[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 sierpnia 2010, 21:04:45 - prof
I liga: Pogoń 1-0 KSZO

8 sierpnia 2010, 19:15 - Szczecin (Stadion im. Floriana Krygiera)
Pogoń Szczecin 1-0 KSZO Ostrowiec Świętokrzyski
Przemysław Pietruszka 50

Pogoń: 84. Radosław Janukiewicz - 4. Marcin Nowak, 23. Krzysztof Hrymowicz, 13. Marcin Dymkowski, 3. Łukasz Matuszczyk - 25. Dzikamai Andre Gwaze (46, 17. Maksymilian Rogalski), 6. Przemysław Pietruszka, 20. Bartosz Ława, 11. Robert Kolendowicz - 7. Mikołaj Lebedyński, 78. Olgierd Moskalewicz (60, 33. Marcin Bojarski).

KSZO: 1. Michał Wróbel - 4. Michał Stachurski, 8. Mikołaj Skórnicki, 24. Daniel Dybiec (74, 6. Klaudiusz Łatkowski), 3. Rafał Lasocki - 22. Jakub Cieciura, 16. Jarosław Białek, 5. Marcin Dziewulski, 11. Mateusz Mąka (64, 10. Tomasz Żelazowski), 14. Tomasz Persona - 7. Krystian Kanarski (86, 25. Jakub Kapsa).

żółte kartki: Gwaze, Dymkowski, Ława - Dybiec.

sędziował: Paweł Dreschel (Gdańsk).
widzów: 5000.

janGKS - 8 sierpnia 2010, 21:05:57 - *.chello.pl
Pogoń ma dobre rozegranie ale co dalej, samymi podaniami meczów się nie wygrywa.

jaro2004 - 8 sierpnia 2010, 21:06:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
no i gitara

Kuba - 8 sierpnia 2010, 21:06:31 - *.182.179.34.nat.umts.dynamic.eranet.pl
malo cos kibicow .

, - 8 sierpnia 2010, 21:06:53 - *.219.101.123
brawo sledzie

likaon - 8 sierpnia 2010, 21:07:07 - *.adsl.inetia.pl
Tylko KSZO Ostrowiec Św. !!!

twardy - 8 sierpnia 2010, 21:07:14 - *.szczecin.mm.pl
dobrze ze nie bylem... dopoki mandrysz nie odejdzie nie ma szans na awans

piipii - 8 sierpnia 2010, 21:07:37 - *.nitka.net.pl
Mandrysz out !!!

do twardy - 8 sierpnia 2010, 21:08:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ahh te Kibice Sukcesu <-

pat - 8 sierpnia 2010, 21:10:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ale KSZO jest cienkie kto był najlepszy na boisku

asd - 8 sierpnia 2010, 21:10:44 - *.adsl.inetia.pl
moskalewicz biega po tym boisku jak jakis dzwonnik i w dodatku zamiast grac potrafi tylko wykrzywic twarz i udawac ze jest grozny bo duzo krzyczy. stary dziad niech lepiej idzie karuzele pchac chociaz do tego moze sie nie nadawac

Piastunka - 8 sierpnia 2010, 21:10:55 - *.gl.digi.pl (*.49.4.90)
zasłużone zwycięstwo Pogoni, ale to tylko KSZO, a i tak napsuło krwi doświadczonej ekipie ze Szczecina. Zobaczymy w następnych kolejkach.

KSZO JUNIO - 8 sierpnia 2010, 21:11:05 - *.36.184.52
Brawo Monia, brawo !!

Smok - 8 sierpnia 2010, 21:11:20 - *.229.72.115
Muszę przyznać ,że Lebedyński jest tak słabym napastnikiem ,że aż żal się na niego patrzy

Wołek - 8 sierpnia 2010, 21:11:37 - *.adsl.inetia.pl
Gdyby Kanar wykorzystał "sam na sam" to mielibyśmy remisale cóż,szkoda Za tydzień Dolcan,musimy wziąć się w garść

SO1906 - 8 sierpnia 2010, 21:11:49 - *.fucio.net
Druzyna w której składzie jest Jarosław Białek (jest w składzie, bo przecież gra tego nazwać nie można) musi być w katastrofalnej sytuacji a jej trener nie zna sie na niczym. Był ten pan kiedys próbowany w Zagłębiu i w 106 letniej historii klubu nie było słabszego leszcza

korti - 8 sierpnia 2010, 21:11:56 - *.ssp.dialog.net.pl
mandrysz won !

Bodzioo - 8 sierpnia 2010, 21:12:13 - *.range86-163.btcentralplus.com
Ogólnie słaby mecz Pogoni.Druga linia słabo Gwaze,Ława,Lebedyński. Widac że brakuje Pogoni dobrego napastnika.

jackoo - 8 sierpnia 2010, 21:13:46 - *.28.27.173
kurde pogon gra podaniami ale niema ataku prosze i ide sie modlic zeby moskalewicz gral w 1 polowie a w drugiej lebedynski bojarski caly mecz to samo rogalski i koledowicz dopuki pietruszka gra dobrze, jak padnie to koledowicza do srodka bym sprubowal i wkoncu petasz niech zagra na swojej pozycji skoro ma siedziec na lawie to poco bylo go zostawiac??? a skoro nic im sie nie klei to trenerze czas glowa ruszyc

Ww - 8 sierpnia 2010, 21:14:04 - *.226.90.72
Ogladalem mecz w necie. Nie wygladalo to zle Znowu Wrobel sie zagapil. Co jest z tym gosciem ?
Nie wspomne co zrobil Kanarski. Tyle lat grac w pilke i tak spartolic? Wtakich momentach i przy takiej wykaldce sie nie pudluje Krystek. Masz u mnie duzy minus
Tak ze koledzy kibice ze Sczecina macie szczescie , ze mamy takiego napadziora jakiego mamy, bo jakis klarownych sytuacji to nie mieliscie oprocz tej zawalonej przez Wrobla
Jesli chcecie awansowac do ekstry to duzo pracy czeka Was zespol bo z moim oslabionym KSZO oobie poradziliscie.
Niemniej jednak gratuluje zwyciestwa i awansu.

rayo76 - 8 sierpnia 2010, 21:14:14 - *.76.204.199
Na tle młodziutkiego Kszo,Pogóń gorzej niz przecietnie,jakby mieli nogi z betonu

Gary Muvau - 8 sierpnia 2010, 21:15:26 - *.play-internet.pl
Szkoda straconego punktu który był w zasięgu KSZO :/ ale cóż lepsza połowa drużyny odeszła w przerwie, klub nie ma kasy, bojkot kibiców ;( będzie ciężko się utrzymać w I lidze, ale
JEŚLI WIARA CZYNI CUDA MY WIERZYMY ŻE SIĘ UDA !!!!
W świętokrzyskim tylko KSZO !!!!

shd - 8 sierpnia 2010, 21:16:45 - *.retsat1.com.pl
pogon po meczu z nami (ŁKS) mowi ze nasz doping był tragiczny !a to co dzis pokazały sledzie to jest smiech na sali ! wy sie tam sledziki nadajecie co najwyzej do 1 ligi ! na pierwszy mecz u siebie taka kiche pokazaliscie, na kazdym froncie ! i co do samych druzyny ! to z taka grą nie macie szans na awans ! sami dobrze o tym wiecie !
Dzis ŁKS łatwe zwyciestwo 2-0
dziekuje dobranoc !
VIVA ŁKS !

korti - 8 sierpnia 2010, 21:17:12 - *.ssp.dialog.net.pl
mandrysz won !

janek - 8 sierpnia 2010, 21:18:07 - *.globalconnect.pl
szkoda,ze nie bylo remisu bo moze by wywalili mandrysza

OLLO - 8 sierpnia 2010, 21:19:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Forma kiepściutka.....cieszą tylko 3 punkty!

mata - 8 sierpnia 2010, 21:19:53 - *.police.vectranet.pl
Mecz słaby :/:/ wręcz żenujący :/ ale mam nadzieje ze Pogoń z meczu na mecz bd sie rozkręcać

KSZO - 8 sierpnia 2010, 21:20:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem z jakiego powodu ten bojkot kibicow. Co oni chca ugrac? Na meczu siedzi sie jak w teatrze taka cisza. Wstyd! Zreszta gdyby nawet byl doping to na F1 20 osob stoi i mrucza pod nosem sami nie wiedza co.

tyro - 8 sierpnia 2010, 21:21:35 - *.147.16.24.nat.umts.dynamic.eranet.pl
mandryszi kolesie zszatni out zatrudnijcie wreszcie trenera

SKM - 8 sierpnia 2010, 21:22:06 - *.chello.pl
Ptak wróć ;)

SO1906 - 8 sierpnia 2010, 21:22:27 - *.fucio.net
Mandrysz wiele złego uczynił dla futbolu, a najgorsze to ze wprowadził do ekstraklasy Piasta z "Gilowic", ale nie zarzucajcie mu , ze nie jest fachowcem. Jeżeli on Wam nie pasuje to polecam Pierścionka. Koles ma doświadczenie w prowadzeniu zajęć WF w żeńskich klasach od 1 do 4 i znany jest pod pseudonimem wolnomyśliciel, ale to nie od swobody pomyślunku ale od tempa myśli.

1929 - 8 sierpnia 2010, 21:23:06 - *.adsl.inetia.pl
@SO1906
Może Białek jak grał u was był słaby, ale u nas się odbudował i jest jednym z najlepszych graczy KSZO.

do 1929 - 8 sierpnia 2010, 21:23:50 - *.fucio.net
Nie ma jaj, a tego nie mozna wytrenować. Sorry!

ŁKS Łomża - 8 sierpnia 2010, 21:24:05 - *.elomza.pl
co z Petaszem? Jest bez formy czy ma kontuzję?

SKM - 8 sierpnia 2010, 21:24:58 - *.chello.pl
Petasza sprzedali do Karabakh Agdam :D

matsui - 8 sierpnia 2010, 21:25:05 - *.adsl.inetia.pl
może ktoś coś więcej napisać jak zaprezentowało się KSZO?

KKS - 8 sierpnia 2010, 21:25:09 - *.173.30.236.tesatnet.pl
Szkoda Pozdro z Poznania

SO1906 - 8 sierpnia 2010, 21:26:29 - *.fucio.net
Ja mogę napisać, choć meczu nie widziałem, ale jak "grał" białek to było kiepskie widowisko i nie sztuka było wygrać z KSZO

Ww - 8 sierpnia 2010, 21:27:53 - *.dip.t-dialin.net
Gary Muvau -
O jakim bojkocie kibicow Ty piszesz?
Przez wlasna glupote dostalo zakazy prawie 100 podobno niezastapionych kibicow i melduja sie na policji w dniu i godzinie meczu. To jest bojkot ?
Paniska sie porobili ci przywodcy i tylko potrafia psioczyc a nazwisko np szefa KSZO Junior pisac jakby byl przestepca (cytat:Doczepcie się do Ryśka B.,) a drugi madry mu klaszcze jak klakier wieczny klakier.
Co to ma byc? Pluc na wszystko co sie wiaze z KSZO ? Du..nie kibice.

PG13 - 8 sierpnia 2010, 21:31:20 - *.net.brewet.pl
To było żenujące,jak na boisku tak na trybunach.

Bolek - 8 sierpnia 2010, 21:33:20 - *.chello.pl
rzeczywiście gra Pogoni pozostawia wiele do życzenia,jednak KSZO może "autobusu w polu karnym"w pierwszej połowie nie postawiło to jednak grali tylko defensywnie a wiadomo jak gra się przeciw tak ustawionej drużynie.Druga połówka meczu(i tu czapki z głów przed młodymi zawdnikami z Ostrowca)to całkiem solidny futbol w wykonaniu tej młodzieży i gdyby niewykorzystana setka-to wynik mógłby być inny.Niemniej cieszą 3punkty ale Panie Mandrysz masz Pan potencjał-trzeba umieć go wykorzystać,bo jeśli gra będzie dalej tak wyglądała jak wygląda-to cieńko to widzę.

eŁKSiak - 8 sierpnia 2010, 21:33:44 - *.toya.net.pl
2 Świetny Mecz Gwiazdy - Bartosza Ławy : )

KSZO - 8 sierpnia 2010, 21:36:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam sie z toba WW! Nie kibicujac krzywde robia tylko pilkarzom ktorzy graja jak w teatrze.

Ww - 8 sierpnia 2010, 21:36:39 - *.dip.t-dialin.net
KSZO - 8 sierpnia 2010, 21:20:00 - adlj172.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem z jakiego powodu ten bojkot kibicow. Co oni chca ugrac? Na meczu siedzi sie jak w teatrze taka cisza. Wstyd! Zreszta gdyby nawet byl doping to na F1 20 osob stoi i mrucza pod nosem sami nie wiedza co.
--------------------------------
Pelna zgoda. Nawet jak byl ten mlyn to kuzwa nie kazdy mial szalik KSZO nie wspomne o barwach.Duzo Arki i Lecha Barwy teczy byly jako podstawowy ubior do wyboru oprocz pomaranczowo-czarnych.
Juz napisalem. Nie ma zadnego bojkotu bo nie ma kibicow bo tylko jest w Ostrowcu 100 kibicow ale niestety dostali zakazy z winy sadu i policji ( tak mowi jeden z przywodcow ktory nie ma zakazu) .
Odnosnie meczu. Mlodzi nasi chlopcy niezle sie zareprezentowali.Persona Stachurski calkiem niezle Dybiec . Szkoda ,ze Kuba Kapsa jeszcze nie wpelni sil. Franczak powoli dochodzi do siebie.

KSZO - 8 sierpnia 2010, 21:39:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak uda sie pozyskac w tym tygodniu Trzeciakiewicza,Zielinskiego i Wasilewskiego powinno byc dobrze z Dolcanem. Bez wzmocnien nie ma oczym marzyc. I Kardas musi grac. Ten Skornicki to tragedia! Kiedy bedzie gral Franczak?

gryf - 8 sierpnia 2010, 21:41:52 - *.globalconnect.pl
Pogoń słabiutko początek dobry , później dopasowała sie poziomem do KSZO , ale i tak piłkarzy przebił sędzia to co wyczyniał to tragedia facet nie powinien sędziować nawet 3 ligi , obydwa zespoły zostały przez niego pokrzywdzone

Ww - 8 sierpnia 2010, 21:44:00 - *.dip.t-dialin.net
Aha
Oficjalna strone KSZO takze bojkotuje sie,bo jest nieaktualna. Wystarczy poptrzec info o klubie. ale nie tylko.
Wstyd.

Ww - 8 sierpnia 2010, 21:48:31 - *.dip.t-dialin.net
KSZO - 8 sierpnia 2010, 21:39:19 - adlj172.neoplus.adsl.tpnet.pl
---------------------
Ci ktorych wymieniles to chyba na otarcie lez a wlasciwie na odbudowanie swojej formy.
KSZO powinno zmienic nazwe na KS.POF (Klub Sportowy Pilkarzy Odbudowujacej Forme ) Znowu nasi beda grzali lawe i przyjdzie wiosna i bedzie to samo co na poczatku lata.

klo - 8 sierpnia 2010, 21:52:13 - *.adsl.inetia.pl
No pięknie. KSZO po dwóch kolejkach jest czerwoną latarnią 1 ligi.. Najgorsze ,że nie widać zadnych symptomów ,żeby to się zmieniło.
KSZO jest bardzo bardzo słabym zespołem który jest bez ataku. Pan Kanarski marnuje jedyną 200 procentową sytuacje. Szkoda gadać.
A Pogoń?? Przecież ten zespół jest beznadziejny. Ledwo wygrali z niesamowicie słabym KSZO . Jak słucham zapowiedzi awansu Pogoni do ekstraklasy to dostaje kolki ze śmiechu.

pogoniarz - 8 sierpnia 2010, 21:57:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszedłem na mecz w 10 minucie przez irytujące zapisywanie nazwiska i peselu na bilecie. Gdy mecz się zaczął sprzedawczyni pod presją kibiców zrezygnowała z wypisywania biletów i poszło 100 razy szybciej. Bardzo mało kibiców jak na pogoń, nie było oprawy itp, mecz też nudny jest wiele do poprawy, ważne, że 3 punkty brawo Pietrucha za strzały.

STILONEK - 8 sierpnia 2010, 22:01:28 - *.gorzow.mm.pl
No Pogoń jakoś wywalczyła te 3 pkt tak jak wczoraj nasz Stilonek kto będzie pamietał za miesiąc że męczyli sie z Kszo (Stilon z Ruchem Radzionków) każdy będzie lukał na pkt w tabaeli pozdro dla normalnych ;]

jack-oo - 8 sierpnia 2010, 22:06:19 - *.28.27.173.threembb.co.uk
ps. dopisze tylko ze gra pogoni i los mandrysza przypomina mi w 100% gornik zabze z zeszlego roku wiec jestem spokojny bo dobrze sie to skonczy mandrysz papa i pogon awans

w.1948. - 8 sierpnia 2010, 22:09:29 - *.chello.pl
Wygrana cieszy ale , gra zespołu na tle słabego rywala daje wiele do życzenia. Mandrysz tylko się nie tłumacz że graliśmy tak jak rywal pozwolił , zresztą nie ma co komentować tego spotkania po prostu ci co byli to widzieli.

do Kuba - 8 sierpnia 2010, 22:09:43 - *.chello.pl
na samym stadionie 5 tys ale wokol kas klubowych nastepne 2-3 tys bylo zrobili jakis lamowaty system rejestracji biletow i czekac trzeba bylo ... ja odszedlem po 20 min

haze - 8 sierpnia 2010, 22:17:08 - *.toya.net.pl
widziałem Pogoń w Łodzi i dzisiaj. Z moim ŁKS-em wypadli zdecydowanie lepiej. Po roszadach w składzie widać, że trener się zamotał. Już tydzień temu pisałem tu, że coś w szatni dzieje się złego. KSZO całkiem nieźle. Młodzież musi się trochę ograć. Pozdrowienia z ełksy dla normalnych.

KSZO - 8 sierpnia 2010, 22:18:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ww nasi to na lawe sie nawet nie nadaja. Latkowski,Zelazowski,Dymanowski,Dybiec,Woropajew to nieporozumienie. Szkoda grosza na tych oszolomow. Lepiej sprowadzic takich ktorzy forme chca odbudowac a nie takich oszolomow!

pogoniarz - 8 sierpnia 2010, 22:18:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dodam jeszcze, że w zeszłym sezonie na inauguracje przyszło 12.000 ludzi, a teraz 2 razy mniej.

Necro - 8 sierpnia 2010, 22:26:52 - *.szczecin.mm.pl
0 kibiców KSZO. około 6.000 kibiców Pogoni.
Właśnie wróciłem z meczu,pierwsza połowa tragedia druga dobra.
Bramka ładna Doping dobry w 2 połowie.
Bójka na 14 najlepsza ;*

Ww - 8 sierpnia 2010, 22:31:53 - *.dip.t-dialin.net
KSZO - 8 sierpnia 2010, 22:18:15 - adlj172.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozwolisz ze z grzecznosci nie bede ciebie epitetowal po nazwaniu naszych pilkarzy oszolomami. Kurdwa Zelazowski oszolom Czlowiek zastanow sie
Widze ,ze zbedna z toba dyskusja. zegnaj.

gregor102 - 8 sierpnia 2010, 22:38:54 - *.7-4.cable.virginmedia.com
Mlody zespol KSZO postawil przed Pogonia trudne zadanie, za to naleza sie slowa pochwaly Ostrowczanom, ale Pogon musi poprawic gre, bo cienko to widze... Z taka gra, daleko nie zajdziemy... Mam nadzieje, ze bedziemy miec pocieche z tej druzyny.
pozdro -Legia Flota
Do Ostrowczan.: macie naprwede mlody i perspektywiczny zespol, 3mcie sie

thoms - 8 sierpnia 2010, 22:41:03 - *.chello.pl
Mandrysz - OUT!

MKS - 8 sierpnia 2010, 22:48:57 - *.183.140.48
Piastunka zgadzam sie z toba .Zobaczymy 4 wrzesnia kto bedzie lepszy.
Pozdrawiam

MKS! - 8 sierpnia 2010, 22:54:52 - *.pz3-nat.espol.com.pl
z każdym meczem będzie lepiej ;))
a na meczu gościł Smuda ..

adi - 8 sierpnia 2010, 23:19:32 - *.adsl.inetia.pl
pogoniarz- nie zapomnij ze pare tys. dzi na walach sie bawi na festiwalu to nie usprawiedliwia ale fakt jest faktem a wlasnie jak pokazy?

adi - 8 sierpnia 2010, 23:21:47 - *.adsl.inetia.pl
Necro smarku to nie miejsce na takie tematy

Wojtuś - 8 sierpnia 2010, 23:45:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko 5 tys dlaczego:
1.Międzynarodowy festiwal fajewerków
2.Przegrana z ŁKS
3.Brzydka Pogoda
Aha bójka na 14 najlepsza weź się ogarnij lamusie dzisiaj pikniki zrobiły swoje jedyne co umieli zaśpiewać to sśij pałe...

Wojtuś - 8 sierpnia 2010, 23:50:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PG13
Sądzę że Piast Gliwice lat 13 ale mniejsza z tym
Wasz śmieszny klubik piast u was przyszło tylko 3300 osób i doping nie był lepszy a w Gliwicach Tylko Górnik Zabrze !!!

FCLKSZO - 8 sierpnia 2010, 23:51:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lubienia zawsze za KSZO

sandał - 9 sierpnia 2010, 0:03:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wojtuś, ogarnij się z tymi piknikami. Pogoń od kilku sezonów nie ma młyna. Nawet najbardziej leniwego piknika można rozruszać. Kropka. Tę całą grupę spod zegara najlepiej byłoby przegonić, a gniazdowym zakazać wstępu na stadion. Żeby kręcić dopingiem trzeba czuć atmosferę, a tego niestety na młynie nie widać. Mamy najgorszy młyn z dużych firm, niestety..

Wojtuś - 9 sierpnia 2010, 0:21:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sandał nie wiem skąd ta ksywa bo prawdziwy sandał by tak nie powiedział dziś na młynie robiliśmy wszystko ale się nie dało proszę cię jaki najgorszy młyn na młynie jest wszystko w porządku.Zastanów się czy ty coś zrobiłeś żeby doping był lepszy jeżeli nie to nie masz prawa się tak udzielać.

PSonTour - 9 sierpnia 2010, 0:30:48 - *.nitka.net.pl
Doping całkiem jak na tyle osób... Mecz oglądałem w tv, było całkiem wyraźnie słychać, szczególnie w pierwszej połowie!
Co do gry Portowców pozostaje wiele do życzenia... Zero podstawowej klepy, sporo strat, ciężkie wyprowadzenia piłki z własnej połowy... Mandrysz powinien albo sam się ewakuować, albo ktoś z góry powinien już myśleć o nowym trenerze!
Może Pogoń doszła do finału PP, ale na z deka lekkim farcie i bardzo dobrej postawie Radka Janukiewicza między słupkami.

www - 9 sierpnia 2010, 0:44:29 - *.szczecin.mm.pl
Młyn żenada...Przezywacie ludzi którzy normalnie kibicują.

Szcz - 9 sierpnia 2010, 1:00:17 - *.chello.pl
podoba mi sie wypowiedz STILONKA, wiem ze miedzy Pogonią a Stilonem są jakieś spięcia i mam nadzieje ze to minie, strasznie wkurza czytanie wiadomosci jak dzieci napinaja sie na siebie na temat swoich druzyn (mowie o wszystkich druzynach). Niech w koncu bedzie normalnie na tych forach, bez napinki. Wierze w awans Pogoni, chociaz dzisiejsza gra nie zachwycala. A Stilonowi zycze powodzenia
Do boju MKS!!!

do Ww - 9 sierpnia 2010, 1:09:17 - *.adsl.inetia.pl
Ww jak to jest gadac z samym soba?

szczecin77 - 9 sierpnia 2010, 1:10:20 - *.uznam.net.pl
Widzów 2500-3000. Jeśli ktoś uważa, ze stadion był wypełniony w 1/3 jest w wielkim błędzie.

do Ww - 9 sierpnia 2010, 1:12:34 - *.adsl.inetia.pl
a i zeby nie bylo to Ww i KSZO to jedna i ta sama osoba ;) No chyba ze komus tam podsylasz teksty co ma pisac ;)

www - 9 sierpnia 2010, 1:54:57 - *.szczecin.mm.pl
host-89-229-92-98.szczecin.mm.pl
adlj172.neoplus.adsl.tpnet.pl
te same ?

ses - 9 sierpnia 2010, 2:49:39 - *.szczecin.mm.pl
To nie o to chodzi, że Pogoń jako jeden z faworytów do awansu gra nieładnie czy nie ma formy... taki jest poziom naszej piłki, czy to w ekstraklasie czy I lidze.

a - 9 sierpnia 2010, 5:29:27 - *.stk.vectranet.pl
a syn trenera nie grał ;o ??

emko - 9 sierpnia 2010, 7:10:52 - *.56.16.254
młyn trzeba przenieść spowrotem na siódemkę!!!

Maxi - 9 sierpnia 2010, 8:03:48 - *.blokowe.pl
Kazdy gada że KSZO ma jakiś młody zespól. Ludzie wystarczy policzyć. W KSZO średnia wieku pierwszego składu to 26 lat. Wiec gdzie młodzi? Trener szuka tylko usprawiedliwienia taniego.

reksio - 9 sierpnia 2010, 8:27:43 - *.177.34.136
1-0 żenada...

filo - 9 sierpnia 2010, 10:18:06 - *.mofnet.gov.pl (*.14.42.223)
Pogoniarz - pogoda cienka, była relacja w TV to wielu wolało obejrzec w domu.

ZCH - 9 sierpnia 2010, 10:46:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak jakieś oszołomy wymyśliły mecze w niedziele o takiej godzinie no to mają taką frekwencje. myślicie że ludziom z poza Szczecina to pasuje? jak bym się targną na taki mecz to przy dobrych wiatrach w domu byłbym około 24-tej.

śżk - 9 sierpnia 2010, 11:29:19 - *.cdma.centertel.pl
poziom kibicowania,to przynajmniej zaŁosna żenada,śmiać mi sie chciaŁo strasznie,w mŁynie straszny tŁok,5000 tys. to moze tam bedzie ale w 3 najbliższych meczach w sumie.pozdrawiam
poziom kibicowania w szczecinie 4liga i taka jest prawda

Maksiula - 9 sierpnia 2010, 11:52:35 - *.cdma.centertel.pl
Ten Przemek Pietruszka, to ma niewątpliwie patent na zespół KSZO.W tamtym sezonie też zdobył zwycięską bramkę w rundzie wiosennej, ale dla odmiany było to w spotkaniu wyjazdowym rozegranym w Ostrowcu Świętokrzyskim, i Pogoń również wygrała ten mecz 1-0.Pozdrawiam.

kibic kotw - 9 sierpnia 2010, 12:05:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziwią mnie wpisy "kibiców pogoni" zamiast się cieszyć ze zwycięstwa i 3 pkt (nawet po słabszej grze) to tylko narzekają, widocznie woleli by przegrac mecz i dostać aż 0 pkt!!! współczuję trenerowi Mandryszowi,że przy prowadzeniu zespołu ma dodatkowe utrudnienia "swoich" kibiców wytwarzajacych niepotrzebną presję...

ostrowiak - 9 sierpnia 2010, 12:08:25 - *.do.gw-OSTROWIEC.man.kielce.pl
Bojkot kibiców KSZO jest, ale sądzę, że nie tych z młyna, ale zwykłych kibiców. Wielu moich znajomych mówi, że nie podobają się im sprawy związane z klubem i wokół klubu i dlatego nie chodzą. Coś jest na rzeczy.
Do ww: w poprzedniej Gazecie Ostrowieckiej był ciekawy artykuł jak to klub "pomaga" kibicom. Otóż właściciel nowego sklepu sportowego na Słonecznym chciał, żeby za darmo u niego można było rozprowadzać bilety na mecze. Skontaktował się z klubem i co? Został spławiony, bo klub nie jest zainteresowany taką formą współpracy!!! Skandal!!! Potem są kolejki pod kasami i wkurzenie przed meczem.
Jeszcze do ww: a widziałeś w necie transparenty z meczu z Ostrowca w stylu "Stop złodziejom w KSZO", krytykujące Grombkę, Dąbrowskiego itp.? Co ty na to? Oszołomi wywiesili, czy ludzie myślący?

czelender - 9 sierpnia 2010, 12:13:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maxi - a nie jest mlody ? starych koni po 35 lat , 7-8 max 19 lat potem 8 po 23-27 . odejmij sobie zelazowskiego , dymanowskiego , sobczynskiego itd to ci wyjdzie srednia z 21 ;> . Pozdro grzbiecie

Kris - 9 sierpnia 2010, 13:11:02 - *.adsl.inetia.pl
czelender to popatrz na pierwszą jedenastkę - średnia wieku 27 lat. Nie piszmy głupot, że sklad jst super młody bo to nie prawda. Z młodych to gra Maka i Dybiec. No chyba ze bedziemy za młodych 25 latków uważać. Stachursky ma 22 lata ale od 3 sezonow jest podstawowym zawodnikiem KSZO, wiec nie mowmy ze nie doświadczony!!! Zespól jest bardzo osłabiony ale nie szukajmy słabosci zespołu w młodych zawodnikach, bo to jest doświadczony zespół. Lasocki, Skórnicki, Wrobel, Dziewulski, Kanarski, Dymanowski, Sobczynski, Zelazowski, Dziewulski- powyzej 30 lat

śżk - 9 sierpnia 2010, 13:12:17 - *.cdma.centertel.pl
poziom kibicowania,to przynajmniej zaŁosna żenada,śmiać mi sie chciaŁo strasznie,w mŁynie straszny tŁok,5000 tys. to moze tam bedzie ale w 3 najbliższych meczach w sumie.pozdrawiam
poziom kibicowania w szczecinie 4liga i taka jest prawda

PSonTour - 9 sierpnia 2010, 13:54:50 - *.nitka.net.pl
/śżk/
Na tym meczu słaby doping to prawda. W Łodzi z Naszej strony nie był słaby jak każdy dobrze o tym wie, na następnych spotkaniach jak dopisze frekwencja będzie o wiele lepiej ;)
Co do napinaczy z ełksy:
Do Nas się sracie, że mamy słabiznę, a spójrzcie na siebie! U Was panowaliśmy (była z Naszej strony lekka napinka, ale sami dobrze wiecie, że Wy też się napinaliście na poziomie B-klasy) ;)

Kruk - 9 sierpnia 2010, 14:32:02 - *.szczecin.vectranet.pl
Nie, najlepszy był many na 6 sektorze, który rzucił się po piłkę (przez nikogo nie goniony) i sturlał się z kilku rzędów krzesełek, ubaw był Ale szczerze, to dobrze, że się postawnemu chłopu nic nie stało .
Co do meczu, to jego przebieg był do przewidzenia. KSZO nie zależało na zwycięstwie, sam ich trener mówił, że remis to będzie b. dobry wynik dla nich, więc nie ma co się dziwić , że Pogoń się męczyła. Najważniejsze, że są 3 punkty. Byle by tak do końca.

jack-oo - 9 sierpnia 2010, 16:30:18 - *.28.202.230.threembb.co.uk
do tematu o mloduch to jakich mlodych kurde ile lat ma ronaldo rooney nani tores fabrygas messi i jeszcze paru pilkazy z pierwszej dwudziestki na swiecie?? no ile srednia wieku?? to poprostu nasze ligi to stare dziady jak i chory pzpn , a mlody to jest lepek ktury ma 17 lat i debiutuje ale w extraklasie lub rprezentacji a nie na peryferjach jednej z najslabszych lig w europie

KSZO - 9 sierpnia 2010, 20:44:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie Ww Zelazowski to swietny napastnik,ktory przez ostatnie dwa sezony strzelil o! bramek. zelazowski to bezwstydnik,ktoremu nie chce sie pracowac tylko siedzi w KSZO i bierze 3 tys stypendium! To jest chore! Jak ten klub ma miec pieniadze!

POGOŃ - 9 sierpnia 2010, 21:42:01 - *.tktelekom.pl
cieszmy się tym co mamy bo jeszcze niedawno byliśmy w dupi.....a jak na beniaminka w tamtym sezonie poszło nam dobrze . bez narzekań bo zawsze może być gorzej

Ww - 10 sierpnia 2010, 8:09:09 - *.dip.t-dialin.net
Nie o usmialem sie ze prawie zemdlalem z tego teksciora
..........................
do Ww - 9 sierpnia 2010, 1:12:34 - 87-205-245-234.adsl.inetia.pl
a i zeby nie bylo to Ww i KSZO to jedna i ta sama osoba ;) No chyba ze komus tam podsylasz teksty co ma pisac ;)
..............................
Faciol CBS na ciebie czeka jak nie masz co robic.Pod deklem masz w porzo ?
ostrowiak - 9 sierpnia 2010, 12:08:25 - MOSIR-Ostrowiec.do.gw-OSTROWIEC.man.kielce.pl
Jeszcze do ww: a widziałeś w necie transparenty z meczu z Ostrowca w stylu "Stop złodziejom w KSZO", krytykujące Grombkę, Dąbrowskiego itp.? Co ty na to? Oszołomi wywiesili, czy ludzie myślący?
....................
Na poczatku. Jestes z Ostrowa czy z Ostrowca ?
Apamietasz transarent tak niedawno na meczu z Lechia : "Zbyszek Grombka Szacunek Kibicow" Ci sami go wywiesli co te na Flocie ?
Co sie zmienilo dzis bo GRombka przezyl wszystkich prezesow szacunek mu wypisywano . Przezyl nawet tego co to zlo do KSZO wprowadzil ( Pan Szostach) Do tego gostka pretensje Teraz jes be zlodziej oszust ? To co cholewka z geby kibice robia, Raz szacun raz zlodziej ? Dlaczego wszycy mocni sa na necie na transparentach a nie pojda osobiscie do Grombki ( przewaznie jeden dowazny dzialacz UKO pluje na kazdego w necie) i mu to powiedza.? Maja argumenty czy tak tylko chlapia.

Ww - 10 sierpnia 2010, 8:12:15 - *.dip.t-dialin.net
Mozna wiedzeic kto jest adresatem tego protestu ? Bo ja dla mnie to nikt a wiec nie ma sensu. Pisanina w necie.
"Wywieszając ostatnio transparenty z hasłami dobitnie opisującymi sytuację w KSZO protestujemy przeciwko bałaganowi panującemu w klubie... Po pierwsze, nie podoba nam się, że wciąż mecze KSZO zaliczane są do tych z gatunku podwyższonego ryzyka. Rozgrywane są bez udziału kibiców gości. Zasłanianie się przez działaczy budową hali, jest niepoważne. Przecież Widzew też remontuje stadion, a mecze rozgrywane są na ogólnych zasadach.
Ponadto, ponad 100 kibiców z F1 ma nałożone zakazy stadionowe. Choć są nałożone niesprawiedliwie, to nikt nie przyszedł nam z pomocą. Po drugie nie podoba nam się to, że w klubie od wielu, wielu lat są ci sami działacze. Prezesi się zmieniają, a ekipa administrująca nigdy! W tym należy upatrywać degrengolady w naszym klubie. W KSZO pracują ludzie wypaleni, bez pomysłu, którzy osiedli na laurach. Nic nowego dla klubu nie są w stanie zrobić, a potrafią tylko brać z zadłużonego przecież klubu niemałe pieniądze. Chcemy, żeby klubem zarządzali młodzi i wykształceni ludzie. Rozumiemy, że obecna ekipa przyzwyczajona do istniejącego stanu rzeczy nie poradziłaby sobie w otaczającej nas rzeczywistości i zostałaby skazana na bezrobocie, jednakże dobro klubu jest najważniejsze. cd...nastapi

Ww - 10 sierpnia 2010, 8:14:46 - *.dip.t-dialin.net
cd.
Podkreślamy, że brakiem działania administratorzy KSZO spowodowali, że kibiców KSZO jest coraz mniej. Brakuje akcji, które zachęcałyby ostrowczan do przychodzenia na stadion. A wystarczy popatrzeć na kibiców zaprzyjaźnionego z nami Lecha Poznań i ich współpracę z władzami wielkopolskiego klubu. Dlaczego u nas tak nie można? Wystarczy po prostu chcieć! Liczymy na to, że im więcej osób będzie wyrażać swoje oburzenie tym, co się dzieje w klubie, to zaczną zachodzić pozytywne zmiany. Ludzie, którzy zasiadają w klubie liczą na ciepłą posadkę i łatwe pieniądze. Po trzecie mamy pretensje do nowego prezesa, który po tygodniu urzędowania wziął dwutygodniowy urlop... Po czwarte, uważamy że dopóki współwłaścicielem klubu jest Tadeusz Dąbrowski sytuację klubu będzie ciężko zmienić. Temu panu na KSZO wcale nie zależy. Po piąte domagamy się dosadnie, że czas odspawać pewnych panów od stołków. Dopóki ci panowie i bałagan panujący wraz z nimi nie zostanie usunięty, na Świętokrzyską nie wróci doping..."

kibic - 10 sierpnia 2010, 13:24:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do pana kszo kardas chyba jest w życiowej formie bo rezerwy każdy sparing 4 w ryj musi nieżle to wjego wykonaniu wyglądać

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas