[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


30 marca 2010, 13:26:26 - prof
Lech rozwiązał umowę patronacką z Gazetą Wyborczą

Lech Poznań rozwiązał umowę patronacką z "Gazetą Wyborczą". O rozwiązaniu umowy klub informuje na swojej stronie internetowej.

W związku z cyklicznie pojawiającymi się publikacjami dziennika "Gazeta Wyborcza" szkalującymi klub KKS Lech Poznań SA informujemy, że zawarte w nich informacje są pomówieniami, naruszają dobra osobiste zarówno klubu, jak i jego pracowników i przede wszystkim kibiców. KKS Lech Poznań uznaje podane w nich informacje za tendencyjne i zniesławiające, w związku z czym w dniu dzisiejszym jednostronnie rozwiązał w trybie natychmiastowym łączącą Klub oraz Gazetę Wyborczą umowę patronacką. Ponadto informujemy, że Klub jest zadowolony z dotychczasowej współpracy ze Stowarzyszeniem "Wiara Lecha", uznaje ją za wzorcową i będzie z kibicami współpracował na dotychczasowych partnerskich zasadach. - czytamy na stronie Lecha.


źródło: Lech Poznań

Wicher - 30 marca 2010, 13:29:01 - *.walbrzych.vectranet.pl
Gazeta straci czytelnikow w Pyrlandii...jaka szkoda,swoja droga tam tkaie centusie,ze i tak pewnie kupuja cos tanszego ha,ha

faworyt - 30 marca 2010, 13:40:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kolejorz klub przyszlosci!Brawo Kolejorz!dziekuje ze jest Lech Poznan!WZOR!

sleepyhead - 30 marca 2010, 13:42:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie tyle warszawska, co koszerna. wielki plus dla Lecha za tą decyzję.

kartuz - 30 marca 2010, 13:43:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gazeta Wyborcza jako biuletyn Legii Warszawa ( na czele z jej wiernym kibicem Robertem Błońskim) - była z Lechem związana umową partonacką?

Know how - 30 marca 2010, 13:43:10 - *.e-wro.net.pl
Brawo dla działaczy Lecha.

stanko( L - 30 marca 2010, 13:45:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejorz klub przyszlosci?
chyba z tymi kibicami co w wiezieniu ostatnio ich pozamykali?
nie rozsmieszajcie mnie.....

yoma - 30 marca 2010, 13:46:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Bo im nie jest wszystko jedno". To hasło w telegraficznym skrócie oznacza:
- Okrągły stół był cudowny. Nie doszło tam do żadnej zdrady
- Jaruzelski to bohater narodu
- SB i agentura to tematy zastępcze.Trzeba dać im wysokie emerytury i koniecznie święty spokój.
- PIS to najgorsza swołocz
- Jesteśmy sumieniem narodu
- Kibice to obok PIS kolejna swołocz

piter - 30 marca 2010, 13:46:53 - *.pl
Brawo!
teraz czekam na umowe z Rzepą albo Dziennikiem.
Michnika gazeta się zwija od czasu jak wyszła na jaw sprawa jego brata Stefana, który jako sędzia skazywał w latach 50-tych polskich oficerów na śmierć

szczecinia - 30 marca 2010, 13:48:57 - *.chello.pl
brawo Lech. Wielki szacunek dla właścicieli. To wielka odwaga i dowód lojalności wobec Kibiców Lecha. Pozdrawiam normalnych... acha jestem ze Szczecina

Suowianin - 30 marca 2010, 13:49:26 - *.chelm.mm.pl
Świetna decyzja działaczy Lecha. Kto następny?

kapitanżbi - 30 marca 2010, 13:52:35 - *.chello.pl
ale ich zabolał szczery artykuł z wypowiedziami autoryzowanymi przez CBŚ
http://www.sport.pl/pilka/1,70993,7710277,Kibolski
_uklad_Lecha.html
Prawdą jest, że Lech płaci wielokrotnie notowanym przestępcą za... prawie wszystko

o - 30 marca 2010, 13:55:20 - *.tktel.ceron.pl
Brawo, brawo, brawo Lech Poznań!!!

haxo - 30 marca 2010, 13:55:30 - *.chello.pl
bravo Lech, bravo, bravo, bravo
wykopmy GieWu i iTi z polskich stadionów

ldz - 30 marca 2010, 14:03:16 - *.bremultibank.com.pl
Brawo Lech!!! To samo jest w Łodzi, także GW chce być jedyną wyrocznią w kwesti wszystkiego... pismaki smarują ostro raz na ŁKS raz na Widzew... Łódź pozdrawia Poznań!!!

kibol - 30 marca 2010, 14:06:52 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Lech!!! Przykład dla całej Polski!! Brawo!

(L) - 30 marca 2010, 14:09:45 - *.chello.pl
Ale się Pyrusy oburzyły. Pamiętajcie, ze wasz klub już nie istnieje. Kibicujecie Amice Wronki, która Was wykupiła. Cała Polska wam to mówi, a wy nadal "wierzycie w swój KKS". Żałosne. Do zobaczenia niebawem na sektorze...

LG - 30 marca 2010, 14:14:09 - *.chello.pl
Amica Wronki a nie lech.Kiedys jak Lechia fuzje zrobiła z Olimpia to na mecz Gdańska nie chcieli przyjechac a teraz graja jako Amica hahah

biały - 30 marca 2010, 14:14:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Lech. Tylko Lechia Gdańsk.

MIREK60 - 30 marca 2010, 14:20:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Świetna decyzja ! Ludzie jak ja bym chciał żeby to samo zrobił ŁKS ŁÓDŹ .Niech sobie wtedy fan club tych z dawnej A.Czerwonej w osobach Bińczyka,Derdzikowskiego,Walczyka i innych młodych chartów ( to dziennikarze łódzkiego dodatku GW)pisze o swoich a ŁKS ŁÓDŹ niech zostawią w spokoju

d - 30 marca 2010, 14:26:52 - *.realitypump.pl
Lecha, delikatnie mówiąc, nie lubię, ale ta decyzja to strzał w 10 pod względem marketingowym i w zasadzie każdym innym. Brawo.

LisuCK - 30 marca 2010, 14:28:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawa dla Lecha!

obserwator - 30 marca 2010, 14:34:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kapitanżbi
jak coś może być autoryzowane skoro jest anonimowe ??? a poza tym fakty się nie zgadzają choćby w odniesieniu do stanowiska rzecznika poznańskiej policji, który wyraźnie powiedział, ze nikt z zatrzymanych nie ma zarzutów handlu narkotykami na stadionie i meczach Lecha!!!
a dla klubu brawo za odważną decyzje.

Do (L) - 30 marca 2010, 14:35:33 - *.ssp.dialog.net.pl
Warszawcia to nie cała Polska. Siedź tam i się zajmij swoim ITI (go home). Pamiętam jak dwóch kibiców Zagłębia przyszło do mnie do sklepu podpisac umowę na "N-kę". Gdy im przedstawiłem co to za tv i jakie ma powiązania z TVN i ITI, to nawet nie podpisali umowy tylko podziękowali, mówiąc, że krawaciarzy nie będą sponsorować hehe. Ja osobiście dostałem po premii od szefa, bo odsłuchał to na monitoringu,ale warto było. Kolesie znajomi z sektora. Pewnie teraz razem będziemy na Bułgarskiej łacha darli z Legii i tego ITI, no i z wyniku.
Lech, dobre posunięcie z Wybiórczą. Legia, co? Odra Wodzisław.
Pozdro z Polkowic: Lech, Arka, Zetka i Odra Opole.

(L) - 30 marca 2010, 14:35:40 - *.flashnet.pl
zazdroszczę działaczy !! brawo !

TadeuszL - 30 marca 2010, 14:38:18 - *.fibrewired.on.ca
Jakie brawa? Ludzie ostudzcie sie! Niby wam sie nie podobaja gangi na trybunach a jak juz Gazeta o tym pisze to jest be? Gdzie GW zmyslila? przedstawila tylko owoc policyjnego sledztwa. Jezeli by cokolwiek gdziekolwiek zmyslila to czemu Lech nie wzial ich do sadu? Bo nie ma z czym i napewno by przegrali. Cieszcie sie, ze mamy wolna prase!

f@n - 30 marca 2010, 14:40:55 - *.tomaszow.mm.pl
I dobrze nie kupować wyrobów Agory! Gazeta Wyborcza to dno! ITI i Wyborcza do kosza!

Molo - 30 marca 2010, 14:41:05 - *.zax.pl
Marna strata dla narodu jeśli ta gazeta zniknie. Aczkolwiek artykuł o kibolach niczego sobie.

leszek - 30 marca 2010, 14:41:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawa dla Lecha ja tego badziewia nieczytam !!!Cracovia Pany!!!

studentka - 30 marca 2010, 14:44:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WIELKI szacunek dla działaczy LECHA za usunięcie stronniczego gów. wyborczego - BRAWO!

Lukasz - 30 marca 2010, 14:46:41 - *.ds.tu.koszalin.pl
a skad wiesz ze Lech "nie wzial ich do sadu" ? Teksty w GW są tendencyjne i oczerniajace, widac jak na dloni ze maja w tym jakis cichy interes! Pewnie ktos im placi za ta "walke" z kibicami. PRZYPOMINAM: KIBICE LECHA ZOSTALI WYBRANI PRZEZ CANAL+ KIBICAMI ROKU!!!! dziekuje dobranoc

do Mirek60 - 30 marca 2010, 14:48:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wiem, czy już do ciebie dotarło, że ci z b. Armii Czerwonej już dawno przepędzili koszerniaków od siebie. w przeciwieństwie do innego "klubu" obecnie nawet bez logo, którzy wierzą w Jurka W. jak w wyrocznię.

teklo - 30 marca 2010, 14:52:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@TadeuszL: Ty juz tam siedz w tej swojej Kanadzie i nie udzielaj sie jak nie masz na co dzien stycznosci z pewnymi sprawami.

obserwator - 30 marca 2010, 14:58:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@TadeuszL
oczywiście do sądu pozwy będą i to tak klubu jak i wiary lecha. problem jednak w tym ze takie sprawy ciągną sie latami, a ich medialny odgłos jest znikomy bo przecież media same o sobie źle pisać nie będą. a po 2 latach jak już o sprawie wszyscy zapomną zamieszcza przeprosiny na 43str. swojej gazety. malutką czcionką, w samym rogu. tylko co z tego skoro Ty tego nawet nie zauważysz, a w pamięci zostanie Ci jedynie przesłanie redaktorka, że kibice lecha to dilerzy i bandyci.

czeniek - 30 marca 2010, 14:59:25 - *.sa-vi.org.uk
Wszyscy, ktorzy sie cieszycie i uwazacie wspolprace Lecha z kibolami za cos dobrego - jestescie chorzy. Do d**y Lech dojdzie, a nie do wielkosci.
Ktory wielki klub ma problemy z kibolami? W ktorym wielkim klubie przestepcy chadzaja po gabinetach?

wt - 30 marca 2010, 15:09:45 - *.internetia.net.pl
w końcu, inne kluby powinny zrobić to samo

jaworAG - 30 marca 2010, 15:10:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
jestesmy z Wami, Kolejorz jestesmy z Wami !!! Tendencyjne wypowiedzi pseudo redaktorów z wyborczej powtarzaja sie takze w Trójmiescie. Arka nie jest ulubiencem tego dziennika. Jest taki Kubicki dla którego istnieje tylko jeden klub na wybrzeżu.Resztę można szkalować i obrażać. I to wlasnie są obiektywne i niezależne media.TYLKO ARKA GDYNIA

Bolivar - 30 marca 2010, 15:11:08 - *.joanitow.finemedia.pl
Brawo! U nas we Wrocławiu to już tą GW nawet za darmo rozdają w kinach i na aquaparku, żeby "wychować" sobie nowych czytelników. Mnie nie wychowają!
Na miejscu kibiców Lecha bym uważał. GW może wysłać teraz jakichś prowokatorów na mecz z Legią. Rzuci jeden bananem w kierunku Choto i będzie woda na młyn na tygodniowy cykl np. pt. "Rasiści rządzą przy Bułgarskiej" :-)

(L) - 30 marca 2010, 15:11:55 - *.chello.pl
Do tego kolesia co niby mial sprzedac "n-ke" dwóm kibicom Zagłebia. Od kiedy to monitoring posiada głos? Czlowieku takie bajki, to opowiadaj kolegom z Opola albo Gdyni. Poza tym masz dowod nieco nizej (mojego pierwszego wpisu), ze nie tylko Warszawianie wiedza o Amice Poznan ale w Gdansku tez. Nasze problemy w zarzadem to inna bajka niz artykuł w GW.

jj - 30 marca 2010, 15:21:28 - *.217-171-48.tkchopin.pl
Im mniej Gazety Aborczej w polskiej przestrzeni publicznej tym lepiej dla naszej rozsprzedanej, zdradzonej i oszukanej Ojczyzny

zks - 30 marca 2010, 15:30:20 - *.209.c69.petrotel.pl
brawa dla Lecha, bylem w szoku co pisano wczoraj i dzisiaj w sporcie

qwerty567 - 30 marca 2010, 15:31:36 - *.ssp.dialog.net.pl
ale Legia dostanie baty od Lecha

sleepyhead - 30 marca 2010, 15:37:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
zwróćcie uwagę na coś co nazywa się "metro". agorowy hit nr 1 z ulic polskich miast. wybiórcza na szczęście nie ma już tak wielkiego rażenia jak to było w przeszłości, ale darmowe "metro" schodzi jak ciepłe bułeczki.

max - 30 marca 2010, 15:43:27 - *.icpnet.pl
Bardzo dobry ruch Pozdrawiam ^^

Adam - 30 marca 2010, 15:51:09 - *.net-serwis.pl
Brawo Lech!

trewq - 30 marca 2010, 15:57:10 - *.lodz.msk.pl
Brawo Lech! Oby więcej takich władz w klubach!

sk - 30 marca 2010, 15:59:17 - *.internetdsl.tpnet.pl

Zauważcie, że od jakiegoś czasu najwięcej do powiedzenia na 90minut na temat kibiców i piłki mają osoby przebywające za granicą, albo osoby co raz, góra dwa razy były na jakimś meczu w Polsce.

stanko( L - 30 marca 2010, 16:00:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawda w oczy kole poznaniakom....bo im ktos prawde napisał ze ich kibice to przestepcy......taka prawda.....jakby ktos zaczal oczerniac Lecha to by im Lech sprawe wytoczył a nie jak oni zerwali umowe z g.wyborcza.....

sleepyhead - 30 marca 2010, 16:06:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
stanko, wstydź się gościu za brednie które wypisujesz. jakim prawem nazywasz wszystkich kibiców lecha przestępcami?

stanko( L - 30 marca 2010, 16:27:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ps-nie wszystkich.....bo sa tacy co pod przykrywka kibicowania zalatwiaja sprawy nie koniecznie zwiazane z kibicowaniem...po prostu pisze prawde...pamietaj w kazdej bajce jest czesc prawdy....pisze obiektywnie.....

1916 - 30 marca 2010, 16:48:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo działacze Lecha!
Prawda jest taka, ze GW wypowiedziała wojne kibicom odwiedzajacym polskie stadiony, brak w jej artykułach jakiegokolwiek obiektywizmu, wykorzystują kazdą okazje aby szkalowac i oczerniać ruch kibicowski, wiadomo ze kibice Kolejorza mieli bardzo dobre układy z zarzadem klubu, wiec dostalo sie w GW i zarzadowi Lecha, zal mi tylko patrzec na to co sie dzieje na Legii, ale cóż ITI i GW jedna granda...
Cała kibicowska Polska ponad podziałami w walce z okupantami!

johnny - 30 marca 2010, 16:54:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo, gratulacje od Śląska Wrocław

1908 - 30 marca 2010, 17:10:43 - *.ssp.dialog.net.pl
Brawo dla was !

Polak - 30 marca 2010, 17:21:25 - *.chello.pl
Brawo dla GW !
Nareszcie ktoś napisał prawdę o tym bandyckim motłochu !

McFC - 30 marca 2010, 18:01:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Koniec umowy z gazetą wyborową. I tak najgorsza jest, więc dobry wybór.

wgt - 30 marca 2010, 18:02:24 - *.adsl.inetia.pl
szacun dla działaczy lecha

ksawery - 30 marca 2010, 18:16:35 - *.ghnet.pl
co to ma być za cyrk? klub lech poznań jeden z największych w kraju dopuszcza do takiej sytuacji i to od początku 2000r? przecież to jest chore, co zrobią z tym władze miasta od tylu lat?niech się ktos zajmie tą sprawą bo to jest ŻENADA. to piłka nożna, w polsce i niech już wyplenią te patologie i zacznie się normalny futbol.............................

(L) - 30 marca 2010, 18:28:35 - *.chello.pl
Jak to sie mowi, w kazdej bajce tkwi ziarnko prawdy...

za GW - 30 marca 2010, 18:28:59 - *.uni.lodz.pl (*.16.1.61)
GW nie wytoczyła wojny kibicom chodzącym na stadion tylko tej grupie swołoczy, która ma czelność nazywania się kibicami nie mając nic wspólnego z tą nazwą. A GW ma racje Lech poza piękną zewnętrzną otoczką to jedna wielka patologia!
BRAWO dla Gazety za to, że wreszcie ktoś pisze prawdę o polskiej piłce. Pozdrawiam wszystkich "kibiców", którzy się tu tak "mądrze" wypowiadają i życzę im żeby wreszcie przestali czytać FAKT i inne tego typu gazetki i wreszcie odzyskali mózg!!!

(L) - 30 marca 2010, 18:29:45 - *.chello.pl
Poza tym zgodzę się z RTS-em. Już wyżej wspomniałem o tym samym.

kolo - 30 marca 2010, 19:51:42 - *.bpa.pl
GW napisała prawdę. Jeżdżę na mecze po całej Polsce i widzę co się dzieje na trybunach. Jeśli nawet przypadkiem nie ma zadym, to i tak króluje rasizm, nieopisane chamstwo i szemrane interesy. Nareszcie ktoś pisze otwarcie o stadionowych watażkach, którzy kpią z prawa i rządzą klubami. ITI chce z tym zrobić porządek na Legii - i bardzo dobrze. Takich klubów jak Lech i Legia, z patologią wmontowaną w struktury klubu, jest w Polsce cała masa. Na stadiony powinni przychodzić kibice, miejsce bandytów jest w więzieniach.

do wicher - 30 marca 2010, 19:53:36 - *.147.54.15.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Wolę kupować coś tańszego ale z bardziej wartościową zawartością... A ty wolisz kupić wyborczą za 1,5 zł i twój poziom jaki jest widać... czytaj dalej tego brukowca, daleko zajdziesz...

kolo - 30 marca 2010, 20:07:56 - *.bpa.pl
Wprawdzie nie jest to miejsce na debatę o zawartości gazet, ale skoro ten temat już się pojawił... GW od lat jest największym dziennikiem w Polsce, zabiera więc siłą rzeczy głos w najważniejszych sprawach naszego kraju. Czasami głos ten brzmi fałszywie, czasami jednak, jak w tej sprawie, silna pozycja GW się przydaje, bo tylko duża gazeta jest w stanie napisać otwarcie o jakiejś aferze bez obaw o proces , straty finansowe itp. Możemy się dalej czarować, że wszystko jest OK, że na naszych stadionach panuje ład i porządek, że tysiące kibiców zajmują się tylko dopingiem i oprawami itp. A przecież wszyscy wiemy, że tak nie jest, że trybuny, zwłaszcza w większych miastach, opanowały grupy dobrze zorganizowanych przestępców, że każda wyprawa na mecz to jak wyjazd na wojnę wszystkich ze wszystkimi. Trzeba będzie prędzej czy później z tym zrobić porządek, nawet za cenę obniżenia temperatury kibicowania.

do subiekt - 30 marca 2010, 20:08:09 - *.147.54.15.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Tyle w tym prawdy (artykuł wyborczej) ile w programie uwagi (zwróćcie uwagę na związek tych dwóch przedsiębiorstw, kumatym chyba nie muszę tego tłumaczyć)... Skoro policyjni specjaliści twierdzą że Lech ma "kose", np. z GKS-em Wrocław, Werderem Berlin itd... (takie kluby nie istnieją!) to jaką wiarygodność posiadają te materiały... Dużo nie dociągnięć było przedstawione w artykule na stronie www.kibice.net... Osobiście uważam, że w naszym kraju tra nagonka na kibiców... Tylko czemu przeszkadza przestępstwo popełnione prze "kibola", a nie przeszkadza wam, że w rządzie zasiadają o wiele więksi kryminaliści...

Borat - 30 marca 2010, 20:10:59 - *.olsztyn.vectranet.pl
Brawo Lech! Trza dbać o swoją markę. Prawda jest taka, że z takiego patronatu Lech nic nie ma, a niejeden pewnie kupił w Wlkp GóW.., "bo był artykuł o Lechu".
Jak się komuś nie podoba wizerunek Lecha to niech nie czerpie z niego korzyści.

TAG - 30 marca 2010, 20:13:01 - *.wejherowo.vectranet.pl
HM o ARCE piszą dobrze !!!

bydg - 30 marca 2010, 20:20:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko pozazdrościć ...nasz pseudo prezesina wymyślił bilety po 20 zeta - w ten sposób przyciągnie kibiców ...
gratulacje za odwagę Działaczy i poZdro z Bydgoszczy.

KSG - 30 marca 2010, 20:21:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo za solidarność z kibicami

kolo - 30 marca 2010, 20:28:18 - *.bpa.pl
Szczytowym "osiągnięciem" polskiego kibolstwa jest to, co stało się na wiosnę w Zabrzu, na treningu Górnika. Otóż najgorsze nie było nawet to, że grupa bandziorów wbiegła na boisko i upokorzyła zawodników, ale to, jak na tę sytuację zareagowali działacze klubowi. Właśnie ich pobłażliwa i podszyta strachem reakcja jest widomym dowodem na to, że polski futbol jest patologią w każdym wymiarze: sportowym, organizacyjnym, kibicowskim. Jeśli w klubie takim jak Górnik zezwala sie oprychom rządzić na treningach pierwszej drużyny, to znaczy że jest już naprawdę bardzo źle. I trzeba wreszcie zacząć mówić o tym otwartym tekstem, tak jak to zrobiła "Wyborcza", a nie chować głowę w piasek. Mam wielki szacunek dla właścicieli ITI, bo wiedzą co robią i są konsekwentni. Nie jestem z Warszawy i nie lubię Legii, ale to wstyd, że w prawie dwumilionowym mieście jest tak nędzna drużyna z tak nędznym stadionem i z kibolami, którzy niby kochają klub, a tak naprawdę są jego zakałą i przynoszą Legii wymierne straty finansowe i prestiżowe (patrz: Wilno). Mam nadzieję, że za ITI pójdą następni.

do "za gw - 30 marca 2010, 20:28:37 - *.zone8.bethere.co.uk
wyborcza nie wytoczyła wojny żadnej swołoczy, tylko krew ją zalewa, że polskie społeczeństwo, gdy nie jest odgórnie koncesjonowane wyraża swoje szczere poglądy, a sa one poprostu mniej lub bardziej na prawo. Cała wojna z kibicami piłkarskimi to czysta ideologia. Kibice nie sa tolerancyjni, nie są lewakami, ci z poznania wywiesili ostatnio nawet transparent z podobizną Romana Dmowskiego (chyba na 11-go listopada), więc trzeba ich zaatakować i robic wszystko by stadiony nie gorszyły "polskością". Gdyby fani Lecha regularnie wywieszali podobizne che guevary wyborcza nic przeciw nim by nie napisała, chocby handlowali kilogramami heroiny na stadionie. Swołoczą raczej nazwać by wypadało grupę ludzi, która popiera lub tworzy dziennik gw. To jak kolaboracja. Dziennik jawnie wspierający kombatantów UB, wyrosły dzięki komunistom nie ma moralnego prawa osądzania nikogo, bo jak totalitarysta może osądzać bandytę i nie ważne domniemanego czy prawdziwego? Jakby wyborcza walczyła ze swołoczą to zabiłaby sama siebie hah

BHO - 30 marca 2010, 20:37:39 - *.61.55.113
Brawo dla działaczy Lecha....mam nadzieje że następna będzie Lechia...GW=FAKTY=SKANDALe to jest jeden poziom

kolo - 30 marca 2010, 20:40:17 - *.bpa.pl
Niestety, większość polskich kiboli reprezentuje poziom pozwalający bez większej przesady określić ich mianem "swołoczy". Niski poziom wykształcenia, bezmyślne powtarzanie prawicowego bełkotu, chamstwo, kult przemocy, pijaństwo... Wszystko to wiem, bo wszystko to widzę, średnio raz w tygodniu. Sam się często zastanawiam, co robię wśród tych ludzi, ale na razie miłośc do piłki przeważa. Na razie.

do kolo - 30 marca 2010, 20:42:43 - *.zone8.bethere.co.uk
prezesi klubów nie boją się kibiców tylko wiedzą, że piłkarzyny handluja za ich plecami meczami lub poprostu najzwyklej w świecie olewają grę. Nie moga wezwac policji na własnych zawodników, namawiaja więc kibiców do interwencji i bardzo dobrze, (sam bym chetnie zainterweniował zeby kilka gwiazdeczek z legii zaczęło grać). a dlaczego prezesi muszą wzywać kibiców na pomoc? Bo wiedzą ze PZPN nie walczy z korupcją tylko chroni statsu quo, gdyby związek był zdrowy nie byłoby kibiców na treningach.

matti - 30 marca 2010, 20:55:38 - *.218.120.120
Od dzisiaj kibicuję Kolejorzowi. BRAWO LECH!!! Jest SUPER!!

BHO - 30 marca 2010, 20:57:22 - *.61.55.113
Kolo duży cynizm przez Ciebie przemawia...powiem Tobie że szkoda mi Ciebie że masz większy szacunek do dyscypliny sportowej niż do "człowieka". Czujesz się lepszy, bardzie wykształcony ...powiem Tobie że człowiek kulturalny tym się nie obnosi..jest coś takiego jak kultura wrodzona a nabyta...przeszkadzają Tobie tzw. prawicowe bełkoty..może jest jakieś miejsce pracy w GW... zgadzam się jedynie co do pijaństwa. Wiadomo alkohol w dużych ilościach ogłupia jak gazeta GW
Juz na wszelki wypdek napisze Tobie ...jestem wykształconym człowiekiem i szanuje ludzi i tych na dnie i tych na górze..a stadiony piłkarsjkie są tym ,miejscem gdzie wszyscy są równi mają jeden cel dopingować swoją dróżynę

KRIS - 30 marca 2010, 21:04:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ładnie panie Michnik nie ładnie

do kolo - 30 marca 2010, 21:05:47 - *.147.54.15.nat.umts.dynamic.eranet.pl
To nie wiem na jakie Ty jeździsz mecze... W przypadku Lecha to ta "swołocz" to kolejne nie trafione i obraźliwe sformułowanie... Sam jeżdżę na mecze i faktycznie trafiają się pijacy itd... Ale w Poznaniu ruchy związane ze zwalczaniem pijaństwa już zostały poczęte... A większość "kiboli" to osoby wykształcone, często po studiach... Na własnej skórze się o tym przekonałem, bo nauczyciel uczący w mojej szkole też jest "swołoczą", a jest to osoba z wysokim wykształceniem...

lks1908 - 30 marca 2010, 21:06:10 - *.147.36.61.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Mam pytanie czemu na meczu Górnik Konin - Legia Chełmza był TVN 24 ?? czemu pokazali twarzówki kibiców ?? Czemu GW zawsze wie pierwsza wszystko ?? GW i ITI to manipulanic zycia w Polsce !!
ITI PATATAJ

maziarzito - 30 marca 2010, 21:08:05 - *.xdsl.centertel.pl
jazda z wyborcza michnik najwiekszy polski klamca !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odra - 30 marca 2010, 21:14:04 - *.adsl.inetia.pl
Problem gazetki polega na tym że bardzo mocno staneli po stronie iti i chyba sami zdają sobie sprawe że taka wojna jak w Legii prowadzi do niczego,dlatego taka walka z Lechem ostatnio nawet romek Kołtoń stanął po stronie kibicowskiej Lecha
Brawo do zarządu Lecha Poznań i wskazówka dla innych żeby nie bać się tej anty kibicowskiej gazetki

armia - 30 marca 2010, 21:14:20 - *.147.54.15.nat.umts.dynamic.eranet.pl
"uśmiech na dnie, głupiec na chmurze"
Panie kolo skoro jesteś wykształcony to przeanalizuj ten cytat, może coś ci zaświta... Jedno jest pewne skoro takie osoby są wysoko wykształcone, to nasz kraj nie ma przyszłości... Bo to właśnie osoby po studiach są nadzieją naszego państwa... BHO mądrze powiedział, od razu widać kto jest wykształcony... Nie liczy się papier, tylko to co mamy w głowie i w środku... Już małe dzieci uczone są w szkole, że nie szata zdobi człowieka, Ciebie kolo jak widać ominęły te lekcje...

pytajcie o - 30 marca 2010, 21:30:11 - *.zone8.bethere.co.uk
jeszcze jedno powiem tylko o gw, dlaczego nie przeszkadza im chuliganka ruchu? ponieważ popiera to towarzystwo z cichej autonomię śląska. Ruch autonomii śląska ma poparcie gw jak wszystko co jest przeciw Polsce. Działa tam trochę ludzi związanych z gw. Stworzenie klubu o nazwie 1 FC Katowice lokalna gw powitała z radością, mimo ze przed wojną klub ten był niemiecki i popierał otwarcie hitlera. Niemieckie napisy na transparentach ruchu nie kłuja w oczy tej gazety, ale flagi o 17 wrzesnia są już "niezwiązane z meczem". Wygląda na to, że wyborcza bardziej od nazistów nienawidzi polskich kibiców, czy ludzi utożsamiających się z własnym narodem. I tak niestety jest, dlatego posługuje się argumentem bandytyzmu jako narzędzia do celu, a to czy argument ten jest prawdziwy, czy nie to juz dla niej nieważne. Jeśli nie jest prawdziwy to gorzej dla argumentu.

ja - 30 marca 2010, 21:30:40 - *.adsl.inetia.pl
Myślę samodzielnie nie czytam gAZETY wYBORCZEJ!

Pogon Sz. - 30 marca 2010, 21:53:02 - *.szczecin.mm.pl
Brawo Lech !!!!!
yoma - 30 marca 2010, 13:46:38 - aect136.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Bo im nie jest wszystko jedno". To hasło w telegraficznym skrócie oznacza:
- Okrągły stół był cudowny. Nie doszło tam do żadnej zdrady
- Jaruzelski to bohater narodu
- SB i agentura to tematy zastępcze.Trzeba dać im wysokie emerytury i koniecznie święty spokój.
- PIS to najgorsza swołocz
- Jesteśmy sumieniem narodu
- Kibice to obok PIS kolejna swołocz
I wszystko w temacie !

WGH - 30 marca 2010, 21:54:43 - *.elpos.net
Brawo Lech! Jagiellonia powinna zrobić podobnie, jak orpik chce obejrzeć mecz Jagi, to niech kupi sobie karnet. Więcej złego niż dobrego o Jadze w koszernej piszą.

Kola - 30 marca 2010, 22:04:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kompromitacja,klubem rządzą kibice.

jorg - 30 marca 2010, 22:29:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zobaczymy , kiedy powiedzą i napiszą ,że klub lech poznań jest antysemicki,ponieważ oni tak potrafią.

ja - 30 marca 2010, 22:30:13 - *.adsl.inetia.pl
Powinna się nazywać Gazeta Żydowsko-Komunistyczna (Michnik sam o sobie powiedział że reprezentuje Żydo-komune, więc to żadne zniesławienie)
.
Ciekawych zapraszam do lektury nt. Aaron Szechter (obecnie Adam Michnik) i jego rodzinie:
-ojciec Ozjasza Szechtera, członek Komitetu Centralnego Komunistycznej Partii Zachodniej Ukrainy
matka, zaangażowanej komunistki sprzed wojny - Helena Michnik
brata Ozjasza Szechtera

ja - 30 marca 2010, 22:33:13 - *.adsl.inetia.pl
edit
brata Stefana Szechtera vel. Michnika

1916 - 30 marca 2010, 22:38:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
panie kolo z Kluczborka lepiej dalej udzielaj sie w tematach telefonii i gsm, bo o tematach stadionowych masz pan błedne rozumowanie...

nyyrolo - 30 marca 2010, 22:48:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tej Burki z landu Pamiętacie Jak R.I. P Surówa ?? Stara Gwardia była -żadnych junków nie było !!! Poznań Rodowici a land na sparty, victorie im dopingować !!!

kibic - 30 marca 2010, 22:51:40 - *.icpnet.pl
Cała prawda o wyborczej:
http://www.youtube.com/watch?v=9oGJyR3oQTw

kolo - 30 marca 2010, 22:52:34 - *.bpa.pl
Do "BHO": nie wiem co to znaczy - jak piszesz - mieć większy szacunek do dyscypliny niż do "człowieka", wiem tylko, że chętnie poszedłbym na mecz piłkarski bez stałej obecności chamstwa i przemocy na tybunach, i bez konieczności ciągłego oglądania się za siebie z obawy czy wroga kibolka nie biegnie już z tasakami. Czuję się lepszy w tym względzie, że mogę usiąść przy piwie z kibicem przeciwnej drużyny i nie spadnie mu przy tym włos z głowy nie dlatego, że się go boję albo że ma nade mną jakąś przewagę, tylko dlatego, że jest jak ja człowiekiem i zasługuje na szacunek, przynajmniej dopóty, dopóki mnie pierwszy nie zaatakuje. Takie są moim zdaniem standardy cywilizowanego świata, do którego ponoć należymy. Na prawicowy bełkot reaguję rzeczywiście alergicznie, przede wszystkim dlatego, że jestem Polakiem a więc obywatelem kraju, który od szaleńców głoszących skrajnie prawicowe hasła ucierpiał najbardziej. Jest dla mnie rzeczą niepojętą, że w kraju tak straszliwie spustoszonym przez nazistów ciągły posłuch znajdują hasła rasistowskie i szowinistyczne. Śmieszy mnie przy tym to, że wykrzykują je często nastoletni chłopcy, którzy nie tylko o historii, ale o zwykłym życiu żadnego pojęcia nie mają, bo mieć nie mogą. Popadają przy tym w śmieszne sprzeczności czcząc w czasie meczu na banerach rocznicę Powstania Warszawskiego i pisząc za chwilę na murach "Heil 88" lub podobne bzdury.

nyrolo - 30 marca 2010, 23:04:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawa opinia Pana Kolo. kto jest Rodowity z Wildy i Jeżyc wie że w Rodzinie ma Żydow ze Starego Rynku , Bambrów i Niemców z Jeżyc i Polaków z Wildy!!! Tak mieszanina Niemcy , Żydzi i Polacy to Jest Rodowity Poznań a takie ulicy jak Stawna, Żydowska i Wrocławska pokazały że przed II Wojną zawsze Working Class Hero była apolityczna i każdy z Rodowitych ma w Rodzinie i Lotke Goritz, i SteinMetza, Arentda i Bajerlejna Tyle dla 88 olfka i innych burków z landu !!! macie te korzenie z Rodiwutych Dzielnic kejtry pleszewa , gnizłna i innych dziur a Leglon 88 Schneidmuhle Forst to jest ale chadziajów wizytówka ale ze wschodu !!! Pila 100 % Niemcy ale ci Rodowici a nie hadziaje z 88 legia pila!!!

Wi(L)k - 30 marca 2010, 23:32:38 - *.centertel.pl
Brawo Lech! Jestem kibicem Legii, ale tej decyzji gratuluję z całego serca!

czeniek - 30 marca 2010, 23:37:28 - *.dslaccess.co.uk
"Ja osobiście dostałem po premii od szefa, bo odsłuchał to na monitoringu,ale warto było" - człowieku, ty to masz naprawdę nawalone pod czaszką.
Kolo --- dzięki. Bardzo mnie podbudowało, że nie jestem sam.

SZacun - 30 marca 2010, 23:48:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WIELKI Szacun dla Lecha.

znicz - 31 marca 2010, 0:43:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
GW i ITI kreatorzy polskiego sportu,polityki i kultury,wizerunku kibica,tendencja wam ma imię jestem z Lechem i z Legią jesli chodzi o te sprawy

armia - 31 marca 2010, 0:57:51 - *.113.250.221
armia - kawal historii,koncert w Domu Kolejarza w Gdyni chyba 1988 lub 1989... W Y P A S!!! Co z tego ze ktos nadaje z innego swiata niz PL? Arka Gdynia Ponad Wszystko od lat a ktos tu pisze ze nie jak juz zagraniczny wpis to juz nie wie co sie w PL dzieje? Zastanawiam sie po co Wy kupujecie gazety,przeciez w sieci jest wszystko co chcecie a w gazecie jest tylko to co inni chca bys czytal - trudno to pojac? Przeciez to jest typowe pranie mozgu.GW jest okreslona politycznie i robi pranie pod swoja opcje polityczna lub kolesiostwo a inna pisze pod innych itd.Jak mialbym czytac co gazety pisza o np Arce to musialbym sie chyba powiesic ale na szczescie nie jest tak zle ze mna i nie tykam zadnycgh gazet.GW i tak padnie smiercia naturalna wiec po co sie tak klocicie wszyscy.

takczyowak - 31 marca 2010, 1:35:07 - *.zone3.bethere.co.uk
nareszcie!Brawo dla zarzadu KKS!

obserwator - 31 marca 2010, 2:53:21 - *.cable.smsnet.pl
do yoma: jeseś mocherem?

kibic - 31 marca 2010, 7:22:01 - *.ssp.dialog.net.pl
W lechu zaczyna sie to samo co w legii. Zaczynają rządzić pseudokibice. To niczym dobrym nie wróży. Dziwie się, że działacze jadnego a najlepszych klubów piłkarskich w Polsce ulegają presji pseudokibiców robiąc tym samym krzywdę prawdziwym kibicom, którzy w obawie o swoje życie i zdrowie przestaną przychodzić na stadion. Pseudo kibicom o których opisuje GW powinno się mówić stop a nie robić wobec nich ustępstwa. Zyczę Lechowi, którego bardzo szanuje za to co robi dla piłki a szczególnie prawdziwym wspaniałym kibicom aby nie doszło do tego co jest na innych stadionach gdzie drużyny grają dla siebie a nie dla kibiców, których po prostu nie ma.

M - 31 marca 2010, 12:06:53 - *.adsl.inetia.pl
brawo Leszek!! co na to A A A das?

KOLEJORZ - 31 marca 2010, 12:45:39 - *.adsl.inetia.pl
Lolek Czy wy Warszawiacy i inne twory z miasta które nie przepadają za Lechem Poznań muszą nas nazywać Amicą Poznań lub Wronki to jest już żałosne zazdrościcie nam wszystkiego co przemawia za Klubem KKS Lech Poznań . Lech był jest i będzie w Poznaniu pozdrawiam prawdziwych kibiców którzy to rozumieją i znają prawidziwą historie klubów piłkarskich.

elo - 31 marca 2010, 13:35:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo LECH!!
Niech się wreszcie skończy nagonka na kibiców w tej pseudo gazecie opartej na oszczerstwach i taniej sensacji!!

areq - 31 marca 2010, 17:52:33 - *.171.65.147.static.crowley.pl
Wszyscy dobrze wiecie jakie zakapiory rządzą na Lechu.Jak ktoś nie widzi to niech kupi jakieś dobre okulary.Mi tam g. do tego,na meczach jestem od 1991 roku okazjonalnie,wcześniej bywałem na prawie każdym od 1982 czyli od pierwszego majstra za Łazarka.Penery były na trybunach zawsze-to nie błąd.Jedni są drobni i ulizani a drudzy silni i wytatuowani,tak już na tym świecie jest...
Błędem nie był artykuł-błędem było wciągnięcie wszystkich do jednego worka.Sprawa handlu prochami na trybunach poruszana jest zawsze i zawsze nie ma na to dowód...
BTW pamiętacie zamieszki w Wilnie Legii?Jednym z największych zadymiarzy był syn europosła Czarneckiego.GW poruszyła to raz i cisza.Bo się boją...

do kolo - 31 marca 2010, 18:56:08 - *.146.38.111.nat.umts.dynamic.eranet.pl
do kolo: Cywilizowany człowieku, c ty w ogóle za brednie wypisujesz? Gadasz o pijaństwie, a nagle stwierdzasz, że chciałbyś spokojnie wypić piwo z kibicem, z innego miasta... Może to nie jest jeszcze pijaństwo ale łamanie przepisów, bo jakbyś faktycznie chodził na mecze to miałbyś świadomość tego, iż sprzedawanie i posiadanie alkoholu na imprezach masowych jest zabronione... Więc z tego jednoznacznie wynika, że z polskimi stadionami nie masz do czynienia... A co do młodych "nazistów" to jesteś w błędzie... Nazwałbym to bardziej wrogością do innych grup społeczeństwa... Kiedyś to byli punki i skini, dziś kibic Legii i Lecha, albo Żyd i Palestyńczyk (to już raczej kilkadziesiąt lat), "hanys" i "gorol", Pyra i "warszawiak" z Katowic... W przeszłości każdy lubił/ nie lubił kogoś innego, świat się zmienia... A co do opraw, to właśnie na łamach gw i ogólnopolskiej telewizji ogłoszono to za wybryk chuligański... pzdr dla normalnych

mrówa - 31 marca 2010, 19:43:09 - *.33.143.115
10/10 kolo !

Wukaesiak - 31 marca 2010, 20:33:30 - *.static.korbank.pl
Brawo amika

otto - 31 marca 2010, 21:32:03 - *.adsl.inetia.pl
do kolo - 31 marca 2010, 18:56:08 - 188.146.38.111.nat.umts.dynamic.eranet.pl.
To ty jestes w bledzie co do mlodych nazistow bo to banda ale mlodych bandytow. A kolo pisze ze napije sie piwa ale nic nie ma o tym ze na stadionie. Moze napic sie w ogrodku piwnym na rynku jak przyjada goscie na mecz. Moze nie wiesz ale to powszechna praktyka w cywilizowanej europie. No i ten belkot o hanysach, koncz wasc bez pozdrowien.
Bandyci won ze stadionow

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas