonie i na pewno od niższej klasy rozgrywkowej.

zmc - 16 marca 2010, 15:33:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Płakać się chcę ależ mi smutno... Hetman Zamość

hotcity - 16 marca 2010, 15:34:10 - *.254.212.169
A ja ich nie zaluje

1962 - 16 marca 2010, 15:36:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bedzie jak w tamtym roku z Kmita w I lidze, spadną 3 zespoły co zwiększy szansę GkS-u na utrzymanie

Burek - 16 marca 2010, 15:36:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie dla psa kiełbasa

tom - 16 marca 2010, 15:37:03 - *.range86-133.btcentralplus.com
Moj Klub Moje Miasto .To najwyrazniej jedyne rozsadne rozwiazanie zeby w przyszlosci bylo lepiej .Pamietam nie jedno spotkanie ( Unia Tarnow, Gks katowice z legia w pucharach i wiele wiele innych).Za te emocje i wielekie dzieki. Hetman to klub ktorym zylo to niewielkie miasto w wekeendy .mam nadzieje ze kiedys powstanie z kolan i zafuduje nam nie jedna fure emocji . BYL BEDZIE JEST

kks - 16 marca 2010, 15:43:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda mi Bardzo Hetmana, wieże że jeszcze uszłyszymy o nim niedługo. Trzymajcie się powodzenia.
kibic Kolejarza Stróże

Otwock - 16 marca 2010, 15:43:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tzn ze moj OKS OTWOCK dostanie 3pkt ktore stracili przegrywajac awansem mecz z rundy wiosennej na jesieni

Kibic - 16 marca 2010, 15:44:03 - *.zamosc.mm.pl
Nie chce wprowadzac nikogo w blad, ale wydaje mi sie, zeHetman wystartuje od przyszlego roku w 3ej lidze, wiec nie jest najgorzej.

kks - 16 marca 2010, 15:44:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kogo obchdozi jakis hetman ?
w ogóle co to za głupia nazwa dla klubu, niech spadają jak najniżej jak kasy nie mają, żałośni są.
KKS Kolejarz Stróże <3

mistrzu - 16 marca 2010, 15:45:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda mi tego klubu i jego kibiców mam nadzieje że jeszcze kiedyś będziecie grać wysoko. Pozdrowiam

Kibic - 16 marca 2010, 15:45:31 - *.zamosc.mm.pl
Otwock i Swit niestety(dla nich) nie odzyskaja punktow, ktore stracili na jesieni grajac z Hetmanem mecze rundy rewanzowej.

ZKS1944 - 16 marca 2010, 15:45:46 - *.freehost.com.ua
Wielka szkoda. Sądzę, że powoli wychodzą fatalne skutki kompletnie nieprzemyślanej reformy, która klubom nie przyniosła nic prócz pogorszenia się sytuacji finansowej. Hetman podniesie się po tym wszystkim to jasne, bo ma dla kogo. Pozdrowienia z Rzeszowa.

robertmar - 16 marca 2010, 15:45:55 - *.zamosc.mm.pl
@Otwock - nie dostanie. Walkowery dotyczą tylko zaplanowanych gier, a nie już odbytych.

mistrzu - 16 marca 2010, 15:48:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie jestem kibicem Hetmana ale denerwują mnie wpisy takich jak kks gdyby twoja drużynka by upadła to ciekawe czy miło by ci było jak by napisali tak A kogo obchodzi jakiś kolejarz co to za głupia nazwa dla klubu, niech spadają jak najniżej żal mi takich ludzi a raczej dzieci

Adam - 16 marca 2010, 15:49:54 - *.net-serwis.pl
Wyrazy współczucia od kibica Polonii Warszawa. Pozdrawiam Zamość w trudnych dla niego chwilach.

hetmanek - 16 marca 2010, 15:52:47 - *.subscribers.sferia.net
Hetmana nie upadł teraz upadał juz od dłuzeszgo czasu przez kilku ludzi które rządziły w przeszłosci.
Wielki brawa dla p.Pizonia, p.Pajaka za wielki wkład w ratowanie hetmana. Mysle ze za rok wroicimy do II ligi!!Na zamojszczyznie jest bardzo utalentowana młodzież a tu najwazniejszy klub upada

TRSL - 16 marca 2010, 15:53:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice NIGDY nie zginą.
Hetman trzymajcie się!

aziz - 16 marca 2010, 15:57:22 - *.chello.pl
idźcie jak Lechia od A klasy do Ekstraklasy!powodzenia

Mikolajek3 - 16 marca 2010, 16:01:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panie prezydencie ZAMOJSKI zapłacisz pan za to wszystko !!!!!!

Elokwent - 16 marca 2010, 16:01:41 - *.olsztyn.mm.pl
ale wgl przecież Hetman nie zniknął z piłkarskiej mapy Polski, tylko wycofali się z II ligi. Będą grali zapewne juniorami w niższej klasie rozgrywkowej jak np. IV liga.

zenek - 16 marca 2010, 16:11:17 - *.adsl.inetia.pl
Do Adminów - dlaczego w tabelach 2 ligi są podane tylko 2 pozycje spadkowe? Liga ma być powiększona, czy nie ma bezpośrednich awansów z 3 ligi? Coś się po cichu zmieniło?

Rafal1934 - 16 marca 2010, 16:11:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Płakać się chce.....

don.p - 16 marca 2010, 16:15:53 - *.centertel.pl
Kto to widział tyle lig centralnych.Najpierw poziom.zaplecze.finanse a dopiero potem można się bawić w nazewnictwo lig!

gor - 16 marca 2010, 16:16:53 - *.78.46.116
Nad naszym klubem równie często wisiały ciemne chmury ale w końcu zaświeciło słoneczko. Życzę aby i Wam zaświeciło.Pozdrowienia od ŁKS Łódż.

Andre - 16 marca 2010, 16:17:32 - *.client.duna.pl
Jaka szkoda ;/ Mimo ze nie zam zbyt dobrze tego klubu itd ale mysle ze to jest strata dla polskiego futbolu. Dlaczego kasa tak wiele kasa znaczy w sporcie... Na szczescie kibice zostaja mimo wszystko trzymajcie sie jescze przyjda dobre dni

huhacz - 16 marca 2010, 16:20:59 - *.tktelekom.pl

W sezonie 2010/2011 drużyna Hetmana występować będzie w trzeciej lidze grupie podkarpacko-lubelskiej.
prezesi będą mieli czas i zbuduja dobrą druzyne... nie wypisujcie głupot ze hetman upadł... znaczy upadł ale o klase niżej..

zyga - 16 marca 2010, 16:21:07 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
szkoda kibiców Hetmana!U nas w Stalówce też jest nie za ciekawie.Ale przetrwamy to.Pozdro dla wszystkich kibiców.

admin - 16 marca 2010, 16:21:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
myślałem już że będzię dobrze a wyszło jak zwykle w polskiej piłce wielka strata dla lubelszczyzny

Tomek - 16 marca 2010, 16:24:13 - *.adsl.inetia.pl
a miało być dobrze ...

blau_R - 16 marca 2010, 16:28:22 - *.silesialan.pl (*.201.22.32)
Zamość, Chorzów dwa bratanki. Trzymajcie się.

koniec [*] - 16 marca 2010, 16:30:31 - *.1.1.63
...

brat_prezy - 16 marca 2010, 16:32:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda. W tej lidze niedługo zostaną same wioski. Zresztą już przypomina okręgówkę.
Hetman - życzenia jak najszybszego powrotu do poważnej piłki.

Car - 16 marca 2010, 16:33:30 - *.xdsl.centertel.pl
Nie poddawajcie się, jeszcze bedzie dobrze! Do rychłego zobaczenia na szlaku. Pozdro z żółto-biało-niebieskiego Lublina.

hwk - 16 marca 2010, 16:36:46 - *.tktelekom.pl
Panowie za poł roku 3 liga a pozniej powrót do 2 ligi.. z naszymi prezesami jest to jak najbardziej mozliwe... może niedługo powalczymy o cos wiecej... nie traćmy wiary!!!
pozdrawiam wszystkich kibiców Hetmana i naszych przyjacieli...

DAGO - 16 marca 2010, 16:37:31 - *.walbrzych.vectranet.pl
Panowie o co chodzi z tym PRZYBYSZEM?

kaka - 16 marca 2010, 16:42:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do chester zeby nie było 2 ligi w tej formie to grało by duzo zespołów w 3 lidze wszystko.

bazzo - 16 marca 2010, 16:46:55 - *.dhcp.embarqhsd.net
Juz od dwoch sezonow stali nad przepascia,teraz zrobili krok w przod.(czyli wpadli w nia)

kuti - 16 marca 2010, 16:47:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przykro patrzec na takie wiadomosci!Kilku pajaców na nieodpowiednim stołku i po klubie!Przykre ale prawdziwe!Tylko Korona!

PYTANIE - 16 marca 2010, 16:52:26 - *.243.195.6
Dziś miał byc znany termin rozegrania zaleglej 21 kolejki 2 ligii wiadomo juz na jaki termin to zostało wyznaczone?? czy jeszcze nieroby z pzpn nieustaliły przez cały dzień??

huhacz - 16 marca 2010, 16:56:29 - *.tktelekom.pl
Z powodu dramatycznej sytuacji finansowej jak i organizacyjnej Klubu Sportowego „Hetman” Zamość zarząd klubu zadecydował o wycofaniu się z drugoligowych rozgrywek. Pozostałe piętnaście spotkań, które pozostały do zakończenia sezonu zostaną zweryfikowane jako walkowery, zaś zespół na zakończenie sezonu zostanie przesunięty na ostatnie miejsce.
W sezonie 2010/2011 drużyna Hetmana występować będzie w trzeciej lidze grupie podkarpacko-lubelskiej.
żródło Hetmanzamosc.com.
klub nie upadł będzie tak za poł roku jak by normlanie spadł...

Rakowiak - 16 marca 2010, 17:04:45 - *.chello.pl
Nigdy nie zginie, Wasz Hetman nigdy nie zginie ! Pozdro z Częstochowy !

pozdro - 16 marca 2010, 17:08:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdro od ŁKSu. Kibice Hetmana trzymajcie się!!!

Dr House - 16 marca 2010, 17:09:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może wybierzecie "jedenastkę" z turystów, którzy przyjeżdżają oglądać cuda na rynku hrabiego

KSZO - 16 marca 2010, 17:13:25 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda Hetmana, pozdro z Ostrowca

maro - 16 marca 2010, 17:15:27 - *.range86-183.btcentralplus.com
Szkoda Hetmana... zawsze z nimi mieliśmy pod górkę. nawet w słabej sytuacji było nam z nimi ciężko grać. Trzymajcie się... pozdrowienia od Wigier
A co do II ligi.. cieszmy się że została podzielona na dwie grupy a nie jak np w Anglii jedna.

Raków - 16 marca 2010, 17:17:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdro dla Hetmana, trzymajcie sie a w nowym stylu na pewno wrócicie i namieszacie w grze. Nam się udało ale też było blisko upadku. Walczyć do końca !

Kuba - 16 marca 2010, 17:17:41 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Gdzie po sezonie będzie grał hetman w 4 lidze

Fan - 16 marca 2010, 17:17:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Za długi się płaci prędzej czy później,nie jeden klub musiał tak zrobić i nikt nie rozpaczał tak jak Hetmanowcy.Oni potrafili się napinać z innych drużyn z zamojskiego że graja w IV czy V lidze.

Ben 10 - 16 marca 2010, 17:25:33 - *.25.235.183
Jak się nie ma pieniędzy i profesjonalnych zarządców to się gra w klasie A.

kibol - 16 marca 2010, 17:29:40 - *.adsl.inetia.pl
Wstyd i hańba dla miasta. Cała nadzieja w fanach, że o Hetmanie jeszcze kiedyś będzie głośno.

huhacz - 16 marca 2010, 17:42:14 - *.tktelekom.pl
kuba w 3 lidze... przeczytaj poprzednie komenty i będziesz widział... wogole w artykule powino być wszystko wyjasnione...!!! a nie mnóstwo komentarzy ze hetman upadł...!!! nie upadł dalej ma 75 lat.. tylko czeka na poł roczna przerwa... i zaczynamy pozniej o niższej ligi...

ok(S) - 16 marca 2010, 17:44:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda kibiców i piłkarzy!
po(S)drowienia z Olsztyna trzymajcie się!

awu - 16 marca 2010, 17:49:15 - *.ozorkow.mm.pl
Nieważne w której lidze zaczną chłopaki grac. Najpierw niech sie ogarnie organizacja, miasto niech wreszcie wykaze wieksze zainteresowanie, a z czasem dobra piłka wroci do Zamoscia. Kto wie moze to i lepiej? Ja trzymam kciuki za Hetmana.
Pozdrowienia z czerwonej Łodzi.

niebiescy - 16 marca 2010, 17:53:25 - *.tktelekom.pl
dacie chłopaki rade pozdrawiam Hetman...
Ruch Chorzów zawsze przyjaznie nastawiony do was...
Ruch&Widzew i hwk

19-RKS-79 - 16 marca 2010, 17:54:19 - *.alfanet24.pl
Trzeba brać sprawy w swoje ręce i działać bo w większości klubów działają ludzie którzy myślą tylko o własnej kieszeni. Przyszłość klubu i kibiców ich nie interesuje. Radomsko miało ekstraklase przez sezon na awansie zarobili tylko działacze a klub został z ogromnymi długami i też upadł! Kibice reaktywowali RKS 1979 RADOMSKO od B klasy teraz mamy V lige więc warto wałczyć. Pozdrowienia dla kibiców HETMANA!!!
RKS 1979 RADOMSKO

Kuba57894 - 16 marca 2010, 17:55:21 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Ale jak zaczną grać to w 4 lidze odpowiednik 5 ligi a nie w 3

redli - 16 marca 2010, 17:55:33 - *.236.0.6
Co za ironia losu, 75 dzień roku, po 75-leciu klubu. Cyba zacznę być przesądny.

rsoviak - 16 marca 2010, 17:58:10 - *.pul.tke.pl
Pozdrowienia od Resovii Rzeszów...powodzienia

abcd - 16 marca 2010, 18:03:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzymajcie się i powodzenia od Bydgoskiego Zawiszy

GórnikGKS - 16 marca 2010, 18:04:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mimo iż nie pałałem do tego klubu zbytnią sympatią,przykro mi,że 3 siła na Lubelszczyźnie się rozpadła:/ Wierzę,że na krótko...

AVE RACOV - 16 marca 2010, 18:05:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Współczuję kibicom, sami (Raków) byliśmy w podobnej sytuacji byliśmy jeszcze 2 m-ce temu, na szczęście znaleźli się ludzie którzy pomogli uratować klub. Życzę aby i Wam się udało, trzeba wierzyć i walczyć.Powodzenia. Ave Racovia

Korona - 16 marca 2010, 18:08:18 - *.chello.pl
Patologia, że w sporych miastach, gdzie jest dużo kibiców i potencjał kluby padają, a pieniądze są inwestowane w takie kluby jak (z całym szacunkiem) Dolcan Ząbki. Cóż, trzymam kciuki, ostatnio Hutnik i Raków się uratowały, Wam też życzę powodzenia!

huhacz - 16 marca 2010, 18:11:24 - *.tktelekom.pl
Kuba57894 od A KLASY zaczna!!! spadną klase niżej jak są teraz 2 lidze to będą w 3??? czyż to nie proste???

PKPfan - 16 marca 2010, 18:11:44 - *.nsystem.pl
Cała ta reforma lig to idiotyzm PZPNu. Już w starej III lidze niejeden klub miał problemy finansowe, które też kilka z nich do upadłości przyprawiły (np. Unia Skierniewice) a wiele z trudem wychodziło na zero. W nowej III lidze (stara IV) wcale nie jest lepiej - czasem odnoszę wrażenie, że pod koniec sezonu kluby walczą w niej...żeby nie awansować! Bo wiedzą, że organizacyjnie nie podołają nowej II lidze!

-2010-III - 16 marca 2010, 18:15:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.33)
To trochę jak i z ludźmi.!
Przychodzą, odchodzą...
Był w Zamościu inny niezły klub Technik...
Była wreszcie Ordynacja Zamojska i też jej nie ma.!
Obawiam się,że więcej miast na Ścianie Wschodniej doświadczy tej traumy.!
Może przywrócić ideę TKKF-u...
Kto pamięta - było coś takiego.!
Szkoda,że padło akurat na piękny Zamość.!

Legionista - 16 marca 2010, 18:17:50 - *.147.247.91.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Hetman nigdy nie zginie! Zamojski Hetman nigdy nie zginie!
Legioniści pozdrawiają kibiców HWK!

Mati - 16 marca 2010, 18:18:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A dlaczego inwestują w kluby pokroju Dolcan Ząbki? Po pierwsze jest mniej kibiców, łatwiej ich ogarnąć i wybudować malutki stadionik. Po drugie, łatwiej jest zmienić nazwę klubu (przykład Ząbkovii). Szkoda znanych marek, współczucie dla kibiców Hetmana. Piłka nożna dla kibiców!

fifo - 16 marca 2010, 18:31:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to czyli najlepszym klubem w zamojskim będzie szarowola a hetman powinien zacząc rozgrywki od klasy b,a miała być fuzja z szarowolą,śmiech na sali

zmc - 16 marca 2010, 18:35:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
No.szkoda kurde nic już nie ma w zamościu bez klubu

Zdzich - 16 marca 2010, 18:41:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy można się wycofać z czegoś, do czego nie zostało się dopuszczonym? Trochę rzetelności dziennikarskiej. Hetman nie ma licencji na grę w II lidze, więc jak się mógł wycofać? Owszem, wycofał się, ale z ubiegania się o licencję.

Roztoczani - 16 marca 2010, 18:50:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bo widzicie problem Hetmana polega też na ludziach z nim związanych ich chorych ambicji itp.
Klub od dawna borykał się z problemami finansowymi ale jeszcze rok temu ściągnięto zaciąg (min.Cieciura itp) aby tylko wejść do ligi wyżej.
Problem polega na tym że dla wielu działaczy i kibiców Hetmana liczyło się i liczy nie ważne kim i za czyje pieniądze grać,ważne żeby w II lidze.Bardzo ładnie pokazuje to sytuacja z przed kilku dni kiedy to chcieli połączyć się z zespołem z wioski Szarowola w której na 18 zawodników jest 14 Ukraińców, i wtedy jak zwykle nie patrzyli na tradycję i historię swojego klubu tylko że będą grać w II lidze.
To świadczy o ludziach kierujących Hetmanem ,ale właściciel klubu Spartakus Szarowola przejrzał w porę na oczy i zobaczył że jak zwykle stanie się "krową dojną"dla Hetmana.
Jak by Hetman 2-3 lata temu zrobił to co teraz grał by już spokojnie w III lidze i bez długów.

Imeil - 16 marca 2010, 18:53:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejny wielki klub się wycofał i znikł z piłkarskiej mapy polski NIE DO WIARY.... mam nadzieje że nie na zawsze.

ks - 16 marca 2010, 18:54:04 - *.CNet.Gawex.PL
to przykre oby zagrali w czwartej lidze powodzenia...

guraal_TS - 16 marca 2010, 19:13:37 - *.ssp.dialog.net.pl
nie mogę w to uwierzyć...
Życzymy rychłego powrotu do elity zespołu Hetmana!!!
Pozdro z Bielska-Białej dla Zamościa
FORZA!!!!

Janiemoge - 16 marca 2010, 19:15:26 - *.olsztyn.mm.pl
Ludzie w sezonie 2010/2011 drużyna Hetmana występować będzie w trzeciej lidze grupie podkarpacko-lubelskiej.! NIE zniknęła z PIŁKARSKIEJ MAPY POLSKI, będą grać poprostu w niższej klasie rozgrywkowej! Rozumiecie coś ? Wycofali się tylko z II ligi

adrian - 16 marca 2010, 19:42:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A panie kks, gdzie jest ta Stróża? Czy to jeszcze Polska? Jakaś piżdziawica dolna! Burku do budy!

KRIS - 16 marca 2010, 19:55:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
cześć waszej pamięci[*]

kibic - 16 marca 2010, 20:13:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
odpowiedź prosta, jeszcze kilka drużyn i kibice zrobią swoja lige, poza strukturami pzpn, Hutnik, Cwks, Pogoń, Hetman i wiele wiele innych

otwockfans - 16 marca 2010, 20:14:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wyrazy współczucia od fanatyków OKS Otwock. Hetman - trzymajcie się!

turysta80 - 16 marca 2010, 20:16:50 - *.adsl.inetia.pl
Wycofali się ale zgodnie z przepisami powinni grać 2(dwie) klasy niżej.W tym przypadku to jest IV liga. Przeglądam co było z Górnikiem Wieliczka, pewnie będzie tak jak z nimi III liga. Z drugiej strony zachciało się robić z 4 grup III ligi 2 grupy II ligi to się ma!!!
Hetman Zamość
Górnik Wieliczka
Gawin Królewska Wola
Kotwica Kołobrzeg
Chemik Police - nie przystąpił mimo że mógł po zawirowaniach z miejscami spadkowymi
Victoria Koronowo - sytuacja jak z Policami
Kmita Zabierzów
Odra Opole
Radomiak Radom
Drwęca Nowe Miasto Lubawskie
Kania Gostyń
cdn...
PZPN jeszcze podkręca korbę odn. wymogów licencyjnych i lada dzień Wigry Suwałki będą jechać na mecz do Wałbrzycha z Górnikiem.
Hetman odbudujecie się i wrócicie mocniejsi i pokażecie że piłka w Zamościu nie zginie.

futbolista - 16 marca 2010, 20:19:26 - *.18.162.197
tylko sie cieszyc i przyklaskiwac!!!!!!!!!!!!!!!!
poniewaz niech w Polsce pozostana kluby,ktore
potrafia sie wepchnac na afisz,szczegolnie w
obecnych ekonomicznych czasach.niech zostanie w
kraju po wszystkich ligach jakies 140 klubow i to
wystarczy.a na mecz zawsze mozna sie wybrac tam,gdzie bedzie potrafil klub egzystowac.
chaltury i tak nam w kraju az za duzo.czy ktos
wie,czy wogole Hetman bedzie gral?a jak tak to w
jakiej lidze od nastepnej jesieni? no i ktore
teraz kluby pojda w jego slady?to dobrze,ze
kapitalizm obnaza wszelka nieudolnosc i aby bycie.dobrze,ze w koncu tez wykorzeni falszywe
mniemanie kibolstwa o zasluzonych klubach i
falszywych tradycjach.kapitalizm to dzis i jutro.i tak trzymac,to i poziom sie podniesie i
rywalizacja.czym mniej tym lepiej.

HutnikNH - 16 marca 2010, 20:20:55 - *.236.2.113
Szkoda, że upadają takie firmy jak Hetman, czy Hutnik, a wynalazki typu Nieciecza się trzymają...

guma - 16 marca 2010, 20:26:05 - *.uznam.net.pl
Hetman - pozdro z wyspy Uznam - Flota jest z Wami.

kks fan - 16 marca 2010, 20:26:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
musicie Dac rade!!!!!!! kibic KKS SANDECJI NOWY SĄCZ 3ma kciuki..

mmm - 16 marca 2010, 20:33:34 - *.aster.pl
szkoda WAS zagraliscie z Jeziorakiem fajny mecz a potem spusciliscie lanie dziadkom z otwocka - bez załamki chopaki pozdro z IŁAWY

Brx - 16 marca 2010, 20:38:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
Był, będzie, jest, Hetman nasz KS...
Szkoda piłkarzy...gdyby byli u nas odpowiedni ludzie sterujący klubem 2-3 sezony temu to byśmy mieli w składzie takich zawodników jak Migalewski, Nakoulma... i byśmy za ich transfery mieli odpowietnie kwoty...Szkoda...

Misiek - 16 marca 2010, 20:38:27 - *.insat.net.pl
Szkoda... Klub z tradycjami, sukcesami... Ech niestety obawiam się, że wkrótce ligi zostaną zdominowane przez kluby pokroju BrukBetu Nieciecza czy Kolejarza Stróże :/ Najpierw Hutnik, teraz Hetman ech - trzymajcie się i nie pozwólcie na upadek piłki w Zamościu! Pozdrowienia z Nowego Sącza.

Kibic - 16 marca 2010, 20:40:40 - *.zamosc.mm.pl
Wszyscy pisza, ze Hetman za rok przystapi do rozgrywek o mistrzostwo 3 ligi. Ja sie pytam dlaczego nie przystapil teraz do rozgrywek drugoligowych?
Odpowiedz jest prosta, ma dlugi i nie bylo pieniedzy na ich splacenie! Tak wiec dlaczego te pieniadze mialyby sie znalezc za pol roku?
To, ze Hetman wystapi na jesieni w 3 lidze nie jest jeszcze takie pewne.

jj - 16 marca 2010, 20:43:55 - *.33.57.202
Ze slow pana Pajaka jasno wynika ze Hetman rozpocznie nowy sezon od gry w III lidze a wiec dzialacze maja 5 miesiecy na wyprowadzenie Hetmana na prosta i stworzenie zespolu ktory po roku pobytu wroci tam gdzie jego miejsce do II ligi.To "niezle" sponsor Spartakusa pomogl uratować Hetmana gdyby nie jego chore wymagania to Hetman by gral na wiosne i zapewne spokojnie utrzymal sie w II lidze.Zamiast pomoc faktycznie,to tylko dobil Hetmana.Trzymajcie sie i powodzenia w nowym sezonie.

neus - 16 marca 2010, 20:52:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzymajcie się!! Dacie radę!!
pzdr od KSZOka!

pk - 16 marca 2010, 20:54:04 - *.chello.pl
miła wiadomość na koniec dnia

profet - 16 marca 2010, 21:03:53 - *.147.110.240.nat.umts.dynamic.eranet.pl
90% budżetu klubu piłkarskiego w II lidze to pensje zawodników. Renegocjować kontrakty, dać szansę kilku juniorom i honorowo dograć sezon do końca. Młodzi zyskają doświadczenie i będą lali wszystkich za rok w niższej lidze. Nie będzie dezorganizacji rozgrywek. Uważam, że w ligach centralnych powinna istnieć jakaś instytucja na kształt kuratora wprowadzanego na kilka miesięcy do klubu, który przejmowałby zarządzanie klubem w sytuacjach kryzysowych i w cywilizowany sposób pomagałby dokończyć sezon klubowi i po ludzku spaść. Dałoby to czas na zmianę zarządu w klubie. Zarząd, który doprowadził finanse klub do takiego stanu, powinien na 10 lat dostać zakaz dotykania się do futbolu. Kibicom Hetmana życzę twardego charakteru i ludzi, którzy poprowadzą odbudowę klubu. Miejsce takich miast jak Zamość jest ligach centralnych.

Podlasie B - 16 marca 2010, 21:05:33 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Tak sobie myślę że ciężko będzie Hetmanowi walczyć w III lidze(mało czasu,a duże wyzwania organizacyjne i finansowe) chyba już dzisiaj trzeba myśleć o młodych piłkarzach z AMSPNu i przygotowywać ich do gry w Hetmanie i sprowadzić kilku doświadczonych zawodników.Życzę powodzenia i powrotu do lepszych czasów,a przy okazji Szarowola chce grać w drugiej lidze ciekawe na czyim stadionie...hmm?

sacz - 16 marca 2010, 21:12:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda takiego klubu, ale wierze ,że wszystko sie poukłada i niedługo wrócicie , a tak na marginesie to ten nasz cały PZPN to powinno sie w powietrze wysadzić !!! tylko potrafią wymyślać za co kary finansowe kluby mają płacić, nie długo to nawet na stadionie to piernąć sobie nie będzie można, złodzieje !!!!

futbolista - 16 marca 2010, 21:43:19 - *.18.162.197
dlaczego cale kibolstwo nie moze zrozumiec zycia
w kapitalizmie.ciagle maja mrzonki o zyciu w
starym systemie,ktory juz nie powroci.i niech
zrozumieja,ze sponsor da kase,ale dopiero wtedy,
kiedy to da zysk jego interesowi.nie bedzie sobie
zawracal glowy cholota,ktora jest rzadna igrzysk.
szczegolnie wschod Polski,musi jak najszybciej
uczyc sie kapitalistycznego myslenia.dobrze sie
stalo,ze jestesmy w Unii Europejskiej,to pomalu
wszystko w tym kraju poprostuje,pilke nozna TEZ!!

huhacz - 16 marca 2010, 21:47:03 - *.tktelekom.pl
wrocimy na jesien w 3 lidze... a co 3 osoba tu mowi ze hetman upadł!!! nie upadł i nie upadnie... poprostu wyszło tak jak by nie dostał licencji nie z jego winy tylko PZPN... I będzie degradacja o 1 klasę w doł!!! rozummiecie.... i nie piszcie wkoncu ze znikł z mapy Polski!!!

yaro - 16 marca 2010, 21:47:19 - *.ostnet.pl
I bardzo dobrze jednego mniej do utrzymania.Biało niebieski Rzów

hhhhh - 16 marca 2010, 21:50:12 - *.tktelekom.pl
yaro i tak twój biało niebieski klub spadnie... wiec wam nic to nie pomoże... ciesz się ze wy przystąpicie...!!!

ŁKS1908 - 16 marca 2010, 22:00:53 - *.adsl.inetia.pl
Trzymajcie sie chlopaki, wiem co czujecie, moj klub tez byl na przepasci pzdr ŁKS ŁÓDŹ, gonic czerwonych..!

sovia1905 - 16 marca 2010, 22:01:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JA NIE ROZUMIE CZEGOŚ! U NAS W RZESZOWIE MAMY DWA KLUBY RESOVIE ORAZ STAL A WY MACIE TYLKO W ZAMOŚCIU HETMANA? RUSZCZIE DUPY POD RATUSZ W ZAMOSCIU SKOPCIE DUPE PREZYDENTOWI ZRÓBCIE GRANDE TO SIE KASA ZRAZ ZNAJDZIE>>!!SZYBKIEGO POWROTU DLA NORMALNYCH KIBICÓW HETMANA ŻYCZY NAJSTARSZY KLUB W POLSCE CWKS RESOVIA RZESZÓW 1905 Ja nie rozumie czegoś! u Nas w Rzeszowie mamy dwa kluby Resovie i komunistyczną stal kwarcystem a Wy macie w Zamościu tylko jednego Hetmana!!! Ruszcie pupy pod ratusz w Zamościu wypie.... prezydenta, zróbcie grande na całe miasto to się kasa zaraz znajdzie... Pozdro od Najstarszego Klubu w Polsce CWKS Resovia Rzeszów 1905

aa - 16 marca 2010, 22:02:34 - *.zamosc.mm.pl
Roztoczanin chyba nie za bardzo orientujesz sie w sprawach klubu. Jaka fuzja? Jaki Cieciura ROK temu? Mam nadzieje, klub ulozy swoje sprawy i wkrótce znow bedziemy sie cieszyc ze zwyciestw

Wkrak - 16 marca 2010, 22:24:57 - *.range86-172.btcentralplus.com
Jeszcze nie tak dawno byłem w zamosciu na meczu pucharu polski z wisła piekny stadion wspaniała starówka , naprawde świetna atmosfera na stadionie !!! Trzymajcie sie zmienią sie rzady w miescie wrócicie na plac gry .
pozdrawiam wisla

wario - 16 marca 2010, 22:34:41 - *.range86-172.btcentralplus.com
Zapraszam wszystkich pod ratusz okazac nasze ubolewnie nad tym co sie stało A temu który przyczynił sie do tego i nie pomogól wyjasnic że zycie nie zawsze bedzie dla niego miłe Zamoy..... ty kur.......

prof - 16 marca 2010, 22:36:16 - *.chello.pl
echeee, pod ratusz... tak bo najwazniejszy w mieście jest klub piłkarski i jego utrzymanie... typowe myslenie małolatów na garnuszku rodziców, jak dorosniecie to zrozumiecie co w tej chwili napisałem, a hetman? nie stać ich na grę w II lidze to graja niżej, proste, to nie przymus

tom - 16 marca 2010, 22:46:37 - *.range86-133.btcentralplus.com
do prof. zgadzam sie w 100% malolaty spac. Jutro zajecia z wf .a co do hetman to i tak struna zostala przedciagnieta o kilka ladnych lat

Wojo - 16 marca 2010, 23:04:28 - *.51.1.74
Wielka Szkoda...Wracajcie jak najszybciej sie da...

TRM - 16 marca 2010, 23:13:57 - *.zamosc.mm.pl
do prof: co ty gadasz w ogóle. przecież Hetman to również promocja miasta poprzez sport. Żadna inna dyscyplina nie jest w stanie zgromadzić na trybunach ponad 5 tys osób. A Padwa Zamość w ręczną? Chłopaki wygrywają ligę, ale w wyższej nie mogą grać bo nie mają kasy. Więc nie tylko Hetman nie dostaje hajsu. Baa nie tylko sport w Zamościu jest niedofinasowany, także wiele innych rzeczy. A mocna drużyna to biznes dla miasta, proste.

Wigry - 16 marca 2010, 23:41:55 - *.centertel.pl
Brawo dla PZPN !! przez wasze pomysły wiele klubów już ucierpiało
Do turysta80 : Wspomniałeś o tym ze :
PZPN jeszcze podkręca korbę odn. wymogów licencyjnych i lada dzień Wigry Suwałki będą jechać na mecz do Wałbrzycha z Górnikiem.
Powiem Ci szczerze ze masz racje Oni zawsze coś kombinują bo im nie zależy na piłce tylko do kieszeni i to są skutki Pozdro dla kibiców Hetmana i szybkiego powrotu do II ligi
WIGRY Suwałki 1947

Motorowiec - 16 marca 2010, 23:46:21 - *.lublin.mm.pl
Nie przepadam za wami ale naprawde szczerze zycze powodzenia i szybkiego powrotu do II ligi.Dla kazdego kibica jest tragedia gdy jego klub upada....Bez napinki

(S)tachu - 17 marca 2010, 0:01:00 - *.olsztyn.vectranet.pl
STOMIL zyczy szybkiego powrotu do 2 ligi..........pare lat temu przezylismy to samo

1921 - 17 marca 2010, 0:05:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego na stronce Hetmana jest napisane że od nowego sezonu zagra w III lidze skoro przepisy jasno mówią że klub który wycofuje się w trakcie rozgrywek w następnym sezonie zaczyna grać o dwie klasy rozgrywkowe niżej.W tym przypadku IV liga.Przykład Koszarawy Żywiec czy Kmity Zabierzów.

h - 17 marca 2010, 0:34:39 - *.net-partner.pl
Przed tą rundą wiosenną wycofały się już Hetman Zamość, Stal Niewiadów (III liga łódzko-mazowiecka), Jutrzenka Cegłów (IV liga mazowiecka północna), KS Opoczno-Gorzałków (Klasa Okręgowa Piotrków Tryb.). Kto jeszcze?
Swoją drogą, pytanie do adminów, dlaczego w tabelach te informacje nie są uwzględnione?

h - 17 marca 2010, 0:36:08 - *.net-partner.pl
No i przyłączam się do pytania któregoś z przedpiśców: dlaczego jako spadające z II ligi macie zaznaczone tylko po dwie drużyny? Jakaś zmiana przepisów?

turysta80 - 17 marca 2010, 0:51:40 - *.adsl.inetia.pl
zaznaczone są dwie dlatego że 2 nominalnie spadają.
Ale ta liczba jest uzależniona od drużyn z I ligi.
np. na dziś z zachodniej spadają 3 drużyny bo z I ligi spada MKS Kluczbork do grupy zach.Ale sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie. Ale z tabeli I ligi widać że praktycznie (prawie) wszystko poleci do grupy wsch.

h - 17 marca 2010, 0:54:27 - *.net-partner.pl
Pewien jesteś? W zeszłym roku GKS Jastrzębie "spadł" do grupy wschodniej jednak, niezgodnie z podziałem administracyjno-futbolowym.

turysta80 - 17 marca 2010, 1:59:15 - *.adsl.inetia.pl
do h.Z Jastrzębiem z tego kojarzę to wrzucili ich tam za Motor który nominalnie spadł. Rozegrano baraże. Jastrzębie je wygrało z Otwockiem, ale nie dostało licencji na I ligę. Żeby nie wprowadzać dalszego bałaganu dano ich zamiast Motoru do II ligi wsch.Cel był taki aby grupy były parzyste (żeby nikt nie pauzował zarówno w jednej jak i drugiej grupie II ligi)
Teraz jak się Jastrzębie utrzyma to pewnie przerzucą ich do II ligi zach.i tu będzie problem. Żeby Jastrzębie przerzucić, będzie trzeba kogoś zdegradować. W sumie zapowiada się ciekawie przerwa między rundą wiosenną a jesienną. Coś czuje że Hetman nie będzie ostatnim zespołem co się wycofał w tym sezonie...

DGZ - 17 marca 2010, 5:44:40 - *.zabkowice.connectit.pl
HETMAN to ostatni klub w Zamościu. Technika już nie ma, Piasta również. Jeśli teraz i Hetman padnie to w Zamościu już nic nie będzie, a przecież Hetman kiedyś grał w dawnej II lidze, a Technik w dawnej III lidze.

Baltyk1930 - 17 marca 2010, 7:10:30 - *.194.132.77 (*.150.35.227)
Wracajcie predko na szczebel centralny! Powodzenia!

embee - 17 marca 2010, 7:29:46 - *.chello.pl
trzymajcie się !
pozdro z Sosnowca
Było Jest i Będzie !

plotek - 17 marca 2010, 7:30:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda najbardziej kibicow hetmana trrzymajcie sie dacie rade pozdro z Gdanska

misiek - 17 marca 2010, 8:46:36 - *.139.89.109
Hetman się wycofał w trakcie rozgrywek wiec chyba bedzie grał w IV lidze lubelskiej - szkoda takiego klubu
szybkiego powrotu do jak najwyższej ligi.

sdsa - 17 marca 2010, 9:11:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trzymajcie się ale to co robią wasi prezesi to paranoja teraz nie gracie a na jesieni dalej 1 mln złotych długu... nie lepiej podzielić los Łomży do IV ligi i bez długu takie rozwiązanie nic wam nie daje II ligi nie ma a w III te same długi co to zmieni?? nic jak nie było kasy od sponsorów II skąd weźmiecie w III ach Ci prezesi...pomyślcie czy nie lepiej spać II klasy i bez długu czy I i cały czas koszmar minionego lata....

Fan - 17 marca 2010, 9:17:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Hetmanowi honor nie pozwala grać w IV lidze,oni wolą grać dumni w III i z długami,tak był i widzę że się nic nie zmieni.
Tak to jest jak historię klubu tworzy się długami,teraz została Hetmanowi historia i długi.

kriso - 17 marca 2010, 9:27:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wierzę, że szybko się podniesiecie i wrócicie na swoje miejsce. Życzy kibic Gieksy Bełchatów.

zawszeWier - 17 marca 2010, 10:04:14 - *.228.19.234
Jako kibice Hetmana dziekujemy wszystkim za wsparcie dla nas to cios ale taka jest Polska Pilka i pzpn
Kibice Hetmana tak jak bylo mowione w dniu 1 meczu czyli w sobote wszyscy na sektor o godzinie 15 prowadzimy normanly doping przez 90 minut pozniej tradycyjnie stare miasto
Kazdy Kibic dzis Bedzie tanczyl pil...

rradom - 17 marca 2010, 10:32:36 - *.radom.vectranet.pl
Ludzie ogarnijcie się.Zacznijcie gre od 4ligi,ale bez długów.Tak zaczął Radomiak,a teraz walczy o awans do 2ligi,Oderka Opole,czy ŁKS Łomża.Powołajcie spółkę akcyjną,a zjawią się i sponsorzy.Bez długów i balastu.Trochę cierpliwości,a będzie dobrze.A jak jest w Radomiu to porozmawiajcie ze Skórskim,czy z Gruntem.Szybkiego powrotu na kibicowski szlak życzy kibic Radomiaka.

as - 17 marca 2010, 10:51:59 - *.46.186.13
to że będzie Hetman grał na jesieni w III a nie IV lidze to prawdopodobnie w miejsce Spartakusa Szarowola.

jablonski - 17 marca 2010, 10:59:21 - *.krak.tke.pl
I dobrze. Nie lubie tego klubiku.

kibic - 17 marca 2010, 11:23:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak naprawdę to Hetman spada do starej czwartej ligi, a w tekj klasie swoje drużyny mają gminy, takie jak np.szarowola, no bez przesady, w mie scie 70 tysięcznym zeby nie było klubu piłkarskiego na poziomie 2 -giej ligi, to co kibice będą wychodzić na starówkę i ulice???!!!!!
Nieudolność zarządu i władz miasta doprowadziła do .. upadku klubu, rozliczyć to towarzystwo.

ad - 17 marca 2010, 11:23:54 - *.sgh.waw.pl (*.10.215.34)
Hetman się nie wycofał, tylko nie dostał licencji, a że sytuacja jest kiepska nie będzie się odwoływać i walczyć dalej o tą licencję, a ma takie prawo. Dlatego będzie grał w 3 lidze, a nie w 4 - na wiosnę walkowery dla przeciwników, na koniec przesunięcie na koniec tabeli i spadek o jedną klasę rozgrywkową.

100%BB - 17 marca 2010, 11:33:26 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Reforma 2 ligi grup 1 i 2 jest bardzo prosta. Od sezonu 2010-11 albo od 2011-12 trzeba podzielić grupy na Południową i Pólnocną!
Oczywiście moze się okazać ze po kolejnych spadkach z 1 ligi jakiś zespół mógłby trafić np do grupy pólnocnej mimo iż byłby na mapie przypisany do południowej, wtedy w takiej wyjątkowej sytuacji do innej grupy na jeden sezon przeszedł by zespół który miałby teoretycznie wszędzie najbliżej i gdyby takowy po roku nie uzyskałby promocji do wyższej klsy rozgrywkowej czy nie spadł do niższej, dopiero wtedy po pierwszym pełnym sezone można by go było przenieść do grupy do której byłby przypisany ze wzgledu na położenie geograficzne.
Po takiej reformie kluby nie musiałby jechać na mecze przez całą Polskę a jedynie połowę kraju. Czyli reforma musi zmniejszyć koszty podróży do 300-400 km w jedną stronę ( to wiąze się również z zakwaterowaniem ) a nie jak teraz jest że nieraz trzeba pokonać po 500-700 i więcej kilometrów. Drużyna musi wyjechać minimum w piątek rano aby w sobote rozergać planowo mecz ligowy. Wielu Klubów piłkarskich z 2 ligi nie stać aby tak daleko podróżować i płacić w hotelach za noclegi.

turysta80 - 17 marca 2010, 11:58:19 - *.adsl.inetia.pl
100%BB
To wychodzi to samo
wezmę tak:
Chrobry Głogów jedzie do Przemyśla na mecz. Ile to km??
Flota Świnoujście jedzie na mecz do Białegostoku. Ile to km??
Ostatnio była artykuł żeby dostać licencję na grę w II lidze to trzeba będzie mieć trybunę na 1000 osób w tym m.in 250 krzesełek pod dachem. Wiele klubów się wycofuje z II ligi. Niedługo nie będzie tyle zespołów aby tworzyć dwie grupy II ligi więc te pozostałe zespoły wrzucą w jedną II ligę. Wyżej przytoczyłem przykład że Wigry Suwałki będą musiały jechać na mecz do Wałbrzycha z miejscowym Górnikiem. Przy tym co się dzieje wcale nie wykluczone.
Zadam pytanie:
Czy zespoły z II ligi stać na taką grę i tak dalekie wyjazdy jak nie patrzeć z noclegiem??

daro - 17 marca 2010, 12:01:53 - *.adsl.inetia.pl
pozdro z Łowicza szkoda kolejna ekipa wykończona....

100%BB - 17 marca 2010, 13:01:27 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Tutaj tobie Turysto80 przyznam rację patrząc z perspektywy Wschód-Zachód równiez jest nie mało kilometrów mój byk! Jednak trzeba zmienić reformę pod kątem cwiartkowania jednak to od 1 ligi kluby mogą pozwolić na jazdę po całym kraju. Cwiartkowanie 2 ligi da szansę że drużyny będa pokonywały tyle kilometrów żeby jakoś w tej lidze funkcjonować. Co do licencji na stadionach-infrasrtuktura. Czy ja wiem, że to jakies wymagania, gminy też musza inwestować w obiekty które mają po kilkadziesiąt lat. Poza tym prawda jest brutalna, nikt przeciwko tej reformie nie występował-protestował! Mało tego nawet kiedy spadało połowę ligi aby z 4 wylkarowały się 2 grupy, to nawet ci co spadali ich prezesi twierdzili nie my nie spadamy przecież dalej będziemy grali w lidze 3!!! Tylko zapomnieli ze dystans miedzy 3 ligą a ekstraklasą zwiększył się o kolejna klasę rozgrywkową!
Kolejną kwestia są też nierealistyczne wizje zarządów klubów pikarskich. Jak można sprawnie zarzadzać klubami skoro tylu prezesów dało sie nabrac na reformę i ze spadku nie robili żadnego ale bo dalej jesteśmy w 3 lidze dalej w 4 lidze!
Nawet Media, przy reformie 2-3-4i5 lig, myliły się co do spadków, awansów drużyn piłkarskich.

karol1934 - 17 marca 2010, 13:10:06 - *.zamosc.mm.pl
Chłopaki mam nadzieje ze za pół roku wrócimy;D
HWK PONAD WSZYSTKO

turysta80 - 17 marca 2010, 13:59:25 - *.adsl.inetia.pl
Ta poprzednia III liga z podziałem na ćwiartki po 4 województwa to było coś optymalnego i tego nie powinno się ruszać.
100%BB nie dziwię się twojej pozycji patrzenia na to bo z Bielska Białej ten podział północ-południe wygląda inaczej niż z Wrocławia gdzie mieszkam.
Życzę jak najszybszego jeszcze raz powrotu Hetmanowi conajmniej na II ligowe boiska. W sumie dobrze ktoś podsumował teraz ta II liga wschodnia to będzie wyglądała jak jakaś okręgówka z Niecieczami, Szarowolami, Sokółkami,

rafal - 17 marca 2010, 14:30:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
kto sie interesuje pilką to wie ze hetman w 2 lidze kiedys przodowal zawsze!!nawet mogl raz awansowac do 1 ligi..a teraz wszystko sie zesralo ,,,szkoda gadac ..taka firma padla..!!!!!czy w takim miescie jak Zamosc mie ma kasy na 1 ekipe?? na 2 lige???teraz w 2 lidze SZarowola bedzie!!!!! wioska 600 ludzi!wladze ZAmoscia wstydzcie sie!!!! co zrobiliscie z Hetmanem!!zarząd Hetmana podajcie sie do dymisji !pozdro szkoda mi tego klubu..

kibic Hetm - 17 marca 2010, 14:51:14 - *.zamosc.mm.pl
No i zostały nam mecze tylko w telewizorze, żal klubu, piłkarzy , kibiców, 30 lat chodzenia na Hetman i nagle koniec, weekendy bez meczów Hetmana trudno to będzie znieśc. Dzięki za wsparcie wszystkim tu piszącym.
P.S. Osobne "podziękowania" należą się prezydentowi Zamojskiemui i wszystkim "życzliwym" za "wspieranie" Hetmana przez te wszyskie lata.

michalOKS - 17 marca 2010, 15:41:36 - *.54.117.1
oto polityka II-ligowa PZPN !!!

h - 17 marca 2010, 16:40:19 - *.net-partner.pl
Ale to równie dobrze i po tym sezonie mogliby przywrócić GKS Jastrzębie do grupy zachodniej (o ile się utrzyma), albo przesunąć Olimpię Elbląg lub Przebój Wolbrom (o ile się utrzymają, to będą to kluby znajdujące się najbliżej zachodniej granicy wschodniego regionu) do grupy zachodniej, żeby było po równo. Bo nie wiem, czy to tak łatwo przejdzie, że z jednej grupy 15-ta drużyna gra dalej, a w drugiej 14-ta spada...

kris - 17 marca 2010, 16:45:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W Hetmanie zle się działo od dawna.Klub jest zadłużony na ponad milion złotych.Żeby dalej funkcjonować trzeba spłacić długi. Kto ma to zrobić? Nowy sponsor? Nie ma takich głupich.A co do władz Zamościa. Jest tyle potrzeb, są przedszkola,szkoły, sport młodzieżowy.Płacenie publicznych pieniędzy dla szemranego zarządu, to nie powinno mieć miejsca.Zacznijcie od nowa w Hetmanie, pilnujcie wydatkow, szukajcie sponsorów a pózniej zawiążcie spółkę z miastem. I dopiero wtedy będziemy mówić o promocji i pomocy władz.Za trzy lata jest możliwa 2 liga w Zamościu.Powodzenia!

damianocho - 17 marca 2010, 16:52:35 - *.telpol.net.pl
pozdro od Ruchu Chorzów - wierzę, że to nie ostatnie słowo Hetmana!

Hans - 17 marca 2010, 16:56:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja tam się nie przejmuję,będę jeździł na II ligę do Szarowoli, raz że blisko,drugi raz że przecież ci sami zawodnicy mieli grać w Hetmanie.
A że Szarowola to wioska to mnie to wali mają dobrze zorganizowaną ekipę (bez długów) i dobry zespół,boisko może nie takie jak w Zamościu ale wystarczy.Można też pojechać na III ligę do Tomaszowa też jest blisko,i po co marudzić że piłka dla mieszkańców Zamościa tylko w telewizji,pozdro.

GKS J - 17 marca 2010, 17:00:09 - *.netis.net.pl
Wyrazy współczucia i życzenia szybkiego powrotu ! Trzymajcie się !!! Pozdrowienia z Jastrzębia

wesoły czł - 17 marca 2010, 18:54:22 - *.derby24.pl
Niestety, klub po 75 latach upadł, przyczynilo sie do tego kilak osób, najbardziej mam żal do Zamoyskiego, ze jako prezydent NIC NIE ZROBIŁ DLA KLUBU!, wszystkich kibiców zachęcam, przy WYBORACH NIE GŁOSUJCIE NA NIEGO!- Zamoyskiego I RADNYCH, co nie chcieli pomóc klubowi, zaś wszystkich kibiców z całej Polski serdecznie pozdrawiam, i dziękuję za POPARCIE, dla HWK, to dobrze o was świadzcy!.

emil - 17 marca 2010, 20:59:55 - *.opek.com.pl
cały Hrubieszów pogrążony jest w smutku

o - 18 marca 2010, 0:06:10 - *.elblag.vectranet.pl
szkoda , wielka porazka POZDROWIENIA - OLIMPIA ELBLAG , mielismy mecz w sobote grac

HZ - 18 marca 2010, 1:33:32 - *.zamosc.mm.pl
No to już nie zagramy, może za kilka lat znowu z Olimpią się spotkamy Pozdro dla Elbląga

niebiescy2 - 18 marca 2010, 8:56:56 - *.139.91.121
szkoda że nie do okręgówkiXd

Hetmanowie - 18 marca 2010, 10:29:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hetman nie upadł i nigdy nie upadnie !

HZ100% - 18 marca 2010, 16:58:52 - *.1.1.63
Pozdro i dzieki za wsparcie! Damy rade i wrocimy jeszcze silniejsi!

Fanatyk_RK - 18 marca 2010, 19:56:17 - *.182.35.17 (*.19.0.2)
Trzymajcie się kibice!
Pozdrowienia z Lublina od kibica Motoru
RKS&GKS&CHEŁMIANKA

hetman - 18 marca 2010, 23:05:38 - *.196.39.124.threembb.co.uk
no to teraz anonimem na motor ... nie ma wyjscia.

hwk - 19 marca 2010, 14:25:18 - *.tktelekom.pl
hetman nie dostał licencji ale mogł sie odwołac i przystapic ale nie było sensu... i ze nie z jego wina licencji nie ma to o 1 klase w doł spadają a nie o 2!!! koniec!!!

futbolista - 20 marca 2010, 1:11:20 - *.18.162.197
nie plakac zamoscianie.nie dosc,ze nadal na Hetmana mozecie chodzic[obojetnie w jakiej lidze],to oprucz niego w najblizszym sasiedztwie macie tez gdzie chodzic na mecze.macie grupe
okregowa oraz po dwie grupy w klasach A i B.glowa
boli w wyborze.a po za tym pamietajcie,ze sport to tylko zabawa i zawsze jest kolejny sezon i kolejna okazja.lby do gory i nie marudzic.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas