[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 czerwca 2011, 19:11:41 - siemian
Olimpia Zambrów rezygnuje z gry w II lidze

Olimpia Zambrów rezygnuje z udziału w rozgrywkach II ligi wschodniej w sezonie 2011/12. Pomimo wywalczonej promocji do wyższej klasy rozgrywkowej zambrowianie w przyszłym sezonie będą występować w III lidze podlasko-warmińsko-mazurskiej.

Powodej tej decyzji jest brak sponsora, który mógłby pomóc w finansowaniu klubu. Obecnie Olimpia utrzymywana jest z budżetu miasta Zambrów. Tegoroczny budżet klubu wynosi 740 tysięcy złotych.

W związku z tą decyzją ze stanowiska szkoleniowca Olimpii zrezygnował jeden z dwójki grających trenerów - Wojciech Kobeszko. Nad sensem dalszej pracy z zespołem zastanawia się Krzysztof Zalewski.


źródło: Podlaski Sport

:) - 16 czerwca 2011, 19:13:51 - *.dynamic.chello.pl
no to Motor zostaje

douaglas - 16 czerwca 2011, 19:14:15 - *.adsl.inetia.pl
czyli zosaje spadkowicz czy awansuje 2 zespół III ligi ?

... - 16 czerwca 2011, 19:14:58 - *.olsztyn.vectranet.pl
Czyli Motor sie utrzyma. Dobrze !

rolando - 16 czerwca 2011, 19:15:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i prawidłowo Jedną wioskę mniej Chociaż plus dla nich, że nie pchali sie mimo wszyskto pomimo braku pieniedzy, jak to w zwyczaju miały inne kluby

bolek1975 - 16 czerwca 2011, 19:17:19 - *.polsat.net.pl (*.6.2.52)
Nie Motor zostaje tylko Huragan Morąg awansuje.

kibic - 16 czerwca 2011, 19:18:32 - *.dynamic.chello.pl
z budżetem 740 tysięcy złotych można spokojnie grać w II lidze

KibiC - 16 czerwca 2011, 19:18:41 - *.play-internet.pl
Motor spada awansuje Huragan Morąg w miejsce Olimpii ;)

pytam - 16 czerwca 2011, 19:19:50 - *.lijbrandt.net
to znaczy ze naj wyzej sklasifikowany spadkowicz z 2 ligi wschiodniej w tym przypadku motor lublin pozostaje w lidze. napiscie cos na ten temat

... - 16 czerwca 2011, 19:20:04 - *.olsztyn.vectranet.pl
W lidze w takich przypadkach zostaje najwyżej sklasyfikowany spadkowicz.

antypzpn - 16 czerwca 2011, 19:22:13 - *.play-internet.pl
nie mozna grac z budżetem 740 tys tylko smiało mozna ghrac takie Zagłębie jest 3 000 000 na minusie i swiete daje sobie rade

bbb - 16 czerwca 2011, 19:23:17 - *.unknown.vectranet.pl
ale to by dziwne gdyby Motor został to z grupy warmińsko-podlaskiej by nikt nie wszedł powinien awansować Huragan Morąg o ile 2 miejsce w lidze zajmie a najlepiej to Start Działdowo 20 km ode mnie by była 2 liga

f - 16 czerwca 2011, 19:23:45 - *.cpe.cableone.net
wiec teraz PZPNie szczerze,kto za Olimpie do
II wsch.?
czy Concordia czy Start,czy Huragan?[oczywiscie,jak ktoras z tych druzyn uplasuje sie
na drugiej pozycji w tabeli.
a moze ponownie miejsce w II wsch.da sie Motorowi?
no i widzimy wypelnianie sie proroctwa p.Michala
Listkiewicza,ktory kiedys powiedzial,ze nie
przyznawanie licencji bedzie stanowic o tym,kto w
danej lidze bedzie gral,ale decydowac bedzie samo
codzienne zycie.i za to nalezy sie uznanie panu
Liskiewiczowi.bo tak niestety po calym kraju bedzie w tym polskim wydaniu kapitalizmu !!!!!!!!

Kriso - 16 czerwca 2011, 19:30:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
No i bardzo dobrze! Nie cierpię Zambrowa jak nie wiem co. Moja żona zdradziła mnie kiedyś z gościem z Zambrowa! Życzę temu miastu B klasy!

martin - 16 czerwca 2011, 19:31:29 - *.dynamic.chello.pl
dla zawodników to wielkie rozczarowanie z powodu braku pokazania swoich umiejętności na poziomie drugiej ligi, a dla klubu wielki smutek że musieli to ogłosić.ale chwała im za przemyślenie i podjecie takiej decyzji,lepiej teraz niż za pół roku wycofać klub z rozgrywek. A ty rolando może mieszkaż w mieście to cię nieupoważnia do takich głupich kometarzy

rolando - 16 czerwca 2011, 19:34:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@martin: co złego jest w mojej wypowiedzi? przecież napisałem że dobrze że się wycofali teraz, niż później, bo to tylko dla ich dobra, chociaż uwierz mi, że życzyłbym temu klubowi spadku do b klasy. a że wioska? nazywajmy rzeczy po imieniu

Orzel - 16 czerwca 2011, 19:35:28 - *.adsl.inetia.pl
Wie ktoś kiedy bedzie terminarz ekstraklasy ?

adam - 16 czerwca 2011, 19:35:31 - *.elpos.net
Kriso piłuj rogi Zambrów da się lubić czyste fajne miasteczko nie to co Łomża i jej słomiane kapelusze

fgn - 16 czerwca 2011, 19:38:13 - *.aster.pl
trzezwo myslacy dzialacze klubowi, oby wiecej takich w naszym kraju. po co pchac sie bezsensownie klase wyzej, zaciagac dlugi, ktore trzeba bedzie splacac latami, a i tak widmo spadku kreowane byloby od samego poczatku w skutek braku realnych wzmocnien w skladzie. dalej twierdze ze w kraju o tak nismich nakladach na sport nie moze byc 8 poziomow rozgrywek w tym w niektorych wojewodztweach po kilka grup tejze 8 ligi.

kiko - 16 czerwca 2011, 19:39:53 - *.olsztyn.mm.pl
Czyli Motor zostaje!

pavs - 16 czerwca 2011, 19:40:11 - *.dynamic.chello.pl
Ale bramkarza to mają zaczopistego puscić tylko 16 goli w 28 meczach-Adrian Bebłowski to naprawdę super wynik,najlepszy w Polsce biorąc pod uwagę Ekstraklasę,I ligę ,II ligi i III ligi!!!!!!
Na miejscu działaczy Jagielonii zaprosiłbym go na testy do Jagi!!!!!

mat9111 - 16 czerwca 2011, 19:43:24 - *.adsl.szeptel.net.pl
No pięknie kobeszko ich najlepszy zawodnik a ja tak się cieszyłem.

... - 16 czerwca 2011, 19:43:49 - *.dip.t-dialin.net
Ta II liga to jest totalny bezsens, od samego poczatku kluby albo w niej bankrutuja, co sezon pare, albo same sie wycofuja jak Kolobrzeg czy Wieliczka, albo w ogole nie chca awansowac. PZPN zrobil ta lige chyba tylko po to by wykanczac kluby.

kalokagati - 16 czerwca 2011, 19:45:28 - *.spitfireuk.net
no i jeden mądry klub w Polsce BRAWO przez duze B. Nie ma pieniędzy to nie pchamy się na siłę. O czym zapomieli w takim miescie jak Iława. Wchodzenie na siłę nie popłaca, później jest tylko głópawe tłumaczenie sie .

futbolista - 16 czerwca 2011, 19:45:59 - *.cpe.cableone.net
zachodzi tez taka kwestia:czy aby te druzyny,ktore wywalczyly awans i z niego teraz
rezygnuja,przesunac o dwie ligi nizej.bo
zablokowaly innym wejscie[bo napewno w takim wypadku teraz w II wsch.pozostanie Motor Lublin,
kolejny dziwolag na skale kraju.to wszystko poziomu polskiej pilki nie podnosi,ani jej zdrowej konkurencji.
zrobic:
Extraklase= 16 druzyn.
I liga= 16 druzyn.
2x II liga po= 14 druzyn.
4x III liga po=18 druzyn.[zwyciezca wchodzi wyzej].
dalej w kazdym wojewodztwie liga okregowa po 16
druzyn[po zakonczeniu rozgrywek,baraze o 4 miejsca w III lidze].
potem ligi albo klasy A,B,C,D itd.w zaleznosci od
ilosci klubow w danym wojewodztwie w tabelach po
od 12 do 16 druzyn.

kiko - 16 czerwca 2011, 19:46:30 - *.olsztyn.mm.pl
no jasne, że ta liga to bezsens, koszty podobne jak w pierwszej lidze, bo jeździć trzeba po całym kraju a z drugiej strony mniejsze zainteresowanie sponsorów, brak sponsora tytularnego i kasy z praw telewizyjnych!

PeTi - 16 czerwca 2011, 19:49:45 - *.olsztyn.vectranet.pl
Ludzie Motor sie nie utrzymuje...
W miejsce Olimpii Zambrów zagra druga druzyna w tabeli !!!

john2005 - 16 czerwca 2011, 19:51:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
Motor nie zostaje.Nie dostali licencji i nic nie zapowiada ,żeby dostali.
http://www.90minut.pl/news/159/news1590192-Baltyk-
Gdynia-i-Gornik-Walbrzych-z-licencjami-na-gre-w-II
-lidze.html

futbolista - 16 czerwca 2011, 19:53:04 - *.cpe.cableone.net
zachodzi tez taka kwestia:czy aby te druzyny,ktore wywalczyly awans i z niego teraz
rezygnuja,przesunac o dwie ligi nizej.bo
zablokowaly innym wejscie[bo napewno w takim wypadku teraz w II wsch.pozostanie Motor Lublin,
kolejny dziwolag na skale kraju.to wszystko poziomu polskiej pilki nie podnosi,ani jej zdrowej konkurencji.
zrobic:
Extraklase= 16 druzyn.
I liga= 16 druzyn.
2x II liga po= 14 druzyn.
4x III liga po=18 druzyn.[zwyciezca wchodzi wyzej].
dalej w kazdym wojewodztwie liga okregowa po 16
druzyn[po zakonczeniu rozgrywek,baraze o 4 miejsca w III lidze].
potem ligi albo klasy A,B,C,D itd.w zaleznosci od
ilosci klubow w danym wojewodztwie w tabelach po
od 12 do 16 druzyn.

ludziska - 16 czerwca 2011, 19:53:41 - *.238.41.217
Normalnym jest że wchodzi drużyna z drugiego miejsca po to są prowadzone rozgrywki.Motor spada jeśli nie to niech wyświetlą paragraf.

fan - 16 czerwca 2011, 19:56:28 - *.aster.pl
jaki Motor?Broń wchodzi bo jest wiceliderem łódzko-mazowieckiej!

... - 16 czerwca 2011, 19:58:54 - *.dip.t-dialin.net
Nie wiem, ale moze byloby dobrze zrobic w Polsce cos w stylu Szkockim. Oni tam maja tak:
Scottish Premier league: 12 klubow
1. Dywizja: 10 klubow
2. Dywizja: 10 klubow
3. Dywizja: 10 klubow
A pod tymi ligami sa ligii regionalne prowadzace wlasne rozgrywki uniezaleznione od tych 4 lig centralnych. Z 3. Dywizji nikt nie spada i nikt do niej nie awansuje.
Troche niesprawiedliwe ze jakas wioska nie moze sportowo awansowac, ale stabilne bo masz 42 kluby zabezpieczone finansowo i wiesz ze one trzymaja jakis poziom, raczej nie bankrutuja, wiedza ile kasy dostana od sponsora itd.
A jak jakis nowy klub ma kase i chce awansowac to moze od kogos z 3. Dywizji kupic licencje i tamten klub gra nizej i ma kase. A te ligii mozna raz na pare lat zawsze powiekszyc zakladajac ze w Polsce bedzie masa kasy na pilke nozna i wiele klubow bedzie chcialo grac na szczeblu centralnym. Pozatym te kluby z nizszych lig wcale nie narzekaja na brak mozliwosci sportowego awansu, wiec podobnie jak Olimpia Zambrow wcale nie chca awansowac.
Chyba na pare lat musielibysmy taki system wprowadzic w Polsce tez a potem po stabilizacji wrocic do starego systemu ligowego.

dragon666 - 16 czerwca 2011, 20:02:50 - *.95.202.102
Jeżeli spadkowicz z 1 ligi by nie wystartował w rozgrywkach to utrzymuje się Motor(jeśli dostanie licencje) gdyż jest najwyżej sklasyfikowanym spadkowiczem. A w przypadku wycofania się zespołu który awansował z 3 ligi to nie wiem jak jest chyba awans dostaje zespół z 2 miejsca itd.

stach - 16 czerwca 2011, 20:05:57 - *.centertel.pl
Prawda jest taka że II-liga wykańcza kluby i tu się zgodzę z przedmówcami.Jednak najlepiej było jak była I-liga(teraz OE)II-liga(teraz I)i III liga w czterech grupach (teraz II zach i wsch)

Vis Maior - 16 czerwca 2011, 20:12:31 - *.opera-mini.net (*.94.113.17)
Szkoda piłkarzy, kibiców i wszystkich, którzy byli związani z Olimpią Mam nadzieję, że jeszcze Olimpia zagra w II lidze. Liczyłem, że będą derby z Wigrami Pozdrowienia z Suwałk dla kibiców Olimpii. 3majcie się.

martin - 16 czerwca 2011, 20:12:36 - *.dynamic.chello.pl
awas uzyskuje drugi zespół z tej grupy, inaczej nie powinno być,myśle że pzpn inaczej zrobi,ale to już by był przekret

RTS - 16 czerwca 2011, 20:16:04 - *.177.36.10
Gdy Kania Gostyn zrezygnowala z awansu do sterej 2 ligi to jej miejsce zajela druga w tabeli 3 ligi Unia Janikowo. I to jest fakt!

bolek1975 - 16 czerwca 2011, 20:17:04 - *.polsat.net.pl (*.6.2.52)
Lepiej by było podzielić 2 ligę zamiast na wsch - zach to na 4 tak jak stara 3 liga była. 4 x 16 zespołów i zamiast 2 to 1 z grupy tylko awansuje.

Lędzic - 16 czerwca 2011, 20:18:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A moim zdaniem dobrze byłoby tak:
Ekstraklasa - 18 zespołów - 3 spadają
I liga - 20 zespołów - 4 spadają
II liga (jedna grupa) - 20 zespołów - 4 spadają III liga (trzy grupy po 18 zespołów) - awans po jednej z każdej grupy.

stach - 16 czerwca 2011, 20:30:06 - *.centertel.pl
Do Lędzic nic by to nie zmieniło bo drużyny II-ligowe dalej musiały by jeździć po całej Polsce I-liga też za duża (patrz Wodzisław,Gorzów)

Lędzic - 16 czerwca 2011, 20:36:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A teraz nie jeżdżą? Tyle że z północy na południe? Koszty nie zwiększyłyby się zbytnio, stworzenie jednej grupy II ligi skupiłoby kluby, które do niej pasują (np. Tychy, Bałtyk, Miedź, Stomil, Stale itd.), a odrzuciłoby do III ligi drużyny, które ledwo wiążą koniec z końcem. A jeśli chodzi o I ligę, to niestety taki był sezon, ale zasadniczo lepiej dla kibiców, jeśli meczów w najwyższych klasach rozgrywkowych jest więcej. Można oczywiście zostać przy wariancie 18-zespołowym.

the core - 16 czerwca 2011, 20:40:02 - *.olsztyn.mm.pl
A to się w Morągu zdziwią
Robili wszystko żeby nie awansować a tu taki pech. Wejdą z 2 miejsca

adrian - 16 czerwca 2011, 20:47:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
d. W sytuacji, gdy klub występujący w aktualnym sezonie w rozgrywkach o mistrzostwo III ligi nie uzyska licencji na występowanie w następnym sezonie w II lidze według procedury przewidzianej w Uchwale nr V/80 z dnia 12 i 13.04.2008r. Zarządu PZPN w sprawie licencji dla klubów II ligi na sezon 2010/2011 i następny, klub ten zostanie sklasyfikowany w rozgrywkach aktualnego sezonu na miejscu, które zajął w rozgrywkach o mistrzostwo III ligi, ale zostanie w tej samej klasie rozgrywkowej. Wówczas awans do II ligi uzyskuje klub, który zajmie kolejne miejsce w tabeli końcowej poszczególnych grup III ligi i uzyska licencję na występowanie w następnym sezonie w II lidze według procedury wskazanej powyżej.

Mati B. - 16 czerwca 2011, 20:49:34 - *.nitka.net.pl
Lo Lą Blą

Assass - 16 czerwca 2011, 20:49:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe kto będzie chciał awansować?! Chory system, po co te reorganizacje były, kiedyś piłka była masowa teraz tylko tam gdzie są pieniądze.

kreplas - 16 czerwca 2011, 20:56:35 - *.pool1.unallocated-106-128.orangehomedsl.co.uk
Według mnie w tym przypadku powinien awansować zespół, który zajął II miejsce, ale według PZPN pewnie utrzymają Motor według zasady: dajcie mi klub, a ja znajdę na niego paragraf (utrzymam albo niech spada).

adrian - 16 czerwca 2011, 20:58:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kreplas napisałem paragraf z ustawy pzpn o rozgrywkach 2 ligi wiec mysle ze bede sie tego trzymac chociaz z nimi nigdy nic nie wiadomo

Bartosz - 16 czerwca 2011, 21:00:16 - *.120.225.195.static.bait.pl
Nie wiem dokładnie jakie są koszty udziału w drugiej lidze.Ale czy nie można zaoszczędzić na kontraktach dla piłkarzy? Ogrywać głównie młodych chłopaków do tego ze trzech doświadczonych z wyższymi kontraktami i gramy.A jak spadamy to mamy już ogranych graczy na trzecią lige.

abc - 16 czerwca 2011, 21:03:49 - *.160.207.3
nawet jesli Huragan zajmie drugie miejsce to nie ma po co sie pchac tam. Spojrzcie na wiosne i na to jak oni graja. Mysle ze 4 sila w naszym wojewodztwie aktualnie to jest raczej Dzialdowo i to oni powinni dostac szanse.

kibic - 16 czerwca 2011, 21:20:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sluszna decyzja.Grac w lidze na ktora ich finanse pozwalaja a nie pchac sie do II ligi i w polowie sezonu wycofac zespol jak to mialo miejsce w II lidze zachodniej jak i w I lidze.Jeszcze raz napisze sluszna decyzja.

... - 16 czerwca 2011, 21:28:16 - *.dip.t-dialin.net
Tutaj chodzi o to ze ta glupia II Liga rujnuje zespoly. A to jest poprostu chore

kk - 16 czerwca 2011, 21:30:33 - *.adsl.inetia.pl
PZPN się nie zgodzi na jedną 2 ligę. Przecież budżet trzeba dopiąć. A o wiele łatwiej jak się kasuje od 36 lub więcej drużyn drugoligowych niż 16 czy 18 prawda? Koszt jednego meczu z ochroną to jakieś 10 tyś.zł Do tego opłaty za rejestrację, transfery, licencję i ewentualne kary do PZPN-u Uważam, że trzeba minimum 400 tyś żeby ruszyć. Do tego wynagrodzenia, odżywki, koszty dojazdu na mecze, ew. premie. Policzcie sami.

Master - 16 czerwca 2011, 21:32:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobrze że Huragan awansuje !! Kolejne derby po odejściu Olimpii. Super wiadomość !!

tylkol - 16 czerwca 2011, 21:33:37 - *.lomza.vectranet.pl
Olimpia Zambrów sialalala...

olo - 16 czerwca 2011, 21:41:55 - *.dynamic.chello.pl
Dobra decyzja. Choć pewnie jakieś układy mają znaczenie. Klub powinien być dopuszczony do rozgrywek tylko jeśli ma zabezpieczenie zamrożone na koncie na egzystencję na dwa lata. Aby uniknąć wycofywania się z gry. A za wycofanie zarząd klubu powinien odpowiadać finansowo i prawnie.

... - 16 czerwca 2011, 21:49:56 - *.dip.t-dialin.net
Tutaj chodzi o to ze ta glupia II Liga rujnuje zespoly. A to jest poprostu chore

... - 16 czerwca 2011, 22:02:25 - *.ssp.dialog.net.pl
motor spada ale wy i tak nawet na 3 lige za słabi jesteście

kiko - 16 czerwca 2011, 22:18:52 - *.olsztyn.mm.pl
Ale Huragan nie chce awansu, więc będzie ktoś z łapanki

BI - 16 czerwca 2011, 22:38:17 - *.dynamic.chello.pl
Jaki Motor? Ludzie! Taki z tego Motor, jak z Dyskobolii Polonia.

przem 88 - 16 czerwca 2011, 22:54:10 - *.olsztyn.mm.pl
iława ma 30 pare tysiecy Olsztyn kilkanascie razy wiecej ile u was jest kibiców na tym kartoflisku zwanym stomil 2011/2012 derby dla iławy z kondonami

tornad - 16 czerwca 2011, 23:04:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale wstyd. Nie przyznaję się już do tego żałosnego klubu.

bial - 16 czerwca 2011, 23:31:38 - *.119.18.207
PREZESI Z Zambrowa przyjechali do wysokiego mazowieckiego prosic sapiniaka aby on z Mlekovitą sposorował klub z zambrowa lecz ruch wysokie mazoweicke sie utrzymał w 2 lidze wsch wiec wiec bedzie sposorował mazowieck !!!

@bial - 16 czerwca 2011, 23:50:41 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
co z tego, ze sie utrzymal jak nie zlozyl papierow o licencje ?

rand - 17 czerwca 2011, 0:05:52 - *.play-internet.pl
Może by tak "dzikie karty" ? Masz kasę - np. Kolejarz Czeremcha znajduje sponsora - płacą i grają w lidze, na którą ich stać. Utopia ? Chyba nie. Tylko czy to byłoby 'normalne" ???

meleks - 17 czerwca 2011, 0:54:24 - *.159.246.94.ip4.artcom.pl
Drugi w tabeli Huragan Morąg ma sponsora ...Kaczkana i mają go ponoć nawet w nazwie więc z pewnością temu sponsorowi będzie zależało na promocji na większym obszarze Polski. Branża: Produkcja drzewna

monika - 17 czerwca 2011, 0:59:43 - *.acanac.net
futbolista i beznikowiec ,
komu wy doradzacie wg. waszych pogladow to se zorganizujta ligi osiedlowo-podworkowe , no i wiecej myslec o szkole zebysta przeszli do nastepnych klas.

meleks - 17 czerwca 2011, 1:03:09 - *.159.246.94.ip4.artcom.pl
to co futbolista pisał było daremne, rozpisał się chłopak zupełnie niepotrzebnie. Co do tematu to przepisowo ma wejść drugi zespół więc mam przeczucie, że prezes i sponsor zarazem pan Kaczkan nie przepuści takiej okazji

specjal - 17 czerwca 2011, 1:11:50 - *.97.28.107
Ruch zlozyl papiery o licencje po czasie./ale nie wiadomo czy ja otrzymaja!To jescze nie koniec zabawy!kto wystartuje w ktorej Lidze to sie jeszcze okarze!Przepisy PZPN sa tak wymyslone ze mozna kombinowac do ostatniej chwili!

vrtry - 17 czerwca 2011, 2:16:46 - *.olsztyn.mm.pl
A Iława (Prusy Wschodnie) jest i tak najładniejszym miastem w Polsce!

nynyny - 17 czerwca 2011, 4:05:01 - *.interblock.pl
Zazwyczaj jestem za tym, żeby od tego szczebla wzwyż grało jak najwięcej zespołów z miast, gdzie są kibice. W tym przypadku wolałbym Olimpię Zambrów, która wywalczyła awans na boisku i jej zawodnicy sportowo mogliby spróbować swoich sił na II-go ligowym froncie, niż jakiś twór Spartakus Szarowola występujący pod nazwą Motor Lublin.

Wojtas - 17 czerwca 2011, 6:37:57 - *.aster.pl
dobre Monika, popieramAle Motor nie zasłużył na II ligę!

fux - 17 czerwca 2011, 6:58:31 - *.dynamic.chello.pl
napinacze wara od MOTORU koniec roku stopnie poprawiac bo nie bedzie kompa pozdro...ha ha

miki - 17 czerwca 2011, 8:20:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawsze szkoda. Bo to potwierdzenie kryzysu naszej piłki.
A proponującym rozgrywki w 1 grupie, polecam analizę powierzchni i czasu przejazdu w innych krajach.
Szkocja jest 5/10 razy mniejsza niż Polska, Anglia za 3 razy. W tych krajach główny przejazd to Liverpool/London - dość fajna autostrada i odległość czasowa jak z Wawy do Łodzi.
Popatrzcie w tzw I lidze wypadł GKS i Odra (bankruci), w II lidze w zasadzie po 4/6 bankrutów w grupie....
Ja bym zmniejszył obie grupy do 14 zespołów, a potem pierwsza czwórka mecz i rewanż (z zaliczeniem dorobku) o awans, a 9-12 o utrzymanie.
Zespoły 5,6,7,8 oraz 13,14 mają wakacje - 2 ostatnie spadają.
Oczywiście można tu pisać różne warianty rozgrywek....

zlatan26 - 17 czerwca 2011, 8:25:31 - *.efuzja.net.pl
Podobny los czeka ponoć GLKS Nadarzyn, więc może i Motor się utrzyma..

Płock - 17 czerwca 2011, 9:07:29 - *.185.c85.petrotel.pl
Ludzie !
Nie motor zostaje tylko Morąg awansuję !

Ostrołęka - 17 czerwca 2011, 9:10:36 - *.tktelekom.pl
i bardzo dobrzeGratulacje dla beniaminkaW Lublinie nawet żeńska piłka ręczna już padaa oni chcą być Europejską Stolicą Kultury....

pietro - 17 czerwca 2011, 9:10:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to co wchodzi Huragan ? czy będzie jakiś baraż ?

Płock - 17 czerwca 2011, 9:12:49 - *.185.c85.petrotel.pl
Tylko że GLKS ostatnio pozyskał nowego sponsora więc się spokojnie utrzyma ;)
MOTOR DO III LIGI !

Lublin - 17 czerwca 2011, 9:14:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Morąg awans? a kto da kasę?
Tam aż piszczy bida..........to wschód Polski = bieda na potęgę a miasto da kasę? Naiwni
W ogóle poziom tej III ligi był niższy niż np. śląskiej V ligi

edek - 17 czerwca 2011, 9:27:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ale wstyd. z takim budżetem spokojnie mogli obecna kadrą grac w II lidze.

Zielona Gó - 17 czerwca 2011, 9:30:27 - *.tktelekom.pl
Lublin też bida-wymieńcie trolejbusy!

do Kriso - 17 czerwca 2011, 9:51:57 - *.voltar.net.pl
to byłem JA hahahahahahahahaha

vlood - 17 czerwca 2011, 10:14:07 - *.bosbank.pl
12 zespolow w ekstraklasie kazdy z kazdym; potem podzial na 2 szostki - o majstra i utrzymanie razem 32 mecze w sezonie;
2 liga - 4 grupy po 17 zespolow, po 2 najlepsze z kazdej grupy tworza wiosna I lige, pozostale 15 gra wiosna z zaliczeniem wszystkich meczow jesiennych, 4 druzyny z kazdej grupy spadek; razem 30 meczow w sezonie
3 liga - 16 lig wojewodzkich po 16 druzyn
PROSTO , BEZ KOSZTOWNYCH WYJAZDOW PRZEZ CALA POLSKE W II LIDZE

dan - 17 czerwca 2011, 10:29:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
jaki morag? została jeszcze jedna kolejka takze poczekajmy czy czasem działdowo nie zaatakuje

andrzej - 17 czerwca 2011, 10:47:08 - *.146.71.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
PZPN coś musi zrobić z tym wycofywaniem się z Lig.
Pierwsza sprawa, to trzeba żądać od klubów gwarancji ubezpieczeniowych, że klub w danym sezonie się nie wycofa.
Druga sprawa do utworzenie nowej III Ligi składającej się z czterech grup po 18 zespołów. W Lidze tej w pierwszym sezonie grają zespoły II (U23) klubów występujących w Ekstraklasie i I Lidze oraz obowiązek gry zespołów II (U23) klubów występujących w II Lidze i III nowej Lidze od szczebla V nowej Lidze (16 grup po 18 zespołów).
Trzy powołanie Centralnej Ligi Juniorów U15, U17, U19 - czyli Ekstraklasa oraz I Liga - 4 grupy po 14 zespołów oraz II Liga - 8 grup po 14 zespołów oraz III Ligi - 16 grup po 14 zespołów. Kluby od Ekstraklasy seniorów do nowej IV Ligi - obowiązkowo w rozgrywkach na różnych szczeblach jeden zespół, Ekstraklasa i I Liga - co najmniej dwa zespoły.
Cztery infrastruktura - czyli główny stadion w 100 procentach zadaszony z miejscami siedzącymi oraz co najmniej 6 boisk treningowych plus jedno ze sztuczną nawierzchnią od nowej IV Ligi - czym wyższa Liga więcej boisk treningowych.
Po piąte zespół który wycofa się z rozgrywek w trakcie sezonu płaci karę finansową oraz jest degradowany o 4 klasy rozgrywkowe w dół.
Po szóste kluby muszą zadbać o przyzwoitą frekwencję widzów na każdym meczu. Nie może być tak, że na mecz I Ligi przychodzi - 300 widzów. Nie ma miejsca dla takiego klubu na wysokich szczeblach rozgrywek czy Ekstraklasy, I czy II Ligi. Która telewizja będzie chciała pokazywać takie dziadostwo.
Po siódme uważam, że należy powiększyć Ekstraklasę do 18 zespołów (przy spadku 3 zespołów) oraz I Ligę do 20 zespołów (przy spadku 4 zespołów oraz 2 w barażach) - II Liga bez zmian 2X18 zespołów. Czym więcej zespołów będzie spełniało wysokie wymagania, w tym infrastrukturalne i szkoleniowe - tym poziomowi piłki wyjdzie to na dobre w dłuższej perspektywie (bo taki długofalowy efekt trzeba zakładać dokonując zmian).

trener - 17 czerwca 2011, 11:05:43 - *.net.pulawy.pl
@andrzej: wszystko super ale... koszt przeżycia w II lidze (średniak) to ok. 1,7 mln. W tym 7 grup młodzieżowych (trener zarabia 400 zł netto!!), podróże, kontrakty, organizacja meczu itp. Co ciekawe dla tych 7 grup dzieciaków potrzeba ok 20 tys zł na samych tylko sędziów! Więc jak znajdzie się sponsor to super, ale jak tylko obieca bo potrzebny mu rozgłos przy okazji lokalnego sukcesu a potem da np. 50 tys to klapa na całego.
Dla mnie system licencyjny może być. Ale same koszta związane z rozgrywkami to horror. MOżna i trzeba to zmienić ale od samej podstawy tj. zmian w PZPN i zmian ustaw dotyczących wspierania sportu.

? - 17 czerwca 2011, 11:12:40 - *.play-internet.pl
Według regulaminu powinna wejść 2 drużyna w tabeli III ligi, a więc na chwilę obecną Huragan Morąg, chociaż może jemu nieźle zagrozić Start Działdowo. Ale też pamiętacie sytuację sprzed bodajże 2 lat, gdzie też ktoś się tam wycofał z awansujących z III ligi, i powninna wejść druga w tabeli Avia Świdnik, ale jednak został w lidze najwyżej sklasyfikowany spadkowicz - OKS 1945 Olsztyn. Oczywiście zostali dzięki zielonemu stolikowi...

adam68 - 17 czerwca 2011, 11:21:31 - *.biblpubl.waw.pl (*.168.0.12)
Znacie system angielski? Pierwsze 4 ligi mają po jednej grupie. Ale ten nowy polski system jest dość dobry. Tylko nie powinno być w żadnym miejscu przeskoku tzn. nie może być czterokrotnej różnicy między klasami rozgrywkowymi a tylko dwukrotna bo to przepaść jakościowa. A u nas tak jest między II a III ligą. W II 2 grupy a w II aż 8 grup. W III powinno być 4, w IV powinno być 8, w V 16 itd. Rozumiecie mnie? Olimpia Zambrów wtedy jest w grupie połączonej z Mazowiecko-Łódzką i raczej nie da rady wejść ani z pierwszego ani z drugiego miejsca. A i Radom by awansował. Pozdrawiam znajomych z Radomia.

adam68 - 17 czerwca 2011, 11:31:29 - *.biblpubl.waw.pl (*.168.0.12)
Przepraszam za błąd. Oczywiście 8 grup jest w III lidze i to miałem na myśli. To oczywiście dowcip ze strony klawiatury.

manhaj - 17 czerwca 2011, 11:36:09 - *.icpnet.pl
adam68 - i tak wszystko rozbija się o kasę. Wynik sportowy schodzi na dalszy plan, bo II liga rujnuje beniaminków finansowo. Jeśli zrobić 4 grupy w III lidze, to niewykluczone, że już tam zaczęłyby się plajty.

Do adam68 - 17 czerwca 2011, 11:38:28 - *.ip.netia.com.pl
Nie rozumiemy, a Radom i tak by nie awansował. Gdyby miał to zrobić to by się to stało, oczywiste.

Stefan - 17 czerwca 2011, 12:06:57 - *.vlan448.architor.lubman.net.pl
Z Avia i Stomilem było troche inaczej. Bo awansował Spartakus którego licencje przejeła spółka Motor Lublin. Stowrzyszenie LKP Motor zrezygnowało z ubiegania się o licencje i dlatego siłą rzeczy Stomil zwany OKS został w II lidze bardzo to proste.
A tak naprawde trzeba czekać na decyzję o przynaniu licencji dla Huraganu czy też Startu ponieważ mają pierwszeństwo jeżeli chodzi o awans Motor musi niestety czekać a najlepjwj jakby sam się utrzymał a nie liczył na pomoc. Zresztą sprawa jest bardziej skomplikowana ale niechce mi się nad tym rozwodzić.........

Molano - 17 czerwca 2011, 12:34:23 - *.dip0.t-ipconnect.de
II liga w takim stanie jak jest dotychczas zostanie zlikwidowana. Mozna o tym poczytac w artykule pt. "Ta liga generuje bankrutow"
PZPN zbiera sie 30. czerwca i bedzie glosowanie czy zostanie zrobiona cztero-grupowa II liga pod zarzadem Wojewodzkich ZPN, czy dwie grupy II ligi zostana skumulowane do jednej grupy pod zarzadem PZPN.
Rostrzygniecie jest otwarte bo chodzi o to kto zarzadza liga ten kasuje za kartki sedziow itd. fajna kase.
Tak czy tak dobra decyzja bo stan dzisiejszy nie moze byc podtrzymywany bo nam sie masa klubow rozpadnie.
Zmiany maja wejsc w zycie od sezonu 2013/2014

cxz - 17 czerwca 2011, 14:09:00 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Spartaku znowu za uszy wyciągnięty, brawo

andrzej - 17 czerwca 2011, 14:31:23 - *.146.6.160.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Do trenera
Też uważam, że zarobki trenerów grup młodzieżowych to rozbój w biały dzień.
Jeżeli chcemy gonić Europę (choćby) to zmiany są konieczne. PZPN ma instrumenty aby zmusić profesjonalne w pełni zawodowe kluby (mam na myśli Ekstraklasę, I, II Ligę oraz nową III Ligę) do wydawania pieniędzy na szkolenie dzieci i młodzieży. Bo te propozycje moje idą właśnie w tym kierunku. Uważam, że nie ma miejsca na grę w profesjonalnej piłce nożnej na zespoły nie inwestujące w infrastrukturę (właścicielem obiektów jest przeważnie lokalny samorząd), w szkolenie dzieci i młodzieży oraz trenerów. Tą drogą kilkanaście lat temu poszli Niemcy. Dziś maja kłopoty bogactwa. Mają Bundesligę, która goni krok po kroku Ligę angielską (według mnie najlepszą ligę na świecie, najatrakcyjniejszą). Tą drogą też musi iść Polska. Pieniądze są również w samorządach, tylko są marnotrawione nie wiadomo na co.
Uważam, że II liga w obecnym kształcie się sprawdza. To, że kluby bankrutują, to trudno. Jeżeli Gość np. uparł się że na wsi zbuduje I Ligę czy II Ligę czy Ekstraklasę to ma do tego prawo, ale obowiązkiem PZPN jest dopilnować aby spełniał wszystkie wymogi infrastrukturalne, szkoleniowe oraz frekwencję na widowni (bez tego żaden poważny sponsor nie wejdzie do np. II Ligi czy I Ligi - wejdzie, jak będzie miał pełnię władzy i zmusi kluby i działaczy do pewnych rozwiązań, żadna poważna stacja nie zrobi poważnego, profesjonalnego magazynu - skrótów z meczy nie mówiąc o transmisji).
Jeżeli np. Motor Lublin nie będzie miał pożądanego stadionu, to też nie może grać w Lidze itd. Z Lig trzeba zrobić dobry produkt.

andrzej - 17 czerwca 2011, 14:49:16 - *.180.103.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dalsza część
To wszystko wymusi na klubach również sprowadzanie do Lig poważnych wzmocnień, perspektywicznych, zawodników - którzy coś wnoszą, a nie jakiś emerytów czy graczy IV czy V sortu.
Jeżeli klubów nie stać na I czy II czy III Ligę - to niech się nie pchają. Łatwiej jest zapełnić stadion w Szczecinie, Krakowie, Radomiu, Rzeszowie, Lublinie niż w Polkowicach (nie obrażając nikogo).
Jak mamy gonić Europę jak nie mamy nawet Centralnej Ligi Juniorów. Dla wielu klubów atrakcyjniejsze będzie zagrać w III Lidze np. z Legią II czy Lechem II niż np. Huraganem Morąg czy Startem Działdowo. Selekcja klubów już musi być na tym szczeblu.
Ja uważam, że kibice powinni wywierać presję na lokalnych samorządowców, na działaczy.
Przecież zawsze można zrobić bojkot w ramach protestu jednej kolejki Ligi. Zobaczycie co się będzie działo.
Grandą jest że kluby z tradycją gdzieś błąkają się nie wiadomo gdzie np. taka Stal Mielec – powinna być dumą miasta – a jest czym. To samorządowcy powinni się tłumaczyć z tego, że doprowadzono taką markę do takiego stanu. Podobnie z innymi markami np. Gwardia Warszawa, Hutnik Kraków itd.
Ligi w Niemczech, Francji, Anglii, Włoszech, Hiszpanii mogą sobie poradzić. W Polsce nie mogą, a może nie chcą.

meleks - 17 czerwca 2011, 16:24:35 - *.pkwsa.pl (*.7.4.46)
Ze wszystkich klubów z III ligi znajdujących się na drugim miejscu najlepiej pod względem infrastruktury prezentuję się UNIA TARNÓW, duży stadion z oświetleniem. Nie wiem jak to wygląda w Unii pod względem finansowym ale jeśli Huragan Morąg nie uzyskałby licenji należałoby by nie brac pod uwagę trzeciego zespołu w tabeli ani spadkowicza z II ligi tylko któryś z zespołów z 2 miejsca z którejś z III ligi.

pixels - 17 czerwca 2011, 16:45:32 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda że piłka nożna nie jest u nas tak rozwinięta jak w anglii tam każda dzielnica w miaście ma swoją drużynę piłkarską, oraz drużyny filie czyli zepoły osiedlowe to byłby super sytem rozgrywek wtedy byłby łatwiejszy dostęp dla ludzi chcącyhc grać w piłkę a nie jak jest teraz aby być zawodowym piłkarzem trzeba od dzieciaka grać w klubie...
W innym sytemie moznaby się zgłaszać do klubów w wieku 18-25 lat i uczyć się zawodowej piłki od podstaw taki projekt byłby superalternatywą np. dla studentów dziennych którzy nie mają co robić poza chlaniem i imprezami, jkaby wszyscy grali w gałę w weekendy to moglibyśmy się doropbić dobrych piłkarzy którzy bardzo późno zaczęli grać w piłkę...
Zajęcia sportowe powinny być obowiązkowe przez całe studia a nie tylko dla wybranych, co mają znajomości u trenerów!!!!!!!

jedrzej199 - 17 czerwca 2011, 17:32:29 - *.adsl.inetia.pl
Start Działdowo?
Concordia Elbląg?
Huragan Morąg?

spec - 17 czerwca 2011, 19:13:57 - *.play-internet.pl
Lublin 350 tysięczne miasto z kibicami, a drużyna spada do 4 klasy rozgrywkowej. Stadion to jakiś żart. Co to za czasy, że jakieś pipidówy po 100 mieszkańców grają w 1 czy 2 lidze i mają 3 tysięczne stadiony. Kto chodzi tam na mecze ja się pytam?

kib - 17 czerwca 2011, 19:21:41 - *.abp.pl (*.11.0.45)
jedrzej199 - patrzac na runde wiosenna to zdecydowanie Start. Lecz jutro wieczorem wszystko bedzie jasne kto, co, gdzie i kiedy

cziko - 17 czerwca 2011, 22:30:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i tak i tak zostanie Motor. Jaki huragan jaki Start. Ludzie oarnijcie sie... Chce wam sie jezdzicna wyjazdy po wioskach jakis;( czy na Motor ?

oks - 18 czerwca 2011, 10:36:23 - *.play-internet.pl
dla atrakcyjnosci ligi dobrze by było jakby to jednak Lublin zostal w 2 wschodzniej, pozdro z Olsztyna

huragan&st - 18 czerwca 2011, 17:38:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niech zdecyduje boisko-Huragan gra z Motorem Lubawa w ostatniej kolejce i ten mecz pokaże czy zespół chce awansować.

CresoviaSi - 18 czerwca 2011, 17:58:16 - *.tps.tkb.net.pl
Myślę ze system lig jest zły, za duza różnica pomiędzy II a III liga. Co do wymagań odnośnie infrastruktury, szkolenia młodzieży itp. zgadzam się ze powinny być wysokie, ale to powinno być bardziej stopniowo a nie nagle z ligi na ligę jest ogromna różnica. Dlatego proponuje wprowadzić taki system.
Ekstraklasa (cala Polska)
I Liga (cala Polska)
II Liga (Wschód i Zachód)
III Liga (Po 4 województwa)
IV Liga (po 2 województwa)
V liga (okręgowa, po 1 województwie)
Klasa A (grupy takie jak były stare województwa czyli np w Podlaskim. Białostocka, Łomżyńska i Suwalska)
A dalej klasy B,C itd. na tej samej zasadzie co klasa "A"
Dzieki takiemu wy stopniowaniu kluby mógłby by powoli z roku na rok się rozwijać i spełniać wymogi na wyższa ligę. Np. taka Olimpia Zambrów teraz grała by na poziomie 4 województw (myślę ze budżet by na to pozwolił) i tam spokojnie mogla by się dalej rozwijać tak aby w przypadku awansu mieć już odpowiednia infrastrukturę i budżet) Wymogi powinny być wysokie tak aby kluby się rozwijały, ale nie można ich rzucać na za głęboka wodę bo mało który z niej wypłynie, lepiej niech wchodzą do niej stopniowo.
PS. Pozdrowienia dla kibicow Olimpii z Siemiatycz!!! CRESA I OLIMPIA, OLIMPIA I CRESA!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas