[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


12 kwietnia 2010, 14:49:36 - koofel
Nowe terminy meczów 24. i 25. kolejki Ekstraklasy

Ekstraklasa SA w związku z żałobą narodową po sobotniej katastrofie samolotu prezydenckiego wyznaczyła nowe terminy meczów 24. i 25. kolejki Ekstraklasy. Z powodu uroczystości pogrzebowych Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego przełożone zostały także sobotnie mecze - rozgrywki ligowe zostaną wznowione w niedzielę 18 kwietnia.

Zaległe mecze 24. kolejki:

22 kwietnia (czwartek):
(19:00) Piast Gliwice - Polonia Warszawa

27 kwietnia (wtorek):
(16:45) Lechia Gdańsk - Polonia Bytom
(18:45) Legia Warszawa - Jagiellonia Białystok
(19:00) Ruch Chorzów - Odra Wodzisław

28 kwietnia (środa):
(18:45) Wisła Kraków - Śląsk Wrocław
(18:45) Korona Kielce - GKS Bełchatów

Nowe terminy 25. kolejki:

18 kwietnia (niedziela):
(12:30) Polonia Bytom - Cracovia
(14:45) Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów
(14:45) Jagiellonia Białystok - Zagłębie Lubin
(17:00) Wisła Kraków - Lech Poznań
(17:00) Śląsk Wrocław - GKS Bełchatów
(19:15) Odra Wodzisław - Polonia Warszawa

19 kwietnia (poniedziałek):
(17:45) Arka Gdynia - Korona Kielce
(20:00) Legia Warszawa - Piast Gliwice


źródło: własne / Ekstraklasa SA

Lechista - 12 kwietnia 2010, 14:53:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niższe ligi pewnie podobnie?

eŁKSiak - 12 kwietnia 2010, 14:53:26 - *.toya.net.pl
NO i Dobrze : ]

hyki - 12 kwietnia 2010, 14:56:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no wreszcie jestem podniecony

czerkasow - 12 kwietnia 2010, 14:56:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Lechista - niekoniecznie. "(...) Mniejsze kłopoty są z terminarzami rozgrywek w niższych klasach rozgrywkowych, bo tam nieprzekraczalna data 15 maja nie obowiązuje. Dotyczy to także meczów w ramach Młodej Ekstraklasy" (podaję za dzisiejszym "Przeglądem Sportowym"). Zaległe mecze środowe w II lidze(pojutrze) zostaną przesunięte na późniejszy termin, a jest szansa, że mecze ewentualne piątkowe i sobotnie zostaną rozegrane w niedzielę (chociaż i ta kolejka może zostać przesunięta względnie na inny termin).

FCUK - 12 kwietnia 2010, 14:58:56 - *.adsl.inetia.pl
Polonia - Cracovia 12:30 !!?!?!?!?!?!
Ostro ...

pokłon - 12 kwietnia 2010, 14:59:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fatalny termn

hyki - 12 kwietnia 2010, 15:02:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia Warszawa 4-1 Jagielonia
Legia Warszawa 2-0 Piast Gliwice

LG - 12 kwietnia 2010, 15:06:54 - *.chello.pl
To pewnie mecz ruchu w pp będą musieli przeniesc na środe bo unas nie gra sie co 2 dni.

chlop z ma - 12 kwietnia 2010, 15:08:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a czy w nizszych ligach mecze sobotnie (17.04) przenoszone beda na niedziele badz poniedzialek czy odbeda sie normalnie w sobote?

Banan - 12 kwietnia 2010, 15:12:16 - *.134.188.251
Nie wierzę pomyśleli przy ustalaniu terminarza i Arkę z Legią dali na poniedziałek, bo na tych meczach i tak nie będzie kibiców gości.

Morghot - 12 kwietnia 2010, 15:12:51 - *.pcz.pl
Chłopaki się zamęczą grając co 3 dni :P

haxo - 12 kwietnia 2010, 15:18:26 - *.chello.pl
na sobotę 17 kwietnia zaplanowane Centralne Uroczystości Pogrzegowe ofiar tej największej katastrofy narodowej w dziejach Polski.
jeśli żaden z "panów" ekstraklasa sa nie pójdzie po rozum do głowy to kilkanaście godzin po tych uroczystościach piłkarze mają wyjść i grać a kibice pójść na obiekty kibicować - SKANDAL
ODWOŁAJCIE ROZGRYWKI DO KOŃCA KWIETNIA

chlop z ma - 12 kwietnia 2010, 15:18:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a jak z nizszymi ligami ?????? w sobote graja czy nie

majka - 12 kwietnia 2010, 15:21:15 - *.as.kn.pl
Slask-Wisła w srode 28.04 o godzinie 18.45 dramat !!Pracuje do 15.30 i nie zdaze na pociag jadacy do Kraka !!

max - 12 kwietnia 2010, 15:21:16 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.19.56)
haxo - kopnij sie w glowe.

żabol - 12 kwietnia 2010, 15:23:14 - *.stk.vectranet.pl
A co z niższymi ligami? Na ostatnią chwile powiem w pracy że potrzebuje wolne na wyjazd do Szczecina to tak jakbym dostał...

Strain - 12 kwietnia 2010, 15:25:37 - *.dobrafirma.com
majka:
To co powiesz o '(16:45) Lechia Gdańsk - Polonia Bytom'? Godziny 18:45 są pewnie tak ustalone, że po nich są zaraz mecze UEFA Champions League, więc C+ wolał dać wcześniej.

Tomasz_W - 12 kwietnia 2010, 15:26:40 - *.adm.us.edu.pl
a co z PP ? Ruch gra na lechii w niedziele o 14.45 a we wtorek o 20.00 na Pogoni PP ???
powinni przelozyc Ruch na srode...

solo - 12 kwietnia 2010, 15:30:47 - *.21.47.209
DO REDAKCJI
Co Z meczem Wisła-Lech który miał być transmitowany w telewizji publicznej?
Czy również transmisja została przełożona???

King - 12 kwietnia 2010, 15:39:22 - *.devs.futuro.pl
Solo Wisła Kraków - Lech Poznań 18 kwietnia, 17:00

alejaja - 12 kwietnia 2010, 15:43:13 - *.toya.net.pl
ale jaja wszystko jest pogmatfane nie da sie tak wszystko pomiedsszanae w tygodniu beda mecze ale jaj

vieri83 - 12 kwietnia 2010, 15:43:43 - *.146.213.188.nat.umts.dynamic.eranet.pl
w najbliższy weekend też nie powinno być meczy!!! ja rozumiem tygodniową żałobę narodową do końca tego tygodnia. Te mecze co są na 18 i 19 mogą być też we wtorek i środę rozegrane 20 i 21. Trochę powagi. A jeśli np w nd będzie transportowane ciało Pani Prezydentowej, jak to będzie wyglądać. Teraz to wygląda tak jak tylko odliczenie 7 dni od ogłoszenia żałoby i już gramy.... godzinę po ....

miki - 12 kwietnia 2010, 15:44:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
według mnie nie powinna być odwołana ekstraklasa

LG - 12 kwietnia 2010, 15:44:44 - *.chello.pl
niech ruch gra we wtorek tylko w polsce marudzą ze graja co 3 dni jakos Werder-Valencia liga Europejska 4-4(mecz w czwartek) ,dwa dni pózniej(sobota) Werder-Bochum 3-2 nie wspominając o lidze angielskiej.Wszedzie mozna tylko w polsce nie mozna bo nasi kopacze to nie mają siły to żel sie skonczył itp. Z takim podejscie to nawet za 100 lat żadna polska drużyna nie osiągnie sukcesu w pucharach.

endrju kie - 12 kwietnia 2010, 15:45:26 - *.icpnet.pl
ciekawe kto to układał 19 gramy na Legii,trzeba wrócic do GLIWIC I 22 PODEJMUJEMY POLONIE.SUPER-JAK CHAMPIONSHIP

Maniek78 - 12 kwietnia 2010, 15:47:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do banan. Stadion rugby ma sektor dla gosci wiec dlaczego piszesz ze scyzory nie przyjechalby do Gdyni?!

....... - 12 kwietnia 2010, 15:51:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Haha nieźle gramy jak w Anglii co 3 dni :D pogmatfane to jak nie wiem... 3 kolejki w ciągu 1.5 tygodnia ładnie :D niektórzy w ciągu 1.5 tygodnia zagrają 4mecze nice

tybor - 12 kwietnia 2010, 15:52:25 - *.internetia.net.pl
(12:30) Polonia Bytom - Cracovia :D kogoś nieźle pogieło

krauf - 12 kwietnia 2010, 15:54:22 - *.chello.pl
LG a Ty masz jakis wewnetrzny kompleks , ze wszystko piszesz z duzej a Ruch z malej ?
Oby przelozyli PP na srode , a jak niektore cwaniaczki chca to niech ich druzyny sobie nawet graja codziennie.

Discoman - 12 kwietnia 2010, 15:59:15 - *.elpos.net
haxo a co w maju kilkianascie dni po uroczystościach piłkarze mają wyjść i grać a kibice pójść na obiekty kibicować - SKANDAL
ODWOŁAJCIE ROZGRYWKI DO KOŃCA ROKU

AdiC - 12 kwietnia 2010, 16:10:04 - *.unregistered.net.telenergo.pl
Mecz półfinałowe PP powinny odbyć się w środę. Niech wynik rozstrzygnie sie na boisku, a nie w pzpn. 2 dni na odpoczynek + dojazd do Sz-na to mało czasu nawet jak na drużyny ligi angielskiej.

solo - 12 kwietnia 2010, 16:20:49 - *.242.139.247
Do King:
Wiem ,ale miałem cicha nadzieje ze obejrzę ten mecz w publicznej telewizji TVP2 bo miała być transmisja w sobotę ,mam nadzieje ze przełożą również transmisje telewizyjna!!!Pozdro

pasiak - 12 kwietnia 2010, 16:24:06 - *.autocom.pl
czemu cracovia niegra w bytomiu o 10 ?? niedało sie wczesniej

Mati - 12 kwietnia 2010, 16:27:04 - *.icpnet.pl
ludzie ale wy macie problemy, większe pretensje macie niż przy sprawach przekładaniu meczów na początku sezonu kiedy nie było wiadomo kto w lidze będzie grał.... Nie dość że nasza liga słaba i grają TYLKO 30 meczów (na zachodzie zazwyczaj oscyluje to w granicach 40 i więcej). To co z tego że grają co 3 dni ???? Czy jakby wasze kluby awansowały do ligi mistrzów to pisalibyście pisma do UEFA żeby przełożyć mecz bo po powrocie z Mediolanu wasz klub musi jechać do Białegostoku na daleki wyjazd ??? Odstawiacie nieziemską szopkę w tej kwestii...
Co do godzin meczów to ustalane są pod telewizje, tą telewizję która przepłaca licencje i utrzymuje połowę klubów finansowo bo kasa od C+ stanowi w wielu klubach ponad połowę budżetu, więc nie wiem po co marudzenie... Nie chcecie grać o tej godzinie to zerwijcie umowę z C+ i grajcie na własną rękę, podpiszcie inne umowy telewizyjne i będzie elegancko, mecz co sobote o 18 czy 20...tylko czy ktoś to będzie oglądał i czy kasa się będzie zgadzała na koniec roku ???

KOLO - 12 kwietnia 2010, 16:32:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli z tego co rozumiem:
18 kwietnia (niedziela):
(12:30) Polonia Bytom - Cracovia
(14:45) Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów
(14:45) Jagiellonia Białystok - Zagłębie Lubin
(17:00) Wisła Kraków - Lech Poznań
(17:00) Śląsk Wrocław - GKS Bełchatów
(19:15) Odra Wodzisław - Polonia Warszawa
19 kwietnia (poniedziałek):
(17:45) Arka Gdynia - Korona Kielce
(20:00) Legia Warszawa - Piast Gliwice
Zaległe mecze 24. kolejki:
22 kwietnia (czwartek):
(19:00) Piast Gliwice - Polonia Warszawa
23 kwietnia (piatek): 26kolejka
Korona Kielce - Legia Warszawa 23 kwietnia, 20:00
Zagłębie Lubin - Śląsk Wrocław 23 kwietnia, 17:45
24 kwietnia (sobota): 26kolejka
Jagiellonia Białystok - Arka Gdynia 24 kwietnia, 17:00
Cracovia - Odra Wodzisław Śląski 24 kwietnia, 14:45
Lech Poznań - Lechia Gdańsk 24 kwietnia, 16:15
Ruch Chorzów - Polonia Bytom 24
kwietnia, 19:15
25 kwietnia (niedziela): 26kolejka
Piast Gliwice - Wisła Kraków 25 kwietnia, 17:00
Polonia Warszawa - GKS Bełchatów 25 kwietnia, 14:45
27 kwietnia (wtorek):
(16:45) Lechia Gdańsk - Polonia Bytom
(18:45) Legia Warszawa - Jagiellonia Białystok
(19:00) Ruch Chorzów - Odra Wodzisław
28 kwietnia (środa):
(18:45) Wisła Kraków - Śląsk Wrocław
(18:45) Korona Kielce - GKS Bełchatów

kibic87 - 12 kwietnia 2010, 16:40:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do "haxo" a moze lepiej zlikwidowac cala lige i nie wylonic mistrza Polski?? Rozumiem stala sie tragedia zgineli najwazniejsi ludzie dla naszego kraju, ale zycie sie toczy dalej,pogrzeb odbedzie sie w sobote,a potem trzeba wyjsc i garac,powinni zagrac w czrnych opaskach i uczcic ofiary minuta ciszy, brawo dla PZPN ze odwolali mecze 24 kolejki i przelozyli mecze 25 kolejki

turysta80 - 12 kwietnia 2010, 16:41:15 - *.osk.pl
Narzekanie
Śląsk Wrocław miał taki serial w sierpniu 2008 roku.
w środę Nielba Wągrowiec (PP), w piątek Groclin Warszawa (liga). Przeżyli i grali dalej

wojt/Ruch - 12 kwietnia 2010, 16:51:42 - *.net.autocom.pl
Ruch z Pogonią w Szczecinie zagra w środe 21 kwietnia o 17.45. Więc OK

Majka - 12 kwietnia 2010, 16:51:58 - *.as.kn.pl
Uwazam ze Ruch nie ma prawa narzekac poniewaz z taką czestotliwoscia gra sie na zachodzie i nikt nie narzeka.Moge polecic aby Ruch zagrał w niedziele o 14.45 w Gdansku i nie wracal po meczu do Chorzowa ,tylko sie udał po ostatnim gwizdku sedziego najlepiej samolotem pd razu do Szczecina i tam spedził czas do meczu pucharowego z Pogonią.Mysle ze w ponad 52 godziny zdaza sie zregenerowac.

todol - 12 kwietnia 2010, 16:58:18 - *.centertel.pl
transmisje w tv zostaja te same? chodzi mi o 25 kolejke.

fanRuchu - 12 kwietnia 2010, 17:06:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie życie TOCZY SIĘ DALEJ!!
Myśle że najbliższa kolejka ligowa powinna być rozegrana zgodnie z harmonogramem, a w meczach w żałobe narodową piłkarze powinni zagrać z czarnymi opaskami i TYLE! Przecież ludzie muszą normalnie chodzić do pracy, więc dlaczego odwoływać, czy przekładać mecze ligowe.
Założe się że 90% kibiców którzy reguralnie chodzą na mecze zgodzą się z moją opinią.
Piłka nożna dla KIBICÓW, nie dajmy sie zwaryjować!

JagaFan - 12 kwietnia 2010, 17:11:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.jagiellonia.pl/aktualnosci.php?a=7323 Kibice Jagiellonii oddali hołd zmarłym.

Rafał - 12 kwietnia 2010, 17:45:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do pracy tez nie chodzicie bo żałoba ??. Może niech odwołaja wszystkie rogrywki ligowe do konca roku ??.

samuel - 12 kwietnia 2010, 17:52:56 - *.centertel.pl
Relacji z meczu w TVP w niedzielę nie będzie i to jest pewna informacja. TVP do poniedziałku nie będzie transmitować żadnych programów rozrywkowych i relacji sportowych. Jeśli nie wierzycie napiszcie albo zadzwońcie do telewizji, mi sie udało dodzwonić i uzyskać takie informacje

kierowca - 12 kwietnia 2010, 18:21:05 - *.chello.pl
przeciez mozna grac przeciez to uroczystosc zalobne panstwowe anie pogrzeb

Strain - 12 kwietnia 2010, 18:55:46 - *.dobrafirma.com
Mati:
'Czy jakby wasze kluby awansowały do ligi mistrzów to pisalibyście pisma do UEFA żeby przełożyć mecz bo po powrocie z Mediolanu wasz klub musi jechać do Białegostoku na daleki wyjazd ??? Odstawiacie nieziemską szopkę w tej kwestii...'
Nie chce nic mówić, ale kluby francuskie często kiedy grały mecze w UEFA Champions League przekładały swoją kolejkę ligową (która miała się odbyć w poprzedni/następny weekend).
Tybor i inni z godziną:
O ile mi wiadomo, w Anglii są każdego weekendu mecz/e o 12:45 londyńskiego czasu, i jakoś nikt nie narzeka. Nie zawsze trzeba grać przy 'światełku'.

WZL - 12 kwietnia 2010, 18:57:42 - *.adsl.inetia.pl
Wie ktoś czy derby Dolnego Śląska Zagłębie Lubin-Śląsk Wrocław zostały przełożone na godz.20?
Bo termin bez zmian Piątek tak?

Mój - 12 kwietnia 2010, 19:06:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.jagiellonia.pl/aktualnosci.php?a=7323 Kibice Jagiellonii oddali hołd zmarłym.

TW - 12 kwietnia 2010, 19:25:25 - *.toya.net.pl
Jeśli chodzi o mecz Wisła-Lech to nie ma się co martwić. Przeniesiono tylko mecz na niedzielę. Transmisja bez zmian!

BadBoy - 12 kwietnia 2010, 19:28:39 - *.hsd1.il.comcast.net
Jaga nastepne 3 mecze gra u siebie a z wyjazdow to zostala tylko 2 razy Warszawa i raz Gdansk wiec nie bedzie tak zle... Do boju BKS ! Aha zapomnialem o wyjezdzie do Bydgoszczy 3 Maja

stefan - 12 kwietnia 2010, 20:03:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego nie podali terminów 1 ligi?

solo - 12 kwietnia 2010, 20:12:29 - *.21.47.209
Dzieki Samuel!A mialem nadzieje... TVP RULEZ..

Sopot - 12 kwietnia 2010, 20:20:39 - *.chello.pl
Polonia - Cracovia 12:30 !!?!?!?!?!?!
Ostro ...
co w tym ostrego ? sie juz nie pamieta jak kilka czy kilkanascie lat temu chodziło na 11 w niedzele ? no chyba ze sie ma 15 lat to co innego

kot - 12 kwietnia 2010, 20:46:55 - *.chello.pl
dlaczego Lechia o 16:45?

szycha - 12 kwietnia 2010, 21:03:12 - *.76.185.201
przepraszm mecz wisłą lech poznań w niedziele na 1 czy na 2 będzie pokazywany??

uzaleznion - 12 kwietnia 2010, 21:11:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
skład wyjściowy
Wisła Kraków- Mariusz Pawełek- Pablo Alvares- Junior Dias- Marcelo- Głowacki- Piotr Brożek- Radosław Sobolewski-Rafał Boguski-Issa Ba-W.Łobodziński- Patryk Małecki.
Lech Poznań- Kotorowski- Djurdjević- Wojtkowiak- Bosacki- Arboleda- Semir Stilić- Bandrowski- Injac- Możdżeń-Cueto- Lewandowski
wyniki pozytywny 1:0 dla Wisły remis 1:1 negatywny 0:2

hunter76 - 12 kwietnia 2010, 21:19:43 - *.147.207.147.nat.umts.dynamic.eranet.pl
@kot dlatego o 16:45 bo nikt juz nie ma ochoty oglądać jak Dawidowski sie wywraca i dostajecie dziesiątego karnego w tym sezonie ...

turysta80 - 12 kwietnia 2010, 21:46:17 - *.osk.pl
sopot ja pamiętam te czasy. Zresztą np. późna jesienią na stadionach gdzie nie ma oświetlenia trzeba grać o tej porze dziś również w dzisiejszych czasach. Zresztą granie np. na Wyspach Brytyjskich o tej porze to nic dziwnego
pozdrawiam

M&S - 12 kwietnia 2010, 21:47:54 - *.net.stream.pl
Polonia B. - Cracovia o 12:30 co to za godzina, a może 06:00 rano, kogoś zdrowo pogięło i nie trzeba będzie zabezpieczać meczu bo kto przyjdzie????. Canal+ - f.....

sts - 12 kwietnia 2010, 21:53:51 - *.toya.net.pl
a o której Polonia B. grała w III, IV lidze?
Ktoś musiał zagrać o tej godzinie i padło na najmniej medialną parę.

realista - 12 kwietnia 2010, 22:26:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ludzie co wy tak narzekacie na te godziny, tak sie gra na calym swiecie, angielska tez tak gra, niemiecka, wloska, oni tak samo maja dziwne dla nas godziny ale u nich to jest stale, taki rytual. A u nas wielkie placze pseudo kibicow, "bo jak to tak, ja mam wstac tak wczesnie na mecz i od razu pic na poczatek dnia" Niestety ale tak to u nas wyglada. Jak sie jest prawdziwym kibicem swojej druzyny to nie powinno nic przeszkadzac. A jak sie nie podoba komus to telewizor, internet, cieple kapcie, kakao i ciasteczka...

majka - 12 kwietnia 2010, 22:30:42 - *.as.kn.pl
Trzeba w niedziele wczesniej wstać isc na msze i prosto z koscioła na mecz Polonii Bytom:-)

gutek - 12 kwietnia 2010, 22:36:19 - *.243.144.108
Witam, wydaje mi się, że to przekładanie jest z lekka ułomne. Przed 24 kolejką, część Krakowa martwiła się, że w meczu ze śląskiem niektórzy "piłkarze" wisły maja po 3 żółte kartki i moja z wksem wyłapać następne co wiązało by się z wykluczeniami z tego co pamiętam dla marcelo, głowackiego i kogoś jeszcze dla nich tam ważnego. Umyślnie bądź też nie pzpn raczył 24 kolejkę rozegrać po 25 kolejce Nie żebym wątpił w to, że lech nie da rady wiśle w pełniejszym składzie tylko dziwnie mi to bardzo wygląda... . Przecież można było rozgrywać rundę choćby w tych terminach ale za koleją jak to było ustalone przed sezonem, gdy nie wiedziano jacy "piłkarze", jakiej drużyny będą mieć kartkowe problemy.
pzpn ..., a może ktoś wiecej...

turysta80 - 12 kwietnia 2010, 22:59:41 - *.osk.pl
To że łapali kartki za kartką to nie wina PZPN, tylko kopaczy. Dla mnie nic dziwnego z tymi kolejkami. Gramy 25 kolejką w określonym terminie na początku sezonu a 24 rozgrywamy między tymi co były wcześniej z ustalonym terminarzem. Nie dość że jest bałagan po tym wydarzeniu to kombinując z innymi kolejkami narobi się niezłego bajzlu. Zwłazcza dla związku co nie potrafi sobie poradzić z najprostszymi sprawami.
odn pory. meczu nie narzekać Polonia Bytom i Cracovia Kraków grały w III lidze bez świateł, więc naturalną koleją rzeczy w czasie później jesieni musiały grać w południe. Teraz im pora nie odpowiada.
Zresztą Polonia Bytom szuka oszczędności gdzie się da. Przypomnę próbę przekładania kolejki kolejki z końca lutego.
Powód: śnieg jeszcze będzie na murawie, włączenie ogrzewania kosztuje. To im powiem granie przy światłach kosztuje. To że grają o tej porze zaoszczędzą troszkę kasy w klubie

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 7:51:13 - *.osk.pl
Teraz zapowiadają w niedzielę pogrzeb więc kolejną kolejkę szlag trafil

kibic - 13 kwietnia 2010, 7:57:32 - *.adsl.inetia.pl
Dokładnie. Jeśli tak jak mówią pogrzeb będzie w niedzielę to nie będzie żadnego meczu w żadnej lidze!

GKS - 13 kwietnia 2010, 8:13:27 - *.internetia.net.pl
Pytanie do redakcji. Pogrzeb w niedzielę, więc zaplanowane mecze odwołane?

sk - 13 kwietnia 2010, 8:16:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
No na bank odwołają wszystko w niedzielę.

Mati - 13 kwietnia 2010, 8:18:07 - *.ssp.dialog.net.pl
To pewne - pogrzeb prezydenckiej pary w Niedziele 18.04.2010, więc znowu odwołana kolejka.
Czy w tej ekstraklasie nikt nie może pomyślec zanim cos ustali???
Przecież wiadomo było że tak to sie może skończyć, wiec trzeba było przełozyc to najwczesniej na poniedziałek...

Dano - 13 kwietnia 2010, 8:53:55 - *.03.el1.ftnet.pl
same beksy.... bez kitu, czas na ogar ludzie...
macie oficjalne strony swoich klubów... odwiedzacie je codziennie pewnie... wiec tam wszystko będzie napisane...;]
i to pare dni przed meczem, wiec będziecie mogli sie przyszykować na wyjazdy itp.
JAGA JAGA JAGA JAGIELLONIA!

cruzo - 13 kwietnia 2010, 9:27:26 - *.piekary.net
Wlasnie mowili w radiu ze pogrzeb w niedziele prawdopodobnie wiec znowu nici z grania... Pytanie po co ustalac w ciemno termin kolejki... ale jezeli o mnie chodzi to fajnie bo dalej jest nadzieja na awans Górnika, a tak moglo juz jej nie byc :/

slawek - 13 kwietnia 2010, 10:20:51 - *.osk.pl
MKS nikt tu nie każe ci włazić, żeby to czytać.
Tutaj jest dział na temat przełożonych kolejek. Mamy prawo się wypowiadać. Ludzie nie dajmy się zwariować z tą "Żałobą Narodową".
Wydarzyła się tragedia niestety zginęła Głowa Państwa, życie toczy się dalej...

Maksiula - 13 kwietnia 2010, 10:31:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mam takie zapytanie: A co z pauzami dla tych zawodników, którzy w 23 kolejce otrzymali żółte lub czerwone kartoniki, i zgodnie z przepisami powinni nie grać w następnej serii, czyli w 24?Tzn, że w 25 kolejce mogą normalnie wystąpić, czy też te pauzy z 23 kolejki przejdą na 25?Jak to w końcu jest?Z góry dziękuje za wiadomość.Pozdrawiam.

dżej dżej - 13 kwietnia 2010, 10:32:20 - *.83.30.148
w niedzielę 18.04 ma byc pogrzeb, będą mecze? być może będą jeszcze zmiany w terminarzu... zanosi sie na ewenement - cała kolejka ligowa w poniedziałek 19.04???

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 10:43:08 - *.osk.pl
maksiula pewnie kary trzeba będzie odpokutować w najbliższym meczu nawet jakby tym meczem na dziś był mecz 30 kolejki

BI - 13 kwietnia 2010, 10:46:42 - *.246.124.200
do Maksiula:
Pomyśl trochę. Pauza za kartki nie jest na konkretną kolejkę, tylko na najbliższy mecz, bez znaczenia czy jest to mecz 25. czy 30. kolejki.

Rafał - 13 kwietnia 2010, 11:32:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie ocknijcie sie zycie toczy sie dalej. Do pracy tez nie chodzicie? Gra w piłke to praca tych ludzi powinny byc mecze to oczywiste. A kto nie chce niech nie idzie i se opłakuje.

Libiąż - 13 kwietnia 2010, 12:07:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brawo Rafał uważam tak samo. Szkoda tej niedzieli bo poprzekładają pewnie na środy mecze

Rafał - 13 kwietnia 2010, 12:12:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To głupota przekładac bo jest pogrzeb. Kto chce ogladac pogrzeb niech se nie idzie na mecz proste.

Majka - 13 kwietnia 2010, 12:24:30 - *.as.kn.pl
Niewyobrazam sobie zeby jakiekolwiek mecze odbyły sie przed pogrzebem pierwszej pary kraju.A,przypominam ze pogrzeb odbedzie sie w niedziele,wiec mecze z soboty i niedziele powinny zostac odwolane i przeniesione na inny dzien!

Jax - 13 kwietnia 2010, 12:33:35 - *.centertel.pl
właśnie podali informacje że pogrzeb pary Prezydenckiej odbedzie się w niedzielę . Tak więc mecze pierwotnie zarezerwowane na niedzielę zostaną przełożone na kiedy ciężko w tej chwili powiedzieć , ale ja bym je przełożył na środę to chyba by był sensowna decyzja . Poniedziałek bym wykluczył przede wszystkich ludzkich ale też i zapewne innych .

asder - 13 kwietnia 2010, 12:36:19 - *.231.208.7
Tylko ciekawe na jaki soboty i niedziele zajete niektore srody tez a przypomne ze wszystkie mecze musza sie odbyc do 15 maja oczywiście mowa o Ekstraklasie bo w nizszych liga do moga grac nawet do lipca

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 12:39:18 - *.osk.pl
Ku przypomnieniu w środę (Ruch, Pogoń, Lechia, Jagiellonia) grają w 1/2 finału PP. Inaczej nie da się zrobić jak zaległe mecze porozrzucać na wtorki i środy

asder - 13 kwietnia 2010, 12:46:34 - *.231.208.7
o 15 zbiera sie PZPN ciekawe co wymysli bedzie niezly maraton niektóre druzyny beda mialy problem by grac nawet co 3 dni

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 12:59:34 - *.osk.pl
Tak jakoś zacząłem z kalendarzem układać i terminów zaczęło brakować. Zwłaszcza że do tego trzeba dodać jeszcze 1 środa na Puchar Polski + poniedziałek na finał!!!Więc dla finalistów o ile nie będzie tam Pogoni to będzie dodatkowy problem

radas25 - 13 kwietnia 2010, 13:18:42 - *.252.169.161
w niedziele to tych meczy raczej nie będzie bo ma być pogrzeb!!!

KOLEJORZ - 13 kwietnia 2010, 13:43:18 - *.adsl.inetia.pl
zgadza się kolejka 25 odwołana szlagierowy mecz Wisla Kraków - Lech Poznań odbędą się w pózniejszym terminie kiedy nie wiadomo .

KrzysiekPr - 13 kwietnia 2010, 14:17:19 - *.adsl.inetia.pl (*.0.0.43)
Popieram komentarz LG. Sam bym lepiej tego nie ujął. Mnie też od dawna to denerwuje. To jest ich praca i dostają za to odpowiednie pieniądze. Jak niektórzy zapierniczają 10-12 godz. ciężko fizycznie to następnego dnia mają wolne? Długo nie zaistniejemy w Europie jak będziemy tak się użalać jacy to Oni nie są zmęczeni. To jest paranoja.

Łukasz - 13 kwietnia 2010, 15:20:39 - *.chello.pl
Ciekawi mnie dlaczego większość meczy 24. kolejki zostały przerzucone na aż tak odległy termin jak 27 czy 28 kwietnia...

kosa - 13 kwietnia 2010, 16:06:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Redakcja 90minut znowu sprostowanie musi napisać, w niedzielę o 14.00 jest pogrzeb Państwa Kaczyńskich w Krakowie na Wawelu!!! Przyjedzie mnóstwo VIPów z różnych państw. Dlatego też cała kolejka zostanie przełożona, a tym bardziej Wisła - Lech!!!

Czari13 - 13 kwietnia 2010, 16:38:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Arka - Korona 0:2
Korona - Gks 2:1

cewka - 13 kwietnia 2010, 16:52:32 - *.zsme.tarnow.pl
A jak tam niższe ligi?? Wiadomo cos?

.......... - 13 kwietnia 2010, 19:06:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Napiszcie coś lepiej o niższych ligach. III, IV, V liga grają???

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 19:49:57 - *.osk.pl
do.....
To już sprawa Okręgowych Związków Piłki Nożnej. Ale wejdź na zakładki obok niższe ligi może pisze. np III liga dolnośląsko-lubuska nie gra wg. 90minut.pl

Wacek - 13 kwietnia 2010, 20:02:07 - *.olesno.info.pl
W niedziele to jest pogrzeb i tyle w temacie...

BezJaj - 13 kwietnia 2010, 20:26:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ej ale to chyba jakieś zarty z tymi meczami 18 kwietnia? Dzień pogrzebu i od rana do wieczora mecze? Weźcie to przełóżcie czy coś...

BezJaj - 13 kwietnia 2010, 20:27:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wisla gra w niedziele o 17;00, o godzinie 14 zaczynaja sie uroczystości pogrzebowe. Kto układał ta kolejkę, to jakieś wolne zarty!!!

.......... - 13 kwietnia 2010, 20:40:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
z calym szacunkiem, zgineli i szkoda ich jako ludzi, nic wiecej . Ja sie pytam, Kaczynski ma byc pochowany obok krolow??? To jest naprawde chyba jakis ZART !!!!! za co ??? za jakie zaslugi ja sie pytam, za to ze byl przykladnym mezem, i chyba tylko za to . Czlowiek ktory od 3 lat byl prezydentem i nie zrobil centralnie nic . ma byc pochowany obok krolow ??????????? hahahahahahahahahha. Naprtawde mam taka beke jakiej dawno nie mialem . To sa dopiero wolne zarty . bez kitu .

ja - 13 kwietnia 2010, 20:40:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecze niedzielne z tego co się orientuje są odwołane!!! Niech przełożą na poniedziałek i niec h nie robią szopki!

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 20:49:31 - *.osk.pl
BezJaj mecz podwyższonego ryzyka w Krakowie. Cała ochrona, policja na Wawelu.

koronaka - 13 kwietnia 2010, 20:57:01 - *.146.112.46.nat.umts.dynamic.eranet.pl
i tak korona kielce najlepszym klubem w polsce jeest czy wygrywa czy nie i tak utrzyma sie w ekstraklasie .pozdrowienia stal mielec i sandecja a kszo!!

sajmon88 - 13 kwietnia 2010, 21:08:57 - *.lobzenica.net.pl
Pojawiaja sie pytania czy godzien pochowania na wawelu? co zrobił dla Polski? Odpowiem...GODZIEN JAK MAŁO KTO!!!!!!!!!! a dlaczego, za co? ZA TO ZE CHOCIAZBY PRZEZ JEGO SMIERC KAZDY TERAZ BEDZIE ZNAŁ PRAWDE O KATYNIU!!! KAZDY BEDZIE O KATYNIU PAMIETAŁ!!! Przez 70 lat nikt nie zrobił tyle co Pan PREZYDENT DLA ZACHOWANIA PRAWDY O KATYNIU!!!
nie rozumiem tych manifestacji, kazdy prwadziwy polak i patriota nawet nie zgadzajac sie z ta decyzja powinien zachowac sie godnie i oddac zasłuzony szacunek tragicznie zmarłemu a nie MANIFESTOWAC!!! dla mnie to wstyd!! wsty mi za takich polaków jak Ci co manifestowali!!!

Adaminio - 13 kwietnia 2010, 21:14:47 - *.alltex.3s.pl
Zaczne od tego wy chcecie sie łączyc w bolu a juz sie klocice Prezydent zasluzyl na nalezyty pochówek i wawel to bedzie najlepsze miejsce a nie mowiac o grupie inbecyli z krakowa podplaconych przez Pana tuska którzy pajacują Pan św pamieci Kaczynski dbal o biednych a tusk dba o jednostki bogatych liberałow

ZET - 13 kwietnia 2010, 21:26:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.ultrasonline.com/ref/RATI/

gdf - 13 kwietnia 2010, 22:21:07 - *.204.177.143
Mozna zrozumiec zal ludzi za smierc pary prezydenckiej w smolensku, sam ubolewam nad ich przykrym losem. Nie moge sie jednak zgodzic w zadnym przypadku, zeby Pan Prezydent i jego zona zostali pochowani obok Marszalka Piłsudskiego!!!

baraniuk - 14 kwietnia 2010, 7:28:09 - *.adsl.inetia.pl
gdf ... ja na początek bym spytał co tam robi piłsudski ... ale jest to kwestia wiedzy o nim o którą trzeba zadbać ... spośród wszystkich prezydentów III RP ten na pewno spełnia warunki spoczynku w Katedrze Wawelskiej ... a czy powinien .... dyskusja bez końca

imagine - 14 kwietnia 2010, 9:33:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Baraniuk
no właśnie gdybyś znał historię Piłsudzkiego to bys wiedział że on chciał być pochowany nie na wawelu a przy grobie swojej matki jednak nikt mu nie dał wyboru. A jeśli chodzi o prezydenta to czy gdyby przegral wybory we wrzesniu i zginąl w listopadzie w katastrofie rejsowego samolotu to tez byscie go pochowali na wawelu ? wątpie a co do tematu piłki, który tutaj powinien dominować to czy gdyby był to okres Euro u nas to co odwolalibysmy mecze? i nie rozumiem dlaczego do konca zesonu pilkarze maja grac w czarnych opaskach bo taka tez jest propozycja

Czerwony - 14 kwietnia 2010, 10:12:42 - *.204.177.143
to jest jakaś porażka . gdf zgadzam się z Tobą w 100 % Pan Prezydent i jego żona nie powinni zostać pochowani na Wawelu. Z tym do końca sezony z czarnymi opaskami też jest dziwne . Żałoba trwa tydzień a nie nie wiadomo jak długo.

forehead - 14 kwietnia 2010, 10:26:12 - *.norwid.waw.pl
http://czolo.blog.onet.pl/ skomentuj to.

???? - 14 kwietnia 2010, 10:26:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie chcę mi się czytać wszystkich odpowiedzi, ale tu jest coś nie tak! W niedzielę jest pogrzeb pary prezydenckiej i mecze w ten dzień również są odwołane, z jakiej racji w takim razie 25. kolejka 18 kwietnia? Nonsens...

olo - 14 kwietnia 2010, 12:38:59 - *.chello.pl
będą kolejne zmiany terminarzu ,koniec żałoby niedziela o północy,w grę wchodzi tylko poniedziałek-cała kolejka !!!

polo - 14 kwietnia 2010, 12:54:22 - *.adsl.inetia.pl
a co z meczem ZEW-VICTORIA czy ktos cos o tym wie

joooooo - 15 kwietnia 2010, 8:18:04 - *.sileman.net.pl
Choc z trudem mi to przez gardlo przechodzi to pzpn dobrze zrobil odwolujac mecze ekstraklasy. My i pilkarze tydzien wytrzymamy a taka tragedia jest raz na 1000 lat. Zagraja co 3 dni i nic im sie na pewno nie stanie

gonzo - 19 kwietnia 2010, 20:52:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.172.59)
Zaczynają grac zobaczymy jak wpłynie przerwa

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas