|
|
17 marca 2011, 11:08:57 - koofel
Maor Melikson powołany do kadry Izraela
Pomocnik Wisły Kraków Maor Melikson został powołany do kadry Izraela na mecze eliminacji do mistrzostw Europy 2012 - informuje oficjalna strona klubu Wisla.Krakow.pl.
Izrael rozegra dwa spotkania na stadionie w Tel Awiwie. 26 marca o 19:05 z Łotwą i trzy dni później o 20:00 z Gruzją.
|



barti789 - 17 marca 2011, 11:09:53 - *.elpos.net
Szybko zareagowali

rebus - 17 marca 2011, 11:10:54 - *.adsl.inetia.pl
I całe szczeście... Kadra to nie klub!

pepe - 17 marca 2011, 11:12:24 - *.108.122.91
i dobrze! niech se chłopak gra tam gdzie się wychował i w kraju z którym czuje się związany! powodzenia Maor!

Kebek - 17 marca 2011, 11:13:07 - *.54.118.100
Po 3 oficjalnych występach w Wiśle, nagle robi się z zawodnika "Polaka" -czy my dążymy do tego by było jak w reprezentacji Niemiec? Gdzie grają: Turcy, Jugole, Polacy... itd. Lepiej było zabiegać kilka lat temu o Klose i Podolskiego.


Ajwaj - 17 marca 2011, 11:14:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wspaniała wiadomość!!!

Unknown - 17 marca 2011, 11:15:10 - *.dynamic.chello.pl
Zagra tam jeden mecz i tyle będzie widział reprezentacje ;). Ale co się dziwić, normalna taktyka w dzisiejszych czasach, zrobić wszystko by inni nie mogli skorzystać z czegoś, z czego sami i tak byśmy nie skorzystali...

hazdrubal - 17 marca 2011, 11:15:17 - *.amsnet.pl
Naprawdę dobry zawodnik, przyjemnie się ogląda jego gre.

kebab - 17 marca 2011, 11:15:19 - *.icpnet.pl
bardzo dobrze! powodzenia Maor!

amaral - 17 marca 2011, 11:16:07 - *.goleniow.vectranet.pl
Ja tak samo jestem przeciwko naturalizacjom piłkarzy - co to za kadra Polski w której grałby Kolumbijczyk, Izraelczyk, Niemiec, Brazylijczyk... to bez sensu jest, że też władze tego nie widzą... Kadra to kadra. Jeśli mamy brać zawodników innych nacji, to po co w ogóle grać miedzypaństwowe mecze?

old k - 17 marca 2011, 11:18:22 - *.93.222.86
i bardzo dobrze, w kadrze powinien grac ktoś kto sie urodził w danym kraju, np. rodzice Meliksona 30lat temu wyemigrowali za chlebem do Polski (haha dobre) i tu sie narodził mały, patrz. Niemcy (Podolski, Klose), inaczej ... mozna kupic całą kadre

GRAUDENZ - 17 marca 2011, 11:18:33 - *.grudziadz.mm.pl
Nie mam nic do niego ale żyda nam nie trzeba,brakuje chinola-zartuje,pamietam jak Smuda mowil ze nie bedzie naturalizowal innych bo w Polsce jest dosc dobrych no coz takie czasy slowa sie nie dotrzymuje pzdr

Kebek - 17 marca 2011, 11:19:10 - *.54.118.100
Melikson piłkarsko jest bardzo dobrym zawodnikiem jak na polską ligę, jednak uważam, że naturalizacja piłkarza to jeden, dwa przypadki, ale nie bez przesady bo w przypadku reprezentacji Polski to praktycznie każdy obcokrajowiec mógłby zagrać, który wyraził by taką deklarację. Polityka PZPN-u nie idzie w dobrym kierunku. No ale: jakie podejście, takie "wyniki"

:( - 17 marca 2011, 11:22:27 - *.net.autocom.pl
a caly ten szum przez jednego gupola ktory powiedzial w cafe futbol ze powinien grac dla Polski! to sa wlasnie podrzegacze - dziennikarze!

Barry Loo - 17 marca 2011, 11:23:49 - *.dip0.t-ipconnect.de
Olisadebe, Roger, Obraniak, Boenisch, Matuschyk ? Ile tych naturalizacji jeszcze bedzie? Dosyc !!!!! Melikson graj dla swojego kraju a nie dla Legii cudzoziemskiej nieomylnego Smudy


Junior - 17 marca 2011, 11:27:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Matuszczyk to POLAK cepie.

rafapietrz - 17 marca 2011, 11:28:20 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
hmm co innego Melikson a co innego np Roger! ja was ludzie nie rozumiem Melikson ma korzenie Polskie tak jak Obraniak więc w polskiej kadrze mógł grać! jestem przeciwny gry w kadrze np Rogera. Ale Hernaniego czy Meliksona już nie, Hernani mieszka w naszym kraju bardzo długi czas, ma żonę Polkę dotego mówi płynnie po Polsku więc czemu nie. Francuzi tez mają graczy urodzonych w Afryce czy Algieri, Niemcy też mają z różnych zakątków świata. Więc czemu polacy mają nie mieć? jestem zdania że jeśli ktoś ma korzenie Polskie i chce dla nas grać to powinien tak jak ten Kołodziejczyk z Lyonu. Ale takie naturalizowaie graczy jak Roger jestem stanowcze nie!. Na Euro 2012 wydział bym skład Szczęsny, Piszczek, Perquis, Arboleda, Piotr Brożek(Boenisch), Błaszczykowski, Obraniak, Matuszczyk, Peszko, Jeleń, Lewandowski.

asas - 17 marca 2011, 11:28:28 - *.adsl.inetia.pl
Kebek, ty nas do Niemcow nie porownuj, bo tam akurat graja sami Niemcy, tyle ze z innymi korzeniami. W Polsce natomiast jeden wielki syf.

forza - 17 marca 2011, 11:28:49 - *.xdsl.centertel.pl
Sory ale czy wyobrażacie sobie sytuacje w której komuniści wyrzucaja chłopakowi matke z kraju wraz z rodzina tylko dlatego że byli żydami?I co teraz niby jej syn miałby sie za to odwdzieczyc tym ze grałby dla reprezentacji naszego kraju?Ludzie włączcie myślenie!!!Pominę już fakt że na kadrę Polski jest za słaby ale nawet gdyby był wystarczająco dobry i tak by tego nie zrobił.Żydzi są dumnym ale pamiętliwym narodem!

Ajwaj - 17 marca 2011, 11:29:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z drugiej strony - znów wychodzi mentalność żyda - zachłanność, chciwość, aby nic nikomu nie dać i mieć dla siebie :D Może PZPN powinien im zapłacić za niego

Rafał - 17 marca 2011, 11:29:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Kebek: W reprezentacji Niemiec grają zawodnicy związani z tym krajem którzy od urodzenia tam mieszkaja czują się zwiazani z tym środowiskiem emocjonalnie oraz uczyli się tam całego piłkarskiego rzemiosła. Porównywanie nas do reprezentacji Niemiec jest zupełnie nie na miejscu i świadczy o tym że nie wiesz nic na temat o którym się wypowiedziałeś.

sax - 17 marca 2011, 11:30:18 - *.opera-mini.net (*.8.16.145)
Bardzo dobrze.Precz od polskiej reprezentacji.

ABSOLUT - 17 marca 2011, 11:32:26 - *.tktelekom.pl
Nigdy o Nim nie słyszałem kupiła go Wisła nagle szum sie zrobił i do kadry odrazu???,po co nam taki zawodnik mamy Majewskiego ktory jest lepszy nie wiem dlaczego Smuda nei daje mu szansy??

Skeba - 17 marca 2011, 11:36:33 - *.1.244.29
Absolut - gdyby był dobry to nie grzałby ławy w I lidze angielskiej tylko by grał w najwyższej fazie rozgrywkowej. Melikson dopiero zgrywa się z drużyną, a już jest kluczową postacią Wisły. Zobacz, co może być za rok, jak już pogra 2x-3x spotkań.

KSG - 17 marca 2011, 11:37:10 - *.181.79.206.nat.umts.dynamic.eranet.pl
ludzie - co innego Niemcy - w ich kadrze grają ludzie, którzy pochodzą z innych krajów, ale "rzemiosła" czyly gry w piłkę uczyli się w niemieckich klubach, bo całe lub większość swojego życia spędzili w Niemczech. My nie robimy takiej reprezentacji jak oni - u nas powołują każdego obcokrajowca, który nauczy się pewnego przekleństwa polskiego - taka różnica.

santa66 - 17 marca 2011, 11:40:16 - *.dynamic.chello.pl
rafapietrz,jesteś przeciw naturalizowaniu a w kadrze widzisz miejsce dla Arboledy?Przecież ten człowiek nie ma nic wspólnego z Polską i nigdy nie będzie miał,poza tym,że kilka lat u nas pracuje.

Pfff - 17 marca 2011, 11:40:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oby zagrał!

Jaga - 17 marca 2011, 11:41:49 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
hura miła wiadomość

wisla - 17 marca 2011, 11:42:35 - *.smgr.pl
przeciez miał grać dla Polski

Jasza - 17 marca 2011, 11:44:02 - *.dynamic.mm.pl
Mazel Tov Maor!!!


okudzawa - 17 marca 2011, 11:46:57 - *.rzeszow.vectranet.pl
Melikson to dobry piłkarz i niech gra dla Izraela, bo jest Żydem a nie Polakiem, jego matka wyemigrowała z PRLu jak miałą 6 lat i podejrzewam, że sama nie wiele wie i mówi po Polsku, nie można robić z reprezentacji narodowej! jakieś internacjonalnej zbieraniny, moim marzeniem jest żeby jeszcze jakimś cudem Arboleda dostał powołanie do reprezentacji Kolumbii na jakiś mecz eliminacji do MŚ i wtedy będzie dla nas spalony i Smuda da sobie w końcu z nim spokój, po 1 jest już 32 letnim piłkarzem po 2. nie ma nic z Polską wspólnego, nie zna hymnu, nie mówi po Polsku, pewnie nawet nie wie, jakie miasto jest stolicą Polski. Po co nam ktoś taki? Już wolę Polczaka czy Kokoszkę na środku obrony, niż naturalizowanego Arboledę, jest nas w Polsce 38mln, zacznijmy budować szkółki przy klubach i szkolić młodzież a za 10-15 lat cały Świat będzie się nas bać. Jeśli chodzi o skład obrony na Euro po prostu wyselekcjonować 4 środkowych obrońców np. Sadlok, Glik, Augustyn i Jodłowiec i stawiać na nich w każdym meczu, chłopaki w końcu się zgrają i zacznie to jakoś funkcjonować pozdro dla rozsądnych

Kebek - 17 marca 2011, 11:52:05 - *.54.118.100
Do Rafał: Skoro Klose, Podolski, Trochowski, Cacau, Kuranyi "urodzili" się w Niemczech, to wybacz i raczej spójrz dokładniej Ty w metryczki tych piłkarzy by uzupełnić swoją wiedzę. To jest identyczny przykład jak nasza reprezentacja. - Uważam, że nie masz racji. Bo równie dobrze Arboleda, czy Hernani mogą "czuć się" związani z polskim srodowiskiem. I co? Też do reprezentacji Polski? Smuda zaprzecz sam sobie, bo najpierw stanowczo mówi, że nie bedzie naturalizacji, a teraz chwyta się czego może...

Akwilon - 17 marca 2011, 11:52:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak jedziecie po Meliksonie i jego matce, a czy ktoś zadał sobie trud, aby sprawdzić, czy nie opuściła ona Polska "dobrowolnie" w 1968 roku? Albo w ramach innej "akcji pozbywania się Żydów"?

zxc - 17 marca 2011, 11:53:09 - *.dynamic.chello.pl
Fajnie , cieszy rowniez to ze powolanie doszlo tak pozno , pozwalajac naszemu Dyzmie po raz kolejny sie skompromitowac

. - 17 marca 2011, 11:59:02 - *.dynamic.chello.pl
Do Widzewa go!

oko - 17 marca 2011, 12:17:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
No i co z tego, ze Żyd, przecież pierwszego, historycznego gola dla Polski strzelił też Żyd Józef Klotz, z Makkabi Warszawa

bany - 17 marca 2011, 12:20:52 - *.dynamic.chello.pl
ooo jak dobrze,niech tam gra a od Reprezentacji won!

santa66 - 17 marca 2011, 12:22:07 - *.dynamic.chello.pl
Kebek,częściowo masz rację odnośnie wymienionych zawodników,że nie urodzili się w Niemczech,ale nie można powiedzieć,że to jest identyczny przykład jak nasza reprezentacja.Wymienieni zawodnicy zamieszkali w Niemczech jako małe dzieci,tam zaczynali grać w piłkę i mieszkają już na stałe.A u Kuranyiego w rodzinie to już jest międzynarodówka,on sam ma trzy obywatelstwa,ale chociaż ojca ma Niemca.U nas odbywa się to na trochę innych zasadach,dużo gorszych,przykład Arboleda.

kkk - 17 marca 2011, 12:25:35 - *.adsl.inetia.pl
jeszcze tylko żyda na w repie brakuje jak słyszałem w niedziele borka to myślałem że rzygnę

cracovia - 17 marca 2011, 12:26:46 - *.ghnet.pl
uffff cale szczescie

as - 17 marca 2011, 12:29:34 - *.adsl.inetia.pl
UFFFFFFFFFFFFFFF dzieki bogu...

P. Reiss - 17 marca 2011, 12:32:45 - *.play-internet.pl
izraelski gracz krakowskiego pochodzenia ;)

forza - 17 marca 2011, 12:34:07 - *.xdsl.centertel.pl
Ufff już nie długo DERBY KRAKOWA!Ciekawe czy najzagorzalsi kibice wisly tym razem beda obrażać naród żydowski.?Po tym jak skandowali z trybun MAOR MELIKSON naraziliby się na śmieszność w świecie kibicowskim więc wątpie jednak nie ma pewnosci czy kibice Wisły ze SŁOMNIK BRZESZCZ I NOWEGO TARGU n ie wypuszczą się przed szereg i nie zrobią wiochy kolegom z Krakowa którzy skandowaniem Maor wystawili ręke przyjażni skierowaną w stronę narodu wybranego.

drago - 17 marca 2011, 12:37:20 - *.adsl.inetia.pl
Borek to idiota najpierw płakał dlaczego nie załatwiają Obraniaka, a teraz jęczy dlaczego Ludo nie uczy się języka i go powołują jak w Lille siedzi na ławie. Kotorowskiiiiiii

Rafał - 17 marca 2011, 12:39:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Kebek: Porównywanie Trochowskiego Podolskiego czy Kuraneya którzy nauczyli się gry w piłke w Niemczech do gości którzy przyjechali tu za praca jak Arboleda czy Hernani jest po prostu śmieszne. Weź już lepiej nic nie pisz bo tylko sie osmieszasz.

Pado - 17 marca 2011, 12:39:52 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Kotorowskiiiii! Dokładnie

asff - 17 marca 2011, 12:41:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
już sobie łks ostrzy na niego zęby, nadawał by się do klubu założonego przez żydów.

mad - 17 marca 2011, 12:45:42 - *.adsl.inetia.pl
rafapietrz Francuzi czy Niemcy może mają graczy pochodzenia innego czy nawet urodzonych gdzieś którzy przyjechali do Niemiec?Francji mając kilka lat i wszyscy z nich zostali wyszkolenie przez nich. A to zasadnicza różnica. Widzisz różnice ? Bo ja widzę ogromną, czy gracze wychowali się w tamtych krajach które stały się ich ojczyzną . W naszym wypadku jest to polowanie na czarownice.

qali - 17 marca 2011, 12:46:39 - *.100.foxnet.com.pl
Klose przyjechal majac 9 lat, Trochowski 5 lat a Podolski 2 lata Kuranyi pojawil sie w Niemczech majac 15 lat, Cacau 19, Marin 2 lata...wszyscy oni troszke dluzej zyja tam niz Arboleda 32 latek od 5 lat w Polsce...czy Melikson ktory ledwo co przyjechal...reszta czyli Ozil Khedira Boateng Tasci Aogo czy Gomez urodzili sie w Niemczech...

antropoid - 17 marca 2011, 12:52:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I b. dobrze, bo to by była już kpina - powoływać grajka po trzech meczach w polskiej lidze... ---------- Smuda sam robi z siebie karykaturę, swoje "zasady" wywalił na śmietnik, o leśnych dziadkach z centrali szkoda gadać - najpierw pyskowali na zagranicznego trenera kadry, teraz sami zrobili jeszcze lepiej - trener jest polski, ale kadra - międzynarodówka...

www - 17 marca 2011, 12:56:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest nie bedzie grał dla POLSKI :D oby tylko skorzystał z tego powołania

Kebek - 17 marca 2011, 13:02:39 - *.54.118.100
Chodzi o sam fakt! Jakiej są narodowości!!! A Ty usilnie walczysz o ich drugą, przybraną.

znafca - 17 marca 2011, 13:09:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Matuszczyk urodził się w POLSCE, ma POLSKICH rodziców, mówi płynnie po POLSKU i od urodzenia ma nasze obywatelstwo - ZAPAMIĘTAJCIE to sobie głąby...Nie jest to zawodnik naturalizowany, dodatkowo od zawsze grał dla naszych reprezentacji juniorskich!

do Akwilon - 17 marca 2011, 13:12:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Akwilon. akurat w tym temacie lepiej siedziałbyś cicho. Akcję "dobrowolnych przeprowadzek" wymyślił i nadzorował bowiem ówczesny sponsor waszego klubiku ;)

Makkabi - 17 marca 2011, 13:12:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Podobno Melikson kontuzjowany i nie pojedzie na zgrupowanie

xxl - 17 marca 2011, 13:19:53 - *.play-internet.pl
polaczki to cieniasy

PATA - 17 marca 2011, 13:23:46 - *.play-internet.pl
I super

Jaro - 17 marca 2011, 13:42:31 - *.zamosc.mm.pl
Szybki Smuda jesteś jak stary szachista, chłopak gra w tym samym mieście co ty mieszkasz i nawet nie raczyłeś go zobaczyć żal

MKS - 17 marca 2011, 14:08:42 - *.susi.pl
Co na to Kolumbia? Walcz Kolumbio walcz!

szymson - 17 marca 2011, 14:10:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ma debiut w reprezentacji izraela więc nie rozpisujcie się na ten temat . Co do Maora podoba mi się jego styl gry

Germanic - 17 marca 2011, 14:18:09 - *.187.32.50 (*.1.5.99)
Info z Onetu: Maor Melikson zaprzeczył informacjom jakoby został powołany do reprezentacji Izraela na mecze eliminacji Euro 2012 - poinformowała stacja Orange Sport Info. - Nie zostałem powołany do kadry Izraela na najbliższe mecze Euro 2012 - przyznał Melikson

koko - 17 marca 2011, 15:06:28 - *.elblag.vectranet.pl
A ja wole w kadrze żydów z Polskimi korzeniami niz afrykanerow lub kolumbijczykow nie URODZONYCH w Polsce. PANIE SMUDA jak pan to czyta siegnij pan po Wasilewskiego- Ja widze go nawet z opaską kapitana w koszulce z Białym Orłem. Ma chłop charakter i umie Hymn!!!

rafapietrz - 17 marca 2011, 15:13:44 - *.b-ras3.chf.cork.eircom.net
Hmmm chłopak zaprzeczył bo czeka na powołanie od Smudy proste. A tak wracając do tematu, i do takich ludzi jak MAD. Każdy narzeka na Polską reprezentacje i mówi że grają w niech pachołki i tp więc trzeba sięgać po obcokrajowców! pokażcie mi w kadrze Niemiec, Francji 11 rodowitych francuzów i Niemców na boisku! ale rodowitych!. Których ojciec i matka są francuzami i niemcami. Kadra Niemiec, Neurer,Lahm,Metersacker, Badstuber, Lahm, Schweinsteiger to są obecnie rodowici niemcy w 1 składzie. A większość kadry to Ozil - Turek, Podolski, Klose - Polacy, Gomez - Hiszpan, Kuranyi - Brazyliczyk, Panamczyk, Marko Marin - Bośniak, Serb. Khedira - Tunezyjczyk, Boateng - Ghaniczyk więc w kadrze niemiec gra 8 obcokrajowców! na 25 osobowy zespół powoływany przeważnie jest ich 9 lub 10 licząc Cacau i Trochowskiego. Holendrzy mają 8. Więc nie gadajcie głupot! bo np różnica między Olisadebe i Rogerem a Hernanim i Arboledą jest bardzo długa! Arboleda po polsku mówi! Hernani też, Boenisch ma polskich rodziców urodził się w Polsce, Perquis też ma polskiego rodzica! Meliksona ojciec jest Polakiem! więc jacy to nie polacy!

Agent - 17 marca 2011, 15:19:50 - *.dynamic.chello.pl
Maor Melikson zaprzeczył informacjom jakoby został powołany do reprezentacji Izraela na mecze eliminacji Euro 2012 - poinformowała stacja Orange Sport Info. Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Onet.pl, Luis Fernandez także zaprzeczył, by powoływał do kadry piłkarza Wisły Kraków.

rajkos12 - 17 marca 2011, 15:48:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to bzdura a Maor jest polakiem, a zydy jak se go nie chca to ich strata ale oprocz Benayouna jest najlepszym Izraelskim pomocnikiem! u nas bylby swietna konkurencja dla Mierzejewskiego

Mateos - 17 marca 2011, 16:03:14 - *.srv.az.pl
Nie potwierdziły się informacje podane przez biuro prasowe Wisły Karków, jakoby Maor Melikson został powołany do kadry Izraela na najbliższe mecze z Łotwą i Gruzją. Tym samym sprawa występów pomocnika Wisły Kraków w reprezentacji Polski nadal jest otwarta. Informację o powołaniu zdementował za pośrednictwem stacji Orange Sport Info izraelski pomocnik. - Nie dostałem powołania do kadry Izraela na najbliższe mecze Euro 2012 - powiedział Melikson. Oznacza to, że sprawa gry zawodnika Wisły w reprezentacji Polski nadal jest otwarta. REKLAMA Czytaj dalej Nazwisko pomocnika nie widnieje także wśród piłkarzy oficjalnie powołanych do reprezentacji na stronie internetowej Izraelskiej Federacji Piłkarskiej (IFA). Jest to dobra wiadomość dla selekcjonera kadry Polski Franciszka Smudy, który poważnie rozważa powołanie pomocnika "Białej Gwiazdy" do reprezentacji. Sam zawodnik na antenie stacji Orange Sport Info przyznał, że nie wie jeszcze dla której reprezentacji zagra. Przed podjęciem decyzji chciałby naradzić się z rodziną i przyjaciółmi mieszkającymi w Izraelu. Warto dodać, że pomocnik jest regularnie pomijany przez selekcjonera Izraela, Luisa Fernandeza.

mądry - 17 marca 2011, 16:20:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wy wszyscy w dalszym ciągu nie odróżniacie pojęć takich jak naturalizowanie od potwierdzania obywatelstwa. Szkoda bo to ważne przy dyskusji.

santa66 - 17 marca 2011, 16:38:32 - *.dynamic.chello.pl
rafapietrz,chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz i co chcesz udowodnić.Zapytam po raz kolejny,jaka jest różnica między Rogerem i Olisadebe a Arboledą?Jesteś przeciwnikiem tych dwóch pierwszych a godzisz się na Arboledę,więc czym oni się różnią?

dg13 - 17 marca 2011, 16:54:59 - *.107.135.41
Kogo Smuda powola na mecz z nowych graczy jakie by oni nie mieli korzeni to i tak Polska az do Mistrzostw Europy w 2012 gra towarzyskie mecze wiec Melikson moze zagrac i dla nas a potem wrocic do kadry Izraela bo nasza kadra gra wszystkie mecze nie na punkty

Rafał - 17 marca 2011, 16:55:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do santa66: Tym że Arloleda duka uwajaj uwajaj bo bydzie zolta uwajaj a Olisadebe tego nie potrafi.

damjen2311 - 17 marca 2011, 17:18:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Z tego co wiem to Maor dementuj, aby został powołany..

Luluchna - 17 marca 2011, 17:21:31 - *.tktelekom.pl
I tu was zaszokuje Maor powiedział ,że powołanie rzeczywiście dostał ,ale podczas konferencji prasowej selekcjoner Izraelu nie odczytał na liście powołanych nazwiska ''Melikson'' więc jak sam Maor powiedział jego powołanie to była Pomyłka .. i nadal decyduje dla jakiej kadry zagra .. :-)

rotherguit - 17 marca 2011, 17:31:50 - *.50.233.210
Zwróćcie uwagę na to, że sprawa z przygarnięciem Meliksona wyszła na światło dzienne zbyt wcześnie. Jako pierwszy zarekomendował Izraelczyka z polskim paszportem Mateusz Borek w programie Cafe Futboll ubiegłej Niedzieli. Gdyby w polskiej prasie nie pojawiły się informacje o możliwym zainteresowaniu piłkarzem, naszej Reprezentacji, możliwym jest, że związek i sztab z Izraela wcale nie brałny go pod uwagę w trakcie powołań na mecze z Łotwą i Gruzją. Mogliśmy zrobić to bardziej strategicznie, jeżeli naprawdę zależało nam na zdobyciu dobrego obrońcy.

Arthur - 17 marca 2011, 17:50:06 - *.internetia.net.pl
Melikson nie jest Żydem, jedynie Izraelczykiem, ale wiadomość świetna

Wasyl - 17 marca 2011, 18:10:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I tak Melikson będzie mógł być powołany do kadry Izraela i zagrać w niej przez następny rok i 3 miesiące, bo tyle czasu pozostało do najbliższego meczu Polski o punkty. Teoretycznie oznacza to, że mogą nam go sprzątnąć sprzed nosa w każdej chwili. Dopóki nie gramy oficjalnych meczów, możemy sobie dużo gadać.

Wasyl - 17 marca 2011, 18:11:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dopiero teraz zauważyłem, że kolega wyżej już napisał komentarz w podobnej formie

xxx - 17 marca 2011, 19:07:32 - *.dynamic.chello.pl
Całe szczęście i niech zagra choć minutę, aby odurzonemu Smudzie wrócił rozsądek, o ile go posiadał.

Oqt - 17 marca 2011, 21:07:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Arthur - jest Żydem. Do filogermanów - zawodnicy z kadry Niemiec są w mniejszym stopniu Niemcami niż Melikson Polakiem - nie mają niemieckich genów ani niemieckich obyczajów. To, że się tam urodzili to nic nie znaczy. Nie zasymilowali się, a to jest zdecydowanie ważniejsze od miejsca urodzenia.

Friedenrei - 17 marca 2011, 21:23:43 - *.adsl.inetia.pl
Ludzie Maor już zagrał w jednym meczu w kadrze Izraela! W zeszłym roku! W meczu z Urugwajem przegranym 1:4 wszedł na ostatnie pół godziny.

biolyrks - 17 marca 2011, 22:26:28 - *.zone8.bethere.co.uk
0qt - Maor Melikson nie jest Zydem tylko Izraelita. a to z jednego prostego powodu - zydem jest sie tylko i wylacznie po matce. A jego mama jest Polka. A pilkarzem jest swietnym i na pewno przydalby sie w naszej kadrze.

|
|