|
|
17 czerwca 2011, 14:10:15 - Alkashpah
Stadion w Poznaniu zamknięty do 4 września
Zarząd Lecha Poznań poinformował, że dziś do klubu wpłynęło pismo informujące o braku możliwości prowadzenia meczów w ramach rozgrywek ekstraklasy na Stadionie Miejskim w Poznaniu do 4 września. Zamknięcie stadionu związane jest z organizacją imprezy Red Bull X-Fighters.
Otrzymaną informacją jesteśmy bardzo zaskoczeni i przypominamy, że w ostatni weekend lipca rozpoczną się rozgrywki ligowe najwyższej klasy rozgrywkowej sezonu 2011/2012. Decyzja Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji oznacza, że żadna z pierwszych pięciu kolejek nie zostanie rozegrana przez Lecha Poznań na stadionie przy ul. Bułgarskiej w Poznaniu - czytamy w oświadczeniu zarządu Lecha.
|
źródło: Lech Poznań



hha - 17 czerwca 2011, 14:12:31 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
hahahaha

celt - 17 czerwca 2011, 14:13:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagraja u siebie we Wronkach

Anty Lech - 17 czerwca 2011, 14:13:26 - *.ssp.dialog.net.pl
buhahahaha

czajna... - 17 czerwca 2011, 14:13:40 - *.lubin.vectranet.pl
To są jakieś jaja...Tylko w tej rąbanej Polsce jest to możliwe... A jak sie nie myle to miało odbyc sie na stadionie narodowym tylko ze nie nie bedzie godowy...


Lechista - 17 czerwca 2011, 14:14:11 - *.2-3.cable.virginmedia.com
hahaha nie no to sa chyba zarty !

wukaesiak - 17 czerwca 2011, 14:14:14 - *.96.80.26.telemedia.pl
hahahahahha

Oqt - 17 czerwca 2011, 14:14:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kuwa, przecież tyle się gada o problemach z murawą, a zorganizowanie tam X-Fightersa będzie oznaczało konieczność ściągnięcia murawy i posadzenia nowej po raz kolejny. BRAWO, TAKIE RZECZY TYLKO W POLSCE!

smok - 17 czerwca 2011, 14:14:24 - *.171.149.131.static.crowley.pl
No i git. Przecież Amica i tak gra w Wronkach.

Torcida - 17 czerwca 2011, 14:14:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
parodia i wstyd

gurukhan - 17 czerwca 2011, 14:14:53 - *.internetia.net.pl
lol no to wymyślili promocję miasta x-fighters zamiast ligi europy - polewam tylko że x-fighters miało być w poznaniu 4 sierpnia - więc co - miesiąc będą sprzątać ? :P

jar - 17 czerwca 2011, 14:15:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słucham??? Jak to możliwe w ogóle??? Co to ma być? To gdzie Lech i Warta będą rozgrywać mecze??? Żenada! Stadion jest dla piłki nożnej, a nie jakichś zawodów! Jestem zawiedziony postawą władz Poznania...;(

333 - 17 czerwca 2011, 14:15:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie no cyrk, do czego jest stadion żeby jakieś pajace sobie salta na skuterach robili??

xxx - 17 czerwca 2011, 14:16:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Amica powraca do Wronek!!!

donpablo - 17 czerwca 2011, 14:16:08 - *.play-internet.pl
he he he red bull x-fighters... 


RGPB - 17 czerwca 2011, 14:17:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To może jeszcze żeby było śmieszniej, niech PZPN cofnie Lechowi licencję bo nie ma stadionu na pierwsze kolejki...

ss - 17 czerwca 2011, 14:18:35 - *.45.72.122
This is Polska. Kasa,kasa,kasa.

wlkp - 17 czerwca 2011, 14:19:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
czerwony byk wykurzył koziołka poznańskiego ze stadionu

Lechista - 17 czerwca 2011, 14:20:08 - *.2-3.cable.virginmedia.com
Szkoda tez Warty bo tez gdzies beda musieli indziej zagrac...

kolega z m - 17 czerwca 2011, 14:20:31 - *.dynamic.chello.pl
Lech będzie grał we Wronkach tam gdzie ich korzenie a jedyny poznański klub"Warta"w Grodzisku,jaja na całego.

X-Fighter - 17 czerwca 2011, 14:21:16 - *.dip.t-dialin.net
Hahahaha, niech graja we Wronkach, back to the roots, hahahahaha Ale fajna decyzja, podoba mi sie jak cholera, a oni chcieli zagrac w el. do LE hahahaha. Rutkowskiego szlag trafi, i bardzo fajnie X-FIGHTERS X-FIGHTERS X-FIGHTERS, sialalalala !!!

... - 17 czerwca 2011, 14:24:25 - *.olsztyn.vectranet.pl
Były by jaja jak by grali w europejskich pucharach

olo - 17 czerwca 2011, 14:25:38 - *.ip.netia.com.pl
pamietajcie ze na te zawody bedzie sciagana murawa z boiska wiec nie wiem kiedy ona sie zrosnie :D

pyra - 17 czerwca 2011, 14:26:12 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Oqt przeciez murawa i tak miala byc wymieniana po sezonie wiec czego sie prujesz? Jeszcze cie zmartwie murawa bedzie wymieniana takze po nastepnym sezonie obojetnie jaki bedzie jej stan teraz mozesz lamentowac.

Caroldinho - 17 czerwca 2011, 14:26:57 - *.mofnet.gov.pl
Podobno po tych zawodach mają robić od podstaw i wymieniać glebe razem z murawą i rozłożyć murawe która ma się tak nie niszczyć bo ma być przystosowana do warunków na stadionie chodzi o swiatło dziennne itp.

gurukhai - 17 czerwca 2011, 14:27:05 - *.internetia.net.pl
dlatego zamknięty będzie jeszcze miesiąc - zawody są 6 sierpnia

skuter - 17 czerwca 2011, 14:27:10 - *.adsl.inetia.pl
AHAHAHAHAHA wypieprzyć piłkę nożną z polskich stadionów, i tak nikt kto ma odrobinę rozumu tego nie ogląda! :D niech red bull zaorze stadiony, a wy zapieprzajcie grać na pastwiskach! HAHAHA :D

mas - 17 czerwca 2011, 14:29:36 - *.152.155.9.dsl.dynamic.t-mobile.pl
szkoda

MrWsts - 17 czerwca 2011, 14:33:02 - *.244.55.133
głupia decyzja oj bardzo głupia

antek ptak - 17 czerwca 2011, 14:33:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No to powrót do korzeni. Wronki czekają!


krako - 17 czerwca 2011, 14:34:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Polska to kraj januszy zbudowali stadion żeby oglądać jak robia salta na motorach. Nie mam pytań

qwerty - 17 czerwca 2011, 14:35:08 - *.173.32.179.tesatnet.pl
widze ze dla niektorych dzieciakow napisanie slowa "Wronki" dziala jak orgazm.

Senator Ro - 17 czerwca 2011, 14:36:56 - *.20.110.67
X-Fightersi zaorają ten ugór na Bułgarskiej, po czym położona zostanie nowa murawa. Może przez ten miesiąc coś tam się w końcu zdąży ukorzenić...

ajatollah - 17 czerwca 2011, 14:39:53 - *.20.110.67
Mój boże kto sie tu wpisuje? Tak czytam te komentarze i zastanawiam się jaki błaznem trzeby być zeby cos takiego wypisywać? I to ze zaczynaja się ferie niczego nie usprawiedliwia bo nawet w gimnazjum trzeba prezentować jakiś poziom. Zastanówcie się nad sobą.

Pasiak - 17 czerwca 2011, 14:41:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Caroldinho pytałem się co z tą murawą jest nie tak ii mi powiedzieli że jest zła wentylacja murawy a to już jest wina konstruktorów więc zawsze będzie murawa poniszczona chyba że zrobią wentylacje odpowiednią

X-Fighter - 17 czerwca 2011, 14:43:13 - *.dip.t-dialin.net
Teraz miasto zarobi, a Amica straci wplywy z biletow. Dobrze im tak za to, ze trzymali z Fryzjerem, i za to ze tym klepiskiem przynosili Polsce wstyd w pucharah europejskich. Niech X-Fighterzy zaoraja im porzadnie ta murawe tak zeby musiala byc co miesiac do wymiany. Niech sie tam juz nigdy trawa nie zakorzeni, a Amica won do Wronek i zaczynac od nowa od C-Klasy, tym razem bez Fryzjerow, co wam awanse zalatwiali.

Pankow - 17 czerwca 2011, 14:43:45 - *.pools.arcor-ip.net
no przeciez we Wronkach beda grac i tyle !

skuter - 17 czerwca 2011, 14:46:01 - *.adsl.inetia.pl
@ ajatollah to są właśnie polscy kibice, właśnie taki poziom reprezentują. a tak na marginesie, "Bóg" pisze się z dużej litery, proponuję wrócić do gimnazjum, o którym wspomniałeś/aś...

mix - 17 czerwca 2011, 14:48:03 - *.syrion.pl
Nie rozumiem dlaczego wpisujecie posty tupu: To Polska, Tylko w Polsce itp przecież sprawa dotyczy Poznania, czyli wielkopolskiej tfu! gospodarności i mentalności ludzi tam zamieszkujących. Oni wszyscy mają swój klub, wcześniej Lecha teraz Amicę głęboko w...

Mathias - 17 czerwca 2011, 14:50:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
nie jestem z poznania ale tam sie dzieje niezły cyrk. Miasto niexle wydymało lecha który będzie miał cięzko na pocztku sezonu

SYK - 17 czerwca 2011, 14:50:15 - *.61.32.221
celowe dzialanie aby upokozyc kibicow za tusk ty matole....

JaaaaL - 17 czerwca 2011, 14:50:16 - *.123.191.10
hahahah będą kopiec usypywać na kartoflisku. Ale do siebie wrocicie pyrki wiec dobrze jest

kibic - 17 czerwca 2011, 14:51:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak to jest jak sie wynajmuje stadion miejski.Warta Poznan rozwaza rozgrywanie meczy w ....Grodzisku WLKP .Podobno Pani Prezes nie moze sie dogadac co do kwoty za wynajecie stadionu hehe.W koncu miasto musi jakos odbic sobie kase za wlozona w wymiane murawy kilkakrotnie.

a-be-ce - 17 czerwca 2011, 14:55:16 - *.zone5.bethere.co.uk
Do wszystkich co pisza Amica itp. to moga sobie pomarzyc o x-fighterach bo te wioski nawet porzadnego stadionu nie maja, i maja po 2 dwoch kibicow na krzyz wiec zadroszcza Lechowi, nawet stadion we Wronkach jest lepszy od wiekszosci stadionów wiec te wasze komentarze sa daremne zazdrosnicy. A Fryzjer? Prosze podac klub ktory nie byl zamieszany w korupcje. A decyzja Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji skandaliczna

asd - 17 czerwca 2011, 14:55:48 - *.173.32.179.tesatnet.pl
skuter. Zdanie zaczyna się dużą literą Fakt jednak ze tamaty o Lechu to szansa na rozladowanie mlodzienczych frustracji dla takich "kibicow" Wisly, Slaska, Ruchu... Kazdy artykul o Lechu, Poznaniu to dla nich szansa na skomentowanie a co za tym idzie super dzien.

zdziwiony - 17 czerwca 2011, 14:57:01 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Jak dla mnie to jest walkower po 0:3, albo przenosiny na inny stadion. Nie ma przenoszenia meczów na inny termin

kattaliba - 17 czerwca 2011, 15:01:33 - *.wroclaw.vectranet.pl
Fan Śląska umrze ze śmiechu

boyuye@wp. - 17 czerwca 2011, 15:03:39 - *.centertel.pl
Nie no to jest jakaś parodia możliwa chyba tylko w tym chorym kraju, może jeszcze na Kubie i w Korei Północnej. Współczuje Lechitom.

PolskiŚląs - 17 czerwca 2011, 15:04:45 - *.net.brewet.pl
Nie wiem z czego pajace się cieszycie? Przez takich ciuli co podejmują decyzje jak powyższa, polska piłka się stacza. Teraz pewnie Lech będzie grał tymczasowo we Wronkach, albo pierwsze 5 spotkań rozegra na wyjeździe.

iskra - 17 czerwca 2011, 15:04:57 - *.cdma.centertel.pl
Paranoja !

gurukhai - 17 czerwca 2011, 15:09:39 - *.internetia.net.pl
@PolskiŚląs - zapomnij o meczach na wyjeździe... Wypada tylko współczuć Lechowi(1/3 meczów u siebie finansowa strata i to nie mała ) i kibicom przyjezdnym (taraz to na kurnik za wiele ich nie pojedzie) żal.pl

ajatollah - 17 czerwca 2011, 15:12:30 - *.20.110.67
@skuter Nie masz racji to nie jest poziom kibiców. Ci ludzie którzy sie ty produkuja obok kibica nawet nie stali, ewentualnie widzieli takiego w tv. To jest poziom żałosnych, zakompleksionych dzieciaków pokolenia internetu. Może Twój Bóg jest z dużej, mój jest z małej. Mam nadzieje ze rozumiesz co mam na myśli.

kaktus - 17 czerwca 2011, 15:15:04 - *.tvgawex.pl
To są uroki stadionów zarządzanych przez miasta!!! Będzie jakiś festyn a piłkarze niech w parku miejskim zagrają...

Zirc - 17 czerwca 2011, 15:18:46 - *.adsl.inetia.pl
@gurukhaj Żadna strata ... Rozegrają ten mecze u siebie wiosną. Myślenie nie boli !

jasiukks - 17 czerwca 2011, 15:18:56 - *.164.rako-lan.pl
To są kpiny.Banda idiotów będzie jeździć w kółko na motorach a Lech będzie grał we Wronkach przy 2 tys. widzów.To jest śmieszne.

Pasiak69 - 17 czerwca 2011, 15:26:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Może firma Red Bull zareaguje, bo chyba nie o taką "promocję" im chodzi. Od dawna mówi się o wymianie podłoża na stadionie w Poznaniu, a zatem należalo to zacząć robić piętnaście minut po ostatim meczu ligowym. Otwarcie stadionu w Gdańsku odbyło się w Warszawie. Otwarcie Stadionu Narodowego w Warszawie być może odbędzie się w Gdańsku. Inna impreza na otwarcie Narodowego w Warszawie (niepiłkarska) odbędzie się w Poznaniu, a Lech Poznań i Warta Poznań będą swoje mecze grały we Wronkach lub Grodzisku. Można zatem zdrowo byłoby sie z tego wszystkiego pośmiać, tylko zapewne kibice w Poznaniu na to ochoty nie mają. Jak tu ten kraj traktować poważnie?

Morena - 17 czerwca 2011, 15:27:00 - *.ip.jarsat.pl
czajna - Jak Ci się ta "rąbana" Polska nie podoba to opuść ją nigdy do niej nie wracaj. Nikt tutaj za Tobą nie zatęskni.

gurukhai - 17 czerwca 2011, 15:28:58 - *.internetia.net.pl
@Zirc zapomnij, żeby Ekstraklasa SA zamieniła 5 kolejek u siebie na wyjazdowe - nie ma takiej opcji

asd - 17 czerwca 2011, 15:30:21 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Pasiak69 ale oni dobrze o tym wiedzieli/planowali te zawody na Bulgarskiej dlatego tej murawy nie wymieniali.

ŚWL - 17 czerwca 2011, 15:34:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oj oj , Bronki chyba czas odwiedzic 

do ajatoll - 17 czerwca 2011, 15:34:59 - *.173.32.179.tesatnet.pl
X-Fighter po prostu choruje na "Lecha" i zamiast sie leczyc to pisze trzeci czy czwarty komentarz pod tym newsem i jeszcze pogarsza swoj stan

aom - 17 czerwca 2011, 15:35:21 - *.ip.netia.com.pl
NIE...."BRAWO, TAKIE RZECZY TYLKO W POLSCE!" wlasnie ze tylko Poznan ma taki problem z beznadziejnym stadionem i murawa wiec: "BRAWO, TAKIE RZECZY TYLKO W POZNANIU!!!!!"

Caroldinho - 17 czerwca 2011, 15:40:04 - *.mofnet.gov.pl
Do Pasiak dzięki za informacje. pozdrawiam

:) - 17 czerwca 2011, 15:40:53 - *.173.32.179.tesatnet.pl
aom chyba nie jestes na bierzaco ale o tym sie przekonasz tuz przed Euro

Borys - 17 czerwca 2011, 15:55:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech zawsze może grać we Wronkach. Tam mają ładny stadion który z pewnością dopuszczą do rozgrywek ekstraklasy

edek - 17 czerwca 2011, 15:59:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
takie są skutki grania na stadionie miejskim. zbudujcie własny obiekt i problemu nie bedzie pyry :D

zzz - 17 czerwca 2011, 16:18:11 - *.adsl.inetia.pl
hehe chętnie zobaczyłbym wasze miny laskołaki, gdyby przenieśli x-fighters na wasze stadioniki

lysy - 17 czerwca 2011, 16:25:36 - *.dynamic.chello.pl
To jakis żart ;p

rand - 17 czerwca 2011, 16:30:27 - *.play-internet.pl
Zbojkotować x-fighters !!!

pepe - 17 czerwca 2011, 16:46:37 - *.opera-mini.net (*.219.162.84)
heh, Warszawa nie zdążyła się uwinąć z budową Narodowego, więc wcisnęli te imprezę Poznaniowi, bo pozostałe EURO-areny też nie będą jeszcze ukończone. A gdzie Lech i Warta mają się podziać? To już włodarze mają w rzyci.

budrys - 17 czerwca 2011, 16:50:08 - *.smevpn.tpnet.pl
jakieś imprezy Red Bulla to może nie, ale inwestycje związane z murawą boiska oraz infrasrukturą przystadionową zaczynają cuchnąć kryminałem...już ktoś musiał złożyć jakieś doniesienie, bo prokuratorzy zaczynają interesować się tym tematem...

XXXX - 17 czerwca 2011, 16:54:24 - *.adsl.inetia.pl
Co to ma być w ogóle? Nie ogarniam tego...

Pasiak69 - 17 czerwca 2011, 17:05:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
asd-no może i fakt, choć miałem wrażenie, że te zawody miały się odbyć w W-awie, to jak mieli to planować. Może się mylę, a może dowiedzieli się w Poznaniu wcześniej i tak sobie to wymyślili. No nic to. A niektórzy mają radochę, bo Lech będzie musiał jeździć do Wronek. No proszę jak to niektórym niewiele do szczęścia potrzeba. Jakiś problem, kłopot, niepowodzenie, trudność innego klubu i tyle radości. Uhaha, hahe, hihi-Lech będzie grał we Wronkach. No jest radość, jest radość...

xXx - 17 czerwca 2011, 17:32:56 - *.dynamic.chello.pl
Tak to jest jak klub piłkarski nie jest operatorem stadionu. W Gdańsku Lechia od 1 lipca na 10 lat ma stadion na wyłączność więc nie będzie takich jaj.

pepe - 17 czerwca 2011, 17:49:54 - *.opera-mini.net (*.219.162.84)
Właściciel a operator stadionu to są dwie zupełnie inne rolę, o rozłącznych kompetencjach. Poznań i POSiR zgodzili się na te imprezę, bo UWAGA: RED BULL ZOBOWIĄZAŁ SIĘ DO WYMIANY PODŁOŻA I TRAWY NA SWÓJ KOSZT. Tym samym kończą się przepychanki odnośnie partycypacji odpowiednich podmiotów w kosztach utrzymania obiektu. I ta informacja chyba ucina spekulacje jak kto i dlaczego się na X-Fighters zgodził.

luksTS - 17 czerwca 2011, 18:02:10 - *.ssp.dialog.net.pl
rekord sprzedanych karnetów w Poznaniu i takie INFO toż to już nie cyrk nie wiem jak to nawet ująć. Kto podjął takie decyzje ???

.com - 17 czerwca 2011, 18:11:04 - *.adsl.inetia.pl
Wcale się nie dziwię, że się nas, Pyrusów śmiejecie. Jakby to spotkało inne miasto to też bym się śmiał. Fruwające motorynki na stadionie piłkarskim i kopacze z Poznania bez stadionu...Staram się zachować spokój, więc nic więcej już nie napiszę, żeby nie dostać bana...Ja pier............

Hary - 17 czerwca 2011, 18:16:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Warty...

masc - 17 czerwca 2011, 18:31:35 - *.dip.t-dialin.net
A wczoraj prouratura i CBA weszlo do firm i na stadion w Poznaniu w celu zabezpieczenia materialu dowodowego. Korupcja bedzie sie nam na zawsze kojarzyc z Amica, Fryzjerem i stadionem Poznanskim. Lepiej niech ten klub sie wycofa z rozgrywek.

Tomek - 17 czerwca 2011, 18:33:23 - *.116.132.156
Oto właśnie nagroda za nabite w ostatnich latach punkty do rankingu uefa zamkną stadion na miesiąc,może lepiej rozebrać dach niech promienie słoneczne oświetlają,stadion,albo niech załatwią sztuczną nawierzchnie jak w Salzburgu i problem z głowy

sopel - 17 czerwca 2011, 18:35:57 - *.home.otenet.gr
- Powiedz mi po co jest ten Miś? - No właśnie, po co? - Otóż to! Nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta... tak samo jest ze stadionem i z tymi fajtersami na bykach

ukulele - 17 czerwca 2011, 18:39:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ale ziańsko to się w głowie nie mieści, co z licencją Lecha? co z umową o tym ile kto płaci za stadion? ale cyrk, straty finansowe Lecha to znów pewnie ze 3-4 mln zł wyniosą bo liga i puchary odpadnie

.com - 17 czerwca 2011, 18:43:20 - *.adsl.inetia.pl
@masc- od kogo się dowiedziałeś? Dałem dwie stówy gwiazdom z Menczesteru, żeby u nas przegrały, a oni się wygadali? A Del Piero dostał ode mnie loda rożka w polewie czekoladowej, żeby nie strzelał na Bułgarskiej, mam nadzieję, że o tym nie wiesz...

lodz - 17 czerwca 2011, 19:13:08 - *.toya.net.pl
ha ha ha amica wreszcie zagra u siebie chyba ze pomoga wam wasi nowi przyjaciele z lks tylko niestety oni graja w belchatowie amica jak tam bylo na pikniku na lks po flocie

babol - 17 czerwca 2011, 19:42:57 - *.adsl.inetia.pl
To we Wronkach góra 2-3tys. kibiców wróżę bo paliwo drogie obecnie.

mrozek - 17 czerwca 2011, 19:58:45 - *.toya.net.pl
Problemu nie widze - pierwsze mecze zagramy na wyjeździe, wiosną odrobimy te dwa - trzy mecze u siebie

obiektor - 17 czerwca 2011, 21:40:31 - *.172.178.202
Coś mi tu nie pasuje, albo się mylę. Jakoś PZPN licencje Lechowi przyznał na podstawie jakiejś umowy najmu stadionu od miasta lub czymś takim? Chyba nie na gębę? Jak jednak na podstawie jakiejś umowy to chyba ona obowiązuje obie strony (miasto-klub) i chyba bez zgody strony drugiej nie może być takiego syfu jak teraz wyszedł? Nie zrozumcie mnie źle, ale to co teraz wyszło to jakaś totalna patologia polskiego futbolu jest, bo na Euro arenie będą rowery i motorynki, ehhh Polska... proponuję, żeby PZPN przyjrzał się wszystkim klubom ex, żeby więcej takich klopsów nie było....

miod - 17 czerwca 2011, 21:53:14 - *.xdsl.centertel.pl
hahaha. to są jakieś jaja. hahaha. to mnie dobija. chcą, zeby w polsce byla wysoka frekfencja (tak gdzies w granicach 10.000) Ale jak ma ekstraklasa to osiągnąć, jak najpierw zamykają stadiony, a potem lech jest wyrzucony na jakiś czas z własnego obiektu. to są jaja. hahaha

Oli - 17 czerwca 2011, 21:58:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A to jeszcze nie koniec,po tym motorowym szol murawe benda wymieniac

grodzisk - 17 czerwca 2011, 22:02:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
buhahaha ! napinacze z pyrlandii, śmieje się z was cała POLSKA !!! a miał być taki amerykański...

kryzysjugo - 17 czerwca 2011, 22:32:42 - *.play-internet.pl
Kolejorz dokąd ty zmierzasz, jak tak dalej pójdzie, to Nas, Was, zniszczą. Szkoda gadać.

gość - 17 czerwca 2011, 22:38:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a ja jakoś się już przyzwyczaiłem do głupich jaj jakie się w polsce robi. Otwarcie stadionu w Gdańsku w Warszawie narodowego w gdańsku a w Wrocławiu będzie na narodowym a w Poznaniu zamiast grać w piłkę będą orać stadion motorami. Cóż nie ma kraju takiego jak polska w którym istnieje taka paranoja.

Polska - 17 czerwca 2011, 22:42:05 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
no tak , ale stadion nie jest własnością Lecha ,tylko miasta, a magistrat w dupie ma chęci,tylko wynajmuje dla tych co płacą i tyle , kasa musi grać, chcą jeździć - płacą ,,, to będą jeździć i tyle w temacie , bo stadion jest miejski głupki,miejski i tyle , a nie klubowy,zrozumcie

pepe - 17 czerwca 2011, 22:42:37 - *.219.162.84
@Ciołku z grodziska: Pawlak mówił: "A taki był ładny, amerykański". Krótka piłka - nie wiesz, nie mów. @masc: Jestem pod wrażeniem szybkości z jaką zdobywasz nowe informacje. CBA "siedzi" na stadionie już od 2 miesięcy, a to że na wniosek poznańskiej prokuratury dostali nakaz zabezpieczenia dokumentów z przebiegu budowy to normalna kolej rzeczy w tego typu dochodzeniach.

goran - 17 czerwca 2011, 22:50:54 - *.adsl.inetia.pl
tylko nie mażcie o meczu w Bydgoszczy ,do siebie do Wronek ,poszli

cccp - 17 czerwca 2011, 23:30:51 - *.haye.cable.virginmedia.com
niech zagrajo u siebie we Wronkach dobre nie hahaha takie cuda tylko w PL

PIK - 18 czerwca 2011, 2:17:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zabawne- durna decyzja uderza w Lecha i interes kibica , a cała tzw. życzliwa Polska rechocze ze szczęścia. Te debilne, złośliwe komentarze najlepiej świadczą o klasie polskich kibiców.ZAMIAST SOLIDARNEGO POPARCIA DLA NORMALNOŚCI, ZWYCZAJOWA NAPINKA OSZOŁOMÓW. Najlepiej niech zrobią targowisko na Bułgarskiej, wtedy prawdziwi kibice polskiej piłki oszaleją ze szczęścia. A potem przy kuflu piwka omówiąstan polskiej piłki i zadecydują, których klubów nie można zaorać. Brawo , rodacy. Dokopmy klubowi, który jako jedyny w ostatnich latach grał cokolwiek. Jestem dumny, że mamy takich kibiców w Polsce. Sorry - k1boli. To brzmi lepiej, bo dumnie. Dajcie znać, jak będzie normalnie

obiektor - 18 czerwca 2011, 9:48:03 - *.172.178.202
Przecież wiadomo, że o kaskę tu chodzi...Może miasto by się zachowało inaczej gdyby: 1- Warta płaciła za najem stadionu, 2- znalazłby się winny wadliwie położonej murawie, 3- Lech miał podpisaną korzystniejszą umowę z miastem, 4- mniej problemów z kibolami (patrz Bydgoszcz), 5- gdyby nie pluto na kibiców. Plusem jest dla mnie, że będzie wymieniona nawierzchnia. Jak myślicie czemu miasto tak postąpiło? To wyraźny sygnał dla działaczy Lecha, że włodarze miasta nie są zadowoleni z reklamy jaką ostatnio miastu przynosi klub piłkarski Lech Poznań...

RaV - 18 czerwca 2011, 10:08:43 - *.175.64.227
Co za problem?? Niech grają gdzie indziej... Też mi problemy, pewnie w odległości 30-40 km jest kilka stadionów spełniających wymogi Ekstraklasy ;] Bo skoro Śląsk jest taki biedny i ma kilkanaście stadionów spełniających wymogi, to w Wielkopolsce musi być kilkadziesiąt!

No i? - 18 czerwca 2011, 10:26:20 - *.dip.t-dialin.net
Lech jest zawsze niewinny. Tak tak znamy to. Lech nie jest zamieszany w korupcje, po w korupcji siedziala Amica i stary Lech a nowy juz jest czysty Lech nie jest zamieszany w lapownictwo przy modernizacji stadionu, bo to stadion miasta a nie Lecha Lech nie mial nic wspolnego z zadyma w Bydgoszczy, bo to jacys prowokatorzy na zlecenie politykow dymili a nie kibice Lecha. Lech jest zawsze niewinny i swiety Specjalisci od przekrecania rzeczywistowsci. To ja powiem tak: Dobrze ze tego swietego Lecha ktos wreszcie ze stadionu wywalil. I tak ma byc. Brawa dla miasta Poznan

skuter - 18 czerwca 2011, 11:13:22 - *.adsl.inetia.pl
@ asd - czekałem kto pierwszy zwróci na to uwagę na małe litery, wygrałeś! ;) Specjalnie dla Ciebie będę zaczynał zdania dużą literą :D Muszę się z Tobą zgodzić. Dobrze napisał ajatollah parę postów poniżej Twojego, ludziki tutaj wyrażający swoje opinie nawet obok kibica nie stały, ale z drugiej strony to oni kreują wizerunek kibica w PL. Tak samo jest z każdą grupą społeczną, czy kulturową, ich wizerunek jest postrzegany tak, jak są postrzegane te najsłabsze (czyt. najgłusze) jednostki. @ ajatollah - masz rację, ale z drugiej strony, czy nie uważasz, że przyklejanie tym ludziom etykiety "dzieci internetu" to nie jest usprawiedliwianie ich? Niedoedukowanie staje się coraz bardziej powszechne i zalewa wszelkie środowiska w tym kraju, ale czy to znaczy, że mamy to tolerować? Niewielu gości, którzy napisali parę słów w postach powyżej dało wyraz swojej frustracji poziomem intelektualnym zdecydowanej większości autorów wypowiedzi w tym temacie, to też świadczy o poziomie tej części społeczeństwa. A teraz muszę Wam Panowie powiedzieć, że miło mi przeczytać sensowne odpowiedzi od Was, bo znak to, że są w tym narodzie jednostki, które nie leją wody tylko wyrażają przemyślane opinie. Nie ukrywam, że spodziewałem się raczej paru obelg i pojechania po mojej rodzinie i psie  Ci z pozostałych gości, dla których ta dyskusja jest dziwnym bełkotem... albo lepiej nie starajcie się rozumieć.

skuter - 18 czerwca 2011, 11:16:53 - *.adsl.inetia.pl
@ ajatollah - każdy ma swojego Boga/boga, rozumiem. Pzdr!

do no i? - 18 czerwca 2011, 11:30:45 - *.173.32.179.tesatnet.pl
Śniadanko nie smakowalo czy przewrazliwienie za duze?

kolo - 18 czerwca 2011, 11:54:47 - *.dynamic.chello.pl
no to wracacie do korzeni AMICA WRONKI :D

jarecki - 18 czerwca 2011, 16:13:18 - *.play-internet.pl
Przeciez lech jest z Wronek to ca za roznica gdzie graja czy w Poznaniu czy we Wronkach??

dagoda - 18 czerwca 2011, 21:52:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Zamknięcie stadionu związane jest z organizacją imprezy Red Bull X-Fighters." ------------ Nie tylko z tym. To jest związane także z konstrukcją tego stadionu i jego wykonaniem. Podziękujcie partaczom, którzy go projektowali (dostęp światła do murawy) i tym, którzy przygotowywali podłoże...

geo573 - 20 czerwca 2011, 12:30:10 - *.mofnet.gov.pl
Wspólczuję kibicom z Poznania, dla mnie to skandal.

KSG - 20 czerwca 2011, 12:51:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to amica wraca na swoj stadion i swoja wioske

|
|