[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


21 kwietnia 2011, 0:00:33 - euzi
Drużyna Jerzego Dudka zdobyła Copa del Rey

Real Madrid CF pokonał w finale Copa del Rey po dogrywce FC Barcelona 1-0 (0-0, 0-0, 1-0) i po raz 18. w swojej historii zdobył najważniejsze pucharowe trofeum w Hiszpanii. Bramkarz triumfatorów Jerzy Dudek całe spotkanie spędził na ławce rezerwowych.

20 kwietnia 2011, 21:30 - Walencja (Estadio de Mestalla)
FC Barcelona 0-1 pd. Real Madrid CF
Cristiano Ronaldo 103

żółte kartki: Pedro Rodríguez, Leo Messi, Adriano - Pepe, Xabi Alonso, Emmanuel Adebayor, Ángel Di María.
czerwona kartka: Ángel Di María (120. minuta, Real, za drugą żółtą).

sędziował: Alberto Undiano Mallenco (Nawarra).

aza - 21 kwietnia 2011, 0:01:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
siła!

pupek - 21 kwietnia 2011, 0:01:50 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Jerzy!

Raul - 21 kwietnia 2011, 0:02:43 - *.zamosc.mm.pl
Dzięki chłopaki Wielki Mecz !!!

fanbarcelo - 21 kwietnia 2011, 0:04:24 - *.dynamic.chello.pl
Co tu duzo mowic... Real musze przyznac byl lepszy i wygral. Tyle posiadania i moze z 2 dobre sytuacje. Jestem troche zaskoczny i zazenowany

zz - 21 kwietnia 2011, 0:05:30 - *.197.172.199
jak poza składem? był bramkarzem rezerwowym

krolik - 21 kwietnia 2011, 0:05:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawda jest taka, że Barca nie potrafiła w dogrywce nic zrobić, a Real miał 3 setki Ronaldo. Cały mecz widzę tak pierwsza połowa Real, druga dla Barcy i dogrywka bezsprzecznie dla Realu.

KK - 21 kwietnia 2011, 0:10:33 - *.kielce.vectranet.pl
Hala Madrid!

Szogun90 - 21 kwietnia 2011, 0:11:45 - *.ssp.dialog.net.pl
Di Maria ładnie

Ultras sur - 21 kwietnia 2011, 0:14:57 - *.tomaszow.mm.pl
Real Madrid campeone!!!

fr - 21 kwietnia 2011, 0:21:26 - *.dynamic.chello.pl
Dudek ładny mecz

REALUŚ - 21 kwietnia 2011, 0:28:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiecie może czy coś się stało z autobusem Barcelony???? Bo wszyscy na forach jadą po CR7 a na ten mecz to Messi nie dojechał...HALA MADRIT!!!!

BarcaFan - 21 kwietnia 2011, 0:38:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
puchar króla?? to nie puchar :D fakt jest taki,że Barcelona triumfuje w Primera Division,a i Liga Mistrzów jeszcze przed nimi.pozdrawiam

Rafał - 21 kwietnia 2011, 0:38:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Real Madryt pogonili symulantów.

macius - 21 kwietnia 2011, 0:38:52 - *.chi.clearwire-wmx.net
Forza Barca!!!!!!

Strain - 21 kwietnia 2011, 0:42:33 - *.dobrafirma.com
@BarcaFan: Jak to zaślepiony fanie zagranicznej drużyny Copa del Rey nie jest pucharem? Krajowy puchar zwany potocznie Pucharem Króla (Hiszpanii) jest pucharem czyli jest to trofeum, które dany klub hiszpański może zdobyć. Fakt, jest taki, że RM ma na swoim koncie CdR. Co będzie dalej to się przekonamy.

ueo - 21 kwietnia 2011, 0:45:42 - *.b-ras3.mvw.galway.eircom.net
Bravo Jurek. Tego pana juz w kraju nie chce widziec a juz prosze za komentarze sie nie brac. Bez ambicji bez sportowej rywalizacji tylko siano i siano.

KIBIC - 21 kwietnia 2011, 0:46:15 - *.dynamic.chello.pl
BarcaFan trochę godności ciekawe co pisałes jak Barca wygrywała CdR.

Polo - 21 kwietnia 2011, 1:06:44 - *.adsl.alicedsl.de
Jerzy Dudek-najlepiej oplacany kibic realu

Kuba - 21 kwietnia 2011, 1:08:03 - *.dynamic.mm.pl
brawa należą się dla całego Realu ale w szczególności dla Jurka Dudka,przepiękna ta parada w ostatniej minucie....przed końcem rozgrzewki Dudek ''zdobył'' puchar haha

Strain - 21 kwietnia 2011, 1:24:35 - *.dobrafirma.com
Jerzego chociaż ludzie w Europie niektórzy kojarzą. Ma wypisaną jednak ładną historią w swoim wykonaniu, Teraz ma okazję trenować z jednymi z lepszych zawodników na świecie. Wyśmiewcy raczej takiej okazji nie będą mieli.

Damiano - 21 kwietnia 2011, 1:25:48 - *.98.35.3
Panowie nie zwracajcie uwagi na małolatów którzy są kibicami sukcesu Realu lub Barcelony...ja Barcelonie kibicuje ponad 10 lat i nie zawsze było fajnie...dzisiaj oglądając mecz szczególnie pierwszą połowę bałem się o wynik...bo Real naprawdę mimo iż nie miał za wiele piłki to groźnie atakował i 1 połowa zdecydowanie dla Realu(jeśli chodzi o zagrożenie pod bramką przeciwnika) jednak druga połowa była zdecydowanie Barcelony...i to że nie wygrali tego meczu to aż dziw Real powinien dziękować Casilliasowi bo to co wybronił nie wiem czy inny bramkarz by to zrobił...jednak dogrywka była wyrównana...bramka Ronaldo(Krystynki)po ładnej kontrze i zaczęły się schody...Barcelona już nic nie była wstanie zrobić...ogólnie rzecz biorąc mecz bardzo wyrównany i to pierwszy tak wyrównany mecz tych drużyn od paru lat Barcelona nie miała skuteczności Real ją miał...w tym meczu obie drużyny grały a nie poszczególni zawodnicy...i nie zgodzę się z niektórymi że Ronaldo zagrał dobry mecz...on w tym mecz grał słabo ale wykorzystał swoją okazję i za to mu chwała...piłkarzem meczu powinien być bezsprzecznie bramkarz Realu...mam nadzieje że mecze w LM będą ładniejsze dla oka i że końcowy wynik będzie zgoła inny od tego dzisiejszego...
mam również nadzieję że Mourinho nie będzie katował dalej futbol...bo żadna jego drużyna nie grała pięknie i to mój największy zarzut do niego i mam nadzieje że Real zacznie grać wreszcie piękna piłkę( a nie tyylko wyrafinowany taktycznie futbol by przeciwnikowi przeszkadzać)i wtedy gran derbi będą piękne...pozdro dla normalnych kibiców obu klubów

przyszlytr - 21 kwietnia 2011, 1:30:33 - *.toya.net.pl
Damiano jak real gral otwarta pilke z barca to dostal 5;0. wiec murinho musial cos z tym zrobic final ligi mistrzow Schalke : Real

zks - 21 kwietnia 2011, 1:39:08 - *.class103.petrotel.pl
obiektywnie patrzac sedzia ostro skrzywdzil Barcelone bo przy golu Pedro nawet nie ma mowy o spalonym.

Damiano - 21 kwietnia 2011, 1:59:04 - *.98.35.3
do przyszlytr ale jeśli REAL chce być uznawany za najlepszą drużynę świata9do tego pewnie dąży)to chyba nie może się panicznie bronić z Barceloną??tym bardziej że Real to nie Porto gdzie nie było tak dobrych piłkarzy jak ma teraz w Mou w Realu...Mourinho może mieć każdego piłkarza(to samo miał w Chelsea) a jego drużyny nigdy pięknie nie grały(grały jedynie skutecznie)więc coś jest nie tak ja nie popieram takiego stylu gry i chce oglądać ofensywny futbol ale Mou nie potrafi tak zrobić...co do finału ligi mistrzów to się okaże jaki będzie;) Real jeszcze nie wygrał z Barceloną dwumeczu;)poza tym Mourinho już bardziej defensywnie drużyny ustawić nie może(chyba że postawi 10 w polu karnym lub na linii bramkowej)...a czasu jeszcze trochę jest więc mam nadzieje że Guardiola czymś zaskoczy przeciwników

przyszlytr - 21 kwietnia 2011, 2:17:05 - *.toya.net.pl
Damiano spojrz tylko na to ze F.Perez mial juz dosyc pieknej, bezskuteczniej gry i chyba wiedzial zatrudniajac Murinho co robi. chcial sukcesow nie koniecznie pieknej gry. a piekna gra przyjdzie z czasem, spojrz na Barcelone ktora gra jednym skladem juz 3-4 sezony, jak sam wczesniej powiedziałes nie zawsze bylo tam kolorowo. a co do guardioli to bym polenizowal, bo moim zdaniem to wszystko co Barcelona osciagnela ostatniego czasu zawdzieczaja w glownej mierze piłkarzom a nie temu Panu z calym szacunkiem do niego za to co osiągną jako pilkarz

przyszlytr - 21 kwietnia 2011, 2:18:54 - *.toya.net.pl
@ zks
przestan jak nie bylo spalnogo smiem twierdzic ze jestes kobita ktora co chwile pyta swojego chlopa co to jest spalony

Damiano - 21 kwietnia 2011, 2:33:27 - *.98.35.3
przyszlytr...co do Guardioli to ciężko wyrokować moim zdaniem jednak nadał on jakość gry Barcelonie i ma ona swój styl...(za Rijkarda grali zupełnie inaczej)w Barcelonie nie zawsze było kolorowo ale odkąd pamiętam nie widziałem Barcelony murującej się z Realem...zdarzało się że się bronili ale to dlatego że byli słabsi a tutaj typowe murowanie tak naprawdę...Mourinho jest świetnym taktykiem ale zabija piękno futbolu...i ja Ci powiem więcej nawet jak teraz Real tak grając z Barceloną(tylko taktycznie by wygrać a w większości się bronić) to nawet jak teraz wygrają wszystkie mecze z Barceloną i zakończą jej erę to nie będzie można powiedzieć że Real wygrał zasłużenie z Barceloną...dla mnie drużyna która chce być najlepsza na świecie musi grać ofensywnie...jestem z tych osób co woli podziwiać piękny mecz niż niuanse taktyczne

przyszlytr - 21 kwietnia 2011, 2:44:20 - *.toya.net.pl
Damiano, ale wiesz jak to jest jakbys byl naprawde wielkim fanem Barcelony czy tez Realu, nie mowie ze nie jestes, ale chodzi mi o takiego kibica miejscowego rodowitego ze sie tak wyraze :p to oczywscie chccialbys zeby Twoj klub gral piekny futbol ale przedewsystkim liczyloby sie to zeby zdobywac tytuły taki jak ten dzisiejszy. jeszcze pomyslec jak dlugo fani Realu czekali na ten tryumf. a druga sprawa, to prosze Cie ale nie mow ze Real dzis nie wygrał zasłuzenie. 1 polowa to Real byl zdecydowanie lepszym zespołem, Barcelona nie mogla grac tego co Lubi najbardziej bo Real bardzo wysoko na niej usiadl, ale niestety sił niestarczylo na dlugo.

ja - 21 kwietnia 2011, 7:15:32 - *.124.97.131.rybnet.pl
Czy Dudek był na ławce?

Od 50lat k - 21 kwietnia 2011, 8:34:49 - *.253.120.smslowianin.pl
Niektórzy wymądrzający się tu biorą przykład ze Szpakowskiego który tak piep......że lepiej było gdy ze względów technicznych komentarz był ze studia.Brawo Real!

x - 21 kwietnia 2011, 8:39:54 - *.adsl.inetia.pl
dudek byl na lawie i potem sie bawil na murawie ze wsztystkimi i sciskal sie z mourinho

w.1948 - 21 kwietnia 2011, 8:45:40 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Real Madryt !!!!

daras - 21 kwietnia 2011, 8:47:04 - *.cpe.marton.net.pl
Juruś weż się za granie a nie kupony odcinasz a jak na boisko wchodzisz to kontuzja nadajesz się do Polonii Warszawa pograłbyś w Klubie Kokosa Taka prawda co było kiedyś to się nie liczy ludzie historią nie żyją ...Nic do ciebie nie mam ale taka prawda.........

daras - 21 kwietnia 2011, 9:03:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pewnie ty bys nie dostal kontuzji dostajac kolanem z rozpedu w szczene..fakt..typowo pilkarska kontuzja.. zobacz sobie ostatni mecz Dudiego w Realu zanim zaczniesz komentowac.

Swayze - 21 kwietnia 2011, 9:05:41 - *.radom.vectranet.pl
Jestem kibicem Realu Madryt od tego roku .
Zawsze Real nie grał widowiskowej piłki nie ma sie co oszukiwać .
Jak Mourinho (Nie wiem jak sie pisze jego nazwisko ;)) objął real coś ruszyło .
Pozdrawiam Wszystkich !!!

BJ - 21 kwietnia 2011, 9:16:03 - *.126.10.133
Znów parada malkontentów w komentarzach na 90minut.pl. Co wy chcecie od Dudka? Swoje 5 minut (a nawet znacznie dłużej ;)) już miał, teraz jest integralną częścią zespołu, nawet jak prawie nie gra i c oz tego. Puchar tak samo mu się należy jak każdemu innemu graczowi Realu.
A wg informacji przedmeczowych Dudek był rezerwowym czyli BYŁ W SKŁADZIE MECZOWYM.

ueo - 21 kwietnia 2011, 9:32:08 - *.b-ras3.mvw.galway.eircom.net
Strain - Late tez kojarzyli pewnie w europie kiedys, a teraz kim on jest? Przykladow mozna mnozyc. Dudek bez ambicji i honoru

adan.96 - 21 kwietnia 2011, 9:38:24 - *.toya.net.pl
Mecz Real - Barca był Ok. A w tym samym czasie trwał Tottenham - Arsenal i nie był gorszy 3-3.

P - 21 kwietnia 2011, 9:44:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry mecz Jurka, ladnie z lawaki podskakiwal !

cixem - 21 kwietnia 2011, 10:12:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ten mecz pokazał, że tak na prawdę Barcelona to 3-4 geniuszy, 10 pomocników i jeden szatniarz na trenerskim stołku.
Guardiola nie ma alternatywy dla swoich gracz, jeśli spotykają na swojej drodze tak dobrze taktycznie ustawionego rywala. Pokazała to dwa lata temu Chelsea Hiddinka, oszukana przez sędziego, pokazał to rok temu Inter Mourinho i teraz jego Real.
To nie tylko puchar Realu, to przede wszystkim puchar Mourinho. Oba mecze 1/2 LM mogą wyglądać podobnie i szanse Realu wyglądają w tej konfrontacji lepiej, bo poza wykonawcami na boisku ma on dyrygenta na ławce, który potrafi reagować na wydarzenia na boisku.

Damiano - 21 kwietnia 2011, 10:23:08 - *.98.35.3
przyszlytr. na tą chwilę jestem niestety tylko kibicem na odległość...choć w tamtym roku mało brakowało a byłbym na Camp Nou na meczu z Getafe...niestety nie wyszłoco do pierwszej połowy...to była zdecydowanie dla Realu i to jest bezsprzeczne miał Real więcej z gry ale zauważ że Real nie grał po swojemu(nie narzucił swojego stylu gry jeśli takowy ma)tylko jego głównym celem było przeszkadzanie rywalowi...znowu w drugiej połowie Barcelona złapała wiatr w żagle Real trochę siadł i tutaj gdyby nie bramkarz Realu mecz mógł się skończyć innym wynikiem bez dogrywki jednak brakło skuteczności...dogrywka to znowu świetna gra taktyczna realu(niestety tylko taktyczna)nie wiem od ilu kibicujesz Realowi ale ja pamiętam sytuacje gdzie kibice przez to że drużyna nie grała widowiskowo to były Realne żądania by trenera zwolnić i często się tak zdarzało...a to że Real przez tyle lat nie miał tytułu to była tylko i wyłącznie pycha klubu... uważali ze są tak dobrzy że każdy trener zdobędzie z nimi puchary...a wszystko się zaczęło od tego że po zwycięstwie w lidze mistrzów zwolnili Vincente Del Bosque(nie wiem czy dobrze piszę nazwisko)bo myśleli że każdy da radę ich poprowadzić i przez to było tyle lat posuchy żadnemu trenerowi nie dali szansy trenować klubu na dłużej...nawet taki Pellegrini zrobił wielki postęp z Realem i nie dostał szansy(a na nią zasługiwał)a taki Mou nawet jakby nic nie wygrał w tym sezonie raczej na pewno i tak w następnym będzie trenował to oznacza niekonsekwencje Realu...poza tym pan Perez dla mnie to biznesmenik który szasta nieswoją gotówką mimo że za wiele pojęcia o piłce nie ma...

Damiano - 21 kwietnia 2011, 10:25:15 - *.98.35.3
ale tutaj pokazałem że mimo iż ktoś może uznać że np. teraz z Barceloną każdy trener by wiele zdobywał chciałem pokazać że takie myślenie jest błędne bo Real popełnił ten sam błąd bo mieli galaktyczny skład więc już przed sezonem dopisywali sobie zwycięstwa...wracając do wczroajszego meczu...mecz był wyrównany i to był typowy mecz walki i niestety piękna futbolu tam za dużo nie było

do daras - 21 kwietnia 2011, 11:09:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wyp**rdalaj

as - 21 kwietnia 2011, 11:45:07 - *.gress.pl
Realowi puchar był niepotrzebny skoro wrzucili go pod autobus:P

Żal - 21 kwietnia 2011, 11:48:24 - *.szczecin.mm.pl
Drużyna Jerzego Dudka buahahaa ale chłop ma wkład hehee ciekawe czy jego miejsce na ławce ma już odcisk pośladków:DDDDD

majk - 21 kwietnia 2011, 12:15:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kibicuje Realowi od dziecka - 20lat. widzialem juz bardzo wiele, ale nigdy tak defensywnej taktyki. nie mowie ze to zle, moim zdaniem to wrecz koniecznosc bo Barcelona ma najlepszych zawodnikow na swiecie (7 reprezentatow mistrzow swiata Hiszpanii + Messi.) Real nie ma tylu indywidualnosci by moc zagrac otwarta pilke na wymiane ciosow. do galaktycznej druzyny obecnie im bardzo daleko. przeciez sprowadzeni jako wzmocnienie dwaj Niemcy, graja ponizej oczekiwan - wlasciwie Khedira to nie wiele gra a Oezil, oddycha rekawami juz w 70 minucie. jak nie wlaczy sie do akcji Marcelo to Christiano nawet nie ma z kim rozegrac pilki. Barcelona nie ma takich problemow w II linii, co wiecej ma tam najlepszych aktualnie zawodnikow na swiecie z ktorych kazdy moze przesadzic losy meczu. to jest ta roznica ktora nie pozwala Realowi na otwarta gre.

pyzdra - 21 kwietnia 2011, 12:17:28 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
@daras słuszna ocena i uwaga

Damiano - 21 kwietnia 2011, 12:27:47 - *.98.35.3
Majk zgodzę się z Tobą odnośnie tej drugiej linii Barcelony Xavi Iniesta i Messi to jest zabójczy tercet i do tego nie ma żadnych wątpliwości...ale proszę Cię nie mów mi że nie można z Barceloną grać otwartej piłki tylko trzeba się murować...spójrzmy na pierwszy mecz w LM Barcelony i Arsenalu to był naprawdę piękny mecz i jedni i drudzy grali ofensywnie i było na co popatrzeć...i nie wmówisz mi że Real jest gorszy od Arsenalu(albo że się za takiego uważa...)Real może mieć każdego zawodnika na świecie więc powinien grać ofensywnie a nie taktycznie zabijając futbol ale tak grała każda drużyna Mourinho...wiem ze jest wielkim trenerem ale za tą defensywę go nie lubię...bo rozumiem że w Porto grał taktycznie bo nie miał zawodników...ale w Chelsea Abramowicz dawał mu kasę na każdego i Londyńczycy grali jedynie skutecznie to samo Inter i teraz Real...i ja mówię stanowcze NIE takiemu futbolowi

cixem - 21 kwietnia 2011, 12:44:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Damiano - Arsenal miał szczęście, że w bramce stał Valdez i im podarował dwa gole na Emirates. W rewanżu nie miał już wiele do powiedzenia. Poza tym,dla katalończyków mecz z Arsenalem a mecz z Realem, to jak gierka w kapsle przy bitwie o życie.
Tercet Xavi, Iniesta, Messi, to w tej chwili najlepszy na świecie środek pomocy i nie wiem ile by Real kasy nie wydał, to nie ma nikogo grającego na podobnym poziomie, co pokazały MŚ.
Jak już pisałem wyżej, ten mecz pokazał, że poza wielką drużyną trzeba mieć jeszcze wielkiego trenera na ławce, inaczej odpowiednia taktyka plus wykonawcy i najlepsza ekipa robi się bezradna. Różnica pomiędzy Guardiolą a dobrym trenerem i dobrym strategiem jest widoczna właśnie w reprezentacji. Del Bosgue miał tych samych właściwie wykonawców, nawet mniej kreatywnych bo odpada Messi, a mimo wszystko znalazł sposób na rozmontowanie autobusów, jakie my stawiali na własnym polu karnym rywale, bez wyjątku, od Szwajcarów do Holendrów.
Ty mówisz Nie takiemu futbolowi a ja mówię brawo za znalezienie sposobu na pokonanie Barcelony.

xyz - 21 kwietnia 2011, 12:49:31 - *.gorzow.mm.pl
Damiano
Piszesz tak, jakbyś był niewiadomo kim i niewiadomo co z robił dla europejskiej piłki. I co z tego, że mówisz "NIE" dla futbolu preferowanego przez Mourinho. Kogo w ogóle obchodzi twoje zdanie ? Trochę szacunku innym, bo nie każdy chce czytać te twoje wypociny.

rajkos12 - 21 kwietnia 2011, 12:53:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mówta co chceta ale Dudka dalej stac na swietna gre i Real powinien sie cieszyc ze taki bramkarz jest u nich rezerwowym jak Jerzy Dudek!

Kks - 21 kwietnia 2011, 12:57:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
świetny mecz Jurka Dudka.
Rewelacyjnie podawał bidony z piciem

Damiano - 21 kwietnia 2011, 14:01:34 - *.98.35.3
xyz wystarczy że jestem kibicem i mogę mieć własne zdanie jak każdy!nikt Ci nie karze tego czytać możesz omijać moje komentarze takie masz prawo...bo gdyby każdy chciał się kierować takim stwierdzeniem jak Ty użyłeś "Piszesz tak, jakbyś był niewiadomo kim i niewiadomo co z robił dla europejskiej piłki" to żaden Polak(no może z paroma wyjątkami typu Boniek itp.)nie powinien się na ten temat wypowiadać bo nikt nie zrobił nic w tym kierunku więc kolego trochę szacunku dla innych jeśli chcesz być sam szanowany...poza tym jeśli tak ma wyglądać futbol przyszłości to będzie można oglądać równie dobrze pojedynki szachowe...

Damiano - 21 kwietnia 2011, 14:08:54 - *.98.35.3
cixem tak Arsenal miał wiele szczęścia...ale mi tu nie chodzi konkretnie o wynik a o grę...grali ofensywnie i szacunek im za to byli słabsi od Barcelony ale starali się grać cały czas po swojemu starali się narzucić swój styl i oglądając ten mecz było naprawdę na co popatrzeć...co do rewanżu jednak Arsenal niepotrzebnie chciał się bronić...poza tym głupia czerwona kartka i wszystko się posypało...ale nawet wtedy Arsenal nie bronił się tak rozpaczliwie jak Real.co do Hiszpanii i mistrzostw świata słabe drużyny mimo murowania się nie dawały radę...ale te lepsze nie murowały bramki starały się grać otwartą piłkę i to też jest różnica...co do Guardioli to jakim jest trenerem pokażą dwa następne mecze...bo teraz Mou mógł go zaskoczyć...bo kto by się spodziewał po wielkim Realu że wyjdzie bez nominalnego napastnika??chyba nikt czas pokaże co jest Barcelona warta

obserwator - 21 kwietnia 2011, 14:09:01 - *.acn.waw.pl
hała madryt!!

cixem - 21 kwietnia 2011, 14:26:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale to samo zrobił Hiddink w meczu z Chelsea dwa sezony wstecz i Mourinho rok temu z Interem.
To jest prosta taktyka na wytrącenie Barcelonie jej największego atutu. Guardiola tak jak w tamtych meczach nie znalazł recepty. Miał dwa sezony aby przećwiczyć coś innego, jakąś alternatywę i broń przeciwko takiej taktyce a nie zrobił nic.
Pamiętasz może mecz finałowy? Holendrzy grali tak samo defensywnie jak Inter kilka tygodni wcześniej, a jednak im się nie udało.
Futbol to taka gra, w której oprócz indywidualnych umiejętności dużą rolę odgrywa taktyka, pamiętasz może 2004 rok? Pamiętasz jak grała Grecja w ME? Myślisz, że ktokolwiek z greków ma im za złe, że skupili się na bronieniu dostępu do własnej bramki zamiast grać otwarty futbol?
Ciekaw jestem też, czy gdyby Smuda za rok, grając tym systemem zdobył medal ME, cieszyłbyś się z niego, czy zemścił na nieatrakcyjną postawę drużyny?

Padaka - 21 kwietnia 2011, 16:25:44 - *.151.217.151
Jurek ale ten Ramos to oferma.

Damiano - 21 kwietnia 2011, 17:29:22 - *.98.35.3
Cixem odpowiem Ci gdyby Polska coś ugrała cieszyłbym się jak małe dziecko...ale jest pewna różnica między Polską Grecją a Realemmoim zdaniem kolosalna...bo ani Polska ani Grecja nie ma gwiazd futbolu i dla nich to jest(w przypadku nas byłby)sukces bo my w normalnej grze nie mamy żadnego polotu do innych drużyn dlatego moim zdaniem jedynym atutem Polski może być właśnie konsekwencja taktyczna(o to może być ciężko) ale również siła fizyczna kondycja i waleczność...co do Mourinho gdyby Barcelonę pokonał w finale Pucharu króla tą taktykę mając w opiece np. Levante biłbym wielkie brawa dla Mourinho i podziwiał taktykę bo taka drużyna nie ma potencjału...ale Real ma potencjał naprawdę duży...i ma świetnych graczy a w Barcelonie jest 3 czy 4 wybitnych graczy a reszta to jedynie dobrzy lub bardzo dobrzy piłkarze i Real ma porównywalny skład dlatego chciałbym oglądać ofensywny futbol chociaż u najlepszych drużyn...co do Hidinka to się nie zgodzę...fakt on zastosował podobną taktykę jeśli chodzi o wyłączenie z gry 2 linii Barcelony ale nie murował tak bramki i były momenty że jego drużyna miała przewagę i to nie było tak perfidne katowanie futbolu jak u Mourinho...

DENIS - 21 kwietnia 2011, 19:44:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda mi Barcy i szkoda mi pucharu żył tak krótko;)

knp - 21 kwietnia 2011, 19:55:25 - *.barn.cable.virginmedia.com
Tak tak od kiedy juz to slyszymy...?Od przegranego dwumeczu z Interem w ktorym Mou utarl nosa pyszalkom z Barcy slychac tylko jak kibice klubu z katalonii po przegranym meczu placza bo przeciwnik nie gral ofensywnej otwartej pilki.Zastanowcie sie chwile i pomyslcie jakby taki Real gral jak Barcelona w tej chwili to wolelibyscie przegrac z nimi grajac ofensywnie czy wygrac z Mou na lawce hm?Odpowiedz znamy cokolwiek byscie tu nie napisali.

Damiano - 21 kwietnia 2011, 20:53:19 - *.98.35.3
knp wiesz kluby takie jak Real Barcelona Manchester United Arsenal i parę inny wielkich to po prostu nie wypada im się tak murować...tak uważam...ale każdy może mieć swoje zdanie

P. Reiss - 21 kwietnia 2011, 22:09:22 - *.play-internet.pl
nieźle jurek! pozdro z zachodu_pl

vir - 21 kwietnia 2011, 23:32:25 - *.toya.net.pl
Że wam się chce emocjonować jakimiś klubikami z hiszpanii. Mamy swoją polską lige. Po co kibicować jakimś tam realom czy barcelonom.

harry - 22 kwietnia 2011, 9:19:15 - *.dip.t-dialin.net
Brawo Jerzy cała polska dziękuje ci za ten mecz z milanem i tak zwane dudek dance piekne chwile a teraz w realu żaden polak nie doszedł tak daleko jak ty dziękujemy

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas