[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


24 marca 2010, 16:01:08 - qmichal
PGE pozostanie sponsorem GKS Bełchatów

Przez kolejne trzy sezony sponsorem oficjalnym GKS Bełchatów pozostanie PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Dziś w Warszawie doszło do podpisania umowy pomiędzy zarządami obu spółek.

Nowy kontrakt sponsoringowy będzie obowiązywać od 1 lipca 2010 r. do końca sezonu 2012/13.

Kwoty, jakie zostaną przeznaczone na reklamowanie koncernu energetycznego, objęte zostały tajemnicą handlową.


źródło: własne / GKS Bełchatów

zks - 24 marca 2010, 16:05:34 - *.091.c80.petrotel.pl
no to chyba oczywiste ze firma powinna wspierac lokalny sport

Cola - 24 marca 2010, 16:07:08 - *.belchatow.msk.pl
No proszę. Można? Można!

zal.pl - 24 marca 2010, 16:07:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A Warszawiaki Wisły już nie chcą sponsorować!!!! Nasi dziadkowie wybudowali Orlen a przyjedzie taki jeden z drugim i powie nie sponsorujemy klubu. A sami się za siedzenie w wygodnym biurku miliony nachapią !!!!

pyrrus - 24 marca 2010, 16:14:18 - *.ghnet.pl
jaki Kibic jak w Zamościu klubu nie ma xD

SkibiAG - 24 marca 2010, 16:16:27 - *.mlyniec.gda.pl
Myślałem,że cały czas ich sponsorowali

Zibi88 - 24 marca 2010, 16:17:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zamiast robić wielką piłkę nożną w takich miastach jak Zamość,Częstochowa,Lublin,Toruń czy Bydgoszcz to oni bawią się w tym małym miesteczku....

GKS_B - 24 marca 2010, 16:17:34 - *.217.146.194.generacja.pl
A jeśli Hetman ma takich kibiców jak ten powyżej, którzy innym życzą nieszczęścia, to ja mam nadzieję, że się nigdy nie odrodzi. A co to newsa to było to wiadome już od dawna, także żadna niespodzianka.

PSfan - 24 marca 2010, 16:17:53 - *.adsl.inetia.pl
PGE-to spółka skarbu państwa,tak samo jak KGHM-tyle że Ekstraklasa w Bełchatowie to sztuczny twór,bo są pieniądze(zresztą to kasa podatników)i jest potencjał w piłkarzach-tyle że komu tam grać-4tysiącom kibiców-a jak wiadomo gra się przede wszystkim dla kibiców-pytanie nasuwa się samo .Czy w Bełchatowie jest zapotrzebowanie na ekstraklasę?Myślę że takie ekipy jak Widzew,ŁKS,Górnik,Pogoń czy GKS Katowice o wiele więcej by urozmajciły Polską piłkę(przynajmniej kibicowsko)niż Bełchatów(dofinansowany z pieniędzy podatników)czy też jakaś śmieszna Odra W.Przypomnijcie sobie Groclin Drzymały.

hwk - 24 marca 2010, 16:18:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego korporacja energetyczna ani LHS nie moga sponsorowac hetmana a belchatow moze oddajcie 100tys za margola belchatow

Deg - 24 marca 2010, 16:24:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ideały Marksizmu-Leninizmu wiecznie żywe!

thebill - 24 marca 2010, 16:31:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak sponsoruja siatkarzy Skry to dlaczego nie mieliby sponsorowac pilkarzy.Dobrze, ze zostaja, bo klub skoncylby tak samo jak Amica i Groclin.Nie tylko w wielkich miastach musi byc pilka nozna...

Ktosik - 24 marca 2010, 16:42:29 - *.belchatow.vectranet.pl
Do PSfan z Kobiernic
Zapewniam cie ze pieniądze podatników , tez z Bełchatowa nie trafia do ciebie jeżeli przestanie istnieć GKS
, a kibicowsko to możne i ma uzasadnienie ale wtedy proponuje gdzie indziej zrównać stadiony w miejscowościach które nie maja przynajmniej 500tys mieszkańców , i dodatkowo zobacz na Europe czy kluby piłkarskie czy siatkarskie istnieją tylko w aglomeracjach

111 - 24 marca 2010, 16:44:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda tylko, że tamtejszy stadion to taki badziew...

harry - 24 marca 2010, 16:55:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mi się Bełchatów z Wodzisławiem znudził zwyczajnie. Jednak w piłce to nie kibice grają. Co z tego, że Katowice, Bydgoszcz, Lublin są pozostawione bez wielkiej piłki, jak i tak kiedyś wrócą do Ekstraklasy!? No i tak samo pewne jest, ze za 10-12 lat zespół z Bełchatowa zagra w jednej lidze z Pajęcznem, Wieluniem, a Odra derby będzie miała z Górnikiem Pszów. Kwestia czasu.

qwerty - 24 marca 2010, 16:55:42 - *.adsl.inetia.pl
PSfan jaki 4000 ... byłem tam ostatnio i tam jest Widzewa więcej nawet napisy są niedaleko stadionu . Jestem obiektywny ponieważ nie kibicuję żadnej z wymienionych drużyn . Pozdro

adam - 24 marca 2010, 17:03:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
skandal ! jak można za nasze pieniądze robić takie rzeczy, powinny być obniżone faktury za energię, zmodernizowane linie energetyczne itp, ostatnia zima pokazała całą słabość.
To my płacimy podwyższone rachunki za wszystko a tu i w Gdańsku szastane są miliony w imię czego ?
Panie Premierze proszę wstrząsnąć tym towarzystwem

Piotrkowia - 24 marca 2010, 17:07:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Według oficjalnych obliczeń stadion w Bełchatowie odwiedza najwięcej kibiców wg ilości mieszkańców miasta. Pomijam Kraków i Warszawę, gdzie sportem prawie nikt się nie interesuje. Ale w Szczecinie, Łodzi itp też mało ludzi interesuje się sportem. Bełchatów jest miastem, gdzie duża część społeczności jest związana ze sportem. Każdego dnia na ulicach słychać rozmowy na temat sportu. Siatkarze i piłkarze są często widywani na mieście przez mieszkańców i dobrze się wśród nich czują. Popieram sponsorowanie Skry i GKS-u, gdyż bełchatowianie naprawdę tym żyją.

hahaha - 24 marca 2010, 17:10:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Premier ci najwięcej pomoże. On dopiero co wcielił w życie pomysł, że spółki państwowe nie mogą być właścicielami, ale sponsorować mogą. A poza tym to premier jest z Gdańska, gdzie PGE wykłada najwięcej pieniędzy na stadion, także na nic nie licz

Boj - 24 marca 2010, 17:12:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak widzę komentarze typu: po co oni maja drużynę w ekstraklasie jak tam kibiców niema to mnie krew zalewa... Bo dlaczego w małej miejscowości ma nie być drużyny w ekstraklasie?? Co niby że mała to już gorsza?? A ludzie dużomiastowi lepsi od tych małomiastowych?? Jestem z małej gminy i wkurza mnie to bo niby czemu gość ze wsi ma być gorszy od tego miastowego?? Ci z wsi też chcą oglądać piłkę na jak najwyższym poziomie a wszystko zależy od kasy... I w ogóle to co drużyna ze wsi nie może podnieść poziomu ligowego?? Może weźmy zamknijmy ligę i niech ona będzie tylko dla dużych miast a wsie niech se grają gdzie chcą...?? Tylko niech każdy miastowy pamięta że wielu bardzo dobrych zawodników rodzi się na wsi bo jak nie mają co robić to idą w piłkę grać a w mieście wolą na piwo itd... no i jeszcze jedna sprawa w miastach niejednokrotnie są większe wieśniaki niż na wsi od cała prawda...

@harry - 24 marca 2010, 17:13:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziwne jest Twoje rozumowanie. Jeśli Lublin znów zagra w Ekstraklasie (do której wraca już 20 lat...), a Bełchatów w okręgówce, to też będzie można powiedzieć, że tylko kwestią czasu jest powrót Lublina do derbów ze Świdnikiem i powrót Bełchatowa do walki o mistrzostwo kraju.

qwerty567 - 24 marca 2010, 17:14:46 - *.ssp.dialog.net.pl
PGE tak samo jak KGHM należą do państwa tylko częściowo, większość akcji jest prywatna, więc nie wasza sprawa kto, ile i na co wydaje swoje własne prywatne pieniądze

d - 24 marca 2010, 17:18:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mieszkam niedaleko Bełchatowa. Nasza kopalnia jest już prawie w całości sprywatyzowana. Akcje należa do pracowników kopalni. I po co tu się burzyć, jak to miejscowi utrzymują ten klub.

dla zainte - 24 marca 2010, 17:20:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy to prawda, że jest możliwość powrotu Jacka Krzynówka do Bełchatowa? widziałem do na stadionie podczas meczu z Lechem, ale myślałem, że przyjechał do domu, bo mieszka k.Bełchatowa. Ale chodzą słuchy, że latem ma na ostatki kariery przenieść się na stałe do Bełchatowa, gdzie w kolejnych latach będzie trenerem młodzików.

antek - 24 marca 2010, 17:25:30 - *.ssp.dialog.net.pl
qwerty567: Nie porównuj PGE do KGHM-u, bo Skarb Państwa ma 30% akcji KGHM-u, a PGE? Między innymi dlatego PGE pozbył się akcji klubu z Bełchatowa, a KGHM dalej jest właścicielem Zagłębia.

qwerty567 - 24 marca 2010, 17:33:38 - *.ssp.dialog.net.pl
antek - a będę sobie porównywał PGE do KGHM, wcześniej PGE było właścicielem GKS a teraz jest sponsorem, ale wtedy i teraz PGE utrzymywało GKS,
w którymś miejscu nie prawdę napisałem??

Stilon - 24 marca 2010, 17:35:38 - *.aster.pl
I bardzo dobrze, GKS Bełchatów Bedzie czwartą siłą ekstraklasy bez PGE oni by nie istnieli a szkoda bo jakos lubie ten klub

f - 24 marca 2010, 17:38:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy wy naprawdę jesteście tacy puści? Ile razy trzeba powtarzać, że PGE w większości nie jest spółką skarbu państwa?

antek - 24 marca 2010, 17:43:22 - *.ssp.dialog.net.pl
tatary76: No to masz piłkę w dużych miastach:D Wrocław - na meczu 5 tysięcy, Gliwice są większe od Chorzowa, czyli wolisz Gliwice niż Chorzów, tak? Lecimy dalej, Polonia Warszawa - wielkie miasto, stolica Polski, Kraków - piękne miasto i Cracovia z frekwencją porównywalną z Wodzisławiem. Chcesz Lublin, Sosnowiec? Brawo! Z pewnością uatrakcyjnią naszą Ekstraklasę wnosząc piękne obiekty sportowe i kibiców w sile 3 tysiące MAX. Brawo!

do antka - 24 marca 2010, 17:56:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja przynajmniej wole Gliwice od Chorzowa. Zreszta Piast bedzie mial jeden z najladniejszych obiektow za 2 lata.

jojo - 24 marca 2010, 17:57:20 - *.susi.pl (*.192.228.67)
Odpowiedź jest jedna dla niezadowolonych. Od niedawna można bez problemu zmienić dostawcę energii. A tu macie listę firm: http://www.agroenergetyka.pl/?a=article&id=425
Ja już zmieniłem.

ja - 24 marca 2010, 17:58:12 - *.p.lodz.pl
Mówisz o tym blaszanym supermarkecie z murawą zamiast regałów sklepowych ?

nas - 24 marca 2010, 18:13:45 - *.toya.net.pl
"Nie tylko Rachwał może szybko znaleźć nowego pracodawcę, bo wstępne oferty pracy mają już także m.in. Tosik i Pietrasiak. Przed rozpoczęciem rundy wiosennej Tosik, który wprawdzie jest wychowankiem Włókniarza Zelów, ale niemal przez całą dotychczasową karierę związany jest z Bełchatowem, mówił, że chciałby szybko podpisać nową umowę. Nieoficjalnie wiadomo, że przeszkodą do złożenia konkretnych ofert piłkarzom są negocjacje na temat podpisania nowej umowy sponsorskiej z PGE. Jak pisaliśmy, sponsor proponuje 8 mln zł w pierwszym roku, 6 mln w drugim i 4 mln w trzecim."
źródło Polska Dziennik Łódzki

RTS - 24 marca 2010, 18:16:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tyle, że Ruchowi kibicuje się na całym Śląsku i poza jego granicami a Piastowi ? W Gliwicach jest silny fc Górnika. Co do GKS-u to jest to paranoja żeby spółka Skarbu Państwa sponsorowała klub któremu kibicuje garstka osób w porównaniu do większych miast gdzie frekwencja jest wyższa w 2 lidze niż w Ekstraklasie. A nie tak daleko jest ŁKS, który ledwo co zipie a kibiców ma trochę więcej niż wspomniany klubik z Bełchatowa.

Strain - 24 marca 2010, 18:43:23 - *.dobrafirma.com
111:
Nie wiem czy obiekt Bełchatowa to taki badziew. Owszem, za kilka lat będzie ustępował wielu większym, nowocześniejszym stadionom. Jednak sam stadion jest schludny, kameralny, trybuny blisko murawy. Na Bełchatów wystarczy i nie musi się akurat w wypadku samego stadionu niczego wstydzić.

--- - 24 marca 2010, 18:52:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do RTS. Po nicku widać, że twoj komentarz nigdy nie będzie obiektywny. Na szczęście w przyszłym sezonie widzimy się w ekstraklasie i znowu będziecie lanie od GieKSy dostawac w każdym meczu.

Mati - 24 marca 2010, 18:55:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
RTS widać, że twój post ma na celu skłócić bliskie sobie kluby. To Ci się nie uda. Pozdrawiam

sierpc - 24 marca 2010, 19:09:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w orlenie (władze) są sami krawaciarze i dlatego nie chcą wisły sponsorować gratulacje dla gks-u i dla pge

PSfan - 24 marca 2010, 19:26:20 - *.adsl.inetia.pl
do:"boj"-pisząc słowa o ilości kibiców nie miałem na myśli "małomiasteczkowości",bo sam pochodzę z małego miasteczka-lecz stwierdzam fakty,a ty po prostu chyba masz kompleksy na punkcie pochodzenia-bo ja nie twierdzę że ludzie z mniejszych miejscowości są gorsi,lecz prawda jest taka że co by nie zrobić to Kluby z tradycjami i rzeszą kibiców zawsze będą lepiej postrzegane,a sztuczne twory typu Wronki,Pniewy,Wodzisław itd...to chyba wiadomo co...nie ujmując im na honorze.

kmicic - 24 marca 2010, 19:37:08 - *.chello.pl
Tylko GKS! Pozdro dla wszystkich życzliwych! Powodzenia dla Odry! A dla wszystkich zawistników - a znajdźcie sobie węgiel w swoich dziurach... i nie wyciągajcie łap po nie swoje.

zbanowany - 24 marca 2010, 19:51:30 - *.ovh.net
Czy to jest zgodne z prawem ? Przeciez spółki skarbu państwa miały mieć zakaz sponsorowania klubów sportowych !!!!!!!!!!!!!

fanRuchu - 24 marca 2010, 20:02:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po Euro 2012 Pge będzie miał ważniejsze wydatki na głowie i podobnie jak w płocku klub stoczy się na margines...

futbolista - 24 marca 2010, 20:15:48 - *.18.162.197
dobrze tylko by w gdanski klub nie wchodzili z kasa.bo tylko sie wstydu najedza.a kibolstwo po
tych wielkich miastach,niech samo wezmie sie za
sponsorig,bo widac,ze miejscowe byznesy nie widza i nie maja w tym interesu.bo to tylko by
psulo wizerunek ich firmom.i tak niech trzymaja.i
kibolstwo nie w koncu zrozumie,ze pilka to nie
podworkowy nacjonalizm,tradycje i zamieszkle
sukcesy,tylko to jest zabawa,ktora trzeba umiec sie bawic.wiec precz z bez kulturowym kibolstwem,
a bedzie milo i przyjemnie,wszystkim,KIBOLSTWU tez.

szefu - 24 marca 2010, 20:18:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ta Polska to jest jakas patologia jak my mozemy wiec w tym kraju dobra lige skoro kazdy by chcial klub z zaslugami i kibicami beda wyniki beda kibice wszedzie... co z tego ze takie katowcie czy szczecin gralyby w ekstraklasie i dostawalyby baty od jakis leszczy z san marino czy wysp owczych najpierw poprawmy wyniki na boisku a pozniej bedziemy sie martwic jakie miasta zasluguja na ekstraklase... oczywiscie taka odra powinna dawno juz spasc bo nie wnosza nic pozytywnego do ligi ale nie wiem co wszyscy sie tak czepiaja Belchatowa? widzewek ma jakis kompleksik czy o co chodzi

p - 24 marca 2010, 20:39:51 - *.toya.net.pl
no faktycznie wszędzie indziej a w szczególności na widzew chodzi po 30 tysi ludzi. W Łodzi gdzie jest ponad 700 tysi mieszkańców na mecze chodzi 5- 9 tysięcy to dopiero wstyd o innych miastach nie wspominając. A według waszego myślenia to piłki nożnej nie powinno być w 70% miast biorąc pod uwage wszystkiee rozgrywki ligowe - nawet te najśilniejsze jak Francja, Anglia, Hiszpania itd.

obserwator - 24 marca 2010, 20:42:57 - *.toya.net.pl
i energia pójdzie w gorę

KRIS - 24 marca 2010, 20:49:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chociaż tu nie będą mówić ze ustawa nie pozwala;)

preceptor - 24 marca 2010, 20:58:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zibi88 - faktycznie, Zamość to gigantyczna metropolia w porównaniu z Bełchatowem, a i tradycje piłkarskie są tam większe. Miasta niemal takie same (Zamość nieco większy, może tylko bardziej "miejski" układ ulic), a tradycjami i perspektywami Bełchatów go bije na głowę. PGE powinno zainwestować w Zamościu, tam mieliby sukces Ich kasa, niech inwestują, gdzie chcą, choćby w Kleszczowie.

max - 24 marca 2010, 21:04:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a mnie interesuje dlaczego w Belchatowie sa pieniadze na pilkarzy a nie ma np. na dworzec PKS, ktory jest w oplakanym stanie.

ZL - 24 marca 2010, 21:36:57 - *.ssp.dialog.net.pl
dobrze ze mamy KGHM ;-) a wam niech dalej gul skacze :D

TP - 24 marca 2010, 21:53:31 - *.dip.t-dialin.net
Totalny przekret, panstwowa spolka sponsoruje? Nie sponsoruje, rozdaje pieniadze na klub ktorego jest wlascicielem. To komunizm panowie. Sorki ale taki Belchatow to 3. liga tylko ze Wegiel Brunatny do nich doklada z panstwowej kasy wszystkich podatnikow.

TP - 24 marca 2010, 22:15:52 - *.dip.t-dialin.net
Potem mamy z tego takie wynalazki: Heko, Amica, Groclin, Belchatow, Gawin i reszta pseudoklubow.
To ja juz wole Odre czy Piasta na ktorych wielu nalatuje, ale te kluby przez dziesieciolecia walczyly sportowo w 2 lidze by kiedys zagrac na najwyzszym poziomie, a te wynalazki dostaja kase nie wiadomo skad i wielkie mi kluby.
Ktos tam napisal ze kluby z malych miejscowosci tez maja prawo do ekstraklasy, no pewnie ze maja jak sportowo walcza, a nie ze im ktos da paredziesiat milionow i powie: kupuj zawodnikow i chce cie widziec w pucharach europejskich. Inny przedmowca stwierdzil ze Belchatow ma najwieksza frekwencje w przeliczeniu na liczbe mieszkancow. No jak na wiosce jakiejs zaloze klub i wejde do ex a wioska ma 300 glow to bede mial frekwencje rzedu 99% wioski, proste nie? A w Warszawie chocby stala Maracana i Legia zdobywala by co rok mistrzostwo Ligi Mistrzow i bilety po zlotowce to tez weszlo by tylko 200.000 czyli 10% mieszkancow. Takie wyliczanki to zludne i nie wiarygodne swiadectwa.
Inny stwierdzil ze to prywatna spolka bo nalezy do pracownikow kopalni i oni to utrzymuja, to co sami milionerzy tam pracuja? Czy moze zasoby naturalne wegla brunatnego bedacego panstwowym skarbem narodowym sa tam wydobywane. Na papierkach wiadomo ze jest prywatyzacja, a w rzeczywistosci caly kraj utrzymuje ten klub.
W USA np. jest system oparty na "franchises". M.in. oznacza to ze we wszystkich ligach profesjonalnych w USA moga brac tylko udzial druzyny z aglomeracji gdzie jest gwarancja wielkiego i pelnego stadionu, i zainteresowanie mediami lokalnymi. Taki Belchatow bylby tam jedynie prowincjonalnym klubem. Choc jestem przeciw systemowi amerykanskiemu, to jak widze ten Belchatow chcialbym by ten system w Polsce tez zostal wprowadzony.

ŁKS ŁÓDŻ - 24 marca 2010, 22:16:29 - *.toya.net.pl
I wsszystko gra!!!Pozdro z Białej Łodzi

TP - 24 marca 2010, 22:21:12 - *.dip.t-dialin.net
Musialem to napisac bo mi normalnie cisnienie podskoczylo, choc osobiscie nie mam nic przeciw temu klubowi, ani nie kibicuje zadnemu klubowi robiacemu kibicowsko konkurencje Belchatowowi.
Naprawde jestem przeciw temu choremu systemowi.
Podobnie jest z KGHM Zaglebie, ale oni to juz kiedys bez miedzianego skarbu wywalczyli ex, juz ponad 20 lat temu, wiec na nich mozna jakos oko przymknac, ale ten Belchatow? Nie, oni istnieja zaledwie od 1977 roku, jak ten klub zakladali to w Polsce scena pilkarska byla juz dawno uksztaltowana. Co to ma byc? To jest porzadek? To sa czyste jaja i nic wiecej. Kpina z narodu i tyle.

TP - 24 marca 2010, 22:36:47 - *.dip.t-dialin.net
Aha, jeszcze cos. Reklamowac to ja moge jakis produkt konkurujacy z innymi markami, np. buty, komputery, zywnosc, czy jakies piwo. Ale monopolowych artykulow nie ma po co reklamowac bo i tak zostana kupione. Np. Energia. Osoby mieszkajace na terenach zasilanych przez PGE i tak od nich biora energie, bo ta firma ma w Polsce centralnej monopol na energie. Wiec gdzie tu logika? Dawac kase na reklame produktu ktory w tej samej mierze zostanie tez kupiony bez reklamy? Odpowiedz nazywa sie SNOBIZM PANSTWOWEJ SPOLKI.

do TP - 24 marca 2010, 22:43:54 - *.ssp.dialog.net.pl
ty kolego od Zaglebia to ty sie odczep bo KGHM jest naszym wlascicielem jak myslisz dlaczego ? mamy tradycje i wieloletni staz wiec swoje zale wylewaj na innych a od naszego Zaglebia sie odczep !!

muszu - 24 marca 2010, 22:44:59 - *.belchatow.vectranet.pl
wasze podatki (jesli je placicie)ida na szkoly ,policje,sluzbe zdrowia itp. jesli chodzi o tradycje klubow, to my budujemy powoli swoja (zawsze musi byc poczatek tej drogi)pilkarsko jestesmy wysoko w tabeli,mamy dobre boisko, i fajny stadionik kameralny ale przyzwoity , kibicowsko to nasza cala liga jest do kitu, wyroznic tu trzeba Lecha.i na koniec pytanie, ta swoja tradycje i historie za czyje pieniadze budowaliscie?????prosze zeby nie wpisywali sie tu osoby ktore nie maja pojecia o rzeczywistosci.POZDRAWIAM WSZYSTKICH NORMALNYCH KIBICOW POLSKICH KLUBOW

GKS_B - 24 marca 2010, 22:45:09 - *.217.146.194.generacja.pl
TP - jak czytam głupoty, które modzisz to też mi ciśnienie podskakuje. Na twoją logikę - nie powinno się dopuszczać do zakładania nowych firm - bo nie mają tradycji. Chcesz otworzyć cukiernię - nie możesz, bo już jest ukształtowana scena cukiernicza - Wedel, Goplana itd. Masz rację - czyste jaja. A propos zobacz ile MY graliśmy na zapleczu ekstraklasy. Awanse wywalczyliśmy sportową walką. Nie jesteśmy Polonią Warszawa, nikogo nie podkupiliśmy. BOT i PGE u nas nikt nie chiał. Mamy naszą Kopalnię i Elektrownię, w których NASI pracownicy robią zysk i za wyrobione przez NAS pieniądze (a jest to minimalny ułamek budżetu tych ośrodków) utrzymywany był, jest i będzie GKS. Na przekór pajacom. Nie chcesz na nas płacić? Idź do Vattenfall, Enei, czy gdzie życzysz (Jakby oni się nie promowali nigdzie). Przymykasz oko na Zagłębie? Za 10 lat na nas też będziesz przymykał. Pominę taki detal, że GKS utworzono ze Skry Bełchatów (sekcji piłkarskiej), którą przeniesiono pod zarządzanie KWB, bez żadnych zmian (ci sami piłkarze, liga itd). Więc gdybyśmy mieli taką uczciwość jak Widzew, Zagłebie Sosnowiec i parę innych klubów to za datę założenia moglibyśmy uznać nawet i 1930 rok. Pozdrawiam.

qwerty567 - 24 marca 2010, 23:50:59 - *.ssp.dialog.net.pl
no i dobrze, niech się napinają
zazdroszczą że Bełchatów ma dobrze poukładany klub i lepszą drużynę od ich klubików
cieszę się że was to boli

alt - 25 marca 2010, 2:53:22 - *.aster.pl
PGE (Bełchatów) GKS (Bełchatów) ale kontrakt podpisują w Warszawie. Ehh.. jaki kraj takie umowy.....

ja - 25 marca 2010, 2:58:53 - *.p.lodz.pl
do "T(em)P(aka)":
1) Historia piłki w Bełchatowie sięga roku 1930. W 1977 jedynie sekcja piłki nożnej zmieniła nazwę ze SKRA Bełchatów na GKS Bełchatów
2) Obecnie energie elektryczną możesz kupować od dowolnego producenta - jest wolny rynek
3) kopalnia, ani tym bardziej PGE nie jest właścicielem klubu (jest nim obecnie już BKPPT), a PGE jedynie go sponsoruje, dzięki czemu nie łamie nowej ustawy

Pawel - 25 marca 2010, 3:42:44 - *.teledisnet.be
Niech wywala nazwe PGE z nazwy druzyny. Sponsoring OK, dwuczonowe nazwy NIE!!!

Mt PS - 25 marca 2010, 10:21:35 - *.adsl.inetia.pl
dobrze, powodzenia Belchatow!

makar1908 - 25 marca 2010, 10:26:00 - *.toya.net.pl
Trzymajcie się Bełchatów.Pozdro od BIAŁEJ STRONY ŁODZI!!!

NN - 25 marca 2010, 10:29:46 - *.belchatow.vectranet.pl
Dobrze narzekac "że Nasze pieniądze idą na prowincjonalny klub!!" ale żaden z tu piszacych nie napisze słowa, że stadion Legii jest budowane za pieniadze podatników!! Miasto W-wa na budowę stadionu Legii przeznaczyło 460 mln zł zatem te 20-25 mln od PGE dla GKS to jest małe piwo. Troszkę pokory wszystkim życzących wszystkiego najgorszego klubowi z Brunatnej Stolicy!!

ZL - 25 marca 2010, 11:20:12 - *.ssp.dialog.net.pl
NN dobry temat poruszyles ! wielcy kibice z wielkich miast niech sie nie odzywaja bo stadiony ktore powstaja u nich w miastach to dopiero idzie z podatkow !! Wroclaw , Warszawa , Gdansk wiec panowie zastanowcie sie zanim zaczniecie plakac na co ida wasze podatki ! ZAGLEBIE LUBIN !!

dab - 25 marca 2010, 11:54:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie wiem czy jest słuszne utrzymywanie GKS przez firmę której włascicielem jest Skarb Państwa. Nie zgadzam się na to żeby z moich podatków utrzymywać taki klub.

19R20 - 25 marca 2010, 12:24:29 - *.rudaslaska.vectranet.pl
Prawda jest taka ze takie kluby jak własnie Gks Bełchatów, Odra Wodzisław nie wspominajac juz o DyskoPolo bo to sa juz jaja z wyższej półki nie powinny grac w ekstraklasie tylko lige nizej poniewaz zaniżaja kibicowski poziom najwyzszych rozgrywek. Z całym szacunkiem dla tych klubów (oprócz dyskoPolo) ale taka jest prawda. Zamiast takich klubów w ekstraklasie powinny grac takie klubu jak Widzew, Łks, Pogoń czy choćby Górnik (choc jestem kibicem Ruchu i nie zycze im tego ;))Liga w takiej sytuacji duzo zyskala na atrakcyjności kibicowskiej. Taka jest w 100% prawda bo np. Na jaki mecz wiecej ludzi przyjdzie Ruch-Belchatów albo Ruch-Górnik badz RUch-Widzew. Nie trzeba byc wielkim znawca zeby zrozumiec o co chodzi. PozdRawiam

Kasar - 25 marca 2010, 16:32:09 - *.2.83.71
kogo to interesuje że państwowa firma sponsoruje sport?? Renualt także sponsoruje Volkswagen także sponsoruje ( rząd niemiecki ma tam 35% udziałów) to jest normalne na całym świecie a tu jacyś idioci mówią że to z ich podatków, normalnie jaja sobie panowie robicie bo o ile się nie myle PGE jak i KGHM wypracowują olbrzymią kasę dla budzetu państwa więc zaraz kto tu kogo "sponsoruje"????

elkanguro - 25 marca 2010, 17:35:52 - *.ghnet.pl
@f: Nie nie jesteśmy puści, za to Ty gdzieś usłyszałeś jakąś bajkę i teraz próbujesz się wymądrzać. Dla twoich wiadomości podam Ci dokładnie, że Skarb Państwa jest właścicielem 84,99% akcji PGE.

brat_prezy - 26 marca 2010, 17:55:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kasar - od tego są państwowe firmy, żeby wypracowywały kasę dla budżetu państwa.

gks101 - 27 marca 2010, 12:03:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
rozumiem że kibice widzewa tu płaczący, którzy w oszałamiających i powalających na kolana liczbach około 5000 na meczu zapełniają swój stadion, będą równie oburzeni jak pge bedzie chciało sponsorować ich klub ??? -- ehh masakra co się tu wypisuje, sfrustrowane towarzystwo !

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas