[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


9 maja 2011, 13:47:38 - MichalMKS
GKS Tychy zwolnił trenera bramkarzy

Marek Franczuk nie odpowiada już za szkolenie bramkarzy GKS-u Tychy - donosi "Gazeta Wyborcza".

Tej wiosny tyski drugoligowiec przegrał dwa mecze po spektakularnych wpadkach bramkarzy. Najpierw Damian Matras zawalił spotkanie z Elaną Toruń, a ostatnio Dominik Kisiel przyczynił się do porażki z Bałtykiem Gdynia. Zarząd klubu zadecydował w poniedziałek, że winę za słabą formę bramkarzy ponosi też trener Franczuk, któremu podziękowano za współpracę.


źródło: Gazeta.pl

Grabka - 9 maja 2011, 13:55:45 - 89-77-138-83.dynamic.chello.pl
Bardzo dobrze, może zmieni się coś na dobre...

BSH - 9 maja 2011, 13:58:36 - 178.218.224.3
Sercem i Pięściami Bieruń zawsze za Tychami ! GKS Tychy bsh !!!

HSB - 9 maja 2011, 14:22:52 - apl103.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy w Lecie czy w Zimie Bieruń wciąż za Oświęcimiem ! Unia Oświęcim hsb !!!

feciui-Lec - 9 maja 2011, 14:34:51 - 92.41.129.34.threembb.co.uk
Argumentuje swoja wypowiedz tym równiez ze mialem kiedys kolege z Tychów, który jak przyjechal do WIELKOPOLSKI czul sie jak by byl w Ameryce. Mówil: ale tu u Was nowoczesnie, zazdroszcze Wam.
Tyszanie to bardzo mili, przemili ludzie i do tego bardzo pracowici. Az zal ze ich druzyna przegrywa kolejny mecz i szanse na awans to oni mieli. No ale takie zycie. Bez ladnego stadionu i dobrej kasy (która jest w WIELKOPOLSCE) ciezko bedzie bic sie o awans. Dudek pomóz tym biedakom z Tych! Pozdro od kibica Lecha

wojtas - 9 maja 2011, 14:43:16 - 89-77-109-226.dynamic.chello.pl
do feciui-Lec niedawno pisałeś dokładnie to samo o mieszkańcach Radzionkowa masz chyba bujną wyobraźnię i nie masz kolegów:
do piszcze - 4 maja 2011, 13:35:32 - 92.40.246.139.threembb.co.uk
Argumentuje swoja wypowiedz tym równiez ze mialem kiedys kolege z Radzionkowa, który jak przyjechal do WIELKOPOLSKI czul sie jak by byl w Ameryce. Mówil: ale tu u Was nowoczesnie, zazdroszcze Wam.
Radzionkowianie to bardzo mili, przemili ludzie i do tego bardzo pracowici. Zal ze policja wszczela postepowanie ze bylo ich za duzo. Brawo dla Ruchu za pokonanie LKS i zycze im aby doczekali sie kiedys takiego stadionu jak mój Lech ma station do treningu. pozdro

feciui-Lec - 9 maja 2011, 14:56:20 - 92.41.129.34.threembb.co.uk
Bujnej wyobrazni to nie mam. Poprostu spotykam sie z wieloma ludzmi i to równiez ze Slaska.I zawsze wypowiadam sie o nich pozytywnie, bo sa przemili i pracowici. Czy jest cos w tym zlego? A ze im sie podoba Wielkopolska bo rzeczywiscie jest lata swietlne do przodu w porównaniu ze Slaskiem - stadion Lecha i np. Ruchu Chorzów nie wspominajac juz o Ruchu Radzionków.
wojtas - w Anglii to ja studiuje na Leeds Metropolitan University (jestem na ostatnim 3 roku).Jakbym pracowal na zmywaku to bym teraz z toba nie pisal.pozdro

fan - 9 maja 2011, 14:59:36 - user-46-112-175-8.play-internet.pl
OJ i znowu sie zacznie pisanie ze teraz Tychy potej kluczowej zmianie napewno awansuja. Cale szczescie ze tylko do srody bo plecy w Jarocie pewne a z drugiej strony ciekawe kogo teraz wywala ja obstawiam ze chlopcow od podawania pilek bo zaszybko pilki podawali i Baltyk przez to ich rozjechal

Unhold - 9 maja 2011, 15:26:23 - user-46-112-243-93.play-internet.pl
Damian Matras zawalił szpil z Elaną ;) to chyba nie przypadek... Ave... Ruch & Elana!

heinz - 9 maja 2011, 16:46:14 - 89-74-179-154.dynamic.chello.pl
Marek Franczuk,wtedy jeszcze jako Marek Baran był jednym z najgorszych bramkarzy w historii GKS Tychy(słynne moja,moja po czym piłka między rękami lądowała w naszej bramce).Nie wiem skąd pojawił się pomysł,żeby trenował bramkarzy...

KoleśGit - 9 maja 2011, 17:11:07 - 89-77-214-29.dynamic.chello.pl
@ heinz:
Pamiętam jego słynny mecz chyba z Górnikiem Pszów, który był jednym z decydujących o awansie do II ligi, właśnie wtedy była ta wspomniana interwencja "Moja,Moja..." i 2-2 ;-)
Pszów awansował wtedy zdaje się i grał kilka lat z powodzeniem o klasę wyżej.

fan - 9 maja 2011, 17:18:32 - user-46-112-175-8.play-internet.pl
ok rozumiem ciebie z tym ze to nie znaczy ze musi byc tez zlym trenerem bo jest wiele takich przypadkow ze przecietny pilarz okazal sie zdecydowanie lepszym trenerem a po drugie nie uwazam za dobry pomysl zwalniac kogos jak druzyna gra o awans bo to mimo wszystko psuje atmosfere bo jakto zwykle bywa sa tacy ktorzy beda uwarzali to za sluszna sprawe ale i napewno i tacy ktorzy beda uwarzali innaczej i jest zgrzyt a to nie pomaga w realizacji wyznaczonego celu ale to problem Tych

yr - 9 maja 2011, 18:48:00 - np-20-208.prenet.pl
Weź sobie kup słownik ortograficzny, ok?

Boj - 9 maja 2011, 21:42:52 - acke120.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie cierpie tej drużyny i jej kibiców wyrostków jeżdżących i cfaniakujących po okolicznych miejscowościach. Tychy się umywają do mieszkańców takich miejscowości jak Bieruń, Lędziny, Bojszowy, Chełm Śl. w szczególności gorole z bloków powinni buty pucować kibicom Unii, MKS-u czy GTS-u. Tyle w temacie. Przyjechali na Śląsk gorole w siedmiu na jednym kole. Dziękuje.

gp - 10 maja 2011, 5:14:12 - 83-238-171-149.ip.netia.com.pl
Najpierw nowy stadion, a potem awans, bo po co awansować, żeby na Bukowej grać? Dziuba do roboty!

kuki - 10 maja 2011, 9:14:07 - 91.150.155.88.internetia.net.pl
1)Ciekawe w jakich miastach @feciui-Lec ma jeszcze byłych kolegów? Częstochowa, Tychy, kto następny haha.
2)O awansie Tychów w tym sezonie mówią "niedzielni kibice" których ma każda znacząca coś drużyna jak jej dobrze idzie...

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas