|
|
|
31 maja 2011, 17:08:43 - elenril
Rząd przyjął projekty ustaw dot. bezpieczeństwa na stadionach
Rząd przyjął projekty ustaw o bezpieczeństwie imprez masowych oraz o zapewnieniu bezpieczeństwa w związku z organizacją Euro 2012. Premier Donald Tusk powiedział, że jest przekonany, iż bezpieczeństwo na stadionach zostanie zapewnione w sposób konsekwentny i trwały.
- Mam nadzieję, że to zakończy debatę na temat tego, czy państwo powinno egzekwować bezpieczeństwo fizyczne i materialne obywateli oraz instytucji, czy też powinno, tak jak to było do niedawna, pozwalać na wszystko chuliganom i przestępcom stadionowym. Ostatnie tygodnie pokazały, że konsekwentne działanie może przynieść pożądane efekty. Musi być tylko trwałe, permanentne i jestem przekonany, że takie będzie - powiedział we wtorek Tusk na konferencji prasowej po posiedzeniu rządu.
Dodał, że rząd szukał propozycji zmian, które ułatwią działania policji i wymiaru sprawiedliwości w sytuacjach, kiedy będzie dochodziło do wykroczeń lub przestępstw podczas lub w związku z imprezami masowymi. - Wolałbym, żebyśmy jako państwo bardzo precyzyjnie wyłapywali tych, którzy są stadionowymi chuliganami i przestępcami po to, żeby wszyscy pozostali mogli spokojnie czy gorąco, zależnie od temperamentu, dopingować swojej drużynie, ale bez zagrożenia dla zdrowia i życia i bez dużych strat materialnych - mówił Tusk.
Zapowiedział, że osoby, które naruszą prawo w trakcie imprezy sportowej, będą karane w trybie administracyjnym. Pseudokibica, który popełni wykroczenie, policja będzie mogła ukarać mandatem - w wysokości 2 tys. zł (w przypadku posiadania niebezpiecznych narzędzi - 3 tys.) - już na miejscu zdarzenia. - To zwiększy także nieuchronność i szybkość kary - powiedział Tusk.
Premier powtórzył, że jeśli zajdzie taka potrzeba, wojewodowie będą zamykać stadiony ze względu na brak możliwości zapewnienia bezpieczeństwa. - Wojewoda będzie w tej ustawie wskazany jako instytucja, która będzie miała jednoznaczne prawo, na wniosek policji, do tego typu rozstrzygnięcia, tak żeby nie budziło to żadnych wątpliwości o charakterze prawnym. Naszym zdaniem dzisiaj także takich wątpliwości nie ma, ale chcemy ułatwić te procedury. Chodzi tu o możliwość przerwania imprezy masowej przez wojewodę lub osobę przez niego upoważnioną w przypadku, kiedy dochodzi do groźnych sytuacji w trakcie imprezy masowej - wyjaśnił Tusk.
Premier podkreślił, że jeśli kluby piłkarskie nie wprowadzą zintegrowanego systemu identyfikacji kibiców, to ich stadiony nie będą dopuszczane do rozgrywek. - Liczymy na to, że Ekstraklasa i Polski Związek Piłki Nożnej dzięki temu dojdą dużo szybciej do porozumienia w sprawie tego, kto będzie odpowiedzialny za instalację tej sieci monitorującej na wszystkich stadionach klubów, które będą w lidze zawodowej uczestniczyły - powiedział Tusk.
Szef rządu ma nadzieję, że Sejm przyjmie projekt zmian dotyczących m.in. bezpieczeństwa na Euro 2012 jeszcze przed nowym sezonem piłkarskim. Poinformował również, że rozmawiał w tej sprawie z marszałkiem Sejmu Grzegorzem Schetyną i - jak zapowiedział - projekt na pewno przejdzie drogę legislacyjną do końca kadencji.
Premier dodał również, że podjęto decyzję o powrocie policjantów na stadiony (nadal jednak za bezpieczeństwo imprezy odpowiada jej organizator - dop. PAP). - To policja decyduje, w jakiej ilości, ale ma to być ilość wystarczająca, by w razie niepokojących zdarzeń móc natychmiast interweniować. Interwencja będzie oznaczać też przerwanie imprezy masowej, bez możliwości jej wznowienia. Mówiąc wprost - jeśli miałby miejsce burda na stadionie, policja będzie działała, a wojewoda przerwie imprezę (mecz) i nie zostanie ona wznowiona - wyjaśniał premier.
Jak dodał, ta zasada - obecność policjantów na stadionie - będzie obowiązywać dopóty, dopóki na stadionach nie zostaną przyjęte pewne reguły, związane z zachowaniem się kibiców.
|
źródło: PAP


 |

budrys - 31 maja 2011, 17:16:58 - *.smevpn.tpnet.pl
o przerwaniu zawodów i warunkach ich wznowienia decyduje wyłącznie sędzia wyznaczony do ich prowadzenia,a nie pan Donald. International Board zbiera się za 3 tygodnie(chyba w Dublinie),tam panie premierze proszę kierować interpelacje, a nie do pana Schetyny.

Wildiarz - 31 maja 2011, 17:18:30 - *.adsl.inetia.pl
Od dziś bede chodzil z zawiazanym szalkiem na glowie i czekal na mandat.

forza - 31 maja 2011, 17:19:17 - *.xdsl.centertel.pl
Bedzie piwo , bedzie piwo na Cracovii. Moze najstarszy polski klub dogada się z najstarszym browarem w polsce południowej?

kghg - 31 maja 2011, 17:20:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Reguły? Ja tu widzę jedną jedyną regułę, czyli nie mówić źle o rządzie i premierze bo zamkniemy stadion... Ps. Dlaczego premierek nie zamknął stadionu swej ukochanej Lechii?


do tusk - 31 maja 2011, 17:22:36 - *.dynamic.chello.pl
Tusk nie przesadzaj z tymi zamykaniami stadionów i z tą policją, na większości meczów jest spokojnie, zgadzam się że trzeba tych chuliganów wytępić ze stadionów, ale co to jest 3 tysiące złotych, powinno być kilkakrotnie więcej lub prace społeczne, karać jednostki i tylko za przestępstwa, a nie kibica który odpali racę, albo rzuci serpentyną i nie karać klubów zamykaniem stadionów, bo to do niczego nie prowadzi, a tylko psuje wizerunek polskiej piłki...

AmoN - 31 maja 2011, 17:23:36 - *.bb.sky.com
Tusk matole zajmi sie lepiej budową dróg, dworców pkp, reformą emerytalną, bo to są rzeczywiste problemy Polski, a nie race czy złośliwe transparenty

AmoN - 31 maja 2011, 17:26:22 - *.bb.sky.com
ps. czekam z utęsknieniem na jesienne wybory, żeby zobaczy minę Matołka Donalda jak ogłoszą wyniki

paulhaslin - 31 maja 2011, 17:26:32 - *.pz1-nat.espol.com.pl
Budrys, oczywiście, ze tak. O rozpoczęciu, przerwaniu i zakońćzeniu imprezy sportowej decyduje czyli sędzia imprezy z raminia instytucji, która ją organizuje, czyli ekstraklasa S.A. Rząd tu niema nic do gadania. Tusk, ty cioto, za daleko się poruszasz. A najlepiej by było, aby tymi jego wypowiedziami zainteresowała FIFA, bo z tego co wiadomo, rząd niemoże ingerować w instytucję sportową np. pzpn. TO się może skończyć wykluczeniem ze struktur FIFA. Rzad musi odpuscić, bo nas zawieszą. A moze tusk zamierza zmienic jeszcze reguły gry w piłkę nożną?????

qwert - 31 maja 2011, 17:27:35 - *.cable.fordon.turmak.pl
zmiany w bardzo dobrym kierunku. oby byly konsekwentnie egzekwowane. jeszcze dziadki z pzpnu powinny do wymogow licencynych dodac wymogi dotyczace ochrony (ilosc ochrony, stewardzi na kazdej trybunie stadionu itp)

h - 31 maja 2011, 17:28:24 - *.routersys.pl
http://www.90minut.pl/news/158/news1583478.html

P. Reiss - 31 maja 2011, 17:32:32 - *.play-internet.pl
zobaczymy na wybory psie!

fox - 31 maja 2011, 17:32:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak oni chcą kiboli kroić na 2 czy 3 tysie zaraz po zajściu, przecież kibole nie noszą takiej kasy.

normalny - 31 maja 2011, 17:33:36 - *.73.48.83
psy szczekają, karawana idzie dalej...niestety rząd ma racje...permanentne działanie działa co pokazały 3 ostatnie kolejki...Protest kibiców, który niewiadomo komu ma służyć...podziały na trybunach-jedni dopingują, inni nie...wreszcie normalizuje sie to co powinno sie wydarzyc po 1989 roku...Brawo dla normalnych

P. Reiss - 31 maja 2011, 17:34:41 - *.play-internet.pl
dajcie ludziom zarobić 3000 netto w zakładach pracy, to będzie normalnie wy szmaciarze z rządu donalda tuska vel. trampkarz!


abc - 31 maja 2011, 17:38:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wkoncu wyplenia bandytow ze stadionow !! bardzo dobrze panie premierze

ja - 31 maja 2011, 17:49:44 - *.141.140.23
@abc takie dekle to tylko w Tczewie mieszkaja??

Jack - 31 maja 2011, 17:50:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krzysztof Kononowicz!

www - 31 maja 2011, 17:50:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hhyyymm Donal strzela sobie kolejny raz samobója ... mam nadzieje, ze jemu ktos pozadnie ... strzeli klapsa

Lukasz_Cro - 31 maja 2011, 17:53:11 - *.aswatson.net
To nie jest wymysl Tuska czy Lukaszenki, tylko wymysl krajow cywilizowanych. Za przyklad podaje sie Anglie i warto by bylo sie przyjrzec uregulowaniom na Wyspach. Przed Euro 2012 i po tym co sie stalo, rzad (czytaj Polska) musi wprowadzic restrykcyjne prawo. Ktos zacznie wkoncu traktowac wymogi bezpieczenstwa z wymagana powaga. Teraz najwazniejsze to egzekwowanie przepisow i niedopuszczanie do odpowiedzialnosci zbiorowej tak jak to mialo miejsce 2 tyg. temu. Do P: to zdaje sie temat a propos bezpieczenstwa na stadionach?! Do P.Reiss:dajcie... to brzmi jak za komuny! Idz i zarob! Musicie bez wzgledu na to czy nienawidzicie premiera czy nie zrozumiec, ze poprawa bezpieczenstwa na stadionach to podstawa to tego zeby nasze klubu nie dostawaly po kieszeni. Chodzi o normalnosc w wielu wymiarach!

Mati - 31 maja 2011, 17:53:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
www, klapsa to może Ci strzelić babcia. I tyle w temacie.

Mati - 31 maja 2011, 17:57:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aha i wychodzi na to, że za każde burdy na meczu, drużyna przeciwna dostanie walkower...

Johny - 31 maja 2011, 17:58:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Premier nie martwi się o wyniki wyborów. Wszystko da się podrobić!

df - 31 maja 2011, 17:59:13 - *.dynamic.chello.pl
Donald i jego całe po się kończy.

zdziwiony - 31 maja 2011, 18:11:57 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Haha no zrzedną miny na jesień, ale wam a nie Tuskowi, który się z was śmieje. Porwali się z motyką na słońce. Żeby nie było uważam, że macie w dużej mierze rację, ale jak ktoś mi mówi, że kibice obalą jakiś tam rząd to śmiać mi się chce

... - 31 maja 2011, 18:15:02 - *.adsl.inetia.pl
Bardzo dobra ustawa.

piszczel - 31 maja 2011, 18:15:31 - *.play-internet.pl
To ja już na wyjazd się żaden nie szykuje. Znajac nastawienie policji do kibiców przyjezdnych, od razu bez żadnego powodu mogą nakładać mandaty. A udowodnienie, ze nic takiego nie miało miejsca, graniczy w sądzie grodzkim z cudem.

zuvu - 31 maja 2011, 18:25:53 - *.radom.vectranet.pl
I dyskoteki zamknąć

zet - 31 maja 2011, 18:34:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do zdziwiony: smiac ci sie chce? to przepomnij sobie Bydgoszcz jak kibice Zawiszy obalili Dombrowicza na ostatnich wyborach AMEN

rebus - 31 maja 2011, 18:37:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tworzy sie kolejny bubel prawny który da policji nieograniczone prawo do nekania ludzi chodzących na mecze... Kto jezdzi na wyjazdy wie jak policja jest nastawiona do kibiców i łatwo przewidziec ze takie mandaty bedą sypały sie masowo bez wniakania "winny-niewinny"...


Berol - 31 maja 2011, 18:38:35 - *.218.225.206
Rząd niech sie zajmnie prawdziwymi problemami a nie wyimaginowanymi problemami z kibicami by zaciemnic swą nieudolnosc !!!

przerazony - 31 maja 2011, 18:44:01 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Ja chyba przestane chodzic na mecze. Na stadionie jest teraz bardzo niebezpiecznie policja paluje i uzywa gazu za byle co do tego ochrona na kazdym meczu jest nerwowa. Mandat mozna dostac praktycznie za wszystko nie wspominajac o zakazie stadionowym.

grubyleon - 31 maja 2011, 18:54:05 - *.dynamic.chello.pl
a psiarnia spacyfikowała w niedzielę autobus 162 dwa przystanki przed stadionem Legii.... za przyśpiewki, które są w srodkach komunikacji miejskiej od dziesiątków lat... pamiętam, że za głębokiej komuny było normalniej....

pl - 31 maja 2011, 18:58:10 - *.76.149.130
wprowadzmy "rodziny z dziecmi" do dyskotek

Z-?ks - 31 maja 2011, 19:05:29 - *.dynamic.chello.pl
Po takich decyzjach partia rządząca może być spokojna o wybory. Wygra te wybory, bo kibol nie posiada żadnej siły wyborczej. To marginalna grupa z którą kandydat do parlamentu nie musi się liczyć. Sędzia ma prawo przerwać zawody , ale prawo przerwania każdej imprezy masowej ze względu na zagrożone bezpieczeństwo ma także wojewoda na wniosek policji. Nowa ustawa daje takie uprawnienie i sędzia ma goowno do gadania. P. Reiss Kto ma ci dać zarobić 3tys zł. Trzeba było się uczyć. Jest wolny rynek . Można założyć własną działalność i zarabiać dużo więcej. Ale jak się nic nie umie robić to nawet 1000 zł to dla ciebie za dużo. Dajcie zarobić. A co to komuna?

kibol - 31 maja 2011, 19:17:39 - *.dip.t-dialin.net
No to oni teraz maja wojne jakiej sobie z nami nie wyobrazali

slawek - 31 maja 2011, 19:19:48 - *.adsl.inetia.pl
Teraz czekam na reakcję ze strony władz światowej/europejskiej federacji piłkarskiej. Co na to FIFA/UEFA i wtrącanie się polskiego rządu do PZPN. Oj zaraz pójdzie groźba zawieszenia PZPN jak i rozgrywek. Wakacje nie będą nudne

Berol - 31 maja 2011, 19:31:17 - *.218.225.206
No jeszcze rok poczekamy po kompromitacji na Euro 2012 wreszcie ktos może ruszy to stęchniałe towarzystwo lesnych dziadów

Mariusz - 31 maja 2011, 19:33:50 - *.dynamic.chello.pl
do Z-?ks-kibol nie posiada siły wyborczej ? w Bydgoszczy też tak myśleli wierzyli w sondaż kibol jednak z rodzinami poszedł na wybory i ciach

Marco - 31 maja 2011, 19:37:31 - *.t-mobile.co.uk
bardzo podobnie bylo w Anglii, tez po takich dzialaniach rzadu czesc ludzi przestala chodzic na mecze, gdyz taki sposob dopingu im nie pasowal, ale z czasem ich miejsce zajeli inni, a rzad niestety natym tylko zyska gdyz wiekszosc spoleczenstwa w Polsce nie chodzi na mecze i tylko sie cieszy , ze bedzie spokoj.

Mariusz - 31 maja 2011, 19:38:15 - *.dynamic.chello.pl
licze ,że od 5 do 7 procent jesteśmy wstanie w wyborach dać , a to przechyli szale:P

Borys - 31 maja 2011, 19:38:55 - *.252.190.252
O i widzę,że coś się dzieje w końcu i bardzo dobrze poczekamy aż to wprowadzą w życie mnie osobiście takie zmiany cieszą bo będąc na meczu potrafię się zachować jak normalny człowiek a nie jak Ci troglodyci z finału PP... chciałbym zobaczyć te walkowery za burdy na stadionach i to jak kibole pozbawiają punktów swoje drużyny

AG1929 - 31 maja 2011, 19:40:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak idę na imprezę masową typu koncert to mogę wyjść kiedy chcę jak mi się muzyka nie podoba...jak jadę na wyjazd z moim klubem na imprezę masową typu mecz piłkarski to nawet jak mi się gra nie podoba wyjść ze stadionu nie mogę...ograniczenie swobód obywatelskich???...skandal..

hehe - 31 maja 2011, 19:41:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzad nic nie robi - źle. Zaczyna coś robić - takze źle. Czego Wy tak naprawdę chcecie?

wlodi - 31 maja 2011, 19:46:41 - *.satfilm.pl
do djaq: ciesz się ciesz a jak będziesz chciał iść na mecz to bramę pocałujesz bo ktoś pił piwo na stadionie :]

obw - 31 maja 2011, 19:48:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do "hehe" - Właśnie chodzi o to, że rząd nic nie robi, bo gdzie są autostrady, lotniska, dworce i wiele innych obietnic nie koniecznie związanych z EURO? Co rząd robi, aby dług w Polsce malał? Ty jak wnioskuje o tych rzeczach nie wiesz nic, bo jesteś podatny tylko na to co powiedzą w TV, a aktualnie króluje tam temat najniebezpieczniejszych w Polsce "Kiboli", którzy są największym zagrożeniem dla Polski oraz samego EURO! A moim zdaniem większym zagrożeniem dla zdrowia są drogi gorsze niż gdziekolwiek indziej! Na Polskich drogach to dopiero można sobie krzywdę zrobić!

rebus - 31 maja 2011, 19:51:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak widze podawanie przykładu Anglii jako państwa w którym poradzono sobie z chuligaństwem to od razu wiadomo ze pisze te słowa laik nie majacy wiekszej wiedzy, a opiera sie na masmediach które w tej kwestii po prostu okłamują ludzi. W Anglii owszem są wysokie kary np za wtargnięcie na boisko ale takie incydenty CAŁY czas sie tam zdarzają! Przytocze chocby nie dawny mecz Swensea z Nottingham czy derby Birmingham. Nadal działaja tam grupy chuliganów które sa szczególnie aktywne w drodze na stadion. Ludzie nie dajcie sie ogłupic, myślcie samodzielnie!

qwer - 31 maja 2011, 19:56:26 - *.cable.fordon.turmak.pl
rebus tlumacz sobie tlumacz a i tak w koncu bandyci wyleca ze stadionow

Mariusz - 31 maja 2011, 19:58:47 - *.dynamic.chello.pl
rebus skąd oni mogą wiedzieć jak jest naprawde w Angli jak oni swą wiedze czerpią od polskich psueudodziennikarzy z GW,wystarczywejść na pewną strone w necie i zobaczyś ,że wAnlii w obecnym sezonie było więcej zadym niż w POlsce.

kibic - 31 maja 2011, 19:59:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech ten zamykający stadiony i kibiców rząd pamięta. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!!!!!!!

Myk - 31 maja 2011, 20:07:50 - *.231.51.15.koba.pl
Jak ma być dobrze, jeżeli nawet tu jest cenzura Precz z komuną i benzurą !!!!!

byk - 31 maja 2011, 20:48:25 - *.dynamic.chello.pl
rebus, Twoje "myślcie samodzielnie" kojarzy mi się z Pis-em. Wnioskuję że wierzysz, że Smoleńsk to był zamach, a WTC zniszczył Bush. A Mariusz już w ogóle się popisał. Nie wierzcie w GW, ale wierzcie w stronę, która nie podlega żadnej kontroli i może ją pisać oszołom. W każdym kraju zdarzają się akty wandalizmu na stadionach, ale w Polsce miarka się przebrała. Kibice dopuścili się tak spektakularnych wybryków, że ten proceder trzeba zakończyć, pseudokibiców zmiażdżyć.

kibic - 31 maja 2011, 20:48:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I nie będzie już niczego, stadionów, kibiców, EURO, autostrad, kolei, dworców PKP, PKS itd. Będzie tylko rząd i jego ustawa.

Marcin - 31 maja 2011, 20:49:07 - *.opera-mini.net (*.147.38.182)
To bardzo miło ze strony dresiarni, że interesuje się stanem dróg , wysokimi cenami , służbą zdrowia , a jeden nawet wspominał o systemie emerytalnym i długu publicznym ! to bardzo budujące :-)

DENIS - 31 maja 2011, 20:50:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ta ustawia to jeden wielki bzdet jedyny jej plus jest taki że będzie piwo na stadionach bezalkoholowe ale zawsze

Mariusz - 31 maja 2011, 20:58:16 - *.dynamic.chello.pl
byk w GW też moze pisać oszołom,jeżeli mu nato cenzor Szeter pozwoli PRECZ Z KOMUNĄ,a komu ja wierze chociażby Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka która wysłała list z zapytaniem do inistra Milera MSWIA-dlaczego w Polsce zamyka się stadiony , co jest łamaniem praw człowieka!!!!A Ty byku dalej oglądaj TVN I CZYTAJ WYBIÓRCZĄ

Beny NRSL - 31 maja 2011, 21:05:03 - *.49.14.11
15-letni kibic Górnika przyznał się, że żadnego napadu nie było i okaleczył się sam. Od początku było dla nas rzeczą pewną, że cała ta sytuacja to prowokacja ze strony szczew. Argument, który podaliśmy okazał się trafiony - kibicom Górnika pakt antysprzętowy jest nie na rękę. Chcąc go złamać posunęli się do czegoś, co kibicom Ruchu wydaje się być niepojęte i ciężko jest nam to zrozumieć!

@ rebus - 31 maja 2011, 21:06:25 - *.139.156.2
tak, w anglii incydenty sie ZDARZAJA, ale rzadko. kibice wbiegli na murawe, zgoda, ale widziales, zeby kopali fotoreporterow? ile razy na sezon dochodzi do starc miedzy kibolami dwoch druzyn czy miedzy kibolami a policja NA STADIONIE? kto tu jest laikiem? pracowalem jako steward w anglii przez 2 lata, od premiership do league one, takze na stadionie millwall o nienajlepszej reputacji. o niebo spokojniej niz w polsce. w pubach tez ludzie ogladaja mecze w koszulkach roznych klubow i nikt nikomu nie skacze do gardla. chcecie sie bic? zrobcie ustawke. stadion jest do kibicowania. wspierac druzyne, a nie krzyczec o tusku. chcesz pokrzyczec na tuska - idz do tuska. stadion nie jest do bijatyk ani polityki.

Z-?ks - 31 maja 2011, 21:09:55 - *.dynamic.chello.pl
Mariusz. Nie wszyscy kibice stadionowi mają takie skrajne poglądy. Jest to grupa rzędu ok.1- 5 tys. osób na klub 1 i 2 ligi W pozostałych klubach to margines. Czyli niech to będzie nawet 150 tys. Z tego połowa to małolaty nie posiadający praw wyborczych. Pozostaje ok. 75 tys. to jedynie 2 % uprawnionych do głosowania. Tylko nie pisz ,że z rodzinami pójdą głosować za bałaganem na boiskach. Bydgoszcz , Gdańsk , czy np.Warszawa to przy wyborach np. prezydenckich zupełnie inna sprawa. W mieście tym jest silny klub piłkarski i odsetek kibiców do wyborców jest dużo większy. Natomiast w skali kraju jest wiele wsi i małych miasteczek gdzie mieszkańców nic nie obchodzą sprawy stadionów i dla zasady poprą tych co robią porządek z hołotą. Dlatego wybory nic nie zmienią. Kibol jest za cienki. Już dawno policzono sobie że to żadna siła wyborcza.

do rebusa - 31 maja 2011, 21:23:21 - *.centertel.pl
Chciałem pogratulować sensownej wypowiedzi. Stadion jest dla kibiców i do kibicowania a nie dla bandziorów i prostaków. Jak facet rzuci k...ą od czasu do czau to ok, jest w końcu mężczyzną, jak wrzeszczy jak debil przez półtora godziny to jest chamem i prymitywem.

Z-?ks - 31 maja 2011, 21:23:23 - *.dynamic.chello.pl
Mariusz. Przepraszam za po myłkę. 75 tys . wyborców to zaledwie 0.2 % wszystkich wyborców. Jest to śmieszny odsetek mieszczący się w granicach błędu statystycznego. A więc kibole nie przedstawiają żadnej siły wyborczej w skali kraju.

rebus - 31 maja 2011, 21:29:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@byk źle wnioskujesz poprostu wiedze, ze media typu GW próbują stworzyc model społeczeństwa a opornym typu kibice robi sie nagonkę ,manipuluje faktami, oczernia na wszelkie mozliwe sposoby, publikuje tylko to co dla nich i ich światopoglądu wygodne. Gościu o ip 82.139.156.2 widziałem choćby jak tłukli stewardów własnie przywołani przez ciebie kibice Millwal, wjazdy do pubów wrogich druzyn to tez nic nadzwyczajnego w Anglii. Nie wiem czy linki przejdą ale wrzuce dla laików moze co poniektórzy zastanowią sie zanim zaczną powielac bzdury http://www.youtube.com/watch?v=hj5AuULsCLs Widze ze jestes kolejnym laikiem, pokaz mi ile tych awantur na stadionach bylo w ostatnim czasie w Polsce? Finał PP w Bydgoszcz rozdmuchany do skali wydarzen z Haysel. Środowisko kibiców oczyszcza sie samo, nie jest to juz ten sam kibol co w latach 80 gdzie główną atrakcją wyjazdu i meczu było zachlac gębe i zrobic rozpierduche w obcym mieście, zgadzam sie ze zdarzają sie patolodzy ale takich znajdzie sie wszędzie, w klubie, na koncercie czy na ulicy...

emkaesiak - 31 maja 2011, 21:32:18 - *.bielskpodlaski.mm.pl
W Anglii tez najpierw rzad zajal sie ustawa bezpieczenstwa i jakas UEFA Anglikow nie wywalila.Mecze dla kibicow ,a kibole na ustawki w lesie,tam moga sie wyszalec

kam5 - 31 maja 2011, 21:34:19 - *.enterpol.pl
Lukasz_Cro - na większości polskich stadionów jest normalnie i co lepsze wskazują na to statystyki milicyjne ! Nie wiem czy Ty chodzisz w ogóle na mecze. Tak sobie czytam wszędzie te komentarze i chyba dopiero jak taki zwykły kibic odczuje na swojej skórze represje rządu zacznie dostrzegać problem. Stop odpowiedzialności zbiorowej! Stop karaniu mandatami za krytykę premiera czy to innych osób! Stop za absurdalne kary za wieszanie transparentów! Stop za karanie mandatami za byle co jak wulgaryzmy, siedzenie na schodach! Stop karom takim jak zakaz wyjazdów! Stop karom za zajęcie nie swojego miejsca na stadionie! aa i dla wszystkich zwolenników premiera. Patrzcie o to widać "co wolno wojewodzie..." http://gksbogdanka.com.pl/index2/images/easygaller y/323/1306404338_dsc_5674.jpg Tak samo jak to jest że policja oficjalnie mówi że mają nakazane od rządu żeby zniszczyć ruch kibicowski w Polsce i tym aktywnym kibicom uprzykrzyć życie jak się da ?!

a - 31 maja 2011, 21:46:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kibice są siłą wyborczą. 75 tysięcy ludzi to jedna kolejka ekstraklasy, człowieku. A jak wiemy połowa drużyn gra na wyjeździe, więc tak naprawdę powinniśmy zliczyć dwie kolejki, czyli 150 tysięcy. Do tego ludzie, którzy chodzą okazjonalnie (nie na wszystkie mecze), do tego wszystkie niższe ligi (tysiące klubów) i myślę, że spokojnie z pół miliona ludzi będzie (wynik mocno zaniżony). Do tego jeszcze jeśli każdy kibic uświadomi kilka osób ze swojego najbliższego otoczenia (rodzina, znajomi), to nagle zrobi się z tego dobrych kilka milionów wyborców. Oczywiście jeszcze trzeba uwzględnić, że nie każdy ma skończone 18 lat. Ale tak czy siak, mowa o 75 tysiącach to zwykłe zakłamanie.

mmm - 31 maja 2011, 21:49:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
będzie dużo walkowerów...

POLSKA - 31 maja 2011, 22:05:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
donald WON!!!

olimar - 31 maja 2011, 22:21:37 - *.dynamic.chello.pl
nie interesuje mnie to kto w Polsce rządzi i jakie mamy prawo, mnie zaciekawiły niedawne sytuacje jakie są i nie mówi się o nich albo udaje że ich nie ma! Kiedyś sam jeździłem na wyjazdy w latach 90tych było jak było, ale teraz widzę że ci którzy przejęli stery po byłych kibicach to wydaje im się że ich dzieci nikt nigdy i nigdzie nie ruszy ... gdzie np na stadionie piłkarskim! ... życzę wam - Panowie polskich stadionów powodzenia!!!

grom - 31 maja 2011, 22:33:04 - *.olsztyn.vectranet.pl
chca zabic ruch kibicowski w Polsce, tylko dzieci kobiety cipsy i coca-cola ole!... Rzygać sie chce

kazeg - 31 maja 2011, 22:54:01 - *.adsl.inetia.pl
bojkotujemy EURO 2012!!

@ rebus - 31 maja 2011, 23:45:01 - *.139.156.2
oczywiscie, ze awantur w polsce jest dzis mniej niz bylo kiedys i ze nie jest to heysel. ale jest ich wiecej niz w anglii. i na stadionach i na ulicach. moze gdzies kiedys w anglii zdarzy sie jakis wjazd do pubu czy pobicie stewardow. i urasta do rangi skandalu, jest czyms nadzwyczajnym, wbrew temu co piszesz. mieszkalem w anglii 5 lat, chodzilem na mecze zarowno jako steward jak i jako kibic, wiele meczow ogladalem tez w pubach. bardzo mnie wowczas dziwil widok kibicow w roznych koszulkach w tym samym pubie. w polsce jest nie do pomylenia, zeby np kibic legii ogladal w barwach mecz z lechem w poznanskim pubie i czul sie bezpiecznie. przytoczone przez ciebie sporadyczne incydenty nie zmieniaja obrazu sytuacji. bzdura jest, ze srodowisko kibicow oczysci sie samo. chamstwo trzeba wytepic. zeby bylo jasne: jestem przeciwny zamykaniu stadionow, karania za race czy sporadyczne wulgaryzmy. stadion to nie teatr, kibic ma krzyczec, spiewac, przezywac mecz, pare bluzgow moze sie wyrwac. ale huliganke trzeba ze stadionow wytepic. niestety, nie jestem przekonany, ze rzad sie zabiera do tego we wlasciwy sposob.

donaldek - 1 czerwca 2011, 0:54:58 - *.uznam.net.pl
wyłapią nas wszystkich po IP !!!!!

jimmy - 1 czerwca 2011, 0:59:22 - *.play-internet.pl
Wszyscy kibole powyżej, którzy rynsztokowym językiem plują na rząd są najlepszym dowodem, że inicjatywa i projekt ustawy jest słuszny! Bo co wam się konkretnie w tej ustawie nie podoba? Nie powiecie tego wprost ale nie podoba wam się ukrócenie kibolskich praktyk na które było milczące przyzwolenie i które wydają się niektórym oczywiste. Oczywiste dla niektórych jest np. to, że można bezkarnie wywieszać jakieś niezgodne z prawem transparenty albo bluzgać bez przerwy najgorszymi słowy. I stąd to zdziwienie i złość gdy ktoś wreszcie próbuje powiedzieć temu "stop". Na szczęście lata '80 i '90, które były rajem dla kibolstwa i chuliganerii już nigdy nie wrócą.

he-man - 1 czerwca 2011, 7:24:41 - *.ghnet.pl
To będzie bubel prawny jak większość ustaw zrobionych przez PO. Nadal jest odpowiedzialność zbiorowa. Nadal widzimisię wojewody i policja wyładowująca swoją frustrację na kibicach. Ciekawe też czy to będzie dotyczyło wszystkich imprez masowych, czy tylko meczy (koncerty i wielkie pikniki to tez imprezy masowe)

Mariusz - 1 czerwca 2011, 7:27:11 - *.dynamic.chello.pl
Mnie ciekawi gdzie autostrady , reforma służby zdrowia ,reforma emerytalna , spadek bezrobocia ,spadek długu publicznego , lotniska , dworce na Euro , wyjaśnienie afery hazardowej? Donald co ? Wybory blisko!!!

he-man - 1 czerwca 2011, 7:30:31 - *.ghnet.pl
"Ostatnie tygodnie pokazały, że konsekwentne działanie może przynieść pożądane efekty. Musi być tylko trwałe, permanentne i jestem przekonany, że takie będzie - powiedział we wtorek Tusk na konferencji prasowej po posiedzeniu rządu" Macie tu swój protest i jego ocenę przez rząd.

vigo - 1 czerwca 2011, 7:30:32 - *.mofnet.gov.pl
Tylko tchórze bez honoru zasłaniają twarze na stadionie.

Mariusz - 1 czerwca 2011, 7:39:00 - *.dynamic.chello.pl
Protest działa i każdy to widzi , donald zobaczy jak przjdą wybory, vigo nie tchórze tylko osoby które np wywieszają transparent "temat zastępczy kibice" żeby włdze naszego" demokratycznego państwa " nie zgarnęły ich za wyrażanie opinii czyli za coś co społeczeństwu gwarantuje konstytucja!

gdańsss - 1 czerwca 2011, 7:57:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
na wybory :-)

Jaskół - 1 czerwca 2011, 8:03:35 - *.umt.tarnow.pl (*.168.0.165)
POpaprańcowi już całkiem odbiło! Państwo POlicyjne mu się marzy - wszędzie psy władzy mogące ukarać za wszystko. Pewnie już szykują regulaminy, że kibic na stadionie ma siedzieć na przypisanym mu krzesełku i oglądać. Za dopingowanie wlepią mu mandat 2000, a jak dalej nie wypełni życzeń mendziarzy, to go skują, wywiozą, pobiją i dostanie zakaz. No, chyba że będzie wielbił Tuska i jedynie słuszną partię. To już nie druga Irlandia ani druga Białoruś, ale druga Korea Północna i jej Słońce, KIM DON-TUSK.

ELDO - 1 czerwca 2011, 8:22:26 - *.71c.kozienice.pilicka.pl
już nie zagłosuje na POPAPRAŃCÓW

brawo! - 1 czerwca 2011, 8:30:34 - *.adsl.inetia.pl
Jak czytam te wszystkie poronwnania do Bialorusi, to mi rece opadaja jak mozna byc tak bardzo kalekim na umysle. Zmiany, jezeli tylko beda poprawnie egzekwowane moga w koncu ukrocic te "zwierzece" zachowania na stadionach. Najbardziej podoba mi sie mozliwosc ukaraniem mandatem do 3 tys. od razu na miesjcu, jak jeden czy drugi taki dostanie to chyba juz nie bedzie tak sie popisywal i nie bedzie juz taki pewny siebie jaki on niby to nie jest "hools". Przerwanie imprezy masowej tez moze byc dobrym srodkiem zapobiegawczym, wystarczy ze "debile" zrobia zadyme, a ich ukochany klubik dostanie walkowera (mam nadzieje ze na tym to ma polegac). A wszyscy ktorzy tak sie tu preza, ze PO nie wygra wyborow i to glownie za sparwa tych niby pozal sie Boze kibicow, to zapewniam, ze dzieki walsnie takiemu dzialaniu, dotychczasowy rzad je wygra. Cale spoleczenstwo ma juz bowiem dosc tego chamstwa i prostactwa.

mic - 1 czerwca 2011, 9:48:44 - *.29.136.38
a nie uważacie przypadkiem, że to nie na stadionach jest patologia tylko na ulicach, osiedlach, dyskotekach. U mnie na ulicy przez conajmniej 8 godzin dziennie 365 dni w roku stoi garstka zdegenerowanych żuli z jabolami w rękach a Ci co "dbaja o nasze bezpiczeństwo" przejezdzaja wokół nich nawet sie niezatrzymując. bo po co?? Nieroby i tak ni zapałaca!!! i to jest uwazam problem a nie stadiony, bo ten co dymi na stadionie przez reszte tygodnia bedzie dymił po ulicach ale Donek tego nie widzi bo ten problem nie jest tak medialny jak "burdy" na stadionie

xxx - 1 czerwca 2011, 10:08:51 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ci co popierają donalda to ja stwierdzam że nigdy na stadionie nie byli i nigdy nie czuli tego klimatu!!! jesteście żałośni !!!pozdrawiam!!!

Mariusz - 1 czerwca 2011, 10:44:02 - *.dynamic.chello.pl
do brawo jak czytam opinie i znawce który nie zna praw konstytucyjnych, które łamie Donek to mi ręce też opadają :P

OmbreNRW - 1 czerwca 2011, 11:04:24 - *.pools.arcor-ip.net
ciekawe czy na EURO trz beda musieli ocokrajowcy wyrabiac karty kibica ???

martin - 1 czerwca 2011, 11:18:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Panie premierze.Ci co niewiedza ze to nie jest wymysl premiera tylko problem wszystkich normalnych prawdziwych kibicow niech pojda po rozum do glowy.Walczyc z bandytami a normalni ludzie beda chodzic calymi rodzinami na imprezy sportowe i przyjemnie spedzac czas.Nie ma co tu mieszac polityki ,musimy sie uczyc szanowac to z czego korzystamy i walczyc z tymi co tego nie rozumieja !!!

gela - 1 czerwca 2011, 11:18:43 - *.radom.pilicka.pl
jakoś w/w portal milczy, że pan wojewoda Mazowiecki zarządził derby Radomia bez kibiców, przenósł mecz na ulicę

Mariusz - 1 czerwca 2011, 12:11:11 - *.dynamic.chello.pl
Ty Martin nigdzie nie pójdziesz , bo Ci Donald stadio zamknie A samochodem z rodziną nie boisz się jechać? Bo tysiące ludzi giną na dziurawych drogach w tym kraju , a nie na stadionach!!!Ja na stadion chodziłem z ojcem , teraz z żoną i synem i napewno są tam bardziej bezpieczniejsi niż jadąc na urlop autokarem, bądź samochodem !!! TYle myślcie to nie boli!A i co zrobił rząd Tuska dla Polski? Głosowałem ma tych POpaprańców ja i wielu znajomych ostatni raz-wstyd mi za to!

Mariusz - 1 czerwca 2011, 12:17:54 - *.dynamic.chello.pl
Musumy nauczyć się szanować i respektować konstytucje! Helsińska Fundacja Praw Człowieka Przypomina Donaldowi o tym w swoim liście do MSWIA w sprawie zamknięcia stadionów!!!Przeciwnikom Konstytucji mówimy NIE!Precz z komuną!

ciro - 1 czerwca 2011, 13:10:06 - *.mofnet.gov.pl
Przez nich zamykają stadiony: http://www.wielkopolska.policja.gov.pl/galeria-ind ex.html http://www.policja.waw.pl/portal/pl/1/13651/Publik acja_wizerunkow_z_Bydgoszczy.html

super - 1 czerwca 2011, 13:15:13 - *.dynamic.chello.pl
Bardzo mie cieszą decyzje rządu wysokie mandaty kary dla chuliganów za przyłapanie z kosą KARA za zakrywanie twarzy KARA i bardzo dobrze reguły muszą być ci co się umiał bawić nie ucierpią ci co mają coś do ukrycia już nie będą bezkarni ani ukryci za szalikiem KARAĆ KARAĆ A JAK SIĘ BĘDZIE RZUCAŁ PAŁĄ PO TYM PUSTYM ŁBIE PRECZ Z BANDYTAMI a potem piersi lecą na skargę że go policjant uderzył i zgrywają sieroty a godzine wcześniej rozrabiali i zaczepki szukali hahaha

martin - 1 czerwca 2011, 13:30:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty Mariusz nic nie rozumiesz wiec idz i glosuj na PIS i bedzie zawsze zadyma. Ja chodze z rodzina na mecz i wiem jak powinny wygladac imprazy sportowe i tylko w Polsce nie moga sobie z tym poradzic.ale mysle ze czasy sie zmienia i nie bedzie juz bandytyzmu a Ty nie zajmuj sie polityka bo i tak nic nie zmienisz a ludzi takich jak Ty nigdy sie nie zadowoli

Mariusz - 1 czerwca 2011, 13:36:16 - *.dynamic.chello.pl
martin ,a gdzie sobie z tym poradzili proszę o odpowiedż?I kto nic nie rozumie :P

Mariusz - 1 czerwca 2011, 13:38:10 - *.dynamic.chello.pl
http://www.hfhrpol.waw.pl/pliki/wystapienie_mswia. pdf oni też się mylą ???

kibol - 1 czerwca 2011, 13:56:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
Piłka nożna dla Kiboli !

inny - 1 czerwca 2011, 17:03:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Protest słuszny !!!!!Ja też nie zgadzam sie ze stosowaniem Odpowiedzialności ZBIOROWEJ wobec wszystkich kibiców.ALE dlaczego obraliście taki sposób protestu -nie rozumiem. Protest jest przeciw premierowi Tuskowi ,że zamyka stadiony to czemu nie robicie protestu .który by dotknął premiera lub jego władzy w rejonie czyli wojewodę.Ludzie solidarności rolniczej na swoich (nowych i pieknych )traktorach nie protestowali U SIEBIE NA POLACH tylko przyjechali pod Urząd Wojewódzki !!!!!! Pani Wojewodzina (kto ja wybrał na to stanowisko?)była tak przerażona ,że język jej się plątał i bez przerwy dzwoniła do Warszawy.Rolnicy nawet próbowali okupować UW.Ich protest zmusił tych z PO do roboty!!!! Dodatkowo narobili bałaganu w mieście (zatrzymany ruch )a wszelakie służby miały co robić. Nikt mnie nie przekona,że brak dopingu DOTYKA WŁADZĘ!!!!Wręcz przeciwnie ciesza sie ,że na meczach jest spokojnie,a za transparenty płacą KLUBY a PZPN (napycha sobie kasę)czyli też sie cieszy.NONSENS.Na większości stadionach w Polsce i tak nie ma NIGDY dopingu to jaki tam przyniesie skutek ten protest?OGARNIJCIE to !!!!!

martin - 1 czerwca 2011, 18:07:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mariusz Bylem na meczu BARCA=M.U i az przyjemnie popatrzec jak sie moga bawic razem prawdziwi kibice to jest sama radosc przebywania w takim klimacie.Bylem na wielu wielkich imprezach i bandyctwo trzeba niszczyc u podstaw i moze kiedys kibic z innego miasta bedze mogl pojachac na mecz wyjazdowy bo sprawi mu to przyjemnosc i nie bedzie sie niczego obawial.

Myk - 1 czerwca 2011, 20:22:34 - *.231.48.135.koba.pl
martin - na ilu wyjazdach byłeś w Polsce? Ja byłem na kilku (aby kibicować swojej drużynie - inne sprawy mnie nie interesują) i wiem, że przy mentalności naszej policji nigdy nie będzie normalnie. Prowokacja i traktowanie wszystkich jak bandziorów jest na porządku dziennym Co powiesz na sytuacje kiedy po meczu jesteś na sektorze, a prewencja ustawia szpaler i wali pałami w tarczę - w moim odczuciu to prowokacja. Inna sytuacja - dojście do stadionu Legii. Policja zagradza cała alejkę każąc przechodzic trawą po skarpie (wtedy nieźle padało) Czy to normalne? Przecież ktoś mógł wpaść do wody ... ale kibol to nie człowiek? Ja również jestem za karaniem za burdy ale to co teraz się dzieje, to jest czepialstwo i polityka (będąca reakcją na słuszną krytykę kibiców) A protest popieram i jestem za jego zaostrzeniem (bojkotem ligi i reprezentacji) Pozdrawiam - piknik z wyboru

Mariusz - 1 czerwca 2011, 20:26:11 - *.dynamic.chello.pl
Martin , a byłeś w Niemczech na derbach Hamburga ?,A byłeś na demolce w Barcelonie po zdobyciu Ligi Midtrzów ? , a byłeś na derbach Glezgow , byłeś na SERI A MILAN-Inter, NA WHU-Milwall pucharze i wielu wielu innych, gdzie wulgaryzmy są obecne i incydenty chuligańskie maja też miejsce, byłeś w Dortmundzie na "racowisku " po zdobyciu MISTRZA NIEMIEC.Powiem tak nigdzie nie byłeś , bo jak byś był to byś wiedział co i jak! Tyle w temacie!

jimmy - 1 czerwca 2011, 21:38:13 - *.play-internet.pl
Śmieszy mnie to kibolskie nawoływanie przeciw rządowi. Powtórzę to co normalni wiedzą bardzo dobrze: ta ustawa nie jest przeciwko zwykłym ludziom kochającym futbol, ta ustawa jest przeciwko bandytom terroryzującym stadiony. Normalni ludzie nie mają się przeciw czemu burzyć, ba, ta ustawa jest tak naprawdę dla nich. Jeżeli nie łamiesz prawa nic cię złego ani niesprawiedliwego nie spotka. Ale kibole próbują przedstawić działania rządu jako atak na wolność (sic!) wszystkich kibiców. A tymczasem jest to próba ucywilizowania standardów stadionowych. Pozdro dla samodzielnie myślących i niedających sobie wciskać kitu kiboli, którzy panicznie boją się utraty swoich bandyckich wpływów na stadionach.

czeng - 1 czerwca 2011, 22:08:12 - *.dynamic.mm.pl
To moze ze stadionow zrobmy kina. Przede wszystkim musi byc popcorn na cieplo i naczosy z sosem. Wszyscy niech ogladaja mecz i popijaja colą. < Tego chcecie? Karać owszem ale nie wszystkich za jednym zamachem. Rodziny z dziecmi? Dlaczego nie przeciez sa sektory tzw. ,,Rodzinne" na takim sektorze zaczynalem swoja przygode z kibicowaniem i jakos nikomu nie przeszkadzalo, ze ktos przeklnie czy zapali papierosa. Pozdrawiam normalnych

FANatyk - 1 czerwca 2011, 22:09:30 - *.51.105.42.meganet.net.pl
matoł ;)

radziuu - 2 czerwca 2011, 1:54:13 - *.238.198.102
znakomita reakcja na zachowania bandytów stadionowych, karać i to jak najbardziej dotkliwie... brawo rząd;)) precz z matołami w szalikach!!!

city02 - 2 czerwca 2011, 9:12:29 - *.adsl.inetia.pl
Dzisiaj rodzice nie chcą zabierać swoich pociech, ponieważ chcą je chronić przed tą całą atmosferą nienawiści, wulgaryzmów, pijaństwa itd. Dopóki tego się nie wykorzeni to nadal będziemy mieli taką porażającą frekwencję na stadionach. Styl angielski jak najbardziej jest do zaakceptowania.

Mariusz - 2 czerwca 2011, 10:24:10 - *.dynamic.chello.pl
city 02 porażająca frekwencja przy tym poziomie ligi? co ty piszesz, ekstraklasa mówi ,że z roku na rok rekordy frekwencji , sektory rodzinne itd- kto Ci takich bajek naopowiadał

Mariusz - 2 czerwca 2011, 10:36:13 - *.dynamic.chello.pl
policjanta nie pobiłem , na murawe nie wbiegałem , nie mam wyroku, a nie moge iść z dzieckiem na stadion mimo ,że wykupiłem karnet bo na widzimisie premierka kiepskiego rządu zamknięto stadion ustawa jest tak samo jak zamykanie stadionów przeciw kibicom, nie chuliganom,ślepy to widzi!!!

Mariusz - 2 czerwca 2011, 10:41:57 - *.dynamic.chello.pl
A uzasadnienie zamknięcia stadionów wywieszanie transów z tematyką niezwiązaną z meczem Śmiech DONALDZIE!!!

Mariusz - 2 czerwca 2011, 10:47:16 - *.dynamic.chello.pl
jimmy nie łamie prawa , a nie moge iść z dzieckim na mecz mimo,że wcześniej wykupiłem bilet w postaci karnetu!!!!To jest pozbawianie widowiska kilkunastu tysięcy osób?Jak myślisz zagłosują na DisneYa? hehe napewno tak podobnie jak ich rodziny!!!

jimmy - 2 czerwca 2011, 11:28:46 - *.play-internet.pl
@Mariusz: Ale co to ma wspólnego z tą ustawą? Wskaż mi choć jeden niesprawiedliwy punkt w niej z to podyskutujemy. Jak dla mnie to jest ona nawet za łagodna, kary powinny być znacznie wyższe niż 2 tysiące PLN. Pytasz czy kibole pragnący utrzymania bandyckiego status quo zagłosują na PO? Pewnie nie i nie ma żadnego znaczenia, stanowią oni promil wyborców, duża część jest niepełnoletnia. Zresztą już wcześniej pewnie głosowali na PiS. Teraz tylko trochę - jak to kibole - pokrzyczą. Natomiast KIBICE, owszem, ci stanowią realną siłę wyborczą. I w znakomitej większości popierają oni działania rządu.

Mariusz - 2 czerwca 2011, 13:09:13 - *.dynamic.chello.pl
@Jimmy 1)Premier powtórzył, że jeśli zajdzie taka potrzeba, wojewodowie będą zamykać stadiony ze względu na brak możliwości zapewnienia bezpieczeństwa. 2)Interwencja będzie oznaczać też przerwanie imprezy masowej, bez możliwości jej wznowienia. Mówiąc wprost - jeśli miałby miejsce burda na stadionie, policja będzie działała, a wojewoda przerwie imprezę (mecz) i nie zostanie ona wznowiona -odpowiedzialność zbiorowa niezgodna z konstytucją RP-nie wejde na mecz,bo policji i wojewodzie będzie na ręke,żeby zamknąć stadion i nic nie robić!"Natomiast KIBICE, owszem, ci stanowią realną siłę wyborczą. I w znakomitej większości popierają oni działania rządu." dobre pogadamy po wyborach z mojej rodziny 8 osób które głosowało na PO już 2raz tak nie zrobi, rodzice,ja ,żona ,2bratanków ,szwagier z siostrą Takich rodzin kibiców nie chuliganów jest dużo więcej

Mariusz - 2 czerwca 2011, 13:13:37 - *.dynamic.chello.pl
Rozmawiam z ludźmi na meczach i uwierz mi wybory blisko W Bydgoszczy Bruski co ciekawe kand PO wygrał z niezależnym ubiegającym się o reelekcjeDombrowiczem dzięki kibolom,choć w sondażach miał kilkunastu procentową strate

martin - 2 czerwca 2011, 15:54:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mariusz Ty jestes fanatykiem i bawi Cie to ze jest jakas zadyma bez wzgledu na to czy jest to w pilce czy polityce Ciebie nigdy nic nie zadowoli.Ludzi Jak TY to ciezko zadowolic.Wiadomo ze zamykanie stadionow to bzdura bo sa inne metody,i trzeba wykluczyc bandytow to nie bedzie powodu tego robic Donald Tusk jest O.K i robi co moze.Ty zawsze bedziesz nie zadowolony ale pamietaj jedno Twoj glos nic nie zmieni w polityce czy sporcie i trzymaj kciuki zeby nie wygral PIS a PO bedzie mial 6 glosow mniej Bo ja z zona bedziemy na nich glosowac a ostatnio nie glosowalismy i jak nie widzisz zmian w Polsce to nikt Ci tego i tak nie wytlumaczy

|
|