[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


27 lutego 2011, 16:51:35 - koofel
Ekstraklasa: Polonia W. 0-0 Górnik

27 lutego 2011, 15:00 - Warszawa (Stadion Polonii Warszawa)
Polonia Warszawa 0-0 Górnik Zabrze

Polonia: 81. Sebastian Przyrowski - 24. Jakub Tosik, 6. Tomasz Jodłowiec, 21. Maciej Sadlok, 5. Đorđe Čotra - 32. Bruno, 20. Patryk Rachwał, 28. Łukasz Piątek, 90. Artur Sobiech, 7. Janusz Gancarczyk (78, 22. Tomasz Brzyski) - 9. Euzebiusz Smolarek (66, 19. Daniel Gołębiewski).

Górnik: 1. Adam Stachowiak - 24. Michael Bemben (90, 26. Adam Danch), 25. Adam Banaś, 3. Mariusz Jop, 21. Mariusz Magiera - 5. Grzegorz Bonin (80, 10. Daniel Sikorski), 19. Mariusz Przybylski, 16. Adam Marciniak, 6. Aleksander Kwiek, 88. Michal Gašparík (80, 11. Marcin Wodecki) - 22. Tomasz Zahorski.

żółte kartki: Bemben, Kwiek.

sędziował: Dawid Piasecki (Słupsk).
widzów: 3500.

ktos - 27 lutego 2011, 16:51:52 - *.pool.mediaWays.net
Górnik ma sposób na zwycięstwa
Drużyna, która dłużej utrzymuje się przy piłce, zwiększa swoje szanse na wygranie meczu. Piłkarze Górnika Zabrze pracują obecnie nad tym, by wiosną znacząco podnieść procent posiadania piłki. To pozwoli im zdominować kolejnych rywali i zając wysoką pozycję w tabeli.

benfa - 27 lutego 2011, 16:52:13 - *.216.76.10
za szybko zaczeli gwiazdorzyć, a do gwiazd im jeszcze daleko

koloc - 27 lutego 2011, 16:52:14 - *.stk.vectranet.pl
cenny punkt górnika

Kolejowy - 27 lutego 2011, 16:52:23 - *.grybow.net.pl
przed gwizdkiem;P

elo - 27 lutego 2011, 16:52:25 - *.toya.net.pl
A u mnie mecz się jeszcz enie skonczył. co jest?

ss - 27 lutego 2011, 16:52:27 - *.domtel.ptc.pl
3500 kibicow omg.

asd - 27 lutego 2011, 16:52:39 - *.ittmedia.pl
padaka... beznadziejny mecz

dm - 27 lutego 2011, 16:52:42 - *.gbn.pl
dziadostwo

1948 - 27 lutego 2011, 16:52:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
16:51:35? mecz wtedy jeszcze trwal :D

abc - 27 lutego 2011, 16:52:56 - *.nsystem.pl
ale padaka...

tezak - 27 lutego 2011, 16:53:05 - *.olsztyn.vectranet.pl
slaby masz telewizor z przekazem

zks - 27 lutego 2011, 16:53:10 - *.155.c83.petrotel.pl
Coz za mecz! coz za frekwencja! Groclin pamieta.

aztecs - 27 lutego 2011, 16:53:13 - *.play-internet.pl
tego nie dało się oglądać!

maruda - 27 lutego 2011, 16:53:22 - *.sileman.net.pl
Polonia na mistrza, z taką grą środek tabeli sie należy.

Edek - 27 lutego 2011, 16:53:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posze, co za nuda, syf i beznadzieja ten mecz

KOsa - 27 lutego 2011, 16:53:24 - *.215.198.5-internet.zabrze.debacom.pl
Bardzo slaby mecz Gornika, slaby mecz Poloni .Gornik slabo gra na wyjazdach, mam nadzieje ze w nastepnym meczu bedzie duzo lepiej :P

Kamil_Poto - 27 lutego 2011, 16:53:36 - *.50.134.242
Polonia zaczyna od strat punktowych...
Mimo tego to będzie czołówka Ekstraklasy.

hunek - 27 lutego 2011, 16:53:39 - *.ipt.aol.com
dno i metr mułu

Oqt - 27 lutego 2011, 16:53:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bez Mierzeja ani rusz...

remle - 27 lutego 2011, 16:54:01 - *.telpol.net.pl
ktoś skończ z propagandą! Górnik nie ma czym zdominować ligi. Sukcesem będzie jak się szybko utrzymają

Aloiz - 27 lutego 2011, 16:54:26 - *.adsl.inetia.pl
Mecz podobny do tego w Chorzowie...
Coś czuję, że deRby będą nudne jak flaki z olejem...
A ta cała polonia do dno! Za tyle kasy drużyna nie powinna tak grać...

oko - 27 lutego 2011, 16:54:36 - *.dynamic.chello.pl
W TV czasami jest kilkanaście sekund opóźnienia.

pyjo ksg - 27 lutego 2011, 16:54:40 - *.rudaslaska.vectranet.pl
no i świetnie,zawsze punkt na wyjeździe cieszy, zwłaszcza po paru wysokich wtopach

clochu - 27 lutego 2011, 16:54:48 - *.dynamic.chello.pl
No i połowa sztabu i zawodników do wymiany...

olek - 27 lutego 2011, 16:55:12 - *.adsl.inetia.pl
Sporo na stadionie Polonistow widać ze mobilizuja sie w domu przed meczem z Legią

Zuo - 27 lutego 2011, 16:55:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tego badziewia nie dało się normalnie oglądać

mkjsb - 27 lutego 2011, 16:56:01 - *.pai.net.pl
dobry wynik tylko Jaga

Korona - 27 lutego 2011, 16:56:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SŁABIUCHNO POLONIA....... choć Górnik jeszcze gorzej!

kibic - 27 lutego 2011, 16:57:13 - *.pools.arcor-ip.net
mecz nudny,dobry i ten 1 pkt Gornika,Nawalka Jez przyszedl by grac i nie tlumacz sie zgraniem bo przez jakies 60% spotkania Gornik mial problem wyjsc za swoja polowe,to byl dzisiaj anty futbol Panie Nawalka i ogromne szczescie ze jest ten pkt.Tylko Gornik

unql - 27 lutego 2011, 16:57:30 - *.adsl.inetia.pl
nuuuda .....

leciu - 27 lutego 2011, 16:58:01 - *.dynamic.chello.pl
gdyby lech umiał grac tak w defensywie jak Gornik to bylby w 1/8 LE

ktos - 27 lutego 2011, 16:58:02 - *.pool.mediaWays.net
tu masz http://www.gornik.zabrze.pl/page.php?id=17561&a=mo
re czytaj

a@a.pl - 27 lutego 2011, 16:59:30 - *.jmdi.pl
Czy obecna frekwencja Groclinu przewyższa tą z Grodziska? Chyba jest podobna. Czyli niezależnie gdzie Groclin gra, ma tyle samo kibiców. Po co pchali się do Warszawy? Taniej im byłoby w mniejszym mieście - tańsze utrzymanie.

@@@ - 27 lutego 2011, 17:01:39 - *.138.241.140
Z praktycznie samymi Polakami w składzie Polonia raczej nic nie ugra. Chłopaki wyjdą z kasyna czy jakiejś imprezy prosto na mecz, i sobie nie poradzą.

kapsel - 27 lutego 2011, 17:02:29 - *.internetia.net.pl
Śląsk Wrocław pozyskał Ilijan Micanski!!!!

starykibic - 27 lutego 2011, 17:02:40 - *.icpnet.pl
3500 widzów? Widać, powiekszona pojemność stadionu pomogła. Po co takie kluby bez kibiców są w Ekstraklasie? W Grodzisku Wlkp., skąd się obecna Polonia przecież wywodzi, mieli lepszą frekwencję.

LOKacz - 27 lutego 2011, 17:03:14 - *.238.64.17.ip.abpl.pl
mecz wręcz paskudny,cenny remis dla górnika.

bolek1975 - 27 lutego 2011, 17:04:03 - *.play-internet.pl
Dramat.pl wyszedłem w przerwie bo tej kopaniny nie dało się oglądać, i nie żałuje bo zimno strasznie i nic nie straciłem. Obie drużyny grały padake.

ss - 27 lutego 2011, 17:05:59 - *.eu-west-1.compute.amazonaws.com
tragedia. Polonia cały mecz sadziła balony w pole karne, a Górnik cały mecz te balony wybijał. TRAGEDIA.

wisełka - 27 lutego 2011, 17:06:23 - *.opera-mini.net (*.254.136.102)
Drodzy kibice Polonii. Prosze Was o jedno. Nie komentujcie występów innych drużyn m.in.Wisły,zanim nie zobaczycie swojej drużynki,bo póżnie okazuje sie,że wychodzicie na durni. Nawet nie ma sensu porownywać gry Wisły z Arką do tego meczu. I nie piszcie,że na mistrza idziecie,bo najpierw trzeba mieć ku temu podstawy. Pozdro

maks - 27 lutego 2011, 17:06:31 - *.ip.jarsat.pl
Bravo Wojciechowska,Bravo!!!!

żabolek - 27 lutego 2011, 17:07:12 - *.215.192.6-internet.zabrze.debacom.pl
zawSZe to punkt na wyjeździe hehe

jerry - 27 lutego 2011, 17:07:47 - *.76.radiotel.com.pl
Poza Cracovią i Wisłą w tej kolejce nikt tak na prawdę nie gra, wszyscy tak zwana "padaka" 0:0 , 1:1, ehhh

bolo - 27 lutego 2011, 17:09:31 - *.187.244.27.ip.abpl.pl
wszyscy grają pod Jagę ale nam nie potrzeba takich prezentów, nie potrzeba pana J.W. i jego kasy, nie potrzeba Cupiała , nie potrzeba ITI my mamy swoich kibiców, mieszkańców naszego Podlasia i wspaniałego trenera który nie płacze po słabych sędziach czy kontuzjach zawodników..On wykonuje swoją robotę jak zawodowiec i wpoił to zawodnikom - dlatego to nie słabosc pozostałych drużyn ale SIŁA JAGI I JEJ KOLEKTYW - osiągnie na koniec sezonu sukces..Pozdro normalni..

aaa - 27 lutego 2011, 17:09:57 - *.realitypump.pl
Wczoraj w Bytomiu 2500 widzów, dziś w Warszawie 3500. Po co im nowe stadiony?

jacuzi1916 - 27 lutego 2011, 17:10:58 - *.181.131.154
Ale frekwencja to chyba przed budowę nowego stadionu tak się zmobilizowalinie wspomnę o grze.

XardasKSP - 27 lutego 2011, 17:12:57 - *.79-160-182.customer.lyse.net
Tylko wisla ma zawsze szczescie na koniec jak gra mecz na 0-0..... Polonii tego szczescia brakuje a dzis do tego brak Mierzeja byl zbyt widoczny.
Kaczmarka taktyka zawsze miala ten minus iz remisy ze slabszymi u siebie 0-0 zbyt czesto sie zdarzaja. Za to na wyjazdach powinno byc lepiej i 1-0 lub 2-0 jesli gol dla Polonii padnie wczesniej. Nikt sie nie bedzie bronil tak jak Gornik dzis grajac u siebie, a teoretycznie silne zespoly jesli beda atakowac nadzieja sie na kontry.

Sopot - 27 lutego 2011, 17:13:35 - *.dynamic.chello.pl
dobrze że zwiekszyli pojemność stadionu bo wszyscy by nie weszli :D

grześ jeż - 27 lutego 2011, 17:15:22 - *.218.227.156
Mecz słaby,może piłkarze nie mieli siły...
Kilka swoich uwag do ustawienia Górnika i do zimy.Wiadomo było,że mamy najgorszą obronę po Cracovii w lidze,a my co robimy w zimie? śpimy!
Ta sama obrona wychodzi wzmocniona jeszcze przez dwóch zawodników czyli Marciniaka i Przybylskiego co mało mają do zaproponowania z przodu i po zagraniu piłki stoją i czekaja na "ataki wroga" zamiast sie podłączyć! Gramy 6-cioma obrońcami,więc nie gramy o zwycietswo!!!Praktycznie w ataku został Zahor...i czasem krecił sie tam Gasparik.Gdybym to widział z boiska jako trener tę kopanine to pierwsze co robia w przerwie wchodzi Jeż i Gierczak,za Przybylskiego i Marciniaka,od tyłu za Jeżem zostawiam Kwieka i w 60 min za Bonina wchodzi Sikorski i zamienia sie jak to dziś było z Zahorem pozycją.To jest gra Nawałka o ZWYCIĘSTWO!Moze bym przegrał,ale wykonałbym ruch,który miał zmienic oblicze tego daremnego szpilu.Górnik przy Nawałce nie rozwinie skrzydeł.Takie moje zdanie...Pozdro

ajven - 27 lutego 2011, 17:15:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
KAPSEL! skąd masz takie info..?

kibicc - 27 lutego 2011, 17:15:36 - *.static.sitel.net.pl
Cenny punkt dla Górnika ;]

lekoman - 27 lutego 2011, 17:17:16 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Pierwsza połowa średnia. Druga fatalna i nie dlatego, że Górnik jest kiepski, ale dlatego, że Nawałka ma idiotyczną taktykę na wyjazdy, czyli wszyscy grają w defensywie. Dopiero ostatnie 10 minut bardzo fajne w wykonaniu Górnika. Za późno zmiany. Polonia zasługiwała na więcej, ale mnie remis cieszy tym bardziej, że obstawiałem porażkę. Poza tym punkt w porównaniu do poprzedniej rundy jest odrobiny 0:2 teraz 0:0 oby tak dalej z wynikami i grać o zwycięstwo z Zagłębiem. pozdROWienia ROW&KSG&(L)&ACB

do grześ j - 27 lutego 2011, 17:18:29 - *.static.sitel.net.pl
Polonia W. była faworytem i by Górnika zmiotła, Jeż był na 1 treningu myślisz ze by sam coś zdziałał ?
Górnik pojechał tam po punkt i go przywiózł !

19PG45 - 27 lutego 2011, 17:18:56 - *.95.94.17.gl.digi.pl
Oglądałem drugą połowę. Górnik nie pokazał w tej połowie zupełnie nic (no, może pod koniec Sikorski trochę poszarżował), Polonia grała, ale nic z tego nie było. W drugiej połowie Polonia miała z 70% posiadania piłki.

żabolek - 27 lutego 2011, 17:20:23 - *.215.192.6-internet.zabrze.debacom.pl
@grześ jeż - zgadzam się z Tobą w 100 %

fan ksg - 27 lutego 2011, 17:23:02 - *.stk.vectranet.pl
Górnik urwał 1 pkt drużynie, która walczy o puchary. Cieszmy się z punktu ;) GÓRNIK NA DOBRE I NA ZŁE !!!

ajven - 27 lutego 2011, 17:24:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Właśnie trwa mordęga Lecha z Widzewem. Czarno ich widzę i jego przyszłość w Poznaniu..!

masakra - 27 lutego 2011, 17:29:32 - *.c34.178.msk.pl
poza Wisła to kolejka remisow , az niechciało sie tego ogladac to ma byc ta Ekstraklasa smiech

XardasKSP - 27 lutego 2011, 17:34:42 - *.79-160-182.customer.lyse.net
Szkoda ze grześ jeż nie jest trenerem Gornika, przynajmniej by Polonia miala miejsce na kontre i bysmy wygrali a tak 2 punkty stracone bezpowrotnie.
Ale juz z Lechem w srode bedzie lepiej a derby przy odrobinie szczescia i kontrze jakiejs dobrej wygramy w najgorszym razie 0-0 bedzie.

moanis - 27 lutego 2011, 17:39:17 - *.adsl.inetia.pl
Strasznie nudny mecz. Plus dla Polonii, bo znowu grała bezbłędnie w obronie. Minus dla ofensywy Polonii, widać brak Mierzeja, ale z drugiej strony jak można atakować skoro Górnik wypuścił 10 obroniców i bramkarza. Sprawiedliwym wynikiem byłby 1-0, a tak Górnik może się cieszyć.

grześ jeż - 27 lutego 2011, 17:48:53 - *.218.227.156
Górnik nie spróbował nawet wygrać tego meczu,a Polonia z takim składem i formą Ebiego była przy normalnym polocie akcji do ogrania.Niestety wszystkie akcje graliśmy do tyłu,bo z przodu przy jednym Zahorze stało 3 obrońców.Nawałka jest dobrym trenerem dla Poloni Bytom,Piasta Gliwice,GKS Bełchatów czy Zagłebie Lubin,bo tam oczekiwań nie ma i każdy punkt jest na wage złota,ale w klubach gdzie kibice zasmakowali sukcesów,taka postawa drużyny,która czeka dosłownie za podwójną gardą w dzisiejszym marketingu jest poprostu nie do przyjęcia.Chcemy zapraszać kibiców po to by zobaczyli gre czy po to by oglądali takie cos jak dziś?

KubaKSG - 27 lutego 2011, 17:49:13 - *.sycomp.pl
Punkt cieszy ale gra juz nie.panie Adamie dlaczego tak dłgo czekasz na zmiany.jeszcze jedno, linia pomocy bodaj pięciu chłopa a nie wyprowadzili ani jednej akcji.Może Jeż to poukłada.Szkoda ze dzisiejsi gracze Gornika nie pamiętają co robił w pomocy komentujacy dzisiejszy mecz Andrzej Iwan.

k - 27 lutego 2011, 17:54:19 - *.111.146.2.static.crowley.pl
haters gonna hate
Górnik nie oddał celnego strzału, a po przerwie wyszedł ze swojej połowy jakieś 3 razy. Polska piłka to trudna miłość.

Koras - 27 lutego 2011, 17:55:03 - *.aleksandrowkujawski.vectranet.pl
Nie wiem co jest lepsze gra w tak beznadziejnym stylu i zajmowanie w miare wysokiego miejsca w tabeli czy gra do przodu ,wesola pilka,gra na tak jak to mowil wieli trenerio:D i miejsca 10-13 w tabeli.
Wspolczuje kibicom Gornika takiej duzyny .Mecze z udzialem tej druzyny po prostu sa tragiczne pod wzgledem wizualnym dla takiego normlanego kibica ktory oczekuje gry w pilke a nie czegos takiego.
Z drugiej strony Gornik Zabrze to nie Real Madryt i w Zabrzu nie wyrzucaja trenera za styl druzyny.Wyniki i pozycja w tabeli go bronia ale czy w tym wszystkim czym jest pilka nozna chodzi o to zeby prezentowac taki styl? No wlasnie...

pyjo ksg - 27 lutego 2011, 17:58:42 - *.rudaslaska.vectranet.pl
patrząc z perspektywy dawnej chwały,to pewnie że każdy by chciał zeby Górnik wygrywał takie mecze, ale patrząc z perspektywy beniaminka który wszedł psim swendem do ekstraklasy i którego przed sezonem każdy "fachura" od piłki stawiał jako pierwszego do spadku to dzisiejszy wynik i pozycja w tabeli powinna cieszyć kibiców,są tacy którzy zawsze będą marudzić... Ja jestem zadowolony z wyniku.

zdziwiony - 27 lutego 2011, 18:01:58 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Bez przesady ludzie. Trener tak ustawia ten zespół na wyjazdy. U siebie gra jest dużo ładniejsza dla oka a konsekwencją tego są gole i zwycięstwa. Siłę Górnika pokaże kolejny mecz z Zagłębiem u siebie bo dopiero tam Górnik zagra tak jak powinien grać. Zobaczymy, ja wierzę w zwycięstwo. pozdROWienia ROW&KSG&(L)&ACB

bercik61 - 27 lutego 2011, 18:30:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jez nie mogl grac bo mieli opracowana taktyke ktora polegala na wybijaniu pilki na oslep .Moze koncowka meczu przekonala trenera do Sikorskiego ktory walczy bo Zahor kolejny raz byl na boisku bo napewno niemozna powiedziec ze gral .Sikorski w ciagu kilku minut zrobil wiecej a wystepu Bonina nie warto komentowac.

kot - 27 lutego 2011, 18:35:31 - *.cg.shawcable.net
Polonia Bytom + Polonia Warszawa = 6000 kibicow. Niezle jak na ekstraklase, hahaha

kibic - 27 lutego 2011, 18:47:56 - *.play-internet.pl
do kot na Wisle Lechu Czy Legi 6tys wchodzi na 1 trybune ;d

Lincoln - 27 lutego 2011, 18:56:29 - *.uni.lodz.pl (*.16.1.181)
Co z tą polską Chelsea?

aaaa - 27 lutego 2011, 18:57:03 - *.99.43.107
Niech JW jeszcze więcej płaci siana tym pseudokopaczom.hahaha

CY_nick - 27 lutego 2011, 19:07:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taktyka Górnika - klękajcie narody, toż to nawet nie było bij a leć, bo z tym biegiem to tak średniawo. Taki pomysł na mecz to i ja bez większego problemu obmyślę, za dużo mniejsze pieniądze niźli trenejro N.

m2507 - 27 lutego 2011, 19:11:15 - *.centertel.pl
Gwiazdy Polonii moim zdaniem za mało zarabiają dlatego tak grają!Prezesie Wojciechowski jak można być takim naiwnym,żeby płacic takim śmiesznym grajką takie pieniadze,poszukiwania trenera pewnie już trwaką!

s - 27 lutego 2011, 19:30:06 - *.adsl.inetia.pl
JWGroclin ma takiego super trenera a tu taka padaka

Rudziol - 27 lutego 2011, 19:32:44 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Polonia słabo,Górnik tragedia.Choć punkt cieszy ale za tako pseudogra należy sie wstydzić.Myśla ,że w Zabrzu nie bydzie ani stadionu,ani klasowej drużyny,ani solidnego sponsora(to co teraz robi Allianz,to kpina z klubu,miasta i nos kibicow).Obych sie myloł ale mimo,że szanuja obecnego prezesa,to tam pełno godki i ściemy,a tak naprowdy nic sie nie dzieje.Oby u siebie grali jak na jesień.Dobry to boł yno Gasparik i po zmianie Sikorski...

KSP 1911 - 27 lutego 2011, 19:35:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posłuchajcie mnie gnojki, jak się wam Polonia nie podoba, to po co ją oglądacie. Zachwycajcie się lepiej swoimi gwiazdorami, albo najlepiej sami zapiszcie się do sekcji i pokażcie jak się powinno grać.

eh - 27 lutego 2011, 19:37:27 - *.play-internet.pl
na inne druzyny z wielka checia obgadujecie zle im zyczycie,popatrzcie jak wasze druzyny graja

DENIS - 27 lutego 2011, 19:54:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oj nie najlepszy początek Bossa

pix - 27 lutego 2011, 19:55:33 - *.wroclaw.vectranet.pl
Do KSP 1911 Polonia to nam się podobała. Groclin jakby mniej. Ale to chyba nie tylko nasz problem, bo ilość widzów na trybunach wręcz powala.

king - 27 lutego 2011, 20:06:15 - *.stk.vectranet.pl
Jak nie mozna wygrac meczu to trzeba zremisowac. Mowicie se slaby styl a jaki ma byc w tej bardzo slabej lidze.Legia odstawila radosna tworczosc,strzeliła 3 bramki na wyjezdzie i co przywiozła z Krakowa,jeden,jeden punkt.I co mecz był lepszy ,ze padlo 6 bramek.Tylko styl podworkowy dominował w tych 2 meczach,zarowno w Warszawie jak i Krakowie.Zycze lepszych czasow w naszej piłce.

??? - 27 lutego 2011, 20:27:08 - *.adsl.inetia.pl
Czemu nie grał Riekisz?

Koras - 27 lutego 2011, 20:57:09 - *.aleksandrowkujawski.vectranet.pl
Do King:
Wole ogladac styl pdworkowy gdzie pada 6 bramek niz styl podworkowy gdzie nie pada ani jedna bramka.Proste...

torca - 27 lutego 2011, 21:03:42 - *.elgrom.laz.digi.pl
Do Koras: no pewnie każdy woli jak pada wiele bramek... ale każdy ma swój styl, my gramy na wyjazdach defensywnie a u siebie zobaczycie na co nas stać ;) każdy powinien się nas bać ;)

Rudy - 27 lutego 2011, 21:09:21 - *.180.209.119.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Mecz fatalny, zgadza się. Jedno na co zwrócę uwagę: Polonia trzech ostatnich trenerów (łącznie z obecnym) miała takich, że najpierw stawiali na defensywę a potem dopiero zastanawiali się co z przodu. Więc mamy co chcemy - rzadko tracimy bramki, ale z przodu jak zabraknie Mierzejewskiego, to dzieje się niewiele.
Dzisiaj wielki szacunek dla Torcidy, przyjechało ich kilkuset i doping przez 90 minut.....Pomogli swoim zawodnikom.

CY_nick - 27 lutego 2011, 21:10:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@torca: wybacz ale dzis ten styl to bezcelowa wykopywanka na oślep; stykło na cieniuchną Polonię ale momentami to strach i żal było to oglądać; jedyne pocieszenie, że inni tak samo beznadziejni

vuko - 27 lutego 2011, 21:41:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poloni brakuje rozgrywającego typu Iwański, Jirsak, Garguła. Rachwał i Piątek są za słabi na tą drużynę. Po co im Smolarek jak nie ma komu zagrać dobrej piłki do niego. Drużynę buduję się od tyłu. W Widzewie dziś Smolarek kilka by ustrzelił było tyle wrzutek tylko nogę przyłożyć

SebaTRSL - 27 lutego 2011, 21:53:42 - *.rudaslaska.vectranet.pl
jako kibic Górnika powiem tylko tyle o naszej grze :
obraz nędzy i rozpaczy

Koras - 27 lutego 2011, 22:40:07 - *.aleksandrowkujawski.vectranet.pl
Do torca:
Zgadzam sie kazdy ma swoj styl ale Gornik na wyjazdach nie ma stylu tego nie mozna nazwac stylem ,taktyka czy gra.U siebie gracie jeszcze jako tako idzie to oglac nie jest to porywajaca gra ale punkty jakos ciulacie ale na wyjazdach to jest strach sie bac gry Gornika.Wspolczuje tym co jada pol Polski zeby zobaczyc jak ich druzyna pare razy przekracza srodek boiska przez 90 min...

TRSL Kaufh - 27 lutego 2011, 22:56:32 - *.rudaslaska.vectranet.pl
mocie recht
ino GORNIK, ja

hhh - 27 lutego 2011, 23:43:44 - *.adsl.inetia.pl
to teraz baciki od lecha i legi i mamy zmianę treneiro

absurd - 28 lutego 2011, 6:15:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powinni zamknac stadion za taka liczbe widzow, to ma byc stolica?? dodatkowo powinni wysiedlić mieszkańców z miasta.

ZabaGieKSa - 28 lutego 2011, 7:01:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
punkt cieszy,tymbardziej na goracym terenie.pozdro z Katowic.

king - 28 lutego 2011, 8:22:59 - *.stk.vectranet.pl
Jak wolicie styl podworkowy to proponuje udac sie na podworko.Mnie styl podworkowy nie odpowiada ani z bramkami ani bez. Styl podworkowy niech jest tam gdzie jego miejsce a nie w lidze przyszłorocznych gospodarzy mistrzostw Europy.

Jędrek - 28 lutego 2011, 9:06:47 - *.dynamic.chello.pl
Mecz słaby; frekwencja odzwierciedla ilościowy stosunek warszawiaków do warszawian, czyli rdzennych mieszkańców Stolicy od ludności napływowej. I to byłoby na tyle.

Damian - 28 lutego 2011, 9:44:19 - *.73.48.72
Gdzie ta holenderska szkola??? Beznadziejnie polonia grala, zaczal sie kabaret Wojciechowskiego. Transfery Citki tez daja duzo do zyczenia.
Robmy zaklady co dalej bedzie????

XardasKSP - 28 lutego 2011, 10:06:59 - *.79-160-182.customer.lyse.net
Dalej dojdzie Mierzejewski w srode a Lech bedzie musial atakowac bo przeciez przy remisie odpadaja. Wiec Polonia bedzie spokojnie ich kontrowac az cos wpadnie, wygramy i JW sie uspokoi wiadomoscia o tym ze tylko 1/2 PP oraz Final i mamy gre w pucharach.
A z legia derby nie beda zle bo legia rownie latwo jak obrony Cracovii naszej nieprzejdzie a jesli rusza do ataku to Polonia napewno znajdzie luki w ich obronie i je wykorzysta.

grześ jeż - 28 lutego 2011, 11:22:46 - *.218.227.156
Tak kolego XardasKSP twoja Polonia w szpilu z Lechem strzału nie oddała na bramke,wiec o czym ty piszesz.Bramke strzelił Arboleda...czysty przypadek.Dlatego uważam,że sztab Górnika przestraszył sie i raczej wnioski na Polonie wyciągnoł z prasy niz sam oglądał gre o czym świadczy skomasowana obrona.

obrzydliwy - 28 lutego 2011, 11:51:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Koras -
Czym się różnił mecz Polonii z Górnikiem od takich spotkań jak :
Polonia B - Bełchatów, Ruch - Lechia ?
Czym się różniła postawa Górnika od takich drużyn jak kolejno :
Arka, Polonia B, Ruch, Korona, GKS B ?
Wszyscy są zgodni - murawa nie nadawała się do gry - jakie nakreślisz założenia swoim zawodnikom jak nie chcesz przegrac ?
Zresztą Polonia postawiła taki sam autobus we własnym polu karnym grając w Poznaniu PP, a boisko musi byc rozkopane na rewanż, żeby zastosowac taką samą taktykę jak wczoraj Górnik.

ja - 28 lutego 2011, 13:01:34 - *.adsl.inetia.pl
ZA tydzień to smolarek i dwóch kolegów w klubie Kokosa a holendrzy na lotnisku w Amsterdamie

LEON - 28 lutego 2011, 13:05:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i dalej nic sie nie zmienia, 6 obroncow, antyfutbol, zmiany jak zwykle nawalka ma w zwyczaju w 78 minucie wchodz sikorski ktory cos szarpie za drewnianego zachora, tragedia, obraz nedzy i rozpaczy, nawalka gdzie jest jez? za pozno przyszedl? czlowieku klasowy zawodnik soebie poradzi, co ma niby rozumiec w twojej filozofii gry, ja tez jej nie rozumiem chocbym patrzyl na te meczarnie miesiac dzien w dzien

grześ jeż - 28 lutego 2011, 14:38:58 - *.218.227.156
Okres przygotowawczy niektórzy trenerzy przeznaczaja na co? 3 miesiace przerwy całe dnie wolne i my jedziemy na Polonię niczym drużyna,która stwarza wrażenie amatorskiej drużyny z San Marino,gdzie murarz i listonosz przed chwilą wrócili z roboty.Nawałka mówi,że mróz przeszkadzał,a potem będzie deszcz i upał?ŻENADA i zero profesionalizmu

Edek - 28 lutego 2011, 17:11:24 - *.stk.vectranet.pl
To bardzo smutne co powiedział trener Nawałka że Polonia W. ma inne cele niż Górnik-tam cały czas się zmienia kadra czyli też buduje skład.Myślę że bez ataku i fajnej gry dla oka najpierw się traci kibiców a później i tak extraklasę(cała ta zgraja co grała na remis ciągle byle się utrzymać)

grześ jeż - 28 lutego 2011, 17:16:29 - *.218.227.156
Trener Nawałka powiedział że Polonia ma wyższe cele, zapominajac, że Polonia jest za nami :/

JohnyKSG - 28 lutego 2011, 17:55:48 - *.stk.vectranet.pl
Nie narzekajmy.Myslę,ze to dobry wynik dla Górnika.TYeraz pokażmy całej Polsce,że przyjdziemy
na mecz w komplecie(niech nadrukują więcej biletów) i wygrajmy mecz z Zagłębiem,bo wcale nie będzie łatwo.Wszyscy na mecz i niech Jeża Nawałka postawi,bo każdy Słowak-okazuje się-jest lepszy od Naszego Zawodnika!

XardasKSP - 28 lutego 2011, 19:11:51 - *.79-160-182.customer.lyse.net
Bo w Polonii wystarczy ze wreszcie "zaskoczy" wszystko sie zgra, zawodnicy zlapia forme a beda grac tak ze nawet przez taki mur wbijac gole beda. I wtedy zamiast zaczac wielkiej wyprzedazy zawodnikow to JW jeszcze dokupi lepszych.
A Gornik nawet jak zaskoczy to nie ma az takiego skladu aby "cuda" robic.

real - 1 marca 2011, 7:23:20 - *.w80-13.abo.wanadoo.fr
gornik z taka gra to spadek, 4/5 meczu na wlasnej polowie lub we wlasnym polu karnym całą druzyna, antyfutbol

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas