[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


13 kwietnia 2010, 12:33:52 - MichalMKS
Ekstraklasa odwołała niedzielne mecze

W związku z informacją o planowanym na niedzielę pogrzebie pary prezydenckiej Ekstraklasa SA informuje, że w takim wypadku zaplanowane na ten dzień mecze Ekstraklasy i Młodej Ekstraklasy nie odbędą się.

Dodatkowe informacje dotyczące terminarza rozgrywek zostaną podane w odrębnym komunikacie Ekstraklasy SA.


źródło: Ekstraklasa SA

Wislak - 13 kwietnia 2010, 12:37:30 - *.tepsalan.pl
Trzeba to uszanować bez narzekania! Ślaśk & Wisełka & Lechia & Unia & Trzebinia & Olkusz bracia!

tipex - 13 kwietnia 2010, 12:39:30 - *.szczecin.mm.pl
a co z meczami 1 ligi?

pepe - 13 kwietnia 2010, 12:40:20 - *.bielskobiala.vectranet.pl
wszystkie imprezy będą odwołane i nikt nie będzie miał prawa do narzekań

djjtris - 13 kwietnia 2010, 12:45:57 - *.lanet.net.pl
mogliby to przelozyc po 15 maja te mecze bo sie nie wyrobimy gra co 3 dni a do tego gdzie jeszcze tu zmiescic PP??

piszczel - 13 kwietnia 2010, 12:46:31 - *.254.155.71
zagramy wtedy kiedy bedzie odpowiedni moment.

Pam - 13 kwietnia 2010, 12:48:12 - *.adsl.inetia.pl
To jest jakaś masakra! Ogromna szkoda, że doszło do takiej tragedii, ALE ludzie nie dajcie się ogłupić. To był WYPADEK. Teraz jeszcze stadion im. Kaczyńskiego i pogrzeb na Wawelu! To PARANOJA!

Mietek - 13 kwietnia 2010, 12:50:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pogrzeb powinien byc dla rodziny i najbliższych, a tu znowu bedzie show na cały świat

asder - 13 kwietnia 2010, 12:51:41 - *.231.208.7
do djjtris nie moga wszystkie mecze(ekstraklasy) musza sie odbyc do 15 maja

LG - 13 kwietnia 2010, 12:51:59 - *.chello.pl
To niech dzien wczesniej grają i w poniedziałek nie widze problemu!

Wislak - 13 kwietnia 2010, 12:54:29 - *.tepsalan.pl
LG: bracie z Gdanska nie moze byc w sobote, bo wypadek zdarzyl sie tez w sobote, a zaloba trwa 7 dni. Przeciez moze byc w pon i wtorek niestety

Rafał - 13 kwietnia 2010, 12:55:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Paranoja moze calkowicie odwołajcie rozgrywki.

asder - 13 kwietnia 2010, 12:57:07 - *.231.208.7
zapewne beda grac prawie w kazdy dzien tygodnia zeby pokaz wszystkie mecze w Orange Sport i Canal+ bo taka maje umowe ze wszystkie mecze w tych 2 stacjach musza byc na zywo

Majka - 13 kwietnia 2010, 12:57:16 - *.as.kn.pl
Brawo.Niewyobrazam sobie zeby ktokolwiek chciał zagrac w dniu pogrzebu pierwszej pary kraju.Nie martwcie sie na wyrost.Działacze biora tyle kasy za swoja prace ze ich psim obowiazkiem jest znalezienie wolnych terminów.

Pam - 13 kwietnia 2010, 13:00:00 - *.adsl.inetia.pl
Tak to ja jestem oszołomem, bo napisałem coś innego niż większość stada Trzeba było nie lądować we mgle i na takim lotnisku, spóźnić się na uroczystości, bezpieczeństwo ponad wszystko! Ludzie trzeba iść do przodu, zmienić Polskę w nowoczesny europejski kraj, ze świadomością i dumą historyczną, ale w PRZYSZŁOŚĆ, a nie pisać kolejne martyrologiczne brednie!

BI - 13 kwietnia 2010, 13:00:18 - *.246.124.200
Ostatnio taki rozbił się w 1943 roku, więc wychodzi co 67 lat...

don wasyl - 13 kwietnia 2010, 13:00:23 - *.33.168.42
Widzę że niektórzy to sraczki dostają bo mecz się odbędzie np.w poniedziałek jest pogrzeb trzeba to uszanować i tyle w temacie.Na piłce noznej świat się nie kończy!!!

koniec - 13 kwietnia 2010, 13:02:19 - *.33.64.133
Jak dla mnie to ta nasza smieszna liga juz mogalby byc zakonczona ogloszone aktualne rozstrzygniecia jako ostateczne i szlus

kan - 13 kwietnia 2010, 13:02:22 - *.chello.pl
Nie dla stadionu im.Kaczyńskiego !! nie dajmy sie zwariować , jakies muzeum , uczelnia ale nie stadion bo tak naprawde w jaki sposob prezydent Kaczynski był zwiazany ze sportem ?? w żadnym więc nie popdajmy w paranoje . A co do ekstraklasy to gdyby mądrzy włodarze z pzpn napisali do uefa o przedłużenie terminu rozgrywek to nie było by problemu i moznaby grac do końca maja ale u nas jak zwykle wszystko na opak a piłkarzyki po 2 miesiacach grania będa mieli 2 miesiące urlopy, pytam się tylko za co ? za te marne mecze? żenada.

Wislak - 13 kwietnia 2010, 13:04:03 - *.tepsalan.pl
Pam: jakby babcia miala wasy... kto to mogl przewidziec pomysl?

Majka - 13 kwietnia 2010, 13:04:51 - *.as.kn.pl
Puchar Polski mozna śmiało przełozyc bo to mało istotna sprawa.Terminy po pogrzebie sie znajdą niech was o to wasza rozczochrana nie boli.

piszczel - 13 kwietnia 2010, 13:06:56 - *.254.155.71
Narodowy stadion w Warszawie tylko i wyłącznie im. Lecha Kaczyńskiego.

miki - 13 kwietnia 2010, 13:07:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na serio do RP może lecieć tylko KIRM....
Wiec to decyzja Wisły....

Rafał - 13 kwietnia 2010, 13:08:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polacy to durny naród gadaja brednie o meczenskiej smierci bohaterow w samolocie a spojrzmy prawdzie w oczy rozbili sie przez wlasna glupote bo ladowali w beznadziejnych warunkach na nie przygotowanym do tego lotnisku. Ruskie kontrolery mowili nie ladujcie ale nie polacy to przeciez wielcy kozacy a co to my nie damy rady no i skonczylo sie tak jak musialo. I jeszcze te laczenie 2 tragedi. Jedni i drudzy zgineli od polskiej glupoty a tu robi sie z nich bohaterow zamiast mowic ze to co robili to głupota.

fanRuchu - 13 kwietnia 2010, 13:08:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ekstraklasa leczcie się na głowe!! a z tym pogrzebem to chyba jakaś wylicznaka! w piątek nie można grać, w sobotę też nie,i w niedziele pogrzeb... LUDZIE zdecydujcie się na coś! może tak odwołajmy sezon do końca bo ta żałoba zdaje się też BEZ końca!
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!! Grajmy w piątek i sobote, nie patrzmy na żałobę!!!!

Adam - 13 kwietnia 2010, 13:08:59 - *.net-serwis.pl
Prezydenci Kaczyński i Kaczorowski byli po pierwsze związani z Narodem. Kaczyński był związany też ze sportem w taki sposób, że był tam, gdzie trzeba i toczył rozmowy na rzecz przyznania nam Euro 2012. Między innymi, to dzięki niemu ten turniej będzie w Polsce i dlatego też ten stadion jest teraz budowany.

kolejorz - 13 kwietnia 2010, 13:09:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Stadion im.Lecha Kaczynskiego musi byc i basta!!!

Tajny - 13 kwietnia 2010, 13:10:41 - *.chello.pl
Oby mniej takich ludzi na świecie jak Pam!!!

tuszmenski - 13 kwietnia 2010, 13:12:55 - *.ssp.dialog.net.pl
To jest jakaś masakra! Ogromna szkoda, że doszło do takiej tragedii, ALE ludzie nie dajcie się ogłupić. To był WYPADEK. Teraz jeszcze stadion im. Kaczyńskiego i pogrzeb na Wawelu! To PARANOJA! Z całym szacunkiem Kaczyńscy to chyba jacyś megalomani, pogrzeb show na cały świat

Wislak - 13 kwietnia 2010, 13:13:27 - *.tepsalan.pl
Co tam żaloba? Gosciu malinowy swiat nie konczy sie na pilce noznej !!!

Krzychu Wr - 13 kwietnia 2010, 13:14:51 - *.adsl.inetia.pl
Popieram Tajny

Krzychu Wr - 13 kwietnia 2010, 13:16:10 - *.adsl.inetia.pl
Tuszmenski chlopie wyprowadz sie z kraju blagam

kan - 13 kwietnia 2010, 13:21:36 - *.chello.pl
Stop hipokryzji a stadion niech będzie Kazimierza Górskiego bo chyba on bardziej zasłużył na nazwanie jego imieniem stadionu narodowego. Zaraz pojawia się teksty jak to bardzo zasłyzył sie L.Kaczyński dla sportu ale ludzie czy wy naprawde jestescie slepi i podążacie za medialna histerią ws. katastrofy? to może w ogóle niech wszystkie ulice nazwiemy jego imieniem? wydarzył sie tragiczny wypadek i strata dla Polski ale nie popadajmy w paranoje. tydzien temu Ci co dzis tak pokazuja swój patriotyzm i wręcz pod niebiosa wychwalaja L.Kaczysnkiego, śmiali sie z niego i drwili. Zaraz dowiem sie ze Euro w polsce to tylko jego zasluga ehhh.

Adam - 13 kwietnia 2010, 13:21:53 - *.net-serwis.pl
Kaczyński był Narodowym Patriotą. Gdy ważyły się losy przyznania Euro 2012, aktywnie o to zabiegał rozmawiając z najwyższymi decydentami. Gdyby nie Euro tam, gdzie teraz trwa budowa dalej byłby bazar i każdy o tym dobrze wie, ale nie każdy przyzna (niestety).
http://www.sports.pl/Lech-Kaczynski-i-Michel-Plati
ni,galeria,73468,159,2,964.html
Paranoją jest tego nie dostrzegać ....

Rominta - 13 kwietnia 2010, 13:22:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do fana ruchu: po prostu jesteś głupi, nie mam nic innego do powiedzenia. zamilcz i nie wypowiadaj się więcej w tym temacie.
piłka nożna dla kibiców - fakt, ale piłka nożna to nie wszystko.
pozdrawiam normalnych

Adam - 13 kwietnia 2010, 13:24:42 - *.net-serwis.pl
Nie mam nic przeciwko stadionowi Kazimierza Górskiego. Jako Lwowiakowi dedykowałbym mu stadion we Wrocławiu, gdyż tam przesiedlono większą część polskiej ludności Lwowa.

Pam - 13 kwietnia 2010, 13:25:02 - *.adsl.inetia.pl
Czyli rozumiem TAJNY, że życzysz mi śmierci, bo mam inną wizję Polski niż Ty, tak? No i właśnie dlatego tutaj wygląda jak wygląda. Barany idą za stadem, a jeśli ktoś ma jakiś pomysł lub odmienną wizję to jest gnojony. Co ja takiego napisałem, żeby życzyć mi śmierci?

artek - 13 kwietnia 2010, 13:25:37 - *.zamosc.mm.pl
Jak czytam niektore wypowiedzi to wiem dlaczego Polacy, naszczescie niektorzy, sa tak nielubianym narodem w Europie. Wy pseudo-ludzie zastanowcie sie co piszecie. Narzekacie na PZPN, a w tej chwili nie dorastacie im do pięt. Pan Prezydent Kaczynski nie byl moim Prezydentem, rowniez go krytykowalem, lecz w tej chwili to jest nie wazne. Zginal najwazniejszy czlowiek w naszym kraju, zgineli ludzie niewyobrazalnie madrzy i potrzebni naszemu krajowi. Jedyna taka tragedia na skale calego swiata, a wy niektorzy przejmujecie sie jakimis rozgrywkami. Rafal mam nadzieje ze nie jestes Polakiem, ze jestes... e zreszta niewazne bo i tak dziecko nie zrozumiesz tego, masz pod gebe podstawione mleko . Poszedlbys sobie w łeb palnac jak takie cos by ciebie spotkalo. Pozdrowienia dla prawdziwych patriotow i kibicow.

Maksiula - 13 kwietnia 2010, 13:25:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ciężko już w tym wszystkim jest się połapać, pogmatwane to wszystko.Sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie.

piszczel - 13 kwietnia 2010, 13:26:08 - *.254.155.71
piłka nożna w obliczu tej tragedii ma czekać.

Pam - 13 kwietnia 2010, 13:27:05 - *.adsl.inetia.pl
Odnośnie rozgrywek naszej ligi zgadzam się, niech się odbędą później, mi chodzi o tą narodową histerię i paranoję..

tuszmenski - 13 kwietnia 2010, 13:29:56 - *.ssp.dialog.net.pl
do krzychu wr
To ogromna tragedia, pogrzeb w niedziele wiadomo nie ma żadnych sportowych imprez itd jest żałoba tylko trochę za długo to trwa myślałem że pogrzeb będzie w sobote, inna sprawa jeśli to prawda z tym Wawelem to rodzina trochę przesadziła leżeć obok największych królów i np Sikorskiego tylko dlatego że zginął tragicznie bo jakoś nie widzę wielkich ogromnych zasług dla Polski. Szacunek się należy oczywiście bo to w końcu prezydent wybrany w demokratycznych wyborach ale z drugiej strony powoli zaczynam się bać otwierać lodówkę jeśli wiesz o czym mówie...
Minie kilka tygodni, miesięcy i nadal będzie polskie piekiełko, politycy się nie zmienią dalej będą się żreć, przerabialiśmy to po śmierci papieża jak to kibice craxy i wisły pałali do siebie miłością aż przez kilka dni.

VD - 13 kwietnia 2010, 13:30:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I to jest własnie Polska - jeśli masz inne zdanie to ciebie zlinczują, a sportowo cóż - chyba nie dziwne, że nas Burkina Faso wyprzedza?

Rafał - 13 kwietnia 2010, 13:32:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ty artek co wielki polak nie pisz bzdur. Ja napisalem prawde ze polacy to durny narod i sa sami sobie winni. W inny kraju jak masz zakaz czegos to tego nie robisz a polak ma nature kretacza i zawsze mysli jak to cos obejsc. Jak mi nie wierzysz radze wybarc sie za granice a dostrzezesz roznice w charakterze ludzi. Potem przez taka głupote sa wypadki a polacy nie mowia ze to glupota tylko cierpiacy narod wybrany żałosne.

kononowicz - 13 kwietnia 2010, 13:33:32 - *.adsl.inetia.pl
to może pochować ich na na boże narodzenie i odwołać wszystko niczego nie będzie

ale numer - 13 kwietnia 2010, 13:33:42 - *.ip.netia.com.pl
cała histeria za prezydentem który być może sam sprowokował tą tragedię ponad 90 ludzi i ich rodzin:
http://wyborcza.pl/1,76842,5705983.html
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,571
0905,_Daily_Telegraph___Odznaczenie_MON_dla_pilota
_afrontem.html

W - 13 kwietnia 2010, 13:36:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Wiślak: Kolego żałoba jest dokładnie do piątku do północy Więc "LG" ma rację że mogliby grać wszyscy w sobotę i poniedziałek

/// - 13 kwietnia 2010, 13:36:29 - *.206.65.100
Ludzie żałoba jest do piątku ogłoszona , ja rozumiem ze w niedziele pogrzeb wiec nie wypada , ale dlaczego nie mozna zagrac w sonote ??!!
Po drugie na całym swiecie jak jest żałoba to trwa 3 dni np Papież , World Trade Center - tam zginelo ponad 7.000 ludzi !!! i było 3 dni a oczywiscie u nas tydzien a sie przedluzy do dwóch !!!
Ja np bardziej rozpaczałem po Papieżu , nie glosowałem na Kaczynskiego i nigdy go nie lubiałem ale to wkoncu prezydent i szacunek musi byc , tylko ludzie nie dajmy sie oglupic bo narazie wynika z tego ze zrobili z Kaczynskiego najwiekszym najwybitniejszym wogole naj naj naj Polakiem , gdzie np taki Jaruzelski jest 3 x bardziej szanowany i nie wspomne o innych wybitnych Polakach jak Papiez i ci co dawniej odeszli !!!
NIE DAJMY SIE ZWARIOWAĆ !!!

Adam - 13 kwietnia 2010, 13:36:36 - *.net-serwis.pl
Ależ to jasne, że już za miesiąc powiedzą, że katastrofa była przez niego, bo tuż przed lądowaniem wygonił pilota, przejął stery i sam chciał wylądować. To jest w interesie niektórych ludzi, a jeśli jest, to tak się będzie mówić, bo pewna gazeta o to zadba.

piszczel - 13 kwietnia 2010, 13:36:58 - *.254.155.71
Lech Kaczyński to prezydent który nie ściskał rąk oprawcą z NKWD, to nie prezydent który prefabrykował swoje akta, nie wydawał rozkazów aby strzelano do strajkujących polaków. To profesor, więc nie chcę aby za 20 lat leżał tuż obok nich.

KS - 13 kwietnia 2010, 13:38:14 - *.syrion.pl
zaloba jest do piatku 24:00 panie WISLAK (pokazal pan klase liczac 7 dni hehe) wiec w sob. mozna grac.

Z-K - 13 kwietnia 2010, 13:38:23 - *.waldex.3s.pl
Najlepiej to by było kupic sobie różaniec i siedziec cały czas w domu.Ludzie nie popadajcie w paranoje,szkoda ludzi,lecz czy to poprawi polityke w Polsce?Chyba nie.A co do Ekstraklasy to juz zaczyna sie komiczne robić.

dziki - 13 kwietnia 2010, 13:39:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9
Nie mam więcej pytań. Polska to jednak dziki kraj.

WZL - 13 kwietnia 2010, 13:42:29 - *.adsl.inetia.pl
Żenada!!
Bez przesady może w ogóle skończmy grać?
CO Z DERBAMI ODBĘDĄ SIĘ NORMALNIE??????

Majka - 13 kwietnia 2010, 13:43:35 - *.as.kn.pl
Pogrzeb odbedzie sie w niedziele 18.04 przypuszczalnie okolo 17ej godziny.Wiec spokojnie mozna zaczac grac mecze kolo 21-22ej.Kazdy stadion dysponuje jupiterami wiec z ciemnosciami nie moze byc problemu.Mysle ze todobry pomysł i daje pod rozwage klubom.

rafi - 13 kwietnia 2010, 13:47:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piszczel-a z jakiej racj stadion byc imienia L.Kaczynskiego?co on takiego zrobil zeby stawiac go wyzej Pilsudskiego czy innych wybitnych Polakow? Ryzykowal zycie swoje i reszty na pokladzie zeby nie spoznic sie na obchody -taka jest prawda !!!

seba - 13 kwietnia 2010, 13:47:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
do leoksg: po takich jak ty co do innych żadnego szacunku nie mają nikt płakał nie będzie.
Jak to mówią: Pan Bóg nie rychliwy ale sprawiedliwy!
Ciebie też może nie być za chwilę, za godzinę, jutro. Nie wiesz... Zastanów się durniu!
Pozdrawiam Bielszowice!

krzycho-60 - 13 kwietnia 2010, 13:52:14 - *.euro-net.pl
Jestem zdania, że rozgrywki powinny być przesunięte o tydzień i zakończyć się 22 maja. Finał Pucharu Polski też nie koniecznie musi być rozegrany w święto Narodowe. Te ustalenia ze względu na żałobę narodową mogą być zmienione. Przecież są ku temu obiektywne uzasadnienia. Nie można tego zmienić. Nie wiem czemu szefowie ekstraklasy idą w zaparte. Coś mi przypomina dawne komunistyczne czasy, gdy "dziennik telewizyjny" zawsze odbywał się o stałej godzinie 19:30 i nie podlegał przesunięciom. Nawet była sytuacja, gdy w grudniu odbywała się bezpośrednia transmisja z losowania grup Mistrzostw Świata w 1986 roku została ta transmisja przerwana, bo przyszła godzina 19:30 i czas emisji kolejnego odcinka propagandy komunistycznej. Tak więc teraz uparci w swoich terminach ludzie z ekstraklasy wyglądają jak te komunistyczne twardogłowe łby.

kan - 13 kwietnia 2010, 13:54:39 - *.chello.pl
do Adam , Ty oczywiście wiesz wszystko najlepiej w końcu to TE obce siły sa cały złem Polski no i oczywiście ja się do nich tez zaliczam bo nie poddaje sie ogólnopolskiej hipokryzji .

grzechu - 13 kwietnia 2010, 13:58:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
macie racje, nie popadajmy w paranoje. bo gdyby nie zginal prezydent to by to nie bylo tak rozdmuchane. to zwykly czlowiek, Bog wszystkich oceni po smierci, niewazne od miejsca w spoleczenstwie. tyle. raptem wszyscy pokochali prezydenta. to chore. ja ich zaluje jako ludzi, a nie jako politykow. codzien ktos umiera i kazdego zal. ale to pilkarska strona wiec wroce do tematu. te rozbijanie rozgrywek to bezsens. wszystko pod telewizje (bo przeciez malo zarobia). nie rozumiem tego ze fifa nakazala skonczyc rozgrywki do 15 maja. przeciez z naszej ligi na mundial jedzie tylko 2-3 graczy, to te druzyny sobie poradza i bez nich. glupota. ta kolejka powinna byc w sobote i poniedzialek a ta zalegla gdzies w srodku tygodnia. a wy kibice sie nie oburzajcie bo jak beda mecze w srode to gdzies o 17 lub 18 wiec dotrzecie na mecz. zagranica nie robia z tego problemu a polakom zawsze cos nie pasi. ogarnijcie sie ludzie. pozdrawiam.

piszczel - 13 kwietnia 2010, 14:02:43 - *.254.155.71
rafi- był kimś wybitnym, zadaj sobie pytanie, dlaczego był tak znienawidzony przez opozycję i media. Nikt nie wiedział za co, ale ciagle go opluwali, bo tak mówił niesiołowski, palikot, tvn, gw. On chciał przeciąć tą żyłę złota, z której te wszystkie łachudry czerpały nie wyobrażalne korzyści. Żebym Ci to mógł wyjasnic dogłębnie, musieli byśmy sie cofnąc do obrad okragłego stołu i obalenia rządu Olszewskiego.

rafi - 13 kwietnia 2010, 14:03:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
grzechu-FIFA nie nakazuje a tylko zaleca- czytalem artykul na jednym z konkurencyjnych portali i tam wienili 10 lig ktore graja nawert w czerwcu !

grzechu - 13 kwietnia 2010, 14:11:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rafi- wiec w polsce tez mogliby tak zrobic ale coz. gdybysmy mieli normalne stadiony jak w "europie" to wczesniej by zaczeli runde wiosenna i by nie bylo problemu z terminami.

artek - 13 kwietnia 2010, 14:13:02 - *.zamosc.mm.pl
Otoz moze rzeczywiscie wiele osob nie wie, ja jestem po prawie wiec napisze- w prawie polskim zaloba po prezydencie ustawowo trwa 7 dni. Tak jest zapisane. Koniec kropka- skonczcie z tym dlaczego zaloba nie trwa 3 dni.

BadBoy - 13 kwietnia 2010, 14:15:50 - *.hsd1.il.comcast.net
Pytanie do kumatych - dlaczego musimy wyrobic sie do 15 maja jezeli nie startujemy w MS ? Z gory dzieki za odpowiedz.

do artek - 13 kwietnia 2010, 14:18:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To czemu trwa 9 a nie 7?

mopo - 13 kwietnia 2010, 14:19:19 - *.adsl.inetia.pl
zanim zaczniecie mu budować pomniki i stadiony nazywać jego imieniem poczekajcie do wyjaśnienia tej katastrofy bo za chwile może się okazać że pan prezydent ma na sumieniu 95 osób ale dla pisowców i tak wszystko jest jasne że to to był spisek mgły ,tuska i putina

TheReds - 13 kwietnia 2010, 14:24:35 - *.flexpol.pl
Ja myślę, iż pogrzeb jest za wcześnie, powinnien być za 2 tygodnie, żałoba oczywiście do czasu pogrzebu i po pogrzebie też z tydzień, a czemu nie...
Przestańmy żyć...nie chodźmy do pracy itd, bo zginął Prezydent RP. Jasne, najważniejszy człowiek w Polsce, ale ile to będzie jeszcze trwać?? nię będę powielał wpisów powyżej, że daleko mu do naszych prawdziwych mężów stanu. Do tego on nic nie zrobił wielkiego dla sportu, pomógł zablokować sponsorów bukmacherskich, bo w Polsce nie można, na świecie tak, ale przecież bogaty kraj jesteśmy...ale w kościoły!!!
Dlaczego wszsytko nagle staje na głowie i brakuję zimnych głów i umiaru?? to wszystko na pokaz. Mdli mnie już od słuchanie i oglądania wkoło jednego. ludzie giną i ginąć będą, a w tym wypadku niestety głupota wzieła górę i taki jest finał tej historii.
W czasie pogrzebu niech nikt nie gra, ale sobota, poniedziałek normalnie mecze powinny być.

andy123 - 13 kwietnia 2010, 14:28:27 - *.joynet.3s.pl
piszczel i inni "zaangażowani"
Nie róbcie tu agitacji politycznej. Ta katastrofa, to jest tragedia dla wszystkich. Bądźcie choć trochę przyzwoici. Jak można sie bawić na czyimś pogrzebie. Piłka nam nie ucieknie a od władz piłkarskich zależy, aby tak ustaliły daty rozgrywek, żeby można było godnie uczcić pamięć wszystkich, powtarzam wszystkich, którzy w tej katastrofie stracili życie. Oni już nie mają poglądów politycznych, śmierć ich połączyła na wieki.

ZagL - 13 kwietnia 2010, 14:28:30 - *.ssp.dialog.net.pl
Zesracie się jak mecze przeniosą kilka dni później?

pitek - 13 kwietnia 2010, 14:31:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a co z 3 liga???

Marc - 13 kwietnia 2010, 14:33:37 - *.108.60.213
Polska to naród hipokrytów. Cały czas wszyscy drwili z Kaczyńskiego ale jak umarł to ojeju, nasz przyjaciel, nasz kochany Lech, nie mogę już patrzeć na tę szopkę zwaną żałobą. Ogarnijcie się narodzie!!! Żałoba trwa do piątku do północy, więc mecze w sobotę i w poniedziałek i tyle w temacie

Nico - 13 kwietnia 2010, 14:34:52 - *.192.147.6
TheReds-całkowicie sie z tobą zgadzam!

poz - 13 kwietnia 2010, 14:40:07 - *.icpnet.pl
Ludzie pora się otrząsnąć.Gdyby Kaczyński startował w wyborach przegrałby z kretesem.Miał słabiutkie poparcie,uchodził za najgorszego prezydenta,który miał we wszystkich sądażach wyższy wskaznik negatywny,niż pozytywny.A teraz chowają go na Wawelu,stadion narodowy jego imienia? Chyba trochę gorące głowy.Starczy już tej żałoby pora zacząć GRAĆ.

Bonio1947 - 13 kwietnia 2010, 14:41:23 - *.146.c95.petrotel.pl
kan

Bonio1947 - 13 kwietnia 2010, 14:42:31 - *.146.c95.petrotel.pl
Stadion im. Kaziemierza Góskiego już jest w Płocku!

rafi - 13 kwietnia 2010, 14:44:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
atek-ja skonczylem politologie i o takim przepisie nie slyszalem!! Zaloba moze byc 1-dniowa, 3 dniowa ,i tak jak piszesz 7-dniowa ale u nas bedzie prawie 10 dni-czyli lamiemy prawo!
grzechu- wejdz na strone Weszlo i poczytaj- poprostu panowie z Ekstraklasy SA wola miec szybciej urlop !

Cześć - 13 kwietnia 2010, 14:47:27 - *.adsl.inetia.pl
Miał i tak znakomite notowania, jak na człowieka niesłusznie opluwanego i wyszydzanego z każdej możliwej strony.

tuszmenski - 13 kwietnia 2010, 14:48:56 - *.ssp.dialog.net.pl
a powiem Wam po kaczyńskiemu: spieprzajcie dziady, żałoba będzie miesiąc jak dalej bedziecie biadolić, ja tam nie ide do pracy bo mam żałobe i powiem kierownikowi że nie mogę się skupić a to może doprowadzić do nastepnej tragedii, a jak umre to też będę chciał na Wawel a co

V - 13 kwietnia 2010, 14:51:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
poz ciężko powiedzieć jak zakończyły by się wybory, bo zależy jaki elektorat by poszedł do urn, ale zobaczcie jak giełda pw czy kurs złotego zareagował na utratę kwiatu elity - nawet nie drgnęło.

Corsar - 13 kwietnia 2010, 14:58:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
widze, że rozgrzała sie sprawa Stadionu Narodowego i czyim imieniem ma byc nazwany. To ja składam propozycje, aby Narodowy nosił nazwe im. Siwca. Tego gościa co sie podpalił na Stadionie 10-lecia bodajze w latach '60-tych i sprawa rozwiązana. I żałoba jest do piątku nie soboty i przekładanie kolejki z tego weekendu jest troche dla mnie niezrozumiałe. Jak ten pogrzeb ma byc w niedziele to spokojnie połowa meczy mogłaby sie odbyc w sobotę a druga połowa tak jak niektórzy juz mówili w poniedziałek. Tyle w temacie

ZabrzeKing - 13 kwietnia 2010, 15:03:29 - *.dip.t-dialin.net
Jestem za tym aby natychmiastowo przerwac rozgrywki:
spadaja: Piast i Odra
wchodza: Górnik i Widzew
i po temacie, po co grac, wole miec zalobe i koniec szopek PZPN a wynik koncowy i tak wszyscy znamy od poczatku sezonu, od roku wiadomo kto spadnie a kto awansuje. Tak jak napisalem wobec spadkow i awansow, bo nie ma innej opcji.

Kowa(L) - 13 kwietnia 2010, 15:05:52 - *.chello.pl
Brak słów dla niektórych...

J38 - 13 kwietnia 2010, 15:06:19 - *.146.114.80.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Popieram TheReds i wielu innych . Dlaczego media nakręcają tą paranoję ? Dlaczego brak odwagi by powiedzieć jakie były realia . Realnie nie było czasu na przelot do innego lotniska . Dlaczego kilka dni wcześniej były obchody w Katyniu i Prezydenta tam nie było ? Jak długo w naszym biednym kraju będą takie zabawy ; my nie lecimy bo są oni my zrobimy swoje za kilka dni . Już nawet nie wspominam o zawiści i wetowaniu ustaw .
Panie i Panowie dziennikarze ile razy napisaliście że , na meczu panowała fantastyczna atmosfera a ile razy gdzie były mniejsze lub większe ekscesy i wtedy macie wodę na młyn przez kilka dni . Takie są realia a i jeszcze jedno nawet nie wiecie co to jest rozkaz dla żołnierza i pchacie się by zrobić sensacyjną fotkę . Cierpliwie czekam może kiedyś będzie normalnie ...

fanRuchu - 13 kwietnia 2010, 15:06:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ci co mieli przyjsc an stadion to by przyszli, reszta niech ma zalobe...

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 15:06:55 - *.osk.pl
Corsar podbijam to
połowa w sobotę. połowa w poniedziałek.
niedzielę zostawić ze względu na pogrzeb.

jot - 13 kwietnia 2010, 15:13:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LUDZIE!!! Nie dajmy się zwariować. Każdy współczucie i ból nosi w sercu a nie na pokaz. Siedmiodniową żałobę dotychczas ogłasano TYLKO w Chinach (po śmierci przywódców Mao i Denga) oraz w Korei Północnej (po śmierci Kim Ir Sena). Ach! Zapomniałem! I jeszcze IV (a może teraz już V Rzeczpospolita). Kondolencje rodzinom ofiar. Pozdro normalni. VIVA JAGA!!!

Didi - 13 kwietnia 2010, 15:15:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po co się oszukiwać, w sobotę i tak większość młodzieży poleci gdzieś na dyskotekę czy imprezę, a inni będą się obżerać w domu.

korek13 - 13 kwietnia 2010, 15:18:10 - *.is.net.pl
90% baranów

artek - 13 kwietnia 2010, 15:22:30 - *.zamosc.mm.pl
W sumie ja rowniez sie zastanowilem i wielu ma racje co do ligi, polityke zostawmy, tu jest sport. Mecze powinny sie odbyc, chociazby wszystkie w sobote. Niedziela oczywiscie nie. Jednak po zastanowieniu sie to odwolanie nastepnej kolejki to gra na pokaz.

Szary - 13 kwietnia 2010, 15:25:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.46)
93 %

ja - 13 kwietnia 2010, 15:25:20 - *.interoute.com
w sobotę jest pogrzeb wszystkich ofiar katastrofy...w niedziele Prezydenta

kKsiak - 13 kwietnia 2010, 15:26:40 - *.insat.net.pl
Uroczystości pogrzebowe pary prezydenckiej Marii i Lecha Kaczyńskich rozpoczną się w niedzielę o godzinie 14.00 w katedrze na Wawelu.
W związku z pogrzebem Ekstraklasa S.A. odwołała planowaną na najbliższy weekend kolejkę spotkań.
Zapewne tak samo nie odbędą się planowane na ten weekend mecze 26 kolejki 1 ligi, aczkolwiek na oficjalny komunikat w tej sprawie musimy jeszcze poczekać.
Pogłoski mówiły, że w razie gdyby uroczystości pogrzebowe odbyły się w sobotę to wszystkie mecze zostałyby przeniesione na niedzielę, co jednak nie spotkało się z uznaniem zarówno zawodników jak i kibiców.
Teraz gdy znana jest już data pogrzebu pary prezydenckiej odwołanie również 26 kolejki wydaje się być jedynie formalnością, czekamy na oficjalne komunikaty w tej sprawie oraz o wstępne informacje na temat terminów rozegrania spotkań 25 i 26 kolejki 1 ligi.

logika - 13 kwietnia 2010, 15:29:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziwne; żaloba narodowa do piatku włącznie, ludzie mają np. wesela w sobotę i zabawy i ida na nie.....
A teraz pogrzeb poza datą żaloby narodowej tzn. w niedzielę.....
logika?

nemezis - 13 kwietnia 2010, 15:30:12 - *.derby24.pl
stadion narodowy im Rogera Perejro !!!!!

bloxxer - 13 kwietnia 2010, 15:30:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z niektórych wpisów widać, że tanie wina zbierają śmiertelne żniwo w komórkach mózgowych.

MJ - 13 kwietnia 2010, 15:32:56 - *.toya.net.pl
mozna przełozyc mecze na po 15 maja, zeby wydłuzyc sezon. Ci którzy uważają to nie możliwe (bo rzekomo FIFA się nie zgadza) po prostu nie znają się!!!!!!!!!!!!!

do Mietek - 13 kwietnia 2010, 15:34:44 - *.zax.pl
zmarł mój prezydent! i nie chcę w tym dniu ani pracować, ani oglądać meczów. Chcę oddać mu cześć. Nie chcesz? Nie musisz. Ale uszanuj to, że inni chcą. Nic się nie stanie jak spędzisz jeden dzień bez polskiej piłki, naprawdę. Uwierz mi.

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 15:35:09 - *.osk.pl
rafi napisał
"On chciał przeciąć tą żyłę złota, z której te wszystkie łachudry czerpały nie wyobrażalne korzyści."
Wiem że nie wypada teraz ale słuchaj.
Sawicka pamiętasz, wanna, rura gazowa do domu sp. Wassermanna, Giertych i Lepper, wetowanie co się dało, Prezydent nie wszystkich Polaków, ale tylko jednej partii. W Lizbonie ustalił m.in. konstytucję której sam nie chciał podpisać.
Po przegranych wyborach przez PiS w 2007roku, przez 2 tygodnie ludzie zastanawiali się co z Prezydentem dzieje. Zamiast niego występował rzecznik Kamiński...
Z innej strony dla 99.9% osób Prezydent z małżonką ani ofiary w Smoleńsku w żaden sposób nie są z żadnym z nas spokrewnieni
Uważam że 3-dniowa Żałoba Narodowa spokojnie by wystarczyła.
podam przykład i przypomnicie sobie co się działo gdy zmarł nasz Papież JP II. Ludzie mieli go w sercu a tv w pewnym momencie to już przeszła sama siebie robiąc ze śmierci Papieża szopkę.
portal piłkarski to jest problemem nie są niższe klasy rozgrywkowe, ale uparta extraklasa s.a co uważa że ligę trzeba skończyć do 15 maja. Wcale nie. W naszej lidze nie ma praktycznie reprezentantów krajów co jadą na MŚ oprócz Kirma, Muchy i bramkarza Zagłębia.
Co niektórzy reprezentanci co jadą na MŚ np grają w II lidze hiszpańskiej i ta kończy rozgrywki gdy kończy się w Polsce rok szkolny.Tam nie ma problemu, ale u nas jest

Marek - 13 kwietnia 2010, 15:42:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
W maju, czerwcu i lipcu gdy najwięcej ludzi by przyszło na stadiony mamy przerwę. Gramy za to w listopadzie i grudniu

rafi - 13 kwietnia 2010, 15:44:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
turysta-pomyliles mnie z piszczelem z ktorym sie zupelnie nie zgadzam

Nico - 13 kwietnia 2010, 15:46:03 - *.192.147.6
KKsiak-przeciez 1 lige i Extraklase mozna rozegrac w Poniedziałek i Wtorek a PP przełozyc i to samo 2 ligi i pozostałe ligi w dół.

Gonzo - 13 kwietnia 2010, 15:47:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czemu czepiliście się tylko tego Kaczyńskiego, w tej katastrofie zginęło wielu wspaniałych, wartościowych ludzi, mi osobiście najbardziej szkoda tych młodych, całe życie przed sobą

turysta80 - 13 kwietnia 2010, 15:48:07 - *.osk.pl
właśnie nie
ten fragment jest z tego postu
piszczel - 13 kwietnia 2010, 14:02:43 - 94.254.155.71
troszku się machnąłem ale fragment dobry wybrałem
to była odpowiedź piszczela na twój post

JagaFan - 13 kwietnia 2010, 15:52:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.jagiellonia.pl/aktualnosci.php?a=7323 Kibice Jagiellonii oddali hołd zmarłym.

kol - 13 kwietnia 2010, 15:59:33 - *.adsl.inetia.pl
zmarł twój prezydent to włóż łeb w TVinfo albo TVN24 i płacz całymi dniami do końca roku,ale żałoba trwa do piątku i w sobote powinni grać lige i skończyć z tą szopką

patriota - 13 kwietnia 2010, 15:59:34 - *.skierniewice.vectranet.pl
W sobotę w Warszawie odbędzię się msza żałobna za wszystkie ofiary katastrofy.
W niedzielę na Wawelu pogrzeb pary prezydenckiej.
Uczcijmy najpierw pamięć wielkich polskich patriotów,dopiero póżniej myślmy o rozgrywkach.Nic się nie stanie jak zakończą się one tydzień czy dwa później.

mjr.Kuprić - 13 kwietnia 2010, 15:59:58 - *.cdma.centertel.pl
turysta 80 , popieram i zgadzam się w 100% !!!Nic dodać , nic ująć.

alo - 13 kwietnia 2010, 16:16:40 - *.insat.net.pl
!

nafciarz - 13 kwietnia 2010, 16:30:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
uszanujmy tych ludzi...

stop - 13 kwietnia 2010, 16:36:17 - *.tvkdiana.pl
http://niekaczynski.blog.onet.pl/Nie-tworzcie-pomn
ika,2,ID404375455,n

Mol - 13 kwietnia 2010, 16:49:09 - *.zax.pl
Podejrzewam, że ci sami ludzie, którzy pieją że ligi nie ma, pialiby jak to można w piłkę grać w czasie pogrzebu, gdyby liga w niedzielę grała bez zmian.

Marcin - 13 kwietnia 2010, 17:01:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wislak w pierwszym oscie a gdzie Jaworzno
Jaworzno tylko z Wisla

Obiektywny - 13 kwietnia 2010, 17:03:45 - *.chello.pl
Ekstraszajsa powinna przenieść te dwie kolejki i zespoły powinny je rozegrać po 15 maja.Korzyści wszelkie : cieplejsza pogoda(lepsze boiska), większa frekwencja , mecze o stawkę(zwłaszcza o tytuł MP) przy sztucznym świetle (atmosfera) i dzięki tym okolicznościom wyższy poziom sportowy. Same zyski.

fanRuchu - 13 kwietnia 2010, 17:30:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Uszanujcie ich" a kto szanuje Nas, POLSKICH KIBICÓW!!???

znicz - 13 kwietnia 2010, 18:35:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Turysta 80 turystuj dalej co Ci zostało po osiemdziesiątce.Polska ekstraklasa powinna liczyć 20 zespołów 1 liga 22 mecze co trzy dni.Może na poczatku poziom by się obniżył,ale kluby musiałby zwiększyć kadrę emeryci nie dali by rady trzeba by dać grać młodym,a tak 24 letni piłkarz dobrze zapowiadajacy się talent areobik mi wystarczy by przygotować się do sezonu patrz Świr.Piłkarz zawodowy nie jest od trenowania tylko ma grać pseudo grajki nie maiały by takich apanaży więc zaiwaniały by,aby jak najszybciej trafić na zachód,zostały by kluby finansowo mocne.Teraz pieniążki z Canal i jakos to bedzie,kibic to ma przyjść kupić bilet kiełbaska i do domu,po co sprzedawać koszulki pamiatki za mała kasa,kupujemy jakieś ogórki z rożnych stron świata,bo brak prawdziwego środka tabeli,wszyscy graja o coś MP,Puchary(eliminacje) utrzymanie wyniki na dziś nikt młodego nie wpuści kiedy maja się ograć.Mamy pesele remonty sektor gości zamkniety i Lato w pełni

max - 13 kwietnia 2010, 18:38:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zaloba powinna byc przez rok! Odwolac w tym czasie wszystkie pilkarskie rozgrywki, i niech ci pseudopilkarze wezma sie za uczciwa prace. A nie handel meczami, leserstwo, symulacje...

kojot - 13 kwietnia 2010, 20:18:51 - *.galileusz.3s.pl
Wiem, że już to było, ale czemu my już rozgrywki kończymy 15 maja? Przecież maj i czerwiec to najlepszy okres do gry w piłkę, a nie grudzień. Czy piłkarze muszą mieć 3 miesiące przerwy?

do TheREDS - 13 kwietnia 2010, 20:34:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co ty gadasz? prezydent ustanowił ustawę? o ile mi się wydaję to zasługa rządu a on ją tylko podpisał, równie dobrze mógł zawetować ale o to pewnie też by się ktoś czepiał, niedługo Tusk wprowadzi sobie cenzurę w internecie i już nie będzie pisania głupot ;) kolejna sprawa o tej żyle złota, może po części masz rację ale ostatnio słyszałem że Palikot nie pobiera diety poselskiej, jest jaki jest, ale siana z urzędu nie bierze.

Adam - 13 kwietnia 2010, 20:45:08 - *.net-serwis.pl
W pełni zgadzam się z kojotem. Jeśli nie gramy w ME lub MŚ, to zasadą powinno być, że liga gra jeszcze w czerwcu. Inaczej się kibicuje w piękne ciepłe wieczory i potem można na powietrzu pogadać o meczu do długiej, ciepłej nocy. To zupełnie co innego niż gra i kibicowanie w jakieś pluchy.

KRIS - 13 kwietnia 2010, 20:51:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tym nazywaniem stadionu dajcie sobie na wstrzymanie jeszcze pogrzebu nie było

dzialacz - 13 kwietnia 2010, 21:35:43 - *.opera-mini.net (*.116.110.190)
Nie da rady grac po 15 maja,bo dzialacze ekstraklasy i pilkarze maja wykupione wczasy w cieplych krajach i nie beda przez wasze widzimisie gnic na stadionach.Zapominacie kto jest dla kogo.To Wy z Waszymi nedznymi groszami za bilety jestescie dla nich,a nie oni dla Was.Mecze bez kibicow moga byc,a bez dzialaczy i kopaczy absolutnie nie,wiec tradycyjnie buzki w kubly i nie bulgotac.

SPONSOR - 13 kwietnia 2010, 21:38:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
bo w Polsce jest tak że dla jednych nie liczy się to że kibice żyją emocjami i czekają na każdą kolejkę tydzień tylko na odp...dol grają "na kolanie" jakieś śmieszne przekładańce byle dograć-olać wynik i przygotowanie...a potem pretensje że polskie kluby odpadają w europejskich pucharach z jakimiś leszczami !!!

Kily - 13 kwietnia 2010, 21:48:38 - *.kielce.vectranet.pl
Prawdziwi Polacy nie piszą bredni i szanują swój kraj. Nasi nędzni kopacze nie powinni grać w takich dniach i koniec. Niech żyje Polska!

SPONSOR - 13 kwietnia 2010, 22:02:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
kili niech wcale nie grają! a po co? tyle już pauz że wytrzymiemy do końca sezonu...już się powoli piłkarze przyzwyczajają hi hi

Patriota - 13 kwietnia 2010, 22:10:34 - *.54.175.205.tvksmp.pl
Współczuje waszym bliskim jak umrą i pogrzeb będzie w dniu meczu

hebel - 13 kwietnia 2010, 22:29:01 - *.komputersat.pl
Ale wy żałośni jesteście płaczecie bo mecze odwołane przez 10 dni haha ale mam z was wycie jeszcze żeby w naszej lidze grali dobrze piłkarze i było co oglądać to owszem a tak nie cierpliwicie się za oglądaniem kelnerów

Diego - 13 kwietnia 2010, 23:21:48 - *.icpnet.pl
Jakiś taki ubek powyżej napisał, że w tym kraju bardziej jest szanowany Jaruzelski... Oniemiałem... Nie znam NIKOGO (a mam 35 lat i mnóstwo znajomych z różnych środowisk) kto szanowałby go za to co zrobił. Dla komunistów, ubeków i eNKaWueDzistów czuję tylko pogardę... I dla takich durniów jak ten co to napisał i paru innych.
Chwała prezydentowi!
Lech Poznań.

znicz - 13 kwietnia 2010, 23:33:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wszystko zaczęło się w Poznaniu 1956 pierwszy protest Wielkopolan przeciwko totalitarnej władzy w Polsce ponad 50ciu zabitych.Szanuję tych co pozbawili ich władzy.

KONRAD - 14 kwietnia 2010, 1:04:50 - *.ssp.dialog.net.pl
Do Patriota:zgadzam się z Tobą.Zawsze znajdą się ludzie,którzy nie umieją się zachować w takich chwilach.Przypominają mi oni tzw.proletów z powieści "1984" Georga Orwella,których interesowały tylko dwie rzeczy:żeby znietrzeźwić się tanim alkoholem oraz jakie liczby padły w losowaniu loterii.Trzeba zrozumieć,że tutaj nie chodzi o jakieś sympatie czy antypatie tylko o najzwyczajniejszy szacunek dla ofiar tej Wielkiej Tragedii.Pozostawili oni swoje rodziny i swoich Bliskich w ogromnym cierpieniu i bólu,który spotęgowało to,że stało to się nagle.Każdy z nas się rodzi i każdy będzie umierał.Jeśli ma nastąpić w nas jakakolwiek przemiana na lepsze to zacznijmy chociażby od tej drobnej rzeczy,żeby nie umieszczać na forach tekstów,w których nie ma szacunku dla innych.

Mateusz - 14 kwietnia 2010, 1:46:57 - *.siedlce.vectranet.pl
do Patriota
Jeśli chodzi o pogrzeb w dzień meczu to rozumiem. Ale tu jest żałoba przez tydzień + 2 dni uroczystości żałobne. Więc de facto nie można rozgrywać meczów przez 2 kolejki. Nie mówię już o ekstraklasie, ale o ligach niższych i młodzieżowych. Gdzie w niektórych ligach nie było rozegranych pierwszych 2-3 kolejek. To kiedy oni mają grać. Tym bardziej, że na takie mecze mało ludzi przychodzi. Jak przyjdzie więcej jak tysiąc to chyba cud. Więc o jakiejś rozrywce nie ma mowy. Żałoba żałobą, ale żyć trzeba. A teraz z innej bajki nie pójdziesz do pracy bo żałoba!! Nie wyjdziesz z domu bo żałoba!! Nie popadajmy w skrajności. Nie mówię, że powinno być jak mówię, ale można się zastanowić nad tym...

turysta80 - 14 kwietnia 2010, 5:44:05 - *.osk.pl
znicz ja bym tą ligę zmniejszył do 10 zespołów a powiększałbym jeszcze. Grajmy systemem 3-4 rundowym.
Zresztą są zespoły typu Polonia Bytom, Odra Wodzisław co żyją tylko z kasy Cyfry plus. One nie pozwolą na to aby dzielić się z innymi klubami (większa liga-mniejsze wpływy do klubu). Zresztą dobry popis dały klub w tym czy ta liga ma liczyć 20 zespołów czy powyżej 16 zespołów. Spora część klubów żyje na przetrwanie pokazała to ew. zima. Gdzie mimo posiadania ogrzewanej murawy, chcieli przekładać start ligi bo ogrzewanie...kosztuje i pełno śniegu na murawie.

DejF - 14 kwietnia 2010, 9:47:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W zadku mam ze sie rozbili tym samolotem przez wlasna glupote. Nie przekladajcie ekstraklasy z zadnych powodow bo: Dla was to tylko pilka a dla nas to sens zycia!

madziulek - 14 kwietnia 2010, 13:23:33 - *.54.175.205.tvksmp.pl
Do Mateusza! Dwa lata temu moja mama umarła na raka trzy miesiące trwałam w żałobie.Tzn nie chodziłam do pracy (przez co straciłam ją bo szef miał takie myślenie jak Ty).Tu nie chodzi o to żeby nie popadać w paranoje.Z szacunku dla tych co polegli a przedewszystkim dla ich rodzin żeby to uszanować że to jest dla nich naprawdę tragedia bo stracili w tej tragedi matkę ojca żonę brata siostrę itd.Człowiek się nie ceni za to kim jest za pozycje tylko za to że jest wogóle.Jest to taka sama bezinteresowna miłość jak miłość do klubu

znicz - 14 kwietnia 2010, 18:00:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Turysta 80 tak,tak,no,no 10 zespołów cztery razy Legia-Bełchatów 1mecz 15tyś oprawa drugi mecz etam Bełchatów.Myślisz,że na miejsce klubów które nie mają kasy nikt by się nie znalazł już dziś Widzew,Górnik Zabrze,ŁKS Łódz,Pogoń Szczecin,Sandecja Nowy Sącz.To jest sport zawodowy silny zostaje słaby odpada.Ostra zima to tylko tą ostatnią pamiętam.Pozdrawiam!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas