[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


20 marca 2010, 18:52:53 - elenril
Ekstraklasa: Korona 1-1 Odra

20 marca 2010, 17:00 - Kielce (Stadion Miejski Arena Kielc)
Korona Kielce 1-1 Odra Wodzisław Śląski
Maciej Tataj 43 - Hernâni 70 (s)

Korona: 33. Zbigniew Małkowski - 20. Artur Jędrzejczyk, 17. Pavol Staňo, 4. Hernâni, 7. Nikola Mijailović - 29. Paweł Sobolewski, 5. Aleksandar Vuković, 22. Grzegorz Lech (58, 16. Andradina), 18. Paweł Kaczmarek (71, 27. Jacek Kiełb) - 31. Maciej Tataj, 19. Michał Zieliński (81, 28. Cezary Wilk).

Odra: 25. Arkadiusz Onyszko - 22. Stanislav Velický, 16. Jacek Kowalczyk (64, 5. Paweł Magdoń), 3. Marcin Dymkowski, 2. Filip Lukšík - 20. Piotr Piechniak (71, 7. Jan Woś), 8. Roberto Mauro Cantoro, 9. Marcin Malinowski, 11. Brasília, 21. Robert Kolendowicz (46, 28. Jakub Grzegorzewski) - 10. Daniel Bueno.

żółte kartki: Vuković - Velický, Brasília.

sędziował: Tomasz Mikulski (Lublin).
widzów: 8831.

yellow-red - 20 marca 2010, 18:53:31 - *.adsl.inetia.pl
No cóż, szkoda remisu z wioską grającą "obronę Częstochowy". Życzę im spadku i awansu drużyn z miast wojewódzkich z kibicami i stadionami.
Utrzymanie mamy pewne a cel na ten sezon to zagwarantowanie sobie miejsce w Lidze Europejskiej poprzez Puchar Polski. W półfinale pokonamy Pogoń a wisła Ruch i mamy europejskie puchary w Kielcach bo wiadomo że krakusy zdobędą mistrza albo co najmniej drugie miejsce.
---
Kielce miasto w Koronie

ds - 20 marca 2010, 18:53:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fatalnie

hehe - 20 marca 2010, 18:53:37 - *.toya.net.pl
Widzew tez dzis strzelił 2 bramki

kolo - 20 marca 2010, 18:53:56 - *.sgyl.cable.virginmedia.com
kuzwa aleee szybko !!!!

kalkowiak - 20 marca 2010, 18:54:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda, były szanse na 3 punkty. Ale Onyszko po raz pierwszy pokonany w Kielcach.

do yellow - 20 marca 2010, 18:55:44 - *.lublin.mm.pl
zeby awansowac do LE przez puchar polski trzeba go wygrac albo przegrac w finale z mistrzem, a z tego co mi wiadomo najwieksze szanse na mistrza ma lech.. takze powodzenia.

mdnm - 20 marca 2010, 18:55:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy wy w Kielcach macie pewne utrzymanie ? Tu bym mocno polemizował optymisto...

mayk - 20 marca 2010, 18:55:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zieliński co namarnował to szkoda pisać i jeszcze Hernani się popisał. Sasal niech zacznie wystawiać młodych, bo póki co to niewiele poprawił.

Molo - 20 marca 2010, 18:57:33 - *.zax.pl
a ja wolę Odrę. Przynajmniej nie ma kibiców ale i napinaczy też nie.

\^^^/ - 20 marca 2010, 18:57:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
yellow-red o czym ty piszesz??? zejdź na ziemię...

kola - 20 marca 2010, 18:58:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ojj szkoda panie onyszko ze nie dotrzymal pan slowa;p odra moze i nie gra zaladnie na wiosne ale punkciki sobie zbiera wiec utrzymanie powinno byc

abc72 - 20 marca 2010, 18:58:35 - *.tomaszow.mm.pl
@yellow-red
Jeśli Wisła wygra w finale Pucharu Polski z Koroną, ale nie zdobędzie mistrzostwa, to Korona nie zagra w europejskich pucharach. Wisła zacznie od 3 rundy eliminacji LE, a miejsce w 1. rundzie dostanie 4. drużyna w Ekstraklasie (chyba, że Wisła zajmie 4. miejsce lub niżej - wtedy 3. drużyna; ale chyba nie widzę takiej możliwości).

obiektywny - 20 marca 2010, 18:59:14 - *.acn.waw.pl
Czekoladina na emeryture, Vukovic wiecej gada niz gra, Korona od 65-70 minuty nic nie grala...

bartinho - 20 marca 2010, 19:01:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korona się utrzyma bo jest WIELKA!!! TYLKO KORONA!!

11 - 20 marca 2010, 19:02:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Vuković jest dla mnie zbędny, latem trzeba posprzątać po Motyce. Powinien grać Wilk.

bartusa - 20 marca 2010, 19:02:44 - *.hsd1.in.comcast.net
Najlepszy wynik dla ZAGLEBIA !!!

ertas - 20 marca 2010, 19:03:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odra nigdy nie spadnie poki Serwotka bedzie w PZPN.

k - 20 marca 2010, 19:04:29 - *.szczecin.mm.pl
@yellow-red
o czym ty piszesz kolego ...skoro tak widzisz e-klasę jak o tym piszesz to i w niej niepowinno być miejsca dla koruptera

k - 20 marca 2010, 19:05:04 - *.254.146.67
do mdnm: oczywiście że się utrzymamy,przecież to już opłacone info

KSG - 20 marca 2010, 19:05:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz ciekawy ,Odra sie utrzymie myśle ,że Piast jak dzis przegra przypieczętuje spadek ,ciekawi mnie druga drużyna .

i-i-i-i-i - 20 marca 2010, 19:05:20 - *.kielce.vectranet.pl
Korona grala lepiej, ale Odra miala farta... Bylaby spokojna wygrana ale pech z ta samobojczą bramką. No cóz utrzymanie mamy pewne teraz trzeba walczyc o Puchar POLSKI!!!!!!

reksio - 20 marca 2010, 19:07:34 - *.bialystok.vectranet.pl
A niektórym kibicom Korony już puchar Polski w głowie. Jeszcze dłuuuga droga.

i-i-i-i-i - 20 marca 2010, 19:08:25 - *.kielce.vectranet.pl
@reksio a kto zdobedzie puchar jak nie KORONA?? NIKT!!!

bartinho - 20 marca 2010, 19:08:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taak, dłuuuga droga! Na początku trzeba jeszcze obronić zaliczke z Kielce i przejść jagiellonie!

reksio - 20 marca 2010, 19:10:54 - *.bialystok.vectranet.pl
Szczerze ,jak przejdziecie Jagę to tego będę wam życzył.Zaś odnośnie utrzymania, jeszcze żadna drużyna nie odpuściła, także spokojnie z tym optymizmem.

porter - 20 marca 2010, 19:11:27 - *.231.198.146
dokladnie za duzo oczekuja jesli o mnie chodzi to mam nadzieje ze Korona spadnie

bakus - 20 marca 2010, 19:15:56 - *.home.cgocable.net
Kiedy wyrzuca z sedziowania Mikulskiego
To jest najgorszy sedzia w POlsce

smok - 20 marca 2010, 19:19:07 - *.chello.pl
sędzia tragedia, ale to nic nowego, a \korna jak tak grać będzie to może zapomnieć o utrzymaniu! patałachy! wstyd ten remis!!

Korona - 20 marca 2010, 19:20:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Porter zapomnij Wspomnisz mohe słowo.

r2d2 - 20 marca 2010, 19:26:07 - *.59.98.29
Z tym Pucharem to ja bym w atki churaoptymizm nie popadal - zejdzcie troche na ziemie. Mysle ze sie utrzymamy chociaz to wcale nie bedzie spacerek jak tu niektorzy mysla. Szkoda dzisiaj tego samoboja Hernaniego. I niestety ale od momentu zejscia Lecha (czyt. wejsca Ediega) gra korony siadla. Srodek pomocy Wilk + Lech na nastepny mecz

kkk - 20 marca 2010, 19:33:58 - *.243.192.213
nieudane zmiany w koronie Lacha i Kaczmarka

kibic - 20 marca 2010, 19:49:01 - *.ryb.abpl.pl
kto oglądał mecz ten widział jak było... odra oddała pole w pierwszej połowie i próbowała grać z kontry co mnie nie dziwi po stracie bramki 2 napastnik i mecz wyrównany, a przy bramce odry piękna akcja i jak nie obrońca korony to napastnik by gola wbił... wynik uważam za sprawiedliwy i życze obu dróżynom utrzymania

Domingos - 20 marca 2010, 19:50:46 - *.chello.pl
Sobolewski, Edi, Vukovic i Zieliński nie powinni grać w tej drużynie. Andradina przeszedł dzisiaj samego siebie, podania zmuszającego kolegów do większego wysiłku, co chwila szukanie okazji do strzałów zamiast podań, wkurzające, nieefektywne piętki, zero prędkości - Lech w jego miejsce. Jedno na dziesięć dośrodkowań Sobolewskiego dochodzi do celu, brak efektywnego udziału w obronie - powinien grać Kiełb od początku, wtedy gra zespołowo. Vuković zamiast grać ciągle komentuje pracę sedziego, co drugie podanie nie znajduje adresata, traci piłkę po niepotrzebnych kiwkach - Wilk zamiast niego bez dwóch zdań. Zieliński pokazał w tym meczu, że napastnik to nie jest jego pozycja na boisku, zero techniki, zero instynktu strzeleckiego, jedyne co potrafi robić to trochę szumu - nie ma w jego miejsce niestety żadnego zmiennika...
Ogólnie wyżej wymienieni (poza Zielińskim) czują, że mają zbyt pewne miejsce w drużynie i nie przykładają się do gry.

don.p - 20 marca 2010, 19:51:02 - *.centertel.pl
Yellow-red -LM w wykonaniu Korony to co najwyżej liga Eunuchów!

arek - 20 marca 2010, 20:06:27 - *.kielce.vectranet.pl
A My swojeWielka Korona Kielce!!!

KRIS CK - 20 marca 2010, 20:07:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry mecz w wykonaniu obu zespołow.
Koronce zabrakło skutecznego finalizowania akcji.
Ciężko będzie zasnąć trenerowi Sasalowi,bo gdyby nie te niefortunne zmiany to ........ .
Vuko z Grzesiem Lechem świetnie się uzupełniają.
Trenerze na mecze wyjazdowe proponowałbym skład taki jaki grał w pierwszej połowie z Odrą.
Jako zmienników proponuję Maliszewskiego,Kala i Wilka.

kkk - 20 marca 2010, 20:08:23 - *.243.192.213
do Domingosa:
Kiełb to drewniak nie widzisz tego ?

WKS z Klb - 20 marca 2010, 20:10:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja bym się nie zdziwił jakbyście odpadli a Jaga by awansowała..

KRIS - 20 marca 2010, 20:12:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no kicha arek nie wytrzymał szkoda

Koczis67 - 20 marca 2010, 20:15:46 - *.204.220.133
do yellow-red . Puchary będziecie mieć jak sobie je "wykupicie". A czytając wypociny takich imbecyli jak ty można dojść do wniosku że im większe miasto tym więksi "znawcy prawdziwego futbolu"

ja - 20 marca 2010, 20:20:30 - *.adsl.inetia.pl
do WKS z Klb
napewno jaga wygra bo juz od początku nie wyjdzie Niewulis tylko Skerla i będzie git
a w ataku może większą skutecznością wykaże się
Grosik to bedzie jeszcze lepiej

qqq - 20 marca 2010, 20:40:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaga spadek za korupcję

ManiekCK - 20 marca 2010, 20:42:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niestety ale ten remis musimy traktować w kategorii PORAZKI ! Za co ja osobiście obwiniam trenera SASALA !! za jego pomysły na zmiany !!! Sobol , Edi!!! Vuko z całym szacunkiem ale dla mnie wielkie rozczarowanie . Hernani spoko to tylko taki NIEFART !!!

Kibic z Ki - 20 marca 2010, 20:49:42 - *.243.46.9
niestety Antyfutbol "zwyciężył".
murarskie podejście do futbolu dziś przynosło efekt.Kluby takie jak Odra-bez żadnych sportowych celów i ambicji,dla których ważne są tylko jałmużna z C+, oraz hasło "...nigdy nie spadnie..." powinny już dawno być wygryzione z Ekstraklasy,gdyż nic do niej nie wnoszą prócz dziadowskiego boiska, tysiąca kibiców i kilku betonowych działaczy pzpn.
pomyślcie sami,co to za cel rok w rok NIE SPAŚĆ?
czyż nie lepiej by zamiast takich "pachruściarzy"grał Widzew,Pogoń lub Górnik Zabrze??
odpowiedż znacie sami.
kibic z Kielc

DGZ - 20 marca 2010, 20:55:24 - *.zabkowice.connectit.pl
Yellow-Red:
A Kielce to co nie wiocha ?.
Wiocha aż huczy !!!. Aż dziw że tam zrobili województwo. Są w Polsce większe miasta (albo porównywalne) i siedzibami województw nie są, np. Radom, Koszalin, Wałbrzych, Częstochowa, Bielsko-Biała, Tarnów, czy Kalisz. W Aglomeracji Katowickiej co drugie miasto ma tyle samo ludzi co Kielce np. Bytom, Zabrze, czy Gliwice. A Katowice to mają nawet 100 tys. mieszkańców więcej od Kielc. Wodzisław (obecnie ok. 60 tys.), może i ma dużo mniej mieszkańców niż Kielce, ale za to obszar ROW-u na którym leży ma ok. 650 tys. mieszkańców. Kibice na tym obszarze są podzieleni na kibiców trzech klubów: Odry, ROW-u Rybnik i GKS-u Jastrzębie. Tak więc nie naspinaj się bo nie masz czym się napinac. Gdybyś był z Warszawy, Łodzi, Poznania, czy Gdańska to mógłbyś się napinac. Ale Kielcami to za bardzo nie masz się czym napinac.

Kibic z Ki - 20 marca 2010, 20:57:40 - *.243.46.9
A co do poprzednich wpisów że spokojnie się utrzymamy to myślę że nie.
SPOKOJNIE SIĘ NIE UTRZYMAMY.
będą nerwy do końca,gdyż z kim mamy wygrywać jak nie z kelnerami typu Odra???
Z Wisłą?
z Legią?
z Ruchem?
z Bełchatowem?
dziś tak jak i tydzień temu był mecz o 6pkt. i straciliśmy w nich 5pkt.
oby nie były to punkty na wagę utrzymania
pozdro z Kielc

january - 20 marca 2010, 21:30:40 - *.kielce.vectranet.pl
Korona jest przykładem drużyny, która będąc lepsza
przegrywa lub remisuje wygrane mecze.
Tak było z Cracovią, tak też sie stało dzisiaj z Odrą . Sedzia Mikulski winien zostać wykluczony na kilka meczów , gdyz jego praca to zupełna kompromitacja !!!

RVB - 20 marca 2010, 21:58:16 - *.219.208.94
DGZ...zapoznaj się z historią oraz poczytaj roczniki statystyczne i bedziesz wiedział dlaczego Kielce są miastem wojewódzkim..

mayki - 20 marca 2010, 21:58:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zieliński zmarnował dwie 100% a Hernani wbił do własnej bramki, jeżeli tak będą grać to marnie widzę kolejne mecze... A ty z Ząbkowic lecz kompleksy gdzie indziej, bo Kielce są od 100 lat wojewódzkie i zawsze będą gimnazjalisto z WIOCHY ząbkowice doucz się geografii bo Kalisz, Koszalin, Wałbrzych to miasta o połowę mniejsze od Kielc, a takie Gliwice czy Bytom to wyglądają jak Kielce 20 lat temu...

ODRA - 20 marca 2010, 22:01:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korona to dziwny klubik powstały na gruzach innych.
ODRA to klub z tradycją i kibicami.
korona to jedyny klub na całe województwo

Domingos - 20 marca 2010, 22:03:08 - *.chello.pl
do kkk:
Oglądając ostatnie mecze z udziałem Kiełba doszedłem do wniosku, ze ten chłopak grając od początku meczu musi oszczędzać więcej sił, przez co częściej podaje do kolegów z zespołu i jest dużo bardziej pożyteczny. Jeśli wchodzi w 60-70 minucie, to ma za dużo siły i wyładowuje ją strzałami w trybuny. Może brzmieć śmiesznie, ale tak to wygląda. Kiełb jest obecnie naszym drugim skrzydłowym po Kaczmarku, który już drugi mecz z rzędu można powiedzieć błyszczał. Sobolewski gwiazdorzy, co na dobre mu nie wychodzi, bo nawet asysta nie przyćmi jego niektórych dośrodkowań w kibiców, bezsensownych kiwek, czy prowokowań przeciwników. Małkowski-Jędrzejczyk,Stano,Hernani,Mijailović-Kie
łb,Lech,Wilk,Kaczmarek-Tataj i kto? Jakieś propozycje? Bo ani Gajtka, ani Gawęckiego w obecnej formie, a tym bardziej Konona tam nie widzę.

ODRA - 20 marca 2010, 22:16:17 - *.243.114.99
Odra to klub z tradycjami......tradycjami następującymi:
1.walczymy co rok o utrzymanie i nic więcej
2.nie interesuje nas walka o PP
3.nie interesuje nas walka o MP
4.nie interesuje nas budowa nowego stadionu
5.nie interesuje nas budow infrastruktury
6.interesuje nas kasa z C+,oraz ciepłe posadki dla "działaczy" pzpn-u
Odra w swej 88-letniej historii jako największy sukces podaje 3 miejsce.
Śmiech mnie ogarnia.Żenujący klubik którego miejsce jest w 1-2 lidze.Jeśli spadnie to już się nie wygrzebie ten "murarski" klubik któremu najlepiej wychodzi gra w 11 na swoim polu bramkowym czyli tzw"obrona Częstochowy"

marian paź - 20 marca 2010, 22:32:13 - *.accessnet.com.pl
Fajna oprawa fanów Odry

kkk - 20 marca 2010, 22:33:25 - *.33.146.236
Kaczmarek znowu zagrał bardzo dobry mecz

mayki - 20 marca 2010, 22:36:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Domingos Zieliński może grać na bokach pola karnego i asystować Tatajowi taki napastnik skrzydłowy w stylu Brasilii, ale na Boga ten chłopak jak powiedział komentaror na C+ ma za duże braki techniczne które uniemożliwiają mu zdobywanie goli nawet w dogodnych sytuacjach. On powinien wykorzystywać swoją szybkość biegać po obrębie pola karnego i szukać Tataja albo wymuszać wolne czy karne. Gość ma 25 lat i widać, że snajpera z niego nigdy nie będzie ale i tak może być pożyteczny a ofensywie.

loop - 20 marca 2010, 22:38:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro kiedyś zajęli 3 miejsce to jednak nie zawsze walczą o utrzymanie, albo walczą z niezłym skutkiem Panie napinaczu. Ale faktycznie masz rację. Tyle lat grać w ekstraklasie - wielu niby większym klubom sztuka ta się nie udaje.

likaon - 20 marca 2010, 22:39:38 - *.adsl.inetia.pl
Wy remis a KSZO dziś wygrało. Spadnijcie to bedą derby :D

mayki - 20 marca 2010, 22:42:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie podoba mi się zachowanie Sasala, że pozostawił Gajtkowskiego i jeszcze go chwalił, że umiał się zastawić, na Boga, zastawić się to mogę ja a nie gość, który dostaje 40 tys miesięcznie za to żeby zapewniać zwycięstwa swoimi golami!

ODRA - 20 marca 2010, 22:59:39 - *.243.114.99
tak,tak 3 miejsce raz na 88lat to sukces niebywały.
hahahahaha
rok w rok utrzymanie.Ambitne cele.hahahaha

mksOdra - 20 marca 2010, 23:14:04 - *.ryb.abpl.pl
niektórzy z kibiców korony chyba inną drużynę dopingują hehe macie 3pkt więcej od nas a uważacie się za supermocarstwo... przecież to jest żenujące co wy wypisujecie jakie wy macie tradycje?? o jakie wyższe cele walczycie?? wystarczy pare gorszych meczy i będziecie na dnie... odra była dzisiaj słabsza ale remis jest sprawiedliwy, korona grała jakby miała samych jeźdźców bez głowy w dróżynie dużo szumu mało 100% akcji.

(L) - 21 marca 2010, 0:02:37 - *.254.135.32
mksOdra:
dróżyna? a co to jest?

hugo odra - 21 marca 2010, 4:37:29 - *.195.4.158
korona ma bogata historie kupila awans z 3 do 1 ligi a odra panowie tyle lat ale jest macie jakies kompleks napinacze

greekku - 21 marca 2010, 7:55:38 - *.238.64.27.ip.abpl.pl
W tym meczu wyraźnie lepsza była Korona. Odra grała defensywnie, z kontry. Oddała pole. Przypadkowa bramka samobójcza, i punkcik jedzie do Wodzisławia!! Mam nadzieję że się utrzymamy. Przed nami trudny terminarz... Lech, Bełchatów i Ruch ;/

Ogr - 21 marca 2010, 9:52:21 - *.dizinc.com
Nic sie nie stalo Koronko! Teraz tylko trzeba Jage w puharze Polski rozjechac bo to nasza przepustka do Europejskjich pucharow. I myslec o spokojnym utszymanju sie.

jogi - 21 marca 2010, 10:25:00 - *.kielce.vectranet.pl
korona stracila 2 punkty na wlasne zyczenie. Ten trener zle ja ustawia na 2 polowy. Gdy korona po ladnej grze wygrywa 1 polowe, to on ustawia ich defensywnie na druga a pozniej konczy sie jak widac. Dzieki temu tworzy sie duzo sytuacji dla przeciwnika i zamieszania w polu karnym az w jednej z nich pilka przypadkowo wpadla do bramki. Tak jest co mecz w ktorym korona prowadzi do przerwy. Bez sensu

Max - 21 marca 2010, 11:08:51 - *.chello.pl
Mam nadzieję, ze korona spadnie do I ligi, w końcu awansowała przy zielonym stoliku, a sprawiedliwość zawsze zwycięża, nie zapominajcie o tym w kielcach, pozdro dla prawdziwych drużyn

DumnyPolak - 21 marca 2010, 11:26:16 - *.adsl.inetia.pl
@DGZ z Ząbkowic dziwisz sie że zrobili województwo świętokrzyskie? Poducz się trochę historii Polski, w przeciwieństwie do waszych prusko/austriackich ziem MY zawsze byliśmy terytorialnie w Polsce. W Królestwie Polskim z 1907 roku byliśmy gubernią, okresie międzywojennym województwo kieleckie miało drugą co wielkości ludność po lwowskim i należały do niego takiego miasta jak Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza.
Kiedy WY podczas II wojny światowej brataliście się z Niemcami, w lasach świętokrzyskich walczyli partyzanci tacy jak Hubal, Jędruś, Ponury czy Bohun (wpisz sobie na wikipedii słowo "partyzant"). Niemcy bali się tutejszej ludności a w Kielcach po zmroku nie wychodzili na ulice. Za komuny nasze województwo było gnębione za żołnierzy AK, w 1946 UB i NKWD sprowokowali pogrom kielecki na Żydach przez co miasto do dziś ponosi tego skutki!
Możesz sie śmiać z Naszej biedy ale ja jestem Dumny z Tradycji Mojego Województwa!

piszcz.4-1 - 21 marca 2010, 12:10:52 - *.243.221.27
@max:
Korona nie awansowała przy zielonym stoliku,tylko Widzew nie spadł do 2 ligi przy tymże właśnie zielonym stoliku(pkol)
a zespół który grał bezprawnie w 1 lidze (Widzew powinien grać w 2 lidze wschodniej) nie może być brany pod uwagę w koncowej tabeli.
Nie ma więc mowy o niesportowym awansie Korony w przeciwieństwie do nieuprawnionej gry Widzewa w 1 lidze w sezonie 2008/2009

do max - 21 marca 2010, 13:55:29 - *.33.64.140
Żal mi ciebie i twojego "prawdziwego" klubu ,którym nawet wstyd ci sie pochwalić.

meinen - 21 marca 2010, 13:56:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
cóż, szkoda, zremisowaliśmy ze słabo grającą Odrą, ale trzeba wierzyć i wspierać zespół w kolejnych spotkaniach.
PS. Co z wami jest? Czemu każdy wrzuca sobie, ta rozmowa schodzi na inny temat. Nie liczy się kto jest z jakiego miasta, województwa czy regionu. Jesteśmy Polakami, Dumnym Narodem i powinniśmy traktować siebie po bratersku. Ten Naród tworzmy My wszyscy. To jest właśnie polska mentalnośc - zabrać drugiemu, zwyzywać go, sprzedać. Nie pozwólmy, by pomiędzy nami zapanowała niezgoda. Taki Boenish zastanawia sięczy grać dla Polski czy Niemiec. Co to ma być? Albo chcesz grać albo nie, nie ma opcji pomyślę. Jesteś Polakiem, lub nie! Jeśli My będziemy tak dalej czynić, to nic po nas i po naszej ojczyźnie zostanie.

lechita - 21 marca 2010, 13:58:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda ale Korona leci !! taka prawda

oderka - 21 marca 2010, 14:42:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z taką grą na własnym stadionie macie pewny spadek! a obrona Częstochowy utrzyma odrę w lidze. Korona i Piast do spadku!

DGZ - 21 marca 2010, 15:41:21 - *.zabkowice.connectit.pl
Do DumnyPolak:
Chłopie co ty bredzisz. Wyjeżdzasz partyzantką z 1945 roku zamiast patrzec realnie na dzisiejsze czasy. Kielecczyzna (Świętokrzyskie) to sztuczny twór. Częstochowa, Sosnowiec i Dąbrowa Górnicza to dziś tereny województwa śląskiego. A woj. Świętokrzyskie to województwo ktore powstało na siłę. Praktycznie tylko z terenów dawnego woj. kieleckego. Gdyby przyłączono do niego tereny dawnego woj. radomskiego to wtedy takie województwo miało by rację bytu. W Polsce powinno byc 12-14 województw nie więcej, tak jak początkowo chciał to zrobic rząd Buzka. Kielce nigdy piłkarską potęgą nie będą. Korona to nawet odcina się od swoich korzeni, czyli roku 1928, kiedy to powstał KS Ludwików (protoplasta Korony). Teren pod budowę stadionu też zakosiliście KS Błękitni przy okazji likwidując ten klub, tak jakby oba kluby nie mogły grac na tym samym stadionie. Na dodatek korona jak na razie to tylko vco osiągnęła w lidze to korupcja w futbolu. Nie przypadkowo mówią na wasz klub Korupter Kielce.

fcp - 21 marca 2010, 16:06:17 - *.leon.com.pl
Tylko Odra MKS wasza złosc i nienawiść daje nam siłe . Odra powoli pnie sie do góry pilkarsko jak i kibicowsko . Tylko tak dalej FC Pszów - tylko dla orłów

meinen - 21 marca 2010, 16:08:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
DGZ, po co ta nienawiść? zajmij się piłką i kibicowaniem, bo w Kielcach nie byłeś na meczu
pozdrawiam

atman77 - 21 marca 2010, 16:20:20 - *.adsl.inetia.pl
1922! Odra!Odra!Odra! Tylko ODRA MKS!

odra=0 - 21 marca 2010, 17:00:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DGZ masz rację dlatego Częstochowa idzie pod KIELECKIE a śląskie i opolskie idzie pod ŚLĄSKIE ze stolicą we Wrocławiu

odra dno - 21 marca 2010, 17:02:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odra spada, bo nikomu nie jest potrzebna w ekstraklasie.

cedro - 21 marca 2010, 17:04:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
takiego niby napastnika jak zielinski juz dawno nie widzialem. co za kaciała!!! koncz chlopie kariere

DumnyPolak - 21 marca 2010, 17:04:56 - *.adsl.inetia.pl
@DGZ nie podałeś żadnych argumentów praprzodku Niemca. Kibicuj dalej swoje bidnej oderce żerującej na kasie canal+ znanej w Polsce z hasła "nigdy nie spadnie" Idź za tydzień na swój kurnik ala stadion wraz z tysiącem wiernych widzów i dopinguj swój marny i przeciętny klubik aby nie spadł - chociaż wielu kibiców innych klubów (w tym ja) życzą spadku tej wiosce.

glks nad - 21 marca 2010, 17:10:27 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Maciek ,aby tak dalej-kadra czeka

rycho - 21 marca 2010, 17:40:01 - *.dyn.optonline.net
Do goscia, ktory podpisuje sie "Dumny Polak".
Slyszales o Powstanich Slaskich? Jak nie, to sie doucz! I przestan kalac imie Polaka.

rumian - 21 marca 2010, 18:12:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dajcie spokój Zielińskiemu chłopak widać że walczy i chce grać, a te akcje co on spieprzył to nie wierze żaby taki gajtkowski czy konon wo gole mieli. Oni nawet piłki by nie mieli i cały czas dreptali po boisku.

rumian - 21 marca 2010, 18:15:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz trzeba mieć nadzieje że się utrzyma KORONA i że daj borze dojdziemy do finału z Wisłą która zdobędzie mistrza może wtedy znajdzie się pożądny sponsor i bedzie walka o wyższe cele tak jak to było przed spadkiem.

lunikoff - 21 marca 2010, 19:17:09 - *.113.106.217
Pierwsza sprawa to że nie jestem z Kielc,druga że Korona gra nawet niezłą piłke(Odra W.ha,ha),poza tym Kielce to ładne miasto przepięknie położone.

Dario1929 - 21 marca 2010, 20:36:45 - *.adsl.inetia.pl
Kibice Korony,nie wiem skąd u was taka pewność ze spokojnie się utrzymacie,nie życze wam źle,jak większość tu myśli bo jestem z ostrowca,ale po wstepnym przeliczeniu punktów jakie zostały do zdobycia to obiektywnym okiem balansujecie na 13-15 miejsce.

rumian - 21 marca 2010, 20:44:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niby kosa jest w świętokrzyskim z KSZO ale chciałbym w koncu zobaczyć derby świętokrzyskie w wykonaniu tych dwóch drużyn ale tylko i wyłącznie gdyby były w ekstraklasie ale chyba bede długo na to czekał.

miruCK - 21 marca 2010, 21:06:00 - *.hypnet.pl
Kosa kosą ale fajnie byłoby obejrzeć derby w ekstraklasie.Tylko pewnie kibice wyzywali by się równo. piszę to jako kibic ze świętokrzyskiego i kibicuję wszystkim naszym drużynom mimo, że (KSZO trzyma z Lechem a np. Nida z Wisłą) Pozdro dla normalnych w tym dla Dario z Ostrowca. Brama Cieślińskiego bajka....

MKS - 22 marca 2010, 7:04:52 - *.mofnet.gov.pl (*.14.42.223)
Beniaminekowi z Kielc zamarzyło się pokonać Wielką Odrę ? Nie tym razem

alkimson - 22 marca 2010, 12:01:26 - *.93.20.195
Nie rozumiem jak kibice Korony moga sie wysmiewac z Odry. Niby Korona ma jakies wielkie sukcesy? Ile MP? Ile pucharow? W Kielcach bylem i nie nazwalbym jakas wielka metropolia, aczkolwiek szacunek za czesto wypelniony stadion. Sam jestem z Warszawy i jakos sie nie napinam, ze przykladowo Gwardia powinna grac kosztem mniejszych miast
Ja Odrze zawsze zycze jak najlepeiaj, od wielu lat ubarwiaja nasza OE, nie skazuje ich nikt za korupcje itp.

kibic e-kl - 22 marca 2010, 13:16:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest 9 kolejek do konca.Jak dla mnie to nie wiadomo kto spadnie.W naszej lidze kazdy z kazdym moze wygrac.Poczynajac od Zaglebia w dol tabeli kazdy moze spokojnie spasc.Walka bedzie trwala do samego konca.A o spadku beda decydowac punkciki a byc moze nawet bezposrednie mecze.Teraz na to nikt nie zwraca uwagi,lecz w ostatecznym rozrachunku moga decydowac!

Pankracy - 22 marca 2010, 13:32:30 - *.243.149.120
Po 1 juz dawno nie ma OE . Po 2 Odry nikt nie skazał za korupcje bo wygląda ze nikt już nikt za to ukarany nie bedzie. Według byłego min. Ćwiąkalskiego na liscie prokuratury są nazwy ponad piećdziesięciu klubów (w tym od dawna Odry W i Ireneusza S).Tymczasem ukarano moze z 10 klubów,urządzono na nie medialną nagonke (głównie na Arkę i Koronę).Obecnie w mediach panuje cisza w tym temacie.Nikt nie chce nawet dostrzec np sprawy Motoru (ponad 40 zarzutów w tej samejlidze co Korona i przy pomocy firmy Blachy, tylko popelnionych duzo pózniej).Czemu sprawa korupcji tak nagle ucichła? Czyżby zadziałały układy w stylu Zbycha,Rycha czy Mira.Gdzie są panowie Tomczak iGielarski którzy tak ochoczo osądzali te parę klubów?Polska to niestety rzeczywiście dziki kraj.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas