[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 maja 2011, 16:07:10 - elenril
Siedem klubów ekstraklasy nie otrzymało licencji

Siedem klubów nie otrzymało licencji na grę w piłkarskiej ekstraklasie w sezonie 2011/12 - poinformował PZPN.

Licencji nie otrzymały Górnik Zabrze, Ruch Chorzów, Polonia Bytom (kryteria infrastrukturalne i finansowe), Jagiellonia Białystok, Polonia Warszawa, Śląsk Wrocław (kryterium infrastrukturalne) i Lechia Gdańsk (kryteria finansowe i prawne).

Klubom przysługuje odwołanie do Komisji Odwoławczej PZPN.


źródło: własne / PZPN

ja - 11 maja 2011, 16:08:37 - *.cdma.centertel.pl
Ratujemy Cracovię. Hurrrrrra

sebo - 11 maja 2011, 16:08:59 - *.ak-com.pl
śmiech na sali haha

Budowa [Z] - 11 maja 2011, 16:09:16 - *.dynamic.chello.pl
hah no to sie narobiło :P

(L) - 11 maja 2011, 16:09:18 - *.adsl.inetia.pl
Śląsk Wrocław, Lechia Gdańsk, Jagiellonia Białystok: kluby które już niedlugo będą grały na nowych stadionach :D

liga - 11 maja 2011, 16:09:23 - *.168.187.39 (*.154.154.249)
No to Donek już lige też zamyka

fan Cracov - 11 maja 2011, 16:09:35 - *.54.117.1
to dlaczego te kluby w tym sezonie dostały licencję
w PZPN panuję istny burdel i chaos

Cezzzar - 11 maja 2011, 16:09:49 - *.icpnet.pl
hurrrrra Craxa sie sama utrzyma.... spójrz na tabele wiosny i na tabele ogolna ile im do utrzymania punktow brakuje;)

:) - 11 maja 2011, 16:12:09 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Czyli ŁKS, Podbeskidzie, Flota, Sandecja, Piast, Ruch Radzionkow i Gornik Leczna w Ekstraklasie

Piciu - 11 maja 2011, 16:12:49 - *.159.54.66
Pewnie i tak się wymigają
Hej Lech !!! Dzisiaj zwycięstwo !!!

voytek - 11 maja 2011, 16:13:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i fajno...bytom i chorzow z takimi stadionami powinny poleciec a arka i craxa sie utrzymaja

123 - 11 maja 2011, 16:13:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W pierwszym terminie zawsze tak jest, a potem dziwnym trafem po odwołaniach wszyscy dostają licencje.

twister - 11 maja 2011, 16:14:33 - *.toya.net.pl
Lech,Legia,Wisła,Zagłębie L. i niech walczą o mistrza w następnym sezonie!!!!Buahaha!!!

sv - 11 maja 2011, 16:14:43 - *.adampolnet.com
Tak naprawde, tylko Zabrze, Chorzów i Bytom będą miały prawdziwe kłopoty z otrzymaniem licencji. Podobnie ŁKS, czy Flota z I ligi.

do ;) - 11 maja 2011, 16:15:19 - *.nplay.net.pl
Piast, Ruch Radzionkow - nie dostana tez licencji ale za to Lechia Gdańsk i Polonia Warszawa sie wybronia ;d

rebel - 11 maja 2011, 16:15:22 - *.smrw.lodz.pl
jak napisali ze 5 klubow to pisaliscie ze napewno chodzi o Widzew i co???

rts - 11 maja 2011, 16:15:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew nie placi i dostal

mietek37 - 11 maja 2011, 16:15:59 - *.uznam.net.pl
Flota i Ruch Radzionków raczej też by licencji nie dostały w ekstraklasie :p

lukukus - 11 maja 2011, 16:16:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli w przyszłym sezonie derby POZNANIA????

aaaaa - 11 maja 2011, 16:16:28 - *.ssp.dialog.net.pl
no to się nam zrobi liga szkocka

Kartuz - 11 maja 2011, 16:17:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To Cracovia az tak boi się zagrożenia spadkiem? Nawet trzy kluby będa mieć własnie nowe stadiony nie dostały licencji....

hmm - 11 maja 2011, 16:18:49 - *.bsi.3s.pl
Spokojnie to dopiero 1 etap licencyjny. Tutaj kluby dostają info co muszą zrobić, czyli uregulować zobowiązania, zrobić remoncik itd
W odwołaniu wszystko się wyjaśnia i tyle

zks - 11 maja 2011, 16:18:52 - *.225.c85.petrotel.pl
"Czyli ŁKS, Podbeskidzie, Flota, Sandecja, Piast, Ruch Radzionkow i Gornik Leczna w Ekstraklasie"
W szczegolnosci ŁKS Oni na bank dostana licencje.

IronKSC - 11 maja 2011, 16:20:46 - *.dynamic.chello.pl
Trąci to od ciebie wroc (coś tam) psem !!!!Psy szczekają karawana jedzie dalej TYLKO PASY !!!!

dmn - 11 maja 2011, 16:20:49 - *.home.aster.pl
a Lech ??

PAT - 11 maja 2011, 16:21:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Widzew dostał?? Popieram PO i Tuska w walce z dziadostwem (nie mówie o normalnych i uczciwych kibicach)

do do :) - 11 maja 2011, 16:21:46 - *.adsl.inetia.pl
Z jakiej przyczyny Piast mialby nie dostac licencji ? :D
Chyba mi nie powiesz ze stadion nie spelnia wymogow ?
PGozdro z Gliwic ;)

bolek1975 - 11 maja 2011, 16:21:47 - *.play-internet.pl
Polonia Warszawa ? Nie mają kasy czy stadionu ?
No jaja se robią. Pewno w kopercie niedostali załącznika od tych klubów i czekają na nie.

Alek - 11 maja 2011, 16:22:19 - *.hsi4.kabel-badenwuerttemberg.de
Nie kubom odebrac licenje talko PZPN niech oni pokazom finasy i infrastroktury

Cracoviak - 11 maja 2011, 16:22:57 - *.bj.uj.edu.pl
Śląsk, Lechia, Jagiellonia oraz Polonia Warszawa dostaną licencje w trybie odwoławczym, gdyż w ich przypadku chodzi "tylko" o obecną infrastrukturę. Natomiast śląskie kluby jak wiadomo grają na gruzowiskach i oprócz Górnika nie mają nawet jakichkolwiek planów modernizacji/budowy stadionów. Ponadto wszystkie trzy kluby są na skraju finansowego bankructwa, a ich długi sięgają kilku/kilkunastu milionów złotych. Licencji na grę w ekstraklasie nie dostanie też zapewne ŁKS, jedynie skromne ale wypłacalne Podbeskidzie dołączy do elity. Tak więc liga będzie w przyszłym sezonie liczyć najpewniej 14 zespołów. Pozdrawiam inteligentnych

xxx - 11 maja 2011, 16:25:51 - *.home.aster.pl
Widzew spełnia kryteria finansowe? To dlaczego nie płaci piłkarzom?

ziom$ - 11 maja 2011, 16:26:14 - *.net-com.net.pl
Cracoviak to się zdziwisz, ale w Jadze z kasą nie najlepiej ostatnio.

piszczel - 11 maja 2011, 16:26:55 - *.play-internet.pl
A św Antoni Bugajski z PS tak spiewał na Widzew. Brawa dla zarządu Widzewa

Marcin - 11 maja 2011, 16:27:27 - *.play-internet.pl
Statystycznie jedna z nich faktycznie nie otrzyma licencji. Szkoda. Sport powinien być najważniejszy. Jak ktoś uważa inaczej, to niech kupi karnet na Cracovię.

max - 11 maja 2011, 16:29:50 - *.opera-mini.net (*.220.97.2)
Od tego sezonu klub ktory nie otrzyma licencji jest degradowany, a w jego miejsce wchodzi klub z nizjej ligi. Wiec to nie dotyczy Cracovii. Pozdrawiam.

do bolek - 11 maja 2011, 16:29:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia Warszawa we wniosku nie podala stadionu na ktorym bedzie grac w przyszlym roku. Klub nie moze dogadac sie z miastem na temat inwestycji w stadion, murawe, itd.(Konwiktorska jest wlasnoscia miasta), wiec mozliwym jest gra Polonii na Narodowym i dlatego tez, we wniosku nie okreslono jeszcze stadionu.

are76 - 11 maja 2011, 16:30:00 - *.centertel.pl
Tylko Widzew

piszczel - 11 maja 2011, 16:30:17 - *.play-internet.pl
jesli pilkarze Widzewa nic wspomnieli centrali o długach, to pzpn ma na ty wywalone. W widzewie sa opóźnienia, bo klub byl 2 lata w 1 lidze. kaska z C+ przyjdzie dopiero na koniec sezonu, więc długów brak.

1948 - 11 maja 2011, 16:30:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja się pytam po co te kluby mają grać??? Jak można w trakcie sezonu ustalać kto spada??? ;/

fan - 11 maja 2011, 16:37:11 - *.play-internet.pl
Ja to licencji to nie dal bym pzpn-nowi. Te licencje to sa tylko poto by ludki pod stolem zapychali sobie kasa kieszenie w kazdej lidze poprostu to kit zaslona ze cos robia przyklad Gornik Walbrzych po awansie musial zalatwic stadion zastepczy bo jego byl nie dostosowany wiec dal taki Gornika Polkowice tylko nie wiem poco skoro poczatkowe mecze w Walbrzychu byly przekladane na inne terminy to jak to inaczej nazwac poprostu paranoja

czsionkows - 11 maja 2011, 16:37:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie kluby oprócz poloni Bytom dostana licencje

Kielczanin - 11 maja 2011, 16:44:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To Korona zostaje w lidze.

fan - 11 maja 2011, 16:44:53 - *.play-internet.pl
Super piszczel zablysnoles a jak kibice na stadion nie narzekaja ze sie wali to znaczy jest nowoczesny i licencja jest. Aswoja droga strajk pilkarzy to nic takiego pewnie popili i szukali pretekstu by nie trenowac bo przeciez w Widzwewie jest sielanka

gp - 11 maja 2011, 16:44:56 - *.ip.netia.com.pl
Crakowiak bzdury piszesz, w Chorzowie od jesieni będzie w zasadzie nowy stadion i Ruch będzie na nim grał, a i Górnik też może.

xXx - 11 maja 2011, 16:46:07 - *.dynamic.chello.pl
I areczka znów na fuksie się utrzyma:]

KSG - 11 maja 2011, 16:46:39 - *.215.193.102-internet.zabrze.debacom.pl
Górnik też czeka na nowy stadion w tej chwili w Zabrzu zostały składane oferty do przetargu na budowę.

Speex - 11 maja 2011, 16:50:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia Bytom to było pewne od dawna a Górnik ma problemy z kasą i to poważne. Pozostałe kluby dostaną licencje.

Widzewiak - 11 maja 2011, 16:51:47 - *.toya.net.pl
ty hahaficef - jest tam napisane ze Widzew nie dostal licencji? Widzew juz dawno zlozyl wnioski o przyznanie licencji,pzpn niema zastrzezen,wyluzuj kolego!!!

Fulko - 11 maja 2011, 16:51:57 - *.toya.net.pl
luzik - dopiero gdy będzie licencja (nie)przyznawana beniaminkom będą jaja - wtedy to będzie REALNA ODMOWA!

kuki - 11 maja 2011, 16:52:22 - *.150.155.88.internetia.net.pl
PZPN gra z klubami w grę poparcie za licencję...

nauma - 11 maja 2011, 16:56:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tego co wiem jeżeli jakiś klub nie dostanie licencji na grę w Ekstraklasie, to ma być zastępowany przez kolejnego I-ligowca. Więc fakt, że jakiś klub nie dostanie licencji, NIE uratuje Ekstraklasy dla spadkowiczów (na 99% Polonii B., Arki lub Cracovii).

clochu - 11 maja 2011, 16:56:13 - *.dynamic.chello.pl
pięniądz robi pieniądz...

rapid - 11 maja 2011, 16:58:17 - *.iwacom.net.pl
Wcale nie jest powiedziane że Widzew licencje na grę w ekstraklasie otrzymał, rozpatrywana była tylko część klubów.

iskra - 11 maja 2011, 16:58:18 - *.cdma.centertel.pl
parodia bo i tak predzej czy puźniej dostaną tą licencje bo nikt z | ligi nie ma nowoczesnego stadionu i nie ma za dużego budżetu

santos1910 - 11 maja 2011, 16:59:40 - *.181.128.246
podobno nie wszystkie wnioski licencyjne zostały rozpatrzone,dlatego mojego Widzewa "narazie" nie ma w tej grupie.tak mi się wydaje.

Max - 11 maja 2011, 17:00:36 - *.dynamic.chello.pl
Przecież to oczywiste, ze chodzi o uratowanie cracovii, nie pierwszy i nie ostatni już raz, w lidze nie idzie, tzreba inaczej, pan filipak ma pelcy widać, a tak na marginesie tio neizły bałagan panuje w pzpn-ie, nie wiem czy doczekam, ze tą skostniałą instytucją kierować będą kompetentni ludzi, oj chyba nie prędko!!!

kibic - 11 maja 2011, 17:00:39 - *.toya.net.pl
do nauma: Łks nie dostał licencji i został przesunięty na ostanie miejsce co uchroniło Cracovie przed spadkiem.

siwko - 11 maja 2011, 17:00:40 - *.belchatow.msk.pl
Odebrać widzewowi licencje,który ma problem z przyjęciem blisko 1000 kibiców z Bełchatowa.Wstyd i śmiech ogarnia,przestraszyli się "wsi"

kibic - 11 maja 2011, 17:02:12 - *.toya.net.pl
siwko: to nie wina klubu, tylko wymysły policji. Widzew przekazał bilety dla Bełchatowa już wcześniej.

kibic - 11 maja 2011, 17:02:43 - *.CNet.Gawex.PL
""Czyli ŁKS, Podbeskidzie, Flota, Sandecja, Piast, Ruch Radzionkow i Gornik Leczna w Ekstraklasie"
W szczegolnosci ŁKS Oni na bank dostana licencje. "
Na extra prędzej licencje dostałby ŁKS niż Fflota

MaRiusz - 11 maja 2011, 17:04:36 - *.dynamic.chello.pl
Powiedzcie mi jak te kluby nie mają licencji to kto ma z pierwszej ligi? Może Podbeskidzie?! (PS z pełnym szacunkiem dla Podbeskidzia) Fan Ruchu

u - 11 maja 2011, 17:07:07 - *.toya.net.pl
tylko, ze PSS nie złozyzł na czas dokumentów licencyjnych zanim jeszcze było wiadomo kto spadnie.
to do wszystkich zaklinaczy rzeczywistości.

sado - 11 maja 2011, 17:11:35 - *.toya.net.pl
jaka żenada... Widzew od początku roku prawie nie płaci i nie ma zastrzeżeń do licencji hahaha... ciekawe komu posmarowali :D

pRotoss - 11 maja 2011, 17:13:05 - *.238.70.81.ip.abpl.pl
Komisja odwolawcza pzpn komisja ekstraklasy, komisja marketingowa duzo tych posadek porobili a burdel jak byl tak jest. HOKUS POKUS CZARY MARY i juz wiemy kto zostanie :D Pobudowali stadiony za pieniadze podatnikow i kozacza tyroz. Posmiejemy sie za 2miechy bach bach karabach znow bydzie. Liga stadionow trzeba stworzyc ktory najbardziej kolorowy wygrywa !

xyz - 11 maja 2011, 17:14:24 - *.ds5.zut.edu.pl
"""Czyli ŁKS, Podbeskidzie, Flota, Sandecja, Piast, Ruch Radzionkow i Gornik Leczna w Ekstraklasie"
W szczegolnosci ŁKS Oni na bank dostana licencje. "
Na extra prędzej licencje dostałby ŁKS niż Fflota"
raczej tak, bo Flota by na Pogoni grała pierwsze 2-3 spotkania w czasie remontu stadionu. bez odbioru ;)

;| - 11 maja 2011, 17:18:29 - *.sileman.net.pl
Gornik 30 mln dlugu ;o

Bulowianin - 11 maja 2011, 17:18:43 - *.beskidmedia.pl
Tak.. co z tego że Bytom uniknie spadku jak i tak zostanie zdegradowany będzie tak jak ostatnio z Widzewem i ŁKS-em Łódz.. mimo iż ŁKS miał 7 miejsce w lidze został zdegradowany wie ktoś może czy PZPN oddał już pieniądze które się należą Widzewowi za złą kare..( 2 lata w I lidze) tam chyba chodziło o 16 mln zł..

Dr.Dre - 11 maja 2011, 17:19:46 - *.dynamic.chello.pl
I już wrzask się podnosi, no brak kasy i stadionu (zwłaszcza u klubów śląskich) to wina Cracovii
Oj ludzie, ludzie.. pogońcie lepiej nieudaczników zarządzających waszymi klubami, może co się zmieni, choć wątpię, bo kto chciałby inwestować np. w Bytomiu?

Sens - 11 maja 2011, 17:20:41 - *.adsl.inetia.pl
Przecież Cracovia się utrzyma, spadnie Arka i Bytom (przypomnijcie się po 30 kolejce).

Banan - 11 maja 2011, 17:22:29 - *.134.188.251
Płaczcie dalej, to tylko woda na młyn. Cracovia czysto piłkarsko nie poleci, jest jedną z lepszych drużyn w tej rundzie. A co do licencji?
Jak w ekstraklasie mają grać kluby które nie płacą zawodnikom, nie stać ich na wyjazdy, a ich infrastruktura woła o pomste do nieba. Jakby tych licencji nie było, to dopiero by sie nagonka zaczęła, bo z ligi która ma 16 drużyn, kończyło by ją 12, walkowery w czasie trwania rozgrywek no i mniej meczów do oglądania.
Ale macie racje dzieci, gimnazjaliści i inne wynalazki! To wszystko nagonka by utrzymać trzecią od końca drużynę w lidze!

Pinki - 11 maja 2011, 17:23:36 - *.bsi.3s.pl
A właściwie po co są te licencje. Chyba tylko po to by kasa szła pod stołem.
Jak klub zbankrutuje w trakcie sezonu to przesuwamy na ostatnie miejsce i dajemy walkowery (proste). A co nasza SUPER EX-KLASA jest tak wysoko w rankingach UEFA że musimy mieć wysokie standardy?!. Niech pzpn się zajmie swoimi standardami, których nie ma i w tym składzie nie będzie mieć!!!

kol - 11 maja 2011, 17:25:31 - *.adsl.inetia.pl
bardzo dobrze zmniejszyć ligę do 10-12 zdowych klubów i gramy

masakRa - 11 maja 2011, 17:26:05 - *.dip.t-dialin.net
Slonskie kluby powinny sie zjednoczyc, olac ich licencje, zrobic swoja lige Gornoslonskom z nizszymi ligami, i niech sie wypchaja. Secesja na stadionach, secesja w polityce. Czas egzekwowac prawo do samostanowienia narodu. A nie przyklaskiwac stolycy.

Dupek - 11 maja 2011, 17:27:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czemu ?

futbolista - 11 maja 2011, 17:28:02 - *.cpe.cableone.net
nie tak szybko.niech w extra beda tylko normalne kluby z normalnie myslacym kierownictwem,a nie ci
co ciagle maja mentalnosc,ze jakos tam bedzie.
to,ze nieurodzajne pole sie nie kwalifikuje to
chyba normalne,ale ci inni?toz to WSTYD.ale
przepraszam,przeciez to wszystko KULTURA,ktora zawladnela krajem z koncem wojny.nie dziwmy sie wiec,ze potem,po naciaganych licencjach,kluby w trakcie rozgrywek sie wycofuja.obwinia sie brak
kasy,wycofywanie sie sponsorow.ale przeciez zyjemy w kapitalizmie,gdzie kazdy wydany grosz,musi przyniesc zysk.i to musi kazdy sponsor
kalkulowac.tak jak pisze w Biblii,ze nim sie za cos wezmiesz,to najpierw usiadz i wszystko opkalkuluj,czy dasz rade.i dotyczy to WSZYSTKICH i WSZYSTKIEGO.a na dodatek kazdy sponsor w naszej
KULTURZE,musi przemyslec nie tylko wydanie pieniedzy,ale tez czy mu i jego interesowi
"kibice"nie popsuja dobrego imienia.bo to,ze domagaja sie igrzysk,to jeszcze nie wszystko.to musi isc w parze z OSOBISTA kultura.a jak nie,to niech sami "kibice"sobie sponsoruja swe IGRZYSKA.
tylko oni maja jeszcze jeden problem:w wiekszosci
sa dludzy jak miesiac i chudzi jak wyplata.

masakRa - 11 maja 2011, 17:29:51 - *.dip.t-dialin.net
Niech w tej ich PZPNowskiej lidze grajom wielce zasluzone Floty, Sandecje, Nieciecze i jakies Baltyki czy Karkonosze, a my na Gornym Slonsku zorganizujemy sobie wlasne mistrzostwa wlasnego kraju, jakim jest Gorny Slonsk.

kot - 11 maja 2011, 17:31:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
do fan Cracov
moim zdaniem jakby craxa nie miała na obecną chwilę nowego stadionu teżby miała problem z licencją. Więc nie pajacuj i nie pytaj sie czemu te kluby dostały licencje wczesniej

do masakRa - 11 maja 2011, 17:33:27 - *.ds5.zut.edu.pl
jak sie nie czujesz Polakiem, to jedz do kolegow niemczorków i sobie tam rozpowiadaj herezję. Śląsk znajduje się w Polsce- pogódź się z tym.

ddd - 11 maja 2011, 17:33:46 - *.adsl.inetia.pl
Kris_85 niech was boli WIDZEW bardzo dobrze Dzieci napinki i internetu . Pozdrawiam

Dr.Dre - 11 maja 2011, 17:40:00 - *.dynamic.chello.pl
Pinki licencje są po to by się pozbyć dziadostwa i "radosnej" polityki finansowej, po to by nie dochodziło do wycofań w trakcie sezonu. Jeśli mamy podnosić poziom ligi to muszą być jakieś wymagania.
Stare porzekadło mówi, że kto nie ma miedzi, ten w domu siedzi. Te słowa powinni sobie wziąć do serca zwłaszcza "działacze" ze Śląska i Łodzi.

dante - 11 maja 2011, 17:40:58 - *.205.4.71.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Tak jak myślałem wszystkie hanysy --auwiederzein.

RAZM - 11 maja 2011, 17:42:40 - *.radom.vectranet.pl
Śląsk do jest kraina ze stolicą, we Wrocławiu... A Górny Śląsk, to w rzeczywistości sztuczne określenie Zachodniej Małopolski (dawna Kasztelania Bytomska, rejon Jaworzna itd.). Tak, że lepiej zróbcie sobie -jak już koniecznie musicie- mistrzostwa Zachodniej Małopolski, bo Ślązakami nie jesteście. Śląsk właściwy to Wrocław, Lubin, Wałbrzych, Legnica, czy czeska Ostrawa, a nie wy, Zachodni Małopolanie

asddas - 11 maja 2011, 17:46:25 - *.134.180.8
Spokojnie, Cracovia utrzyma się sportowo

fann - 11 maja 2011, 17:48:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak co roku

AveSilesia - 11 maja 2011, 17:49:18 - *.internetia.net.pl
To jest Jakieś kurjozum Śląsk Wrocław i Lechia Gdańsk kluby z tradycja i jedna z większych Frekfencji w Polskiej lidze a od przyszłego sezony z dwoma najpiękniejszymi stadionami w Polsce nie dostaja Licencji a dlaczego ? no żeby Arka i Cracovia się utrzymały jakoś a mówia że z Korupcja sie walczy wręcz przeciwnie dopiero Rozkwitnie nam Korupcja

krakus - 11 maja 2011, 17:51:51 - *.ghnet.pl
ale kompromitujecie się dzieciaki z tą jazdą po Cracovii. Która zresztą utrzymałaby się i w 2009 gdyby nie sędziowie z warszawy w ostatnim meczu i szwindel Piast-Lechia.
Bezmózgowość nie boli ale budzi współczucie dzieciaczki

Max - 11 maja 2011, 17:53:04 - *.146.98.245.nat.umts.dynamic.eranet.pl
podobno od przyszłego Sezonu Ekstraklasa będzie na 4 kanałach i to na 3 na niekodowanych Canal+ ,Polsat ,Polsat Sport ,Eurosport .

Jag - 11 maja 2011, 17:53:14 - *.231.50.29.koba.pl
A czemu skrzywdzono naszą JAGIELLONIE ?

BoB - 11 maja 2011, 17:54:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oni wszyscy spadną z ekstraklasy czyli 7, a awansuje pierwsza 7 I ligi czyli:
1.Łodzianie:P
2.Podbeskidzie Bielsko-Biała

3.Flota Świnoujście

4.Sandecja Nowy Sącz
5.Piast Gliwice
6.RuchRadzionków
7.Bogdanka Łęczna
Fajnie by było :P
Radzionków, Bogdanka, Flota w lidze:D

North - 11 maja 2011, 17:58:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
- Licencji nie otrzymały Polonia Bytom, Górnik Zabrze, Śląsk Wrocław, Lechia Gdańsk, Jagiellonia Białystok, Polonia Warszawa i Ruch Chorzów. Zastrzeżenia dotyczyły dwóch kryteriów: finansowych i infrastrukturalnych - powiedział przewodniczący Komisji ds. Licencji PZPN Hilary Nowak.
Klubom przysługuje odwołanie do Komisji Odwoławczej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Biało-zieloni zamierzają grać na PGE Arena, która jest nadal w trakcie budowy, a zatem nie można wydać licencji na obiekt nie oddany jeszcze do użytku.

Pinki - 11 maja 2011, 17:58:31 - *.bsi.3s.pl
@Dr.Dre Miałbyś racje gdyby nie to, że jak to mówisz "pozbywanie dziadostwa" zajmują się dziady...

lajla - 11 maja 2011, 17:59:37 - *.opera-mini.net (*.181.123.227)
Ta Polonia Bytom to jest jedno wielkie bagno!!!

AveSilesia - 11 maja 2011, 18:00:29 - *.internetia.net.pl
No to Cracovia się cieszy że się utrzyma sprawiedliwie i uczciwie i będzie jeżdziła na bardzo atrakcyjne wyjazady w Ektraklasie do Nowego Sącza Świnaujścia Radzionkowa Łęcznej Bielska Białej i na Nową Arene do Gliwic

okok - 11 maja 2011, 18:00:52 - *.bialystok.vectranet.pl
"Jagiellonia – Białystok Sportowa Spółka Akcyjna oświadcza, iż do władz klubu nie dotarła żadna oficjalna informacja z Polskiego Związku Piłki Nożnej o braku przyznania licencji. O zaistniałej sytuacji Zarząd dowiedział się z przekazów medialnych."
Jak zwykle w PZPN pełny profesjonalizm. :-)

buła - 11 maja 2011, 18:01:19 - *.adsl.inetia.pl
a kto z piszących tutaj czytał wnioski licencyjne, i uzasadnienia odmowy przyznania licencji poszczególnym klubom? Co nikt ?????????????????????? a tylu znawców i komentatorów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To co wy wiecie mądrale ?

BJ - 11 maja 2011, 18:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To było do przewidzenia. Polityczna zagrywka, by pokazać jacy to oni są ważni i jacy niby rzetelni. Zaiste pragnąłbym, nawet kosztem organizacji Euro w 2012 roku, by dokonała się REWOLUCJA w sferze związku piłki nożnej i mówiąc lakonicznie "całego systemu". Bez tego nadal będzie bagno, afery i ogółem mówiąc syf.

POLONISTA - 11 maja 2011, 18:05:01 - *.xdsl.centertel.pl
Jako kibic POLONII jestem dumny ze swego klub i postawy kibiców. Na naszym stadionie nie ma wulgaryzmów i jest kulturalny doping. Co z tego???
Jestesmy nierówno traktowani przez miasto które nawet nam mórawy nie chce wymienic, a co tu mówić o remoncie lub dobudowaniu trybun na stadionie. Musimy siedzieć na brudnych siedziskach. Brak kateringu, zamiast toalet toi-toi. Wniosek : musimy zachowywać sie jak "bydło" to się sytuacja zmieni...no i jeszcze licencji nie dostaniemy STADION DLA DUMY STOLICY!!!!!

czupens - 11 maja 2011, 18:07:20 - *.sileman.net.pl
Ruch nie dostal licencji narazie po wpisal tylko stadion przy Cichej 6 ale w poprawce bedzie podany stadion Slaski.pozdro

ko\G/ut - 11 maja 2011, 18:08:47 - *.116.133.26
do niejakiego RAZM'a :
ochudnij trocha chopie ja?? wy ślonzoki?? wyście gorole same są!! haha ino Górny Ślunsk!! a co do naszych gruzowisk, to na jednym z nich, w Zabrzu, w wakacje ma się rozpocząć budowa jednego z najnowocześniejszych stadionów w Polsce!! a drugi stadion, ŚLĄSKI, zostanie zakończony w tym roku, na nim będą mogły grać wszystkie ŚLĄSKIE drużyny, oczywiście te GÓRNO ŚLĄSKIE!!;) więc nie wiem czy opłacało by się budować stadiony na ruchu czy poloni jeżeli na tych stadionach ciężko jest przekroczyć liczbę 5 tys. widzów, te stadiony wystarczy wyremontować, zresztą stadion Ruchu już jest po gruntowym remoncie...

Limanka - 11 maja 2011, 18:10:14 - *.toya.net.pl
ŁKS otrzyma licencję
http://www.90minut.pl/news/155/news1559364-Rozpocz
al-sie-remont-na-stadionie-LKS-u.html

Przemek - 11 maja 2011, 18:12:50 - *.toya.net.pl
dziennik łódzki informuje, że Widzew i GKS B. licencje otrzymały.

anty pzpn - 11 maja 2011, 18:20:18 - *.sileman.net.pl
co to mo byc zas kraksa utrzymią cracowie ruch i gornik powinni normalnie licencje dostac

Brawo! - 11 maja 2011, 18:23:43 - *.torservers.net
Wyrzucić te skorumpowane klubiki z ligi !
Tylko Wisła! Nasz TS!

fan1953 - 11 maja 2011, 18:29:46 - *.171.142.19
To ciekawe kto wejdzie na ich miejsce jak w I lidze to stadiony i kondycja finansowa nie lepsze ;) haha, ale pewnie i tak z odwołania wszyscy licencję dostaną

wupeR - 11 maja 2011, 18:30:07 - *.netland.3s.pl
@ cracoviac:
co ty koles opowiadasz? jak nie ma planow? jezeli chodzi o licencje to na bank wszystkie śląskie ja otrzymaja: Ruch, PB - przeprowadzka na śląski (stadion Ruchu na Cichej- mimo iż nie jest najnowocześniejszy to jeszcze spełnia wszystkie wymogo ex i pzpn, stadion poloni przestarzaly ale zawsze mozna grac gdzie indziej niz bytom, aż sie slaski nie wybuduje) gornik juz za niedlugo bedzie budowal. Tu raczej chodzi o sprawy finansowe - PB i GZ zaleglosci wobec obecnych pilkarzy -Ruch sytuacja niejasna (pismo PZPN ze zALEGLOSCI splacone i walka z komisjami ze nie). wszystko jezeli chodzi o kluby ze slaska bedzie ok]

Cracoviak - 11 maja 2011, 18:31:01 - *.bj.uj.edu.pl
Ruch Chorzów, Górnik Zabrze i Polonia Bytom powinny absolutnie dostać licencji! Licencje na grę w autonomicznej (czytaj zakamuflowanej) Bundeslidze Górnego Śląska...

Zagłębiak - 11 maja 2011, 18:33:54 - *.dynamic.chello.pl
Ślązacy pieniędzy nie mają to w piłkę nie grać !

hum - 11 maja 2011, 18:35:41 - *.dynamic.chello.pl
Gdzie ta śląska potęga...Cały śląsk w cieniu Polski. Śląsk - hanysy

wiślak - 11 maja 2011, 18:42:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śląsk i Lechia?????????;(
WISŁA GROMI AMICĘ!!

2 POLONIST - 11 maja 2011, 18:43:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chłopie co Ty tu marudzisz o Cateringu i toi-toiach. Jako kibic POLONII masz jechać do Gdańska a później do Chorzowa. A o licencję dla nas się nie martw.
Pozdrowienia

do wupeR - 11 maja 2011, 18:44:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zaraz wszystkie śląskie kluby wrzucisz na Ślaski w Chorzowie , a murawę będzie wymieniać myszka miki.
Jak dla mnie to powinien grać tam Ruch , ewentualnie wszystkie mecze derbowe z regionu Śląska.

rogalikXD - 11 maja 2011, 18:56:48 - *.play-internet.pl
Licencje dostana wszyscy procz polonii bytom,Lechia przede wszystkim od przyszlego sezonu będzie grać na nowym stadionie więc już licencje ma moim zdaniem

Zibi - 11 maja 2011, 19:01:07 - *.sitel.net.pl
Najlepiej jak licencje dostanie tylko Legia, pewnie wtedy da rade zrobić mistrza..
Polska piłka to żenada, tak jak i rzad..

FortArt - 11 maja 2011, 19:02:43 - *.134.181.225
Nie można składać wniosku na przyszłe stadiony. Dopóki nie są oddane do użytku i zatwierdzone przez PZPN nie można wpisać ich do wniosku licencyjnego. Można wpisać tylko to na czym się gra albo to co się wynajęło.
Dopiero w trakcie sezonu, już mając licencję można zmienić zapisany w niej stadion. Tak było w tym roku w Krakowie - i Cracovia i Wisła składały licencję na wynajęty stadion Hutnik i dopiero we wrześniu zmieniały zapisy licencji na swoje nowe stadiony.
Dlatego przyszłe stadiony Lechii, Śląska, Jagi i Stadion Sląski się nie liczą, kluby muszą udowodnić, że maja na czym grać TERAZ.

kibic ruch - 11 maja 2011, 19:04:14 - *.179.209.202
Pewnie ruch nie dostał licencji za zoobowiazania wobec byłych zawodników które zostały przez pzpn anulowane i ruch płacić ich nie musi. Patologia?! NIE! POLSKA :D

Jord - 11 maja 2011, 19:06:31 - *.dynamic.chello.pl
Klubom przysługuje odwołanie do Komisji Odwoławczej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Biało-zieloni zamierzają grać na PGE Arena, która jest nadal w trakcie budowy, a zatem nie można wydać licencji na obiekt nie oddany jeszcze do użytku. Dotychczasowy stadion Lechii spełnia wszelkie wymogi jednak zgłoszono już nowy obiekt.

niko - 11 maja 2011, 19:11:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do wupeR po co zaraz myszke miki poprosi się Poznaniaków oni mają doświadczenie ;)

majonez KS - 11 maja 2011, 19:14:02 - *.xdsl.centertel.pl
dalej ich boli ze wds gornik -ruch przyszlo wiecej ludzi niz na lech legia na nowoczesnym stadionie euro na ślasku jest najwiecej kiboli nikt nam tego nie zabieże

eden - 11 maja 2011, 19:17:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po co grac na boisko,skoro znowu pzpn pouklada sobie kluby kto ma spasc z ligi,pierwsza do odstrzalu jest Polonia Bytom,a Cracovie uratuja przy zielonym stoliku bo jest Lewicki.To jest chora polska rzeczywistosc ze wyniki z murawy nie sa respektowane a decyduja ukladziki.

Ben1 - 11 maja 2011, 19:20:48 - *.lowicz.vectranet.pl
Widzew do Ligi Europejskiej

pankow - 11 maja 2011, 19:33:49 - *.superkabel.de
to wszystkie kluby te powyzej spadna? a kto za nich bedzie gral? ktos z ukrainy?

:/ - 11 maja 2011, 19:44:28 - *.175.70.238
NO TAK RATUJMY ARKE I craxe bo maja stadiony na pomoc Filipaik jzu zaplacil teraz czas na arkowcow ! co to jest za bajzel

KIBIC WKS - 11 maja 2011, 19:48:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież to śmiech na sali... te drużyny spadną a wejdą do ekstraklasy kluby ,które maja jeszcze gorsze stadiony... Żal słów....

Strain - 11 maja 2011, 19:55:23 - *.dobrafirma.com
Co do obiektów na Górnym Śląsku. To na nowy sezon powinien być gotowy Stadion Piasta (10 tysięcy miejsc) oraz w między czasie Stadion Śląski (55 tysięcy miejsc).

Lędzic - 11 maja 2011, 19:56:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Pankow
Tak, Pogoń Lwów

hahah - 11 maja 2011, 19:58:39 - *.szczecin.vectranet.pl
No to Pogoń do boju, jest szansa na awans! xD

(P) - 11 maja 2011, 20:01:17 - *.adsl.inetia.pl
do KIBIC WKS masz 9999999999999999999999% racji sam to chciałem napisać.
nie wiem tylko dlaczego Śląsk jest w tej grupie skoro budowany jest nowoczesny stadion na pożal się boże Euro ( nie to żebym miał coś do Śląska) niech mi ktoś to wytłumaczy bo ja tego nie pojmuje

panczo - 11 maja 2011, 20:05:30 - *.14.2-93.rev.gaoland.net
Karte Kibica posiada tylko -6- zesp.Ex-y.Dlatego jeszcze -8- ekip doskoczy do w/w grona?

:) - 11 maja 2011, 20:07:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
CZyli to oznacza ze te 7 klubiow spadnie do 1 ligi????????/ bo nie rozumiem?:D

mann - 11 maja 2011, 20:08:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Prosto ze strony PZPNu
KS Górnik Zabrze SSA – kryteria infrastrukturalne i finansowe
Ruch Chorzów SA – kryteria infrastrukturalne i finansowe
Jagiellonia Białystok SSA – kryterium infrastrukturalne
KS Polonia Bytom SA – kryteria infrastrukturalne i finansowe
KSP Polonia Warszawa SSA – kryterium infrastrukturalne
WKS Śląsk Wrocław – kryterium infrastrukturalne
KS Lechia Gdańsk SA – kryteria finansowe i prawne

Nowy Sącz - 11 maja 2011, 20:13:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ej chlopacy . to znaczy ze z 1 ligi awansuje 7 druzyn ?:D
Sandecja Nowy Sącz 1;0 odra wlodzisław Śląski 56 minuta;D

MajakuKsc - 11 maja 2011, 20:15:26 - *.dynamic.chello.pl
HAHAAHAHAH rUCH PAMIĘTACIE CO wAM CRACOVIA zaśpiewała jak krzyczeliście 1 liga 1 liga CRACOVIA BÓJCIE się hamy waszą licencje i tak już mamy haahhha dziś wyszło macie mukke

cccp - 11 maja 2011, 20:18:51 - *.haye.cable.virginmedia.com
no to juz przegieli pale ci z pzpr a nowe kluby z 1ligi to co santiago bernabeu, no bez jaj panowie co k. ma byc sie pytam?eee tam wiecej kaski i warunkowa licencyja sie znajdzie nie.Do e klasy to kto ze stadionem pytam?LKS,Podbeskidzie no kto?smiech na sali buhaha!pzdro

Seba GKS - 11 maja 2011, 20:19:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a te all 7 klubow spadaja na 100 % czy nie ?

Sandecja N - 11 maja 2011, 20:22:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Awansuje pewnie;
Łks Łudz.
Podbeskidzie Bielsko Biała
Flota Świnoujscie
Sandecja Nowy Sącz
PIast Gliwice
Ruch Radzionków
Warta Poznam powodzenia

FortArt - 11 maja 2011, 20:26:46 - *.134.181.225
W ciągu 5 dni (od daty otrzymania decyzji komisji wraz z uzasadnieniem) klubom przysługuje odwołanie do Komisji Odwoławczej ds. Licencji Klubowych PZPN.

Seba GKS - 11 maja 2011, 20:27:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no ale ona napewno spadna ?

(P) - 11 maja 2011, 20:28:17 - *.adsl.inetia.pl
do Seba GKS
im bliżej będzie początku sezonu tym bardziej będą chcieli dać im licencje dla świętego spokoju żeby kluby się nie odwoływały i nie zawracały im działaczom gitary

Seba GKS - 11 maja 2011, 20:28:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wystarczy ze pokaza przetarg na budowe i juz maja licencje

zsrr - 11 maja 2011, 20:31:38 - *.haye.cable.virginmedia.com
i Narew Ostroleka tez wejdzie spekulanci ten wpis wyzej zabawne

saq - 11 maja 2011, 20:35:28 - *.man.bydgoszcz.pl
niech Zawisza do Ekstraklasy !!

FortArt - 11 maja 2011, 20:37:34 - *.134.181.225
Nie wystarczy. Muszą mieć na czym grać zanim się skończą budowy. Najprościej coś wynająć, tyle, że wtedy trzeba udowodnić, że ma się pieniądze na wynajem. Górnośląskie mogą w Wodzisławiu. Ciekawe co zrobi Jaga, w pobliżu nie ma żadnego spełniającego wymogi stadionu.
PS. Czasem może być tak, że nie ma jakiś papierków, bo ktoś w klubie zapomniał o dosłać.

rycho - 11 maja 2011, 20:39:07 - *.dyn.optonline.net
nie chce krakac, ale przy polskiej kondycji gospodarczej to ekstraklasa nie dogra do konca przyszlego sezonu. To samo bedzie z I i II liga.

edwomc - 11 maja 2011, 20:43:13 - *.ssp.dialog.net.pl
o co oni graja?? przeciez wyniki juz sa zatwierdzone przy zielonym stoliku

c - 11 maja 2011, 20:44:35 - *.123.202.23.jotanet.pl
Dziwi mnie, że Cracovia ma licencję skoro ich dług sięga ok. 18 milionów złotych.

FortArt - 11 maja 2011, 21:06:12 - *.134.181.225
Parę terminów do zagubionych:
- zebranie Komisji Odwoławczej - 20-28 maja
- składanie wniosków o licencję ekstraklasową dla klubów z I ligi - do 31 maja
- zebranie Komisja Licencyjnej (dla awansujących) - 10-15 czerwca
- zebranie Komisji Odwoławczej (dla awansujących) - 20-25 czerwca.
Koniec procedury. Wiemy kto gra w ekstraklasie.

voyt - 11 maja 2011, 21:07:47 - *.routit.net
Wezcie sie obudzcie dzieci, bo wstyd przynosicie tylko... jak sie nie znacie na pilce to nie piszcie i dziwie sie, ze zagladacie na taka strone jak 90minut. Powtarzam - NIE, 7 DRUZYN NIE SPADNIE Z EKSTRAKLASY, bo maja czas na odwolanie sie i bedzie cud jak W OGOLE ktos spadnie poprzez brak licencji. Pozdro dla kumatych.

andrew - 11 maja 2011, 21:16:17 - *.jmdi.pl
hej ludzie, co wy tak z ta Jagą ? przecież połowa trubyn jest otwarta a buduje sie druga połowa. jak nowe trybuny będą ukończone to tam przeniosa się "kibole", stare zostaną wyburzone i rozpocznie się budowa drugiej połówki. mecze będą grane na tej samej murawie. same dekle w tym pzpnie...

FortArt - 11 maja 2011, 21:17:21 - *.134.181.225
@c - Dług wewnętrzny nie liczy się. Klub może brać dowolnie dużą pożyczkę od swojego właściciela/sponsora. Rekord to 100 mln zadłużenia Wisły.

andrew - 11 maja 2011, 21:17:29 - *.jmdi.pl
i jeszcze jedno, czemu na liście nie ma Widzewa ? tam grajki od 2 miesięcy nie powąchali wypłaty...

pogiełowas - 11 maja 2011, 21:26:00 - *.dynamic.mm.pl
lrchia dostanie stadion dopiero w 2013/2014 roku to smiało moze nie dostać licencji ale główny prowokatos śmieszczy gdańszczanin czy sopocianin udający ze walczy z kibolami tyo załatwi.

DENIS - 11 maja 2011, 21:29:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i zaczęła sie komedia z licencjami

bs - 11 maja 2011, 21:34:08 - *.adsl.inetia.pl
a co z takimi klubami jak Bełchatów? tam przecież chodzi na mecz 2,5 tyś. osób, a na np. Górnika chodzi 9-10tyś. na Ruch 6-8tyś... poryte . ZROBIĆ OSOBNĄ LIGE GÓRNEGO ŚLĄSKA JAK NAS W EKSTRAKLASIE NIE CHCĄ!!

? - 11 maja 2011, 21:50:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Filipiak posmarował pod stołem i już się cudownie Cracovia utrzyma. Nie sportowo to licencjami. Takie rzeczy tylko w Polsce

1908 - 11 maja 2011, 21:52:43 - *.lodz.mm.pl
piszczel - tez zbiera mi na wymioty jak widze tego bugajskiego, wymowe ma jakby miał buźke pełną s.....y żal mi go!! A i nie zapomne że był przeciw licencji dla nas jak moga w c+ go tam zapraszac to jest dla mnie NIEwybaczalne!!
bugajski - człek bez zasad i poprawnej polszczyzny nie zapraszac go do telewizji bo jest nie do wytrzymania!!
Co do licencji prawda jest taka że nie tylko w tym roku ale i wcześniej nie powinny mieć:
Bytom,Chorzów,Lechia,Górnik co to za stadiony o matko!! Gdyby nie tusk Lechia nie grałąby w extraklasie, oczywiście nie wliczając budowy nowego!

miki - 11 maja 2011, 21:57:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wychodzi, że Zawisza Bydgoszcz awansuje od razu o 2 klasy, bez miejsca dającego awans:-)
To tak trochę prowokacyjnie, choć możliwe....
A Hutnik Kraków bedzie w II lidze

brodator - 11 maja 2011, 22:09:55 - *.181.47.61.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Na kij wam te niby wsoaniałe stadiony jak po nich biegają -przepraszam chodzdą jakieś dziady kalwaryjskie !!! Only PB

gość - 11 maja 2011, 22:10:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO REDAKCJI:
Szanowna redakcjo. Czy moglibyście KAWA NA ŁAWĘ

gość - 11 maja 2011, 22:12:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przedstawić NOWE przepisy, tak aby zrozumieli je wszyscy geniusze idiotycznie sugerujący, że ktoś się utrzyma za pieniądze, bo ktoś inny nie dostał licencji?

Technik - 11 maja 2011, 22:17:02 - *.toya.net.pl
Odnośnie Widzewa spiker na meczu ogłosił że otrzymaliśmy licencje na następny rok w Ekstralkasie

lecho73 - 11 maja 2011, 22:18:09 - *.marsoft.net
WISŁA Puławy dostanie licencje bo ma nowy stadion MOTOR Lublin ma budowac to tez dostanie i AVIA Świdnik bo tez ma budowac a i UNII Wilkołz przyznajcie bo maja trybune pod dachem POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH

miki - 11 maja 2011, 22:23:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
FortArt. Wisła ma znacznie niższe zadłużenie. Kilka lat temu audytor uznał długi Wisły wobec TF za niespłacalne, i zgodnie z prawem większość z nich wliczono w koszty.....

fan - 11 maja 2011, 22:38:32 - *.zetosa.com.pl (*.28.131.78)
Premier zawiesi ekstraklase do EURO!

d - 11 maja 2011, 22:50:54 - *.toya.net.pl
życzę wszystkim którzy nie dostali by otrzymali licencję . Nie ma nic gorszego jak spadek i upokorzenie za nieudolnośc działaczy . Doświadczyliśmy tego ale podnieśliśmy się z kolan i wracamy jeszcze silniejsi !
ŁKS ŁÓDŻ

majki - 11 maja 2011, 22:57:52 - *.dynamic.chello.pl
No nie mogę wreszcie ktoś z Łksu napisał o nieudolności dzialaczy nie zwalając na Cracovie brawo;p

coach - 11 maja 2011, 23:14:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to za rok w ekstraklasie 9 zespołów, pozostałe 7 które nie otrzymało licencji może zgłosi się gdzieś do ligi norweskiej albo szwajcarskiej, albo wogóle utworzy własną ligę i będzie bez pucharów grać bo i tak by nic nie zdziałano. kurna, cofamy sie

gfdfgh - 12 maja 2011, 0:41:08 - *.play-internet.pl
Tymczasem w Łodzi na niby remont stadionu ŁKS miasto łaskawie przeznaczyło 680 tys PLN. Ma to wystarczyć na szybkie dostosowanie obiektu do potrzeb licencyjnych. Szykuje się chyba kolejny architektoniczny rodzynek. Od strony al. Bandurskiego pojawi się dodatkowa trybuna na około 600 miejsc. - "Będzie podobna do tych, które można zobaczyć na meczach siatkówki plażowej" - opowiada dyrektor Kopeć, dyrektor MOSiR. Zostanie całkowicie zadaszona, ale nie wiadomo jeszcze, na czym zostanie oparty dach. - "Czekamy tylko na projekt techniczny" - dodaje.
Warto dodać, że ważniejsze od modernizacji stadionu w Łodzi było nawet dofinansowanie ... filmu o psie policyjnym, na który przeznaczono milion zł.

Rbq - 12 maja 2011, 1:21:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stadion "Jagi" dostał licencję na puchar UEFA z ARIS-em ale nie na Ekstraklasę. Bardzo dziwne uwarunkowania.

RaV - 12 maja 2011, 6:53:09 - *.175.64.227
To jest CHORE!! Zobaczycie jak są zadłużone największe kluby świata... Miliony Euro a nikt nawet nie myśli o odbieraniu licencji

leon - 12 maja 2011, 6:55:20 - *.rene.com.pl
Trudno - jak się powiedziało A - trzeba powiedzieć B. Jedynym wyjściem jest degradacja do 1 ligi. A z 1 ligi wybierzcie w ich miejsce najlepszych 7 zespołów które spełniają kryteria i otrzymają licencję. Porządek musi być.

farr - 12 maja 2011, 7:36:11 - *.dynamic.chello.pl
Jeżeli zdegradują połowę ekstraklasy za brak licencji to będzie śmiech na sali. Kto wtedy będzie grał w ekstraklasie ? Znowu nastanie era wsi, w których mieszka poniżej 2 tys. ludzi ? :D
Popieram poprzedników. ManU ma długi jak cholera, a jakoś dalej gra i ma się dobrze...

leon - 12 maja 2011, 7:56:37 - *.rene.com.pl
A nie powinno wg mnie tak być. Najbardziej utytuowane kluby europejskie które płacą KOMINOWE stawki swoim piłkarzom zadłużając się jeszcze bardziej powinny wyprzedać cały majątek i spłacić długi. Bo to nie fair do innych, którzy racjonalnie rządzą finansami i mają przez to przeciętnych i tanich piłkarzy.

buzera - 12 maja 2011, 7:58:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
a teraz ta SIODEMKA gra na krzywy ryj..........

firek - 12 maja 2011, 8:16:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a dług CRACOVII wobec GLINIKA Gorlice za transfer Brzeziańskiego - jeżeli nie milionowy to nie dług ?

jkl - 12 maja 2011, 8:20:45 - *.rene.com.pl
Tak sobie jeszcze myślę że byłoby zdrowo, gdyby UEFA wprowadziła w Europie zakaz gry w pucharach europejskich drużynom zadłużonym. To uzdrowiłoby sytuację i wyrównało szanse.

Remle - 12 maja 2011, 9:38:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
UEFA tego nie wprowadzi. Tam jest jeszcze większa korupcja niż u nas, ale w białych rękawiczkach. A poza tym w pucharach jeszcze nie ma Cracovii i nie ma kogo ratować. Myślę, że w 2 "rzucie" wszyscy jednak dostaną. No bo kto widział w ekstraklasie: Niecieczę, Kolejarza Stróże i inne piłkarskie pipidówy

Polik - 12 maja 2011, 10:14:34 - *.tbcn.telia.com
Temat nic nie wnoszacy.... Takie newsy sie daje jak juz wiadomo ze kluby zostaly zdegradowane o klase nizej...

Atoirtap - 12 maja 2011, 10:34:31 - *.bib.wpia.us.edu.pl
http://kiedrosport.blox.pl/2009/09/Mlot-na-polskie
-kluby-1.html
_______________________________________________
O wiele gorzej jest natomiast w naszej części Europy. Gdyby "finansowe fair play" zaczęło obowiązywać od jutra, to Legia, Wisła, których długi wielokrotnie przekraczają wartość klubu. Według raportu "Ekstraklasa piłkarskiego biznesu" (Ernst & Young) Wisła ma 73 mln złotych długu, czyli 2,84 razy więcej niż wynosi wartość klubu. Raport nie podaje, ile wynosi zadłużenie Legii, szacuje tylko, że jest ono 3,64 razy większe niż wartość klubu. "Finansowe fair play" oznacza i dla Wisły i dla Legii koniec marzeń o Lidze Mistrzów. Nadmierne długi (czyli takie, które przewyższają wartość klubu) mają też, jeśli chodzi o drużyny Ekstraklasy: Lechia Gdańsk, Korona Kielce, Polonia Bytom, Jagiellonia Białystok, Ruch Chorzów, Polonia Warszawa. Ponad połowa Ekstraklasy od zaraz musi przeprowadzić ostre programy oszczędnościowe, aby do 2013 roku spełnić wymagania UEFA.

Atoirtap - 12 maja 2011, 10:39:16 - *.bib.wpia.us.edu.pl
I jak zwykle Legia Warszawa i Wisła Kraków jest bezkarna. Szkoda że są równi i równiejsi. I kto ma w tej polskiej ekstraklasie grac Termalica Bruk-Bet Nieciecza, Dolcan Zabki czy Kolejarz Stróże? Polska piłka to dno! Ja wole ogladać już Bundesligę. Jeżeli jakikolwiek górnośląski klub spadnie w innym trybie niże ten ze strefy spadkowej to ja już nigdy nie będę oglądał tej pseudoekstraklasy.
PS. A Legii i Wiśle w europejskich pucharach życzę natychmiastowego spadku
będę kibicował ich rywalom

Atoirtap - 12 maja 2011, 10:43:58 - *.bib.wpia.us.edu.pl
Lukas Podolski (Gliwice) i Miroslav Klose (Opole) to dar od Narodu Śląskiego dla Narodu Niemieckiego w "podzięce" Narodowi Polskiemu. Od dłuższego czasu jestem zwolennikiem stworzenia na Górnym Śląsku autonomii i utworzeni Ligi śląskiej jak to ma miejsce w Szkocji, Walii, czy Irlandii Północnej bo liga brytyjska nie istnieje. tyle zasług dla Polski a oni tak nas traktują. Mam nadzieje aby polska reprezentacja w Euro 2012 trafiła na jakąś twarda ekipę np. Hiszpanię, Holandię czy Niemcy i przegrała 6;0 ośmieszając ten kraj. I oby te stadiony co sa budowane z naszych podatków na Euro 2012 zaczęły przynosić straty.

Atoirtap - 12 maja 2011, 10:49:24 - *.bib.wpia.us.edu.pl
Lotos, PGE, KGHM jakim prawem pytam się spółki skarbu państwa finansują prywatne podmioty. Bez obrazy ale w takim Bełchatowie kibiców nie jest zbyt wiele w porównaniu z innymi klubami z Ekstraklasy więc po co oni ich finansuja i dla kogo oni grają? Nie godze sie aby Spółka skarbu państwa wydawała miliony na zagranicznych grajków robiąc tym samym niepotrzebna konkurencję klubom z tradycjami, sukcesami i kibicami. Piłka nożna to nie zabawa to jest POLITYKA! Chcecie finansować soprt to finansujcie lekkoatletykę bo naszą ekipę olimpijską nie stać na psychologów i dietetyków.

Pasiak69 - 12 maja 2011, 10:51:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Czechach za brak licencji poleciała Sparta Praga. Zapewne dla ratowania Cracovii oczywiście... Jeżeli jakiś klub nie otrzyma licencji, to raczej będzie to zawdzięczał Bydgoszczy. Wszyscy widzą chyba co się dzieje. Licencje zresztą są potrzebne w zawodowej lidze i kluby muszą spełniać pewne wymogi. To ma w końcu być zawodowa liga i nie może być klubów bez stadionów i z długami zagrażającymi istnieniu, czy braniu udziału w rozgrywkach. Nie powinno być sytuacji jak w I lidze (tam też nie nawet), że klub w środku rozgrywek się wycofuje. Taki C+ wywala kilka baniek aby mieć 8 meczów z kolejki, a nie może 6, może 7, a jak będą grać wszyscy to 8. To naprawdę nie tutaj. To dotyczy wszystkich sponsorów ligi. A Bydgoszcz i pokazówka "akcja bezpieczeństwo" po tych wydarzeniach (ocena tego to inna bajka i nie tutaj do omawiania) dopełniają teraz sprawy. Infrastruktura, bezpieczeństwo, monitoring, system identyfikacji kibiców itp. itd. teraz stały się zbyt transparentne, aby mogło się bez tego obejść. Kto teraz wyda licencję bez bezpiecznego stadionu? Ratowanie Pasów, Arki, czy kogo tam uważacie to akurat bzdura totalna w tej chwili.

Atoirtap - 12 maja 2011, 10:54:22 - *.bib.wpia.us.edu.pl
Czyli w przyszłym sezonie derby na Górnym Śląsku odbęda się az 14 razy

Atoirtap - 12 maja 2011, 11:22:39 - *.bib.wpia.us.edu.pl
do Redakcji: W takiej sytuacji co stałoby się z tymi klubami które nie otrzymałyby licencji i jak teoretycznie przebiegałby awans do Ekstraklasy?

c - 12 maja 2011, 11:33:37 - *.123.202.23.jotanet.pl
FortArt , to w takim razie Górnik by miał tylko kilka milionów zadłużenia.

Aro k - 12 maja 2011, 12:01:44 - *.walbrzych.dialog.net.pl (*.168.2.2)
Tak zgadzam się absolutnie z kolegą Razm.Prawdziwym Śląskiem jest dolny Śląsk,to od świętej góry Ślężan Sobótki(Ślęży) wzieła się nazwa Śląsk.To na Dolnym śląsku przetrwało najdłużej niezależne ksiestwo Świdnicko-Jaworskie,z czego jestem dumny jako Świdniczanin.Ŋórny Śląsk to w rzezywistości Malopolska Zachodnia,a wasza gwara jest mieszanką języków Polsko-niemieckch.Ogarnijcie sie to tak jakby od Niemiec chciała się Bawaria odłączyć,ona b←łą nawet królestwem

do Atoirta - 12 maja 2011, 12:03:52 - *.90.138.23 (*.36.250.111)
Atoirtap ja się nie zgadzam żeby państwo budowało stadiony dla takich klubów jak Legia, Lechia, Śląsk, Polonia W., Lech...i jeszcze dodatkowo miasta sponsorowały takie kluby jak Śląsk, Lechia, Korona Jaga itd.

Atoirtap - 12 maja 2011, 12:10:37 - *.bib.wpia.us.edu.pl
Ależ ja cały czas o tym pisze że publiczne środki są przeznaczane na prywatne podmioty. Jedni dostaja a inni nie. Ci co dostaja to nie maja problemu z licencjami natomiast ci co nie dostają kasy to mają problemy.

Damian - 12 maja 2011, 12:23:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, co wy pieprzycie? Utrzymac Cracovie przy zielonym stoliku? Kto nie spelnia wymogow licencyjnych, ten spada i koniec. Ukladziki to sa jak sie pozniej okazuje, ze kluby ktore nie spelniaja wymogow, utrzymuja sie i graja dalej z zadluzeniami i na fatalnych obiektach bez przyszlosci. Apropos Lechii to piszecie ze uratuje ich nowy stadion, a przeciez nie chodzi u nich o stadion, a o kryteria finansowe i prawne (strona PZPN)

leon - 12 maja 2011, 14:13:04 - *.rene.com.pl
Myślę że jak UEFA od 2013 roku wprowadzi finansowe fair play - to docelowo polskie drużyny klubowe na tym zyskają. Zachodnie potęgi mega zadłużone po pierwsze nie będą wydawać kominowych stawek na transfery, po drugie nie będzie gigantycznych pensji dla ich piłkarzy. Dodatkowo zostaną odcięte od gry w pucharach. Szanse się wyrównają. Nie będzie sytuacji że jeden ich piłkarz jest droższy od całej naszej reprezentacji.

Damian - 12 maja 2011, 14:49:11 - *.cdma.centertel.pl
Brawo. Jak dla mnie brak licencji to dobre rozwiązanie. Żeby poprawić wizerunek ekstraklasy trzeba poprawić wizerunek klubów. Zagrożenie braku licencji może spowodować większe chęci prezesików wydawania hajsu na klub, a nie odkładanie sobie po kryjomu... NIE TYCZY SIĘ TO WSZYSTKICH OCZYWIŚCIE. Uogólniam tylko sprawę ekstraklasy i poziomu polskiej kopantj. POZDRAWIAM

simo - 12 maja 2011, 15:03:58 - *.internetia.net.pl
1 liga stanie się ekstraklasą, 2 liga pierwszą, a Ekstraklaka 2 ligą. Dobre :-) Wszystko to upierdliwość PZPN, no i myślę, że postępowanie odwoławcze też kosztuje...

Bronek - 12 maja 2011, 16:42:30 - *.ssp.dialog.net.pl
Donek Kononowicz :
- Nie będzie papierosów
- nie będzie wódki
- nie będzie stadionów
nie będzie kibiców
- nie będzie OPOZYCJI
- NIE BĘDZIE NICZEGO
OPRÓCZ RUDEGO CHWASTA I JEGO podłych karierowiczów

ramp(thelo - 12 maja 2011, 16:51:36 - *.slupsk.hypnet.pl
Gryf Słupsk i tyle wam powiem.

Krzywda - 12 maja 2011, 18:42:01 - *.tktelekom.pl
to jakie zespoly beda wystepowac zamiast nich?
podbeskidzie, flota, sandecja, piast, radzionkow, gornik polkowice, warta???
to jest smiech! jezeli czytacie to to ogarnijcie sie, bo trzebaby bylo zmniejszyc ektraklase do 6 zespolow!

leon - 12 maja 2011, 18:58:19 - *.rene.com.pl
Ekstraklasę można zmniejszyć do 10 zespołów - tak jak jest w Austrii i grać systemem każdy z każdym mecz i rewanż po 2x - łącznie 36 kolejek. Spadałyby 2 ostatnie zespoły, 4 pierwsze grałyby w pucharach. Po co więcej drużyn w ekstraklasie? 1 ligę zrobić z 20 zespołami grać mecz i rewanż - łącznie 38 kolejek. Spadek bezpośredni dla 4 ostatnich drużyn, 5 i 6 od końca grałyby baraże z trzecimi drużynami drugich lig. Reszta systemu bez zmian.

Myk - 12 maja 2011, 19:54:32 - *.231.54.251.koba.pl
Po dzisiejszym dniu aż się ciśnie na usta stwierdzenie: po co komu licencja
Jesteśmy w przededniu totalnej wojny kibice - reszta świata. Kto teraz przy zdrwoych zmysłach kupi karnet na następny sezon? Jaki nowy sponsor wejdzie do klubu, jeżeli wokół piłki jedna wielka anty-reklama? Ko bedzie chciał płacić TV za oglądanie sparingów (bo tak wygląda mecz bez dopingu)Jak kluby mają kalkulować wydatki, jeżeli pod byle pretekstem będą zamykane stadiony?
Jeszcze ktoś się martwi o licencje - bo ja wcale
... a jak bojkot przeniesie się na reprezentację, to będziemy mieli wielką stypę zamiast Euro

farr - 12 maja 2011, 21:25:34 - *.dynamic.chello.pl
Apeluję do wszystkich rodaków o odcięcie się od całej burzy medialnej i nagonki na kibiców. Zapraszam gorąco na stadion w Waszym mieście i zobaczcie sami, jak to wygląda naprawdę ! Ja również kiedyś wierzyłem w te prasowe przekręty, ale kiedyś skusiłem się i ruszyłem na stadion. Od tej pory wiem, że wszystkie opinie o kibicach to kłamstwo !

kibic - 12 maja 2011, 22:12:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
paranoja wogóle jest w pzpnie co mają do górnika czy sląska jeżdze tam na mecze stadiony są pełne nierozsypóją cie no w chorzowie to moze tak ale niema tak zle zamykaja sektory gośći wstyd was niema pzpn klęska

vdc - 12 maja 2011, 22:28:43 - *.dynamic.chello.pl
A mi się wydaje że jeśli (jeśli) sport to podstawa w tym wypadku to powinno się promować zespoły które awansują do ex a nie mają kasy na to żeby wypełnić licencje. Również uważam, że wywalanie jakiejkolwiek drużyny bo nie ma czegoś jest błędem. Chodzi o sport a nie o znajomości ... prawie w to wierzę

anty pzpn - 13 maja 2011, 14:37:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bez jaj lechia ma budżet ponad 20mln euro i nowy stadion wszystko przez tego typa z gdyni aby jego areczka się utrzymała śledź

KILLERNY - 13 maja 2011, 19:54:44 - *.nycmny.east.verizon.net
Po co pilkarz gra w danym klubie szczela gole jak jego klub z degraduja z Estraklasy po hu.. grac Wszystko jest ustawione Korupcia korpupcia w PZPN kasy tylko chca Wisla Lecha Legia placa na lewo
Chca sie pozyc kibicow z estraKlasy przed Euro panowie wszystkie 7 klubow powini sie zebrac Pokazac ze PZPN jest duzom Korupcia G.Lato jest oplacany z innych klubow crakowia arka placi tak samo Co nie tak jest Aresztowac wszystkich z PZPN Betony Gansterzy CBS do Akcji Panstwo przymyka na to oko Donal Tusk na czele Jesli sieu waza za wiergo kibola Lechi nie pomoze to tyle.

Lubinek - 14 maja 2011, 11:45:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kluby które nie dostały rzekomo licencji będą miały czas do rozpiski sezonu 2011/2012 na obiektach które zostały wymienione to degradacji za nie dostanie licencji no obudowanie sektora VIP sektora gości i sektora rodzinnego zadaszeniem będą musiały mieć monitoring i dwa razy lepszą ochronę ! te kluby którym to się uda przed rozpisaniem rozgrywek będą mogły zagrać w ekstraklasie z licencją lecz te które nie zdołają tego zrobić degraduje się do ligi niższej druga sprawa jest taka że chodzi o zadłużenia jeżeli klub jest zadłużony i nie ma jak spłacić owego zadłużenia zostaje on zlikwidowany i przesunięty pod nową nazwą do lig niższych czyli liga 4 liga 3... tak jak Odra Opole teraz to Oderka Opole i Górnik Łęczna teraz Bogdanka Łęczna grająca w lidze pierwszej do końca sezonu... z zadłużeniem odcinają się tak samo sponsorzy gdyż nie mają co szukać w klubie na który przychodzi bardzo mało osób co wynika z zadłużenia to tyle jeżeli chodzi o ten temat cała ta Polska ekstraklasa jest chora... miejmy nadzieję że po rządach tuska wszystko wróci do normy...
ZAMKNĘLIŚCIE STADION NIE ZAMKNIECIE UST !

Janek - 14 maja 2011, 13:22:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Redakcji: W takiej sytuacji co stałoby się z tymi klubami które nie otrzymałyby licencji i jak teoretycznie przebiegałby awans do Ekstraklasy?

wiadomosc - 14 maja 2011, 14:50:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Atoirtap, ja mom nadzieja ze polska trafi na jakas brazylie albo meksyk na euro 2012 to bedzie kleska...

fan - 14 maja 2011, 21:51:42 - *.play-internet.pl
to ze Widzew dostal licencje to skandal dosc ze nie placi pilkrzom a niby licencje dostaja zespoly maja plynosc finansowa i co ma do tego ze dawno zlozyl wniosek bo to chodzi w jakim stanie klub jest naten czas po drugie co ztego ze przekazal bilety do belchatowa jak policja nie zezwolila na przyjazd kibicow gosci czyli stadion nie spelnia wymogow bezpieczenstwa a to tez jest wymog zeby ja otrzymac to na jakiej podstawie dostali

zamoysky - 16 maja 2011, 16:08:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie porównujcie sytuacji w PZPN i w rządzie do burdelu! W burdelu rządzi tylko jedna pani i dlatego mają wyniki finansowe!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas