[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


19 kwietnia 2010, 6:08:28 - koofel
César Alexis Cortés Pinto nadal w kadrze Polonii Warszawa

Wbrew zapowiedziom właściciela Polonii Józefa Wojciechowskiego César Alexis Cortés Pinto nie został przesunięty do drużyny Młodej Ekstraklasy.

- Dla kogoś z innego kraju adaptacja jest o wiele trudniejsza. Jeśli strzeli Piastowi na przykład trzy gole, wszyscy uznają go za dużą nadzieję - mówi trener Polonii José María Bakero.


źródło: Przegląd Sportowy

s_ester - 19 kwietnia 2010, 6:40:10 - arkus.prz.edu.pl
trzy gole... taa chyba samobójcze

leon - 19 kwietnia 2010, 7:51:08 - 82.139.156.2
Co tam robi data 1911 jak ten klub ma chyba 3 lata?

ks - 19 kwietnia 2010, 8:01:04 - CMPC-089-239-077-032.CNet.Gawex.PL
Wojciechy Warszawa.

Strain - 19 kwietnia 2010, 9:14:45 - server6.dobrafirma.com
leon:
To chyba i tak więcej od Ciebie? ;> Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać.

leon - 19 kwietnia 2010, 10:07:12 - 82.139.156.2
@Strain: Wybaczam, nawet sie nie obraziłem bo za co,że mnie odmładzasz a nie postarzasz?? Wiec mam pytanie, kiedy powstał klub, którego właścicielem jest Józef Wojciechowski, wielki znawca futbolu?

Poss - 19 kwietnia 2010, 10:17:11 - efu206.internetdsl.tpnet.pl
A ja mam leon do ciebie pytanie, co będzie miało na celu udowadnianie, że 1911 to nie jest prawdziwa data? Jak już się okaże, że masz racje w którymś komentarzu, to napiszesz wtedy triumfalnie "hahaha, a nie mówiłem? haha"?? Gratuluję.

Maksiula - 19 kwietnia 2010, 10:41:18 - apn-95-41-241-243.dynamic.gprs.plus.pl
Ten Bakero wygaduje jakieś nielogiczne rzeczy he he.

huiś - 19 kwietnia 2010, 13:34:40 - dao159.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepiej Wojciechy Warszawa jak ITI Warszawa bo Legi nie ma.

marian - 19 kwietnia 2010, 16:20:17 - aafy225.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale spokojnie gościu wiele nie zarabia jakieś 100tys euro rocznie

Lenin - 19 kwietnia 2010, 17:16:53 - aart190.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeśli Polonia dziś wygra zwinę 6 tys - oby słowa Bakero okazały się prorocze i Pinto strzelił 3 gole

max - 19 kwietnia 2010, 21:16:16 - ppp-94-67-239-196.home.otenet.gr
Nie nalezy miec zlud\en, Panie Baquero. O swicie widac czy dzien bedzie pogodny.

StalGorzyc - 19 kwietnia 2010, 21:44:26 - 217.96.23.2
Polonia sie utrzyma na bank xD

magic - 19 kwietnia 2010, 22:27:56 - modemcable028.213-37-24.mc.videotron.ca
leon , to podobno teraz takie popularne imnię?
w jakim świcie ty żyjesz chopoku ? czy ty cokolwiek z życia rozumiesz , a czy tylko tak troche kapujesz ? gdyby nie tacy ludzie jak pan j. wojciechowski to ta piłka kopana byłaby szmaciana ! całe szczęście , że tak się stało jak się stało i to zgodnie z PRZEPISAMI więc polonia nie musi się tułać po inszych ligach !

ksp - 20 kwietnia 2010, 17:44:08 - 178-36-17-134.adsl.inetia.pl
nawet nie chce mi sie komętować co po niektórych komentarzy wole je przemilczeć
do magic: masz 100% racji

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas