[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 kwietnia 2010, 19:57:13 - euzi
Jarota chce wyjaśnienia zmiany w drużynie gości w meczu z Górnikiem Polkowice

Jarota Jarocin zwrócił się do PZPN z prośbą o wyjaśnienie sytuacji, do jakiej doszło w końcówce niedzielnego spotkania z Górnikiem Polkowice. Zdaniem przedstawicieli wielkopolskiego drugoligowca zespół gości wykonał nieprawidłową zmianę. Mecz zakończył się wygraną Górnika 1-0.

Zgodnie z przepisami w drugoligowym spotkaniu można dokonać czterech zmian. Ta ostatnia jest jednak możliwa tylko wtedy, gdy za młodzieżowca wchodzi inny młodzieżowiec. Polkowiczanie dwie pierwsze przeprowadzili w przerwie - za Kamila Wacławczyka pojawił się Tomasz Ostalczyk, a za Pawła Żmudzińskiego Kamil Król. Kolejna roszada w ekipie gości miała miejsce w 78. minucie. Wtedy Damiana Piotrowskiego zastąpił Maciej Soboń.

Kluczowy moment nastąpił dwie minuty później, gdy na boisko wszedł 22-letni Łukasz Sierpina, a opuścił je 34-letni Zbigniew Grzybowski. - Z tego co widziałem, Górnik chciał zrobić obie zmiany jednocześnie. Sędzia jednak najpierw pozwolił na jedną, a dopiero po jakimś czasie na drugą - relacjonuje trener Jaroty Czesław Owczarek. - Arbiter techniczny nie zareagował, ale on nie musi znać wieku zawodników. Winny jest kierownik drużyny - dodaje szkoleniowiec wielkopolskiego drugoligowca.

Do całego zamieszania ustosunkował się po meczu trener gości Dominik Nowak. - Z tą czwartą zmianą to sędzia się pogubił. Nie mam do niego pretensji. Sam się przyznał do tego błędu. I to nie jest tak, że my się nie znamy, nie znamy przepisów. Miało dwóch zawodników wejść, a sędzia się troszeczkę pogubił. Ja będę spał spokojnie - cytuje wypowiedź szkoleniowca polkowiczan oficjalna strona internetowa Jaroty. Na klubowej stronie Górnika zmiany w końcówce spotkania wpisane są inaczej. Według tej wersji najpierw Grzybowskiego zastąpił Soboń, a następnie za Piotrowskiego wszedł Sierpina.

Smaczku sprawie dodaje fakt, że w protokole sędziowskim wszystko jest zgodnie z przepisami. - Arbiter chciał chyba to zatuszować. My jednak mamy zapis wideo, na którym wszystko widać i wysyłamy pismo do PZPN z prośbą o wyjaśnienie całej sytuacji. Zresztą obecny na meczu obserwator potwierdził nasze słowa - dodaje Owczarek. Dzięki wygranej w Jarocinie zespół Górnika awansował na pozycję wicelidera II ligi.


źródło: Wielkopolski Sport

kombinator - 26 kwietnia 2010, 20:00:04 - *.echostar.pl
I prawidłowo, za błędy się płaci.

nikodem78 - 26 kwietnia 2010, 20:06:23 - *.kimsufi.com
Za nieprzepisowa zmiane zawodnika na boisku jest walkower. Swoja droga ten sam sedzia,nie uznal dwoch prawidlowo strzelonych bramek w meczu Polkowice-Zaglebie wypatrzajac wynik meczu. Tez jest zapis wideo.

stary - 26 kwietnia 2010, 20:11:00 - *.StrefaWiFi.kolnet.eu
Jarota zamiast was w 2 lidze powinni grac pilkarze BKSu BIELSKO

mr xxx - 26 kwietnia 2010, 20:15:45 - *.243.53.81
co to za tłumaczenie że sędzia sie pomylił. jak się sędzia myli i gwizdże karnego to nie da się potem od tego odwołać. trzeba zwracać uwage na takie szczegóły. skoro zgodził się tylko na jedna zmiane to logiczne że powinny byc one w odwrotnej kolejności.

Zawiszaa - 26 kwietnia 2010, 20:18:41 - *.tvgawex.pl
Zobaczycie i wspomnicie moje słowa ten sedzia jak i Polkowice do Wrocławia pojada szybciej niz mysla

pio - 26 kwietnia 2010, 20:19:48 - *.adsl.inetia.pl
No to mamy pewny walkower. Niestety za błędy się płaci. No bo gdyby nie było konsekwencji to w następnej kolejce zapanowałaby anarchia. No dobra, kibicuję drużynie która na tym walkowerze wiele by zyskała

adi1906fan - 26 kwietnia 2010, 20:25:22 - *.cable.smsnet.pl
taki wspanialy sedzia Polkowiczan, ech i tak dal d..upy, chcial dobrze, Polkowice wygraly a tu taki kiks! walkower dla Jaroty! sedzia do tej ligi gdzie nie graja Polkowice! (rodzine tam czy co?) przeciez tak jak "przewalil" Zaglebie to i tak cud ze cokolwiek sedziuje, a zreszta nie moja sprawa tylko prokuratury we Wroclawiu, bilet na pociag zasponsoruje mu PZPN bo toc "sedzia wielce zasluzony"

Bolo - 26 kwietnia 2010, 20:25:34 - *.perr.cable.virginmedia.com
Polkowice nie chce przyznac sie do winy ze wraz z sedzia popelnili blad nie dopatrzyli sie kto za kogo wchodzi!!! Przeciez sedzia nie decyduje kto wchodzi na boisko !! te decyzje podejmuje sztab szkoleniowy druzyny a sedzia tylko to realizuje.Wiec jak widzieli kto schodzi z boiska to powinni wiedziec kto powinien konkretnie za danego pilkarza wejsc stali kilka metrow obok dla czego nie zareagowali zeby powstrzymac zmiane widziac ze za juniora nie wchodzi junior !!! sami polenili blad teraz musza za to poniesc konsekwencje!!!!

xsfsf - 26 kwietnia 2010, 20:25:50 - *.tvgawex.pl
Polkowice i ten sedzia niebawem beda we Wrocławiu

kapitan AS - 26 kwietnia 2010, 20:41:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i słuszny byłby walkower
a i zablokowanie awansu tej wioski to też słuszna sprawa bo śmiech śmiechem ale te polkowice to naprawde wieś a klub ma garstke kibiców, dosłownie , po co to pchać w góre

mario - 26 kwietnia 2010, 20:51:19 - *.231.186.26
walkower i już!!!!!

KRZYCHU - 26 kwietnia 2010, 20:57:57 - *.plk.prest.pl
Panowie zanim zaczniecie wydawać• wyroki, to jeden ważny szczegół, którego tutaj autorzy newsa nie zapodali: Górnik chciał przeprowadzić obie zmiany na raz i sędzia tech. dostał kartki na zmiany, gdzie za młodzieżowca był wpisany inny młodzieżowiec (a więc wszystko prawidłowo). Niestety sędzia tech. "dał ciała" i wyszło tak jak wyszło (stąd zapewne tej "sprawy" nie ma w protokole sędziowskim). A swoją drogą dziwię się ekipie Jaroty, że chwyta się zielonego stolika, by zdobyć 3pkt: był na to czas na boisku a tam niestety dla nich Górnik okazał się lepszy.

zyga - 26 kwietnia 2010, 20:59:05 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
A gdzie jest ta mała karteczka, którą daje kierownik technicznemu przed zmianą...? już przepisana i dołączona do protokołu..? zapis video tłumaczy to zagmatwanie i jest nieubłagany !!!!

KSG - 26 kwietnia 2010, 21:04:16 - *.lubin.dialog.net.pl
Górnik już pokazał na boisku, że jest lepszy, a kibice Zagłębia niech przestaną płakać o ten pierwszy mecz, bo ten sam sędzia w tym meczu nie uznał tez prawidłowo strzelonego gola dla Górnika.

Maati - 26 kwietnia 2010, 21:05:43 - *.2.83.70
masz rację Krzychu tym bardziej że jak jest napisane SĘDZIA PRZYZNAŁ SIĘ DO WINY ŻE SIĘ POMYLIŁ, i potem chciał to zatuszować, ale jak widzę sępy już krążą, trzeba wygrywać w sportowej walce, nie jestem kibicem Górnika ale widać że niektóre ekipy które zgubiły głupio punkty " na siłę" chcą awansować. To że sędzie się pomylił to nie znaczy że ma za to pokutować klub, to nie karny że decyzji nie można zmienić

Marek - 26 kwietnia 2010, 21:08:32 - *.adsl.inetia.pl
Podobna sytuacja w meczu Pucharu Ekstraklasy Śląsk - Ruch w marcu ubiegłego roku skończyła się walkowerem dla Śląska

qwq - 26 kwietnia 2010, 21:10:13 - *.dialog.net.pl (*.87.211.103)
Kibice Zagłębia i Zawiszy niech już się tak nie napinają jak się nie potrafi awansować na boisku to się szuka pkt poz boiskiem.

maniek - 26 kwietnia 2010, 21:18:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko winni sie tłumaczą

max - 26 kwietnia 2010, 21:19:31 - *.tychy.vectranet.pl
tłumaczenie Polkowic straasznie naiwne i głupie... walkower musi być dla Jaroty

hunter76 - 26 kwietnia 2010, 21:21:16 - *.147.13.87.nat.umts.dynamic.eranet.pl
kibice Jaroty milczą a EDKI się prują ? zaczynacie się bać ? ,że wioski was zostawia w polu...

Ben 10 - 26 kwietnia 2010, 21:29:59 - *.static.akk.net.pl
Radzionków i Polkowice są lepsze na boisku a w Bydgoszczy i Sosnowcu jest więcej kibiców. Co jest ważniejsze? Opcja piłkarska czy chińska (liczebność)?

Jks - 26 kwietnia 2010, 21:31:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdyby byc sprawiedliwym to powinnien byc walkower dla Jaroty... bład to bład, a za błedy sie płaci... wiadomo ze lepiej wygrac mecz na boisku niz taka sytuacja, no ale blad ewidentny pozdrawiam

Nowy - 26 kwietnia 2010, 21:42:26 - *.telpol.net.pl
Dla mnie to wszystko jest tu chore.
Zwyciestwo powinno nalezec sie Zaglebiu a wynik byl dla polkowiczan i jeszcze teraz to z Jarota... Walkowera jarocie! Bo gornik objal niesłusznie pozycje wicelidera, jak narazie im sie to tylko i wylacznie udalo.

Feranzo - 26 kwietnia 2010, 21:46:44 - *.adsl.inetia.pl
Jestem jak najbardziej za walkowerem, w zeszłym sezonie Ruch też przegrał walkowerem ze Śląskiem, bo przeprowadził nieprawidłową zmianę w.. 94 min.

pzpn - 26 kwietnia 2010, 22:04:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moi drodzy. Walkoweru nie bedzie - gdyz cala zaistaniala sytuacja powstała nie z pomyłki klubu Górnik Polkowice (trenera, kierownika) lecz w wyniku błedu sędziowskiego. Nie mozna tutaj porownywac tej sytacji do meczu Ruchu Chorzów wówczas byl ewidentny blad klubu. W związku z powyzszym nie mozna karac klubu za błąd sędziego (czytaj PZPN). Sędzia otrzyma nagane, zostanie zastosowany przypadek zachowania wyniku na boisku w zgodzie z duchem gry fair play. Pozdrawiam.

zamsz - 26 kwietnia 2010, 22:12:10 - *.man.bydgoszcz.pl
Ben 10 - hmm przypomnij mi wyniki spotkań Zawiszy z Radzionkowem i Polkowicami, bo nie pamiętam? WKS jako jedyny do tej pory wygrał z Radzionkowem i to na wyjeździe 3:1, z Polkowicami fakt faktem 1:1. Ale fakt, to Wy jesteście o niebo lepsi na boisku. Zapamiętaj - piłka nożna dla kibiców! Bez niej nie zbuduje się silnego klubu. A później w Ekstraklasie są frekwencje jak na meczach w Sosnowcu czy w Bydgoszczy, a to różnica dwóch klas... Kto był lepszy na boisku ocenimy na koniec rozgrywek, teraz nie ma co się napinać, bo terminarz jest jaki jest - mecze co 3 dni - i tu może wiele zdziałać przypadek. Ja, co nie może dziwić, kibicuję całym sercem Zawiszy od paru ładnych lat, ale nie będę płakać jeżeli Niebiesko-Czarni nie awansują. Skomplikuje to niestety sytuację w klubie, ale jestem dobrej myśli! WIARA! Co do newsa - niech zadecyduje PZPN.

nieKłam - 26 kwietnia 2010, 22:13:31 - *.chello.pl
Jak się nie wygrywa na boisku to składa się pismo do PZPN z odpowiednią kopertą i walkower będzie
Pozdrowienia dla konfidentów

turysta80 - 26 kwietnia 2010, 22:19:48 - *.ip.netia.com.pl
Feranzo we Wrocławiu to już się Pietrzak pogubił nie sędzia.Szalał ze zmianami jak opętany. Ale jak się nie pilnuje takiego szczegółu to dostaje się walkower. Za to nieodpowiada sędzia tylko kierownik drużyny.
Z drugiej strony cóż za pecha i Polkowice mają pecha że jest nagrany mecz i poszedł jako dowód

jean_reno - 26 kwietnia 2010, 22:38:14 - *.chello.pl
Widzieli jaka była pierwsza zmiana, więc powinni zastopować tę drugą, nieprzepisową, proste. najlepsze jest jednak to jak ten sędzia sobie wydrukował protokół meczowy;) Który rozjemca by tak się przyznał do błędu i jeszcze sfałszował protokół? Dziwnym trafem w poprzedniej rundzie ten sam typek nie uznaje Zagłębiu dwóch (!) prawidłowo wbitych goli przeciw polkowicom.

Majka - 26 kwietnia 2010, 22:49:19 - *.as.kn.pl
Arbiter tez człowiek,mogł sie pomylic.Jak jeszcze raz wywinie taki numer to powinni sie nim na powaznie zainteresowac.Pierwszy raz to mozna mu odpuscic tym bardziej ze przeprosił za bład.

Mastah - 26 kwietnia 2010, 23:18:56 - *.nwrknj.fios.verizon.net
Wedlug mnie to powinien byc walkower dla Jaroty. Trener Gornika chcial zrobic 2 zmiany na raz ale sedzia pozwolil tylko na jedna; 2 zmiana miala nastapic pozniej. W tym wypadku trener Gornika powinien odwolac ta druga zmiane wiedzac ze nie jest ona "mlody za mlodego". Proste.
Sedzia za ta swoja pomylke powininen dostac jakas kare.

turysta80 - 26 kwietnia 2010, 23:45:49 - *.ip.netia.com.pl
mastah. Błąd nie sędziego ale kierownika drużyny za dokonanie zmiany. Sędzia nie będzie zawodnikom patrzał zawodnikom w metryki. Za tą pomyłkę odpowiada całkowicie kierownik drużyny. Sędzia zrobił zmianę i tyle. Ale też żeby zrobić takie niedopatrzenie to sztuka. Grzybowski ma swoje lata i swój wygląd i pomylić go z 22-letnim zawodnikiem
Pech jest taki że uchował się zapis video.
Walkower dla Jaroty za to bez dwóch zdań.

devir - 26 kwietnia 2010, 23:49:59 - *.gubin.vectranet.pl
jestem sędzią piłkarskim,nie kibicuję tym drużynom-powinien zgodnie z przepisami WALKOWER!!!

HMR - 27 kwietnia 2010, 0:07:38 - *.internetdsl.tpnet.pl (unknown)
dobra walkower, walkower ale przecież kierownik drużyny gości musiał chyba podpisać protokół pomeczowy prawda?

leon - 27 kwietnia 2010, 0:23:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o to wlasnie chodzi ze w protokole pomeczowym jest wszystko ok podpisane przez Jarote i Polkowice :P

KSG - 27 kwietnia 2010, 2:37:58 - *.polkowice.vectranet.pl
Może i klub bez większych kibiców, ale sobie ładnie poczyna...zazdrość, zazdośc, żałosność was zjada...a co do tego konkretnego meczu uwazam ze klub powinien dostac kare...a i tak awansuja jak nie teraz to za rok...bo tu ma kto grac ogorki...

pRotoss - 27 kwietnia 2010, 3:37:24 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Jak sie 'posmaruje' to wszystko idzie zalatwic z obserwatorem delegatem itd. Nie zebym byl msciwy ale taki jeden obserwator po szpilu Gornika z Widzewem do tej pory raportu z zamieszek nie przedstawil widocznie musial miec ciezki wypadek samochodowy bo od 31.X juz troche minelo a moze ja nic niewiem
Jak to sie godo ręka ręke myje :D

chester - 27 kwietnia 2010, 5:05:42 - *.tktelekom.pl
@leon: przecież kierownik drużyny nic nie podpisuje na formularzu ze składem (jak również zmianami które miały miejsce w trakcie meczu) drużyny przeciwnej! nie masz pojęcia nawet co za głupoty wypisujesz!

kapitan AS - 27 kwietnia 2010, 7:52:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piłka nożna dla kibiców, ma cieszyć oko kibica i budzić emocje, o klubie trzeba myśleć, o klubie ludzie rozmawiają przed i po meczu w domu, pracy i pod gruszą
klub bez kibiców powinien grywać w sparingach gdzie i tak nikt nie przychodzi
to nie jest zazdrość i zawiść, pchanie do awansów klubu tylko po to żeby piłkarze grali sami dla siebie lub dla kasy - troszkę mija się z celem
a w polkowicach nie mówiąc o kibicach to tam nawet gapiów można na palcach policzyć

sko@op.pl - 27 kwietnia 2010, 8:17:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedyś była taka sama sytuacja w meczu Czarnych Jasło. Przeciwnicy Jasła też zrobili jakąś zmiane ale PZPN nie przyznał im walkowera tym samym Czarni spadli do okręgówki.
Teraz tak samo powinno być!

lechu - 27 kwietnia 2010, 9:49:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
OOOOO widzę że znowu PRZEKRĘCIK W POLKOWICACH, może macie jak kiedyś dobrą kasę i sędziów w kieszeni !??

okej - 27 kwietnia 2010, 10:41:33 - *.48.115.38.ltv.pl
jaki walkower? czytajcie ze zrozumieniem tekst! ewidentna wina sędziego (a gdzie był sędzia techniczny? to jest też jego działka), przecież górnik chciał zrobić równocześnie dwie zmiany zgodny z regulaminem

KS Damko - 27 kwietnia 2010, 10:48:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Widać że Jarota nie umie przegrywać i zwalają na zmiany ze były złe protokuł został podpisany przez kierownika drużyny Jarota i Górnika wiec nie macie sie czego czepiać jak nie umiecie przegrywać to trzeba poszukać jakiś uchybień,a do tych którzy się czepiają ze Górnik kupuje mecze i powinien grać w A klasie to klub miał już swoja kare za korupcję w IV lidze

lechu - 27 kwietnia 2010, 10:57:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No cóz jak mówi Damko- przegrywać trzeba umieć !! więc nie trzeba panie Damko płakać
poprostu Polkowice powinny dostać karę w postaci walkoweru dla Jaroty .Ewidentny błąd
a za takie błedy niestety się płaci .
Jeżeli PZPN nic nie zrobi w tej sprawie to znaczy że znowu coś kombinują -RAZEM Z WAMI.

kk - 27 kwietnia 2010, 11:32:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Proszę czytać ze zrozumieniem. Myślę, że głównym powodem zwrócenia się do PZPN-u jest przede wszystkim zwrócenie uwagi, że nie wszystko wolno Panom w czerni. Swoją drogą, preparować protokół gdy mecz jest filmowany?

tutmen - 27 kwietnia 2010, 11:56:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zmiana została przeprowadzona w sposób niezgodny z regulaminem i sprawa jest jasna jak słońce WALKOWER.

mietowy - 27 kwietnia 2010, 12:03:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Błąd śedziego ale Górnik polkowice nastawił sie na 1 lige.Teraz w górniku sie wszystko zmieniło młodzi ludzie rzadza w klubie i wszystkim wyjdzie to na dobre.

jks - 27 kwietnia 2010, 12:11:28 - *.173.7.38.tesatnet.pl
Po 1. Kibiców Polkowic na meczu jak dobrze pamiętam 4, kibiców Jaroty przeszło 600 plus nagranie wideo. A jeszcze ludzie z Polkowic się mądrzą, a nie widzieli jak było.
Po 2. Dlaczego Górnik na swojej oficjalnej stronie fałszuje skład i zmiany??? Napisano tam że to Grzybowski zszedł w 78 minucie a jakiś młody w 80 minucie!!! A do fałsz. Na 90minut i na stronie Jaroty jest poprawna informacja. Ewidentnie Grzybowski zszedł w ostatniej zmianie. Dlaczego takie fałszowanie??? Polkowice mają coś do ukrycia???? I bez żadnej ściemy wszyscy widzieli kto schodzi w Jarocinie. Każdy widział numer na plecach, a poza tym Grzybowski jest bardziej rozpoznawalnym zawodnikiem. Może jeszcze Polkowice pozmieniają szybko numery na koszulkach co???? Że ten grał z tym a ten z tamtym? Mam nadzieje że na nagraniu widać twarze.
Po 3. Wina sędziego??? Którego i jaka wina??? Miały być dwie zmiany równocześnie i wtedy byłoby ok. Ale sędzia mówi że ma być jedna zmiana więc ktoś odpowiedzialny z drużyny Polkowic powinien na tą pierwsza zmianę dać Grzybowskiego, a w drugiej zmienić młodzieżowców. A kto ma patrzeć w metryki zawodnikom???
Ewidentna wina Polkowic. Jakaś kara musi być. Jak nie walkower to inna. A to fałszowanie na oficjalnej stronie to szczyt chamstwa.

beata 21l - 27 kwietnia 2010, 12:40:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chodze zawsze na gornika polkowice i szkoda by było zeby PZPN zabrał im punkty, nawet sie kocham w jednym piłkarzu polkowic.

ju - 27 kwietnia 2010, 12:41:59 - *.243.180.197
A co np. w sytuacji, gdy w pierwszej minucie młodzieżowiec łapie kontuzję i wchodzi za niego inny młodzieżowiec, czy zespół ma prawo do następnych dwóch, czy trzech zmian ? Czy ktoś z was wie, jak to wygląda ?
A wina sędziego jest taka, że zaaprobował niewłaściwą zmianę, bo chyba na karteczce było napisane, kto ma wejść za kogo...

Maksiula - 27 kwietnia 2010, 12:44:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przepisy są w tej kwestii bardzo jednoznaczne.Walkower jak nic należy się Jarocie.

TV Jarocin - 27 kwietnia 2010, 12:49:32 - *.icpnet.pl
Relacja z meczu Jarota Jarocin vs Górnik Polskowice na http://tv.jarocin.net/sport/41-jarota-jarocin-vs-g
ornik-polkowice

ju - 27 kwietnia 2010, 13:21:00 - *.243.180.197
Relacja może i dobra, tylko tych zmian nie widać, a jakość...jak z kosmosu.

MAX - 27 kwietnia 2010, 14:01:10 - *.ssp.dialog.net.pl
Ale jaja, trener Owczarek zamiast skupić się na grze swojego zespołu,który przegrywa,bacznie obserwuje prawidłowość zmian u przeciwnika.Jeżeli miały być dwie zmiany jednocześnie i kartki były wypełnione prawidłowo, to wina sędziego technicznego. Proste

Seba0283 - 27 kwietnia 2010, 14:28:07 - *.lubin.dialog.net.pl
pilka jest dla ludzi...!zastanowcie sie co piszecie...nawet jesli na mecz przyjdzie 100osob to warto dla tych ludzi grac!musimy zrozumiec ze sport sie liczy a nie frekwencja...Napinka na Gornika smieszna...klub juz dawno odpokutowal winy swoje!!!...teraz w klubie sa ludzie z pasja i ambicja co chca pokazac jak wiele znaczy dla nych nawet gra dla tych 100 kibicow!!!i sa tez wierni fani gornika...i zawsze beda!pozdro dla normalnych

Seba0283 - 27 kwietnia 2010, 14:33:34 - *.lubin.dialog.net.pl
zachowanie Jaroty tez smieszne...zmiana niby z winy Gornika zle zrobiona w 78?80min meczu?:> wiec gora 10 min do konca przy wyniku 0-1 gdzie tu sportowa amibicja?aby walczyc o walkower...z calym szacunkiem smieszne to jest smieszne aby robic prowokacje

lechu - 27 kwietnia 2010, 15:12:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trudno , niema że BOLI , zgodnie z regulaminem ,grał NIEUPRAWNIONY ZAWODNIK . zobaczymy co na LEŚNE DZXIADKI -powinien byś walkower . Byle szybko jak to zrobili na Zagłebiu Sosnowiec za niby zakłócanie porządku - mecz bez udziału publicznosci .Bez prawa odwołania , NIE MOŻE BYĆ RÓWNYCH LUB RÓWNIEJSZYCH , a i nasz zespół ekstra klasowy RUCH CHORZÓW się o tym przekonał .Więc kibice Górnika jest mi przykro - nie PRZEKONUJCIE JUŻ DO SWOICH RACJI .

Zimny_Lech - 27 kwietnia 2010, 15:34:47 - *.116.104.160
Regulamin mówi jasno jak należy postąpić w takiej sytuacji, niezależnie od tego kto zawinił. Trener i "dyro" widzieli jak zmiany przeprowadza sędzia, mogli interweniować a nie siedzieć spokojnie i cieszyć "michę". Zmiana została przeprowadzona nieprawidłowo = walkower.

lubinek bo - 27 kwietnia 2010, 17:48:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet jak zabiorą górnikowi punkty to i tak górnik ma duża szanse na awans, nawet dla tych 200 kibiców ktorzy przychodza na mecze.Wystarczy jak wygrają z chanysami i Zawisza.pozdrowionka dla normalnych

Chrobry gł - 27 kwietnia 2010, 18:03:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jutro w polkowicach padnie rekort kibiców.Z głogowa przyjezdza nas 30 osób.pozdro dla polkowic.Z tego co wiem chanysów ma przyjechac trochę.

Ursus - 27 kwietnia 2010, 19:01:06 - *.146.48.78.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Oby walkower wtedy większe szanse na awans miałaby Zawisza

ju - 27 kwietnia 2010, 20:23:27 - *.243.180.197
do Ursus - MIAŁBY Zawisza

Irizar - 27 kwietnia 2010, 20:45:32 - *.chello.pl
Jeżeli Zawisza zacznie grać dobrą piłkę, to awansuje. Walkower dla Jaroty nie będzie nam potrzebny. To samo dotyczy Zagłębia. Nie ma się co pastwić nad Polkowicami. Nie życzę kibicom żadnego klubu, żeby wracali z wyjazdu ze świadomością cennego zwycięstwa i potem dowiadywali się, że przez niekumatego kierownika ich drużyny ktoś zabiera im punkty. Nawet jeżeli było ich w Jarocinie tylko czterech. Jeżeli Zawisza ma awansować przez takie szopki to ja chętnie poczekam jeszcze rok. Dla mnie ta sprawa nie dotyczy Zawiszy. To jest kwestia czy PZPN sam szanuje regulaminy stworzone przez samego siebie. Jeżeli będzie kara, to mam nadzieję, że nie walkowera. Dla mnie niech decyduje boisko, tym bardziej, ża jest jeszcze sporo kolejek i Zawisza ma okazję w bezpośrednich starciach udowodnić swoją wyższość nad Górnikiem i Zagłębiem i mam nadzieję, że tak się właśnie stanie.

maxu - 27 kwietnia 2010, 21:43:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niech awansowuja kluby z chonorem ktore nigdy nie dopuscily sie przekrentow co do zawiszy i ruchu to wlasnie oni sa nie Zaglembie za korupcje z Ekstraklasy do 2 ligi i polkowice z 1 do 2 . Ja bym te 2 kluby rozwiazal . Robiom wstyd jak Widzew ,Jaga , Korona czy Lubin . Powodzenia klubom bez skazy

Łowca Hany - 27 kwietnia 2010, 22:12:00 - *.chello.pl
Maxiu najpierw do szkoły a potem dopiero bierz się za poważne tematy .....

elsu - 27 kwietnia 2010, 22:45:03 - *.polkowice.vectranet.pl
powiedzcie mi, po co ta napinka? przyjedzie jutro ruch, pojedziemy do sosnowca i przyjmiemy zawisze... i boisko pokaze, czy Gornik wart jest gry w wyzszej lidze, czy nie... Jezeli sie okaze, ze nie damy rady, to zycze przeciwnikom awansu do wyzszej klasy rozgrywkowej.
Dodam jeszcze, ze jezeli taka sytuacja zdarzyla sie Ruchowi, Zawiszy czy Zaglebiu, to niechcialbym, aby im zabrano 3pkt, bo bardziej wartosciowy jest awans za grę, niż jakieś niedopatrzenia sędziów...
Zwracam uwage, ze Gornik jest beniaminkiem;] a juz dawno odpokutowalismy za swoje winy... "tych" ludzi juz bardzo dawno w klubie nie ma... teraz jest to zupelnie inny klub. Pozdrawiam

elsu - 27 kwietnia 2010, 22:47:27 - *.polkowice.vectranet.pl
BTW: strona internetowa klubu nie jest podstawą i jedynym źródłem informacji o meczu. Najważniejszy jest protokół sporządzony przez sędziego.

lechu - 28 kwietnia 2010, 7:25:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maxu twój ŁEB jest do naprawy !!!bo jeszcze nie przeszczepiają . Musisz zauważyć że za korupcję kluby Zaglębia jak Polkowic już poniosły karę ,natomiast pozostało mnóstwo nie rozliczonych , mn=iędz innymi LECH ,RUCH ,JAGIELONIA śmiszna kara. I WIELE INNYCH .Już ktoś powiedział DZIECI DO SZKOŁY, POPIERAM. NATOMIAST NIEZMIENNIE DĄZYMY DO CAŁKOWITEJ PRAWDY ; KTÓRĄ JEST ODEBRANIE PUNKTÓW GÓRNIKOWI POLKOWICE ZA GRĘ NIEUPRAWNIONEGO ZAWODNIKA .Koniec .

zdziś polk - 28 kwietnia 2010, 9:42:23 - *.2.83.71
awans będzie i tak

HunteR - 28 kwietnia 2010, 14:17:29 - *.interpc.pl
"małej karteczki" jak to ktoś nazwał nie załącza się do protokołu meczowego. "Mała karteczka" to tylko informacja - kiedy , kto i z jakiej drużyny. Ktoś mówi o niedopatrzeniu sędziego - no wybaczcie , ale sędzia raczej nie biega z protokołem meczowym i nie ma wyszczególnione kto ile ma lat , poza tym nasi piłkarze 2 ligowi nie są aż tak znani żeby sędzia mógł kogokolwiek upomnieć lub zakazać danej zmiany bo "sam na to wpadł". Winę ewidentnie ponosi sztab Górnika , za błędy się płaci. Swoją drogą jeśli sędzia zrobił "poprawkę" w sprawozdaniu celem ukrycia wyżej opisanej sprawy to pewnie bez konsekwencji się nie obejdzie. Nie myśle tutaj o prokuraturze czy coś w ten deseń - raczej zawieszenie przez związek na kilka tygodni.
Prywatnie ciesze się że Polkowice te punkty mogą stracić bo większa szansa na awans pojawia się dla Zagłębia i Zawiszy

wolvo - 28 kwietnia 2010, 15:41:06 - *.lodz.mm.pl
Kolego Hunter chyba nie orientujesz sie w sytuacji protkoły obowiązujące na szczeblu centralnym zawierają daty urodzenia zawodników. Dobry sędzia techniczny zawsze ma z sobą kopie składu (a nawet jest to konieczne) obu drużyn, lub orginał. Dodatkowo w protokołach są zaznaczeni młodzieżowcy. Moga zaistnieć tylko 2 sytuacje. I -to błąd kierownika który popieprzył zmiany ( ale "żyjący" Techniczny powienien to wychwycić) II- zawalił Techniczny bo jeśli obie zmiany miały być dokonane w 78 min. (zapis na kartce) a Technik nie chcąc kłopotu rozdziela zmiany (druga w 80 min.) i błędnie "wprowadza" do gry zawodnika młodzieżowego z drugiej zmiany to mamy wpadkę, za którą nie powinna cierpieć drużyna. Pozostaje oczywiście kwestia reakcji kierownictwa po 1 nieprawidłowej zmianie w odniesienie do tego co było na kartce ze zmianami.
Napewno w całym zajściu nie ma winy sędziego głównego.

ktoś - 28 kwietnia 2010, 20:03:37 - *.219.163.235
Wina głównego polega na "poprawieniu" protokołu. Prawda jest taka, że kierownictwo Polkowic dało ciała. Widzieli złą zmianę, widzieli,że troche czasu minęło i
1. albo powinni wycofać 4 zmianę
2. albo dokonać korekty.

lechu - 28 kwietnia 2010, 21:11:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No już po ptokach , punkty powiny być zabrane ale zobaczymy co na to LEŚNE DZIADKI powiedzą bo tam jest niestety jak z POGODĄ - NIEPRZEWIWYWALNIE .

smieszne - 5 maja 2010, 9:26:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież pomylił się sędzia techniczny! Zmiana prawidłowo zgłoszona, prawidłowo w protokule, a na dodatek jeszcze trener górnika chciał zrezygnować z czwartej zmiany, gdy zobaczył, że techniczny się rąbnął.
Za co ma więc płacić Górnik?

hoover-dam - 5 maja 2010, 14:02:57 - *.adsl.inetia.pl
Przecież kierownik drużyny z Polkowic powinien od razu zareagować gdy jako pierwszą zmianę sędzia tech. chciał zgłosić młodzieżowego za młodzieżowego. Jeśli tego nie zrobił to z kolei sędzia techniczny nie powinien dopuścić do czwartej zmiany. Bo jeśli dopuścił do czwartej (która była niezgodna z przepisami) to równie dobrze mógł dopuścić do piątej, szóstej i siódmej. Walkower, pretensje Polkowiczanie niech mają do dyrektora swojej drużyny. A sędzia za próbę zatuszowania sprawy i sfałszowanie protokołu meczowego powinien być dożywotnio(!) zawieszony. Jeśli ktoś ma naturę oszusta to żadna krótsza dyskwalifikacja go z tego nie uleczy.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas