[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 czerwca 2010, 12:18:33 - prof
Michael Bemben piłkarzem Górnika

Urodzony w Rudzie Śląskiej Michael Bemben podpisał z Górnikiem roczny kontrakt z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy. 34-letni prawy obrońca swoją przygodę z piłką nożną rozpoczynał w juniorach Górnika Zabrze, a ostatnio reprezentował barwy 1. FC Union Berlin występującego w 2. Bundeslidze.

Bemben urodził się 28 stycznia 1976 roku w Rudzie Śląskiej i pierwsze kroki związane z piłką stawiał w juniorskim zespole Górnika Zabrze. W wieku 13 lat wraz z rodziną wyemigrował do Niemiec i tam kontynuował piłkarską karierę. W 1995 roku trafił do drugiego zespołu VfL Bochum 1848, a trzy lata później został włączony do pierwszego zespołu. W pierwszym zespole VfL spędził siedem lat w trakcie których rozegrał 122 spotkania i zdobył trzy bramki. W 2005 roku przeszedł do SC Rot-Weiss Essen, z którym awansował do 2. Bundesligi, a następnie trafił do 1. FC Union Berlin, z którym także awansował do 2. Bundesligi.


źródło: Górnik Zabrze

KSG - 16 czerwca 2010, 12:19:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nosz synek

KSG - 16 czerwca 2010, 12:23:32 - *.net.brewet.pl
Niemiec...

Rafał - 16 czerwca 2010, 12:25:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wow sciagaja dziadków z 3 ligi brawo.

Żukens - 16 czerwca 2010, 12:25:57 - *.rudaslaska.vectranet.pl
Grał w 2 Bundeslidze no nieźle i to w podstawowym!

aloiz - 16 czerwca 2010, 12:27:01 - *.adsl.inetia.pl
Ha ha ha!!! Z Ruchu się śmiejecie, a sami jakieś 3 ligowe odpady sprowadzacie :D
Śmiech na sali! Zobaczymy w WDŚ :D

ul.Górnicz - 16 czerwca 2010, 12:27:09 - *.ust.tke.pl
34 lata...no nie wiem czy z tej maki bedzie jeszcze chleb. Zwykle kluby sie pozbywaja pilkarzy w tym wieku a nie ich kupuja- no ale to Polska.

leon - 16 czerwca 2010, 12:27:17 - *.231.56.55.koba.pl (*.8.1.55)
Trzeci niemiec w Polskiej lidze po Borowce z Widzewa i Raichu z Jagiellonii. Ciężko bedzie się Górnikowi utrzymac....

SebaTRSL - 16 czerwca 2010, 12:27:43 - *.rudaslaska.vectranet.pl
kolega Wałdocha z VFL Bochum...... jakoś mało przekonywujące są te nasze niby wzmocnienia mom nadzieja że przynajmniej na spokojne utrzymanie starczy a prawo obrona to zawsze była lipa u nos także mimo ze stary to moze się sprawdzi na ten jeden przejściowy sezon(odbudowa finansów klubowych) bo perspektywiczny to on na pewno nie jest ...... a z kolegów Tomka to jeszcze kilku by się przydało hehe

op - 16 czerwca 2010, 12:29:24 - *.mynet.com.pl
Ale jaja co ten Wałdoch wyprawia. Starych dziadków-kolegów ściąga. Wałdoch, co to juz nie ma w Polsce prawych obrońców. Dno, chłopie, nieźle cie pogieło!!!

Polak - 16 czerwca 2010, 12:30:14 - *.radom.vectranet.pl
w jego profilu na zdjęciu jest Polska flaga do góry nogami !! wstyd!!

buncol - 16 czerwca 2010, 12:30:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
czuć w tym ręke dyrektora sportowego pewniego kolega z boiska, Pana Wałdocha... pozyjemy zobaczymy

kibic - 16 czerwca 2010, 12:35:32 - *.109.94.184
nabijacie sie ze sciagaja dziadkow,ale jak zobaczycie tego dziadka w akcji to wiekszosc kopary opadna,bravo Gornik,dalej sie wzmacniac...

MAX - 16 czerwca 2010, 12:36:00 - *.50.129.66 (*.168.101.105)
Jaką motywację do gry będą miały 34-letnie odpady z Niemiec?...

haldir - 16 czerwca 2010, 12:36:39 - *.swspiz.pl
no transfer roku
sprawdźcie bo może jeszcze gdzieś Marek Leśniak jest do wzięcia i Ryszard Cyroń. Idealnym rozgrywającym byłby na 100% Andrzej Buncol, wszyscy przecież jeszcze w perspektywicznym wieku są :D

artd - 16 czerwca 2010, 12:36:46 - *.11.105.155
"Trzeci niemiec w Polskiej lidze po Borowce z Widzewa i Raichu z Jagiellonii. Ciężko bedzie się Górnikowi utrzymac...."
Był jeszcze Carsten Nulle

piszczel - 16 czerwca 2010, 12:37:05 - *.centertel.pl
Wyjechał jako Michał, wrócił jako Michael- przykre.

kibic - 16 czerwca 2010, 12:39:08 - *.109.94.184
co do motywacji-to zobacz jakie pensje maja Strak,Szczot i Gorawski,co moze byc bardziej motywujace?i tak sa daremni a o Michaela sie nie martw,wierze ze bedzie sporyym wzmocnieniem

Sobieh - 16 czerwca 2010, 12:42:11 - *.ntlworld.ie
@ Polak- w tle to jest flaga Berlina bystrzaku

PATA - 16 czerwca 2010, 12:45:13 - *.play-internet.pl
Już myślałem że to ten bramkarz Bęben syn innego Bebna się zniemczył

slayer - 16 czerwca 2010, 12:45:28 - *.adsl.inetia.pl
Ciekawe czy on nie nazywał się kiedyś Michał Bęben? A co do sportowej strony tego transferu to mam wątpliwości tak jak większość przedmówców.Wydaje mi się ,że lepiej dla Górnika żeby facet sobie został do końca kariery Michaelem Bembenem w którejś tam lidze regionalnej Niemiec niż żeby miał produkować się w Zabrzu.

JAREK KSG - 16 czerwca 2010, 13:03:38 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Wg was lepiej ściągac pseudo kopaczy z Polski za wielkie pieniądze którzy tylko myślą o żelach,solariach i kasie.Śmiech na sali

zks - 16 czerwca 2010, 13:03:45 - *.103.c82.petrotel.pl
pierwszy murowany kandydat do spadku juz jest. z takim podejsciem po spadku juz sie Zabrze nie podniesie.

zieniu KKS - 16 czerwca 2010, 13:03:57 - *.ssp.dialog.net.pl
pamietam jak grał w bundeslidze ale kiedy to było....echhh

RaV - 16 czerwca 2010, 13:11:16 - *.telpol.net.pl
OTO Młoda krew, nadzieja Górnika na MISTRZA POLSKI w 2012 roku! Za niedługo sami tacy młodzieżowcy będą w Górniku. Ale perspektywy na kilka najbliższych lat to wspaniałe, tylko utrzymać tych młodych perspektywistycznych zawodników!

TRSL - 16 czerwca 2010, 13:11:46 - *.sileman.net.pl
dla mnie oznacza to koniec dla Garniola..

zonkerKSG - 16 czerwca 2010, 13:12:30 - *.200.212.14
Znaleźli się kuźwa specjaliści od piłki nożnej! Poczekajcie do rozpoczęcia rundy, a wtedy będziemy mogli oceniać co źle a co dobrze. Teraz poobcierajcie mleczko spod nosa i dalej idźcie grać w Fife i tam pokazujcie jacy to z was managerowie!

Czujka - 16 czerwca 2010, 13:12:36 - *.net.brewet.pl
Klub dla podstarzałych folksdojczów.

Kabaret - 16 czerwca 2010, 13:17:37 - *.rzeszow.vectranet.pl
Ha ha koszmar.

Tomek - 16 czerwca 2010, 13:18:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do zks: kandydat do spadku bo..?
Popieram zdanie Jarka.. Piłkarz nie najmłodszy, ale z doświadczeniem, nikt nie wie jak gra,wyjdzie w rozgrywkach.. 2 Bundesliga nie jest wcale taka słaba.. pozdro dla normalnych.

klon26 - 16 czerwca 2010, 13:26:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no obrońca na pewno się przyda doświadczony

gebels - 16 czerwca 2010, 13:28:48 - *.europe.hp.net
na tako liga jak ekstraklasa jest dobry!
@Polak: rozumu brak?!
Come on FC & KSG!

MAX - 16 czerwca 2010, 13:29:15 - *.50.129.66 (*.168.101.105)
@kibic - sam sobie odpowiadasz - strąk, szczot, gorawski zostali zwolnieni przede wszystkim ze względu na wysokie zarobki - to znaczy, że bemben bedzie grał za mniejsze pieniądze - a ty piszesz żebym się nie martwił o kasę dla bembna, bo pewnie dostanie więcej od nich!...

Lol - 16 czerwca 2010, 13:31:03 - *.rtk.net.pl
Chcieli Bębenka z Sandecji Mają Bembena z Niemiec xD Prawie To Samo xD

MAX - 16 czerwca 2010, 13:55:29 - *.50.129.66 (*.168.101.105)
przyjmując tok myślenia górnika, trzeba z niemiec, ale może nie tylko, ściągnąć wszystko z II-gich lig co ma więcej niż 34 lata i będzie git...

TORCIDAmce - 16 czerwca 2010, 14:14:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o jejku widze ze tu was wszystkich dopadł gul i ile w was jest nienawisci do NASZEGO KLUBU pojdzcie lepiej zaobczyc na plac czy was niema w piaskownicy wielcy znawcy piłki.. do waszei nformacji ma przyjsc jeszcze jeden lub dwoch zawodników z Niemiec doswiadczonych bo samymi młodymi nieda sie grac musza sie od kogoś uczyc bardzo dobry transfer on ma Górnika w sercu i takich nam trzeba

WZL - 16 czerwca 2010, 14:27:25 - *.adsl.inetia.pl
Haha!!!
Niesamowite transfery w Zabrzu sami młodzi zawodnicy!!HAHA
Przyjeżdżajcie do Lubina w Drugiej kolejce dostajecie i wracacie do Zabrza!
TYLKO WZL!

nvi - 16 czerwca 2010, 14:28:23 - *.play-internet.pl
Polak- idąc twoim tokiem myślenia, powinniśmy wypowiedzieć wojnę Maroku

nvi - 16 czerwca 2010, 14:29:47 - *.play-internet.pl
*Sorry- Indonezji

xx - 16 czerwca 2010, 15:24:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ech kibice..widzę że nikt wam nie dogodzi,nawet gdy by przybył C .Ronaldo to byście narzekali że nie Messi.Dla mnie gość który tyle lat utrzymał się w 1 i2 bundeslidze na pewno coś potrafi.Trzeba dać mu szanse,a oceniać po grze.Co do wieku,to słyszałem o kilku starszych graczach grających w ligach lepszych niż nasza

Tylko Górn - 16 czerwca 2010, 15:28:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
WZL Tylko żeby w 2 kolejce nie okazało się tak, że piłkarze z Zabrza powrócą zwycięscy, a Twoje Zagłębie przegra... pożyjemy, zobaczymy;

matrix - 16 czerwca 2010, 15:31:53 - *.unknown.vectranet.pl
Jo tam nie mom nic do NIEMCÓW!! Ale i dobrze że jakiś wogóle przyszedł pilkarz!!

Tomek - 16 czerwca 2010, 15:42:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jestem Niemcem, tylko Polakiem który wyjechał do Niemiec, a to jest chyba różnica?

Tomek - 16 czerwca 2010, 15:43:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jest*

Torcida - 16 czerwca 2010, 15:51:33 - *.stk.vectranet.pl
Nie żaden Niemiec tylko Slązak z Rudy Ślaskiej a wychowal się w Zabrzu!

Tasior - 16 czerwca 2010, 16:32:22 - *.via.zamek.net.pl
czyli Niemiec...

Rudziol - 16 czerwca 2010, 16:42:40 - *.centertel.pl
nie wiecie chopcy kaj on na ty Rudzie mieszkoł i do kery szkoły łazioł ? bo chyba go kojarza o ile to ten o kerym myśla

@Rudziol - 16 czerwca 2010, 18:04:45 - *.dip.t-dialin.net
Ja wiem do jakiej on szkoly chodzil: Sonderschule w Bochum.
No to facet za rok jeszcze wybiegnie na stadionach w Strózach i w Niecieczy. Na Dolcan tez sie chyba chlopina zalapie.

KSGS04 - 16 czerwca 2010, 18:59:03 - *.137.84.122

Szkoła Podstawowa nr 8 (Ruda Śląska)
Klasa B (1983-1991)
Szkoła Podstawowa nr 37 (Zabrze)
Klasa B (1983-1991)

erich - 16 czerwca 2010, 19:16:18 - *.centertel.pl
ja to jest synek ze szwarcwaldu czyli Wirku
jezdzioł z nami na kolonie do Sopotu z werku, jo go kojarza

lol - 16 czerwca 2010, 19:33:58 - *.181.62.140
Nie ma co oceniac od razu,Waldoch jak przyszedl wszystko zaczelo sie ukladac,wiec pozyjemy zobaczymy,Mysle ze Facet ogolnie wie co robi,bo sama osoba Bebna dla polakow nie jest za bardzo znana,ale jak tyle lat gral w niemczech to kopac pilke umie

Daniel - 16 czerwca 2010, 19:46:48 - *.nplay.net.pl
Do wszystkich "znafcuf":
2. Bundesliga to nie jest trzeci szczebel w strukturze ligowej w Niemczech, tak jak u nas druga liga. 2. Bundesliga to szczebel drugi, czyli odpowiednik naszej pierwszej...
A co do samego zawodnika - dziadek, nie dziadek, doświadczony i wciąż świeży zawodnik, szczerze mówiąc to mimo że jest leciwy, to dla mnie na Zabrze za dobry...

Daniel - 16 czerwca 2010, 19:49:34 - *.nplay.net.pl
Chciałbym również dodać, iż słabe drużyny 2. Bundesligi są wciąż na poziomie lepszych polskich klubów z Ekstraklasy, jak Ruch, Bełchatów czy Korona...

sobek - 16 czerwca 2010, 20:08:18 - *.galileusz.3s.pl
Nawet 40 letni Niemiec z V ligi niemieckiej jest lepszy od przeciętnego kopacza naszej, pożal się Boże, ekstraklasy. Wystarczy popatrzeć trochę na tę żenadę żartobliwie nazywaną u nas- futbolową ekstraklasą.

MARCO - 16 czerwca 2010, 20:13:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witamy na polskiej ziemi

bolo - 16 czerwca 2010, 20:28:24 - *.chojnet.pl
tak sie smiejecie ze dziadow z 2 ligi niemieckiej a wichniarek i kryszalowicz dzie sobie tylko radzili???? no gdzie??? wlasnie w 2 bundeslidze takich przykladow jest wiecej a moge sie zalozyc ze nie yl by gorszy od bramkarza herthy nurnbergi hanoveru czy freiburga.... pseudokrytycy

adifc75 - 16 czerwca 2010, 20:30:47 - *.play-internet.pl
znam go dobrze z podstawówki nr37 no i z podwórka na Czarnieckiego.i zobaczycie że bedzie tyroł za balom jak harpagan bo to je hanys pełnym pyskiym!!!w Unionie zawsze chwalony za zaciętość i poświęcenie więc czego nam jeszcze trzeba?jak narazie takiego walczaka niemamy więc nie marudzimy!ok?zobaczycie jest git!!!

a,m - 16 czerwca 2010, 20:35:16 - *.adsl.alicedsl.de
Fakt faktem,ze druga liga niemiecka silniejsze jest od naszej Ekstraklasy.Kto tego nie widzi nie zna sie lub kieruje sie chora duma Polaka!

nvi - 16 czerwca 2010, 20:47:15 - *.play-internet.pl
a,m- to ty sie nie znasz. Gdyby Ekstraklasa była słabsza od 2 Bundesligi, to Wisła na pewno nie wygrałaby z Schalke a Groclin z Herthą. To wcale nie było tak dawno. W 2 Bundeslidze są przeciętne zespoliki. Jak Kukiełka nie grał w Wiśle, to odszedł tam do Dynama Drezno i z miejsca stał się wyróżniającym piłkarzem. Przesadzasz z tą siłą 2 Bundesligi. Może organizacyjnie i nadal finansowo są lepsi ale sportowo dopiero Bundesliga jest lepsza od Ekstraklasy polskiej.

bolo - 16 czerwca 2010, 21:29:43 - *.chojnet.pl
tak wisla legia czy lech moga powalczyc z takimi druzynami jak schalke.... ale niech lech wisla czy legia zagra z bayernem..... a np polonia bytom czy lechia niech zagra z augsburgiem czy duisburgem moge sie zalozyc ze na 10 meczy z 6 kub 7 wygra niemiecka druzyna!!!! ludzie badzcie realistami

gyerek - 16 czerwca 2010, 22:05:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poziom polskiej piłki w porównaniu do niemieckiej bardziej niż Schalke-Wisła (1:4) oddaje Eintracht-Widzew (9:0)

Torcida - 16 czerwca 2010, 22:18:01 - *.stk.vectranet.pl
Ktoś się tu podnieca zwycięstwem Wisły z Schalke czy remisami Dyskoboli z Hertha ale prawda jest taka że 2 Bundesliga jest lepsza od Polskiej nasza liga jest na poziomie 3 Ligi Niemieckiej i taka jest niestety prawda nasza pilka to dno co pokazał mecz z Hiszpanią która dzisiaj przegrała 1:0 z Szwajcarią a z nami wygrła bez wysiłku 6:0. Nigdy nie wygraliśmy z Niemcami co nie jest przypadkiem jesteśmy dnem piłkarskim na poziomie Litwy czy Wegier na Euro dostaniemy ostro po głowie nase gwiazdki tylką leca na kase zero ambicji nie przypadkowo na zachodzie siędzą na lawie.

chudy - 16 czerwca 2010, 23:50:01 - *.stk.vectranet.pl
Starszego kolegi Wałdoch nie ma??? Na tą pozycję dziadków na niemieckiej emeryturze nie potrzebujemy!!!

lis leon - 16 czerwca 2010, 23:55:50 - *.stk.vectranet.pl
Jeszcze chłop piłki nie kopnął a wszyscy już wiedzą ,że jest słaby,stary i się nie nadaje...
Mam nadzieje,że M.Bemben okaże się solidnym wzmocnieniem naszego Górnika.Trzymam kciuki

Mały - 17 czerwca 2010, 5:04:41 - *.adsl.inetia.pl
Jakby co poniektórzy oglądali mecze 2 bundesligi to by może troche spuścili z tonu...przeciętny zawodnik z tej ligi przewyższa wiekszość naszych grajków z ekstrakopanej...Ciekawe czy jeśli Poldi zechce zakończyć kariere w Górniku to czy też będą takie głosy oburzenia?

artd - 17 czerwca 2010, 8:13:38 - *.11.105.155
Lukas już za słaby jest, przecież strzelił tylko 2 bramki w przeciętnej Kolonii. Gdzie tacy kopacze do EKSTRAklasy?

norm - 17 czerwca 2010, 9:41:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
moim zdaniem siłę danej ligi można porównać kiedy dane zespoły grają między sobą ale tylko gdy czołowa drużyna gra z czołową itd.
nie wieże ,że lech by przegrał z najlepszą drużyną 2 budesligi .ale piast pewnie by dostał od najsłaszej.
po za tym wałdoch szybko się zorientował ,że brakuje górnikowi doświadczonych zawodników ,którzy mentalnie pomogą,opierd....,
dobra drużyna musi mieć młodzież ale również zawodników ogranych !!! górnik przez dwa lata takich nie miał i mamy tego efekt.czyli drużynę bez harakteru.trzeba to zmienić.
pozdrawiam

a,m - 17 czerwca 2010, 12:58:50 - *.adsl.alicedsl.de
nvi-jeden mecz,czy nawet dwumecz mozna przy sprzyjajacych okolicznosciach wygrac z kazdym!Jakby Wisle przyszlo grac w Bundeslidze to spadek murowany,w drugiej moze by powalczyli o srodek tabeli ale to juz wszystko.Mowisz,ze w 2 Bundeslidze graja przecietni pilkarze?A jacy to graja w Ekstraklasie co?

a,m - 17 czerwca 2010, 13:04:41 - *.adsl.alicedsl.de
Torcida masz racje z ta trzecia liga ale nie chcialem tego mowic bo by mi do gardla skoczyli.
Do norn-no jestem ciekaw czy lech wygralby z Kaiserslautern?Na 10 meczy moze dwa trzy!I taka jest prawda.

nvi - 17 czerwca 2010, 13:06:21 - *.play-internet.pl
a,m- po czym tak wnioskujesz? Jesteś specjalistą? Nie- jesteś takim samym pieniaczem jak większość tu piszących. Nie sądze, żeby Wisła miała problem by się utrzymać w Bundeslidze, ale takie gadanie nie ma sensu. Bo Wisła działa na innych zasadach, ma inny rodzimy rynek transferowy itd. Gdyby grała w Bundeslidze inaczej by funkcjonowała. Ale sportowo generalnie nie odbiega od zespołów Bundesligi. Mówisz jeden mecz? Całkiem niedawno: 5:0 z Beitarem, 2:1 z Mattersburgiem, wygrana z Nec Nejmegen, Iraklisem Saloniki, FC Basel, nawet pojedyncza wygrana z Barceloną o czymś wiadczy. Nie mów, że mieliby problem utrzymać się w nierównej Bundeslidze, w której najsłabsze kluby to naprawdę nic specjalnego.

adifc75 - 17 czerwca 2010, 17:03:41 - *.play-internet.pl
zgadzam sie w 100procentach z a,m!każdy klub ekstraklasowy z przebiegu całego sezonu bundesligi niema żadnych szans!!!nie można patrzeć na pojedyńcze spotkania.nasze drużyny nie dają rady kondycyjnie i tyle na temat 1bundesligi!!!2bundesliga to żeczywiście środek tabeli ale tylko w przypadku Wisły,Lecha czy?no i straciłem pomysły kogo jeszcze tu wsadzić???oglądam 1,2 bundeslige od lat i różnica między naszymi kopaczami a piłkarzami bundesligi jest poprostu zatrważająca!tyle w temacie i pozdro dla kumatych!

a,m - 17 czerwca 2010, 19:37:11 - *.adsl.alicedsl.de
nvi-nie wiesz kim jestem wiec nie kombinuj.Moze wlasnie jestem trenerem w drugiej Bundeslidze a moze w polskiej-hm kto wie?A moze poprostu jestem zwyklym obiektywnym kibicem?W kazdym razie znam sie zarowno na polskiej jak i na niemieckiej lidze i nie moje zadanie Cie przekonywac.Kiedys byl wywiad z Blaszczykowskim w "Gazecie Wyborczej"i na pytanie dziennikarza czy np.Wisla dala by rade w Buneslidze tylko sie usmiechnal i powiedzial cos w rodzaju-nie ma szans!

a,m - 17 czerwca 2010, 19:53:31 - *.adsl.alicedsl.de
Dodam jeszcze,ze kiedys w 60,70-tych a nawet jeszcze 80-tych latach polskie kluby nie odstawaly tak bardzo-nawet nie od tych calkiem mocnych lig.A kluby takich lig jak austriacka,belgijska,szkocka czy nawet holenderska za wyjatkiem moze Ajaksu czy Feyenordu byly zupelnie w naszym zasiegu.Wylosowanie Turkow oznaczalo awans,a teraz?A teraz-przepasc i jeszcze raz przepasc tak jak z tad do ksiezyca.Popatrz z kim odpadaja polskie kluby w pucharach-kiedys to nie byloby mozliwe.
Kilka lat temu drugoligowa Alemania Akwizgran w pucharze UEFA wyszla z grupy pokonujac niezle europejskie kluby m. innymi lidera Francji.

TORCIDA - 17 czerwca 2010, 20:05:15 - *.stk.vectranet.pl
nvi ładnie wymieniłeś sukcesy Wisły szkoda ze nie napisałes o porażkach z Levadia, Dynamem Tibilisi, Valarengą.

RUCH - 17 czerwca 2010, 21:08:39 - *.adsl.inetia.pl
Niech górnik weźnie Dariusza Wosza też z Bochum grał razem z Wałdochem ma wprawdzie już 41 lat ale dla górnika to żaden problem ALTE LEUTE,ALTE KAMARADEN haha.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas