[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


27 maja 2010, 19:02:20 - MichalMKS
Górnik Polkowice w I lidze

Dzięki dzisiejszej porażce Zawiszy Bydgoszcz z Lechią Zielona Góra 2-5 (0-2) Górnik Polkowice zapewnił sobie awans do I ligi. Polkowiczanie na dwie kolejki przed zakończeniem rozgrywek mają siedem punktów przewagi nad trzecimi w tabeli bydgoszczanami.

27 maja 2010, 17:00 - Zielona Góra
Lechia Zielona Góra 5-2 Zawisza Bydgoszcz
Wojciech Okińczyc 2 (k), 81, Michał Zawadzki 4, Artur Małecki 76, Łukasz Kaczorowski 84 - Andrzej Rybski 59, Szymon Maziarz 67

II liga 2009/2010, grupa: zachodnia - wyniki, strzelcy, terminarz

Sylwetka Górnika Polkowice:
- jeden sezon w ekstraklasie
- bilans: 26 meczów - 6 zwycięstw - 5 remisów - 15 porażek - bramki: 17-37
- 6 sezonów w II lidze (obecnie I liga)
- bilans: 212 meczów - 91 zwycięstw - 60 remisów - 61 porażek - bramki: 261-204
- ostatni raz na drugim poziomie rozgrywek Górnik grał w sezonie 2006/07, a jedyny raz w ekstraklasie w sezonie 2003/04

www - 27 maja 2010, 19:03:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratulacje

KB Widzew - 27 maja 2010, 19:04:54 - *.icpnet.pl
Brawo Lechia! W przyszłym sezonie walka o I ligę...!?

ksgfan - 27 maja 2010, 19:05:07 - *.polkowice.vectranet.pl
Bravvo Górnik !!

zawiszabyd - 27 maja 2010, 19:05:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratki

G-Polk - 27 maja 2010, 19:05:25 - *.ssp.dialog.net.pl
No i gitara gra. Dziękujemy Lechijko. Sezon zakończony, dziękuję, do widzenia.

górnik fan - 27 maja 2010, 19:06:16 - *.ssp.dialog.net.pl
pierwsza liga dla górnika hej hej x3

d - 27 maja 2010, 19:07:32 - *.artronik.net
pozostaje kwestia walkowera w meczu z Tychami więc jeszcze z awansu bym się nie cieszył na waszym miejscu.

YOO - 27 maja 2010, 19:07:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie tak prędko. Tychy dostaną walkowera za to że grał zawodnik który pauzował tylko 1 spotkanie za 10 żółtek. Powinien pauzować 2 mecze. Poczekałbym do wtorku, ma zapaść decyzja. Chyba ze już wiadomo że zwycięży "duch sportu".

? - 27 maja 2010, 19:07:53 - *.man.bydgoszcz.pl
www.korupcja.pl ?

fanka 21 - 27 maja 2010, 19:08:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Super górnik widzę ze Górnika nie chcapuscic do 1 ligi jakies walkowery Tychy i Jarota.

maxi - 27 maja 2010, 19:08:30 - *.cable.net-inotel.pl
Nie tak szybko jeszcze będzie walkower z tychami i jarotą

Zbig - 27 maja 2010, 19:08:47 - *.mgsp.pl
Wielkie GRATULACJE !!!!!!!!! I Liga, I Liga - wierny kibic Górnika Polkowice z Warszawy

ryniu - 27 maja 2010, 19:09:55 - *.adsl.inetia.pl
Drugi mecz z nieuprawnionym zawodnikiem. Czego gratulować? Chyba dobrych układów.

gsc - 27 maja 2010, 19:10:45 - *.ip.netia.com.pl
burlik aeja eja o ,transfery pierwsza klasa batata i basic no i kosmal brawo panie DYREKTORZE ale inwestor bedzie hahahaha

Michał Sz. - 27 maja 2010, 19:12:05 - *.ssp.dialog.net.pl
do maxi
Jaki z Jarotą? Przecież jest już decyzja
Jaki z Tychami? GKS został podpuszczony przez Zawiszę, że niby Opałacz nie pauzował a on już 11 kartek ma i pauzował wcześniej dwa mecze.

ałri - 27 maja 2010, 19:12:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LKS nieciecza tez juz jest w 1 lidze

kibic - 27 maja 2010, 19:12:44 - *.ssp.dialog.net.pl
haha śmieszne polkowice bez kibiców w I lidze szok Pozdro dla normalnych

Delegat - 27 maja 2010, 19:13:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Kolejna wioska w I lidze.Jeden plus to że mają stadion w przeciwieństwie do Radzionkowa

Exter - 27 maja 2010, 19:13:44 - *.146.228.135.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Do Nielba ty to zamilcz!To wy okradliście Zawiszę 15maja!Na boisku to byliście dno ale sędzia czuwał abyście nie przegrali i jaki sens ma taka piłka nozna jak sędzia kantuje w żywe oczy a po meczu z uśmiechem na ustach mówi że się pomylił ale gospodarzom to pomagają nie tylko ściany ale sędziowie!To chora polska piłka nożna!

maxi - 27 maja 2010, 19:14:21 - *.chello.pl
gratulacje dla Burlikowskiego - kolejny klub zdemolował - po Arce i Koronie teraz Zawisze! Kosmalski, Batata i Basić - pierwsza klasa

maxiking - 27 maja 2010, 19:14:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech Poznań też awansuje do 1 ligi

KSG - 27 maja 2010, 19:16:24 - *.polkowice.vectranet.pl
Potwierdzam zdanie przedmówcy Jaki Jarocin ? Jakie Tychy jak już coś piszecie to poczytajcie trochę z Jarocinem błąd arbitra a z Tychami jakieś walnięte intrygi ... Bravo Górnik wracamy na stare śmieci tym razem uczciwie ... Bravo KSG!!!

Rafał - 27 maja 2010, 19:16:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejna wioska w 1 lidze. Oby jednak przegrali mecze walkowerem w których krecili ci kretacze. Wtedy jeszcze moga nie awansowac.

Bazza - 27 maja 2010, 19:18:11 - *.chello.pl
Ta II liga to jakiś horror graj zawodnicy z karami za żółte kartki ! ja bym sie tak nie cieszył to są wioski stadionu nie maja teraz misto musi wydać kasę na stadion a to wiadomo jak na warunki polskie bedzie trawac z 4 miesiące

Jarek - 27 maja 2010, 19:19:17 - *.cable.smsnet.pl
Tak jak miało być. Awansowały "strzelamy spalone" Górnik Polkowice i Ruch Radzionków. P.S: Drugi klub który domaga się walkowera ( po Jarocie ) to GKS Tychy '71. Niby PZPN ma sprawą zająć się we wtorek, ale pewnie się nie zajmie, albo nagle zmienią przepisy tylko dlatego aby GP mógł czuć się bezpiecznie i awansować dzięki PZPN-owi do I ligi.
Pozdrawiam

misiek - 27 maja 2010, 19:19:23 - *.139.89.109
to byla prawdopodobie 11 zólta kartka ejgo a nie 10, bo juz wczesniej pauzował za 10 ....

piknik - 27 maja 2010, 19:20:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
no nic TAKIE ŻYCIE
ja i tak się cieszę że nie gramy niżej
NIGDY WIĘCEJ IV ligi
Czy wygrywasz czy nie , ja i tak kocham Cie w moim sercu Bydgoszcz i Zawisza WKS

KSG - 27 maja 2010, 19:20:41 - *.polkowice.vectranet.pl
Heh zazdrość przez was przemawia ?? Widzieliście mecze ?? Mamy taka ekipę że nie ma co kupować meczy a w meczach na szczycie np z Radzionkowem to sedzia nie pozwolił nam wygrać ale nieważne tak sobie to tłumaczcie ... Najlepiej stare rzeczy wyciagać jak ostatnio pisali że Radzionków awansował to płakaliście że wieś i że nie maja stadionu .. Heh a tu że wieś i nie ma kibiców ?? Ja sie tylko pytam z kad wy jesteście ? ....

aken - 27 maja 2010, 19:21:02 - *.interpc.pl
Gratulacje z Radzionkowa.!

spqr - 27 maja 2010, 19:21:27 - *.adsl.inetia.pl
gratki dla Gornika i dla Zetki za kolejne derby za rok ;)

Radzionków - 27 maja 2010, 19:22:17 - *.ssp.dialog.net.pl
Bazza akurat Polkowice spełniają praktycznie wymogi co do stadionu na grę w Extraklasie, tak że nie ośmieszaj się a co do ewentualnego walkoweru jeśli popełnili błąd wystaczy że wygrają albo z Czarnymi albo ze Ślęzą u siebie która już spadła i tak awansują. Więc teraz czy za tydzień? a Zawisza jak widze nie może się pogodzić. Gratulacje dla Polkowic

Do Rafał - 27 maja 2010, 19:23:26 - *.fucio.net
Jakby Górnik miał dostać walkowery za mecze w których coś kręcili to musiałby teraz walczyc o utrzymanie bo trzeba by im chyba z 10 walkowerów dac bo jakos tyle meczów krecili

Bazza - 27 maja 2010, 19:24:00 - *.chello.pl
również gratuluje !! ale to jest moje zdanie dziś wchodzicie za rok spadacie !!

GKS - 27 maja 2010, 19:25:45 - *.254.132.8
http://gornikpolkowice.ofens.pl/user_site/photos/3
2615/
Górnik nie będzie miał równych sobie w młynie i oprawach meczowych u siebie!!!1liga powinna gościć takie kluby z takimi kibicami!KLASA ŚWIATOWA!od razu liga ciekawsza...

do GKS - 27 maja 2010, 19:27:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS oprawa na miarę Lecha Poznań,i Legii

serek - 27 maja 2010, 19:27:35 - *.range86-132.btcentralplus.com
do Rafal!
A ty to pewnie zakompleksiony wiesniak jestas.Mieszkasz gdzies na wygwizdowie i wlasnie wrociles z wieczornego karmienia swinek i nie zdjoles nawet gumowcow a do kompa siadasz brudasie.hahahahah

kbic ZS - 27 maja 2010, 19:27:45 - *.chello.pl
Nie wiem czym się podniecacie że Górnik awansował. Na pewno lepiej się pokażą od Zawiszy czy też Zagłębia.
Biorąc pod uwagę że na Górnik chodzą tłumy na mecz i są Elitą Kibicowską.
Piłka nożna Dla kibiców.
Nie cytujcie mnie bo napisałem to z ironią.

Bazza - 27 maja 2010, 19:27:48 - *.chello.pl
hehehe

waldek - 27 maja 2010, 19:29:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
coś mi się że Polkowice wyr.... Zawisze i Zagłębie,bo dziwne że Zawisza walcząca o awans przegrywa Lechia 2:5
dziwny ten sezon,no ale cóż na układy nie ma rady

dex - 27 maja 2010, 19:29:59 - *.pres.cable.virginmedia.com
prawda jest jedna i prawda ta jedyna Zawisza sam sobie awans spartolił!!!śmiechu warte zarówno wyniki jak i piłkarzyki!!!życie za klub oddało by tylko kilku i za to im chwała reszcie pokazac wała!

RR - 27 maja 2010, 19:31:30 - *.ssp.dialog.net.pl
kibic ZS, tabela nie kłamie , na pewno pokażą się z lepszej strony niż wy czy Zawisza

antypzpn - 27 maja 2010, 19:31:50 - *.play-internet.pl
wszystko kupione uklady polkowice zero szacunku za co wam gratulowac??czego ukladow i kupowania meczy??nawet kibicow nie macie gracie dla jakiejes garstki na wyjazdach ich nie da sie uswiadczyc zero dno kompromitacja!!!!!Mowimy NIE takim smiesznym klubom!!!Korupcja Koruypcja to mnie irytuje!!!!!!

Bazza - 27 maja 2010, 19:32:15 - *.chello.pl
za rok wyjdą Zawisza I Zagłebie ! A Spadną z 1 ligi górnik i Radzionków

G-Polk - 27 maja 2010, 19:32:18 - *.ssp.dialog.net.pl
Tak. Kupiliśmy 3 ligę, teraz 2, a następnie 1. Debile pryszczate na tym necie siedzą.

Bazza - 27 maja 2010, 19:33:36 - *.chello.pl
do G-Polk no tak dziwne żebyście kupili od razu 1lige to by bylo bardzo dziwne

kich - 27 maja 2010, 19:34:35 - *.pools.arcor-ip.net
Gratulacje z Radzionkowa

fanka 21Po - 27 maja 2010, 19:36:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrowionka Dla Radzionkowa.Tylko radzionków i polkowice.

fczl - 27 maja 2010, 19:37:51 - *.polkowice.vectranet.pl
A tera kupimy 1 lige potem mistrza potem lige mistrzów... nastoletni idioci...

KSG - 27 maja 2010, 19:37:57 - *.polkowice.vectranet.pl
Nom naprawdę nie wiem co to za ludzie ale to tylko zazdrość ... Może i nie mamy kibiców ale mamy dobry zespół i dobry stadion a co niektóre zespoły maja świetnych kibiców i co wam z tego dalej siedzicie tam gdzie siedzieliście i tylko potraficie bzdury pisać prawda jest taka że wszyscy kupowali w tamtych czasach tylko że jednym bardziej sie dostało drugim mniej a ostatnie mecze zawiszy i zagłębia to moim zdaniem nic innego jak odpuszczenie sobie ...

bolek - 27 maja 2010, 19:38:18 - *.centertel.pl
jest blad na internecie jezeli chodzi o statystyki. marek opalacz juz pauzowal za 10 kartke dwa mecze, a ostatnio pauzowal jeden mecz po 11 kartce wiec kolesie z gks tychy maja jakies slabe zrodlo. brawo Gornik. gratulacje. p.s. dajcie se ludzie spokoj juz w tej bydgoszczy bo swoich meczy nie potraficie wygrac a prosicie jarote i gks zeby wam dupe ratowaly przy zielonym stoliku. zenujące!!!!!!!!!!

alee - 27 maja 2010, 19:39:04 - *.pz1-nat.espol.com.pl
Brawo ! Nie ma Zawiszy, nie ma Zagłębia

kibic - 27 maja 2010, 19:39:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
ZAWISZA sama sobie winna ,chybione transfery ,po ukladach ,byli lepsi zawodnicy ,ale uklad towarzysko-kolezenski ,to beton,obserwuje chlopakow ,ktorzy graja w innych klubach,sa wyrozniajacymi zawodnikami.

bełchat - 27 maja 2010, 19:40:58 - *.4web.pl
Jak PO odejdzie od władzy to Polkowice spadną z ligi. Na układy nie ma rady. Kupczyki ze wsi Polkowice

mietowy - 27 maja 2010, 19:42:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marek Opałacz juz pauzował, szukacie awansu przy zielonym stoliku.Trzeba grać, a nie teraz szukać teraz układów.

KSG P-CE - 27 maja 2010, 19:42:46 - *.ssp.dialog.net.pl
jejejejejejejeejejejeje !!!! Górnik!!!

KSG - 27 maja 2010, 19:42:47 - *.polkowice.vectranet.pl
Co ma polityka do piłki nożnej już nie wymyślaj chłopie to żenada te wasze argumenty jak czytałem co tu na Radzionków pisaliście to miałem to samo zdanie ... Hasła typu Wieś i Korupcja już przestają być zabawne i są żenujace

Fanatyk - 27 maja 2010, 19:45:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nieuczciwość jedna wielka korupcja !!! Mozecie byc z siebie dumni ze kupiliscie sobie awans!! ale mam nadzieje ze nadejdzie jeszcze sprawiedliwosc i albo Zaglebie albo Zawisza awansuje !! !! Mam na mysli wasze dlugi na 3.5 mln z Zusem ! teraz wychodzi na co pieniadze byly wydawane ! na przekupstwo i nic wiecej!! Oby was ten dlug pochlonol pod ziemie

kich - 27 maja 2010, 19:45:19 - *.pools.arcor-ip.net
zal dupe sciska co nikturem,ze to Gornik i Radzionkow jest w 1 Lidze.Tylko Ruch Radzionkow pozdro dla normalnych.

kibic - 27 maja 2010, 19:46:37 - *.chello.pl
Nie gratuluje PO-lkowicom awansu do 1 ligi.

Bazza - 27 maja 2010, 19:46:41 - *.chello.pl
prawda w oczy kole !

Prezes - 27 maja 2010, 19:48:13 - *.opera-mini.net (*.243.149.46)
demetuję nie prawidłową informację,marek opałacz dwa mecze był poza kadrą meczową.pozdrawiam

sn - 27 maja 2010, 19:48:51 - *.244.27.120 (*.168.4.17)
LKS Nieciecza też w I lidze, czekam na tego newsa ;)

kapitanżbi - 27 maja 2010, 19:48:54 - *.chello.pl
największy przekręt sezonu! do Wrocławia mają blisko więc będą go często odwiedzać !!!

WKslask - 27 maja 2010, 19:50:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Górnik!
I tak Śląsk wymiata!

Dariusz - 27 maja 2010, 19:53:39 - *.chello.pl
znowu kupili mecze ! dużo kasy widać ze maja !

do alle - 27 maja 2010, 19:53:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
śledziu ty tu się nie udzielaj,popatrz na swój klubik, miała być ekstraklasa

Nixon - 27 maja 2010, 19:53:59 - *.146.229.212.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Polkowice to pionier korupcji polskiej piłki !Fryzjer to ich przewodnik i guru!hipokryzja ludzi z Polkowic nie zna granic!Dzisiaj udają niewinnych tylko jaki polski klub zleciał za karę 2ligii niżej!Smród korupcji czuć do dzisiaj!

ssd - 27 maja 2010, 19:54:20 - *.chelm.mm.pl
Same wioski wchodzą do tej 1 ligi eh...

WKslask - 27 maja 2010, 19:56:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odwalcie się od Górnika! Jest dobry, inne zespoły grać nie potrafią I to Was boli?

fanka21 - 27 maja 2010, 19:56:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hej Nixon skaąd ty jestes to u ciebie smierdzi korupcją a moze jestes z sosnowca

Dariusz - 27 maja 2010, 19:57:06 - *.chello.pl
górnik ??? co ?? zgody hahah

eee - 27 maja 2010, 19:57:19 - *.cable.smsnet.pl
Złodzieje !!awans pod stołem ZWAMI TEŻ ZROBIĄ PORZĄDEK !!

fanka 21 - 27 maja 2010, 19:59:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Górnik nasz KS.Pozdro dla Radzionkowa.

KSG - 27 maja 2010, 20:03:32 - *.polkowice.vectranet.pl
heh kolego Górnik ma stadion z licencja na gre w ekstraklasie ... Dalej się ośmieszajcie ..

Jasnygwint - 27 maja 2010, 20:04:17 - *.cable.smsnet.pl
Jestem za tym żeby nie było przemocy na stadionach(tzn niech się ustawiają w lasach i na trasie)ale jak widzę coś takiego to chyba sam pojadę was dojechać wszystko kupione (http://zaglebie.sosnowiec.pl/5005,1,przed_meczem_
z_gornikiem_polkowice.html) zero kibiców Radzionków chociaż grało a nie tak jak wy !!! ZŁODZIEJE !!

FAN Górnik - 27 maja 2010, 20:05:11 - *.plk.prest.pl
I liga jest juz nasza Brawo Gornik a tak wymiatal w ostatnich meczach: http://pawelpazdzior.blogspot.com/search/label/pi%
C5%82ka%20no%C5%BCna

kapsel - 27 maja 2010, 20:05:26 - *.zabkowice.connectit.pl
Faworyci Zagłębie i Zawisza wyautowane przez Radzionków i Polkowice. Może w Sosnowcu i Bydgoszczy nie chcą wielkiej piłki ?

DPL - 27 maja 2010, 20:06:35 - *.polkowice.vectranet.pl
gul Wam skacze i tyle..
w du-pie mam Wasze wyzwiska od wsi i korupcji..
My przynajmiej potrafiliśmy odbudować zespół i awansowac...
Zawisza i Zagłębie macie super kibiców- ale na stadionach- na necie totalne 0.
Pozdrawiam i cieszę się z Awansu! ;)
PS. Ruch Radzionków niekwestionowany tak dla wyjaśnienia.

lubinek - 27 maja 2010, 20:07:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik Polkowice ma stadion na Ekstraklasę.

do bazza - 27 maja 2010, 20:07:59 - *.opera-mini.net (*.243.149.46)
stadion górnika nie tylko spełnia wymogi 1 ligi,ale ekstraklasy,mogą się na nim odbywać europejskie puchary,chłopie wez się ogarnij dużo nie trzeba wejdz na strone górnika i zobatrz,a potem na strone polkowic i zobatrz nasza wieś?

1916 - 27 maja 2010, 20:09:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stadion stadionem szkoda tylko ze kibiców brak...

Dariusz - 27 maja 2010, 20:10:02 - *.chello.pl
juz widzę te wyjazdy kibiców górnika w 30 jednym autokarem !! i to bedzie max

KSG - 27 maja 2010, 20:11:40 - *.polkowice.vectranet.pl
Ale co cie to interesuje jesteś fanem sportu czy kibicowskich wybryków ?? Może i klub nie ma fanów ale co to ma do rzeczy ?

Dariusz - 27 maja 2010, 20:14:04 - *.chello.pl
w 1 lidze ma. to jest 12 zawodnik

1916 - 27 maja 2010, 20:16:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KSG chyba dla nich sie to wszystko kręci? nasi kopacze wirtuozami nie są więc jesli wybieram sie na mecz to lepiej zeby był on z pełną klatką gosci lub jak jade na wyjazd to zeby był pełen dopingujący młyn, niż świeciący pustkami stadion lub w najlepszym wypadku ludzie zajadajacy sie popcornem...

MARCO - 27 maja 2010, 20:18:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje Dla Polkowic może Zawisza za rok awansuje jak sie postara

mietowy - 27 maja 2010, 20:18:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polkowice liczy 28 tys a więc to nie wioska tylko super miasto.Tylko Górnik nasz KS.

KSG - 27 maja 2010, 20:20:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Masz racje jestem z Lubina i mieszkałem w Polkowicach i wiem ile liczy te miasto

DPL - 27 maja 2010, 20:22:02 - *.polkowice.vectranet.pl
1916: "najlepszym wypadku ludzie zajadajacy sie popcornem... "
NIE! tylko Słonecznikiem haha ;]
A tak serio to może naprawde ruszy coś z kopyta z kibicami.. od niedawno jest grupa 30-40 osób.
PS. Slyszalem, ze ZL cos zabranialo ^^

Marek - 27 maja 2010, 20:22:12 - *.polkowice.vectranet.pl
Fakt były przekręty i górnik za to spadł 3 ligi nieżej.A wy niepoinformowani zamiast gratlowac chlopaka to przypisujecie im czyjes bledy.Zastanowice co gadacie , napewno po takiej nauczce jakiej dostali nawet nie przyszlo to nikomu na mysl.ZAZDROSC PRZEZ WAS PRZEMAWIA ZAZDROSC!!!

FC Polkowi - 27 maja 2010, 20:22:20 - *.digineo.de
Jaki Górnik ? Na Górnika nikt nie chodzi.
Całe Polkowice to 100% Zagłębie Lubin.
Szkoda braci z Bydgoszczy - niewiele zabrakło
---------------------------
Miedziana Armia

KSG - 27 maja 2010, 20:22:43 - *.polkowice.vectranet.pl
No wieś to to nie jest i stadion dobry ale kibiców nie mamy to fakt jest tam troche fanów typu :emeryci i renciści ... Może dlatego że większość woli kibicować Zagłebiu Lubin no ekstraklasa i pojedynki na szczycie ... Tylko to jest problem klubu żeby przyciagnąć fanów a nie wasz i co chcecie osiagnać mówiac ze górnik nie ma fanów bo ja tego nie rozumiem ?

Dariusz - 27 maja 2010, 20:22:45 - *.chello.pl
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polkowice poczytaj sobie trochę przesadziłeś 22 tys.
siedziba gminy miejsko-wiejskiej Polkowice.

mietowy - 27 maja 2010, 20:24:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I będzie jeszcze więcej paru starszych juz wyraziło chęc kibicowania.Mysle ze w 1 lidze będzie 100.Pozdro

DPL - 27 maja 2010, 20:25:53 - *.polkowice.vectranet.pl
no liczmy 25tys;P
w Polkowicach 100% ZL? haha
to, że jeździ Was z 20-30 kibicować Zagłębiu to nie znaczy, że tylko ZL się liczy.
Coś mi się zdaję, że KSG teraz odzyska kibiców..

Heh - 27 maja 2010, 20:25:55 - *.polkowice.vectranet.pl
Dariusz może połóż sie spać człowieku a nie walisz takie bzdury z posta na post że czytać sie nie da nie umiesz czytać ze zrozumieniem tam jest wyraźnie napisane z jakiego okresu sa te dane .. Jesteś żałosny ..

KSG FANS - 27 maja 2010, 20:26:56 - *.polkowice.vectranet.pl
do kibic: W Polkowicach zaczyna się coś dziać ... Młodzi wierni kibice zaczynają coś działać!!!

1916 - 27 maja 2010, 20:27:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z całym Szacunkiem dla Górnika Polkowice ale mieliście swoje 5minut w ekstraklasie pograliście, jednak Wasze miejsce jest w tej 2(starej 3) lidze, macie dość mocny zespół w regionie któremu wiekszosc Waszego miasta kibicuje i chyba lepiej dla wszystkich gdyby wszedł zespół z wiekszego miasta z tradycjami i rzeszą wiernych fanatyków (np Zawisza czy Zagłebie Sosnowiec )

Dariusz - 27 maja 2010, 20:28:04 - *.chello.pl
nie chodzi o ludzi tylko o kibiców przecież was nawet 1 tys niema

prezes - 27 maja 2010, 20:30:54 - *.opera-mini.net (*.243.149.46)
Co do długu w zusie górnika 3,5 mln zł ,pierwsza sprawa przegrana druga przed nami,ale to nie jest problem bo miasto na to ma kasę tylko nie może jako miasto spłacić,wiem z pewnych źródeł że znaleźli sposób sam bym na to nie wpadł,jaki nie ważne legalny!!!!

mietowy - 27 maja 2010, 20:31:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żal wszystim d... sciska ze nasz Górniczek do 1 ligi.Trzeba było grac a nie teraz szukac jakis walkowerów.

DPL - 27 maja 2010, 20:31:57 - *.polkowice.vectranet.pl
dobra wiadomo, że kibiców Górnika (garstki) nie można porównywać do ZB czy ZS.
Na 1 lige pewnie będzie przychodziło z 1200-1500 osob max..
ale zobaczcie sobie dane z Extraklasy!
Było nawet raz 6000. Średnio 3500 na miasteczko (nie wieś, nie metropolia) to dużo.
Już nie chce mi się pisać o kibicach i kupowaniu.. Prawda jest jedna a zna ją tylko klub. Pozdrawiam
KSG 1 LIGA! Dzięki za wyrównany sezon.

Dariusz - 27 maja 2010, 20:32:02 - *.chello.pl
to sa dane ze strony 90minut mecze którym górnik walczy o 1lige graja u siebie i jest kibiców Górnik Polkowice 1-0 Polonia Słubice 15 maja, 19:00 (300)
bylo was 300 osób no to na wyjazd ilu was będzie ??

do mietowy - 27 maja 2010, 20:33:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
taa he he chyba z okolicznymi wioskami, mieszkasz tam, a sam nie wiesz ile liczy mieszkanców

fanka 21 - 27 maja 2010, 20:34:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dariusz a ty skad jestes że tak tylko krytykujesz

KSG - 27 maja 2010, 20:34:42 - *.polkowice.vectranet.pl
Do 1916 nie wiem czy piszesz tak ponieważ jesteś kibicem któregoś z tych klubów ale jeżeli mówisz że nie powinniśmy grać w 1 lidze tylko dlatego że nie mamy kibiców to dosyć płytkie stwierdzenie .. Może klub nie ma wielkich tradycji ale nigdy przez własna gre nie spadliśmy niżej niz 3 liga 2 (teraz 1 liga) to sa nasze terany kupe sezonów tam gralismy i zawsze byliśmy mniej wiecej w środku tabeli ... Licza sie piłkarze i ambicje a nie kibice i których głośniej słychać w tv po przez ich wybryki ...

Dariusz - 27 maja 2010, 20:35:59 - *.chello.pl
ja kibicuje Widzewowi łódz

john - 27 maja 2010, 20:36:39 - *.ssp.dialog.net.pl
co wy chcecie od kibiców polkowic? na takie miasto to i tak sporo, a ekipa widać, że młoda bo starsi się lubinowi sprzedali. dobrze, że znicz i dolcan spadają.

fanka 21 - 27 maja 2010, 20:38:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko ze smarkula ma 21 l i jest męzatką.

daro - 27 maja 2010, 20:39:03 - *.master.pl
Jeszcze ZUS po zozostał złodzieją z Polkowic do spałcenia Lubinskim pieską.

fanka 21 - 27 maja 2010, 20:44:40 - *.master.pl
fanka 21 z tego co ty nie lubisz Gdańsk a Głogów z Lechią małolato.

1916 - 27 maja 2010, 20:45:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KSG no rzeczywiscie na zapleczu ekstraklasy spedziliście aż 6(!) sezonów Piłkarze to sprzedadzą Wasz klub za czapke gruszek jak ktos im wiecej da zarobić, na samej ambicji działaczy i miejskiej kasie daleko nie zajedziecie. A kibice są gwarancją bytu klubu (patrz Zagłebie Sosnowiec, Lechia Gdańsk, GKS Katowice czy Pogoń Szczecin) gdyby nie popularność tych klubów nadal po swoim upadku tułały by sie po 4 lidze czy nawet przestały istniec...
PS Kibicuje Legii

Lechionist - 27 maja 2010, 20:47:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Lechia,kapitalny mecz,gratulacje Górnik Polkowice.Mam nadzieję,że niedługo Lechia zagra z wami w I lidze

Dariusz - 27 maja 2010, 20:48:14 - *.chello.pl
kibice to podstawa !

ksg fan - 27 maja 2010, 20:53:11 - *.polkowice.vectranet.pl
daro - zapewne jesteś z Głogowa i z ortografią na bakier.

KSG - 27 maja 2010, 20:53:35 - *.polkowice.vectranet.pl
No dobrze przyznam kibice to ważna rzecz .. Ale jak wytłumaczycie fakt (Zwracam sie do 1916 głównie) że drużyna ma świetnych kibiców wogole boska atmosfera ale nie czynia żadnych postępów sportowych a nawet czasem sie cofaja w rozwoju mozna tak powiedzieć ;] ..

ss-20 - 27 maja 2010, 20:54:29 - *.ks.ks.cox.net
Drodzy fani Górnika Polkowice.
Spójrzcie prawdzie w oczy.
Na mecze w Polkowicach przychodzi 200-300 dziadków podłubać słonecznik, pomarudzić ...
Ostatnio, na fali niezłych wyników sportowych, zebrało się kilkunastu (kilkudziesięciu) małolatów, próbujących dopingować na meczach u siebie (wyjazdy to absolutna abstrakcja).
Jak ta sytuacja ma się do prężnego FC Polkowice - zasilającego Zagłębie w kilkusetosobowej grupie, w Lubinie i na wyjazdach ?
Cały ten szum wokół polkowickiego Górnika, to zwykły przerost formy nad treścią i sezonowa sensacja.
Gorączka minie. Wróci dzień powszedni

Górnik - 27 maja 2010, 20:54:39 - *.ssp.dialog.net.pl
1916 ja akurat wiem że kibicujesz Legii ( data powstania Waszego klubu) powiem Tobie tak, nie naszą winą jest że Zawisza poniósł aż 7 porażek , ta ostatnia dzisiejsza to dla nich prawdziwa kompromitacja więc sam powiedz gdzie oni nadają się na 1 ligę?? nie wspomne o Sosnowcu który to klub z wiadomości wynika iż jest organizacyjnie i piłkarsko zupełnie nieprzygotowany na awans, to ja się Ciebie pytam w końcu jakie kluby powinny grać w lidze było nie było zawodowej? wypłacale, dobrze organizacyjnie i w sensie zaplecza stanowiące poziom europejski czy kluby jak Zawisza posiadające wiele kibiców i stadion mające całkiem niezły ale sportowo i zapewne finansowo zupełnie nie pasujący do ligi ZAWODOWEJ, o Sosnowcu nawet nie będę tutaj pisał. Za zasługi kolego to się leży na Powązkach, gwarancją bytu były są i będą pienmiądze bop bez nich nie ma nic, bo można klepać biedę i mieć kibiców ale czy w zawodowym sporcie oto chodzi?? Polkowice to klub familijny, całe rodziny tutaj przychodzą i taka jest właśnie filozofia tego klubu.

1916 - 27 maja 2010, 20:55:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak to mawiał Janusz Wójcik "kasa misiu kasa"

znicz - 27 maja 2010, 20:56:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
1916 to pojechałeś Lechia-Olimpia Poznań,ta twoja Pogoń Szczecin Piotrcovia vel Błękitni Stargard Szcz.kibicowali tworom dali się nabrać.Zagłębie Sosnowiec jako jedyne w tym gronie jedynie od a klasy.

1916 - 27 maja 2010, 21:01:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Akurat upadek wymienionych przeze mnie klubów nastepował PO dziwnych pomysłach działaczy tych klubów typu Lechia/Olimpia. Idąc twoim tokiem rozumowania to praktycznie nie ma klubu który nie byłby sztucznym tworem... Bo kluby od czasów przedwojennych łączyły sie, robiły fuzje itd, tez mi sie to nie podoba ale taka jest rzeczywistość...

kaput - 27 maja 2010, 21:05:18 - *.play-internet.pl
Brawo!!! górnik najlepszy jestem z Polkowic(Awans zapewniony!!!!)

znicz - 27 maja 2010, 21:08:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
1916 od kiedy w Polsce jest ruch kibicowski te właśnie ekipy zaakceptowały złodziejskie metody jako pionierzy walili w swoich barwach odbierając coś komuś co się im nie należało innym.Pozdro dla Zagłębia Sosnowiec,dla GKSu nie bo wywieszali flagi RFN

ok! - 27 maja 2010, 21:10:06 - *.ssp.dialog.net.pl
Naprawdę szczerze gratuluję "Górniczkowi" tego sukcesu! I proszę: ludzie miejcie trochę więcej zwykłej, codziennej pogody ducha i przeżywajcie mecze w duchu sportowej zdrowej rywalizacji. Oskarżacie liderów, że kupują, sprzedają, wymyślacie walkowery jakieś i inne wymyślone sytuacje tylko po to, żeby się wygadać i mieć "coś" do powiedzenia, a tak naprawdę to zwykła zawiść przez Wielu z Was przemawia.
pozdrawiam wszystkich, którzy potrafią pogratulować sukcesu! - No i oczywiście drużynę i sztab szkoleniowy z Polkowic!

mania - 27 maja 2010, 21:10:57 - *.opera-mini.net (*.212.86.123)
Trenerze Kuras zniszczyłeś wszystko co było dobre w Zawiszy awans do 1 ligi ,transfery,mlodzież,dobrych zawodnikow wyrzuciłeś do innego klubu ,za zatransfer kosmalskiego i jego miesięczne pobory powinneś odpowiadać ty :DYMISJA WON Z ZAWISZY.

1916 - 27 maja 2010, 21:15:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No niby tak, ale wez pod uwage tez ze jakim klubom odbierali, Olimpia Poznań kibiców brak, Sokół Pniewy kibiców brak, Piotrcovia na piłce kibiców brak, i w tym momencie wracamy do sedna moich wypowiedzi kluby bez rzeszy fanatyków nie mają przyszłosci, wyobraź sobie ze to Lecha Poznań zamiast Dyskobolii przenisiono by do Warszawy zeby grał jako Polonia... abstrakcja...

KSG - 27 maja 2010, 21:21:25 - *.polkowice.vectranet.pl
Wiele czasu spedzam we Wrocławiu i czasami chodze na jakieś szlagiery ekstraklasowe i powiem ci że patrzac na to co tam sie dzieje a na twoją śmieszna zawisze to ty jesteś żałosny ... Albo mecz z poznania z Austria wieden .. Chłopcze zastanów sie ..

buwo - 27 maja 2010, 21:29:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do piotr: co kogo interesuje jak ci jest kibicowsko. Liczy się poziom sportowy na boisku a twój Zawisza właśnie dzisiaj pokazał gdzie jego miejsce. Też bym wolał awans Zawiszy, ale jak ktoś nie chce awansować to nikt go siłą ciągnąć nie będzie. Jak wolą się ośmieszać zamiast wygrywać to ich sprawa.

znicz - 27 maja 2010, 21:30:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
1916 Na Potrcovie ludzie jacyś przychodzili na Dyskobolię też na Amice też na Pniewy też Olimpia Poznań też pusta nie była to tak jakbym ukradł Ci z wypłaty 100zł i powiedział Ci masz jeszcze 29 takich stów,a tą byś i tak przepił,a tak Ci wyszło tylko na zdrowie.Pamiętaj klub sportowy to tradycja,czyjeś dzieło zawodnicy wychowankowie,juniorzy to iti na Legię przychodzi dziś 3000tyś przenosimy się do np Nowego Sącza lub innego Olsztyna tam będzie dycha USA nie dla mnie.Dla Polkowic mecz będzie wydarzeniem w 1 lidze i też zaczną jeżdzić gorzej z Niecieczami,Dolcanami itp klubami

ZL - 27 maja 2010, 21:31:49 - *.lubin.vectranet.pl
Hahahah jaka spina w ogole ze strony smiesznych kibicow z Polkowic. Czlowiecze ogarnij sie i uwazaj zeby wam sie nikt na sektory nie wbil. Zresztą co to za ekipa ktora pozwalac chodzic ludziom w innych barwach po swoim miescie. Co to za ekipa ktora nie liczy sie w swoim miescie? W tym miescie tylko Zaglebie!

MALWI - 27 maja 2010, 21:36:58 - *.polkowice.vectranet.pl
Przemawia przez Was zazdrość. Tabela nie kłamie. Górnik awansował, bo ci chłopcy oddawali serce na boisku walcząc o punkty, a inne drużyny chcą sobie "załatwić" awans przy zielonym stole, psując reputację tych, którzy AWANSOWALI NA BOISKU!
Marek Opałacz ma na swoim koncie 11 żółtych kartek! Decyzja PZPN będzie OCZYWISTA. Wszystko odbyło się zgodnie z przepisami.
Pozdrowienia dla kibiców Zawiszy Bydgoszcz oraz Zagłębia Sosnowiec. ;-)

znicz - 27 maja 2010, 21:37:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ZL Jacy Śmieszni kibice z Polkowic przecież wielu chodzi na twoje ZL no to pojechałeś wielkomiastowcu!

Exter - 27 maja 2010, 21:38:00 - *.146.236.191.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Jeśli ktoś ma 21 lat i jest mężatką to nie znaczy wcale że wszystko jest w porządku i pisze na temat.Dziecko daj sobie spokój z tematem piłka nozna lepiej zajmijsię sprawami domowymi np.ugotuj mężowi obiad bo na piłce to się znasz jak słoń na gwiazdach!

FAN Pogoni - 27 maja 2010, 21:38:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LECHIA GRATULUJĘ wreście zaczeliście coś grać

") - 27 maja 2010, 21:39:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratulacje!!!! mam rodzine w Polkowicach. Pierwszy raz na meczu Górnika byłem jak wchodzili do Ekstraklasy wtedy grali z Wisłą Kraków
Powodzenia w 1 lidze
Pogoń Szczecin!

ZL - 27 maja 2010, 21:40:30 - *.lubin.vectranet.pl
Mówie o tych smiesznych napinaczach którzy sie tu udzielaja i pisza ze je**c Zaglebie. Skoro taki mocny w japie to powiedz to komus ze swojego miasta kto reprezentuje miedziowe barwy. Napinac sie na necie kazdy glupi potrafi, spojzec realnie na fakty i obiektywnie ocenic juz nie wszyscy.

1916 - 27 maja 2010, 21:44:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znicz czytaj ze zrozumieniem, chodzi mi o fanatyków nie o oglądaczy meczy. Polkowice były już w Ekstraklasie i raczej ekipy sobie nie wyrobiły, pamietam ze na poczatku chyba nawet zaliczyli kilka wyjazdów ale pozniej było co raz gorzej i nic tam sie nie rozwineło kibicowsko, a smiem nawet twierdzic ze wtedy prezentowali sie lepiej niż obecnie, i nie zmieni sie ku lepszemu, mając za sąsiada Zagłebie Lubin i ograniczone mozliwości (28tyś mieszkańców) okolica bedzie szła za mocniejszym Zagłebiem

gks jastrz - 27 maja 2010, 21:52:15 - *.x34.217.x52.jaskom.pl
Kolejne "Kogutowo" po Radzionkowie i Wycieczy awansowało na zaplecze ekstraklasy. Czyżby w 1 lidze były organizowane jakieś dożynki? To będzie chyba najsłabsza 1 liga pod względem kibicowskim, jak i frekwencją od dziesięcioleci. Szkoda Zetki,ZS i Resovii, że nie awansowali. ŚWIAT SIĘ WALI.

gornik - 27 maja 2010, 21:53:47 - *.polkowice.vectranet.pl
Zl wytłumacz mi jedno, dlaczego sądzicie że my jedziemy Zagłebie w Polkowicach, Zagłebie gra swoje i wy im kibicujecie, my chcemy kibicować Górnikowi, i to robimy, nie mamy zamiaru wyzywać Zagłebia, wiec nie wiem czemu to wy się spinacie i piszecie że niby nam na sektor wbijecie, wytłumacz mi dlaczego macie taką nienawiść do nowo powstającej grupy?

bubu - 27 maja 2010, 21:55:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gks_jastrz: czy ktoś im bronił awansować? Sami sobie zgotowali ten los. Awansuje ten kto lepiej gra a nie ten kto ma więcej kibiców.

piotr - 27 maja 2010, 21:55:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do buwo; jaki poziom sportowy w tej lidze takiego nie ma nie oszukujmy się ,podniecasz się grą kopaczy ja już dawno przestałem liczy się tylko klub i miasto .A to że nie awansowaliśmy to tylko nasza wina i naszych gwiazdeczek ale cóż życie toczy się dalej i ,,O NASZA WIARA........''

ZL - 27 maja 2010, 21:58:41 - *.lubin.vectranet.pl
Niestety wpis który wczesniej czytałem został już usunięty. Tam jeden "kumaty" kibic napisał jak bardzo nienawidzi Zaglebia. Nie chodzi mi o normalnych kibiców którzy idą sobie na mecz, tylko o wasze podejscie do nas. Chcecie róbcie sobie co tam tylko zapragniecie. Ja stwierdzam fakty

znicz - 27 maja 2010, 22:00:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
1916 Polonia Warszawa,Bałtyk Gdynia,Polonia Bydgoszcz,Hutnik Kraków mając Wielkich obok siebie jednak mają swoich fanatyków ukąsić też potrafią,bardziej niż wieloletnia ekstraklasowa Odra Wodzisław mając większych obok siebie,albo się z nimi układasz,albo z nimi walczyszalbo przestajesz istnieć Warta Poznań lub Szombierki czy Zagłębie Wałbrzych.

gornik - 27 maja 2010, 22:05:09 - *.polkowice.vectranet.pl
ale wytłumacz czemu jedziecie nasz mały młyn chociaż nie śpiewamy że w Polkowicach tylko Górnik bo wiemy że większość to Zagłębie, nie wyzywamy was więc w czym tkwi problem ?

znicz - 27 maja 2010, 22:06:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ZL należało pozdrowić wszystkich kibiców Zagłębia z Polkowic nie ma chyba w Lubinie podziałów na rase panów z Lubina i pachołków z okolicy Jest jedno Zagłębie Lubin czy ...

bubu - 27 maja 2010, 22:06:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko popatrz gdzie jest ta Polonia Bydgoszcz teraz. Spadła tak nisko, że praktycznie zniknęła z piłkarskiej mapy Polski, podobnie jak Gwardia Warszawa. To smutne, że niektóre kluby tak kończą bo powinien się znaleźć zawsze jakiś inwestor, który by je wspomógł i umożliwił powrót jeśli nie do elity to przynajmniej do tej I czy nawet i II ligi.

anty gul - 27 maja 2010, 22:09:11 - *.polkowice.vectranet.pl
Górnik awansował. Na górniku było tera 1500 ludzi. O tak Boli wiem, że boli oj wiem. Szkoda Zawiszy...
Za rok (z) awansuje. Ide wydojić krowy bo mieszkam na wsi Polkowice hahha. a wy wielcy miastowi trzymajcie się i wiem, że boli

mario - 27 maja 2010, 22:09:45 - *.chello.pl
ja i tak wolałbym zęby awansowały drużyny takie jak zagłebie sosnowiec i zawisza bydgoszcz ponieważ są to kluby z dobrym zasobem pieniędzy mają kibiców którzy dzielnie stawiają się na wyjazdach dużymi grupami, teraz co sie dzieje w tych klubach to sie bedzie dziać w prawie każdym klubie ponieważ żyjemy w Polsce,tak jak górnikiem Zabrze rok temu. Kiedyś doczekamy sie znowu wielkich klubów z wielką historią klubu i znowu będzie 1 liga mocne kluby tak jak w grze tak i kibicowska a nie wioski jakieś.gdzie na mecz przychodzą gospodarze ze wsi,zle sie dzieje w Polskiej Piłce tak jak i w Polskich Ligach ale znowy rolę maja tylko pieniądze

k - 27 maja 2010, 22:12:50 - *.chello.pl
do anty gul wiem ze jestes ze wsi bo piszesz tera zamias teraz no idz wydoić krowy ja sobie pujde do sklepu i kupie !!

as - 27 maja 2010, 22:13:03 - *.polkowice.vectranet.pl
Widać, że pieniądze to nie wszystko. Wygrywają lepsi!

KSG - 27 maja 2010, 22:20:06 - *.polkowice.vectranet.pl
Hmmm nie powiem żebyście wzbudzali u mnie jako kibica górnika szacunek bo tak naprawde na niego nie zasłużyliście na szacunek zasługuja inne kluby z renoma ... Ale masz racje u nas w polkowicach jest dużo ludzi tak zwanymi ,, Kibicami Sukcesu" idą za tymi co sa lepsi i graja lepiej taka jest prawda i takie sa realia nie mamy kibiców ale mam nadzieje że kiedyś to sie zmieni i że właśnie z ZL bedzie jakaś współpraca ... Pozdrawiam ..

mario - 27 maja 2010, 22:20:26 - *.chello.pl
G.Polkowice to 99,99% kibice zagłębia Lubin

wieśniakzp - 27 maja 2010, 22:23:11 - *.polkowice.vectranet.pl
1 LIGA ! 1 LIGA ! KSG!
Do kibiców Zawiszy.. może za rok ;)

ksg - 27 maja 2010, 22:26:21 - *.polkowice.vectranet.pl
z ZL była zgoda za pierwszej ekipy, nie wiem czy wiecie ale kiedyś była grupa ultrasowa, lata 2002-2004 po kłótni z klubem większość odeszła do ZL i mieliśmy nawet przez pewien czas jak się nie mylę z Odra Opole wiec nie wiem czemu kibice ZL są wrogo nastawieni na kibiców Górnika

ZL - 27 maja 2010, 22:37:36 - *.lubin.vectranet.pl
Gdyby kibice ZL byli wrogo nastawieni do was to bysmy wam rozgonili trybune na meczu z Zawiszą. Oczywiscie nasze podejscie jest neutralne, straciliscie kiedys barwy na rzecz Zaglebia? Ktos wam cos mowil? Chodzi o to ze wy sie spinace ze to nie prawda ze u was jest Zaglebie.

gornik - 27 maja 2010, 22:49:38 - *.polkowice.vectranet.pl
ej ZL daj mi swoje gadu to ci wyjaśnię o co kaman

lupus - 27 maja 2010, 23:18:52 - *.178.45.86
zluzujcie panowie

Sergio - 27 maja 2010, 23:19:20 - *.chello.pl
Każdy to wie ze Gornik awansował dzięki kasie i pzpnowi! Ich młynek przy liczbie 25 dzieciaków z gimnazjum to kpina! Powinni awansować Zagłębie i Zawisza, dwie największe firmy kibicowskie.

wzl - 27 maja 2010, 23:24:06 - *.ssp.dialog.net.pl
Bravo - Tylko Gornik!

kibicccc - 27 maja 2010, 23:32:34 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
Dla mnie oni nie zasluguja na 1 lige...bez kibicow..nie ma nic !

do Sergio - 27 maja 2010, 23:33:13 - *.polkowice.vectranet.pl
skoro powinni awansować, to czemu przegrywają mecze??? czemu Zawisza przegrał z Lechią, z młodymi chłopakami którzy grają w sumie o nic... czemu Sosnowiec traci tam punkty? AWANSOWAŁ ten kto ma najwiecej punktow ! i kto wygrywa !
pozdrowienia dla zazdrośników

lupus - 27 maja 2010, 23:37:58 - *.178.45.86
Więc teraz ja,jestem kibicem Zagłębia od wieków,co drugi wpis to wpis dzieci albo chłopców którzy błyszczą w necie...Cieszę się że rywal z za miedzy awansował do 1 ligi,zasłużyli na to,a co do Górnika i kibiców,życzę wam byście się odrodzili,podobno w ekstraklasie prężnie działaliście,nie pamiętam za bardzo jak to z wami wtedy było,ale życzę wam żebyście po prostu byli...Na napinaczy z Lubina nie zwracajcie uwagi,nikt wam się na sektory nie wbije,zwłaszcza że wielu z was przyjeżdża na mecze do Lubina,macie prawo tworzyć własną historię a nikt nie ma prawa ingerować w to że jesteście kibicami Górnika,obyście się odbudowali i byli.

eRykb1910 - 27 maja 2010, 23:40:38 - *.84.57.152
piłka nożna dla kibiców...

Maniek78 - 27 maja 2010, 23:41:37 - *.szczecin.mm.pl
do fanow Zawiszy. dawno temu pisalem ze współczuje Wam przyjscia na stanowisko dyr.sportowego P.Burlikowskiego, ktory tyle szkód wyrządził będą w naszej Arce. Wtedy wszyscy sie cieszyli że nareszcie dyrektor z krwi i kosci. I teraz macie jego super transfery. Pierwszy powinien polecieć na zbity pysk!

bushu - 27 maja 2010, 23:47:50 - *.icpnet.pl
mieszkałem kiedyś w Lubinie pracowałem w Polkowicach i zawsze jak mam możliwość coś w mediach wyczytać o tym kawałeczku Polski to jestem szczęśliwy...i co mnie podkusiło żeby komentarze poczytać? załamaliście mnie...eee szkoda się ścierać...gratki Górnik

polko23 - 27 maja 2010, 23:49:56 - *.polkowice.vectranet.pl
To już jest ewenemen ;)
Piłkarze Górnika wywalczili awans dla tych kilkuset dziadków a piłkarze takiej Zawiszy nie potrafią awansować dla wielotysięcznej gruby kibiców z Bydgoszczy ;)) Może słaby doping? - ironia.

pill - 28 maja 2010, 0:32:50 - *.182.98.101.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Bierzcie przyklad z Gorniczka slabiaki i nieudaczniki, tak sie gra !

broniś - 28 maja 2010, 0:52:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
KaŻdY z WaS mA jAkĄś RacJę, AlE jAk Ja ChOdZiŁeM nA mEcZe GdY ZAWISZA gRałA W EKsTrAkLaSiE tO wIeLu z WaS nA śWiEcIe NiE bYłO, WiĘc o cZyM mOwA!!!!!

futbolista - 28 maja 2010, 3:33:11 - *.18.162.197
bronis w kapitalistycznym systemie liczy sie
jutro,a nie to co bylo kiedys.starzejesz sie,ale
madrosci ci nie przybywa.a powinno,bo z wiekiem
nabywa sie rutyny i doswiadczenia.kibice
SPZawisza sa zawiedzeni,ale nie maja odwagi sie
przyznac do porazki jaka bylo poparcie dla
p.Burlikowskiego a nie dla p.Glinskiego.Lechia z
Z.G.to obnazyla.i inne kluby tez,a najbardziej
druzyna SPZAWISZA.teraz wyjazd do Chojnic albo
Trzebiatowa.w takich stronach kibice tej druzyny
sie czuja najlepiej,przyspiewujac klubowi o IV i V lidze.niesamowite.dlatego tez ogromne gratulacje dla Radzionkowa i Polkowic za wspanialy sezon w II zachodniej.powodzenia.

KSG - 28 maja 2010, 7:14:49 - *.adsl.inetia.pl
brawo Górnik
gratulacje z Zabrza !

Kielce - 28 maja 2010, 7:21:00 - *.poczta-polska.pl
do futbolisty poziom twoich wpisów to szcyt demagogii,hipokryzji a nawet głupoty! a wszystko podszyte jadem nienawiści do miasta Bydgoszcz i klubu Zawisza!

KSG P-CE - 28 maja 2010, 9:46:00 - *.4.17.33
KS KSG KS Górnik OLE!!!!! Czarno zielone to barwy nie zwyciężone!!!! Brawo Gónik Polkowice!!!

as - 28 maja 2010, 9:50:25 - *.polkowice.vectranet.pl
Broniś, Zawisza to on wielki kibicu!
Pozdro z Polkowic! Hej Hej KSG!

tomcio - 28 maja 2010, 10:09:14 - *.tpnet.pl (*.15.30.218)
jeszcz moga dać walkowera Tychom i stracą 3 punkty. wiec mozezawiszajeszzce bedzie miała szanse

as - 28 maja 2010, 10:12:43 - *.polkowice.vectranet.pl
żadnego walkowera NIE BĘDZIE
a ZAWISZA to ON

eusebio - 28 maja 2010, 10:14:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Gratulacje dla Polkowic od kibica ZL.Nie przejmujcie się głupimi komentarzami.Na 1 ligę zasługujecie,musicie tylko trochę poprawić sprawy kibicowania.Z większości wypowiedzi aż bije zazdrość.

karola - 28 maja 2010, 10:52:30 - *.ssp.dialog.net.pl
Hmm, nie wiem skąd się bierze w Was tyle zazdrości. Udało się tym, którzy na awans zasłużyli. Jeżeli chodzi o kibiców Polkowic, zaczyna się coś tworzyć, to ważne, początki bywają trudne. Ważne by się nie poddawać i walczyć. Życzę powodzenia.

wzl - 28 maja 2010, 11:06:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gratuluje gurnikowi awansu mają niezły stadion i mam nadzieje ze za 2 lata spotkaja sie z zaglebiem w ekstraklasie

Mariusz - 28 maja 2010, 11:07:46 - *.chello.pl
Zawisza nie chce żadnego walkowera!!!!!Gratulujemy RR i Polkowicom awansu !!Współczujemy Pogoni, Łks-owi, GieKSie Katowice-że frekwencja na trybunach spadnie!A futbolista chyba nazywa się gliński lub ktoś z rodziny Po(Z)drwiamy Ciebie MY JESTEŚMY CIEBIE NIE MA gLIński i tak zostanie

lubinianiu - 28 maja 2010, 11:09:15 - *.60.183.2 (*.40.25.15, 10.40.72.10)
Brawo Górnik! Powodzenia w 1 lidze. O awans będzie trudno ale chetnie zawitam do Polkowic na mecze z Pogonią, Łksem, czy Motorem

lukki - 28 maja 2010, 11:09:31 - *.ssp.dialog.net.pl
Witam,
Mam pytanie do redakcji - proszę powiedzieć, jakie są zasady dotyczące spadku z drugiej ligi zachodniej? U was w tabeli są zaznaczone dwa ostatnie zespoły na czerwono, ale z tego co mi wiadomo może spaść więcej drużyn. Od czego to zależy? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Mariusz - 28 maja 2010, 11:10:20 - *.chello.pl
Do WZL szacunek i pozdr dla OCB, ale tym hasłem potwierdzasz ,że na wyjazdach raczej nie bywasz-NIE DLA MIASTECZEK W EKSTRAKLASIE BEZ KIBICÓW JESZCZE BAŁCHATÓW OUT

jks - 28 maja 2010, 11:34:26 - *.adsl.inetia.pl
Jarota się odwołał więc poczekajcie z tym awansem bo jak pzpn zmieni werdykt bo to co zrobił wydział dyscypliny to parodia z przepisów i potwierdzi się w protest Tych to z awansu mogą być nici

KSG - 28 maja 2010, 11:43:27 - *.polkowice.vectranet.pl
Jaka Jarota ? Omg ludzie co wy piszecie z jarota arbiter sie przyznał że błąd popełnił wskazujac numery i czarno na białym jest napisane jakie zmiany tylko on sie pomylił a z tychami ? Prosze przeczytać nawet 90 min broni górnika tam jest wszystko wypisane wiec darujcie se ...

wojtas - 28 maja 2010, 11:43:41 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.131)
brawo brawo

czan - 28 maja 2010, 11:45:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Polkowice i Radzionków będą teraz nadawać ton w 1 lidze. rzesza wiernych fanów bedzie jeździc po całej polsce...CIDRY jak to spiewaliście" za Ruchem przemierzamy cały świat..." hahahaha
piłka nożna dla kibiców!!!
ZS

kipicki - 28 maja 2010, 12:55:50 - *.centertel.pl
Polkowice chociaz wpuszczają kibicow. Gratuluje, ale marketingu nie zazdraszczam

Radomiak - 28 maja 2010, 13:37:40 - *.radom.vectranet.pl
Gratulacje Górnik.

Rudy102 - 28 maja 2010, 13:45:00 - *.superkabel.de
srednia frekwencja w Polkowicach w II lidze byla chyba z 600 glów jak sie nie myle, max 1500 najmniej 300 kibiców

Arkowski - 28 maja 2010, 14:19:08 - *.torproject.org
No, no
W Lubinie jak w Poznaniu - jeden klub w Ekstraklasie i jeden w pierwszej lidze.
To jak w końcu ? Górnik jest fan-clubem Zagłębia czy nie, bo różne tutaj zdania widzę ...

Górnik - 28 maja 2010, 14:42:14 - *.ssp.dialog.net.pl
Arkowski, Górnik nie jest żadnym fan clubem Zagłębia, są oczywiście małolaty którzy jeżdżą na Zagłębie i to ich sprawa ale fan clubem nie jesteśmy

s3quin - 28 maja 2010, 15:08:53 - *.chello.pl
Polkowice awansowały dzięki układom... walkowerów nie będzie, kibiców Zagłębia Sosnowiec na stadion nie wpuszczano...

piotr - 28 maja 2010, 18:50:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawda jest taka że awansowały kluby których kibice nie będą stanowić zagrożenia ,dla których niepotrzebne będą eskorty wąsów,wzmocniona ochrona na stadionie ,nie będzie zadym,sama ekonomia i oszczedność myślę że ktoś nad tym czuwa bo większość pierwszej ligi [oczywiście z wyjątkami]to normalnie piknikowo ale cóż życie PS.Zawisza Zagłębie nie weszły trochę pieniędzy zaoszczędzonych w budżecie ,mniej spięć ,zadym,i oto chodzi ,tendencja popkornu na stadionie się rozwija i o to chodzi Leśnym dziatkom poZdro

Dau - 28 maja 2010, 21:41:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na szczęście o awansach nie decyduje liczba burd wyjazdowych, tylko wyniki sportowe. Argumenty o niewielkiej liczbie kibiców, czy braku ekip wyjazdowych są populistyczne. Pamiętacie, jak w tym sezonie Piast Kobylin pokonał ZL? Pół Polski im kibicowało, jak grali dalej.

Dau - 28 maja 2010, 21:43:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co do samych liczb kibiców też są one względne. Porównajcie sobie np. liczbę kibiców Legii w arcyważnym spotkaniu kończącym sezon z kibicami na meczu w Głogowie (4 poziom rozgrywek) w środku sezonu z drużyną z Wałbrzycha.

Dau - 28 maja 2010, 21:46:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy w kibice Górnika nie lubią ZG? Myślę że wielu z nich jest kibicami obu klubów. Ja się do nich nie zaliczam, ale to ze względu na agresywną część kibiców Zagłębia i liczne butne wypowiedzi kopaczy tego klubu. Nie jest to jednak dla mnie problemem.
Ten, kto napisał, że wstydem jest dla Górnika, że po mieście chodzą ludzie z barwami innych klubów, powinien zostać ukarany za nawoływany do nienawiści. Jestem dumny z tego, że panuje taka opinia o Polkowicach.

KSG - 29 maja 2010, 0:04:42 - *.polkowice.vectranet.pl
Brawa górnik!!! Na stadionie nas coraz więcej (I liga już na zawsze nasza)

Miedziak-1 - 29 maja 2010, 0:11:44 - *.ssp.dialog.net.pl
ZL przestań się już napinać bo Ci jeszcze żyłka pęknie i będzie tylko nieszczęście Górnik awansował i gratuluję im z tego powodu. Powinieneś uszanować to że w Polkowicach tworzy się grupka kibiców dopingująca swój klub, a widać jak na dłoni że mącisz tylko wodę. Zajmij si dopingowaniem Zagłębia, nie wspomnę już tutaj o jadzie zawistnych i zazdrosnych śmiesznych malutkich kibiców. Pozdro dla normalnych

DDD - 29 maja 2010, 0:23:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
nowi kibice ale kibice to beda sukcesu a z tego co mi koledzy ze studiow mowia w Bydzi to nie chca zadnego walkowera jest 3 miejsce i koniec.

aaa - 29 maja 2010, 0:54:15 - *.238.16.122
"Piłkarze z Koronowa mają realną szansę, by powalczyć o II ligę. Wszystko dlatego, że drużyna Polonii Nowy Tomyśl, prowadząca w rozgrywkach, została ukarana walkowerem za grę nieuprawnionego zawodnika właśnie w meczu z Victorią."
W III lidze "duch sportu" nie zwycieza? czy nie zaplacili wam jak te polkowickie menty? co?
Teraz nie macie wyjscia tylko rowniez polkowickiej wsi odebrac 6 pkt (za Jarote i Tychy) za nieuprawnionego gracza - czy sie myle?
Mam nadzieje ze media wkoncu sie zajma tym wiejskim klubem z Polkowic i tym co sie w tym pseudosportowym zwiazku wyrabia wpychajac na sile na oczach 40 mln ludzi takie klubiki ktore juz nie raz mialy korupcje udowodniona w 2006 r ?

KSG - 29 maja 2010, 9:19:09 - *.polkowice.vectranet.pl
Koleś jesteś jakimś dziwnym typem ... Jak nie lubisz klubu co jest zamieszany w korupcje to jak śmiesz kibicować komuś z Polskiej ligi ... Nie było zespołu co by nie kupował albo nie sprzedawał nie było i nie bedzie!!! A wyciaganie jakis brudów a nuż sie uda to nie pójdzie ... 90 minut udowodniło że wszystko było zgodnie z przepisami a ty zobacz se na składy i bedziesz wiedział jak było a z jarota to błąd arbitra sam sie przyznał heh żałosny jesteś ...

WZL - 29 maja 2010, 10:12:16 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda Zawiszy!
Ani Ruch Radzionków ani Górnik Polkowice nie mają kibiców szkoda!
WZL%WKS!

Fc plk - 29 maja 2010, 10:21:33 - *.polkowice.vectranet.pl
Do WZL kiedyś byli kibice a tera w tym mieście tylko zagłębie :0

stary kibi - 29 maja 2010, 10:30:17 - *.ssp.dialog.net.pl
do fc plk to moze stworzyli bysmy cos razem.. tutaj chlopaki cos tworza ale typowe dzieci.. moze kiedys bedzie mala ekipa ktora sie bedzie trzymala do konca. Co prawda nie bedzie jak na stadionach ekstraklasy ale cos malego mozna zrobic ?

Fc plk - 29 maja 2010, 10:34:39 - *.polkowice.vectranet.pl
Przykro mi ale Zagłębie jest moim klubem. A górnikiem zajmują się juz nastolatkowie... To z nimi pogadaj...

stary kibi - 29 maja 2010, 10:41:05 - *.ssp.dialog.net.pl
Nom rozumiem Zaglebie z tradycjami tutaj gornik to nie ma nic .. slaby doping ale niech bedzie ;) ;) pozdrawiam i gratuluje awansu dla kibicow gornika.

Mariusz - 29 maja 2010, 10:48:40 - *.chello.pl
Dajcie se siana z walkowerem , jako kibic Zawiszy chce awansu na boisku , a nie bo ktoś nie dostanie licencji z powodu jakis układów, czy dlatego ,że ktoś tam ma walkowera, za rok 2 liga trzeba walczyć . o utrzymanie czy o awans czas pokaże. zawsze Zawisza-Zagłębie jak inaczej twierdzisz dostaniesz po gębie

kibic - 29 maja 2010, 10:52:19 - *.polkowice.vectranet.pl
Gratuluje Górnikowi ;) zasluzyl na awans do I ligi. A dla mnie rozgarnietych to gornik jest najlepsza druzyna w tej rundzie. Poco sie oszukiwac?? Sosnowiec i Zawisza nie prezentuja takiej efektywnej pilki co gornik ;) I gul wam skacze zagłębie ;)??! ze za kilka sezonow sie napewno spotkamy ?? haha ;) Górą bedzie Gornik !! i dobrze ze sie rozwija klub kibica w Gorniku przynajmniej pilkarze wiedza dla kogo maja grac !!!!
Pozdrawiam ;P

lupus - 29 maja 2010, 10:56:30 - *.178.45.86
najpierw załóżcie sobie strone internetową o Górniku Polkowice i kibicach bo ta oficjalna jest tragiczna ani zdjęć ani nic,pozdrawiam.

kielce - 29 maja 2010, 11:27:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powrót z czyśca po degradacji ;)
Pozdro z Kielc

G.polkow. - 29 maja 2010, 12:10:29 - *.polkowice.vectranet.pl
Brawo górnik, a ty lapus się nie udzielaj jak nie wiesz gdzie zdjęć szukać.

hunter 76 - 29 maja 2010, 12:25:25 - *.146.133.159.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Jako Polkowiczanin pytam sie niektórych sezonowców KSG? co zrobicie jak ŁKS albo Pogoń będzie ganiała was po Polkowicach? ...Dobrze że w tym mieście tylko Zagłębie, dla was też dobrze.

prezes - 29 maja 2010, 12:29:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powoli powstaje klub kibica.z tego co wiem bedą tez starsi ze starej ekipy Górnika polkowice.Młyn będzie na ślęze i wiele atrakcj dla kibiców.

WZL - 29 maja 2010, 12:30:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
super. brawo polkowice ....

Z.S - 29 maja 2010, 13:01:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
zapomnieliście czy nie chcecie pamiętać ze wisicie 3,5 miliona zus-owi panowie i panie z polkowic
ale znając życie leśne dziadki wam zus odpuszcza szkoda że Miedzi Legnica nie odpuścili znacznie mniejszej sumy
POZDRO DLA NORMALNYCH

1910 - 29 maja 2010, 13:15:46 - *.play-internet.pl
przejrzyjcie na oczy.piłka jest dla kibiców.w tej sprawie nie jestem laikiem bo mam 39 wyjazdów a meczy u siebie nie zlicze.nie jest to oszałamiacy wynik ale cos na temat futbolu moge powiedziec.nawet jak ten górnik awansuje dalej to stanie sie kolejnym tworem z iina druzyna.przyjda wieksze wydatki zwiazane z utrzymaniem druzyny i inwestor zrezygnuje gdyz bedzie na tym tracil bo klub nie ma kibiców.współczuje wyjazdów takim druzyna jak pogon czy lks do polkowic.ponoc cos sie w polkowicach ruszyło??proponuje by pojechali na widzew czy lecha,ruch to zobaczycie ze klub zyje z kibica.rts-hks

bbbbbbb - 29 maja 2010, 13:20:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo górnik Polkowiczanie powracają do 1 ligi lecz wolałbym żeby on awansował z zawiszą ale cóż może na drugi rok.

Polkowice - 29 maja 2010, 13:24:16 - *.polkowice.vectranet.pl
Witam wszystkich spinaczy i normalnych. Chcę pogratulować górnikowi za znakomitą grę w tym sezonie i kibicom którzy zaczynają coś tworzyć (z każdym meczem jest ich coraz więcej). A wszystkich spinaczy którzy się gotują z zazdrości mam w dupie. I nie rozumiem takiego durnego gadania że górnik to tylko korupcja. Chcę przypomnieć że wasze także związane z korupcją. Dla przypomnienia np: Zagłębie sosnowiec
"2 sierpnia 2007 Wydział Dyscypliny PZPN za udział w największej w historii polskiego futbolu ujawnionej aferze korupcyjnej ukarał Zagłębie Sosnowiec degradacją o jedną klasę rozgrywkową, karą czterech ujemnych punktów oraz grzywną w wysokości 50 tys. złotych. Karą punktową klub ukarany został w sezonie 2007/08 zaś karą degradacji w sezonie 2008/09[3]. Później karę punktów przeniesiono na sezon 2008/09."

wielbiciel - 29 maja 2010, 13:25:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mam pytanie dlaczego kolejarz jak gra u siebie mecze zawsze rozgrywa w niedziele?

Wierny kib - 29 maja 2010, 13:27:36 - *.polkowice.vectranet.pl
KSG KSG KSG KSG KSG!!! Pięknie Górnicy.
Polkowice moim miastem
Górnik moim klubem!

LoLEk - 29 maja 2010, 13:31:55 - *.polkowice.vectranet.pl
W Polkowicach tylko Górnik się liczy !!! KSG KSG

WZL - 29 maja 2010, 15:06:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lolek - Górnik to kibice sukcesu była Ekstraklasa był klub kibica . Później spadek i brak KK . Później 4 liga tez brak a teraz szansa na awans to jest KK żenada z was . W tym Mieście zawsze TYLKO ZAGŁĘBIE LUBIN

do wzl - 29 maja 2010, 15:41:54 - *.polkowice.vectranet.pl
oj oj oj, widać że się znasz, klub kibica się rozpadł nie ze względu na spadek tylko ze względu potężnej kłótni z klubem i wtedy klub kibica z Polkowic jeździł wspierać Zagłebie(bo była zgoda Górnika z Zagłębiem), wiec jak nie wiesz to nie gadaj i się nie spinaj, nawet ci powiem że na początku OCB nawet czasami więcej kibiców Górnika było niż kibiców Zagłębia

hunter 76 - 29 maja 2010, 16:43:05 - *.146.192.192.nat.umts.dynamic.eranet.pl
@WZL nie daj się prowokować ,ich jest najwięcej ale na 90 minut,a na stadionie sam wiesz...przy dobrej pogodzie i długim wekendzie 600.Swoją drogą dziwnie będą sie czuli piłkarzyki z Polkowic ,gdy każda ekipa tu przyjedzie i zaśpiewa ..GRAMY U SIEBIE...

LECH - 29 maja 2010, 17:07:13 - *.polkowice.vectranet.pl
Górnik awans I bardzo dobrze a wy spinacze uspokójcie się. Bo to że Górnik awansował to normalne z tej grupy obstawiałem że oni awansują z 1 miejsca ale jedna z 2 ale to też dobre.
Gratuluje Górnikowi oraz Ruchowi.

mario - 29 maja 2010, 17:41:10 - *.chello.pl
i tak licencji nie dostaną ! hahah brawo

fanka 21 - 29 maja 2010, 19:09:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hunetr76 to co tylko górnik polkowice.Nie lubie tego goscia nikt go tu nie lubi,facet jest z polkowic a krytykuje Górnika.Trzeba mu zakazac tu wypowiedzi.

mario - 29 maja 2010, 19:53:18 - *.chello.pl
hunetr76 ma racje !

kolega, lo - 29 maja 2010, 20:21:49 - *.polkowice.vectranet.pl
Widzę, że większość tu wypowiadających się to pieniacze. Pozapominali jak byli w korupcję uwikłani a co do niektórych dalej są podejrzenia/sprawy.
Wielcy kibice Zagłębia odpuście sobie bo udziela się Wam pieniactwo Wrocławia Oni Was nazywają wioską bez kibiców a nagle WY miastowi (nie wszyscy) macie coś do miasteczka które wspiera Was.
Nie wszyscy z Polkowic popierają ZL i odwrotnie ale my na pewno szanujemy Was a Wam chyba udziela się buractwo ekstraklasy.
Co do kibiców. W P-ce nie ma ich dużo ale są!!! Zawisza ma kibiców Sosnowiec ma ale w piłkę grać nie potrafią (np czytaj ostatnie art. o Sosnowcu na ich stronie - nie strzelona bramka od meczu z Polkowicami), a "Wielka" Zawisza przegrywa z Lechią. Ja się pytam to z czym WY do tej 1 ligi? Sam fakt posiadania kibiców nie znaczy, że musicie grac jak najwyżej!
Polkowice małe miasto rodzinne i dla nich CI chłopacy grają korupcji dawno nie ma a awans wypocili jak i Radzionków i za to szacunek a nie szczekanie i szukanie dziury bo Zawisza jest słaba czy prezes do dupy...
Awansowaliśmy tam gdzie siedzieliśmy 5 sezonów widocznie na tle Polskiej Piłki Polkowice są na tyle dobre że mają tam miejsce (w 1 lidze) i nic do tego klubą które nie potrafią grać a tylko ich nastoletni kibice plują głupotami po internecie.
Klub z Polkowic w założeniu był dla Polkowiczan jako odstresowanie od pracy na dole i tak zostało a że przy tym są wyniki to tylko brawo dla nich.
GRATULUJĘ i liczę na dobrą i długą grę w 1 lidze a kibice się znajdą i niech głowa nie boli o to Bydgoszczy Sosnowca czy innych zawistnych kibiców którym brak dobrej piłki.
Karę swoją odpokutowaliśmy i awansujemy czyli team jest mocny o to się liczy.
Chętnych z Lubina, Głogowa, czy Legnicy chcących oglądać w kulturze i miłej atmosferze mecze na stadionie o wysokim standardzie zapraszamy do tej "wsi" która awansowała ucierając nosa "burakom" z Bydgoszczy czy Sosnowca.
Pozdrawiam kolega Rafał

hunter 76 - 29 maja 2010, 20:26:40 - *.182.4.101.nat.umts.dynamic.eranet.pl
@fanka zakazać to trzeba pisać takim ludziom jak ty robić takie byki i profanować jezyk Polski,nawet nazwy klubów nie potrafisz nieuku napisać z dużej litery.I spróbuj jeszcze raz powoli jak brzmi mój nick?

kolega, lo - 29 maja 2010, 20:32:59 - *.polkowice.vectranet.pl
Zresztą gdzie tu niektórzy porównują Radzionków czy Lecha do miejscowości 25 tyś.? Toż to żenada. Miasto na swoje możliwości ma takich kibiców i skoro oni przychodzą to co Wam do tego? A skoro są młodzi którzy angażują się w jakimś stopniu to dobrze. To pokazuje, że w przyszłości może być tylko lepiej.
WAŻNE w Polkowicach mecz ogląda się w pełnej kulturze gdzie nie bije się prezesów (Lubin) czy nie wyciąga na ulice ludzi z aut i nie "pierze" (Śląsk Wrocław). Gdzie kibice nie wbiegają na murawę (Czyt. Legia) i wiele innych. Tu przychodzą ludzie których dubanie słonecznika i oglądanie zadowala wystarczająco.
Obok jest plac zabaw (na terenie stadionu za trybuną krytą) gdzie bawią się dzieci.
I pisanie tutaj że przyjadą kibice ganiać Nas czy bić jest żenujące i pokazuje, że mentalność "kibiców" jak jest taka to nigdy na stadionach nie będzie normalnie.
GRATULUJĘ JESZCZE RAZ RUCHOWI I KSG !!!

hunter 76 - 29 maja 2010, 20:44:03 - *.182.11.137.nat.umts.dynamic.eranet.pl
@Kolega lo- wszystko sie zgadza atmosfera piknikowa ,spokój itd ,tylko powiedz co będzie sie działo na mieście jak przyjedzie jakaś hołota ,która poczuje sie bezkarnie ,i zacznie urzedowac po mieście i spotykać ludzi na swojej drodze.To miastko nie jest gotowe { i nigdy nie będzie } na przyjecie zorganizowanej grupy kibicowskiej.Ci którzy tak jak ja mieszkają tutaj dobrze pamietają krótki pobyt kibiców Pogoni w drodze do Lubina z przed kilku lat.Zdewastowany AQUA Hotel i rozwalone miastko.Inaczej tacy ludzie zachowują się jak czuja respekt.Dobrze że jest w tej miejscowosci Zagłębie Lubin.

kolega, lo - 29 maja 2010, 20:44:21 - *.polkowice.vectranet.pl
hunter 76 wiesz co to jest lokalny patriotyzm(?) - nie kibicuje koszykówce ale za CCC kobiet jestem, tak samo pin ping czy halówka ale po to bo to jest mój region!!!! Taki chojrak bo przygarnął Cię większy klub a jak daliby Ci kopa w dupę za przeproszeniem przyszedłbyś do tej Wsi gdzie mieszkasz. Trochę pokory. Nie kibicujesz to nie pluj we własne gniazdo bo potem tacy wychodzą w świat i robią czarny PR albo psują renomę tylko po to - bo tak. Chcesz kibicować Lubinowi, Poznaniowi czy też Slavi Praga (nie wiem jak się pisze) TWÓJ wybór ale nie oceniaj innych i nie krytykuj oni tak chcą to tak robią. Po co to? Niech na stadionie będzie te 600 osób ale skoro miasto sponsoruje, piłkarze grają dla nich to jest to Nasz interes nie wielkich miast gdzie na mecz przychodzi 3000 czy 4000 osób (Wrocław gdzie ponad 700000 ma mieszkańców).
Pozdrawiam i troszkę pokory.

kolega, lo - 29 maja 2010, 20:47:56 - *.polkowice.vectranet.pl
To świadczy o debiliźmie i małostkowości kibiców którzy chcą aby było normalnie z takim podejściem nigdy nie będzie!!! Od tego są służby porządkowe i ochrona. Skoro na mecze WKSu jest eskorta to jak trzeba i na Polkowice będzie jak przyjedzie bydło. W każdym bądź razie z tego powodu nie można zabierać czegoś co wywalczyli chłopcy sercem!

kolega, lo - 29 maja 2010, 20:52:25 - *.polkowice.vectranet.pl
Zamiast się cieszyć, że lokalny poziom piłki rośnie Ty straszysz mieszkańców burdami. My (nasza) jak trzeba (policja) pomagamy Lubinowi to i oni nam pomogą.
Nie wolno myśleć że idiota przyjedzie, to nie dajmy im nic bo narobi szkód. To co imprez masowych też mamy nie robić? To świadczy tylko o tym, że ja osobiście takim miastom zabrałbym piłkę bo to nie polega na biciu się czy taki był zamysł tego sportu? Jak dorosną do imprez tego typu reaktywować klub jak nie to wio z nimi. Dowód? Legia co zrobiła za granicą? Wstyd i wielki klub co z tego jak barany ( nie wszyscy naturalnie).

qwe - 29 maja 2010, 20:52:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rafal zamknij sie juz pajacu,na wszytskich wyzywasz ze wioska,co glupio ci ze twoja "miasto" nie moze awansowac z tej c klasy? przynajmniej gornik,radzionkow,odra maja ambicje zeby grac wyzej choc nie sa takim wielkim miastem,won z takimi kibicami frajerami jak ty blaznie

kolega, lo - 29 maja 2010, 20:54:49 - *.polkowice.vectranet.pl
Jak by kolega qwe zobaczył sarkazm byłoby dobrze...
Używam tekstów jakie używa 70% wypowiadających się tu aby zrozumieli sens zdania. Ja jestem z Polkowic więc awansowaliśmy... Czy taj uważnie i ze zrozumieniem....

hunter 76 - 29 maja 2010, 21:14:54 - *.182.4.20.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Powiedz mi dlaczego mam sie cieszyć ? jaki patryjotyzm? Zobacz w dniu meczu Zagłebia co sie dzieje w mieście ,jakie barwy idą chodnikami...Wszystkich nas przygarnęło ZL? ,merytorycznie błysnąłeś.Ty sobie możesz kochać kogo chcesz ale nikomu nie wmawiaj bzdur o patryjotyżmie lokalnym,bo jak byś był tak zorientowany to byś wiedział ilu młodych chłopców zostało zniszczonych w tym śmiesznym klubiku.?A co do naszej dzielnej POLICJI to obudż sie ,bo dzielni to są jak żle zaparkujesz,albo przeklniesz,ale jak przyjdzie co do czego to zobaczysz jak sie bunkrują ?

hunter 76 - 29 maja 2010, 21:42:22 - *.182.0.153.nat.umts.dynamic.eranet.pl
I jeszcze jedno kolaga lo- ,piszesz coś o przygarnięciu ,przynależności tylko że klub kocha sie jeden od najmłodszych lat bez względu na odległości,chyba że jest sie takim kibicem jak ty, że można zmienić orjentację razem z przeprowadzka ? .Napisałeś coś o przygarnięciu ,wiec zapytam cię kto cie przygarnie jak ZUS zrówna Górnika?

kolega, lo - 29 maja 2010, 22:07:08 - *.polkowice.vectranet.pl
Dlaczego bo się rozwija społeczność lokalna? Nie wystarczający powód? No dobrze i fajnie, że tak jest w Lubinie (a lokalny patriota nie tyczy się tylko Polkowic bo kibicuje Zagłębiu w ekstraklasie ale jak oba kluby byłby w tej samej lidze bliżej mi do KSG) oby kiedyś było u Nas. Zagłębie jest dobrą drużyną (byłem na wielu meczach między innymi LM). Ale wywodzę się z P-ce i chce aby tu też się coś kręciło nie tylko okręgówka czy IV liga. Pokaż mi klub który nie zmarnował takich chłopców? W każdym znajdą się tacy a kolega nie pamięta co Zagłębie powiedziało Essienowi (tak temu z Chelseai)??? Nie potrafi grać w piłkę i daleko nie zajdzie... i ja błysnąłem? Fakt policja jest jaka jest ale to znaczy że mamy chować ultrasów którzy będą prać innych aby mieć 1 ligę?
Kolego nie obrażam Cię - tak przygarnęli Cię bo mogli powiedzieć tak: jesteś z P-ce masz swój klub - więc i Ty mnie nie obrażaj dyskusja ma być rzeczowa i merytoryczna (używanie przeze mnie niektórych określeń ma być obrazowe - dlatego są też cudzysłowy). Nie powiedziałem, nic złego o Tobie ani o ZL. A kibicuje wiernie swoim drużyną, do jednych mam większą sympatię do innych mniej ale szacunek do każdej.
Zresztą kto CI nagadał że ZUS go zrówna? To, że ma dług nić nie znaczy. Jest 1 liga znajdzie się większy sponsor albo osoby odpowiedzialne za to znajdą rozwiązanie inne (spłacanie ratalne itp). Nie mówmy chop puki nie ma żadnej decyzji.
A jak mówi przysłowie "Dom Twój gdzie serce Twoje". Więc mieszkaj i w Bangladeszu jak chcesz to kibicuj Zagłębiu - a Twoje podejście do kibicowania jest dobre i to również popieram.
P.S.
A nawet jak ZUS zaopiekuje się KSG to w tedy Zawisza i inni mogą się cieszyć a do tego czasu nie można zabierać Nam (Polkowiczanom - chcącym kibicować KSG z różnych powodów, bo robią to 40 lat czy zaczną bo jest 1 liga) radości z awansu i samego awansu.
Pozdrawiam

kolega, lo - 29 maja 2010, 22:21:05 - *.polkowice.vectranet.pl
Hehe ;) mój nick nie ma nic wspólnego z Licem hehehe po prostu nie zmieścił się taki (kolega, lokalny patriota) i został skrócony tak w gwoli wyjaśnienia a liceum dawno skończyłem

Rubcio - 29 maja 2010, 22:28:10 - *.interpc.pl
Gratulacje od R/R

dgo89 - 30 maja 2010, 13:04:09 - *.static.xcore.pl
Hahahaha... No to w przyszłym sezonie I LIGA=dno... Awans ze wschodu: Nieciecza i Stróże a z zachodu: Polkowice i Radzionków... hehe.. proponuje nową nazwe ,,1 liga wieś,,

zawisza - 30 maja 2010, 15:01:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a to wszystko Bońka wina!

prawnik - 30 maja 2010, 17:03:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słuchajcie wszyscy Polkowice to nie wies to gmina na przyszłosc liczaca 26tys.Super miasteczko nowoczesne jest gdzie oko zawiesić.Jak na polkowice mamy Ekstraklasę koszykówki CCC POLKOWICE,CCC POLSAT czyli kolarze,Tenis stołowy,piłka halowa,są tez cięzarowcy no i oczywisci 1 Liga piłki noznej.Jak na Polkowice to mamy naprawdę duzo dyscyplin.A o Zus to się nie ma co przejmowac bedzie uregulowany jest taki człowiek który to zapłaci.widze ze najbardziej napina tutaj pan Hunter 26.Dziwię ze gosc jest z polkowic i napina na Polkowice.Pozdrawiam go serdecznie.

hunter 76 - 30 maja 2010, 17:19:01 - *.146.14.163.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Posłuchaj @prawnik ja się nie napinam tylko nie mogę słuchać bzdur o patryjotyżmie lokalnym ,Jako Polkowiczanin mówie ci, że układy Dragana i Lulka zablokowały rozwój młodych obiecujących chłopaków,bo trzeba było {wcisnąć swoich ludzi },to samo dotyczy sie TPH -grali fajni ambitni chłopcy,z Polkowic ,z naszych osiedli, a co ściągaja teraz za szroty z Uzbekistanu i innych kopaczo-biegaczy ?.Czy to jest twój patryjotyzm? i jeszcze jedno -proponuję przetrzeć okulary skoro nie widzisz cyfry przy nicku...i jeszcze jedno przypisywanie Kołeckiego i Włoszczowskiej do Polkowic jest po prostu śmieszne,mają tyle wspólnego z naszą wsia co ty i ja z Menchesterem.

Lechia ZG - 30 maja 2010, 23:46:34 - *.ssp.dialog.net.pl
Gratuluję Awansu Polkowicom

ksg - 31 maja 2010, 22:47:56 - *.polkowice.vectranet.pl
ktoś pisał że miasto nie jest gotowe na 1 ligę ze względu na przyjezdnych kibiców, hmm ciekawe co wam Śląsk zrobił w kwietni 2010 roku

do hunter - 1 czerwca 2010, 2:17:32 - *.ssp.dialog.net.pl
my się nie boimy jak wpadnie do nas ŁKS lub Pogoń...ty nas obronisz ...ciałem zasłonisz...a z tego co czuję to czujesz się bezpiecznie i pewnie w większej grupie...być może powodem tego jest twoje 160 cm. i 60 kg?

qevqev - 1 czerwca 2010, 21:32:21 - *.play-internet.pl
wregvqwv

miko - 1 czerwca 2010, 23:42:26 - *.ssp.dialog.net.pl
Ten hunter wyznaje spiskową teorię dziejów. Ale gość.

KSG - 5 czerwca 2010, 0:55:55 - *.polkowice.vectranet.pl
Hunter jest żałosny już nawet goście z Lubina tak się nie spinają jak on. Szkoda nawet czytać jego komentarze. 1 liga dla górnika !!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas