[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


1 maja 2010, 20:54:18 - Alkashpah
II liga, gr. zachodnia: 28. kolejka

Osiem spotkań odbyło się dziś w ramach 28. kolejki grupy zachodniej II ligi. Mecz pomiędzy walczącymi o awans Górnikiem Polkowice i Zawiszą Bydgoszcz zakończył się remisem 2-2 (1-1). Punkty stracił lider Ruch Radzionków, remisując u siebie 1-1 (0-0) z Rakowem Częstochowa. Zwycięstwa odniosły drużyny z ostatnich lokat - Lechia Zielona Góra, Unia Janikowo i Ślęza Wrocław, przy czym wrażenie robi szczególnie wygrana Unii 4-1 (3-0) nad Czarnym Żagań.

Olimpia Grudziądz 1-0 Elana Toruń
Mariusz Kryszak 26
Tur Turek 1-2 Ślęza Wrocław
Damian Sędziak 25 - Rafał Brusiło 11, Paweł Synowiec 89
Unia Janikowo 4-1 Czarni Żagań
Marcin Krzywicki 23, 42, Sebastian Hulisz 34, Łukasz Ślifirczyk 79 - Marek Tracz 67 (k)
Ruch Radzionków 1-1 Raków Częstochowa
Dawid Jarka 82 - Artur Lenartowski 75
Miedź Legnica 1-1 GKS Tychy
Adam Kłak 38 - Damian Furczyk 52
Lechia Zielona Góra 2-1 Nielba Wągrowiec
Wojciech Okińczyc 42, Rafał Figiel 52 - Rafał Leśniewski 19
Zagłębie Sosnowiec 2-0 Jarota Jarocin
Marcin Lachowski 21, 90
Górnik Polkowice 2-2 Zawisza Bydgoszcz
Daniel Chyła 9, Dawid Jasiński 90 - Tomasz Midzierski 19, Marcin Tarnowski 63

Mecz niedzielny:
(17:00) Bałtyk Gdynia - Polonia Słubice

II liga 2009/2010, grupa: zachodnia - wyniki, strzelcy, terminarz

rrrrrr - 1 maja 2010, 20:57:02 - *.ip.netia.com.pl
regerger

liki - 1 maja 2010, 20:57:15 - *.156.74.2
Czarni Dramat

Sestak - 1 maja 2010, 20:57:45 - *.49.153.180
Pięknie, kolejka wreszcie po myśli Zagłębia, remis najważniejszych przeciwników, 8 i 12 maja na własnym terenie pokonujemy ich a 30 maja w derbach z Tychami cieszymy się z awansu.
Taki plan na 5 miesiąc w roku. ;)

lechu - 1 maja 2010, 20:58:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestttttttttttttttttttt 2;0 i oby tak dalej ,nasi rywale pogubili dziś punkty ,teraz czekamy na wynik z PZPN dotyczący Polkowic w meczu którym grał nieuprawniony zawodnik , Tylko ZAGŁEBIE .

observer - 1 maja 2010, 20:58:15 - *.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Zawiszo, a było tak blisko! viva viva wks , jedziemy dalej

Pavel - 1 maja 2010, 20:59:15 - *.tczew.vectranet.pl
Zapowiada się interesująca walka o awans,najważniejsze że te 4 drużyny to naprawdę uznane marki i ich miejsce jest przynajmniej w I lidze .

zielony - 1 maja 2010, 21:00:24 - *.man.bydgoszcz.pl
Tylko ZAWISZA!!!! Chłopaki nie przejmujemy się straconą bramką w ostatnich sekundach i jedziemy dalej! Bez napinki 'robimy swoje' i na koniec sezonu świętujemy :]

strzechudg - 1 maja 2010, 21:01:07 - *.chello.pl
brawo Zagłębie!wazne ze gramy z Zawiszą i Polkowicami u Siebie!musi być komplet pkt.

bier - 1 maja 2010, 21:01:29 - *.pools.arcor-ip.net
Tylko Ruch Radzionkow

d. - 1 maja 2010, 21:05:10 - *.ip.netia.com.pl
miejsca pod wzgledem kibicowskim jak i kluby awans nalezy sie
1.Zawisza
2.Zaglebie
3.Ruch
4.Polkowice
Polkowice znow w ostatniej minucie?sedziowe sprzyjaja tej druzynie

pRotoss - 1 maja 2010, 21:06:45 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Ciekawe kiedy pzpn zajmie sie sprawa nielegalnej zmiany zapewne pod zakonczeniu rozgrywek smiech na sali. Szkoda Zawiszy bo kupczykom mowimy stanowcze NIE !

kibic - 1 maja 2010, 21:10:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
we wtorek będzie decyzja od PZPN-u dotycząca zmiany i Jarota 3 pkt będzie mieć ;)

ciderleo - 1 maja 2010, 21:11:18 - *.185.140.50
Przestańcie już wreszcie pisać : awans pod względem kibicowskim. Co to znaczy? W piłkę grają drużyny po 11-tu zawodników i liczy się tylko wynik po 90 minutach - żadne sytuacje, ilość kibiców, kasa, itd.
itp. Jeśli te Wasze Zawisze, Zagłębia i inne są tak dobre, to muszą to pokazać na boisku.
Pozdrawiam normalnych

ciekawy - 1 maja 2010, 21:12:22 - *.156.87.146
Ile Rakowa w Radzionkowie było i jak się zaprezentowali?

sk - 1 maja 2010, 21:13:16 - *.fucio.net
Ćwierkają wróbelki, że Górnikowi jednak nie zabiorą tych punktów.
Szczerze mówiąc obserwując ten gnój w postaci polskiej piłki wcale mnie to nie zdziwi..

ks - 1 maja 2010, 21:14:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rakowa w radzionkowie 15 i zachowywali się dobrze przy okazji pili piwko ;)

MARiO - 1 maja 2010, 21:14:40 - *.aster.pl
Mam pytanko:=]...
Ile zespołów spada z II ligi;>??
Od czego zależy ile zespołów spada;>??
Hmmm jeżeli na 4 zespoły spadających z I ligi, będą takie 3, które będą się kwalifikować do grupy wschodniej nie zachodniej to wtedy mniej zespołów z grupy zachodniej spadnie, a więcej ze wschodniej;>??
PROSZĘ O ODPOWIEDZENIE MI NA TO PYTANIE...
Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM...

d. - 1 maja 2010, 21:15:07 - *.ip.netia.com.pl
ciderleo a chcialbys ogladac mecz na szczycie ekstraklasy Oborniki - Czarni Żagan?

Normal - 1 maja 2010, 21:15:37 - *.static.akk.net.pl
Raków zaprezentował się bardzo dobrze, najlepiej z gości w tym sezonie u nas.

kibic - 1 maja 2010, 21:16:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zawsze spada tyle samo drużyn z 2 ligi

ST 1971 - 1 maja 2010, 21:17:17 - *.chello.pl
BYL BEDZIE JEST !!!!
>

do Sestak - 1 maja 2010, 21:20:59 - *.chello.pl
a kto Ci powiedział, że z Tychami to będą derby? :P
W telewizji?

kulkaBDG - 1 maja 2010, 21:26:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
cholera jasna remis Zawisza

Paytonus - 1 maja 2010, 21:27:23 - *.243.234.239
Brawo GKS Olimpia! Najlepsza drużyna w derbach województwa Kujawsko - Pomorskiego!!! I to się liczy! ;)

Górnik - 1 maja 2010, 21:27:30 - *.2.83.70
Pasjonujący mecz w Polkowicach , w I połowie przewaga Górnika, przepiękny gol w samo okienko oraz kilka sytuacji w których wystarczyło dostawić nogę, zamknąc akcję i było by po zawodach....a tak głupia strata i gol Zawiszy, w II połowie od początku ataki Zawiszy , może nie jakieś groźne bramkowo ale siejące nieco zamieszania ,w końcu po dośrodkowaniu z prawego skrzydła i strzale głową bramka dla Zawiszy, od tej pory powoli inicjatywę przejmował Górnik, ostatnie 10 minut Zawisza całą 11 broni się w swoim polu karnym, aż w ostatniej akcji meczu po dośrodkowaniu Jasiński pakuje głową piłkę do bramki, wynik niestety korzystny tylko dla Zagłębie....

bolek - 1 maja 2010, 21:34:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry mecz w polkowicach,piękne 2 bramki dla górnika.zawisza to dobry zespół.Pozdr dla normalnych.

dark - 1 maja 2010, 21:34:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do MARiO----To co pisze Kibic mija sie z prawda.Jesli rozgrywki zakończyłyby sie teraz to z pierwszej ligi spadlyby 4 zespoly z "bloku wschodniego".Oznaczaloby to,ze ze wschodniej 2 ligi spada 6 zespolow a z naszej 2.Jest wielce prawdopodobne ze tak sie stanie chyba ze Podbeskidzie i kluczbork dadza ciala.Pozdrawiam normalnych.

ZS06 - 1 maja 2010, 21:35:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na ludowym nie ma co nikt liczyc na na punkt, czyli awans Zagłębie !!!!!!

maniek - 1 maja 2010, 21:39:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile Zawiszy w Polkowicach ?

KSG Bolo - 1 maja 2010, 21:40:01 - *.2.83.71
Brawo Górnik wszystkim można strzelać w końcówce meczu tylko nie nam bo zaraz korupcja albo sędzia sprzyja Tak trzymać a bedzie dobrze pozdrowienia dla normalnych kibiców

heniek@wia - 1 maja 2010, 21:42:52 - *.chello.pl
Tylko Zagłębie 1906!
Obiektywnie przyznaję, że Jarota całkiem dobrze sobie radził, prowadził grę itd. Nie bez przypadku są wysoko w tabeli! Lacha - zrewanżował się za karniaka z Wągrowca.
Czekamy na Zawiszę!

Zl - 1 maja 2010, 21:52:21 - *.opera-mini.net (*.113.147.227)
Zetki i Zagłebia 600

max - 1 maja 2010, 21:55:15 - *.centertel.pl
Czarni mają wszystko na czas w klubie i odechciało się pracować.Trener widzę , że pogubił się i zależy mu tylko juz na stażu pracy.

POL - 1 maja 2010, 21:55:47 - *.2.83.71
Zawisza wspierana przez kibiców zagłębia nie dała rady pokonać Górnika

Polkowice - 1 maja 2010, 21:57:14 - *.2.83.70
Zl nie przesadzaj jakie 600??? góra 300 osób było Zawiszy i was a sam mecz całkiem całkiem

Zagłębie - 1 maja 2010, 21:59:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko 7 kibiców przyjezdnych z flagą na Ludowym ;]

adi1906fan - 1 maja 2010, 21:59:59 - *.cable.smsnet.pl
Laacha! druga bramka mistrzostwo!

bolo - 1 maja 2010, 22:08:15 - *.perr.cable.virginmedia.com
co za farciarze Gornik w ostaniej akcji w 94 minucie bramka hehe fart

adi1906fan - 1 maja 2010, 22:09:04 - *.cable.smsnet.pl
Jarota, kilku kibicow, wspaniale! tak wlasnie powstaja nowe kibicowskie kluby! z Amici (dobrej druzyny) kibicow nigdy nie bylo! szacunek dla tych kilku ktorzy byli i dopingowali, szacunek na maxa!

fd - 1 maja 2010, 22:13:48 - *.adsl.inetia.pl
Rakowa 400 w Radzionkowie.

Górnik - 1 maja 2010, 22:14:03 - *.2.83.70
bolo, farta ma Zawisza że Górnik nie wykorzystał paru sytuacji z I połowy bo już do przerwy było by " po wszystkiemu" a przypomne że Górnik grał bez 5 podstawowych zawodników

17 - 1 maja 2010, 22:26:12 - *.ssp.dialog.net.pl
Brawo Dawid!

OLI G-dz - 1 maja 2010, 22:30:25 - *.smgr.pl
Po pierwszych 10 minutach powinno być 3:0. Sulej nie wykorzystał nawet karnego. Druga połowa już dużo gorzej,jednak zmęczenie meczami co trzy dni.Skowroński grał fatalnie,dużo strat i niecelnych podań.Elana w drugiej połowie bardzo ambitna gra.Najlepszą okazję miała w pierszej połowie,słupek uchronił Olimpię od straty gola.Najlepiej oceniam Kościukiewicza,Kryszaka , Pawlaka i ambitnego Dombrzalskiego. Słabo wypadli Skowroński,Sulej,Rusinek.Tylko zwycięstwo i udowodnienie,że w Kujawsko-pomorskim najlepsza jest Olimpia Grudziądz cieszy!!!

ha - 1 maja 2010, 22:35:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Patrzac na termminarz Zagłębia i jak graja u siebie mozna rzecz ze awansuje Ruch i Zagłębie

zstl - 1 maja 2010, 22:58:01 - *.ssp.dialog.net.pl
Ile drużyn spada?

Bolo - 1 maja 2010, 23:12:48 - *.perr.cable.virginmedia.com
Mysle ze mecz Gornik-Zawisza tak naprawde konczac sie remisem nikomu nic nie pomogl ani nie za szkodzil patrzac na mecze jedni jak i drudzy maja jeszcze mecze z Zaglebiem .Zawisza gra z Ruchem a do tego dodam ze to koncowka sezonu wiec nie mozna skreslac druzyn z dolu tabeli ktore nagle oswieca i zaczna wygrywac jak dla nich wazne mecze wiec o awansie bedzie mozna mowic jezeli matematyycznie bedzie wszystko jasne!! podam dla przykladu ekstraklase i druzyny walczace o utrzymanie wygrywaja z klubami z pierwszych miejsc w tej lidze moze byc tak samo juz mozna zauwazyc ze dol tabeli zaczal zbierac punkty .

zs1906 - 1 maja 2010, 23:18:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik w ostatnich minuatach? No cóż... w końcu niemożliwe było przegrać u siebie najwidoczniej.

zdzichu - 1 maja 2010, 23:31:44 - *.chello.pl
Wynik dobry mimo remisu dla Zawiszy. W Bydgoszczy remis 1:1 na wyjeździe 2:2. W razie Tej samel liczby pkt. na 2 miejscu awans Zetki. To tyle odnośnie samego remisu. pozdro

antropoid - 2 maja 2010, 0:16:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Raków.

derock - 2 maja 2010, 0:43:52 - *.belf.cable.ntl.com
Kołaczyk i Brzęczek już zaczęli układać wszystko w Rakowie. Jak na miejsce w tabeli - Rakowa jeździ bardzo dużo na wyjazdy. Może nie w tym i następnym, ale za 2 lata Raków w pierwszej lidze. kto wie może za kilka ekstraklasa. Wreszcie może wszystko zacznie wracać do normy i normalne kluby zbudują I i II ligę (w starym znaczeniu), takie jak Zawisza Zagłębie, Raków, Radzionków, Tychy jeszcze by się przydały i kilka innych które się ciułają po jakiś ligach. Stadion nie musi być kolosem, ale atmosfera, żeby była jak na meczu a nie w kinie czy teatrze. Na Rakowie też nie ma jakiegoś wielkiego stadionu, ale są kibice i nadzieja.

na [Z]drow - 2 maja 2010, 3:46:46 - *.chello.pl
DZIĘKI WZL!!! Wielkie wielkie...podziękowania:D

;/ - 2 maja 2010, 6:54:02 - *.2.83.71
co wy macie do tych Polkowic wescie sie opanujcie ze co ze jak strzlamy bramki w ostatniej minucie meczzu to ze sedzia pomaga;/ jestescie zalosni a korupcji unas juz dawno niema wiec sie odwalcie ludzie niewiesz jak jest w klubie to sie nie wpierniczaj jestescie zalosni ;/

Ech - 2 maja 2010, 8:24:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No narazie korupcji nie ma a za 2 lata cały zarząd i 10 piłkarzy u prokuratora?

do ;/ i in - 2 maja 2010, 9:06:01 - *.net
Przypominam koledze że zarówno Zagłębie Sosnowiec oraz Górnik Polkowice dostali zarzuty za korupcję i to udowodnione bez dyskusyjnie, a jednym z nielicznych klubów które nigdy nie były oskarżone to WKS ZAWISZA BYDGOSZCZ !! Który woli 15lat walczyć znów o awans do elity niż się tak poniżać ;)

ten - 2 maja 2010, 9:20:18 - *.2.83.71
to tylko tobie się tak wydaje ze zawisza jest taka czysta

Rakowiak - 2 maja 2010, 9:31:35 - *.chello.pl
nas około 370 plus fury i 8 ze Stalowej ... Doping z naszej strony mógłby byc lepszy ale i tak może się podobać ... Cidry też śpiewały prawie cały mecz myślałem że będzie ich zdecydowanie więcej no ale dobre i tyle ... Grajki chyba mecz życia ! Dziękujemy za walkę !! Remis dla nas jak zwycięstwo !! Pozdrawiam !! WIECZNY RAKÓW !

nike - 2 maja 2010, 10:01:01 - *.146.238.218.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Jak Zawisza zawsze byla czysta jak lza to ja jestem Panem Bogiem bo wszyscy w tamtych czasach byli skorumpowani ! A reszta to poprostu nie dala sie zlapac i to wszyscy wiedza tylko malo kto o tym mowi.

Mariusz - 2 maja 2010, 10:22:26 - *.chello.pl
Zawisza wspierany , był czysty, a nie wspierana czy była czysta, jak mozna nie znać historii własnego kraju i nie wiedzieć kim był rycerz ZAWISZA!Po drugie czy remis w Polkowicach był zły ,zycie pokaże , po 3 wpisy Sosnowiczan nikt nie wywiezie punktu z ludowego hmm-z całym szacunkiem dla Was już raz zeszłego roku w meczu o wysoką stawke (uniknięcie baraży ) 3 pkt wywieżliśmy no i Sosnowiec to nie Real Madryt, a i ten traci punkty nawet u siebie.Ale jak będzie życie pokaże , po wczorajszym stylu gry w Polkowicach widze ,że drużyna rozkręca się z meczu na mecz, nie przegrać 8 maja i będzie bardzo dobrze:P.A jak będzie życie pokaże. ZAWISZA TO ON PANIE I PANOWIE!!!!!!!

maxxx - 2 maja 2010, 10:25:46 - *.254.189.78
Kibicow w Polkowicach moze 50 a wiec gdzie wy sie pchacie?Sedzia nas oszukal w ostatniej sekundzie meczu bo boczny podniosl choragiewke a glowny i tak pokazal ze jest gol,a wiec poco sa boczni sedziowie?Ale nie placzemy i teraz jedziemy dac lanie Zaglebiu.

Mariusz - 2 maja 2010, 10:28:32 - *.chello.pl
Zagłębie napisał -Tylko 7 kibiców przyjezdnych z flagą na Ludowym ;], Zagłębie piszesz ze mało, a mi sie wydaje ,że Was nie jeżdzi wiele więcej patrz Koronowo(o utrzymanie) , Janikowo(o awans) hehehe więc bez napinki Panowie-PO(Z)DRO

Zagłębie - 2 maja 2010, 10:45:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mariusz
LOL?
Ja tylko napisałem ze przyjechalo ich 7 i nic nie pisalem ze ich jest malo...

Mariusz - 2 maja 2010, 11:02:33 - *.chello.pl
lol
"Tylko 7 kibiców przyjezdnych z flagą na Ludowym ;]" rozumiem ,że słowo "tylko" oznaczało zachwyt nad tą liczbą . A ja powiem tak szacunek ,że byli! Jak na Jarocin to nie jest zły wynik. Zanim napiszesz pomyśl i martw sie lepiej o liczbe wyjazdową Zagłębia, Narka.
Zawiszo awans jest blisko wierzymy w Was,tylko 8 maja powtórka z poprzedniego roku musi być, lub z tego sezonu z meczu w Radzionkowie!

Mario.G - 2 maja 2010, 11:20:35 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zawisza był najbardziej ubrudzony w tej grupie. A nie został złapany bo jak dobrze pamiętam to sam się wycofał z rozgrywek. Generalnie uważam,że nikt nie kupuje teraz bo nikt nie ma na to odwagi. Poprostu sędziowie są na tym poziomie bardzo słabi. I stąd te wypaczanie wyników. O awans będzie walka do końca. Uważam,że sprawiedliwie by było jakby 4 pierwsze drużyny weszły do pierszej ligi. Ale w mojej ocenie wejdzie Ruch ( duża przewaga punktowa) i Zagłębie( w Sosnowcu nie przegrywają a mają zaje....terminarz)
Pozdr dla normalnych.

Mariusz - 2 maja 2010, 11:27:45 - *.chello.pl
Do Mario G-jak śię wiele nie wie , to sie nic nie mówi, bo teksty typu "Zawisza był najbardziej ubrudzony w tej grupie. A nie został złapany bo jak dobrze pamiętam to sam się wycofał z rozgrywek" są absurdalne , Zawisza wycofał sie z ówczesnej 2 ligi ze wzgledu na decyzje pseudoprezesów gdyż drużyna narzekała na brak środków finansowych.TYLE

Zeta - 2 maja 2010, 11:36:43 - *.chello.pl
Mario.G co ty piszesz,że ZAWISZA był ubrudzony? pomyliło się Tobie z hydro,jak nie jesteś w temacie to nie pisz b(Z)dur.

Górnik - 2 maja 2010, 11:38:52 - *.2.83.70
maxxx jeśli widziałeś przy ostatniej akcji meczu Górnik-Zawisza podniesioną w górę chorągiewkę sędziego asystenta to chyba byliśmy na innym meczu, widzów może 50 hahahahahahah żałosny jesteś, bez was i kibiców zagłębia widzów ok 900 co jak na długi weekend jest liczbą patrząc że Polkowice są niewielkim miastem liczbą niezłą, prawda jest też taka że gdyby Górnik był skuteczniejszy to mecz by się skończył w 45 minucie, i tyle w tym temacie

bolek - 2 maja 2010, 11:42:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hej maxx widzów w polkowicach koło tysiaca.Nie licząc kibiców zagłębia i zawiszy.razem około 1,5 tys.pozdo dla normalnych

Mariusz - 2 maja 2010, 11:44:33 - *.chello.pl
dokładnie tak jak napisał Zeta jeśli chodzi o hydro, ja pisałem o powodach wycofania prawdziwego Zawiszy w latach 90ch którego spadkobiercą jest obecny klub, a jeśli Mario mówi o wieku XXI , to ma namyśli kujawiaka Włocławek(tzw hydrobudowe), na która kibice w Bydgoszczy nigdy nie chodzili , ale afera z hydro ,ma tyle wspólnego z nami ,co Zagłębie Sosnowiec Z Załębiem Wałbrzych

Mariusz - 2 maja 2010, 11:52:52 - *.chello.pl
jean_reno-pamietam wycofanie Zawiszy , ale pisze Zawiszy, a nie o hydrobudowie czytaj post nad Toba , bo widocznie nie czytałeś, a tam jest wyjaśnienie mojej wcześniejszej wypowiedzi-po(Z)drawiam

gaw - 2 maja 2010, 11:53:30 - *.54.142.27
śmieszne jest że polonia bytom wywiesza flagę na jakimś budynku ze 200 metrów od stadionu a cidry dopuszczają i pozwalają na takie coś .

gaw - 2 maja 2010, 12:09:47 - *.54.142.27
zgadza się :}

edo - 2 maja 2010, 12:19:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
awans Radzonków i Polkowice

dssd - 2 maja 2010, 12:19:58 - *.chello.pl
zawisdza gdzie macie swoja flage??? w jarocinie zostawiliscie????hahaha

ST 1971 - 2 maja 2010, 12:22:54 - *.chello.pl
do Gaw:
szacunek dla Ruchu R. ze przy Polonii Bytom jeszcze sa !!!! Wielki szacun!!

ST 1971 - 2 maja 2010, 12:24:49 - *.chello.pl
GKS TYCHY w Legnicy 150 os + 50 Gornik Walbrzych + 15 Cracovia + 10 Sandecja
BYL BEDZIE JEST TYSKI G K S
Pozdro zgody, dzieki za wsparcie !!

fanka 21 - 2 maja 2010, 12:44:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawisza i zagłebie czekaja aby PZPN zabrał Górnikowi punkty za jarocin.Nie ma co czekac trzeba grac a nie ogladac sie na na innych.

DO GAW - 2 maja 2010, 13:08:51 - *.radzionkow.net
Przypomnij sobie gdzie ta cala polonia chodzila na mecze 10 lat temu.

Michał - 2 maja 2010, 13:27:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do Mariusz...
Mówisz to co oficjalnie wiesz....Oficjalna wersja jest tylko medialną wersją. Nie oceniam starego Zawiszy sprzed hydro-czegoś tam bo to były inne czasy i inaczej funkcjonowały kluby. Wszystkie były umoczone. Tylko kwestia skąd byli ludki w PZPN. Teraz Zawisza nie kupuje. I nie uważam żeby był w cokolwiek umoczony. Ale czasy hydro-czegoś tam to są jedne z najbardziej chamskich korupcji w Polsce. Jakbyś popracował tyle lat w PZPN co ja to możesz ze mną dyskutować. Myślicie,że teraz jakoś się zmieniło? Teraz w PZPN sie nie przepycha klubów. Teraz niechcianym się utrudnia życie. W tej lidze najtrudniej jest Zawiszy i Zagłębiu. W PZPNie siedzi jakieś 40% Ślązaków, którzy będą niechcianym zawsze podkładać nogi tych co nie lubią. Nawet nie wiecie jak miałem przeje....gdy się dowiezieli, że pochodzę z Sosnowca. Dałem radę tylko 7 miesięcy z nimi przepracować i musiałem odejść. PZPN już dawno zapomniał o idei sportu. Liczy się INTERES. I najgorsze jest to,że robią w wała przeciętnego kibica. Dlatego podchodzę z dystansem do tego co widzę w rozgrywkach. Nie sugeruj się oficjalnymi wersjami. Tylko tyle Ci powiem. I jeszcze jedno. A na naszym pięknym Euro dopiero będą lody krecone. Generalnie sport powiem Wam, że to jedno wielkie G przez naprawdę wielkie G.

gaw - 2 maja 2010, 13:48:23 - *.54.142.27
nie interesuje mnie to gdzie oni chodzi ale mogę się tylko domyśleć że na R/R , wiem że u nas na Rakowie do takiej sytuacji by nie doszło a prawda jest taka że cidry nie mają ekipy .
,WIECZNY RAKÓW '

lll - 2 maja 2010, 13:51:38 - *.146.170.176.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Brawo dla Gornika za walke do konca.

ZL - 2 maja 2010, 14:16:45 - *.lubin.vectranet.pl
Zawiszy na meczu ok 180 w Polkowicach, Zaglebia 350. Prowadzimy dobry doping, Górnik jeden zryw "Jeszcze jeden". Tylko Zaglebie w tym miescie tylko Zaglebie!

Maati - 2 maja 2010, 14:35:14 - *.2.83.70
ZL normalnie śmiać mi się chce , w tym mieście tylko zagłębie???? a kto to jest zagłębie w tym mieście??? 15 latkowie ???? pod koniec meczu tzw pikniki za śpiewanie tego hasła was wyśmiały i wygwizdały,ludzie się z was śmiali, do was nie dociera że w tym mieście zagłębie jest ludziom obojętne nie mówię że wrogie ale tak samo " ważne" jak Śląsk, Legia, Wisła.....

Lipin 83 - 2 maja 2010, 14:38:35 - *.243.1.116
Dokładnie ZL w tym mieście tylko Zagłębie a gdzie byli kibice Górnika jak stadion to śpiewał?Gdzie jestes ks damko?

ss - 2 maja 2010, 14:38:56 - *.chello.pl
Zagłębie niech się martwi o liczby na wyjazdach a Zawisza o flagi które oddają bez walki ;)
PS.Ciekawe czy kolega nadal byłby taki pospinany gdyby się dowiedział, o dzisiejszej przygodzie HZL ;))

znicz - 2 maja 2010, 15:08:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
PZPN w związku z dużą ilością spadkowiczow z pierwszej ligi Bałtyk i Olimpia Grudziądz przeniesione zostaną do grupy wschodniej na koniec sezonu jeśli spadnie kluczbork to tylko Baltyk

M - 2 maja 2010, 15:29:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie martwcie sie o nasze flagi i nie piszcie kto awansuje bo jeszcze duzo ciekawych meczy TYLKO ZAWISZA BYDGOSZCZ

beata 21l - 2 maja 2010, 15:45:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Małolaty wolą kibicowac Zagłębiu w polkowicach niz górnika to dziwne.Wiecie co ja wolę chodzic na górnikai ciesze się ze mamy spokój na naszym stadionie.

Kasar - 2 maja 2010, 15:59:33 - *.2.83.70
Lipin 83, kibice Górnika was najzwyklej w świecie OLALI, a po meczu was wygwizdali za te śmieszne przyśpiewki " w tym mieście tylko zagłębie" jeśli byłeś na tym meczu to musiałeś to widzieć i słyszeć prawda jest taka że zagłębiu w tym mieście kibicuje grupa małolatów

KS Damko - 2 maja 2010, 16:20:45 - *.ssp.dialog.net.pl
Kolega Lipin 83 szukałeś mnie w wpisach z meczu wczorajszego Górnik-Zawisza to mnie znalazłeś byłem na meczu i widziałem jak rozwieszaliście te swoje śmieszne flagi na bramie odzielającej trybune małą od płyty boiska i powiem ci ze jesteście smieszni ze w Polkowicach tylko zagłebie 04 lubin w karju jest tylko jedno zagłębie sosnowiec i do nich ma wiekszy szacunke niż do was wielkie zagłebie 04 lubin, to samo się tyczy kibiców Zawiszy, a co się tyczy wypowiedzi 15 latków jakie słyszałem to że wspieramy zgodę, jak byście nie mieli zgody z Zawisza to by was zmiotła z mapki kibiców smieszne lubinki w Polkowicach tylko i wyłoncznie Górnik Polkowice,zgadzam się z Kasar ze ta smieszna grupka kibiców zagłebie stała na trybunie zamista wspierać zawisze w klatce i to jest wspieranie smiech na sali szacunke dla kibiców zawiszy za gorący doping na meczu a lubinki kibicujcie sowjemu zagłebie w lubinie a nie w polkowicach

fanka - 2 maja 2010, 16:56:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiscie Byłam

jean_reno - 2 maja 2010, 16:59:02 - *.chello.pl
W kraju jest Zagłębie i jest też KGHM Nasze Podatki Lubin;)

hunter76 - 2 maja 2010, 20:03:22 - *.147.116.11.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Kto był w Polkowicach wie jak było ,Zawisza,Zagłębie i długo nic....kilku wąsów pojedyncze okrzyki-po co wy gracie jak wy kibiców nie macie?-i mówię to jako mieszkaniec Polkowic.A tobie reno już kiedyś napisałem żebyś zmienił lekarza...Pozdrowienia dla braci ZB&ZL.

ten - 2 maja 2010, 20:10:45 - *.2.83.71
hunter76 jesteś pewny że byłeś na tym meczu albo ślepy jesteśjak kibiców nie widzisz

hunter76 - 2 maja 2010, 20:15:38 - *.147.113.54.nat.umts.dynamic.eranet.pl
byłem w klatce z Zawiszą nadal chcesz polemizować czy macie kibiców? ilu wąsów było na meczu z kandydatem do awansu 500? tylu co wy macie gapiów jest ochrony przy kasach na DA .dziękuję -dobranoc.

ksg bolo - 2 maja 2010, 20:26:52 - *.2.83.71
Górnik dał sobie rade bez LUBINKÓW my kibicujemy Górnikowi ich nie prośimy tak jak oni flagi wywieszają w Polkowicach i proszą o wsparcie sam byłem i kibicowałem dla Zgłębia bo jestem z tego regionu pozdrowienia dla normalnych kibiców

ten - 2 maja 2010, 20:31:44 - *.2.83.71
nam wystarcza a tobie to przeszkadza to nie chodz na mecze Górnika nikt nie będzie za Tobą płakać

fanka 21 - 2 maja 2010, 20:34:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem z polkowic i kibicuje Zaglebiu ale denerwują mnie przyspiewki typu ze w tym miescie tylko zagłebie.Macie swoje wielkie miasto wiec sie odwalcie od naszego miasta .Moze nie mamy klubu kibica ale nasz kocha`ny klub i tak wygrywa i wiem jedno klub kibica napewno powstanie predzej czy puzniej :Pozdrawiam

ksg bolo - 2 maja 2010, 20:45:39 - *.2.83.71
w tym mieście tylko Górnik Polkowice

hunter76 - 2 maja 2010, 20:46:27 - *.147.105.55.nat.umts.dynamic.eranet.pl
poszedłem bo była zgoda ,ale ty tego nigdy nie zrozumiesz ...a 10 zł to lepiej przepić niz stracić na oglądanie tego czegoś ...

kllll - 2 maja 2010, 20:54:46 - *.182.171.249.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Gdyby inne kluby mialy takiego sponsora jak KGHM to jestem tego pewny ze co roku ten klub gralby o mistrzostwo a wy niestety tylko o utrzymanie badz o awans z 2 ligi !

hunter76 - 2 maja 2010, 21:00:05 - *.147.105.55.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Gdyby twoje IQ było chociaż o czterdzieści oczek większe wiedział byś że KGHM to nie caritas żeby sponsorować byle kogo,Stolicą Miedzi jest Lubin,-Zagłębie Lubin.

Emeryt - 2 maja 2010, 21:04:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Górni Polkowice w Polkowicach

ten - 2 maja 2010, 21:11:18 - *.2.83.71
hunter76 zebyś się tylko nie upił zabardzo za 10zł

kibic - 2 maja 2010, 21:19:19 - *.2.83.71
Brawo Górnik i jeszcze raz Górnik pozdrawiam kibiców Górnika Polkowice niech se piszą co chcą i tak 1Liga 1Liga 1Liga

klll - 2 maja 2010, 21:21:59 - *.182.171.249.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Stolica Miedzi Lubin...? Macie pod soba czyli w okolicach Lubina tylko dwa szybiki a a reszta z nich czyli 90% znajduje sie na terenie Polkowic tak wiec to my dalismy wam chleb.Gdyby nie KGHM to miejsce zaglebia byloby w 5-6 lidze !

ksg bolo - 2 maja 2010, 21:23:32 - *.2.83.71
kibic-zgadzam się z Tobą

Górnik - 2 maja 2010, 21:30:14 - *.2.83.70
hunter76 widzę że tak bardzo kibicujesz ZL że może w ramach uwielbienia robisz im dobrze, twoja sprawa komu kibicujesz, a na meczu z kandydatem do awansu czyli z Ruchem Radzionków było 1100 osób a że na Zawisze przyszło mniej?? lepiej sobie nad jeziorko pojechać niż oglądać huntera i jego kolegów, zresztą jak byś miał choć trochę oleju w głowie to byś widział że piłkarsko Górnik bardziej pasuje do 1 ligi niż Zawisza nie wspominając o Ruchu Radzionków, choć do Zawiszy bynajmniej nic nie mam, ogólnie chłopie jeździj sobie na Dialog czy co tam arena, kibicuj twardo a na temat Górnika nie wypowiadaj się tak jak my nie robimy tego na temat zagłębia

Chrobry gł - 2 maja 2010, 21:33:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibicuje Górnikowi aby wszedł do 1 ligi.pozdro

hunter76 - 2 maja 2010, 21:41:04 - *.147.105.55.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Widzę że chciałeś blysnąć, ale ci nie wyszło ,pewnie szyby koło Rudnej czy Głogów głęboki to tez Polkowice twoim zdaniem ? jeśli jestes kretem to wiesz że wszystkie szyby czy ZG Polkowice,ZG Rudna,ZG Sieroszowice sa własnością KGHM z siedzibą w LUBINIE.Czy sie ci to podoba czy nie Zagłębie Lubin zawsze było jest i będzie kojarzone z KGHM-em.Sądzę że powinieneś raczej sie martwić o 3,5 miliona długu w ZUS-ie twojego Górnika ,niż o ZL.

GorPol - 2 maja 2010, 21:43:15 - *.182.171.249.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Dzieki Chrobry gl, macie ciekawy zespol ktory liczy sie w walce o awans do 2 ligi i wygracie ta batalie z Gornikiem Walbrzych. Szczerze zycze Wam awansu. Pozdrowienia dla kibicow Chrobrego Glogow.

fanka - 2 maja 2010, 21:47:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hunter ty jestes z polkowic człowieku znam cie bardzo dobrze

hunter76 - 2 maja 2010, 21:50:41 - *.147.105.55.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Przecież na tej wiosce wszyscy się znamy,a jak blisko mnie znasz?

fanka - 2 maja 2010, 21:52:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobrze bede na następnym meczu górnika mozemy sie umówic

Górnik - 2 maja 2010, 21:53:54 - *.2.83.70
Hunter, dokładnie wszystkie szyby ZG Rudna i wszystkie ZG Polkowice- Sieroszowice oprócz Głogowa głębokiego leżą na terenie Gminy Polkowice, to tak dla twojej wiadomości,choć oczywiście własnością gminy nie są, to fakt a czy ZL kojarzone jest z KGHM?? ja słyszałem że kojarzą ich z kupionym mistrzostwem z 1991 roku i z podejrzeniami o czystośc mistrzostwa z 2007 roku,ale może to tylko plotki hehehe a o Górnika się nie martw, damy sobie radę

hunter76 - 2 maja 2010, 21:55:10 - *.147.105.55.nat.umts.dynamic.eranet.pl
nie chodzę na takie coś ale zapraszam na DA w Lubinie .

hunter76 - 2 maja 2010, 21:59:01 - *.147.111.86.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Weż sie chłopie już nie ośmieszaj ,kto jak kto ale wy o korupcji wiecie najwiecej- nieprawdaż ?Dragan i kilka lat machlojek ...z tym właśnie kojarzy sie Górnik w Polsce.Patrz na siebie i nie oskarżaj innych .

hunter76 - 2 maja 2010, 22:07:18 - *.147.111.86.nat.umts.dynamic.eranet.pl
powiedz mi @Kill komu kibicujesz? przypuszczam że albo Chrobry albo Miedż, nie żebym miał coś do was ale wyczuwam ogromny kompleks mniejszości wiejskiej...

klll - 2 maja 2010, 22:15:34 - *.182.164.238.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Komu? Swojemu Gornikowi, tu sie urodzilem' tu mieszkam i tu kibicuje swojej druzynie. Gdybym juz faktycznie mial komus kibicowac to juz predzej wybralbym takie zespoly jak Lech czy Wisla bo te zespoly jak na nasz kraj maja renome.

KS Damko - 2 maja 2010, 22:21:53 - *.ssp.dialog.net.pl
W Polkowicach tylko i wyłącznie Górnik Polkowice Lubinki maja swoja wioche zwana Lubinem i Dialog Arena bo jak by nie KGHM i Dialog to by stadionu na wiosce Lubin nie było by.Górnik Polkowice po życia kres i tylko Górnik Polkowice a nie jakieś śmieszne Zagłbie 04 Lubin

klll - 2 maja 2010, 22:26:16 - *.182.164.238.nat.umts.dynamic.eranet.pl
I jak zwykle 40 tys kary to KGHM zaplaci. Czy to jest normalne ?!

jean_reno - 2 maja 2010, 22:31:46 - *.chello.pl
skarb państwa zapłaci, tak jak z Bajorem było.

wulkan - 2 maja 2010, 22:46:43 - *.146.86.53.nat.umts.dynamic.eranet.pl
kibice z POLKOWIC olejcie Zagłębie czy oni chociaż raz przyjechali pokibicować GORNIKOWI nie .Przyjechali pokibicować Zawiszy a nie POLKOWICOM jacy to nasi przyjaciele

3Liga - 2 maja 2010, 23:07:03 - *.204.109.23
ŚlęzoGawin ..czekamy

hunter76 - 3 maja 2010, 10:46:44 - *.146.8.132.nat.umts.dynamic.eranet.pl
brawo Damko na 90 minut krzyczysz głośno szkoda że na stadionie tego nie krzyknąłeś kibicu piknikowy.

Górnik - 3 maja 2010, 10:46:59 - *.2.83.70
hunter to prawda korupcja była w Górniku i nikt tego nie kwestionuje ale mielismy dobrych nauczycieli z Zagłębia, no bo skąd Dragan, dyrektor Lulek??? z jakiego klubu do nas przyszli??

Mariusz - 3 maja 2010, 11:18:14 - *.chello.pl
Wielkie Podziękowania za wsparcie dla naszych przyjaciół z Wielkiego Zagłębia Lubin! Braci Się Nie Traci Te Słowa Mówią Wszystko Pomimo Kilometrów Trzymamy Się Blisko!!! A czy to żle że chłopaki z Polkowic kochaja Zagłębie? Czy to źle , że w meczu z Janikowem cżęść Janikowa wspiera Zawisze , Że kibice BKS-u nie kibicują podbeskidziu itd- Serce nie powiesz kocham inną drużyneONO JEST WIERNE JEDNEJ SWOIM PRZYJACIOŁOM i TYLE

hunter76 - 3 maja 2010, 11:29:17 - *.146.11.44.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Kolego Górnik ja nie chcę was obrażać ,nie chciałem pisać o korupcji ale zmusili mnie do tego twoi koledzy z 90 minut ,dobrze wiesz że w Polsce nie ma czystych klubów,są tylko takie które odpokutowały i te które nadal się ślizgają .A co do meczu powiedz mi dlaczego sędzia uznał bramkę w 94 minucie skoro liniowy podniósł spalonego? przecież takie coś zawsze wypłynie tylko kwestia czasu? czyżby nauczka poszła w las?..

klll - 3 maja 2010, 12:17:32 - *.146.120.80.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Gdzie ty tam widziales chlopie podniesiona chragiewke? Widze ze juz nie macie sie czego czepic, brameczka byla prawidlowo zdobyta ale czuje ze zaraz zaczniecie sie doszukiwac czy zmiany byly prawidlowo przeprowadzone.Hunter wez sie lepiej ty chlopie za kibicowanie a nie za sedziowanie.

klll - 3 maja 2010, 12:35:31 - *.146.120.80.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Hunter zapraszam do okulisty hehe.Pewne chlopczyku zobaczyles polska flage z okazji 1 Maja ty wielki lubiniaku.

hunter76 - 3 maja 2010, 12:39:59 - *.146.7.170.nat.umts.dynamic.eranet.pl
poczekaj aż wydrukują super sportowy tygodnik Polkowicki to sie dowiesz kto widział flagę ? Swoją drogą idż juz do paulinki się dopić...

klll - 3 maja 2010, 12:53:59 - *.146.123.117.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Ja jestem tylko zwyklym kibicem Gornika Polkowice i nie wybieram sobie innych druzyn, a kibicuje Gornikowi bo tu mieszkam. Hunter moze lepiej przeprowadz sie z Polkowic do Lubina to bedziesz mial blizej. A swoja droga twoji pilkarzyki z ZL powinni buty czyscic takim zespolom jak Wisla,Lech,Legia, czy Slask.

Górnik - 3 maja 2010, 13:31:43 - *.2.83.70
Hunter i ja bynajmniej nie chce obrażać Ciebie jako kibica ZL, ale nie zgodzę się z Tobą że sędzia podniósł chorągiewkę bo raz że jej nie podniósł a dwa o spalonym być nie mogło z bardzo prozaicznego powodu, zawodnicy Zawiszy przyznam że zupełnie nie wiem dlaczego nawet nie próbowali łapać na spalonego, masz rację w Polsce nie ma chyba czystych klubów,co do samego ZL sam mam wielu znajomych kibicujących ZL w tym działających w Boysach i działających przy oprawie, oni szanują mój wybór przy kibicowaniu ja ich i jak wspomniałem dużo wcześniej do Zawiszy jak i ZL nie mam nic, szanuję także Twój wybór w wyborze swojego klubu i Twoich barw

ksg bolo - 3 maja 2010, 13:48:38 - *.2.83.71
hunter76 widziałeś jak sędzia podniósł chorągiewke pytałeś się go dla czego moż sygnalizował ze piłka przeszła przez linie bramkową Bo było tam wielkie zamieszanie pod bramką hoć osobiście ja tego nie zauważyłem

wit - 3 maja 2010, 15:49:43 - *.pogodanet.pl
jestescie chorzy

Rafał - 3 maja 2010, 16:51:20 - *.chello.pl
Bramkarz Górnika ewidentnie popchnął ostatniego zawodnika Zawiszy zamykającego akcję(nr25),co umożliwiło w znacznym stopniu dotarcie piłki wprost na głowę Jasińskiego.To fakt,ale kolejnym faktem jest ten iż Zawisza bronił się zbyt radykalnie i chaotycznie.MAm też pytanie jeśli z pierwszej ligi polecą 4 zespoły "wschodnie" to co wtedy?? Ile zespołów spada a ile awansuje z II ligi zachodniej? Czy może po prostu zostaną jakieś kluby przeniesione na wschód,z drużyn które aktualnie graja w grupie zachodniej...

Elana - 3 maja 2010, 17:31:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiecie co chciałbym aby górnik awansował do 1 ligi,byłem w tym miasteczku i jest bardzo ładne i ludzie są bardzo uprzejmi.Pozdro dla górnika

Elana - 3 maja 2010, 17:54:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kochani skąd jest ten Hunter76 miesza w serwisie 90minut.pl.nikt go nie lubi.wypisuje głupoty we wszystkich klubach.

hunter76 - 3 maja 2010, 18:18:16 - *.147.100.196.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Czytaj ze zrozumieniem to będziesz wiedział skąd jestem? wypisuje głupoty? byłem na meczu ,widziałem i mam swoje zdanie, a ty raczej napisz coś o Elanie bo to jest serwer sportowy a nie matrymonialny KOCHANY.

luki Górni - 3 maja 2010, 18:33:34 - *.ssp.dialog.net.pl
do Rafał:
jeżeli z I ligi polecą 4 zespoły "wschodnie" to w tym przypadku z II ligi wschodniej spadnie 6 zespołów do III ligi a z zachodniej polecą tylko 2 drużyny. Zawsze będzie tak że z obu grup drugoligowych do I ligi wejdą po 2 drużyny bez względu na spadkowiczów z zaplecza ekstraklasy. Polecam Ci portal www.2lz.ubf.pl tam nie tak dawno był artykuł na ten temat i do tego aktualnie masz zakreślone na czerwono zespoły z zachodu które spadną do III lig

Elana - 3 maja 2010, 18:33:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słuchaj a moze jest jeszcze jeden Hunter nie mówie ze własnie to ty.pozdro

Elana - 3 maja 2010, 18:39:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak jestes z polkowic to szacun dla ciebie lubie to miasto.

lukiGórnik - 3 maja 2010, 18:40:20 - *.ssp.dialog.net.pl
do Rafał:
ten artykuł o spadkach i awansach jest na 10 stronie 2lz.ubf.pl

lukiGórnik - 3 maja 2010, 18:42:31 - *.ssp.dialog.net.pl
W związku z tym, że w obecnie w strefie spadkowej I ligi nie ma drużyn, które mogłyby w przyszłym sezonie rywalizować w drugiej lidze grupy zachodniej na chwilę obecną spadają tylko dwie drużyny. Drużyny z pierwszej ligi, które mogłyby grać w grupie zachodniej drugiej ligi to: Flota Świnoujskie, Warta Poznań, GKP Gorzów, Pogoń Szczecin, MKS Kluczbork, Górnik Zabrze, Podbeskidzie Bielsko-Biało i GKS Katowice.
Maksymalnie z pierwszej ligi mogą spaść cztery drużyny. Jeżeli w strefie spadkowej pierwszej ligi znajdzie się jedna z wyżej wymienionych drużyn to z naszej ligi spadną trzy drużyny. Jeżeli w strefie spadkowej pierwszej ligi znajdą się dwie z wyżej wymienionych drużyn to z naszej ligi spadną cztery drużyny drużyny, itd.Aby wiedzieć na bieżąco ile drużyn z drugiej ligi zachodniej spadłoby w danej chwili do trzecich lig wystarczy śledzić tabelę na naszym portalu. Kluby które spadają są zaznaczone zawsze kolorem czerwonym.Liczba drużyn, która awansuje do drugiej ligi zachodniej z trzecich lig jest niezmienna i wynosi cztery. Na chwilę obecną do naszej ligi awansowałyby takie kluby jak: Górnik Wałbrzych, Polonia Nowy Tomyśl, Ruch Zdzieszowice i Chojniczanka Chojnice

Elana - 3 maja 2010, 18:57:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobrze piszesz luki.tylko boje sie ze spadnie moja Elana Toruń.

lukiGórnik - 3 maja 2010, 19:59:59 - *.ssp.dialog.net.pl
cos mi sie wydaje ze Elana nie spadnie bo dla mnie pewniakami do spadku są Ślęża Wrocław i Unia Janikowo. Przewiduje ze dojdzie do tego ze z I ligi poleca 4 zespoły do II ligi wschodniej bo Podbeskidzie B-B i MKS Kluczbork powinny sie utrzymać a walka o byt rozegra sie miedzy Wisłą Płock a Górnikiem Łęczna

R/R - 3 maja 2010, 20:22:48 - *.static.akk.net.pl
dla WSZYSTKICH anty RR
Moze nie ma nas za duzoo ale wazne ze w ogole jestesmy i pamietajcie moze i w cieniu pb alee zawsze bedziemy!! BYTOM PÓŁNOC RUCH RADZIONKOW!

Rafał - 4 maja 2010, 8:56:02 - *.chello.pl
Ok dzięki za informację panie kolego:D Trochę to wszystko niesprawiedliwe,żeby aspekty geograficzne decydowały o czyimś spadku bądź nie.Moim skromnym zdaniem 2 liga powinna liczyć co najmniej 20 drużyn i grać powinny w niej zespoły z całej Polski.

mati - 4 maja 2010, 19:37:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1.Ruch
2.Zagłebie
3.Zawisza
4.Górnik

KSG bolo - 5 maja 2010, 17:11:58 - *.2.83.70
1.Ruch 2.Górnik 3Zawisza 4Zagłębie

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas