[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 lipca 2010, 20:24:29 - koofel
Grzegorz Lato nie zgodzi się na pracę Smudy w Zagłębiu

Prezes PZPN Grzegorz Lato zapowiedział, że nie wyrazi zgody na ewentualną tymczasową pracę selekcjonera reprezentacji Polski Franciszka Smudy w Zagłębiu Lubin. Trener tego zespołu Marek Bajor z powodu osobistej tragedii na razie nie może pomóc klubowi.

Rodzinny dramat Bajora (nagła śmierć żony) sprawił, że szkoleniowiec lubinian nie wyjechał z zespołem na zgrupowanie do niemieckiego Barsinghausen. Na razie trudno przewidzieć, kiedy wróci do pracy.

Według prasowych doniesień Smuda - do grudnia 2009 roku trener Zagłębia - rozważał poproszenie prezesa PZPN o zgodę na tymczasowe łączenie funkcji selekcjonera drużyny narodowej i szkoleniowca lubińskiego zespołu (do czasu powrotu Marka Bajora).

- Na razie trener Smuda nie pytał mnie o taką możliwość, ale od razu mogę powiedzieć, że nie wyrażę zgody. Selekcjoner reprezentacji Polski nie może prowadzić jednocześnie kadry i zespołu ligowego. W ogóle nie ma takiej opcji. Wiem o tragedii Marka Bajora, bardzo mu współczuję, ale nie możemy zmienić naszych zasad - powiedział PAP Grzegorz Lato.

- Nie chcemy po prostu żadnych niedomówień. Już od dawna, jeszcze na długo przed przyjściem Franciszka Smudy, podkreślałem, że trener kadry powinien skupić się tylko na tej funkcji. 11 sierpnia gramy z Kamerunem, a później m.in. z Ukrainą. Pracy jest naprawdę dużo - dodał prezes PZPN.


źródło: PAP

Penera - 19 lipca 2010, 20:25:39 - *.tepsalan.pl
Bezdusznik! PZPN PZPN nie bać nie bać PZPN!

dd - 19 lipca 2010, 20:25:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i prawidlowo

LuaLua - 19 lipca 2010, 20:26:20 - *.elk.mm.pl
Słusznie, po co robić znowu jakieś cyrki jak z Benhałerem..

stomil - 19 lipca 2010, 20:29:50 - *.nott.cable.ntl.com
pierwsza dobra decyzja pana Laty

g0k - 19 lipca 2010, 20:34:50 - *.ssp.dialog.net.pl
Trudno. Zagłębie sobie poradzi.
Inicjatywa wyszła od Smudy - za chęci dzięki trenerze.
Pzdr.

adi - 19 lipca 2010, 20:36:17 - *.adsl.inetia.pl
kurcze, bardzo wspolczuje Panu Bajorowi i rozumiem intencje Smudy...ale to naprawde dobra decyzja Laty. na krotka mete moze to i byloby dobre wyjscie, ale potem inne kluby by krecily nosem, doszloby do wielu nieporozumien itd.

sopel - 19 lipca 2010, 20:38:13 - *.aster.pl
A komu by to przeszkadzało, gdyby przez miesiąc-dwa poprowadził Zagłębie?

pasjonat - 19 lipca 2010, 20:40:34 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Lato!! Pierwsza rozsądna decyzja. Dawaj tak dalej. Naprawdę. Myślenie nie boli...

ww - 19 lipca 2010, 20:43:54 - *.range81-135.btcentralplus.com
Grzesiu jaki ty sie zasadniczy zrobiłeś.Od kiedy?

obiektywny - 19 lipca 2010, 20:44:34 - *.wasilkow.net (*.31.122.38)
A od czego są asystenci trenera? Przecież mogą zastąpić Bajora pod jego nieobecność.

borsuk - 19 lipca 2010, 20:49:12 - *.play-internet.pl
Mało ci Dyzmo bez matury pieniędzy,które łoisz z PZPN za pseudo pracę,super kapela zagrała z Hiszpanią.Pamiętaj Franek nie jesteś Markiewiczem na Ukrainie, że prowadzi kadrę i Metalist Charków,a pamiętasz jak w 1992 do Mielca przyjechałeś stopem w dziurawych onucach.Wyłupiłeś kasy nie pytaj.

michal - 19 lipca 2010, 20:54:08 - *.lukman.pl
zgodzę się z kolegą sopel, Smuda teraz praktycznie i tak nie ma nic do roboty a jeżeli jest przyjacielem Bajora i chce pomóc to nie powinno być problemu. Nie chcę przypominać (to chyba było już za kadencji Laty ale łba se urwać nie dam), że Leo kiedyś prowadził Feyenoord w barażach o LM i pracował w naszej kadrze, nie chcę spalić ale czy to nie było w maju na miesiąc przed EURO 2008 ? Jeśli tak (choć mogę się mylić) to ja żadnego problemu nie widzę, a Smuda myślę, że wielkiej kasy by i nie wział za to Smuda to i dośiwadczony trener i dobry człowiek. Możecie mnie tu zlinczować, ale dla mnie jest on jedyną nadzieją na wygrzebanie Polski z tego gó*ienka w które wkopał na don Leo

jaron - 19 lipca 2010, 21:09:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzymajmy się faktów. Zagłębie jest tylko jedne: Zagłębie Dąbrowskie i co za tym idzie reprezentujące je Zagłębie Sosnowiec a w Lubinie to co najwyżej jest KGHM reprezentujący Legnicko-Głogowski Okręg Przemysłowy.

dawidzagle - 19 lipca 2010, 21:12:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lato to c.... Dzieki Franek za cgeci ale to pzpn zardzi niestety;(

bono62 - 19 lipca 2010, 21:14:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
prezesie Lato czy trener Smuda jest teraz tak niezbędny dla reprezentacji? a może trochę współczucia i szacunku dla Marka Bajora w tak trudnej chwili?bądzmy ludżmi i szanujmy się nawzajem .Panie Marku szczere wyrazy współczucia od kibiców Olimpii Elblag

dawidzagle - 19 lipca 2010, 21:14:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lato to c.... Dzieki Franek za chęci ale to PZPN Radzi niestety;( Poradzimy sobie

d - 19 lipca 2010, 21:15:26 - *.chello.pl
Franek olej tą reprezentacje.. I tak nic nie zrobisz z tymi beztalenciami.. a w piłce klubowej naprawdę Ci dobrze szło.

art - 19 lipca 2010, 21:16:11 - *.254.213.200
no i bardzo dobra decyzja pzpn !!! wspolczuje panu bajorowi ale tak nie wolno robic ze trener reprezwntacji (nie idzie mu najlepiej ) chce trenowac klub to jest nie dopuszczalne ! on ma swoje zadania w reprezentacji i ma je wykonywac bo za chwile san marino bedzie dla nas za mocne!!! przkre ale prawdziwe !!! panie smuda obudz pan tych naszych kopaczy!!! zeby w kraju 40 mil nie bylo 11 zawodnikow skandal

buła - 19 lipca 2010, 21:17:32 - *.chello.pl
Bardzo dobra decyzja! Nie chcemy Go na zgrupowaniu. Po to są asystenci,żeby zastąpili Trenera. Niech Franz skupi się na kadrze. Dzięki za chęci.

Pseudonim - 19 lipca 2010, 21:23:22 - *.230.88.109
Jak dobrze mu ktoś wypcha kieszenie to Lato się zgodzi.

A - 19 lipca 2010, 21:24:23 - *.dg-net.pl
Panie Smuda rob pan cos z ta kadra bo jak do tej pory to jedne wielkie g.....o.

lolki - 19 lipca 2010, 21:29:33 - *.as.kn.pl
Powiedzcie barany co zaszkodzi, że Smuda przez 2 tygodnie prowadził by ZL? co takiego w tej kadrze przez ten czas zrobi? ma określoną grupę ludzi których będzie powoływał.. myślcie racjonalnie a ty szczególnie panie "zima"..

pablo - 19 lipca 2010, 21:47:01 - *.tktelekom.pl
Lato do pieca. Zadumany w sobie prezesina...

Roc - 19 lipca 2010, 21:49:21 - *.chello.pl
Co za cyrk ! Brawo Lato !

znicz - 19 lipca 2010, 21:51:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Lato strateg nawet jakby mecze prowadził Zagłębia Smuda miał by obraz polskiej piłki ligowej i sam podał się do dymisji na to Lato pozwolić sobie nie może,a tak chcieliście głupi kibice trenera i macie klops,a partacze będą dalej udawać piłkarzy.a PZPN dalej bankieciki.

szefu - 19 lipca 2010, 21:53:22 - *.dynamic.gprs.plus.pl
co za bezmyslne beztalencia myslalem ze tylko lesne dziady nie potrafia myslec ale co niektorzy tutaj to juz calkiem... tu nie chodzi o prowadzenie Zagłębia w kazdym spotkaniu tu chodzi o przygotowanie taktyczne na obozie w Niemczech jakby tak kazdy asystent mogl przejac po 1 trenerze zespol to Smuda Mourinho czy Ferguson nie byliby potrzebni... mysle ze jesli Smuda zgodzilby sie nie pobierac pieniedzy za ten dany okres to niech pomoze Zagłębiu

amica - 19 lipca 2010, 21:53:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co sie stało ze Smuda wraca do Zagłebia Sosnowiec??

ZL.. - 19 lipca 2010, 22:07:21 - *.chello.pl
Poprowadziłby treningi z tydzień albo dwa i później Bajor wróci,Guus Hiddink mógł prowadzić kadre i klub a w Polsce nie można.

zl - 19 lipca 2010, 22:28:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie Smuda weż Pan L4 na 2 tygodnie i jedz Pan z chłopakami na ten obóz do Niemiec ...
jaron twoje gierkowskie zagłebie już prawie nie istnieje ... więc daj sobie spokój

WZL - 19 lipca 2010, 22:32:49 - *.chello.pl
Zagłębie to nie związkowe pupilki typu Wisła czy Widzew które popierają beton na zjazdach PZPN. Zagłębie głosowało przeciwko i teraz w każdej możliwej sprawie odpowiedź będzie negatywna, podobnie z graniem repry, wolą grać na pastwisku w Łodzi a nie na nowoczesnym stadionie Zagłębia do którego jest lotnisko 70km dalej. Na układy nie ma rady.

M.C. - 19 lipca 2010, 22:33:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Moment, ktoś tam wyżej pisał coś o jakimś Zagłębiu Sosnowiec. Czy ktoś mógłby wyjaśnic o co chodzi? Co to za twór? Czy też autor - niejaki jaron za dużo się najarał i nie wie gdzie real, a gdzie fikcja?

kssd - 19 lipca 2010, 22:34:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do kibiców zagłębia:
Nie ma u was jakichś asystentów ? Sorki Smuda zna Bajora jeszcze z Widzewa też mu współczuję ale no do cholery niech Franek jaj nie odwala

WZL - 19 lipca 2010, 22:37:22 - *.chello.pl
do jaron, trzymajmy się faktów. Klub z Sosnowca to komunistyczny dziwoląg zmieniający nazwę 15 razy w tym był nawet komendą uzupełnień. Gdy Lubin był księstwem to po terenie dzisiejszego Sosnowca biegały bobry (100 lat prawa miejskie).

GazelaGnu - 19 lipca 2010, 22:49:20 - *.116.198.17
Bardzo dobrze Leo też chciał pomagać Rotterdamowi i mu nie pozwolono to niby czemu mieliby pozwolić Smudzie??

bartek66 - 19 lipca 2010, 22:54:04 - *.chello.pl
michał,chłopcze zanim coś głupiego napiszesz,zastanów się dwa razy,tak samo zwolennicy pomysłu żeby Smuda przygotowywał Lubin.Teraz nie ma co robić?Bodajże 11.08 grają z Kamerunem,następnie z Ukrainą,więc chyba jest co robić w reprezentacji?Poza tym,jak był Leo selekcjonerem i tylko doradzał w Feyenoordzie a nie prowadził jak napisał michał,wtedy było wielkie oburzenie,więc bądźcie konsekwentni.Michał,twierdzisz,że Leo wkopał nas w gó...ko?Mylisz się,polska piłka w tym gó...ku znajduje się już od końca lat 80tych i doprowadzili ją do tego wyłącznie polscy trenerzy i działacze.Jak po najbliższym Euro nie zobaczysz polskiej reprezentacji na żadnej dużej imprezie przez 20lat,wtedy zatęsknisz za Leo.Przypomnij mi sukcesy Smudy,ja ich nie znam poza wprowadzeniem Widzewa do LM,ale to było kilkanaście lat temu,coś jeszcze było?

Roger - 19 lipca 2010, 23:04:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę że takie oblicze tragedii powinno łączyć Polaków a nie...
Lato to łoś moim zdaniem... przez miesiąc dwa nie zrobi mistrza z Zagłębia... no chyba że ale to będzie zasługa bajora który haruje z nimi w wakacje...
PZPN - zmienić jak najszybciej...

bartek66 - 19 lipca 2010, 23:27:11 - *.chello.pl
WZL,domyślam się,że jesteś bardzo młodym człowiekiem i nie bardzo orientujesz się w historii.Wyobraź sobie,że dla trochę starszych od ciebie,to sosnowieckie Zagłębie jest bardziej znane od tego lubińskiego,to samo się tyczy miasta.Tak naprawdę to Zagłębie Lubin pojawiło się na mapie piłkarskiej dopiero w połowie lat 80tych,a w swojej krótszej historii też zmieniało nazwę 6razyDlatego nie pisz żeby trzymać się faktów bo sam je interpretujesz na swój własny sposób.Aby nie było wątpliwości,nic mnie nie łączy z Sosnowcem,do tego miasta i klubu jestem całkowicie neutralny

d - 19 lipca 2010, 23:46:11 - *.home.aster.pl
szczerze móaic to i dobrze niech sie franek bierze do roboty z kadrą. Niech pojedzie chcoiazby do koścelnego zamiast przytulac miedziowe pieniądzki

zl - 19 lipca 2010, 23:46:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do bartek66 - co nie zmienia faktu że w tym co napisał WZL jest 100% prawdy.....
Marek całe Zagłębie Lubińskie łączy się z Tobą w bółu !

RTS - 19 lipca 2010, 23:57:00 - *.217.232.43
Do WZL: Widzew popiera beton an zjazdach PZPN? Co ty bredzisz? Widzew to jedyny klub w tym kraju ktory nie bal sie postawic betonowi ktory robi przekrety jakich malo tylko dlatego ze nikt inny nie ma odwagi im na rece spojrzec, wlacznie z wladzami panstwowymi. pomysl zanim napiszesz.

DW - 20 lipca 2010, 0:27:23 - *.adsl.inetia.pl
ale parodia:
Smuda niech się zajmie kadrą bo znowu będzie 06 zgłoś się. Kreciki nie mają drugiego trenera??
Pewnie mają, ale wolą bez mydła włazić Smudzie. Przynajmniej wiadomo kto pomaga im piłkarzy sprowadzać do kreciej doliny. Smuda ma już spokojne lądowanie po kadrze w klubie internetowych napinaczy.

Do DW - 20 lipca 2010, 3:21:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Kto tu jest Napinaczem to ty już pokazałeś (napisałeś) Pan Smuda chce Pomóc Panu Bajorowi w jego Życiowej Tragedi !!! Wkońcu to jego uczeń Pozdro dla NORMALNYCH ???

virgilio - 20 lipca 2010, 4:36:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pierwsza rozsądna decyzja prezesa Lato. Kiedy Leo kombinował na boku z pewnym holenderskim klubem większość ludzi kipiała ze złości. Podnosiły się dyskusje jakoby przy reprezentacji było mnóstwo roboty, że Leo jest tylko pracownikiem PZPNu itp. Dlatego teraz dziwią te głosy dezaprobaty i obrażające prezesa, w tym przypadku ja go popieram. Polska to śmieszny kraj gdzie śmierć miesza tłumom w głowach i odbiera im rozum.

maro - 20 lipca 2010, 7:34:08 - *.range86-182.btcentralplus.com
Do Roger. tragedia powinna łączyć ludzi? To po tragedii w Smoleńsku Polskie państwo nie powinno ogłaszać następnych wyborów tylko odrazu oddać władzę Jarkowi..
koleś ogarnij się. Tragedia dotyka wielu ludzi w Polsce i większość sama sobie z tym radzi. To Zagłębie też musi sobie poradzić bez Smudy

MZL - 20 lipca 2010, 8:23:45 - *.chello.pl
do WZL: Lubin był księstwem? hehe, ciekawe kiedy? Nie ma żadnej mapy przed 1945r na którym była by miejscowość Lubin. Kilka lat po wojnie nazywanym nawet Lubinem Legnickim, później Lubinem Górniczym. Gdyby nie odkryte złoża miedzi do dziś było by to góra kilku tysięczne miasteczko z miejsciwą mleczarnią i piekarnią. A co do klubów z komunistyczną przeszłością, to ZL dalej w tym tkwi. 12- zawodnikiem ZL, kilka lat temu został mianowany Jarosław Kaczyński :-) Mianował go ówczesny prezes ZL, zatwardziały karierowicz rodem z PISu. Takie są fakty o Zagłebiu Lubin. Chcesz jeszcze coś dodać do tematu? -może to że do dziś ZL jest sponsorowane z pieniędzy KGHMu, spółki skarbu państwa.
Natomiast nazwa Zagłebia Sosnowiec pochodzi od nazwy geograficznej, a nie od złóż miedzi między Lubinem a Głogowem

snake - 20 lipca 2010, 9:39:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do MZL ! Oczywiście , że przed wojną nie było miasta Lubin tylko Lüben, kilkunastotysięczne miasto powiatowe z kilkutysięcznum garnizonem oraz nie wiem czy to chwała największym na dolnymśląsku szpitale psychiatrycznym http://www.lueben-damals.de/stadtbilder.html Księstwo w 14 wieku de facto za księcia Ludwika 1.To tu powstał "Kodeks o św Jadwidze ". O bzdurach, że to z podatków utrzymywany to szkoda gadać.Za słownikiem: zagłębie obszar, na którym występują i są eksploatowane złoża jakichś kopalin mp.węgla, rud metali, siarki.

Mario - 20 lipca 2010, 9:46:05 - *.cdma.centertel.pl
Współczujemy panu Bajorowi i miły gest ze strony Smudy, że chciał pomóc, ale to jednak właściwa decyzja Laty - potem by wszyscy pluli na niego, że przez niego reprezentacja ma wyniki jakie ma, wystarczą nam koszmarne skutki współpracy z Beenhakkerem w ten właśnie sposób

snake - 20 lipca 2010, 9:47:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
znawco MZL , zapomniałem dodać , że Lubin nigdy nie nazywał się legnicki czy górniczy. Taką nazwę miała stacja kolejowa i zresztą chyba do dziś stacja nazywa się Lubin Górniczy .

Tur - 20 lipca 2010, 9:51:45 - *.87.208.134
Lubin, miasto od 1178 r . Sosnowiec od 1902 r.

ZagLiban - 20 lipca 2010, 9:51:55 - *.ssp.dialog.net.pl
Hehe Smuda to niech się bierze za tych swoich grajków, bo jak na razie jego sukcesem było przegranie 6:0 z mistrzami świata. Dobra decyzja Laty, choć to nie zmienia faktu że jest komunistycznym plackiem. Dlaczego tu się wpisują biedaki z Sosnowca i Wrocka?

Nie dla Sm - 20 lipca 2010, 9:53:40 - *.chello.pl
A czy Smuda pytał się kogokolwiek w Zagłebiu,czy chcą jego pomocy? Z tego co wiem to nie! To jest jego prywatna inicjatywa,która nie znalazła poparcia w Zagłębiu. Więc dajcie sobie na luz i NIE WYPISUJCIE BZDUR! Marek Bajor,to twardy facet i mimo tej strasznej tragedii,doskonale wie,że dzięki pracy,dzięki obecności z drużyną może dużo szybciej uporać się z tą osobistą traumą. My wszyscy kibice Zagłębia jesteśmy z Panem trenerze i może pan na nas liczyć w tych trudnych chwilach. A co do Smudy,to bierz się chłopie za kadre i nie zawracaj sobie głowy Zagłębiem! Mamy sztab szkoleniowy a trener Bajor dołaczy do drużyny szybciej niż się,niektórym wydaje!

WZL - 20 lipca 2010, 9:56:40 - *.chello.pl
Do MZL- Lubin był księstwem i nawet był na średniowiecznych mapach http://www.library.ucla.edu/yrl/reference/maps/bla
eu/polonia.jpg. W Lubinie odkryto groby osób sprzed 4500 lat i wcześniejszych. Bywał tu Napoleon oraz Car Aleksander. Kolejną sprawą to że Lubin nigdy nie był Legnicki. Zagłębie sponsoruje lokalna firma w której najwięcej ludzi pracuje z Lubina to kogo ma sponsorować? VW sponsoruje lokalną drużynę, Philips także, a KGHM sponsoruje Zagłębie bo to jest jego rola dla lokalnej społeczności. Piszesz że gdyby nie złoża, zawsze musi być jakimś impuls do rozwoju miasta, gdzie indziej są to rzeki a gdzie indziej bogactwa naturalne, to także jest proste ale jak widać nie dla wszystkich.

woocasch - 20 lipca 2010, 9:58:42 - *.toya.net.pl
i bardzo dobrze pazerniakowi Smudzie niech lepiej myśli jak kadrę poskładac a nie za trenerkę w klubie się chce brac .....cudotwórca jeden

Jurek - 20 lipca 2010, 11:28:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Smuda niech się za kadrę weźmie,bo jak na razie lipa totalna,a nie myśli kasie z KGHM

DL - 20 lipca 2010, 17:01:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
VW i Philips nie jest spółką skarbu państwa,KGHM to nie tylko Lubin, to kopalnie pod Głogowem i w Polkowicach, to huta w Legnicy i w Głogowie . Pracownicy w KGHM to pracownicy w wiekszości spoza Lubina. Dziwne że w szkola na historii uczyli o Wrocławiu, Legnicy i Głogowie, a nigdy nie o Lubinie. Bo Lubin nigdy sie nie liczył był małą nic nie znaczącą osadą, która prawa miejskie dostała dopiero w 1700 którymś tam wieku. Przed II wojną światową na mapie Niemiec była Legnica i Głogów, bo to były duże i ważne miasta, a Lubin był poprostu malutkim zaściankowym miasteczkiem, nie dostrzeganym na żadnej mapie...

ss-20 - 20 lipca 2010, 17:02:20 - *.uk2net.com
Jestem kibicem lubińskiego Zagłębia i uważam, że to dobrze, że Smuda nie przyjdzie do Lubina. Marek Bajor ma kompetentnych zastępców i współpracowników, jest gotowy plan szkolenia, sparingów i zgrupowania, więc po co miałby teraz wchodzić w to wszystko Smuda ?
Gest Franza bardzo ładny i doceniam go, ale co zmieni fakt, że Smuda będzie, powiedzmy przez miesiąc prowadził Zagłębie ? Po co mieszać niepotrzebnie ?

ss-20 - 20 lipca 2010, 17:08:06 - *.uk2net.com
do DL: Nie będę komentował twoich wypocin, sfrustrowanego nastolatka. Napiszę jedynie, że Lubin prawa miejskie otrzymał w 1295 roku , KGHM jest firmą z udziałem jedynie 30% skarbu państwa, Polkowice w 99% kibicują Zagłębiu, a to że jesteś z Głogowa, czy Legnicy również nie wzbrania ci być kibicem naszego klubu - jeśli oczywiście zechcesz

tur - 20 lipca 2010, 17:17:50 - *.ssp.dialog.net.pl
DL, skompromitowałeś się tą wypowiedzią. Po pierwsze prawa miejskie Lubin ma od 1178 r historyku za dychę. Po drugie na lekcjach historii uczyli nie o Wrocławiu, nie o Legnicy i nie o Głogowie, a o pewnych wydarzeniach. W czasach komuny to było konieczne aby podkreślic historyczne pochodzenie Dolnego Śląska jako regionu Polski. I żeby było jasne: nie kwestionuję faktów bitwy pod Legnicą i tzw "dzieci głogowskich". Jednak o historii Legnicy NIE UCZONO NIGDY. Po trzecie; jeżeli twierdzisz, że pracownicy KGHM to w większości ludzie nie z Lubina, to podaj jakieś dane statystyczne. Nie uważam, że w KGHM pracują sami Lubinianie - przeciwnie, to miejsce pracy wielu mieszkańców naszego regionu i z tego należy się cieszyc. Po czwate, w Lubinie jest siedziba KGHM i zawsze tu była. Po piąte zerknij do linków podanych wyżej przez Snake i przekonaj się, że Lubin istniał na mapach. Po szóste - KGHM nie jest spółką Skarbu Państwa, ile razy trzeba to takim jak Ty tłumaczyc? Po siódme - przykro mi, że Ci to powiem, ale muszę: jesteś kolejnym zacietrzewionym zazdrośnikiem, który kisi się swoim pryszczatym światku z żalem stwierdzając, że KGHM jest właścicielem Zagłębia, a nie Twojej Miedzi. I niestety - tak już będzie !

mądry - 20 lipca 2010, 17:31:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kibice !
Doszło do tragedii-trenera,piłkarza,olimpijczyka z Barcelony.
Apeluje o odrobinę zadumy,spokoju...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas