[ Strona główna ]
Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2011/2012 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


23 lipca 2010, 13:27:12 - MichalMKS
Zbigniew Zakrzewski w Warcie

Zbigniew Zakrzewski został oficjalnie piłkarzem Warty Poznań. Napastnik podpisał roczny kontrakt.

Ostatnie pół roku zawodnik spędził w GKS-ie Bełchatów, gdzie zagrał dziewięć razy w ekstraklasie i zdobył jedną bramkę.


źródło: Wielkopolski Sport

szok - 23 lipca 2010, 13:28:05 - afjj36.neoplus.adsl.tpnet.pl
A taki wielki talent niby miał...

ŁKS ŁÓDŹ - 23 lipca 2010, 13:30:27 - public10301.xdsl.centertel.pl
Haha Haha ''wielki piłkarz'' , '' wielki talent polskiej piłki '' hah !! Chyba niedojrzała gwiazdka która za duża chciała :D

fachowiec - 23 lipca 2010, 13:33:11 - apn-95-41-178-10.dynamic.gprs.plus.pl
brawo Zaki!Brawo Warta!lepiej grac u siebie w domu niz kopac sie za byle jakie pieniadze gdzies poza domem!duzo zdrowia i wielu bramek!

Jarecki - 23 lipca 2010, 13:33:21 - net135-241.4web.pl
dziwie sie ze tu musial sie wpisac jakis zakompleksiony psssii dajdaj.

kerim - 23 lipca 2010, 13:34:07 - chello084010110215.chello.pl
no i co?:D pieniazki sa

ŁKS ŁÓDŹ - 23 lipca 2010, 13:36:16 - public10301.xdsl.centertel.pl
Zamknij R-Y-J ćwok.u , i idź ratować krzyż do Warszawy z pod pałacu prezydenckiego bo ci go zabiorą !!! Pozdro dla normalnych tylko eŁKSa !!!

kily - 23 lipca 2010, 13:39:57 - 94.254.187.70
Daj daju weź sie już nie odzywaj bo żal cie czytać wy macie za to dużo "talentów" którzy potem was skarżą o kase bo nie płacicie ć.wo.ki.

eŁKSa - 23 lipca 2010, 13:42:09 - public10301.xdsl.centertel.pl
AAA jaki odważny fraje.r się znalazł.
ŁKS się bawi a Ż Y D K I CZYTAĆ , WYĆ I NIE DYSKUTOWAĆ !!!!!
cz1 : http://img192.imageshack.us/img192/9981/2009022213
5220.png
cz2 : http://img5.imageshack.us/img5/2412/20090222135417
.png
hahahahahahahaha!!!!
W S T Y D Z E W !!!!!!!

eŁKSa - 23 lipca 2010, 13:43:16 - public10301.xdsl.centertel.pl
Ktoś ma jeszcze coś do powiedzenia???Czy już Wstydzewioczki przestały wyć ????:D HAHA

m - 23 lipca 2010, 13:48:36 - erp53.neoplus.adsl.tpnet.pl
Atak Zakrzewski - Reiss nastrzelał wiele bramek w Lechu, oby teraz się zgrali w wprowadzili Warciankę do ekstraklasy

kily - 23 lipca 2010, 13:48:42 - 94.254.187.70
Jestem kibicem z Poznania buraku zakompleksiony i nie mamy wam czego zazdrościć chyba że el gruzowisko aaa a Widzew jest w ex wy już tam się nie dostaniecie za biedni w uszach jesteście hehehe

eŁKSa - 23 lipca 2010, 13:49:56 - public10301.xdsl.centertel.pl
M- No i to jest normalna wypowiedź mam nadzieje że dobrze wam pójdzie :D tylko eŁKSa !! pozdro dla normalnych kibiców :D

kibic - 23 lipca 2010, 13:50:14 - ahm218.neoplus.adsl.tpnet.pl
że artykuł jest z 2004 roku? A wiecie czego on dotyczy? Dotyczy tego wałka co Ruchowi się nie udał i musi odpowiadać za długi stowarzyszenia Po prostu Ruch nie miał Bońka jak Widzew i Widzewowi udało się zakopać pod piasek długi, które powinni spłacać nadal, a Ruch zrobił identycznie jak Widzew i ma 3 mln ponad 3 mln długu
Następnym razem ŁKSiacy tak się nie podpalajcie artykułem sprzed 6 lat nie wiedząc czego dotyczy.

eŁKSa - 23 lipca 2010, 13:51:59 - public10301.xdsl.centertel.pl
Zamknij się dzieciaku w pokoju bo dobry to jesteś ale w gębie i w niczym innym !!! A po za tym nie przeszkadzaj mamie bo ci kaszke robi hahaah TYLKO ŁKS !!!

LoL98 - 23 lipca 2010, 13:53:05 - public10301.xdsl.centertel.pl
Dobra nie ma sensu pisać z takimi burakami!!

ja - 23 lipca 2010, 13:54:22 - systemy73.toya.net.pl
Widzew spłacił długi każdemu, kto zgłosił się z prawomocnym wyrokiem sądu, jeśli nie wiesz to się nie wypowiadaj.

viking - 23 lipca 2010, 13:59:50 - public-gprs25498.centertel.pl
Oj Zaki,Zaki do dzisiaj byłbyś gwiazdą w pieknym miescie Gdynia. Czasami warto troszkę stracić ,żeby w sumie wygrać.

kily - 23 lipca 2010, 14:00:30 - 94.254.187.70
Wogóle co się spinasz pod newsem warty co... masz jakieś kompleksy chyba pozdro dla normalnych ale będzie napad Reksio i Zaki

ert - 23 lipca 2010, 14:06:05 - h82-143-148-102-static.e-wro.net.pl
ŁKS ŁÓDŻ to jest jakaś przyjażń ? Widzewa z ŁKSem ?
Przecież ten Zakrzewski jest lepszy od Lewandowskiego i taki ktoś nie gra w Lechu,
to warte stać,dziwne.

kolejorz - 23 lipca 2010, 14:24:35 - c152-191.icpnet.pl
jestem fanem lecha i sie ciesze ze zaki bedzie gral w warcie a co do poprzednich wypowiedzi to przestancie sobie cisnac z kibicem LKS oni lepiej zycza lechowi niz widzew ja i wielu moich znajomych z kotla jestesmy za zgoda z LKS i mam nadzieje ze tak bedzie LECH-LKS ZETKA

rts - 23 lipca 2010, 14:42:53 - bkw175.neoplus.adsl.tpnet.pl
hyhy a w 2009roku kto ogłosił upadłosc?hyhy łks pss 2009.
pozdrawiam 1-4.

baranik - 23 lipca 2010, 14:56:32 - centrumsas.pl
najlepszy był błoński wieszcząc że już za chwilę leo powoła zakiego do repry ... i nie powołał a wróż i tak sie tym nie przejął

s - 23 lipca 2010, 15:01:09 - 77-254-183-246.adsl.inetia.pl
warta ekstraklasa :D

Bartek - 23 lipca 2010, 15:07:11 - staticline17176.toya.net.pl
Zgoda z dajkałesem? Brrrrr....
Nic gorszego nie może się przyśnić.

poznaniak - 23 lipca 2010, 15:19:16 - apn-95-41-150-131.dynamic.gprs.plus.pl
Szykuje sie niezły atak Rejsik Zaki WARTA POZNAN 1912

guru - 23 lipca 2010, 15:19:19 - staticline55935.toya.net.pl
s niestety nie w tej pięciolatce

arkowiec - 23 lipca 2010, 18:57:37 - 212.129.87.35
a my i tak pozdrawiamy kibicow Widzewa...juz niedługo wielkie mecze ARKA-WIDZEW...
PS.
Meczu ŁKS-LECH jakoś nie przewiduje...prędzej Wam się w kotle zagotuje...ha ha ha

MARCO - 23 lipca 2010, 19:19:02 - abb69.neoplus.adsl.tpnet.pl
powodzenia Zaki

Michał_AG - 23 lipca 2010, 19:23:08 - host-217-172-227-138.gdynia.mm.pl
Zgadzam Się w 100 %

kolejorz - 23 lipca 2010, 19:26:57 - c152-191.icpnet.pl
do arkowiec to jak macie zgode z widzewem

theanarchy - 23 lipca 2010, 21:59:47 - dhu216.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Warta, brawo Zaki za decyzję. Nie będzie chyba tak źle z Wartą w sezonie 2010/1 jak co poniektórzy wróżyli.

Magnus Dux - 24 lipca 2010, 12:26:45 - 78-62-90-202.static.zebra.lt
Pozdrowienia dla Arkowców od Widzewa. Niech się Lech brata z braćmi w wierze.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas