[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


10 czerwca 2011, 7:00:29 - koofel
Artur Sobiech odsunięty od kadry Polonii

Artur Sobiech nie zgodził się na nowe warunki w kontrakcie. Właściciel Polonii Warszawa Józef Wojciechowski zapewnia, że napastnik w pierwszym zespole "Czarnych Koszul" już nigdy nie zagra.

- Czas Sobiecha się skończył. W nowym sezonie na pewno nie będzie trenował z pierwszą drużyną - oświadczył Wojciechowski. Wczoraj mijał bowiem termin, do którego 20-letni napastnik miał dać odpowiedź, czy godzi się na nowe warunki w kontrakcie. - Rozmawiałem z jego menedżerem. Niestety nie doszliśmy do porozumienia - mówi wiceprezes Polonii Piotr Ciszewski i zaznacza, że na tym negocjacje się skończyły.

- Nie komentuję sprawy, która się nie zakończyła. Artur jest dwa tygodnie po operacji stawu kolanowego i koncentruje się na tym, by wrócić do zdrowia - mówi menedżer zawodnika Bartłomiej Bolek. - Pan Wojciechowski może odsunąć Artura od zespołu. Ma do tego prawo, ale jest to jednak lekki szantaż. Ja dbam o interesy zawodnika, a nie właściciela - dodaje Bolek.

Polonia renegocjuje umowy ze swoimi zawodnikami. Do nowych kontraktów wprowadza zapis, że 20 procent comiesięcznej pensji ma zostać "zamrożone". - Jeśli zespół zdobędzie mistrzostwo Polski, to kwota ta nie będzie podwojona, jak do tej pory wszyscy informowali, a wypłacona zostanie jej trzykrotność - prostuje Ciszewski. Jeśli Czarne Koszule zajmą 2. miejsce - 20 procent zostanie zwrócone. W przypadku niższej lokaty pieniądze przepadną.


źródło: Przegląd Sportowy

hehe - 10 czerwca 2011, 7:12:41 - *.komunix.pl
Witamy w klubie Kokosa. ;]

Maniek - 10 czerwca 2011, 7:14:12 - *.dynamic.chello.pl
"lekki szantaż" hahaha

Djaq - 10 czerwca 2011, 7:14:46 - *.138.241.199
Oni wszyscy i tak zarabiają tyle pieniędzy, że głowa boli. Po zachowaniu Sobiecha ewidentnie widać, iż nie gra on dla kariery, dla trofeów, tylko dla kasy...Pan JW niestety płacił mu trochę za dużo i kasa mu głowę przeżarła. A ten menedżer wcale nie lepszy!

mac - 10 czerwca 2011, 7:16:18 - *.sileman.net.pl
taki młody zawodnik, a już tylko dla kasy gra

ara - 10 czerwca 2011, 7:20:12 - *.dynamic.mm.pl
dawaj do ARY

gyl - 10 czerwca 2011, 7:21:08 - *.centertel.pl
Bardzo dobry, motywacyjny system premiowania w Polonii. Jeśli tylko piłkarz chce się sprawdzić, walczyć i wierzy w swoje umiejętności, to powinien na to pójść.
To trochę taki bukmacher. Mogę dostać co miesiąc 100.000 do ręki, albo 80.000 do ręki,a jak dam z siebie wszystko i osiągnę sukces - dodatkowe 600.000 po roku (20.000 * 10 miesięcy * 3).
Ja bym na to poszedł (nawet jeśli stawki podzielićby przez 50 )

bolek1975 - 10 czerwca 2011, 7:31:57 - *.polsat.net.pl (*.6.2.52)
Sprzedać Sobiecha i po sprawie. Ponoć Auxerre dawało 2 MLN EU. To JW bańke przy okazji zarobi.

Ruch Siemc - 10 czerwca 2011, 7:37:46 - *.mmj.pl
Czysty karierowicz. Tak jak Sadlok miał w głowie poukładane tak Sobiech jest całkkowitym przeciwienstwem. Dobrze Panie Wojciechowski

ofn - 10 czerwca 2011, 7:39:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aż szkoda się patrzeć na tych piłkarzy którzy w wieku 20 lat myślą o kasie
Tak naprawdę to on sam siebie elminuje ponieważ za rok Euro, posiedzi pół roku w klubie kokosa.
A tak by miał szanse na wybicie do zagranicznego klubu

yaro - 10 czerwca 2011, 7:44:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Znowu cyrk przy K6, a tak na dobrą sprawę to menager kręci tym chłopakiem, chce wydoić jak najwięcej kasy, cóż jest szansa na wyjęcie najlepszego strzelca II ligi hiszpańskiej, więc może nie ma tego złego

jaro - 10 czerwca 2011, 7:55:07 - *.plock.mm.pl
wojciechowski to niech sie wezmie za handel mieszkaniami ,a nie za piłke.Czerezo z w-wy

waldiAG - 10 czerwca 2011, 8:04:45 - *.dynamic.mm.pl
Utworzyć zespół rezerw w C klasie i go tam zesłać 20 latek a tylko hajs mu w głowie

marcinns - 10 czerwca 2011, 8:08:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
We lbie sie mu przewraca od kasy- chodzi mi o Sobiecha. Pomysl Wojciechowskiego bardzo dobry, zamrozenie premii i wyplacenie 3x po zdobyciu mistrzostwa to dobry ruch motywujacy zespol do walki. Dokladnie tak szef powinien motywowac pracownikow i on to robi.

TM LG - 10 czerwca 2011, 8:15:50 - *.dynamic.chello.pl
Ale wy głupoty pieprzycie. Niech wam pracodawca zaproponuje 20 % mniej pensji a jak będziesz najlepiej pracował ze wszystkich podkreślę "wszystkich" pracowników to dostaniesz te 20% x3. Ewentualnie wypłaci Ci należne jak będziesz 2.
Zaznaczając że nie wszystko od nich zależy. Zbiór piłkarzy dobrze opłacanych nie zrobi z nich jeszcze drużyny która może zdobyć mistrzostwo. Konkurencja jest duża. Tylko Sobiech miał odwagę się postawić bo inni to portkami trzęśli pewnie że polecą jak właśnie jest z Sobiechem. A co tam zmarnujemy polski talent piłkarski bo JW ma takie widzimisię. Podpisał z nim kontrakt ? Więc on ma takie samo prawo na nieprzystanie na zmiany jak JW ma prawo na proponowanie w nim zmian...

gwozdziu - 10 czerwca 2011, 8:18:31 - *.100.112.202
To potwierdza że nasi piłkarze grają dla $ a nie dla drużyny czy kibiców. Prezes Wojciechowski robi to co w każdej Polskiej drużynie powinno być standardem. Inaczej mamy piłkarzy bez ambicji i umiejętności.

wdr - 10 czerwca 2011, 8:18:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wam się chyba w głowie poprzewracało. pomyślcie, że wasz pracodawca nagle przynosi wam aneks do umowy o pracę z niższą pensją. podpisujecie?
dodam, że jak się prezesowi wojciechowskiemu sobiech nie podoba to może rozwiązać kontrakt za porozumieniem stron. gwarantuję, że klubów do wzięcia wolnego sobiecha z kartą w ręku nie będzie brakowało.

bolek1975 - 10 czerwca 2011, 8:31:23 - *.polsat.net.pl (*.6.2.52)
wdr - a kto mu w polsce taką pensje da jak ma w Polonii. Sobiech na pewno nie rozwiąże za porozumieniem stron. Woli nie grać ale żeby kasa leciała.

Apelos - 10 czerwca 2011, 8:31:37 - *.adsl.inetia.pl
do wdr
Ale on specjalnie nie rozwiąże z Sobiechem umowy. Jego na to stać. Sobiech do końca kontraktu będzie biegał po schodach (tak trenują w klubie kokosa). Zero spotkań przez 2-3 lata. Euro straci, eliminacje MŚ, tak naprawdę przez najbliższe kilka lat nie zagra w kadrze. A po 2-3 latach bez grania meczów, straci umiejętności i nikt mu nigdzie nie da nawet 20% tego, co teraz zarabia.

tb17 - 10 czerwca 2011, 8:32:02 - *.centertel.pl
Ciekawe negocjacje; podpisz albo nie grasz
kolejny popis JW

alebb - 10 czerwca 2011, 8:34:54 - *.ip.netia.com.pl
Tak piszecie że tylko kasa mu w głowie, a pomyślcie co by było gdyby to któryś z was zmienił prace bo mu w nowej oferują 3x lepsze warunki, a za pół roku przychodzi szef i mówi, że zamraża wam 20% pensji i jak się nie zgodzicie to przenosi wasze biurko do schowku na szczotki. Wtedy to byłby skandal i największy dramat.

marcinns - 10 czerwca 2011, 8:35:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pierwsze pytanie; ile zarabia miesiecznie Sobiech?
60, 80 tys? 60 tys-20% = 48 tys/ 80 tys-20% = 60 tys miesiecznie. Malo? Rozumim ze wg was za takie pieniadze powinien nie wychodzic nawet na trening(sic!)
A teraz pomyslcie jak motywujaco dziala wyplacenie 3x premii na koniec sezonu za zdobycie mistrzostwa. Przy miesiecznych zarobkach 60 tys to 144 tys zl premii, przy 80 tys to 240 tys zl premii!!!
Trzeba miec inne podejscie, starac sie i dawac z siebie przez caly sezon wszystko a nie przychodzic jak do roboty odbebnic te kilka godzin dziennie i do domu...

niebieski. - 10 czerwca 2011, 8:36:16 - *.172.178.26
Abdul - wracaj na Cichą wszyscy cie tu kochamy, a w stolicy kariery nie zrobisz (patrz Mariusz Śrutwa) twoje miejsce jest na Cichej, i tylko z Niebieskimi zdobędziesz 15 tytuł MP, a Ruch i tak zarobił na głupocie p. Wojciechowskiego, jeszcze raz Abdul wracaj na Cichą

eyer - 10 czerwca 2011, 8:37:15 - *.aster.pl
sobiech zly, bo gra dla pieniedzy? a system "motywacyjny" to niby co? czy to nie troska o finanse wojciechowskiego?pomijam juz idiotyzm zwiazany z zajeciem miejsca drugiego i kolejnych(dlaczego udzial w pucharach i miejsce 3 nie bedzie premiowaner?) to jw dostal to na co zasluzyl-traci najlepszego zawodnika i doprowadza pewnie do bialej goraczki zielinskiego. ciekaw jestem kto bedzie teraz strzelal te gole, sam smolarek to tego premiowanego miejsca nie zdobedzie. golebiewskiego juz w klubie nie ma, teodorczyk to chyba jeszczen ie jest material na pierwszy sklad, a sikorski to nie grzeszy skutecznoscia. takze panowie pilkarze, o tych 20 procentach radze zapomniec, a za rok bedziemy mieli w polonii ponownei rewolucje, zakladajac,ze jozef bedziem ial ochote lozyc jeszcze na klub.

Dadle - 10 czerwca 2011, 8:40:34 - *.e-wro.net.pl
@marcinus i inni,A NIE POMYŚLELIŚCIE że SOBIECH,chce po prostu zmienić klub,na lepszy ?

PAT - 10 czerwca 2011, 8:41:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kasa na mózg Sobiechowi padła

romano73 - 10 czerwca 2011, 8:42:24 - *.dynamic.chello.pl
Kolega wyżej pisze że się w głowach poprzewracało. Hmm. Ja tak nie uważam. W większości firm jest jakiś system motywacyjny często nazywany premią motywacyjną. Norma jest wykonana to dostaje się premię i to jest normalne i logiczne. Więc pytam: Dlaczego tego nie mają mieć również piłkarze tym bardziej że ich pensje to ogromne pieniądze jak na przeciętnego robola. Ja bym ich wysłał na miejscu Wojciechowskiego na budowę do łopaty za normalną pensję. Niech zobaczą ile zyskują graniem w piłkę to może by to docenili.
Pozdrawiam

Maks - 10 czerwca 2011, 8:45:17 - *.dynamic.chello.pl
Nareszcie JWC poszedł po rozum do głowy. A Sobiech niech wraca do tego niemieckiego (jak twierdzą jego "kibice") klubu. Amen.

tb17 - 10 czerwca 2011, 8:48:57 - *.centertel.pl
Czy kiedykolwiek zespół prowadzony w ciagu sezonu przez 5 róznych trenerów osiągnoł jakikolwiek sukces? Jaką gwarancję maja zawodnicy że i w nowym sezonie nie będzie takiej rotacji, dostaną to na pismie.
Umowy w dotychczasowej formie podpisywał chyba JW , był nieświadomy tego co robi. Negocjować to można co roku system premiowania , a nie zamrazać wypłate kontraktu.Chwała mu za inwestowanie własnych pieniędzy , ale takiego cyrku jak w Poloni to jeszcze nie widziałem. Z drugiej strony i trenerzy i piłkarze widza co tam sie wyrabia i nikt normalny nie powinien tam przyjść- widać jednak że naprawdę liczy się tylko kasa, więc mi ich apsolutnie nie rzal

@wdr - 10 czerwca 2011, 8:51:19 - *.mtk-tv.pl
weź się chłopie zastanów co piszesz...... chyba nie potrafisz odróżnić pensji normalnego Polaka od piłkarzyny. koleś zamiast grać w piłe i zarabiać dodatkowo na ustawionych meczach KSP, wybobyla i szczela fochy.. a na bank zarabiał nie mało, na dodatek za to co lubi robić. wszystkie Artury to takie przekręcone typy.

Sprawiedli - 10 czerwca 2011, 8:52:31 - *.172.178.174
Czlowieku wiekszosci luzi w polsce szef nie moze zamrozic 20% pensji bo oni zarabiaja minimalna krajowa:P i porownaj tez zarobki tych kopaczy partaczy do zarobkow normalnego czlowieka

ja - 10 czerwca 2011, 8:52:43 - *.adsl.inetia.pl
@niebieski
mów za siebie. Ty to nie znaczy wszyscy. Poszedł rok temu za kasą to ją ma. Powodzenia w klubie kokosa.

mądry - 10 czerwca 2011, 8:53:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
W Borussii też zarabiają.Tyle że tamci młodzi ludzie wygrali Bundesligę...a ci spece od zarabiania pieniędzy zdobyli w Polsce siódme miejsce.

olek - 10 czerwca 2011, 8:54:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do debili piszących co byście zrobili gdyby pracodawca przykrócił wam pensje o 20% : Wojciechowski za dobrą gre daje im sporo więcej niż maja w kontraktach ale lenie typu $obiech wolą grac piach i się obijać i mieć to co mają. $obiech materialny pilkarz 0 szacunku

ja - 10 czerwca 2011, 8:55:05 - *.adsl.inetia.pl
@Maks
Weź się puknij w swoją po.... tu wpisz odpowiednie słowo - głowę.
W Chorzowie Sobiech wykupił sobie bilet w jedna stronę.

Maks - 10 czerwca 2011, 8:59:01 - *.dynamic.chello.pl
"ja" - hau ab ! Nie dziękuj.

JohnyKSG - 10 czerwca 2011, 9:06:23 - *.stk.vectranet.pl
Ale Jeż,Sikorski i Bonin dali się wrobić,ale to będzie kara za pychę i chciwość.Mam nadzieję,ze nie dostana tych pieniedzy,a Panu Wojciechowskiemu jeszcze kilka rzeczy przyjdzie fajnych do głowy w trakcie sezonu...
Sobiech-do Górnika Zabrze!

NRSL - 10 czerwca 2011, 9:07:29 - *.197.127.60.threembb.co.uk
niebieski w Ruchu nie ma miejsca dla Sobiecha i nigdy nie bedzie. Piłkarz typu Gorawski a tacy zazwyczaj kończą na dnie gdy im tylko kasa w głowie a w stosunku do klubów są jak chorągiewki

ja - 10 czerwca 2011, 9:07:41 - *.adsl.inetia.pl
@ JohnyKSG
Z ostatnim Twoim zdaniem zgadzam się w 100%.

borys - 10 czerwca 2011, 9:18:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brać go do Legii!

pit - 10 czerwca 2011, 9:20:03 - *.toya.net.pl
Mam prośbę do mojego szefa. Niech mi da taką pensję jak Sobiecha i natychmiast zamrozi mi 20 %. Stanął bym na głowie żeby takiej roboty nie stracić. No ale cóż Pan Piłkarz ma jak zwykle rację.

kyniass - 10 czerwca 2011, 9:20:17 - *.zone14.bethere.co.uk
Ma ten chłop cohones jak byk! Skończył sie twój czas i dziękuję, pies j,,,.ał milion euro ja przeżyję. A Sobiech obgryza paznokcie i kombinuje z menadżejro - Boże co ja narobiłem. Założę się, że wróci z podkulonym ogonem i podpisze nową umowę bez rzadnego ale. Wojciechowski wariat, a serce do piłki ma większe niż niejeden kibol.

Carlos - 10 czerwca 2011, 9:24:44 - *.play-internet.pl
Skoro podpisano z nim taki kontrakt to trzeba go przestrzegac. Nie ma znaczenia czy ktos zarabia duzo czy malo. Skoro p. Wojciechowski wykupuje dobrych pilkarzy, kuszac ich zarobkami, to niech potem wywiazuje sie z kontraktu.

ueo - 10 czerwca 2011, 9:28:53 - *.b-ras3.mvw.galway.eircom.net
Co za osly tu pisza ze pracodawca poprosi. Jeden z drugim Ty masz prace on kopie za 40 tys miesiecznie niech mu 8 z tego zabiora i podwoja na koniec albo nie no naprawde zaboli mocno bo nie uzbiera na Lamborgini. Jak mozna porownywac prace do zawodu pilkarza ludzie.

aaa - 10 czerwca 2011, 9:31:55 - *.realitypump.pl
Żałośni jesteście wszyscy przyklaskujący JW (pewnie kibice Groclinu, więc jesteście tym bardziej żałośni :D)! Przecież ten chłop jest wieśniakiem, jakich mało. Podpisał kontrakt z Sobiechem? Tak. Więc dlaczego teraz się z niego nie wywiązuje? Rok temu było cacy, a teraz jak sobie uroił, że obniży wypłaty, to już nie jest fajnie? Reszta się zgodziła, bo i tak są przepłacani i nawet jak odejmie się te 20% od ich wypłat, to wiedzą, że nigdzie więcej czegoś takiego nie dostaną. Wojciechowski to zakała polskiej piłki, która i tak jest już na dnie. Niech zostanie przy swoich budowach i nie pogrąża się dalej w środowisku piłkarskim. Każdy piłkarz, który siada z nim do rozmów jest debilem.

nowy - 10 czerwca 2011, 9:33:23 - *.160.157.75
Carlos-JW będzie przestrzegał zapisu w kontrakcie Sobiecha. O to się nie martw. A, że w zamian polata sobie głupek po schodach. JW ma to gdzieś

santa66 - 10 czerwca 2011, 9:33:25 - *.adsl.inetia.pl
Może Wojciechowski jest trochę nawiedzony,ale w tym wypadku ma całkowitą rację.W Polsce piłkarzyki muszą zrozumieć,że skończyły się czasy,że wystarczyło zagrać kilka czy kilkanaście dobrych meczy,strzelić kilka bramek następnie podpisać dobry kontrakt i sprawdzać czy stan konta się zgadza.Żeby zarabiać przyzwoite pieniądze,trzeba solidnie zasuwać i grać o jakieś cele.Jakoś pozostała część drużyny nie miała problemu z akceptacją nowych warunków.Takich dwóch ambitnych asów,chyba mają jeszcze w Zabrzu.

baraniuk - 10 czerwca 2011, 9:35:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
cały problem polega carlos na tym że wojciechowski może mu płacić i skończyć mu karierę ... ja myślę że można sie dogadać że to co wygrały czarne koszule w tym roku predysponuje prezesa do takich ruchów i myślę że pan jw dużo a dużo sie na sobiechu nauczył ...

obiektywny - 10 czerwca 2011, 9:35:29 - *.dynamic.chello.pl
wiecie co ?!
nie powinni nawet tego pisac. to jest niemadre,zeby 20 latek zarabial 20 tys euro miesiecznie + premie itp ...
nie wykazal sie w kolektywie, nie wierzy w druzyne i JW ma racje. niejednokrotnie jest tak, ze jakis pracodawca chce zmieniac umowe po jej podpisaniu i wtedy wyjscie jest proste, albo sie zgadzasz, albo szukasz nowej pracy. sodoweczka wali do glowy i grzesiu z gwiazdy stanie sie gwiazda ... trybuny kamienna, po ktorej bedzie zapierdzielac z kokosikiem.
kasa misiu kasa...

Pfff - 10 czerwca 2011, 9:36:29 - *.210.191.233
Jeśli idziesz grać tylko za kasę to możesz tak skończyć. Tylko za kasę jedynie grają goście w Emiratach, na Cyprze, u schyłku kariery. Sobiech zaczyna tą zabawę i miał podstawy żeby stać się dobrym zawodnikiem. Przykład jak menadżer z wielkim miastem i kontraktem uderzyły do główki. Trochę zapierdzielania z Kokosińskim po schodach mu nie zaszkodzi. Brawo Józek!

santa66 - 10 czerwca 2011, 9:37:41 - *.adsl.inetia.pl
aaa,młody człowieczku,ty nawet sobie nie zdajesz sprawy jaki ty jesteś żałosny ze swoim postem.

Marcin - 10 czerwca 2011, 9:39:56 - *.play-internet.pl
Powoli zaczynam popierać Wojciechowskiego. Czy ma ktoś jeszcze jakiekolwiek nadzieje, że Sobiech ma ambicję? Nie, on chce kasy

Sybato - 10 czerwca 2011, 9:44:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aaa - sam jesteś załosny bo paru rzeczy nie rozumiesz a zgrywasz geniusza. Po pierwsze to Wojciechowski wywiązuje sie z kontraktu z Sobiechem bo mu cały czas będzie płacić tyle ile płacić. Dwa właściciel widząc słabe wyniki drużyny w stosunku do zarabianych pieniędzy i "umiejętności" piłkarzy zdecydował że wprowadzi system motywacyjny który według mnie dla takiego piłkarza jest bardzo ciekawy. Co innego jak tępa polska młodzież jest zachłanna jak ta prymitywna istota $obiech.

L4 - 10 czerwca 2011, 9:48:59 - *.toya.net.pl
beda zarabiac tyle ile by dostali na zwolnieniach lekarskich zwykli pracownicy czyli caly sklad bedzie chory i majstra nie bedzie

gość - 10 czerwca 2011, 9:52:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co na to Michasia L. ?
za jego kadencji pewien klub w przerwie zimopwej zamroził premie (nie pensje) zawodnikom - też z zapowiedzią, że jak zajmą odpowiednia lokatę - to odmrożą.
Po niecałych 2 miesiącach musieli już odmrozić, bo banda leśnych dziadów zagroziła wywaleniem ze struktur.
Widać sa równi i równiejsi. I dlatego temu istniejącemu od 3 lat nowotworowi życze jak najgorzej. To znaczy 5. lub nizszego miejsca i "nieodmrożenia pensji" ;)

Avalon - 10 czerwca 2011, 9:56:04 - *.silesiamultimedia.com.pl
Czy wy macie dobrze w głowach pisząc, że Sobiech to, Sobiech tamto i w ogóle całe zło to Sobiech? Przecież on poszedł do Groclinu dla kasy i tego nawet nie ukrywa. Jeden z niewielu uczciwych piłkarzy, którzy nie pieprzą o etosie, przywiązaniu do barw klubowych itd, itp... . Wojciechowski zachowuje się skandalicznie po prostu. Skoro Sobiech ma taki a nie inny kontrakt to ma prawo domagać się gwarantowanej kasy. Tym bardziej, że akurat jemu najmniej można zarzucić jeśli chodzi o wywiązywanie się ze swoich obowiązków jako piłkarza. W tej sytuacji niech rozwiąże kontrakt z winy klubu i szlus.

Maks - 10 czerwca 2011, 9:56:31 - *.dynamic.chello.pl
Sobiech gra dla Klubu którego kibice po meczu wracają środkami komunikacji miejskiej do swoich domów. Może tak duże miasto go przytłacza ?

drozd33 - 10 czerwca 2011, 9:58:15 - *.retsat1.com.pl
Moim zdaniem pomysl Wojciechowskiego jest dobry,ale ten zwrot 20% powinien być z 3 miejscem w lidze włącznie luz zapisem jeśli drużyna wejdzie do pucharów, bo 2 czy 3 miejsce co za róznica ważny cel liga europejska!
Wojciechowski jest kontrowersyjny-ale bardzo chciałbym, aby Polonia zdobyła kiedyś mistrzem-bo jedno jest pewne Wojciechowski sypnalby kasa przed eliminacjami ligi Mistrzów.
Polonii moim zdaniem brakuje 2 rzeczy do sukcesu spokoju i cierpliowsci Prezesa oraz dyrektora sportowego jak jest w Wisle-z pasaj, kontaktami i obytym w swiecie!
A co do Sobiecha no cóż-ksa misiu kasa!Zero ambicji i wiary w umiejetnosci swoje i kolegow!

ddd - 10 czerwca 2011, 10:01:40 - *.73.49.10
Co wy tak się uczepiliście tego Sobiecha? Wojciechowski podpisał z nim taki a nie inny kontrakt więc niech mu płaci, a nie kombinuje. Umów trzeba dotrzymywać.

TM LG - 10 czerwca 2011, 10:03:48 - *.dynamic.chello.pl
Ci co piszą że Sobiech nie zagra przez 3 lata no JW na to stać są oszołomami. Istnieje coś takiego jak sąd. A uwierzcie mi że Sobiech poda JW do sądu jeśli nie będzie grał a przynajmniej trenował z 1 drużyną ponieważ został wyraźnie zastraszony. "Podpisujesz albo nie grasz". Uwierzcie że są urzędy i sądy które się tym chętnie zajmom.
Motywujące mogły by być premie dodatkowe dla piłkarzy. A w Polonii jak jeden mąż wszyscy zgodzili się na niższe zarobki + możliwa premia. Pewnie też poprzez zastraszenie bo frajerami raczej nie są.

Kozaczek - 10 czerwca 2011, 10:09:48 - *.adsl.inetia.pl
fajne są te niektóre komentarze: "dawać go do legii", "dawaj do Górnika", "wracaj do ruchu". Ale żaden klub Polski go nie kupi, bo jest za drogi. JW miał propozycję 2 mln euro z Auxerre i nawet jak im go nie sprzeda, to znajdą się inne kluby z Turcji, Rosji czy Grecji, które tyle za niego zapłacą, bo w 23 meczach zdobyć 9 goli i mieć 7 asyst to nie lada wyczyn. Tym bardziej że JW nie będzie chciał wzmacniać klubów rywalizujących z jego Polonią. A Sobiech tylko się zmarnuje zagranicą siedząc na ławce, ale to mnie już nie interesuje, bo jest człowiekiem bez ambicji.

włodek - 10 czerwca 2011, 10:13:07 - *.185.43.218
Teraz widać jak na dłoni na czym zależy polskim piłkarzykom. TYLKO NA KASIE!! Reszta się nie liczy, żałosne kopacze bez cienia ambicji! Choć nie lubię Wojciechowskiego to w tym przypadku go popieram 100%. Płacić tylko za osiągnięcia a nie za gwiazdorstwo!!

hoohlik - 10 czerwca 2011, 10:16:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Wojciechowski!
Pilka to takze interes przynajmniej grajki beda mialy motywacje do gry!

primax132 - 10 czerwca 2011, 10:16:27 - *.internetia.net.pl
chociaż uważam że zarobki naszych kopaczy są za duże to w tym przypadku myślę że sobiech ma racje i tylko pokazuje jakim jw jest oszołomem a jeśli chodzi że sobiech gra dla kasy to napewno ale także ci wszyscy którzy tam podpisali kontrakt kierują się tylko kasą bo przecież nie stadionem kibicami i bazą treningowa

xxx - 10 czerwca 2011, 10:19:47 - *.100.112.202
Przeczytajcie sobie wywiad z Danem Petrescu gdzie mówi: W polskiej lidze mają za dobrze. Zarabiają dużo i nie mają motywacji, by się rozwijać i iść do przodu. Boją się, że za granicą przepadną. Zadowalają się tym co mają i dlatego zostają w tyle.
Idealnie pasuje do Artura.

zorro - 10 czerwca 2011, 10:23:19 - *.bredband.comhem.se
gdyby Sobiech zarabial 1600zl... ale on zarabia ile? 500.000zl ? lub nawet miljon zlotych rocznie,
ale marzy mu sie kariera w 10 klubie ligi tureckiej, bo chyba nie serie A ?
Matuszczak w Plaermo i Heenerven...hehe

GKSKolejor - 10 czerwca 2011, 10:25:26 - *.dynamic.chello.pl
2. Liga, 2. Liga, Sobiech my w Tychach potrzebujemy grajka takiego jak ty. Ile ci płacą w Polonii? Ja zapłacę ci 5 razy... Mniej. Dam ci klauzule w kontrakcie że po roku pensja wzrośnie o 1%. A po awansie o kolejny 1%(eee może z podatku ci to dam). Ale za mistrzostwo pamiętaj... Dostaniesz 2% więcej. Zainteresowany?

kombinator - 10 czerwca 2011, 10:25:53 - *.dynamic.chello.pl
Do tych co piszą "co by było gdyby pracodawca nam uciął itp itd". Co Wy porównujecie? nasze średnio 2500 miesięcznie do jego 100 tysięcy?! Gdyby faktycznie wierzył w siebie i zespół to by zaryzykował. Niestety woli chłopak odcinać kupony. Jego sprawa. Uważam że to co pan Wojciechowski zrobił to rewelacja. Już dawno takie coś powinno funkcjonować w naszej lidze. A nie jakieś premie za utrzymania. Żeby nie powtórzyła się sytuacja z Cracovii gdzie klub który POWINIEN spokojnie się utrzymać w akcie desperacji serwuje 2 miliony jako motywację do utrzymania. Paranoja. Żyć nie umierać. Wystarczy sprężyć się przez dwa miesiące a resztę sezonu siedzieć spokojnie na dupie. To jest też taki "mały szantaż". Pozdrawiam.

Sens - 10 czerwca 2011, 10:30:44 - *.adsl.inetia.pl
"chociaż uważam że zarobki naszych kopaczy są za duże to w tym przypadku myślę że sobiech ma racje i tylko pokazuje jakim jw jest oszołomem a jeśli chodzi że sobiech gra dla kasy to napewno ale także ci wszyscy którzy tam podpisali kontrakt kierują się tylko kasą bo przecież nie stadionem kibicami i bazą treningowa"
Do cholery, ale chłopak ma 20 lat i jeszcze jest czas by skupić się na pieniądzach oraz je odłożyć. W takim wieku to człowiek powinien myśleć o przygotowaniu do sezonu, o szkoleniu i podnoszeniu kwalifikacji, chęci bycia najlepszym, zwłaszcza, że ten gość nie osiągnął jeszcze NIC. Więc nie mówmy, że ktoś taki ma rację, proszę was... rozumiem, że możecie nie zgadzać się z Panem Wojciechowskim, ale to nie jest akurat wariactwo, to jest chęć znalezienia jakiejś motywacji, bo na Boga on im tych pieniędzy nie ZABIERA... zresztą, lepiej tak zarabiać, niż mieć wirtualny kontrakt (jak jeszcze w Ekstraklasie się dzieje). Owszem można powiedzieć zdecydował się płacić tyle, niech płaci... tylko, że to nie jest robienie na złość piłkarzom, co widać po decyzji innych... rozumiem gdyby wyłamało się wielu, ale to jest ledwie JEDEN piłkarz...

Radek - 10 czerwca 2011, 10:31:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wojciechowski najpierw przepłaca, a potem chce renegocjować kontrakty. Sobiech w Ruchu otrzymywał kilka tysięcy złotych miesięcznie. Nagle w Polonii jego uposażenie wzrosło do 100 000 zł. To może każdemu zawrócić w głowie. Gdybym był Sobiechem, też nie zgodziłbym się na nowe warunki. Obie strony doskonale wiedziały na co się decydują.
Wojciechowski to jeszcze sezon lub dwa pobawi się zabawkami i zwinie interes, bo ile to można wkładać w studnię bez dna.

J PB - 10 czerwca 2011, 10:33:24 - *.play-internet.pl
Tak to jest ,jak chciwi menadżerowie przewracają w głowach małolatom...Ja pisalem jak odchodził do Wa-wy,że za rok nikt o nim nie będzie pamietał...Sobiech-najpierw cokolwiek osiągnij,a później walcz o kase...Na żel wystarczy,nie martw się.

kombinator - 10 czerwca 2011, 10:33:55 - *.dynamic.chello.pl
Radek, przecież on może zarobić więcej niż pierwotnie wynegocjował. Więc gdzie tu szkoda dla niego?

komoruski- - 10 czerwca 2011, 10:34:50 - *.110.213.138
Naiwniacy myslicie,że ktokolwiek idzie do Polonii z innego powodu niz kasa?
A jaki dobry piłkarz pójdzie do takiego klubu grać za grosze? Tylko kasa jest czynnikiem,ze trafiaja do takiego klubu myszka-miki.Co innego Polonia ma do zaoferowania?
Sobiech tak na marginesie mógł iść do Lecha,teraz to pewnie Wojciechowski nikomu go nie sprzeda i kokos bedzie miał kumpla.

kev - 10 czerwca 2011, 10:37:22 - *.110.213.138
Najpierw sie przepłaca (milion euro),żeby zepsuć rynek i daje sie horendalne kontrakty,a póżniej ,gdy juz zawodnik jest nasz,to sie go szantażuje.Co za szuja ten prezio.

do ddd - 10 czerwca 2011, 10:39:33 - *.199.241.6
Co chcesz czlowieku, przeciez Wojciechowski dotrzymuje umow - będzie mu na pewno płacił, a ze teraz chcial zmienic piłkarzykom umowy na takie gdzie bedzie trzeba sie czyms wykazac to tylko panu Sobiechowi sie to niespodziewało, gwiazdor wielki, a Mierzejewski, Smolarek, Trałka, Bruno jakoś mogli się na to zgodzić choć są zdeycydowanie lepszymi piłkarzami niż ten przereklamowny Sobiech! Ludzie przejżyjcie na oczy troszeczkę

sss - 10 czerwca 2011, 10:44:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z jakiej paki w herbie Polonii są 2 gwiazdki? To chyba taka ozdoba tylko

pewne_info - 10 czerwca 2011, 10:49:44 - *.ip.netia.com.pl
No to Sobiech będzie grał w Cracovii razem z Niedzielanem - zobaczycie za kilka dni

Mały - 10 czerwca 2011, 10:50:06 - *.adsl.inetia.pl
Brawa dla Wojciechowskiego.tak kończą "gwiazdorzy",hahahaha:D.

arti - 10 czerwca 2011, 10:50:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie opamiętajcie się. Polonia nie ma szans na Mistrza, a to nie przez piłkarzy tylko przez pana Wojciechowskiego.

asd - 10 czerwca 2011, 10:53:13 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Widzisz Arturku to sa uroki gry w Polonii. Gdybys zamiast Polonii wybral oferte Lecha byc moze mialbys juz za soba wystepy w LM. Lechowi brakowalo w walce o LM napastnika po przyjsciu Rudnevsa zaczeli grac tak jak powinni ale niestety juz tylko w LE. Sluchaj dalej Smudy a daleko zajdziesz.

santa66 - 10 czerwca 2011, 11:06:55 - *.adsl.inetia.pl
TM LG,zapewniam cię,że żadne sądy się tym nie ''zajmom''A tak na poważnie to z tym sądem mocno się wygłupiłeś.Wojciechowski nie powiedział,że nie będzie mu płacił,a w kontrakcie zapewne nie ma zapisane,że ma zagwarantowane grę lub trenowanie z pierwszą drużyną.Jako pracodawca może i nikt mu tego nie zabroni przenieść go do np.drugiej drużyny,jeśli taką w Polonii mają lub ME.

Apelos - 10 czerwca 2011, 11:16:31 - *.adsl.inetia.pl
Kokos biega po schodach i nie ma nic do gadania. Będzie biegał i Sobiech.

Marco - 10 czerwca 2011, 11:18:07 - *.108.kt.cust.t-mobile.co.uk
i bardzo dobrze, wreszcie jakis polski grajek przekona sie na wlasnej dupie, ze wazniejsze jest dobro kluby, a nie interesy nanagera i za glupote zaplaci, mysle, ze inni pilkarze beda myslec samemu, a nie dac sie obkrecic wokol palca jakiemus cwaniaczkowi. Do tej pory kluby dawaly sie rbic jak leszccze, na szczescie Wojciechowski to facet z jajami.

James - 10 czerwca 2011, 11:18:22 - *.metrointernet.pl
Jak co niektorych słucham to mi sie niedobrze robi. Była umowa bylo ustalenie co do kontraktu. Niech Wojciechowski sobie robi premie ale nie z wypłat na ktore sie zgodzil. Co jakby pilkarze zaczeli sobie ustalac ze jak zajma miejsce to chca 2 razy wiecej niz maja zapewnione w kontrakcie bo inaczej beda przechodzic koło meczu. Albo jak inny klub by im zaproponowal duzo wieksza kase to by chodzili jak niewolnicy po boisku bo chca rozwiazania kontraktu. Na mnie wszelkiego rodzaju szantaz dziala jak płachta na byka i na pewno nie jest motywatorem! Wojciechowski jest naprawde ograniczony!

xavi - 10 czerwca 2011, 11:26:15 - *.adsl.inetia.pl
Brawa dla Wojciechowskiego, niech gwiazdorek sobie teraz biega po schodach do końca kontraktu.

jaro - 10 czerwca 2011, 11:36:38 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Sobiech. Podpisany kontrakt działa w dwie strony. Jak Wojciechowski chce coś dorzucić, to niech dorzuci. A przy następnym kontrakcie niech dopisze, że jest renegocjowany po sezonie. Chłop ma podpisany kontrakt i Wojciechowskiemu nic do tego, ewentualna zmiana tylko za obopólną zgodą. Sobiech dopełnia warunki kontraktu i na zmianę w trakcie jego trwania nie musi się zgodzić. A jak boss wyśle go do klubu kokosa, to niech go wyśle, ale i tak musi mu płacić to co ma w kontrakcie. Sobiech 100% poparcia, JW niech spada na drzewo.

do james - 10 czerwca 2011, 11:36:52 - *.199.241.6
james a nie pomyslales ze 20 iluś tam gości mogło się zgodzić na warunki jednakowe dla wszystkich a ledwie 20 letni gnojek musi byc traktowany na specjalnych prawach? Bardzo dobrze robi Wojciechowski ze nie robi wyjątków. Sobiech niech się zajmie grą w piłkę bo za 2 lata nikt o nim nie bedzie pamiętał, a moim skromnym zdaniem gość jest co najwyżej przeciętniakiem i to w marnej polskiej lidze!

mądry - 10 czerwca 2011, 11:37:57 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wisła,Legia,Lech i Polonia...tak miało być na koniec sezonu.
Nie dziwię się że brak wywalczenia pucharów wywołał takie reakcje.
Piłkarze sami powinni zaproponować obniżkę,byłby to z ich strony ładny gest.

ksp1911 - 10 czerwca 2011, 12:06:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zielinski popiera działania klubau, skoro jeden sobiech sie wy wyłamuje zostanie odsunięty od pierwszej druzyny. Gorzej JW sie wscieknie i sobiech nie pogra w pilke, nie sprzedadza a zostawia jak "kokosa" dla przestrogi. Głupio robi przeciez te 20 procent dostanioe w postaci premii meczowych, ktorych wczesniej nie było, a i przy sukcesie kumulacja wyniesie 1.000.000.000. wiec 55.000 (20%obnizona) miesiecznie plus 10.000 premi za jeden mecz zwycieski w i bonus 1.000.000.000 zł to mało? Młody, głupiutki a menadzer zachłanny ,mysli ze jak nie bedzie grał to go JW sprzeda.....błąd kolego ,zmarnujesz sobie kariere a EURO 2012 tylko bokiem przejdzie. Szkoda dobry chłop, był miał talent

zielu - 10 czerwca 2011, 12:14:43 - *.wod.abpl.pl
Sam to sobie zrobił chcieli go w Lechu to nie poszedl za kasa do wojciechowskiego i tak sie marnuje mlody morze dobry grajek

olaf - 10 czerwca 2011, 12:18:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co poniektórzy nawet nie wiedzą o czym piszą : Wojciechowski obniży mu kontrakt tylko jak będzie grał piach jeśli Polonia będzie grała dobrze zarobi DUUŻO więcej niż ma w kontrakcie !! A Polonie personalnie stać na mistrzostwo. No ale cóż lepiej być nierobem i leniem typu Artur Sobiech. 0 AMBICJI 0 HONORU . Nie chce Cie chłopie widziec w kadrze nawet

Pfff - 10 czerwca 2011, 12:22:53 - *.210.191.233
I co w tym Lechu by robił? Brał by kasę bez wkładania żadnego wysiłku w grę. Nie kumam was - chcecie żeby piłkarze grali lepiej, zarzucacie im lenistwo i przechodzenie obok meczy - a jak trafi się gość, który mówi - grajcie lepiej, będzie lepsza kasa to drzecie japy jaką to krzywdę mu się nie robi.
Założę się, że gdyby to był piłkarz waszego klubu to byście klaskali w łapki i mówili, że dobrze. Sobiech będzie grał w ME albo się go sprzeda i na jego miejsce przyjdzie ktoś komu zależy. Jeśli chcecie Sobiecha u siebie to trzymajcie kciuki - może go kupi Lech czy inna Wisła, niech tam olewa grę, nie na K6.

SA - 10 czerwca 2011, 12:31:50 - *.dynamic.chello.pl
A gdyby Wam ktoś zaoferował umowę, w której możesz zarobić więcej, ale stawiając warunki nie do zrealizowania, to byś ja przyjął? Moim zdaniem mistrzostwo dla Polonii jest nierealne. Tam wszyscy przychodzą tylko zarobić i mają gdzieś klub i miejsce w tabeli. W dodatku zwalniając cztery razy w sezonie trenera nie da się zrobić mistrza. W dodatku akurat Sobiech spełnił pokładane w nim nadzieje, strzelał dużo bramek i w mojej opinii był wyróżniającym się graczem Polonii. Poza tym Sobiechowi to pewnie teraz pasuje, bo jest po operacji kolana i przyda mu się odpoczynek. Kasę dostanie, grać nie musi, kolano się zaleczy, a za rok przejdzie do porządnego klubu.

obiektyw - 10 czerwca 2011, 12:41:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niestety trzeba się zgodzić, że polsc piłkarze są przepłacani i przez to tracą motywację. Przykładów jest mnóstwo: Cracovia z początku sezonu (pieniądze są a wyników nie ma), Dawid Nowak (został w PGE, bo pieniądz się zgadza, więc po co szukać wyzwań), Sławomir Peszko (Odchodził z Lecha, by grać z najlepszymi podobno, a teraz słychać o jego powrocie do Wisły. To się poziom podniósł przez jedną rundę), no i najlepsze kwiatki w tym towarzystwie: Paweł Strąk i Damian Gorawski (awans do A-klasy, gdyż pobieranie pieniędzy z kasy Górnika jest ważniejsze, niż honor byłych "piłkarzy").
Pieniądze, pieniądze, pieniądze. Bez nich nie ma egzystencji, ale nie zapominajmy ilu piłkarzy uratowały: Odra Wodzisław, Polonia Bytom, ostatnio Górnik Zabrze, gdzie nie ma, lub nie było kontraktów, ale była gra i promocja do lepszych zespołów.
A Sobiechowi nikt nic nie zabiera. Nie zgodził się na układ całej drużyny z właścicielem to pobiega w klubie Kokosa i dostanie co do grosza kontrakt. Życie to sztuka wyboru.

santa66 - 10 czerwca 2011, 12:48:41 - *.adsl.inetia.pl
SA,jest jeszcze jeden drobiazg,o którym w artykule nie wspomniano.Wojciechowski zaproponował zawodnikom premie za wygrane mecze,ale tylko wygrane.Za pierwszy wygrany 50tys.do podziału,za kolejny wygrany z rzędu,stawka wzrasta o 25tys.Jeśli przegrają lub zremisują,wracają do punktu wyjścia tzn.50tys.Łatwo obliczyć,że proponuje im naprawdę dobre pieniądze,ale tylko za dobrze wykonaną pracę.Cała drużyna się na to zgodziła tylko Sobiech nie,ale zapewne bardzo chętnie należał by do grupy przy podziale premii.

Damiano - 10 czerwca 2011, 13:01:16 - *.98.35.3
tak każdy krytykuje Sobiecha...ale to JW zgodził się na tak wysoki kontrakt i go podpisał...a Sobiech mając taki kontrakt mógł sobie wziąć np. kredyt na jakieś fajne mieszkanie czy coś takiego i te 20% jego pensji co mu będzie zabierane może mu nie starczyć na wszystko co sobie planuje...to że zarabia więcej niż przeciętny polak nie oznacza że można takie praktyki stosować...są równi i równiejsi?gdyby wam tak przyszło nikt by się nie zgodził a on jako że więcej zarabia ma od razu się zgodzić?chłopak grał starał się i w ogóle więc czemu ma cierpieć rpzez głupotę prezesa(tyle zmian trenerów itp)?to nie jest sport indywidualny że wszystko zależy tylko od Sobiecha to jest sport drużynowy...nawet najlepszy piłkarz świata nie zrobi nic jak nie ma z kim grać w drużynie. podpisując kontrakt trzeba brać pod uwagę wszystko.Sobiech najlepiej by zrobił gdyby odszedł gdzieś

mario - 10 czerwca 2011, 13:10:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nawet mi go troche szkoda

olo - 10 czerwca 2011, 13:35:25 - *.acn.waw.pl
Brawo JW, a frajerzy niech się śmieją, albo obgryzają nerwowo paznokcie jak Sobiech.

abcd005ss - 10 czerwca 2011, 13:41:00 - *.play-internet.pl
Wojciechowski to frajer, umawia sie i podpisuje umowe to powinien sie tego trzymac a nie po roku zmieniac zdanie i na dodatek szantazowac zawodnika.

Polonista - 10 czerwca 2011, 14:09:25 - *.aster.pl
moim zdaniem, pomysł z nowymi kontraktami jest świetny, bo piłkarz mógł przechodzić cały mecz, przegrać i dostać tyle samo pieniędzy, a teraz przegra, zremisuje dostanie mniej, wygra to dostanie więcej. Jeżeli wszyscy zawodnicy się zgodzili a Sobiech nie(wydaje mi się, że się dogada z Wojciechowskim) to w takim razie to frajerem jest nie JW tylko Sobiech.

bolekndm - 10 czerwca 2011, 14:13:33 - *.nat.student.pw.edu.pl
W pełni popieram Sobiecha. Skoro Polonia podpisała z nim kontrakt to niech się wyziązuje. Gdyby Sobiech miał grać za pensje 20% niższą to dzisiaj nie byłby w Polonii tylko w Lechu albo w Legii. Polonia musi płącić więcej bo niczym innym niż pieniędzmi zawodników nie przyciągną. Do tych co piszą, że JW dobrze robi. Niech wam szef obniży pensje o 20% albo inaczej karze myć podłogi, ciekawe czy byście się cieszyli.

... - 10 czerwca 2011, 14:17:55 - *.255.249.2
brawo Józek. Wreszcie jakis normalny pomysł dla tych grajków. A Sobiech biedak nie chce podpisać bo będzie dziadował na mieście i juz braknie na nowe felgi do samochodu albo na impreazy z Sadlokiem i Tosikiem w W-wie. Powinni tak zrobić w każdym klubie na podobnych warunkach...np. w GKS bo oni też maja niby problemy z kasą i zawodnicy marudzą...a nie jeden polak za takie pieniądze by chciał biegać po boisku...

Carlos - 10 czerwca 2011, 14:18:59 - *.play-internet.pl
JW pokazal w poprzednim sezonie jakim jest specem. Władował kupe kasy i nawet na puchary sie nie zalapal. Moze lepiej niech pozostanie przy budowach, bo na pilce sie nie zna i mistrzostwa nie zrobi. Opiera sklad na polskich pilkarzach. A posiadanie najlepszych polskich pilkarzy nie gwarantuje sukcesu!

mardi - 10 czerwca 2011, 14:19:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Djaq- a czy ty byłbyś zadowolony gdyby po roku pracy ktoś ci powiedział, fajnie pracujesz ale dostaniesz 20% mniej? sorry ale z takimi transferami to w Polonii mogą co najwyżej pomarzyć o mistrzu, wiec Sobiech traci kasę, nie tylko przez to ze nie jest wystarczająco dobry na mistrza, ale też przez to ze na bramce jest Przyros i zawsze wspomoże drużyne przeciwna, czy Jodłowiec który w formie byl z 2 sezony temu, Garncarczyk dla ktorego boisko jest o 100 metrow za krotkie i inne Tosiki, Rachwaly i Pietrasiaki- nikt w tej drużynie nie gwarantuje walki o mistrza... no i pan Prezes...który zmienia trenerow pod kolor krawata- np. holenderskiego...

saw - 10 czerwca 2011, 14:30:07 - *.elektron.com.pl
hehehehe dobry pomysł na tych grajków ligowych. zarazbiają tyle wiec niech chociaż za coś. Brawo Józek za pomysł. A Sobiech boi się że będzie dziadował i nie podpisał. Nie będzie miał na imprezy z Tosikiem i Sadlokiem w W-wie i na nowe felgi do fury

s - 10 czerwca 2011, 14:41:41 - *.adsl.inetia.pl
za drugie miejsce zwroca im calosc 20%, a nie tylko 20% !!!!!! co jest zreszta na 9m napisane!

Sens - 10 czerwca 2011, 15:51:19 - *.adsl.inetia.pl
Urwał nać! Ludzie, Pan Wojciechowski NIE ZMNIEJSZYŁ mu pensji o 20%... i nie ma winnych, niewinnych. Sobiech podjął decyzję - zarobi mniej niż zespół, nie będzie grał i będzie pławił się w luksusie No wybaczcie, jeżeli ktoś przychodzi grać i nie wierzy we własne umiejętności, to takim piłkarzom trzeba dziękować! I nie piszcie, że "gdyby wam szef zmniejszył pensję o 20%", bo to porównanie kompletnie nie ma sensu...

rrrrrrrrrr - 10 czerwca 2011, 16:00:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I tu mamy świetną odpowiedź dlaczego Polonia z takimi zawodnikami nie znalazła się nawet na podium

pavs - 10 czerwca 2011, 16:02:35 - *.dynamic.chello.pl
Do Wisły będzie w sam raz na LM!!!!!

pavs - 10 czerwca 2011, 16:12:51 - *.dynamic.chello.pl
Mladen Bozović najlepszy bramkarz EL. EURO 2012 Sobiech i przynajmniej 5 wartościowych graczy: np. Dudu Paraiba,Piotr Celeban reszta z zagranicy i Wisła będzie w LM!!!

aaaa - 10 czerwca 2011, 16:14:06 - *.ssp.dialog.net.pl
Czy wie ktoś ile zarabiał Sobiech w Ruchu a ile Groclinie?.
A tak naprawdę dobry pomysł Wojciechowskiego,w końcu poszedł porozum do głowy

1KSC - 10 czerwca 2011, 16:30:11 - *.ksi-system.net
zero ambicji panie Sobiech. zero szacunku od kibicow. Prezes Wojciechowski potrafi wystrzelic z dupy pomyslem, ale ten zapis w umowie jest jak najbardziej na miejscu w druzynie ktora ma walczyc o majstra.

asd - 10 czerwca 2011, 17:07:41 - *.adsl.inetia.pl
BRAWO SOBIECH ! olać tragicznie zorganizowaną Polonię ! nie szanują najlepszych graczy to nic nie osiągną, niech grają z Sikorskim w ataku hahahaha !

:/ - 10 czerwca 2011, 17:50:07 - *.175.70.238
I TO JEST WLASNIE POLSKA !
normalny czlowiek ktory pracuje w pracy to by polecial raz dwa a tu nie idzie bo ma kontrakt jak cos nei teges zaras sie uwalom .... szantaz i tyle . Dlaczego ma sie godzic skoro podpisal na 100 tys i asystuje i strzela gole ? oby jak najmniej takich ludzi w polskij pilce jak ten jozek z dyskopoloni TAKA PRAWDA

Cosnek - 10 czerwca 2011, 18:18:02 - *.centertel.pl
Z jednej strony pomysł dobry, jest sukces to jest kasa, nie ma sukcesu nie ma kasy, proste, jak wszędzie. Z drugiej strony podpisał kontrakty z zawodnikami a potem chce zmieniać zasady, to nie fair. Jednak większość (wszyscy prócz Sobiecha) na zmiany przystali więc i on jako część drużyny powinien. Problem jest taki, że jemu to wisi, ma menedżera, który ma dbać o jego interesy a okazuje się, że dba o swoje. Wiadomo było jak skończy się cała historia, będzie transfer, menedżer zarobi, Sobiech będzie grał byle gdzie, grunt żeby kasa była, brak zasad, honoru i ambicji. Czy to jest coś zaskakującego w polskiej piłce? NIE, normalka nie ma się czemu dziwić. Niestety...

kwak - 10 czerwca 2011, 19:00:55 - *.wolv.cable.virginmedia.com
Po przeczytaniu tego artykulu przypomniala mi sie taka historyjka z Ballackiem. Kiedy przeszedl do Chelsea dostal tygodniowke 105.000 funtow. W jednym z pierwszych wywiadow udzielonych angielskiej gazecie stwierdzil ze zycie w Londynie jest strasznie drogie.

je - 10 czerwca 2011, 19:05:16 - *.play-internet.pl
A ja mowie ze Sobiech dobrze robi, moze nie do konca ale tak . o mnie sie wydaje ze JW probuje troche zmienic umowe niz mial z nim wczesniej . Skoro wczesniej podpisal inna, i wszystkim pasowala, to dlaczego mialby ja teraz zmieniac na byc moze swoja niekorzysc ?????? A wyplate i tak bedzie mial taka jak mial, wg starej umowy . To mnie by to latalo, za 100tys czy pewnie wiecej na mc- moge grac nawet w A-KLASIE . Proste .

kici - 10 czerwca 2011, 19:20:34 - *.dsl.emhril.sbcglobal.net
klub kokosa i bieganie po schodach wita prawidlowo frajerom placic za wyjscie???

je - 10 czerwca 2011, 19:22:42 - *.play-internet.pl
Brawo Sobiech. Podpisany kontrakt działa w dwie strony. Jak Wojciechowski chce coś dorzucić, to niech dorzuci. A przy następnym kontrakcie niech dopisze, że jest renegocjowany po sezonie. Chłop ma podpisany kontrakt i Wojciechowskiemu nic do tego, ewentualna zmiana tylko za obopólną zgodą. Sobiech dopełnia warunki kontraktu i na zmianę w trakcie jego trwania nie musi się zgodzic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Do tego widac gdzie pilkarze maja Wojciechowski i kibice KSP WASZA Polonie buhahahahah . W Lechu, Wisle czy Legi maja jakis tam respekt dla kibicow i dla nich graja . Taka prawda . A u was ???? wiecie gdzie was maja ?????? Tyle ile znaczycie na mapie kibicowskiej Polski- Tam was maja Dobranoc

skoku - 10 czerwca 2011, 19:25:33 - *.73.49.8
Nie wiem o co wam wszystkim chodzi, Sobiech nie chce zmian w kontakcie to będzie musiał zmienić klub, chyba prosta sprawa. Widać nie zależy mu na wynikach zespołu. A tylko na ilości zł na koncie.

abc - 10 czerwca 2011, 20:13:34 - *.180.174.182
Ludzie ja nie wiem czemu na Sobiecha jedziecie. Że zarabia więcej od was to już na kasę łasy? To może trochę na wasze realia. Zatrudniacie się w Mcdonaldzie, sprzedajecie hamburgery. Normalna sprzedaż miesięczna wynosi 1000 hamburgerów. Podpisaliście umowę z szefem na wynagrodzenie 1200 zł. Po 2 tyg pracy szef mówi, że ma zarąbisty pomysł: zamraża wasze 20% pensji (czyli na rękę dostajecie 960 zł), ale po roku jak będziecie sprzedawać po 2000 hamburgerów miesięcznie (mistrzostwo polski) to ta zamrożona kasa się podwoi, a jak będziecie sprzedawać po 1800 (2 miejsce) to odda wam to co zamroził. Ciekawe ilu z was przystało by na takie warunki (podkreślam, że mistrzostwo Polski jest nierealne dla tego klubu chociażby dlatego, że po 2 porażkach wielki pan JW zacznie zsyłać wszystkich do klubu kokosa a trenera szantażować że znajdzie nowego lepszego).

:) - 10 czerwca 2011, 20:47:35 - *.toya.net.pl
Do Widzewa!

Zibi1211 - 10 czerwca 2011, 21:09:12 - *.dynamic.chello.pl
Krótko" "Będzie tego gorzko żałował!

jorgus933 - 10 czerwca 2011, 21:50:59 - *.adsl.inetia.pl
Abdul wróć czeka Ruch.ty jesteś chłopakiem ze Śląska a nie z warszawy.
.

doktor - 10 czerwca 2011, 22:14:01 - *.dynamic.chello.pl
@je
respekt dla kibicow? wierzysz w to? LOL
dla kibicow to gra gerrard czy messi - prawdziwi wychowankowie z krwi i kosci. nie pojda na kase

tom - 10 czerwca 2011, 22:22:13 - *.75.112.27
mowi bolo a olo milczy...to moze go do znicza pruszkow by wypozyczyli.przydal by sie

je - 11 czerwca 2011, 0:13:28 - *.play-internet.pl
doktor- kazdy gra dla kasy mniej lub bardziej- nawet messi . znam osobiscie kogos kto gra w ksp . jak bywa w rodzinnym miescie gdzie pochodzi to ma niezly ubaw z JW- a szczerze watpie czy w Legi, Wisle, Lechowi ktos leje stale ze swojego szefa np Cupiala, Waltera czy kibicow . ale bierze pewnie z 50-80 kola mc to nic nie gada . ZA KAZDYM RAZEM- polewa z niego- z kibicow to samo . daje slowo .

Do abc - 11 czerwca 2011, 0:34:00 - *.centertel.pl
Problem w tym, że Sobiech nie pracuje w McDonaldzie, tylko za naprawdę spore pieniądze w Polonii Warszawa. Podpisał kontrakt i nie wniósł wartości jakiej spodziewał się właściciel. Stąd ta propozycja. Sobiech może się nie zgodzić - ma podpisany ważny kontrakt. Wojciechowski może go odesłać na kilka lat do rezerw. Taż ma takie prawo. Na miejscu Sobiecha bym się zgodził, rozumiałbym po prostu, że zawiodłem właściciela w poprzednim sezonie. Na miejscu Wojciechowskiego - posadziłbym go na trzy lata na ławce. A tak swoją drogą, to dostawać setki tysiące złotych, odpalać lipę i nie zgodzić się na taką propozycję... Nierealne mistrzostwo Polski - z takim budżetem, takimi zarobkami? Ma rację, że tego oczekuje.

Ricco - 11 czerwca 2011, 2:56:12 - *.radom.vectranet.pl
A ja na miejscu Sobiecha bym się wypioł. A płać mi Wojciechowski drewniany biznesmenie a ja sobie na plaży poleżę, w stołek popierdzę i po lesie potruchtam. Potem ci zwolnienie od dokturki pokarzę a ty wojciech buraku płać, płać, płać. Jak ktoś podpisuje kontrakty a potem chce je zmieniać metodą szantażu to niech się wali bo jest zwykłym oszustem.

Fan Klubu - 11 czerwca 2011, 7:52:35 - *.toya.net.pl
Może za dużo zarabia, ale nie on jeden w całej tej lidze. Umowa jest umową - skoro Jaśnie Wielmożny Pan Oszust zgodził się na takie warunki rok temu to niech dopełni tejże umowy. Kiedyś myślałem, że dzięki takim ludziom jak Jaśnie Wielmożny Oszust ta nasza szara liga w końcu ruszy z kopyta ale nie, koleś szantażuje swoich pracowników (bo piłkarze nimi są) i tu bym się na miejscu piłkarza zastanowił czy nie oskarżyć takiego JWO o mobbing. Dzień, w którym JWO zniknie z polskiej piłki będzie dniem chwały - niestety jest to dziad z kasą i nic więcej sobą nie prezentuje.

ak - 11 czerwca 2011, 8:20:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do aaa: Przecież Wojciechowski się wywiązuje z kontraktu. Płaci mu i będzie płacił. Kończą się czasy: "czy się stoi czy się leży...". Bardzo dobry pomysł. Od dawna apelowałem przy różnych okazjach do wprowadzenia tego typu systemu.
Żelusie biorą po kilkadziesiąt tysięcy, a po pierwszej połowie meczu są już ciężko ranni.
P.S. DO wszystkich laików: Załóżcie sobie klub i płaćcie każdemu po 100 tysięcy złotych nieważne od wyników. Popieram Pana Wojciechowskiego. Wreszcie ktoś kto chce pogonić leniwych piłkarzy. Tak jak kiedyś chciał to zrobić trener Wisły: Dan Petrescu.
Dopóki ktoś tego nie zrobi to daje będziecie narzekać na niski poziom polskiej ligi.

santa66 - 11 czerwca 2011, 8:48:02 - *.adsl.inetia.pl
Fan Klubu,polska piłka też dużo zyska gdy takie pajace jak ty,nie potrafiące czytać,a tym bardziej zrozumieć czegokolwiek nie są w stanie,przestaną się nią interesować i pojawiać się na stadionach.

dfzsf - 11 czerwca 2011, 9:37:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wiekszosc z was poprostu zazdoszczy zarobkom tych pilkarzy..Chlopak ma racje podpisal konrakt na te 100% to ma tyle otrzymywac i koniec..

Bogdan - 11 czerwca 2011, 11:07:59 - *.dynamic.chello.pl
Umowę którą podpisał rok temu Artur z Groclinem 100-lica, obowiązują obie strony.
Umowa jest święta !
Jeżeli pewien wieśniaka ze słomą w butach tego nie rozumie niech zajmie się koszeniem trawy na boisku a nie kierowaniem klubem piłkarskim.

żabol - 11 czerwca 2011, 12:46:27 - *.stk.vectranet.pl
i po co szedł do tej poloni teraz ma pozamiatane Wojciechowski nie nadaje się do prowadzenia klubu... żeby teraz tak samo nie skończył Bonin,Jeż czy Sikorski dla tego mogli iść wszędzie tylko nie tam...

:D - 12 czerwca 2011, 0:33:54 - *.krosoft.pl
Sobiechowi sie w główce poprzewracalo Każdy sie zgodził tylko nie on, dusigrosz bez wiary w sukces Dobrze mu tak niech sobie zmarnuje kariere przez 20% z pensji czyli jakies 1/5 z jego podejrzewam bagatela 80 tys złotych miesiecznie;) frajerek

gonzo - 13 czerwca 2011, 21:49:49 - *.customer.poda.cz
sobiech jest najlepszym młodym napastnikiem w naszej lidze po frankowskim i niedzielanie a za dobry i perspektywiczny towar znajdą się tacy co więcej zapłacą.mieżejewski gra dobrze na siebie bo gdyby więcej podawał innym to polonia by była wyżej.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas