|
|
5 sierpnia 2010, 23:34:54 - koofel
Na kogo trafi Lech w Lidze Europy?
Jutro w Nyonie odbędzie się losowanie IV rundy eliminacji Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Niestety w tym tygodniu Lech, Wisła, Jagiellonia i Ruch przegrały swoje rywalizacje, tak więc w pucharach pozostają jeszcze tylko poznaniacy, którzy mimo dwóch porażek ze Spartą Praga otrzymają szansę występu w Lidze Europy. Przedstawiamy listę potencjalnych rywali Lecha.
Mistrz Polski w IV rundzie eliminacji nie będzie rozstawiony.
Liga Europy
Przed losowaniem UEFA podzieli 74 drużyny na pięć grup dziesięciozespołowych i dwie grupy dwunastozespołowe - w każdej z grup znajdzie się taka sama liczba klubów rozstawionych co nierozstawionych. Drużyny z tej samej federacji nie mogą grać ze sobą.
IV runda eliminacyjna - 19 i 26 sierpnia
Losowanie - 6 sierpnia / 74 drużyny
Liverpool FC ENG 115,371
FC Porto POR 76,659
Villarreal CF ESP 70,951
CSKA Moskwa RUS 66,758
PSV Eindhoven NED 66,309
Juventus FC ITA 59,867
Sporting Clube de Portugal POR 57,659
Fenerbahçe SK TUR 54,890 (LM)
VfB Stuttgart 1893 GER 52,841
AZ Alkmaar NED 48,309
Steaua Bukareszt ROU 47,898
Lille OSC FRA 46,748
Galatasaray SK TUR 43,890
TSV Bayer 04 Leverkusen GER 40,841
Paris Saint-Germain FC FRA 39,748
Celtic FC SCO 38,158 (LM)
Club Brugge KV BEL 36,580
US Città di Palermo ITA 35,867
Getafe CF ESP 33,951
Beşiktaş JK TUR 33,890
Manchester City FC ENG 33,371
AÉK Ateny GRE 25,979
Aston Villa FC ENG 25,871
Łokomotiw Moskwa RUS 25,758
Metalist Charków UKR 25,410
Lewski Sofia BUL 25,400
Unirea Urziceni ROU 18,898 (LM)
FK Austria Wiedeń AUT 16,915
SC Feyenoord NED 16,309
Liteks Łowecz BUL 15,900 (LM)
CSKA Sofia BUL 15,400
Odense Boldklub DEN 14,970
Dnipro Dniepropietrowsk UKR 14,910
SSC Napoli ITA 14,867
BV Borussia 1909 GER 14,841
NK Dinamo Zagrzeb CRO 14,466 (LM)
BATE Borysów BLR 13,308 (LM)
-------------------------------------------------------------
AS Anórthossis Ammochóstou CYP 13,099
AS Áris Saloniki GRE 12,979
Brøndbyernes IF DEN 12,970
Grasshopper-Club Zurych SUI 12,675
SK Rapid Wiedeń AUT 11,915
FC Timişoara ROU 11,898
APÓEL Nikozja CYP 11,599
PAÓK Saloniki GRE 11,479 (LM)
FC Vaslui ROU 11,398
LECH POZNAŃ POL 11,008 (LM)
Trabzonspor Kulübü TUR 10,390
Sibir Nowosybirsk RUS 8,758
KRC Genk BEL 8,080
Tawrija Symferopol UKR 7,910
Karpaty Lwów UKR 7,910
CS Marítimo POR 7,659
IF Elfsborg SWE 7,338
FC Utrecht NED 7,309
SK Sturm Graz AUT 6,915
KAA Gent BEL 6,580 (LM)
Motherwell FC SCO 6,158
FC Lausanne-Sport SUI 5,675
Debreceni VSC HUN 5,350 (LM)
Dundee United FC SCO 5,158
ŠK Slovan Bratysława SVK 4,666
AS Omónia Lefkossías CYP 4,599 (LM)
AIK Solna SWE 3,838 (LM)
Maccabi Tel-Awiw ISR 3,775
HNK Hajduk Split CRO 3,466
NK Maribor SVN 2,891
Dinamo Mińsk BLR 2,808
Qarabağ Ağdam AZE 2,599
Aktobe Lento KAZ 2,399 (LM)
HJK FIN 2,399 (LM)
Dniepr Mohylew BLR 2,308
Győri ETO FC HUN 1,350
New Saints FC WAL 0,766 (LM)
Faza grupowa
Losowanie - 27 sierpnia
48 drużyn -> 37 zwycięzców IV rundy eliminacyjnej + 10 przegranych z IV rundy eliminacji Ligi Mistrzów + Club Atlético de Madrid (obrońca tytułu)
LEGENDA: Linią ciągłą oznaczono granicę rozstawienia w danej rundzie. W poszczególnych kolumnach znajdują się kolejno: drużyna, federacja, współczynnik klubowy.
Kody krajów: AUT - Austria, AZE - Azerbejdżan, BEL - Belgia, BLR - Białoruś, BUL - Bułgaria, CRO - Chorwacja, CYP - Cypr, DEN - Dania, ENG - Anglia, ESP - Hiszpania, FIN - Finlandia, FRA - Francja, GER - Niemcy, GRE - Grecja, HUN - Węgry, ISR - Izrael, ITA - Włochy, KAZ - Kazachstan, NED - Holandia, POL - Polska, POR - Portugalia, ROU - Rumunia, RUS - Rosja, SCO - Szkocja, SUI - Szwajcaria, SVK - Słowacja, SVN - Słowenia, SWE - Szwecja, TUR - Turcja, UKR - Ukraina, WAL - Walia.
|


 |

chester - 5 sierpnia 2010, 23:36:08 - *.19.165.124.osk.enformatic.pl
i jest analiza, tym razem nie maciejki ;)

Stanley - 5 sierpnia 2010, 23:36:52 - *.tktelekom.pl
Lech Poznań - Austria Wiedeń xD

jasnowidz - 5 sierpnia 2010, 23:38:31 - *.wasilkow.net (*.31.122.38)
Lech - BV Borussia 1909

fsdgsdgdfg - 5 sierpnia 2010, 23:38:50 - *.bialnet.com.pl
na kogos z kim przegra! DNOO niech trafi na liverpool i dostanie 8-0


Grabka - 5 sierpnia 2010, 23:39:04 - *.chello.pl
Z tej listy tylko BATE, Dinamo Zagrzeb, CSKA Sofia i Liteks wydają się w zasięgu Lecha. Ale może jak spadać to z wysokiego C...

fax - 5 sierpnia 2010, 23:39:16 - *.icpnet.pl
Lech-Porto i wracamy do szarej ligowej rzeczywistosci

Złom - 5 sierpnia 2010, 23:40:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja miałem nadzieję, że ten rok w pucharach to będzie przełom .. a mamy przełam. Z Azerami przegrywać? Kazimierzowie: Górski i Deyna w grobach się przewracają.

X - 5 sierpnia 2010, 23:40:59 - *.project4.pl
Wariant najbardziej pesymistyczny : Lech-Liverpool -//- najbardziej realny : Lech-PSG -//- najbardziej optymistyczny: Lech-Austria Wiedeń

KKS - 5 sierpnia 2010, 23:41:15 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Jak odpadac to z Liverpoolem czy Juventusem mimo batow fajne dwa mecze a mozliwosc powalczenia przy obecnej formie Lecha: Dinamo Zagrzeb ktore po odejsciu Mandzukicia przestalo grac czyli tak jak Lech po odejsciu Lewandowskiego, CSKA Sofia czy slaby Litex Lovecz ktory nie wiem skad ma to rozstawienie. Ogladalem ich mecze w EL.LM i sa jeszcze slabsi niz Lech!!!

gość - 5 sierpnia 2010, 23:41:16 - *.adsl.inetia.pl
Wiadomo kiedy będzie znany podział na koszyki ?

bch - 5 sierpnia 2010, 23:41:51 - *.147.17.88.nat.umts.dynamic.eranet.pl
lech - celtic

miki - 5 sierpnia 2010, 23:41:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Karabach jest 6 od tyłu..... ciekawe czy w przyszłym sezonie bedziemy grać w LM od 1 rundy?

do gosc - 5 sierpnia 2010, 23:42:16 - *.173.30.236.tesatnet.pl
pewnie za chwile albo jutro rano:/

Grabka - 5 sierpnia 2010, 23:42:31 - *.chello.pl
Niezły był mecz tego Győri ETO FC , Francuzów wyeliminowali, takie kluby potrafią, a Polskie niestety nie...


aa - 5 sierpnia 2010, 23:43:28 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Grabka ale Montpelier bylo w tym meczu tak tragiczne jak Lech ze Sparta

peter - 5 sierpnia 2010, 23:43:35 - *.croy.cable.virginmedia.com
Mysle, ze z obecna gra Lech z adnych rywali nie ma szans na awans. Niestety nie ma juz druzyn z San Marino i Andory. Bo tylko z tymi jeszcze dalibysmy sobie rade. Nawet Malta juz jest dla nas trudna do przejscia. Nie wspominam o takich potegach jak Bialorus. Z nimi bez szans. Trzeba siegnac w koncu po zagranicznych szkoleniowcow. Z naszymi przez najblizsze 20 lat nic sie nie zmieni

Necro - 5 sierpnia 2010, 23:44:22 - *.szczecin.mm.pl
Galatasaray Stambuł - Lech Poznań ! ;D

Stanley - 5 sierpnia 2010, 23:44:23 - *.tktelekom.pl
Lausanne Sports (Szwajcaria) ktora to liga 2 czy 3 ???

Lyder - 5 sierpnia 2010, 23:44:47 - *.207.203.89
Tylko Celtic w ich zasięgu

Akwilon - 5 sierpnia 2010, 23:45:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No od Lille w dół jest parę zespołów, które przygotowany do sezonu Lech może dać radę, ale wizja I rundy LE nie mieni się jakoś przesadnie kolorowo.

greg - 5 sierpnia 2010, 23:45:33 - *.play-internet.pl
Liteks Łowecz lub NK Dinamo Zagrzeb

Grabka - 5 sierpnia 2010, 23:45:50 - *.chello.pl
do aa No tak ale dla polskich klubów wyeliminowanie takich drużyn na jakich trafili to powinien być pikuś, nie trafili na jakieś potęgi, ja powiem że wolałem już jak polskie kluby trafiały w eliminacjach na Barcę, albo na Real, bynajmniej nie było wstydu że odpadały...

qali - 5 sierpnia 2010, 23:46:02 - *.100.foxnet.com.pl
Lausanne to 2 liga szwajcarska 10 miejsce dokladnie ;)

Obiektywny - 5 sierpnia 2010, 23:46:14 - *.cable.net-inotel.pl
Sam nie wiem z kim Kolejorz morze mieć jakiekolwiek szanse. Pierwszy mecz już za dwa tygodnie...

anotnio - 5 sierpnia 2010, 23:46:21 - *.pz1-nat.espol.com.pl
do redkacji: a Maccabi Tel Aviv nie przejeło rozstawienia Olimpiakos Pireus??? co do Lecha nie ma szans z nikim, niestety...

lechita - 5 sierpnia 2010, 23:47:01 - *.promax.media.pl
ja bym chciał trafić na BATE są zespoły słabsze ale chciałbym zobaczyć jak Lech sobie z nimi poradzi no i jak byśmy ich wyeliminowali sprzedali by nam zawodników przynajmniej tak mówili

Helius - 5 sierpnia 2010, 23:48:06 - *.chello.pl
Krótko i na temat... Lech - wtopa, Ruch - rozbity w pył, Wisła - kompromitacja, Jagiellonia - jako jedyna zabrała ze sobą ambicję i wolę walki... Moim zdaniem każdy z rozstawionych klubów jest w zasięgu Lecha, nawet Liverpool, ale bez ambicji i zapału Lech nie będzie w stanie wygrać nawet z najsłabszym z nich. Niestety Polska piłka jest na dnie i to nie z winy działaczy albo klubów... Na boisku nie widać ambicji, ponieważ piłkarze tacy jak Żurawski, Sobolewski czy Bosacki zrobili sobie z Polskiej ligi ciepłe gniazdko przed emeryturką a młodzież bierze z nich przykład... Poddają się bez walki bo wiedzą, że nie mają atutów piłkarskich aby zajść daleko. Polskie realia. ;) Pozdrawiam. I powodzenia. ;)

bartek - 5 sierpnia 2010, 23:48:56 - *.budinet.info (*.168.1.61)
miejmy nadzieję że nie trafi na zbyt wymagającego rywala i forma przyjdzie na te właściwe dni.. jedyna polska drużyna w europejskich pucharach więc musimy trzymac za nią kciuki.. powodzenia Kolejorz!

vejita - 5 sierpnia 2010, 23:50:45 - *.159.48.133.static.crowley.pl
hoho...czyżby borussia ??


qrq2 - 5 sierpnia 2010, 23:50:55 - *.olsztyn.mm.pl
fajnie by było żeby Lech zmierzył sie z Borussią Dort. i znowu kibice mogliby zobaczyć Lewandowskiego :D

BJ - 5 sierpnia 2010, 23:51:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Będzie Austria Wiedeń ! 0:0 w Poznaniu i 1:1 we Wiedniu ;p

Robert - 5 sierpnia 2010, 23:52:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mówię wam, jestem jasnowidzem- Lech zagra z AZ Alkmaar lub Steuą, ew.AEK Ateny.

Necro - 5 sierpnia 2010, 23:53:15 - *.szczecin.mm.pl
Lech - Borussia chciałbym tak

Sestak - 5 sierpnia 2010, 23:54:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech znajdzie się w grupie jeśli jakimś nieprawdopodobnym cudem trafi na Odense i jeszcze bardziej niespodziewanym, wyimaginowanym, niesamowicie szczęśliwym cudzie zremisuje dwa mecze tak by wygrać dwumecz. Lech to nie ten Lech co za Smudy. Brak jego, Murawskiego i Rengifo! Dziękuję.

er3 - 5 sierpnia 2010, 23:54:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Getafe jak nic

rudey102 - 5 sierpnia 2010, 23:54:49 - *.1.12.vie.surfer.at
czy to nie jest obojetne kto sklepie Lecha ?

kibic - 5 sierpnia 2010, 23:55:18 - *.dip.t-dialin.net
BATE w zasiegu ??? hahahaha, to bardzo dobry zespol, wyelimionowalby kazda polska druzyne. lech na 100% odpadnie z kazdym kogo wylosuje wiec nie robcie sobie nadzieji. ZADNYCH NADZIEJI, polska pilka to dno, jedynie jagiellonia cos pokazala a reszta to syf kila i mogila, co za duren sprzedal lewandowskiego ??? tyle kasy do tylu !

qali - 6 sierpnia 2010, 0:00:36 - *.100.foxnet.com.pl
Ilosc zespolow pozostajacych w pucharach na dzien dzisiejszy: Anglia Hiszpania Wlochy - 7 Niemcy Ukraina Rosja Holandia - 6 Francja Portugalia Turcja Rumunia - 5 Grecja Belgia Szkocja Szwajcaria Austria - 4 Dania Cypr Bulgaria Bialorus - 3 Izrael Szwecja Chorwacja Slowacja Wegry - 2 Czechy Norwegia Polska Serbia Finlandia Moldawia Azerbejdzan Slowenia Kazachstan Walia - 1

dambibi - 6 sierpnia 2010, 0:00:58 - *.195.209.137
ob odense , dnipro , dinamo zagrzeb , austria - oby te się trafiły....

rafi - 6 sierpnia 2010, 0:01:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest jest wysoko w gupie nierozstaionej wiec wydaje mi sie ze nie traf do koszyka z druzynami z najwiekszymi wspolczynnikami-mam racje?

Xtv - 6 sierpnia 2010, 0:03:06 - *.183.140.29
Najlepiej byłoby trafić na którąś z tych drużyn: Liverpool, Porto, Villarreal, Juventus, Sporting, Fenerbahçe, Galatasaray, Celtic, Aston Villa, Manchester City albo Borussia. Najgorzej: któryś klub z Moskwy, Rumunii albo Ukrainy.

do rafi - 6 sierpnia 2010, 0:03:13 - *.195.209.137
to zadna roznica , bedzie losowania i new saints ma takie same szanse na borussie jak lech.

pat - 6 sierpnia 2010, 0:04:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
zagrają z man city

qwe - 6 sierpnia 2010, 0:05:04 - *.mikrochip.pl
byle nikt z Anglii lub Turcji, zresztą niewiele zespołów jest w zasięgu Lecha. Lech musiałbym naprawde zagrac inną pilke niz ze Spartą, aby coś zdziałać. Losowanie? Ja typuje Metalist Charków, przynajmniej jakies szanse by były.

c@wp.pl - 6 sierpnia 2010, 0:06:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Porto Galatasaray Celtic Unirea Litex potencjalni rywale Lecha tak wynika z moim obliczen ,bbyliby w koszyku z villarealem lille i z trzema zespolami do pokonania c.brugge cska sofia i levski sofia ale vaslui nie moze grac przeciwko unirei i stad ten pech;/

Sestak - 6 sierpnia 2010, 0:09:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Amatorzy z Walii mają tyle samo drużyn co Polska i do Lecha idzie wicekról strzelców lepszej ligi niż Polska. To wystarczający dowód na to że Polska (pod względem piłki) regresuje piłkarzy, rozleniwia, to wymaga odmiany 10-15 letniej, napisałbym co zmienić ale jeszcze chcę przeczytać cały Skarb Kibica jutrzejszy i powiem wam jutro czym mydlą oczy w Polsce i dlaczego dziwimy się w lato. Mam nadzieję że Przegląd Sportowy obsmaruje równo Polską Skopaną ;)

Lech12 - 6 sierpnia 2010, 0:10:06 - *.play-internet.pl
Widze że tu każdy na przegranom się na stawia... a ja wiem że rywal lecha {nie ważne jaki to bedzie bambus}zlekceważy lecha a wtedy pujdą jak burza jak za czasów smudy.....kto by powiedział 4 lata temu że lech będzie takom drużynom ..i tak sobie pogra w lidze europejskiej..... aż udineze musiało zakasić płomień z lokomotywy .. nikt!!!! Pamiętam komentarze na temat lecha gdy wygrali z austrią wiedeń ...... ten pamiętny mecz {ostatnie minuty gdy murawski szczela gola na awans}..!!!! Smędzicie tak jak PZPN !!!

ja - 6 sierpnia 2010, 0:12:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oby LITEX bo Galata i Porto poza za siegiem , Celtic i Unirea odpadly z LM wiec tez nie oby LITEX!!

Artur Wich - 6 sierpnia 2010, 0:14:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i co to potwierdzone ze w tym koszyku sa?

dd - 6 sierpnia 2010, 0:14:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ale tak wychodzi

jano - 6 sierpnia 2010, 0:15:42 - *.79.48.100
Lech 12- albo jestes slepy gry lecha albo megahuraoptymista-zejdz na ziemie-kibicujesz lechowi ale oni NIC nie graja jak reszta ekipy z extraklasy.Tylko GKSa w 1995 pokazała jak sie ogrywa Bordeaux i Aris!!!

Artur - 6 sierpnia 2010, 0:18:51 - *.warszawa.mm.pl
ja bym chciał by lech trafił na Dnipro Dniepropietrowsk to teoretycznie chyba najsłabszy z możliwych rywali ale i tak lechowi dałby solidne baty...z resztą śmieszy mnie gdy ktoś tu powyżej pisze w ogóle o jakiejkolwiek formie lecha...skoro lech w 4 meczach (w tym 2 mecze z azerskim zespołem) strzelił tylko 1 dość przypadkową bramkę, tak więc patrząc na te statystyki to jedynymi zespołami w zasięgu lecha są te które są w stanie wbić sobie samobója.

Artur Wich - 6 sierpnia 2010, 0:19:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wyjezdzaj mi tu z 95rokiem to byly inne czasy ostatnio uefa jakos kolo 0:00 podawala oficjalnie koszyki ?

dg13 - 6 sierpnia 2010, 0:20:16 - *.bkl-bng-011.adsl.virginmedia.net
aston villa, pojedziemy do birmingham na meczyk

Artur Wich - 6 sierpnia 2010, 0:23:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wali mnie to maja wylosowac juve i sie nie skompromitowac ja chce normalny mecz!!!! a nie z jakims zadupiem co i tak efect bedzie same

KKS - 6 sierpnia 2010, 0:24:22 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Patrzac na to jak byly rozstawione koszyki rok temu dziesiata nierozstawiona druzyna czyli Vaslui mogla trafic na 8,9,24,25 rozstawiona czyli jezeli nic sie nie zmienilo wychodzi na to ze Lech bedzie mogl trafic na Fenerbachce (8),Stuttgart (9),Lokomotiv (24) lub Metalist (25) ale UEFA jak to UEFA pewnie wymysli jakis tylko sobie wiadomy klucz geograficzny czy punktowy i moje obliczenia wezma w leb

mdnm - 6 sierpnia 2010, 0:31:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mimo sympatii do Lecha... w końcu zgoda mojej Cracovii... nie widzę żadnych szans. Chyba że mega fart liteks...

mlaud - 6 sierpnia 2010, 0:33:24 - *.tau.pl
maciejko why? ;)

hahahaha - 6 sierpnia 2010, 0:37:06 - *.chello.pl
Jest jakaś transmisja na eurosporcie ?

2pac - 6 sierpnia 2010, 0:39:22 - *.153.237.54
Levski sofia lub inny bułgarii

qali - 6 sierpnia 2010, 0:40:03 - *.100.foxnet.com.pl
a mi wyszlo ze: Liverpool Leverkusen PSG Austria Feyenoord ktos z tych ciekawe jak to zrobia

art - 6 sierpnia 2010, 0:40:38 - *.pl
jako kibic RUCHU życzę wam austrie wieden oni nie sa mocni wrecz przeciwnie !!!

czavi - 6 sierpnia 2010, 0:43:11 - *.olsztyn.mm.pl
@ hahahaha - jest transmisja na głównym Eurosprocie - o 12 losowania LM, o 13:30 losowanie LE, więc wszystko live

czavi - 6 sierpnia 2010, 0:44:23 - *.olsztyn.mm.pl
Eurosporcie* ;p

mmx - 6 sierpnia 2010, 0:48:50 - *.satfilm.net.pl
nie wazne na kogo trafi bo i tak z tym kims przegra hahaha wiadomo pozdr WŁOCŁVIA

xxx_x - 6 sierpnia 2010, 0:50:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Liverpool, TSV Bayer, PSG, Austra, Feyenoord

?? - 6 sierpnia 2010, 0:50:46 - *.173.30.236.tesatnet.pl
a ten Villarreal juz napewno zastepuje Mallorce w pucharach??

czavi - 6 sierpnia 2010, 0:52:09 - *.olsztyn.mm.pl
@ ?? - na pewno, bo UEFA odrzuciła odwołanie Mallorki

pol - 6 sierpnia 2010, 0:52:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Club Brugge KV - a jak inaczej? xd czas na rewanż...

xxx_x - 6 sierpnia 2010, 0:55:58 - *.internetdsl.tpnet.pl
aha - no i koszyk 1 - tak typuję

GKSa1964 - 6 sierpnia 2010, 1:00:19 - *.79.48.100
Palermo jak nic-Glik niedawno osłabił skład druzyny wiec moze byc szansa byle tylko nie ogladac Wisły.Dlaczego Polsat nie puscił meczu Jagi? Wisła tyle razy sie juz skompromitowała.Ten klub powinien byc zawieszony za robienie wstydu Polsce rok w rok

luck - 6 sierpnia 2010, 1:06:00 - *.chello.pl
na kogo by nie trafił i tak odpadnie smutne ale prawdziwe

qali - 6 sierpnia 2010, 1:06:35 - *.100.foxnet.com.pl
policzylem costam: Liverpool Bayer PSG Austria Feyenoorg ------------- Vaslui Lech Debrecen Dundee The New Saints grupa 1 - ciekawe czy sie cos sprawdzi ;)

blue blood - 6 sierpnia 2010, 1:14:36 - *.jmdi.pl
fajnie jakby na Galatasaray trafili - byłby dobry kibicowski pojedynek!

xxx_x - 6 sierpnia 2010, 1:16:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
do qali - ponieważ w drugiej grupie koliduje Galatasaray z Trabzonspor istnieje też szansa, że UEFA przesunie Lecha za tych drugich do grupy drugiej. Wtedy potencjalni rywale to Porto, Galatasaray, Celtic, Unirea, Liteks.

qali - 6 sierpnia 2010, 1:18:53 - *.100.foxnet.com.pl
ta xxx_x wlasnie tez to zauwazylem ale zapomnialem napisac ;)

qali - 6 sierpnia 2010, 1:25:54 - *.100.foxnet.com.pl
chyba ze zamienia z 3 grupa Trabzonspor z Sibirem :P

MAZI - 6 sierpnia 2010, 1:26:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odense lub Napoli będzie

KSZO - 6 sierpnia 2010, 1:28:44 - *.adsl.inetia.pl
Lech trafi na feneyord tak stawiam i lech odpadnie jak rok temu z CL brugge

rywale - 6 sierpnia 2010, 1:36:39 - *.122.223.78 (*.23.6.50)
Porto FC Galatasaray SK Celtic FC Unirea Urziceni Litex Lovech

qali - 6 sierpnia 2010, 1:38:20 - *.100.foxnet.com.pl
Liverpool Bayer PSG Austria Feyenoord lub Porto Galatasaray Celtic Unirea Litex chyba ze odwala jeszcze jakos inaczej;p

LepperKSG - 6 sierpnia 2010, 1:44:42 - *.proxnet.pl
coś mi sie wydaje że może być Feyenoord vs. Lech ;]

Jop3ha - 6 sierpnia 2010, 1:45:04 - *.ip.netia.com.pl
A mi wyszło, że trafią na coś z tego: Villarreal, AZ Alkmaar, Club Brugge, Lokomotiw Moskwa albo CSKA Sofia.

Michał - 6 sierpnia 2010, 1:48:59 - *.kielce.vectranet.pl
Zrobiłem symulację losowania, w której wyszło, że Lech zagra z Levski Sofia.

mat - 6 sierpnia 2010, 1:58:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
michał zapewne nie uwzgledniles tego ze vaslui nie moze zagrac z unirea

Michał - 6 sierpnia 2010, 2:05:19 - *.kielce.vectranet.pl
@mat - uwzględniłem to. Kartkę pociąłem na 74 części i zrobiłem losowanie uwzględniając rozstawienia zespołów.

qali - 6 sierpnia 2010, 2:06:45 - *.100.foxnet.com.pl
najpierw to musisz podzielic na 5 grup po 10 zespolow i dwie grupy po 12 zespolow zeby cokolwiek losowac :P

Michał - 6 sierpnia 2010, 2:09:34 - *.kielce.vectranet.pl
@qali - zrobiłem bez podziału na koszyki. Podział jeszcze jest nieznany. Poza tym niebardzo wiem, na jakich zasadach robi się podział na koszyki.

mikrus - 6 sierpnia 2010, 2:16:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
najlepiej rozgrzane głowy Lecha ostudzi SSC Napoli

xDDDDD - 6 sierpnia 2010, 2:22:45 - *.chello.pl
Lech - Man City 3-0 w karnych ; D

Redlucas - 6 sierpnia 2010, 2:32:50 - *.108.54.121
Maccabi przejęło współczynnik Olympiakosu. To raz. Przez to BATE już nie jest w grupie rozstawionych. Więc na BATE nie trafimy... a szkoda. Potencjalni przeciwnicy Lecha to (zakładając prawdziwość współczynników): Lewski Sofia, Unirea Urziceni, FK Austria Wien, SC Feyenoord, Metalist Charków i Liteks Łowecz.

a - 6 sierpnia 2010, 2:34:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma przejmowania współczynników przez drużyny nierozstawione, które wyeliminowały rozstawione, więc nie pieprz głupot.

Redlucas - 6 sierpnia 2010, 2:42:24 - *.108.54.121
Głupoty to są w spisie: Z oficjalnej strony ranking Lecha poz.119 Lech Poznan Pol 0.5250+0.3332+8.0000+1.9250+1.8250 = 12.608

qali - 6 sierpnia 2010, 2:43:38 - *.100.foxnet.com.pl
12.608 to na nastepny seozn poki co jest wspolczynnik ;)

qali - 6 sierpnia 2010, 2:45:09 - *.100.foxnet.com.pl
wiec jak masz pisac glupoty lepiej nie pisz wcale ;)

a - 6 sierpnia 2010, 2:47:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest współczynnik na następny sezon, uwzględnione są wyniki z obecnego. A co do tego przejmowania rozstawienia, to wystarczy zobaczyć, że Garabag nie przejął współczynnika Wisły.

goldi - 6 sierpnia 2010, 2:56:43 - *.flash-net.pl
i tak odpadną...polski futbol się stoczył do granic o jakich trudno było sobie jeszcze niedawno wyobrazić...tzreba się przeżucić na inne dyscypliny. proponuję żużel i siatkówkę. szczypiorniak tez może byc. tam przynajmniej Polskę reprezentują ludzie ambitni a nie gwiazdki zarabiajacy grube pieniadze i grajacy jak panienki...

kapitanżbi - 6 sierpnia 2010, 3:17:54 - *.chello.pl
nie ma już gorszych drużyn niż Lech więc jak już mają odpaść to niech trafią na Machester City, FC Liverpool, czy Juventus Turyn  zawsze będzie to lepsze wytłumaczenie porażki niż przegrane u siebie z azerami czy czechami

kibic pl f - 6 sierpnia 2010, 4:34:01 - *.opera-mini.net (*.238.73.114)
Ale z was kibice polskiej pilki jak ze mnie hugh hefner...

g - 6 sierpnia 2010, 5:59:49 - *.chello.pl
papa lech

nafciaarzz - 6 sierpnia 2010, 6:32:58 - *.adsl.inetia.pl
Lech NK Maribol

czarek - 6 sierpnia 2010, 6:43:05 - *.chello.pl
DO REDAKCJI: może sie orientujecie kto gra w LE z Anglii w ramach zdobywcy pucharu Anglii? Bo Chelsea gra w LM, a w tych eliminacjach ne widze finalisty Portsmouth? W anglii nie jest tak jak w Polsce ze finalista gra w pucharach jesli ktoś ustrzli dublet?

czarek - 6 sierpnia 2010, 6:50:58 - *.chello.pl
DO REDAKCJI: może sie orientujecie kto gra w LE z Anglii w ramach zdobywcy pucharu Anglii? Bo Chelsea gra w LM, a w tych eliminacjach ne widze finalisty Portsmouth? W anglii nie jest tak jak w Polsce ze finalista gra w pucharach jesli ktoś ustrzli dublet?

rutra - 6 sierpnia 2010, 7:04:08 - *.adsl.inetia.pl
Club Brugge dostaną i się zrewanżują  Ja myślę, że fajnie by było na Borussie trafić. A typuje Juventus.

slawko - 6 sierpnia 2010, 7:22:16 - *.play-internet.pl
ja bym chciał drużyne co wyrobiła sobie już swoją markę na rynku europejskim, np. Liverpool FC , Juventus FC, FC Porto, Celtic FC, Manchester City FC, SC Feyenoord , BV Borussia 1909 I NIECH WYGRA LEPSZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karabach - 6 sierpnia 2010, 7:32:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Po co to losowanie?I tak przecież odpadną

steff - 6 sierpnia 2010, 7:32:58 - *.coig.katowice.pl (*.16.17.232)
Jak tak patrzę na te zespoły znad kreski, to tam nie ma żadnej drużyny z którą Lech mógłby wygrać Może w celu nie robienia większego wstydu i wiochy, powinni zrezygnować z dalszych gier??

lukka - 6 sierpnia 2010, 7:41:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ czarek: zamiast finalisty gra Liverpool, który zajął chyba 7. miejsce w lidze. A co do Lecha, to nie ma znaczenia kogo wylosują. Myślałem że mecz z Interem Baku to był wypadek przy pracy, ale oni mają cały czas tak beznadziejną formę, udowodnili to w meczach ze Spartą.

he-man - 6 sierpnia 2010, 7:44:09 - *.236.0.1
A wiecie kto się najbardziej cieszy z tych wyników - TV. przynajmniej odpadł im jeden problem. jedyna Jaga nie skompromitowała kopanej w PL. A co do Wisły to tylko jedno: Wisła to jest potęga, Wisła najlepsza jest

wąski - 6 sierpnia 2010, 7:54:15 - *.opera-mini.net (*.158.199.136)
Alkmaar, Feyenoord albo ktos z Rosji(pewnie Zenit)-szybkie baty i do domu! A tak w ogole to ktos wie czy heniek wrocił z azerbejdzanu czy go tam zostawili?

Rafalski - 6 sierpnia 2010, 7:54:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na kogo by nie trafili to i tak będzie kompromitacja.Ryba śmierdzi od głowy! Ja uważam ze panowie typu Pogorzelczyk i trener Zieliński powinni odejść z Poznania bo oni już nic nie są w stanie zrobić w tym klubie.Bo nie zatrzymać gwiazdy przed tymi eliminacjami w europie jeszcze na rok.Celowo się osłabiając! To jest sabotaż!

Rafalski - 6 sierpnia 2010, 8:03:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W tym miejscu warto dodać,że Pogorzelczyk, Zieliński i Djurević powinni do końca wypić to piwo które się zważyło.A ja mam gorącą prośbę do kibiców Lecha aby na najbliższy mecz w Łodzi mieli wraz z sobą białe chusteczki.Bo tylko tak można zamanifestować swoje stanowisko do tych eliminacji LM.W wykonaniu Kolejoża

wert - 6 sierpnia 2010, 8:05:12 - *.mofnet.gov.pl (*.14.42.223)
Na kogo by nie trafił i tak przegra

Kibic Pols - 6 sierpnia 2010, 8:06:20 - *.chello.pl
Na kogo by nie trafili to z taką grą znów będzie 2 razy po 0:1 i na tym sie skończy.

kibic - 6 sierpnia 2010, 8:09:56 - *.chello.pl
Obojętnie na kogo każdy leje polskie zespoły jak chce także teraz nie będzie inaczej.Drużyna która trafi na Lecha napewno będzie bardzo zadowolona bo praktycznie awansuje z marszu.

Majkel - 6 sierpnia 2010, 8:11:03 - *.chello.pl
szkoda że nie trafią na Karabach, który by pewnie pomścił Inter Baku...

fanJAN - 6 sierpnia 2010, 8:11:04 - *.tvkdiana.pl
A niech tam Kriwiec wraca do Borysowa , więc typuję LECH - BATE

michal - 6 sierpnia 2010, 8:12:45 - *.lukman.pl
Jezeli dobrze licze i w grupach nie trafiaja na siebie zespoly z jednych federacji to możliwe są: FC Porto, AZ Alkmaar, US Palermo, Metalist Charków i OB Odense. Zresztą tak jak poprzednicy mówią też obojętne kogo wylosują... najpierw niech zmienią trenera na jakiegoś porządnego z zagranicy najlepiej aby pozbyć się 'polskiej myśli szkoleniowej' ( 2 sezon prowadzony przez Zielinskiego w pucharach jest kompletnie stracony, piłkarze są źle przygotowani fizycznie, nie ma taktyki, chęci wygranej), transfery przeprowadzać albo w zime, albo już od maja i zaklepać wszystkich przed pierwszymi treningami, wywalić PZPN, stworzyć nowy organ władzy, który zająłby się naszym burdelikiem w polskiej piłce. Powiem tyle - Gdyby w Lechu Smuda został trenerem dalej i zainwestowano trochę kasy aby go zatrzymać, to prawdopodobnie w tamtym sezonie byście z powodzeniem grali w LE, a dziś czekali na godnego rywala w walce o LM, a tak to niestety z Zielińskim Lech daleko nie zajdzie i powtarzałem to, od dnia kiedy objął to stanowisko... dziękuje za uwagę

Ula - 6 sierpnia 2010, 8:18:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Redakcjo; Na stronie UEFA podają jako rozstawione ; Grashoppers i Dundee United

kura1987r - 6 sierpnia 2010, 8:30:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niektórzy piszą - z jakiej racji BATE Borysów, Odense czy Liteks są rozstawione, a najlepszy wspaniały i niepokonany Lech nie. Otóż spieszę z pomocą wszystkim pajacykom - za każdy mecz w europejskich pucharach przyznawane są punkty. W LM trochę wyższe niż w LE, ale bardzo sprawiedliwie. I jeśli Odensa czy BATE (de facto grali ostatnio w LM) są wyżej, to w ostatnich czterech latach zdobyli więcej punktów. To tak, jak w tabeli wszechczasów - Górnik ma np 2000pkt i jest wyżej od Wisły bo ma 1800. Aktualna forma może do rankingu nie pasować, bo jest wypadkową z kilku lat, ale jest to sprawiedliwe i słuszne. tak więc zamiast płakać, wystarczy wygrywać z Interem Baku (Lech) z Maltańczykami (Ruch) czy kimkolwiek (Wisła) i wtedy zgromadzą te kluby na tyle dużo punktów, że będą rozstawione! pozdro dla kumatych

prognoza - 6 sierpnia 2010, 8:33:31 - *.121.68.75
W zasadzie nie ma znaczenia na kogo Lech trafi i tak odpadną. Nawet jakby mieli współczynnik 20000 i znajdowaliby się nad kreską i trafiliby na drużynę spod kreski, to i tak dostaliby baty. No może z walijskim New Saints FC stoczyliby wyrównaną walkę. Ogólnie możemy zapalić świeczkę nad polską piłką klubową i reprezentacją też w sumie. Ludzie ratunku! Oni mogą trafić na Juventus czy inny Liverpool. Jak to będzie wyglądać? Skoro Azerowie rozjeżdżają Wisłę, to co się stanie z Lechem, jak trafią na ekipy ze szpica listy? Poznaniacy dajcie na mszę i módlcie się o BATE Porysow oraz najniższy wymiar kary. Ogólnie jestem optymistą, ale jak widzę to co widzę, to nie jestem w stanie nic pozytywnego napisać. No może to, że stadiony coraz ładniejsze i kontrakty coraz wyższe. I co z tego?

aaa - 6 sierpnia 2010, 8:35:36 - *.173.30.236.tesatnet.pl
kura1987r Sherlocku Holmsie super ze wytlumaczyles to bo pewnie wiekszosc jest tak glupia ze nie wie jak powstaje ranking.

Lędzic - 6 sierpnia 2010, 8:36:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli nie ma już szans na walkower dla Jagi za próbę podpalenia białostockiego autokaru, rzucanie kamieniami, oślepianie bramkarza, bicie kibiców prez "ochronę"?

KKS - 6 sierpnia 2010, 8:39:44 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Boze wszytkie placzki i beksy odpadna to odpadna ale beda mieli fajne dwa mecze. Faworytem dwumeczu nie beda ale co tam przegraja z Liverpoolem czy Juventusem np. 1-2 0-1 to dla was to bedzie wstyd bo wymagania macie kolosalne od kazdej Polskiej druzyny w pucharach przegrajaj np. z Zagrzebiem 1-2 0-1 takze bedzie to wstyd obojetnie z kim nie patrzac na rywala wazne ze przegrywa i mozna sobie wejsc i napisac "wstyd", "kompromitachja" itd.

hart - 6 sierpnia 2010, 8:43:28 - *.87.1.254
los powinien przydzielic lechowi silnego rywala by nie awansowali dalej bo to smieszne i straszne

aaa - 6 sierpnia 2010, 8:46:47 - *.lanet.net.pl
Na kogo nie wpadną i tak odpadną w kompromitującym stylu.

Elwir - 6 sierpnia 2010, 8:51:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czego panikujecie? Zobaczycie będzie znakomite losowanie trafimy na kogoś słabszego z tego grona i trzeba się wziąć w garść i pokazać wreszcie klasę...a Lech naprawdę na to stać...chociaż wiem, że zaraz będziecie najeżdżać na mnie, że nie mam racji...

zuk - 6 sierpnia 2010, 8:52:19 - *.cable.smsnet.pl
na kogo by nie trafili to nie mają szans, wszystkie kluby są poza zasięgiem Lecha

lech - 6 sierpnia 2010, 8:57:54 - *.icpnet.pl
oby z liverpoolem i inwazja na anfield !!!!!!

stas - 6 sierpnia 2010, 8:58:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
losowanie na jakim kanale?

tur - 6 sierpnia 2010, 9:01:24 - *.icpnet.pl
13;30 Eurosport

ktoś - 6 sierpnia 2010, 9:02:11 - *.gorzow.mm.pl
Żle napisany temat powinno być,kto rozgromi Lecha

baraniuk - 6 sierpnia 2010, 9:02:39 - *.pl
po takim czwartku to pewnie mało komu chce się to patrzeć ... to wszystko korupcja

stas - 6 sierpnia 2010, 9:05:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dzieki ~!!

radpns - 6 sierpnia 2010, 9:05:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na kogo by nie trafili to i tak wynik jest z góry znany!!!!! Szkoda pieniędzy na organizowanie spotkania lub nazwijmy to jednostronnego widowiska. Poznaniacy dalej głaskajcie piłkarzyków i śpiewajcie 'nic się nie stało" - po prostu jesteście dymani w pupe przez zarząd i cały zespół. Zero ambicji i woli walki = zero pensji. Chyba że brak umiejętności.............

aa - 6 sierpnia 2010, 9:07:01 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Fajnie byly by sobie pojechac do Stambulu, Aten lub Paryza nawet gdyby mieli przegrac wysoko.

śżk - 6 sierpnia 2010, 9:07:14 - *.cdma.centertel.pl
o ktorej losowaniwe?

michal - 6 sierpnia 2010, 9:09:41 - *.lukman.pl
Nie ma co całkiem w panike wpadać, że Lech taki cienki i wogóle... kiedyś przyjdzie przełamanie, lecz na początku sezonu drużyna powinna być przygotowana na walkę z każdym przeciwnikiem na 100%, a co mamy 11 spotkań - 4 bramki... i o czym my mówimy, wychodzi beznadziejne przygotowanie przez trenera do sezonu, ja wam mówie, gdyby był lepszy trener (nawet Smuda) by się Polska cieszyła, że Lech walczy w IV LM o grupy. Tak to jest, odszedł Murawski - dobry rozgrywający sprowadzono kogo ? odszedł Lewandowski - kto go miał zastąpić. Gdyby ci dwaj piłkarze którzy stanowili o sile ofensywnej Lecha zostali a zarząd zapewnił im większą kasę (stać ich stać z pewnością) i zapowiedział że ten klub będzie za parę lat mocnym średniakiem typu Steaua sprzed paru lat to by zostali, dokupiono by paru zawodników. Zdaję sobie sprawę, ze potrzebna jest kasa, ale wystarczy trochę pomyśleć - 4.5 mln eurasów za Lewego poszło w ... a małą część przeznaczono na 3 transfery 3 napastników, którzy wszyscy razem stanowią mniejszą siłę ofensywną Lecha niż Lewandowski. Wiadome, chcaił wyjechać na zachód tam zebrać doświadczenie młody jest, ale jeżeli tak będziemy wypuszczać zawodników nawet jednego co rok to nigdy nie zbudujemy dobrego polskiego klubu nawet na miarę stałego uczestnika fazy grupowej LE ze współczynnikiem 20.000. Zresztą z Wisła jest to samo, wypuszczenie dwóch podstawowych stoperów, lewego obronce, było nie na miejscu, jezeli był plan awansu do fazy grupowej LE... wiem, że dawali duże pieniądze, ale nie pomyśli nikt że nawet nie wypuszczając Marcelo czy Głowackiego dokupienie nowych zawdoników i awans do LE wcale nie byłoby mniej stratne niż sprzedaz podstawowych zawodników.

pedro - 6 sierpnia 2010, 9:11:10 - *.biznes.mm.pl
lech-napoli

AleK - 6 sierpnia 2010, 9:17:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może Liteks Łowecz ???? Kiedyś Widzew stoczył z Liteksem piękny dwumecz.

szpadel - 6 sierpnia 2010, 9:20:25 - *.chello.pl
No to po Lechu bo z żadną z tych drużyn szans nie mają.

danielo - 6 sierpnia 2010, 9:22:01 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.21)
Jak wylosują Dnipro to mamy szansę...

' - 6 sierpnia 2010, 9:23:29 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.21)
']

Majkel - 6 sierpnia 2010, 9:23:48 - *.3.114.60
Juventus lub Getafe przynajmniej nie będzie nadzieii i mydelnia ludziom oczy

kibic lech - 6 sierpnia 2010, 9:24:27 - *.15.212.186
jak czytam te Wasze wypowiedzi, to mnie mdli... Nie lubie Lecha? OK Ale jesteśmy polakami i to jest w tym momencie to jest drużyna nas wszystkich. Trzymajmy kciuki. W Poznaniu trzymamy kciuki za każdą drużynbę w pucharach. Szkoda, ze poodpadały

pawlo - 6 sierpnia 2010, 9:33:32 - *.168.142.114
jak patrzę na to wszystko to wierzyć mi się nie chce polska liga to dno totalne... kto jest za to odpowiedzialny...?

czapkin - 6 sierpnia 2010, 9:34:23 - *.adsl.inetia.pl
niech na Vilareal trafi to będzie 6:0

Zbyk - 6 sierpnia 2010, 9:36:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy widzicie choć jeden zespół, który Lech jest w stanie pokonać? Czy w jakiejkolwiek konfrontacji będzie faworytem? Życzę Liverpoolu, Man City, Leverkusen, Borussii - niech ludzie chociaż obejrzą dobrych piłkarzy w akcji.

yyy - 6 sierpnia 2010, 9:39:08 - *.dolsatbelchatow.pl
jestem z Bełchatowa i popieram kibica Lecha. niestety coraz więcej jest sytuacji w których Polacy chcieliby siebie nawzajem ,,zjeść". niektórzy nie rozumieją pojęcia patriotyzmu w różnych wypadkach. na mistrzostwach europy lekkoatletycznych nie patrzeliście chyba czy zawodnik jest z Poznania czy z krakowa tylko dopingowaliście go. tak samo jest z drużynami piłkarskimi. grają dla Polski barany

yyy - 6 sierpnia 2010, 9:40:20 - *.dolsatbelchatow.pl
Zbyk: Juventus (ITA) AZ Alkmaar (NED) Getafe CF (ESP) AEK Athens FC (GRE) FC Dnipro Dnipropetrovsk (UKR) widzisz tutaj jakiś zespół który wymieniłeś ? Zgłąb temat i dopiero potem pisz

LechxD - 6 sierpnia 2010, 9:41:25 - *.56.183.182
Kriwiets pewnie chciałby BATE

F@n - 6 sierpnia 2010, 9:41:39 - *.tvkdiana.pl
Jest szansa, że wykluczą Aris z pucharów za ten wybryk na ulicach Salonik? Bo zgłaszają to do uefa.

F@n - 6 sierpnia 2010, 9:42:53 - *.tvkdiana.pl
Dobrze by było, żeby tylko nie Juve i Getafe. Bo AZ zrobił wyprzedaż, Aek w zasięgu i Dnipro także.

stasiu - 6 sierpnia 2010, 9:47:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trafimy na AZ!! zobaczycie!!

magaz - 6 sierpnia 2010, 9:50:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
Hehe a ja w FMie Rakowem Czestochowa pocisnąłem Qarabag w Intertoto bez mydła A Wisła po dupie hahaha. Nasze drużyny w Pucharach to porażka teraz widać że trzeba było niszczyc pzpn jakby nas zawiesili nic by się nie stało i tak dla nas walka o LM kończy sie na początku sierpnia ;p

acab - 6 sierpnia 2010, 9:57:17 - *.play-internet.pl
Nie ośmieszajcie już Polski, bo już nie ma co ośmieszać! Zrezygnujcie! Wstyd! Najgorszy MP od czasów gry Widzewa w LM! Kibice to tam małe piwo, byli, są i będą, bo nie mają lepszego zajęcia!

F@n - 6 sierpnia 2010, 10:03:42 - *.tvkdiana.pl
@acab Akurat najgorszym mistrzem Polski była Wisła. Rok temu. Pamięć szwankuje?

qali - 6 sierpnia 2010, 10:06:43 - *.100.foxnet.com.pl
buehehe a UEFA znowu po swojemu podzielila te koszyki...

obiektywni - 6 sierpnia 2010, 10:08:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech z kim by nie zagrał będą plecy.Na początek dostaną bicze w Łodzi od Widzewa(ktorego nie lubię za krętactwa)

Bingo - 6 sierpnia 2010, 10:11:19 - *.dclient.hispeed.ch
Ekstraklasa 12 klubow i 4 rundyco daje 44 mecze w roku. Styczen i lipiec wolny, a reszte zapieprzac. Miedzy bajki mozna wlozyc zgrupowania i budowanie kondycji. Polsc wysoko oplacani kopacze za malo pracuja! Plyty boisk sa podgrzewane wiec mozna grac caly czas. 12 klubow: koncentracja kapitalu najlepszych kopaczy w najlepszych klubach. Innej drogi nie widze. Ale jeszcze nie sa gotowi, albo graja co 3 dni. Co to ma byc? Niedzielna szkolka pilkarska dla panienek? Zawodowiec ma grac czesto i pod presja wtedy nie bedziemy sie za tych leniow z ekstraklasy.

luk - 6 sierpnia 2010, 10:13:10 - *.arkadia.opole.pl
Bedzie Lech-Dnipro :D Tylko Jagiellonia zasłużyła na pochwały bo zagrali z honorem przynajmniej.

balli - 6 sierpnia 2010, 10:13:44 - *.pools.arcor-ip.net
Na Borussie Dortmund nie trafia,bo oni beda grac z jednym z tych rywali : Grasshopper Club Zürich (SUI), Trabzonspor AS (TUR), FC Utrecht (NED), AIK Solna (SWE) und FK Qarabaq

TRŚL - 6 sierpnia 2010, 10:14:13 - *.play-internet.pl
Wielką sprawą w tym meczu było zachowanie i doping Ruchu, pokazaliscie kolejny raz że w Polsce i na Śląsku są najlepsi kibice w Europie, austriaccy komentatorzy kikla krotnie podkreślali Waszą postawe, oraz ganili swoich fanów za to że mimo że ich drużyna gra dobrze to kibice siedzą cicho, oraz wychodzą przed końcem spotkania, jako kibic Górnika musze wam przyznać że jesteście najlepszą ekipą wyjazdową na Śląsku i napewno 1 lub 2 ekipą w Polsce.

diaqlo - 6 sierpnia 2010, 10:14:53 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
patrzac na kogo moze trafic - LECH juz odpadł z pucharów

kibbic - 6 sierpnia 2010, 10:14:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
[*] Ś.P. polska piłka nożna

R - 6 sierpnia 2010, 10:25:18 - *.108.54.121
Zastanawia mnie na jakiej podstawie podzielono zespoły na grupy. Na pewno nie z klucza współczynnika. Pech - Lech trafił do najtrudniejszej grupy.

wiernykibi - 6 sierpnia 2010, 10:29:42 - *.182.20.130
Lech moze trafic na : Juventus Turyn (ITA), AZ Alkmaar (NED), Getafe CF (ESP), AÉK Ateny (GRE), Dnipro Dniepropietrowsk (UKR) Dziekuje.

luka(sz) - 6 sierpnia 2010, 10:31:17 - *.9.84.177
pisałem kilka razy - Lech ma za mały swój ranking - musi miec minimum 13-14 pkt

19TSW06 - 6 sierpnia 2010, 10:39:05 - *.254.226.202
Jest gdzieś transmisja z losowania w TV ????

kibbic - 6 sierpnia 2010, 10:41:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lech potrzebuje wzmocnień - zacznijmy od zwolnienia Zielińskiego !!!

szymaxxx - 6 sierpnia 2010, 10:42:22 - *.lodz.mm.pl
Chciałbym Lewskiego, Unireę, lub Odense.

Fabregas - 6 sierpnia 2010, 10:44:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Najlepszy tylko Krivets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torres - 6 sierpnia 2010, 10:47:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zgadzam Się

dementor - 6 sierpnia 2010, 10:49:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Cuś za mocne te kluby jak na naszego Leszka

dobromir - 6 sierpnia 2010, 10:51:01 - *.play-internet.pl
NAJWYŻSZY czas na zmianę systemu rozgrywek na WIOSNA-JESIEŃ. Będą mogli później zacząć, bo różnie u nas z zimami bywa, a w lipcu będą już po przerwie w rozgrywkach (niecały miesiąc jak we wszystkich rozgrywkach w Skandynawii: Szwecja, Norwegia, Finlandia a nawet Rosja). Da to ten efekt, że będą lepiej przygotowani do sezonu (dostaną porządny wycisk zimą-nie ma przeproś, trzeba nadrobic braki kondycyjne i motorykę w stosunku do całej Europy, bo to widać, że wszystkie nasze piłkarzyki padają najpóxniej po 3o minutach szybkiej gry i presingu na całym boisku) a krótsza przerwa między rundami latem spowoduje, że nie będzie tyle czasu na ciagłe pozbywanie się zawodników i zmiany w składzie... będziemy tym samym troche lepiej przygotowani do walki w pucharach. Oczywiście oprócz tego trzeba zacząć porządną pracę od podstaw i zmienić płace w polskiej piłce i zacząć płacić jak amatorom, bo do zawodostwa to jeszcze nam bardzo daleko, co widać po ostatnich popisach....

BK - 6 sierpnia 2010, 10:56:07 - *.adsl.inetia.pl
jestem kibicem Lecha, ale w tej formie Lech odpada z każdą z drużyn do której będzie losowany...

patryk - 6 sierpnia 2010, 10:59:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Lech vs Liverpool!!! Mam nadzieje ze tak wylosuja...Jak juz odpadac to z Liverpoolem a nie z np Qarabağ Ağdam jak to potrafila wisla...

Żałoba Nar - 6 sierpnia 2010, 11:06:04 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.50)
Powiem tyle: " Polska piłka spadła na dno " Polskie druzyny odpadaja z przeciętniakami z wschodu. Żal i wstyd . Nie potrafimy ograć druzynki z Afganistanu. Wieczne zero. Żaden zespół nie potrafi wejśc do fazy grupowej Ligi Europy. Po co marzyc o Lidze Mistrzów? . Z czym do ludzi ? Niech lepsi piłakrze z polski wyjeżdzaja za granicę , lepiej ławe grzać niż grać tylko w Orange Extraklasie , w której dzieja się cuda. Lech pewnie odpadnie z Estonskim albo azerskim przeciętniakiem .

luk - 6 sierpnia 2010, 11:14:25 - *.arkadia.opole.pl
Lech-Juventus przegrana w dwumeczu dwucyfrowym wynikiem Lech-Alkmaar na poziomie Sparty Lech-Getafe nie ma Lech zbyt dużych szans Lech-AEK szanse na awans 20% Lech-Dnipro największe szanse na awans

joda - 6 sierpnia 2010, 11:15:04 - *.adsl.inetia.pl
Italy Juventus Netherlands AZ Spain Getafe Greece AEK Athens Ukraine Dnipro Dnipropetrovsk, na kogos z tych moga trafic

Marchev'a - 6 sierpnia 2010, 11:29:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A żeby tak Lech trafił na JUVE <33! Wtedy będą nawet fani Juventusu na meczu w Poznaniu ;)

boropunk - 6 sierpnia 2010, 11:31:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
juz tylko 1 druzyna nam zostala

\P/rzemo - 6 sierpnia 2010, 11:40:39 - *.chello.pl
na żadnego z przeciwników nie zasługują bo to co gra Lech to lekka przesada...

dzagi - 6 sierpnia 2010, 11:41:16 - *.net.pulawy.pl (*.4.66.208)
To już nawet drugoligowy szwajcarski klub Lausanne Sport byl w stanie awansowac dalej (wyeliminowali duński Randers) . Cała ta sytuacja pokazuje, na jak niskim poziomie jest polska piłka w tej chwili.

LP - 6 sierpnia 2010, 11:42:33 - *.41.188.213.sub.mbb.three.co.uk
Marchev'a, wtedy to będą legioniści na meczu w Poznaniu...

ktos - 6 sierpnia 2010, 11:50:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niech trafi na Juve to i Legia sie zjawi w poznaniu

lukka - 6 sierpnia 2010, 12:04:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Juve to byłby fajny przeciwnik, wbrew pozorom. Rywal atrakcyjny. Silny, więc nikt nie będzie miał pretensji gdy Lech z nimi odpadnie. Wystarczy się zmobilizować i walczyć do upadłego a każdy kibic będzie miał większy szacunek dla Lecha. Wysoki wynik nie grozi, bo Włosi się nie lubią przemęczać i gdy jest 1-0 próbują to dowieźć do końca. Poza tym i tak zlekceważą rywala, więc od początku nie będzie im się chciało biegać, będą liczyć na stałe fragmenty gry.

axel25 - 6 sierpnia 2010, 12:15:40 - *.adsl.inetia.pl
nawet drugoligowiec ze szwajcarii awansowała do IV rundy LE a naszym klubom oprócz lecha się to nie udało.

damian17 - 6 sierpnia 2010, 12:20:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
i Sparta Praga-Mks Zilina hehe beda mieli lige Mistrzow najlepiej jak mogli wylosowali;D

Hanys - 6 sierpnia 2010, 12:38:35 - *.chello.pl
Piszcie więcej o nieudolności działaczy , bo czasami piłkarz nie jest winien za to że jest słabszy nie każdy jest wielkim piłkarzem ale działacze polscy i trenerzy są winni tak samo jak piłkarze a w przypadku Lecha i Wisły jeszcze bardziej!! Lech bez napastników a Wisła bez obrońców wybrali się na podbój europy!!Złe przygotowywanie do meczy co było widać to wina trenerów a brak transferów które powinny być zaraz po zakończeniu sezonu to wina działaczy , dlatego bija nas już wszyscy a kasa jest na wyciągniecie ręki ale u nas to liczą tylko na cud lub ze ktoś kasę da za darmo!! Życzę Lechowi Odense

Piotrek - 6 sierpnia 2010, 12:39:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Na kogokolwiek nie trafią i tak odpadną.

ZagLubin - 6 sierpnia 2010, 12:41:05 - *.ssp.dialog.net.pl
Lech na nikogo nie trafi, bo nawet do bramki nie potrafi trafić hehe.

Hanys - 6 sierpnia 2010, 12:41:41 - *.chello.pl
Z grupy AEK lub AZ to jedyne kluby z którymi można zarobić i awansować!! Ale z ta formą strzelecką będzie to bardzo trudne!! Obrońcie honor polskiej piłki!!

ardito - 6 sierpnia 2010, 12:43:09 - *.lublin.mm.pl
na manchester city ;d

obraniak22 - 6 sierpnia 2010, 13:06:53 - *.adsl.inetia.pl
niech trafi na lepszego rywala

devlieger - 6 sierpnia 2010, 13:21:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja to widzę tak, Lech ma dwa tygodnie aby się przygotować, Juventus, AEK, Alkmaar, Getafe, Dnipro są to rywale do przejścia, Lech ma potencjał, nie ma motywacji ani ambicji, zwolnić Zielińskiego, jeszcze dziś zatrudnić Probierza, i gdyby tak się stało to Lech wyeliminował by przynajmniej 3 z tych 5 potencjalnych rywali, gdyby każda drużyna tak walczyła jak Jaga i grała tak dobrze taktycznie w piłkę, to Lech grałby w Lidze Mistrzów, a w grupie Ligi Europy mielibyśmy 2 zespoły, inna sprawa to sędziowie, ale nawet karne z kapelusza da się odrobić tylko trzeba chcieć, chorwaci potrafią, węgrzy potrafią, mołdawianie potrafią, azerowie, wszyscy chcą walczyć, a zarabiaja 10 razy mniej niż polskie gwiazdeczki, ale niestety nic na to nie poradzę, całkiem niezła drużyna buduje się w Warszawie, może Legia za rok, ale czy, po mam nadzieje dobrym sezonie piłkarze zostaną, nie mam pewności, ale wiem, że Skorża to niezły taktyk i Legia będzie w tym sezonie mocna

Marchev'a - 6 sierpnia 2010, 13:25:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Relacja będzie zapewne na uefa.com A co do Legii to osobiście jestem kibicem RUCHU, który zaprezentował sie raczej przeciętnie ;/ ale na mecz Juventusu do Poznania chętnie bym się wybrał ;) FORZA JUVE! ;DD

Czester - 6 sierpnia 2010, 13:26:47 - *.ust.tke.pl
Dzieki Marcheva

kibic - 6 sierpnia 2010, 13:41:10 - *.235.65.179
Jakie to ma znaczenie jak y kazdym przegra

Lędzic - 6 sierpnia 2010, 13:44:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Złodzieje, którzy ukradli nam Lwów grają z Galatasaray haha, a zwierzęta z arisu z Austrią W.

d - 6 sierpnia 2010, 13:50:39 - *.ust.tke.pl
Borrusia najłatwiejsze zadanie ma z karabachiem ahaha

ja - 6 sierpnia 2010, 13:52:50 - *.41.broadband4.iol.cz
czy lech znowu zagra swoją taktyką: na zero z przodu ?

DuDewK - 6 sierpnia 2010, 13:54:08 - *.ust.tke.pl
Jest!!!

1909 - 6 sierpnia 2010, 13:54:26 - *.sta.tvknaszapraca.pl
Dnipro - Lech i wszystko jasne

lukka - 6 sierpnia 2010, 13:54:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i Dnipro się trafił

Niefart - 6 sierpnia 2010, 13:56:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dnipro w lidze teraz 4x zwycięstwa, stosunek bramek 14- 1......dziękuję.......

bigos - 6 sierpnia 2010, 14:00:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kibicowsko:Lech-Galatasaray Atrakcyjność rywala:Lech-Celtic lub Liverpool Optymistyczny wariant:Lech-Metalist Charków

gio - 6 sierpnia 2010, 16:46:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech - Dnipro Lech żegna się z europejskimi pucharami

sebaaa - 6 sierpnia 2010, 17:21:11 - *.plock.mm.pl
a co to za różnica?? Wszyscy są silniejszi od naszych drużyn...

ja - 6 sierpnia 2010, 17:43:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech-Karpaty Lwów tak będzie

|
|