|
|
29 kwietnia 2010, 15:40:07 - MichalMKS
Widzew chce zawrzeć ugodę z PZPN
Widzew Łódź i Sylwester Cacek wystąpili do sądu powszechnego z wnioskiem o wezwanie PZPN do zawarcia ugody. Celem ugody ma być doprowadzenie do zapłaty przez Związek odszkodowania na rzecz klubu za straty poniesione na skutek bezprawnego niedopuszczenia Widzewa do rozgrywek ekstraklasy w sezonie 2009/10. Wniosek został złożony w Sądzie Rejonowym dla miasta stołecznego Warszawy.
- Do sądu nie występujemy przeciwko PZPN, ale z wnioskiem o ugodę. Po wcześniejszym wezwaniu do zapłaty podejmujemy kolejną próbę pokojowego rozwiązanie tej sytuacji. Z naszej strony dopuszczamy możliwość rozłożenia płatności na raty czy nawet rozmów na temat wysokości odszkodowania. Jednak fakt winy po stronie PZPN jest w tej sprawie bezsporny. Związek musi się poczuć do zadośćuczynienia za straty, na jakie naraził nasz klub podejmując bezprawną decyzję o niedopuszczeniu nas do rozgrywek ekstraklasy mimo awansu sportowego - komentuje Marcin Animucki, prezes Widzewa Łódź. - Występujemy z naszą sprawą do sądu powszechnego, bo według regulacji związkowych zakres postępowania pojednawczego nie jest uregulowany przed Trybunałem Arbitrażowym i nie jest objęty zapisem sądów polubownych. Uznaliśmy więc że droga przed sądem powszechnym jest w tym przypadku właściwa - wyjaśnia.
- Osobiście ponoszę konsekwencje finansowe decyzji PZPN. Dotychczas Związek próbował uchylić się od odpowiedzialności za bezprawną degradację Widzewa do pierwszej ligi, ale ja nie zamierzam być kozłem ofiarnym tej sytuacji. Nie chodzi przecież o kilkanaście tysięcy złotych tylko o miliony. Związek jeszcze ma szansę na ugodowe rozstrzygnięcie sprawy. Jeśli się w miarę szybko nie opamięta, czeka nas proces o odszkodowanie, do którego moi prawnicy już są przygotowani - komentuje Sylwester Cacek.
Widzew Łódź w ramach ugody domaga się od PZPN odszkodowania o wartości 15 287 000 zł za straty poniesione skutek bezprawnej degradacji. Składają się na nie:
- 7 mln zł - utrata przez Widzew dochodów z praw medialnych w wyniku niezakwalifikowania drużyny do rozgrywek Ekstraklasy.
- 500 tys. zł - utrata przez Widzew części dochodów ze sprzedaży biletów wynikająca z niższej frekwencji kibiców podczas rozgrywek I ligi.
- 150 tys. zł - utrata przez Widzew dochodów pochodzących od sponsora technicznego Ekstraklasy.
- 1 900 000 zł - utrata przez Widzew dochodów pochodzących od sponsorów.
- 400 tys. zł - koszty podwyższenia wynagrodzenia zawodników klubu w związku ze sportowym awansem drużyny do Ekstraklasy.
- 1 mln zł - utrata przez Widzew dochodów z umów transferowych w wyniku obniżenia wartości ekonomicznej zawodników.
- 3 mln zł - koszty poniesione przez Widzew w związku z koniecznością realizacji strategii odbudowy wizerunku klubu.
- 1 337 000 zł - koszt pieniądza w czasie związany z utratą środków pieniężnych w sezonie 2009/10 pochodzących od sponsorów i z innych tytułów.
W przypadku niezawarcia ugody Widzew może skierować pozew o wypłatę odszkodowania do Trybunału Arbitrażowego. Natomiast Sylwester Cacek, jako osoba fizyczna niepodlegająca rygorom statutu PZPN, zamierza wystąpić jako osoba prywatna do sądu powszechnego z pozwem przeciwko PZPN o zapłatę odszkodowania z tytułu poniesionych start.
|
źródło: Widzew Łódź


 |

tancerz - 29 kwietnia 2010, 15:48:50 - *.gb.net.pl
I bardzo dobrze! Walczyć o swoje! skończy się samowolka leśnych dziadków! mam nadzieje, że wypłata tego odszkodowania przyspieszy proces upadku PZPNu. Tylko Widzew!!

Robert - 29 kwietnia 2010, 15:50:40 - *.6-2.cable.virginmedia.com
Brawo Widzew . Reszta boi się wychylać

rts - 29 kwietnia 2010, 15:50:50 - *.starachowice.vectranet.pl
Starachowice piekielnie czerwone !!! Do boju Widzewie !!!

SkibiAG - 29 kwietnia 2010, 15:51:41 - *.mlyniec.gda.pl
No i dobrze,zawsze to jakieś zadośćuczynienie. Szkoda,że kibice ucierpieli a nie zostaną wynagrodzeni.Życie.Ale pzpnu nie nigdy nie będe popierał...


jkih - 29 kwietnia 2010, 15:51:48 - *.telpol.net.pl
prawidłowe niech oddaja kase !!

as - 29 kwietnia 2010, 15:51:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pzpn chyba nie wybuduje nowej siedziby oddac kase Widzewowi!!

rumta - 29 kwietnia 2010, 15:52:39 - *.sggw.waw.pl
nawet jak zaplaca to odbija sobie na karach i beda zdzierac z mniejszych klubow... :/

TypCK - 29 kwietnia 2010, 15:54:07 - *.kielce.vectranet.pl
inne kluby ukarane przez PZPN też powinny dochodzić swoich praw w sądzie! Arka Zagłębie S Zagłębie L Korona Górnik.P Kszo itd

Wieszczyck - 29 kwietnia 2010, 15:55:08 - *.tepsalan.pl
Trzeba Widzew pod alkomat wziąć

bendzi - 29 kwietnia 2010, 15:58:00 - *.bialystok.vectranet.pl
a dla naszej Jagusi oddać w następnym sezonie 10 pkt.na starcie i idziemy na miszcza,he he

Gieniek - 29 kwietnia 2010, 15:58:30 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to już wiadomo kto w przyszłym sezonie poleci z ekstraklasy Już dziadki zadbają o sędziów na waszych meczach

zmc - 29 kwietnia 2010, 15:59:09 - *.zamosc.mm.pl
U to sie nazbierało troche tego nie wiem jak PZPN splacilby sie chyba ze Panu prezeswoi G.Lato potrąca pobory

MEGABASS - 29 kwietnia 2010, 16:00:00 - *.toya.net.pl
Tępic poczynania PZPN aż do grosza,nawet puścic go bez skarpetek. Inne kluby także powinny sądownie domagac się o swoje, BEZ SKRUPŁÓW.

bubu - 29 kwietnia 2010, 16:04:27 - *.243.11.104
Płaczcie i płaćcie!


Poss - 29 kwietnia 2010, 16:13:20 - *.gdynia.mm.pl
Widzew vs. PZPN Trafił swój na swego...

slawek - 29 kwietnia 2010, 16:14:14 - *.238.59.129
no to znamy już spadkowicza w przyszłym sezonie

pb - 29 kwietnia 2010, 16:15:00 - *.centertel.pl
Już się Widzew ratuje w razie awansu do ekstraklasy aby za bardzo ich nie kręcili...

eukaesiak - 29 kwietnia 2010, 16:15:30 - *.adsl.inetia.pl
Brawo!!!Fryzjer powinien dostac odszkodowanie i fotel prezesa PZPN w ramach rekompensaty!

SANDECJA - 29 kwietnia 2010, 16:18:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Widzew nie dziadki płaca !!!

meinen - 29 kwietnia 2010, 16:18:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
widzew boi się, że byli przyjaciele przestaną pomagać im, więc teraz chcą polubownie hehehe

Massinis - 29 kwietnia 2010, 16:22:02 - *.dip.t-dialin.net
Wszystkie kluby zdegradowane za rzekomą korupcje powinny domagać sie zadosćuczynienia. W przypadku Widzewa to łamanie prawa przez PZPN było az tak oczywiste ze PZPN nie ma szansy na uchylenie sie od zapłaty, ale i inne kluby powinny ciągnąć kase od PZPNu, KSZO, Arka, Jaga, Polkowice, Korona, Lubin, i ile ich tam jeszcze było degradowanych. Korupcje w Polskiej piłce wynalazł Listkiewicz i jego swita, kluby sie tylko ustosunkowaly do panujacych wtedy warunków "rynkowych". A PZPN jako spadkobierca ery Listkiewicza musi niestety poniesć konsekwencje. Wszystkie kluby dotkniete PZPNowską swawolą domagać sie przed sądami powszechnymi, tak by lesnym dziadkom odechciało sie raz na zawsze mysleć ze są bogami. Jak władze panstwa nie mogą zniszczyć PZPNu to niech to zrobią kluby, połączone w jedna siłe. Wszyscy chcemy sprawiedliwosci - wiec wszyscy Anty-PZPN!

budrys - 29 kwietnia 2010, 16:24:57 - *.smevpn.tpnet.pl
trzymam kciuki za wsystkie kluby,instytucje lub osoby fizyczne ,które podejmują walkę z leśnymi złodziejami.Do tej pory jednak nikt z tymi krętaczami przed sądem cywilnym lub administracyjnym nie wygrał.No,ale kiedyś musi być pierwszy raz.Pamiętajcie jednak,że w razie przegranej możecie podzielić los Szczakowianki.POWODZENIA!!!!! PS.Chciałbym dożyć chwili,gdy usłyszę komunikat o rozwiązaniu pilkarskiej mafii i słowa prezesa "sztandar PZPN wyprowadzić"...

caramba - 29 kwietnia 2010, 16:25:35 - *.lodz.mm.pl
Brawo Zarzad brawo Dzialecze Widzewa...!!! Jedyny klub w Polsce ktory postawil sie i to ostro lesnym dziadkom...A na pochybel temu P.Cacek zaprosil Late do komitetu obchodow 100lecia Widzewa

; - 29 kwietnia 2010, 16:35:24 - *.chello.pl
Widzew okradał inne kluby a teraz domaga się 15 baniek Śmiech na sali.

Harold - 29 kwietnia 2010, 16:38:33 - *.254.216.132
Brawo Lato i spółka wyskakuj z prywatnych pieniędzy!!!!!!!!!!

Socha - 29 kwietnia 2010, 16:42:47 - *.ip.netia.com.pl
; - wymień mi jakie kluby okradł Widzew ;)

ksmLGs - 29 kwietnia 2010, 16:44:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i jeżeli następnym razem będziecie degradować jakąś drużynę z ekstra to w ramach degradacji nałożyć dodatkowo karę finansową nie w wysokości marnych kilkuset tyś. złotych jak to robiliście tylko jak to ładnie widzew wyliczył: 15 287 000 zł. Bezczelność! Kupowali/sprzedawali mecze i jeszcze domagają się odszkodowania! Kompletna hipokryzja!

- 29 kwietnia 2010, 16:46:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
aaaaaaaa i jeszcze Widzew powinien domagać się od pezetpeenowców jakiegoś miliarda eurodolarów za zdobycie Ligi Mistrzów , no bo przecież gdyby grał w Ekstraklasie to zapewne pokonał by w rundzie wstępnej jakiegoś albańskiego hardcora i zapewne przebojowo doszedł by do wielkiego finału , a tam sami wiecie .....nie ma mocnych - Ludzie więcej luzu , po co te spięcia -Pozdro

Nico - 29 kwietnia 2010, 16:46:37 - *.192.147.6
slawek-twoje niedoczekanie jak Widzew spadnie spokojnie z ich potencjałem 8 miejsce e extraklasie zrobia!


robrep - 29 kwietnia 2010, 17:07:28 - *.chello.pl
I po co to przecież grosza nie dostaną. Ewentualnie PZPN zmieni lekko przepisy i coś na Widzew znajdą, np. że niesłusznie po przekształceniu zaczynali w tej klasie rozgrywkowej i ich zdegradują jeszcze o 2 klasy.

Widzewiak - 29 kwietnia 2010, 17:29:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale pozostałych to widać że boli Widzew , oj bardzo boli ...

longinus - 29 kwietnia 2010, 17:34:32 - *.152.140.35.dsl.dynamic.eranet.pl
brawo,lubicie jednak zeby was nabijano w butelke,niech pzpn płaci i niech wróci stare...

Gdynia - 29 kwietnia 2010, 17:34:58 - *.gdynia.mm.pl
@robrep - prawo nie działa wstecz...

MKS - 29 kwietnia 2010, 17:43:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice chcą założyć zgodę z PZPN czy coś źle przeczytałem?

autor - 29 kwietnia 2010, 17:47:32 - *.108.58.84
Ciekawe ile kosztuje wykluczenie ze struktur związku, wystarczy przegłosować na zarządzie i 15 milionów po kieszeniach się rozejdzie

Łowicz - 29 kwietnia 2010, 18:00:50 - *.86.11.22-static.reverse.softlayer.com
Nareszcie !!! Widzew został zdegradowany blisko trzy lata temu jak się okazało niezgodnie z prawem PZPN teraz dopiero przeprowadza własne postępowanie dowodowe pomimo tego że od wyroku Sądu minął blisko rok Przecież to gorzej niż w ruskim cyrku !!! Ile jeszcze to miało trwać? PZPN grał na zwłokę ile mógł Kończy się kolejny sezon a dziadki nie robią z tym dosłownie nic Puścić dziadów z torbami może w końcu słońce zaświeci dla nas zwykłych kibiców Marcin

Mastah - 29 kwietnia 2010, 18:02:39 - *.nwrknj.fios.verizon.net
Chwila, to znaczy ze nie dosc ze Widzew kupowal mecze to teraz jeszcze ma za to dostac odszkodowanie? Co bedzie nastepne: zabije goscia a pozniej zaskarze jego rodzine bo mi jego krew koszulke krwia poplami?

olo - 29 kwietnia 2010, 18:04:38 - *.48.115.38.ltv.pl
do autor: jakby to takie proste było to już dawno wykluczyli by kluby które nie są im po myśli. Mam nadzieję, że ktoś w końcu zrobi porządek w tym pzpn.

pepsi - 29 kwietnia 2010, 18:06:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Chwila przecież są nie winni to chcą ugode zawierać??Po za tym jaki awans wg prawa zajeli miejsce spadkowe + kara za korupcje czyli 2 ligi niżej (czemu Zagłębie Sosnowiec mogło tak spaść a Widzew nie?) I tam nikt sie o "swoje"nie dopomina była kara była i koniec jeszcze i tak łagodniejsza bo dopiero teraz by normalnie awansowali choć i tak nie wiadomo czy w 3 lidze grali by Robak,Mielcarz,Bieniuk a stamtąd wcale łatwo o awans nie jest....

tamahawk - 29 kwietnia 2010, 18:18:21 - *.toya.net.pl
jako kibic ŁKS jesetem za! oby ten PZPN wkoncu zapłacił za swoje błędy

. - 29 kwietnia 2010, 18:19:18 - *.rzeszow.vectranet.pl
Wszystkiego dobrego z Rzeszowa.

fds - 29 kwietnia 2010, 18:21:38 - *.devs.futuro.pl
o czym Wy piszcie z Widzewa nikomu nie dali zarzutów zobacz na koronę gdzie tam kilkadziesiąt osób było zamieszanych . Zresztą widzę i wyłącznie kompleks wasz bo nie można mówić o zazdrości .

ss2o - 29 kwietnia 2010, 18:21:51 - *.252.222.202
cóż...nie wejdziecie w tym roku znowu.W tamtym mieliście próbkę tego co może pzpn.Ja nie mówię,że jestem zwolennikiem tego co robi związek w waszym przypadku czy też w przypadkach innych klubów.Ja mówię,że powinniście siedzieć cicho,bo nie jesteście bez winy.Ale cóż...wasze prawo się sądzić. Komu wyjdzie na dobre - zobaczymy.

max - 29 kwietnia 2010, 18:25:30 - *.skarzysko.vectranet.pl
Brawo Widzew i działacze. Mafia lesnych dziadków musi zrozumieć, ze to nie jest ich folwark!!!

BJ - 29 kwietnia 2010, 18:32:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakby nie było zawsze miło poczytać news o tym, że PZPN dostaje prztyczka w nos :P Swoją drogą ciekawa strategia Widzewa i pana Cacka. Z tego wynika, że Cacek się nie cacka

Żal - 29 kwietnia 2010, 18:33:23 - *.gdynia.mm.pl
Widzew złodzieje!!!! Ustawiali to kara musi być nie ważne czy 1000 meczów czy 1!!!!

olo - 29 kwietnia 2010, 18:34:27 - *.48.115.38.ltv.pl
Czytajcie ze zrozumieniem to Pan Cacek występuje o odszkodowanie jako osoba fizyczna a nie klub Widzew. Pan Cacek odkupił legalnie klub, zainwestował swoje pieniądze w budowę profesjonalnego klubu. Po jakimś czasie wyszło, że były współwłaściciel, którego już dawno nie było w klubie jest zamieszany w kupowanie meczy (do tej pory nie otrzymał żadnego wyroku) a cały brud powstały spada na nowy Widzew. Ciekawe dlaczego jak Widzew tonął w długach i należało mu się ok 10mln z reklam i transmisji LM to PZPN przelał to, ale nie na konto klubu tylko prywatnego właściciela Pana G. i klub się praktycznie rozpadł.

kibol34 - 29 kwietnia 2010, 18:38:26 - *.xdsl.centertel.pl
Widzewowi należy się jak ślepej kurze ziarno. Z drugiej strony żeby RTS dostał połowę tej kwoty to będzie dobrze...pzdr

Gont - 29 kwietnia 2010, 18:50:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co wy tu wypisujecie???? Oddać kasę? Za co niby?? Jak ktoś handluje meczami to powinien ponieść konsekwencje! Niech teraz nie płaczą cwaniaczki z Widzewa i jak umoczyli to niech teraz cierpią, zasłużyli sobie.

sad - 29 kwietnia 2010, 19:00:43 - *.in-net.pl
to dobra decyzja

Nico - 29 kwietnia 2010, 19:03:07 - *.192.147.6
gont-a masz dowody ze kupowali? jak masz to idz do prokuratury!

k - 29 kwietnia 2010, 19:08:38 - *.lowicz.vectranet.pl
jak krzyczycie na stadionie je pzpn to tego teraz nie róbcie bo nie macie prawa tyle w tym temacie Tylko Widzew

MARCO - 29 kwietnia 2010, 19:41:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobra decyzja ale znając dziadków z Pzpnu na taką ugodę nie pójdą

piszczel - 29 kwietnia 2010, 19:44:41 - *.243.26.227
oddajcie Widzewowi pieniadze, za bezprawne orzeczenie degradacji. Tej szkody naprawić sie nie da, wystarczyło poczekac na orzeczenie TA przy PKOL, ale jak sie chciało na siłe koronke wepchnąć, to trzeba ponieść konsekwencję.

ktos - 29 kwietnia 2010, 19:53:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co na to kibice? Powinno dawno powstać stowarzyszenie oszukanych kibiców i sprawę przeciwko pzpn do sądu o odszkodowanie oddać. Stracaona kasa na bilety, nerwy, czas, pieniądze postawione w zakładach itp. w ustawianych szopkach pod banderą pzpn.

ktos - 29 kwietnia 2010, 19:56:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
już dawno powinien kurator wejść do Pzpn, a przez to Euro dziady są świętymi krowami.

ks - 29 kwietnia 2010, 20:11:43 - *.CNet.Gawex.PL
Ugoda to jakis podstep...

Art - 29 kwietnia 2010, 20:30:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powinni im jeszcze łapówki oddać

Polak - 29 kwietnia 2010, 20:40:33 - *.25.187.121
Sędziowie ich za to zniszczą w ekstraklasie

lol - 29 kwietnia 2010, 20:43:00 - *.181.62.140
Nie popieram lesny dziadkow,ale widzewowi nie nalezy sie nawet grosz,oszusty kupowali mecze to niech sie ciesza ze nie sa w 2 lidze!!,ja obstawiam mecz ze wygra lepszy,ale po co skoro juz wszystko sami ustawili i sami miliony zgarneli na bukmaherze,i jeszcze im malo!!

Bogdan - 29 kwietnia 2010, 21:04:19 - *.24.rev.vline.pl
Przeykre ale tylko p.Cacek - własciciel Widzewa nie boi się podjac walki z tymi cieniasami z PZPN.Gdyby wiekszosc klubów miała odwagę to szybciej zmiany w całym tym "układowym systemie didków lesnych" mozna byłoby przeprowadzić.Niestety wielu działaczy klubowych boi się nawet głosniej cos powiedziec pod adresem PZPn a walkę na "miarę Cacka" to niestety obecnie nikt się odwazy.To przykre bo z tego bałaganu jeszcze przez długie lata nie wyjdziemy.Glosy bojazni i strachu przez PZPN-em widac jak na dłoni i tutaj w komentarzach.Jesli tak wszystkim wygodnie i sa zadowoleni z "rządów" PZPN to trwajcie dalej i głowy nie wyhylajcie ze strachu .Z takimi ludzmi to w Polsce dalej byłby PRL..

as - 29 kwietnia 2010, 21:09:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Emilian hahah to rozbawiles zajmi się swoim klubikiem ppks lks.

freestyler - 29 kwietnia 2010, 21:13:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Emilian nie długo na twój bazar będą przyjeżdżać giganci typu Przebój Wolbrom

ja - 29 kwietnia 2010, 21:21:02 - *.adsl.inetia.pl
Zagłębie S. - 15 milionów Arka - 15 milionów Korona - 15 milionów Zagłębie L.- 15milionów Widzew - 15 milionów Górnik Łęczna - 25 milionów Górnik Polkowice -15 milionów Podbeskidzie - 10 milionów KSZO - 10 milionów Jagiellonia- 5 milionów Piast - 5 milionów RAZEM 145 milionów złotych odszkodowań dla wszystkich ukaranych klubów w aferze korupcyjnej. Nieźle

ja - 29 kwietnia 2010, 21:28:14 - *.adsl.inetia.pl
a jak czytam niektórych kibiców "nie ma dowodów że widzew sprzedawał/kupował" to mi się nasuwają na myśl "nie ma dowodów na holokaust" lub "nie ma dowodów, że to rosjanie zabili Polaków w Katyniu" Przykre  Według mnie widzew powinien się cieszyć że udało mu się załatwić że nie musieli grać w drugiej lidze, bo stamtąd nie tak łatwo byłoby się wydostać.

KNZ - 29 kwietnia 2010, 21:32:40 - *.adsl.inetia.pl
To jeszcze Widzew powinien zaplacic PZPN za te swoje oszustwa robione przez tyle lat....

amica - 29 kwietnia 2010, 21:32:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo Widzew trzeba walczyc o swoje!! -mam pytanie do tych ludzi co mowia ze klub Widzew kupował mecze: moze i kupował ale czy ZAPADŁ JAKIS WYROK W SPRAWIE WIDZEWA?? jesli nie to nie piszcie bzdur oki?? -nast pytanie do tych co mowia ze lepiej siedziec cicho bo moze byc gorzej... LUDZIE NIE ROZSMIESZAJCIE MNIE TAKA GADKA.. czy Wy jestescie powazni?? -dajcie inne pomysły jak maja walczyc o swoje sprawy jakjestescie tacy wszyscy wiedzacy --- I NA KONIEC TO CO PISZE, PISZE DO WSZYSTKICH KLUBÓW (kazdy klub nie wazne jaka druzyna jesli nalezy sie cos za bezprawna kradziez ze strony PZPNu to trzeba z tym walczyc)--- Powodzenia Widzew i kazdy klub ktory walczy o swoje (nie wazne czy to LEGIA, WISŁA, LECH, CRACOVIA, ŚLASK, RUCH, LECHIA czy kazdy inny klub) nalezy sie sprawiedliwosc...

asd - 29 kwietnia 2010, 21:33:33 - *.93.250.147
Nie ma to jak krecic na potege i jeszcze w nagrode zadac odszkodowania...

stary widz - 29 kwietnia 2010, 21:36:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew&PZPN chcemy zgody!!!, kiedyyś trzeba przerwać szale goryczy!!!

ja - 29 kwietnia 2010, 21:38:35 - *.adsl.inetia.pl
a i jeszcze jedno czy widzew już pospłacał swoje długi z czasów RTS ?? Czy wciąż uważają że obecny widzew nie ma nic wspólnego z tym sprzed paru lat? a kupili sobie tylko miejsce?

fan - 29 kwietnia 2010, 21:45:51 - *.insport.pl
Widzew cierpi już 2 lata z powodu tego że odważył się walczyć z betonem. A dlaczego Amikorz nie został ukarany, a Cracovia, a Bełchatów, jaką karę dostali najbardziej umoczeni czyli Arka i Korona? Żadnych bo po roku dołączyli ich do EX mimo braku sportowego awansu. Wszystkie kluby bo każdy kupował i sprzedawał więc troche pokory hipokryci z innych klubów

verka - 29 kwietnia 2010, 21:46:26 - *.140.137.133
Za korupcje teraz płacą to już jest paranoia

kol - 29 kwietnia 2010, 21:47:09 - *.torun.mm.pl
Widzew niewinny!Śmiechu warte!!!Honoru nie macie!A dlaczego Boniek dał nogę z widzewa,choć na początku twierdził że widzew jest "czysty"?Przejrzał na oczy i poczół ten sm...d!!!Po jego odejściu leśne dziadki dobrały wam się do tyłka!!!

Mar - 29 kwietnia 2010, 21:56:59 - *.opera-mini.net (*.113.106.116)
No fakt nawet jeśli ten jeden rok gdy ich zatrzymali drogi raz im się należy to niech oddadzą ta kase co dostali od sponsorów itd. w tym pierwszym roku co kupowali i nie powinni byc w ekstraklasie. A niech odlicza jeszcze straty bo każdy klub chciałby mieć takie przychody:D eh rózowi

Taktyk - 29 kwietnia 2010, 21:57:59 - *.kielce.vectranet.pl
jeśli Widzew chce grać w ekstraklasie to trzeba by było sprawiedliwie przywrócić Zagłębie Sosnowiec do 1 ligi ponieważ kiedyś oby dwa kluby gdy dostały kare degradacji zostały ukarane inaczej Widzew spad i Zagłębie spadli sportowo do niższej ligi.Widzew pozostał bez kary a Sosnowiec wyrzucono do starej 3 ligi rok później za korupcje zabrano sprawiedliwie awans Widzewowi choć powinien grać w niższej lidze tak jak Sosnowiec!

fan - 29 kwietnia 2010, 22:13:06 - *.insport.pl
taktyk dziecko jeśli się udzielasz to korzystaj ze słownika ortograficznego

stat - 29 kwietnia 2010, 22:17:07 - *.chello.pl
@fan chlop dobrze i rozsadnie pisze a ze jestes stronniczy i nie chcesz mu przyznac racji to sie ortografii czepiasz - słabyś na maxa

kumaciarz - 29 kwietnia 2010, 22:18:12 - *.ssp.dialog.net.pl
Haha widzew chce zgode z PZPN i będą śpiewać. Polski Związek piłki nożnej czu czu czu czu czu czu hahahaahhaha

dkl - 29 kwietnia 2010, 22:54:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
www.koniecpzpn.pl

Krzychu - 29 kwietnia 2010, 22:56:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oddać kasę Widzewowi. Niech se PZPN nie pogrywa. Jestem kibicem Lecha. Uważam, że liga bez Widzewa, to nie to samo. Widzew do EKSTRAKLASY

kluge - 29 kwietnia 2010, 23:20:16 - *.213-133-103-39.clients.your-server.de
To posiedzicie jeszcze roczek w I lidze albo i dłużej Heheheheheh Już Szczakowianka chciała powalczyć z betonem i jej nie ma...

sd - 29 kwietnia 2010, 23:49:11 - *.devs.futuro.pl
Taktyk pilnuj swojego kuruptera . Co Wam to przeszkadza że Widzew chce się odwołać nikomu nie przedstawili zarzutów to słusznie robią . Pozdro 1910 Precz z napinaczami

RTS - 30 kwietnia 2010, 0:01:33 - *.centertel.pl
dura lex sed lex teraz zaczyna sie wcielac w zycie

pp - 30 kwietnia 2010, 0:06:03 - *.adsl.inetia.pl
0% szans, że wygrają w sądzie. Jedynie 7 mln z c+ mogą dostać. Jeśli chcą 500tyś za obniżoną frekwencję to muszą przedstawić dokument pokazujący frekwencję w Ex i w pierwszej lidze, różnicę udokumentowaną na piśmie można odzyskać, a z tego co pamiętam Widzew w EX miał niższą frekwencję dlatego nie jeste w stanie przedstawić dowody. Kolejna sprawa to sponsoży i umowy oraz transfery. Pokazujesz papier, że w EX miałeś tyle i tyle dochododów z tego tytułu a w I lidze tyle i tyle to możesz starać się o zwrot różnicy. Nia ma takiego prawa które by zwróciło kase na zasadzie przewidywań. Ta sprawa może się rozstrzygnąć na korzyść Widzewa ale tylko jeśli chodzi o C+. Jakby zlożyli wniosek za jakiś rok to by mieli wieksze szanse. W trakce procesu nie można już donosić dowodów

gość - 30 kwietnia 2010, 2:28:30 - *.adsl.inetia.pl
7 mln z tytułu utraty dochodów z praw medialnych? tyle to chyba Mistrz Polski dostaje. Drużyna spadająca z 16 miejsca (jak Widzew) to dostaje "z praw miedialnych" około 1 miliona.

zażenowany - 30 kwietnia 2010, 3:18:32 - *.chello.pl
Powiedzcie klakierzy Widzewa i Cacka ile Wam zapłacili za pisanie przychylnych komentarzy tu?! Widzew za korupcję tak naprawdę nie spotkała żadna kara. Miał on być zdegradowany o jedną klasę rozgrywkową, więc powinien wylądować w 2 lidze. Do tego dochodzi spadek sportowy, gdzie zajęli ostatnie miejsce w lidze. Powinna być z 3 liga z "potęgami" typu Pelikan Łowicz i SMS Łódź, a nie walka o powrót do 1 ligi! Zagłębie Sosnowiec które miało też swoje za uszami spotkało to co powinno spotkać i Widzew! Degradacja o klasę niżej. STS był ostatni, i kolejny sezon zaczął od progu 3 a nie 2 ligi. Korupcja była jawnie widoczna w Wiśle, Legii i Lechu, ale "wielka trójka" jest nietykalna. Że tylko przypomnę karne z kapelusza dla Wisły i Legii. Np dobre 2 metry przed bramką + czerwona kartka jak z Polonią Warszawa, lub derby gdzie sędzia wolnego przełożył o ... 20 metrów (!), dzięki czemu Legia zdobyła bramkę.... Niech w końcu w tym kraju zapanuje NORMALNOŚC!!!!

pRotoss - 30 kwietnia 2010, 5:06:47 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
lesne dziadki juz mokro maja. Jak wygraja to przyjda kolejni m.in Łks i itd. Powodzenia kruszyc ten zelbet bo beton to dawno juzby pekl Pamietacie protest koniecpzpn trzeba powtorzyc bo dziadki na wkacje zbieraja money. A za bledy powinien zaplacic grzegorz l. wraz z towrzyszami z wlasnych kont bankowych ciekawe czy komornik zajmnie konto pzpn ?

Mati - 30 kwietnia 2010, 6:50:21 - *.sta.asta-net.com.pl
hehe widzew 1922

ARAKGDYNIA - 30 kwietnia 2010, 7:06:30 - *.chello.pl
nie jestem kibicem widzewa, ale popieram w 100000000% to co robicie!!!!!!! anty pzpn 10000000000&

Nico - 30 kwietnia 2010, 7:10:08 - *.192.147.6
zazenowany-dobrze sie czujesz?,Widzew nie miał kary a awans ktory wywalczył rok temu do extraklasy to nie jest kara skoro mimo tego awansu nadal gra w 1 lidze a nie w extraklasie ci co sie tu tak napinaja na Widzew to nie maja zadnego pojecia o całej sprawie jak moze ktos mowic ze jak Widzew kupował to sie kara nalezy skoro nikt tego Widzewowi nie udowodnił i zadna osoba nie ma zarzutów postawionych z Widzewa ale oczywiscie najlepiej glowe pod topór obojetnie czy slusznie czy nie Stop napinaczą PS Krzychu tez jestem kibicem Lecha i tez przyznaje ze extraklasa bez Widzewa to nie to samo!

tomas - 30 kwietnia 2010, 7:33:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To sa jakies jaja.Jak mozna sie domagac czegos co jest nierealne.To widzew powinien zaplacic za to ze bezprawnie gral w 1 lidze.Przeciez oni powinni grac w 2 lidze.Spadli sportowo z ekstraklasy plus degradacja o klase nizej za korupcje.Czy umysly ludzi z Widzewa sa tak ubogie????

anonim - 30 kwietnia 2010, 7:55:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bardzo podobna jest sprawa Szczakowianki, też ukarana, też bez wyroków sądów powszechnych o korupcję, też walczył syndyk o odszkodowanie i też nic nie wywalczył

dbwa - 30 kwietnia 2010, 8:00:58 - *.toya.net.pl
nie kumam ludzi, którzy piszą ze Widzew spadnie o 2 klasy albo ze dziadki znajda jakies przepisy i nas zniszcza.. na kazdym meczu, stadionie w Polsce dra sie je... je... pzpn a jak ktos z nimi walczy to jest zly i bezczelny. Ludzie zastanowcie sie nad soba! pzpn to takie drugie biale kaski!!

Johny KSG - 30 kwietnia 2010, 8:11:33 - *.adsl.inetia.pl
Przepraszam,a kto wam umorzył długi z tytułu potężnych długów zrobionyvh przez dwóch panów,ktorcyh tu nazwisk nie wymienię?? Jeśli dobrze pamietam chodziło o ok.40 milionow złotych! GDzie sa te pieniadze i Wierzyciele?

ANTY PZPN - 30 kwietnia 2010, 8:50:18 - *.adsl.inetia.pl
Niech Oni tak nie kozacza bo od PZPN tego i tak nie dostana a jeszcze sezon w 1 lidze będą więc nie wiem po co im to jak PZPN jest nie do ruszenia.

da - 30 kwietnia 2010, 9:16:36 - *.devs.futuro.pl
Większość z Was nie tak naprawdę o o co chodzi albo żyje zawiścią do Widzewa i wymyśla . W Widzewie nie ma nikogo kto ma postawione zarzuty sąd kazał Widzew rok temu umieścić w ekstraklasie Pzpn nie uznał tego wiec złamał prawo . Jak czytam takiego matoła jak zażenowany to aż głupio mi jak nie spotkała żadna kara człowieku idź na portal dla ludzi chorych psychicznie bo to co tutaj piszesz jest po prostu nienormalne zresztą pilnuj swojego klubu . Pozdro

stary zs - 30 kwietnia 2010, 9:35:45 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.11)
co to za gadanie za pan Cacek wystepuje o odszkodowanie,kupujac klub przejmuje jego aktywa(pilkarze,stadion,herb,barwy,historie)ale rowniez zobowiazania(dlugi wzgledem pilkarzy,zus,skarbowki,zwiazku itp.)i nie ma mowy o nowym klubie bo nowe kluby zaczynaja od c klasy,juz raz wam Boniek zalatwil licencje chociaz nie spelnialiscie wymogow,a idac waszyn tokiem myslenia kupmy w kilku Pogon Lwow i domagajmy sie od ruskiej federacji jak i rowniez brytyjskiej i amerykanskiej odszkodowan za zabranie nam Lwowa przez co tamtejsza Pogon nie mogla wystepowac przez 65 lat w naszej ekstraklasie,zdobyc pare mistrzostw,ze o reklamach i biletach nie wspomne bo My kupujac Pogon chcielismy zalozyc NOWY klub z ich tradycja ale bez zobowiazan

Rozborski - 30 kwietnia 2010, 9:41:10 - *.153.108.173
@Johny KSG - no własnie Johny "gdzie są wierzyciele? Może warto się pomęczyć i zastanowić.

Rozborski - 30 kwietnia 2010, 9:43:26 - *.153.108.173
@stary zs - ale wymysliłeś porównanie Pogoni Lwów i Widzewa. Gdzieś Ty tam znalazł podobieństwo w sytuacji?

miki - 30 kwietnia 2010, 10:34:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W pełni popieram stanowisko Widzewa. PZPN powinien je w całości przyjąć. Jednocześnie na IDENTYCZNĄ kwotę oszacować korzyści z faktu, że Widzew zamiast spaść do JESZCZE niższej ligi został w pierwszej. Wyjdzie na zero, buzi buzi,

Łowicz - 30 kwietnia 2010, 10:37:25 - *.static.ctinets.com
@jony ksg O te pieniądze możesz zapytać pana Michała Listkiewicza Zdaje się on ma za nie postawione zarzuty, zapłacił nawet niemałą kaucje Przelał je nie na konto Widzewa które wtedy zajął komornik tylko na konto prywatnej niemieckiej firmy której właścicielem był pan Grajewski Do ludzi co krzyczą tutaj o korupcji w Widzewie Powiedzcie dlaczego Widzew został ukarany surowiej od Arki czy Korony? Dlaczego ukarano tylko niektóre kluby? Mowa była że umoczonych jest 58 klubów I jeszcze jedno Korupcje trzeba udowodnić Widzewowi nikt nigdy nic nie udowodnił

foreverek - 30 kwietnia 2010, 11:48:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przypomnę tylko, że istotną rolę w całym zamieszaniu z karną degradacją (nieadekwatna kara w stosunku do domniemanego czynu...) zajmuje pan Tomczak, który coraz mniej ma do powiedzeia... To jego bezmyślna i kierowana własnymi antagonizmami decyzja związała PZPN ze sprawą łódzkiej ekipy pana Sylwestra Cacka. Widzew czyni sztuczki i zasłony w sposób przemyślany i konsekwentny. Na dyletantów związkowych to wystarczy choć obawiam się, że "kopanie" się z wariatami może nie przynieść wymiernych efektów. Szkoda, że pozostałe kluby nie podjęły rękawicy i wraz z łodzianami nie stanęły do walki z ludźmi bliskich postawą Chauvin'a z komedii Eugene'a Scribe'a. Rozwiązanie tzw afery korupcyjnej nigdy nie mogło się odbyć w sposób skuteczny i sprawiedliwy. Pole do popisu otrzymali zatem postaci bezkrytyczne i niezreflektowane, toczone uczuciem zawiści niszczyły piłkę w Łodzi, Sosnowcu, Jaworznie...itd, itd... Postawa Widzewa to sygnał normalności i okazja do stworzenia frontu klubów, które w swej sile i konsekwencji przyczynić by się mogły do stworzenia jakości w polskiej piłce. Trzymajmy zatem kciuki za łodzian i za inne kluby, które podniosą głowę i powalczą - "ścinając" tomczakowe głowy wypełnione ekstrementami.

Red Army - 30 kwietnia 2010, 12:14:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak czytam te wpisy typu bezczelność,wstyd,żal,jak tak można itp.,to śmiać mi się chce.ci wszyscy "uczciwi i praworządni" to chyba przez ostatnie 40 lat mieszkali w Szwajcarii i teraz dopiero zobaczyli jakim bagnem jest polska piłka.chodzicie na mecze? nigdy nie widzieliście przehandlowanego meczu? a ile jest takich ustawionych na konkretny wynik bo taki pasuje obu zespołom? i pamiętajcie,że jeżeli ktoś kupuje,to ktoś musi sprzedać!czy Widzew robi słusznie? tak,bo karać powinien sąd i to konkretnych ludzi,a nie ten beton,który przez tyle lat był ślepy i głuchy!każdy betonowy działacz ma coś za uszami i nie ma moralnego prawa wydawać żadnego wyroku na kogokolwiek!

Radomiak - 30 kwietnia 2010, 12:30:55 - *.radom.vectranet.pl
Nie lubię Widzewa, ale w tej sprawie ich popieram.

qwerty567 - 30 kwietnia 2010, 12:33:12 - *.ssp.dialog.net.pl
do ja - no zgadza się, Widzew też ustawiał mecze, tyle że jak beton szykował dowody na korupcję w Widzewie to troszkę im nie wyszło, żadna prokuratura nie wszczęła dochodzenia z braku dowodów, a jako że WD betonu nadal szuka dowodów (do dziś nic nie znalazł) to betonowi wystarczyło żeby wywalić Widzew, w takim razie WD betonu może szukać dowodów korupcji na dowolny klub i wtedy go wywalić o klasę rozgrywkową niżej, wymieniłeś kilkanaście klubów które beton ukarał, tyle że mecze ustawiały wszystkie kluby, bez wyjątku, ale dowody znalazły się tylko na niektóre kluby, a na Widzew w ogóle, na inne kluby nie ma dowodów i dlatego nie są ukarane, na Widzew także nie ma dowodów a został ukarany

Jareq - 30 kwietnia 2010, 12:37:03 - *.adsl.inetia.pl
Za taką bezczelność Widzewa, PZPN powinien zdegradować go do okręgówy! Widzew powinien dziękować, ze nie spadli do nowej II ligi tak jak powinni. Grali dwa sezony w nowej I lidze i już oburzenie "my jesteśmy niewinni, nam nic nie udowodniono"... Złodzieje przez takich jak wy nasza piłka jest na takim żenującym poziomie sprzedawczyki. W 100% popieram PZPN, teraz powinni dowalać wam takie kary, ze zbankrutujecie. Dziękuje dobranoc.

szuwarek - 30 kwietnia 2010, 13:00:41 - *.net.pbthawe.eu (*.1.47.39)
Widze Jarq-u ze przemawia przez Ciebie nienawiść Pewnie jesteś z tej gorszej części Łodzi ale nie martw się na twój klub też się coś znajdzie bo nie oszukujmy się wszyscy handlowali tylko różnica jest taka że jedni 4 mecze w sezonie tak jak Widzew a inni całe sezony Więc czekajmy cierpliwie. Sochaczew Tylko Widzew !

Nico - 30 kwietnia 2010, 13:13:59 - *.192.147.6
JareQ- nikt nic Widzewowi nie udowodnił wiec nie powinno byc kary,zreszta Widzew juz swoja kare poniósł bo gra bezprawnie w 1 lidze kiedy juz powinien grac w extraklasie beztrzelny i chamski to jestes ty ktory by chcial ukarac Widzew dlatego ze ci twoja nienawisc na muzg siadła.a nie dlatego ze Widzew jest winny bo nie jest skoro nikt mu tego nie udowodnił!

GKS J - 30 kwietnia 2010, 13:27:01 - *.xdsl.centertel.pl
a jeszcze jest jatrzebie co zostało układzikiem zdegradowane do II ligi i na dodatek wschodniej!

Jareq - 30 kwietnia 2010, 13:31:27 - *.adsl.inetia.pl
Nico - widze, że Ty z ortografią masz kosy...

brat_prezy - 30 kwietnia 2010, 13:32:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak zwykle na hasło Widzew, zakompleksiona dzieciarnia, głównie spod znaku PSS-u i koruptera, pcha się jak szarańcza pod news z wylewaniem swoich śmiesznych żali i frustracji. Ale nie ma co się dziwić - tak to jest, jak się nie ma komu kibicować.

miki - 30 kwietnia 2010, 13:36:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do szuwarek Stary albo się kradnie albo nie = nie ma znaczenia czy ukradnę 100.000 zł czy 1.000 zł - jestem złodziejem. i uważam, ze każdy za korupcję powinien lecieć. dlatego, mimo sympatii do Jagi, uważam, że zrobiono tu błąd..... No i też o innych cisza, to mnie dziwi,

niemaniema - 30 kwietnia 2010, 13:37:47 - *.adsl.inetia.pl
Jak Szczakowianka walczyła o 7 mln odszkodowania to po kilku latach włóczenia się po sądach sąd uznał że sprawa się przedawniła i klub nie dostał ani jednej złotówki.

Nico - 30 kwietnia 2010, 13:42:20 - *.192.147.6
JareQ-ty sie martw o moja ortografie,zreszta jak sie nie ma argumentow w dyskusjii a ty nie masz to wtedy wymyslasz cos z ortografia pozatym lepiej miec problemy z ortografia niz glowa!

fds - 30 kwietnia 2010, 13:47:54 - *.devs.futuro.pl
Jareq nie chce Ci wrzucać bo zniżył bym się do Twojego poziomu idź lepiej do gimnazjum lepiej bo szkoda Ciebie słychać . Pozdro dla normalnych nie dla pseudo znawców Piłki nożnej którzy oglądają raz na miesiąc jakiś mecz .

OLB - 30 kwietnia 2010, 13:57:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W między czasie Widzew zdobył Mistrzostwo I ligi, które powinno być premiowane awansem do Ekstraklasy. PZPN potraktował jednak orzeczenie Sądu Najwyższego jako rzeczywiste potwierdzenie wyroku WD PZPN na Widzewie i nie dopuścił do rozgrywek w Ekstraklasie. PZPN doskonale zdawał sobie sprawę, że Widzew ma argumenty, aby znowu pokonać PZPN przed Trybunałem Arbitrażowym przy PKOl, bo sam doprowadził do całkowicie bezprawnej sytuacji, w której klub, którego działaczom (byłym czy obecnym) nie postawiono dotąd żadnych zarzutów za okres pracy w Widzewie, został zdegradowany. Po prostu nie można karać bez wyroku, takie jest prawo. A tutaj nawet nie było zarzutów, nie został sformułowany akt oskarżenia. Nie było żadnego śledztwa przeciwko jedynemu podejrzanemu w sprawie Widzewa, Wojciechowi Szymańskiemu, a jedynie śledztwo "w sprawie". Chwilę po rozpoczęciu rozgrywek, Trybunał Arbitrażowy przy PKOl ponownie przyznał rację Widzewowi, tym razem orzekając, że kara po prostu została orzeczona bezprawnie i nakazał przywrócenie Widzewa do Ekstraklasy, a sprawę korupcji przekazał do ponownego rozpatrzenia przez WD PZPN. PZPN Widzewa do dziś do Ekstraklasy nie przywrócił, a WD PZPN nic nowego w sprawie Widzewa nie postanowił. Podsumowując: W obecnej sytuacji Widzew odbywa karę, która nie istnieje. Co za tym idzie - bezprawnie gra w I lidze, bo powinien grać w Ekstraklasie (w zgodzie z porządkiem prawnym). Jeśli ktoś tego nie rozumie, to jest po prostu idiotą w zakresie prawa lub zwykłym internetowym trollem i napinaczem. Pozdrawiam.

Nico - 30 kwietnia 2010, 14:17:32 - *.192.147.6
olb-ty masz 100% racjii sam by tego lepiej niewytłumaczył niz ty ja to rozumiem i ci co znaja prawo rowniez natomiast tym trolom internetowym tego nie wytłumaczysz mimo zebys to jeszcze z milion razy powtorzył bo u nich nienawisc do Widzewa jest tak duza ze nie potrafia logicznie myslec,i przed wszystkim nie sa obiektywni!

astraII - 30 kwietnia 2010, 14:56:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
DO OLB ! Skąd wziąłeś to śledztwo w sprawie skoro mówiło sie o ośmiu zarzutach dla Pana Wojciecha Sz ?

OLB - 30 kwietnia 2010, 15:07:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
AstraII - zależy o czym dokładnie mówisz. Czy o zarzutach w sprawie innych klubów, w których działał Szymański i korumpował, czy o podejrzeniach w sprawie 8 meczów. Zarzut to jest instytucja prawa karnego, która jest powodem przekształcenia się śledztwa "w sprawie" w śledztwo "przeciwko". Dziennikarze o tym często nie pamiętają, lub tego po prostu nie wiedzą, i używają tego słowa wymiennie z "podejrzenie". Tak więc - Szymański w pozostałych sprawach, nie dotyczących Widzewa, może i ma 8 zarzutów - nie wiem. W sprawie Widzewa są podejrzenia dotyczące bodajże ośmiu meczów. Ale nie są to na pewno zarzuty, bo nie zostały jeszcze przedstawione Szymańskiemu przez prokuratora. Ale wciąż - mimo, że są podejrzenia, to, na gruncie prawa, Szymański nie jest podejrzanym per se. Istnieją poszlaki wskazujące, że mógł być uwikłany w proceder korupcyjny w Widzewie. Ale dowodu nawet pół na to nie ma.

meinen - 30 kwietnia 2010, 15:21:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
Warto walczyć z pzpnem, ale to już jest śmieszne. Nie wiem czy była u was ta korupcja czy nie - Boniek mówił zaraz po ujawnieniu korupcji ze była, potem mówi ze nie była, najpierw boniek mowi ze bezwzgledu na ilosc meczy powinna byc degradacja o jedną klasę, a potem mowi ze tylko kary finansowe i abolicja. jak to jest? kiedy dostaliscie degradacje za pierwszym razem spadając to czy nie bylo tak, ze wy zgodziliscie sie z tym, ze ta korupcja byla? a to, ze szymanski ma czy nie ma zarzutów to nie powinno was obchodzic, bo kolo ma pieniądze to i uklady. piszecie, ze was krzywdzono, a nie skrzywdzono klubów ktore kary dostały, kluby ktore przegraly z wami po nieczystej walce i kibice, nawet widzewscy? i powtorze jedno: gdybyscie byli czysci i niewinni to nie szlibyscie na ugody!

astraII - 30 kwietnia 2010, 15:54:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do OLB ! Otwórz oczy i wyszukiwarki. Na jednym z portali Pan Wojciech Sz. mówi " w Widzewie tez kupowałem mecze " itp itd.

meinen - 30 kwietnia 2010, 16:04:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
w wikipedii rozne rzeczy piszą, zobaczcie co znalazłem po wpisaniu hasła "wojciech szymanski" "W grudniu 2007 Wojciech Szymański odszedł jednak z KS Widzew, odsprzedając swoje udziały głównemu właścicielowi, Sylwestrowi Cackowi. Odejście Szymańskiego odbyło się w atmosferze skandalu. Wtedy to wrocławska prokuratura postawiła mu zarzuty korupcyjne. Szymański przyznał się do przekupowania sędziów i obserwatorów w celu osiągnięcia rezultatów korzystnych dla Widzewa, zastrzegając przy tym, że robił to w tajemnicy przed władzami klubu."

Nico - 30 kwietnia 2010, 16:35:08 - *.192.147.6
meinem-o co ci chodzi Widzew juz kare odbył przeciez brak awansu w zeszlym sezonie w tym juz Widzew wchodzi do extraklasy i basta!

meinen - 30 kwietnia 2010, 16:44:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
tego nie neguje, ale chodzi o ta sprawe z odszkodowaniem

szuwarek - 30 kwietnia 2010, 23:10:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Miki: Ale jak mi wiadomo nikt nikomu nic nie udowodnił! Co ważniejsze nie postawiono nawet zarzutów! Znasz zasadę domniemania niewinności? Więc uważam jak karać to wszystkich na których "coś mamy" albo nikogo! a nie tylko "wybranych" Pozdrawiam Jagę Sochaczew tylko Widzew !

piszczel - 1 maja 2010, 0:48:19 - *.33.99.99
hahahahaha. Hohsztaplerom się odszkodowania zachciewa.hahahahahahaha Najpierw niech Widzew zapłaci Ruchowi Wysokie Mazowieckie,który to nie awansował przez widzewskie machlojki z pkol

OLB - 1 maja 2010, 1:26:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
AstraII - Szymański tak mówił, i ja tego nie neguję. Nie neguję w ogóle faktu, że korupcja w Widzewie była, bo najprawdopodobniej była. Ale Szymański ze swoich opowieści dla gazet się wycofał, kiedy zapytała go o to prokuratura. Więc z poziomu prawnego - dowodów nie ma żadnych.

toom - 1 maja 2010, 11:12:54 - *.range86-179.btcentralplus.com
Do wszystkich napinaczy.Skoro piszecie że widzew kupował mecze i jeszcze ma dostać za to odszkodowanie to poprosze najpierw dowody i jakieś info ile Widzew kupił tych meczy,ile osób zostało skazanych z Widzewa za korupcje.Jestem Kibicem Widzewa i uważnie sledzę sprawe korupcyjną ale jakoś nie przypominam sobie aby ktoś został skazany czy chocby oskarżony i jakoś nie widziałem aby gdzieś udowodniono kupowanie meczy Widzewowi,ale jak widać boli was że Widzew się nie bał a wasza nienawiść zupełnie przesłania wam oczy i rozum

hm hm hm - 1 maja 2010, 14:01:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja bym tam zwyczajnie zaczekal az sprawa pojdzie do sądów cywilnych a wtedy zwyczajnie napisal do UEFA, ta zainterweniuje w zamach na niezawisłosc związku piłkarskiego w Polsce Widzew wykluczą ze struktur i wtedy beda sie kajac i przepraszac za niefortunną pomyłke itd

piszczel - 1 maja 2010, 15:21:23 - *.33.168.54
skoro udają bezczelniaki że wałków nie było (a wszyscy wiedzą że były) trzeba wykluczyć ten kombinatorski klubik ze struktur pzpn i po krzyku

piszczel - 1 maja 2010, 15:23:40 - *.33.168.54
duch Mordechaja Stolzberga unosi się nad widzewskimi kombinacjami

kersi - 1 maja 2010, 22:46:16 - *.promax.media.pl
@toom a dlaczego Tobie mają zostać przedstawione dowody korupcji w Widzewie?Te dowody są w PZPNie i w Prokuraturze.Prawnicy obu stron je znają a kibicom nic do tego.Kibice mają prawo kupować karnety,bilety i pamiątki a nie zajmować się sprawami korupcji a osoby z Widzewa nie zostały oskarzone za korupcję bo został oskarzony klub całość jako firma.Pozwanie PZPNu do sądu o przymusową ugodę?Nie ma czegoś takiego.Oj będzie wojna a z PZPNem a z nimi jeszcze nikt nie wygrał to się jeszcze wam odbije czkawką.Będzie płacz i zgrzytanie zębów ale za tą pazerność wam się należy.

elmer - 2 maja 2010, 15:20:51 - *.ip.telfort.nl
I tak nie odzyskają kasy. PZPN nie ma w zwyczaju oddawania pieniędzy nawet nieuczciwie zabranych.

sniff - 4 maja 2010, 2:00:02 - *.toya.net.pl
Nienawidze PZPN, ale te zadania Widzewa to smiech na sali. Najpierw oszukiwali, kupowali mecze a teraz odszkodowanie chca? Żenada i hańba

Dobry - 5 maja 2010, 9:18:32 - *.itg-transport.eu
hahaha teraz to już na 100% wywalał ich w kosmos. widzew będzie grał ale chyba jak własną lige cacek założy. PZPN powie widzewowi przecież jak nie chcecie grać na naszych zasadach to nie musicie? i tak zakończy się historia 88-letniego klubu.

|
|