|
|
|
11 czerwca 2010, 18:43:02 - euzi
Peszko bliski porozumienia z Panathinaikósem
Sławomir Peszko spotkał się dziś w Atenach z działaczami Panathinaikós AÓ w sprawie swojego przejścia do drużyny mistrzów Grecji i uzgodnił warunki indywidualnego kontraktu.
25-letni skrzydłowy przybył do stolicy Grecji wraz ze swoim menedżerem i negocjował warunki umowy z dyrektorem sportowym klubu Fánisem Voutsarásem. Działacze Panathinaikósu muszą przelać na konto Lecha Poznań 450 tys. euro (ok. 1,84 mln zł).
Transfer pozytywnie zaopiniował asystent Nikólaosa Niópliasa - Krzysztof Warzycha.
|



fs - 11 czerwca 2010, 18:45:07 - *.sieradz.vectranet.pl
Lech zbroi się na LM

Grabka - 11 czerwca 2010, 18:45:21 - *.chello.pl
Lech zamiast się wzmacniać to się osłabia, znowu nie będziemy mieli drużynę w LM, a w LE też będzie ciężko...

lolo - 11 czerwca 2010, 18:45:39 - *.stk.vectranet.pl
A miał zostać. Farewell Champions League!!!

Alankos - 11 czerwca 2010, 18:46:06 - *.149.100.116
Żeby iść do Grecji to trza być.... . Nie dość że kryzys gospodarczy to jeszcze po 1,2,3 meczach nie udanych dostajesz cegłówka przez łeb... Grecja, Turcja - patologia


byk - 11 czerwca 2010, 18:46:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
poszla krowa(Lewy)niech idzie ciele(Peszkin)i po amice hehehe

WZL - 11 czerwca 2010, 18:47:10 - *.ssp.dialog.net.pl
Pokahontas Ateny to spoko klub na rozwój. Pozdro Arka, a Lech co? Dwa meczyki w LM i powrót na Bułgarską?

fogohen - 11 czerwca 2010, 18:53:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Kadziński a miała być LM. Teraz to będziemy Kiełbem i Sobiechem atakować. żal!!!!

:) - 11 czerwca 2010, 18:53:16 - *.dip.t-dialin.net
Wyprzedaz w Amice jak w Belchatowie

LP - 11 czerwca 2010, 18:53:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy wy nie rozumiecie, że Peszko ma w kontrakcie sumę odstępnego w związku z czym Lech nie ma nic do gadania?

a-be-ce - 11 czerwca 2010, 18:54:34 - *.range81-156.btcentralplus.com
Peszko, gdzie ci bedzie tak dobrze jak w Poznaniu. w swoim kraju, w pieknym miescie, w klubie z kibicami i z gra w LM. Po co?

louki - 11 czerwca 2010, 18:55:02 - *.play-internet.pl
DAvids sam jesteś widze zerem. Po pierwsze co peszko zrobi nie jest zależne od lecha i szczeze mowiąc dziwię mu się że chce teraz grać w Grecji. Peszko ma sumę odstępnego i lech niema nic do gadania. A Lewy odchodzi za niezla kase więc można to wydać na transfery

AJa - 11 czerwca 2010, 18:55:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Peszko jest o wiele bardzie wartościowy niż Lewandowski. To on powinien kosztować 2-3 mln euro.

Fear - 11 czerwca 2010, 18:56:01 - *.chello.pl
@Davids: znaffco, Peszko ma klauzulę odejścia. Ty naprawdę myślisz, że puściliby go z Lecha za tak żałośnie małą kwotę? Warto zwrócić uwagę, że Wilczek kosztował Zagłębie 500 tys. Euro... taki to mamy chory rynek. A dla tych cudotwórców z Lecha brawa: wpisywanie tak głupich kwot odstępnego się musi zemścić. Wiem, wiem - Peszko dwa lata temu nie miał takiej marki, ale można było np. dać mu podwyżkę w zamian za rezygnację z klauzuli. Nie zwróciłoby się?

Yuri - 11 czerwca 2010, 18:57:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SŁAWEK PESZKO... tylko nie tam. Wszystko drogie, KRYZYS, Grecja bankrutuje za niedługo przestaną ci wypłacać na czas...


przemo pol - 11 czerwca 2010, 18:58:45 - *.tosa.pl
do LP - chociaż jeden normalny który tu myśli, jak zawodnik ma klauzule w kontrakcie i ktoś spełni te wymogi to klub nie ma tu nic do gadania, a Peszko tak zapewnial ze pojdzie tylko tam gdzie bedzie mial pewne miejsce w skladzie, a okazuje sie ze leci tylko za kasą bo miejsca w skladzie miec nie bedzie, po drugie to na miejscu Lecha sam bym go wywalil, dzis mial byc na rozmowie w Poznaniu a ten sobie wylącza telefon i zadowlony, zero ambicji i honoru, Peszko jestes marny

max10 - 11 czerwca 2010, 18:59:18 - *.man.bydgoszcz.pl
PANOWIE! Więcej zaufania! Skoro lewandowski i peszko nie chca grać o to o co bili sie przez 2 lata to nie ma sprawy. 5 MLN euro na transfery to dużo a włodarze lecha nie sa głupi. Gdy mieli do wydania milion 2 lata temu kupili Lewego, Stilica, Peszke, Arbolede, Bandrowskiego... teraz maja 5 razy wiecej jezeli wszystko pojdzie tak jak mowia na transfery) badzmy dobrej mysli, pamietajcie ze z niewolnika nie ma pracownika!

rafi - 11 czerwca 2010, 18:59:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fear- ale ty naiwny jestes- PS cos sobie ubzdural a ty to powtarzasz-Wilczek poszedl ale za 500 tys zlotych ! A co do Peszki-mial byc dzisiaj w Poznaniu w pracy a nie jezdzic po Europie !

Tomek - 11 czerwca 2010, 19:01:59 - *.147.182.137.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Teraz Lech musi kupić 2 dobrych napastników, 2 dobrych pomocników i 2 dobrych obrońców. Może na LE to wystarczy. O LM zapomnijmy.

marian - 11 czerwca 2010, 19:04:58 - *.030.c77.petrotel.pl
Nie wiem o co wam chodzi. Peszko drugi raz idzie tam gdzie więcej zarobi [najpierw Wisła->Lech teraz Lech->PAO] i widać, ze zalezy mu glownie na sobie a nie na klubie w ktorym gra, ale nie mozna mu niczego zarzucic. Wazne ze gryzie trawe od poczatku kariery!!!

as - 11 czerwca 2010, 19:06:45 - *.adsl.inetia.pl
450, a nie rowne 500 ?! €

michal - 11 czerwca 2010, 19:11:11 - *.pl
do byk nima klubu takiegi jak amica już dawno połoczył sie z lechem i nazwa się KKS Lech Poznań tumanie

Rafał - 11 czerwca 2010, 19:12:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Teraz dzialacze rozdziela kase miedzy siebie a kuchenki w przyszlym roku walka o utrzymanie.

Fear - 11 czerwca 2010, 19:13:58 - *.chello.pl
I oczywiście Peszko wygryzie ze składu niejakiego Ninisa...

zwykły kib - 11 czerwca 2010, 19:14:59 - *.183.230.251.dsl.dynamic.eranet.pl
jak podpisze kontrakt z nimi to będzie dla mnie zerem... a niby mial zostac w lechu frajer

byk - 11 czerwca 2010, 19:16:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
michal zabolalo matolku?nie ma lecha jest amika,dzwonku hehehehe

bolekndm - 11 czerwca 2010, 19:16:39 - *.48.183.154
No to miłych wakacji życzę bo za dużo sobie nie pogra. Na jego pozycji gra Sotiris Ninis największy grecki talent i jeden z najlepszych piłkarzy PAO. Przynajmniej chłopak sobie trochę zarboi bo chyba o to mu głównie chodzi bo ze sportowego punktu widzenia to decyzja kompletnie bez sensu.

Davids - 11 czerwca 2010, 19:17:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Louki , Fear a panowie sorry nie wiedziałem o tym z Peszko. Louki nie zachowuj sie jak pajac i nie mow ze jestem zerem,bo mnie nie znasz.

... - 11 czerwca 2010, 19:19:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podziękowania dla Smudy, który wypychając Peszkę, zaczął dorabianie sobie w kadrze, odbierając prowizję za swój pierwszy transfer z kadry. Leo podobno nie mógł, ale nochalowi wszystko wolno

lewitujący - 11 czerwca 2010, 19:20:45 - *.icpnet.pl
Tyle, że wiecie... Piszecie w tych komentach, jak to Lech się nie osłabia, ale może wstrzymajcie się z takimi opiniami do przeprowadzenia kilku transferów do klubu?


michal - 11 czerwca 2010, 19:21:41 - *.pl
do byk pokasz mi nazwe amica wronki z tego dezonu niema stadion jest w poznańu klub jest z poznańa wiec się niekuć bo racji niemasz

Taktyk - 11 czerwca 2010, 19:35:50 - *.kielce.vectranet.pl
tak mało za tak dobrego gracza?

Andrzej - 11 czerwca 2010, 19:46:58 - *.chello.pl
A co to za drużyna ten Panathinaikós?

klema - 11 czerwca 2010, 19:55:23 - *.50.137.206 (*.168.2.54)
@Andrzej a Ty co??z choinki sie urwałeś?

... - 11 czerwca 2010, 19:55:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wstyd!!! Peszko dużo lepszy od Lewandowskiego i za grosze go sprzedają....

MARCO - 11 czerwca 2010, 20:00:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powodzenia Sławek pokaż im jak sie gra

do a-be-ce - 11 czerwca 2010, 20:09:32 - *.xdsl.centertel.pl
w pieknym miescie - Ateny ładniejsze w klubie z kibicami - Panathinaikos ma ich więcej z gra w LM - Lech gra w eliminacjach, Panata fazę grupową ma zapewnioną No i kasa większa. Niestety, żadnych argumentów za pozostaniem. Może poza ławką, jaka czeka go w Atenach, ale dla polskiego piłkarza to nieistotny detal...

Jack - 11 czerwca 2010, 20:11:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to się chłopak rozwinie... Nie lepiej w Wolfsburgu?

koliber72 - 11 czerwca 2010, 20:11:37 - *.173.30.121.tesatnet.pl
Tylko mało inteligentny i zazdrosny baran jeden z drugim mogą nazywać Lecha Poznań Amicą.Idąc takim bez mózgowym tokiem rozumowania to Lechia Gdańsk to Olimpia Poznań a np.Polonia W-wa to Groclin.Tak mogą rozumować tylko istoty z IQ 4 i pół.

Bolec - 11 czerwca 2010, 20:13:02 - *.chello.pl
I co z tego że Lech sciągnie czterech czy pięciu dobrych zawodników przecież przez miesiąc ich nie wkomponujew drużynę, na to potrzeba czasu a na LM czy LE to może nie wystarczyć

Andrzej - 11 czerwca 2010, 20:13:17 - *.chello.pl
Bo ja znam drużyne Panathinaikos Ateny a nie Panathinaikós.

Fear - 11 czerwca 2010, 20:14:12 - *.chello.pl
Andrzej, zapoznaj się z pojęciem transkrypcji. A znasz drużynę Real Madrid?

do koliber - 11 czerwca 2010, 20:20:27 - *.xdsl.centertel.pl
Z Olimpią-Lechią to inna sprawa, bo ten klub upadł, a obecna Lechia była tworzona od podstaw. A Amicolech i Dyskopolo to ta sama historia...

leon - 11 czerwca 2010, 20:20:37 - *.231.56.55.koba.pl (*.8.1.55)
No to Amica Wronki będzie bita przez druzyny z Azerbejdzanu lub Armenii . Wstyd dla Polski , ale jak na malutkie Wronki to i tak wielkie osiągniecie.....

... - 11 czerwca 2010, 20:25:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
lol Andrzej: a PAO znasz?

Polak - 11 czerwca 2010, 20:31:35 - *.gdynia.mm.pl
Peszko nie powinien tam iść tam się skończy!!!!

erierr - 11 czerwca 2010, 20:38:23 - *.mtvk.pl
Niech daja mu podwyżke nawet jak będzie wysoka to się zwróci bo bez niego cały klub sie rozsypie. A te 5 mln na transfery sie nie zwróci bo drużyna jest zgrana a jak beda wszyscy nowi to chocby byli dużo lepsi to tak dobrze nie będą grac bo beda musieli się razem zgrac a na to trzeba czasu kwalifikacje do LM już za ok 1-2 miesięcy i na Levadie sie nadziejemy:/a w lidze środek tabeli. A Sobiech to z 5 metrów na pusta bramke nie bedzie trafiał:/ Jak on na atak to po LM i LE i po mistrzostwie w kolejnym sezonie

ozi1222 - 11 czerwca 2010, 20:38:31 - *.173.30.121.tesatnet.pl
Polak: Zgadzam się z tobą ale jak zagra ze 2 sezony na ławie to wróci do Lecha z podkulanym ogonem. 

yoz - 11 czerwca 2010, 20:45:01 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
I ja sie pytam... Jak polski zespół ma awansować do Ligi Mistrzów ? Mogli zostać jeszcze rok powalczyć... rok to nie dużo... sa bardzo perspektywiczni... Ale nie... Jeden z nich musi przejsc do klubiku który nie tak dawno Wisła lała u siebie na boisku... 2005 rok...

karamba - 11 czerwca 2010, 21:13:06 - *.play-internet.pl
do "do a-be-ce" - Ateny może ładniejsze ale przy obecnej sytuacji gospodarczej dużo niebezpieczniejsze. - Z tym że PAO ma więcej kibiców bym się kłócił, to nie jest MU który w każdym kraju ma kibiców co najwyżej w Grecji która kilka krotnie mniejsza od Polski. Po za tym ilość to nie jakość, a jeśli mógłbym porównać naszych kibiców i kibiców PAO, miażdzymy ich pod każdym względem. - gra w LM - ten argument pokazuje tylko że Peszko jest panienką która woli dostać coś na tacy zamiast sam to wywalczyć

brat_prezy - 11 czerwca 2010, 21:22:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I to by było na tyle w kwestii awansu kolejnego mistrza Polski do LM. Jak zwykle wielkie plany, zapowiedzi, a potem wyprzedaż drużyny...

Rui - 11 czerwca 2010, 21:26:09 - *.175.151.122.piasta.pl
Po co on tam idzie. Dostał duży kontrakt na papierze, a pieniędzy i tak nie zobaczy.

theanarchy - 11 czerwca 2010, 21:29:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i mamy po lidze mistrzów. Nikt mi nie wmówi że Sobiech czy inny Micanski zastąpią Lewego, a Peszkę Kiełb... Proponuję sprzedać jeszcze Arboledę, Stilica i Krivets'a i mamy pozamiatane, już mamy zresztą pozamiatane.

LG - 11 czerwca 2010, 21:33:28 - *.chello.pl
Lechia zaczynała od A-klasy do wiadomosci dla ,,znawców,, piłki.Pamiętam jak lech nie przyjechał do Gdańsk bo tez była fuzja i ziemniaki zbojkotowali mecz za co dostali punkty od pzpn-u.Teraz to jest inaczej amica poznan i groclin warszawa.

. - 11 czerwca 2010, 21:59:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo ... zobaczymy za jaki czas stamtąd ucieknie ... zamiast wybrać jakiś kraj gdzie kryzysu nie ma ...

ozi1222 - 11 czerwca 2010, 22:03:14 - *.173.30.121.tesatnet.pl
do leon: Ale z ciebie zwykły pacan!!!! :P :P

żonka - 11 czerwca 2010, 22:11:21 - *.173.30.121.tesatnet.pl
Peszko robi błąd jestem zwykłą żoną kibica nie oglądam meczy ale za Lechem jestem całym sercem jestem Pozniananką i tak sobie czytam i stwierdzam że 80% wypowiedzi piszą ludzie którzy znają się mniej niż la        

BVB - 11 czerwca 2010, 22:41:13 - *.sileman.net.pl
Koniec marzeń o LM

do do do e - 11 czerwca 2010, 22:46:37 - *.xdsl.centertel.pl
"Ateny może ładniejsze ale przy obecnej sytuacji gospodarczej dużo niebezpieczniejsze" - a co go to obchodzi? Kupi sobie willę nad morzem i co go będzie jakiś motłoch obchodzić?  "Z tym że PAO ma więcej kibiców bym się kłócił, to nie jest MU który w każdym kraju ma kibiców co najwyżej w Grecji która kilka krotnie mniejsza od Polski. Po za tym ilość to nie jakość, a jeśli mógłbym porównać naszych kibiców i kibiców PAO, miażdzymy ich pod każdym względem." - pod względem frekwencji Panata miażdży Lecha na głowę, ma większy stadion, jej kibice uznawani są za europejską czołówkę. Doceniam kibiców Lecha, ale na taką markę w Europie muszą jeszcze zapracować "gra w LM - ten argument pokazuje tylko że Peszko jest panienką która woli dostać coś na tacy zamiast sam to wywalczyć" - idąc tym tropem, niech idzie do Odry Wodzisław. Tam będzie miał wyzwania, co to za zabawa w Lechu grać?

Rocky1458 - 11 czerwca 2010, 22:46:49 - *.warszawa.vectranet.pl
do LG - masz rację, ale kuchennym tego nie przetłumaczysz. Ich brak honoru znany jest od dawna. Sytuacja, o której mówisz to dowód. Jestem kibicem Legii. Legia wtedy przyjechała bo była fair. Mogła tak jak lech wziąść punkty za free. Tak jak lech w 1993 wziął mistrzostwo z wielką chęcia. Ja wiem teraz wszyscy powiedzą, że mecz był sprzedany, ale mimo wszystko nic nikomu nie udowodniono, a jak już to nie powinno się go przyznać nikomu

BVB - 11 czerwca 2010, 23:04:36 - *.sileman.net.pl
Po co Peszce Ateny ? ma dostac tam 350tys. Euro za sezon w Lechu miałby 250 tys. pewne miejsce w skladzie statut gwiazdy i szanse na LM w Atenach skończy tak samo jak Wawryniak albo i gożej, brak słów. "PAZERNY 2 RAZY TRACI" Sławek zapaietaj sobie te słowa.

A - 11 czerwca 2010, 23:05:56 - *.dg-net.pl
liga mistrzow ? Nie w tym kraju.Co roku to samo ,wyprzedarz.Ciekawe ze nikt nie chce pieniedzy z UEFA.Rece opadaja .

marco - 11 czerwca 2010, 23:08:41 - *.adsl.inetia.pl
Niestety,gdy w grę wchodzi kasa,większość ludzi dostaje klepki na oczy i szybko zapomina ile klub dla niego zrobił. Lewy przynajmniej dał klubowi zarobić, a nie czarował,że może zostanie,a może nie...Podobno Lech miał zaproponować Peszce 250k euro. Co mu zależało zostać na następny sezon? Skoro szybka kasa najważniejsza to nikt za nim nie będzie tęsknił...przynajmniej Kiełbik sobie pogra!

kuron - 11 czerwca 2010, 23:09:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Peszko Why? For Money.

amica - 11 czerwca 2010, 23:15:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fajny transfer, teraz przynajmniej można będzie łatwo wytłumaczyć niepowodzenie w europejskich pucharach. nie wiem jak możecie pisać LM , na stronie sportowej reklamować wyroby tytoniowe... (bo chyba nie chodzi o ligę mistrzów, szybciej korea płn. wygra mistrzostwa świata niż ktoś z naszej skopanej ligi awansuje do fazy grupowej)

eto - 11 czerwca 2010, 23:50:27 - *.tktelekom.pl
Reiss wroci

qwerty567 - 12 czerwca 2010, 0:13:28 - *.ssp.dialog.net.pl
z niewolnika nie ma pracownika, skoro chce odejść, niech odchodzi, oby Peszko grał jeszcze lepiej, zwłaszcza w reprezentacji, ale skoro są takie poważne osłabienia, to muszą też być poważne transfery do klubu, więc do dzieła działacze Lecha, teraz sprowadźcie zawodników minimum na tym samym poziomie, co Lewandowski i Peszko + zawodnicy którzy mają być wzmocnieniem drużyny, a nie tylko zadowalać się następcami tych co odeszli, teraz niech władze Lecha udowodnią że wiedzą co robią

artikks - 12 czerwca 2010, 4:34:44 - *.icpnet.pl
rejsik nie wroci[ tak samo zakazy wjazdu na bulgarska dostali od zarzadu--------golinski,zakrzewski,nawrocik,telich owski itp---czyli stara gwardia zawodnikow kolejorza na 100 procent..................................

Elita O62 - 12 czerwca 2010, 7:23:49 - *.centertel.pl
Bez Peszki i Lewego ta drużyna nie istnieje

sese - 12 czerwca 2010, 8:38:36 - *.chello.pl
Brawo Slawek za decyzje,w Polsce tylko bys zmarniał,stanał w miejscu. Checie miec silne druzyny by powalczyc w europie? Trzeba konkretnie zajać sie 13 latkami i młodszymi,tak by za 6-7 lat w każdej druzynie bylo 7-8 naprawde zdolnych graczy,a nie blokować utalentowane jedynaki z naszych boisk,tylko dlatego ze chcecie miec swoja druzyne w pucharach!!!!

BVB - 12 czerwca 2010, 10:42:17 - *.play-internet.pl
Gdzie on się pcha? w reprezentacji Grecji która gra w przeciwieństwie do naszej na Mistrzostwach w RPA jest 8 graczy z Panathinaikosu najwięcej bo 3 z formacji pomocy Georgios Karagounis,Sotiris Ninis,Konstantinos Katsouranis pierwszy z wymienionych jest warty 6 mln Euro drugi 7,5 a trzeci 8 mln i co Sławuś myśli że sobie pogra? chyba upadł na głowe do 100tys. euro daje sobie zniszczyć kariere bo nawet jakby prezentował mega dobry poziom to i tak będzie tylko zmiennikiem graczy którzy są wyceniani na 8 mln. w Polsce był kimś a w Grecji nawet nie będą wiedzieli jak wymawiać jego imie i nazwisko jak dla mnie żałosne posunięcie.

Oko - 12 czerwca 2010, 13:08:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Spokojnie, przyjdzie ze 2 Białorusinów za Peszkę, którzy będą gryźć trawę za taką kasę, a przy okazji nie będą gwiazdorzyć

Mandat - 12 czerwca 2010, 13:55:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe czy jest tak bliski przejścia do PAO, jak Kwiek do ruchu a jak sie okazało nie przeszedł.!

dka - 12 czerwca 2010, 14:28:41 - *.satfilm.net.pl
Za Lewego Micanski (400 tys chyba kosztuje - grosze), za Peszkę już jest Kiełb a ja bym dokupił jeszcze Jana Novaka ze Słowacji - szybki, dynamiczny, bramkostrzelny, mógłby grać ze Peszkę lub obok Micanskiego

dka - 12 czerwca 2010, 14:36:54 - *.satfilm.net.pl
Jeszcze jedno - tacy piłkarze jak Lewandowski i Peszko muszą spróbować swoich sił za granicą bo dzięki temu reprezentacja ma szansę na więcej takich piłkarzy jak Błaszczykowski czy Jeleń. Gdyby Kuba do tej pory nie wyjechał pewnie by popadł w przeciętność tak jak Paweł Brożek, no bo co z tego że zagrasz te 4 mecze w eliminacjach do Ligi Mistrzów a potem 6-8 meczów w Lidze Europejskiej jak na co dzień rywalizujesz z Polonią Bytom czy Odrą Wodzisław... Potem przychodzi czas na reprezentację, mecz z Hiszpanią, i dla takiego Kuby to taki sam przeciwnik jak co dzień (wymagający), a dla zawodnika z polskiej ligi to szansa na koszulkę idola - taka prawda...

amen - 12 czerwca 2010, 15:37:12 - *.aster.pl
ON MA W KONTRAKCIE KWOTE ODSTEPNEGO! więc wbijcie to sobie w te puste czerepy, ze Lech nie ma nic do gadania w sprawie tego transferu...

bart - 12 czerwca 2010, 18:38:25 - *.173.30.196.tesatnet.pl
krzyżyk na drogę

JohnyKSG - 13 czerwca 2010, 8:36:13 - *.adsl.inetia.pl
No to po..Lechu..:-( POzdro z Zabrza.Współczujemy!

gorki - 13 czerwca 2010, 13:07:50 - *.play-internet.pl
Micański w obecnej formie jest dużo lepszy niż Lewy,natomiast Peszko jast nie do zastąpienia. Efekty jego odejścia poznamy już w pierwszym meczu

Batiar - 13 czerwca 2010, 14:21:13 - *.vps.itkm.ru
Jaka LM będzie dla Lecha? Tylko dwa mecze. I kto będzie grał w Polsce?

|
|