[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


28 maja 2011, 18:53:09 - slady
I liga: Katowice 2-3 KSZO

28 maja 2011, 17:00 - Katowice (Stadion Miejski)
GKS Katowice 2-3 KSZO Ostrowiec Świętokrzyski
Grzegorz Goncerz 42, Rafał Sadowski 69 - Vahan Gevorgyan 13, 38, Michał Stachurski 23

Katowice: Jacek Gorczyca - Tomasz Sokołowski, Wojciech Szala, Jacek Kowalczyk, Paweł Olkowski - Janusz Dziedzic, Kamil Cholerzyński (46 Mateusz Niechciał), Przemysław Pitry, Grzegorz Goncerz (64 Piotr Piechniak), Bartłomiej Chwalibogowski - Michał Zieliński (46 Rafał Sadowski).

KSZO: Tomasz Dymanowski - Michał Stachurski, Radosław Kardas, Arkadiusz Czarnecki, Michał Trzeciakiewicz (71 Tomasz Persona) - Tomasz Bzdęga, Mikołaj Skórnicki, Mateusz Mąka (78 Krystian Kanarski), Vahan Gevorgyan, Jakub Cieciura - Igor Pavlović (64 Janusz Wolański).

żółte kartki: Szala - Pavlović, Kardas.

sędziował: Jacek Małyszek (Lublin).
widzów: 1900.


źródło: własne / GKS Katowice / Ekstraklasa.net

czsionkows - 28 maja 2011, 18:53:49 - acko155.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo KSZO !

R - 28 maja 2011, 18:53:52 - 89-73-218-141.dynamic.chello.pl
he he

Fanatyk - 28 maja 2011, 18:53:56 - 87-206-149-16.dynamic.chello.pl
Bravo KSZO

TLP - 28 maja 2011, 18:54:01 - azj98.internetdsl.tpnet.pl
KSZO KSZO Ostrowiec !! pozdro z Poznania !!

avlansao - 28 maja 2011, 18:54:15 - ip-94-42-37-130.multimo.pl
no to piwko!!!!!!!!!!!!!!

kowal - 28 maja 2011, 18:54:20 - 77-253-119-92.adsl.inetia.pl
Mamy sie smiac czy plakac ??
Niewiem ale KSZO zaskakuje ta gonitwa o utrzymanie, myslalem ze przegraja 4-1 patrze po 40 min a tu psikus.

MichasKSZO - 28 maja 2011, 18:54:31 - 178235078123.ostrowiec-sw.vectranet.pl
Brawo!!!

Falder - 28 maja 2011, 18:54:36 - 178-36-12-29.adsl.inetia.pl
Gratulacje Liczyłem na 1 punkt, ale jestem przeszczęśliwy z 3 oczek. Świetny występ Wahana, bo to on pewnie dorzucał piłkę z rogu przy drugiej bramce dla KSZO.

DeeDee - 28 maja 2011, 18:54:37 - 178235077041.ostrowiec-sw.vectranet.pl
No i jest super! Nerwy do końca ale o to chodziło!

osa - 28 maja 2011, 18:54:42 - dag156.neoplus.adsl.tpnet.pl
extra Kszo pozdro z Poznania

karool - 28 maja 2011, 18:54:51 - 178235074211.ostrowiec-sw.vectranet.pl
Nigdy nie spadnie Ostrowiec nigdy nie spadnie....
Bojkot na kolanach

matmt - 28 maja 2011, 18:54:56 - 178235076197.ostrowiec-sw.vectranet.pl
kszo kszo kszo ostrowiec walka do końca może sie utrzymamt szacun za mesz

siara1975 - 28 maja 2011, 18:55:03 - public-gprs123756.centertel.pl
Rany boskie nawet z scyzorykami dajemy dupy ?

maxi - 28 maja 2011, 18:55:16 - 093105133158.kielce.vectranet.pl
Tylko KSZO Ostrowiec pomaranczowo- czarni z duma nosze barwy fanatycznej armii !!

dontuskoni - 28 maja 2011, 18:55:48 - 178235089067.ostrowiec-sw.vectranet.pl
kolejka cudów, nikt nie wygrał u siebie
Sandecja jeszcze walczy, ale czarno to widzę
brawo dla chłopaków za walkę! tylko KSZO

kowal - 28 maja 2011, 18:56:22 - 77-253-119-92.adsl.inetia.pl
Ostrowiec to nie scyzoryki ! Scyzoryki Pajacyki ale te z kielc

gregor - 28 maja 2011, 18:56:26 - user-46-112-196-8.play-internet.pl
Sprzedane!!

... - 28 maja 2011, 18:56:44 - 194.181.135.230
HEHEHE KSZO izi, dzieki. Utrzymanie na wyciagniecie reki.

WNR1984 - 28 maja 2011, 18:57:10 - user-46-112-254-57.play-internet.pl
Jedno słowo DZIĘKUJE

KibicKSZO - 28 maja 2011, 18:59:21 - abir35.neoplus.adsl.tpnet.pl
KSZO!KSZO!KSZO!OSTROWIEC! Nigdy nie spadnie!Ostrowiec nigdy nie spadnie! To zwyciestwo trzeba zadedykowac BOJKOTOM!!!!

goralxy - 28 maja 2011, 18:59:38 - 31.134.54.122
Brawo KSZO, a my dołożyliśmy wygraną w Kluczborku!

elo - 28 maja 2011, 19:00:11 - 77-255-39-105.adsl.inetia.pl
handelek kwitnie

wampol - 28 maja 2011, 19:01:32 - aamn100.neoplus.adsl.tpnet.pl
i Kupon do Gulika .....

aqq - 28 maja 2011, 19:01:54 - 89-74-13-228.dynamic.chello.pl
Janusz J. GKSa pamięta i jak może to pomoże !

ks - 28 maja 2011, 19:02:12 - subscr-217-98-60-27.dhcp-docsis.net.tomkow.pl
Sprzedane jak nic !!!!!!

WNR1984 - 28 maja 2011, 19:02:29 - user-46-112-254-57.play-internet.pl
I reszta wyników też pasuje zaa tydzień w Ostrowcu na pewno będę chociaż niestety w Ostrowcu nie mieszkam ludzie na stadion!!!!!!!!

gieksiarz - 28 maja 2011, 19:03:54 - 87-206-63-68.dynamic.chello.pl
Śmiech na sali :/. Stawowy musi odejsc!!!.. 52 stracone bramki:/ i jaki awans w przyszlym sezonie:/.. Gratulacje dla KSZO.
POzdro dla normalnych!!

Dario1929 - 28 maja 2011, 19:04:57 - 77-254-43-166.adsl.inetia.pl
Gregor-co sprzedane?? a niby za co KSZO ma kupić mecz,jak nie ma kasy? troche pomyśl zanim coś napiszesz.Nie wiem jaki przebieg miał mecz-może to że GKS już ma utrzymanie,a KSZO walczy bo ma nóż na gardle.Nie pomyślałeś o tym? może napiszesz że ten mecz w środe z Odrą też był kupiony?Ci napinacze.....

Falder - 28 maja 2011, 19:05:53 - 178-36-12-29.adsl.inetia.pl
Tak, sprzedany mecz... Weźcie się ogarnijcie... Przy odrobinie szczęścia GKS mógł prowadzić 1:0 albo 2:0...

WNR1984 - 28 maja 2011, 19:06:00 - user-46-112-254-57.play-internet.pl
Jeszcze jutro Piast i Pogoń daj Boże!

real - 28 maja 2011, 19:06:21 - ip-212-59-239-117.ngm.net.pl
szkoda ze gks sie utrzyma- znowu bedzie caly nast sezon napinka ze wchodza do ex i do ligi mistrzów... i tak co roku

Mati - 28 maja 2011, 19:06:31 - cjq158.neoplus.adsl.tpnet.pl
A z ŁKS-em będzie 2-2, coś czuję.

1962 - 28 maja 2011, 19:08:18 - 85-202-210-186.internetia.net.pl
hahahaahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahaha

dg13 - 28 maja 2011, 19:09:31 - client-80-5-28-176.cht-bng-013.adsl.virginmedia.net
Brawo KSZO, tak trzymac nie wazne jaki jest zarzad, kto jest udzialowcem, prawdziwe KSZO to my kibice wiec panowie w gore serca nasze miasto to Ostrowiec i KSZO pomaranczowo- czarni z duma nosze barwy fanatycznej armii !!

Blue Katow - 28 maja 2011, 19:09:37 - cuo42.internetdsl.tpnet.pl
No to duch fryzjera ma się dobrze...SPRZEDANE

a.p - 28 maja 2011, 19:10:12 - 89-75-47-202.dynamic.chello.pl
stawowy dziekujemy pora odejsc ze swoimi pseudogwiazdami bez ambicji WYPI....LAC

Granacik - 28 maja 2011, 19:10:45 - 86-42-77-146-dynamic.b-ras1.blp.dublin.eircom.net
napewno kupione juz piłkarze się złożyli bo wtym klubie nedza

WNR1984 - 28 maja 2011, 19:10:53 - user-46-112-254-57.play-internet.pl
Ludzie za tydzień na stadion musi być doping chłopaki mają ciężko wiec i my poświęćmy te 10 zł i wspierajmy naszych piłkarzy!!! Olejcie bojkot!!!!!!!!

Wrocław - 28 maja 2011, 19:11:23 - wimax6-24.telbeskid.com.pl
CBA już jedzie!!

XXXX - 28 maja 2011, 19:13:17 - user-46-113-139-243.play-internet.pl
Za tydzień prawdziwi kibice pomogą KSZO i na pewno jakieś punkty zostaną w O-cu !!!
Pozdro dla normalnych!

dsds - 28 maja 2011, 19:13:46 - 87-205-200-94.adsl.inetia.pl
Pieknie Kszo lks wygrana i utrzumanie !!!

WNR1984 - 28 maja 2011, 19:15:30 - user-46-112-254-57.play-internet.pl
No na pewno Piłkarze KSZO się złożyli i kupili mecz zlikwidowali lokaty pobrali kredyty bez żyrantów ! oj mało wiecie i się udzielacie

VacosLocos - 28 maja 2011, 19:18:37 - 178235078224.ostrowiec-sw.vectranet.pl
JESTEŚCIE ŻAŁOŚNI ! Każdy wygrany mecz tej wiosny przez KSZO okrzykujecie mianem handalu - żałosne ! Gdybyście bywali przy świętokrzyskiej i widzieli grę pomarańczowo-czarnych nie dziwilibyście się ani spisku nie węszyli

stoniaz - 28 maja 2011, 19:19:07 - host-091-097-095-023.ewe-ip-backbone.de
szlag szlag
Wiara czyni cuda hahaha puste slowa
zas sie zaczyna , pomagajmy takim klubikom sie utrzymac a kto nam pomoze jak klopoty przyjda ??
wiedzialem nabrali dziadkow kombinatorow i teraz ino plakac "nima oi co grac to przynajmnij se zarobimy" chociaz z drugij strony sie myslka ze to przysluga dla Janusza J.

lunt - 28 maja 2011, 19:22:38 - apn-77-115-231-12.dynamic.gprs.plus.pl
KSZO nadszarpnęło budżet na przyszły sezon by dziś wygrać w Katowicach ...

aaaaaaaaaa - 28 maja 2011, 19:24:25 - aanw40.neoplus.adsl.tpnet.pl
w nastempnym sezonie sie spotkacie razem z gornikiem jestescie tu gdzie wasze miejsce.

lolo - 28 maja 2011, 19:30:37 - unregister113193223077.c193.msk.pl
Sprzedawczyki GKS Katowice!Bez komentarza!

lunt - 28 maja 2011, 19:32:01 - apn-77-115-231-12.dynamic.gprs.plus.pl
G(ole)
K(upie)
S(przedam)
-
K(upie)
S(przedawco)
Z(araz)
O(czywiscie)
i tak mamy ten wynik :D

janGieKSa - 28 maja 2011, 19:38:56 - 89-79-214-223.dynamic.chello.pl
chociaz stawowy moze do dymisji sie poda

dg13 - 28 maja 2011, 19:39:34 - client-80-5-28-176.cht-bng-013.adsl.virginmedia.net
Panowie jesli twierdzicie ze KSZO kupilo mecz z GKSem to wlasnie twierdzicie ze wasi wspaniali pilkarze i dzialacze go sprzedali zenada to wy!!! niestety. Brawo KSZO jeszcze raz, wygrac mecz na wyjezdzie z ligowcami Gksu jakby nie bylo patrzac na sklad GKSu

fortun - 28 maja 2011, 19:48:20 - 213-238-79-19.adsl.inetia.pl
Kapitalnie KSZO :D

JAROTAfan - 28 maja 2011, 19:48:38 - 87-205-91-149.adsl.inetia.pl
Brawo KSZOKI Mieliscie beznadziejną sytuacje a tutaj REWELACJA! Gratki z Jarocina

Korona - 28 maja 2011, 19:49:31 - adlb116.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet butów nie jesteście w stanie czyścić nam Koroniarzom. Nie ta liga. Napnijcie się i napiszcie coś śmiesznego i ośmieszcie się. Czekam

KS DĄB - 28 maja 2011, 19:59:30 - staticline13435.toya.net.pl
Stawowy wyp....aj.
Tylko GieKSa

hus54 - 28 maja 2011, 20:04:16 - nat8.gbn.pl
a co jest z nowosielskim moze mi ktos powiedziec? gra on cos w tym kszo?

Mustapha - 28 maja 2011, 20:08:41 - vts.atwork.hu
a sie smieli z Vahada , ze to hazardzista,balowicz a tutaj prosze udalo sie , odbudowal i jest oki ;)
bedzie i jest pozytek z niego w KSZO ..
Lodz 1908.

walle - 28 maja 2011, 20:13:05 - 77-254-35-66.adsl.inetia.pl
Nowosielski kozntuzja Bravo kszo

Niestety - 28 maja 2011, 20:13:49 - 77-253-125-125.adsl.inetia.pl
Hau hau hau !!! Odszczekuję to napisałem po meczu KSZO -Odra. nie wierzyłem ,ze KSZO może wygrać z GKS w Katowicach. A tu taka niespodzianka!!!! Odszczkuję to co wczesniej napisałem . Hau Hau hau !!!!!!!

Niestety - 28 maja 2011, 20:16:10 - 77-253-125-125.adsl.inetia.pl
KSZO kupiło mecz ??? Buhahahahahaha!!!!! Buhahahahahaha !!!! A za co kupiło??? Za wszy???
To naprawdę super dowcip/

olo - 28 maja 2011, 20:24:24 - 217.97.227.253
Nie trzeba kupować , trzeba będzie oddać Gieksie punkty

ed - 28 maja 2011, 20:39:32 - 87-206-164-220.dynamic.chello.pl
w nastepnym sezonie trzeba oddac punkty-----a pseudograjki precz

Legion - 28 maja 2011, 20:41:47 - admw65.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo KSZO
Z ŁKS-em też zwyciężymy!!

GKS - 28 maja 2011, 20:51:15 - admq147.neoplus.adsl.tpnet.pl
MARKET w Ostrowcu już otwarty. Takie klubiny nigdy niczego nie wygrały uczciwie...

walle - 28 maja 2011, 21:41:12 - 77-254-35-66.adsl.inetia.pl
ty nie jesteś prawdziwym kibicem Gks jak tak wypowiadasz się o uczciwości Gks

1929 - 28 maja 2011, 22:15:08 - 87-205-150-58.adsl.inetia.pl
@GKS
Ciekawe z czego mamy mecze kupować jak KSZO to prawie bankrut.

karwasz - 28 maja 2011, 22:28:13 - 46.204.23.39.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Kszo może i bankrut,ale znając realia w przyszłym sezonie odda te punkty Gieksie,która ma podobno walczyć o wyższe cele.

niestety - 28 maja 2011, 22:46:44 - 87-205-203-25.adsl.inetia.pl
GKS ma pewne utrzymanie w 1 lidze.
KSZO nie jest wciąż pewne swojego istnienia w 1 lidze.
Kto był bardziej zmotywowany chyba wiadomo.
Ci którzy coś tam bełkoczą o kupieniu meczu od GKS chyba nie wiedzą co mówią.....

as - 28 maja 2011, 22:52:30 - 178235077177.ostrowiec-sw.vectranet.pl
mirekS czuwa...

1908 - 28 maja 2011, 22:55:08 - host-217-172-248-95.lodz.mm.pl
Dobrze że dziś wygraliście bo za tydzień na zdobycz punktową nie liczcie tymbardziej za ten teatr z jesieni ale ciesze sie że dziś wygraliście dlaczego chyba tłumaczyc nie musze.

dg13 - 28 maja 2011, 23:29:17 - client-80-5-28-176.cht-bng-013.adsl.virginmedia.net
http://www.gieksa.pl/, bramki z meczu na stronie GKSu a po za tym czapki z glow; strona gks naprawde profesjonalna

Pyra - 28 maja 2011, 23:30:31 - host-79.173.32.179.tesatnet.pl
Gratulacje i pozdrowienia z Poznania!

Falder - 28 maja 2011, 23:33:51 - 178-36-12-29.adsl.inetia.pl
Bardzo dobra strona GKS. Widać, że ktoś umie się nią zająć.

TP - 29 maja 2011, 0:06:08 - 77-236-14-65.home.aster.pl
Widać, że Gks nie gra już o nic dlatego puścił kszokom ten mecz, a wszyscy z Ostrowca cieszą się jak, by wygrali w totka.

gosc - 29 maja 2011, 0:17:11 - aky11.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wojciech Stawowy - najlepszy jeździec bez głowy ;)

zzz - 29 maja 2011, 0:33:48 - alr91.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz ustawiony..

Feli87 - 29 maja 2011, 1:51:18 - maciejpanta.88net.trzepak.pl
może w końcu w GieKSie pójdą po rozum do głowy i zwolnią pana S. i całą jego emerytowaną ferajnę nie nadającą się do gry w I lidze...czemu nie dają szansy młodym chłopakom siedzącym na ławie lub grającym w lidze okręgowej w rezerwach tylko stawia sie na emerytów nie dających sobie rady w A klasie albo oskarżonych o korupcje :/ masakra :/ ile talentów zmarnowała GieKSa ?? najlepiej ściagnąć ludzi po 30 i dać im grać :/

Realista - 29 maja 2011, 2:04:32 - byu143.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buhaha , dobrze że wo gole coś się tam dzieje i jak nie umieją grać w piłkę to robią chociaż swoją reklamę ala hosting
A tak na poważnie to na Górnym Śląsku ludzie mają swój charakter i poczucie własnej wartości (przeliczane trochę inaczej niż w reszcie polski), trochę odmienne, u nas najważniejsza jest tradycja i wcale się nie dziwię że Ruch wziął sobie właśnie tą formułkę jako hasło przewodnie do pielęgnacji swojej wartości. W końcu Ruch jako pierwszy zdobył 14 tytułów MISTRZA POLSKI, po następnych parunastu latach dołączył do niego Górnik Zabrze który na chwilę obecną również ma 14 zdobytych mistrzów polski, a po sezonie 2010/11 po piętach śląskich klubów zaczyna deptać krakowska Wisła mając już w tym roku zdobyty 13 tytuł mistrzowski.
- Ale zaraz po Wiśle jest GKS Dąb Katowice "11 mistrzów polski " ( w tym 1 w hokeju , 1 w skokach do wody i 9 w pływaniu ) więc spływać do drugiej ligi bo tam właśnie jest miejsce śląskich kopciuszków typu GKS Katowice, Odra Wodzisław , OD(e)R(k)A Opole, GKS Tychy i.t.p Na śląsku w obecnej sytuacji niema pieniędzy i potencjału żeby promować coś co niema swojego podłoża w postaci tradycji.Pokazali to już całkiem niedawno Ruch Radzionków , Szczakowianka Jaworzno , a za chwilę nachapie się ekstraklasą Podbeskidzie.

Realista - 29 maja 2011, 2:09:38 - byu143.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co do potwierdzenia zdobyczy GKS K-ce http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C4%85b_Katowice

ślonzok - 29 maja 2011, 3:13:13 - byl121.neoplus.adsl.tpnet.pl
Popierom w 100% wypowiedz realisty.
Na śląsku momy sporo wielkich miast ,ale ino dwa kluby którym powinni my kibicowac.Kożdy powinien se wybrać jeden z tych właśnie zasłużonych naszymu regionowi i czynnie dopingować go co weekend ,a klub w swoim miejscu zamieszkania traktować jako trening przed głównym wydarzeniem. Wtedy stadiony będą pełne, doping głośny a i frekwencja na standardzie europejskim. Powstaje nowy zadaszony stadion śląski który będzie spełniał wszystkie wymogi UEFA,trzeba stworzyć odpowiednie warunki kibicom a na tym stadionie możemy razem przeżyć przez kilkadziesiąt lat wiele emocji (ale nie jako GKS Katowice ,GKS Tychy,Raków Częstochowa, Odra Wodzisław,Ruch Radzionków czy pewnie w rozsypce Polonia Bytom)
Mamy w regionie dwa kluby których kiedyś zazdrościła nam cała polska a na dziś dzień może być tak dalej albo jeszcze lepiej tylko my musimy sobie cenić to co mamy a nie rozmieniać się na drobne.

do a.p - 29 maja 2011, 6:30:35 - byl121.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ a.p Jo mom dużo racji, są w naszym regionie 2 wielkie kluby i nie pisz mi że jednym z nich jest gieksa , bo to jest porównanie nieuczciwe i zarazem trochę śmieszne.
Niy byda Ci dużo tłumaczył - poczytaj tekst kolegi wyżej on wiele wyjaśnia.

obiektywny - 29 maja 2011, 7:18:11 - public-gprs79929.centertel.pl
gks wielki klub?ale mam ubaw z rana))))))))))))))))))))milego dnia,gratuluje poczucia humoru

fater - 29 maja 2011, 7:53:47 - aesn38.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobrze godocie chopy trza wom poloć hehe
a dzisiok drugi powód do świętowanio bo kupon wlozł i jest 3 koło do przodu... no ale to dopiero jak wróca z piekor! pyrsk

ksKSZO - 29 maja 2011, 9:46:27 - abgj243.neoplus.adsl.tpnet.pl
nigdy nie spadnie OSTROWIEC nigdy nie spadnie!!
no i koroniarze glupio wam hehe... juz w 2 lidze nas widzieliscie a tu taki psikus... TYLKO KSZO

MaRiusz - 29 maja 2011, 10:15:57 - 89-77-111-222.dynamic.chello.pl
Wy sie cieszycie że Ruch przegrywa niekiedy ekstraklase a sami ledwo radzicie sobie w I lidze

SKalpel - 29 maja 2011, 11:41:39 - nat174.zamek.net.pl
Nie mogłem być na meczu , ale wiedziałem że przegrają , niestety piłka rządzi się swoimi prawami .
Ja dalej swoje ... ze Stawowym awansu nie będzie !!!

Oberscheis - 29 maja 2011, 12:03:14 - 89-72-113-27.dynamic.chello.pl
Kormele przegrali

Dario1929 - 29 maja 2011, 12:14:03 - 77-253-102-254.adsl.inetia.pl
Prośba do redakcji-W klasyfikacji strzelców Michał Stachurski ma 6 bramek,a nie 5.

miro - 29 maja 2011, 12:19:53 - v07-15.opera-mini.net (82.139.24.58)
Ja też uważam że KSZO sobie załatwiło ten mecz nie wiem jak ale gks jest za silny zeby kSZO sobie tak wygrało -ten co sie zna na piłce dobrze o tym wie!!!Jutro Piast też przegra zobaczycie!!!motywacja???? hha ha ha przestancie głupoty wypisywać to są zawodowcy przeciesz im sie płaci cały czas za grę.pozdrawiam

polpol - 29 maja 2011, 12:38:20 - 87-205-147-128.adsl.inetia.pl
Kibice GKS od kilku kolejek płacza ze ich piłkarze graja padline i nagle sie cos zmieniło ??
Jakoś trudno w to uwierzyc -może płacz macie etatowy ?

GKS - 29 maja 2011, 12:39:06 - adnd161.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ksKSZO nie ważne że wygraliście (kupiliście) ale ważne, że koroniarzom głupio :D :D :D

GKS K-ce - 29 maja 2011, 12:41:41 - public-gprs62986.centertel.pl
Za rok nam puszczą jak będziemy walczyć o awans, proste

P. Reiss - 29 maja 2011, 12:46:46 - user-46-113-131-116.play-internet.pl
jest jest jest gieksa spadek zaliczy

joAyhmann - 29 maja 2011, 12:47:15 - radzionkow-218-228.i-bud.eu
hhahhahahahahh mowi o awans żalosny jestes to cud ze sie utrzymaliscie

GKS K-ce - 29 maja 2011, 12:48:39 - public-gprs62986.centertel.pl
Do Realisty i Ślonzoka: Leczycie kompleksy, bo jesteście tak biedni , że musieliście puścić mecze Polonii i Śląskowi pod koniec, a Wasz stadionik jest niewiele nowocześniejszy od skansenu w WPKiW? Z resztą jak piszecie , że Częstochowa i Bielsko to Śląsk to samo swiadczy o Waszym poziomie inteligencji... Wszystkie ostatnie sukcesy śląskiej piłki nożnej można podsumować trzema literkami: G K S. Tyle w tym temacie. Pozdro dla normalnych

KORON - 29 maja 2011, 12:51:53 - cpc1-smal6-0-0-cust1364.perr.cable.virginmedia.com
katowice nie ma Mariana D i nigdy wiecej nic nie osiagniecie

GKS K-ce - 29 maja 2011, 12:53:14 - public-gprs62986.centertel.pl
Radzionków jak jesteś taki odważny, to postaw na to gruba kase u buka. Ja postawie na awans GieKSy i Warty Poznań i za rok będę świętował podwójnie Wspomnisz ten komentarz

tylko nie - 29 maja 2011, 12:59:09 - radzionkow-218-228.i-bud.eu
a co niby ten gks osiągnoł ile mistrzow miał piszcie prosze...... szybko

gucio - 29 maja 2011, 13:47:02 - db114.internetdsl.tpnet.pl
dospel znowu porażka hahaha

1929 - 29 maja 2011, 13:49:00 - 87-205-158-0.adsl.inetia.pl
Po raz kolejny powtórzę, że KSZO nie ma z czego kupić meczu. Poza tym popatrzcie na tabele wiosny, po wiosennej rundzie KSZO jest w okolicach 6 miejsca, więc nie gadajcie, że KSZO to jest taki słaby zespół.

KSG - 29 maja 2011, 15:26:00 - gns234.internetdsl.tpnet.pl
cienka ta gieksa strasznie

... - 30 maja 2011, 14:09:05 - 84-10-232-42.dynamic.chello.pl
Sedzia przesadzil, Gevorgian sciety od tylu na 16 metrze a sedzia nie widzial faulu hahaha. Ma szczescie, ze nie udalo mu sie przekrecic meczu.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas