[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 czerwca 2011, 22:50:40 - MichalMKS
Nie tak źle z "Les Bleus"

Reprezentacja Polski po dobrym widowisku przegrała w meczu towarzyskim z Francją 0-1 (0-1). Jedyna bramka tego spotkania padła w 12. minucie po samobójczym golu Tomasza Jodłowca.

Od samego początku meczu przewagę na boisku osiągnęli piłkarze Francji. W 5. minucie Yohan Cabaye dośrodkował piłkę z rzutu wolnego wprost na głowę Guillaume'a Hoarau, ale jego uderzenie zdołał obronić Wojciech Szczęsny. Siedem minut później Francuzi zdobyli gola po samobójczym strzale głową Tomasza Jodłowca. Charles N'Zogbia uderzył futbolówkę zza pola karnego, a polski obrońca nieporadną interwencją skierował ją do własnej bramki. Chwilę później "biało-czerwoni" przeprowadzili dobrą akcję prawą stroną boiska. Łukasz Piszczek próbował zagrać w pole karne do Roberta Lewandowskiego, jednak uprzedził go Younès Kaboul i zażegnał niebezpieczeństwo. W 21. minucie Adrian Mierzejewski podawał piłkę w "szesnastkę" do Lewandowskiego, lecz po raz kolejny polski napastnik został uprzedzony przez Kaboula.

W 58. minucie Mathieu Valbuena oddał groźne uderzenie z 25 metrów, z którego obroną problemów nie miał Szczęsny. W odpowiedzi pięć minut później Robert Lewandowski strzelił minimalnie obok słupka. W 72. minucie Mierzejewski wbiegł w pole karne, oddał strzał, który w ostatniej chwili zablokował Hoarau. Dwie minuty później napastnik gości znalazł się w sytuacji sam na sam ze Szczęsnym, ale polski bramkarz popisał się po raz kolejny dobrą interwencją. W 82. minucie Szczęsny w dobrym stylu obronił uderzenie głową Adila Ramiego. W odpowiedzi Cédric Carrasso obronił groźny strzał zza pola karnego Adama Matuszczyka.

9 czerwca 2011, 21:00 - Warszawa (Stadion Wojska Polskiego)
Polska 0-1 Francja
Tomasz Jodłowiec 12 (s)

Polska: 1. Wojciech Szczęsny - 26. Łukasz Piszczek, 3. Grzegorz Wojtkowiak, 19. Tomasz Jodłowiec, 4. Jakub Wawrzyniak - 16. Jakub Błaszczykowski (87, 8. Paweł Brożek), 5. Dariusz Dudka, 11. Rafał Murawski, 10. Ludovic Obraniak (88, 15. Szymon Pawłowski), 18. Adrian Mierzejewski (79, 6. Adam Matuszczyk) - 9. Robert Lewandowski.

Francja: 23. Cédric Carrasso - 2. Bacary Sagna, 5. Younès Kaboul (27, 4. Adil Rami), 22. Éric Abidal, 3. Patrice Evra - 26. Charles N'Zogbia (74, 21. Loïc Rémy), 18. Alou Diarra (46, 17. Yann M'Vila), 6. Yohan Cabaye (46, 19. Abou Diaby), 25. Marvin Martin, 8. Mathieu Valbuena (73, 15. Florent Malouda) - 9. Guillaume Hoarau (78, 20. Kévin Gameiro).

żółte kartki: Obraniak - Evra, Abidal.

sędziował: Björn Kuipers (Holandia).
widzów: 31.000.

kowal - 9 czerwca 2011, 22:51:03 - *.adsl.inetia.pl
Do bani zagrali słabo niech juz sie Szpak tak nie podnieca tym marnym bramkarzem i gra polaczkow

lisu - 9 czerwca 2011, 22:51:13 - *.xdsl.centertel.pl
jeeee

MSZ - 9 czerwca 2011, 22:51:17 - *.ssp.dialog.net.pl
Znowu Jodłowiec

lukas - 9 czerwca 2011, 22:51:17 - *.cdma.centertel.pl
Nie było źle.

3213 - 9 czerwca 2011, 22:51:23 - *.toya.net.pl
nie tak zle!

:) - 9 czerwca 2011, 22:51:24 - *.internetia.net.pl
Dobrze było Polacy,Szkoda że Samobój:/

WZL - 9 czerwca 2011, 22:51:27 - *.plk.prest.pl
Super meczyk wreszcie. Szczęsny na 5. Zagrali dziś naprawde dobrze. Samobój się nie liczy.

seba - 9 czerwca 2011, 22:51:35 - *.zone5.bethere.co.uk
mecz jeszcze trwa!

... - 9 czerwca 2011, 22:51:37 - *.dynamic.chello.pl
moim zdaniem bedzie wielka klapa na Euro 2012.

SoccerLive - 9 czerwca 2011, 22:51:47 - *.dip.t-dialin.net
fajna gra Francuzów i fajny wynik choc mogło byc ze 3:0.
Rezerwy Francji grały w piłke, a orły Smudy latały jak jakies muchy dookoła latarki.

asd - 9 czerwca 2011, 22:51:48 - *.kielce.vectranet.pl
Gwiazdą wieczoru bezapelacyjnie jest Dariusz Lapsus Szpakowski !!!!!!!

pl - 9 czerwca 2011, 22:51:53 - *.76.149.130
Jodloweic juz w kadrze nie powinien zagrac i nie chodzi tylko o bramke. Lewy tez kiepsko, dudka podobnie. na + wawrzyniak, mierzejewski, kuba

jan - 9 czerwca 2011, 22:51:59 - *.dynamic.chello.pl
brawo Polacy !!

lm - 9 czerwca 2011, 22:52:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przeciez powinni nas rozjechac 4-0. fatalny mecz, tylko szczęsny na plus

dineq - 9 czerwca 2011, 22:52:05 - *.multimo.pl
Szczęsny niezły, ale Boruc chyba lepszy. Smuda dziwaku Lewandowski i Brożek na atak od 1 minuty !! moze tak zmiany w 94 minucie jak doliczy 3 minuty rób. BEz napinki Ilanka !

yaro - 9 czerwca 2011, 22:52:05 - *.dynamic.chello.pl
Z takim kryciem w obronie to cud, ze tylko 0-1

kapa - 9 czerwca 2011, 22:52:05 - *.139.246.94.ip4.artcom.pl
Jak precyzyjnie wyliczył tygodnik kibolski w ostatnich 10 minutach gdzie doping był najbardziej potrzebny, polskich "kibiców" zgromadzonych na stadionie było stać na krzykniecie 4 razy ! Co według Darka Szpakowskiego było świetną atmosferą bo w 65minucie wszyscy wstali i zaczeli klaskac, BRAWO ! ps. Ciekawe ile zapłacono Szpakowskiemu za taką propagandę

BKS - 9 czerwca 2011, 22:52:17 - *.c0.msk.pl
No co za padaka;] haha reprezantacja zmierza we wlasciwym kierunku;p brawo Czesny :D:D i H** ww du** PZPNowi

TSN8 - 9 czerwca 2011, 22:52:18 - *.hsd1.mi.comcast.net
...

aaa - 9 czerwca 2011, 22:52:25 - *.euro-net.pl
nie mam zielonego pojęcia czemu Smuda ciągle stawia na Lewandowskiego. Nie może choć raz usiąśćna ławce. To co dziś zagrał to antyfutbol w porównaniu do reszty drużyny.

rabarbar - 9 czerwca 2011, 22:52:36 - *.client.duna.pl
To sobie Brożek pograł. Czy Smuda nie widzi, że Brożek zjada Lewandowskiego na śniadanie bez popicia?!

abb - 9 czerwca 2011, 22:52:44 - *.49.rev.vline.pl
Jodlowiec Wojtkowiak Murawski out - oni sa tragiczni
Mierzejewski Lewandowski najlepsi na boisku
Nie tak źle w sumie

guru - 9 czerwca 2011, 22:52:51 - *.toya.net.pl
Nie tak źle dobrze wcale

PogoKing - 9 czerwca 2011, 22:53:39 - *.net.pbthawe.eu
Żle nie było, najsłabszy był niestety Franek ze zmianiami. Czemu nie wpuszczał tak długo Brożka? Po co wszedł Matuszczyk za Mierzejewskiego? Czemu nie wszedł Grosicki za niewidocznego Obraniaka?

czop - 9 czerwca 2011, 22:53:42 - *.adsl.inetia.pl
zolta kartka dla smudy!

josua0bein - 9 czerwca 2011, 22:53:50 - *.dynamic.chello.pl
mecz dramat! Błaszczykowski poniżej krytyki !!

igi - 9 czerwca 2011, 22:53:50 - *.149.248.223
smuda krolem zmian,on sie pogubi w czasie mistrzostw ,jak bedziemy przegrywac to on bedzie zmienial obroncow czy def pomocnikow.........co to ma byc?????

jaro - 9 czerwca 2011, 22:53:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co wylednych decyzji w meczu 9 blednych przeciw Polsce Björn Kuipers sprzedawczyk ebany

Amiral - 9 czerwca 2011, 22:54:06 - *.232.97.84.rev.sfr.net
jak to "nie tak zle"? 2 strzaly celne, francuzy robili co chcieli z Wawrzyniakem, Murawskim i Jodlowcem. Tylko Szczesny i Mierzejewski sie wyruznili. a Smutas, po ka cholere Brozka na 5 minut przed koncem?

Adamiak Al - 9 czerwca 2011, 22:54:19 - *.bialystok.vectranet.pl
Polska Klask Klask Polska Klask Klask. Fanatycy dzisiaj byli w formie Taki doping, że mało nie ogłuchłem.

koko - 9 czerwca 2011, 22:54:45 - *.231.52.115.koba.pl
Słyszeliście co powiedział komentator tv- jest chemia między Lewandowskim a Brożkiem. Odsunąć ich od kadry

Rado - 9 czerwca 2011, 22:54:50 - *.dynamic.chello.pl
jak wyliczył Tygodnik Kibica na Euro z nimi wygramy.

boro z mor - 9 czerwca 2011, 22:55:18 - *.adsl.inetia.pl
Żenada i kompromitacja.

Mjot - 9 czerwca 2011, 22:55:52 - *.wist.com.pl
Czy Szpakowski, a zwłaszcza ten drugi pseudo fachowiec co komentuje się w ogóle słyszą? przecież to są brednie co oni wygadują w trakcie meczu...

:) - 9 czerwca 2011, 22:56:05 - *.173.32.179.tesatnet.pl
ale tym tekstem na koniec o autostradach i drogach to Trzeciak ze Szpakowskim rozbili system

waalek23 - 9 czerwca 2011, 22:56:07 - *.dynamic.mm.pl
Najlepiej podobała mi się prawa strona no i szczęsny
Nie tak źle,tylko jeszcze Środka obrony brakuje

hvj - 9 czerwca 2011, 22:56:28 - *.range109-149.btcentralplus.com
haha cytuje Wam Szpaka :D
Nie ma chciecia :D
Nie ma nikogo na boisku :D:D
mecz fajny do boju !

qay - 9 czerwca 2011, 22:56:39 - *.dynamic.chello.pl
Jodlowiec!!! Ustawiles na STS??
Polska krok do 5 koszyka
Powodzenia

mat - 9 czerwca 2011, 22:56:43 - *.212.48.83
na plus Szczęsny, Mierzejewski i moim zdaniem mimo wszystko Dudka,gra może bez błysku ale jest dosyć dobry w odbiorze z kolei Murawski lepszy w konstruowaniu ataku.

aaa - 9 czerwca 2011, 22:57:06 - *.134.188.251
Największą kompromitacją byli nasi komentatorzy, u nas nie może poprostu być dobrze. Podniecali się pojedynczymi okrzykami z trybun jakby Donald im zapłacił. :D

sfhk - 9 czerwca 2011, 22:57:10 - *.raciborz.vectranet.pl
Nie tak źle, no rzeczywiście nie tak źle, bo nie grało 7 zawodników więc było nie tak źle, a trener robił dziwne zmiany, ale się poprawi więc było nie tak źle. 2 strzały na bramkę francuzów to nie tak źle również. jodłowiec też grał nie tak źle.

fs - 9 czerwca 2011, 22:57:31 - *.uznam.net.pl
momentami naprawdę dobra gra polaków - jestem dobrej myśli - szkoda ,że wpadł samobój - mecz był na + dla nas i widać ,że idzie ku lepszemu! pozdrowienia dla normalnych

Ujek z GKS - 9 czerwca 2011, 22:57:31 - *.silesiamultimedia.com.pl
Te jaro,o co ci chodzi?Zasnąłeś na klawiaturze i nieświadomie piszesz jak analfabeta?A może niem raczej jesteś?

asd - 9 czerwca 2011, 22:57:33 - *.internetia.net.pl
Francja to kosmos, wogóle bez wysiłku z nami jechali-grali se na pół gwizdka, a tylko w 2 połowie mogli włożyć z 5 bramek. U nas za to wrzutki bez adresta cały mecz, czy też strzały rozpaczy. Słabizna. Połowa tych naszych sytuacji z powodu niepewnego bramkarza Francji.

Zjaros - 9 czerwca 2011, 22:57:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jakiejś masakry może nie było ale dla mnie Francuzi nie zagrali z takim polotem jakiego się spodziewałem.Podejrzewam że gdyby to był mecz o punkty to lanie wyglądało by bardziej okazale.Szpakowski na kazdym kroku podkreślał znakomitą gre Francuzów by podnieść jakość naszego zespołu.Ci jednak nie zagrali jakoś super i na pewno stać ich na więcej.Pytanie czy naszych stać na więcej?

rajkos12 - 9 czerwca 2011, 22:57:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moim zdaniem Smuda zrobil blad przy wystawianiu podstawowej 11 bo moim zdaniem para obrońców przy tych kontuzjach powinna wyglądać Dudka - Celeban, a w srodku pola Murawski - Matuszczyk, a takto popieram wszystkie decyzje kadrowe na te mecze, no moze oprócz Ł. Mierzejewskiego, bo Rzeźniczak z Legii powinien być w kadrze.

greg - 9 czerwca 2011, 22:57:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie tak źle? RACZEJ nie tak tragicznie.
milion prostych strat, prawie żadnych czystych sytuacji bramkowych i gdyby nie Szczęsny byłoby 0-3.
smuda z tymi zmianami za długo czeka niestety.

Negative - 9 czerwca 2011, 22:57:46 - *.warszawa.vectranet.pl
Szkoda, ze Dyzma nie zrobil bardziej odwaznych, a zwlaszcza szybszych zmian. Mozna bylo powalczyc o remis. A Lewy dawal z siebie tyle ile mogl. Wezcie pod uwage ze byl sam w ataku. Nikt go z srodka pomocy nie wspieral. Mysle, ze jakby wszedl okolo 60 minuty Brozek i Kucharczyk to moglo sie to inaczej potoczyc. Mimo wszystko mozna chlopakow pochwalic za mecz. Dali ile watroba wytrzymala ;]
PS. Mam nadzieje, ze Kuba na mistrzostwach juz bedzie w formie, bo troche szkoda patrzec ze kapitan jest jednym z najslabszych na boisku.

Amiral - 9 czerwca 2011, 22:57:53 - *.232.97.84.rev.sfr.net
w obronie tylko Piszczek. Reszta dno. Ogladalem mecz na francuskim TF1 i smiali sie z Lewandowskiego ("zostawil nas na naszym glodzie") i Obraniaka ("moze teraz? nie, nie dzis"), a jak mowili o Mierzejewszkim to brzmialo "Mirewski", o Wawrzyniaku "Warniak" i o Blaszczykowskim "Blazikowski". hahaha, smieszne, tak jak ta reprezentacja.

piknik! - 9 czerwca 2011, 22:58:16 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Mam nadzieje ze UEFA nalozy kare na PZPN na jakies 10tysiecy ojro za szczegolne natezenie wulgaryzmow podczas dzisiejszego meczu!

dokerek27 - 9 czerwca 2011, 22:58:34 - *.szczecin.mm.pl
Najbardziej wkurza mnie to że jest mecz towarzyski a Smuda robi 1 zmiane w 80 minucie meczu MASAKRA!!!!Powinien dac pograc zmienniką od 60 minuty.Kto wie jakby Brożek wszedł wczesniej....pozatym to było w miare dobrze na tle takiej drużyny.

Major - 9 czerwca 2011, 22:58:36 - *.tktelekom.pl
Komentator Szpak chyba inny mecz komentował bo widział niesamowitą atmosferę,a jeszcze gorzej,że słyszał dopingŻenua!!!

SZPAQ - 9 czerwca 2011, 22:58:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żenada:
-Smuda robiący pół zmiany w meczu towarzyskim (najwięcej minut dostaje rezerwowy Matuszczyk - 10) i dwóch innych wpuszcza na minute żeby obronić 0-1.
- Linia obrony
- Obraniak
-Szpakowski z pseudoekspertem Trzeciakiem spuszczający się nad gra tych patalachow
-Szpakowski spuszczajacy sie: "Ależ fenomenalny doping, gdyby nie on, było by znacznie wyżej dla Francuzów"
na +:
-Elegancki mecz Czezniego
-Kolejny dobry mecz Mierzejewskiego

Jaro - 9 czerwca 2011, 22:58:48 - *.zamosc.mm.pl
W sumie meczyk mógł się podobać tylko dlaczego zniany tak późno

gaq - 9 czerwca 2011, 22:58:52 - *.internetunion.pl
dudka i murawski- najgorszy środek pola w historii naszej piłki. Ani do przodu ani do tyłu...

szu - 9 czerwca 2011, 22:58:55 - *.nplay.net.pl
"Nie tak źle" to by było, gdyby był remis. Szanownej redakcji przypominam, że z Francuzami przegraliśmy, co oznacza, że na Euro w grupie mielibyśmy po tym meczu zero punktów. Ujemnych punktów nie da się mieć, więc może rzeczywiście "nie tak źle".

autor - 9 czerwca 2011, 22:59:03 - *.plock.mm.pl
-------------Szczęsny-----------
Piszczek-Perquis-Arboleda-Boenisch
--------Matuszczyk-Dudka----------
Błaszczykowski-Lewandowski-Mierzejewski
---------------Jeleń--------------
Tak to bym widzial na Euro pod warunkiem, ze kazdy bedzie w optymalnej formie.
------------Boruc----------
Wojtkowiak-Głowacki-Glik-Wawrzyniak
-------Murawski-Bandrowski-----
Peszko-Obraniak-Grosicki
--------Brozek------------

Mjot - 9 czerwca 2011, 22:59:06 - *.wist.com.pl
a tak ogólnie to Francja mimo, braku swoich asów zagrała naprawdę ciekawie i tylko farta mieliśmy, że nie skończyło się wyżej...
A nasi? samo to, że do 70 minuty nie oddali celnego strzału mówi wszystko... gra padaka i tyle, nie było żadnej przyjemności w oglądaniu ich gry i tych bezmyślnych strat, niedokładnych podań itd.

alex - 9 czerwca 2011, 22:59:08 - *.wi.net.pl
Jodłowiec i Wawrzyniak nie mogą grać w tej reprezentacji. Szczęsny pewniak do bramki. Dużo nam brakuje do najlepszych i nawet do ich zaplecza no ale jakieś przebłyski były dzisiaj .

raf-ZL - 9 czerwca 2011, 22:59:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze trochę i Szpakowski wraz z Trzeciakiem zaczęliby obciągać każdemu co jest na trybunach. Podniecali się tym 'niby dopingiem' jak by było czym.Paru kibiców Małysza coś krzyknęła a reszta pociągnęła za nimi i wielki doping haha. Piłka nożna dla kibiców!!

mzreczek - 9 czerwca 2011, 22:59:25 - *.ntvk.com.pl
Po co Smuda robił takie zmiany?? Bo ja nierozumiem.

ja tak myś - 9 czerwca 2011, 22:59:54 - *.182.120.27.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie wiem jak dla was ale dla mnie najgorzej na boisku grał Obraniak. Nie wiem po co Smuda ściągał z boiska Mierzejewskiego. Mógł wcześniej zdjąć Kube ,bo grał na poziomie takim jak w tym meczu Obraniak. Szkoda ,że Brożek nie wyszedł w podstawowym. Mógł zrobić naprawdę wiele pożytku dla Polski. Ogółem dobry mecz ,choć Francja to wszystko kontrolowała i gdyby nie Wojtek Szczęsny mogłoby być wyższy wynik dla Francuzów. Pozdrawiam kibiców. : D

takitam - 9 czerwca 2011, 23:00:09 - *.179.118.128.static.012.net.il
nie znam się na piłce totalnie (to nic, że pierwszy mecz obejrzałem jak bylem jeszcze dzieckiem), czy mógłby ktoś mi pojaśnić (bo za cholerę nie rozumiem):
po co w meczach towarzyskich robić zmiany na 12-13 minut? przecież od tego są towarzyskie żeby chłopcy się zgrali itd, nie ma ciśnienia wyniku jak przy tych o stawkę (w tych meczach to rozumiem, gra na czas itd).
Franek! Co? TY JUŻ DOBRZE WIESZ CO!!!!!

igi - 9 czerwca 2011, 23:00:16 - *.149.248.223
smuda krolem zmian,on sie pogubi w czasie mistrzostw ,jak bedziemy przegrywac to on bedzie zmienial obroncow czy def pomocnikow.........co to ma byc?????

huhu - 9 czerwca 2011, 23:00:20 - *.wroclaw.vectranet.pl
I znowu wtopka. Do bani z taką reprezentacją

abb - 9 czerwca 2011, 23:00:35 - *.49.rev.vline.pl
Dodam tylko, że Brożka powinna być wprowadzona na boiska koło 60. min za słabnącego już wtedy Obraniaka, a nie na 5 minut przed koncem meczu.
A tak wogóle to troche chora ta taktyka. Jeden napastnik? Co to ma być, jak juz Mierzejewski lub Kuba przedrą sie skrzydlem to komu mają wrzucic piłke jak tam stoi jeden Lewandowski i 5 francuzów wokół niego...

gofer - 9 czerwca 2011, 23:01:03 - *.dynamic.chello.pl
Oprócz dobrego bicia w pole karne Obraniak słabo. Powinien był być zmieniony duuuużooo wcześniej za Brożka

obiektywny - 9 czerwca 2011, 23:01:16 - *.opera-mini.net (*.114.234.42)
po dzisiejszym meczu powinno się zwolnić Smude bo on nie ma pojęcia jak ustawić zespół, z takim trenerem nigdy nie będzie dobrze on dba tylko o swój wlasny tyłek to był mecz towarzyski a zrobił tylko 2 zmiany komedia

ueo - 9 czerwca 2011, 23:01:45 - *.b-ras3.mvw.galway.eircom.net
reperuar kiboloski. "Polsa bialo-czerwoni, Polska "klaska klas" "My chcemy gola" I humn znali. Wg Tego idioty komentatora fantastyczny. Czy ten czlwoiek urwal sie z choinki i przezimowal tak dlugo? Zenada mi sie tego nawet w tv nie chcialo opgladac. O flag, wszczyscy siedza jeszcze z 80% jakby nie wiedziala po co przyszla (bilety za darmo?) i patrzyli co kto obok robi. Porazka

SS LAZIO - 9 czerwca 2011, 23:02:07 - *.cpe.marton.net.pl
ale jechali z dopingiem janusze hehehe pozdRo dla normalnych

glazo i bi - 9 czerwca 2011, 23:02:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze ze nas nie dotyczą zmiany godziny czasu , jadać na Ukrainę , grając mecz jesteśmy godzinę w plecy a to na pewno będzie miało wpływ na naszego góralskiego trenera. Mimo finału na Ukrainie Górale z Tobą . pozdro dla Fraka i Szymka Pawłowskiego .

vuko - 9 czerwca 2011, 23:02:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
znowu słaby mecz polaków.Smuda chce grać zachodnim stylem tylko zapomniał że Lewandowski to nie Torres,Benzema czy Ronaldo i potrzebuje wsparcia innego napastnika. Francuzi mieli prostą taktykę odcinać od piłek Lewego i po grze polaków. Nawet laik to widział. Komentatorzy nawoływali do dwóch napastników.I nic. Smuda jak wryty stał i nie wiedział co robić. Jak zwykle Jodłowiec zawala mecz. Franek nadal widzi w nim coś hehehe. Zmienić trenera na z zagranicy jakiegoś dobrego żeby szybko coś z nami zrobił bo będzie wielka klapa.

gaq - 9 czerwca 2011, 23:02:44 - *.internetunion.pl
szczęsny- 7,5
piszczek- 7
wojtkowiak- 5
jodłowiec- 3
wawrzyniak- 4
blaszczykowski- 4
dudka- 2
murawski- 2
obraniak- 3
mierzejewski- 5
lewandowski- 4

kuba - 9 czerwca 2011, 23:03:03 - *.tktelekom.pl
adamiaki się dziś nastrzelały szkoda, że w niewłasciwą stronę
podniecanie sie "dopingiem i atmosferą" przekozackie
najlepsza była "płenta":
nie mamy autostrad, dróg, dworców lotnisk, drużyny....
komentatorów też
szczytem szczytów był zachwyt nad cudowną interwencja bramkarza w 93minucie....
jednym słowem - komicznie

hoohlik - 9 czerwca 2011, 23:03:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gra na plus,szkoda straconej bramki,widze progres w grze.Niech do zdrowia wraca Boenisch,obywatelstwo dostanie Perquis,Matuszczyk za Murawskiego
Jeszcze mamy rok..rozliczymy po mistrzostwach a ranking FIFA to rzecz drugorzedna bo nie grajac meczy o stawke to zwyciestwo z Argentyna (5m w rankingu) daje nam tyle co w meczu o eliminacji z San Marino

Marco Huck - 9 czerwca 2011, 23:04:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@WZL to był kibic Zagłebia Lubin

maro - 9 czerwca 2011, 23:04:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Smuda won!!! Jeszcze jest czas na to!!! Po tym meczu muszę stwierdzić, że z tych zawodników może być naprawdę ciekawa reprezentacja, ale nie z tym trenerem. Smuda to kompletny matoł, który nie ogarnia w ogóle co się dzieje na boisku. Robi zmiany w samej końcówce, podczas gdy Francuzi już mają 5 świeżych zadwodników. Do tego kogo zmienia... Najlepszego w ofensywie Mierzejewskiego. Wpuszcza jakiegoś ogórka z polskiej ligi Pawłowskiego. Pytam się po co? Do tego wystawianie na pozycji środkowego obrońcy nominalnego prawego obrońcy Wojtkowiaka, choć nie powiem, zagrał dziś poprawnie, ale czy to jest perspektywa na euro żeby on grał na nie swojej pozycji??????????

seba - 9 czerwca 2011, 23:04:27 - *.kwidzyn.mm.pl
jestem oczarowany nasza gra. SZCZERE GRATKI DLA PILKARZY I TRENERA!!!!!! moze dzisiaj nie wygralismy, ale bylo widac zespol, bylo widac dobra atmosfere, bylo widac dobra gre, no najwazniejsze oczywiscie.... MOZE I PRZEGRALISMY ALE CO Z TEGO, POWININISMY ZREMISOWAC. pilka szla prosto na szczsesnego i zlapalby ja. WIEC OGLASZAM WYNIK 0:0 xd nie na serio gorace gratulacje dla zespolu i dla smudy, jestem pod wrazeniem, serio ;)

kupis18 - 9 czerwca 2011, 23:04:43 - *.dynamic.chello.pl
Moze ktos odpisze moze nie ale WAZNE do Wszystkich Kibiców Repry. Smieszy mnie wiekszosc komentarzy o powolania po co ten a po co tamten lepiej ten i ten tylko Wasze typy to w wiekszosci Wasi ulubiency z klubów które kochacie, po drugie owszem moze repra nie wygrywa itd ale moim zdaniem juz dawno tak fajnej ofensywnej piłki nie grala ale wiekszosc komentujacych pewnie oglada co 10 meczy repry i swietni fachowcy pfff, Smuda to naprawde swietny trener lubiacy otwarty futbol, po trzecie kłopot repry polega na obronie na niczym innym owszem dziwi mnie brak głowackiego wasilewskiego p.brozka czy np sznaucnera lub kusia ale to juz wybór trenera jeden ma taka wizje druga taka tak naprawde z opinia o trenerze i powolaniach powinnismy sie wypowiadac po ME ktore wszytsko zweryfikuja a teraz nic tylko WSPIERAC REPREZENTACJE. Pozdrawiam

psiakrew - 9 czerwca 2011, 23:04:49 - *.szczecin.mm.pl
To był zwykły mecze towarzyski, z Francuzami, z którymi się chyba aż tak bardzo nie lubimy, a kibice gwiżdżą prawie w każdej akcji gości. Słoma z butów wystaję! Do tego śpiewnie hymnu? Po co śpiewać hymn w takim meczu bez stawki? Lepiej zostawić to na naprawdę WAŻNE mecze.

Borys - 9 czerwca 2011, 23:05:25 - *.lublin.mm.pl
Szkoda ze Brozka nie wpuscil w 99 minucie

gggg - 9 czerwca 2011, 23:05:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Murawski tragicznie - wypad z kadry. Nie ta forma co kiedyś. Gdzie Celeban na obronę??!

kibic68 - 9 czerwca 2011, 23:05:55 - *.range86-128.btcentralplus.com
Boze co robi w kadrze jodlowiec.Smuda mialem do ciebie szacunek kiedy byles trenerem widzewa ,ale to kogo powolujesz i jakie robisz zmiany to koszmar.Proponuje na ostatniego Madere i wiem ze to jest dobra propozycja.

emakesiak - 9 czerwca 2011, 23:06:07 - *.bielskpodlaski.mm.pl
Obrona do wymiany!!!Szkoda ze Smuda,chociaz 30 min.nie dal pograc Brozkowi,bo wtedy Lewy lepiej gra przy nim"jest chemia"hehe.ogolnie wygladalo to juz niezle,a wy tak sie wszyscy nie napinajcie,zacznijcie sie przyzwyczajac,ze Europa nam odjechala.Zobaczcie w jakich klubach graja nie siedzac na lawie np.wlasnie Francuzi.Przestance zyc Orlami Gorskiego.Moze za pare lat orliki za procentuja.

KKS - 9 czerwca 2011, 23:06:41 - *.173.32.179.tesatnet.pl
WZL to w koncu kibole czy pikniki? I dlaczego z Legii? Poza Legia w Warszawie jest jeszcze Polonia.

BI - 9 czerwca 2011, 23:06:42 - *.dynamic.chello.pl
Miałem nosa, bo wybrać na Polscie "Jak stracić chłopaka w 10 dni".
PS. Film jeszcze trwa

mądry - 9 czerwca 2011, 23:07:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dobry mecz.
Dobra reprezentacja.
Janie Pajacu Tomaszewski - strasznie się pan poci...

wojtekost_ - 9 czerwca 2011, 23:07:45 - *.dynamic.chello.pl
Smuda pajac ambicji za grosz. Cieszy sie ze przegrali 1-0 zmiany w 80 minucie co za postawa.Zwolnic natychmiast ;/
Jak sie mozna cieszyc przegranej ogarnijcie sie panowie.

margol - 9 czerwca 2011, 23:08:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie bylo zle tylko ten wynik mogl byc remis ale trudno to nie mecz o punkty najbardziej mnie wkurza smuda z tymi zmianami masakra w 80 minucie francuzi zrobili chyba 6 zmian a my tylko 2 i to w koncowce ten smuda wogole nie mysli

CK'73 - 9 czerwca 2011, 23:08:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
te wojtkowiaki i jodłowce nadają się jedynie do gry w swoich klubikach,w polskiej podwórkowej lidze,a nie meczach międzynarodowych.o dudce już nie wspomnę.myślę,że nie będzie źle,jak Franz będzie miał okazję do dłuższego potrenowania z tą kadrą...Wiary,ludzie wiary,a nie ciągły płacz....pozdro

Jarza - 9 czerwca 2011, 23:08:51 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Całkiem dobry mecz naszych. Trochę zdenerwował mnie Smuda z tymi zmianami. Powinien wcześniej wprowadzić Brożka i Grosika. Ogólnie po tym dwu meczu na plus Szczęsny (numer 1 na euro) Wojtkowiak w miarę dobrze na środku, no i Mierzejewski. Nic mnie nie interesuje to że francuzi nie potrafią wymówić jego nazwiska, tylko że chłopak dobrze gra. Na minus Jodłowiec, wawrzyniak, murawski i obraniak.

rafi - 9 czerwca 2011, 23:08:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pikniki i snoby 2 przyspiewki znali a Szpakowski prawie sie posikal !!

elos - 9 czerwca 2011, 23:09:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
LEWANDOWSKI drewniak! każdą piłkę tracił, odskakiwała mu, Brożek potrafi piłkę opanować, przyjąć a nie tylko tracić!

marian piź - 9 czerwca 2011, 23:09:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
helena helena chyba mam zawał.. polacy zagrali srednio, na Ewuro będzie kicha

kibic - 9 czerwca 2011, 23:09:36 - *.dynamic.chello.pl
Smuda naucz się robić zmiany, więcej odwagi Odnośnie meczu jak zwykle nie ma obrony a i Lewandowski sam w ataku nic nie pomoże, grajmy w ataku na Brożka + Lewandowskiego (Jelenia jak będzie zdrowy)

maro - 9 czerwca 2011, 23:09:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
psiakrew - bardziej idiotycznego komentarz dawno nie widziałem tutaj... Po co śpiewać hymn??? Masakra jednym słowem

Robert - 9 czerwca 2011, 23:09:45 - *.dynamic.mm.pl
Smuda to jakiś ślepiec.
Jak się zmienia 2 wyróżniających się piłkarzy (Błaszczykowski,Matuszczyk)to efekt jest oczywisty. Trzeba było zmienić Wawrzyniaka i Murawskiego w przerwie to może coś by z tego było.

futbolista - 9 czerwca 2011, 23:10:53 - *.cpe.cableone.net
chwalic frekwencje.nici z tego by na mecz nie isc.ciekawe ilu kibicow z Gdanska przyjechalo,bo
jak wiadomo,to tam mecz ten odbyc sie mial !!! ?

donek - 9 czerwca 2011, 23:12:05 - *.dynamic.dsl.as9105.com
OBOP: Według najnowszego sondażu przeprowadzonego na stadionie Legii, 90% kibiców stanowili zwolennicy Platformy Obywatelskiej.

Piterm - 9 czerwca 2011, 23:12:13 - *.33.108.151
Panowie znawcy najgorszy to był Szpakowski i Trzeciak komentarza nie dało się słuchać. Atak i pomoc w porządku może za wyjątkiem Murawskiego z którym chyba trzeba dać sobie jak na razie spokój. Obrona poza Piszczkiem to tragedia. Może warto sięgnąć po Mariusza Lewandowskiego jako stopera. I nie rozumiem ludzi czepiających się Roberta Lewandowskiego moim zdaniem w ostatnich meczach jeden z lepszych na boisku zawsze groźny (dziś 3-4 groźne strzały na bramkę) pracujący dla zespołu walczący zwróćcie uwagę że w klubie gra cofniętego napastnika i w takiej roli się sprawdza nie jest to typowy snajper strzelający po 20-30 bramek w sezonie ale pracujący dla dobra drużyny jak napisał ktoś wcześniej Brożek i Lewandowski powinni grać razem.

@kupisz18 - 9 czerwca 2011, 23:12:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"ale moim zdaniem juz dawno tak fajnej ofensywnej piłki nie grala" - a widziales statystyki strzałów? zliczyłeś ilość czystobramkowych sytuacji? pozdro

wino - 9 czerwca 2011, 23:13:35 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
hahahahaahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahh
aahahnahahahhahahahahahahaahahahhaahhahahahahahaha
hahahahahahahahaahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahah
ahhaahhahahahahahahahahhahahhahahhahahhahahahahaha
hhahahahahahahahahhahhahahahahahahahahhahahahahahh
ahahahahahaha ogladajac ten mecz bylo jak najwieksza parodia swiata, a komentatorzy gadali jak bagdad bob, lewandowski, blaszczykowski, wojtkowiak, wawrzyniak, mierzejewski, piszczek, dudka, murawski gorsi niz szrot szkoda gadac, a trzeciak straszne

max - 9 czerwca 2011, 23:14:25 - *.kalisz.mm.pl
Nie no komentarzy czesto nie pisze, ale juz MNIE ten cyrk z kibicami zaczyna denerwowac (czytaj podnieta Szpaka). Nastepny mecz ogladam bez glosu

assasin - 9 czerwca 2011, 23:15:51 - *.smrw.lodz.pl
Szczęsny kapitalny mecz tak jak Piszczek! Słabiej Błaszczykowski Mierzejewski Lewandowski Obraniak! Mimo braku czasu Matuszczyk z Brożkiem wnieśli więcej niż reszta patałachów mianowicie Murawski Jodłowiec Wojtkowiak Dudka no a totalna porażka Wawrzyniaka!!! Po kiego wafla jest powoływany!!! Zawsze Był dnem i zawsze będzie!!!!!!!! KOWAL Ty ośle Szczęsny najlepszy na boisku!!! Sam jesteś marny!!!

szpak - 9 czerwca 2011, 23:16:10 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Dariusz Szpakowski: Przed meczem otrzymałem SMS-a od premiera: "Pada deszcz. Nie przyjeżdżam. Orandże w Biedronce po 5zł". Pomyślałem więc, jak mój mistrz Andrzej Wajda mawiał: "Spoko, szkoły przyjdą". No i rzeczywiście, takiego dopingu życzyłbym sobie na EURO. Najbardziej podobało mi się jak piłkarze podbiegli do kibiców podziękować za doping!

przemas - 9 czerwca 2011, 23:16:13 - *.1.209.87
Mnie to smuda tymi zmianami denerwuje, dalby blysnac chlopakowm na 15 minut anie on wprowadza zmiany 5 minut przed koncem .

gladiator - 9 czerwca 2011, 23:16:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szpak powiniem wyleciec za te gafy , jakis nieznany murzyn biegnie lewa flanka a ten Evra Evra tylko ze to NIE BYL EVRA...

Trener z K - 9 czerwca 2011, 23:16:24 - *.home.aster.pl
Nawet dobry mecz Polaków. Ja bym tak nie narzekał jak pozostali!
Najlepszy na boisku znowu Mierzejewski ( tak samo jak z Argentyną ).
Dla mnie najgorszy Murawski. W ataku słabo, w destrukcji też bardzo przeciętnie. Nie rozumiał się w ogóle z pozostałymi zawodnikami

oksza - 9 czerwca 2011, 23:17:46 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
Z "Les Bleus" rzeczywiście nie jest źle. Gorzej z nami.

kibic - 9 czerwca 2011, 23:19:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kur*a smuda mowi ze kazdemu trzeba dac szanse a robi zmiany w 80 min totalne nie porozumienie.. lewy na lawke a brozek w 1 powinien wybiec.. pawlowskiemu daje zagrac ktory zagral 8 meczy a klich obydwa mecze na lawce.. wyje*ac smude!!

CPJŚ - 9 czerwca 2011, 23:20:03 - *.ssp.dialog.net.pl
kibole bojkotują i nie słychać chamstwa na trybunach. Oby tak dalej

oksza - 9 czerwca 2011, 23:21:52 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
Bardziej od piłkarzy martwi Szpakowski. Za rok będzie jeszcze o rok starszy. Masakra.

janusz - 9 czerwca 2011, 23:22:07 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Just Janusz: Przede wszystkiem chciałbym podziękować Biedronce za talon dołączony do biletu, który dostałem z zakładu pracy. Najbardziej podobało mi się jak śpiewaliśmy: "Ele le ble, ele le ble!". Bardzo to rzucało się mnie na uszy. No i jeszcze te pyszne parówki. Mam nadzieję, że na EURO ich nie zabraknie. Choć musztarda mogłaby być delikatesowa, a nie sarepska.

mądry - 9 czerwca 2011, 23:22:28 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szpakowski poniżej krytyki...znowu palnął o Arboledzie !!!!!!!!!!
Czy ten Kolumbijczyk sprawi że Polacy nie stracą bramki ?
Ogólnie dobry mecz,nie można i nie wypada krytykować.
Nikt nie zawiódł,super fajne akcje Polaków !!!

Erni - 9 czerwca 2011, 23:23:47 - *.tktelekom.pl
Najgorzej w obronie zagrał Wawrzyniak. Dużo piłek tracił przy prostych podaniach. Wojtkowiaka nie było prawie widać, natomiast Jodłowiec miał dużo kontaktu z piłką i to zaważyło o jego całokształcie w tym meczu, ponieważ miał i dużo dobrych podań i dużo takich drobnych błędów. Do Dudki zastrzeżeń nie mam bo gał solidnie. Jeśli chodzi o pomoc w tym spotkaniu Błaszczykowski, Obraniak grali dobrze, Mierzejewwski dużo pracował, on chciał się pokazać w tym meczu, więc tu wielki plus dla niego, ale mimo wszystko to nie jest zawodnik światowej klasy, a jeśli jest to czekam żeby to udowodnił w przeciwnym razie moje zdanie na jego temat się nie zmieni.
Lewandowski sam w napadzie był za dobrze kryty, on sam nie wiele tam zdziała.
Nie zapominajmy, że Polska zawsze miała dobrych skrzydłowych, dobrych bramkarzy i grając dwoma napastnikami zawsze strzelała gole. Dlatego apeluję by zagrano inną formacją. Od wielu lat ustawienia takie jak 4-4-2 czy 4-4-3 są wręcz omijane szerokim łukiem. Jednak były one kartą atutową Polski... no kurde gole z rożnego, wolnych, parę 6 lat temu Oli - Żuraw - Franek, przełomy w bramce takie jak Dudek, Boruc, Kowalewski, teraz Szczęsny.
Budujemy SOLIDNĄ reprezentację, więc te drzwi Smudy powinny się przymknąć.

włodek - 9 czerwca 2011, 23:26:56 - *.xdsl.centertel.pl
Całkiem niezły mecz naszych kopaczy. Denerwował mnie tylko Lewandowski swoją nieporadnością! Czemu Smuda na pół godziny nie wpuścił Brożka i Grosickiego?? Myslę że rozruszali by tą drużynę! Piszecie że obrona do wymiany. Pewno że do wymiany ale na kogo??

radzioradz - 9 czerwca 2011, 23:27:37 - *.opera-mini.net (*.160.173.214)
Jodła załatwił sobie wakacje za rok w ciepłych krajach ...

sd - 9 czerwca 2011, 23:27:48 - *.szczecin.mm.pl
...Smuda to dziad jakich mało...

obserwator - 9 czerwca 2011, 23:28:53 - *.cdma.centertel.pl
Owszem piłkarze zagrali dobre spotkanie pokazali ze umieją powalczyć z lepszymi... Dobre spotkanie rozegrał Szczęsny Błaszczykowski Piszczek Mierzejewski i Lewandowski.
A wracając do naszego najlepszego trenera to ona mało i to mało się chyba zna na piłce z koro na zgrupowanie powołuje dwudziestu czy tam więcej zawodników i powołuje ich tylko po to żeby se po przebywali na zgrupowaniu naszej kadry to jest bez sensu...niech już lepiej powoła jedenastu i dwóch rezerwowych a dla reszty da odpocząć od sezonu... A jak już powołał to niech da im pograć po to jest przecież mecz towarzyski a nie mecz o punkty... A co do tego zgrywania się to chyba rezerwowi też muszą się zgrywać z pierwszym zespołem żeby po tym nie było że jak jakaś kontuzja jakiegoś zawodnika z pierwszego zespołu a go nie ma kto zastąpić bo nie jest zgrany... PS Panie Smudo niech pan się zastanowi nad tym czy warto być selekcjonerem reprezentacji czy już lepiej prowadzić jakiś klub w naszej ekstraklasie.... Moje zdanie jest takie na ten temat!!!! POWODZENIA CHŁOPAKI

lato74 - 9 czerwca 2011, 23:28:58 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Grzegorz Lato: No wynik nie powala, ale zdecydowanie zabrakło w polskiej reprezentacji Arboledy, Rogera, Perquisa i Messiego. A bez tego trzonu to na Euro nie mamy za wiele sząs. A po za tym, to ktoś mi flaszkę zarąbał z pod loży. Chyba Domarski...

Zeniu Vel - 9 czerwca 2011, 23:30:48 - *.dynamic.chello.pl
Jak zwykle większość marudzi, tacy właśnie jesteśmy, patrzcie na pozytywy a nie wieczni malkontenci, a najlepsze jest to, że u nas każdy jest trenerem.

jaa - 9 czerwca 2011, 23:31:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niech ktoś przytomny mi to wytłumaczy: ze skrzydłowych mamy (oprócz Kuby): Grosickiego, Peszkę, Małeckiego, względnie Kucharczyka. Co w takim razie do k...y nędzy w ostatnich paru minutach na boisku robił Szymon Pwałowski ?! Nie żebym coś do chłopaka miał, ale na Boga- mamy kilku dużo lepszych.
Murawski może grać w kadrze, ale niech najpierw zrzuci ten bęben, bo wygląda jakby był w 6 miesiącu ciąży

•TNT - 9 czerwca 2011, 23:31:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla mnie Jodłowiec się nie nadaje do gry w reprezentacji. Kolejny raz to pokazał. Niestety obecnie nie mamy lepszych. Druga myśl to taka że Lewandowski i Brożek muszą grać od pierwszych minut! Jeśli Smuda tego nie widzi to nie wiem co on robi z tymi chłopakami na treningach.

do Erni - 9 czerwca 2011, 23:32:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no tak takie drobne błędy jak np: nieumiejętność przyjęcia piłki bez pressingu rywala na poziomie kadry i wybicie piłki za siebie przed polem karnym i w efekcie grozna sytuacja. Do tego ladna glowka i pierwszy gol w kadrze narodowej. Zwykle jezdze po Wojtkowiaku bo to nie jest poziom Lecha a co dopiero Kadry, ale Jodłowiec dzisiaj przerósł nawet jego - moje pokłony. Dyzma to samo pokłony dla tego geniusza - aż 10 minut dostał rezerwowy. Dwóch innych po minute żeby obronić 0:1 Brawo o to chodzi.
Ocenki: 1-10
Szczęsny 8.5
Wawrzyniak 2
Wojtkowiak 3.5
Jodłowiec 1
Piszczek 5.5
Murawski 2
Dudka 2
Obraniak 3
Kuba 3
Mierzejewski 7
Lewandowski 6
Smuda 0
Komentatorzy 0
Doping januszy 0

mariano95 - 9 czerwca 2011, 23:33:26 - *.pools.arcor-ip.net
Nie wiem jak wy ale Franek Smuda nie umie powiedziec 2-3 zdan po polsku. Jakies dziwne odpowiedzi daje.
Nie wiadomo o co chodzi.Cos jakby do szkoly nie chodzil albo mial pod gorke. Poza tym W. Szczesny
naprawde ok. Kuba i Lewy srednio, Obraniak tak sobie, reszta nie za dobrze. Lewy i Brozek od 1 min prosze.
Pozdro.

cd. - 9 czerwca 2011, 23:34:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
aha i fajnie że Dyzma szybko wprowadził Grosickiego, Kucharczyka i Małeckiego - pokazał od czego są mecze towarzyskie i pokazał, że umie dokonać właściwych zmian

kryzysjugo - 9 czerwca 2011, 23:34:49 - *.play-internet.pl
Zagraliśmy dobrze bo więcej się z reprezentacji nie wyciśnie. Ale mam pomysł może byśmy zagrali w jakiś mistrzostwach Europy, świata 2 kategorii jak w hokeju na lodzie wtedy może bym się doczekał jakiś tam sukcesów po których w piąte można by było iść do pracy z dobrym humorem nie tylko dlatego że jest wypłata. Pozdrawiam wspaniały doping na stadionie buhahaha, uszy więdną.

obserwator - 9 czerwca 2011, 23:37:11 - *.cdma.centertel.pl
Arboleda nie potrzebny jest Wojtkowiak... Roger również jest zbędny bo jest Matuszczyk... Jedynym zawodnikiem który jest potrzebny dla Reprezentacji jest Benisz bo nie mamy żadnego tak dobrego lewego obrońcy....

Kononowicz - 9 czerwca 2011, 23:37:14 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
_________________w 2015 jak bede prezydentem RP to ja obiecuje wam ze tego trenera ja osobiscie zwolnie z posady, nie bedzie tego dziadostwa i doprowadze wreszcie wszystko do porzadku, i ja wam to obiecuje ze to sie tak stanie sie!______________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
____

... - 9 czerwca 2011, 23:41:11 - *.adsl.inetia.pl
Czemu Smuda nigdy nie zmienia Murawskiego i Lewandowski, nawet jak słabo grają?

fryzjer - 9 czerwca 2011, 23:43:12 - *.dynamic.dsl.as9105.com
"Fryzjer": Mówiłem Grzesiowi, że we Francji już nie mają Franków, wiec nic nie dało wskórać.

Lotnik - 9 czerwca 2011, 23:47:04 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
mariano95.Dobrze gada.Dodac nalezy tylko zenadé Szpaka..temu panu juz dziékujemy!

prezydent - 9 czerwca 2011, 23:48:26 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Prezydent Bronek Komorowski: I có? Óstżelili cuś? Bo ja ustżeliłem bóbra!

aaa - 9 czerwca 2011, 23:48:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Francuzi grali na pół gwizdka a nasi gryźli trawę i byli wyraźnie słabsi. No comment...

hag - 9 czerwca 2011, 23:51:15 - *.play-internet.pl
Czy ktoś kompetentny potrafi odpowiedzieć w którym ostatecznie będziemy koszyku? Z góry dzięki.

mietek - 9 czerwca 2011, 23:52:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dudka i Murawski się nie nadają na kadrę. Nie wiem za co Murawskiego powołuje...

Adi-KSG - 9 czerwca 2011, 23:56:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=hYQJds3EDTA DZIEKUJE DOBRANOC.

miet2 - 9 czerwca 2011, 23:57:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zmiany - kompletna kompromitacja, nie wiedział Smuda co ma robić, decyzje podejmuje pod wpływem emocji - tragedia. Minuta lepszej gry, a on rezygnuje ze zmiany. Co za chłop.
Poza tym - Murawski, Wojtkowiak i Jodłowiec się nie nadają do kadry, a już na pewno nie na Euro. Murawski kompletnie nic nie pokazuje, zero, nic, drewno. Wojtkowiak to samo. Jodłowiec coś próbował, ale to nie ten poziom.
Ogólne wrażenia takie: Smuda gra nazwiskami, a nie umiejętnościami, nie ma pojęcia co się dzieje na boisku, działa emocjonalnie, gubi się i nie potrafi podjąć konkretnej decyzji.

Adi-KSG - 9 czerwca 2011, 23:59:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=hYQJds3EDTA DOBRANOC DZIEKUJE.

prawiczek - 10 czerwca 2011, 0:00:27 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Prawiczek: Kiedy dowiedziałem się z Gazety Wyborczej, że na meczach reprezentacji nie będzie już kiboli, postanowiłem pójść na pierwszy w życiu mecz. Mam tylko jedno pytanie do bardziej doświadczonych: " Czy jak podnosimy szaliki w górę przy "sokołach" to, który kolor na być na górze: biały czy czerwony?"

xxx_x - 10 czerwca 2011, 0:03:36 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zmiany robione są w samej końcówce meczu tylko po to aby wchodzący zawodnicy mogli odebrać premie za występ w reprezentacji!
Chyba dalej jesteśmy ostatnią drużyną czwrtego koszyka (wyprzedzi na Austria a my przeskoczyliśmy Armenię), zagrozić nam może jedynie Estonia, która będzie grać jeszcze mecze w Ameryce Południowej.

tratatata - 10 czerwca 2011, 0:04:13 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
Stachowiak - najlepszy bramkarz w historii polskiej pilki i ligi
Nykiel(Blad)
Zytko
Kapias(Sadlok,Komorowski,Grodzicki)
Brzyski(Telichowski)
Makuszewski(Bryla,Cwielong,Sobota,Kosecki)
Kazmierczak(Tyminski,Rakowski,Mila)
Klich(Tyminski,Piatek,Mila)
Madej(Malkowski,Bryla)
Michal Jonczyk
Teodorczyk(Grzelczak,Dudzic,Piech,Przybecki)
z tymi graczami nie bylo by posmiewiska
boze uratuj nas od szatana franciszka

kuba - 10 czerwca 2011, 0:09:24 - *.tktelekom.pl
do prawiczka - ani ten, ani ten, mamy szaliki łączone na górze nasz rywal, na dole my
hej Sokole!!! wsyzstcz wstaj i stoj!!!! y kibicowskim pozdro szechter

Marchev'a - 10 czerwca 2011, 0:11:57 - *.219.64.167
Wielki + dla Szczęsnego i Błaszczykowskiego, bardzo dobrze też Lewandowski, Obraniak, Matuszczyk.

jim - 10 czerwca 2011, 0:17:47 - *.play-internet.pl
Kubusiu, nie powinieneś być teraz na jakimś pochodzie ONR-u?

trufla - 10 czerwca 2011, 0:31:25 - *.114.161.51 (*.253.66.60)
Ludzie wbijcie sobie do głowy, że nie mamy wybitnych (ew. Wojtek Szczęsny) piłkarzy w kadrze. Jeżeli już oglądacie mecze Polski, to trzeba się cieszyć z każdego dobrego podania, z każdej dobrej wrzutki czy akcji. Nie jesteśmy Hiszpanią czy Holandią. Nikt nie każe wam tego oglądać. Jak już patrzycie to szukajcie dobrych stron tej kadry. Wytykać i narzekać każdy potrafi.

aaa - 10 czerwca 2011, 1:04:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda że wypowiadaja sie tu ludzie, którzy w życiu pilki przy nodze nie mieli. Ja miałem i stwierdzam iż pierwsza połowa na 4 druga na 3+. Plusy ambicja, klika efektownych akcji, stwarzanie sobie sytuacji. Mankamenty słabe przygotowanie kondycyjne i słbe fragmenty gry ale te elelmenty cwiczy sie na impreze docelowa u nas Euro dla francuzow el ME. stad roznica w kocówce. Dojdzie Perqiues iBoenisch w dobrej formie i do dobrej dyspozycji wroci Matuschyk bo widac jego brak w srodku pola bedzie ok. I moim zdaniem z kazdym meczem bedzie lepiej a na Euro nie bedzie sie czeg wstydzic tylko dajdzie spokoj smudzie i pilkarzom. Jak dla mnie na dzisaj- Szczesny 8,5- Piszczek 7,5 , Wojtkowiak 6,5 , Jodłowiec 6 , Wawrzyniak 5 - Błaszykowki 7, Murawski 6 , Dudka 5,5 , Mierzejewski 7,5 - Obraniak 6,5 - Lewandowski 7. Brozek i matuschyk jak najbardziej wystep na plus chodz moim zdaniem za krotki. Czekałem jeszcze na wystep Klicha bo to ciekawy gosc i Krychowiaka którego we Francji sie chwali.

aaa - 10 czerwca 2011, 1:06:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do hag
Zwyciestwem z Argentyna zapewnilismy sobie 4 koszyk.

Adi-KSG - 10 czerwca 2011, 1:13:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.youtube.com/watch?v=IfmMJhp_7HY POLECAM.

oranzada - 10 czerwca 2011, 1:16:15 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
smuda=nie

nauma - 10 czerwca 2011, 1:17:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obejrzałem cały mecz i naprawdę nie jestem w stanie zrozumieć dwóch podstawowych rzeczy...
Primo - postęp? "ładnie zagrali?" Polska definicja dobrej gry w piłkę oznacza więc: brak taktyki, brak umiejętności celnego podania, brak wyjścia na pozycję, brak skutecznej kiwki, brak oddania kilku groźnych strzałów, brak kondycji, brak umiejętności rozegrania stałego fragmentu plus taką grę obrony, która kibicom stawia włosy na głowie. No i porażkę... Sorki, ale to jest definicja życiowych nieudaczników... Nie mam zamiaru się podniecać i flegmatycznie stwierdzam, że EURO będzie naszą kompromitacją...
Secundo: o co chodzi z tym dopingiem? Zero bluzgów, zero przyśpiewek z wyzywaniem rywali od k... ch... i p..., zero piosenek z częstochowskimi rymami, zero rac. Rany boskie, to był mecz, na który mogłem pójść z córką!
Ps. pokażcie mi jeden powód do optymizmu w temacie polskiej reprezentacji. Tylko proszę nie mówić, że "Piszczek i Szczęsny grają nieźle". Chodzi mi o coś, co pozwoli mi mniemać, że wyjdziemy z grupy. Ktoś potrafi? Wątpię...

ss - 10 czerwca 2011, 1:22:11 - *.internetia.net.pl
Kurde, z całego tego meczu pozostał mi jeden wniosek - Szczęsny to będzie, o ile już nie jestm bramkarzem światowej klasy.

ss - 10 czerwca 2011, 1:27:31 - *.internetia.net.pl
Aha, no i zapomniałem dodać, że Wojtek Szczęsny by zarazem naszym najlepszym obrońcą w tym meczu.

cotymidasz - 10 czerwca 2011, 1:42:57 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
trzeba zmienic tego "trenera" asap i bedzie jak za pomoca czarodziejskiej rozdzki, dobrym przykladem jest wlasnie francja ktora grala gorzej niz tybet, zmienili trenera, teraz wlasciwi gracze sa i graja duzo lepiej, to samo z cracovia

kokakola - 10 czerwca 2011, 1:46:44 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
boze daj nam Jozefa Wojciechowskiego na prezesa pzpnu

Cosnek - 10 czerwca 2011, 1:47:49 - *.centertel.pl
Francja ma 3 reprezentacje lekko, w polskiej wypadnie Piszczek, Błaszczykowski i kto zagra (na poziomie przynajmniej średnim) na tych pozycjach na EURO??

kasta - 10 czerwca 2011, 2:26:07 - *.167.211.231.threembb.ie
jakby polska grala tak w kazdym meczu mielibysmy mocny zespol.....a wy wszyscy ktorzy jestescie innego zdania dlaczego sami nie gracie w pilke ...tylko z dupami przed telewizorem ....gra polski wspaniala....widac postep swietne akcje tylko bramka nie wpadla....wszystko na + smuda tak 3mac pozdrawiam 3maj sie chlopie.....kibic z irlandii

matpaw - 10 czerwca 2011, 3:42:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a teraz wszystkich "prawdziwych kibicow" pozdrawiam srodkowym palcem i zobaczymy mendy czy posypiecie glowe popiolem po euro ze jednak pzpn i donald nie sa wcale tacy dobroduszni.
gdzie sa drogi? nigdzie ich nie ma. gdzie sa nowe dworce? "zaraz zaczniemy robic". gdzie sa hotele? (jakie hotele?) a gdzie jest polska pilka? W CZARNEJ DUPIE. ale to wszystko nie wazne bo i tak tematem zastepczym beda KIBICE.
smacznego popcornu janki

as - 10 czerwca 2011, 6:38:12 - *.toya.net.pl
smuda czyni cuda 2 zmiany 87 i 88 minuta bravo

justin81 - 10 czerwca 2011, 6:42:32 - *.adsl.inetia.pl
jak mozecie pisac, "nie tak zle", jak najlepsza note dostal bramkarz Szczesny, by was tak chudy byk wy...,
cala pilkarska polska patrzy a nie widzi, brac was wszystkich. Mecz w plecy, jak zwykle gra bez pomyslu, skladu czy ładu,atak polegał na skrzydlo i walic te puste wrzutki, moze sie od kogos odbije, a nasi specjalisci napisza, ze nie jest zle. Polska mysl szkoleniowa..., i jeszcze te zmiany Dyzmy, ktore nic nie wniosly, bo co ma zrobic grajek na boisku w 3 minuty.

janusz - 10 czerwca 2011, 7:00:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl (*.16.0.213)
Ciągle nie mogę zrozumieć dlaczego nasz kochany "Naród" jest ciągle przeciwko tej drużynie. Zaufajcie im, wczoraj oglądałem tylko pierwszą połowę, ale to co widziałem, to Francja nic nie grała, ponieważ Polacy dobrze podwajali krycie, dużo biegali, byli aktywni. Jak ma się czuć piłkarz, który daje z siebie wszystko, wraca do domu i czyta takie bzdury, odechciewa się grać, bo dla kogo?
Druga sprawa.
Niektórzy notorycznie czepiają się Murawskiego, przecież defensywny pomocnik to najczarniejsza fucha na boisku. Mało widoczny, ale swoje robi. Jak dla mnie najlepszy defn. pom. od kilku lat.

fazi - 10 czerwca 2011, 7:02:10 - *.33.161.194
najgorsze jest to ze Smuda jak i jego poprzednicy powoluje kogo "lubi"a nie tego kto jest najlepszy,poprzednio Janas-Franek,teraz Smuda-Malecki,Zewlakow moze i stary,ale lepszego od niego nie mamy.Tak jak Janas na "drewniaka",tak Smuda uparl sie na Lewego,ten gosc na 4ry setki 3 musi zmarnowac,podczas meczow na EURO jak bedzie setka to trzeba ja wykorzystac,bo drugiej szansy moze juz nie byc.Smuda duzo opowiadal co on to nie pozmienia.a robi to samo co robili jego poprzednicy.

Wstyd - 10 czerwca 2011, 7:30:11 - *.centertel.pl
Powiem krótko : wstyd,hańba i kompromitacja -.-".

mycha - 10 czerwca 2011, 7:39:02 - *.radom.vectranet.pl
szpakowski byl na innym meczu chyba,1 polowa srednia dla polski 1 niecelny strzal na bramke to bardzo malo mozna powiedziec hańba jak na druzyne gdzie odbedzie sie euro druga polowa to polacy grali przez 15 minut tylko za to francja robila co chciala z naszymi moglo byc 4-5 dla francji szczesny dobrze paru chlopakow staralo sie ale to za malo widac golym okiem roznice w wyszkoleniu technicznym jodlowiec i wojtkowiak bez pojecia,polacy dzieki temu ze walczyli to ten mecz wizualnie inny byl takie bylo wrazenie ale ogolnie slabo nie ma druzyny chociaz troche lepiej

qali - 10 czerwca 2011, 7:39:36 - *.100.foxnet.com.pl
coz mecz wygladal tak: zagramy zeby nie stracic (Francja oczywiscie) a jak Bog da to strzelimy...Bog nie dal za to Jodlowiec chetnie i juz im ten gol wystarczyl do konca...goscie byli bardziej zainteresowani gra obronna (w tym elemencie sie cos starali, w ataku natomiast nie za bardzo) i tym zeby sie nie polamac przed urlopem i przygotowaniami przed nowym sezonem na tej sliskiej murawie (szybko zmieniony Kaboul) a i tak byli lepsi od polskich orlow...

sss - 10 czerwca 2011, 7:43:23 - *.68.91.162.mielec91.tnp.pl
i tak nie jest Zle jak z francuzami zagrali nie kiedy niezle akcje dosrodkowonia

haha - 10 czerwca 2011, 7:46:31 - *.mofnet.gov.pl
31.000 widzów i świetna atmosfera.
to się bojkot stadionowym bandytom nie udał

P(L) - 10 czerwca 2011, 7:53:38 - *.ip.netia.com.pl
Byłem wczoraj na Ł3. Pełny stadion, atmosfera tylko fajna, rozczarowanie, bo przy 31tys. gradeł to powinien być kocioł !!!!!!! a było słabe mruczenie. jak Legia będzie grała w pucharach przy 31 tys. to będzie jazda !!!!! juz mnie ciary przechodzą po plerach !!! a mecz: Polska-dno a Żaby w drugim garniturze średnio

asert - 10 czerwca 2011, 7:56:47 - *.adsl.inetia.pl
Reprezentacja Francji przeżywa poważny kryzys, skoro z tak słabym zespołem jak reprezentacja Biedronki wygrała zaledwie 1-0.

qali - 10 czerwca 2011, 7:58:06 - *.100.foxnet.com.pl
a w kadrze Smudy jak zwykle gra szarpana, jak juz ktorys pobiegl skrzydlem wzdluz linii to oczywiscie dosrodkowanie bez adresata, przy krotkich podaniach nic nie mysla i pilka konczy swoj bieg przy nodze rywala...a jak juz dojda do okazji to maja problem zeby w chociaz w bramke uderzyc (2 celne strzaly w calym meczu). Jakby chociaz bili celnie w ta bramke nie wazne jak to mieli duza sznase na gola bo Carrasso odstawial w bramce taki teatr ze masakra...Smuda przy linii zagubiony, zdecydowac nie potrafi kiedy zmiana co w koncowym efekcie daje efekt idiotyczny no i komentatorzy zachwycajacy sie nie wiadomo czym chyba najbardziej Szczesnym ktory w tym meczu mial niewiele ciezkich interwencji (te co mial wybronil wzorowo) wiekszosc prosto w niego praktycznie leciala bo dobrze stal...tyle mojego pozdrawiam

djmm5 - 10 czerwca 2011, 8:03:38 - *.dynamic.chello.pl
Środek obrony i środek pomocy - TRAGEDIA!!! A mianowicie mowie tu o czworce naszych: Jodlowiec!, Wojtkowiak, Murawski! oraz Dudka.
Kadra oprocz 2 swietnych stoperow potrzebuje jescze kapitalnego pilkarza na srodek pola. Wg mnie nalezy brac tego Niemca urodzonego w Sosnowcu!!!!! Mowie o pilkarzu Mainz - Eugenie Polanskim. Jak tylko znowu powie ze chce do kadry Smudy to od razu wysylac powolanie!!! I nie obchodzi mnie kto w kadrze bedzie grac Murzyn, Chinczyk, Niemiec czy Zyd. Byleby grali na bardzo dobrym europejskim poziomie!!!
Kadra na Euro na ten moment:
Szczesny(Kuszczak, Tyton) - Piszczek (Rzezniczak), Arboleda, Perqius (Augustyn), Piotr Brozek (Boenisch) - Matuszczyk (Dudka), Polanski (Murawski), Obraniak (Malecki), A.Mierzejewski (Mila), Blaszczykowski (Peszko) - R.Lewandowski (Pawel Brozek, Jelen)
Noty za mecz z Francja:
Szczesny - 9
Piszczek - 6
Jodlowiec - 2
Wojtkowiak - 3
Wawrzyniak - 5
Murawski - 2
Dudka - 5
A.Mierzejewski -8
Obraniak - 5
Blaszczykowski -7
R.Lewandowski -6

mądry - 10 czerwca 2011, 8:04:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dziennikarz w TVN: Piłkarzy mamy jakich mamy...
Bramkarz w Arsenalu.
Trzech zdobyło mistrza Niemiec.
Wicemistrz Turcji,mistrz Francji,ludzie z doświadczeniami z LM.i LE...
A jakich mamy dziennikarzy i komentatorów ?

Korek - 10 czerwca 2011, 8:18:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szpakowski prawie się posikał ,taka atma na Legii.
To ja się pytam co on musiał wyprawiać jak grali na Stadionie Śląskim? (Jedynym Narodowym)

antykręcin - 10 czerwca 2011, 8:28:02 - *.253.120.smslowianin.pl
Skandaliczna organizacja meczu.Niekompetentny Smuda.Beznadziejny Szpakowski.Oto co mamy przed EURO.

MVP - 10 czerwca 2011, 8:30:53 - *.dynamic.dsl.as9105.com
"ip-64-189.mofnet.gov.pl
31.000 widzów i świetna atmosfera.
to się bojkot stadionowym bandytom nie udał"
He he i jak tu nie wierzyć w rządową propagandę. Nawet urzędnicy niższego szczebla z mofnet.gov.pl biorą udział w propagandzie sukcesu Palety Ogórków. By żyło się (urzędasom) lepiej! Internet w każdym urzędzie!

dd - 10 czerwca 2011, 8:31:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Niby jest dobrze ale jest zle . Moim zdaniem w ataku nie mamy sie czego wstydzic tym bardziej ze kuba i lewandowski nie sa jeszcze w najlepszej formie a moga na euro byc w lepszej. Najgortzej wyglada srodek obrony i slabe przygotowanie fizyczne.
Szczescny- 9(najlepszy PEWNIAK NA EURO)
Piszczek -6,5(dobrze w ataku duzo sie wlacza ale czasami brakuje go w obbronie PEWNIAK)
Jodłowiec- 2(bardzo slabo dosyc ze samoboj to jeszcze bardzo niepewny,nerwowy ,wolny Co najwyzej
to na ławke)
Wojtkowiak 3(podobnie jak jodłowiec chopciaz wydajemi sie ze i tak wygrywal troszke wiecej pojedynkow moze warto go sprobowac na boku)
Wawrzyniak 4(po dobrym wystepie z argentyna wiecej sie po nim spodziewałem sporo przegranych pojedynkow i malowlaczania sie do ataku bodajze raz go widzialem ostatnie 20min snul sie po boisku)
Dudka 1,5(jak dla mnie powinien dostac dozywotni zakaz wystepow w rep. nie moze wyprowadzic pilki na 30 m od naszej bramki duzo strat, bardzo wolny ,ogrywaja go jak dzici w przedszkolu ,a jak juz straci pilke to zrobi glupia minke i zamiast wrocic to sie patrzy co dalej bedzie )
Murawski 4 (lepiej od dudki czsto rozgrywal pilke ,sporo odbiorów ale jest strasznie wolny)
Kuba 6,5(pomimo ze jest bez formy w klubie to i tak jeden z najlepszych dobrze drybluje,szybki i waleczny PEWNIAK)
Mierzejewski 6,5(bardzo dlugo sie rozkrecal na poczatku nie widoczny z kazda minuta coraz lepszy a w 2 pol. zdecydowanie najbardziej widoczny PEWNIAK)
Obraniak 4,5(za bardzo chcial udowodnic francuzom jakim dobrym jest pilkarzem ewiele niedokladnych podan ale checi do gry i walecznosci nie mozna mu odebrac PEWNIAK)
Lewandowski 3 (calkowicie bez formy niedokladne podania bardzo slaby w ataku mam nadzieje ze na euro zacznie grac tak jak potrafi)
Kto sie ze mna zgadza niech pisze!

tadeusz - 10 czerwca 2011, 8:41:25 - *.dynamic.chello.pl
Oglądając mecz Polska - Argentyna i Polska - Francja to te mecze pokazały że nasi kopacze są bardzo słabi to tylko los chronił ich . Trener uparł się grać takim ustawieniu dziwi mnie to bo to sparingi ! ale ma ławką , widać że w ustawieni ataku Lewandowski - Bożek dobrze wyglądało natomiast szkoda że nie nie dał szans młodemu Wilkowi bąć co bąć zawodnika Mistrza Polski a inna sprawa to mnie osobiści nie pasuje Jodłowiec chłopak się gubi i przez cały mecza może ze 4 - 5 piłek zagrał bobrze , Wojtkowiak to widać było że on jest leniem a Wawrzyniak grał ze sporym strachem, krótko cała obrona to słaba .

barti - 10 czerwca 2011, 8:42:42 - *.xdsl.centertel.pl
nie wiecie że smuda traktuje lewandowskiego jak własnego syna ja bym postawil na atak frankowski jeleń i brożek do zmiany jak juz smuda kocha grać napadziorem na szpicy to powinien dać ustawienie 4-4-2 i brożek za lewandowskim osamotniony a lewy mu wystawia choć lewandowski marnuje 100 procenówki lepiej teraz zmienic trenera z tymi zmianami to jak ze stadionami morze babcie juzie powołac to by lepiej zagrala

do haha - 10 czerwca 2011, 8:45:23 - *.ipv.net.pl (*.168.54.179)
Twoje IP mówi wszystko: ip-64-189.mofnet.gov.pl
Ty znowu z pracy piszesz? Twój pracodawca o tym wie? Za nasze podatki się bawisz? Kazali Ci w pracy siedzieć i komentarze pisać?

Grabka - 10 czerwca 2011, 8:50:23 - *.dynamic.chello.pl
Smuda gdzie zmiany, Brożek i Lewandowski dobrze ze sobą współpracują, a ty tego nie widzisz i robisz zmianę dopiero w końcówce, gdzie Brożek powinien wejść w przerwie. O Jodłowcu się nie będę wypowiadał, bo był najsłabszy na boisku, mam nadzieję że chłopak na Euro nie zagra, bo jest słabiutki ( i nie mówię tu tylko o tym samobóju ale o całej grze), Obraniak też słaby mecz, również powinien zejść w przerwie. Ogólnie to mecz nie najgorszy, przypomnę tylko że rok temu w czerwcu dostaliśmy lanie od Hiszpanii 6:0. I brawa dla kibiców, wreszcie stadion pełny i nie było żadnego protestu. Pokazaliście Polsce że ta walka rządu z kibicami jest niepotrzebna...

kibic - 10 czerwca 2011, 8:53:47 - *.c201.msk.pl
czy my nie potrafimy raz celnie podać? o ile w środku pola to jakoś wyglądało to w ostatnie fazie akcji jest albo niedokładne podanie albo dośrodkowanie i strata nie ma co sie zachwycać naszą grą jest jeszcze wiele do poprawy

grzes - 10 czerwca 2011, 8:55:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szpakowski to o mało co się nie spuścił przy komentowaniu tego meczu. A jaki wspaniały był doping no palce lizać. Brakowało wuwuzeli i iście "Mistrzowska Atmosfera"

Bałor - 10 czerwca 2011, 9:01:59 - *.opera-mini.net (*.29.159.41)
Brożek to patałach jakich mało,nie potrzebnie go wpóścił. Szczęsny bohaterem meczu zaraz po jurku dudku to jeden z najlepszych bramkarzy w polsce. Zamaist brożka do ataku wstwić smolarka i kadra na euro gotowa

zamoysky - 10 czerwca 2011, 9:06:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Byłem na meczu- średni- zmiany Morawskiego, Dudki i Lewandowskiego powinny się odbyć w 55 do 60 minuty.
Lewandowski był z słaby technicznie na francuską obronę nie wychodził do podań -czekał.
organizacja średnia,stadion piękny.
Prezydent Miasta Stołecznego do bani 5 liga białoruska. straż Miejska nie pomagała tylko przeskadzała, Straż miejska wypisywała mandaty za parkowanie w miejscach gdzie nie było zakazu parkowania . policja nie miała informacji o miejscach parkingowych. Bufetowa popraw się, Tylko nie wagowo.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

farr - 10 czerwca 2011, 9:10:01 - *.dynamic.chello.pl
Moim zdaniem nie ma się co podniecać... Nasi i tak na Euro z grupy nie wyjdą, bo zwyczajnie będziemy jedną z najsłabszych albo i najsłabszą drużyną w turnieju.

tomasz - 10 czerwca 2011, 9:11:07 - *.zone2.bethere.co.uk
pany cala obrona do wymiany jodlowiec wojtkowiak zero p0jecia jak sie gra na stoperze zenada, a skrajni obroncy wawrzyniak tak sobie ale nawet skorumpowany piszczek dzis slabo a pan lewandowski robi sie gwiazda zenua jak nie zagramy na 2 napadziorow nigdy nie zagramy dobrze na plus przeblyski blaszczykowski i mierzejewski reszta tak sobie pozdro dla normalnych adobrej gry kadry chyba sie nie doczekam......?

jaszczur__ - 10 czerwca 2011, 9:16:07 - *.xdsl.centertel.pl
w porównaniu z tym co było rok temu grają o niebo lepiej. druzyny nie zbuduje w rok tskiej jak framcje. maja wieksze pieniadze, wyszkolenie techniczne, i inne podejsci do gry. a co najwazniejsze piłkarze z polski mają za dużo przerw... Błaszczykowski czy brozek czy inny polak zagranica duzo szybciej giga niż inni. Pozdro bedzie dorze

Giovanni - 10 czerwca 2011, 9:17:24 - *.play-internet.pl
Dobrze ale nie rewalacyjnie

BJ - 10 czerwca 2011, 9:26:49 - *.126.10.133
Nie ma nikogo na boisku!

toRonto - 10 czerwca 2011, 9:33:58 - *.mtk-tv.pl
nie ma nikogo na boisku :D dobre dobre . zobaczcie sobie na stronie tvp presłuchanie
Smudy.... wychodzi w końcu 'chłop ze wsi' . potrzebna zmiana trenera! to, że wyjdziemy z grupy to pewne, bo gosp. musi ;) ale dalej 'ściany' już nie pomogą........

Dorde - 10 czerwca 2011, 9:35:32 - *.adsl.inetia.pl
Lewandowski pokazał po raz kolejny ,że potrafi strzelać tylko ,gdy są ogórkowi obrońcy ,Robert nie jest jeszcze gotowy na Euro ,ale Brożek chyba powinien grać od pierwych minut na Euro ,szkoda Jelenia ,bo on napewno będzie miał kontuzję na Euro ,ewentualnie widzę jeszcze coś w Sobiechu(wszyscy mnie za to wyśmieją) ,Murawski się nie nadaje ,a poza tym to nawet niezła ta kadra się robi

David - 10 czerwca 2011, 9:39:48 - *.adsl.inetia.pl
Narzekacie na Glika, to macie Jodłowca, z tym, że glik cały sezon grał przeciwko dobrym zawodnikom w Serie A i się ograł, a Jodłowiec gra w naszej marnej Ekstraklasie.

do do haha - 10 czerwca 2011, 9:42:39 - *.mofnet.gov.pl
Moge z pracy pisać ile mi się podoba. Zarobiłem dziś dla polskich podatników więcej niż Ty zarobisz w 10 lat

runej - 10 czerwca 2011, 9:43:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mecz z serii tych slabyszch

damian - 10 czerwca 2011, 9:51:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo dla pupilkow smudy czyli dla lewandowskiego zwanego drewnowskim i dla murawskiego!!! tempaki takie ze szkoda!!! pytam sie gdzie jest Brozek!!!??? jest w lepszej formie od lewandowskiego ma doswiadczenie a ten malolat co ma??!!! gdzie C.Wilk o klase lepszy od murawskiego sie pytam!!!

aom - 10 czerwca 2011, 9:56:47 - *.ip.netia.com.pl
co to za dziennikarze co tak sie podniecaja tym marnym meczem......
Francja grajaca na stojaca wykonuje z 8 zmian w ciagu meczu......dobrze ze Blanc nie wypuscil Riberego i Benzemy bo byloby jak w Doniecku ;(
nasz trenero trzyma sklad do 79!!! minuty i wpuszcza def.pomocnika!!! choc wszyscy widze ze w druzynie wszyscy oddychaja rekawami ......gdyby Francuzi nie byli juz myslami na urlopach to by sie skonczylo 5:0 jak z Hiszpania ;(((
z takim trenerem nie mamy szans na Euro trzyma sie kurczowo 11 i nie ogrywa innych zawodnikow ;(((
pozniej bedzie sie bronil ze zawodnicy go zawiedli bo kontuzje zlapie np: Piszczek i Lewandowski....co wtedy na Euro zrobimy z nie zgranym skladem??????
popatrzcie na klase Blanca zabral na zgrupowanie cala kadre 1 i 2 i kazdemu dal zagrac tyle samo czasu.... jego kadra gra te same schmaty dzieki temu kazdy wie co ma robic jak sie ustawiac i jak wyglada obrona jak wyglada przejscie do ataku dla nich jest bez roznicy czy np: na lewym skrzydel biega Ribery czy Maluda wiedze co i jak grac na lewe skrzydlo a Ribery i Maluda wiedza czego sie spodziewac.....pytanie czy ktos moze mi powiedziec kto ma grac za np: za Blaszyczkowskiego lub Piszczak patrzac na prawe skrzydlo???? Pawłowski i ten z Cracovii....i ile ten Pawlowski zagral?? dotknal wciagu 2 meczow 2 razy pilke??? a ten z Cracovii nawet trawy nie powachal....to po co Smuda bierze pilkarzy ktorych nawet na polowke nie wystawi???!!!!????
SMUDA to brak szacunku do pracy pilkarzy!
SMUDA OUT.....szkoda gadac w porownaniu z Blanciem to trener okregowki!!!!
szykuja sie 3 porazki w grupie i znow biadolenie dziennikarzy ze nie ma druzyny....jak sie nie podchodzi profesjonalnie do pracy to tak to wyglada.....dzic prasa jest zadowolona bo TYLKO 1:0....trzeba patrzec szerzej .....bez tego obudzimy sie z reka w nosciku juz nie 1 raz!!!!!!

MARCELEK - 10 czerwca 2011, 10:01:23 - *.ip.netia.com.pl
Murawski out albo zmiana na Matuszczyka przy 60 min dutka to porażka a lot Szczęsnego bezcenny

marxk - 10 czerwca 2011, 10:11:44 - *.adsl.inetia.pl
Tomek Jodłowiec najlepszy polski ligowiec!!!

Corsar - 10 czerwca 2011, 10:19:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wynik nie jest zły, gra fajna, choc moze byc jeszcze lepsza. Smuda nie potrafi przeprowadzac zmian, bo ja np. wrzeszczałem przed tv gdzies od 56 min. o zmiany, gdzie powinni wejsc Brozek, Matuszczyk i Grosicki, ewentualnie jeszcze Kucharczyk, żeby pociągnęli Nas na te 30 min. do chocby sttrzelenia jednej bramki. I to nie pierwszy mecz, który mnie utwierdza w przekonaniu, że nasza kadra powinna grac DWÓJKĄ NAPASTNIKÓW!!! Smuda ma oczy chyba tam gdzie słonce nie dochodzi, skoro nie widzi tak oczywistych oczywistości. Dlaczego gramy piątką pomocników skoro mamy mało dobrych. Zamiast tego Dudki patyczaka, powinien grac drugi napastnik w jednej lini z pierwszym. Obrona znów sie nie popisała i gdyby nie wspaniałe obrony Wojtka, tobysmy lanie dostali. Jodłowiec udowadnia ze kadra nie jest dla niego. Że przytocze jeden przykład dlaczego. Przy tym samobóju, nie powinien wchodzic szczupakiem na piłe, skoro ta leci w środek bramki. Klasowy obrońca przyjąłby piłkę na swoje ciało a nie głową wybijał,gdzie wiadomo, że moze sie niefortunnie odbic i wpasc do własnej bramy. Ale gdyby nie ten gol to jednak biorąc pod uwage całą gre to wynik bezbramkowy nalezał nam sie, bo fajnie zagarali.

do haha - 10 czerwca 2011, 10:29:55 - *.ipv.net.pl (*.168.54.179)
Powinieneś sprostować: Zarobiłeś nie dla polskich podatników a raczej NA polskich podatnikach. Jesteś niestety z krwiopiczej kasty urzędniczej

bykem na m - 10 czerwca 2011, 10:51:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To co wczoraj wyprawiał wawrzyniak z lewandowskim to jest kino

obserwator - 10 czerwca 2011, 10:58:57 - *.cdma.centertel.pl
Cosnek znalazło by się kilku zastępców na te pozycje tylko trzeba po szukać a Dyzma nie potrafi tego zrobić... Np niech poszuka zawodników z niższej ligi a nie tylko z ekstraklasy i podstawowych zagranicznych lig... Mógł bym się założyć ze jak by powołał jakiegoś chłopaczka z 1 czy tam 2 ligi i dał by mu założyć T-shirt z orzełkiem na piersi przy dopingu 31.000 to on by za przeproszeniem gryzł by tą trawe i biegał by z językiem na brodzie...
A co do tych co myślą ze ktoś tu piszę i nigdy nie grał w piłke to jest w błędzie bo nie którzy z tych osób kopali albo kopią piłke...

Bartosz - 10 czerwca 2011, 11:27:46 - *.120.225.195.static.bait.pl
Francuzi grali na luzie i spokojnie bez wielkiego wysiłku wygrali mecz.Na mistrzostwach z 80% drużyn będzie prezentować podobny poziom co Francja.Należy dodać do tego większe zaangażowanie i stres naszych.Wtedy dwa pierwsze mecze przegrane 0:2 i można podsumowywać mistrzostwa.Nie podoba mi się gra naszej reprezentacji,jakoś nie widać poprawy.Przecież w takich meczach trzeba mieć więcej sytuacji a tu w 70 minucie było 0 celnych strzałów.Co z tego,że Mierzejewski czasem uwolnił się na pozycję jak nie potrafił celnie podać.Niech dalej podpisuje kontrakty z Polonią i liczy,że podniesie swój poziom.

tom1 - 10 czerwca 2011, 11:34:26 - *.play-internet.pl
moim marzeniem jest powiedziec dnia 30 06 2012 ..... Franek przepraszam Cie - zle Cie oceniłem -- ale takich słow pewnie nie powiem - Franek wroc do ligi a reprezentacje zostaw profesjonalista - szczescia zycze

qw - 10 czerwca 2011, 11:37:11 - *.play-internet.pl
Najsłabszy zawodnik meczu - Wawrzyniak. Poza jednym dobrym dośrodkowaniem, nie potrafił w większości przypadków podać na bliską odległość. Jodłowiec miał pecha, bo piłka była mocno bita i nie zdążył odpowiednio skierować głowę w odpowiednim kierunku. Niestety ta interwencja miała na niego wpływ już przez cały mecz. Stracie gola winien jest też środek pomocy, bo pozwolili N`Zogbie hasać przed polem karnym.
A i jeszcze jedno: Trzeciak chwalił od początku Lewandowskiego, że ma takie dobre ostatnie podanie, a tymczasem wczoraj co do jednego je zepsuł. Co więcej, w kilku dobrych naszych kontratakach zawsze podejmował złą decyzję i łatwo traciliśmy piłkę, także w przewadze liczebnej.

andrzej - 10 czerwca 2011, 11:37:19 - *.147.20.55.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Znowu słaby mecz w wykonaniu kadry Smudy. Nie przegraliśmy co najmniej 0:3 ponieważ w bramce kapitalnie bronił Wojtek Szczęsny.
Największe mankamenty:
- fatalna organizacja gry zespołu
- zero postępu taktycznego zespołu
- fatalna gra środkowych pomocników Murawskiego i Dudki, nie podjęli walki o kontrolę środka
- zero gry z pierwszej piłki na małej przestrzeni z wymianą co najmniej kilku podań
- zero przerzutów piłki (wiąże się to z przygotowaniem taktycznym)
- zero akcji ofensywnych (wszystkie zagrożenia to wynik błędów Francuzów, indywidualnych umiejętności Obraniaka, Mierzejewskiego czy fantastycznych wyrzutów Wojtka Szczęsnego)
- zero gry skrzydłami Wawrzyniak (skupił się wyłącznie na obronie)
- fatalne przygotowanie mentalne zespołu (zespól wyszedł na boisko nie po to, aby wygrać, ale aby nisko przegrać) Valbuena miał nawet czas aby sobie porząglować w polu karnym Polaków
- zespół był wypompowany po 60 minutach, mimo, że Francuzi nie forsowali tempa
- fatalna skuteczność Lewandowskiego - co pokazuje, że Klop ma rację wystawiając Go jako ofensywnego pomocnika
- katastrofa jeżeli chodzi o stałe fragmenty - zagrożenie robią tylko strzały z lewej nogi Obraniaka

andrzej - 10 czerwca 2011, 11:38:47 - *.182.11.162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dalsza część
- rożne, wrzutki, podania z pierwszej piłki, prostopadłe zagrania, przerzuty piłki - to można policzyć na palcach jednej ręki
- bardzo mało odbiorów piłki, wyjścia jednym, dwoma zagraniami z pierwszej piłki do szybkiej kontry
- bezmyślność w obronie, kto wybija piłkę głową, zamiast zablokować nogą - jak to zrobił Jodłowiec, ale to pokazuje jak słabo są przygotowani taktycznie zamiast po prostu wybić spokojnie lub zablokować, to robi nura niczym Szarmach pod bramką rywala
- Francja ich zdominowała w środku pola, kontrolowali sytuację, czasami wyglądało tragicznie, jak by grali w dzida z naszym zespołem - szkoda że nie podkręcili tempa.
Zespół nie robi żadnych postępów pod względem organizacji gry, realizacji założeń taktycznych, przygotowania taktycznego, przygotowania mentalnego, przygotowania fizycznego.
Dlatego SMUDA powinien odejść z funkcji selekcjonera. Potrzebny jest nam doświadczony, inteligentny selekcjoner, który dobierze odpowiednik zawodników do jakiegoś szkieletu (dublerów na wypadek kontuzji), wypracuje konsekwentnie organizację, ułoży taktycznie i będzie konsekwentnie z tego rozliczał, który przygotuje ich mentalnie oraz fizycznie na bój na 120 minut w każdym meczu, a nie na 60 minut.
Smuda tego nie zrobił przez rok. Sądzę, że nie zrobi przez drugi rok. Francja też jest w przebudowie, a taktyka, organizacja gry, przygotowanie fizyczne o co najmniej dwie klasy wyżej (a rozegrali więcej meczy niż nasi z polskiej Ligi).
Smuda musi odejść.

Mały - 10 czerwca 2011, 11:55:15 - *.adsl.inetia.pl
Nie tak źle z "Les Bleus" - 100% racji:P.Za to jak zawsze słabo z "Biało-czerwonymi".

Jarashi - 10 czerwca 2011, 12:09:35 - *.122.223.79 (*.21.3.86)
1. Francja grala w polowie rezerwami 2. Smuda super taktyka defensywny pomocnik za ofensywnego pomocnika przy stanie 0:1 3. Pierwszy celny strzal na bramke ok 70 min 4. Trener chcial utrzymac wynik 0:1 to jest chore 5. Z powolanych na boisku grajacych wiecej niz 45 min w dwoch meczach bylo tylko 12 graczy a reszta grala ogony (ta kadra to zenada)

DENIS - 10 czerwca 2011, 12:10:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
źle nie było ale wygrać z jakąś 3 albo 4 kadrą Argentyny to dają rade a jak Przyjeżdża Francja w pierwszym składzie to już nie bardzo jesteśmy w tym samym miejscu gdzie byliśmy dopowiedzcie sobie gdzie Jodłowiec fajną główkę strzelił;) szkoda że nie było kołyski dla Ludo

ktos - 10 czerwca 2011, 12:18:53 - *.218.108.4
Euro się powinno nazywać "WSTYD 2012"

Nieznajome - 10 czerwca 2011, 12:21:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja się pytam Panie trenerze gdzie były zmiany???
Murawskiego aut!!! Szybciej wpuszczać Brożka!!!
Trenerze do EURO mało czasu!!!!

emas - 10 czerwca 2011, 12:47:55 - *.cdma.centertel.pl
mecz nie był zły..brak ostatniego podania to główny mankament wczorajszego meczu.Zmiany bardzo późne(chodzi tu o P.Brożka)a obrona to cały czas sito...gdzie M.Arboleda?!Podobała mi się gra J.Błaszczykowskiego,bez którego byśmy nic nie ugrali w tym meczu..nawet strzalu.Brak Peszki jest widoczny,ponieważ brak obok Kuby B. drugiego mototru napędowego naszej Kadry.
Meczo mół się podobać fragmentami i to wszystko.
Panie Smuda,już widzę jakie będą powołania na Euro..kibice nie bedą zadowoleni .

bartek - 10 czerwca 2011, 13:39:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczęsny świetnie-euro
Piszczek świetnie-euro
Wojtkowiak...-dziękujemy już panu
Tomasz Jodłowiec-j.w.
Wawrzyniak- spokojny zmiennik Boenisha-euro
Błaszczykowski-kompletny brak formy.Gdzie ten dawny kuba??
Dudka-taki sobie niby niesłaby ale też nie dobry
Murawski-dziękujemy na tą chwile -zupełnie nieprzygotowany do rundy
Obraniak-starał się ale bez większego powodzenia
Mierzejewski-klasa..-euro
Lewandowski-gdzie ten lewy z lecha ??tragedia

eee - 10 czerwca 2011, 13:52:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Allez "Les Biało-Czerwoneus"...

eee - 10 czerwca 2011, 13:56:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obrona reprezentacji Smudy jeży włos na głowie w każdym meczu. Od pogromu uratował nas Szczęsny (klasa) i nie zmienia tego nawet fakt, że nasi naprawdę się wczoraj starali. To jeszcze gorzej...

u - 10 czerwca 2011, 14:05:36 - *.196.0.27.gost.mdi.pl
Po co czepiać się ciągle Lewandowskiego?Nie grał może najlepiej, ale tylko dlatego że:
1.Nie miał sytuacji do strzelenia gola.
2.Był ciągle dobrze pilnowany przez dwóch lub trzech obrońców, więc co się dziwić że tracił piłki.
3.Był osamotniony ,nie miał do kogo podać piłki, ponieważ Smuda uparł się że Polska będzie grać
4-5-1.
A tak w ogóle to Lewandowski całkiem nieźle sobie radzi w reprezentacji -zdobył 10 goli.

Pangia - 10 czerwca 2011, 14:09:03 - *.230.90.253.rzeszow.mm.pl
Jak zobaczyłem Lewandowskiego uderzającego z 20 metrów w bramkę i nie tak, że bramkarz łapie to jedną ręką, to uznałem, że to jednak nie Polska chyba grała
Bartek - zgadzam się. Jodłowiec powinien stracić polskie obywatelstwo, żeby już na pewno nie został powołany do reprezentacji. Tomasz Nieporadny, psia mać.

kibicP - 10 czerwca 2011, 14:15:12 - *.interblock.pl
Skoro na stoperze posucha.To ja na to Bartosz Bosacki.
Gracz ten ma spore doswiadczenie i obycie w klubie i reprezentacji Polski, napewno nie popelnialby tyle bledowc o Jodłowiec czy Glik.W Lechu to gracz bez ktorego trudno sobie wyobrazic druzyne Lecha.
W ataku Małecki, co z tego ze ma charakter i jest zadziorny.Nie kazdy musi byc popychadlem jak np Rzezniczak czy do niedawna Blaszczykowski (ostatnio sie wyrobil).W srodku pola tez przydalby sie pomocnik ofensywny, mysle ze Jacek Krzynówek mogłby spokojnie podołać i być jeszcze pewnym punktem reprezentacji.Ma spore doswiadczenie i napewno nie zapomniał jak sie gra w pilke na poziomie reprezentacji (napewno bylby lepszy od Murawskiego), a takze mozna sprobowac z Mariuszem Lewandkowskim, zawodnikiem smialo ktory moze grac tez na stoperze.Dlaczego pomijany jest Peszko? To motor napedowy a Smuda go pomija.. chyba ciagle ma zal za te występy procentowe z przeszlosci.A Artur Sobiech? Moze jemu tez trzeba dac szanse.Zapowiadal sie jako niezly napastnik.

Manu - 10 czerwca 2011, 14:25:43 - *.lomza.vectranet.pl
Szpakowski:Ta druzyna naprawde moze rywalizowac z wielka trojka hiszpania holandia niemcami. Hahahahahahahahahah

Manu - 10 czerwca 2011, 14:28:47 - *.lomza.vectranet.pl
sorki to powiedzial ten gosc co komentowal ze szpakowskim

a - 10 czerwca 2011, 14:32:03 - *.adsl.inetia.pl
Zostawić smudę
on jest dobrym trenerem i zobaczycie że na euro nie zrobią takiej klapy jak za janasa i Beenhakkera jeszcze wspomnicie me słowa

saww - 10 czerwca 2011, 14:33:30 - *.elektron.com.pl
Jodłowiec w pierwszej 11 na euro i czemu Groszek nie grał...pytam się...no...

saa - 10 czerwca 2011, 15:02:34 - *.adsl.inetia.pl
jeszcze pare lat i zobaczymy gdzie szczesny bedzie gral moze jakas barcelona? ;)

Oqt - 10 czerwca 2011, 15:44:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ saww - a widziałeś, co wyrabiał z Argentyną?

ju - 10 czerwca 2011, 15:58:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tej kadry może by coś było,ale ten Dyzma to tragiczny trener.
Lewy to piłkarz na zmiany,jak mu wyjdzie to strzeli,ale nic po za tym.Pierwszym napastnikiem powinien byc Brozek.
I wpuszczenie Pawła w 87 min to czysty absurd.Co on miał zrobic w trakcie tych 5 min?
Ten trener to katastrofa zeby pierwszą zmiane zrobic,jak Francuzi mieli ich szesc.
Wychodzi tutaj amatorstwo Dyzmy.
Co do meczu to srednio zagrali Polacy,ale tak jak mówie moznaby jeszcze zrobic cos z tą kadrą,ale nie z tym pseudotrenerem.

Kadra_2012 - 10 czerwca 2011, 16:15:10 - *.adsl.inetia.pl
1.Artur Boruc
2.Sebastian Boenisch
3.Piotr Celeban
4.Jakub Rzeźniczak
5.Damien Perquis
6.Adam Matuszczyk
7.Radosław Majewski
8.Ariel Borysiuk
9.Robert Lewandowski
10.Ludovic Obraniak
11.Michał Kucharczyk
12.Wojciech Szczęsny/Łukasz Fabiański
13.Arkadiusz Głowacki
14.Piotr Brożek
15.Błażej Augustyn
16.Kuba Błaszczykowski
17.Sławomir Peszko
18.Adrian Mierzejewski
19.Patryk Małecki
20.Łukasz Piszczek
21.Kamil Grosicki
22.Przemysław Tytoń/Grzegorz Sandomierski
23.Paweł Brożek

cefu - 10 czerwca 2011, 16:38:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byłem na meczu i co mogę powiedzieć... JODŁOWIEC DO III LIGI! Szkolny błąd przy stracie bramki - nie musiał tak wybijać, francuski napastnik był po jego prawej a piłka leciała na jego lewą no i należało spokojniej ją kopnąć nogą na aut. Poza tym wiele innych błędów jak chociażby przy wyprowadzaniu kontry, gdzie zamiast biec do piłki chciał wypchnąć Francuza. Smuda - zbyt późne zmiany i trochę niezrozumiałe (Matuszczyk za Mierzeja? WTF?). No i dlaczego nie gramy dwoma napastnikami?...

dav23 - 10 czerwca 2011, 16:40:59 - *.dynamic.chello.pl
Z piłkarzy którzy wczoraj grali na EURO nadają się:
Szczęsny,Piszczek,Wawrzyniak,Błaszczykowski,Dudka,
Murawski,Matuszczyk,Obraniak,A.Mierzejewski R.Lewandowski,P.Brożek
Poza tą 11 na EURO powinni pojechać:
Boruc,Fabiański,Wasilewski,Celeban,Perquis,Arboled
a,Sadlok,Boenisch,Peszko,Małecki,Jeleń,Sobiech,

pietro - 10 czerwca 2011, 16:42:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie rozumiem jaki sens jest powolywac Brożka skoro nie daje sie mu szansy gry a uporem maniaka stwia sie na bezproduktywnego lewandowskiego , który nie potrafi wygrac rzadnego pojedynku z obronca ogolenie smieszy mnie ze mecz byol dobry a jezeli ododnie 2 nielcelnych stzralow na bramke kogos zdowalla to gratuluje poczucia humoru

dav23 - 10 czerwca 2011, 16:46:21 - *.dynamic.chello.pl
Ewentualnie za Dudkę i Murawskiego mogą być zawodnicy Sląska czyli Kazimierczak i Mila, akurat ci zawodnicy prezentują podobne umiejętności

aom - 10 czerwca 2011, 16:48:18 - *.ip.netia.com.pl
kibicP
Bosacki nie zagra w kadrze poki Smuda jest je trenerem ;)
nie znosza sie od czasu straty Mistrza w Lechu!
SMUDA OUT!!!!!!!!!!!!!!!!

mądry - 10 czerwca 2011, 17:01:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zawsze wam źle...pamiętajcie że przed MŚ 2006 tyle było draki o napastników a jedyne gole strzelił obrońca....Bosacki.
Że Grecja też przegrała 0:1 sparing z Polską a chwilę później wygrała Euro 2004.
I że RPA też nie wyszła na ostatnim mundialu z grupy...

rob - 10 czerwca 2011, 17:10:17 - *.play-internet.pl
jodłowiec lubi samobóje na tą samą bramke swojaka strzelił 3 miesiące temu w derbach wawy

kkk - 10 czerwca 2011, 17:15:42 - *.tktelekom.pl
ludzie nie wypowiadajcie się jak się nie znacie na piłce.....

kkk - 10 czerwca 2011, 17:17:25 - *.tktelekom.pl
widać że z tej drużyny będą ludzie ..i udowodnią wam że jeszcze coś osiągną....

pabloTSP - 10 czerwca 2011, 17:18:16 - *.adsl.inetia.pl
dobry mecz z mocnym przeciwnikiem, szkoda bramki.

rth - 10 czerwca 2011, 17:23:35 - *.ssp.dialog.net.pl
Dudka był tradycyjnie najgorszym zawdonikiem na boisku, podobnie Jodłowiec, Wojtkowiak. Kompletnie nie przemawia do mnie gra Piszczka, Błaszczykowskiego i Lewandowskiego. Są dla mnie totalnie przereklamowani. Za to na plus Wawrzyniak i Mierzejewski. Zamiast Lewego Brożek, Kuby Peszko, Piszczka Wasilewski, Dudki Kaźmierczak, Jodłowca i Wojtkowiaka Perquis i ktoś jeszcze. I mamy skład. Nie ma w nim żadnych gwiazdorów z toną żelu na głowie, tylko porządnych piłkarzy.

pavelek - 10 czerwca 2011, 18:07:41 - *.play-internet.pl
w tej druzynie jest tylko dwoch piłkarzy grajacych na srednim europejskim poziomie (szczesny i piszczek )rht ,zobacz jak gra w borusi, reszta to kopacze ....popatrzec jak sie ruszali francuzi!!! az miło patrzec było.. technika i zwrotnosc to jest cwiczone od małego ... niech w koncu w klubach zaczna placic dobrze trenerom od mlodziezy , moze by były efekty za 10 ,15 lat, a nie gwiazdkom z ekstraklasy

Adrian - 10 czerwca 2011, 18:12:05 - *.lukman.pl
Ja Kadrę na EURO widze tak
1.Wojciech Szczęsny
2.Sebastian Boenisch
3.Jakub Wawrzyniak
4.Jarosław Fojut
5.Damien Perquis
6.Maciej Rybus
7.Piotr Grzelczak
8.Sławomir Peszko
9.Robert Lewandowski
10.Ludovic Obraniak
11.Paweł Brożek
12.Grzegorz Sandomierski
13.Arkadiusz Głowacki
14.Łukasz Piszczek
15.Adam Matuszczyk
16.Jakub Błaszczykowski
17.Michał Kucharczyk
18.Adrian Mierzejewski
19.Mateusz Klich
20.Piotr Celeban
21.Kamil Grosicki
22.Przemysław Tytoń
23.Przemysław Kaźmierczak

wiesiek - 10 czerwca 2011, 18:14:17 - *.lukman.pl
Polska - Gruzja 5-0
Adrian Mierzejewski - 2 gole
Robert Lewandowski
Kamil Grosicki
Paweł Brożek

ORZELGORSK - 10 czerwca 2011, 18:20:26 - *.lukman.pl
Poczekajmy do EURO jescze prawie rok mamy ok. 50% szans że zbudujemy drużyne na Mistrzostwa Europy. Ale musimy pocwiczyc nad zgraniem no bo skoro pokonujemy Argentynę 2:1 (choc grała chyba piątym składem) a potem przegrywamy z Francją 0:1 no to nie jest dobrze bo świadczy to o tym że zgrania starcza nam na jeden mecz a na EURO w samej fazie grupowej trzeba rozegrac ich trzy plus (o ile to z naszą reprezentacją możliwę) dwa w fazie pucharowej. A więc biało-czerwoni ''CWICZYC ZGRANIE'' .

Rycho - 10 czerwca 2011, 19:23:25 - *.adsl.inetia.pl
Gra taka jaki mamy Sztab.Ten Malowiejski wyczytal z gazet o Francuzach i wystraszyl Smudę.On sie nie zna się na pilce- nie gral ,zna tylko języki.To byl trzeci garnitur Francji a ganiali nas jak koty.Taki fachowiec maloletni nie może rządzić trenerem kadry,skończyć z kumoterstwem to nie Lech,ale musi coś robić,żeby brać kasę z PZPN,ktorą zalatwil mu tatuś.Czrno widzę Nas na Euro a takim sztabem.

je - 10 czerwca 2011, 19:42:09 - *.play-internet.pl
Francja grala mozna mowic rezerwami, ale gdyby gral Ribery i moze Benzema . To bylby placz . Francja grala na stojaka na luzie . APolacy biegali jak much do latarki w nocy . Taka prawda .

KliMo - 10 czerwca 2011, 19:52:25 - *.nplay.net.pl
psiakrew widzę ze jesteś ze Szczecina i wolisz pewnie Niemców niż Francuzów

Jarza - 10 czerwca 2011, 19:55:04 - *.181.35.151.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
ten dwumecz dał kadrze naprawdę dużo. Powoli wykrystalizował się już skład pierwszej 11. Widać postęp w grze i ja osobiście jestem optymistą. ja skład widzę taki:
Szczęsny
(Tytoń/ Sandomierski)
Piszczek Wojtkowiak Głowacki Boenisch
(Rzeźniczak) (Glik) (Jodłowiec) (Brożek)
Matuszczyk Murawski
(Dudka) (Obraniak)
Kuba Mierzejewski Lewandowski
(Peszko) (Klich) (Grosicki)
Jeleń
(Brożek)
W rezerwie Małecki,C. Wilk, Fabiański,Borysiuk, Kucharczyk.

darekwitom - 10 czerwca 2011, 19:55:19 - *.dynamic.chello.pl
Po dobrym widowisku redakcjo???
Ludzie przecież ta drużyna gra pod wodzą Smudy od roku i nie posiada zadnego stylu.Szarpanie gry ,jak z Francją nadaje się co najwyżej na mistrzostwa bezdomnych.Smuda nie potrafi nic zaszczepić swoim zawodnikom,żadnej taktyki,żadnego pomysłu na grę,nie wspomne o analizie przeciwnika.Co robi Zieliński w kadrze?Dobry niegdyś zawodnik , za to trener z toi toi.Zawodnicy nasi to niska średnia klasa europejska.Ale jesli do tego sie doda umiejętną taktykę,można coś osiagnąć.Ze Smudą dostniemy takie baty na mistrzostwach że będziemy pośmiewiskiem na długie lata. Wygrana z Argentyną nr 4 ,czyli zlepkiem piłkarzy z plaży ściagniętych kompletnie Was uśpiła??

KliMo - 10 czerwca 2011, 19:56:14 - *.nplay.net.pl
no brak jest kilku piłkarzy takich jak Małecki Kaźmierczak Głowacki(może by go powołała ale kont) Wasilewski. Ja bym chciał jeszcze zęby dał szanse Kucharczykowi bo myślę ze on nie jest zły widziałem kilka meczy z jego udziałem a zamiast Lewego mógł zagrać Brożek on z Małeckim dobry duet

do Erni - 10 czerwca 2011, 20:03:29 - *.nplay.net.pl
Erni a jest formacja 4-4-3? xD chyba ze nie ma bramkarza na bramce xD

... - 10 czerwca 2011, 20:49:26 - *.home.aster.pl
2 czy 3 zmiany w końcówce meczu... żenada. Mecz towarzyski jest od tego żeby wypróbować jak największą ilość zawodników. Dziś powinien zagrać od pierwszych minut Kucharczyk bądź Grosicki. Kiedy ich sprawdzić jak nie teraz?? Mecz słaby, graliśmy z drugą kadrą (i tak dobrą) Francji, której się nie chciało za bardzo biegać. Brakuje mi w kadrze kilku zawodników- Sznaucnera, Wisio, Wasilewskiego i Lewadowskiego. A słuchając Szpakowskiego i Trzeciaka to czasami słabo mi się robiło. Gdzie tam była czerwona kartka?

rth - 10 czerwca 2011, 20:56:40 - *.ssp.dialog.net.pl
@Pavelek: właśnie to mnie najbardziej dziwi, że Kuba i Piszczek w Niemczech grają nieźle, natomiast w reprezentacji prezentują kopaninę popartą fatalną techniką użytkową. Widać to po tym, jak oni biegną do przodu: piłka skacze im pod nogami, kopią ją piszczelami, po przyjęciu leci ona 2 metry w górę.

Toto - 10 czerwca 2011, 21:06:57 - *.dynamic.chello.pl
Smuda robi z kibiców idiotów mówiąc, że grał była niezła, że jest postęp, że "coś drgnęło" itd. Na Euro nie mamy żadnych szans i po 3 meczach i tak zakończymy turniej!

gre - 10 czerwca 2011, 21:10:15 - *.lublin.mm.pl
od kiedy dział na nerwy - mi od wtedy ja wychwalił młynarczyka jaki to daleko pilką rzuca - a wczoraj to się nawet okazało ze nikogo nie ma na boisku -- a poza tym zamiast w telewizji polskiej strzał jest shot - a żółta kartka to yelow cards ....;)

a - 11 czerwca 2011, 8:09:32 - *.xdsl.centertel.pl
euro dla Polski-mecz otwarcia,mecz o wszystko i mecz o honor

andrzej - 11 czerwca 2011, 11:02:43 - *.146.133.98.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Problemem największym nie jest to, że gra np. Jodłowiec a nie Bosacki.
Problemem jest to, że Smuda przez rok nie był wstanie wypracować systemu organizacji gry zespołu, nie jest w stanie przygotować zespół odpowiedni taktycznie, mentalnie oraz pod względem fizycznym.
To jest kolejny mecz, który pokazuje, że zespół ma siły na 60 góra 70 minut. Bramki tracone w końcówkach meczy to nie przypadek.
Argentyna przyjechała z co najmniej dobrymi piłkarzami (lepszymi indywidualnie niż większość naszych) i przegrała zarówno z Polską (choć niewiele brakowało aby tego meczu nie przegrała) jak dostała lanie od Nigerii. Dlaczego, bo nie była zespołem, nie było żadnego systemu organizacji gry - zespół był zlepkiem piłkarzy.
Smuda przez rok nie był w stanie z tych piłkarzy - w zasadzie jak się dobrze przyjrzycie to główne mecze gra ciągle tymi samymi piłkarzami, którzy na boisku sprawiają wrażenie jakby nie wiedzieli co mają robić.
Oni jak wychodzą na boisko mają strach w oczach. Nogi im się trzęsą. Francuzi też nie byli zgrani, ale Blanc w ciągu takiego czasu jak Smuda stworzył doskonale system organizacyjny, taktyczny, mentalny zespołu. Oni wiedzą co mają robić. Każ Murawskiemu, Wawrzyniakowi, Dudce wymienić kilkanaście piłek z pierwszej piłki na małej przestrzeni z bardzo ostrym presingiem. Nie zrobią tego.
Smuda nie dobiera piłkarzy do systemu jakim chce aby zespół gra. Tylko system dobiera do piłkarzy. Wychodzi to co wychodzi. Nie ma miejsca na środku obrony, pomocy miejsca dla piłkarzy którzy nie są w stanie podjąć walki fizycznej, którzy nie potrafią grać szybko na malej przestrzeni z pierwszej piłki. Nie ma miejsca w drużynie dla zawodnika w ataku, który aby strzelić gola musi mieć 4 setki co najmniej.

andrzej - 11 czerwca 2011, 11:04:35 - *.181.94.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dalsza część
Smuda to toleruje. Nie powie stary ni widzę cię w drużynie bo na 4 setki trafiasz jedną, bo nie realizujesz założeń taktycznych, bo nie podejmujesz walki w środku pola. Jak można powołać do kadry skrzydłowego mam na mysli Kucharczyka, który na treningach nie wykonuje wrzutek na pełnej szybkości (sam Kucharczyk to przyznał w wywiadzie). On ma mu zagrać dokładnie w meczu np. z Niemcami czy Anglią. Nie. To świadczy też o polskich trenerach, jak daleko są w tyle.
Mecze towarzyskie są po to Panie Smuda, aby sprawdzać zawodników, aby zobaczyć jak zespół będzie funkcjonował z takim piłkarzem itd., nie po to aby zaliczali epizody.
Smuda musi odejść. Jest jeszcze czas. Są pieniądze na naprawdę dobrego selekcjonera (nie trenera), który ułoży ten zespół pod względem organizacji gry, taktyki, mentalnie oraz przygotuje pod względem fizycznym (to wszystko non stop szwankuje), dlatego ta kadra nie robi żadnych postępów. Dlatego Smuda musi odejść. Nie dlatego że przegrywa np. 0:6 z Hiszpanią czy 0:1 z Francją.
Blanc sobie poradził, Smuda nie - a mieli miej więcej tyle samo czasu. Francja za rok będzie w stanie walczyć o medale. Polska raczej nie.

realista - 11 czerwca 2011, 11:33:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najśmieszniejsi są Ci co twierdzą, że dobrze graliśmy. Ku**a, pierwszy strzał oddany w 62 minucie, w dodatku farfocel, a ci gadają o ładnej grze. Zrozumcie, że Francuzi grali na pół-gwizdka. Malouda biegał za piłką truchtem. Evra w ogóle nie grał ostro, jedynie ten Valbuena się starał, no ale on walczy o miejsce w składzie i gra w Marsylii, która nie kazała oszczędzać zawodników. Gdyby to był mecz o punkty to skończyłoby się 6:0 jak rok temu z Hiszpanią, która nas potraktowała poważnie. Gra była słaba (chyba, że dla was celne podanie to już wskaźnik dobrej gry, ale tak oceniać to możecie trampkarzy), strzałów jak na lekarstwo, a takich zagrażających bramce nie było w ogóle. Ze stojącą Francją dostajemy gola a po meczu wszyscy piłkarze zadowoleni. Ciekawe z czego?

BENITO - 11 czerwca 2011, 15:16:54 - *.swidnica.mm.pl
Śmieszny to był doping, w wykonaniu "fc prażony słonecznik", a zwłaszcza moment,kiedy jakiś pseudomłynowy krzyknął; "Teraz, wszyscy wstają i śpiewają" i co ? I nic, bo nieznał dalszej części tej "zaśpiewki". Dobrze że BOJKOT TRWA NADAL!!! Prawdziwy kibol,wie że dopinguje się swoich, mimo że przegrywają 0:6, no chyba że zamyka się stadiony,albo nie dotrzymuje umów otwarcia nowych stadionów.
Tego właśnie nie mogą zrozumieć,tzw."słoneczniki" ze Szpakowskim na czele.

diablo_c - 11 czerwca 2011, 16:19:54 - *.adsl.inetia.pl
Świetnie!!!!!!! Dla mnie bojkot takich kiboli może trwać wieczność, jesteście bandą neandertali wyrwanych prosto z klatki. Won ze sportu, won ze stadionów! Obrażacie wszystko i wszystkich a wiekszość z was w życiu piłki nie kopneła bo większość swojego czasu na siłce spedza. Maczyk był całkiem, całkiem ale na EURO to jest zbyt mało.

smudamusio - 11 czerwca 2011, 22:19:40 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Smuda musi odejść! Skończyło się! Albo on albo ja! Musi odejść i tyle! Smuda żegnamy Cie. Smuda żegnamy Cie. Smuda musisz odejść. Precz z komuną! Smuda wypier...

donaldinho - 12 czerwca 2011, 5:38:29 - *.lublin.mm.pl
Nie było tak źle, polscy kopacze nie przewracają się już o własne nogi,czasami nawet trafiali piłką w kierunku bramki. Nie było tak źle!!!

MZL - 12 czerwca 2011, 11:40:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mało czasu zostało, a drużyny jak nie było, tak nie ma...

mirson - 12 czerwca 2011, 20:44:08 - *.gorzow.mm.pl
na euro:
Fabiański-Piszczek,Głowacki,Perquis,Boenisch-Muraw
ski,Polanski-Błaszczykowski,Mierzejewski,Obraniak-
Lewandowski
rezerwa:
Szczęsny,Sandomierski-Wojtkowiak,Fojut,Dudka,Wawrz
yniak-Matuszczyk,Krychowiak-Peszko,Majewski,Grosic
ki-Jeleń
Przydali by się:
Boruc,Małecki(skreśleni przez Smude)Koscielny,Melikson(jeszcze nie zagrali w meczu o punkty wiec trzeba o nich walczyc),Sobolewski(zakonczył gre w kadrze)Sikorski(tez ma chłopak papiery na granie)
Wtedy optymalna 11:Boruc-Piszczek,Koscielny,Perquis,Boenisch-Sobol
ewski,Polanski-Błaszczykowski,Melikson,Mierzejewsk
i-Lewandowski

miro - 12 czerwca 2011, 20:47:27 - *.gorzow.mm.pl
Przydali by się:
Boruc,Małecki(skreśleni przez Smude)Koscielny,Melikson(jeszcze nie zagrali w meczu o punkty wiec trzeba o nich walczyc),Sobolewski(zakonczył gre w kadrze)Sikorski(tez ma chłopak papiery na granie)
Wtedy optymalna 11:Boruc-Piszczek,Koscielny,Perquis,Boenisch-Sobol
ewski,Polanski-Błaszczykowski,Melikson,Mierzejewsk
i-Lewandowski

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas