[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


18 października 2010, 18:05:01 - Alkashpah
Ruszył przetarg na prawa do transmisji meczów Ekstraklasy

Trzy pakiety meczów transmitowanych "na żywo", kolejka ligowa trwająca od piątku do poniedziałku i stałe godziny rozgrywania spotkań każdego dnia bez nakładania się ich na siebie - to główne warunki przetargu na prawa medialne do piłkarskiej Ekstraklasy.

Ekstraklasa SA, spółka prowadząca rozgrywki najwyższej klasy, w piątek skierowała do wszystkich potencjalnych licencjobiorców zaproszenie do składania ofert na nabycie praw medialnych. Rozpoczęty przetarg dotyczy trzech najbliższych sezonów: 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014.

Główna różnica pomiędzy obecnym a poprzednim przetargiem polega na braku tzw. pakietu głównego nadawcy, który zakładał prawo do transmisji "na żywo" wszystkich spotkań. Teraz należy on do Canalu Plus.

- Trzy główne pakiety są skierowane do telewizji płatnych. Największy pakiet zawiera cztery mecze, a dwa pozostałe po dwa. Wszystkie mogą trafić do jednej stacji, ale równie dobrze mogą je nabyć trzy różne podmioty - poinformował rzecznik prasowy Ekstraklasy SA Adrian Skubis.

Jak wyjaśnił, telewizje składając oferty na poszczególne pakiety znają terminy spotkań i wiedzą, czy obejmują one mecze pierwszego, drugiego czy siódmego wyboru. - Według tego podziału będą dokonywać wyboru poszczególnych meczów do swojej oferty - dodał.

Czwarty pakiet, także skierowany do telewizji kodowanej, dotyczy magazynu ligowego ze skrótami wszystkich meczów (może trafić do stacji, która nie będzie pokazywać "na żywo" żadnego spotkania). Pakiet piąty przeznaczony jest dla telewizji bezpłatnej o zasięgu ogólnopolskim i obejmuje: relację "na żywo" czterech wybranych meczów z całego sezonu, magazyn ze skrótami wszystkich spotkań oraz transmisję meczu o Superpuchar. Natomiast pakiet szósty umożliwia dostęp do krótkich informacji (migawek), czyli tzw. News Access.

W związku z rozłożeniem terminów każdej ligowej kolejki na cztery dni, magazyn ligowy ze skrótami meczów w stacji ogólnodostępnej (obecnie w TVP) będzie nadawany w poniedziałkowy wieczór, po ostatnim spotkaniu. - Chcemy, by ten magazyn miał stałą porę i stanowił ważny element ramówki - podkreślił Skubis.

Wszystko wskazuje na to, że w związku z poniedziałkowym terminem jednego meczu, program pozostałej części kolejki będzie wyglądał następująco: dwa mecze w piątek, trzy w sobotę i dwa w niedzielę.

- Wszystkie kolejki będą miały stałe godziny rozpoczęcia meczów, które choćby w minimalnym stopniu nie będą nakładać się na siebie - dodał rzecznik Ekstraklasy SA.

Nowość od następnego sezonu stanowić będzie również fakt, że sygnał ze wszystkich meczów będzie produkowała Ekstraklasa SA bądź wskazany przez nią podmiot, a nie jak do tej pory właściciel pakietu dla tzw. głównego nadawcy.

- Telewizje otrzymają od nas gotowy produkt, m.in. z identyczną oprawą graficzną, jak to ma miejsce w Bundeslidze czy lidze angielskiej. Wszystkie transmisje będą realizowane w technologii HD i przy użyciu co najmniej 9 bądź 13 kamer, co oznacza podniesienie standardów jakości przekazu - stwierdził Skubis.

Termin składania ofert na wszystkie pakiety upływa w samo południe 15 listopada. Później rozpocznie się proces oceny i wyboru ofert, a dopiero kolejny etap to procedura zawierania umów.

- Zanim zapadną ostateczne decyzje w sprawie podpisania umów, zasięgniemy oczywiście opinii naszych akcjonariuszy, czyli 16 klubów występujących w Ekstraklasie. Dopiero, gdy zatwierdzą wybór konkretnych ofert, przystąpimy do finalizacji rozmów i podpisania umów - dodał Skubis.

Obecnie prawa do transmisji meczów ligowych należą do stacji Canal Plus, a także - na zasadzie sublicencji - do Orange Sport. W 2008 roku suma trzyletniego kontraktu wyniosła 360 mln złotych.


źródło: PAP

niekumaty - 18 października 2010, 18:07:19 - *.adsl.inetia.pl
TVP1 może wygrac taki przetarg i beda mecze dla wszytskich ? czy jak to jest

mati - 18 października 2010, 18:09:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech będzie Orange Sport i TVP Sport

Caroldinho - 18 października 2010, 18:10:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
już się nie mogę doczekać kto wygra ten przetarg stawiam na Telewizję n

bk - 18 października 2010, 18:12:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko C+ zapewnia przyzwoity poziom realizacji meczu i solidnych komentatorów.

MartinMix - 18 października 2010, 18:16:14 - *.net.pl
niekumaty: nie, TVP głównego pakietu kupić nie może, bo nie posiada kanału płatnego taki jakie mają Cyfra+,Cyfrowy Polsat czy N. TVP będzie walczyć o te 4 mecze w otwartej telewizji i magazyn ze skrótami meczów tak jak to jest dotychczas. Według mnie powinni zrobić też coś takiego jak we Włoszech czyli program do którego zapraszaliby znanych gości(związanych z futbolem lub nie) i rozmawiali na temat drużyn, a w momencie gdy padłaby bramka, przenosili się do komentatora, który opisywałby sytuacje po której padła bramka, lub komentował w skrócie przebieg spotkania.

Maradona - 18 października 2010, 18:17:56 - *.dhcp-ripwave.irishbroadband.ie
Mam nadzieje że Canal + wygra

c + - 18 października 2010, 18:18:06 - *.182.1.82.nat.umts.dynamic.eranet.pl
c+ innej opcji byc nie moze !

Chomiczek - 18 października 2010, 18:21:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@niekumaty TVP jest za biedna na takie inwestycje.Nie stać ich nawet żeby zrobić transmisję z meczu PLH, a Ty mówisz o Ekstraklasie...Ich szanse oceniam na 0%.Jedyne co mogą zdobyć to te "migawki" i ewentualnie magazyn ligowy.
@mati Żebyś się nie przeliczył.eNka wydała majątek na LM.Jeśli w przetargu wystartują sami mają takie same szanse jak TVP.Mówi się, że połączą siły z TP.To może te szanse zwiększyć.
I tak głównym faworytem będzie Canal+, a w drugiej kolejności Polsat.

kiko - 18 października 2010, 18:21:43 - *.arpa.kolnet.eu
CANAL+ Sport...nikt inny.

DUDSON - 18 października 2010, 18:22:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
C+ już długo transmituje polskie mecze i także wiele pomogła polskiemu futbolowi (premie z miejsce w każdym sezonie; okrągły stół dla polskiej piłki itd). Poza tym C+ jest w stanie zaanagażować najwięcej kamer na 1 mecz, co daje lepszą jakość widowiska. Warto wspomnieć też o komentatorach, canal+ ma też kilku własnych, którzy są dobrzy, ale czasem zaprasza osoby z zewnątrz aby komentowały (np. Przemysław Rudzki z faktu)

fajnie by - 18 października 2010, 18:22:36 - *.238.64.28.ip.abpl.pl
TVP to by mógł zakupić prawa do wszystkich meczów 1 ligi

Bartek - 18 października 2010, 18:22:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko C+ wspólnie z Orange Sport. Innej opcji nie widzę.

joker - 18 października 2010, 18:23:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oby N albo Orange!!!

. - 18 października 2010, 18:23:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko C+, ew. OrangeSport na zasadzie takiej samej jak teraz, 3 mecze w OSI i 5 meczow w OS.

Chomiczek - 18 października 2010, 18:23:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@MartinMix A o istnieniu TVP Sport nie słyszałeś? Pokazać mecze mają gdzie, ale i tak E-klasy w publicznej nie będzie.I tego jestem pewien w 99%.

kibic z dg - 18 października 2010, 18:26:39 - *.chello.pl
Kiedyś monopol C+ musi się skończyć, gdyby nie internet i m.in. sopcast nie widziałbym w ogóle Ekstraklasy. Dla mnie najlepiej jakby wygrał Polsat. Mecze w TV 4, Polsacie Sport i Polsacie Futbol a najlepsze hity w głównym kanale.

kiko - 18 października 2010, 18:29:03 - *.arpa.kolnet.eu
kibic z dg...prosze cie nawet bundesligi nie potrafili utrzymac

MartinMix - 18 października 2010, 18:29:57 - *.net.zeork.com.pl
Chomiczek: o TVP Sport wiem, bo sam mam ją w swojej kablówce, natomiast TVP nie ma własnej platformy cyfrowej i w żadnym razie do przetargu o główny pakiet nie przystąpi.

ss - 18 października 2010, 18:30:39 - *.internetia.net.pl
Wygra TVN i tak jak nie da się LM u nich słuchac (na szczęscie mozna wyłączyć komentarz), tak nie będzie się dało ekstraklasy. A wygrać muszą, bo na tych swoich sportowych kanałach to oprócz LM nie ma NIC.

Chomiczek - 18 października 2010, 18:33:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To, że nie mają własnej platformy ich nie skreśla.Ale i tak nie mma o czym gadać, bo TVP żadnego z 3 głównych pakietów nie kupi

zGrzibeq - 18 października 2010, 18:33:42 - *.tychy.pl
Jakie kamery? Jaki sprzęt? Teraz tylko komentatorów i dziennikarzy będą musieli zatrudnić bo wszystko obsługuje już Ekstraklasa SA. Czytać nie umiecie? Poza tym TVP jak i inne telewizje może wykupić np tylko jeden pakiet i wtedy część spotkań będzie w C+ część w polsat sport a część w TVP sport bo teraz nie ma już pakietu głównego nadawcy. Więc "biedniejsze" stacje też mogą się włączyć do przetargu. Z reszta nikt nie musi płacić z góry a zyski z reklam też będą spore!

gruby - 18 października 2010, 18:36:21 - *.elpos.net
tylko c+ kto ma to wie

hhh - 18 października 2010, 18:36:59 - *.adsl.inetia.pl
C+ ostatnio uruchomił trzeci kanał sportowy C+GOL. Tak więc myślę że spokojnie mogliby pokazać nawet te 6 spotkań w kolejce nie zważając na to że mają jeszcze 4 inne ligi piłkarskie do pokazania. O wszystkich spotkaniach na C+ nie ma co liczyć, bo i tak w kolejce jest co najmniej jedno lub dwa słabsze spotkanie. Ale gdyby było to 6 meczy, lub nawet 4, ale z pierwszego wyboru byłbym bardzo zadowolony.

Morena - 18 października 2010, 18:43:33 - *.ip.jarsat.pl
Tylko Canal+! Mam nadzieję, że te prawa nie trafią do TVN-u..

przemo - 18 października 2010, 18:46:08 - *.25.127.88.meganet.net.pl
Canal+:najlepsza jakość transmisji,najlepszy komentarz.Liczę na ich wygraną,a jeśli chodzi o poziom naszej ligi to swoją drogą

zINM - 18 października 2010, 18:48:30 - *.chello.pl
Tylko Canal+ wszystko profesjonalnie zorganizowane mecze i magazyny a nie jakaś szybka piłka pożal się boże na tvp..... z pseudo ekspertami

tak będzie - 18 października 2010, 18:48:35 - *.kielce.vectranet.pl
Coś czuję, że będą układy: TVN+TP S.A. (czyli n wraz z orange sport) oraz CyfraPlus+Cyfrowy Polsat (czyli C+sport z Polsat Futbol), TVP zgarnie pakiet otwarty na 4 mecze w sezonie i może program ligowy. Chyba, że zgarnie go TVN (na więcej go nie stać samemu),zaś główni gracze podzielą się po 4 meczyki - pakiet główny c+ z polsatem, (no może uda im się kupić jeszcze 2 spotkania i będą mieli 6 - 4 cyfra i 2 polsat), i 4 gorsze mecze TEPSA z TVN (lub w skrajnym wypadku orange tylko 2). Ekstraklasa zwęszyła temat i dlatego tyle pakietów i zakaz nakładania się meczy.

cinQ07 - 18 października 2010, 18:48:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech zostanie tak jest!Czyli Canal + 3 mecz w kolejce z mozliwościa wyboru, kolejne mecze w Orange Sport, i tzreci podmiot to TVP ze swoim magazynem.Zbędne wydaje mi się rozgrywanie meczu w poniedziałek.Tak jest obecnie jest dobrze, a C + robi świetną robote, także z magazynami!

cinQ07 - 18 października 2010, 18:50:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech zostaną 3 podmioty!!!

SkibiAG - 18 października 2010, 18:52:03 - *.mlyniec.gda.pl
Kasa z dekoderów jest potężna,c+ nie odpuści. Dziady i tyle. Ekstraklasa powinna być dostępna dla każdego przeciętnego Kowalskiego!!!

anonimus - 18 października 2010, 18:52:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szybka Piłka powinna wcześniej lecieć koło 21.00!!!

PLL - 18 października 2010, 18:53:02 - *.chello.pl
Jakby TVP wygrało to pewnie mecze były by na TVP Sport... najgorzej chyba było by gdyby wygrał znów C+ lub TVN bo NSport chyba jest trudno dostępny. Zresztą Polsat Futbol też...

KOLEJORZ - 18 października 2010, 18:58:17 - *.darnet.pl
cinQ07-nie zostanie tak jak jest ponieważ C+ i OS beda osobno startowac do przetargu a nie razem jak to było w 2008r pisało niedawno w PS.

canal+ - 18 października 2010, 18:58:59 - *.konin.mm.pl
modle się by canal+ zgarnał te wszystkie pakiety, kto ma ten wie o czym mówie o profesjonalizmie tej stacji, inaczej wygląda mecz z canal+ a inaczej ten sam w tvp 2 chocby. Mecze do poniedziałku dla kibica przed tv nie oszukujmy sie lepiej, ma o jeden dzien przedłuzone emocje rozwiązanie canal+ i orange sport teraz jest dobre, mam nadzieje ze wielkich zmian nie bedzie.

psiakrew - 18 października 2010, 19:00:20 - *.gdynia.mm.pl
Jak wygra TVN, to będzie Legia na okrągło, aż do rozwolnienia...

jomap - 18 października 2010, 19:01:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jakby Canal+ stracił ekstraklasę to ma przechlapane, Oni o tym dobrze wiedzą vel co stało się z Premiere w Niemczech gdy stracili Bundesligę. Jasne jest że ekstraklasa zostaje w Cyfrze na następne 3 lata, zresztą i tak nie mają żadnej konkurencji n-ka i polsat ledwo zipią haha. Jedyna konkurencja dla Cyfry to SKY, która będzie chciała ofensywą wejść do Polski i zrobiłaby to mocnym uderzeniem.

bbb - 18 października 2010, 19:01:54 - *.nidzica.vectranet.pl
jak dla mnie to najlepiej by było jakby te mecze były w TVP Sport albo Nsport

psiakrew - 18 października 2010, 19:01:57 - *.gdynia.mm.pl
Jak wygra Polsat, będzie Śląsk Wrocław na okrągło, aż do rozwolnienia...

KOLEJORZ - 18 października 2010, 19:02:58 - *.darnet.pl
Canal+-zgadzam sie z toba w 100% też mam C+ i OS i jest to super stacja OS tez niezłe

arczi - 18 października 2010, 19:03:24 - *.252.122.217
mam nadzieję że nikt nie będzie przepłacać

do anonimu - 18 października 2010, 19:06:50 - *.chello.pl
Szybka piłka to jest antypropaganda ekstraklasy. TVP zapewne nie przystąpi do przetargu, bo stwierdzi, że ta żenada, którą wypuszczają po 23 (gdy ludzie już śpią albo myślą o rozpoczynającym się nastepnego dnia tygodniu pracy), ma słabą oglądalność. Zresztą z tego co czytam , to nawet nie mogą, czego zupełnie nie rozumiem.

bakus - 18 października 2010, 19:13:03 - *.252.122.217
Tylko Polsat panie Kmita proszę walczyć do ostatnich kropli krwi .Dziennikarzy mają wystarczająco dobrych i spokojnie dadzą radę. Najwyżej zrobią jakiś transfer z Canal +, a Kołtonia dają na wypożyczenie do Religia TV.

antywirus - 18 października 2010, 19:16:31 - *.ssp.dialog.net.pl
Śmiech na sali, że za oglądanie tak dennej ligi trzeba jeszcze płacić. Jedynym wygranym jest tu darmowy Sopcast itp. przechwyty strumieni.

balli - 18 października 2010, 19:17:10 - *.pools.arcor-ip.net
najlepiej Cyfrowy Polsat maja mozliwosci do przekazu HD i wszystkich meczy w jednym czasie ,jak niemiecki Sky !!!

piszczel - 18 października 2010, 19:21:23 - *.play-internet.pl
Żeby tylko nic nie zmienili, teraz ma cyfre z wykupionym orange sport. Dzieki temu oglądam wszystkie mecze europy + naszą EX. C+ walczcie, bo piłka do was nalezy.

Lędzic - 18 października 2010, 19:22:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
C+ i orange sport zniszczyły studio S-13

hh - 18 października 2010, 19:23:17 - *.multimo.pl
żeby nie doszło do tego, że 2 mecze będą na C+, dwa w N, dwa w polsacie i 2 w tvp bo trzeba będzie mieć 4 platformy aby obejrzeć na żywo wszystkie mecze i chyba do tego dążą

hsdhedhse - 18 października 2010, 19:29:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokladnie zeby mecze oglądac trzeba bedzie miec trzy telewizje CANAL,POLSAT i N

MiBi - 18 października 2010, 19:29:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
telewizjo polska do boju !!

vooyek - 18 października 2010, 19:29:22 - *.compower.pl
C+ tani nie jest, ale robia to na b.dobrym poziomie. mysle, ze dla nich to priorytet

C+ - 18 października 2010, 19:30:15 - *.8.27.154
Oby C+ wygrało ten przetarg. C+ czytaj profesjonwalizm

jarek - 18 października 2010, 19:30:43 - *.static.xcore.pl
kiedy skończy się ten przetarg ? : )

alemm - 18 października 2010, 19:31:12 - *.chello.pl
kto im na to pozwala?
nie dość że mecze w poniedziałek (totalna porażka dla pracujacych!!!!!!!!!)
to jeszcze
3 platformy trzeba będzie miec...
ehhhh

do Ledzic - 18 października 2010, 19:36:32 - *.chello.pl
masz racje,oddajcie S-13

م - 18 października 2010, 19:36:41 - *.219.63.53
co ta ekstraklasa wymyśliła
czyżby przetarg ustawiony przez jednego członka zarządu z Legii (tj.iti) pod iti ?
Mam nadzieje że iti nie wygra i canal+ albo polsat to kupią!

pan piotr - 18 października 2010, 19:42:22 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Oby tylko nie C+. Może skończy się żonglowanie terminami i godzinami na 3 dni przed kolejką.

scott - 18 października 2010, 19:42:58 - *.cdma.centertel.pl
Niech mecze polecą na MANGO.TV;p albo na polsacie

KOLEJORZ - 18 października 2010, 19:44:05 - *.darnet.pl
hsdhedhse-jak by kazda stacja miala po 2 mecze to na zywo a w retransmisjach bedzie mozna ogladac pozostale 6 meczy na tej samej stacji to te 2 mecze na zywo nie moze byc tak ze 2 mecze bedzie miec C+ 2 Polsat,2 n i 2 tvp poniewaz ktoras stacje bedzie musiala miec pakiet główny a on obejmuje 4 mecze na zywo!

rob - 18 października 2010, 19:51:21 - *.play-internet.pl
po co to rozwlekać na cztery dni mysle ze c+ nie bedzie o to walczył tak jak przez ostatnie kilka lat

Arthur - 18 października 2010, 19:52:41 - *.as.kn.pl
mecz w poniedziałek, wszystkie spotkania o innej porze. Boże widzisz...

Mati - 18 października 2010, 19:58:29 - *.46-177-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be
Jestem abonentem Canal+ i od lat oglądam naszą ligę właśnie dzięki tej stacji,powiem tylko tyle że wszystko jest na najwyższym poziomie i życzę aby C+ dalej się tym zajmował..Pzdr.

Artrem - 18 października 2010, 20:08:10 - *.93.160.20
Piłka nożna dla kibiców. Ekstraklasa tylko w telewizji otwartej.

Bartek - 18 października 2010, 20:09:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Oby Canal+, najlepszy komentarz, fachowe transmisje, Liga+ i Liga+ Extra, żadne inne stacje. "Szybka Piłka" w TVP2 to JEDNA, WIELKA KPINA !!!

Kolorowy - 18 października 2010, 20:16:27 - *.is.net.pl
przezywacie czy tu czy tu - obojetne jaki komentator i tak naszej ligi ogladac sie nie da - poprostu zenada

.. - 18 października 2010, 20:19:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech zrobią mecze w poniedziałek o 14;45 a co tam! Stać ich na to.. kolejna głupota że pewnie zrobią tak że 4 platformy wykupią pakiety. A my każdy z osobna będzie oglądał po maksymalnie dwa spotkania... Do boju cyfra !

KOLEJORZ - 18 października 2010, 20:24:55 - *.darnet.pl
Kolorowy-a kogo obchodzi to czy ci sie podoba liga czy nie nie podoba sie to nie patrz na lige proste!

Mario - 18 października 2010, 20:26:58 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.125.53)
Do ludzi, którzy twierdzą, że powinien skończyć się monopol C+, a ekstraklasa powinna być dostępna dla wszystkich.
Za Cyfrę + z pakietem kanałów canal+ płacę 34,80zł. W miesiącu mam zapewnione 12 meczów naszej ligi, co daje 2,90zł za jeden mecz w świetnej jakości, ze znakomitym komentarzem. To chyba nie jest duży wydatek, zważywszy na to, że mogę również oglądać transmisje z najlepszych europejskich lig.

Atom - 18 października 2010, 20:30:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oby Orange Sport wygrało. Do Canal + jest dla więkoszości utrudniony dostęp, bo trzeba mieć koniecznie cyfrę. Do Orange Sport wystarczy nawet TV z TP

sadek - 18 października 2010, 20:32:10 - *.29.79.24
jeszcze troche to mecze beda od poniedzialku do niedzieli ,bedzie trzeba miec 3 dekodery.magazyn powinien byc w niedziele ok 21.00 i tak jest beznadziejny w porownaniu do ligi+.
a tak wogule to mogli by pomyslec o zwiekszeniu ekstraklasy do 18 zespolow.a canal+ w poniedzialek o 21 ma mecze ligi angielskiej.

DEXTER - 18 października 2010, 20:38:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niech w końcu będzie Polsat!

KOLEJORZ - 18 października 2010, 20:39:35 - *.darnet.pl
Polsat nie żartuj Kołton i Borek beda lige komentowac wiekszej zenady nie słyszałem jesli chodzi o komentatorów.

scigi - 18 października 2010, 20:43:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tv Trwam ma złożyć super oferte

Dlugi KSG - 18 października 2010, 20:44:52 - *.mobile.playmobile.pl
Patrząc na poziom naszej Ekstraklasy,to niech to wszystko wykupi TV TRWAM

kks - 18 października 2010, 21:01:37 - *.adsl.inetia.pl
Boże tylko nie N i zabrać TVP skróty te ich nocna szybka piłka to żenada jak komentatorzy Waltera

Ko1 - 18 października 2010, 21:08:07 - *.sileman.net.pl
Wyobrażacie sobie jakby wygrała N?
Przecież oni cały czas spuszczali by się nad Legią
Oczywiście robią to już teraz na TVNie.. ale mysle że pewne granice dobrego smaku zostałyby wówczas przekroczone.
Lepsze było Daewoo Warszawa wtedy przynajmniej nie trafiało się na nich w mediach za często a teraz ITI wszędzie gdzie sie da serwuje nam swój produkt wątpliwej jakości.
Ciekawe jak będzie z podziałem "tortu" dla wszystkich klubów e klasy.

Ko1 - 18 października 2010, 21:09:36 - *.sileman.net.pl
Oby ITI w przypadku wygrania nie wymyślił że Legia to polski Real a Lech to Polska Barca i zasługują na 40% tej kwoty

19scyzor73 - 18 października 2010, 21:11:26 - *.adsl.inetia.pl
Oby Canal+ nie wygrało bo mam dość pokazywania meczy dinozaurów polskiej piłki legii, wisły czy lecha!

piszczel - 18 października 2010, 21:13:23 - *.play-internet.pl
Trzy główne pakiety są skierowane do telewizji płatnych. Największy pakiet zawiera cztery mecze, a dwa pozostałe po dwa. Wszystkie mogą trafić do jednej stacji, ale równie dobrze mogą je nabyć trzy różne podmioty - poinformował rzecznik prasowy Ekstraklasy SA Adrian Skubis.
Czyli bedzie po staremu, bo jedna stacja moze wykupić wszystkie pakiety. Mam nadzieję, że zrobi to C+. Mam jeszcze do kibiców pytanko, kiedy jest meczyk Real-Barca???

jazz - 18 października 2010, 21:17:10 - *.toya.net.pl
stawiam na TV TRWAM

Kielczanin - 18 października 2010, 21:21:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Orange Sport,TVP Sport lub Canal +

walq - 18 października 2010, 21:22:06 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Do Mario człowieku ty masz pakiet za 34,90 i oprócz c+ niemasz tam nic a ja i wielu ludzi (niemających 15 lat i żyjących piłką nożną) chciało by w tygodniu czy weekend obejrzeć inne rzeczy np moja żona lubi obejrzeć commedy central i inne tego typu programy ja lubie tvn turbo, discovery i hbo a oferta sportowa cyfrowego polsatu jest naprawde duża (gram w polskiej lidze futbolu amerykańskiego) i właśnie polsat daje możliwość obejrzenia NFL a eurosport 2 transmituje lige uniwersytecką a co do jakości ligi polskiej w polsacie to poczytajcie artykuł a głównie część o tym jak będą te transmisje organizowane ( a pozatym jeśli ma ktoś wątpliwości to niech poogląda lige europejską w polsat futbol) pozdro dla normalnych

AleK - 18 października 2010, 21:25:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@SkibiAG . Czasy komuny się skończyły. teraz płać i oglądaj!

kibic lech - 18 października 2010, 21:31:19 - *.116.228.60
ciekawe czy cyfrowy polsat wystartuje... fajni komentatorzy tam sa Borek,kolton,pelka, marcin fertek...komentatorzy ktorych az chce sie sluchac a nie tych z canal+ czy orange sport... 1-o raczej jest pewne, wygraja przetarg 2 stacje, i one beda rzadzic, zadna stacja tyle siana nie da za nasza ''ekstra''klase.. chcialbym zeby to byl polsat, ale watpie:-( a ztym meczem w poniedzialek, to przesadzili...brak logiki i mysleenia w zarzadzie ekstraklasy..

rafi - 18 października 2010, 21:32:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
walq- porownujesz Polsatowski szmelc do Cyfry??

م - 18 października 2010, 21:46:45 - *.219.63.53
a i jeszcze jedno czemu nikt nie spyta nas kibiców co o tym myślimy?
ile chcemy meczów w piątek, sobotę, niedzielę,? czy chcemy mecze w poniedziałek?
czy chcemy aby mecze mogły być pokazywane w 3 różnych platformach zamiast w jednej?

kibic lech - 18 października 2010, 21:57:23 - *.116.228.60
- 18- zgodze sie z toba ....no wlasnie, powinna istniec jakas grupa ludzi z ekstraklasy, ktora by przedstawiala swoje poglady z kibicami ekstraklasy , moze wlasnie oni jakies fajne pomysly by rzucili, . bo w koncu jesli jedni z drugimi w zgodzie zyc nie beda to z dnia na dzien bedzie coraz mniej kibicow na stadionach...

AleK - 18 października 2010, 22:03:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Narzekacie na poziom ligi i wypłaty dla piłkarzy a jak tylko prawa do transmisji uzyska np. Polsat to będziecie pierwsi w kolejce po dekodery. Piłkarze się z Was śmieją że dzięki Wam dostają taką kasę za takie dziadostwo!

أ - 18 października 2010, 22:13:54 - *.219.63.53
rozwijają się właśnie te ligi gdzie jest duża kasa.
jeśli rozciągnięcie ligi i podzielenie jej na 3 platformy spowoduje że zamiast obecnych 120mln za sezon kluby dostaną przynajmniej 200mln to ok, ale jeśli granie meczów w normalnych porach w piątek sobotę i niedzielę przyniosło by 120mln a takie kombinowanie 140mln to szkoda zachodu, bo co zyskają na transmisji stracą na ilości kibiców, którzy nie tylko kupują bilet, ale osoba chodząca na mecze kupuje jeszcze szaliki, koszulki i inne rzeczy na stadionie a ta siedząca tylko przed telewizorem nie koniecznie.
A i mniej ludzi na stadionie sprawia, że mniej chętnie ktoś inwestuje w takie kluby.

Mario - 18 października 2010, 22:24:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam tylko nadzieję, że wszystkie mecze będą w jednej platformie cyfrowej. I te mecze poniedziałkowe to bardzo głupi pomysł (tak samo jak piątkowe).

أ - 18 października 2010, 22:32:40 - *.219.63.53
AleK to co piszesz to prawda. Polska to obecnie 6 pod względem ilości ludności kraj w UE (za niemcami 80mln, francją 65mln, wielką brytanią 60mln, włochami 60mln, hiszpanią 60mln) i gdzie większość ludzi interesuje się i to w znacznym stopniu piłką nożną. To pewne, że liga macierzysta pokazywana na którejś platformie TV spowoduje, że platforma ta zyska sporą liczbę abonentów (ja mam cyfrę wyłącznie ze względu na ekstraklasę, i tak samo orange sport).
I pewne jest też, że coś co ma popyt (czytaj ludzi którzy chcą to oglądać i mają na to coraz więcej pieniędzy) a podaż jest stała (czyli jedna ekstraklasa) to cena musi wzrosnąć.

karzelek - 18 października 2010, 22:36:50 - *.dip.t-dialin.net
Nie dajcie sie oskubac z kasy, obojetnie jaka stacja dostanie prawa do transmisji to kazdy z nas zobaczy mecze za darmo. Wystarczy wejsc na soccer-live.pl i tam jest masa linkow do kazdego meczu. Tylko idioci kupuja abonament!

pcpcpc - 18 października 2010, 22:57:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiesz czasmi ogladam mecze na necie ale miedzy tv a netem to niebo a ziemia

kibic piłk - 18 października 2010, 22:58:32 - *.241.110.47
...ludziska to canal + wymuszał na klubach podgrzewane murawy,oświetlenie-aby grać(transmitować) wieczorne mecze,to oni realizują spotkania przy pomocy 9 lub 12 kamer,ich wozy transmisyjne to marzenie innych stacji,to oni jako pierwsi w Polsce pokazali mecz w HD a ostatnio w 3D...tylko oni zrobią to najlepiej...kto ma ten wie...pzdr...

MKS73 - 18 października 2010, 23:07:31 - *.chello.pl
Po co zmieniać system pokazywania meczów? Niech zostanie tak jak jest teraz( oczywiście mecze w C+ i Orange Sport). Canal Plus to zdecydowanie najlepsza marka na polskim rynku pod względem organizacyjnym. Chyba nie po to kupowali sprzęt najnowszej generacji, nowe wozy transmisyjne, jako pierwsi w Polsce pokazali mecz w 3D żeby teraz korzystać ze sprzętu Ekstraklasy S.A! To jest jakieś chore! To samo jeśli chodzi o mecze w poniedzialek. Jest to zupelnie bez sensu. Mam na uwadzę niską frekwencję przed telewizorami, ale przede wszystkim na stadionach. Może niedlugo bedziemy w lidze mającej zaledwie 16 drużyn rozgrywali 1 mecz dziennie i 2 w sobote? Ja myśle, że powinno zostać tak, jak jest.

Koup - 18 października 2010, 23:09:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ja mam C+ i N więc bez różnicy, polsat i tak nie wygra

tb - 18 października 2010, 23:12:48 - *.kielce.hypnet.pl
do walq - ja mam Cyfrę pakiet komfortowy z mulitroomem (oglądanie na dwóch tv innych programów), canalem+ i orange sport za 59 zł. Sprawdź co zawiera ten pakiet. Uważam, że cena za taką ofertę jest bardzo dobra.

Iron-Man - 18 października 2010, 23:26:51 - *.greenlan.pl
TVP Sport i TVN powinni wygrac gdyz zapewne skoczyly by akcje tvp noi tvn (nsport) stalby sie atrakcyjniejszy poniewaz poza LM wieje nudą.
A tak gdyby polaczyli sily i kupili na pol to cos by z tego było

kibic - 18 października 2010, 23:45:02 - *.xdsl.centertel.pl
Tak narzekacie na tą POLSKĄ PILKĘ a i tak kochacie ją najbardziej o czym świadczy ilość komentarzy oraz Wasza obecność na tym portalu.

Czesiek - 18 października 2010, 23:49:21 - *.ip.netia.com.pl
Jeśli chodzi o produkcję sygnału to nie sądzę, żeby coś się zmieniło poza tym, że teraz za to będzie płacić Ekstraklasa, a nie właściciele praw. W Polsce tylko i wyłącznie firma MultiProduction ma odpowiednie możliwości, aby wyprodukować sygnał z meczów Ekstraklasy, zwłaszcza jeśli wszystkie mecze mają być w HD

kriss - 18 października 2010, 23:52:47 - *.centertel.pl
A ja liczę że Polsat zgarnie główny pakiet, a dlaczego ? a dlatego że kanały Polsatu tj. Polsat Sport, P.S. Extra, Polsat Futbol są dostępne bez dodatkowych opłat w większości sieci kablowych w Polsce, i więcej ludzi będzie miało dostęp, a jeżeli chodzi o komentatorów, to zapewne zatrudnią "transfer" tych co byli w C+, bo to normalna sprawa. Sygnał i tak będzie produkować Ekstraklasa, więc jakość będzie taka jaka ma być.

hattric - 18 października 2010, 23:55:29 - *.146.12.58
Tylko C+ , kto ma ten wie ,Orange przez 2 lata zrobiło ogromny skok ale jeszcze im sporo brakuje do C+

yoz - 19 października 2010, 0:12:27 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
C+ nie oddawajcie nikomu...
ewentualnie cos dla TVN mogło by być,bo tez fajnie transmisje robia... tylko trzeba im komentatorów.

dineq - 19 października 2010, 0:22:02 - *.multimo.pl
N sport albo tvp sport .

slaw1906 - 19 października 2010, 1:26:55 - *.98.168.185
Tylko c+ i ich dziennikarze zapewniaja nam jakis poziom tego co przychodzi nam ogladac w weekend

Tomekk73 - 19 października 2010, 5:45:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Załamałem się założeniami tego przetargu. Po pierwsze mecze w poniedziałki. Normalny kibic na ten mecz nie pójdzie/ nie pojedzie, bo albo nie wyjdzie z pracy albo nastepnego dnia bedzie musial wczesnie wstać. I na coraz wieksze stadiony pojda w poniedzialki tylko bezrobotni kibole. A mamy coraz wiecej fajnych stadionow, ktore trzeba zapelnic Druga sprawa to brak to "głownego nadawcy". To była wspaniała sprawa, a tak to jeśli to sie rozejdzie po 2 czy 3 telewizjach, skonczy sie to na co czekam zawsze czyli MULTILIGA+ w 2 ostatnich kolejkach. Wtedy to są dopiero emocje. To samo było kiedyś przy studiu S-13. Oby wygral C+, to co bylo tu juz wielokrotnie powtarzane, super komentatorzy, świetna technika, bardzo fajne programy - Liga+ i Liga+ Extra. Polsat ze swoim bałaganem na Cyfrowym Polsacie (np. 2 kanaly o tym samym nr) to bylaby porazka. N bylaby juz lepsza gdyby nie Ci komentarzy...

KOLEJORZ - 19 października 2010, 6:51:26 - *.darnet.pl
kriss-heh ty naprawde myślisz ze może Polsat wygrać? to badziewna stacja ktora ma dodatkowo najgorszych komentatorów jak oglądałem mecze Lecha w Le i Kołton z Borkiem komentowali to mi sie zaraz wszystkiego odechciewało PS juz to widze jak komentatorzy C+ przechodza do Polsatu w razie ew wygranej w ktora ja nie wierze Polsat to badziewie.

KOLEJORZ - 19 października 2010, 6:54:15 - *.darnet.pl
Wygra C+ lub ew Orange Sport nikogo innego nie widze! tylko te 2 stacje profesjonalnie potrafią lige pokazywać reszta do dno a szczególnie Polsat nie mówiąc juz o publicznej.

KOLEJORZ - 19 października 2010, 7:12:55 - *.darnet.pl
Kibic Lech-heh Polsat i dobrzy komentatorzy to juz wole tych z N-nki żenada totalna Polsat, nie rozumie tych co mowia ze Polsat powinien wygrac no chyba ze ci co tak mowia to maja Polsat Cyfrowy wtedy rozumie.

Stefan - 19 października 2010, 7:20:04 - *.szczecin.mm.pl
Beznadziejnie to wymyślili, no nie dla siebie, bo chcą kasę wyciągnąć, ale dla zwykłego kibica, bo może się okazać, że jak ktos by miał potrzebę oglądnięcia wszystkich meczy LIVE, to będzie musiał mieć 3 platformy cyfrowe, np. 4 mecze C+, 2 mecze Polsat, 2 mecze nka. Wystarczyło zrobić pakiet ze wszystkimi meczami, a skoro one maja być w różnych terminach i godzinach, to narzucić wygranemu konieczność pokazania wszystkich meczy LIVE. No ale kasa dla Ekstraklasy SA jest ważniejsza!

wilk - 19 października 2010, 8:21:07 - *.atol.com.pl
Wygra tvp.Szpakowski i Zydorowicz beda nadawac sie do tej roboty...

19Witosa64 - 19 października 2010, 8:32:19 - *.chello.pl
TVP SPORT,POLSAT,TVN.A co do C+ nie kazdego kibica stać na zakup pakietu w którym by mogł obejrzec mecz.Przy okazji fajnie by było gdyby TVP SPORT transmitował wiecej meczy 1 Ligi.Jeden na tydzien to za mało.

bolek - 19 października 2010, 9:34:43 - *.trzebinia.mm.pl
C+ kosztuje bez żadnej promocji w Multipakiecie 40zł. Za tą cenę jest kanał filmowy premium i transmisje z kilku najlepszych europejskich lig. Jeśli kogoś na to nie stać to nie będzie go również stać na ofertę Polsatu gdyby ten kupił najlepszy pakiet. Polsat LE upchnął do kanału dostępnego w zestawie za ponad 50zł a za dodatkowe mecze każe sobie płacić w PVP. Jeśli ktoś myśli, że hity Ekstraklasy trafiłyby do Polsat Sport albo Polsat Sport Extra to jest bardzo naiwnym człowiekiem.

luka - 19 października 2010, 9:41:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mecze powinny zostać w C+ i OS.I ja bym je rozstawił tak:
Piątek 17.45 i 20.00
Sobota 14.30, 16.45 ,19.00 i 21.15 (w wielu ligach grają o tej porze)
Niedziela 15.00 i 17.15
Żaden mecz się nie nakłada i jest git NIE dla poniedziałku!!!

tasak - 19 października 2010, 9:47:03 - *.chello.pl
a kto to ogląda?

wuwuzela - 19 października 2010, 9:54:10 - *.mofnet.gov.pl (*.30.52.3)
19scyzor73 - 18 października 2010, 21:11:26 - 77-255-47-65.adsl.inetia.pl
Raz na 20 lat jesteście na 2 miejscu a ty (celowo z małej litery) chciałbyś by co kolejkę pokazywali mecze Korony czy Jagiellonii,
OGARNIJ SIĘ
W ten piątek obejrzysz swoją Koronę w tv, w meczu z Legią

Beyz - 19 października 2010, 11:12:51 - *.lodz.mm.pl
Jest mnie obojętne ,która stacja wygra przetarg.
I tak wszystkie mecze oglądam za free w necie

bolo - 19 października 2010, 11:59:00 - *.ghnet.pl
Najważniejsze żeby ktoś (tak jak teraz C+) w końcu przestał ustawiać w transmisji tak duże przybliżenie kamery. Wystarczy porównać sygnał z Legia-Arsenal do reszty meczów Legii żeby zobaczyć jak to psuje relację z meczu.

Lucky NS - 19 października 2010, 12:49:11 - *.218.98.110
TVP możę pokazac 4 mecze w otwartym kanale czyli pozostanie tak jak było jesli chodzi o pasmo niekodowane,chyba ze nie przystąpią do przetargu.Canal+ powinien wygrac bo jest NAJLEPSZY.TVP SPORT powinien pokazywać 2 mecze 1 ligi byłoby fajniej ale niestety Unibet niemoże sponsorowac rozgrywek.

kempes - 19 października 2010, 13:21:41 - *.stat.gov.pl
A co to w ogóle kogoś obchodzi.
Też mi atrakcja, jakaś podrzędna europejska liga zwana dumnie "Ekstra".
Mi wystarczy, że wynudzę się przy skrótach

KOLEJORZ - 19 października 2010, 13:49:15 - *.darnet.pl
kempes-boże chron takich ludzi i innych ktorzy mowia tak samo ze ich extraklasa nie obchodzi to ja sie pytam po co tu w ogole wchodzisz? pod watkiem dotyczacym extraklasy? rozumiem ze mozesz miec swoje zdanie ale nie rozumiem po co tutaj wchodzisz wyżej masz ligi zagraniczne i tam pisz.

KOLEJORZ - 19 października 2010, 13:51:46 - *.darnet.pl
To tak jak ja bym wchodził pod temat który mnie nie intersuje np polityka i wypisywał tam głupoty!

nightrain - 19 października 2010, 15:40:15 - *.trzebinia.mm.pl
po zakończeniu umowy z C+, TP (właściciel orange sport) podpisało umowę z grupą TVN (nsport), i to między TP z TVN a Canal+ to się rozegra, Polsat, zapewne wykupi pakiet z 4 meczami na kanale otwartym i jestem pewien, że zrealizuje magazyn piłkarski poświęcony ekstraklasie o niebo lepiej niż niż tvp i ich "nocna piłka", obecnie Canal+ pokazuje i tak trzy mecze podczas danej kolejki, więc się nic nie zmieni, orange sport z Cyfry+ nie odejdzie (kasa), ale na 90% jestem pewien, że dołączy do oferty N (kasa), tym sposobem, na każdej platformie cyfrowej zobaczymy jakieś mecze i magazyn ligowy. Zyskają kibice, straci tylko i wyłącznie tvp.

timbo - 19 października 2010, 17:15:08 - *.177.133.10
Cyfrowy Polsat! Niech wróci tam choć troche piłki, bo oprócz ligi europejskiej nie ma nic ciekawego dwa razy w sezonie fajnie jest obejrzeć PSV - Ajax...

Karol - 19 października 2010, 18:38:52 - *.8.136.30
niekumaty TVP 1 nie startuje w przetargu!

Wojtek - 19 października 2010, 18:40:32 - *.8.136.30
timbo,tylko nie Cyfrowy Polsat.
Ja mam pakiet Cyfry i nie chcę wydawać fortuny na Polsat.
Więc niech wszystko pozostanie tak jak jest.
Komu to przeszkadza?

WKS ŚLĄSK - 19 października 2010, 18:42:12 - *.8.136.30
NIE dla poniedziałku!!!!
Proszę się wpisywać!

Cracovsky - 19 października 2010, 19:45:51 - *.chello.pl
Poniedziałek nie byłby taki zły, ale Canal Plus ma na sumieniu bardzo poważny grzech: zmiany terminów meczów o ostatniej chwili. Ostatni przykłąd: Cracovia-Ruch termin zmieniano dwa razy!!!! To skandal bo ledno udało się się przeorganizować czas na sobotę i po zmianie na niedzielę już nie dałem rady. Szlag mnie trafia na takie cholerstwo!

Obiektyf - 19 października 2010, 19:48:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przetarg przetargiem,ale i tak wygra Canal+,po prostu inne media są za biedne by ich pokonać,zresztą chrońcie transmisje meczów przed TVN.canal+ przynajmniej jakoś mocno nie zajmuje się propagandą około boiskową.....wyobrażacie sobie co w jakim zwierciadle TVN by pokazywał zachowania kibiców,którzy nie zachowaliby polit-poprawności,teraz bazgrają o tym mnóstwo w swoich "Faktach",a jakby tak mieli transmisje meczów,zapewne doszedłby do ramówki wtedy jakiś program o ekstraklasie gdzie znów by szło gdekać...powtarzam chrońcie transmisje przez TVNem.

CBŚ - 19 października 2010, 22:38:16 - *.is.net.pl
Przetarg pewnie i tak już jest ustawiony i tradycjnie 90% trafi do C+...

kempes - 20 października 2010, 9:30:22 - *.stat.gov.pl
do KOLEJORZ: Podniecasz się jakby było o co.
Widać nie bardzo zrozumiałeś ironię mojej wypowiedzi.
- - -
Nasza liga jest słaba i nudna.
Da się to jeszcze oglądać bezpośrednio na stadionie (choćby dla atmosfery), ale żeby tracić czas przed telewizorem.
Wytrzymałbyś 8 meczów w weekend?
Masz czas i możliwości, żeby to wszystko obejrzeć? Jeśli tak to ... współczuję.
- - -
- - -
- - -
ps.Jako dziecko też nie interesowałem się polityką. Ale dorosłem do polityki.

KOLEJORZ - 20 października 2010, 12:37:27 - *.darnet.pl
Nie rozumiem poprostu jak można czegoś nie lubiec a mimo to oglądać to co sie nie lubi PS nie jestem dzieckiem mam 28 lat oglądam w Weekendy ponieważ pracuje od Pon do Pt a Weekendy mam wolne srednio 6 meczów oglądam danej kolejki no chyba ze Lech gra na Bułgarskiej to jade na Bułgarską wtedy mniej oglądam w telewizji i jakos nigdy sie nie nudze ze oglądam te 5,6 meczów w telewizji a współczuje ja tobie ze liga jest dla ciebie nudna a mimo to oglądasz z tego co mówiłes wnioskuje ze tak jest.

zabrze_ksg - 21 października 2010, 15:02:57 - *.215.202.107-internet.zabrze.debacom.pl
Cytat: Główna różnica pomiędzy obecnym a poprzednim przetargiem polega na braku tzw. pakietu głównego nadawcy, który zakładał prawo do transmisji "na żywo" wszystkich spotkań. Teraz należy on do Canalu Plus // Nie rozumiem tego zdania...czyli ma być ogłoszony przetarg a i tak z góry wiadomo, że wszystkie mecze będą transmitowane w C+? Szczerze to nie jestem zainteresowany tym kto będzie transmitował mecze naszej kopanej, żyje w dobie netu i dziś wszystkie mecze mogę zobaczyć w necie, oczywiście tego nie robie bo tego dziadostwa nie da się oglądać, zwykle po 10min wyłączam, nawet na ekspresowe skróty nie mam ochoty. Nie widziałem drugiej tak głupiej ligi w której każdy mecz rozpoczynałby się o innej godzinie...to jest chore. Głupotą jest też rozkładać kolejke na 4 dni, może jeszcze na 5 czy 6dni? Ciekawe kto chciałby oglądać wszystkie mecze tej kopaniny? (te mecze walki o każdy metr boiska, te derby, którą rządzą się swoimi prawami, te cotygodniowe hity kolejki heh). Wg mnie schemat powinien wyglądać następująco: 1 mecz w pt, 6 w sb i 1 w ndz, wszystkie mecze o jednakowej godzinie 19.00 czy 20.00 (mecz przy jupiterach ma swój smak).

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas