[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


24 czerwca 2011, 19:46:39 - qmichal
Mecze Wisły ze Skonto tylko w Polsacie Sport i Polsacie Futbol

Transmisje z najbliższych meczów Wisły Kraków w eliminacjach Ligi Mistrzów ze Skonto Ryga będzie można obejrzeć tylko na Polsacie Sport oraz Polsacie Futbol.

Początkowo informowano, że spotkania będą pokazywane na otwartej antenie Polsatu, ale ostatecznie z tego zrezygnowano.

Pierwszym mecz Wisła rozegra na wyjeździe 12 lub 13 lipca.

Tonio - 24 czerwca 2011, 19:48:59 - 188.147.95.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo Polsat pozostaje tylko internet

olek - 24 czerwca 2011, 19:49:07 - 178-37-134-196.adsl.inetia.pl
A juz sie tak cieszyliście. A to przecież Polska jest ha ha ha ha ha

Czarny - 24 czerwca 2011, 19:49:21 - afir64.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobre i to

piotrek - 24 czerwca 2011, 19:49:44 - aii248.neoplus.adsl.tpnet.pl
polsat sport jest dostepny w kazdej kablówce...

hahaha - 24 czerwca 2011, 19:49:51 - abzx254.neoplus.adsl.tpnet.pl
śmiesznie ;) już wielcy kibice kanapowi Wisły się napinali, że Jaga tylko w PSE, a sami mają wszystko w kodowanych telewizjach :D

domel - 24 czerwca 2011, 19:50:47 - btn161.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo polsat...tak trzymać

Kane - 24 czerwca 2011, 19:51:05 - 178-36-151-192.adsl.inetia.pl
Solorz jest nienormalny, myśli że dzięki temu ludzie rzucą się na cyfrowy polsat by móc oglądać mecze polskich drużyn?? Więcej by zyskał i zarobił dając wszystkie mecze na otwartym polsacie, chociażby z reklam.

force - 24 czerwca 2011, 19:53:07 - 89-78-31-93.dynamic.chello.pl
naprawde ze bedzie jakim wisla jest nudzie sie polsat wktorce spadku rewzanie bo niebedzie juz nigdy awans.tylko lks lodz

Eleczko - 24 czerwca 2011, 19:53:26 - host-81-190-186-213.kwidzyn.mm.pl
Mam Polsat Sport, wiec mecz obejrze, ale gdybym nie mógl to bym nie plakal bo juz tyle żałosnych meczy polskich drużyn w pucharach sie naoglądałem, że kolejne mi nie potrzebne. I nie wiem czym sie napinacie, skoro i tak sie śmiejecie z polaków to po co Wam oglądac te mecze wgl ? Ludzie, ogarnijcie sie

Kibic - 24 czerwca 2011, 19:55:26 - dynamic-87-105-113-57.ssp.dialog.net.pl
uu jakie szczęście że mam Polsat sport

Pavvelinho - 24 czerwca 2011, 19:55:38 - ahn177.neoplus.adsl.tpnet.pl
W końcu Polska to taki kraj który za transmisje w np LM płacimy najwięcej w Europie a od 15 lat nie mieliśmy drużyny w tych rozgrywkach a teraz jeszcze informacja taka jak ta. Co za chory kraj.

rand - 24 czerwca 2011, 19:56:57 - user-46-113-200-77.play-internet.pl
Płacisz i masz - obojętnie gdzie. Tak - force - lks lodz - macie swoje 5 minut w tym sezonie.

Pavvelinho - 24 czerwca 2011, 19:57:17 - ahn177.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedyna opcja (dla mnie) to transmisja przez internet.

karl93 - 24 czerwca 2011, 19:57:24 - z28-02.opera-mini.net (31.60.196.32)
Do Redakcji- mam pytanie skąd została zaczerpnięta ta informacja. W lipcowej ramówce stacji polsat dostępnej do pobrania ze strony polsatmedia.pl w dniach meczów el. LM jest zapis mecz lub film. Natomiast dzisiaj strona polsatsport.pl podała plan w, którym nie ma meczów Wisły w polsacie. Tak więc nie wiadomo, które źródło jest prawdziwe, możliwe, że mecze Wisły będą jednak na polsacie otwartym.

JohnyBravo - 24 czerwca 2011, 19:57:52 - adim139.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co się napinacie . Po to jest polsat sport jak sama nazwa wskazuje do pokazywania wydarzeń sportowych .
Jest dostępny we wszystkich sieciach kablowych i dostepny w najtańszym pakiecie Cyfrowego Polsatu podobnie jak Extra . A Ci co mają cyfre i N to beka z nich . (Mają lige mistrzów i inne ligi świata więc niech nie lamentują , zobaczcie jak sie ogląda w necie mecze abonamenci N i Cyfry
+ )

kulah - 24 czerwca 2011, 19:58:27 - dynamic-87-105-233-27.ssp.dialog.net.pl
brawo, solorz doskonale wie jak promowac "futbol" w Polsce

Djaq - 24 czerwca 2011, 19:59:46 - 193.138.241.199
@ Eleczko - nie oceniaj całości za zachowanie jednostek :]
Poza tym przestańcie wyzywać Solorza. Chcielibyście, żeby wszystkie mecze polskich drużyn na otwartym Polsacie leciały? Nie tędy droga. Przecież nie można całej ramówki zapchać meczami piłkarskimi.
Zdecydowanie większe prawdopodobieństwo jest, że więcej osób skusi się na obejrzenie jakiegoś filmu, niż meczu Wisły Kraków. Stąd decyzja o przesunięciu transmisji tylko na kanały sportowe. A Polsat z reklam ma tyle kasy, że naprawdę nie będzie im szkoda jak ten mecz obejrzy mniej osób.

simpson - 24 czerwca 2011, 20:05:13 - 84-10-59-115.dynamic.chello.pl
JohnyBravo-ale jest jeszcze opcja upc chociażby-mam zarowno polsaty sporty jak i canaltylko nie wszedzie jest to mozliwe niestety...co do promocji-po to kupił prawa do transmisji,zeby sobie na nich zarobic,moze mial jeszcze oddac bezplatnie te mecze rowniez dla tvp,w ramach promocji pilki noznej?

grabek - 24 czerwca 2011, 20:08:49 - 87-205-164-116.adsl.inetia.pl
Jedyne mecze wisły w pucharach i nikt tego nie pokaże....

Molo - 24 czerwca 2011, 20:09:15 - ip-60-88.zax.pl
Ej, ale o co chodzi? Ja mieszkam w pipidówie w Polsce wschodniej, a mam te oba programy w kablówce, płacąc 80zł. To chyba nie jest wielkie wyrzeczenie? Bez przesady, bez oklasków, bez buczenia. Zwykła, codzienna sprawa.

m - 24 czerwca 2011, 20:24:03 - ern183.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dali by chociaż na TV4 albo Polsat Sport News, kanały dostępne w tv naziemnej to nie Całe puchary oglądać w Necie

Kolo - 24 czerwca 2011, 20:26:33 - static-201-54.is.net.pl (82.115.95.215)
ja mam N a tesciu i moj tata polsat wiec mam gdzie obejrzec gdyby cos te mecze ale watpie zeby mi sie chcialo z domu wychodzic aby popatrzyc jak sie Wisla meczy ze Skonto - coz na N mam wszystkie grupowe mecze LM - troszke lepszy poziom ;)

Tjeri Ąri - 24 czerwca 2011, 20:27:27 - dkd130.neoplus.adsl.tpnet.pl
No, Polsatowcy, lipiec to jedyny czas kiedy macie radochę, możecie ekscytować się meczami polskich drużyn z gigantami z Kazachstanu i Azerbejdżanu. Ale lipiec minie, a przyjdzie sierpień, a wraz z sierpniem Premier League, Primera Division, Serie A, Ligue 1 - a to już nie dla Was... i tak aż do kolejnego lipca...

pp - 24 czerwca 2011, 20:30:24 - 89.238.40.195
Co wy macie za telewizje to ja nie wiem ja mam zwykłą kablówkę i mam Polsat Sport i Polsat Sport Extra. Lepsze to niż TV4.

karl93 - 24 czerwca 2011, 20:32:15 - z28-02.opera-mini.net (31.60.196.32)
Prawa do tych meczów nie są scentralizowane i stąd taki bałagan z transmisjami. Na szczęście od 4 rundy kwakifikacji LM i od fazy grupowej LE polsat ma obowiązek pokazać mecze polskich drużyn na kanale bezpłatnym, ale wtedy być może nie będzie co już pokazywać.

DENIS - 24 czerwca 2011, 20:39:59 - aas76.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Rzeżcie ktoś potraktował kibiców poważnie Brawo Polsat tak trzymać

tylko CYFR - 24 czerwca 2011, 20:41:30 - apn-95-40-79-115.dynamic.gprs.plus.pl
i tak polszmat długo nie nacieszy się polskimi drużynami,jedna runda i po wszystkim a C+Sport bedzie przez 3lata miał co tydzień mecze polskich drużyn

GOL - 24 czerwca 2011, 20:50:31 - 178235167154.slupsk.vectranet.pl
Ja mam kablówe ale tamPOLSATU SPORT i innych nie ma.

Strain - 24 czerwca 2011, 21:09:29 - server4.dobrafirma.com
tylko CYFRA - Polsat też ma prawa do polskiej Ekstraklasy. Także rozumiesz. ;]

kris - 24 czerwca 2011, 21:12:59 - aasm159.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeszcze szansa jest że kilka dni wcześniej poinformuje że jednak pokażą na polsacie tak jak to bylo rok temu

Dimas - 24 czerwca 2011, 21:17:03 - 77-255-173-82.adsl.inetia.pl
@Strain - C+ będzie transmitował najciekawsze mecze polskiej ligi a polsat dostanie ochłapy tak jak to było z orange sport ;) popisy naszych drużyn w europejskich pucharach można w necie lub w barze obejrzeć, nie ma sensu inwestować w dekoder polsatu bo jeśli chodzi o piłkę nożna C+ bije ich na głowę ;)

hęę - 24 czerwca 2011, 21:23:11 - dynamic-87-105-233-112.ssp.dialog.net.pl
amatorstwo z Polsatu .. przeciez wiadomo ze wiecej osob zobaczy mecz w otwartym kanale niz na platformie .. do tego atrakcyjny blok reklamowy ... ale nie oni wola puscic powtorke Kiepskich niz mecz ... amatorka

Patryk - 24 czerwca 2011, 21:24:27 - ene197.neoplus.adsl.tpnet.pl
a ja se pójde na te mecze do babci bo babcia ma polsat sport ale polsat futbol nie ma ale miała ;)

kibic lech - 24 czerwca 2011, 22:03:14 - 195.116.228.60
nierozumiem ludzie dlaczego tak placzecie..ja mecze lecha ogladalem tylko w necie (ligowe) mam cyfrowy polsat , ale kanałow typu orange sport czy canal + nie mam... opanujcie sie, polsat sport mozna miec w najtanszym pakiecie chyba jest on za 14.99 a moze nawet i mniejszy, i na poczatek wszystkie kanaly dostepne za free przez 2 miesiace chyba.... ale jak juz ktos wspomniał ze kanal jest dostepny w kablowce jakiejs...mi to nie przeszkadza..place 90zł i mam wszystkie sportowe polsat sport,p extra, futbol,

kibic lech - 24 czerwca 2011, 22:13:05 - 195.116.228.60
ludzie, po to sa sportowe kanały , zeby w nich puszczac mecze itp. wy tylko na otwartym byscie chcieli ... JohnyBravo dobrze napisał, niech ludzie z cyfry i N poogladaja sobie mecze w necie, a nie, glupie teksty..ja 3 lata w necie ogladałem,...tylko pare wTVP2 na zywo pogladalem, i jakos zyje dalej:-)

Hary - 24 czerwca 2011, 22:29:15 - afrk94.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda, myślałem że ten mecz trafi do większego grona widzów, jednak Polsat nie skorzystał z okazji..;(

ABG - 24 czerwca 2011, 22:37:18 - 185.145.246.94.ip4.artcom.pl
Do Rygi i na R22 a nie ogladanie w tv.

tomek_1982 - 24 czerwca 2011, 22:37:52 - 46.205.9.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To się niektórzy pod koniec lipca zdziwią. Polsat pokaże 2-3 mecze w kolejce. Eurosport2 cały jeden w poniedziałek. TYLKO w Canal+ będą wszystkie na żywo. Aby Was dobić Polsat Futbol to będzie..

mateos133 - 24 czerwca 2011, 22:41:07 - 193.59.117.31
Dobrze że LEGIA będzie transmitować TVN TURBO albo N tylko tyle jest pewne

mis - 24 czerwca 2011, 22:58:17 - public38789.xdsl.centertel.pl
Dziade komunistyczne z POlastu
Nie mam C+ ale i tak jest milion razy lepsze

Mjot - 24 czerwca 2011, 23:09:23 - xdsl-195-238-168-234.wist.com.pl
Spoko spoko, jak Wisła awansuje do fazy grupowej ligi mistrzów, to wtedy będę mecze na otwartym polsacie hehe

kibic - 24 czerwca 2011, 23:46:25 - 91-225-8-221.laguna.net.pl
Bravo. Tylko Cyfra+ najlepsze ligi

ja - 25 czerwca 2011, 1:04:23 - prague-portcullis.interoute.com
a kto by to chciał oglądać...

•TNT - 25 czerwca 2011, 1:12:19 - aeiv79.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale padaka, nic dziwnego że im oglądalność spada. Powtórki Kiepskich i programów typu "jak bardzo oni są beznadziejni"...

lala - 25 czerwca 2011, 1:28:21 - 89-72-215-224.dynamic.chello.pl
Ale macie problem kupcie sobie kablowkke najtanszy pakiet a nie jak "zydy" myslicie ze w polsacie wam puszcza, polewka z wa koledzy ;p

grafite - 25 czerwca 2011, 8:35:12 - acbh132.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe ile razy do meczu wisły jeszcze to się zmieni na jakim polsacie czy otwartym czy kodowanym

kibic lech - 25 czerwca 2011, 9:42:07 - 195.116.228.60
do mateos123 --mecze eliinacyjne legii byc moze beda wstacji N, czy tvnturbo, ale tylko eliminacyjne, jak by legia awansowała do fazy gr le, to juz w tedy stacja N nie ma nic do gadania, i nie ma prawa transmitowac meczow legii... Polsat ma wykupiona faze gr i on ustaa gdzie bedzie dany mecz (tv4,polsat sport-extra-futbol, czy kanały VOD)

Mathias - 25 czerwca 2011, 10:03:58 - apn-77-115-253-32.dynamic.gprs.plus.pl
Byłybym raczej spokojny. polsat zmieni jeszcze decyzje pewnie 2-3 dni przed meczem. Ale ja niestety nie cyfrowego

x - 25 czerwca 2011, 10:08:05 - 77-255-167-168.adsl.inetia.pl
jak tvp mialo prawa do transmisji to wszystkie mecze były w tvp1 lub tvp2 nawet jesli tak jak lech grał z xazarem lenkoran

karl93 - 25 czerwca 2011, 10:50:06 - z22-08.opera-mini.net (31.60.227.244)
Prawda jest taka, że polsatowi bokiem wyszły levadie i karabachy i nie chce być kojarzony z klęskami naszej kopanej.

kowal - 25 czerwca 2011, 11:19:44 - 77-254-50-195.adsl.inetia.pl
Dla mnie super. Byle nie TVN nich splaci naj sam przod ITI długi 1.4 mld euro

rw - 25 czerwca 2011, 12:55:39 - asc161.neoplus.adsl.tpnet.pl
w sumie co tu oglądać porażke?
jako kibic Widzewa muszę stwerdzić że JAgielllonia i Lech godnie nas Reprezentują a jak wisła odpada z kimś takim jak levadia Talin to ... zostawie to bez komentarza.. Bez napinki !
Widzew Dołek!

ja - 25 czerwca 2011, 13:00:23 - user-46-113-95-220.play-internet.pl
No to se obejżałem mecz

abc - 25 czerwca 2011, 13:04:51 - aemo231.neoplus.adsl.tpnet.pl
Solorz chce Wam wszystim oszczedzic nerwy. Nie chce zebyscie patrzyli na tą żenadę dlatego, ta żenadę obejrza tylko wybrani. Pozdro

kamilo - 25 czerwca 2011, 14:20:35 - public95178.cdma.centertel.pl
Jeśli chcecie obejrzeć mecz Wisły to podpisujcie petycję: http://www.petycjeonline.com/europuchary_w_kanale_
%20otwartym.
Jeszcze jest trochę czasu. Może coś wskóramy...

Popaczek - 25 czerwca 2011, 14:41:27 - acqf27.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piłka nożna dla kibiców !!!

se - 25 czerwca 2011, 14:42:57 - 84-10-191-230.dynamic.chello.pl
pójdzie się do knajpy i tyle... choć czy warto?

petycja - 25 czerwca 2011, 16:09:09 - aaib132.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.petycjeonline.com/europuchary_w_kanale_
otwartym

czeniek - 25 czerwca 2011, 16:14:40 - dyn-62-56-51-159.dslaccess.co.uk
@force -- o co ci chodziło?...

kozz - 25 czerwca 2011, 19:09:09 - aapc125.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zrobili jak zawsze... nie pokażemy w otwartym kanale, żeby ludzie kupowali dekodery. Ludzie kupią dekodery to powiedzą, że jednak robimy wam niespodziankę i pokażą w otwartym Polsacie bądź TV4 :D Stare triki już nie działają ;)

:P - 25 czerwca 2011, 22:00:50 - gaq35.internetdsl.tpnet.pl
nie lubię piłki nożnej hehe

Szympans94 - 26 czerwca 2011, 1:07:54 - acnt164.neoplus.adsl.tpnet.pl
według mnie powinni dac w zwykłym Polsacie i by było na co popatrzec a takto niektórzy nie mają tych kanałów akurat,
ale niech wisełka sie mocno przygotowywuje do ligi mistrzów a w ekstrklasie se odpusci
Widzew w 1 kolejce wygra z Wisłą, bo ta zajmie sie LM

karamba - 26 czerwca 2011, 8:34:35 - user-46-112-247-88.play-internet.pl
Nie ma co się podniecać Wisła odpadnie już w I rundzie i może dobrze, że wszyscy nie obejrzą meczu - bo nie będzie co

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas