[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


1 maja 2011, 19:30:44 - koofel
Lechia ratuje remis w ostatniej chwili

Arka Gdynia zremisowała 2-2 (1-0) z Lechią Gdańsk w meczu kończącym 24. kolejkę Ekstraklasy. Remis gdańszczanom uratował w doliczonym czasie gry Luka Vučko. Arka straciła więc szansę na dogonienie w tabeli Polonii Bytom, natomiast Lechia awansowała na trzecie miejsce.

Pierwszą groźną akcję przeprowadziła Lechia. Ivans Lukjanovs dośrodkował z lewej strony w pole karne, bramkarz Arki Marcelo Moretto minął się z piłką, ale przez niezdecydowanie Abdou Razacka Traoré okazja na gola została zmarnowana. W 9. minucie na osiemnastym metrze piłkę klatkę piersiową przyjął Marciano Bruma i oddał mocny płaski strzał prosto w ręce Pawła Kapsy. Do podobnej interwencji gdański golkpier został zmuszony kilka chwil później za sprawą Emila Nolla. Lewy obrońca gospodarzy mógł jednak cieszyć się z bramki w 35. minucie. Po rzucie rożnym wykonywanym przez Pawła Zawistowskiego Noll najwyżej wyskoczył do piłki i z kilku metrów celnie główkował. Tuż przed przerwą w szesnastkę Lechii wdarł się Tadas Labukas, lecz w dogodnej sytuacji strzelił prosto w Kapsę.

Arka w drugiej połowie nadal posiadała przewagę, wykorzystując zupełną bezradność przednich formacji Lechii. Dużo pracy mieli za to gdańscy obrońcy, którzy dwukrotnie blokowali strzały Labukasa i Mirko Ivanovskiego. W 63. minucie po dośrodkowaniu Brumy Labukas mocno naciskał na Kapsę, ale bramkarz biało-zielonych na raty złapał futbolówkę. Odpowiedzią gości mógł być strzał z rzutu wolnego Traoré, jednak skrzydłowy Lechii kopnął piłkę wysoko nad poprzeczką. Kilka minut przed końcowym gwizdkiem Miroslav Božok dostał piłkę na 25 metrze i po jego strzale w niewielkiej odległości przeleciała nad poprzeczką. Gdynianie podwyższyli prowadzenie po mocnym strzale zza pola karnego Labukasa. Błąd w tej sytuacji popełnił Kapsa. Lechia odpowiedziała błyskawicznie. Kamil Poźniak podał do Pawła Nowaka, a ten niepilnowany z sześciu metrów trafił do bramki. Gdy wydawało się, że mecz zakończy się wygraną Arki, w doliczonym czasie gry po dośrodkowaniu z wolnego Poźniaka Krzysztof Bąk główkował w stronę Luki Vučko i chorwacki obrońca z trzech metrów wpakował piłkę do siatki.

1 maja 2011, 17:30 - Gdynia (Stadion Miejski)
Arka Gdynia 2-2 Lechia Gdańsk
Emil Noll 35, Tadas Labukas 88 - Paweł Nowak 89, Luka Vučko 90

Arka: 1. Marcelo Moretto - 8. Michał Płotka (14, 18. Giovanni), 2. Ante Rožić, 23. Maciej Szmatiuk, 20. Emil Noll - 22. Marciano Bruma, 7. Paweł Zawistowski, 19. Miroslav Božok, 25. Filip Burkhardt (71, 31. Paweł Czoska), 27. Mirko Ivanovski (82, 21. Joseph Mawayé) - 11. Tadas Labukas.

Lechia: 1. Paweł Kapsa - 26. Deleu, 6. Luka Vučko, 5. Krzysztof Bąk, 20. Lewon Hajrapetjan (65, 23. Marko Bajić) - 7. Abdou Razack Traoré, 17. Marcin Pietrowski, 8. Łukasz Surma, 22. Paweł Nowak (90, 15. Jakub Zejglic), 11. Ivans Lukjanovs - 18. Bédi Buval (77, 25. Kamil Poźniak).

żółte kartki: Božok, Marcelo Moretto, Burkhardt, Labukas - Vučko, Bąk, Traoré, Nowak.

sędziował: Dawid Piasecki (Słupsk).
widzów: 10170.

KK - 1 maja 2011, 19:31:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Porażka...

rts - 1 maja 2011, 19:31:22 - *.toya.net.pl
dzieki lechia, dzieki, dzieki

djh - 1 maja 2011, 19:31:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i fajnie, tak jest jak sie gra na czas - fair play po sledziwosku

WKS - 1 maja 2011, 19:31:34 - *.b-ras2.blp.dublin.eircom.net
Slask czwarty :/

ddd - 1 maja 2011, 19:31:39 - *.wroclaw.hypnet.pl
zle dla slaska!!

exe99 - 1 maja 2011, 19:31:40 - *.175.151.164.piasta.pl
nono...

hahah - 1 maja 2011, 19:31:41 - *.internetdsl.tpnet.pl

młody - 1 maja 2011, 19:31:41 - *.105.250.2
hahahahahahah

... - 1 maja 2011, 19:31:50 - *.tvoksywie.com.pl
Donek jeden telefon i sprawa zalatwiona

rumun - 1 maja 2011, 19:31:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hahahahah Brawo LECHIA

esf - 1 maja 2011, 19:31:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahahahahahahahaha

hfg - 1 maja 2011, 19:31:55 - *.sieradz.vectranet.pl
co za emocje

Kamil - 1 maja 2011, 19:31:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze tak Arce. Mistrzowie symulowania fauli... to było aż żenujące.

m - 1 maja 2011, 19:32:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Arki

bimbuś - 1 maja 2011, 19:32:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hehehe

krzp - 1 maja 2011, 19:32:04 - *.173.27.204
Mało brakowało

Crolug - 1 maja 2011, 19:32:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lechia jak Śląsk z Widzewem! Pięknie. TKWM!

rafi - 1 maja 2011, 19:32:11 - *.23.33.55
nawet na derbach pusty stadion- niech ta Arka leci mimo ze jestem kibicem Lecha !

cr - 1 maja 2011, 19:32:11 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Jak może nie być kompletu na meczu derbowym??

Grzes - 1 maja 2011, 19:32:16 - *.slupsk.vectranet.pl
ale bk z arki doliczyli se 3 pkt ;)

ReX - 1 maja 2011, 19:32:16 - *.interkar.pl
Arka-jak można było do tego dopuścić??

TSW - 1 maja 2011, 19:32:20 - *.play-internet.pl
Śląsk&Lechia&Wisła aje aje ao !!! brawo LECHIA !!! Cały Kraków z Wami!!!

1922 rts - 1 maja 2011, 19:32:24 - *.play-internet.pl
Szkoda , chciałbym widzew w 1 lidze za rok

Nieradko - 1 maja 2011, 19:32:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kurde szkoda ze arka nie wygrala ehh jestem z przymorza ale kibicuje arce ...

DrShpon - 1 maja 2011, 19:32:29 - *.243.217.134
wielka triada z hukiem spada!!!!
Lechia Gdańsk

masakRa - 1 maja 2011, 19:32:34 - *.dip.t-dialin.net
Najbardziej pasjonujacy mecz tego sezonu obok deRbow Gornego Slaska. Liga cienka jak siuski ciotki adelajdy, ale ten mecz i deRby w Chorzowie to naprawde ekstraklasa

qn - 1 maja 2011, 19:32:36 - *.dolsatbelchatow.pl
90+7 min. - GOOOLLLL dla Lechii!!!!
no comments...

da - 1 maja 2011, 19:32:43 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Brawo Piasecki trzeba bylo przedluzyc mecz jeszcze o pietnascie minut!

POLBYT - 1 maja 2011, 19:32:46 - *.176.196.175
Szkoda Areczko Powinny być 3 pkt, zenada straszna ale i tak nie spadniecie!!
PB&AG

milanos - 1 maja 2011, 19:32:57 - *.112.92.125
Arka & Zagłębie

max29 - 1 maja 2011, 19:33:29 - *.204.33.139 (*.168.200.73)
Arka spadek.

(ZL) - 1 maja 2011, 19:33:31 - *.dynamic.chello.pl
90 +7 minuta. Tak się drukuje mecze w Polsce.

marek - 1 maja 2011, 19:33:35 - *.centertel.pl
TKWM, brawo Lechia , Arka i Craxa bliżej dna ...

bbb. - 1 maja 2011, 19:33:35 - *.retsat1.com.pl
co tam sie działo ze az 8 minut sedzia mecz przedluzył ? pozdro dla normlanych

CCC - 1 maja 2011, 19:33:53 - *.petrus.pl
Haha! Brawo Lechia! Walczy sie do konca i sie oplacilo!

pablo - 1 maja 2011, 19:33:53 - *.239.18.109
jaka tragedia arka caly mecz atakuje a w 89 dla niech konczy sie mecz i schodza do szatni a lechia 2 bramki z niczego. Ale mecz piekny !!!

andrew - 1 maja 2011, 19:33:54 - *.181.133.202
Akurat włączyłem TV w 85 minucie, a tu aż 3 bramki padły, no proszę

aass - 1 maja 2011, 19:33:57 - *.eltronik.net.pl
sialalalalalaaaaa Arka i Cracovia do spadku sialalalalala wielka triada zbiera oklep na lewo i prawo Kuchenki Poznan na 10 msc, Arka spadek, Cracovia juz dawno spadek hahaha pozdro

Marcel - 1 maja 2011, 19:34:02 - *.internetia.net.pl
jaki slask 4 ma lepszy bilans z lechia bo wygral

Troy - 1 maja 2011, 19:34:10 - *.162.178.143
Gdyby Arka nie leżała tylko grała jak grała przez 88 minut, to by jeszcze ze dwie bramki strzeliła. Śmierć frajerom.

gigant - 1 maja 2011, 19:34:18 - *.3-1.cable.virginmedia.com
hhahaa co tak stadion ucichł w 96 min?Co wam sie stałoBravo Lechia niech spadają z Cracovią

Futbol - 1 maja 2011, 19:34:54 - *.238.113.154
Lechia Gdańsk - Dr.Jekyll & Mr.Hyde

do Adi - 1 maja 2011, 19:35:00 - *.36.169.118
Jakby się piłkarze Arki nie kładli i nie symulowali, to by nie doliczył tyle...
Gratuluje obu drużynom, fajny mecz

bbb - 1 maja 2011, 19:35:10 - *.13.38.140
Co tam sie działo ze az sedzia 8 minut spotkanie przedluzył ? pozdro dla normalnych

rzemon - 1 maja 2011, 19:35:12 - *.150.77.90
Jestem kibicem Wisły, ale wyjątkowo kibicowałem Arce - tylko dlatego, że wygrywając odbiłaby się jeszcze bardziej od Cracovii i jeszcze bardziej ją udupiła.

Kamil - 1 maja 2011, 19:35:15 - *.25.74.201
Wasi kopacze mogli nie leżeć, tylko grać, to byscie wygrali...

Siekier - 1 maja 2011, 19:35:30 - *.3-3.cable.virginmedia.com
Ja jako kibic Arki uwazam ze no niestety ale Arka po 2:0 pomyslala ze jest nie do ruszenia!! Jak tak mozna robic... a juz wogole w derbach! Arka Spadaj z ligi i wracaj mocniejsza!! Dramat!!!

he he he - 1 maja 2011, 19:36:30 - *.31.100.153
ekipa tooska i bolka nie może przegrać he he

maeti - 1 maja 2011, 19:36:36 - *.kaskada.net
nie jestem kibicem zadnej z druzyn ale jedno mi sie nasuwa... Arka frajerstwo Gdynia.

boom - 1 maja 2011, 19:36:38 - *.dynamic.chello.pl
do da: zawodnik Arki mógł leżeć kolejne 15 minut w doliczonym czasie gry płaczku
Pięknie, pięknie! Rybie głowy będą zwiedzały stadiony I ligi, trzymam za was kciuki! Weźcie jeszcze ze sobą waszych tęczowych przyjaciół z Kałuży, jedyne w czym przodujecie, to w pokazywaniu gołych dup Hahaha, płaczki gdyńskie

fann - 1 maja 2011, 19:37:25 - *.27.52.23
Arka bylo dluzej lerzec na boisku to by Lechia wygrała ,Arka spadek z Cracsą i pasuje

mani - 1 maja 2011, 19:37:49 - *.ssp.dialog.net.pl
Mecz przedłużony 5 min a bramka 97 min Donaldinio działa żenada .
POZDROWIENIA DLA ARKI OD BRACI Z-- ZL --

o - 1 maja 2011, 19:37:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
frajerzy sezonu

nico - 1 maja 2011, 19:38:26 - *.180.49.151.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Coś dziwnego 5-ęć minut doliczone ,a BRAMKA PADA W 97-mej? Donek działa ,ale i tak beton nic nie ugra z tym wf-istą który ma czelność się porównywać do Guardioli...Arka głowy do góry,Bytom gra kiche i poleci zobaczycie...

do 90 minu - 1 maja 2011, 19:38:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardziej zależy wam na rzetelności informacji czy na czasie jej podania? Bo jakoś ostatnia rzecz jaką opisaliście to bramka Nowaka.

sedzia kal - 1 maja 2011, 19:39:08 - *.xdsl.centertel.pl
symulanci zostali skarceni Arka do 1 ligi sedziowanie tragiczne

nep - 1 maja 2011, 19:39:16 - *.rev.pro-internet.pl
Lechia Gdańsk!!!
SZYK I ELEGANCJA!!!

Obserwator - 1 maja 2011, 19:39:37 - *.bsi.3s.pl
Craxa spadek Wszystko rozstrzygnie mecz 28 kolejki: Arka - Polonia B.

Sopot - 1 maja 2011, 19:40:15 - *.dynamic.chello.pl
Marcel Śląsk 4 bo LEchia ma lepszy bilans bezpośredniego starcia 2-0 w Gdańsku dla Lechii a we Wrocławiu było 2-1 dla Śląska

łodzianie - 1 maja 2011, 19:40:37 - *.toya.net.pl
"Pozdrowienia" zasyłają kibice z BCB Łodzi ! !

ben - 1 maja 2011, 19:42:05 - *.internetia.net.pl
Co to za ludzie piszą że zle dla Śląska bo jest na 4-tym przeciez to Lechia jest 3-cim i ma tyle samo punktow co my i co najwazniejsze urwala w ostatniej chwili 3 punkty arce wiec ci co tego nie kumaja to znaczy ze malo sie znaja na kimatach!pozdro dla kumatych

Korona - 1 maja 2011, 19:42:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lechia dzięki. Arka i Cracovia bye bye inaczej być nie może. Jeszcze Lecha powinni zdegradować i wielka triada w 1 lidze

ANDI - 1 maja 2011, 19:42:51 - *.151.136.5
Bramka dla Lechii padła dokładnie o 19.30 !!!
Klątwa trwa !!! SKS BAŁTYK 1930 .

LG - 1 maja 2011, 19:43:30 - *.dynamic.chello.pl
Areczko co sie stało z frekwencją u nas był komplet na DERBACH !!! WIDAĆ KTO RZĄDZI W TRÓJMIEŚCIE !!!

100%BB - 1 maja 2011, 19:43:39 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Można lekceważyć, na przykład Polonię Bytom, że nie mają dużego budzetu, ze stadion to wielka ruina, ale to nie budżety i obiekty grają, a piłkarze, dzisiaj Arka co zbudowała w 87 minut, rozwaliła po kolejnych 8 minutach gry! Totalne zlekceważenie rywala, kpiny w grze obronnej i to może stać się cierniem w walce o utrzymanie!
Mecz walki, ale to tyle, dzisiejszą grę zniszczyły nagminne faule jednej i drugiej drużyny!

ssss - 1 maja 2011, 19:44:37 - *.178.44.194
Tracimy dwa świetne stadiony na rzecz kolejnych "kurników".
Ekstraklasa powinna coś z tym zrobić. Rzygać się chce jak się patrzy na te śląskie ruiny czy "obiekt" ŁKS!
NIE DLA KURNIKÓW W EKSTRAKLASIE!!!

gumis - 1 maja 2011, 19:44:44 - *.28.222.2.grupadrs.pl
lechia gdansk i tak jest szajs hehe

Torca KsG - 1 maja 2011, 19:44:59 - *.proxnet.pl
i bardzo dobrze...leci arka i polonia do I ligi i juz nigdy nie wracajcie...bez pozdrowien

mario - 1 maja 2011, 19:46:58 - *.180.49.151.nat.umts.dynamic.eranet.pl
@Andi ,a wy już wchodzicie do siebie na mecze?

LG - 1 maja 2011, 19:48:13 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Lechia!!! Wielkość drużyny poznaje się po tym gdy nawet mając słabszy dzień drużyna wygrywa bądź remisuje. A co do poziomu piłkarzy Arki to zachowywali się jak bydło!!! Oszustw nie było końca!!! A co do Szmatiuka największego chama na boisku to nazwisko pasuje do niego świetnie!!! Arka życzę spadku!!!

CK - 1 maja 2011, 19:48:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jako kibic Korony stwierdzam,że Lechia Gdańsk jak mało kto zasługuje na grę w europejskich pucharach.Mam nadzieję,że wam się uda!!!

lola - 1 maja 2011, 19:48:58 - *.28.222.2.grupadrs.pl
wyrzucic polowe z lechii gdansk ktorzy fauluja a mysla ze graja fair a zaplacili i strzelaja bramki w 97 min a wiemy ze to nie byla dogrywka!!!!!! jeszcze karne sie nalezaly!
ARKA GORA ZAWSZE I WSZEDZIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W&R - 1 maja 2011, 19:49:11 - *.tvsat364.lodz.pl
szkoda 'wygranych' derbów Arki. Lechia nie zasłuzyła na remis. ARKA GDYNIA EKSTRAKLASA! LECHIA GDANSK 1 LIGA!

obiektywny - 1 maja 2011, 19:49:46 - *.sileman.net.pl
'nico' bys sie zdziwił.. NIGDY NIE SPADNIE POLONIA
NIGDY NIE SPADNIE!!!
Moze poleciec Cracovia czego im nie życze i ktos z tej trójki
Zagłębie Lubin
Korona Kielce
Widzew Łódź

mogiel - 1 maja 2011, 19:50:13 - REDAKCJA
Bardziej zależy nam na czasie.

fwef - 1 maja 2011, 19:50:50 - *.178.44.194
obiektywny idiota

LGpiaskowy - 1 maja 2011, 19:51:39 - *.dip.t-dialin.net
Jestem ciekaw jak dlugo pseudo pilkarze arki cwiczyli symulowanie fauli.Ukarali sie sami swoja glupota.Lechia zrobila co trzeba i zagrala do konca.Zaskakujaco malo kibicow na meczu.

PARA - 1 maja 2011, 19:51:53 - *.ds2-k.us.edu.pl
Dla niektórych to wyniki meczów powinny zależeć od frekwencji albo stadionu, co tam gole

nie kibic - 1 maja 2011, 19:52:22 - *.ip.media3.com.pl
Do tych niedowiarków.Za co sędzia przedłużył o 8min. za symulowane faule Arki, tym sposobem nie wygrali bo to się mści. Jak nie zajmą się grą to spadną.Dziwne co robi trener na treningach powinien w bijać do tępych głów ze trzeba grać a nie symulować.

PBfan - 1 maja 2011, 19:53:13 - *.adsl.inetia.pl
Nigdy nie spadnie Areczka.Pozdrowienia od braci z Bytomia

Pioterek - 1 maja 2011, 19:53:44 - *.38.103.139.internetia.net.pl
Mecz słaby niestety, remis sprawiedliwy, piłkarze arki po dotknięciu padali jak muchy, czy też panienki. Tak nie gra się w piłkę nożną, no chyba że kilku graczy arki wybierze grę w koszykówkę.

bks - 1 maja 2011, 19:53:48 - *.devs.futuro.pl
LECHIA europejskie puchary ;D
arka 1 LIGA od zawsze wiedziałem ze arka to dobra ekipa na 1 lige!

prokop - 1 maja 2011, 19:54:21 - *.olsztyn.vectranet.pl
Hahahahahahahahahahaha

Barto - 1 maja 2011, 19:54:42 - *.limes.com.pl
Piasecki tyle w temacie

nico - 1 maja 2011, 19:55:28 - *.180.49.151.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Obiektywny ODRA W tak samo śpiewała kilkanaście sezonów ,i co teraz śpiewa? Poprostu mówie co widzę ,Bytom gra padlinę i mecz z Arką w Gdyni pokaże który z nas się mylił.

Ekspert - 1 maja 2011, 19:57:08 - *.bsi.3s.pl
W tym sezonie do utrzymania będą potrzebne 32 pkt.
Cracovia spadek. O utrzymanie będzie walka w 28 kolejce: Arka - Polonia B.

Adi - 1 maja 2011, 20:00:45 - *.warszawa.mm.pl
sedzia dno lechia dno cala ta liga to jedno wielkie dno Arka zasluzyla na 3pkt

poz - 1 maja 2011, 20:02:29 - *.icpnet.pl
Prawda jest taka że grali by tak długo aż lechia by wyrównała,a że stało się to już w 98 minucie to sędzia mógł póżniej zakończyć mecz.Oglądałem ten mecz i nie działo się w nim nic upoważniającego sędziego do przedłużenia go o więcej niż 3 minuty.

żenua - 1 maja 2011, 20:02:52 - *.dynamic.chello.pl
Stadionu nie zapełnili na derby żenada haahahahahahahah

olp - 1 maja 2011, 20:03:01 - *.adsl.inetia.pl
koleś ze Słupska sędziował derby trójmiasta. To kpina. Ten facet nie chciał Lechii zrobić krzywdy . Bramka na 2:1 po faulu

KK - 1 maja 2011, 20:10:27 - *.kielce.vectranet.pl
Naoglądały się chłopaki z Arki FC Barcelonę i symulkę na całego odstawiali... To było żalosne, ale jednocześnie Arka zasłużyła na wygraną. Lechia 100% farta.

santa66 - 1 maja 2011, 20:11:00 - *.dynamic.chello.pl
lola,a skąd ty się dziecino urwałaś z takimi tekstami?

biała dama - 1 maja 2011, 20:12:24 - *.dynamic.chello.pl
Brawo LG za wielką wolę walki do końca ; przetarłem oczy w 97 min.
I-sza połowa Lechii przespana !
Kara słuszna spadła na Arkowców za symulowanie .
Sędzia Piasecki dobrze wykonał swoją pracę , [ odrobinę głaskał arkowców - za dużo symulowania !]
Widze Arkę w I-szej lidze.[ ... nie róbcie mi tego , derby zawsze dają nam kilka punktów ].

xXx - 1 maja 2011, 20:12:49 - *.dynamic.chello.pl
Ten mecz obnażył kilka faktów:
- Lechia ma za wąską kadrę, Kafar niema kim grać
- Lechia nie potrafi grać ze słabymi zespołami wybijającymi z gry.
- Lechia wciąż jest w dołku
- Arka jest beznadziejnie słabym zespołem
- Arka potrafi zagrać ambitnie u siebie i zaangażowaniem nadrabia braki
- Piłkarze Arki to panienki i dlatego nie wygrali
- Kibice Arki dali ciała, piękna pogoda, wolne dni, derby a ich tylko 10 000

erol - 1 maja 2011, 20:13:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do 89 minuty myślałem że Lechia sprzedała mecz... mimo dwóch bramek dalej tak myślę... Gole wpadły przypadkowo przez głupotę piłkarzy arki i tyle.. dla mnie prokurator powinien się zająć tym meczem

TakaPrawda - 1 maja 2011, 20:13:22 - *.ip.netia.com.pl
Leci to bankowo Bytom (brak licencji), natomiast o jedno wolne miejsce powalczy Cracovia z Arką. Do końca 6 kolejek i wszystko się może zdarzyć - w tym meczu mieliśmy tego przykład...

mufc73 - 1 maja 2011, 20:14:15 - *.unknown.vectranet.pl
szkoda ARKI ale sama jest po czesci sobie winna. co innego zenujace sedziowanie pseudo piaseckiego conajmniej 2-3 czerwone kartki dla lechii ewidentne!!! ZENADA

olp - 1 maja 2011, 20:14:20 - *.adsl.inetia.pl
Sędzia główny ze Słupska a boczni z Gdańska sędziowali Arce derby z Lechią. Przecież to jest skandal i kpina

Buziek - 1 maja 2011, 20:16:06 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@olp bramka na 1:0 po faulu, czemu tego nie napisałeś?
@poz nic nie uprawniało? To ciekawe bo sam Bruma w drugiej połowie leżąc na murawie ukradł 6 min 12 sec. No ale jak ty mówisz że nic nie uprawniało to pewnie masz rację

Barto - 1 maja 2011, 20:16:11 - *.limes.com.pl
Dolicza 5 minut a kończy mecz po 7 minutach.

tralala - 1 maja 2011, 20:19:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze, każda drużyna za grę na czas powinna tracić bramkę.

MW - 1 maja 2011, 20:20:19 - *.tvk.torun.pl
Obejrzalem bramki na ekstraklasa.tv i powiem, ze zadnego faulu nie bylo przy golu na 1-2 a co do doliczonego czasu to wiadomo, ze jak jest rzut wolny w 95minucie to wszyscy ida w pole karne itp, ogolnie jedno wielkie zamieszanie i to trwa dlugo no i gol dla Lechii padl na poczatku 97 minuty. I za to kocham pilke ze gra sie do konca i mozliwe sa zwroty akcji w najbardziej niewiarygodnych sytuacjach... Zycze Arce utrzymania kosztem Polonii B ale niech wygra lepszy pzdr dla normalnych

chop - 1 maja 2011, 20:20:41 - *.welnowiec.net
Mecz dwoch smiesznych zespołow, bez historii, sukcesow, kibiców, arka spadek, lechia za rok spadek

edwomc - 1 maja 2011, 20:24:50 - *.ssp.dialog.net.pl
POpaprancy zadza polska pseudo pilka mimo to sie ciesze ze zegnamy cracovie i arke

mufc73 - 1 maja 2011, 20:24:56 - *.unknown.vectranet.pl
@MW jedz lepiej pierniki bo nie masz co komentowac jak w toruniu nie masz zuzel a nie pilke

elcomendan - 1 maja 2011, 20:27:16 - *.145.123.117
cala polska liga nic dodac nic ujac....lechia zasluzyla na remis a placzki z gdyni moga mowic co chca

LGSS - 1 maja 2011, 20:27:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niestety...jako kibic Lechii zaluje troche ze Arka spadnie...co to za liga bez derbow Trojmiasta?? Ale cieszy fakt ze Lechia bedzie (mam nadzieje) walczyc w europejskich pucharach,graja fajna dla oka pilke..pozdro ze Sztumu...100% Lechia ;]

Kwasik - 1 maja 2011, 20:27:41 - *.dynamic.chello.pl
a dla kogo trósjmiasto

Lechia ! - 1 maja 2011, 20:28:03 - *.dynamic.chello.pl
Stadionu nie zapełnili na Derby hahaha 5-0. Dalej dla Lechijki . Trójmiasto jest nasze. Trójmiasto do Lechii należy.

TUR - 1 maja 2011, 20:35:09 - *.ssp.dialog.net.pl
5 minut doliczone z kapelusza, a mecz łącznie przedłużony o 7. Arka była lepsza, ale są tacy, którzy nie POzwolą skrzywdzić tej drużynki z Gdańska.

Pioterek - 1 maja 2011, 20:41:12 - *.38.103.139.internetia.net.pl
Arka to Symulanci na maxa.
Całą drugą połowę meczu przedłużali
celowo po nie istniejących faulach.
Sztab arki powinien przeanalizować i
wykopać ze składu "panienki" które
nie mogą grać w piłkę nożną

jimmy - 1 maja 2011, 20:41:31 - *.play-internet.pl
Zabolało.

L...G - 1 maja 2011, 20:42:27 - *.dynamic.chello.pl
areczko gdzie macie kibiców przecież to DERBYYY !!!

ARKOWIEC - 1 maja 2011, 20:43:53 - *.dynamic.chello.pl
Jak mozna było tego nie wygrać ??? Gdzie byli nasi obrońcy. Ta badziewiata Lechia oddała 2 strzały /???/ na nasza bramke i straciliśmy 2 bramki. To nie do pomyślenia. I sędzia. Przedłuzył mecz o 7 minut!! Tak ciagnął aby goście wyrównali i zaraz gwizdnął koniec. A sędzia boczny z Gdanska. To już jawny skandal.
Arka była lepsza, ale cóż, glupie błędy i tylko remis....

. - 1 maja 2011, 20:44:44 - *.gdynia.mm.pl
lechia pokazała co znaczy fair play kiedy Arka była przy piłce a sędzia przerwał grę.
Pełne buractwo i tyle.
A napinacze internetowi podziękujcie fajterom z WC - dzisiaj przed monitorem znowu mieliście swoje 5 minut

. - 1 maja 2011, 20:45:51 - *.gdynia.mm.pl
i jeszcze jedno - co nas miało zaboleć? ten zapowiadany pogrom przez opóźnionych

Adi KSG-W - 1 maja 2011, 20:45:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrowienia Dla Arki z Wałbrzycha !

BialoZielo - 1 maja 2011, 20:46:13 - *.dynamic.chello.pl
Już tak to jest jak sie leży całą końcówke, i przytula do trawy.. LECHIA DRUŻYNA Z CHARAKTEREM !! Brawoooo!! Gdańska Lechia Ae ae aooooo

DENIS - 1 maja 2011, 20:47:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajny mecz szkoda gola w ostatniej minucie ale spoko NASTĘPNE DERBY JESIENIĄ W EKSTRAKLASIE RZECZ JASNA NIE MA BATA!

L...G - 1 maja 2011, 20:50:05 - *.dynamic.chello.pl
areczko gdzie macie kibiców przecież to DERBYYY !!!

Ja - 1 maja 2011, 20:50:06 - *.reverse.newskies.net
No to jak w koncu jest?
Przedostatnia druzyna remisuje z "prawie ze finalista ligi mistrzow , a co najmniej ligi eurpy"-to kto tu stracil punkty a kto zyskal?
Arka zdobyla jeden punkt czy stracila dwa?
Lechia zdobyla jeden punkt czy stracila dwa?
Zamiast sie cieszyc z uratowanego punktu w ostatnich sekundach lepiej smiac sie z przeciwnika ktory zabral Lechii dwa punkty?
Zaite , szczegolna forma poczucia humoru.
A Arkowcy - nosy na kwinte bo nie wygrali z Lechia - przeciez dla przedostatniej druzyny ligi taki remis to zdobyty punkt i trzeba sie cieszyc.
Akurat najwazniejszy mecz dla Arki bedzie z Polonia Bytom , a ten dzisiejszy punkt moze okazac sie kluczowy.

BialoZielo - 1 maja 2011, 20:50:30 - *.dynamic.chello.pl
panowie zza Miedzy przestancie plakac jak panienki, sedzia przedluzyl 5 minut.. gdybyscie 4 minuty nie leżeli i udawali to by skonczył po tych 5 minutach.. Poza tym sędzia gola nie strzelił bylo trzeba grać a nie rozczulać na boisku to macie teraz 2 bramki w 2 minuty i żeby było lepiej to z gry ;-).

eee - 1 maja 2011, 20:51:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyżby Gdynia była za mała żeby wypełnić cały stadion na derbach Trójmiasta?...

. - 1 maja 2011, 20:59:19 - *.gdynia.mm.pl
to jak mały musi być ten twój Gdańsk że tylko 6 tys chodzi na tak ważny mecz w półfinale PP... :-)

grenland1- - 1 maja 2011, 21:01:44 - *.limes.com.pl
Super Lechia gra sie do końca Arka nie pierwszy raz gra do 88 minuty póżniej sie kula teraz do 1 ligi ale szkoda derbów

S.S. - 1 maja 2011, 21:02:23 - *.range109-158.btcentralplus.com
LECHIA gratulacje za gre do konca

xyzs - 1 maja 2011, 21:04:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mani - 1 maja 2011, 19:37:49 - dynamic-78-8-170-209.ssp.dialog.net.pl
Mecz przedłużony 5 min a bramka 97 min Donaldinio działa żenada .
POZDROWIENIA DLA ARKI OD BRACI Z-- ZL --
as co robil trener arki w polu karnym i nie dostal nawet kartki?? wyl;umacysz mi to logicznie rybia glowo?
poza tym 5 min doliczyl ale ile byo w trackie potem gry glupiej...tak sie tlumacz ty debilu wiejski

santa66 - 1 maja 2011, 21:06:27 - *.dynamic.chello.pl
Jakby nie patrzeć to bardzo duży sukces arki,dla nich remis z Lechią to szczyt marzeń

L...G - 1 maja 2011, 21:08:06 - *.dynamic.chello.pl
areczko gdzie macie kibiców przecież to DERBYYY !!!

willy - 1 maja 2011, 21:09:21 - *.67.13.203
Takiego chamstwa jakie pokazywal Traore nie widzialem,powinnien dostac w meczu juz wczesniej czerwona kartke a potem jeszcze przynajmniej dwa.Sedzia dolicza 5 min-ok ale mecz konczy sie w 97 min.Niewazne Arka i tak nie spadnie a mam nadzieje juz w sportowej walce na boisku z Polonia Bytom.Ciagle w grze choc szanse maleja.

TLG - 1 maja 2011, 21:09:32 - *.dynamic.chello.pl
Arkowiec przypomnij sobie mecz Arka -Polonia B doliczony czas i zawodnik Arki lezy i symuluje sedzia dolicza do tego dwie minuty i Podstawek na 2-2 powtorka z rozrywki

Pioterek - 1 maja 2011, 21:11:35 - *.38.103.139.internetia.net.pl
Arkowcy jak płaczecie ile minut zostało doliczone
do gry, to przypominam ilu piłkarzy arki w 2 połowie symulowało faule. Symulanci na maxa, w wielu przypadkach wzywano nosze, ale nigdy pilkarze arki z nich nie skorzystali. Wszystko wymuszone na czas. Mecz słaby z dwóch stron. Arkowcy to aktorzy i symulanci.

masakRa - 1 maja 2011, 21:12:02 - *.dip.t-dialin.net
do tego L...G co juz 3. albo 4. raz pisze:
"areczko gdzie macie kibiców przecież to DERBYYY !!! "
Na derbach w Danzig bylo zaledwie 1500 kibicow wiecj, jak odejmie sie sektor gosci to bylo was tyle samo.
Mi tam druzyny z Trojmiasta sa obojetne, ale jedno jest faktem:
Czytajac komentarze tutaj dochodze do wniosku ze cos w tym jest ze Gdynia to miasto Polskie, juz za czasow przedwojennych, a Danzig zostal zasiedlony repatryjantami po 1945 roku.
Na wschodzie prostactwo i oportunizm zawsze byly cechami tubylcow

Hary - 1 maja 2011, 21:13:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
;) LECHIA GDAŃSK!!!!!!!!

ggggggruuu - 1 maja 2011, 21:14:08 - *.gdynia.mm.pl
lechia nie zasluguje na remis .......
TAG <3

willy - 1 maja 2011, 21:15:07 - *.67.13.203
tych DERBow juz moze nie byc i wowczas klopot Lechia spadnie Arka wejdzie.Pomijajac te zarty nie wiem dlaczego wszyscy zachwalaja ta gre Lechii to zwykla padaka jak cala nasza liga.2 mecze wygrane i 3-4-5 miejsce.Bez komentarza

A1929G - 1 maja 2011, 21:16:11 - *.dynamic.chello.pl
Wróciłem... i hm... jedno zasadnicze pytanie do pzpn!!!! Jak na lini mogą być krety z gdańska?!!! Wierzbicki i Cwalina!!! drugi mieszka albo mieszkał na morenie czyt. dzielnica gdańska!!!wierzbicki też z gdańska!!! ręce opadają!!! pan p. czyli piasecki ze słupska!!! fc lechia!!! no i doliczył zajefajne 7 min!!! szkoda słów bo Arka nie zagrała źle no ale stało się... Czas pokaże co będzie dalej...T.A.G.

antypzpn - 1 maja 2011, 21:19:05 - *.dynamic.chello.pl
Arka-Lechia 2:0 Arka-Sędziwie 0:2 wychodzi 2:2,
co za kretyni do sędziowania derby wyznaczają sędziów ewidentnie sympatyzujących z jedną z druzyn - dwóch z "trójki sędziów" mieszka w Gdańsku trzeci jest kibicem sympatyzującego z Lechią Gryfu Słupsk - no ale oczywiście mecz uczciwy - przecież Lechia to najuczciwszy polski( czy na pewno polski?) klub

czapla - 1 maja 2011, 21:19:17 - *.dynamic.chello.pl
Widze ze Lechisci tak sie martwia o frekwencje na Arce.. ja to bym sie martwił raczej jak bedzie wyglądała ich frekwencja na nowym stadionie

AG1929TAG - 1 maja 2011, 21:19:22 - *.tvoksywie.com.pl
Na derbach było nas mało z uwagi ze to jest " Majówka " Kiblarzy wogóle nie było hah
Sędzia to masakra jakaś nie umiał opanować aktorstwa na boisku...
T
A
G

Gość - 1 maja 2011, 21:20:16 - *.177.29.7
Walka będzie trwała do ostatniej kolejki jeszcze nic przesądzone nie jest ale myśle że Arka jednak zostanie w lidze a spadnie Bytom i Cracovia.

TB - 1 maja 2011, 21:21:13 - *.dynamic.chello.pl
No to sedziowie ładnie załatwili remis Lechii..rece opadają jaki poziom sędziowania jest w ekstraklasie

AG1929TAG - 1 maja 2011, 21:21:28 - *.tvoksywie.com.pl
No własnie LECHIŚCI NIE MARTWCIE SIE O FREKWENCJE ZOBACZYMY WASZĄ :D Widze już was piekny zapełniony stadion :O Zróbcie MEtalowe kible albo rynsztoki

Bez_zmian - 1 maja 2011, 21:22:30 - *.dynamic.chello.pl
W Trójmieście bez zmian Lechia-Pany a arka-spadek.

rafi - 1 maja 2011, 21:26:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
derby i stadion pusty w 1/3 -zenada!

andi75 - 1 maja 2011, 21:29:49 - *.dynamic.chello.pl
brawo lechia fajnie wyglada tabela w czubie SWL i git ARECZKO lecisz ha ha ha ha POZDRO DLA GDANSKA

santa66 - 1 maja 2011, 21:30:31 - *.dynamic.chello.pl
masakRa,jeśli decydujesz się zabrać głos,zapoznaj się z faktami,wtedy nie narazisz się na śmieszność.Masz rację,w Gdańsku było wówczas więcej o 1500 kibiców,w sumie niewiele,z tym że na tamto spotkanie kilka dni przed meczem nie było już biletów,bo dokładnie tyle mogli sprzedać,a więc był komplet.O drugiej części twojego postu nawet nie warto się wypowiadać,bo to jest już prawdziwa masakRa

erwinromel - 1 maja 2011, 21:31:43 - *.chelmnet.pl
arka grać a nie płakać.Tylko LECHIA

Jan - 1 maja 2011, 21:32:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego Bałtyk Gdynia rozgrywa swe mecze na Narodowym Stadionie Rugby?

rafi - 1 maja 2011, 21:32:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po co Arce taki stadion jak ma 8 tys kibicow?

d - 1 maja 2011, 21:39:00 - *.ip.netia.com.pl
8 tyś kibiców bo mało atrakcyjny przeciwnik

darius - 1 maja 2011, 21:39:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do masakRa:ciekawe że widziśz tylko napinkę z Gdańska choć napinają się i jedni i drudzy.Tak jest i tak będzie - ot taki wątpliwy urok internetu.Co do prostactwa i oportunizmu kresowiaków to chyba Cie ponioslo hanysie.Akurat Wy w temacie polskości macie gó....no do powiedzenia
ps.tylko Lechia!

Kironek - 1 maja 2011, 21:39:44 - *.play-internet.pl
Tlg!!

fan - 1 maja 2011, 21:40:33 - *.sti.net.pl
Kto spadnie ?

kiu - 1 maja 2011, 21:41:29 - *.adsl.inetia.pl
Ciekawe ile na betonowni będzie 40 tyś -chyba w snach

r - 1 maja 2011, 21:41:30 - *.gdynia.mm.pl
oj słaba ta lechia musiał sędzia dodatkowo przedłuzyć

LG100%Gnie - 1 maja 2011, 21:41:46 - *.tczew.vectranet.pl
Donaldinhio Tusko ustawia sędziów jawnie sympatyzujących z Lechią i sam wchodzi na boisko po czym w 97 minucie meczu strzela bramkę na 2-2.
Proponuję arkowcom trochę się ogarnąć i poszukać winnych u swoich kopaczy, sztabu trenerskiego i mega dyrektora (s)portowego
Bez napinki

w12324 - 1 maja 2011, 21:42:04 - *.static.hnet.pl
chop debilu jeśli Lechia i arka jest bez tradycji to nie masz hanysowska k..... pojęcia o piłce.Gwarantuję ci że za parę lat te gierkowskie wybryki natury pójdą w ślady ruiny poloni bytom.A Polska północna wam pokaże gdzie wasze miejsce i pod względem piłkarskim,infrastruktury a o kibicowaniu już nic nie mówię,bo od dawna do tyłu jesteście

r - 1 maja 2011, 21:42:56 - *.gdynia.mm.pl
LG100%Gnie - zapomniałeś że mecz powinien skonczyć się w 95 minucie , ale wtedy lechia przegrywała 2-1 więc doliczył kolejne dwie , nie oszukujmy się

grenland1- - 1 maja 2011, 21:43:29 - *.limes.com.pl
Bałtyk jest ewidentnie krzywdzony Arka ich dyskriminuje władze Gdyni też a ten klub ma dużo kibiców Arka boi sie konkurencji bo na północy zawsze za Lechią szkoda Bałtyku

Tomala - 1 maja 2011, 21:44:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
krotka obiektywna relacja po meczu:
Arka wlozyla wiecej zaangazowania, walczyla o kazdy metr boiska (do 87minuty) i napewno jej bardziej zalezalo na zwyciestwie niz Lechii. Lechia dziwnie ospala, troche jakby nie mogli sie przeciwstawic dobrej i ostrej gry Arki. Arka miala wiecej sytuacji, strzalow na bramke, byla lepsza az do samej koncowki. Niestety przy 2.0 Arka zaczela troche pajacowac, pilkarze poczuli sie zbyt pewnie, troche za duzy symulacji przy faulach, Moretto celebrowal za dlugo wybijanie pilki i dlatego tez sedzia przedluzyl o tyle spotkanie. Bramki dla Lechii z niczego, pilki na afere w pole karne i niech sie dzieje co chce. Przy drugiej bramce pilka ak dlugo leciala ze Moretto mogl spokojnie do niej wyjsc i ja zlapac i tak to klapa.
Ogolnie Arka byla lepsza i powinna wygrac mecz, ale gra sie do konca i frajersko stracila punkty ktorych moze brakowac w ostatecznej tabeli.
o strony kibicowskiej, na stadionie powyzej 10tys, tez liczylem na cos wiecej. Doping tez pozostawial troche do zyczenia. Ze strony ultras nie bylo nic dodatkowego przygotowanego na derby.

sprawdzile - 1 maja 2011, 21:44:30 - *.xdsl.centertel.pl
sprawdzilem symulanci lezeli 13min i 15 sekund za mało doliczył

do_r - 1 maja 2011, 21:44:49 - *.dynamic.chello.pl
A ja radziłbym tobie obejrzeć ligę+ i posłuchać kogoś mądrzejszego od siebie w sprawach piłkarskich.Powiedzieli że zawodnicy SYMULaRKI leżeli przez 1,5 minuty dlatego został czas dodany do doliczonych.Poza tym czas doliczony to czas MINIMALNEGO doliczenia czasu gry a nie maksymalnego.Ale wiadomo frajersko się zremisowało to trzeba zwalać na innych i szukać dziury w całym(boli oj boli ;)).
PS.Lechia Pany !!!

znicz - 1 maja 2011, 21:47:30 - *.elblag.vectranet.pl
Kibice z Gdańska z czego tu się cieszyć z boiska przed-ostatniej w tabeli Arki wywozi Wielka Lechia szczęśliwy remis i mysli o Pucharach Europejskich chyba runda przed-wstępna z levadią ,czy z jakimś innym Wilnem to będzie szczyt jak zawsze Arka opada z sił w ostatnich minutach i tyle w temacie derby bez kibiców gosci to jak pić ciepłe piwo czy whisky z colą słodzoną nie cukrem za 0,99zł 2litry!

LG100%Gnie - 1 maja 2011, 21:48:32 - *.tczew.vectranet.pl
do r- niestety to wy oszukujecie się całe życie ag 1929 itd itp pozdro

LG100%Gnie - 1 maja 2011, 21:50:41 - *.tczew.vectranet.pl
r- przecież to wy oszukujecie się całe życie ag1929 itd, itp pozdro

slazak - 1 maja 2011, 21:56:49 - *.batnet.pl
Najlepsze są śląskie kluby. Wszystkie wygrały w tej kolejce i to po bardzo ładnych meczach. Lechię lubię i szanuję za ustawienie 4 3 3. Tomek Kafarski musi się zastanowić dlaczego w tym meczu tak słabo im poszło. Arka Gdynia, ryby łowić, nie macie prawa być w ekstraklasie, jesteście tu przypadkiem i tak za długo. Razem z Cracovia będziecie mieć piękne stadiony w 1 lidze. Warto było wydawać kasę?

sedzia ... - 1 maja 2011, 21:57:24 - *.play-internet.pl
dziwne jest to ze sedzia dolicza 5min a gol wpada w 97 a i niech mi tu betony nie pisza ze arka nie gra fair play bo arka wybila pilke jak leza jeden beton na murawie a co zrobiła lechia nie oddała pilki i to jest fair play??

kamionka - 1 maja 2011, 21:58:40 - *.dynamic.chello.pl
janusz! Z orłowa 11 szali!!! byla pelna kultura!!! Tylko prosili zeby nikomu nie mowic, Z Karwin więcej bo 18!!!! ale tu nie bylo tak grzecznie!!! TROJMIASTO JEST NASZE, TROJMIASTO DO LECHII NALEZY!!!!!! I BAL TRWA DALEJ!!!!

LG - 1 maja 2011, 22:04:31 - *.opera-mini.net (*.60.169.76)
Do wszystkich napinaczy. Pstryknijcie sobie fotke i od razu na nk.Mama na pewno sie ucieszy....

lol - 1 maja 2011, 22:04:47 - *.play-internet.pl
10 tysiecy na derbach? w 10 razy mniejszym Lubinie wczoraj bylo 12 tys. Niech ta Arka już spada, skoro i tak kibicow nie maja.

L...G - 1 maja 2011, 22:04:58 - *.dynamic.chello.pl
areczko gdzie macie kibiców przecież to DERBYYY !!!

LG - 1 maja 2011, 22:09:10 - *.opera-mini.net (*.60.169.76)
Leeeechia i donaldo leeeechia i donaldo ole ole to lechia nadaje sie na 1lige napinatory pisac to umiecie szkoda ze nic wiecej sobą nie reprezentujecie

LGfan - 1 maja 2011, 22:12:25 - *.pools.arcor-ip.net
Die Dreistadt ist unsere! Europa wir kommen! :-)

wojtas - 1 maja 2011, 22:12:38 - *.gdynia.mm.pl
Sędzia słusznie doliczył 5+2 min. Przedłużanie poprzez faule i inne chwyty nie popłaciło. Gra się do końca Areczko !!!
To nie pierwszy mecz, gdzie Arka przegrywała wszystko w ostatnich minutach, a nawet minucie !!!
Brak koncentracji, zbyt duże cofnięcie się w końcowej części gry i namolne kombinacje "na czas" spowodowało taki a nie inny wynik.
Warto by wreszcie wyciągnąć z tego jakieś wnioski.
Poza tym Arka zagrała dobrze.
Pozdrowienia dla normalnych.
TAG !!!

Loko - 1 maja 2011, 22:12:39 - *.stargard.mm.pl
Sędzia okradł Arkę ale skoro liniowi sędziowie są z Gdańska to o czym tu mówić.Traore nie wiem jakim cudem nie dostał czerwonej kartki.
Co do Panienek to więcej udawali piłkarze Lechii szczególnie ten blądyn z prawej strony padał nawet nie dotknięty żal!!!

Reno - 1 maja 2011, 22:27:47 - *.146.131.147.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Ślazak to poszedłeś po bandzie? czy warto wydawać kasę ? sam sobie odpowiesz jak będą przyznawali licencje na 11/12? wszystkie hanysy będą grały w ...Gliwicach u kurczaków na licencji warunkowej ? co za burak boże...

Ja - 1 maja 2011, 22:32:10 - *.reverse.newskies.net
To Arka taka mocna czy Lechia taka slaba , bo ju znie wiem?

r - 1 maja 2011, 22:34:32 - *.gdynia.mm.pl
do LG100%Gnie - lechia przeciez od zera powstala w 2005r ? wiec gdzie wy pasujecie. co do frekwencji to oficjalnie bylo ponad 10 tys , a na trałguta chodzi 7 tys wiec w czym macie problem

Reno - 1 maja 2011, 22:35:32 - *.182.77.78.nat.umts.dynamic.eranet.pl
A ty {@lol } tak się nie jaraj bo popuścisz z podniecenia? dodaj sobie widzów z Polonii W-wa,Bytom,GKS-u Bełchatów i Ruchu razem wziętych i przekroczysz 10-ęć tys jak cię tak boli Arka?

kkk - 1 maja 2011, 22:47:13 - *.dip.t-dialin.net
sledzie na majowke wyjechali w 88 minucie he he

Ridick - 1 maja 2011, 22:57:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
znicz o kibiców Lechii się nie martw bo na stadionie byliśmy i to w sporej ilości.
A i trochę szali śledzie stracili jak się tylko drzwi w skmce w kierunku Gdańska zamkneły bezcenny widok.

ESCOBAR - 1 maja 2011, 22:59:47 - *.28.51.137.threembb.co.uk
A ja to bym proponował trenerowi Strace zrobić jakieś testy antydopingowe...Po dzisiejszym ( i nie tylko) meczu widać że chyba lubi jakieś kolumbijske używki lub naszą "krajówke"....

Morena - 1 maja 2011, 23:05:19 - *.ip.jarsat.pl
Areczko, uśmiechnij się choć raz, za uśmiech nie zapłacisz.
Areczko, uśmiechnij się choć raz, z uśmiechem Ci do twarzy.

Wielka Cra - 1 maja 2011, 23:05:40 - *.local
Kibice klubu, którego nazwa jest synonimem korupcji, próbują coś zarzucać innym!!! Jest jednak sprawiedliwość i miejmy nadzieję, że dosięgnie ona Arkę i "spuści" ją w odmęta klas niższych - na długi, długi czas. Arka po ewentualnym i bardzo prawdopodobnym spadku, nie podniesie się już i to będzie dopełnienie sprawiedliwości dziejowej!!!

znicz - 1 maja 2011, 23:14:10 - *.elblag.vectranet.pl
Ridick kozaku było się na stadionie ujawnić skoro byliscie tak liczną grupą!Ja mam się martwić o kibiców Lechii hm napisałem tylko,że Lechia grała gra piach przedostatnią drużynę to wali nawet Polonia Warszawa 4:0 na luzie lub nawet Lech!

Yusek - 1 maja 2011, 23:19:37 - *.19.202.146
W sumie wynik nie satysfakcjonujący ani jednych ani drugich. Zwycięstwo Lechii dawało by pewniejszą lokatę w walce o Europuchary natomiast Arce dawało by pewniejsze miejsce w walce o utrzymanie. A ten remis mimo wszystko był szczęśliwszym rezultatem dla Lechii, gdyż najgroźniejsi rywale punkty po tracili natomiast Polonia Bytom mecz wygrała.
Ale jeszcze poczekamy jest 6 kolejek przed nami i można ugrać 18 punktów.

lechita - 1 maja 2011, 23:35:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arka nie ma kibicow ale z Lechia jest podobnie- na nowy stadion bedzie chodzic 10-12 tys ludzi !!zenada

do lechiat - 2 maja 2011, 0:06:53 - *.29.28.214.threembb.co.uk
a jak jest średnia na Lechu w tym sezonie? a stadion na 44tys?

machulski - 2 maja 2011, 0:11:22 - *.29.28.214.threembb.co.uk
czy ja widziałem "ucho od śledzie" po strzelonej bramce przez Vucko ???!!!

Lechia ! - 2 maja 2011, 0:14:21 - *.dynamic.chello.pl
Jak może nie być kompletu na meczu derbowym? Lechia Prawdziwi Władcy-Północy.

rumiaLG - 2 maja 2011, 0:32:31 - *.dynamic.chello.pl
Super Lechia Gdańsk!!ole!ole.Super Lechia Gdańsk!!!
Tylko Lechia Gdańsk! Trójmiasto jest nasze, Trójmiasto do należy !!! Oszuści z gdyni!!

joy - 2 maja 2011, 0:54:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czemu tak wiele pustych miejsc ???

do_redakcj - 2 maja 2011, 1:36:33 - *.metrolink.pl
Herby obu klubów w newsie są stare. Zmieńcie to

Ridick - 2 maja 2011, 2:00:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
znicz widać że mało znasz się na piłce ale rozumiem to w końcu w Elblagu chyaba tylko II liga ( stara trzecia )
A jak byś się znał trochę na futbolu to nie pisał byś tych bzdur.
Wystarczy spojrzeć na wyniki ostatniej kolejki
PB-Jaga ale widać to dla ciebie za trudne.

futbolista - 2 maja 2011, 2:13:46 - *.cpe.cableone.net
Lechia o wazony nie zagra,teraz juz tylko dol.

sowa - 2 maja 2011, 2:30:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
futbolista - Bredzisz jak zwykle jeszcze kilka miesięcy temu pisałeś że Lechia spadnie z ligi
a to twoja ekipa jest bliska spadku.
Na kompleksy dobry lekarz nie net

OFV - 2 maja 2011, 3:41:07 - *.dynamic.qsc.de
Jezeli Arka tak ambitnie zagra do konca sezonu to utrzyma lige.Lechia no coz 3 druzyna,ale grala piach
a gola zawdzieczaja tylko nieporadnosci Moretto,ktory do takiej pilki musial wyskoczyc.Co do frekfencji to
w tym sezonie w Gdansku chyba ani razu nie bylo 10tys kibicow a miasto liczy 500tys i druzyna bije sie o puchary!!!

ZL - 2 maja 2011, 6:45:44 - *.63.245.91
ARKA TO MY - FANATYCY - MZKS - PO ŻYCIA KRES.....Areczka nigdy nie spadnie,pozdro z Lubina.Trzymajcie się nARKA

AS60 - 2 maja 2011, 7:06:14 - *.117.22.4 (*.18.2.93)
do danziger nie jestem kibicem Lechi ani Arki mecz ogladalem w TV dla mnie to co grala Lechia to dno ,Arka zdecydowanie lepsza, mam nadzieje ze z taka gra sie utrzyma, a Lechia nie zajmnie miejsca dajacego gre w pucharach bo nam wstydu przyniesie. A co do frekwencji to widac Lechia nie jest atrakcyjnym przeciwnikiem -co sie potwierdzilo.

znicz - 2 maja 2011, 7:21:28 - *.elblag.vectranet.pl
Ridick za to ty jesteś wielkim ekspertem,Lechia gra piach i tyle Piasta w tym roku nie ma i nikt już wam punktów nie da za fry!W ELBLĄGU bez zmian mamy lidera!Jesteście tam tylko dla tego,że dziwnymi decyzjami macie głównie sponsorów panstwowych mam dla was nazwę ULUBIEŃCY RZĄDU PÓŁNOCY!

peran86 - 2 maja 2011, 8:03:43 - *.146.62.75.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Piłkarze Arki to prawdziwe dno wygrywali 2-0, a tu remis 2-2. Piasecki bardzo dobrze sędziował i dobrze, że przedłużył mecz, ponieważ symulanci z gdynii padali, jak muchy przez 2min leżeli plackiem, co było powodem doliczenia jeszcze 2min. Arka z craxą już lecą z ekstraklasy. I bardzo dobrze!!Tacy piłkarze, jacy kibice!! Dobre pierwsza połowa dla arki, druga to jeż Lechia rządziła. SAMI są wynni tej porażki!! TYLKO LECHIA GDAŃSK> W TRÓJMIEŚCIE BEZ ZMIAN LECHIA RZĄDZI NADAL BĘDZIE.

olav - 2 maja 2011, 8:44:05 - *.238.41.11
nie rozumiem śledzi, zero wdzięczności, podarowaliśmy im 1 punkt a a oni się spinają, w 8 minut im pokazaliśmy jacy są słabi i że bez problemu byśmy ich ograli jak byśmy chcieli, ale my chcemy derbów więc podarowaliśmy im ten jeden punkt

danziger - 2 maja 2011, 9:00:52 - *.dynamic.chello.pl
Ja nie twierdze, ze Lechia byla dobra przez caly mecz, sledzie swoje grali, ale tak na prawde to oni ten mecz przegrali z wlasnej woli w 8 minut!
A co do radosci to taki remis na terenie zwasnionego wroga to jak wielka wygrana w Grand Derbi!!!
Nie ma was, nie ma was, nie ma i juz nie bedzie...
w Trojmiescie rzadzi LECHIA, Trojmiasto do LECHII nalezy, 5:0 + remis w derbach, no COMENT :-)))
Pzdr z LechiiStanu

antypzpn - 2 maja 2011, 9:24:12 - *.dynamic.chello.pl
śmiejcie się, smiejcie - ale czeka was teraz seria porażek Jagi, i seria zwycięstw Lechii i Śląska - na koniec - miejsca pucharowe dla obu ekip( Lechii i Śląska) bo.. jak to inaczej może być - w roku mistrzostw stadiony na EURO by się nie zapełniały? PZPN dopilnuje aby wszystko było OK.
Gdyby nie to że jestem katolikiem i brzydzę się hazardem byłbym milionerem.
Lech też zapewne wygra PP - choć tu nie jestem tak tego pwien jak LE dla Lechii i Śląska - w końcu ITI też zależy na sukcesie, a dla sędziów - pieniądze czy to od Laty czy od ITI pachną tak samo.
No i oczywiście: "niech wygra lepszy"

Ridick - 2 maja 2011, 9:47:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
znicz Lechia zagrała słabo to fakt Piasta nie ma ale są śledzie w ich miejsce tylko co z tego skoro Lechia ma 36 punktów i w tabeli jest na 3 miejscu a śledzie którym tak kibicujesz zagrali poprawnie do 88 minuty a później jak fraje,...y zresztą nie po raz pierwszy co nas cieszy.
Twój komentarz o naszym sponsorze pokazuje twoją mało miasteczkowość i kompleksy z tego powodu ale to juz twój problem.

Leos - 2 maja 2011, 9:47:51 - *.205.15.215.nat.umts.dynamic.eranet.pl
W lidze plus ekstra pan Stempniewski powiedział krótko, mecz słusznie przedłużony o 5 minut , a wtych 5 minutach piłakrze Arki leżeli około 200 sekund łącznie sta spokojnie Piasecki mógł doliczyć nawet trzy i pół minuty. Nie moze Panowie być tak , że sędzia dolicza np.3 min uty a bramkarz albo piłkarz prowadzącej drużyny kładzie się i lezy i co barany z gdyni ?Wtedy zawodnik wstaje a sedzia gwiżdze koniec?Nie jest to na zasadfzie leżysz , symulujesz a czas jakby stop. Co nie zmienia faktu , że Arka zagrała na 110 procent możliwości i powinna wygrać, bo włożyła całe srece w mecz, a lepsza piłkarsko Lechia myślała, że Arka odda punkty, nie teraz trzeba zapierdzielic na boisku Nowak, Buval, Wania i spółka./

zegarek - 2 maja 2011, 10:12:44 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Najlepiej to niech sedziowie licza wszystkie przerwy w meczu i na koniec nie niech doliczaja 10-15 minut pozniej niech licza przerwy w tych 10-15 minutach i doliczajc kolejne 4-5 minut potem niech licza przerwy w tych 4-5 minutach i doliczaja... itd.

santa66 - 2 maja 2011, 10:29:00 - *.dynamic.chello.pl
znicz,co to znaczy,że dziwnymi decyzjami macie głównie sponsorów państwowych?Czyimi decyzjami i dlaczego dziwnymi?Mam nadzieję,że jesteś w stanie sensownie wytłumaczyć to co napisałeś lub masz na ten temat jakąś wiedzę,chyba że jesteś zwykłą.....,wtedy nic nie napiszesz.

danziger - 2 maja 2011, 10:33:39 - *.dynamic.chello.pl
Tak, mnie tez sie tak wydaje, ze dla "rybich łusek" te derby sa juz historyczna (histeryczna tez) porazka i naj bardziej zabolaly i beda to pamietac na bardzo dlugo, a moze i na dluzej:-)))
To ma bolec i bedzie dlugo was bolec, w Trojmiescie Lechia PANY!!!

Corsar - 2 maja 2011, 10:37:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
po drugiej bramie dla gdynian, byłem pewien że Lechia przegra zasłużenie, bo grali żenująco. Ale jak zdobyli pierwszą bramkę to wierzyłem w ich ze zdołają przynajmniej zremisowac i sie udało. Z tych bramek cieszyłem sie tak jakby Lechia zdobywała mistrza:D Ogólnie z przebiegu meczu Lechia nie zasłużyła sobie na zwycięstwo, ale i Barka nie zasłużyła bo w końcówce to onie na leząco grali. Ogólnie remis jest zwycięstem Lechii po tak słabym meczu.

AG - 2 maja 2011, 10:47:29 - *.gdynia.mm.pl
a mnie bawi fakt że przed meczem bladozieloni z taką łatwością wróżyli jak to nas zmiotą wyniki 0:3 przeważały wśród jasnowidzów z gdańska i bawi mnie , że Lechia na boisku nie istniała przez cały mecz, Arka była drużyną zdecydowanie lepszą pod każdym względem a grała drużyna walcząca o puchary z walczącą o utrzymanie. Piłkarze bladozielonych zero ambicji. Zamiast dziękować im za cudem wyżebrany dzięki sędziemu remis powinni być skarceni za taki mecz. A wasza wielka radość z remisu z nami ... mówi samo za siebie
Mimo niesprawiedliwego wyniku jestem dumny z piłkarzy i meczu, piękne emocje , walka i ambicja. Widok piłkarzy Arki po bramce stających na przeciw pustego sektora gości wypatrujących bladozielonych piękny DZIĘKUJEMY

ZL - 2 maja 2011, 11:07:35 - *.dynamic.chello.pl
Trzymać się Arka !

Macka - 2 maja 2011, 11:07:59 - *.60.88.224
Arkowcy jakbyście nie symulowali to by lechia moze nie wyrównała... dostał piłką o głowe i leży... brak słów
PS: A gdzie wasi kibice? nawet na darby nikt do was nie przychodzi ;p

Śledź - 2 maja 2011, 11:10:42 - *.gdynia.mm.pl
danzinger ... mnie nic nie boli i uważam że nie macie powodów do zadowolenia z tego meczu żadnych poza fartem wywalczonym remisem ah jakże wam tyłki sędzia uratował co ? już mieliście miękko w majtkach jestem dumny z tego meczu, piłkarzy, z tego że pokazali ambicje, i z tego że nie jestem bladozielony ale ŻÓŁTO-NIEBIESKI jak na Trójmiasto przystało

Fan - 2 maja 2011, 11:11:47 - *.gdynia-laczpol.mm.pl
Teraz to się cieszą jak dzieci z remisu!!!!!! I już tak zostanie że z każdego remisu a Arką to będziecie się cieszyć jak małolaty bo na więcej nie zasługujecie!a przypomnę że mecze z Arką to pewne 6 pkt...

Śledź - 2 maja 2011, 11:21:35 - *.gdynia.mm.pl
Frekwencja drużyny z Gdańska grającej o puchary w czołówce tabeli w dwa razy większym mieście niż Gdynia...
Polonia Bytom - 6.370
Bełchatów - 6.233
Legia - 7.120
Frekwencja drużyny walczącej o utrzymanie z miasta Gdyni o połowę mniej licznego niż Gdańsk ...
Wisła - 8.000
Lech - 10.500
Zagłębie - 7.140
Cracovia - 8.220
Lechia - 10.170
To nie MY mamy się czego wstydzić :D
Bladozieloni wy jak najbardziej

Lechia ! - 2 maja 2011, 11:21:53 - *.dynamic.chello.pl
Jak może nie być kompletu na meczu derbowym? Lechia Prawdziwi Władcy-Północy.

Śledz - 2 maja 2011, 11:23:56 - *.gdynia.mm.pl
gdyby Arka grała w górnej części tabeli to dopiero byście zobaczyli frekwencję jak na Trójmiasto przystało

Lechia ! - 2 maja 2011, 11:26:42 - *.dynamic.chello.pl
Śledż zauważ że my graliśmy z P.Bytom,Bełchatowem,i z legią która pare dni wcześniej wygrała z nami 4-0 wiec się nie dziw. A DERBY TO DERBY nie może nie być kompletu.

bobson - 2 maja 2011, 11:26:54 - *.adsl.inetia.pl
Tak narzekacie na sędziów , a prawda jest taka, że: Bruma upadł na boisko w 89 min i 40 sek, a gra została wznowiona dopiero w 90 min i 51 sek. Drugi raz Zawistowski leżał też ponad minute, a dodatkowo Moretto dwukrotnie wybijał piłkę po 25 sek. Ile to daje czasu łącznie? 3 minuty! Więc brawa dla sędziego. TKWM na zawsze

Śledz - 2 maja 2011, 11:27:18 - *.gdynia.mm.pl
jak może nie być kompletu na derbach ? nie wiem może wy nam powiecie?
Lechia Gdańsk - Arka Gdynia 17 października 2010, 17:15 widzów 11.811

Lechia ! - 2 maja 2011, 11:45:32 - *.dynamic.chello.pl
Tylko że wtedy był komplet bo pojemność tego stadionu jest taka.

Lechia ! - 2 maja 2011, 11:47:22 - *.dynamic.chello.pl
Z resztą tydzień przed Derbami już nie było biletów ..... !!!

kuki - 2 maja 2011, 12:20:11 - *.rybnik.vectranet.pl
Uwielbiam zakłady bukmacherskie i naprawdę codziennie analizuje co można byłoby zrobić aby optymalizować wygraną..
Pewnego dnia za pośrednictwem kolegi natknąłem się na stronę o typach bukmacherskich, systemach bukmacherskich.
Strona www.typybukmachera.pl daje możliwość uczestnictwa w kursie na temat typów i systemów bukmacherskich !
Jest to najlepszy kurs jaki kiedykolwiek przeczytałem, a w dodatku za przesłane wyniki otrzymałem 10 zł...
Nie spodziewałem się, że natknę się kiedyś na tak uczciwą stronę i jeszcze dostanę za to kasę !
Co do kursu - rewelacja, przynajmniej dla mnie.

Morena - 2 maja 2011, 12:22:03 - *.ip.jarsat.pl
Śmieszy mnie tutaj większość komentarzy. Arkowcy, powiedzcie szczerze. Wy rzeczywiście jesteście tacy tępi, czy tylko udajecie? Wy naprawdę myśleliście, że jak sędzia doliczy 5 minut do regulaminowego czasu gry, to można się położyć na murawie, kraść cenne sekundy, a po upływie tego czasu sędzia zakończy mecz? Nie, to nie działa w ten sposób.

kalispera - 2 maja 2011, 12:31:23 - *.gdynia.mm.pl
1.Frajersko stracone punkty przez o klasę lepszą w tym meczu Arkę. 2.Lechia na puchary za słaba. 3.Sędzia główny doliczył 7 minut....czyli o dwie więcej niż powinien!Niema czegoś takiego jak doliczony czas doliczany do doliczanego czasu 4.Arka jeszcze ma szansę się utrzymać....kluczowy mecz z Polonią Bytom i ciułanie punktów na wyjazdach!! 5.Mam nadzieję że w kolejnych derbach będzie komplet kibiców(razem z Lechią walczącą z toaletami w Krakowie)

antykalisp - 2 maja 2011, 13:26:11 - *.dynamic.chello.pl
kalispera jesli nie ma czegos takiego jak doliczony czas do doliczonego czasu to proponuje aby od teraz po kazdym meczu z doliczonym czasem pilkarze kladli sie na jurawe i bedzie cacy. Po cholere sie meczyc?
Bredzisz kalispera jak nawiedzony

antykalisp - 2 maja 2011, 13:28:25 - *.dynamic.chello.pl
i jeszcze krociotko a propos derbow .. nastepne bedziecie grali za jakies 10 lat... z Baltykiem ... jak ten awansuje do pierwszej ligi.

kibic - 2 maja 2011, 13:49:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bezcenny widok śledzi po końcowym gwizdku.
Pozdrowienia dla kibiców Lechii z Karwin

z - 2 maja 2011, 13:59:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czapla - 1 maja 2011, 21:19:17 - 87-206-119-0.dynamic.chello.pl
Widze ze Lechisci tak sie martwia o frekwencje na Arce.. ja to bym sie martwił raczej jak bedzie wyglądała ich frekwencja na nowym stadionie
ja bym sie martwil na twoim miejscu jak sie bedzie miala frekwencja na derbach z Olimpią Elbląg w przyszlym sezonie buhaha

ktos - 2 maja 2011, 14:06:41 - *.gdynia.mm.pl
doliczone do meczu 5 minut bramka dla lechii 97 minuta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nooo comment...

arkowiec - 2 maja 2011, 14:16:14 - *.gdynia.mm.pl
dziekuje panie sedzio doliczyl 5 minut a trafili w 97minucie lechia farty a do tego sedzia ze sluspka dali BRAWO PZPN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LG - 2 maja 2011, 14:17:35 - *.dynamic.chello.pl
nooo comment... to ty masz na ryju. Już mi się nie chce wam tego tłumaczyć śledzie.

hajkus - 2 maja 2011, 14:40:59 - *.dynamic.mm.pl
bylem tam i powiem szczerze pierwsza polowa dla Arki w drugiej sie zemsciła gra na czas i symulowanie fauli brawo Lechia najlepszy zwodnik Arki to Noll przydalby sie taki w Lechi pozdro z Pruszcza Gdańskiego☺

santa66 - 2 maja 2011, 16:01:32 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawe co się stało ze słynnym arkowcem z pewnej dzielnicy Hamburga?Szkoda że nie można było zobaczyć jego miny w 6min.09sekundzie doliczonego czasu gry

Morena - 2 maja 2011, 16:23:00 - *.ip.jarsat.pl
arkowiec - uśmiechnij się choć raz, z uśmiechem Ci do twarzy,

antypzpn - 2 maja 2011, 16:46:51 - *.dynamic.chello.pl
Leos - jak zwykle kibic Lechii bardzo wybiórczy - prawdą jest że Liga+E uznali za słusną decyzje sędziego co do przedłużenia meczu o czym wspomniałeś, ale "zapomniałeś" wspomnieć - że też wyraźnie powiedzieli że błędem sędziego było nie danie czerwieni traore za brutalną grę - umieszczenie 3 Arkowców w 11 kolejki też pokazaju kogo uznali za lepszego w tym meczu. Dwie rzeczy nie podlegają dyskusji i są nie do podważenia:
1. Arka piłkarsko dużo lepsza( w tym meczu) kupa szczęścia LG i własne frajerstwo spowodowało ze tego meczu nie wygrała
2. wybór sędziów do derbowego meczu mieszkających w jednym z miast oględnie pisząc nielubiących się drużyn uczestników tych że derby - mocno dyskusyjna - nawet jeśli sędziowie mieli dobre intencje to "w głowach" musieli miec świadomość że jesli podejmą kontrowersyjną decyzje przeciw drużynie z miasta w którym mieszkają - sąsiedzi hmm... moga tego dobrze nie przyjąć - dlatego mozliwe że podświadomie podejmują osądy "nieco" stronnicze - i tylko dlatego mecz trwał tak długo, do wyrównania - jesli Arkowcy tak długo przedłużali jak ktoś z LG wyliczył 11 minut to czemu zakończył mecz po doliczeniu 8 minut - tuz po wyrównaniu? Czemu kartki tak dziwnie obdzielał? Żadnej czerwieni, a już w 1 połowie 2 spore przepychanki( z rękoczynami!), dwa brutalne faule, i jeden taktyczny faul uniemożliwiający wyjście na czystą pozycję!?! Czy nie miało na to wpływu że kartki musiałby zacząć dawać lechistom i to tym najwartośćiowszym( przynajmniej teoretycznie)Vucko, Traore, Nowak? Arkowcy też na nie "pracowali" Moreto na drugą żółtą, podobnie druga żółtą powinien ujrzeć Bozok za taktyczny faul, i Bury za wejście w Piotrowskiego - tyle że działo się to ... później - ma przeświadczenie graniczące z pewnością że gdyby to Gdynianie pierwsi "zasłużyli" na redy sędzia nie byłby taki wyrozumiały

danziger - 2 maja 2011, 18:09:02 - *.dynamic.chello.pl
do Śledzia: to znaczy mam rozumiec, ze gracie caly mecz, fajnie wam sie uklada, w 88 minucie prowadzicie dwa zero i z przebiegu gry wynika, ze juz nic tego nie zmieni, a tu pach i pach i po 9 minutach jest 2:2!!!
wiec dla ciebie, dla was sledzi nic sie nie stalo, pal licho te dwa punkty, pal licho, ze w pieciu derbach z Lechią przegrywacie, a w szóstych jest remis, pal licho dalej spiewacie ....nic sie nie stalo!
No prosze Cie nie badz smieszny, zabawny, nie wierze po prostu nie stac was aby stanac z podniesionym czolem do faktu, ze wygrywany mecz przegrywacie (bo remis to dla was przegrana)!!!
A nie uznanie bramki przez sedziego dla Lechii, ktory to gol powinien byc uznany to TEZ POMOC SEDZIEGO NASZYM LECHISTOM;-))) pytam sie???
tak wiec konkluduje:
TROJMIASTO JEST NASZE, TROJMIASTO DO LECHII NALEZY!!!

kokos - 2 maja 2011, 18:41:25 - *.tktelekom.pl
arka i tak nieunikniony spadek

Lechista - 2 maja 2011, 18:52:15 - *.dynamic.chello.pl
Zagralismy prawie caly mecz slabo. Nic nam nie wychodzilo ale nasi pokazali charakter i pokazali sportowa zlosc na tych babach z Gdyni ! Od 46 minuty arka grala jak by na czas, caly czas symulowali i sie kladli. Jeszcze mieli pretensje ze sedzia doliczyl az 5minut jak caly czas sie kladli. Normalne baby i tyle. Jeszcze na dodatek w doliczonym czasie gry kladli sie przez 2minuty a 3 grali wiec nie dziwcie sie, ze nie konczyl jak byla rowno 95minuta.
Na T29 bylismy w nawet fajnej liczbie aby swietowac upokorzenie sledzi hehe a arkowiec gdzie? juz pewnie w 89minucie zasiadal do komputera zeby sie ponapinac a pozniej zrezygnowal hahah
TROJMIASTO JEST NASZE !!!

Lechista - 2 maja 2011, 18:59:49 - *.dynamic.chello.pl
Do AG. Nie wiem dlaczego dla Ciebie jest cos pieknego, ze zawodnicy arki po strzeleniu pierwszego gola podeszli pod sektor gosci i cos tam prowokowali jak tam.... nikogo nie bylo! To sie nazywa poprostu kompleks mniejszosci i tyle.
A dlaczego ten remis smakuje jak zwyciestwo? bo naszym nic praktycznie sie nie udawalo wczoraj a upokorzyli sledzi. Teraz jest smiesznie jak patrzymy, jak piszecie, ze Lechia zremisowala fartem, ze sedzia powinien zakonczyc mecz. Jak by pilkarze arki nie byli babami to by nie doliczyl 5minut i zakonczyl mecz szybciej a to ze to sa zwykle panienki ktore od 46 minuty grali jak by na czas to ich sprawa !
ZAWSZE NAD WAMI !!!!!

Lechista - 2 maja 2011, 19:02:42 - *.dynamic.chello.pl
I jeszcze jedno. Jak bysmy mieli patrzec na wasze farty to was juz by nie bylo w ekstraklasie bo caly czas niby macie spasc a tutaj komus licencji nie dadza a tam wysylacie jakies pisma do pzpnu...

Fan - 2 maja 2011, 19:03:53 - *.gdynia-laczpol.mm.pl
@lechista tak tylko pamięć masz krótką jak to było w Gdańsku po bramce dla was to nie graliście na czas? Czyli jesteście dumni że udało się wam zremisować z podobno tą słabiutką Arką?

kibic - 2 maja 2011, 19:25:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Płaczcie śledzie płaczcie upokorzyć was Bezcenne

Stogi lg - 2 maja 2011, 20:21:49 - *.dynamic.chello.pl
AG trochę racji masz.Np.to,że twoja drużyna cieszyła się do pustego sektora Gości,ale zapomniałeś dodać jak,to ci sami zawodnicy padli na murawę po ostatnim gwizdku i to było dopiero coś pięknego.Śledż pomyśl zanim coś napiszesz.Graliście z największymi wrogami:w tym derby:i ze swoimi zgodami. W każdym z tych meczy powinniście mieć komplet.Pozdro dla normalnych.

Stogi LG - 2 maja 2011, 20:25:43 - *.dynamic.chello.pl
AG trochę racji masz.Np.to,że twoja drużyna cieszyła się do pustego sektora Gości,ale zapomniałeś dodać jak,to ci sami zawodnicy padli na murawę po ostatnim gwizdku i to było dopiero coś pięknego.Śledż pomyśl zanim coś napiszesz.Graliście z największymi wrogami:w tym derby:i ze swoimi zgodami. W każdym z tych meczy powinniście mieć komplet.Pozdro dla normalnych.

Lechista - 2 maja 2011, 21:18:15 - *.dynamic.chello.pl
Fan. Ja nie mowie, ze w ogole nie mieli prawa grac na czas. Bo to normalne w takim meczu grac na czas np. w 88minucie czy cos ale nie od 46 minuty !!!! Co to bylo? Bez przesady... Klasc sie i udawac w 56minucie?

olavp - 2 maja 2011, 21:38:24 - *.238.41.11
śledzie, nie jesteśmy dumni z remisu, jesteśmy dumni z tego ze w gdyni nikt nie pamięta smaku zwycięstwa nad Lechią, wy musieliście dla dwóch bramek wypruć z siebie wszystkie siły, a my z luzikiem z niczego wsadziliśmy wam dwie bramy, cieszcie się punktu który wam podarowaliśmy, ucho od sledzia

szoko - 2 maja 2011, 21:56:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
betony ale z was hipokryci..wypominacie frekwencje na Arce? spojrzcie na swoja

antypzpn - 2 maja 2011, 21:59:17 - *.dynamic.chello.pl
o co wy się napinacie? Normalne jest że jeśli druzyna prowadzi to zwalnia grę - gra jak to mówicie na czas - jeśli zawodnicy z tym przesadzają to od tego jest sędzia -daje delikwentowi kartkę.Kartek nie było więc wg. sędziego nie było jakiegoś rażącego przedłużania nadającego Więc w związku że nie było jakiś większych przerw w grze spowodowanych czy to kontuzją, cieszeniem się po bramkach czy zmianami góra 2-3 minuty - i tu się nie popisał - co do przedłużenia już doliczonego czasu gry za leżenie arkowców na trawie - jak najbardziej zgodne z przepisami. Wszystko się okaże zresztą niedługo - Arka bada wszystkie mecze system Matchviewer - liczony jest tam min. tzw. efektywny czas gry, który np w ostatnim meczu z KSP wynosił 49min 34s a z Pasami 47min 4 s. Zobaczymy jak to się będzie miało do meczu derbowego.
Apropo - nie wiem kto spadnie, ale wiem kto będzie grał w pucharach - jeśli Lech wygra PP to Lech, Lechia, Śląsk i Wisła
A jesli PP wygra Legia to : Legia, Lech, Lechia śląsk

znicz - 2 maja 2011, 23:23:55 - *.elblag.vectranet.pl
Lepsze derby z Elblążanami czyli nami niż fanami chowającymi się w toi toi jami

kibic - 2 maja 2011, 23:27:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl
arkowiec - gdzie jesteś stęskniłem się za Tobą co tam w byłym NRD słychać.

rks@rks.pl - 3 maja 2011, 8:19:11 - *.radom.vectranet.pl
Ani Arka, ani Lechia mnie ziębi ni grzeje, ale śmieszą mnie te żale Arkowców.
Bo po pierwsze oczywiście, że sędzia prawidłowo przedłużył spotkanie.
I żadne dziwne konstrukcje myślowe kibiców Arki tego nie zmienią ("nie ma czegoś takiego jak doliczony czas do doliczonego czasu"- owszem jest, "skoro nie było żółtych kartek za grę na czas to nie powinno byc doliczonych minut"- a co kartki mają do rzeczy? sędzia nie jest lekarzem i nie wie, czy leżący na murawie zawodnik symuluje, czy też rzeczywiście ma kontuzję lub skurcz, więc z zasady sędziowie nigdy w takich sytuacjach kartek nie dają).
A po drugie, jakie to ma znaczenie ile sędzia minut dodaje. A niech by dodał i 100 minut. Po prostu trzeba było potraktowac je jako szansę a nie jako dopust Boży... i strzelic w nich Lechii trzeciego gola, który by dawał Arce lepszy bilans bezpośrednich spotkań z Gdańskiem.
A jak się zamiast tego myślało tylko o doczołganiu się do końcowego gwizdka...

real - 3 maja 2011, 8:52:46 - *.ngm.net.pl
z taką grą jak ktoś lechie wpuści do pucharów to bedzie obciach zycia dla wielu Polaków. Cracovia po tym co pokazała spadek - ja mysłe ze Korona moze do neij dołączyć bo kompletnie nic nie grają. PB - urywa punkty najlepszym i szczerze zycze jej utrzymania - a Arka niech walczy

Śledź - 3 maja 2011, 10:32:00 - *.gdynia.mm.pl
do danziger: pal licho że bilans derbowy to nie 5-1-0 ale 12-13-12 ;)
Zawsze Nad Wami!
Arka Gdynia

Cancerman - 3 maja 2011, 10:54:56 - *.dynamic.chello.pl
Arka, Cracovia i kluby z Górnego Śląska- won do I ligi! ŁKS czy Pogoń o wiele bardziej zasługują na Ekstraklasę niż popierduły w rodzaju Polonii Bytom (oni mają w ogóle kibiców?), Ruchu Chorzów (zakompleksieni na punkcie Niemców), Górnika Zabrze (skończyła się zgoda z Legią, skończyły się złote czasy). Cracovia to w ogóle wstyd, tam na mecze u siebie potrafi przyjść mniej niż tysiąc osób. Wyjazd Arki na Polonię- panowie, pobiliście chyba rekord waszych braci z Krakowa! Zameldowaliście się w 9 osób! Żenada!

kalispera - 3 maja 2011, 11:01:22 - *.gdynia.mm.pl
Do antykalispera:Co to jest jurawa?...to jakiś betonowy trawnik?.....przepisy chłopcze czas poznać i tyle w temacie!!!

Śledź - 3 maja 2011, 11:30:30 - *.gdynia.mm.pl
http://img694.imageshack.us/img694/9096/lechiagdas
kwadcytoalet.jpg

figo - 3 maja 2011, 11:49:54 - *.dynamic.chello.pl
Arka dobrze grała w derbach ładne gole ten drugi.Co do Lechii to grali na luzie tak mysle ze sie nie wysilają zbytnio maja zająć od 1 do 6 miejsca i tak bedzie przegrywają 2 zero i renisując to jest KLASA!!! legii tez pewnie odpuscili puchar jak sie wzmocnią to powalczą o szczytny cel grają dobrą piłkę 6 2 z cracovią i 3 zero z legia robi wrazenie. Styl niemiecki Fc danzig 1903 he he nasz korzenie piłkarskie Freie stadt danzig

qwq - 3 maja 2011, 12:10:25 - *.dynamic.chello.pl
9 ludzi na wyjadz lol:D Prowokacja czy fakt?

Ralf - 3 maja 2011, 12:12:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Alw Was śledzie ten remis boli a niech boli
Bezcenny widok waszych mor..d po końcowym gwizdku.
Pozdrowienia dla ekipy z Karwin i Orłowa

as - 3 maja 2011, 12:26:08 - *.dynamic.chello.pl
HEJ LECHIA GOL la la la la la brawo za końcówke 2 gole w takim czasie to Klasa!!!!!!!!!!!!!!

OPr - 3 maja 2011, 12:28:36 - *.dynamic.chello.pl
Brawo lechia brawo do boju biało zieloni do boju lechia Gdańsk

zjw - 3 maja 2011, 15:49:04 - *.dynamic.chello.pl
tak koncza frajerzy.

prezes - 3 maja 2011, 18:53:54 - *.adsl.inetia.pl
?

TB - 3 maja 2011, 22:11:40 - *.dynamic.chello.pl
Średnia
frekwencja
Drużyna
1 23321
Lech Poznań
2 20982 Legia Warszawa
3 16010
Wisła Kraków
4 9532
Cracovia
5 8806
Arka Gdynia
6 8415
Górnik Zabrze
7 8188
Śląsk Wrocław
8 8031
Widzew Łódź
9 7437
Zagłębie Lubin
10 7001 Korona Kielce
11 6719
Ruch Chorzów
12 6574
Lechia Gdańsk
13 5893
Jagiellonia Białystok
14 4311
Polonia Warszawa
15 2950
Polonia Bytom
16 2657 GKS Bełchatów

radek_k - 4 maja 2011, 14:40:51 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
TB a skąd wziąłeś te dane? Bo coś mi się wydaje że kłamiesz kłamczuszku:
http://ekstraklasa.org/ekstraklasa.org/0,94687.htm
l
Zgodnie z kolejnymi komunikatami ekstraklasy.sa
Lechia Gdańsk - 7076, a tylko jeden mecz(w 3 kolejce z Jagiellonią) poniżej 6000 kibiców
Arka Gdynia - 5964,2, a powyżej 8400 tylko trzy mecze(16, 17 i 24 kolejka). Uprzedzając argument o stadionie Rugby, w 3 na 7 spotkaniach stadion był wypełniony

ja - 8 maja 2011, 17:19:37 - *.play-internet.pl
Vucko 15kg nadwagi. nie wiem skad te dane na stronie, ze wazy mniej niz 85kg???!!!
To woz z weglem. Poza tym wszystkie pilki ktore mial na nodze walil po autach. zero pojecia, co tacy surowi goscie robia w ekstraklasie??????
smieszne, gdyby nie mial wzrostu to reczniki podawac, a nie na boisku na najwyzszym poziomie rozgrywkowym!!!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas