[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 lipca 2010, 11:33:43 - prof
Marcelo przejdzie do PSV Eindhoven

Wisła Kraków uzgodniła z holenderskim klubem PSV Eindhoven warunki transferu obrońcy Marcelo - poinformowała oficjalna strona krakowskiego klubu wisla.krakow.pl. Piłkarz jeszcze dziś uda się na testy medyczne.

Marcelo do Wisły przyszedł w połowie 2008 roku. Zadebiutował w spotkaniu Pucharu Polski z rezerwami Lechii Gdańsk. Ogółem w Wiśle wystąpił w 63 spotkaniach. Strzelił w nich dziesięć goli.

Według nieoficjalnych informacji Marcelo już wcześniej uzgodnił warunki indywidualnego kontraktu z Holendrami.

Wislak - 4 lipca 2010, 11:34:31 - *.tepsalan.pl
po co Wisełko ;(

asd - 4 lipca 2010, 11:34:54 - *.adsl.inetia.pl
Super!;/

thebill - 4 lipca 2010, 11:35:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stracili najlepszego obrońce ligi.

nvi - 4 lipca 2010, 11:36:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Zła wiadomość Niby będzie kasa, ale myślałem o pare stoperów Marcelo-Bunoza z uśmiechem. Teraz potrzeba dalej dwóch obrońców.

greg - 4 lipca 2010, 11:36:43 - *.multimo.pl
I kim oni chca grac?? Jak juz sprzedali polowe podstawowej obrony z zeszlego sezonu!! Nie wroze im dobrego sezonu.

er - 4 lipca 2010, 11:39:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
To sa transfery Wisly. SPrzzedac marcelo za3 mln euro. kupic bunoza za 100 tys i git

nvi - 4 lipca 2010, 11:39:06 - *.ssp.dialog.net.pl
greg- sprzedali połowę i połowę pozyskali.
Robią po prostu przemeblowanie orny. Cikos i Bunoza to naprawdę dobzi gracze. A Głowackiego po prostu OPŁACAŁO się sprzedać. Milion euro za gracza w tym wieku, który nie grał żadnych cudów to okazja.

zdzichu - 4 lipca 2010, 11:40:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo WISŁA! Kapitalne wzmocnienia na Ligę Europejską. Jak mnie irytuje ta drużyna...

FanClub - 4 lipca 2010, 11:40:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SZkoda !!!!!!
Najlepszy obrońca!!!!!!!

znafca - 4 lipca 2010, 11:40:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O co Wam chodzi? Wisła PODTRZYMUJE SWOJĄ TRADYCJĘ Życzę im, żeby nie skończyli tego sezonu w pierwszej piątce, tak, żeby na lata zapamiętali że nie tylko sportowo, ale też ile FINANSOWO można stracić na sprzedaży swoich najlepszych graczy w jednym okienku...

matti - 4 lipca 2010, 11:43:51 - *.rtk.net.pl
Po co ludziom mydlić oczy o LM itp. bajkach jak polskie kluby typu Wisła myślą jedynie o zarobieniu paru euro na sprzedaży każdego kto choćby troszkę jest lepszy od "ekstraklasowych" kopaczy. To taki jest odpustowy handelek.

barto - 4 lipca 2010, 11:45:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po co Marcelo sprzedawać .
A wszumie będą pieniądze na transfery ...
A jego następcą będzie Braz.

Gość - 4 lipca 2010, 11:45:38 - *.tepsalan.pl
a nikt z was tęgie głowy nie pomyślał może, że sam chciał odejść? Z niewolnika nie ma pracoiwnika

ckok - 4 lipca 2010, 11:46:31 - *.mobileonline.telia.com
oby to byla prawda ze odchodzi CUPIAL chce tylko zarobic na wisle i nic je nie dac w zamian mam nadzieje ze jak sprzeda marcelo i brozka to sie wycofa z wisly i nie bedzie juz dziadostwa w tym klubie MAM NADZIEJE

PasyKSC - 4 lipca 2010, 11:47:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
swietny ruch transferowy !

gery - 4 lipca 2010, 11:48:35 - *.dip.t-dialin.net
Wisła straciła najlepszego napastnika :D
z ubiegłego sezonu
good luck: Lech,Wisła,Ruch,Jaga

thebill - 4 lipca 2010, 11:48:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten zawodnik przerastał lige o 2 klasy.I tak cud, że grał tutaj aż 2 lata.Należał mu się ten transfer.I interses świetny zorbiła Wisła, bo przyszedł do niej za darmo, w czym zasługa J.Bednarza

pagi - 4 lipca 2010, 11:49:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sam jesteś niewolnik Gość .
Ja się zdadzam z barto dobrze piszę.

DawidKSC - 4 lipca 2010, 11:49:15 - *.multi-play.net.pl
Brawo Brawo !! hehe..nie ma to jak sie wzmacniac przed pucharami

robbis - 4 lipca 2010, 11:49:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
HAHA, to jest wlasnie Polska. Przez ostatnie dni, po tych wzmocnieniach coś mi tu nie pasowalo. Teraz juz wszystko wraca do normy!
Pozbyć się 2 podstawowych obroncow, przed meczami w LE, bezcenne!

Lipno - 4 lipca 2010, 11:50:35 - *.cpe.marton.net.pl
tak nie może być Wisła miała walczyć o LE a się tylko osłabiają i znów przegrają z taką drużyną co Leviada ja pie***** sprzedali Głowackiego i za ciosem idą i sprzedadzą na pewno Marcelo Lipa tżeba liczyć w tym roku tylko na Lech
Pozdrawiam Kibiców Mieni Lipno,Wisły Kraków,Lecha Poznań i GKS Olimpii Grudziądz

misio - 4 lipca 2010, 11:50:57 - *.enterpol.pl
masakra...polityka polskich klubów do bani:/ Lech sprzedał Lewandowskiego i pewnie o LM może zapomnieć; Wisła tradycyjnie się skompromituje bo wzmocnień nie widać; Ruch i Jaga... nie na Europe niestety;P

witRosa - 4 lipca 2010, 11:52:29 - *.c198.msk.pl
No to coś czuję , że za chwilę uszłyszymy o transferze Sadloka do Wisły - w pucharach grać może ... .
Zapłacicie 1,2 euro i bydzie git

do witrosa - 4 lipca 2010, 11:54:40 - *.50.54.254
za sadloka max 600tys euro, to przeciez zwykły ogórek..

GieKSa z Z - 4 lipca 2010, 11:56:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
nie jestem kibicem Wisły ale denerwuje mnie to że co roku Wisła pozbywa się zawodników żeby tego było mało to swoich najlepszych z takim podejściem nigdy nic w europie nie osiągniecie

nagi - 4 lipca 2010, 11:56:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale z ciebie kębak gary jaki k...a napastnik.
Obronca

krystek - 4 lipca 2010, 12:00:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nagi..kto tu jest tępakiem..?Gary napisał,ze strzelił 10 bramek w sezonie.Który napastnik strzeli więcej?Brożek może sie zbliży do jego wyniku bo Zurawski to żadne wzmocnienie..

a - 4 lipca 2010, 12:03:59 - *.159.153.182
dziękuję za zrąbaną niedzielę ;(

hej - 4 lipca 2010, 12:04:14 - *.adsl.inetia.pl
Brawo! Tym lepiej dla Lecha Oj, konkurencja sama siebie niszczy i w przyszłym sezonie nie widzę klubu, który mógłby poważnie namieszać Kolejorzowi w drodze po obronę mistrzowskiego pasu. No bo chyba nie traktujecie poważnie słów o sportowej rewolucji w Legii, która ma nastać dzięki sprowadzeniu na kilogramy no-name'ów z Brazylii i Bałkanów - oj istna wieża Babel rodzi się w Warszawie...

Gwardzian - 4 lipca 2010, 12:04:30 - *.dip.t-dialin.net
Odniose sie do waszych wpisow.
Polskie kluby sprzedawaja zawsze graczy na ktorych mozna zarobic a nie patrza na przyszly sezon z jednego powodu.
Wiekszosc klubow ekstraklasy jest w rekach prywaciarzy (Rutkowski, Ciupal, Cacek, Walter itd.) Ci prywaciarze nie kupili klubu by ten klub byl nie wiadomo kim, tylko kupili po to by na klubie zarobic. Dopoki klub jest na minusie siedza w danym klubie i mianuja sie "sponsorami" gdy klub wyjdzie prywaciakowi na plus wtedy go sprzeda jak np. Drzymala, zarobil i rozwiazal Groclin.
Nie badzcie naiwni i nie myslcie ze sa tacy dobrzy ludzie na swiecie ktorzy chca dany klub wyciagnac z dlugow i wprowadzic do LM, oni chca zarobic na klubie i miec zysk a po jakims czasie odsprzedac ten produkt innemu ktory mysli ze tez zarobi.
Np. Legia poprzez konflikt kibicow nie wyszla Walterowi na dobre. Ten klub to minus-biznes. Ale Walter wierzy w zysk i pakuje kolejne miliony w transfery z mysla ze za rok czy dwa zarobi na tych graczach, jak Wisla dzisiaj na Marcelo. I dlatego Walter siedzi w Legii dopoki ta nie przyniosla mu oczekiwanego zysku. Jak przyniesie zysk i Walter zobaczy ze z tej cytryny juz soku nie wycisie wtedy klub sprzeda.
Caly ten proceder nazywa sie PSEUDOSPONSORING

robbis - 4 lipca 2010, 12:07:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja mam pytanie do Gwardzian. A jak to jest na zachodzie? Jaka jest wg Ciebie recepta na sukces polskiej pilki?
DLaczego BVB wydaje 4,5 mln E za Lewego? Czemu tam prezes nie pakuje tej kasy do kieszeni tylko wzmacnia klub?

JJ - 4 lipca 2010, 12:10:20 - *.toya.net.pl
Lewandowski, Micanski, Marcelo - trzej najlepsi mlodzi pilkarze ligi odchodza Polska

hattric - 4 lipca 2010, 12:11:38 - *.146.6.184
I właśnie dlatego dobrze że Lech zdobył mistrza bo nie sprzeda każdego byleby zarobić jak to robi Wisła.
znafca - 100% racji
nagi kolego to była ironia obnażająca słabość Wisły przez to że obrońca jest nejlepszym napadziorem

kks - 4 lipca 2010, 12:14:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
HUra! SUpper wiadomośc to wisła w tym roku będzie alczyc o byt w lidze!!!

do robbis - 4 lipca 2010, 12:16:45 - *.adsl.inetia.pl
@robbis:
A nie pomyślałeś może o tym, że Lewandowskiego sprowadzono jako gracza niezwykle perspektywicznego za skromne 4,5mln Euro by za 2-3 sezony (o ile się przyjmie i rozwinie tak jak dyrektor sportowy i komitet transferowy przewiduje) opchnąć go komuś mocniejszemu czy to w Bundeslidze czy jeszcze bardziej na Zachodzie za ok. 8-10mln Euro?
Relacje między klubami są ułożone na wzór łańcucha pokarmowego - co więksi żywią się mniejszymi od siebie. I tak było też w przypadku transferu Marcelo. Jeśli zgłasza się PSV to Wisła nie ma nic do gadania. Jeśli za rok czy 2 lata do PSV zgłosi się np. Sevilla czy Lyon to oni też nie będą mieć nic go gadania. Taka kolej rzeczy. A wypadki gdy np. OSC Lille odmawia Realowi czy Bayernowi sprzedaży Edena Hazarda za 22mln Euro to tylko wyjątki. Zwróccie na to uwagę i nie oburzajcie się tak na Wasz klub, że od razu sprzedaje najlepszego gracza Waszego zespołu do mocniejszego klubu w mocniejszej lidze.

skiślak - 4 lipca 2010, 12:18:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bradzo dobrze, a niech Wisła sprowadza jakieś stare "gwiazdy" i pozbywa się najlepszych graczy jak Głowacki czy Marcelo

bora - 4 lipca 2010, 12:23:46 - *.piaseczno.robbo.pl
@robbis - ja Ci odpowiem. Bo na BVB przychodzi 80.000 widzów i niech każdy zapłaci po 20-30 euro za bilet, więc tam "wzmocnienia" w stylu odgrzewanych kotletów jak Jop, Zurawski, Cleber nie wchodzą w rachubę. Tam klub, żeby zarobić, musi szanować swoich fanów, a u nas to jeden wielki śmiech na sali. Będą może stadiony z publicznych pieniędzy, ale przy takiej polityce transferowej, nie sądzę, żeby się zapełniały choćby w 1/3. A w Szawlach mają nadzieję przebić Levadię.
@Gwardzian - większość klubów na świecie jest własnością prywatną, tylko że na Zachodzie piłka to show, na którym idzie zarobić a u nas to jakieś eskaesy.

Osama - 4 lipca 2010, 12:24:53 - *.arkadia.opole.pl
@Gwardzian--co Ty wypisujesz,który właściciel Polskiego klubu wydał więcej na transfery niż Walter? Czy Cupiał ,Drzymała,Cacek,Wojciechowski wydali 10 000 000 w jednym okienku transferowym? A kogo w tym czasie Legia sprzedała?,nikogo!Właściciele Polskich klubów(oprócz Legii) kupują zawodników i to za dużo mniejsze pieniądze tylko wtedy jak kogoś sprzedadzą.Przykład w tym sezonie:Lech-Lewandowski poszedł za 4,5 miliona euro,a kogo kupili za tą kwotę?Pozdrawiam

jolmen - 4 lipca 2010, 12:24:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli Paweł Golański !!!!

Gwardzian - 4 lipca 2010, 12:27:25 - *.dip.t-dialin.net
do robbis,
Na zachodzie funkcjonuje to troche inaczej. W Niemczech np. oprocz BVB wszystkie kluby naleza do czlonkow. Nawet Bayern Monachium Spolka Akcyjna jest wlasnoscia czlonkow klubu. Kazdy czlonek placi skladki czlonkowskie. Ten klub funkcjonuje jak wielka firma i jest wielka firma ale czlonkowie wybieraja prezydenta klubu. Taki Franz Beckenbauer ma tyle samo udzialow w Bayernie jak kazdy inny szary kibic placacy skladki. Mozna powiedziec ze to wielki koncern zarzadzany przez Stowarzyszenie Kibicow do ktorego nalezy.
BVB Jest jedynym klubem w Niemczech ktory poszedl w rece prywatne i zaraz na tym stracil. Dopiero po 5 latach klub zaczal prezentowac poziom. To co zrobila Borussia odstraszylo inne duze kluby.
We Wloszech tylko 3 kluby sa w rekach prywatnych Lazio, Roma i AC Milan. Reszta to stowarzyszenia kibicow. W Anglii prawie wszystkie kluby sa prywatne, ale jak Abramowicz straci ochote to Chelsea spada z Premiership, niestety.
Wiadomo ze w Polsce nie ma takiego kapitau jak na zachodzie ale zachodnie kluby tez powoli zarabialy na siebie by byc tym czym sa dzisiaj. Chodzi o to ze gdyby Polskie kluby funkcjonowaly jak male firmy ktore sa wlasnoscia stowarzyszen wtedy jest szansa na lepsze czasy. Dopoki w Polsce kluby sa w rekach jednego prywaciaka chcacego odzyskac wsadzone pieniadze z nadwyzka klub ten sie nie rozwija tylko zarabia na wlasciciela, i do jego kieszeni.
Anglicy maja poprzez prywatyzacje klubow wielkie klopoty. Np. Liverpool czy ManU maja kibicow chcacych odkupic klub od prywaciakow. Podobny problem jak ma Legia. Nie wspomne juz o tych niemoralnych rozwiazaniach klubow jak Pogon Szczecin czy Groclin, gdzie prywaciak uciekl i klub zaczynal od nowa. Taki efekt tego procederu. Gdy Wojciechowskiemu nie pojdzie wszystko po mysli tez ucieknie i Polonia dobrowolnie spadnie o 4 klasy rozgrywkowe.
Dlatego sprzeciwiam sie PSEUDOSPONSORINGOWI

kaka - 4 lipca 2010, 12:36:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Życze wam spadku wisła, może wtedy się opamiętacie i zobaczycie że sprzedając najlepszych zawodników cofacie się do tyłu. Kiedy polska piłka ma zrobić krok do przodu jak nie teraz? To samo tyczy się lecha poznań i sprzedazy lewandowskiego. GRATULACJE IDIOCI!

haha - 4 lipca 2010, 12:46:29 - *.webair.com
Legia wspolczuje

he - 4 lipca 2010, 12:46:52 - *.chello.pl
na polską ligę był za słaby :D

olo - 4 lipca 2010, 12:50:42 - *.147.206.248
kaka- a da sie cofnac do przodu???

hcs - 4 lipca 2010, 12:51:52 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Nie no kumam sprzedać np. Głowackiego LUB Marcelo, normalne że nie będą grali w tej Wiśle do końca życia. Ale obydwu naraz w jednym okienku ?? Chorzy ludzie, nawet jakby sprowadzili gwiazde światowego formatu to minie troche czasu zanim się zgra ta "defensywa" o ile można to tak teraz nazwać. Duży plus za sprowadzanie nowych graczy jak dla mnie, ale MEGA minus jak stąd do Japonii za pozbywanie się dwuch środkowych defensorów;///

jomap - 4 lipca 2010, 12:57:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wisła walka o utrzymanie w lidze hahahaha...

jct - 4 lipca 2010, 13:04:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
odszedł Jop - radość
odszedł Głowacki-niepokój
odszedł Marcelo- tragedia
Wiśle zostało 3 stoperów... powodzenia w LE ? faza grupowa odpływa...

Hanys - 4 lipca 2010, 13:05:16 - *.chello.pl
To być może rozwiąże się zagdaka z chwilową niedyspozycją Sadloka w samolocie do Karagandy:-)

grzechu - 4 lipca 2010, 13:06:19 - *.4-2.cable.virginmedia.com
Kiedy wreszcie Cupiał ruszy d... z tego klubu.Chyba wtedy kiedy zniszczy ten klub zupełnie...

Hanys - 4 lipca 2010, 13:06:44 - *.chello.pl
miało być "zagadka";-)

jomap - 4 lipca 2010, 13:08:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
acha poprawcie mnie jeśli się mylę? w piłce nożnej ważnym jest osiąganie jak najlepszych wyników, zdobywania trofeów, gra tak by zadowolić i przyciągnąć jak najwięcej kibiców . Osiągnąć to można, co roku sprzedając co słabsze ogniwa, wymieniając na teoretycznie mocniejsze, w celu podniesienia poziomu sportowego czy jednak odwrotnie lepiej bo zgłupiałem??????????????? Kto rządzi polskimi klubami, jakie ma ambicje, cele i czy rozumie postawy ekonomii funkcjonowania przedsiębiorstwa, którym jak mniemam są spółki akcyjne kluby polskie??? przepraszam za długi tekst. Pozdr.

7Pavel7 - 4 lipca 2010, 13:14:28 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie rozumiem Was ,dlaczego skreślacie Jagiellonie ???? Uważam ,że to jest drużyna która w tym sezonie może walczyć o mistrzostwo i wcale nie żartuje !!! Pokażcie mi swoją linię pomocy a powiem Ci jaki masz zespół Burkhardt ,Grzyb ,Lato ,Hermes ,Kaśćelan ,Bruno ,na upartego Grosicki ,pokażcie mi która drużyna w Polsce ma tylu zawodników na tak dobrym wyrównanym poziomie ,w bramce super chłopak Sandomierski ,obrona też niezła Cionek i Skerla ,a atak nazwisko Frankowski mówi wszystko ,wszystko to układa jeden z najlepszych szkoleniowców - M.Probierz. Wisło ,Legio i Lechu nie lekceważcie w tym sezonie Jagi ,dobrze Wam radze.

Człowiek - 4 lipca 2010, 13:15:46 - *.tepsalan.pl
A nie pomyśleliście, że Marcelo może mieć kontrakt tylko przez ten sezon? Zarząd dobrze robi sprzedając go, zamiast dając mu odejść za darmo.

Ruch Chorz - 4 lipca 2010, 13:16:12 - *.ssh.gliwice.pl
Sadlok zostaje w Ruchu! Wisła sobie może o nim pomażyć. Chyba że dacie 1,5 mln euro to możecie sobie go wziąść

Hanys - 4 lipca 2010, 13:16:21 - *.chello.pl
A czy Wisłą nie odpadła z Marcelo z Levadią?? Czasami taka zmiana może przynieść korzyść jeśli się otrzymane pieniądze zainwestuje w dobrych młodych graczy , polskie kluby muszą jakoś zarabiać a sam Marcelo też na pewno ma większe ambicje niż gra w Polsce , zrozumcie go , nasi piłkarze odchodzą do dużo gorszych klubów po jednym sezonie w miarę dobrej gry w nasze słabej lidze a to jednak jest PSV!!!

Rychu - 4 lipca 2010, 13:18:51 - *.chello.pl
to jest wlasnie polska pilka...

Corsar - 4 lipca 2010, 13:22:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
aż smutno mi sie zrobiło Życzę Marcelo by zrobił na zachodzie przynajmniej taką karierę jak Uche.

ja - 4 lipca 2010, 13:26:09 - *.adsl.inetia.pl
Uciekaj stąd człowieku jeżeli ci życie miłe , Uniekaj...

lol - 4 lipca 2010, 13:29:15 - *.alfanet24.pl
A czego wy się spodziewaliscie? To zawodnik, ktory przerasta naszą ligę o klase i nic dziwnego, ze odchodzi. Trzeba mu zyczyc powodzenia, jesli bedzie sie dalej tak rozwijal to kto wie - moze kadra?

Batiar - 4 lipca 2010, 13:36:51 - *.itkm.ru
Głowackiego sprzedali, potem Marcelo... Co będzie Wisła robić w Pucharach Europejskich? Nawet w Ekstraklasie złe dla nich będzie. Chociaż możliwe Wisła chcę dać szansę komuś z Młodej Ekstraklasy? Byłoby to dobrze, w czasy minęły Wisła była podstawą Reprezentacji.

węgier - 4 lipca 2010, 13:40:10 - *.207.64.131
i juz pieski macie po mistrzostwie

marcinksg - 4 lipca 2010, 13:59:33 - *.versanet.de
w taki sposób jak polskie kluby będą robić to nigdy poziomu nie dźwigną ale cóż polskie realia nic na to nie poradzimy a potem płacz ze nie ma kim grać i słaba jakość no i 5 miejsce maximum z kasperczakiem

brodo - 4 lipca 2010, 14:01:16 - *.play-internet.pl
Dajcie spokój Wiśle. Każdy piłkarz (Marcelo nie jest wyjątkiem), gdyby miał wybierać pomiędzy PSV a Wisłą wybrał by ten pierwszy klub. Piłkarz w takim wypadku też ma coś do powiedzenia.
Powodzenia Marcelo, obyś poszedł w ślady Krizanaca, z Polski na salony

SkibiAG - 4 lipca 2010, 14:05:52 - *.mlyniec.gda.pl
Sprzedają Marcelo,klasowego,bramkostrzelnego obrońce. A biorą ze względu na przeszłość Żurawskiego. Słabo ich widze w walce o mistrzostwo i w pucharach. Zobaczymy,boisko pokaże.
A Marcelo może niezłą kariere zrobić o ile stres Go nie zeżre.

tadg - 4 lipca 2010, 14:08:23 - *.in-net.pl
to był naprawde dobry obronca szkoda szkoda szkoda wisła sie rospada !!!

jaszczur - 4 lipca 2010, 14:12:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piłkarz przerastający reszte obrońców o 2 klasy Uche odchodząc z Wisły nikt nie wróżył mu furory teraz podstawowy gracz Almerii a więc z Marcelo będzie podobnie

Maxi Kaz - 4 lipca 2010, 14:18:31 - *.cdma.centertel.pl
Szkoda bardzo...

RuchoFan - 4 lipca 2010, 14:19:22 - *.sycomp.pl
nikt chyba nie rozumi polskiej polityki transferowej;/ i jak polskie drużyny maja cos osiagnąc w europie jak traca najlepszych graczy;/ Lech - Lewandowski Wisła-Marcelo Ruch-Niedzielan;/ istna głupota

RuchoFan - 4 lipca 2010, 14:23:24 - *.sycomp.pl
no i niech jeszcze Wisła sprzeda Juniora Diaza;/ to maja napewno puchar Uefa;/

kibic - 4 lipca 2010, 14:23:54 - *.mlawa.vectranet.pl
Ale jak ta liga ma być dobra jak ktoś potrafi grać to zaraz odchodzi a nikogo nie pozyskują dwóch obrońców więc polityka jest taka aby zgarnąć kasę nie liczą się puchary jestem pewny że Wisła nic nie osiągnie ani w pucharach ani w lidze sami sobie winni nie jest łatwo zastąpić dwóch środkowych obrońców a jeszcze zgrać ich gol samobójczy współczuje trenerowi Kasperczakowi będzie miał trudniej jak w tym sezonie inni wzmacniają się a tu np.Żuraw śmiech ciekawe ile wezmą jak milion euro to mało wart jest ze 3 miliony

jakiśtam - 4 lipca 2010, 14:24:15 - *.centertel.pl
@hej
Jeszcze będziesz płakał jak Legia rozjedzie Twojego Lecha ;) Zdziwisz się mocno
Linii pomocy Vrdoljak-Cabral-Iwański-Manu będzie miażdżyła każdego w nadchodzącym sezonie

zizu - 4 lipca 2010, 14:29:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie warto sie zastanowic czy to on byl taki dobry naprawde czy moze poprostu sie wyroznial na tle naszych kopaczy i i tej mizerji jaka jest nasza Polska Lipa...moze sie okazac ze szybko wroci tak jak juz nie jeden co kriere chcial zrobic....

sic - 4 lipca 2010, 14:29:22 - *.chello.pl
Hm... można chyba pogratulować Lechowi obrony majstra, bo Wisła po takich transferach nic nie wskóra, gdzie ta Wisła która zniszczyła Schalke i Parme ? Tragedia ;/ A Legia i tak nikogo nie zmiażdży. Bedzie to samo co zawsze, nadmuchaliście sobie balon który szybko pęknie. Pzdr dla normalnych.

lul - 4 lipca 2010, 14:29:50 - *.webair.com
z tego co wiem Vrdoljak nie gra na skrzydle

do sic - 4 lipca 2010, 14:32:19 - *.alfanet24.pl
No, tak, bo Lech to przeciez takie transfery poczynił, że szok.

benfa - 4 lipca 2010, 14:32:54 - *.182.66.37.nat.umts.dynamic.eranet.pl
brawo Wisła, lecicie w dół. Byle jak najmniej wydac, a jak najwiecej zarobic - zobaczycie gdzie zajdziecie

starykibic - 4 lipca 2010, 15:10:14 - *.icpnet.pl
No, wiślacy, widzę, że po niezłym sezonie - wzmacniacie się. Ale trzeba przyznać, że Marcelo na ligę polska był dużo za dobry. Szczęście, że Wisła zrezygnowała z Jopa, bo jej los byłby opłakany.

kwiatek - 4 lipca 2010, 15:11:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jako go sprzedadzą to koniec Wisły w ekstraklasie.
Spadniecie jak Górnik.

Zyga - 4 lipca 2010, 15:27:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
golanski, szukała...sa zawodnicy na wzmocnienie obrony..ale pewnie nic z tego nie bedzie

xxx - 4 lipca 2010, 15:28:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kaka - trzeba być bardzo inteligentnym, żeby kogoś wyzywać od idiotów - jesteś tak inteligentny?
Nie pomyślałeś, że może problem lezy po stronie piłkarzy, którzy na siłę chcą uciekać do lepszych klubów?

Lolo - 4 lipca 2010, 16:04:58 - *.181.79.75.nat.umts.dynamic.eranet.pl
A może "geniusze" piłkarscy właśnie dobrze, że odchodzi...?!

Jack - 4 lipca 2010, 16:32:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już prędzej Jodłowiec niż Sadlok... Choć kto wie czy "choroba" Sadloka nie miała wpływu na transfer do Wisły...

Sestak - 4 lipca 2010, 16:44:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W takim razie nie ma sensu robić transferów do klubu, bo jak znam życie Wisła nic mądrego nie wymyśli. Oddawać Marcelo to tak jakby rezygnować z gry.

sss - 4 lipca 2010, 16:49:32 - *.75.59.208.brzesko59.ptc.pl
3.8mln € + procent z przyszlej sprzedazy to malo ?
Wiadomo juz dlaczego Sadlok przestraszyl sie samolotow...

majk - 4 lipca 2010, 17:00:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten koles przewyzszal naszych ligowych kopaczy o lata swietlne. coraz nizszy poziom tej naszej kopanej.

jk - 4 lipca 2010, 17:01:58 - *.xdsl.centertel.pl
Wygląda na to, że nasza liga straciła w tym okienku trzech najlepszych piłkarzy: Marcelo, Muchę i Lewandowskiego (kolejność nieprzypadkowa). Niby kasy coraz więcej, ale piłkarzy coraz mniej...

krak - 4 lipca 2010, 17:40:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak masz rację jk.....
Wisła w jednym oknie transferowym sprzedała ( je) całą obronę lub wymienia.....czy to madre?
Marcelo, Glowa - sprzedani
Alvarez - odszedł
Bramkarz - zmieniony
Po Piotra Brożka przyjeżdża Trabzonspor we wtorek....
smiać się czy szyderować?
Polityka klubu to jakaś komedia i kpina....

Piotr Krak - 4 lipca 2010, 17:50:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wisła dostała za Marcelo 3,8 mln euro + 20% kwoty z kolejnego transferu...Przypomnę, że przyszedł do nas ZA DARMO. Poza tym, Wisła miała z zawodnikiem umowę, ze w wypadku zgłoszenia się konkretnego klubu z odpowiednią ofertą, nie będziemy robić mu problemów z odejściem. Marcelo wyraził chęć przejścia do PSV, więc Wisła postępując honorowo, umożliwiła mu to. Poza tym, czym bliżej końca jego kontraktu, cena tylko by malała a niezadowolenie zawodnika rosło. On nigdy nie ukrywał, że Wisła to tylko przystanek do wielkiej kariery. Jego pensja w nowym klubie wzrasta natomiast 5 krotnie...Wilk syty i owca cała

Maxi - 4 lipca 2010, 18:17:12 - *.blokowe.pl
Jak dla mnie to jesteście śmieszni. teraz to po Żurawskim każdy jeździ a jak strzelał na zawołanie to był Bogiem. Poczekajmy do sezonu i wtedy oceniajmy. Co później będzie pisać jaki to jest dobry? Będziecie go chwalić i mówić jaki super transfer?

Marek - 4 lipca 2010, 18:33:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pewnie SADLOK ma w nowym kontrakcie kwotę odstępnego,nie więcej jak 800 tys euro.Nie pojechał na mecz pucharowy,pewnie celowo,aby zagrać w Pucharach z Wisełką.Sadlok następcą MARCELO

pafko(L) - 4 lipca 2010, 18:50:24 - *.acn.waw.pl
do Marek
nie następcą tylko co najwyżje ZASTĘPCĄ ( to duża różnica) Sadlok dla mnie to taka młodsza wersja Jopa :-D

luka(sz) - 4 lipca 2010, 18:55:12 - *.9.84.177
jop, alvarez, głowacki, marcelo - Wisła jest bez obrony. Wisła niech sprowadza w trybie natychamiastowym ze 2-3 obrońców.

canuck - 4 lipca 2010, 19:00:22 - *.cpe.net.cable.rogers.com
No prosze! Polskie kluby tez potrafia dokonac dobrych transferow oraz zarobic spore pieniadze na transferze. Marcelo i tak by odszedl predzej czy pozniej z Wisly, bo jest za dobry. A sprzedarz Glowy to transferowy majtersztyk! Za straszego pilkarza na wylocie dostac takie pieniadze! Inne kluby powinny sie uczyc od Wisly. Mam nadzieje, ze nowe transfery mojej Legii wypala i kiedys sprzeda sie tych zawodnikow za duze pieniadze po wypromowaniu ich w Europie.

Marek - 4 lipca 2010, 19:00:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Pafko(L0) Masz rację.Pozdrawiam

MARCO - 4 lipca 2010, 19:35:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powodzenia

d - 4 lipca 2010, 19:38:47 - *.play-internet.pl
Z bardzo dobrej strony zaprezentował się Robert Lewandowski, który w meczu z Hörder SC popisał się hat trickiem

Reiro - 4 lipca 2010, 19:41:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
canuck - dobrze prawisz, sprzedaż Głowy to majstersztyk, a Marcelo pozyskany z wolnego transferu tym bardziej. Co z tego, że obrona się rozpadła skoro są fundusze na wzmocnienie linii pomocy i ataku oraz uzupełnienie strat w obronie.
Kibice Lecha są śmieszni, sprzedali Lewego pozyskując Wichniarka i uważają, że sezon konia znowu się powtórzy ;p
Pozdrawiam
Kibic Wisełki Kraków

dzł - 4 lipca 2010, 20:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buahahahha koszmar

Gandzia - 4 lipca 2010, 20:22:34 - *.adsl.inetia.pl
I bardzo dobrze WISŁA do 1 ligi .! WON !!!!

B.Cupiał - 4 lipca 2010, 20:24:41 - *.t-mont.net.pl
Przypominam że to są MOJE pieniądze. Wszystko co trafia do SSA jest przekazywane na spłatę zadłużenia spółki sportowej względem Telefoniki SA. 3,8 mln euro ? Nie potwierdzam i nie zaprzeczam. Kursy walut mam świetnie obcykane to będzie z 15 milionów długu mniej.

s.march - 4 lipca 2010, 20:53:07 - *.adsl.inetia.pl
DO KAKA!!! A można się cofać do przodu!!??

zxzx - 4 lipca 2010, 20:55:35 - *.adsl.inetia.pl
podobno juz wczesniej byl na medycznych !!!!!!

sam - 4 lipca 2010, 21:07:06 - *.rzeszow.vectranet.pl
Polityka transferowa polskich klubów jest prosta sprzedaja zawodników na których można jeszcze zarobić.1).Dla Marcelo klub Wisła był tylko przystankiem do kariery piłkarskiej, nie jest to klub o którym marzył jeszcze jak był dzieckiem w brazyli, 2). Klub PSV bedzie mu wiecej płacic (a bądzmy szczerzy Który z WAS nie poszedłby do pracy za 3,4 razy wiekaszą kase)niż Wisła. 3). Kontrakt Marcelo prawdopodobnie wygasał za rok czyli czerwiec 2011 czyli juz na pocztku roku 2011 od 1 stycznia Marcelo mógłby podpisac sobie kontrakt z każdym Klubem.

sam - 4 lipca 2010, 21:13:58 - *.rzeszow.vectranet.pl
A co do transferu Roberta Lawandowskiego, to Lech dobrze zrobił. Nie wiem czy pamietacie takiego zawodnika jak Semir Stilic zawodnik jakis rok temu robił furore na arenie miedzynarodowej i krajowej, jego cena była bardzo wysoka mówiło sie o kwocie bliskiej transferu Lewandowskiego, a nastepnie co sie stało? Stilic juz tak nie błyszczy jak rok temu cena jego tez spadła.

sam - 4 lipca 2010, 21:20:48 - *.rzeszow.vectranet.pl
Kwota transferu Marcelo 3mln. euro, pozwoli sprowadzic co najmniej 3 TAKICH MARCELO, tylko trzeba zainwestowac w scauting, ale taki z prawdziwego zdarzenia scauting.

ddf - 4 lipca 2010, 22:03:29 - *.adsl.inetia.pl
haha, a psv nie ma skautingu ??

kibol - 4 lipca 2010, 22:17:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak co lato - rozsprzedawanie naszej ligi na dobre.

Gliwiczani - 4 lipca 2010, 22:18:37 - *.clubnet.pl (*.168.0.79)
Wisła dól tabeli w najbliższym sezonie

o co chodz - 4 lipca 2010, 22:55:08 - *.146.172.227.nat.umts.dynamic.eranet.pl
oCupiał, chłopie!? Marcelo w tym momencie jest wart 6-8 mln Euro!!!!!!! A nie jakieś 2-3... Boże, jeśli istniejesz ,wybij te głupoty ze łba temu człowiekowi!!!

Daan - 4 lipca 2010, 23:38:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
8mln euro moze jest wart ale jak bedzie w PSV juz

dario - 4 lipca 2010, 23:43:26 - *.satfilm.net.pl
dobrze tam się rozwinie bo w wisle tego zrobic nie mógł

cpunek_165 - 5 lipca 2010, 0:04:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda ze sprzedali Marcelo, ale jak sie nie myle to w wisle zostaje Cleber a on tez do najgorszych obroncow nie nalezy. P.S sorka za pisownie

hb - 5 lipca 2010, 1:20:29 - *.webair.com
naprawde mysleliscie ze tak dobry i utalentowany zawodnik zostanie w zacofanej ekstraklasie? wspolczuje wam

lolo - 5 lipca 2010, 5:11:27 - *.146.157.176.nat.umts.dynamic.eranet.pl
panowie jak myslicie, jak wygladala by pilkarska mapa Polski jakby by nie kaska z canal+? wszystkie polskie kluby sa uzaleznione od tej kasy !

Johny KSG - 5 lipca 2010, 5:59:54 - *.adsl.inetia.pl
Głowacji...Jop...teraz Marcelo...Ciekawe jak bedzie wygladać obrona Wisły w nowym sezonie?? Nam w to graj:-)

Dawid - 5 lipca 2010, 10:00:29 - *.146.200.244.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Mam dobrą(?) wiadomość dla kibiców Wisły Sadlok dzisiaj przejdzie testy sam o 7 wiozłem go na dworzec do Katowic.

Czyżyk - 5 lipca 2010, 12:44:24 - *.icpnet.pl
Tylko KKS !! jesteśmy najlepsi

Bux - 5 lipca 2010, 13:19:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak kur*a niech Wisła wszystkich dobrych zawodników sprzeda !

GłosRozsąd - 5 lipca 2010, 13:36:19 - *.3s.pl
Do wszystkich jadących po Wiśle. To jest liga polska. Jeżeli chcemy, by wartościowi gracze chcieli do naszych klubów wpadać choćby na sezon czy dwa, to musimy ich zapewnić o tym, że u nas można mieć trampolinę do większej kariery. Legia przez transfery Boruca, Fabiańskiego czy odejście Muchy może przekonywać zdolnych bramkarzy z Europy, że świetnie ich do poważnej piłki przygotuje. To samo może mówić Lech o Wasylu czy Lewym, albo choćby Zagłebie Lubin o Micanskim, no i podobnie ma się sytuacja z Wisłą, która Marcelo pozyskała zdaje się za darmo i nie oddała go za bezcen więc skończcie jęczeć i spójrzcie na sytuację polskiej piłki obiektywnie.

kam09 - 5 lipca 2010, 20:48:21 - *.147.20.89.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Wisła bez klasowych obrońców.Sprzedali Głowackiego,a teraz Marcelo.W następnym sezonie bez szans na tytuł.

haha - 5 lipca 2010, 21:24:53 - *.direct-adsl.nl
Hahahahaha 1 liga dla Polski c

motyl - 6 lipca 2010, 13:14:39 - *.236.0.45
Taaa, zwolnili trenera w trybie ekspresowym, bo zapewne, chciał wzmocnień przded LE, albo nie chciał sprzedawać zawodników. Teraz Skorża trenuję Legie, gdzie jak widać kupują zawodników. Pytanie, czy Kasperczak zdoła po raz drugi zbudować solidny zespół? Poczekajmy do Bożego Narodzenia

jessica al - 6 lipca 2010, 13:52:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
za wiela go sprzedali???

Nieznajmoy - 6 lipca 2010, 14:05:47 - *.adsl.inetia.pl
Przeczytaj sobie 'kam09'...
Nawiązują do twojej wypowiedzi to wisła na tych 2 obrańcach zarobiła ponad 3mln Euro!! A ma do swojej dyspozycji na tej pozycji M.Kowalskiego Clebera Juniora Diaza . To mało, jest jeszcze świtetny młody obranca Bruzona, który jeste aktualnie testowany na obozie. Nawet Mistrz polski nie ma tylu zawodników. Popatrzcie sobie jakie ona ma wzmocnienia, nabyła świetnego bramkarza, testuje śrowdkowego obronce prawego obronce Cikos który po bokach z piotrem Brozkiem bedą tworzyli najlepsza jedenastkę kolejek Orange Ekstraklasy gdyż są bardzo szybkimi dobrymi technicznie i ofensywnymi graczami gdzie w dzisiejszych czasach tak właśnie powinien wyglądać boczny obronca , zakup M.Żurawskiego wilekie dośwaidczenie, dobry kunszt strzelecki, a także znakomity rozgrywajacy holenreskiej repezentacji do lat 22! Jak chcesz zobaczyć jaką mają pomoc do wejdz na www.wisła.kraków.pl i zobaczysz czy lech mozę się tak poszczycić takimi zawodnikami czy jak bedą gotowi do gry czy będziecie się tak smiali jak będą lali v-liderów i ogórków z dólu.

kordi5 - 6 lipca 2010, 15:58:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nieznajomy wez i Lepiej Sobie Ogladnij Odlotowe Agentkia nie opinie dajesz takie ze Glowa Boli bo nasza Ekstraklasa Nie posiadaSponsoraTytularnego a Piotr Brozek u Kasperczaka gra Na lewej POMOCy co mi sie nie podoba bo jest tak slaby na lewej pomocy jak Wilk w Lechu, a i NIe ma takiej kadry jak do lat 22 ;) Ichoc Jestem Kibicem Wisly to zanim walniesz znow jakis komentarz to sie dwarazy zastanow

popcornzdw - 6 lipca 2010, 16:24:22 - *.xdsl.centertel.pl
Wisła co roku kpi sobie z europejskich pucharów

florian96 - 6 lipca 2010, 22:51:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do nieznajomy: po pierwsze to ze sprzedaży obronców Marcelo i Głowackiego Wisła ma conajmniej 5 milionów euro a nie 3. Po drugie nie Bruzona tylko Bunoza. A z resztą sie zgadzam w 100%, mądrze mówisz, jak ktoś niewie wszystkiego o transferach Wisły to zapraszam na oficjalną stronę klubu www.wisła.kraków.pl. Pozdro dla prawdziwych kibiców.

ktos - 7 lipca 2010, 16:19:14 - *.chello.pl
He, he. Może starczy na wynajęcie tego cudownego stadionu od miasta na rok. Natępnym razem, zeby zapłacić koszt wynajmu trzeba będzie opylić wszystkich grajków.

ks - 7 lipca 2010, 18:34:17 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
No to miał facet ciężki orzech do zgryzienia: Zostać w Wiśle czy przejść do PSV. Hmmmm.....

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas