[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 marca 2004, 20:59:25 - mogiel
Bezbramkowe derby Wielkopolski

Lech nie zdołał uświetnić 82-lecia klubu oraz otwarcia nowej trybuny wygraną nad wiceliderem ekstraklasy - Amiką Wronki. "Kolejorz" zremisował bezbramkowo. Poznańscy kibice mogą być jednak zadowoleni, bowiem remis z dobrze usposobioną drużyną Stefana Majewskiego to też sztuka. W derbowym spotkaniu nie brakowało emocji. Za dwie żółte kartki boisko musiał opuścić już w... 16. minucie Veselin Đoković z Amiki, a na początku drugiej połowy podobna kara spotkała Pawła Kaczorowskiego z Lecha. Zupełnie nie radził sobie arbiter Grzegorz Gilewski z Radomia, który mylił się raz po raz na korzyść jednej lub drugiej drużyny.

Lech Poznań 0-0 Amica Wronki

Lech: 22. Waldemar Piątek - 24. Paweł Kaczorowski, 21. Mariusz Mowlik, 16. Bartosz Bosacki, 3. Rafał Lasocki - 6. Łukasz Madej (72, 11. Zbigniew Zakrzewski), 7. Piotr Świerczewski, 13. Maciej Scherfchen, 19. Michał Goliński, 8. Rafał Grzelak (86, 10. Krzysztof Piskuła) - 9. Piotr Reiss (75, 23. Damian Nawrocik).

Amica: 1. Grzegorz Szamotulski - 2. Paweł Skrzypek, 6. Veselin Đoković, 17. Dariusz Dudka - 18. Mateusz Bartczak (90, 19. Marcin Burkhardt), 13. Jarosław Bieniuk (53, 11. Tomasz Dawidowski), 9. Mamija Dżikija, 20. Arkadiusz Bąk, 7. Marek Zieńczuk - 15. Paweł Kryszałowicz (64, 14. Remigiusz Sobociński), 8. Jacek Dembiński.

czerwona kartka: Veselin Đoković (16. minuta, Amica, za dwie żółte), Paweł Kaczorowski (50. minuta, Lech, za dwie żółte).
żółte kartki: Michał Goliński, Rafał Lasocki (Lech), Arkadiusz Bąk, Tomasz Dawidowski, Mateusz Bartczak (Amica).

widzów: 21 000.
sędziował: Grzegorz Gilewski (Radom).

Opis statystyczny meczu

mmm - 19 marca 2004, 21:02:24 - *.icpnet.pl
Amice chwała: poznańskim naciągaczom się nie dała. Ponoć miało być 25 tys. gapiów na meczu, ale nie udało sie uzbierać. Żenujące.

dzihad - 19 marca 2004, 21:06:30 - *.pool8249.interbusiness.it
Te, mmm, sam jestes zenujacy. Nawet jesli bylo 21.000 ( zajrzyj w inne miejsca, a zobaczysz inna liczbe), to ile jest na innych meczach? Ale to juz nie jest zenujace, co? Ot, baran.

shaggy - 19 marca 2004, 21:12:46 - *.ds1.agh.edu.pl
rzeczywiscie pan gilewski był cieniutki

max - 19 marca 2004, 21:14:09 - *.kalisz.mm.pl
mam takie pytanie kto ogladal ten mecz i inne mecze z udzialem piotrka swierczewskeigo, ogolnie nie lubie krytykowac ludzi ale PAN PIOTRK mial niby podbijac anglie i byl podobno najlepszy wraz z dugare pomocnikem, a to co on pokazuje to jest katastrofa prosze sie przyjzec jak on biega, zero techniki i dynamiki, wiem ze ma swoje lata ale jescze neidawno chcial podbijac europe i twierdzil ze jak wroci do Polski to bedzie gwiazda, a jak na niego patzre to jest beztalencie, wszytko to co osiagol to ciezka rzemielsnicza praca i chcwala mu za to ale talentu pilkarskiego to on moim zdaniem nie ma i niech nie trwirdzi juz wiecej ze jest DA BEST

max - 19 marca 2004, 21:16:48 - *.kalisz.mm.pl
prosze sie nie czepiac bledow bo szybko pisalem:P

hardcore - 19 marca 2004, 21:22:03 - *.chello.pl
dzihad i max maja racje,to tyle...

M_Head - 19 marca 2004, 21:24:16 - *.icm.edu.pl (*.31.9.126)
Mecz był niezły, toczony w szybkim tempie. Sporo ciekawych akcji. Zaledwie 1 celny strzał na bramkę, ale to inna sprawa. Amica miała sporo szczęścia (3 poprzeczki).
Wbrew temu, co tu tworzycie, sędzia zawody prowadził bardzo dobrze. Mecz był trudny do sędziowania, a jednak pan Gilewski dawał radę. Ci, którzy krytykują polskich sędziów, to w większości biedaki, których nie stać na C+ i nie mają możności oglądania lig zagranicznych. Mogliby chociaż oglądać transmitowane w TVP mecze Ligi Mistrzów przed pisaniem bzdetów typu: "polscy sędziowie są najgorsi na świecie".

mmm - 19 marca 2004, 21:27:25 - *.icpnet.pl
W transmisji w "Merkurym" podawali nawet, że 20 tys. Co, nie przyciągnęła nowa trybunka? Nie dziwię się. Kto by chciał płacić, żeby oglądać te żenujące spektakle nienawiści w wykonaniu poznańskich gapiów? Stać was tylko na kartoniadę z napisem "pyry"? Doprawdy, wybitne.

Rockville - 19 marca 2004, 21:50:06 - *.0.81.232.adsl.snet.net
mmm - żenująca i "wybitna" to jest twoja postawa!!! Który polski klub ma 21 tyśięcy na meczu ligowym. Reprezentacja tyle nie przyciąba, a ty tu z takim głupim i nieprzemyślanym tekstem wyskakujesz

r. - 19 marca 2004, 21:51:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
mmm - a co ty, kibic Warty?? :-O

tur - 19 marca 2004, 22:00:23 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.90)
Niedługo w Poznaniu będą mieli całkiem niezły stadion(jak na polskie warunki)tylko że drugoligowej drużyny.Hahahahahahahah.......

Pawcio - 19 marca 2004, 22:12:15 - *.ima.pl (unknown)
Przestańcie truć o liczbie kibiców na Kolejorzu. Mimo, że jestem kibicem 4 ligowej Lechii Gdańsk mam do kibiców Kolejorza szacunek. Poza tym, gdzie w Polsce przychodzi 20 tys. ludzi na mecz drużyny, która broni się przed spadkiem? U nas na inaugurację sezonu na wyjazd do Redy pojechało 1200 luda, i niech nikogo nie zmyli klasa rozgrywek oraz odległość. Pozdr. dla kibiców wszelkich drużyn!!!

dynek - 19 marca 2004, 22:35:40 - *.comex.pl (*.121.131.242)
M_head ty chyba inny mecz ogladales!Przeciez ten mecz byl nudny jak flaki z olejem.Piersza polowa to tragedia, w drugiej przynajmniej zaczeli cos biegac.Zreszta jak moze byc ciekawy mecz skoro byl tylko 1 strzal celny i to tez taka szmata.A tak to same wrzutki.Przy calej sympatii dla Lecha i dla jego kibicow to Lech gra strasznie nieciekawa pilke.Co do sedziego tu juz pierwsza kluczowa decyzja byla bledna - jak gloinski mogl nie dostac czerwieni, a djokovic dostal to niewiem wedlug jakich przepisow.Co do czerwonej dla Kaczorowskiego to tez drugi faul to nie byl na zolta kartke.Mogl Gilewski zaczekac jeszcze pare minu a Kaczorowski by kogos na pewno porzadnie wycial.

quaridis - 19 marca 2004, 22:47:41 - *.espol.com.pl
Jedno pytanie: Jakim cudem kibice Lecha mieli transparent Pogoni (w barwach-granatowo-bordowych) z napisem reprezentujacym Police. gwizdneli naszym w Koninie ??? FORZA POGOŃ!!!!

walet - 19 marca 2004, 23:10:23 - *.b.jawnet.pl
Sędzia też może się mylić, akurat wyniku nie wypaczył, zepsuł grę. Stadion i kibice[ich ilość], godne pozazdroszczenia. Świerczewski słabiutko to fakt, Reiss osamotniony, Golińskiemu ktoś powinien wytłumaczyć, że jakby dostał czerwoną, to też byłoby dobrze, a grał ok. Szamotulski jakiś niepewny, Kryszał bez wyrazu. Liczyłem na lepsze piłkarsko widowisko. Ambicji nie zabrakło, ale do pucharów to jeszcze nie to.

M_Head - 19 marca 2004, 23:10:50 - *.icm.edu.pl (*.31.9.126)
:O Ty chyba nie wiesz, co to jest mecz nudny jak flaki z olejem. Było oglądać Cementarnica - Dospel.

dynek - 19 marca 2004, 23:23:09 - *.comex.pl (*.121.131.242)
M-head a skad wiesz ,ze nie ogladalem ? Tam obie druzyny nie chcialy strzelac goli.W Lech-Amica chcialy moze ale zadne akcje im nie wytchodzily sensowne.

dzihad - 19 marca 2004, 23:33:14 - *.pool8249.interbusiness.it
Ot, mmm, mowisz "żenujące spektakle nienawiści" (swoja droga, to chyba niedawno nauczyles sie slowa "żenujący", bo czesto go uzywasz... - a sam wypisujesz nieprzyjemne bzdury. Mam wrazenie, ze nowa trybuna Lecha w oczy kole, co?
Hardcore - pozdrowienia.

fanka - 19 marca 2004, 23:48:43 - *.pl (*.0.5.90)
21 tys to super frekwencja jak na nasze stadiony... a ci, którzy twierdzą inaczej mają nie pokolei w głowie albo sami są z wiosek, gdzie na mecze chodzi sie w liczbie kilkuset... baaa... moze kilku tysiecy w porywach. Woli ścisłosci jestem kibicką Pogoni i zyczyłabym sobie, żeby nie tylko w Szczecinie czy Pozaniu był taki dobry klimat do piłki.
Pozdro dla rozgarnietych

pcz - 20 marca 2004, 0:32:49 - *.gryfnet.szczecin.pl
Nie ma o czym mówić. W tej chwili tylko Lech i Pogoń mają frekwencję. Reszta nawet stadionów nie ma.

mariokujaw - 20 marca 2004, 6:58:59 - *.satfilm.net.pl
21 tys na polskie warunki to jest super gdzie tyle chodzi co na walczącego o byt nie tylko ligowy Lecha .Tak trzymać -PYRY . Pozdro od Kujawiaka Włocławek.

kojak - 20 marca 2004, 10:18:56 - *.82-139.bia.tkb.net.pl
Panowie ten mecz był poprostu kiepski!!A pan Gilewski niech da sobie spokój z sędziowaniem!!Dlaczego nie dał czeronej kartki dla pajaca Golińskiego,króty walnął po twarzy djokovica i on dostał żóltą i zaraz druga i wylecial z boiska!!Wynik meczu mógł byc inny gdyby nie ta wpadka!!A co do Świerszcza to zgadzam się!On jest poprostu cieniutki i dziwie się że gra w 1 składzie!!Ale za co??Za zasługi?/
Pozdrawiam!!!

pyrka - 20 marca 2004, 10:28:21 - *.82-139.bia.tkb.net.pl
Jeszcze chcem dodać że Kaczorowski to tez pomyłka!!To jest psychol!A jego faule były "głupie",a Grzelak?Ten zawodnik nie istniał na boisku!!Szkoda chłopaka bo stanął a miejscu i zaro postępu!!A co do poprzeczek to uważam że to był przypadek!!Amica grała bardziej kombinacyjnie i była lepsza!!A Lech prawie cały mecz grał w przewadze i nie potrafił tego wykorzystac!!

niuniek - 20 marca 2004, 10:46:32 - *.rcb.vectranet.pl (*.4.2.194)
To do Ciebie- M_HEAD: Twoj tatuś opłacajacy C+ czytał twoją recenzję? "Biedaki, których nie stać na C+"? Złamanej złotówki w Zyciu nie zarobiłeś a będziesz z kogoś szmatę robił. Poza tym,jest wielu ludzi,którzy mają pieniądze a nie wykupują C+, bo ich to po prostu nie interesuje. No chyba,że Ty żyjesz na pokaz i stać Cię tylko na C+.Podaj numer konta,to wspomogę Cię,abyś miał co do garnka włożyć biedaku!

niuniek - 20 marca 2004, 10:52:52 - *.rcb.vectranet.pl (*.4.2.194)
Frekwencja na stadionie super! Oby tylko nie na chwilę, tak jak to miało miejsce w Szczecinie.Generalnie godna pochwały postawa poznańskich kibiców. Podejrzewam, że gdyby Lech miał takie wyniki, jak Pogoń parę sezonów wstecz, to stadion w Poznaniu pękł by w szwach! Pozdrawiam kibiców Lecha!

Szczakowa - 20 marca 2004, 11:35:39 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.127)
Wee aja dalem 20zl ze Amica z lechem atu kid

(L) - 20 marca 2004, 14:03:06 - *.cm-upc.chello.se
Na legii bedzie pelny stadion...24 - 26 tys....

KIBOL1922 - 20 marca 2004, 19:48:01 - *.icpnet.pl
powiem tylko tyle Gawron masz rację oni namzazdroszczą LECH ARECZKA CRACOVIA!!!

Seba - 21 marca 2004, 10:57:02 - *.softpro2.pl
Macie super atmosfere stadion też niczego sobie no i ilość widzów jak na Polskę kosmos oby tak wszędzie brawo

fanka - 21 marca 2004, 21:04:57 - *.pl (*.0.5.90)
A pamiętasz niuniek 200 (słownie: dwiescie) osób na Lechu jak grał na pocz. II ligi?... No właśnie... wiec w takim kontekscie nie wspominaj o Pogoni... Dla przykładu był taki mecz Pogoni z Legią własnie 3 lata temu... na ktorym było ok 22 tys widzow... ale warto zaznaczyc ze dla wielu nie starczylo po prostu miejsca. Podejrzewam, że tak jak to wowczas skomentował Zarzeczny, gdyby w tym dniu postawić San Siro w Szczecinie to i tak stadion by sie zapełnił... i moze to lekka przesada ale cos w tym jednak było. Jeśli chodzi o frekwencje to Szczecin i Poznan są dla mnie na rowni... pamietając ze Poznan liczy ok. 200 tys wiecej mieszkancow

playgro - 22 marca 2004, 23:53:28 - *.acn.pl (*.65.8.10)
Tylko Lech, Legia i Pogoń są w stanie przyciąnąć tylu kibiców. Nawet jeśli teraz nie było 25 tys, to na maczu z Legią na pewno będzie. Tak swoja drogą, to ciekawa rzecz, że Legia zapełnia nie tylko swój stadion, ale wszędzie gdzie pojedzie jest nadkomplet. Pozdro.

spoxgreq - 26 marca 2004, 18:19:46 - *.ists.pl (*.168.4.3)
Odpowiem Wam.
max:Świercza widziałem na żywo z trybun przy ul.Reymonta w ostatnim meczu rundy jesiennej Wisełki z Lechem. Krótko: największy patałach na naszej jedwabnej murawie. Dobrze piłki podać nie mógł.
playgro:Na Wisłę za 2 lata będzie przychodzić mecz w mecz 22tys. Właśnie rusza modernizajca stadionu, naszego kochanego. Z 10 na 22 tys miejsc. Zauważcie, ze na wsyzstkich meczach mamy komplet i frekwencja jest tylko uzależniona od ilości miejsc!Tak samo Legia! Więc nie pomijajcie Wisły w tym co piszecie.
MISTRZ MISTRZ NASZ TS!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas