[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


6 maja 2010, 20:24:01 - bartus
Rzecznik dyscyplinarny PZPN zbada okoliczności spotkania Lechia - Piast

Komisja Ligi Ekstraklasy SA zwróciła się do rzecznika dyscyplinarnego PZPN o zbadanie okoliczności sobotniego spotkania Lechia Gdańsk - Piast Gliwice. Spotkanie to wygrał walczący o utrzymanie Piast Gliwice.

Komisja Ligi powołuje się m.in. na decyzję bukmacherów, którzy wycofali mecz ze swojej oferty. Przed 27. kolejką Lechia była już pewna utrzymania, natomiast Piast walczy o uniknięcie spadku. Przed rokiem sytuacja była odwrotna - w ostatniej kolejce zajmujący bezpieczne miejsce w tabeli Piast przegrał u siebie z Lechią 0-2, dzięki czemu zespół z Gdańska nie spadł do I ligi.

- Ja tego meczu nie widziałem. Rozmawiałem jednak z trenerem oraz członkami zarządu i nikt nie miał żadnych zastrzeżeń co do sportowego przebiegu tego spotkania. Lechia gra po prostu ostatnio bardzo nierówno - powiedział właściciel większościowego pakietu akcji Lechii Andrzej Kuchar.


źródło: własne / PAP / Gazeta.pl

Necro - 6 maja 2010, 20:24:27 - *.szczecin.mm.pl
Mecz sprzedany !

kulesza - 6 maja 2010, 20:25:51 - *.217-171-48.tkchopin.pl
Cała Polska widziała, że mecz był czysty

Andy - 6 maja 2010, 20:26:36 - *.217-171-54.tkchopin.pl
przecież Lechia to jedyny czysty klub w polskiej piłce

ej joł - 6 maja 2010, 20:27:10 - *.devs.futuro.pl
Puscili mecz, zeby spuscic arke.
Wiekszej krzydy nie mogli zrobic odwiecznemu rywalowi :]

m - 6 maja 2010, 20:27:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz był podejrzany ale z drugiej 2 słupki Lechii- specjalnie w niego nie strzelali... Trudno rozstrzygnąć...

coroner - 6 maja 2010, 20:27:41 - *.ssp.dialog.net.pl
nie sprzedany tylko odpuszczony (rewanż za ubiegły rok)

ze - 6 maja 2010, 20:27:58 - *.chello.pl
A prokuratorzy wrocław łapia płotki...bo na wieksze sprawy są za słabi.....ot i cała liga...i całe Polskie prawo

Poss - 6 maja 2010, 20:28:16 - *.chello.pl
Takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem, zaintersowanie tym meczem Komisji Ligi również nie jest przypadkiem. Coś jest na rzeczy, a jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... zobaczymy co wyniknie.

APZ - 6 maja 2010, 20:29:21 - *.ssp.dialog.net.pl
Rzecznik oczywiście wyda wyrok, że mecz był czysty.
Tak jak bajor dostał licencję ...(za zasługi dla smudy)

turysta80 - 6 maja 2010, 20:29:35 - *.adsl.inetia.pl
obustronny walkower??

obiektywny - 6 maja 2010, 20:29:46 - *.net.inotel.pl
Puchar Fair Play dla Lechii...

tede - 6 maja 2010, 20:29:56 - *.proxnet.pl
Spuscic obu za machloje z poprzedniego i obecnego sezonu!!!

KUNIK - 6 maja 2010, 20:30:22 - *.243.219.191
Jak to mówili w PRL-u NA UKŁADY NIE MA RADY!!! LECHIA - 10ptk..

kibic - 6 maja 2010, 20:30:27 - *.ssp.dialog.net.pl
Sprzedali!

coroner - 6 maja 2010, 20:30:37 - *.ssp.dialog.net.pl
nie sprzedany tylko odpuszczony (rewanż za ubiegły rok)

selo - 6 maja 2010, 20:30:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po -10 za kupczenie...

Bytom - 6 maja 2010, 20:34:42 - *.net.stream.pl
Podobny mecz do Lazio : Inter to byl tylko rewanz za rok mecz w tamtym sezonie

MAG - 6 maja 2010, 20:34:43 - *.gdynia.mm.pl
Po co ten szum. Nic nie zrobią. Kład był a na układy nie ma rady. Lechia od lat tak ciągnie. Karają tylko płotki i śledzie

PIAST - 6 maja 2010, 20:36:02 - *.chello.pl
Piast powinien wyjsc na murawe , przegrac 5-0 , najlepiej gdyby pilkarze sie polozyli. Wtedy nikt nie mialby watpliwosci. Pilkarze Piasta wygrac tego meczu nie mieli prawa bo ta cala nagonka medialna trwala od tygodnia. I to jest skandal ze media chca wplywac na wyniki meczow piszac bzdurne artykuly w ktorych niemal zadaja zeby ten mecz Piast przegral.

Gks Piast - 6 maja 2010, 20:38:24 - *.gl.digi.pl
a Jadze też oddali puchar?nich się zajmą tymi bramakami ze spalonego bo Piast ostatni 3 takie stracił

Normalny - 6 maja 2010, 20:38:51 - *.adsl.inetia.pl
A kiedy kluby ekstraklasy mają ogrywać rezerwy i ćwiczyć różne ryzykowne warianty taktyczne jak nie w meczach o pietruszkę.

zakrecona - 6 maja 2010, 20:39:36 - *.gmk.net.pl
Coroner ma racje to jest rewanz za ubiegly rok ale zauwaznie tez ze nie pilkarze juz stalaja mecze a sami sedziowie hehee

Piastol - 6 maja 2010, 20:40:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wygrali, no i co z tego??? Dlaczego akurat Piast jest niedoceniany? Dlaczego gdy Lechia zagra slabszy mecz to jakies pretensje??
Zycze Lechii rychlego wystepu w europejskich pucharach juz na nowym stadionie, a Piastowi wielu, wielu lat w Ekstraklasie.

JARO ZE ŚL - 6 maja 2010, 20:41:21 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Może zajmą się meczem Arka - Bełchatów. Tam to były jaja

pablos - 6 maja 2010, 20:42:26 - *.46.51.11
2 słupki Lechii: jakby zamiast słupków były bramki, to wtedy by jeszcze 3 brameczkę Piastowi podarowali ;]

Obrzydliwy - 6 maja 2010, 20:42:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
m :
Przestań z tymi słupkami. Nawet jakby wpadł gol dla Lechii, było wystarczająco dużo czasu, aby sprowokowac jakieś zamieszanie w polu karnym gospodarzy i wyprostowac rezultat na właściwy.
Sam pamiętam taką kuriozalną sytuację w Zabrzu. Kiedyś ŁKS miał wygrac z Górnikiem. Przypadkiem Bałuszyński strzelił wyrównującego gola na 1 - 1, niedługo potem na wysokości zadania stanął Marek Bęben wrzucając sobie piłkę do bramki niczym wytrawny siatkarz - komedia na kółkach.

niebieski - 6 maja 2010, 20:45:24 - *.netcorp.pl
Popieram jak najbardziej to co napisał PIAST i m.Wszyscy tylko kupili!sprzedany!to może teraz jak nie idzie kupować meczy to wystarczy ostawiać na dużą kasę u buków i w ten sposób wyeliminuje się rywala do utrzymania.Bądźmy poważniejsi...PZPN i cała ta LIGA niech zbadają lepiej cuda jakie robili na naszych boiskach sędziowie!Niech się odezwie teraz jeden kibic,którego klub nie został pozbawiony punktów przez czarną mafię i nieudaczników z gwizdkami,i chorągiewkami.PozdRo.

raf - 6 maja 2010, 20:46:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sz.P Kuchar- zamiast zamiatac wszystko pod dywan pokaz Pan ze nie bawisz sie w jakies machlojki - dziecko wiedzialo wynik tego meczu juz przed rozpoczeciem!

vv - 6 maja 2010, 20:46:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chcialem do napisac ale JARO ZE ŚL. mnie uprzedil.... niech zajma sie meczem dzisiejszym ARKi !!!!

m.m - 6 maja 2010, 20:47:29 - *.broker.com.pl
Niech Rzecznik sprawdzi też mecze Polonia - Jagielonia , Arka - Bełchatów

zakupy - 6 maja 2010, 20:49:43 - *.chello.pl
ha ha ha ... teraz tak będzie w całej europie - mecze układane i wycofywane z bukmacherki :D

Derek - 6 maja 2010, 20:49:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co w wyżej wymienionych meczach było niezwykłego ?! i Polonia - Jaga i Arka - GKS normalne, czyste mecze.

pablos - 6 maja 2010, 20:53:39 - *.46.51.11
Wystarczy popatrzeć na skład z meczu z Polonią, żeby stwierdzić że Jaga grała ławką, oszczedzając większość kopaczy na PP. Taka już strategia Probierza....

fgh - 6 maja 2010, 20:57:34 - *.igloonet.pl
i tak cudownie sie dzieje ze pol tabeli walczy o utrzymanie, nie dziwie sie skoro druzyny z spokojne o byt bezwstydnie puszczają mecze. chlopy wy jaj nie macie nie chce wam sie gonic z ostatnia druzyna w tabeli !! szkoda, jakos w normalnych zachodnich ligach najgorsze druzyny ktore mialy cien szansy na utrzymanie i tak przegrywaly bo sa poprostu slabsze a u nas slabszy kombinuje nieczysto

dzony - 6 maja 2010, 21:00:22 - *.ssp.dialog.net.pl
degradować lechię i piasta

DEDE - 6 maja 2010, 21:01:16 - *.adsl.inetia.pl
W zeszłym sezonie Piast odpuszczając Lechii spuścił KSG. Teraz betoniara w ramach rewanżu przy okazji zagrała Arce na nosie. Jeżeli mecz jest wycofywany z zakładów u buka to pewnie większość piłkarzy sama stawiała na Gliwiczan a kto wie najlepiej jak nie oni. Zresztą Lechia i tak skończy w II dziesiątce co oznaczac bedzie mniej kasy od C+. Wyjazdy Koronai Bełchatów a na koniec Jaga u siebie. Z 1 punkt ugrają

jk - 6 maja 2010, 21:06:36 - *.lublin.mm.pl
zniszczyć PZPN

Rys - 6 maja 2010, 21:08:10 - *.eimperium.pl
A może by tak sprawdzić Szulca i jego sędziowanie w meczu Piasta z Wisłą. Te 3 gole których nie powinno być. Tatuś poprosił Szulca żeby ratować Polonię

czerkasow - 6 maja 2010, 21:09:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
śmiechu warte

Benek - 6 maja 2010, 21:10:36 - *.legnica.vectranet.pl
Prokurator niech się zajmie meczem Wisła - Piast. Tam Wisła zdobyła niezgodnie z przepisami trzy gole i było git i uczciwie. Jak widać mamy w lidze równych i równiejszych. Ci drudzy mogą liczyć na więcej.

! - 6 maja 2010, 21:14:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia - Jagiellonia też muszą w takim razie zbadać. Lechia przynajmniej wystawiła optymalny skład...

Siempre-fi - 6 maja 2010, 21:17:23 - *.e-wro.net.pl
A jeśli w sobote Śląsk przegra w Gliwicach to Odra wygra w Lubinie coś mi się tak widzi ... ale prorokiem nie jestem ;)

Obrzydliwy - 6 maja 2010, 21:21:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadza się, Piast w meczu z Wisłą został skrzywdzony przez sędziego w sposób haniebny, ale w niczym to zmienia faktu, że w Gdańsku był rewanż za zeszły rok.

Raf - 6 maja 2010, 21:21:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeny to że Lechii nie chcialo sie grac albo nie mieli motywacji nie oznacza ze od razu sprzedali mecz moze po prostu odpuscili a to nie jest karane

Benek - 6 maja 2010, 21:23:05 - *.legnica.vectranet.pl
Nieuznawanie strzelonych zgodnie z przepisami goli Piasta (gol Biskupa w meczu z Koroną), uznawanie goli strzelonych Piastowi po spalonych (2 w meczu z Wisłą, jeden w meczu Polonią) również wymaga obserwacji prokuratora.
To dochodzenie to kolejny klocek układanki pt. "Spuścić Piast do I-ligi". Rzuca się temu klubowi kłody pod nogi i buduje nerwową atmosferę przed kluczowymi meczami ze Ślaskiem, Arką i Cracovią.

biała dama - 6 maja 2010, 21:24:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A moze sprawdzic mecz : Cracovia - Jagiellonia , tez podejrzany .... itd . Stop bzdurom !

RTS - 6 maja 2010, 21:29:26 - *.opera-mini.net (*.113.179.131)
LECHIA out z Ekstraklasy! Gdynia dacie rade!

gunnar - 6 maja 2010, 21:30:34 - *.dip.t-dialin.net
W tym sezonie definitywnie sprzedane/oddane mecze:
Lechia - Wisla 2x Puchar + Liga
Polonia W. - Jagiellonia
Arka - Belchatow
Lechia - Piast
Polonia B. - Piast

tede - 6 maja 2010, 21:30:48 - *.proxnet.pl
no tak Piast leci to od razu spisek smiech na sali troche pokory slabizna najwieksza w tej lidze wiec z czym do ludzi?

Euvekre - 6 maja 2010, 21:31:33 - *.adsl.inetia.pl
Widac ze wiekszosc z was nawet meczu nie ogladala ale wie ze byl ustawiony . Jesli juz komentujecie to prosze o troszke wiedzy na dany temat .
Lazio-Inter to byl mecz oddany . A co do Lechii to grala solidnie. Nie wysmienicie ale rowniez nie wybitnie slabo.

zks - 6 maja 2010, 21:31:56 - *.095.c66.petrotel.pl
brawo!!! wszyscy widzieli przekret

ja - 6 maja 2010, 21:32:20 - *.chello.pl
Polonia W-wa - Jagiellonia 2;0
Lechia - Piast 0;1
Arka - Bełchatów 2;1
3 sprzedane mecze na 100%.

Obrzydliwy - 6 maja 2010, 21:42:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę, że licytowanie się kto odpuścił więcej meczy nie ma najmniejszego sensu. Dramatem jest, że takie zdarzenia mają miejsce.
Nie nazywałbym też tego procederu sprzedawaniem, to zwyczajna wymiana przysług; która niestety nie będzie miała końca.

panika - 6 maja 2010, 21:42:38 - *.chello.pl
no to teraz się zacznie

Metju - 6 maja 2010, 21:44:26 - *.chello.pl
Jesteście dziwni bo kierujecie się przypuszczeniami nawet na których ja mogę stwierdzić, że dzisiaj PGE puściło mecz z Arką a czemu bo sytuacja w tabeli i tyle.

velon11 - 6 maja 2010, 21:46:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mecz Arka- GKS to dopiero był widzialny, doniosły przekręt.

Zin - 6 maja 2010, 21:47:21 - *.opera-mini.net (*.132.248.113)
Tu nie chodzi ze lechia przegrala, bo przeciez to moglo sie zdarzyc, tu chodzi o to ze kilka dni przed meczem kibice i buki wiedzieli jaki bedzie rezultat a to sie nazywa 'ustawieniem meczu'
mimo ze jaga czy belchatow takze wtopili to w tym wypadq nie pojawili sie odwazni 'znawcy' stawiajacy tysiace pln'ow u buqw na zwyciestwo teoretycznie slabszych zespolow...
To tyle w temacie

Metju - 6 maja 2010, 21:49:38 - *.chello.pl
Okej zgadzam się tylko wszystko zaczęło się od tego kiedy Piast "puścił" mecz Lechii w Gliwicach żeby górnik spadł a górnik bez względu na wynik tego meczu i tak by spadł trochę chore myślenie jak na te czasy.

drdd - 6 maja 2010, 21:49:46 - *.adsl.inetia.pl
Meczu nie sprzedaje się w ostatniej sekundzie. Ci co piszą o Arka-Bełchatów chyba nawet go nie widzieli. Ile piłek wyjął Sapela? Już betoniara manipuluje. Żeby wam obi zamkneli, pustaki

velon11 - 6 maja 2010, 21:51:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Druga sprawa. Każdy kibic wie, że będzie przekręt, a mimo to pzpn (to nie błąd) podchodzi do tematu jak gdyby nic...

Metju - 6 maja 2010, 21:51:52 - *.chello.pl
to samo było w meczu Lechia - Piast tylko nikt tego ni widział jakoś :/

arkowiec - 6 maja 2010, 21:52:02 - *.dip0.t-ipconnect.de
Mam narescie nadzieje ze w koncu ktos wydyma te cioty Pralata.

taz - 6 maja 2010, 21:55:58 - *.78.177.114
to co powiecie o meczu lazio inter ligowym hahaha to jest dopiero mega wałek ,kibice lazio podobno wymusili na piłkarzach porażke

hugo - 6 maja 2010, 22:06:42 - *.195.45.94
rezerwowy gracz Lechi dal mi cynka i wygralem mialo byc 0-1 i bylo ale wyszlo najaw lechi nic nie grozi ale gozej z piastem szkoda ich jak dostana walkower

aRtuR - 6 maja 2010, 22:07:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koniecznie należy zbadać okoliczność dzisiejszego spotkania Arki z PGEGKS, gdyż bełchatowianie podejrzanie go przegrali w doliczonym czasie gry, a z innymi słabszymi zespołami z dołu tabeli wygrali wiosną na wyjeździe z Piastem, zremisowali na wyjazdach ze Śląskiem, Koroną i Polonią. Idąc tym tokiem myślenia to w piłce kopanej nie ma prawa
wygrać zespół słabszy z teoretycznie silniejszym. Gwoli przypomnienia to już jesienią nie były przyjmowane zakłady na mecz Piast-Lechia, gdyż gliwiczanie mieli go "wygrać" za ubiegły sezon.

parada78 - 6 maja 2010, 22:08:37 - *.236.0.67
znowu ustawiaja

Niohoho - 6 maja 2010, 22:19:00 - *.adsl.inetia.pl
polonia-jagiellonia ustawiony ? jaga grała słabszym składem bo na puchar się szykowali..dlatego polonia wykorzystała szanse i wygrała choć jagiellonia miała swoje szanse

Obrzydliwy - 6 maja 2010, 22:21:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
taz :
A kto powiedział, że to tylko polski problem ?
Metju:
Przede wszystkim Lechia tamtym meczem uniknęła miejsca 15, które wówczas również było spadkowe, ewentualnie barażowe.
Druga sprawa, inaczej gra się ze świadomością, że rywale w walce o utrzymanie bawią się w najlepsze i dostają prezenty - to odnośnie sytuacji Górnika. Po prostu, idąc tym tokiem rozumowania można usprawiedliwic masę karygodnych błędów i przekrętów. Np. Wisła i tak wygrałaby mecz z Piastem, bo strzeliła dwie bramki słusznie, a Piast tylko jedną - jakaś paranoja.

Lena - 6 maja 2010, 22:21:56 - *.95.93.119.gl.digi.pl
Dajcie spokój z tym gadaniem że to był mecz oddany za zeszły sezon, bo Piast chciał wtedy spuścić Górnika,bo żabki same sobie winne nie musiały przegrywać meczu ostatniej szansy. Natomiast pzpn niech się zajmie meczem w, którym sędzia Szulc zabrał nam punkty. Gdy Sędziowie nie uznawali nam prawidłowych bramek to gdzie był pzpn?, gdy sędzia po namyśle zabierał nam uznaną wcześniej bramkę to gdzie był pzpn? i gdy sędziowie uznają bramki w meczu z Polonia W. i Wisłą ze spalonych na naszą niekorzyść to gdzie był pzpn? Wtedy dziwnie milczeli i nie interesowało ich to, ale teraz nagle szukają ustawek. Kto widział mecz to wie, że zasłużenie Piast go wygrał. Lecz lepiej posiłkować się spekulacjami i robić ferment. Jeśli już pzpn ma się tak przyglądać meczą to niech zacznie oc meczu Polonii W. z Jagiellonią, bo ostatnio odnoszę wrażenie że wiele osób "sprzyja" jej by się utrzymała. Kolejny mecz Arki z Bełchatowem, bo to też może być dziwne żeby mocny Bełchatów dał się ograć ostatniej Arce.

znicz - 6 maja 2010, 22:22:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Buki Hańba Olimpia Lechia Gdansk

ccc - 6 maja 2010, 22:28:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sprzedany ? a arka nie kupiła z bełchatowem ? śmieszne to jest.

sędzia - 6 maja 2010, 22:30:27 - *.cityconnect.pl
to oczywiste że ten mecz byl ulozony i jeszcze Polonia-Jaga rownież!!!

do Zin - 6 maja 2010, 22:30:46 - *.dip.t-dialin.net
a ja wiedzialem ze arka wygra z belchatowem, a buki nie ;))

kibicKSP - 6 maja 2010, 22:31:07 - *.chello.pl
polska piłka to jedno wielkie G...O!!!!!!!!!!!!!
Ciężko mi wyobrazić sobie, że kiedyś będzie inaczej. Niestety

JaB - 6 maja 2010, 22:32:06 - *.net.brewet.pl
Jak Polonia Warszawa w meczu z Piastem strzela gola ze spalonego - nie ma ustawki, jak Wisła strzela gole (2) ze spalonych to nie ma ustawki, rozumiem gdyby takie wątpliwości były po meczu ale że jakiś DEBIL wymyślił taką historię to podejrzewam że to BUKMACHERZY robią ustawki - zwłaszca jak o dziwo ARKA zaczeła strzelać gole w 93 minucie!

znicz - 6 maja 2010, 22:34:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
kibicKSP jak wasza drużyna awansowała do e-klasy

obiektywny - 6 maja 2010, 22:35:22 - *.chello.pl
I teraz bedzie przepychanka miedzy Arka i Lechia i wzajemne oskarzanie - hehhe

z1946 - 6 maja 2010, 22:41:05 - *.adsl.inetia.pl
Moze by taki C+ lub inny sponsor wprowadzil mini tabele za ostanie 5 kolejek za ktore poszly by grube premie. Lub grube premie w jakis inny sposob, tak zeby nie kalkulowalo sie odpuszczac meczy przynajmniej na koncu. A to by utrudnilo bardzo kalkulowanie w calym sezonie.

gostek - 6 maja 2010, 22:49:32 - *.adsl.inetia.pl
To co że mecz sprzedany,liczy się"duch sportu"!!

stawiczny - 6 maja 2010, 22:51:20 - *.254.207.199
oj głupie macie podejscie , A czemu np. Piast tego meczu nie mogl wygrac czysto ...przeciez skoro korona na wyjezdzie pokonuje Wisłe , to chyba Piast ,lechie tez moze .....

pRotoss - 6 maja 2010, 22:53:57 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
ojej wielkie halo moze nalezalo zbadac podpisywane umowy z firma sport5 i przyznanie sobie podwyzki "za nalezycie" wykonywana robote ;) Stare przslowie mowil ukrasc milion jest latwiej niz 1000zl bo nikt tej sumy nie widzi !

gość - 6 maja 2010, 22:55:20 - *.adsl.inetia.pl
Jak już badają, to może niech się zajmą kolejnym "cudownym" meczem w Trójmieście (Arka - Bełchatów)

kiriak - 6 maja 2010, 22:55:34 - *.sikornik.net
meczu Piast nie może wygrać, bo się tym rzecznik dyscyplinarny zajmuje, kpina! na całym świecie kluby walczące o utrzymanie urywają punkty faworytom i nikt tego nie bada, to tylko świadczy o mentalności sprzedajnej PZPN!

Rudziol - 6 maja 2010, 23:08:53 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
To Ekstraklasa SA wystąpiła do PZPN-u o zbadanie tego meczu.Nie ulega wątpliwości,że w ubiegłym sezonie Piast oddał punkty Lechii i teraz nastąpił rewanż.Wątpię by w tej sprawie udało się kogokolwiek ukarać.Zresztą co pokazała Jagiellonia kara minusowych punktów to żadna kara.Odstąpienie od karnych degradacji zachęciło niektórych do wypełnienia pustki po Fryyjerze,Wdowczyku i innych oszustach.A Piastowi życzę bolesnego spadania i oby już nigdy nie wracali do elity bo to jedna z najsłabszych drużyn w historii ekstraklasy!

piast - 6 maja 2010, 23:37:07 - *.jsn.osi.pl
z tego wynika ze lepiej by bylo zeby Piast mecz przegral zeby nie bylo glupiego gadania...

axson - 6 maja 2010, 23:49:45 - *.gwardii.osi.pl
ręce opadają Piast miał pojechać do Gdańska położyć się na murawie i czekac jak im strzelą bramkę.Rudziol jesteś p.......ty jak i wszyscy którzy mają wzrok w d.....pie ,ta nienawiść do tego klubu jest przerażająca 15 klubów gra uczciwie sędziowie są na najwyższym poziomie a Piasta można gnoić można uznawać spalone bramki , nieuznawać strzelonych normalnie można opluwać bo co to taki PIAST .Wierzę ,że ten klub da sobie radę z tymi przeciwnościami i utrzyma się w lidze mimo ,że większość z was widzi ich w 1 lidze .tyle w tym temacie

jasne - 6 maja 2010, 23:52:13 - *.w86-204.abo.wanadoo.fr
taaa czysty mecz,Piast wykorzystal slaby dzien Lechii, ludzie czy wy naprawde wierzycie w to co tu piszecie ?? mowie o kibicach piasta i lechii dla mnie wystarczajacym argumentem sa bukmacherzy wycofujacy to spotkanie bo kto jak kto ale oni wiedza co w trawie piszczy bo to jedna z niewielu okazji zeby sie ludzie troche odegrali.Tyle w temacie

turysta80 - 6 maja 2010, 23:57:16 - *.adsl.inetia.pl
O tym że Piast wygra to już było wiadomo sporo czasu temu. Jakoś to tajemnica nie była chowana w sejfie. Ale takie coś jest praktykowane wszędzie. dzisiaj ty mi pomożesz jutro ja tobie.... Jeszcze info na koniec ligi Jaga na koniec sezonu w ostatniej kolejce odda pewnie pkt. Lechii za Puchar Polski

axson - 7 maja 2010, 0:00:33 - *.gwardii.osi.pl
to może bukmacherzy wejdą do zarządu PZPN ,taki sam przekręt jak sam PZPN ,jeżeli PZPN opiera się na bukmacherach którzy decydują który klub może ustawić mecz to sięgamy dna

Adam - 7 maja 2010, 0:25:31 - *.net-serwis.pl
@ Redakcja: Rzecznik dyscyplinarny PZPN zbada okoliczności spotkania Lechia - Piast
No właśnie spotkania a nie meczu ...

znudzony - 7 maja 2010, 0:29:09 - *.lublin.mm.pl
Grunt że Arka wygrała uczciwie z Bełchatowem. Walczyli do końca heheheheheh PS. A jaki będzie wynik Zagłębie-Odra??????? heheh

kosa - 7 maja 2010, 0:33:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecz sprzedany, bez cienia wątpliwości!!! Można mecz przegrać, ale w tym meczu było wyraźnie widać że Gdańskim antykopaczom nie chce się zdobyć punktów, żadnej woli walki!!! Żenada!!!

Zin - 7 maja 2010, 0:40:45 - *.opera-mini.net (*.132.248.113)
Czytanie ze zrozumieniem sie klania...
Nie byloby zadnego szumu o porazke gdanska gdyby kilka dni przed meczem nie zaczely sie sygnaly wsrod kibicow (lechii) ze mecz bedzie oddany (tylko 3.5tys, bo kto lubi lazic na spotkanie swojej druzyny jesli wie ze bedzie na 99% w plecy, na meczu co nawet w przypadku lechii to malo a trzeba zaznaczyc ze potyczki nie bylo w srodq tyg o 14)
pozniej zaczely naplywac zaklady w tys zl na piasta (nie chce mi sie wierzyc ze nagle nasze spoleczenstwo tak sie dorobilo zeby sr. krajowa na 1 mecz stawiac 'na przeczucie'. Mimo zanizenia kursu na piasta wciaz pojawiali sie ludzie stawiajacy tysiace na wygrana gliwic...
Jakos w spotkaniach jagi czy arki nie zaobserwowano juz takich 'specow' pilkarskich robiacych zaklady a dziwne skoro piszecie ze te spotkania tez byly wiadome jak sie skoncza...
za literowki sorki ale swoje wypociny wale z tel :/

Szefu - 7 maja 2010, 3:52:04 - *.nwrknj.fios.verizon.net
No ale co w tym dziwnego ze zespol ktory ma zapewniony byt ligowy odpuszcza mecz na korzysc tego ktory tego bytu nie ma zapewnionego. Przeciez tak bylo i nadal bedzie; w Polsce jak i na swiecie. A pamietacie moze mecz na Euro w Portugalii(mecz pomiedzy Szwecja a Dania)? Tez byl sprzedany?-Nie, poprostu najlogiczniej bylo dla obydwoch druzyn zremisowac ze soba i tym samym wykluczyc najwiekszego ich wroga z dalszych rozgrywek. Tak samo postapila Lechia. Bardzo ciezko bedzie udowodnic korupcje w tym meczu.

lukas - 7 maja 2010, 6:57:53 - *.117.188.200 (*.3.2.191)
Tym meczem oraz meczem z ostatniej kolejki w sezonie 08/09, kiedy to Lechia bez żadnego oporu ze strony Piasta zapewniła sobie utrzymanie to powinien się zająć prokurator, a nie wydział dyscypliny PZPN

Przewrotny - 7 maja 2010, 7:30:01 - *.bracz.edu.pl
Mecz Lecha z Lechią też jest podejrzany. Niby Lechia miała przewagę a pod koniec meczu Peszko strzelił w sam środek bramki

sędzia - 7 maja 2010, 7:31:07 - *.cityconnect.pl
POLONIA-JAGA tą sprawa się zajmijcie!!!

hrabia - 7 maja 2010, 7:44:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
cos mi sie zdaje ze w ost kolejce widzew - gornik z znowu bedzie kabaret ..

sędzia lag - 7 maja 2010, 8:22:51 - *.8.184.147
piastuchy wszystko kupują (a jak są bezpieczni i idzie zarobić sprzedają) od b-klasy więc skąd te zdziwienie hehehehe

SkibiAG - 7 maja 2010, 8:25:37 - *.mlyniec.gda.pl
Lechia jest nie do ruszenia,Kurski,Tusk,prałat Jankowski itp itd nie pozwolą żeby ktoś przypiął Lechii jakieś przekręty. Wszyscy w Polsce handlowali,niektórzy nadal to robią. Niestety części klubów konsekwencje nie dosięgną.

w - 7 maja 2010, 8:38:40 - *.xdsl.centertel.pl
jeżeli Legia nie odpuści Wiśle to Cracovia spuści Polonię W.

myślący - 7 maja 2010, 8:43:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W tym kraju tylko teorie spiskowe!!!a życie jest o wiele prostrze!Buki wycofały mecz bo było duze prawdopodobieństwo ,że o nic walcząca LECHIA tuż przed pucharem poprostu nie będzie walczyć do upadłego (mała mobilizacja bo polscy piłkarze o profesjonaliżmie tylko słyszeli lub czytali)Piast walczył o życie.Jedynym celem BUKÓW jest ZAROBIĆ NA ZAKŁADACH to lepiej wycofać taki mecz i zmniejszyć ryzyko dużych wypłat.To jest czysta KALKULACJA BIZNESOWA.Potem puszczają do mediów "szczura",że to nie my tylko piłkarze sprzedają mecze.Ludzie wystarczyłoby płacić za wygraną Piast 1do 1 i po sprawie.Nie dajcie się MANIPULOWĄC TYM BUKOM bo oni z tego bardzo dobrze żyją.

arczi - 7 maja 2010, 9:04:28 - *.adsl.inetia.pl
Ta liga, to jeden wielki przekręt, tylko głupich ludzi w balona robią.

stefan - 7 maja 2010, 9:11:47 - *.220.34.230
Niech zbadają lepiej Groclin - Jagiellonia !!! Mecz puszczony, tylko ze w odróżnieniu od meczu Lechii, za kasę.

uzaleznion - 7 maja 2010, 9:36:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
lechia to dobry wujek się robi nie grajac już o nic rozdaje prezenty potrzebującym

BI - 7 maja 2010, 9:38:27 - *.246.124.200
Jaga na Konwiktorskiej wystawiła drugi garnitur, bo oszczedzała swoje asy na nieporównywalnie ważniejszy rewanż z Lechią 3 dni później.

kibic - 7 maja 2010, 9:42:47 - *.chello.pl (*.168.1.106)
teraz gra Arka z Pistem tzeba się zapytac PZPN i Bukow kto powinien wygrac bo inaczej prokuratura bedzie poruszona nastepnie Jaga gra z Lechia w Gdańsku jeśli przegra to będzie oddany mecz z PP tak ?? Buki jaki będzie wynik powiedzcie bedziemy obstawiac a wy się później wycofacie i znów afera
Polska mieszkam w Polsce........tu tu tu...

rejtan - 7 maja 2010, 9:59:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kolejny nagrany mecz w polskiej pilce i PZPN wkracza czyzby chcieli uratowac Odre i Arke?tak cos sie mi wydaje,ktos chce w PZPN spuscic Piasta stad te podejrzenia

maxymilian - 7 maja 2010, 10:34:17 - *.galileusz.3s.pl
Ja bym wynajął Detektywów z tvn

MareKSG - 7 maja 2010, 10:50:10 - *.proxnet.pl
-3 pkt. i kara finansowa dla Piasta, a dla Lechii za naiwniactwo też kara finansowa i dla obu -10 pkt. na start następnego sezonu. I się oduczą robić układy.

ż-n - 7 maja 2010, 11:00:43 - *.gdynia.mm.pl
Ja tylko przypomnę że to nie był pierwszy mecz Piasta w tym sezonie w którym przeciwnicy robili wszystko aby nic nie robić.Przykładem jest mecz w Wodzisławiu z Polonią Bytom.Tam był jeszcze większy kabaret niż w Gdańsku

adik_pg - 7 maja 2010, 11:14:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niektorzy to maja ladnie nawalone we lbach mecz Piast-Polonia ,niby ze polonia odpuscila lub sprzedala? wy chyba nie ogladaliscie meczu..tam gola na 2:0 Piastowi zabrali mimo ze poczatkowo zostal uznany..sedziowie robia wszytsko abysmy spadli,przykladow jest wiele,nieuznany gol prawidlowy z korona,spalony nie odgwizdany w meczu z polonia w,2 spalone w meczu z wisla i tak dalej dalej..ale wy dzieci ktorzy macie na oczach klapki widzicie tylko to ze Piast kupuje inni nam sprzedaja itd..puknijcie sie w te puste paly nim jeszcze cos napiszecie... polonia-jaga arka-belchatow mam rozumiec ze to byly czyste spotkania tak ?

Do Piasta - 7 maja 2010, 11:44:58 - *.cdma.centertel.pl
Ludzie leją was (Piasta) przez 3/4 sezonu a na koniec wygrywacie mecze i uznajecie ze czysciutko bylo tak?Metamorfoza byla jakas?Kombinacje jak zloto.

xls - 7 maja 2010, 11:47:47 - *.stk.vectranet.pl
Noi co ten rzecznik moze niby zrobic? najwyzej podrapac sie po glowie :P ile razy trzeba wam ludzie powtarzac? spojrzcie na wyniki Lechii u siebie w tym roku! zadnego zwyciestwa

kura1987r - 7 maja 2010, 12:36:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mam jedno ciekawe spostrzeżenie dotyczące stylu naszych ligowców. Przez pierwsze kilka kolejek zawsze się mówi, że klub nie gra ładnie, bo muszą piłkarze wejść w rytm meczowy; w połowie sezonu wszyscy odczuwają już jego skutki i tym tłumaczą słabą grę; zaczyna się kolejna runda i znowu drużyna zgrywa się kilka kolejek...
Ale najciekawsze jest co innego. W każdej z tych faz trenerzy i piłkarze mówią, że na ładną grę przyjdzie jeszcze czas. Bo ekipy broniące się przed spadkiem mówią - nie ważny jest styl, bo gramy o życie i musimy wygrać. Drużyny z czołówki mówią - nie ważny jest styl, musimy zdobywać po 3 punkty! Więc kiedy wy chcecie grac ładnie, dla kibiców i by ręce składały się do oklasków?? No kiedy? Bo patrzę na Bełchatów czy Lechię, którym nie potrzeba ani punktów do utrzymania, ani do walki o puchary, a one przegrywają z każdym i wszędzie, bez sportowej ambicji, złości itd. Żal mi naszych ligowców, bo mają w dupie samodoskonalenie, kibiców, szefów oczekujących zwycięstw. Zarabiają kilkanaście razy więcej od zwykłych ludzi i nawet nie chce im się dać im trochę przyjemności ze swojej gry. Wstyd!

mach - 7 maja 2010, 12:36:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.1.55)
Głupota to Arka z Bełchatowem też się ułożyła nie którzy wolą takie emocje niż piłkarskie

jancor - 7 maja 2010, 12:42:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ewidentnie widać że trwa nagonka na Piasta. Teraz dodatkowo otwarły się drzwi do pokoju a w nim zielony stoliczek czeka, tak na wszelki wypadek jakby trzeba było przestawić klocki.
Czuć w powietrzu kolejny kabaret kto spada kto awansuje.

czerwony - 7 maja 2010, 12:57:57 - *.cdma.centertel.pl
Jakby Arka sie ulozyla z Belchatowem to by nie czekali do 91 min bo w kazdej chwili mogl skonczyc sedzia mecz przy wyniku 1-1 i co wtedy bys powiedzial co by zostalo 1-1?

czerwony - 7 maja 2010, 13:02:16 - *.cdma.centertel.pl
A tak na marginesie to bezdomny Piast i ta Odra moglaby poleciec.Co wy wprowadzacie w tej lidze? nic kompletnie nic.Mecze z wami to zero adrenaliny emocji cisnienia pilkarskiego jak i kibicowskiego no doszczetnie nic.I takie mecze nas nie interesuja i maja brak dlatego kibica.

ter - 7 maja 2010, 13:42:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nic się w naszej piłce nie zmieniło. Kończy się liga i mamy cyrki.
Lechia - Piast
Arka - Bełchatów
i takich kwiatków będzie coraz więcej. Szkoda, że nie mam w rodzinie buka, nie musiałbym pracować
Sylwester Cacek chciał na posiedzeniu PZPN by wszyscy podpisali się pod tym, że nie uczestniczyli w procesie korupcji, większość delegatów tego nie przegłosowała, czyli większość w tym bagnie się babrała, lub robi to do dziś. I teraz Ci ludzie zajmą się tym brudnym meczem... pzpn co? ty wiesz co!

axson - 7 maja 2010, 13:43:29 - *.gwardii.osi.pl
czerwony idąc twoim tokiem myślenia to gdyby nie słupki i świetna parada Nalepy to przegralibyśmy z Lechią

Lolo - 7 maja 2010, 13:45:45 - *.mpss.osi.pl
Dajcie juz spokoj. To ze Piast przegral w zeszlym roku z Lechia, i tym samym z ligi spadlismy (czy. Gornik) nie oznacza ze w tym roku musial byc rewanz. A moze to Lechia chciala spuscic Arke.... Jest 30 kolejek i 30 meczow na udowodnienie ze sie zasluguje na gre w Eklasie. Dajcie spokoj Gliwicom.

moks - 7 maja 2010, 14:50:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.1.55)
mwahaha dobre i co moze kazdy mecz od poczatku sezonu bedą badac

Spilih - 7 maja 2010, 15:16:35 - *.rzeszow.mm.pl
Lechia to naprawde uczciwy klub w zeszłym sezonie dostali 3 pkt. od Piasta a w tym oddali. Wiarygodny pertner - polecam , warto z nimi robic interesy.

rycho - 7 maja 2010, 15:18:20 - *.dyn.optonline.net
Dla wszystkich milosnikow spiskowej teorii dziejow - gdyby Piast wygral na wyjezdzie z Barcelona lub Chelsea to uwierzylbym w brak zaangazowania gospodarzy
ale Lechia na wiosne nie pokonala jeszcze u siebie nikogo!
A moze to buki chca spuscic z ligi Piasta, bo tak im finansowo najlepiej wychodzi.
I skoro o spiskach mowa to co powiecie na to - W PZPN i w Ekstraklasa SA szycha jest wieloletni szef Odry Wodzislaw. Czy przygotowuje wariant B na wypadek spadku Odry (ktora reklamuje sie bukow z Fortuny)?

rycho - 7 maja 2010, 15:23:24 - *.dyn.optonline.net
Na poczatku sezonu tez mowilo sie o wymianie przyslug miedzy Jagiellonia i Odra Wodzislaw.

maniana - 7 maja 2010, 15:32:55 - *.238.64.30.ip.abpl.pl
JEDYNYM CZYSTYM KLUBEM JEST ... ODRA WODZISŁAW! ... bo nie stać ich nawet na zapłacenie za "błędną" decyzję odnosnie wybicia piłki z autu.

rycho - 7 maja 2010, 15:37:22 - *.dyn.optonline.net
Pamietasz w poprzednim sezonie to dziwne zwyciestwo Odry w Bialymstoku?

rycho - 7 maja 2010, 16:21:45 - *.dyn.optonline.net
Rada Nadzorcza Ekstraklasy SA:
Marek Wilczek (Wisła Kraków) - przewodniczący RN
Jacek Masiota (Lech Poznań) - wiceprzewodniczący RN
Leszek Miklas (Legia Warszawa)
Piotr Ciszewski (Polonia Warszawa)
Ireneusz Serwotka (Odra Wodzisław)
Ireneusz Trąbiński (Jagiellonia Białystok)
Zdzisław Drobniewski (PZPN)

obser - 7 maja 2010, 17:44:47 - *.243.183.16
A może właśnie specjalnie strzelali w słupki, aby nie podawać do lepiej ustawionych kolegów, którzy mieli przed sobą pustą bramkę...i może Dawidowski specjalnie "wywalczył" drugie żółtko by nie przeszkodzić gliwiczanom... Dziwne to wszystko,tak jak i otoczka zeszłorocznego meczu w Gliwicach...No ale za rękę nikt nie złapał więc Lechia nadal może być "najczystszym" klubem w Polsce heh

RUCH - 7 maja 2010, 18:50:16 - *.adsl.inetia.pl
PZPN niech lepiej przyjrzy się swoim przekrętom.Drużyny,którym grozi spadek niech lepiej już wcale nie walczą o utrzymanie bo i tak osły z pzpn będą uważać że był przekręt.Jest bdb powiedzenie pasujące do pzpn "Każdy złodziej myśli że wszyscy kradną"nic dodać nic ująć.

RUCH - 7 maja 2010, 18:54:28 - *.adsl.inetia.pl
Do MARKA KSG to wam by musieli od razu zabrać wszystkie mistrze z lat 80-tych gdzie ście kręcili wały aż miło a od Piasta sie od......l!

PG Trynek - 7 maja 2010, 18:58:36 - *.gl.digi.pl
Piast i Lechia powinna zażądać odszkodowań za te pomówienia w tej fazie rozgrywek.

tadek - 7 maja 2010, 22:35:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wychodzi na to że jeżeli ma się ostatnie miejsce w tabeli to nie można wygrać meczu z drużyną wyżej notowaną gdyż to już jest podejrzane. Pytam więc dlaczego nikt nie mówi o przekręcie w meczu
Arka Gdynia - Bełchatów , dlaczego nikt nie odniesie się do obsady sędziowskiej i błędów sędziowskich w meczu Piast - Wisła.Z tego co mówili w 'Szybkiej piłce' - sędzia przeprosił zawodników Piasta za swoje błędy a jego ojciec jest członkiem zarządu Poloni Warszawa. Czy monopol na wygrywanie mogą mieć tylko drużyny z czołówki tabeli , a może po prostu nie wyszedł komuś interes z duża kasa i teraz miesza . Pozdrawiam wszystkich kibiców.

zcbat - 7 maja 2010, 23:44:55 - *.centertel.pl
@ myślący, kibic i PG Trynek 101% zgoda...
idąc dalej tokiem myślenia poszukiwaczy spisków może i Wisłą sprzedała Koronie coby nie męczyć się w ew. eliminacjch LM??? a co w europie? Lazio - Inter, Dania - Szwecja.. przykłady możnaby mnożyć... ktoś chyba boi się, bo albo nie ma dostępu do "układu" albo po prostu jest cienki... pozdrawiam

Ridic - 8 maja 2010, 9:49:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Skiba AG masz w 100% rację Arka kupowała i kupuje dalej ostatni mecz.

Maximo Sal - 8 maja 2010, 13:34:43 - *.151.75.102
Idac tym tokiem myslenia mecz kupila Arka od Belchatowa, Polonia od Jagiellonii, Piast od Lechii itp. A to ze larwy z pzpnu badaja - niech badaja w koncu maja cos do roboty. Pozdrawiam NORMALNYCH

intercity - 8 maja 2010, 17:52:34 - *.rybnik.vectranet.pl
witam serdecznie ciekawe jak zakończy się ta sprawa ale moim zdaniem to wszystko niepotrzebne bo nic nikomu nie udowodnią

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas