[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


2 stycznia 2011, 10:49:12 - Alkashpah
Sławomir Peszko w 1.FC Köln

Sławomir Peszko został piłkarzem niemieckiego 1.FC Köln. Polak związał się z klubem z Kolonii kontraktem do 30 czerwca z możliwością jego przedłużenia.

Peszko do 16. zespołu Bundesligi trafił z Lecha Poznań, gdzie występował od sezonu 2008/09. Jesienią zagrał w 15 spotkaniach w Ekstraklasie i zdobył trzy bramki. Był kluczowym piłkarzem mistrza Polski w rozgrywkach Ligi Europy, grając we wszystkich meczach fazy grupowej i strzelając bramkę w potyczce z austriackim FC Salzburg.

Zawodnikiem 1.FC Köln jest inny reprezentant Polski - Adam Matuszczyk. W przeszłości klub reprezentowali m.in. Andrzej Rudy, Tomasz Zdebel i Tomasz Kłos.

b - 2 stycznia 2011, 10:51:07 - *.adsl.inetia.pl
hah

nygus - 2 stycznia 2011, 10:52:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zdrajca poszedł na kasę ;/ ale niech mu się wiedzie dobrze dzięki Sławek za wszystko dla Lecha

Damian - 2 stycznia 2011, 10:52:47 - *.opera-mini.net (*.147.251.220)
I tak wróci do Lecha

d - 2 stycznia 2011, 10:55:06 - *.adsl.inetia.pl
Za Peszkę niech przyjdzie Szymon Pawłowski . Kupic jeszcze Macieja Małkowskiego , nie sprzedawać nikogo i Liverpool niech się szykuje :D

TakaPrawda - 2 stycznia 2011, 10:56:30 - *.ip.netia.com.pl
Bardzo ambitny gracz - zamienił 1/16 Ligi Europejskiej na grę w niemieckim spadkowiczu hehe Krzyż Ci na drogę Sławusiu...

Bartek - 2 stycznia 2011, 10:58:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powiem wam ze i tk biznes przyszedl za darmo pogral 3 lata poszedl za 500E i njescze ile pomogl zagadzam sie sprowadzic kogos z a jego miejsce... do pawloskiego malkowskiego doaje mile i z tej trojki wybrac najlepszego

yoyoyo - 2 stycznia 2011, 10:58:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za bardzo Peni jesteście siebie teraz, przd meczami fazy grupowej nikt nie dawał szans Lechowi teraz odwrotnie nikt szans nie daje Bradze a to sie zemści i Liverpool w TV bedziecie oglądać.

RTS - 2 stycznia 2011, 10:59:18 - *.dynamic.chello.pl
I bardzo dobrze zrobil...

Bartek - 2 stycznia 2011, 11:00:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ps DO taka prawda koles a jak bys zarabial w sojej robocie 240 TYs Euro na rok a nagle za ta sama prace dali by CI 350 tys euro na pol roku to nie wiem czy byc nie poszedl.... lech mam male szanse zagrac w europejskich pucharach za rok a peszko jak sie ogra w bundeslidze zauwaza go to po tym pol roku i tak juz tam nie bedzie gal!!!!

MKS - 2 stycznia 2011, 11:01:15 - *.susi.pl
Bardzo dobrze zrobił. Liga Europejska ma mniejszą renomę niż Bundeslia. Tam może grać z Borussią,Bayernem, Bayerem, Stuttgartem czy Schalke. Leszek równie dobrze może odpaść w tej 1/16 a w lidze zająć miejsce poza czołową 3/4

w - 2 stycznia 2011, 11:01:18 - *.aster.pl
1/16 finalu ligi europejskiej, jest sie o co bic. zawodnicy lig silniejszych niz polska patrza na te rzadka perspektywe w europejskim futbolu z wielka zazdroscia. niech peszko zaluje, ze ominela go tak prestizowa rywalizacja. podpisal kontrakt do konca czerwca, jak sie wypromuje to podpisze kontrakt z lepszym klubem. w przypadku spadku tez nie bedzie zmuszony do gry w 2.bundeslidze. jeszcze raz powtarzam, ze wladze lecha zgubila chciwosc, a peszko nie jest tu w niczym winien.

Jack - 2 stycznia 2011, 11:01:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już widzę jak Pogorzelczyk kupuje Pawłowskiego i Małkowskiego... "Przecież z wypożyczenia wróci Tomek Mikołajczak"

sss - 2 stycznia 2011, 11:02:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadza się. Chce się rozwijać, przecież EURO już nie długo. A że do tego więcej płacą ;) Najlepszy moment na odejście na Peszki...
Albo się sprawdzi, albo nie...

znafca - 2 stycznia 2011, 11:03:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
MKS ma rację, co mu z LE, jak w Bundeslidze najsłabszy zespół prezentuje mniej więcej klasę naszego najlepszego. Poza tym nie jest powiedziane, że Koln po tych niezłych wzmocnieniach nie skończy gdzieś w środku tabeli. Zresztą nawet teraz nie jest na pozycji spadkowej, a barażowej.

s - 2 stycznia 2011, 11:04:15 - *.adsl.inetia.pl
teraz jeszcze wichniar :P

bobsley - 2 stycznia 2011, 11:05:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zgadzam sie z bartkiem,Lech zarobił 2mln zl,chłopak zawsze zostawial zdrowie na boisku no i oczywiście znajdzie sie jakis "patriota" co go zezwie od zdrajców, powodzenia Peszkin,dzieki za gre i zarabiaj kasiore na rodzine i przyszłośc,tyle w temacie

cotomabyc - 2 stycznia 2011, 11:07:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Peszko wie co sie swieci w Lechu i juz nie chce miec nic wspolnego z tym zespolem....
Pewne te wzmocnienia prezesury beda znow jakims niewypalem jak wczesniej Zapotoka czy inne zagraniczne talenty co byly a juz ich nie ma...
Bo to jest tak jak prezes kupuje graczy a nie trener...
Mysle ze Bakero nie da rady z tym zespolem i w Portugali bedzie kleska...
Ta nasza "dluga lawka rezerwowych" to cos pieknego...
Czekam na te transfery...

Batiar - 2 stycznia 2011, 11:08:45 - *.itkm.ru
No to się rozpoczęło ((( Wyprzedaż totalny. Byłoby łatwiej całej Ekstraklasy tak sprzedać, choć Turcji lub Niemcom ((( Hanba!!!

BoB - 2 stycznia 2011, 11:09:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wow. Ja wiedziałem że ma tam przejść ale na innych stronach już się rozpisywali jakieś 2 tygodnie wcześniej że Peszko już podpisał kontrakt. Tutaj napisali tylko raz że Sławek jedzie do Koloni, nie napisali dla czego.
Powodzenia.

ja - 2 stycznia 2011, 11:11:44 - *.dynamic.chello.pl
Zero ambicji, tylko kasa się liczy...

timbo - 2 stycznia 2011, 11:12:59 - *.216.76.10
Kilka lat temu wydawało się że rośnie wielki klub w Polsce czyli Wisła, jednak co chwile ktoś odchodził, a przychodzili zwykli przeciętniacy... chciałbym aby Lech nie poszedł tą drogę, ale widze że będzie ciężko.

KSGLIWICE - 2 stycznia 2011, 11:13:17 - *.litnet.osi.pl
Peszko woli bronic sie przed spadkiem w bundeslidze niz w ekstraklasie poziom lepszy itd

T - 2 stycznia 2011, 11:13:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piszecie jakies kocopoly, ze sie wyprzedaz zaczyna. Wezcie pod uwage fakt, ze Peszko mial klauzule odstepnego na 0,5 mln.

baxter - 2 stycznia 2011, 11:14:23 - *.icpnet.pl
szkoda mogl zostac do konca rundy wiosennej i odejsc latem

500.ooo eu - 2 stycznia 2011, 11:16:31 - *.e-wro.net.pl
Macie troche szczęścia ,bo równie dobrze Peszko,
mógł by trafić teraz do GKSu BEŁCHATÓW lub ZAGŁĘBIA LUBIN.
Tylko jego dobrej woli to zawdzięczacie,poznaniaki.

fanaticPB - 2 stycznia 2011, 11:16:41 - *.adsl.inetia.pl
krok do tyłu

rysiek - 2 stycznia 2011, 11:17:43 - *.150.c81.petrotel.pl
Olał Wisłę dla kasy, olał Lecha dla kasy, Kilonię dla kasy też oleje.

VS - 2 stycznia 2011, 11:21:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale Lech się zbroi pozbył się : Peszki, 3bamby, Wichniarka, Chrapka, a ściągnął Ślusarskiego i z wypożyczenia wrócił Mikołajczyk. Po tych transferach Lech jest słabszy o jakieś 25%.

kupis18 - 2 stycznia 2011, 11:24:53 - *.merinet.pl
Z jednej strony sprzedawczyk bo powinien odejść jak już po LE ale z drugiej strony trzeba patrzyć na to tak, lech odpada z LE i co ? I wielkie nic bo lech nic nie zdziała w lidze i nie będzie pucharów a lepiej pokazać się w spadkowiczu bundesligi jak np Piszczek niż w środku tabeli w Polsce.

frijok - 2 stycznia 2011, 11:28:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
teraz w koloni zaczną się problemy alkoholowe ;D

oi - 2 stycznia 2011, 11:28:57 - *.adsl.inetia.pl
Więcej nikogo nie sprzedawać , kupić Małkowskiego , Pawłowskiego i Mile i naprawde Lech będzie silniejszy i będzie miał większe szanse na pokonanie Bragi.

arc - 2 stycznia 2011, 11:30:18 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Brożkowie, Peszko... z Polaków w naszej lidze mało wyróżniających się piłkarzy zostaje. Oby kluby stawiały na młodych Lewandowski, Błaszczykowski, Fabiański... Lepiej kilku młodych ogrywać w wyjściowej 11stce niż łatać ją piłkarzami zagranicznymi. Arboleda, Cleber, Choto, Stilic, Sernas, Marcelo to swego rodzaju wyjątki i jasne że trzeba takich szukać ale ilu średników gra w Polskiej lidze zamiast juniorów. Ja tam jestem za powrotami Żurawskich, Wichniarków, Frankowskich, mają zadanie - wprowadzać młodych. Być może zostać w futbolu po zakończeniu kariery. Lepsi oni niż łatanie składu przeciętnymi zagranicznymi piłkarzami.

500.ooo eu - 2 stycznia 2011, 11:30:33 - *.e-wro.net.pl
LE i LM, na codzień i kasa !
no chyba lepsze niż gra na trawie w poznaniu.

do: ja - 2 stycznia 2011, 11:30:44 - *.b-ras2.blp.dublin.eircom.net
Jak zero ambicji??? Ze wyjechal ze slabej ligi???

qali - 2 stycznia 2011, 11:30:50 - *.100.foxnet.com.pl
lepiej jest grac co tydzien w Bundeslidze z fajnymi zespolami przy publice wiekszej niz w meczach pucharowych Lecha u siebie (Koln ma srednia 47k widzow w tym sezonie nie wspominajac juz o wyjazdach do Dortmundu, Gelsenkirchen czy Monachium) niz raz na 2-3 tygodnie w grupie w pucharze drugiej kategorii z zespolami ktore mysla o LM a tym samym o lidze krajowej a nie LE...wyjatkiem RB Salzburg chociaz oni tez mieli za cel LM ale zespoly z Izraela (Maccabi i Hapoel) skutecznie wybily im ja z glowy dwa razy z rzedu...zreszta oni i tak stana sie klubem u21 jak tylko RB Leipzig awansuje ze dwie ligi wyzej...wiec jeszcze moze ze 4-5 sezonow pociagna ;)

znafca - 2 stycznia 2011, 11:34:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie rozumiem, jak gra w trzeciej aktualnie lidze świata ma być krokiem w tył i brakiem ambicji. Co mu z LE, co mu z niepewnej możliwości gry na Liverpool, jak będzie grał w jednej drużynie z Podolskim, a rywalami będą Bayern, Borussia, Schalke, Werder i inni. Gra w Koln jest 100 razy lepszą możliwością promocji niż te epizody Lecha w LE, szczególnie że ponoć ma superkomfortowe warunki. Mianowicie po spadku może odejść w dowolne miejsce. A ja Wam mówię, że 1.FC Koln nie spadnie. W najgorszym przypadku zajmą miejsce barażowe o utrzymanie, spadnie bezpośrednio St. Pauli i Borussia M-Gladbach. Już po pierwszych trzech meczach Kolończycy mogą wrócić do środka tabeli, bo grają wyjazdy z Kaiseslautern i St. Pauli i u siebie z Werderem - nawet 9 punktów jest tutaj realne w ich przypadku.

lo - 2 stycznia 2011, 11:34:41 - *.subscribers.sferia.net
ne ne kupce do Lecha

essa - 2 stycznia 2011, 11:34:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powodzenia !

Lechita - 2 stycznia 2011, 11:35:20 - *.dynamic.chello.pl
no i dobrze ze odszedl bo chociaz byl swietnym pilkarzem po slowach Andrzeja Kadzinskiego uswiadomilem sobie ze nie ma miejsca dla niego w Poznaniu

gracz - 2 stycznia 2011, 11:36:08 - *.ssp.dialog.net.pl
I zaczęło się wyprzedaż Lecha to jest jego koniec jeszcze nie zbudowano grupy która może walczyć z najlepszymi a tu jest początek wyprzedaży brawo a miało być tak pięknie bo na tym się nie skończy no ale to typowe dla polskich prezesów

Maksiula - 2 stycznia 2011, 11:37:02 - *.cdma.centertel.pl
Osobiście wydaje mi się,że polscy kopacze nie powinni wyjeżdżać do klubów zagranicznych w trakcie przerwy zimowej.Też jestem za tym,aby Lech kupił Pawłowskiego z Zagłębia.Pozdrawiam.

Laik - 2 stycznia 2011, 11:38:56 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Peszko dobra decyzja. Lepiej jest sie rozwijac i grac na co dzien z zawodnikami wysokiej klasy przy licznej publicznosci!

gosciu - 2 stycznia 2011, 11:39:52 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
smieszni ta sa ludzie ktorzy mowia ze lepiej grac w druzynie z polskiej czolowki niz w druzynie ktora walczy o utrzymanie w Bundeslidze... wystarczy popatrzec na to ilu zawodnikow chocby z Rangersow czy Celticu idzie do druzyn z Championship... bardzo dobrze Slawek zrobil bo Lech i tak odpadnie z Braga a tak to chociaz co tydzien pogra na pieknych stadionach przy kompletach publicznosci

zenit - 2 stycznia 2011, 11:41:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
jak kiełb poszedł do lecha za 1mln to pogorzelczyk był dumny jaki z niego dyr.sportowy. a peszko poszedł po to by zarobić i tyle... w dobrej lidze

as - 2 stycznia 2011, 11:42:15 - *.client.duna.pl
bardzo dobrze zrobił - gra w Kolonii walczącej o utrzymanie jest o wiele większym wyzwaniem niż epizod Lecha w LE i, mimo wszystko, walka o utrzymanie w Ekstraklasie ... poza tym jeżeli FC Koln spadnie, Peszko ma opcję rozwiązania kontraktu - więc nieźle się zabezpieczył na tak ewentualność. Gorzej wygląda sytuacja Lecha - po prostu nie ma kim Peszki zastąpić. Kiełb to raczej nie ta liga co Sławek. Walcząca o czołowe lokaty, Jagiellonia Kupisza nie sprzeda, mając w perspektywie o wiele większy zarobek za pół roku sprzedając go za granicę (nie chce wzmacniać rywala), bo takie oferty będą na 100%.

lo - 2 stycznia 2011, 11:43:15 - *.subscribers.sferia.net
peszko jest chciwy..i tyle.... jeszcze wróci..tyle że do płocka...he he...możę i jest dobry ale ....zobaczycie....

yb - 2 stycznia 2011, 11:44:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gosciu - z tym klubem z polskiej czołówki to przesadziłeś. Lech jest tak samo zagrożony spadkiem jak kilka innych ekip, a dobre występy w LE nic do tego nie mają.

holego - 2 stycznia 2011, 11:45:08 - *.dip.t-dialin.net
Wszyscy gracze grajacy za granica szkodza polskiej pilce bo wspieraja kluby z poza polski a nasza liga podupada ciagle, dlatego zgadzam sie ze Peszko to zdrajca. Smuda powinnien nie powolywac nikogo z tych zagranicznych do reprezentacji za kare.

mądry - 2 stycznia 2011, 11:48:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dla mnie ważne jest aby KAŻDY !!! podnosił swoje umiejętności- euro 2012 coraz bliżej.
Peszko komuś zwolnił miejsce - oby ktoś to wykorzystał.
Im więcej Polaków w Bundeslidze tym lepiej dla wszystkich .

prezes - 2 stycznia 2011, 11:59:08 - *.adsl.inetia.pl
Był ważnym ogniwem, ale nie potrafił uszanować kibiców i klubu. Ja w ogóle nienawidzę ludzi, którzy nie identyfikują się z zespołem, za nic mają herb, który noszą na koszulce - powiedział (w "PS") prezes Lecha Andrzej Kadziński na temat Sławomira Peszki.
Czy to nie czysta hipokryzja, kiedy ludzie, którzy jednego dnia skasowali istniejący klub i przerzucili się na inny, tworząc legislacyjną mieszankę dwóch podmiotów, nagle opowiadają o przywiązaniu do barw i herbu? Czy to nie jest troszkę obrzydliwe, gdy takie słowa padają od grupy biznesmenów, którzy Lecha pokochali w celach zarobkowych i dokonali fuzji na pewno daleko bardziej niesmacznej, niż przenosiny piłkarza z polskiej ligi do niemieckiej?
Skoro pan Kadziński, pan Pogorzelczyk, czy pan Rutkowski tak bardzo szanują herb, to wypada spytać - gdzie jest wasz herb? Coście zrobili z tymi trzema sympatycznymi wronami?

tom13 - 2 stycznia 2011, 12:02:09 - *.centertel.pl
Powodzenia życzę,takie piłkarskie życie.I TYLE.Szanujmy to i kibicujmy dalej!!! HEJ LECH!!!

wojtek - 2 stycznia 2011, 12:10:01 - *.internetia.net.pl
Masz rację. Nowobogaccy wnoszą nowe do piłki , myślą że są ważni ponieważ większość przytakuje im kosmicznym pomysłom i tezom licząc na okruchy z pańskiego stołu a za plecami zwłaszcza po piwku kleją z ich pojęcia o piłce kopanej.

David - 2 stycznia 2011, 12:14:03 - *.adsl.inetia.pl
Życzę Ci żeby ławka w Niemczech okazała się ciepła, Kiełb nie jest gorszy brakuje mu tylko ogrania.

iskra - 2 stycznia 2011, 12:14:28 - *.cdma.centertel.pl
szkoda że zamienił Lecha na spadkowicza z Bundesligi:D

Haha - 2 stycznia 2011, 12:16:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I po 30 czerwca będzie wolnym piłkarzem, którego będą chcieli tak jak Smolarka ;p i będzie się tułał po 3 ligach aż w końcu wróci do jakiejś słabszej drużyny ;/ po 6 miesiącach rozwiąże kontrakt bo będzie za słaby i tyle z kariery ;p

Mati - 2 stycznia 2011, 12:19:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A Koln i tak spadnie. Grają za słabo w ataku pozycyjnym. A grać z kontry nie potrafią...

holego - 2 stycznia 2011, 12:19:45 - *.dip.t-dialin.net
prezes i wojtek maja racje! Nowobogaccy bawia sie historia polskiej pilki, rutkowski wojciechowski cupial walter drzymala i inni. Nie maja pojecia o pilce, nie maja szacunku dla historii klubow, maja tylko kase zarobiona w nie wiadomo jaki sposob w czasach przelomu ustrojowego, w ktorych to czasach policja nie miala nawet kasy na benzyne. Naraz wszyscy stali sie biznesmenami, miliony im z nieba pospadaly. I tymi brudnymi milionami bawia sie nasza pilka nozna. Wole miec biedne kluby bez tych krwawych pieniedzy, ale kluby w ktorych jest szacunek dla herbu historii i chec walki, niz tak jak dzisiaj, tylko poszanowanie dla dolara.

sopel - 2 stycznia 2011, 12:28:45 - *.238.240.195
Bolało kiedy Muraś odchodził ,bolało kiedy Lewy odchodził,boli i teraz kiedy odchodzi Peszko ale to w jaki sposób odchodzi pozostawiam wam do oceny co o tym myślicie Panowie i Panie czy w wypowiedzi Prezesa nie ma przypadkiem troszkę PRAWDY.Szanuję to,że chce zarabiać ,chce się rozwijać ale mężczyznę podobno poznaje się po tym jak kończy,a nie jak zaczyna.Lewy i Muraś to prawdziwi ludzie z klasą w porównaniu z tym szczeniakiem i mataczem jakim jest na pewno Peszko.Myśli tylko o sobie,a nie o kibicach ,klubie któremu w końcu coś zawdzięcza jakby nie było to ,że się w nim wybił.Mógł rozwiązać to zupełnie inaczej dla siebie i dla klubu ale cóż taki z niego człowiek KASA MISIU KASA.Latem miałby lepszy klub sportowo,a także większą kasę on i klub.Lech się nie rozleci jak tu niektórzy piszą bo tj.biznes jedni przychodzą inni odchodzą ale zawsze trzeba to robić z klasą,a nie po cichu jak szczur.Cała moja sympatia dla tego piłkarzyka przerodziła się w nienawiść i nie dlatego ,że odszedł ale w jaki sposób odszedł.Pozdrawiam Lewego i Murasia macie jaja panowie,a nie ...

ziggy - 2 stycznia 2011, 12:32:25 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
to, że poszedł to jego sprawa, miał prawo skorzystał, ale żeby taki łach umiał się przy tym wszystkim zachować, do końca przyczajony żeby go LECH nie próbował zatrzymać....piłkarze to specyficzna grupa ludzi, do nich trzeba uczciwie ale oni już niekoniecznie....

zizu - 2 stycznia 2011, 12:33:12 - *.internetdsl.tpnet.pl
trwa Noworoczna wyprzedaż w Polskich klubach....hehehehe

ziggy - 2 stycznia 2011, 12:37:02 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
SOPEL zgadzam się z Tobą w 100% wcześniej nie przeczytałem komentarza, ładnie napisane.

lewy - 2 stycznia 2011, 12:40:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piszecie ze to zle. Porownajcie lige olską i Bundeslige. To ze w Koeln gra Podolski znaczy ze ta druzyna cos potrafi. Widzialem jak graja. Calkiem fajna pilka. Tam nauczy sie pracowac. Mysle ze moze przejdzie do lepszego klubu. Moze Borussia? Byloby ciekawie. 4 Polaków w Borussi to byloby cos. To ze przxeszedl do Bundesligi to korzysc dla reprezentacji

ja do ja - 2 stycznia 2011, 12:42:34 - *.dynamic.chello.pl
A jaka to ambicja iść do ostatniego zespołu z ktorego odejdzie za pół roku prawdopodobnie wracając do Polski...?

cinek - 2 stycznia 2011, 12:47:37 - *.alfaks.com
peszko bedzie siedzial na lawce na 2 meczu pozdrawiamk polonia przemysl

marko21 - 2 stycznia 2011, 12:49:10 - *.201.159.178.ip4.galileusz.pl
Peszko to zdrajca jak by mu kasa nie odbiła dogłowy to by grał dla lecha i by był w pucharach bo tak raczejnie c nieosiągnie w koloni

baranek - 2 stycznia 2011, 12:49:15 - *.146.127.246.nat.umts.dynamic.eranet.pl
tylko dla kasy tam poszedł ale dłuzej kariery tam nie zrobi a w lechu gra w lidze europejskiej ale niech mu sie wiedzie ;)

Damiano - 2 stycznia 2011, 12:52:46 - *.dynamic.chello.pl
Kibic81
Piszecie ze zle ze teraz odszedl, ze mógl latem... Patrzycie tylko na siebie, na szanse Lecha w LE. Co za ludzie. Zaloze sie ze zdecydowana wiekszosc z was postapilaby tak samo jak Peszko. A liga niemiecka o zypelnie inna bajka niz slabiutka liga polska. Powodzenia Peszko !

Damiano - 2 stycznia 2011, 12:55:41 - *.dynamic.chello.pl
Cinek, Baranek, Marko21, Manolo... Netowi napinacze. Wasza zazdrosc jest zenujaca. Trzeba bylo grac w pilke, a teraz zapewne pracujecie za 1000 zl. zal....

działacz - 2 stycznia 2011, 12:57:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie jak czytam te wesze nie ktore teksty to naprawde zal mi sie robi, pisze to juz moze 10 raz tutaj kiedy wreszcie uswiadomicie sobie ze jestesmy w drugiej dziesiatce lig w Europie co nie oznacza nic innego jak tylko to ze dla tych najlepszych jestesmy tylko dostarczycielem piłkarzykow ktorzy sa tylko uzupelnieniem nie graja tam zadnych kluczowych ról(takie przyslowiowe miesko)a prezesi naszych klubow to Biznesmeni(na codzien nie majacy z pilka nic wspolnego)przyklad Peszki to jeden z wielu tak bylo zawsze i tak bedzie a jakies gadanie o LM czy Lidze Europejskiej no spadnijcie na ziemie jeszcze dlugo zaden klub nie bedzie grał w tej pierwszej(LM)a ze liga jest słaba i biedna to te mega gwiazdeczki co wlosy na zel nakladaja i gume zuja wola kopac wszedzie byle za wieksza kase i tak kolo sie zamyka.....

qwerty567 - 2 stycznia 2011, 13:08:27 - *.ssp.dialog.net.pl
i tak jest większe prawdopodobieństwo, że FC Koln się utrzyma, niż że Lech zagra z Liverpoolem albo zagra w europejskich pucharach w następnym sezonie

piotr - 2 stycznia 2011, 13:09:19 - *.191.147.103
Moim zdaniem wybór zły, powinien grać w dużo lepszym klubie z Bundesligii ,napewno Peszko poradzi sobie w Niemczech jest zadziorny,szybki,dobry technicznie,ale trzeba patrzeć w przyszłość a w Koln nie bardzo bo klub spadnie raczej do 2 ligii i co wtedy?

qwerty567 - 2 stycznia 2011, 13:11:26 - *.ssp.dialog.net.pl
piotr - Peszko dobry technicznie? hahahaha

mały - 2 stycznia 2011, 13:17:01 - *.slubice.vectranet.pl
olał was Peszko i tyle !!!

qwerty567 - 2 stycznia 2011, 13:19:16 - *.ssp.dialog.net.pl
swoją drogą to Peszko i Brożkowie mieli grać w Polsce do końca swoich karier? więc darujcie sobie teksty że poszli na kasę
a jak wy idziecie do pracy, to też dla kasy i jest dobrze?
a zapomniałem, przecież większość piszących tutaj, to jeszcze gimnazjum nie skończyła

zizu - 2 stycznia 2011, 13:22:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
dlaczego Fc Koln ..proste zaden inny klub Bundesligii z go niechcial w zadnym innym nie byl by wzmocnieniem a tylko uzupelnieniem taka prawda w naszej lidze był szybki dla wszystkich (czasem szybszy od pilki ) a ze cena odstepnego tez byla niska to zadarmo czego nie!!

WS - 2 stycznia 2011, 13:23:22 - *.254.171.71
juz to widze jak Wy byście nie przeszli do innego klubu ktory placi ci 3 razy tyle...tak tak kazdy z Wam by został zamiast brac np. 150tys m-ce to byscie wzieli 50tys ... nie kazdy zawodnik jest zwiazany z kibicami i z wiernoscia do klubu tyle...Wiecie co kasa sie liczy kasa...

sopel - 2 stycznia 2011, 13:23:40 - *.238.240.195
Peszko w żadnym klubie nie będzie grał lepiej niż w Lechu ,ponieważ on pewnego poziomu nie przeskoczy jest dobry na nasze warunki,a nie na warunki zagraniczne to nie Lewy ,Brożek czy choćby Murawski ale pojedzie przekona się i wróci tutaj jak wielu bo z talentem człowiek się rodzi i popiera go ciężką pracą ,a u niego i jednego i drugiego niestety brakuje zadziorność,walka i nie odstawianie nogi to nie wszystko w piłce sczególnie tej niemieckiej chciałbym się mylić dla dobra naszej piłki ale on tam przepadnie zobaczycie sami.

Matthew - 2 stycznia 2011, 13:23:52 - *.nowinynet.pl
Kontrakt na pół roku? Co to ma być? Czyli teoretycznie może już w lutym negocjować z innymi klubami i odejść za free w lipcu.

gruby - 2 stycznia 2011, 13:50:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdyby odszedł do Borussi czy Bayernu, czy klubu co wciąz gra w LM to ok, no ale tak to srednie posuniecie... mogł sie wstrzymac te pol roku, a dzialacze mogli podniesc mu pensje jesli i tak nikogo nie kupia.

pavel - 2 stycznia 2011, 13:53:58 - *.in-net.pl
Fajnie dobże zrobił że poszedł tam wiecej doświatczy

aww - 2 stycznia 2011, 14:01:34 - *.play-internet.pl
Peszko właśnie zrobił krok w tył! Straci na tym i sam Peszko, i Lech. Odbiło mu kopletnie! A swoją drogą kierownictwo Lecha też "pełny profesjonalizm"-wpisali do kontraktu tylko 500 tys., a teraz coś prezes bajdurzy, że Peszko nie uszanował barw. Śmieszne po prostu.
P.S. Wszyscy już piszą o Liverpoolu. Nie wiedzą, co to jest Braga. Na wyjeździe poznaniacy dostaną spokojnie "czwórkę".

Arnie - 2 stycznia 2011, 14:03:11 - *.kaskada.net
Dziękuję za te chwile radości i życzę powodzenia w nowym klubie.

Korona Kie - 2 stycznia 2011, 14:16:17 - *.134.47.6
Łatwiej będzie ograć lecha! :D

marco - 2 stycznia 2011, 14:17:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2 w arsenalu, 1 w MU, 1 we fiorentinie
3 w borussi dortmund, 3 z trabzonsporu, 2 z koeln, 1 z lille, 2 z auxerre, 1 z socheaux, 1 z anderlechtu, 1 werderu brema, 1 z rubina kazań, dwaj młodzi na zapleczu premier league... do tego grosicki, mierzejewski, arboleda, ew. borysiuk, kupisz i rybus i gramy

bat4ever - 2 stycznia 2011, 14:30:22 - *.108.64.57
"Ja w ogóle nienawidzę ludzi, którzy nie identyfikują się z zespołem, za nic mają herb, który noszą na koszulce"
Peszko trochę w nieciekawy sposób załatwiał sobie transfer zagranice - mimo to życzę mu jak najlepiej w Koeln - ale w sposób jaki komentuje to najjaśniejszy prezes to jest już żenua...

theanarchy - 2 stycznia 2011, 14:40:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak mawia Jan Tomaszewski: "to nie błąd - to wielbłąd"... Panie Sławku!!! Pańskie odejście do Kolonii to wiel-błąd. W Polsce jest Pan gwiazdą. Gra Pan w pierwszym składzie i przede wszystkim O COŚ WALCZY!!!. Mam tu na myśli oczywiście Ligę Europejską, a w Niemczech? O u3manie!!! ... Ale oczywiście to pańska decyzja i ją szanuję. Na pewno w Niemczech będę teraz kibicował nie tylko Borusii Dortmund, ale i 1FC Koeln. Powodzenia.

imesz - 2 stycznia 2011, 15:10:32 - *.internetia.net.pl
Lech kupi Ntibazonkize z Craxy zobaczycie : )

sponsor - 2 stycznia 2011, 15:10:33 - *.dynamic.chello.pl
przeciez nie bedzie w takim biednym klubie bez tradycji grał dobrze zrobił kto by chciał w poznaniu grac....

hawk - 2 stycznia 2011, 15:17:07 - *.dynamic.chello.pl
Ja bym zrobił to samo co on, ale raczej bym wybrał opcję transferu nie w trakcie sezonie a przed, wtedy wydaje mi się łatwiej wejść do zespołu, powodzenia i reprezentuj nasz kraj jak najlepiej potrafisz

kibic lech - 2 stycznia 2011, 15:29:44 - *.116.228.60
to byla jego decyja, ludzie zrozumcie go i starajcie sie to zrozumiec... niejego wina , ze lech latem przedluzyl z nim kontrakt i wpisal mu sume odstepnego ...pomogl nm bardzo... napewno nam kibicom jest zal, trudno troche to zrozumiec...
,,d'' ma racje... postarac sie kupic pawlowskiego, malkowskiego, cchcialbym bardzo kupisza... i bedzie gitara...stawiac na mlodziez smialo, a nie jakis patalachow za granicy sciagac....

opolanin - 2 stycznia 2011, 15:46:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie wiem kto pisze takie bzdury ze kibice koeln sa lepsi od naszych kibiców bo jest ich troche wiecej.Peszko nie bedzie mial tego wsparcia od strony kibiców w koloni. nasi chłopcy sa najlepsi

debile - 2 stycznia 2011, 15:57:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nikt nie powiedział, ze LEch tez walczy o utrzymanie i ma mniej punktów dostrey spadkowej niz koeln.

Wiślak - 2 stycznia 2011, 15:57:52 - *.255.216.225
Gdyby w Polsce płacili jak na zachodzie, to Peszki i Brożki grali by dalej w rodzimej lidze

alex - 2 stycznia 2011, 16:10:27 - *.net.upcbroadband.cz
A ja z innej beczki - tu zgodze sie z Wislakiem.
Dopoki w polskiej pilce nie bedzie prawdziwych pieniedzy - dopoty bedzie to II jak nie III liga europejska. Podniecacie sie, ze Arboleda dostal najwiekszy kontrakt w lidze....
Sorry, ale na zacchodzie takie zarobki to normalna rzecz.Zawsze jak ktos sie u nas wybije, przyjdzie ktos, kto wylozy kase na stol i . nie ma mocnych.
Bo pilka to - sorry, czy sie komus podoba, czy nie - zawod, jak kazdy innny.

luksTS - 2 stycznia 2011, 16:19:57 - *.ssp.dialog.net.pl
alex wyluzuj wynagrodzeniem piłkarzy wyprzedzilismy juz nie jeden kraj starego bloku.
Co niekoniecznie idzie z wyszkoleniem tych pseudozawadowców. Dobry Menager to połowa pieniedzy piłkarza a chyba nie tedy droga.
Odpowiedz jest prosta ilu Polaków gra w lidzącym się zagranicznym klubie albo lidze Premiership Primera Divion SerieA ? ilu w polu bramkarzy nie liczyć.

dety - 2 stycznia 2011, 16:35:14 - *.e-wro.net.pl
Przywiązanie do herbu ?
Ależ Peszko je ma -
KOZIOŁKI POZNAŃSKIE ,TERAZ MA INNE W FC KOLN.

do d - 2 stycznia 2011, 16:36:26 - *.ssp.dialog.net.pl
1.5 mln Euro i Szymka mozecie brac

GÓROL - 2 stycznia 2011, 17:00:18 - *.adsl.inetia.pl
Peszko już tu nie mieszko ;(

ssssssssss - 2 stycznia 2011, 17:00:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
na miejscu prezesa lech wykladal bym kase na Pawlowskiego nie gorszy od peszki a moze nawet lepszy technicznie troche dziwne graja w pucharach jest szansa awansu a pozbywaja sie kluczowego gracza polskie kluby sa poprostu za biedne aby moc rywalizowac.

ssssssssss - 2 stycznia 2011, 17:04:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
na miejscu prezesa lech wykladal bym kase na Pawlowskiego nie gorszy od peszki a moze nawet lepszy technicznie troche dziwne graja w pucharach jest szansa awansu a pozbywaja sie kluczowego gracza polskie kluby sa poprostu za biedne aby moc rywalizowac.

ex - 2 stycznia 2011, 17:10:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Śmieszni jesteście z tą swoją Ligą Europejską.
W piłkarskich krajach takich jak Niemcy, Hiszpania, Anglia, Włochy te rozgrywki nikogo nie obchodzą.
A kluby ratują frekwencję tańszymi biletami i darmówkami dla młodzieży.

Brutus - 2 stycznia 2011, 17:14:13 - *.adsl.inetia.pl
Było dać mu podwyżkę. Najlepsze kluby polskie muszą móc płacić tyle co najsłabsze w bundeslidze. Lech ma warunki, żeby tyle płacić najlepszym w kadrze.Zastąpić Peszkę? W ciągu 20lat skrzydłowych, którzy byli zawsze aktywni, w każdym meczu robili po kilka bramkowych akcji było w Polsce dwóch: Peszko i Kosowski. Już Błaszczykowski jest znacznie słabszy i potrafi w przeciwieństwie do tej dwójki być kompletnie nie widocznym przez cały mecz. Jak zagrał dobrze z Czechami, to kilka dni później ze Słowacją nie potrafił jednego rożnego wywalczyć i unikał gry. To tej dwójki można jeszcze Grosickiego porównać, ale on musi jeszcze swoje udowodnić. Tak jak Kosowski nie był w pełni wykorzystany, bo Janas musiał być główną gwiazdą i go na ławce trzymał, mimo że to Kosa do spółki z Frankiem wygrali mu eliminacje, tak teraz Peszko może długo dla Polaków nie zagrać, bo Smuda nagle oślepł.

zowek - 2 stycznia 2011, 17:19:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale szkoda ! dlaczego go nie zostawili!liczylem na Lecha ze to jest inny klub nic wszystkie kluby z ekstraklasy ale sie przeliczylem ! chca kasy a nie Polskich klubów np w PU czy LM!Tylko Peszko ciagnal ta gre zobaczycie Lech po stracie Peszko bedzie gral jak wisła czy ruch ;//// !

zowek - 2 stycznia 2011, 17:21:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zostal Lechowi tylko Kiełb ktory jak zostanie wybije na najlepszego pilakrza ekstraklasy!

Giovanni - 2 stycznia 2011, 17:21:19 - *.play-internet.pl
To już Lech dalej w LE nie pociągnie
Tylko Legia

Synek - 2 stycznia 2011, 17:49:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sławuś.... ty chyba na głowe upadłeś troche mniejsze zarobki w Lechu ale chociaż jesteś gwiazdą masz 1/16 Ligi Europejskiej i szanse awansu dalej a nie będziesz sie tłuk po jakimś spadkowym klubie w Niemczech ;/;/

vanart - 2 stycznia 2011, 17:58:57 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie co wy gadacie że facet nie ma ambicji,że leci na kasę i...chciał tam przejść to tam przeszedł i tyle jego sprawa!Czy jeżeli w normalnej pracy ktoś z was dostanie awans to mam wypisywać na forach że nie macie ambicji bo wolicie zarobić więcej ? Typowi Polacy ,komuś się powodzi to wszyscy zazdrośni i będą wyzywać i się czepiać byle czego..

Olimpia El - 2 stycznia 2011, 18:13:49 - *.elblag.vectranet.pl
prezes LEcha popelnil skandaliczny blad wpisujac tak mala kwote jako sume odstepnego. a na dodatek skapi kasy na porzadne wzmocnienia, choc zarobil we tym roku kupe kasy. Czy np zakup Grosickiego za 1 mln euro to rzeczywiscie taka duza kasa dla Lecha? Po co ma zgarnac go jakis slaby klub z ligi tureckiej? JAk Cupial zaczal skapic kasy w Wisle to z dobrej druzyny KAsperczaka sprzed kilku lat zrobila sie amatorka przegrywajaca z Azerbejdzanem...

figo1966 - 2 stycznia 2011, 18:30:46 - *.class103.petrotel.pl
ZLUZOWAĆ!! Dajcie spokój Peszce!!Ambitny chłopak, chce zajść jak najdalej!! W LECHU był jednym z najlepszych, widać było ile zostawia dla Lecha serca!! Zarazem futbol to biznes!!
Ktoś jak zna się na piłce to wie, że lepsza końcówka bundesligi, niż czołówka naszej ligi!!!!!!!!!!!!!!!!

koad - 2 stycznia 2011, 18:40:22 - *.dynamic.chello.pl
słyszałem ze lech testuje maćka z klanu

konopek - 2 stycznia 2011, 18:50:17 - *.centertel.pl
moim zdaniem slawek twoja karjera sie dopiero zaczyna atak w prawdzie na wiosne gral bys w lidze angielskiej za lepsze ;;'''

Brutus - 2 stycznia 2011, 18:56:48 - *.adsl.inetia.pl
O ile się nie mylę w jednym(!!!) komentarzu, jakiś fanatyczny kibic(nie przez przypadek wszedł jako pierwszy, napisał, że Peszko poszedł na kasę, używając jakby w rozpczy słowa zdrajca. Po tym jednym(!!!) komentarzu mamy z 20potępiających takie zdanie i na samym końcu vanart lamentuje "Ludzie(!!!), co wy gadacie, że leci na kasę....Typowi Polacy(!!!)...wszyscy(!!!) zazdrośni". Tymczasem ów zazdrośnik był może jeden, (tyle że wpisał się jako pierwszy), choć nim też nie kierowała, żadna zazdrość tylko rozczarowanie, że Peszko nie zagra już dla Lecha. Jeżeli ja uważam, że Peszko zrobił błąd, bo zostając pół roku miał w perspektywie mecze w LE i mógł spokojnie zakładać wyeliminowanie nie tylko słabszej od Lecha Bragi, ale także Liverpoolu, który nie jest silniejszy od Juventusu i MC. W efekcie latem przebierałby w ofertach znacznie lepszych klubów niż Koeln, a do Koeln nawet z kontuzją by go wzięli, bo uważam Peszkę za gracza z najwyższej półki. To ja też jestem typowy Polak, zazdrośnik?? Takie bezmyślne lamenty, z niby yntelygentnym porównaniem decyzji Peszki do decyzji każdego kto zmienia pracę na lepszą i podobne pyskówki strasznie obniżają poziom tego czata.... Byle napisać coś w stylu ja mądry, a reszta to typowi zazdrośnicy.

maslo1920 - 2 stycznia 2011, 19:00:36 - *.dynamic.chello.pl
peszko alkocholiku niemiecka vódka ci zaszkodzi

stahoo - 2 stycznia 2011, 19:04:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda dla Lecha,ale swoim odejsciem Peszko pokazał ze leci tylko na kase a nie na rozwój...czy na prawde Koeln jest lepsze niz Lech? jest na 15 czy 16 miejscu w lidzee niemieckiej broni sie przed spadkiem a Lech gra w 1/16 LE. O czym tu mowa w ogole ,dzieki za to co zrobiles dla Lecha ale dalej to Ci zycze jak najgorzej .pozdro

Brutus - 2 stycznia 2011, 19:09:55 - *.adsl.inetia.pl
No dobra tych "zazdrośników" może ze czterech było, bo już jest następny taki komentarz. Ale 90% uważa, że Peszko, zrobił dobrze, a 9%, że zrobił źle ale dlatego, że zostać do lata bardziej się mu opłacało.

megic 12 - 2 stycznia 2011, 19:14:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nic se nie pogra poszedł na kase jak lewy i co ławe grzeje a lech grał z juve i man city a może cos sie peszko nauczy jak sie gra w bundeslidze ;D

Feranzo - 2 stycznia 2011, 19:23:33 - *.wloclawek.dialup.inetia.pl
Dobrze że odszedł do lepszej ligi. A o jakim nieposzanowaniu wy mówicie? Sławek w każdym meczu zostawiał płuca na boisku. Peszko człowiek o 4 nerkach i 2 wątrobach

matwit - 2 stycznia 2011, 19:39:28 - *.173.7.181.tesatnet.pl
keszko

lechita - 2 stycznia 2011, 20:02:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Związał się kontraktem do 30 czerwca? Czyli co, niech rozegra z 10 meczów i poważna kontuzja, wykluczająca z gry na co najmniej rok? Tego mu życzę i niech zostanie wtedy na lodzie, bez klubu.

aspius - 2 stycznia 2011, 20:22:52 - *.bielsat.com.pl
Zamiast Peszce podziekowac za kazdorazowe 100% zaangazowanie w kazdym meczu, to bzdury wypisujecie. Tak to jest jak pisza małolaty co poiecja o piłce nie maja, jak i na czym praca polega. Ponadtto Peszko nie jest cudza wlasnoscia , A zePan prezes jest nieudolny to trudno, Peszko zagra w Bundeslidze. Dobrze wam zycze ale Bragi nie przejdziecie, limit szczescia wyczerpany.

teknoojo - 2 stycznia 2011, 20:22:54 - *.grzechu.net
jest załosny poszedł za kasa a takiego dopingu nie ma nigdzie na swiecie jak w poznaniu strzelał bramki całował herb lecha był kims w poznaniu a teraz mysli ze go tam potrzebuja jak kazdego polaka za granica polak zawsze bedzie polakiem kazdy idzie mysli ze kariere zrobi strzelił pare bramek ale komu samym z dolnej tabeli naszej ekstraklasy jak to nasi napsatnicy na 10 sytuacji 2 strzelone jak u nas bramke ktos strzeli z poza pola karnego to zaraz w szybkiej piłce bramka kolejki zobaczcie ligi zagraniczne jakie sa bramki, w polskiej reprezantacji niech strzelaja a nie w ekstraklasie załasnej słabej zreszta gramy z byle kim z nasza reprezantacjia nich nie chce grac lepszy

dr_shpon - 2 stycznia 2011, 20:26:19 - *.116.110.190
te komentarze, najlepiej pokazują poziom kibiców Amici. W "Skrzydlatych Świniach" nie bez powodów prezes chce w Grodzisku to samo co jest w Poznaniu. Można was nazwać, kibicami za pieniądze. Sami nie macie szacunku dla swoich barw i herbu! Kibicujecie Amice! Wracając do Peszki. Nie lubię ciebie chłopie, bo ty nienawidzisz mojej Lechii. Zawsze miałeś ciśnienie, jak z nami grałeś. Jednak twoja decyzja pokazuje że masz jaja. Podjąłeś się zadania i postawiłeś wszystko na jedną kartę. Jak utrzymasz Koeln będziesz królem. Jak spadniesz, to następny przystanek Cypr. Ja tobie życzę szczęścia!

Mac - 2 stycznia 2011, 20:28:07 - *.192.80.2
ehh niech kibice Amiki nie płaczą i tak był cienki, mógł Wilka ze sobą zabrać.
Kiełb dwa razy lepszy grajek tylko trzeba dać mu pograć.

DEXTER - 2 stycznia 2011, 20:30:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma co dużo marudzić ja mu życzę powodzenia niech gra i zdobywa jak najwięcej bramek powodzenia i dzięki za wszystko Sławek

manolo - 2 stycznia 2011, 20:36:05 - *.adsl.hansenet.de
Lech sie sprzedal za AGD ,a Peszko za kilka € !!!

Roki - 2 stycznia 2011, 21:06:58 - *.134.208.119
Powodzenia, dzięki za te dwa lata w Lechu.

adam81w - 2 stycznia 2011, 21:49:24 - *.skynet.net.pl
Ja uważam, że źle się stało i zawsze tak uważam, że źle się dzieje gdy polska drużyna czy liga tracą dobrych graczy, w szczególności Polaków. No ale cóż, stało się. Nie on pierwszy i nie ostatni. Na Polaku zyskają Niemcy a nie Polska.
Peszko na grze w polskim zespole na pewno nie stracił. Nie stracił grając tutaj przez dodatkowy rok a mógł już odejść przed rokiem. Nie stracił też zostając na dodatkowy rok Lewandowski.
Sławek dzięki za mecze w polskiej Ekstraklasie.
Ktoś tutaj pisał, że co bym zrobił gdybym tu w kraju zarabiał np. 5 tysi a za granicą ktoś dawałby mi 10. No oczywiście, że bym został bo kasa to nie wszystko. Bo są większe wartości jak ojczyzna, rodzina itd, bo wolę budować Polskę niż wspomagać Niemcy.
Naturalnie także od razu pod tekstem znalazły się komentarze ludzi co Polskę mają za nic i by zabłysnąć muszą tej Polsce nawrzucać jaka to jest słaba i że na pewno zawsze gorsza od Niemiec.Nie wiedzą tego dokładnie bo nie sprawdzali ale pewne gazety prowadzą przecież modę na antypolskość więc ludzie ulegają. Koeln lepsze od Lecha? O Juve przed meczami z Lechem też tak mówiliście. Przestańcie już tak jechać po naszej rodzimej lidze. Trzeba myśleć trochę po gospodarsku. Nie jest zła ta liga. Poza tym to taki łańcuszek lepsze ligi biorą dobrych graczy od nas (Peszko, Lewy) a my bierzemy od tych gorszych od nas (Węgry-Rudniew, Białoruś-Kriwiec). Chyba niestety mało się z tym da zrobić jeśli rządzi tylko kasa.
Myślcie także o tym, że piłka to sport zespołowy. To nie dobro pojedynczego piłkarza jest tu najważniejsze ale drużyny a Lech stracił na odejściu Peszki i tylko taka może być ocena tego transferu.
PS poza tym uważam, że Peszko powinien wrócić do repry Polski.

Pupa - 2 stycznia 2011, 22:48:55 - *.ssp.dialog.net.pl
Buahah, Brożek, Brożek, Peszko, niedługo to Smuda nie będzie miał kogo powoływać na reprezentację ekstraklasy :D

Pupa - 2 stycznia 2011, 22:54:20 - *.ssp.dialog.net.pl
Ale tu widać czarno na białym, że poszedł tylko i wyłącznie na kasę. Klub zaraz spadnie, i ziom będzie grał w drugiej lidze. Z Lechem by grał w Lidze Europejskiej. Co prawda, w następnym sezonie i tak nie grałby w Lechu w Europie, ale lepsze chyba to, niż druga liga, nie ważne jaka. To Koln wcale nie jest lepsze od Lecha, a i tak tam będzie siedział na ławie, zresztą tak samo jak Brożki. Ale... W końcu to tylko ludzie, nie ma chyba głupich co by zostali z sentymentu. Jak widzi, że ma za miesiąc dostawać o dwa zera więcej niż w Polsce, to trzeba też być baranem, żeby nie korzystać... Przecież to ich praca, a jak ma praktycznie nic nie robić, i dostawać kasy tyle na miesiąc, co pospolity polak w 5 lat to tylko żyć nie umierać ;)

kolo - 2 stycznia 2011, 22:59:31 - *.dynamic.chello.pl
powodzenia Sławek

Pupa - 2 stycznia 2011, 23:14:02 - *.ssp.dialog.net.pl
@adam81w: jesteś dziecinny. Jaki sentyment, jaka ojczyzna. O czym ty pitolisz? Nie mieszaj jednych tematów z drugimi. To jest ich praca, Praca jest po to, żeby zarabiać, najlepiej jak najwięcej, a to, że gość wyjeżdża za granicę, to nie znaczy, że ma w dupie ojczyznę, rodzinę, czy inne wartości. Tak samo ze zwykłymi ludźmi. To, że szukają pracy w Irlandii czy gdzie indziej, to znaczy, że mają w dupie Polskę? Nie chcą tu pracować, bo warunki są tragiczne, zarobki wschodnie, ceny zachodnie. Dlatego wszyscy szukają pracy za granicą. Co mi po tym, że zostanę w Polsce, że człowiek po studiach, z magistrem, będzie pracował w supermarkecie? Nawet, gdyby to robił w Niemczech, to i tak żyłoby mu się lepiej.
Nasza liga nie jest zła, powiadasz? To dlaczego nie możemy się dostać od 15 lat do LM, a kluby z takiej Białorusi owszem? cdn.

Adi - 2 stycznia 2011, 23:14:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jednym zdaniem! -> Kasa kasą, ale to poważny krok do tyłu, który pożałuje, że wykonał!

Pupa - 2 stycznia 2011, 23:15:41 - *.ssp.dialog.net.pl
Dlaczego w rankingu Fifa Polska jest na 70 miejscu? Bo polscy zawodnicy są słabi, bo polska liga jest słaba, i dlatego Ci wybijający się Polacy szukają szansy za granicą, bo to jedyny sposób na rozwój. Peszko w Koln na pewno będzie miał łatwiejszą drogę do jakiegoś lepszego klubu, dajmy na to do jakiegoś czołowego zespołu Bundesligi, niż gdyby grał cały czas w Lechu.
Co do tego łańcuszka, to właśnie tak jest, tak zawsze było, tak będzie, no i tak ma właśnie być. Przecież to jest logiczne i naturalne, że nie weźmiemy gwiazdy z Anglii, bo jesteśmy słabsi i nie mamy pieniędzy, tak samo jest i dalej. Tu nie ma co zmieniać, bo tak to ma wyglądać. Powiedz mi, co ma innego rządzić, oprócz kasy? Właśnie kasa wytycza te lepsze i gorsze zespoły. W końcu to nie chodzi o to, że klub hiszpański ma mieć tylko Hiszpanów, a polski tylko Polaków. Bo tak by było, gdyby rządził patriotyzm itp. A wtedy nie byłoby sensu istnienia klubów, bo od tego są reprezentacje. A właśnie rywalizacja klubów polega na dobrej polityce transferowej i sprowadzaniu coraz to lepszych zawodników, rozwijania się. I dopóki nie będzie sponsorów, dopóty nie będzie lepszych zawodników, czego skutkiem jest odchodzenie tych najlepszych, bo nie ma jak go utrzymać.

tusiekx - 2 stycznia 2011, 23:17:43 - *.torun.mm.pl
a mnie martwi przede wszystkim fakt ze z polskiej ligi wyjeżdżają najlepsi polacy przez co jest u nas w pip dużo obcokrajowcow a coraz mnie rodzimych zawodników...

Bumar - 2 stycznia 2011, 23:18:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tej januszki gdzie wasz Idol z Jasła??????? Berlin Meine Bleiba!!!!!!!!! Rodowici Tylko Na Wildzie i Na Prawicy!!!!!!!!!!

Nyrolo - 2 stycznia 2011, 23:23:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
janusze z landu dziękują za wychowanka Galicji Nafty Jedlicze !!! Pozdro Bieszczady Ustrzyki Dolne i Bochum und Bamberg Ma Familia z Posen i Zawsze Rodowita Prawicowa Warta 1912 Roman Dmowski Mój Idol i Naród Wielki!!!!!!!!!!!!!!

13 - 2 stycznia 2011, 23:30:42 - *.lublin.mm.pl
Peszko jest słabym piłkarzem i dużo błędów.

nyrolo - 2 stycznia 2011, 23:33:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tej do 13 januszki bedom dlugo czekac na tego Idola z Jasła!!! Grajek świetny jak na landu bejmy!!!!!! Kolonia i Grosse Niemcy To Nasza Nadzieja!!!!

dambibi - 3 stycznia 2011, 0:52:35 - *.249.119.35
Jesteście tak krótkowzroczni że aż boli. Kontrakt ma do 30 czerwca , więc nawet jak klub spadnie to Puszkin idzie na wolny transfer. Liczę że uda mu się pokazać i latem znajdzie lepszy klub.

Luke - 3 stycznia 2011, 1:51:45 - *.53.157.30
Średnia wieku tutaj piszących to 10 lat? Zrobił krok w tył?! Jaki krok w tył?! To, że z zespołu walczącego o utrzymanie w polskiej lidze (o to teraz Lech walczy czy się to wam podoba czy nie) do Bundesligi? 3 ligi świata?! Wam kompletnie odbiło w tym Poznaniu?! Właśnie był gwiazdą w Polsce i miał jaja wyjechać i sprawdzić się w lepszej lidze i potem nie będzie żałował, że tego nie zrobił tak jak Brożek, który mógł grać w Premier League, ale się przestraszył i została mu Turcja...

Pepsik - 3 stycznia 2011, 9:26:45 - *.aster.pl
Jaki on zdracja ?. Zdrajca to by był, gdyby przeszedł do lokalnego rywala a nie do drużyny z lepszej ligi niż nasza. Nawet kwestia finansowa w tym przypadku jest mniej istotna niż doświadczenie, które może zgromadzić przez pobyt tam.

marekot - 3 stycznia 2011, 10:01:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Milę to sobie z głowy wybijcie - ONLY Śląsk Wrocław!!!!!!!

LECH - 3 stycznia 2011, 17:06:50 - *.219.166.37
Życzę powodzenia i żeby 1.FC Köln spadło to może wyrwiesz się z tej niemieckiej dziczy i trafisz do pasującej do ciebie ligi. Np. Francji albo Hiszpani

tylko barc - 3 stycznia 2011, 17:08:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
tak własnie wyglada polska piłka znajdzie sie dobry gracz i zaraz go sprzedaja

karol18185 - 3 stycznia 2011, 19:15:57 - *.jaslo.apmedia.pl
bardzo dobrze że odchodzi, niech idzie do słabszej ligi a nie do końca życia gnieździ się i marnuje w polskiej "ekstra"klasie.

xxl - 3 stycznia 2011, 19:47:22 - *.unknown.vectranet.pl
"ZLUZOWAĆ!! Dajcie spokój Peszce!!Ambitny chłopak, chce zajść jak najdalej!!"
Kolego spokojnie,nie jego ambicja tu decydowała bo jak można "iść dalej" z Fc Koln? To brak ambicji i zwyczajna chęć zarobienia na spokojne życie.

look7 - 4 stycznia 2011, 16:33:49 - *.stimo.net
Nie oceniajcie go zawczasu chciał zmienić klimat doszedł do wniosku że w Lechu już nic wielkiego nie osiągnie a przy okazji liczy się kasa. W FC Koeln zarobi 4 razy więcej niż w Lechu. Latka lecąa na razie jest w miarę młody i w doskonałej formie. Myśle że jeżeli Smuda na niego postawi może spokojnie wystąpić na Euro 2012 i być podstawowym zawodnikiem albo wartościowym zmiennikiem dla Błaszczykowskiego lub Obraniaka.

luzak - 4 stycznia 2011, 18:07:22 - *.13.14.vie.surfer.at (unknown)
Do tych co tak na niego psiocza (zwlaszcza fanow Lecha) juz chyba zapomnieliscie ile on zrobil dla waszego klubu ?
Pozatym o jakim braku ambicji wy piszecie ?
Chlopak wlasnie sie wyporomowal gra w pucharach LE. Teraz Lechowi zostaly 2 mecze w LE no moze 4 mecze w LE, a potam juz tylko liga podworkowa (ekstraklasa) i zakonczenie ligi w srodku tabeli, wiec za rok nie bedzie zadnych europejskich pucharow. Moze za 2 lata. To lepiej odpuscic 2 (max. 4) mecze w LE, w kotrej chlopak i tak juz sie pokazal i zaczac grac w bundeslidze (gdzie ma poziom LE prawie w kazdym meczu) i walczyc o srodek tabeli w Bundeslidze niz w polskiej ekstraklasie, bo chlopak zrozumial ze w pucharach europejskich i tka juz ni zagra przez najblizsze 2 lata (oprocz tych 2 lub 4 meczy). wiec chlopak mylsi na przyszlosc i ma ambicje bo bedzie gral w bundeslidze w ktorej jest europejski poziom, nawet gdy gra sie w klubie zagrorzonym spadkiem.
Weic dajcie sobie prosze na luz lub wystawcie troche te rozgrzane glowki przez okno na zimny wiatr
Ja jestem kibicem Wisly i tez mnie boli ze Pawel Brozek odchodzi a zastepcy nie widac. Ale nie jezdze ponim ze zdrajca, malo ambitny itd. ! Zreszta jezeli Trabzonspor utrzyma sie na 1 miejscu w tureckiej lidze to automatycznie wchodzi do fazy grupowej LM, a tam wlsnie chcialbym widzeic Brozkow

radzik - 5 stycznia 2011, 8:41:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
przecież już niedługo odejdą najlepsi z Lecha.Ale świat się nie kończy.Inni odchodzą, inni przychodzą.A ja Sławkowi się nie dziwie.Będzie liderem w Kolonii.Sławek jest typem walczaka.

kabanek - 5 stycznia 2011, 11:42:39 - *.ip.netia.com.pl
Brawo Sławek gratuluję "ambicji" , naprawdę spory skok jakościowy z Ligi Europejskiej do zespołu broniącego się przed spadkiem, wiadomo że chce się wypromować ale Koeln i tak spadnie więc pogra pół roku i ciekawe czy się wypromuje, bo jak zapłacili 500 tys euro to nikt na siłę na niego nie będzie stawiał jak nie będzie grał dobrze, ale i tak powodzenia chodź sam tego ruchu nie rozumiem...kapa wszędzie kasa i kasa.... ambicji brak...

Pietia1973 - 5 stycznia 2011, 17:56:53 - *.centertel.pl
A czym niby różni się ten klub z pyrlandii od tego z kolonii?Ze niby pepeszko na tym stracił? nie jestem fanem jego talentu ale dobrze że dzide wbił w tego lecha bo tam już lepiej nie będzie. graj drewniany sławku na chwałe rzeszy!!!

luzak - 5 stycznia 2011, 17:58:04 - *.13.14.vie.surfer.at (unknown)
do kabanek:
Peszko zrobil jak najbardziej skok jakosciowy !
Mial 2 opcje:
1.
Pozostac w Lechu, zagrac w 2 meczach LE i przez kolejne 2 lata grac w ekstraklasie (Lech w tym roku nie wywalczy miejsca dajace mozliwosc gry w pucharach europy, moze dopiero za 2 lata). Czyli
2.
Walczyc o utrzymanie Koeln w bundeslidze, czyli 17 meczy na europejskim poziomie. Jak sie uda to kolejne 34 w nowym sezonie. Jak sie nie uda to wtedy jedyne co zostanie to tylko kasa, ale sportowo to bedzei krok wstecz.
Czyli 2 mecze w LE + 15 w ekstraklasie zamienil na 17 meczy w bundeslidze (europejski poziom).
Jezeli uda sie Koeln utrzymac to na przyszle sezon 34 mecze na europejskim poziomie zamiast 30 w ekstraklasie.
Oczywiscie pewne ryzyko przy tym jest, ale takie wyzwanie sobie wlasnie wybral. Wiec nie pisz glupot ze gostek nie ma ambicji, bo on teraz bedzie co tydzien gral w lidze z europejskim poziomem.

zjawa - 6 stycznia 2011, 11:05:58 - *.dynamic.chello.pl
najlepszy pilkarz w ekstraklasie

wislak - 6 stycznia 2011, 12:26:53 - *.134.208.8
będzie kasa za niego

stopa85 - 6 stycznia 2011, 18:26:44 - *.254.210.79
Witam jestem pewien ze Sławek sobie poradzi w FC KOLN a z drugiej strony to szkoda takiego piłkarza no ale cóż. Pozdrawiam kibiców KKS

Kamirios - 6 stycznia 2011, 20:12:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gra od pierwszej minuty w sparingu z Antalyasporem, strzlil bramke (ale sedzia nie uznal, bo jakis typek byl na spalonym... heh) i obroncy Antaly nie sa go w stanie powstrzymac (juz zalapali na nim 2 zolte kartki). Go Peszko !

KIBIC - 8 stycznia 2011, 18:58:06 - *.dynamic.chello.pl
Przesadzacie że np Kiełb nie może zastąpić Peszki i trzeba na szybko kogoś sprowadzić. A co ten Peszko osiągnął i grał za nim zjawił się w Poznaniu? Kiełb ma lepsze przetarcie bo sprowadzony z Korony a Peszko był z 1ligi i w cale nie lepszy - trzeba postawić i tyle

Simsu - 10 stycznia 2011, 0:01:32 - *.adsl.inetia.pl
Popieram komentarz SOPELA w 100%.I też stracilem dla Peszki sympatie.Zrestą co to za fachowiec ktory pracuje drżącymi po libacji rękoma.Może go w Niemczech naprostuja,oni tam mają swoje sposoby.W Lechu już bym go nie chciał widzieć.Prosty chłopak,kasa,kasa,kasa, nie herb i własne dobre imie...żal pl
Za poł roku dostalbyś więcej jakbyś się postarał i poszanowal swoj klub i kibicow..

Kibicek - 10 stycznia 2011, 14:47:26 - *.220.225.2
jestem kibicem Gornika ale Kurde szkoda bo lech wtopi z Liverpolem ale z tego vo Liverpool pokazuje to jest jeszcze niepewne

Lechiciak - 10 stycznia 2011, 14:48:59 - *.220.225.2
Ale ja sondze ze Sławek wróci do lecha prędzej niż wam się wydaje !!! ale szkoda bo w lidze europejskiej bedzie go brakowalo

Danio - 10 stycznia 2011, 20:18:41 - *.bialystok.vectranet.pl
Peszko jest dość dobrym skrzydłowym, szybki bramkostrzelny. W FC Köln myślę, że sobie poradzi znakomicie. I nawet jeśli zespół spadnie do 2 Bundesligi to Sławek odejdzie do jakiegoś lepszego klubu, bo się pokaże na wiosnę w barwach Kolonii ;)
Pozdro dla Jagiellończyków ;)

koloq - 16 stycznia 2011, 22:48:55 - *.onlinehome-server.com
Powodzenia w RFN.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas