[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 czerwca 2011, 6:59:18 - mogiel
Artur Sobiech może zostać odsunięty od zespołu Polonii

Trwają renegocjacje kontraktów w Polonii Warszawa. Artur Sobiech nie akceptuje nowego systemu premiowania. Jeśli piłkarz nie zgodzi się na nowe warunki, zostanie odsunięty od pierwszej drużyny.

Nowe umowy zawierają system premiowania, który zakłada, że w nowym sezonie 20 procent pensji trafi do tzw. zamrażarki. Jeśli Polonia wywalczy mistrzostwo - kwota jest podwajana. Jeśli zajmie drugie miejsce - zostanie zwrócona bez zmian. W przypadku niższej lokaty pieniądze przepadają. Na taki zapis zgodzili się już wszyscy piłkarze "Czarnych Koszul" oprócz jednego - Artura Sobiecha, najlepszego strzelca Polonii w ostatnim sezonie (dziewięć goli).

- Jeśli nie podpisze nowego kontraktu, to na pewno nie będzie trenował z pierwszą drużyną. Nie mogę tolerować jednej czarnej owcy wśród wszystkich białych - stawia sprawę jasno Józef Wojciechowski, który obwinia przede wszystkim agenta zawodnika Bartłomieja Bolka.

- Menedżer miesza mu w głowie, chce sprzedać go za granicę. Ale on nie wie jednego - że ja na pewno się na to nie zgodzę. Chyba że dostanę za niego pełną sumę, jaką za niego zapłaciłem (milion euro - przyp. "PS"). Wtedy z niego zrezygnuję - mówi właściciel.

Ani piłkarz, ani jego agent nie chcą tej sprawy komentować. Klub liczy, że dojdzie z 20-letnim zawodnikiem do porozumienia w następnym tygodniu. Jedno jest pewne - Wojciechowski nie ugnie się, choćby dlatego, że nowy system premiowania to jego autorski pomysł.

Przy okazji wprowadzania systemu premiowania Polonia przedłuża także umowy ze swoimi zawodnikami, by większość kadry miała kontrakty obowiązujące jeszcze przez trzy lata. Trzyletnią umowę podpisał już wychowanek Łukasz Piątek, któremu poprzednia wygasała z końcem grudnia.


źródło: Przegląd Sportowy

Somter - 4 czerwca 2011, 7:07:14 - *.adsl.inetia.pl
Klub Kokosa czeka

ch2 - 4 czerwca 2011, 7:18:40 - *.adsl.inetia.pl
Prędzej świnie zacznął latać, niż Polonia zdobedzie mistrza. Sobiech umie liczyć.

ssd - 4 czerwca 2011, 7:33:34 - *.adsl.inetia.pl
Sobiech coraz slabszy.A mial byc drugi Lewandowski

kibic - 4 czerwca 2011, 7:39:23 - *.citylan.com.pl
jeśli nie pozbędziemy się "menedżerów" to liga będzie coraz słabsza i droższa

ueo - 4 czerwca 2011, 7:45:07 - *.b-ras3.mvw.galway.eircom.net
dokladnie te grajki mysla ze sa nie wiem kim i ile to im placic nie trzeba. A poziom prezentuja mniej niz przecietny.

asddas - 4 czerwca 2011, 7:53:49 - *.134.180.8
Młodzi coraz częściej łaszą się na siano Wojciechowskiego... często kosztem możliwości rozwoju... w spokoju.

wirek - 4 czerwca 2011, 7:55:14 - *.play-internet.pl
ha ha BONIN co się nie przejedziesz

oczko - 4 czerwca 2011, 7:57:53 - *.dynamic.chello.pl
ma ktoś maila do klubu lub bezpośrednio do JW ?

Byktów R - 4 czerwca 2011, 7:59:45 - *.mmj.pl
synek ma siano w głowie. W Ruchu trener Fornalik wiedział co robi zgadzając sie na transfer. Sobiech-Dukacik

wojtek - 4 czerwca 2011, 8:02:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś tu chyba kopiuje system premiowania od Lechii.Nie ładnie panie Józefie,mówiąc że to jest pana pomysł

raf - 4 czerwca 2011, 8:07:20 - *.cdma.centertel.pl
za ten pol ammatorski Polski poziom i tak maja za duzo placone powinni miec jak ja w pracy na akord za wyniki a nie czy siedzi czy gra bierze tą samą pensje wielka gwiazda

bolek1975 - 4 czerwca 2011, 8:09:42 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nareszcie Wojciechowski zrozumiał że trzeba ukrócić piłkarzom myślenie czy się stoi czy się leży 100 000 się należy. Brawo. A Sobiech niech nie podskakuje bo jest dobrze opłacanym średniakiem a Wojciechowskiego stać żeby go zastąpić 3 - ma lepszymi.

Kks - 4 czerwca 2011, 8:13:36 - *.play-internet.pl
żeby tylko prokurator się nie czepił JW za nazwanie owiec "czarnymi",bo o rasizm w tym kraju go mogą posądzić

lolo - 4 czerwca 2011, 8:19:16 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawe jakbyście mówili gdyby to wam pracodawca powiedział: " Nieważne na ile się umawialiśmy, jak n cały zespół nie wyrobi tyle a tyle nie płacę wam całości".Dla mnie zachowanie JW nadaje się do prokuratury nawet ( gdyby to były umowy o pracę) a na bank do sądu za naruszanie warunków umowy.Ciekawe czy JW stosuje podobne zasady do siebie. Nic , słomy z butów niełatwo się pozbyć. Na ręce rolex ale w mokasynach białe skarpety.... Trzeba było myśleć zawierając umowy

Sam - 4 czerwca 2011, 8:33:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Taki system premiowania istnieje w Lechii od conajmniej dwóch sezonów.
Skopiował pomysł innych a pismaki napisali że to pomysł autorski Wojciechowskiego co jest nie prawdą.
Pomysł autorski tego gościa to klub "KOKOSA" a mistrza i tak nie zdobedzie Groclin to się Sobiechowi nie dziwię że nie chce chłopak podpisać obniżenia wynagrodzenia z tytułu premii o 20 %

Ave Ruch - 4 czerwca 2011, 8:41:45 - *.play-internet.pl
Każdy wie że to "człowiek pieniądz", własną familię by sprzedał za dobry pieniądz, aż wstyd że ma w CV grę dla Niebieskich!

kibic - 4 czerwca 2011, 8:52:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uwazam ze Sobiech i Sadlok na sile sa pchani do kadry bo ich managerowie maja dobre uklady z PZPN-em ze Smuda itp. Przeciez oni nic nie graja wiec gdzie tacy zawodnicy do kadry !!!Ale chodzi o to zeby w CV wpisac reprezentant kraju od razu jego kwota na rynku idzie w gore i o to chodzi ich managerom uzyskac jak najwieksza kwote za zawodnika i wtedy sprzedac kasa bedzie.Tylko na tym tracimy my kibice jak i nasza reprezentacja poziom pilkarski.

ghf - 4 czerwca 2011, 8:58:27 - *.dynamic.chello.pl
Sobiech naprawdę jest kontuzjowany czy kręci żeby nie pojechać na kadrę????

do lolo - 4 czerwca 2011, 9:01:56 - *.dynamic.chello.pl
Wojciechowski przecież będzie mu płacił jeśli Sobiech się nie zgodzi. I nie jest to zamrożenie premii tylko wynagrodzenia wynikającego z kontraktu. Podpisujesz kontrakt przed sezonem np na 300 tys euro i 20% masz zamrożone jeśli Polonia wygra mistrzostwo to te 20% podwaja ci się i zarobisz 360 tys z tytułu kontraktu. Premie to inna bajka i w wielu klubach zależą od miejsca w tabeli więc się ludzie nie napinajcie ze ktoś coś od was skopiował.

ever - 4 czerwca 2011, 9:01:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sorry, ale jak czytam podobne artykuły o Polonii (co rundę), zastanawiam się, czy w Polsce jest w ogóle jakieś prawo pracy...

horhe - 4 czerwca 2011, 9:06:26 - *.dynamic.chello.pl
jedna czarna owca?????????hehe ...ten tekst juz jest przereklamowany...chyba ze wojciechowskiemu chodzi o cos innego

Maati - 4 czerwca 2011, 9:18:29 - *.plk.prest.pl
Sam, prędzej mistrza zdobędzie Polonia niż lechia

Maks - 4 czerwca 2011, 9:24:17 - *.dynamic.chello.pl
Jedyna warszawska drużyna w Ekstraklasie powinna mieć przynajmniej trzech równoważnych napastników. Smolarek, Teodorczyk i ... .

$obiech - 4 czerwca 2011, 9:25:30 - *.alltex.3s.pl
$obiech da sobie ogolić jaja żeby ino nie stracić 1gr. Ten piłkarz niema ambicji on gra tylko dla PIENIĘDZY

Elche - 4 czerwca 2011, 9:26:04 - *.play-internet.pl
Wojciechowski to niepoważny rozhisterowany cudak i kompletny nieudacznik w dziedzinie zarządzania klubem.

SoccerLive - 4 czerwca 2011, 9:49:32 - *.dip.t-dialin.net
Wszyscy graja dla pieniedzy, Sobiech tak samo jak i reszta druzyny, a Wojciechowski tez chce widziec kase z LM, wiec to normalna zagrywka biznesowa, jak w zyciu. Amatorstwo jest w Odrze i w Stilonie, a w Polonii profesjonalizm

MKS - 4 czerwca 2011, 9:50:57 - *.susi.pl
Brawa dla Wojciechowskiego. Od dawna wiadomo, że Polskie piłkarzyki (kopaczo-biegacze) zarabiają jakieś 4 razy za dużo. A w Polonii to już w ogóle. Niech zaczną uczciwie pracować na zarabiane pieniądze

boederman - 4 czerwca 2011, 9:51:13 - *.29.55.222
Co wy chcecie od Sobiecha? w calym sezonie to on byl najskuteczniejszym pilkarzem Polonii, mial ponadto najwiecej asyst z calego zespolu. @kibic w jaki sposob chcesz pozbyc sie menagerow? eksterminacja?? jestescie bardzo bardzo ograniczeni. Prawo jest po to by go przestrzegac, Wojciechowski podpisal juz jedna umowe z Sobiechem i teraz wymiguje sie od jej postanowien. Na miejscu Sobiecha od razu bym uciekl z tego klubu za granice.

smok - 4 czerwca 2011, 9:58:18 - *.adsl.inetia.pl
Sytuacja jak w KSG 3 lata temu.
Ciekawe jak Wojciechowski długo wytrzyma utrzymywanie bardzo drogich zawodników w zespole rezerw?

asd - 4 czerwca 2011, 10:05:46 - *.adsl.inetia.pl
Najlepszy napastnik w polskiej lidze. W wieku 20 lat - i wszystko w temacie. Zasługuje na reprezentację. Kto z Was w trakcie trwania umowy zgodziłby się na jej renegocjację przez pracodawcę? szczególnie jeśli chodzi o gorsze warunki, a Wasza wydajność jest coraz lepsza? Nie sądzę.

bazarek - 4 czerwca 2011, 10:16:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A który z was by się cieszył, jakby pracodawca wyskoczył wam z pomysłem, że nie wypłaci części pensji? A nie zapomniałem - w gimnazjum przecież nie ma jeszcze pracodawcy i pensji.

. - 4 czerwca 2011, 10:34:33 - *.153.246.94.ip4.artcom.pl
Sobiechowi odwaliło już pod koniec gry w Ruchu. Wielka gwiazdeczka. Chce iść na wojnę z JW? Proszę bardzo! W Klubie Kokosa znajdzie się 1 wolne miejsce.

Koju - 4 czerwca 2011, 10:47:28 - *.ssnet.pl
Sobiech w Polonii wgl jest niewidcozny ; ) Za to w Ruchu grał supeR , ale teraz jest nie lubiany tukej , bo odloz do piyniedzy .

artur - 4 czerwca 2011, 10:55:09 - *.man.tk-internet.pl
Artur "Kokos" Sobiech

Morgan - 4 czerwca 2011, 10:56:47 - *.icpnet.pl
A ja akurat w tym miejscu popieram kierunek działania prezesa Wojciechowskiego. Tylko, że ja obniżyłbym podstawy do 1/3 obecnych zarobków a dał większe pieniądze w premiach. W każdej firmie mającej jakieś cele do osiągnięcia system premiowy to jest większa część wypłaty! Taki system premiowania sprawi, że naszym grajkom wreszcie zachce się grać co bezpośrednio przełoży się na poziom gry.

boederman - 4 czerwca 2011, 11:04:04 - *.29.55.222
@Morgan, oczywiscie zgadzam sie z Toba, tak powinno wygladac premiowanie zawodnikow, ale Wojciechowski podpisal zupelnie inne umowy i obecnie zmienia "reguly gry". Bedac na miejscu Sobiecha, JW bym pozwal do sadu i czym predzej odszedl z tego dziwnego miejsca. Wyobraz sobie, ze ktos Tobie daje prace na umowe za 5000 na miesiac plus 10% premii, a po pol roku zmienia na 2000 miesiac plus 30% premii. Zgodzilbys sie? bo ja na pewno nie!

MNr - 4 czerwca 2011, 11:30:09 - *.182.26.205.nat.umts.dynamic.eranet.pl
Brawo Wojciechowski. Nie chce Sobiech grać to nie musi. Niech sobie za gwarantowaną kasę biega po schodach. Boederman, ta Twoja analogia świadczy, że na zarobki powyżej 2 tys. to Ty szans nie masz.:-)

Góral KSC - 4 czerwca 2011, 11:31:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Źródełko wyskło... Sobiech do normalnej roboty! A nie żel na włosach popraewiać!

Art - 4 czerwca 2011, 11:39:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sobiech, wracaj do Ruchu albo odejdź do lepszego klubu...

gość - 4 czerwca 2011, 11:40:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kokos za melona (euro). Tego jeszcze nie było.

Corsar - 4 czerwca 2011, 11:48:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Sobiech drugi Matusiak. Myślał chłopak że jak mu jedna runda wyszła to cała kariera taka bedzie a tu niespodzianka, haha

Jorg - 4 czerwca 2011, 12:04:30 - *.dynamic.chello.pl
Sobiech .............Co....Ty żaboluuuuuu

pablo - 4 czerwca 2011, 12:12:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Pan Wojciechowski zachowuje jak dyktator

Artur - 4 czerwca 2011, 12:18:36 - *.warszawa.mm.pl
napinajcie się napinajcie...a fakt faktem ten 20latek bezpośrednio uczestniczył w strzeleniu dla Polonii 17bramek...(bramki i asysty) i już po paru miesiącach nadarzyła się propozycja sprzedania go za 200% ceny (ceny która podobno miała być psuciem rynku...no i co?) jak mniemam większość tych postów powyżej to zakompleksieni kibice klubów które również stawały w wyścigu po Sadloka i Sobiecha...nie mając świadomości że gdy w grę wchodzi JW to ich pętackie kluby porywają się z motyką na słońce. O nasze problemy się nie martwcie..bardziej się martwcie o swoje ew.wzmocnienia

Spedalony - 4 czerwca 2011, 12:25:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polonia Warszawa to zły wybór Sobiecha. Tutaj ciężko się w jakikolwiek sposób rozwijać, skoro co tydzień zmienia się trener, wieczna presja, przerzucanie po słabym meczu do Klubu Kokosa. Tylko że Sobiechowi nie zależy raczej na rozwoju, a tylko na tym żeby dobrą kasę zarobić.

Beny NRSL - 4 czerwca 2011, 12:27:32 - *.49.14.70
idz do Lecha !

boederman - 4 czerwca 2011, 12:30:06 - *.29.55.222
@MNr: oj chlopcze, chlopcze, chcialbys jeszcze kiedys zarabiac tyle, co ja obecnie i zycze ci tego z calego serca hahahah
Dla mnie umowa jest umowa, i kazdy normalnie myslacy by podziekowal Wojciechowskiemu za wspolprace. Sobiech nie jest frajerem. Pracuje sie dla kasy i przyjemnosci, a nie tylko to drugie.

Artur - 4 czerwca 2011, 12:31:56 - *.warszawa.mm.pl
gdyby to był zły wybór to w jaki sposób jest jednym z najlepszych strzelców w lidze? a to że jest presja to akurat na złe mu nie wyjdzie...(jak nie chce presji to może pracować w antykwariacie) a co do takich dziecinnych propozycji jak powyżej "idz do Lecha" , "idz do Ruchu"...to aż ciężko cokolwiek powiedzieć, takie posty powinny być usuwane skoro piszą je dzieci które nie wiedzą jak wygląda wykup piłkarza mająca jeszcze kilkuletni kontrakt... ale zapewniam że Sobiech jest dla Lecha zdecydowanie za drogi

Oqt - 4 czerwca 2011, 12:33:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Lechii obowiązuje inny system - piłkarze nie mają wypłacanej forsy za remisy i 1/3 za zwycięstwa, to trafia do zamrażarki i jest potem wypłacane w różnych proporcjach w zależności od zajętego miejsca. System Polonii jest jak widać inny.

Sens - 4 czerwca 2011, 12:39:05 - *.adsl.inetia.pl
"Sobiech coraz slabszy.A mial byc drugi Lewandowski"
Strzelił 9 goli i zaliczył bodajże 7 asyst w tym sezonie, w 23 meczach. Nie miał lepszego sezonu do tej pory.

wojtek - 4 czerwca 2011, 12:57:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sobiech nie jest słaby.Wskażcie mi jakiegoś zawodnika w naszej lidze w jego wieku który ma strzelonych 9 bramek i 7 asyst.Myślę że gdyby nie kontuzja mógłby być nawet królem strzelców ale nigdy nic nie wiadomo On ma dopiero 21 lat więc i tak dużo robi

hah - 4 czerwca 2011, 13:06:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przeciez dawali za niego 2 miliony euro, chyba Auxerre? lol, to niech idzie zagranice przynajmniej nie straci nastepnego sezonu. Albo niech Lech juz ten milion wylozy zamiast szrot z Bułgarii sprowadzac

mu - 4 czerwca 2011, 13:12:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Poco podpisaywac kontrakty jak sie ich nie respektuje? Wojciechowski jak błazen.

Earl Black - 4 czerwca 2011, 13:17:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to tylko oznacza, że sobiechowi nie zalezy na zwycięstwach. Takiego cwaniaczka trzeba się albo pozbyć -jak się uda- albo do kokosa, bo tylko destrukcyjnie działa na resztę drużyny

1906 - 4 czerwca 2011, 13:20:44 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Wojciechowski

NJMD - 4 czerwca 2011, 13:56:28 - *.home.aster.pl
Za każdym razem jak czytam wypowiedzi Wojciechowskiego to zachodzę w głowę jak on doszedł do takiego majątku jaki ma. Sam, z włąsnej woli, wedle włąsnego, niezkrępowanego uznania najpierw:
- płaci za nastolatka milion,
- daje mu gigantyczny kontrakt,
- podpisuje się pod umową i zobowiązuje do płacenia pensji,
a potem nagle jednostronnie decyduje, że nie, on jednak nie zapłaci.
Niech mi ktoś poda jeden dobry powód dla któego Sobiech miałby zrezygnować ze swojego wynagrodzenia. Ciekawe co wszyscy chwalący JW by powiedzieli swojemu pracodawcy gdyby ten oznajmił że nie dostaniecie 20% pensji, chyba że firma będzie no.1 w kraju. Co to za brednie?

uriel - 4 czerwca 2011, 14:03:59 - *.aster.pl
stwierdził prezes Polonii Warszawa, który przewiduje również specjalny system premiowania za zwycięstwa. Za pierwszą wygraną piłkarze otrzymają do podziału 50 tysięcy złotych, a z każdą następną stawka rośnie o 25 tysięcy. W przypadku remisu lub porażki pula wraca do poziomu wyjściowego. - za PS.
Mogiel nie napisał całego tekstu.

aaa - 4 czerwca 2011, 14:06:47 - *.236.26.56
Przecież ten Wojciechowski jest burakiem i chamem ze wsi! Podpisał kontrakt z Sobiechem rok temu? Tak. Więc z jakiej paki ma go odsyłać do ME? Sobiecha prawo nie zgadzać się na renegocjacje. Menadżer Sobiecha nie ma tu nic do rzeczy. Jak Wojciechowski podpisał umowę, to niech się z niej wywiązuje, debil skończony. Chciałbym liczyć na to, że jakiś sąd ew. odpowiedni organ PZPN weźmie się za to, ale wiem w jakim kraju żyję. Tu nie ma sprawiedliwości, a jeśli dojdzie do takiej sytuacji, to kontrakt powinien zostać rozwiązany z winy klubu.

k - 4 czerwca 2011, 14:11:07 - *.adm.put.poznan.pl
o jakim sadzie wy mowicie? przeciez jak sobiech nie podpisze to bedzie dostawal to co we wczesniejszej umowie, tyle, ze grac nie bedzie!!! banda pseudo znawcow od prawa pracy sie znalazla... mature najpierw zdajcie. a system powinien byc taki jak w Niemczech. kontrakt x, gwarantowane 50%z x, reszta zalezna od ilosci wystepow + duze premie za bramki, asysty, zwyciestwa.

ksc - 4 czerwca 2011, 14:15:33 - *.t-mont.net.pl
Podpisując kontrakt strony na coś się zgodziły. Obie strony. Jesli pracodawca zaakceptował ze model wynagrodzen jakos wyglada i zaakceptował ze oowiazuje on np 3 lata, to propozycja zmiany po roku oznacza de facto nowy układ.
Nowy ale pracodawca ma przewagę, bo majac juz pracownika zwiazanego poprzednim kontraktem moze stosowac mobbing. Dziwia mnie glosy ktore popieraja takie dzialania JW. Najpierw kaptuje wolnego pracownika super warunkami, a jak juz zwiaze go kontraktem to zmienia warunki zatrudnienia na mniej korzystne. Chcecie tego w jakiejkolwiek pracy?
laczego niby pracownik ma byc w gorszej sytuacji n

Knurek - 4 czerwca 2011, 15:01:13 - *.internetia.net.pl
Brawo panie WojciechowskiGdyby więcej było taki facetow z jajami jak pan,nasza piłka wyglądałaby inaczej

sid - 4 czerwca 2011, 15:17:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ŚMIESZNI JESTEŚCIE co poniektórzy. Założę się że większość nawet nie przeczytała artykułu ale wiedząc że chodzi o Wojciechowskiego napisali swoje wypociny typu żałosny koleś itd. Powiem tyle BRAWO PANIE WOJCIECHOWSKI!! Marzy mi sie taki system płacowy w Lechu. $$$$obiech śmieszny koleś tragedia a miałem go za ogarniętego :/

Berol - 4 czerwca 2011, 15:20:43 - *.218.225.206
tak to powinno wygladac wlasnie srednie zarobki dla piłkarzy reszta do podniesienia z boiska jest wynik niech zarabiaja gruba kase nie powinno byc tak jak jest ze czy sie stoi czy sie lezy kasa leci konkret piłkarz gra w bambuko to idzie do rezerw tam rekreacyjnie z amatorami lub pół amatorami rekreacyjnie pobiega w nizszych ligach kasujac za to grube siano.Jest wynik niech kasa leci nie ma wyników to srednia krajowa i wypad

ak - 4 czerwca 2011, 15:37:04 - *.tpnet.pl (*.26.76.197)
Popieram!. Bardzo dobrze. W Polsce jest za dużo tzw. Żelusiów.

Z-?ks - 4 czerwca 2011, 16:00:12 - *.dynamic.chello.pl
lolo i ksc
Co ty za brednie piszesz o jakiejś prokuraturze.
Ile ty masz lat?
Sobiecha nikt nie zmusza do podpisania nowego kontraktu?
Jeżeli nie podpisze to będzie miał utrzymany stary kontrakt.
Tylko ,że nie będzie trenował i grał w pierwszym zespole.
Przecież w kontrakcie zapewne nie ma zapewnienia na grę w pierwszym zespole.
Czyli będzie najlepiej zarabiającym piłkarzem Młodej Ekstraklasy.
I gdzie tu jest łamanie praw pracowniczych?
ksc
Przestań pieprzyć o mobingu.
To pracodawca ustala zasady a nie odwrotnie.
Pracownik nie będzie rządził w firmie i dyktował warunki.
Niech sobie założy własną firmę , albo kupi klub, wyłoży własną kasę i wtedy będzie miał prawo rządzić.

1910 - 4 czerwca 2011, 17:42:37 - *.slubice.vectranet.pl
wasz prezes ma kase ale rozumu nic a nic !!!!

olimpia el - 4 czerwca 2011, 21:39:12 - *.180.79.173.nat.umts.dynamic.eranet.pl
po pierwsze szanuje wojciechowskiego wykłada kase własną w klub...a po2 nasze grajki juz nie wiedzą co chcą i to jaki poziom prezentują hahaha zal

odrobina - 5 czerwca 2011, 6:14:30 - *.158.199.28
Brawo JW ! A agent Bolek niech spada na drzewo.Cale szczescie,że FIFA wprowadza nowe przepisy dla menedzerów :wszystkie transkacje ujawnia w internecie,koniec a haraczem od klubu i zawodnika.Bolek,Kolakowski i reszta to pasozyty polskiej pilki.

ziom - 5 czerwca 2011, 12:19:03 - *.41.147.203
wogóle to w takim klubie powinny dostac 20% pensji jak nie załapią sie do pucharów, a 200% za mistrzostwo. Moze by byla motywacja i sprawiedliwe zarobki dla pilkarzy. Bo tak czy zespol spadnie czy jest w srodku czy w zdobeda awans zarobki sa prawie identyczne. Wiec po co sie wysilac?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas