[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


13 maja 2011, 13:21:53 - qmichal
Stadiony Śląska i Zagłębia zamknięte na jeden mecz

Wojewoda dolnośląski przychylił się do wniosków policji i zdecydował o zamknięciu stadionów Śląska Wrocław i Zagłębia Lubin na jeden mecz.

Wczoraj dolnośląska policja złożyła do wojewody dwa wnioski - o zamknięcie ze względów bezpieczeństwa stadionów piłkarskich Śląska Wrocław i Zagłębia Lubin dla imprez masowych. Wojewoda dolnośląski Aleksander Marek Skorupa zwrócił się o dodatkowe informacje.

Rzecznik prasowy Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu Paweł Petrykowski tłumaczył, że wnioski są związane m.in. z ostatnim meczem obu drużyn, w czasie którego kibice obu zespołów odpalali flary i petardy, a na początku drugiej połowy spotkanie zostało na krótko przerwane po tym, jak fani Śląska wrzucili na boisko dwie płonące race.

Po meczu zatrzymanych zostało pięciu pseudokibiców, którzy są podejrzewani m.in. o posiadanie materiałów pirotechnicznych, środków odurzających i nie stosowanie się do poleceń służb porządkowych.

Śląsk rozegra przy pustych trybunach jutrzejsze spotkanie z GKS-em Bełchatów, a Zagłębie Lubin mecz 29. kolejki Ekstraklasy z Wisłą Kraków.


źródło: PAP / Rzeczpospolita

1946 - 13 maja 2011, 13:23:57 - *.dynamic.chello.pl
Całe Zagłębie - zawsze razem!
Precz z komuną !

... - 13 maja 2011, 13:24:05 - *.dynamic.chello.pl
I dobrze..

ree - 13 maja 2011, 13:24:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś chce chyba wojny :s

v - 13 maja 2011, 13:24:27 - *.toya.net.pl
W takiej Grecji czy we Wloszech to by musieli zakaz gry w pilke wogole.

df - 13 maja 2011, 13:25:00 - *.play-internet.pl
buuuuuuuuuuuuhahhahahahah buuuhahahahaha buuhahahahahah

kaladze - 13 maja 2011, 13:25:10 - *.gl.digi.pl
Śmiech na sali. Pokazówka, która niczego nie zmieni, a tylko ma służyć temu, żeby media widziały, że w Polsce się "walczy" z "chuliganami".

a - 13 maja 2011, 13:25:44 - *.dynamic.chello.pl
Piłka Nożna bez kibiców! :D

raf-ZL - 13 maja 2011, 13:25:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To już podchodzi pod skrajny debilizm. Stanowcze NIE dla tych pseudorządzących!! Zamkną na 1 mecz stadion i myślą, że już wszyscy grzeczni bedą.

kolek - 13 maja 2011, 13:26:07 - *.dip0.t-ipconnect.de
Hahahaha
Terroru w Tuskolandii ciag dalszy

kombinator - 13 maja 2011, 13:26:30 - *.dynamic.chello.pl
do kaladze: pokazówka? Zatrzymania na Legii i Lechu. Wkrótce na Widzewie. Mało?

D@ro - 13 maja 2011, 13:27:02 - *.tktelekom.pl
to są chorzy ludzie na usługach politycznych jedynej słusznej partyjki rządzącej RP - pozdro z Gdyni dla wszystkich normalnych kibiców zarówno Zagłębia jak i Sląska

pyra - 13 maja 2011, 13:28:32 - *.173.32.179.tesatnet.pl
To jest chore i mimo nienawisci do Slaska nie pochwalam tego! Trzymajcie sie!

kolek - 13 maja 2011, 13:28:35 - *.dip0.t-ipconnect.de
Donald ty wariacie, kibicow nie pokonacie!

ZLu - 13 maja 2011, 13:29:04 - *.50.139.254
Donek szykuj kasę będziesz wszystkim zwracał za bilety my ci tego nie podarujemy Rudzielcu ostatni krzyk Rudzielca przy wyborach już niedługo.

sss - 13 maja 2011, 13:29:19 - *.68.91.86.mielec91.tnp.pl
Zaraz bedzie komuna mowie wam

KIBIC - 13 maja 2011, 13:29:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo,brawo i jeszcze raz brawo.Wszędzie w cywilizowanych krajach mogą kibole przestrzegać zakazu rac,petard i innego dziadostwa tylko u nas łyse pały wolą protestować i mieć gdzieś swoją drużynę bo nie mogą sobie odpalić petardy jak na odpuście.

D@ro - 13 maja 2011, 13:31:04 - *.tktelekom.pl
do kombinatora: jaki wpływ maja zatrzymania i rozruby po meczu z kolejnym meczem, a panowie z formacji paramilitarnej to mają ocenić zabezpieczenia na obecny mecz a nie powoływać się że kiedyś to się bili i dlatego teraz trzeba zamknąć stadion- pozdro dla normalnie myślących

WKs - 13 maja 2011, 13:31:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
To Może nie złapią pseoudo ochroniarzy krorzy katowali Kibiców Sląska w Bełchatowie przed wejście jakoś o tym cicho...

ja - 13 maja 2011, 13:32:34 - *.adsl.inetia.pl
A może pan Kononowicz pomoże premierowi i pozamyka wszystko???

Rafał - 13 maja 2011, 13:32:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Paranoja tak się kończy głosowanie Tuskomatołów. Jeśli jesteś kibicem nie głosuj nigdy więcej na Platforme Obywatelska i Donalda Tuska.

KIBIC - 13 maja 2011, 13:32:43 - *.adsl.inetia.pl
Jak mozna karac klub za najspokojniejsze derby DŚ od kilku lat, populistyczne ruchy władzy dla otumanionego narodu.Dlaczego mam pokutowac ( nie isc na mecz) skoro wg policji zawinił ktos w Lubinie (organizator) Niech mi wojewoda odpowie dlaczego mamy ponosic odpowiedzialnosc zbiorowa?!

mat - 13 maja 2011, 13:35:28 - *.212.48.83
I tą skandaliczną decyzją zakończył się sezon dla kibiców Zagłębia na stadionach. U siebie zamknięty, na wyjazdy jechać nie wolno, co to ma być?! PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW, NIE DLA NIEROBÓW Z RZĄDU I PZPN

Rafał - 13 maja 2011, 13:35:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Donaldzie Tusk ponoć miała być druga Irlandia a nie druga Białoruś !!!.

lele - 13 maja 2011, 13:36:13 - *.132.139.71
Malymi kroczkami zbliza sie tak modna ostatnio rewolucja w tym rzadzonym przez smiesznych ludzi kraju!!! To jak odpale race na osiedlu zamkniecie do urzydku spolecznego to osiedle?? To przestaje byc juz nie tylko smieszne ale tego nie mozna akceptowac!!

maciek - 13 maja 2011, 13:37:17 - *.play-internet.pl
poczekam kilka miesięcy, ubiorę barwy ,będę chodził na spotkania wyborcze i zadawał grzeczne pytania ...nie tylko dotyczące piłki...zepsuje wam ich kilka dziady!!

szumi - 13 maja 2011, 13:38:11 - *.kielce.vectranet.pl
To jest kpina! Wczoraj zapadła decyzja o zakazie udziału w meczach kibiców drużyn przyjezdnych a dziś zamykają stadiony. Powód? Bo kibice zasłaniają swoje twarze szalikami i sektorówkami ...

ZLatan - 13 maja 2011, 13:38:30 - *.blutmagie.de
Wszyscy kibice, którzy nabyli karnety i bilety na mecze, które odbędą się przy zamkniętych trybunach - powinni złożyć zbiorowy pozew o odszkodowania
Precz z komuną

Mehdi - 13 maja 2011, 13:39:31 - *.159.153.182
niech weźmie ten Osama Bin Tusk i w ogóle załatwi Al-Kaidę by rozwaliła wszystkie stadiony i będzie miał spokój ;/ dramat to co się dzieje...

PO - 13 maja 2011, 13:40:37 - *.116.245.232
glosowalem na PO ale teraz to juz pier...... skandal wstyd i hanba donald otrzasnij sie chlopie z ta pokazowka!!!

marjan - 13 maja 2011, 13:41:18 - *.t19.ds.pwr.wroc.pl
skoro jest taka odpowiedzialność zbiorowa, to czemu za te wszystkie afery nie poleciał cały rząd, tylko jednostki, i to rzadko.

buła - 13 maja 2011, 13:41:33 - *.ssp.dialog.net.pl
PARANOJA !!! Przez lata za odpalanie na stadionach nakładano na kluby symboliczne kary pieniężne, a nagle ktoś się ocknął i zamykają stadiony!!! Atmosfera na stadionie była bardzo dobra, żadnych zamieszek czy zajść przed, w trakcie, jak i po meczu. Całe rodziny z dziećmi na trybunach. A oni zamykają stadion ze względów bezpieczeństwa?!!! POlityczna POkazówka !!!

KIBIC - 13 maja 2011, 13:41:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mt odpowiedz czemu nie mozesz zrozumieć ze to jest akcja przeciwko racom,petardom,które są wszędzie zakazane?I czemu żaden mecz w Polsce nie może obejść się bez haseł typu"......pzpn,pzpn.......pzpn"?

kibic - 13 maja 2011, 13:42:18 - *.mysmart.ie
I bardzo dobrze kto to widzial rzucajac race na murawe ,moze sie ktos wkoncu czegos nauczy

Marco - 13 maja 2011, 13:43:26 - *.t-mobile.co.uk
tylko, ze w Polsce 95% ludzi nie chodzi na mecze, a tych co chodza nienawidza i sie ciesza z dzialan rzadu, ktory swoja nieudolnosc w innych sferach zycia probuje przykryc jakims pseudo sukcesem.

krako - 13 maja 2011, 13:43:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a na następne mecze stadiony Zagłebia Lubin i Śląska Wrocław będą bezpieczne hehe PATOLOGIA

P - 13 maja 2011, 13:48:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witajcie w Tuskolandii ;] aby do jesieni..

Rafał - 13 maja 2011, 13:48:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tusk u ciebie w partii były przekręty np Miro Drzewiecki więc się podaj do dymisji w końcu odpowiedzialność zbiorowa jak z zamykaniem stadionów.

tobiasWKS - 13 maja 2011, 13:48:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest chore !!!!
Łączmy się kibice !!

cudak tusk - 13 maja 2011, 13:48:50 - *.160.251.232
barany niech dalej glosuja na PELO to bedzie jeszcze gorzej oni chca zniszczyc i wyprzedac kraj i cala maja rodzina zaglosuje na PiS

joee - 13 maja 2011, 13:49:18 - *.belchatow.msk.pl
heheh-wiedziałem ,ze jak juz politycy wkracza do piłki noznej to bedzie pozamiatane;-))))))))))))))moim zdaniem ZAMKNAC OBRADY SEJMU!!!!!!!!!!!!!tam tez jest chamstwo i przeklinaja;-))))))))))

mRokol - 13 maja 2011, 13:50:04 - *.172.178.174
fatalnie PO kończy swoje rządzenie w październiku bo to co sie dzieje przerasta wszystko zobaczcie relacje Ruchu z wyjazdu do Gdyni jaki piękny wyjazd spokój przed w meczu i po głosny doping. A Tusk takie rzeczy robi najgorzej... POlicyjne państwo...

Śląsk - 13 maja 2011, 13:51:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest kpina, dopiero co Śląsk dostał nagrodę za najbezpieczniejszy stadion w Polsce. A decyzja zapadła o zamknięciu stadionów Zagłębia i Śląska już od razu po meczu tylko nikt nie chciał tego podpisać, wojewoda dopiero naciskany przez rudego się zgodził.

Borys - 13 maja 2011, 13:51:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za debilizm. Za to że jeden palant rzucił racę na boisko zamykają dwa stadiony. W tym stadion Śląska na najważniejszy mecz w sezonie (walka o awans do LE).
Zamiast wyłapać tego gościa (który założę się że nawet nie jest z Wrocławia) i przywalić taką grzywnę że do końca życia by się nie wypłacił to PO robi pokazówkę

KKS - 13 maja 2011, 13:53:17 - *.173.32.179.tesatnet.pl
To co jest teraz a co bylo w latach 90tych ( zdemolowane stadiony, pociagi...) to pikus a kary jakbysmy zrownywali stadiony z ziemia.

Szczuru - 13 maja 2011, 13:53:30 - *.dynamic.chello.pl
TO tylko POlityczna zagrywka.Wybory się zbliżają a tu takie jajca robią.Za race zamykają stadiony.Niech zamka wszystko wprowadza godzinę policyjna i będzie git.Powinna byc ogólnopolska manifestacja kibiców piłki nożnej.Precz z tym rządem.

ss - 13 maja 2011, 13:53:37 - *.160.138.237
Te, cudak, baranem to trzeba być żeby wierzyć, że jedni (PO) są źli, ale przyjdą drudzy (PiS, cokolwiek) i będzie lepiej.

normalny - 13 maja 2011, 13:54:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo,jeszcze powinni mecze przerywać i walkower za race,petardę lub ciągłe przekleństwa.czekam na taką decyzje z niecierpliwością.Piłka nożna dla kibiców,nie kiboli!

yogi2908 - 13 maja 2011, 13:55:22 - *.wroclaw.mm.pl
Brawo pseudo-politycy,moze zamkniemy sejm dla sejmowych bandytow!!!

zblazowany - 13 maja 2011, 13:56:38 - *.kghm.pl (*.17.14.161)
a słyszałem że w pociagu, którym jechali kibice Ś.W. na mecz doszło do nieuzasadnionego użycia hamulca bezpieczeństwa !!!
wniosek ==> zamknać PKP !!! ;)

nie damy s - 13 maja 2011, 13:56:53 - *.uvt.nl
Chcą wojny - to będą ją mieli
http://niezalezna.pl/10489-kibice-z-48-miast-tusk-
klamie-represje
A od nowego sezonu spadek frekwencji na trybunach o 80%
Zobaczymy, kto kogo przeczeka ...

juchwa - 13 maja 2011, 13:57:43 - *.computerland.pl (unknown)
do KIBIC:
Powiedz mi prosze co ten mecz zakazu zmieni w kontekscie rac i wulgarnych piosenek? Jestem obywatelem tego kraju, place podatki i jesli mam ochote pojsc na stadion to mam do tego prawo a aparat panstwowy ma zapewnic mi bezpieczenstwo. Psim obowiazkiem rzadu jest ukarac ludzi, ktorzy lamia prawo. Zamiast tego ten nieporadny rzad zamyka stadiony jednoczesnie nie karzac zadnej osoby.
Odpowiedz mi prosze dlaczego nie palac rac, nie spiewajac wulgaryzmow, nie uczestniczac w bojkach jestem karany zakazem obejrzenia meczu? I tylko nie mow mi ze jestem karany za ludzi stojacych obok, bo to goscie klubu a nie moi i to klub na ich wizycie zarabia a nie ja. Ja korzysci z tego, ze Ci ludzie tam sa nie mam zadnej.

bolekndm - 13 maja 2011, 13:58:48 - *.nat.student.pw.edu.pl
Witamy na Białorusi

Caroldinho - 13 maja 2011, 13:59:41 - *.mofnet.gov.pl
Ja wam mówie rozpieprzyć to niech nie będzie niczego.

paweł - 13 maja 2011, 14:00:43 - *.dynamic.chello.pl
a ja się pytam: jak te petadry, race, itp. zostały na ten stadion w Lubinie wniesione? Tak łatwo je ukryć?!
I już szczyt idiotyzmu: nie będzie kibiców gości, raca wpadła w Lubinie a stadion we Wrocławiu nagle przez to stał się niebezpieczny. Myślę, że w związku z tą racą również stadiony w innych miastach trzeba pozamykać, bo nagle stały się niezwykle niebezpiecznie :D Parodia!

WKS - 13 maja 2011, 14:01:04 - *.160.183.1 (*.198.198.146)
Skorupa jak się okazało nie jest wojewodą dolnoślązaków tylko wojewodą Tuska.

KIBIC - 13 maja 2011, 14:02:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zeus ja akurat mam z piłką tyle wspólnego,ze oprócz tego,że z małym synkiem jezdzimy 2 razy w tygodniu na mecz ulubionej drużyny to jeszcze jestem trenerem 4-ligowej drużyny piłkarskiej i co tydzień mam okazje zasmakować kibolstwa w tej dobrej jak i złej postaci.Więc mi tu nie wypisuj kto ile ma z piłką do czynienia bo Ty pewnie nawet piłki dobrze nie umiesz kopnąć.A protestowanie zamiast kibicowanie własnej drużynie powinno się zawsze kończyć w ten sposób jak ostatnio na meczu mojej Korony.Niech to da do myślenia tym protestantom jeśli się do tego zmuszą..

KIBIC - 13 maja 2011, 14:04:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście 2 razy w miesiącu

LG - 13 maja 2011, 14:05:24 - *.dynamic.chello.pl
Zbojkotowac najblizsze mecze kadry za nie wpuszczanie kibiców gosci na mecze i za ceny biletów na spotkania kadry!!!

wrc - 13 maja 2011, 14:07:10 - *.finemedia.pl
sami się zapętlą - jak zamkną wszystkie stadiony to kogo będzie karać pzpn za nieodpowiednie zachowanie kibiców?

dymer - 13 maja 2011, 14:07:18 - *.tktelekom.pl
po naszych drogach jeżdżą pijani kierowcy - kierując się logiką PO należy zakazać ruchu pojazdów w najbliższą sobotę. I tak w przypadku każdego pijanego, łamiącego przepisy...
Za chuligaństwo powinni odpowiadać sprawcy!!!

KOsa - 13 maja 2011, 14:07:45 - *.215.198.5-internet.zabrze.debacom.pl
Proponuje zamknać wszystkie DROGI PUBLICZNE ,które nie spełniaja zasad BEZPIECZEŃSTWA (czyli 3/4)
Piłka nożna dla kibiców .

Caroldinho - 13 maja 2011, 14:08:04 - *.mofnet.gov.pl
Ja wam mówie rozp..... to niech nie będzie niczegojak nie potrafią uszanować

er - 13 maja 2011, 14:09:03 - *.e-wro.net.pl
co za debilizm, niech ta mądra głowa teraz zwróci wszystkim kasę za wykupione karnety. Co za kraj, rzygać się chce...
Hej Śląsk!!

brodo - 13 maja 2011, 14:09:16 - *.credit-suisse.com
Na meczu w Poznaniu kibice Legii pokazali trochę za dużo prawdy, więc stąd ta cała nagonka.
W telewizji przez pół roku dzielny rząd będzie walczył z agresywnymi "kibolami", którzy wywieszają groźne i niebezpieczne transparenty, używają brzydkich słów w trakcie meczu, a nie daj Boże komuś niebezpieczny plastikowy kubek upadnie obok murawy.
A drogi nadal dziurawe, koleje kwiczą, kolejki do lekarzy coraz dłuższe, ceny w sklepach rosną

KIBIC - 13 maja 2011, 14:09:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Juchwy.Oczywiście,że odpowiedzialność zbiorowa i zamykanie stadionów to nienajlepsza decyzja ale uważam,że potrzebny były ostre decyzje i jasny przekaz dla wszystkich kibiców.Dla wszystkich posługujących się przykładami Białorusi.Dlaczego na naszych trybunach ma być własnie jak w Białorusi czy innym Kazachstanie a nie może być np.jak w Anglii czy Niemczech?

ksg - 13 maja 2011, 14:10:00 - *.180.119.61.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Pozamykac tych co wydaja zezwolenia na demonstracje uliczne tam tez uzywaja rac i petard to NIE jest zagrozenie dla
Ludzi???

tf - 13 maja 2011, 14:11:22 - *.toya.net.pl (*.238.42.2)
Jak Lechia narozrabiała w Krakowie to nie był powód żeby zamykać stadion??? Oczywiście jestem przeciwko zamykaniu tylko zastanawiam się teraz co na to wszystko kibice Lechii Gdańsk w końcu to wszystko przez ich kibica nr1. Boże jak ja mogłem głosować na PO ? Nic dobrego z tego nie będzie PO musi udowodnić teraz że ma racje i że postępuje słusznie. Donald opamiętaj sie chłopaku!!!

brak słów - 13 maja 2011, 14:12:57 - *.zetosa.com.pl (*.28.131.78)
Róbmy wszystko aby zamknęli wszystko, nie wyplączą się z tej spirali debilizmu

kibic - 13 maja 2011, 14:13:09 - *.master.pl
Odpłacimy Ci się Donaldzie w nadchodzących wyborach...ChG

eusebio - 13 maja 2011, 14:14:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Nie obrażajcie Białorusi,Łukaszenka na pewno nie pozamykał by stadionów tylko spacyfikował winnych.Takie głupoty to może wymyślić tylko nasz marny i głupi rząd.

miedziowy - 13 maja 2011, 14:20:46 - *.ssp.dialog.net.pl
Stadion w Lubinie spełnie wszystkie wymogi bezpieczeństwa UEFA, więc w jaki sposób można stwierdzić, że stadion nie jest bezpieczny, zresztą nic nie było przed, w trakcie i po meczu !!!!
Zamknąć sejm, pałac prezydencki !!! Tam były zamieszki pod krzyżem !!!!

? - 13 maja 2011, 14:20:54 - *.internetia.net.pl
KRÓCIUTKO.
Do netnapinaczy zza monitora,którzy nie mają prawie bladego pojęcia o wielu sprawach,a są pierwsi do komentowania wielu spraw,a przy okazji do bezpodstawnego obrażania i leczenia swoich kompleksów.
Pamiętajcie,że NIE JESTEŚCIE ANONIMOWI i że MOŻECIE BYĆ POCIĄGNIĘCI DO ODPOWIEDZIALNOŚCI(COPYRIGHT SIKORSKI i FASZYSTA,pardon już nie faszysta a już ten dobry, R.GIERTYCH) .
Wiele stron w necie z tego powodu wycofało się i zawiesiło komentarze.
Jestem normalnym,wykształconym kibicem i nie pozwolę aby mnie znieważano i przyprawiano gęby czy robiono ze mnie....(tutaj cała masa epitetów)
Popieram też kibiców w walce z niekompetencją,populizmem i nieróbstwem Tuskowej(pewnie nie słyszeliście jak szef,nasz premier "ciężko pracuje" dla kraju.Aż całe 3,max 3 1/2 dnia po czym już w czwartek za grube pieniądze leci samolotem,jakby to była taksówka do jego Sopotu) ekipy.
Nasuwa się tylko na pierwszą myśl dwa hasło wymyślone niedawno:
"Po-łgaże za aferę hazardową zamykajcie cmentarze"
Przeżyliśmy Ruska, przeżyjemy i Tuska i jego ekipę.
Dziękuję

jk - 13 maja 2011, 14:23:56 - *.ssp.dialog.net.pl
Chciałem zgłosić,że wczoraj w sklepie w Lubinie widziałem jak jedna pani się pośliznęła i omal nie wywróciła. Panie płemierze proszę zamknąć sklepy w Polsce. Tam nie jest bezpiecznie.

trener - 13 maja 2011, 14:26:54 - *.182.102.111.nat.umts.dynamic.eranet.pl
ciekawe jak bedzie z licencjami szczegolnie w 2 lidze wsch. Poza plockiem obecnie wszystkie kluby do odstrzalu. Jest okazja wyczyscic tą lige z amatorszczny. Licze wyjatkowo tu na pzpn. W lubinie nie ma się czego grzesiek przyczepic.

PO - 13 maja 2011, 14:30:36 - *.mnc.pl
no to jeden mecz się zakończy na reszcie będą przerwane mecze jak tylko sędzia usłyszy wyrazy tusk , premier i inne nie związane z futbolem .
I znów PO będzie górą Wy kibowskie małoły. Nie umiecie walczyć jesteście zerami

lysy2483 - 13 maja 2011, 14:30:43 - *.net.azartsat.pl
brawo Donald tak spokojnych derbow dolnego śląska nie było juz dawno a tu zamykasz stadiony-idiotyzm

beatka12 - 13 maja 2011, 14:30:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
PROPONUJE NIE IŚĆ NA NAJBLIŻSZY MECZ REPRAZENTACJI, a pozostałym klubom dołączyć się do już zamkniętych stadionów (wiadomo w jaki sposób)i zobaczymy kto będzie miał pełne portki?
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW

PO - 13 maja 2011, 14:39:30 - *.mnc.pl
PO rządzi w tym kraju i jak coś to Was policja rozniesie a jak nie to wojsko PO kochamy Cię i Ciebie nasz Premierze też.

tobiasz - 13 maja 2011, 14:40:03 - *.net.stream.pl
bardzo dobrze precz z huliganami

RedMax - 13 maja 2011, 14:40:36 - *.ip.netia.com.pl (*.200.4.62)
zaraz zamkną Widzew.....

miki - 13 maja 2011, 14:45:48 - *.centertel.pl
nie damy s:
Widzę, że są ludzie, którzy czerpią wiedzę z niezależnych mediów, a nie tylko niwieedzę z onedów, tfnów i innych
polecam http://niepoprawni.pl/blog/1556/wojna-0
http://niepoprawni.pl/blog/4230/pokazowki-ciag-dal
szy jak i cały portal niepoprawni
http://www.youtube.com/watch?v=nsz_7zugwqQ

K.S BESKI - 13 maja 2011, 14:47:03 - *.ntlworld.ie
Nieudolny Rząd, nieudolna policja i prokuratura. Nieudacznicy rządzący tym Krajem nie potrafią poradzić sobie z chuliganami to zamykają stadiony. Nie potrafią ukarac konkretnych, awanturujących sie osob to stosuja odpowiedzialność zbiorową. To jest zachowanie rodem z głębokiego komunizmu, nie do pomyślenia w normalnych demokratycznych krajach. Nie potrafią poreadzić sobie z bezrobociem, z nędzą, z rosnącymi cenami, z korupcją w polityce, policji i urzędach to mamią ludzi walką z chuliganami. Panie Tusk - odejdź pan, wstydu oszczędź. do zobaczenia przy urnach wyborczych politycy - pajacyki. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!

,,, - 13 maja 2011, 14:47:10 - *.interpc.pl
tobiasz - bardzo dobrze? dla kogo?

Polo - 13 maja 2011, 14:48:04 - *.toya.net.pl
tobiasz - Umiesz rozróżnić Huligana od Kibica? bo chyba nie tak jak Pan Donald Tusk Zamknoł stadiony I? Huligani i tak przyjda na kolejne mecze ......... cieszko czasem po Myslec

jarekmrozl - 13 maja 2011, 14:48:55 - *.ip.netia.com.pl
I bardzo dobrze. To nie kibice wszczynają burdy na stadionach, tylko kibole. Jeżeli się pozbędziemy tego bydła ze stadionów to prawdziwych kibiców bedzie jeszcze więcej.

Polo - 13 maja 2011, 14:52:30 - *.toya.net.pl
jarekmrozl -ale w taki sposób nie wyeliminujemy chuliganów

,,, - 13 maja 2011, 14:52:34 - *.interpc.pl
jarekmrozl - kolejny. skąd się tacy biorą? Niektózy mają klapki na oczach i nic do nich niedociera. Ważniejsze jest dla nich co powie tefałen, wybiórcza i miłościwie nam panujący

tobiasWKS - 13 maja 2011, 14:53:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jarekmrozl : to że jesteś boidupą i srasz w majty i dlatego nie chodzisz na mecze to twój problem !
Siedź nadal w domu przy kompie a propo 20 kolejke w Fife już rozegrałeś ??? powodzenia "frajerze"
A Ci "prawdziwi kibice" byli widziani w Warszawie jak Ci PRAWDZIWI KIBICE bojkotowali mecze legi i na stadionie mieszczącym 5 tys chodziło ich 2,5 tys
Pozdro dla kumatych ! Nie dajmy się !

Pitu - 13 maja 2011, 14:54:43 - *.adsl.inetia.pl
Zadajcie sobie pytanie dzieci neta przez kogo te zamknięcia ? Podam taki przykład : przychodzi do Was kolega do domu, robi Wam bałagan, wychodzi i co zadowoleni byście byli ? to jest tak samo jak ze stadionem ;)

tow.Łato - 13 maja 2011, 14:59:44 - *.dynamic.chello.pl
przeciez na pustych stadionach nie będzie transparentów anty POtuskowych...I O TO CHODZI,to jest przyczyna zamykania stadionów

do d.tuska - 13 maja 2011, 15:08:25 - *.dynamic.chello.pl
żyjemy w polsce NIE TUSKOLANDII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piotrek - 13 maja 2011, 15:15:19 - *.devs.futuro.pl
rząd potrzebuje sukcesów - a kibiców łatwo sprowokować... Ja swoją opinię wyrażę przy urnie wyborczej...

Pewex - 13 maja 2011, 15:19:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niedługo wybory... rozliczymy tych pajaców!

danken - 13 maja 2011, 15:32:10 - *.204.41.29.nat.umts.dynamic.eranet.pl
no to teraz czekamy az reaktywuja SB i cenzure a na przyjazd jedynie jednego i slusznego premiera donalda beda malowac dworce , chodniki i trawe na zielono aby wszystko wygladalo tak jak jedyna sluszna partia w tym kraju i jej nieomylny wodz obiecali tepemu narodowi brawo polacy macie na co sobie zasluzyliscie komuna wraca tylko w nowym eleganckim przebraniu

rządKŁAMIE - 13 maja 2011, 15:38:14 - *.play-internet.pl
Ludzie nie ma sie co przejmowac Donald rozpoczoł to ale nic na tym nie ugra wielu z Nas ma prawo glosowac na jesien i pewnie nikt z Nas nie da szansy temu błaznowi wiec wiecej straci niz ugra na tym zamykaniu stadionow;) a na miejscu Lechii to bym go nie wpuscil na zaden mecz PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!

Po - 13 maja 2011, 15:46:36 - *.mycingular.net
Chcieliscie PO i nowoczesnosc to macie!!! Ja tam wole "zacofanie" w wykonaniu PIS i tylko oni moga rzadzic w tym kraju jezeli chcemy zeby bylo normalnie.

Docent - 13 maja 2011, 15:47:13 - *.dynamic.chello.pl
Jestem przeciwko!!!!!!!!!!!! Niech Piłkarze Zagłębia i Wisły przespacerują ten Mecz Bo poco to grać !! Gra sie dla Kibiców i kasy A jak nie ma Kibiców to nie ma kasy.

Docent - 13 maja 2011, 15:51:19 - *.dynamic.chello.pl
Wszyscy z Lubina w trakcie meczu z Wisłą odpalmy w całym miescie Race . PO zamknie miasto i wprowadzi Godziny Policyjne

baraniuk - 13 maja 2011, 15:53:33 - *.pl
pisząc tytuły njusów miejce na uwadze nazwy geograficzne ... z tytułu wynika jakoby wszystkie stadiony od bytomie i wodzisławia po sosnowiec i zawiercie zostały zamkniete

Z-?ks - 13 maja 2011, 15:54:24 - *.dynamic.chello.pl
To nie chodzi o karanie kibiców.
Zamykanie stadionów ma na celu ukaranie klubów poprzez odcięcie ich od kasy za bilety.
Kluby stoją po stronie bandytów i chronią ich przed wymiarem sprawiedliwości.
Kluby odpowiadają za nierespektowanie zakazów stadionowych, lewe identyfikatory, miejsca parkingowe na terenie klubu dla bandytów, ochrona bandyty po uderzeniu Rzeźniczka , przewożenie na teren stadionu materiałów zabronionych takich jak race przez działaczy klubowych i samych zawodników.
Przypadki gdy na teren stadionu osoby z zakazem były przewożone w samochodach działaczy klubowych.
Zawiązała się kikolsko-klubowa mafia.
A gdy klub i kibol wspomagają się i wzajemnie chronią to walka z patologią jest bardzo utrudniona.
Dlatego jedynym rozwiązaniem jest uderzenie zarówno w klub jak i kiboli.
Dla mnie tą walkę z patologią należy prowadzić bezkompromisowo ,a nawet zamknąć wszystkie stadiony i zawiesić rozgrywki. Nawet nich odbiorą nam Euro.
Normalny kibic jest w stanie poświęcić wszystko ,łącznie z Euro , aby raz na zawsze skończyć z tym patologicznym PZPN z tą hołotą stadionową , z tymi przekupnymi sędziami i z całym tym bałaganem.
Na 2 lata zawiesić rozgrywki i PZPN. Zrobić porządek i zacząć od nowa.

rr - 13 maja 2011, 15:56:16 - *.153.32.18 (*.0.0.1)
niezły Kononowicz z ciebie. Typowe podejście "stłucz pan termometr, to nie będzie miał pan gorączki". co zrobić, aby nie nie narobić i nie musieć nic robić. Tradycyjna metoda leniwego premiera

Władza - 13 maja 2011, 16:01:10 - *.dynamic.chello.pl
"Podobno podczas meczu finałowego w Bydgoszczy widziano kibica z Berlina nie wiadomo jaki on klub reprezentował ze względów bezpieczeństwa postanawiam zamknąć wszystkie stadiony w stolicy Niemiec"

wyborcaZL - 13 maja 2011, 16:04:33 - *.dynamic.chello.pl
Mam nadzieję, że nowa władza rozliczy koszty jego decyzji tak, że rudy zdrajca zapłaci wszystkie koszty z własnej kieszeni, i jeszcze jego wnuki będą spłacały długi!

v - 13 maja 2011, 16:08:38 - *.interpc.pl
Jak widzę te komentarze niektórych "znawców" tematu to jestem za aborcją.Niestety jak tego typu społeczniacy i konfitury będą w tym kraju mieszkać to tutaj nigdy nie będzie dobrze.Matoł donald zamyka bezpodstawnie jeden stadion za drugim,choć na Zagłębiu,Lechu,Widzewie zadymy nie widzieli od dobrych kilku lat.Tępaki bez pasji,czyli większość społeczeństwa po pracy zasiada przed telewizorami i jara się debilnymi programami w TVNach i POlsatach,pozniej obejrzą wiadomości,w których zamiast mówić o prawdziwych problemach w kraju gadają ciągle o walce z kibicami.Już zapomnieliście co ten rudy kłamca tusek obiecał przed ostatnimi wyborami bo zdaje się,że mówił coś o zielonej wyspie,obniżeniu podatków itd...NIErząd boi się kibiców,ponieważ oni chcą społeczeństwa podległego i posłusznego,a jak wiadomo MY KIBOLE mamy swoje racje i poglądy zgoła inne niż te które nam chce wpoić ta banda nierobów.Nadeszła potrzeba,żeby zjednoczyć się i razem wypowiedzieć wojnę temu systemowi,zdziwicie się jak razem kilkunasto tysięczna armia przyjedzie do Warszawy,bez podziałów,bez animozji bo walczymy o coś co kochamy wszyscy.JUŻ NIEDŁUGO POKAŻEMY,ŻE POTRAFIMY SIĘ ZJEDNOCZYĆ DLA WSPÓLNEJ SPRAWY i wygramy tę wojnę z tuskolami.OLE TO MY KIBOLE!

bombel - 13 maja 2011, 16:12:51 - *.newt.cable.virginmedia.com
Puste gesty, puste słowa,
puste serce, pusta mowa,
puste, choć zacięte usta,
pusty wzrok i głowa pusta,
pusty program i projekty,
do cna pustych stek inwektyw,
pusty jazgot, próżne żale,
krzyk, co treści nie ma wcale,
puste groźby, puste miny,
wielkie morze próżnej śliny,
puste hasła, obietnice,
wszystko puste – poza picem!
Słowem zero, nicość, próżnia -
tym się w świecie Tusk wyróżnia

rebus - 13 maja 2011, 16:14:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Z-?ks gdybys był normalnym kibicem to nie godził bys na traktowanie wszystkich jednakowo, uznawanie wszystkich przychodzacych na stadion jako bandyte, dilera i Bóg wie kogo jeszcze, podejrzewam ze jestes albo zaciekłym fanatykiem PO albo pracownikiem któregoś z resortów. Podajesz bez pisania nazw przykład kontaktów kibolsko-klubowych w Poznaniu, a czy czasem nie zauwazyłes ze tam od dobrych kilku lat nie dochodziło do ŻADNEJ awantury?! Jak widać można pokojowo rozwiązac problem, tylko trzeba chciec dialogu. Nie jestem chuliganem i nie godze sie na traktowanie mnie przez miłosciwie panujące "elity" jak bydła, patologa itd

kibic - 13 maja 2011, 16:16:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
v nagle staniecie razem wszyscy przed Tuskiem.Bez animozji ,wzajemnych przepychanek,obelg?To czemu teraz Legia nienawidzi Lecha i odwrotnie,Cracovia Wisły i odwrotnie,Sląsk Zagłebia i odwrotnie itp...?Czy musicie mieć zawsze wroga?Czy ciągle musicie z kimś lub czymś walczyć?

KSK - 13 maja 2011, 16:16:48 - *.ssp.dialog.net.pl
I bardzo dobrze.
Zamknąć ten Wrocławski kibel.
Kibice Śląska to buce i malinowe nosy.
Tylko Karkonosze Jelenia Góra !!!

wara - 13 maja 2011, 16:23:12 - *.internetia.net.pl
No to repra zobaczy kibiców jak świnia niebo,wojewodowie to zwykłe buce boją się TUSKA i przez takiego buraka prawdziwy kibic nie obejrzy meczu.PO,PO,PO,........................

wojtas - 13 maja 2011, 16:29:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
POlityka miłości

Z-?ks - 13 maja 2011, 16:55:06 - *.dynamic.chello.pl
rebus
Jestem normalnym kibicem i nie popieram żadnej opcji politycznej. Poglądy moje są zbliżone do UPR.
Tak jak Ty sprzeciwiam się odpowiedzialności zbiorowej i karania mnie za przewinienia innych .
Jednak z wąskimi grupami bandytów stadionowych walczy się od dawna i bezskutecznie.
Podobnie jak Kiku ministrów sportu próbowało zawiesić PZPN i wszyscy ulegali pod szantażem UEFA.
Dlatego mam dość pozorowanej i bezskutecznej walki z polską patologią ,która zawsze znajdzie furtkę aby znowu wejść na stadion i kogoś uderzyć. [kopnięta w plecy kamerzystka n-sport.
Dlatego po latach czekania i obiecywania jestem gotowy ponieść tą zbiorową odpowiedzialność jako niewinny kibic mając nadzieję na zmiany.
Jestem gotowy nawet przez dwa lata mieć zamknięty stadion , aby po tym okresie wejść z synem , córką ,żoną wnukiem na stadion , napić się piwa, obejrzeć mecz i spokojnie wrócić do domu.
Nie chcę przypadków jak w ostatniej kolejce ,że podchmielony kibol decyduje ,czy na stadionie mam stać czy siedzieć , czy mam wyjść ,bo jakiś idiota wymyślił sobie protest sam nie wiedząc przeciwko czemu on jest.
Chcę być na stadionie wolny tak jak czułem się na meczach w Anglii , USA, Szkocji, Niemczech , Danii

torcida - 13 maja 2011, 17:03:46 - *.play-internet.pl
NIc dziwnego Kononowicz doradca Tuska .
Chyba trzeba znow zabojkotowac i reprezentacje i cala ta smieszna lige ze zlodzejami z PZPNU ktorych jescze nie zamkneli. Stadiony pozamykacie ale naszych ust nie zamkniecie !
Mamy piekne stadiony to je zamykamy brawo !

niewazne - 13 maja 2011, 17:15:33 - *.dynamic.chello.pl
dziwne że zamykają stadiony na 1 mecz, to co za tydzień będą już bezpieczne???? propaganda

Slavobor - 13 maja 2011, 17:18:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przydałby się 500-tysięczny marsz pod kancelarię premiera i pokazanie, gdzie jest Polska.

PO - 13 maja 2011, 17:22:21 - *.mnc.pl
i jak zawsze wygramy my ludzie PO i Tuska , jesteśmy dobrze zorganizowani więc jak będą jakieś hasła przeciwko rządowi zawiesimy rozgrywki i PZPN utworzy ligę posłusznych drużyn a PO im w tym pomoże.

rebus - 13 maja 2011, 17:24:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Z-?ks Są na stadionach miejsca-trybuny dla tzw fanatyków i jesli decydujesz sie tam ogladac mecz to obowiazują tam pewne zasady do który musisz sie dostosowac, nawet jeśli w teatrze będziesz za głośno to zostaniesz wyproszony... Jesli wchodzisz miedzy wrony to kracz tak i one, jesli tego nie chcesz robic nie idz na tą trybunę, bo sam sie bedziesz tam źle czuł skoro masz inne upodobania, a i ludzie tam przychodzący oczekują tego ze jesli tam przychodzisz masz dopingowac z całego serca swoją drużynę, a nie siedziec na tyłku. Bedąc np na stadionie Legii w sektorze rodzinnym z córką,zoną i wnukiem nikt nie bedzie Ci poza stewardami niczego nakazywał, a piwa prędko sie nie napijesz chyba ze rzadzący znajda we wprowadzeniu tego typu ustawy jakąś korzyść dla siebie Protest nie jest wymyslony przez idiotów jak to napisałeś, a spowodowany jest nagonką medialną jaka juz od jakiegos czasu ma miejsce i w ostatnim czasie znacząco sie nasiliła, z tego co piszesz swoje lata masz wiec mozesz sobie porównac co działo sie na polskich stadionach w latach chocby 90, a obecnie... Idąc Twoim tokiem rozumowania powinny zostac zamkniete wszystkie kluby i dyskoteki bo tam zawsze znajdzie sie ktos kto da drugiemu po pysku.

jarekmrozl - 13 maja 2011, 17:26:20 - *.ip.netia.com.pl
Karać, karać i jeszcze raz karać. Jak czegoś nie wolno, to nie wolno. Niech zamykanie stadionów zmobilizuje kluby i właścicieli stadionów o dbanie o porządek na nich. Dzisiaj PZPN wydał pierwszy od dawien dawna mądry zakaz - zakaz wyjazdów kibiców gości na mecze. Może debile zajmą się wreście kibicowaniem swojej drużynie, a nie wyzywaniem się na wzajem, a przyjezdni, których najcześciej jest nie wielu (zdarzają się wyjątki) myślą jak tu tylko zmiszcyć stadion - bo to nie nasz, nie mówiąc o kosztach zabezpieczeń, organizacji transportu itp.

okudzawa - 13 maja 2011, 17:39:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hahaha hahaha... ciekawe co tym razem wymyślili? Za głośno było na stadionie czy może znowu ktoś przeklinał na meczu? oj nie ładnie, nie ładnie! A tak na poważnie rząd ruszył, największych patiotów w Polsce za to, że rządają prawdy i walczą z cenzurą oraz chcą równego i sprawiedliwego traktowania. Chyba już każdy wie, ze Bydgoszcz była tylko przykrywką i pokazówką do "walki z kibolami" a tak naprawdę akcja ta ma na celu zamknięcie ust kibicom i wprowadzenie wszechobecnej cenzury. Bo jakby to wyglądało gdyby w czasie prezydencji we wrześniu czy październiku na meczach pojawiły się antyrządowe transparenty? Oj będzie to PO bardzo drogo kosztować... nikt nie jest naiwny i nie da się robić 4 rok z rzędu w wała. Lecicie POstkomuchy!

do bombel - 13 maja 2011, 17:50:21 - *.dynamic.chello.pl
bardzo ładny wierszyk,a tak na przyszłośc to wiem na kogo w następnych wyborach głosowac a raczej na kogo nie głosowac.Hej Śląsk

asse - 13 maja 2011, 17:50:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to nie zobaczymy waldka soboty w akcji. waldeksobota . com

Z-?ks - 13 maja 2011, 17:51:02 - *.dynamic.chello.pl
rebus
Z wszystkim co napisałeś zgadzam się w 100%
Ja wiem ,gdzie mam usiąść ,bo przeszedłem wszystkie wtajemniczenia od „młynu” do piknika.
Ale nie zgadzam się na taką sytuację jaka miała miejsce np. w ostatniej kolejce.
Z pewną grupą usiedliśmy całkiem daleko od sektora „Ultras” prawie tak daleko ,że po drugiej stronie.
I co się okazuje.
Po kilku minutach przybiega do nas kilku gości z centralnego sektora i wymusza zachowania , które mi już nie odpowiadają.
A to każą wszystkim wstawać , a to śpiewać , a to wyjść ze stadionu bo protest , a to wyzywają ruszcie dupy itp.
Niech sobie na swoim sektorze ,czy sektorach robią co chcą ,ale niech nie terroryzują całego stadionu i nie wymuszają swoich zachowań. Ja nie chcę na stadionie w sektorze dla pikników być terroryzowany , wyzywany i zmuszany do tego na co nie mam ochoty przez podpitych i agresywnych kiboli.
Służby porządkowe to olewają, a po stadionie ciągle te same zakazane pijackie mordy i ciągle coś im się nie podoba i coś narzucają.
Podobnie było ze zbieraniem do puszek na oprawy. Co 10 minut łaził jakiś pijak z puszką i na coś zbierał . Teraz już się to skończyło ,bo doszło kilka razy do utarczek i szamotaniny.
Ja na stadionie chcę swobodnie oglądać mecz a nie użerać się ciągle z jakimiś prowodyrami.
Dlatego jestem za całkowitym wyeliminowaniem chamstwa, nawet metodami niedemokratycznymi, niesprawiedliwymi i niekonstytucyjnymi.
Jestem gotowy ponieść taką cenę za normalność na przyszłość.

polaczki u - 13 maja 2011, 17:54:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To się może zdarzyć tylko w Polsce !!!
Nie pozwólmy żeby cały świat się z nas śmiał !!!
NIE BĄDŹMY ZADUPIEM EUROPY !!!
Jeśli tak dalej będzie że władza będzie sobie jaja robić z obywateli i decyduje bez powodu o zamknieciu stadionów to zaraz wprowadzą dyktaturę i będzie musieli być cicho !!!

porterwr - 13 maja 2011, 18:24:20 - *.korbank.pl
tusk
co
łukaszenko
tusk
co
białoruś

tomscyzor - 13 maja 2011, 19:12:39 - *.52.250.182
to już jest naprawdę chore.i jak to leczyć?
w KIELCACH ULTRASI SAMI SOBIE DALI ZAKAZ STADIONOWY
na rzecz solidarności .pozdro dla normalnych

rak - 13 maja 2011, 19:21:38 - *.0.199.109.static.rdi.pl
Od kiedy w Polsce działa Ustawa o odpowiedzialności Zbiorowej? To jest Skandal co się dzieje z stadionami, żeby za petardę robić taką aferę. to w takim razie zamykajmy miejsca gdzie spożywa się alkohol w miejscach publicznym-SKANDAL

wara - 13 maja 2011, 19:31:00 - *.internetia.net.pl
Witamy na BIAŁORUSI!!!dalej głosujcie na PO ijego pajaca za PIS była normalność!!!!!!!!!!!!

rafi - 13 maja 2011, 19:39:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jarekmrozl-byles w zyciu na meczu? jak nie to sie nie osmieszaj !1

mkjsb - 13 maja 2011, 19:51:27 - *.pai.net.pl
http://www.youtube.com/watch?v=nFFo7wmqdXc

DENIS - 13 maja 2011, 20:40:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Paranoja!!! ludzie wieszajcie transparenty!!! nic nam nie zrobią!!!

DARIO - 13 maja 2011, 20:57:41 - *.tarnow.mm.pl
tusk tak trzymaj niech sie chołota nauczy.

miedziowy - 13 maja 2011, 21:09:41 - *.ssp.dialog.net.pl
Wyobraźmy sobie że nie lubię Śląska i Wisły.
Wyobraźmy sobie, że Śląsk gra w następnym meczu z Wisłą we Wrocławiu.
Ponieważ mam blisko do Wrocławia to wyobraźmy sobie, że jadę na mecz i rzucam racę.
Następnego dnia mam radochę, że zamykają stadiony obu tych drużyn.
Wniosek – głupota rządzących nie zna granic…

Z-?ks - 13 maja 2011, 21:32:11 - *.79.91.94
Kowno Litwa – Polska -zadyma polskich kibiców
Wilno Vetra Wilno –Legia Warszawa- warszawskie hordy demolują stadion i miasto
Bydgoszcz …………………&
#8230;…….
Nie to nie jest prawda. To temat zastępczy. Rząd czepia się kibiców.
O co im chodzi? Przecież kibice są spokojni jak baranki.

Lubin - 13 maja 2011, 22:00:16 - *.play-internet.pl
Mecz Zagłębia ze Śląskiem był wzorowo zorganizowany kibice z Wrocławia jak i Lubina zachowywali się dobrze, doping z obu stron był wspaniały. Na mecz z Wrocławia przyjechała także spora grupa kibiców niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla których klub z Lubina zabezpieczył miejsca tuż za bramką . Obserwowałem te osoby dla nich mecz był czymś bardzo ważnym cieszyli się bardzo, że mogli przyjechać na mecz i oglądać swoich zawodników. Odpalono kilka rac. W porównaniu z derbami z poprzedniego roku to było wzorowo. Nie mam pojęcia dlaczego kara się za takie naciągane powody niewinnych kibiców, także tych niepełnosprawnych dla których mecze są odskocznią od szarego życia.
Według mnie jest to łamanie prawa gdyż w prawie nie ma odpowiedzialności zbiorowej. Należy odwołać się do trybunału konstytucyjnego, lub podać każdy z osobna do sądu. W przypadku pozytywnego werdyktu wojewoda Skorupa powinien wypłacić odszkodowanie za niezgodna z prawem decyzje.
Na stadionach jest 10000 razy bezpieczniej niż na polskich drogach w Lubinie nie doszło do żadnego tragicznego zdarzenia na stadionie od 1945 roku a na drogach zginęło w tym czasie tysiące ludzi. Rząd i policja tam powinna skierować swoje działania w celu poprawy bezpieczeństwa a nie czepiać się i karać niewinnych ludzi.
Powinien nastąpić bojkot reprezentacji.

kibic - 13 maja 2011, 22:53:46 - *.opera-mini.net (*.112.136.161)
Ale oni sa glupi. tylko nakrecaja kibicow do awantur. ci co maja cos zrobic to zrobia niewazne czy na stadionie czy po za nim

dan - 13 maja 2011, 23:59:25 - *.tvgawex.pl
rząd nie znosi porażki jest nieudolną grupą kolesi którym pijarowcy pare tygodni temu ogłosili jeżeli chcecie być przy korycie to nałużcie kaganiec kibicom którzy śmią krytykować oficjalnie rząd za jego nieudolność robią to publicznie a to nie jest dobre dla waszego wizerunku trzeba działać

obywatel - 14 maja 2011, 0:09:15 - *.static.korbank.pl
1
dlaczego zawsze jak Cracovia ma odpaść to wychodzą jakieś przekręty korupcje chuligaństwa itp??
2
na kogo teraz głosować skoro kibiców nie będzie dopingu nie będzie to nie będzie niczego to chyba Kononowicz powinien kandydować z partii PJN
3
koto mądry w czasie juwenalni zamyka stadiony to tak jak by wsadzić kij w mrowisko
4
głosowałem na PO
na następne wybory nie idę

cccp - 14 maja 2011, 0:38:05 - *.haye.cable.virginmedia.com
do Obywatel/// dobrze rze sie opamietales

Nyrolo - 14 maja 2011, 1:09:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko PIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zl - 14 maja 2011, 1:56:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przelała się miarka głosuje na Jarka

anonim - 14 maja 2011, 2:10:00 - *.77.117.70
Dajcie Panowie spokój z tą polityką. Codziennie w wiadomościach suszą głowę o krzyżach itp. a tu w weekend na piłkarskim portalu to samo:/ Nie bądźcie śmieszni myśląc jakieś głupie protesty z pustymi trybunami zrobią wrażenie na tych którzy podejmowali decyzje o meczach...przy pustych trybunach:|. Swoją drogą w tych decyzjach brak elementarnej logiki. Rozumiem, że chcą zrobić "pokazówę" ale czemu od d.strony? Moim zdaniem już lepiej powinno się napisać na stronie np że taki a taki w tej i tej minucie meczu rzucił petardę, za co dostał 5 lat zakazu stadionowego i 3tyś zł grzywnę. Kara finansowa konieczna bo nez niej to tak jakbym z kijem zaczął demolować półki w hipermarkecie, uderzył kasjerkę i jedyną konsekwencją byłby zakaz wstępu do tego sklepu przez 3 lata.

SkibiAG - 14 maja 2011, 8:05:13 - *.mlyniec.gda.pl
Trzeba wpuszczać przyjezdnych na własne sektory. Odpuścić delikatnie kosy i skoczyć milicjantom na gulu.

krycho - 14 maja 2011, 9:38:09 - *.internetia.net.pl
Skandal nad skandalami .Pytam sie za cooo ???

Z-?ks - 14 maja 2011, 11:29:16 - *.dynamic.chello.pl
Lubin
Jesteś w błędzie i nie znasz prawa.
Wszyscy stawiają jeden argument ,który na logikę jest słuszny.
„Dlaczego inne kluby mają cierpieć za wybryki dwóch klubów?”
„Dlaczego jest odpowiedzialność zbiorowa?”
W skrajnych przypadkach w demokratycznych strukturach państwa takie sytuacje się zdarzają i są stosowane w każdym kraju.
W sytuacji gdy państwo chce zlikwidować jakieś skrajne zagrożenie czy sytuację wprowadza stan wyjątkowy i godzinę policyjną.
I to jest też odpowiedzialność zbiorowa bo spokojny obywatel który niczemu nie zawinił nie może wyjść np. po 20.00 z domu.
W pewnych sytuacjach demokracja wymaga ,aby normalny obywatel „poświęcił się „ w celu wyeliminowania obywatela bandyty.
A gdy już państwo upora się z tym to będzie już normalnie.
Ja chcę ponieść tą stratę zamknięcia stadionów nawet na 2 lata.
Dlatego popieram Tuska w tej „wojnie” która ma rozwalić układ kikolsko-klubowy i wyeliminować patologię.
Jeżeli Tusk zrobi z tym porządek to następne wybory wygra w cuglach. Mówią tak wszyscy normalni ludzie z którymi rozmawiam. Tylko patologia ma inne zdanie i mohery ,które tęsknią za PiSem.

max - 14 maja 2011, 13:14:00 - *.net.stream.pl
sam jesteś patologią intelektualną jeśli nie rozumiesz, ze to typowa decyzja polityczna. Jeżdżę na mecze od kilkunastu lat i nie ma porównania jeśli chodzi spokój na stadionach. Teraz robią wielka awanturę ze zdarzenia jakie miało miejsce w Bydgoszczy i na podstawie tego zamykają stadiony... śmiech na sali. Tusk nie przeprowadził żadnej poważnej reformy w tym kraju, a teraz próbuje pokazać jaki to z niego jest szeryf.
PS. jak czytam takie posty jak pana powyżej - typu "skrajne zagrożenie w demokratycznym państwie prawa" to po prostu jest mi smutno
tyle w temacie..

sleepyhead - 14 maja 2011, 13:17:24 - *.play-internet.pl
Z-?ks patologii szukaj w najbliższej rodzinie.

max - 14 maja 2011, 13:27:42 - *.ip.netia.com.pl
sam jesteś patologią intelektualną jeśli nie rozumiesz, ze to typowa decyzja polityczna. Jeżdżę na mecze od kilkunastu lat i nie ma porównania jeśli chodzi spokój na stadionach. Teraz robią wielka awanturę ze zdarzenia jakie miało miejsce w Bydgoszczy i na podstawie tego zamykają stadiony... śmiech na sali. Tusk nie przeprowadził żadnej poważnej reformy w tym kraju, a teraz próbuje pokazać jaki to z niego jest szeryf.
PS. jak czytam takie posty jak pana powyżej - typu "skrajne zagrożenie w demokratycznym państwie prawa" to po prostu jest mi smutno
tyle w temacie..

Z-?ks - 14 maja 2011, 13:45:43 - *.dynamic.chello.pl
Nic mnie nie obchodzi czy jest to decyzja polityczna czy nie.
Jako podatnik nie mam zamiaru płacić na „karawany” policji eskortujące kiboli na mecz.
Rząd powinien zamknąć wszystkie stadiony i wezwać właścicieli klubów i postawić im ultimatum.
Tak jak zrobiono to w Anglii.
Jeżeli obecne zamkniecie jest tylko jako kara na kilka meczy, a później wszystko wróci tak jak było to ja też protestuję przeciwko takim działaniom rządu.
Ale mam nadzieję ,że polski kibol już na mecz nie wejdzie ani w Polsce ani w Europie.
Bo w przeciwnym razie pozostaje wyemigrować z tego kraju, z którego śmieje się cały cywilizowany świąt

KGHM - 14 maja 2011, 15:36:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Dialog Arena w Lubinie jest stadionem bezpiecznym i nowoczesnym.Podczas ostatnich derbów Zagłębia ze Śląskiem było spokojnie na mieście i na stadionie jak i w jego okolicach.
Lubiński stadion zamknęli z następujących powodów:
-rzucenie dwóch rac przez kibiców gości na płytę boiska
-zatrzymanie kibica,który próbował wejść na mecz przez ogrodzenie
-zatrzymanie kibica gości,który ubliżał policjantowi
-zatrzymanie kibica posiadającego "działkę"
niedozwolonego środka
-zatrzymanie kibica,który uciekł na mecz z ośrodka opiekuńczo-wychowawczego.
------------
1.Było kilka wykroczeń-sprawcy nie weszli na mecz,zostali zatrzymani przy wejściu.
2.Race na boisko rzucili kibice przyjezdni
------------
Dlaczego nie zatrzymano kibiców wnoszących race na stadion ????????????????????????????????????

Z-?ks - 14 maja 2011, 17:48:20 - *.dynamic.chello.pl
KGHM
Dlaczego nie zatrzymano tych kibiców wnoszących race?
Takie samo pytanie zadaje sobie rząd i wielu normalnych kibiców.
Jest dobra ustawa, jest firma ochroniarska , jest klub kibica, który wie że nie wolno wnosić , jest klub itp.
Odpowiedź jest prosta .

jala - 15 maja 2011, 13:27:29 - *.178.45.106
PUSTE gesty,
PUSTE słowa,
PUSTE serce,
PUSTA mowa,
PUSTE, choć zacięte usta,
PUSTY wzrok i głowa PUSTA,
PUSTY program i projekty,
do cna PUSTYCH stek inwektyw,
PUSTY jazgot, próżne żale, krzyk, co treści nie ma wcale,
PUSTE groźby,
PUSTE miny,
wielkie morze próżnej śliny,
PUSTE hasła, obietnice, wszystko PUSTE
- POza picem! Słowem ZERO, NICOŚĆ, PRÓŻNIA - tym się w świecie Tusk wyróżnia!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas