[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


7 marca 2011, 11:14:10 - MichalMKS
Zamknięta trybuna na stadionie Legii

W związku z niewłaściwym zachowaniem kibiców Legii Warszawa podczas meczu 17. kolejki Ekstraklasy z Polonią Warszawa (masowe użycie środków pirotechnicznych, rzucanie rac oraz petard hukowych na boisko, zadymienie obiektu, co spowodowało konieczność przerwania zawodów) Komisja Ligi zastosowała środek zapobiegawczy wobec klubu w postaci zakazu rozgrywania zawodów o mistrzostwo Ekstraklasy z udziałem publiczności na części stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie tj. na całej trybunie północnej (tzw. "Żyleta").

Środek zapobiegawczy obowiązuje do czasu podjęcia przez Komisję Ligi decyzji w sprawie.

Najbliższe posiedzenie Komisji Ligi wyznaczono na 10 marca 2011 roku.


źródło: Ekstraklasa SA

as - 7 marca 2011, 11:17:03 - *.dynamic.chello.pl
Komisja Ligi zastosowała środek zapobiegawczy, będzie dodatkowa kara finansowa?

mario - 7 marca 2011, 11:18:03 - *.54.252.175.smlw-legionowo.pl
Przecież jakby był spokój na takim meczu to by święto było...

bbb - 7 marca 2011, 11:19:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kary od PZPN i Ekstraklasy sa zbyt surowe, ale kibice zachowuja sie jak bezmyslne dzieci. Kazdy myslacy czlowiek by to przewidzial.

granit - 7 marca 2011, 11:22:57 - *.244.131.226
do tego niech dadzą im 10 tys do zaplaty za te wybryki

Marcin - 7 marca 2011, 11:25:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
cały stadion niech zamkną

trybuna - 7 marca 2011, 11:26:42 - *.ip.netia.com.pl
No i co z tego, że zamknięta będzie trybuna "północna"? Wszyscy przejdą na inną i zabawa będzie trwać dalej

ss - 7 marca 2011, 11:26:47 - *.elartnet.pl
wybryki? 1 raca wylądowała na boisku i kilka petard. Dać im zakaz stadionowy i gitara, a nie odpowiedzialnośc zbiorowa.

GLORY - 7 marca 2011, 11:26:47 - *.dyn.iinet.net.au
A Widzewowi za to samo, zakaz wyjazdow na 4 mecze + 15tys. grzywny. PZPN-owska sprawiedliwosc!! Lato!!!- ty wiesz co!

arkowiec - 7 marca 2011, 11:27:40 - *.gdynia.mm.pl
po co monitoring na stadionie? Czy ktoś słyszał żeby w innych europejskich ligach tak często kluby były karane takimi bzdurnymi karami. Dla kogo stadiony? Jest monitoring i wiadomo kto rzucił. Klub ma czas np 7 dni żeby ukarać finansowo gościa np 3000 PLN + wilczy bilet na 3 lata. Kilku tak ukaranych i spokój na kilka lat.
A teraz odwołanie klubu, kara w zawieszeniu i za tydzień to samu. AMATORSZCZYZNA ZWIĄZKU I KLUBU

Madero - 7 marca 2011, 11:29:00 - *.dynamic.chello.pl
I bardzo dobrze, nawet głupek by to przewidział, ale jak widać nie kibice Legii. Do tego petardy i race są niebezpieczne na stadionie, łatwo o poparzenia, itp. Więc proponuje odpalać to w piaskownicy, albo na plaży

car - 7 marca 2011, 11:29:08 - *.dynamic.chello.pl
Bo to Polska nie elegancja Francja
Żenada!!!
Pozdro z Sosnowca

Mentos - 7 marca 2011, 11:30:29 - *.net.kth.pl
do GLORY: tak się sklada, ze kibice Widzewa rzucali tymi racami nie na murawę, tylko w ludzi! I to po komunikacie od spikera, zeby przestali. Wtedy na zlosc jeszcze wiecej wrzucili na trybune obok. To taka mala roznica...
Poza tym naucz sie czytac. To jest kara tymczasowa, zapobiegawcza. Jak odbedzie sie spotkanie zarzadu PZPN, to ustala jak ukarac Legie.

coroner - 7 marca 2011, 11:34:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Kibole robią sobie co chcą. Mają same prawa i 0 obowiązków

kolo - 7 marca 2011, 11:35:11 - *.adsl.inetia.pl
teraz musi być solidna kara finansowa żeby kibiców robiących taką wiochę zabolało wiadomo przecież ze to nie klub tylko bezmózgowcy składają się na kary finansowe min 50 tys albo za tydzień będzie powtórka na innym stadionie

@ qqrq - 7 marca 2011, 11:37:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Zgadzam się. Całkowity bezsens. Żadnej pirotechniki, żadnych zadym i ustawek. Dobrze, że bluzgów nie zagłuszają

bartek - 7 marca 2011, 11:37:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
dobra decyzja Komisji Ligi. Karać bezwględnie takich matołów, którzy wrzucają race na murawę, niech zamkną stadion na kilka spotkań to może się czegoś nauczą !.

Przemo - 7 marca 2011, 11:42:24 - *.adsl.inetia.pl
TO JEST DOPIERO POCZĄTEK, postanowienie o tej karze jest tymczasowe, zastosowane w potrzebie chwili. Jeszcze nie mieliśmy tak szybkiej decyzji komisji, po przeanalizowaniu zajść kara może być jeszcze surowsza, nie zdziwiłbym się gdyby zamknięto stadion na parę spotkań, a co gorsza mogą zamknąć żyletę do końca sezonu, z drugiej strony zaraz otworzą nową trybunę i widzów będzie tyle samo. Jednym słowem: GŁUPOTA. Głupota kibiców, całkowity brak wyobraźni.

szymon - 7 marca 2011, 11:42:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy ci ludzie myślą?
Drużyna WYGRYWA, do końca 1 minuta, a ci GŁUPKUJĄ...
Kto tej Legii kibiucuje? Połowa to matoły!!!
Jak można demolować swój stadion i działać przeciw swojemu klubowi? Chyba, że kibicowanie to tylko przykrywka dla niektórych?
Może warto by ich pozamykać?

zieniu - 7 marca 2011, 11:44:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Pytanie do kibiców którzy byli na derbach Warszawy: Co to za klikuminutowe komunikaty (kobiety głos) było co chwile słychać przez głosniki w trakcie meczu? Strasznie denerwujące to było nawet podczas oglądania meczu w tv. Pozdrawiam

slawek - 7 marca 2011, 11:45:09 - *.adsl.inetia.pl
Legia rzucała u siebie,a Widzew na wyjeździe. Stąd ta kara wyjazdowa dla Widzewa. Legia dymiła u siebie. Więc zamknęli im sektor na ich stadionie.

ona - 7 marca 2011, 11:49:27 - *.acn.waw.pl
against modern ultras

efendi - 7 marca 2011, 11:52:31 - *.116.209.111.brzesko209.tnp.pl
głupi dwa razy traci.

Stiffler - 7 marca 2011, 11:59:15 - *.plk.prest.pl
I bardzo dobrze! Dowalić im jeszcze z milion kary aby się bydło stołeczne nauczyło kultury na trybunach. Oglądając te niby derby czułem się po jakimś czasie jak na pkp głównym, bo ciągle jakaś babka nadawała jak najęta.

Patryk Gry - 7 marca 2011, 12:00:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedys bylo to dozwolone i nikt nie robil problemu a teraz zamiast oprawy jest walka z komisja i klutnie my sie nie rozwijamy nie robimy widowiska my sie cofamy w rozwoju to nie Rosja panowie z Komisji to Polska czyli wspaniale oprawy i dobre kibicowanie nie porownujmy sie do ukrainy czy blugari tam jest dzicz kibicowska > Nie zamykajcie stadionow alni sektorow odciagacie kibicow od tego zastanowcie sie jak to urozmaicic i zachowac srodki bezpieczensta a nie najprosciej zamknoc i zabronic

do zieniu - 7 marca 2011, 12:00:24 - *.153.32.18 (*.0.0.1)
Komunikat leciał za każdym razem, jak Polonia bluzgała. A że bluzgała cały czas, to i komunikat leciał cały czas.

Damia lodz - 7 marca 2011, 12:12:18 - *.ms.lnet.pl
niech najlepiej zakaz wpuszczania ludzi do meczu z widzewem czyli jak dobrze wiem to na 4 mecze niech daca kare i bedzie git kibice widzewa nie wejda na stadion i kibice legii nie wejda i bedzie mecz

Rafa95 - 7 marca 2011, 12:16:19 - *.adsl.inetia.pl
Przy pustych trybunach do końca rundy i by podziałało.

kibic, nie - 7 marca 2011, 12:20:57 - *.play-internet.pl
a wy mądrale chdźcie na stadion i dłubcie słonecznik. Banda pikników

xxxxxxx - 7 marca 2011, 12:21:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Rafał 95 zgadzam sie z toba
Tylko Jaga !!!

nn - 7 marca 2011, 12:25:07 - *.euro-net.pl
Odczepcie się ludzie od pirotechniki bo wygląda ona zawsze super. Tylko rzucanie nią to już głupota. Najlepiej to siedzieć na dupie i klaskać...Oby nigdy nie było tak jak w Anglii!!!

d1 - 7 marca 2011, 12:33:23 - *.echostar.pl
BARDZO dobrze, brawo dla komisji.
Bydło przerwało mecz, to teraz bydło nie wejdzie na następny.

ss - 7 marca 2011, 12:34:38 - *.eu-west-1.compute.amazonaws.com
Ja was nie rozumiem.
Pirotechnika super, ok.
Ale kary zawsze za to były. Teraz przed ME będą surowsze i większe, bo trzeba europejskim władzom się pokazać. Więc ten płacz i wielkie zdziwienie ZA KAŻDYM RAZEM z waszej strony nie najlepiej o was świadczy...

kibic lech - 7 marca 2011, 12:35:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
i po co im to bylo pytam sie? Z wlasnej głupoty.. Wg mnie powinni sprawdzac kazdego kibica, wchodzacego na stadion..

kiki - 7 marca 2011, 12:46:44 - *.tktelekom.pl
powinni calkowicie zamknac stadion niech rozgrywaja mecze w bialymstoku ale i tak ze otrzymali kare przeciez lazienkowska to filia pzpn-u

er - 7 marca 2011, 12:46:59 - *.adsl.inetia.pl
tak się iti spinał że nie pozwoli kibolom opanować stadiony a teraz powoli zaczną ich wpuszczają na trybuny z kałachami i granatnikami tylko chłopcy z GW jakoś teraz tego nie widzą kto rządzi na Ł3

maxl - 7 marca 2011, 13:12:57 - *.bfinv.de (unknown)
nie no nie umie tego czytac juz. Tylko karac karac i karac, moglibyscie zostac sedziami najwyzszymi, ale za to wolicie mecz ogladac w TV, wielcy kibice. Niech kibice swietuja na stadionach a wy papciowi kibice swietujce na Canal+ i karajcie sie sami za to ze jestescie tacy jacy jestescie. Niech wam za kare zona czy mama nie poda ciasteczka na stolik okolicznosciowy w czasie transmisji meczu.

koooooper - 7 marca 2011, 13:13:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście mówiąc o Warszawie miałem na myśli Legię.
"W tym mieście LEGIA to potęga. A wy, kim jesteście?"

do koooope - 7 marca 2011, 13:39:43 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Legia to krawaciarze, Vipy i inni biznesmeni i politycy (co wczoraj przyznała w Cafe futbol nawet wasza "gwiazda" Kowalczyk)a żyleta to dzieci bez rozumu, jeśli rzucają petardami na murawę na minutę do końca

koooooper - 7 marca 2011, 13:50:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To Ty chyba nigdy na Legii nie byłeś chłopcze;)
skoro na stadionie jest 23 000 ludzi to trudno by było skupic ich do jednej grupy społecznej. Na Legię chodzą łebki, ktore siadają na żylecie, a na pozostałych trybunach masz biznesmenów, studentów, ale i całe rodziny z dziećmi- Dla przykładu mój debiut na Legii miałem w wieku 7 lat. Czyli 15 lat temu

456 - 7 marca 2011, 14:07:22 - *.tvoksywie.com.pl
Tak ostro to nie bylo zeby zamykac trybune odrazu

rebus - 7 marca 2011, 14:09:37 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie przecież to było świadome i zamierzone działanie kibiców Legii, którzy pokazali tym samym gdzie mają próby podprzadkowania sobie tej grupy społecznej... Wcześniej Widzew teraz Legia, ale co wy pikole o tym wiecie...

krzychu - 7 marca 2011, 14:28:37 - *.dynamic.chello.pl
@do do zieniu
komunikat nie był puszczany tylko jak Polonia bluzgała, ale również jak prowadziła normalny doping!
wielkie głośniki ustawione 10m od sektora gości w celu zagłuszenia dopingu, pewnie 150 dB, nie dało się tego słuchać, nawet Żyletę zagłuszało ;/
Ciekawi mnie czy to zasługa Kibiców L czy ich fantastycznego zarządu,
dla mnie to było przegięcie!
Polonia!

slawek - 7 marca 2011, 14:42:44 - *.adsl.inetia.pl
kibic91. Lato ze spółką by uznali że gwiazdka by byłą w marcu
Tyle kasy z kar by się posypało.
Jeden stadion z 5tyś za race x 8 stadionów to już masz 40tyś, a pewnie znajdzie się coś jeszcze.

do_arkowie - 7 marca 2011, 15:20:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pikniczku gdyby kazdy myslal tak jak Ty to juz w PL dawno nie mielibysmy ultrasów i dopingu... drugą Anglię chcesz???

hehe - 7 marca 2011, 15:22:51 - *.toya.net.pl
race są bezpieczne, chyba, ze ktoś dostanie w mazak i ma pamiątkę do końca życia. ;)

hm hm hm - 7 marca 2011, 15:29:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeśli komuś Bozia rozumku poskąpiła to należy kogoś takiego izolować ze społeczeństwa (w tym przypadku stadionowego), dla dobra wszystkich zainteresowanych stron

kibo - 7 marca 2011, 15:38:41 - *.ssp.dialog.net.pl
pikniki cicho

rambo19 - 7 marca 2011, 15:40:43 - *.dynamic.chello.pl
Znowu legia!!!! No to juz wiem zachowują sie jak przedszkolaki!!!!

lolek - 7 marca 2011, 15:50:53 - *.adsl.inetia.pl
takie super monitoringi mają ciekawe ilu kibicom dadzą zakaz stadionowy,czy strach przed protestem jest tak wielki że znowu schowają głowę w piasek udając że nic nie widzieli

tyle - 7 marca 2011, 15:51:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zamknąć ten stadion i zaorać!

kibic - 7 marca 2011, 15:56:05 - *.play-internet.pl
a ja popieram te race derby to derby Legia Polonia czy Wisła Cracovia. A powiedzcie mi co Wy mozecie wiedziec o derbach z jednego miasta ?(nie liczac kibicow z W-wy i Krk) jak nie macie dwoch druzyn w Ekstraklasie z tego samego miasta?
pozdro od Wisły!

kibol - 7 marca 2011, 15:56:35 - *.ssp.dialog.net.pl
zawsze zostaje teatr dla januszy

kibol - 7 marca 2011, 16:00:15 - *.ssp.dialog.net.pl
zawsze zostaje teatr dla pikoli

danieL - 7 marca 2011, 16:25:31 - *.42.84.242 (*.24.165.69)
Ja piknikiem nie jestem. Byłem na Żylecie, dopingowałem Legie z całych sił, śpiewałem, machałem chorągiewką, unosiłem barwy nad głowę, dumny, że mogę tu być, że mogę być razem z drużyną na ile to możliwe.
Pirotechnika, owszem, świetna sprawa.. a końcu po coś te raze są... Ale...
Rozumiem oprawę przy której kibice odpalają race, przemyślaną, tworzącą motyw, efektami świetlnymi podkreślając ją niesamowicie.. Rozumiem nawet odpalenie ot tak, kilku rac, tu i owdzie, bez łądu i składu, chóralne śpiewy i zabawę na trybunie.. Ale nosz ku***, rzucanie ich na płytę boiska to naprawdę bezsens. Zaczałem mieć obawy, czy ten mecz zostanie dokończony, petardy hukowe nie dawała komfortu psychicznemu bramkarzowi - w każdej chwili mógł taką dostać obok głowy - a wtedy o stratę słuchu nie trusno. Czy Wy, którzy to rzucaliście, macie w ogóle choć troche pomyślunku w tych pustych łbach? Wstyd mi za to. Mam nadzieję, że wychwycą osoby rzucające i przykładnie pociągną do odpowiedzialności.
Boje się tylko tego, że ten incydent spowoduje ponownie konfikt między kibicami a zarządem, i znowu popadniemy w szarość. a już zaczynało być tak pięknie...

baa - 7 marca 2011, 16:58:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czy leśne dziadki nie umieją dawać normalnych kar, kilka meczów bez publiczności do końca sezonu. Jak my mamy dogonić Europę jak nie umiemy karać...

karambaKKS - 7 marca 2011, 17:04:28 - *.play-internet.pl
Against Mod€rn Football

do arkowca - 7 marca 2011, 17:11:19 - *.centertel.pl
A jakie bys dał kary za obnażanie się na stadionie i twarze ekshibicjonistów widać na obiekcie Bałtyku!!!!

ABSOLUT - 7 marca 2011, 17:12:24 - *.kalisz.mm.pl
Widocznei chca zeby tylko Amika z Pozannia dopingowała zal!!!

hehe - 7 marca 2011, 17:16:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ta szczekaczka w postaci ogromnego glosnika, ustawiona kilka metrow przed sektorem gosci i nadajaca tekst z tasmy zagluszajacy automatycznie doping, to mistrzostwo swiata - takie cuda tylko na Legii pogratulowac !

Filip - 7 marca 2011, 17:38:16 - *.pai.net.pl
Ta cała "Ekstraklasa"oszukuje.Jak kibice np.Jagielloni albo Wisły Kraków sie źle zachowują to zakaz wstępu na stadion przez 2 mecze i do tego kara finansowa a tu prosze Legia ponieważ że z Warszawy to tylko jedna trybuna i do tego bez kary finansowej. Wg.mnie to jest oszukaństwo (ale w końcu to PZPN)
Kto się ze mną zgadza ?

Kuchenkorz - 7 marca 2011, 17:44:36 - *.net-serwis.pl
Jak to jest? Jak były bójki na stadionie Lecha, to stadion nie został zamknięty... A jak na Legii poleciały race, to od razu zamykają...
To co jest gorsze: rozróby, czy race i serpentyny?

JohnyKSG - 7 marca 2011, 17:55:38 - *.stk.vectranet.pl
A gdzie kara finansowa??

Warszawiak - 7 marca 2011, 18:14:35 - *.dynamic.chello.pl
Warszawianie robią siarę warszawiakom. Boże by tak prznieśli się do siebie tj. do Karczewia albo Grodziska ?

Tylko Wisl - 7 marca 2011, 18:45:43 - *.si.res.rr.com
W glowach sie tym frajera z komisji ligi poprzewracalo!

•TNT - 7 marca 2011, 19:20:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kary 5-20 tys. jak widać są śmieszne. Dać 200-300 tys. kary to może zaczną skutecznie przeszukiwać kibiców. Swoją drogą mają kamery, więc jak gagatek wyciągnie flarę niech buli cała karę,a nie klub.

plaski71 - 7 marca 2011, 19:52:47 - *.140.137.144
To jest bardzo surowa kara!

DENIS - 7 marca 2011, 19:54:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bo liczy sie tylko kasa;)

ash-pta - 7 marca 2011, 19:54:27 - *.hsd1.il.comcast.net
Race tak ale nie na murawie.Zamknac stadion na kilka meczow to moze to kogos cos nauczy.

Arytmetyk - 7 marca 2011, 20:22:16 - *.adsl.inetia.pl
I jak mamy walczyć o race na stadionach jak bydło z Widzewa i Legi nie wie do czego służą...

Man17KSG - 7 marca 2011, 20:50:53 - *.ssp.dialog.net.pl
PZPN PZPN ... Dalej każdy wie ;)
Komisja ... szkoda gadać ;/

1948 - 7 marca 2011, 21:25:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ci co oglądają mecze w telewizji... - nie odzywać się... Co wy wiecie o dopingu, pirotechnice i kibicach jak tylko oglądacie to w telewizji i wiadomościach... Ja się pytam - czy któryś był chociaż na jednym meczu z oprawą?? Każdy kto był na takim meczu i w dodatku trzymał te race, fane ew. flagi wie, że powinno się zalegalizować środki pirotechniczne... A ten co tam powiedział, że grożą poparzenia - kibice to nie dzieci rączek nie poparzą...

ksmLGs - 8 marca 2011, 0:27:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nadal są równi i równiejsi - bo jak by mieli "byznesmeny" zarobić na meczu bez kibiców? Mam nadzieję, że inne kluby nie będą miały zamykanych całych stadionów jak to już miewało miejsce, tylko podobnie jak na Legii ukarze się tylko "winnych".
PNDK!

xavi78 - 8 marca 2011, 0:43:25 - *.43.86.10
Skonczcie ludzie smucic o karach....race czemu nie,tylko po co rzucac,ogladaliscie Borusia D-Koln?byly race i byla oprawa,mozna? mozna....

dragon - 8 marca 2011, 7:40:34 - *.95.202.102
Nie ma to jak zamykać trybunę na czas kiedy klub i tak nie gra cały nasz PZPN

Adek - 8 marca 2011, 12:57:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zamknąć cały stadion na stałe i wpuścić kupców z X-lecia

animal - 8 marca 2011, 13:51:37 - *.toya.net.pl
Ile tutaj płaczu na temat jakie to race i pirotechnika są straszne.Może zabrońmy ich w Sylwestra,wtedy też są niebezpieczne,wystarczy w ten wieczór popcorn i cola.Broń Boże szampan on też strzela a korek może upaść gdzie nie powinien.

L - 8 marca 2011, 15:54:18 - *.radom.vectranet.pl
Animal większość chce pirotechnikę na stadionie bo to jest efektowne i ciekawe ale jak jeden z drugim debilem nie wie, że rzucanie w drugiego człowieka to nie jest bezpieczne to tej pirotechniki nigdy nie będzie. I popieram wypowiedź Arytmetyka jak mamy walczyć o race na stadionie jak bezmózgi i chorzy ludzie nie wiedzą do czego to służy. Jestem kibicem Legii ale dla tych co rzucali racami w kierunku murawy powinny być najwyższe kary ! Pozdrawiam normalnych (L)

L3 - 8 marca 2011, 21:11:27 - *.marsoft.net
zieniu - 7 marca 2011, 11:44:15 - dynamic-78-8-41-143.ssp.dialog.net.pl
Pytanie do kibiców którzy byli na derbach Warszawy: Co to za klikuminutowe komunikaty (kobiety głos) było co chwile słychać przez głosniki w trakcie meczu? Strasznie denerwujące to było nawet podczas oglądania meczu w tv. Pozdrawiam
odpowiadam: jest tam zamontowana taka szczekaczka do zagłuszania dopingu gości.wstyd jak beret!! to jedyny w Polsce taki stadion gdzie zagłusza się doping gości.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas