[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 czerwca 2010, 17:33:01 - elenril
Motor będzie grał w II lidze na licencji Spartakusa

Zarząd spadkowicza z I ligi Motoru Lublin zdecydował, że wykupi licencję na grę w II lidze od Spartakusa Szarowola - poinformowała "Gazeta Wyborcza".

- Ustaliliśmy, że spółka będzie ubiegała się o grę w II lidze na licencji Spartakusa - powiedział w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" prezes stowarzyszenia LKP Motor Grzegorz Szkutnik. - Stowarzyszenie uzyska udziały w spółce, wnosząc aportem kadrę zawodniczą, lub część udziałów otrzyma odpłatnie po sprzedaży zawodników do innych klubów.

Zatem spółka Motoru nie przejmie długów stowarzyszenia. LKP Motor będzie mógł dalej funkcjonować, a nawet posiadać udziały w spółce. - Stowarzyszenie ma kilka opcji dalszego istnienia - twierdzi Szkutnik. - Możliwe, że zajmiemy się tylko szkoleniem młodzieży. Jest też jednak opcja posiadania własnej drużyny w IV lidze, na licencji obecnej ekipy rezerw. Na razie nie wiem, która opcja zwycięży. To rozstrzygnie się na nadzwyczajnym walnym zebraniu członków stowarzyszenia, które zaplanowano na 21 czerwca. Nie chcielibyśmy, żeby LKP całkiem zniknął z futbolowej mapy Polski. Na razie zwyciężył zdrowy rozsądek i spółka zagra na licencji Spartakusa, o ile radni pozytywnie zaopiniują uchwałę o przekazaniu pieniędzy spółce. Miejmy nadzieję, że się uda - kończy Szkutnik.


źródło: Gazeta.pl

lolek - 17 czerwca 2010, 17:38:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

placek - 17 czerwca 2010, 17:38:51 - *.radom.vectranet.pl
czyli co się dzieje z Motorem który spadł z 1szej ligi ? robi się wolne miejsce w takim razie ? ale dla spadkowicza tj Olsztyna czy drużyny z drugiego miejsca z III ligi ? np Radomiak !!!

Lufa - 17 czerwca 2010, 17:41:54 - *.internetdsl.tpnet.pl
No to Avia awansuje do II ligi i wgniecie ten Spartakus w ziemie

jan - 17 czerwca 2010, 17:44:28 - *.adsl.inetia.pl
w zeszłym sezonie PZPN przychylił się krętactwu i teraz ciąg dalszy Jeśli Spartakus nie chce grać 2lidze to powinna jego miejsce zająć następna w tabeli Motur do okręgówki za długi

D-Dubz - 17 czerwca 2010, 17:49:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spartakus Lublin !! jak wam się podoba kibice "motoru"

arni - 17 czerwca 2010, 17:51:48 - *.e-sbl.net
Motor jest zamieszany w korupcje, i chce zrobić taki interes jak Lech Z Amica. Będę czyści jak łza. Niby to samo, ale w innym opakowaniu.

... - 17 czerwca 2010, 17:53:51 - *.dip.t-dialin.net
Tak sie smiali wszyscy ze Spartakusa Szarowola ze to wioska i po co im awans. Ano awans po to by sprzedac licencje i zarobic. Wlasciciel Spartakusa wie jak sie robi kase.

salut - 17 czerwca 2010, 17:54:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli ten prawdziwy Motor będzie grał w IV lidze lub w lidze juniorów, trampkarzy a ten twór w II. haha już widzę kibiców Motoru z oprawa na meczu juniorów, ewentualnie IV ligi

neoboy - 17 czerwca 2010, 17:55:19 - *.b-ras1.chf.cork.eircom.net
Amica przetarla juz szlak teraz tą droga chce iść Motor szkoda.
Mam tylko nadzieje ze prawdziwi kibice Motoru temu sie przeciwstawia nie tak jak kuchenkorze

DO placek - 17 czerwca 2010, 17:55:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
według mnie zostaje Olsztyn w lidze. Spartakus awansował i będzie grał w 2 lidze pod nazwą Motor Lublin, a do rozgrywek nie przystąpi spadkowicz z 1 ligi. W związku z tym wolne miejsce zajmuje najwyżej sklasyfikowany 2-go ligowy spadkowicz. 3 liga niema w tym przypadku nic do rzeczy..

czerkasow - 17 czerwca 2010, 18:02:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Avia nie awansuje, w tym przypadku najpierw rozpatruje się licencję najwyżej sklasyfikowanego spadkowicza (czyli STOMIL się utrzymuje!!!).

gyerek - 17 czerwca 2010, 18:02:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przykro się robi, kiedy w miejsce mniej lub bardziej uznanych firm pojawiają się takie twory jak Amica Poznań, Piotrcovia Szczecin, Stasiak Ostrowiec, Kujawiak Bydgoszcz, Gawin Wrocław, Dyskobolia Warszawa, a teraz Spartakus Lublin...

100%BB - 17 czerwca 2010, 18:02:54 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Dokładnie w 2 lidze wschodniej grac bedzie dalej OKS Olsztyn gdyz, to pierwsze najwyżej rozstawionemu spadkowiczowi daje sie propzycje gry na kolejny sezon. Jeżeli odmówią to szanse dostaja inne kluby z miejsc spadkowych a jesli i te nie zechca wtedy trzeba sie przygladać drużynom z 2 miejsc w 3 lidze.

SkibiAG - 17 czerwca 2010, 18:05:38 - *.mlyniec.gda.pl
To oni nie dostali normalnie licencji,albo rozwiązali klub??? I teraz na Spartakusie chcą się wybić... Nic nie osiągną i tak

Kiboll - 17 czerwca 2010, 18:06:40 - *.futuroexito.pl
Bardzo dobra decyzja Spółki ze wykupi licencje Spartakusa teraz mogą nas cmoknąć z ujemnymi pkt.

antek - 17 czerwca 2010, 18:07:07 - *.ssp.dialog.net.pl
To teraz Romek Z. z Wrocławia będzie pisał na swojej stronce "Spartakus Lublin" :D Romku, można tak pisać o swojej zgodzie? hehe

as - 17 czerwca 2010, 18:10:40 - *.adsl.inetia.pl
co to daje, co to zmienia? i kto w takim razie zagra na licencji motoru lub zamiast niego ?

do kiboll - 17 czerwca 2010, 18:11:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale ty jesteś tępidło!!!!!!!!!!!!!! aż szkoda gadać na temat takich pustaków jak ty!

Kiboll - 17 czerwca 2010, 18:14:10 - *.futuroexito.pl
Panowie nasz Motorek będzie bez długów zobaczcie jak na tym wyszedł Lech będzie grał w LM .. nie ma co płakać , teraz miasto wyłoży kase znajdą sie sponsorzy będzie normalnośc noi Baniak zostanie.

xxx - 17 czerwca 2010, 18:16:15 - *.barczewo.macrosat.pl
I tym Sposobem OKS zostaje w 2 lidze

trener - 17 czerwca 2010, 18:16:16 - *.opera-mini.net (*.158.199.132)
smiejecie sie z motoru to ja posmieje sie teraz z spartakusa. w szarowoli mieli przynajmniej trawe teraz beda biegac po... to zes panie kapka swoich pilkarzy w manowce wyprowadzil

abc - 17 czerwca 2010, 18:16:33 - *.toya.net.pl
No nie wiem czy OKS Olsztyn bedzie grał w II lidze. Kiedyś była taka sytuacja, że Kania Gostyń zrezygnowała z gry w I lidze i na jej miejsce wskoczyła drużyna która była na II miejscu w tej lidze w której grała Kania. Sytuacja moim zdaniem jest podobna. I chyba to Avia będzie grała. Prosimy wszyscy redakcje o wyjaśnienie tej sytuacji.v

xxx - 17 czerwca 2010, 18:18:02 - *.barczewo.macrosat.pl
I tym sposobem OKS zostaje w 2 lidze

do xxx - 17 czerwca 2010, 18:19:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
OKS nie bedzie grał w II lidze

Gumiak - 17 czerwca 2010, 18:23:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ewidentnie oks zostaje w lidze. sam sobie odpowiedziales panie ABC na pytanie. Avia jest druga po spartakusie i by awansowala gdyby spartakus zrezygnowal a tak nie jest. pozatym 3 lig jest 4 z grupy wschodniej wiec co baraze ? nienie! oks zostaje

oko - 17 czerwca 2010, 18:23:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Avia na 100% będzie grała w II lidze, żaden tam OKS

bobi - 17 czerwca 2010, 18:23:57 - *.97.152.13
jezeli miala by wejsc druzyna z drugiego miejsca w III lidze to trzeba byloby zrobic jakies baraze przeciez sa 4 grupy po stronie wschodniej ... wiec najprawdopodobniej to OKS zostanie

WKS - 17 czerwca 2010, 18:25:00 - *.tktelekom.pl
Co by sie nie dzialo Śląsk zawsze z Motorem!!!

WKSfan - 17 czerwca 2010, 18:26:28 - *.play-internet.pl
DO KIBOL Weź Ty się puknij w głowę a co z 60 letnią tradycją klubu? to nie będzie już Motor:/
Motor Trzymajcie Się!!!

stay - 17 czerwca 2010, 18:27:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
śmiejcie się z Spartakusa,że tam sami Ukraińcy prawie grają a wiecie że jeden z tych ,niestety nie pamiętam nazwiska(swego czasu był testowany w Lechu a potem wrócił na Ukrainę )właśnie podpisał kontrakt z Sampdorią 4 drużyna serii A

max - 17 czerwca 2010, 18:33:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli Olsztyn utrzyma sie przy zielonym stoliku, parodia pilki cd. w poprzednim sezonie tak bylo w grupie zachodniej i utrzymaly sie druzyny ktore zupelnie na to nie zasluzyly jak "Falubaz Zielony Stolik". w Polsce nigdy nie bedzie normalnie.

CyrkPajton - 17 czerwca 2010, 18:35:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O masakra, takie rzeczy tylko w Polsce.

abc - 17 czerwca 2010, 18:37:03 - *.toya.net.pl
Ale tak patrząc z drugiej strony tą paranoje sami sobie stwarzamy czyt. zarządy poszczególnych klubów. Jest zapisane jak byk jakie są wymogi infrastrukturalne finansowe i organizacyjne. Jeśli klub ich nie spełnia to po co awansuje do wyższych klas rozgrywkowych a później robi się kocioł z licencjami itd.

Den - 17 czerwca 2010, 18:43:44 - *.icpnet.pl
A to tylko się rozchodzi o licencję, którą wydaje opluwane PZPN. Na zachodzie jest to normą, ale fakt ze kiedy wykupuje ją klub który jest w 4 lidze od klubu przykładowo z 2 ligi to troszkę jest nie wporządku...

tatary76 - 17 czerwca 2010, 18:51:37 - *.chello.pl
tylko MOTOR

piter - 17 czerwca 2010, 18:51:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
nie ogarniam tego wszystkiego...spore miasto a nie ma kompletnie organizacji...płakać się chce jak się patrzy na poczynania działaczy i w ogóle Lublina...

do max - 17 czerwca 2010, 19:04:23 - *.olsztyn.vectranet.pl
a czy nie praodią jest, że cały sezon wiadomo jest, że spadają po 4 ekipy, a tu nagle rodzi się 6-2 w ostatniej chwili ?

tomk - 17 czerwca 2010, 19:32:24 - *.chello.pl
Polonia( Groclin) dzięki fuzji przejmuje miejsce Groclinu w ekstraklasie będąc na jej zapleczu kibice akceptują, Lech dzięki licencji Amiki i miejscu przez nią wtedy zajętego w lidze gra od razu w pucharach europejskich kibice też akceptują, KSZO też podobnie tyle nie pamiętam czy dzięki temu miejsce w lidze wyższej zyskali, w Bydgoszczy i Szczecinie wiadomo jak się skończyło. A teraz pytanie co będzie z Motorem mają miejsce tak jak powinni w II lidze zmianą jest pozbycie się długów ciekawe co na to kibice.

slawek - 17 czerwca 2010, 19:34:56 - *.adsl.inetia.pl
do max: Podziękujcie ekipom ze wschodu odn. tego że kosztem I ligowców tylu was leci. Regulamin jasny i czytelny. Dla niektórych widać że nie

BSNT - 17 czerwca 2010, 19:35:11 - *.range86-146.btcentralplus.com
Jak to co??? Śląsk-Chełmianka-Spartakus

slawek - 17 czerwca 2010, 19:36:38 - *.adsl.inetia.pl
tomk zyskali. Przecież KSZO w sezonie 02/03 wycofało sie po rundzie jesiennej z rozgrywek II ligi. W sezonie 2003/04 KSZO było spowrotem w tabeli II ligi

Rudy - 17 czerwca 2010, 19:41:05 - *.play-internet.pl
No i bardzo dobrze Lublin ma 2 ligę

AntyAffia - 17 czerwca 2010, 19:54:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mysle ze da sie zbudowac jeszcze druzyne z Motoru, a chuliganka zawsze zostanie. Chełmianka Zawsze z Motorkiem !

lux - 17 czerwca 2010, 19:56:35 - *.chello.pl
mnie się wydaje,że to trzeba rozpieprzyć i zacząć od nowa,bo kto będzie spłacał długi Motoru.

ddhdh - 17 czerwca 2010, 19:56:45 - *.lublin.mm.pl
pseudo działaczyki....

żenada - 17 czerwca 2010, 19:59:50 - *.pz1-nat.espol.com.pl
Motor - sprzedawczyki

znicz - 17 czerwca 2010, 20:23:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pierwsza po komunie była Lechia fuzja z Olimpią Poznań dzięki czemu zyskali ekstraklasę,bo grali niżej i wali jak na swój klub 10tys było z dopingiem.Motor nic nie zyska 2liga im się należy po prostu ucieczka od długów,przeszłości,to wszystko jak Lech i tak....to co Widzew zrobił to była akcja spadli i tak dalej grali na nowej licencji bez spłaty długów poprzednika też Widzewa Łódz.

lux - 17 czerwca 2010, 20:30:28 - *.chello.pl
ddhdh-masz rację działacze najlepiej na tym wychodzą.Prezes stowarzyszenia będąc prezesem B-klasowego klubu w Lublinie przyznał sobie jako jedyny prezes w Polsce pensje pobieraną z budżetu klubu a młodzież nie miała nawet wody do picia.

kibic - 17 czerwca 2010, 21:01:31 - *.adsl.inetia.pl
na wschodzie jest tylko RKS LKP Spartakus Lublin

kibic lubl - 17 czerwca 2010, 21:14:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wstyd dla Lublina wstyd na całą Polskę mamy nowy klub Spartakus Lublin co na to wierni kibice prawdziwego Motoru na wyjazdach nas wyśmieją ja dziękuję za taki klub.Wole chodzić na Lubliniankę.Motor się sprzedał i nie będę chodził na jego mecze bo honor mi nie pozwala.Tylko RTS Motor Lublin trzeba być honorowym.

max - 17 czerwca 2010, 21:20:12 - *.nplay.net.pl
wielkie przekłamanie redaktora! Zarząd stowarzyszenia nie podjął żadnej decyzji o wykupieniu licencji! To jest biznes Pani ze spółki i Pana Kapki!!! Stowarzyszenie olano

z1946 - 17 czerwca 2010, 21:27:02 - *.adsl.inetia.pl
do tomk: w Bydgoszczy i Szczecinie to co jak wiadomo sie skonczylo, ze wpisujesz te dwa miasta z tymi innymi co podales? Albo nie umiesz sie dokladnie wyrazic, albo chyba nie za duzo wiesz. Pozdro i wyjasnij co miales na mysli.

dav - 17 czerwca 2010, 21:28:31 - *.chello.pl
Komu teraz kibicowac skoro 90% składu Motoru Lublin będą stanowic Ukraincy!!!!!!!

HWK! - 17 czerwca 2010, 21:45:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Motor sie z nas smiał ze jak Hetman sie polaczy ze Spartakusem to bedzie HEtman Ukraina Zamość. TO ja teraz powiem MOTOR UKRAINA LUBLIN ...Szczerze to wam kibice motoru wspolczuje nie udolnego dzialania zarządu.

znicz - 17 czerwca 2010, 22:02:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
z1946 co pijesz,że tak trzyma Szczecin licencja Piotrcovia,Błękitni Stargard Szczeciński i pełny stadion Pogoni Szczecin,Bydgoszcz to tak najpierw fiasko KP Konin tam przenieśli,potem Kujawiaka i też totalna olewka ze strony kibiców Zetki

obserwator - 17 czerwca 2010, 22:12:54 - *.chello.pl
Tyle, że tego prawdziwego Motoru i tak już nie ma, tego spod znaku RKS, bo w tej chwili istnieje LKP Motor, więc dziwię się, że tak to wszyscy przeżywają. Po drugie Motor i tak ma prawo do gry w II lidze, więc nikomu łaski nie robi, bo czy na takiej licencji czy na innej to jakie ma to znaczenie? Po trzecie nikt od długów nie ucieknie, bo stowarzyszenie dostanie akcje w ssa, więc pewnei wierzyciele zajmą te akcje.

as - 17 czerwca 2010, 22:31:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Motorek płacic swoje dlugi

łotr - 17 czerwca 2010, 22:32:58 - *.tvkstella.pl
Spartakus Szarowola zmienia nazwe na............ Szary Lublin................

do Dav - 17 czerwca 2010, 22:34:43 - *.tvkstella.pl
Nawet barwy pasują....:D:D

tomk - 17 czerwca 2010, 23:05:16 - *.chello.pl
Do z1946: a co Ty taki czepialski. Jak taki znawca jesteś to sam powinieneś wiedzieć jak się skończył los na siłę przemalowanego Kujawiaka w Zawiszę (Hydrobudowa) czy Piotrcovii przerobionej w Pogoń. Może sam za bardzo się nie znasz. Czep się lepiej tych małolatów co takie i inne bzdury wypisują patrz wyżej. Pozdro

znicz - 17 czerwca 2010, 23:34:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
tomk różnica jest taka,że jedni kibice Gdańsk,Szczecin zysk w postaci korzyści akceptowali,a Bydgoszcz dokładnie Zawiszy kibice jako pierwsi odrzucali KP KONIN,Chemik/Zawisza,Kujawiak i robili to od poczatku do dzisiejszego dnia

fux - 17 czerwca 2010, 23:52:35 - *.chello.pl
do dzieci neta nie posrajcie sie z opiniami jeszcze świadectw w szkole nie rozdano spać chlopcy bez napinki zapomnieliscie o Lechu Poloni itp MOTOR BYL BEDZIE JEST A WIARA NIE ZGINIE pozdro Slask -Chelmianka!!!

hybryda - 18 czerwca 2010, 0:03:21 - *.adsl.inetia.pl
W mieście ma być stadion w 3 lata, jak Motor nie będzie wtedy w I lidze, to zagra nia nim BKS-Lublinianka, albo Wieniawa, albo jeszcze co innego.. Rok temu trzeba było pogonić i znaleźć sposób na długi, teraz LKP jest utopione i ratuje się to co można, bo nie ma innego wyjścia.

kkk - 18 czerwca 2010, 0:16:52 - *.chello.pl
oj motór co z wami będzie gdy Lechia znów do lublina przybędzie

vendetta - 18 czerwca 2010, 0:28:02 - *.213.38.84.otvk.pl
Był będzie jest MOTOR RKS

elo - 18 czerwca 2010, 0:53:49 - *.know.cable.virginmedia.com
Radomiak do ekstraklasy
kibicowsko to elita
no i obchody 100lecia klubu
zapraszamy na struga w piatek
RADOMIAK 1910 RADOM-POGON LWOW.

greenfun - 18 czerwca 2010, 1:40:53 - *.pres.cable.virginmedia.com
Motur! Motur! Motur! ...

1906 Z.S. - 18 czerwca 2010, 7:35:23 - *.adsl.inetia.pl
Motor Lublin 1950 na Spartakus Lublin 2010 SPOKO :D :D :D Kibice na pewno się zgodzą :D

mike - 18 czerwca 2010, 7:55:40 - *.220.34.230
Oj Motory kiepski to i niehonorowy pomysł, trochę jak przenosiny Groclinu Grodzisk Wlkp. do Warszawy i zmiana nazwy na Polonia. Szkoda mi Was, że sie ładujecie w takie kombinatorstwo z kupowaniem licencji czy miejsc w lidze, bo to nie jest sposób na budowanie silnego klubu i pozycji wśród kibiców. Zawsze za Was trzymałem kciuki i życzyłem wyjścia z mizerii a to co robicie tylko Wam zaszkodzi.
Nie idźcie tą drogą !!!

@ - 18 czerwca 2010, 8:26:34 - *.chello.pl
Spółka przejmie licencję Spartakusa w zamian za 300 tys. zł w postaci akcji klubu, które otrzyma Lesław Kapka. Motor Lublin pozbawiony będzie długów oraz konsekwencji korupcyjnej działalności stowarzyszenia i występować będzie w II lidze. Decyzję, o tym, jak sformułować ideę naszej działalności podjęliśmy w wyniku rozmów okrągłego stołu oraz konsultacji z działaczami ze stowarzyszenia i kibicami – mówi Agnieszka Smreczyńska-Gąbka, prezes spółki.
– Szczególnie opinia tych ostatnich była dla nas bardzo ważna, gdyż nie wyobrażamy sobie funkcjonowania klubu bez ich poparcia. W dokumentach, które przekazaliśmy miastu zawarliśmy również szczegółowy biznesplan oraz zapewnienie, iż jesteśmy w stanie poprowadzić klub z uszanowaniem jego 60-letniej tradycji, które odpowiednio uzasadniliśmy.

ełka - 18 czerwca 2010, 8:52:43 - *.adsl.inetia.pl
Ty "mike" w przypadku Polonii i Lecha było całkiem inaczej - kluby te zostały kupione przez Amice i Groclin, a u nas to spółka akcyjna Motor ma "kupić" tego Spartakusa.

sawdddd - 18 czerwca 2010, 8:55:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lol.
Spartakus Motór Ukraina Lublin
Nowy twór piłkarski ;)

motórek - 18 czerwca 2010, 9:31:58 - *.nplay.net.pl
ale brechta...co by nie bylo Lublin to prawie Ukraina wiec co to za róznica buahahaha
Motór Lublin "made in Ukraina"

FKS - 18 czerwca 2010, 9:48:15 - *.160.71.21 (*.0.146.8)
No to teraz bedzie prawdziwa ukraina. motor lublin ukraina!!!! haha Nie ma co dobra macie Historie!!!

e(L)ninio - 18 czerwca 2010, 11:34:11 - *.xdsl.centertel.pl
Zamiast się napinać na necie, stańcie przed kibicami Motoru i powtórzcie im to w twarz cwaniaczki z miodem w uszach. Dacie rade Motor!

sebaa - 18 czerwca 2010, 12:41:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Żenująca Polska liga...

dudi - 18 czerwca 2010, 12:48:45 - *.realitypump.pl
No, no,. Widzew, Cracovia, Lech, Polonia W. i teraz Motor. Kto następny?

syjo - 18 czerwca 2010, 16:44:42 - *.lublin.enterpol.pl
No,no Widzew,Cracovia,Lech,Polonia i teraz Motor ....,widać że jest w tym sens i bravo za taką decyzję zaznaczam że jestem kibicem Motoru od 25 lat i popieram ten ruch w pełni

???? - 18 czerwca 2010, 17:30:53 - *.chello.pl
To jest przefarbowanie lisa, aby pozbyć się zaległości,ale co z kasą dla piłkarzy,oni przecież jej w ogóle nie odzyskają.Nienormalne, jak PZPN może pozwalać na takie przekręty!

rumta - 18 czerwca 2010, 20:07:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
do stay: zapewne chodzi Ci o niejakiego Dmytro Browkina , to prawda, dzieki dobrej grze w Szarowoli teraz zarabia kasiore w Serie A

antymotor - 18 czerwca 2010, 21:28:26 - *.160.71.21 (*.0.135.4)
Był będzie jest SPARTAKUS RKS buahahahahahahaa

kolo - 19 czerwca 2010, 12:43:33 - *.marsoft.net
Co to ma byc narobili przekretow i co zero kary bo sobie licencje wykupia smiech na sali, jak tak moze byc no jak?2ligi w dol srotorze 2ligi w dol, Spartakus Lublin jak to ladnie brzmi hahahaa

syjo - 19 czerwca 2010, 14:46:48 - *.lublin.enterpol.pl
ojej ,jaki gul

blanana - 19 czerwca 2010, 16:24:20 - *.160.71.21 (*.0.135.4)
Wschodnia Horda - Gónik, Chełmianka, Spartakus
BANDA SPARTAKUS zawsze z Wami

kibic z We - 19 czerwca 2010, 23:01:26 - *.182.108.117.nat.umts.dynamic.eranet.pl
fajnie bedzie jak OKS zostanie w 2 lidze bo wtedy i Vegoria Wegorzewo nie spadnie!!! Powodzenia dla dziełaczy i piłkarzy Motoru Lublin!

tasak - 31 grudnia 2011, 14:36:09 - *.play-internet.pl
Pro klub.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas