[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 lipca 2011, 14:39:47 - giti
Podbeskidzie i Ruch Radzionków zagrają u siebie

Podbeskidzie Bielsko-Biała dostało zgodę na rozgrywanie meczów Ekstraklasy na stadionie w Bielsku-Białej. Również Ruch Radzionków otrzymał pozytywną opinię przedstawiciela PZPN i najprawdopodobniej I-ligowe mecze będzie rozgrywał na swoim obiekcie - poinformowała "Gazeta Wyborcza".

Pierwotnie Ruch miał grać na boiskach Górnika Zabrze, jednak klub uporał się z remontami i prawdopodobnie będzie grał na swoim stadionie w Bytomiu. Podbeskidzie za zgodą Komisji Odwoławczej nie będzie musiało grać w Wodzisławiu Sląskim i pierwszy mecz na Stadionie Miejskim w Bielsku-Białej rozegra 1 sierpnia.


źródło: własne / Gazeta.pl

koroniarz9 - 25 lipca 2011, 14:41:26 - *.dynamic.chello.pl
no i bardzo dobrze !
gratuluje podbeskidzie ^ ^
pozdro z kielc

obiektor - 25 lipca 2011, 14:41:34 - *.172.178.202
yeahhhhhhhh.....
flaszeczka dziś pęknie :-)

TSP - 25 lipca 2011, 14:42:48 - *.c39.178.msk.pl
suuuper!

ssss - 25 lipca 2011, 14:43:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Determinacja Bielszczan przy remoncie stadionu została doceniona. Witamy Ekstraklasę w Bielsku!

tsp bb - 25 lipca 2011, 14:44:32 - *.bielskobiala.vectranet.pl
jeeeeeeeeeest!!

m1111 - 25 lipca 2011, 14:45:33 - *.gwardii.osi.pl
gratulacje z Zabrza i z Gliwic
wszyskto tak dobrze wyszło

goralxy - 25 lipca 2011, 14:49:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo dla zarządu i kibiców, szacunek dla Prezydenta Jacka Krywulta!

Witkowski - 25 lipca 2011, 14:51:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ goralxy
Krywult to niech lepiej pogoni komisję przetargową w sprawie nowego stadionu...

aaa - 25 lipca 2011, 14:51:41 - *.236.26.56
Jeśli jakimś cudem kibice będą mogli uczestniczyć w wyjazdach, to czy w Bielsku jest dla nich sektor? Czy to kolejna farsa ze strony PZPN i kolejna licencja przyznana wbrew własnemu regulaminowi?

zuczek - 25 lipca 2011, 14:51:44 - *.cdma.centertel.pl
pytanie do kibiców z Bielska Białej;
czy na waszym stadionie jest sektor dla gości ? kibice gości beda przyjmowani ?

tsp ma 16 - 25 lipca 2011, 14:52:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaka determinacja? marny lifting, poza tym żadnych zmian na stadionie, choć jeśli Arka mogła grać na rugby to podbeskidziu mogli dać zgodę już dawno bez cyrków

TeeSiaK - 25 lipca 2011, 14:53:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sektor jest czy będą przyjmowani nie wiem...

dede85 - 25 lipca 2011, 14:56:55 - *.c39.178.msk.pl
Jest sektor dla gości na 220 miejsc, pozdrawiam.

g - 25 lipca 2011, 15:05:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
@witkowski.
lepiej niech zwleka komisja przetargowa, bo firma z Tarnowa, która dała najniższą cenę ma poważne problemy i zeszła ostatnio z dużej budowy.

TSP-ek - 25 lipca 2011, 15:07:01 - *.ssp.dialog.net.pl
jestttt PIĘKNIE !!!!!!!!!!!!!!

kks - 25 lipca 2011, 15:10:05 - *.dhcp.embarqhsd.net
witja,widocznie masz maly mozdzek ze nie rozumiesz.Gornik nie moze grac na swoim stadionie bo nie spelnia wymogow licencyjnych extraklasy,ale za to spelnia wymogi 1-ligowe i tu moze grac Ruch.

g - 25 lipca 2011, 15:22:41 - *.152.147.176.dsl.dynamic.t-mobile.pl
tralalalalalala

Fand - 25 lipca 2011, 15:25:13 - *.pogodnanet.pl
Ale mi sprawiedliwość Łks Musi Grać w Bełchatowie a Bielsko może grać u siebie Brawo Panie Lato

g - 25 lipca 2011, 15:27:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
http://www.sport.pl/sport/1,67926,10005125,Polonia
_Bytom_potrzebuje_wzmocnien_w_kazdej_formacji.html

Witkowski - 25 lipca 2011, 15:32:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Fand
To sam ŁKS może sobie pluć w brodę, że od razu zgłosił Bełchatów w swoim wniosku, a nie starał się o licencję na swój stadion...

pkb - 25 lipca 2011, 15:33:55 - *.gdynia.mm.pl
Jak to jest, że Ruch RADZIONKÓW ma "swój" stadion w BYTOMIU? Bo nie ogarniam trochę...

Stefan - 25 lipca 2011, 15:36:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@pkb: Radzionków do 1997 roku był dzielnicą Bytomia.

fasdf - 25 lipca 2011, 15:39:00 - *.bielskobiala.vectranet.pl
radzionków to dzielnica bytomia ;P chyba

Stefan - 25 lipca 2011, 15:40:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@fasdf:Radzionków do 1997 roku BYŁ dzielnicą Bytomia.

Wronescu - 25 lipca 2011, 15:40:55 - *.134.61.7
Ciekawe jak teraz będzie wyglądała sprzedaż karnetów/biletów na Jagiellonię.Zostało 5 dni żeby sprzedać 4000 wejściówek na stadion

Fand - 25 lipca 2011, 15:41:22 - *.pogodnanet.pl
@ Witkowski
A dziwisz się ostatnio zgłosili swój to musieli grać w 1 lidze bo nie otrzymali licencji.. Nie jestem kibicem Łks - u ale moim zdaniem Pzpn Ich Krzywdzi już nie pierwszy raz

100%BB - 25 lipca 2011, 15:42:48 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Czy ktos może potwierdzić prawdziwość słów gościa, który pisał o kłopotach firmy z Tarnowa, notowanej zresztą na GPW? To nie jest dobra sytuacja, a może się powielić problem jaki dotyka ludzi z Białegostoku, że kolejna firma zejdzie z budowy tym razem z powodu fatalnej sytuacji ekonomicznej.
Dla kibiców, tak jest przygotowany sektor dla gości na ponad 200 kibiców drużyn przyjezdnych!

Stefan - 25 lipca 2011, 15:42:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Witkowski: PZPN chce pokazać że miał racje jak niesłusznie degradowali ŁKS zamiast Cracovi

Witkowski - 25 lipca 2011, 15:49:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Fand
Więc tym bardziej nie widzę w tym niesprawiedliwości. Stadion ŁKS to ruina, która na szczęście jest teraz przywracana do jakiegokolwiek przyzwoitego stanu. Niestety, w Bielsku-Białej też nie jest najlepiej, ale wykonano tu naprawdę sporą pracę.

pawlik - 25 lipca 2011, 15:54:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
super wiadomość !!!!!!!!!!!

kibic - 25 lipca 2011, 15:58:26 - *.ssp.dialog.net.pl
widać ze są wakacje...

Insider - 25 lipca 2011, 16:01:12 - *.150.66.83
Oferta z najniższą kwotę powinna być z urzędu skreślana z przetargu. Mniej będzie sytuacji jak z chińczykami przy autostradzie A2.

ytp - 25 lipca 2011, 16:09:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dobra fajnie a teraz niech nowy stadion szybko buduja bo wstyd takiej kupy gruzu

paragon - 25 lipca 2011, 16:11:58 - *.dynamic.chello.pl
Mnie bardziej ucieszyłaby wiadomość, że za miesiąc firma taka a taka wchodzi na plac budowy.Ciągnie się to jak...

100%BB - 25 lipca 2011, 16:31:57 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Taka jest ustawa o zamówieniach publicznych, naszych "kochanych" posłów i senatorów, że w wiekszości przypadków o wyniku przetargu decyduje cena i to wygrywa firma, która daje ofertę najtańszą! To miało niby zapobiec korupcji, teraz mamy taką sytuację że za ten bubel legislacyjny cierpią samorządy i polski rząd ( ile to już lat trwa szkoda gadać ) inwestycje albo są źle wykonane, albo wykonawca ostatecznie spada z placu budowy. Na nieszczęście do przetargu na budowe nowego stadionu w BB, stanęła, na 10, jedna ze słabszych firm i to ona dała najlepszą ofertę cenową i wg. tego scenariusza ona będzie budową stadion w BB, do równie czas budowy i gwarancja na obiekt nie różni się od firm które o tą budowę rywalizowały.

look - 25 lipca 2011, 16:37:33 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Oficjalnie stwierdzam, że decyzje PZPN ostatnio miewają czasem przebłyski normalności i rozsądku.
Być może istnieje szansa, że instytucja ta znormalnieje całkiem w przyszłości.
Na razie pełna radocha na inaugurację w kochanym Bielsku!!! :-))))

obiektor - 25 lipca 2011, 16:42:31 - *.172.178.202
Super, że PZPN wydał taką decyzję tylko jednego nie rozumiem. Czemu przy tym była widoczna taka buta działaczy z PZPNowskiej komisji licencyjnej i wypowiedzi typu: ,,my już podjęliśmy decyzję, grają w Wodzisławiu", ,,nie wiem, czy w ogóle mogę myśleć, żeby pomyśleć czy możemy się jeszcze raz tym zająć" itd...Na moje oko to nikt tam (PZPN) nie wiedział kto się ma sprawą zająć, kiedy, po co, na podstawie jakich zapisów itd. Straszny tam bałagan panuje, tylko pytanie, czy w regulaminie licencyjnym, czy jest to po prostu brak chęci co poniektórych działaczy? Tego nie wie, wiem tylko, że wszystko dobrze się dla Nas skończyło! :-). Przeraża jednak pełna dowolność i widoczny bałagan, bo teraz się udało, ale jak za rok awans wywalczy np. GKS Katowice, czy Olimpia Elbląg, Sandecja itd. to werdykt będzie znów zagadką....

Wojtek - 25 lipca 2011, 16:49:59 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Cieszy mnie ze TSP zagra w Bielsku-białej ale czekam az zbuduja nowy fantastyczy obiekt.Idzie Idzie....czekam na mecz z Jagą.

luksTS - 25 lipca 2011, 17:02:40 - *.ssp.dialog.net.pl
No niestety napięcie było do samego końca, człowiek zamiast się cieszyć że zagramy wreszcie w EX martwił się gdzie się będziemy tułać po Wodzisławich czy gdzie tam jeszcze. Dobrze dla nas że wszystko dobrze się skończyło i upór władz miasta klubu i kibiców nie poszedł na marne. Wspaniała sprawa GRAMY U SIEBIE W BB!!!

goralxy - 25 lipca 2011, 17:21:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
A jak się Jaga nie zgodzi na przełożenie meczu z Wodzisławia do BB ?
Mogą powiedzieć NIE... bo termin poinformowania o zmianie miejsca to 14 dni !!! Ale chyba nie będą tak perfidni ... co?

stary - 25 lipca 2011, 17:26:47 - *.unknown.vectranet.pl
goralxy
Co Cię gnębi chłopie, wypij browar i Ci przejdzie

p&b - 25 lipca 2011, 17:43:45 - *.range86-181.btcentralplus.com
Nie jest istotne,ze radzionkow byl dzielnica bytomia
i tak stadion jest na stroszku czyli dzielnicy bytomia a radzionkow nigdy nie mial swojego czyli w radzionkowie.

TSPowiec - 25 lipca 2011, 17:45:50 - *.xdsl.centertel.pl
Fantastyczna sprawa!! Jak ktoś jest zorientowany to proszę niech napisze jak wygląda sprawa z karnetami lub biletami, ceny, dostępność itd bo nasza strona znowu coś się pochrzaniła.. Z góry dzięki! A teraz pijemy!!! ;)

aspius - 25 lipca 2011, 17:50:03 - *.bielsat.com.pl
Jest super, ale zarzad Podbeskidzia zaszalał? Na sektorach skrajnych trybuny, bilety z 20 zeta poszły 100% na40, sektor obok do srodka z 25 tez 40 zł, Przeciez to nielogiczne, zawsze lepiej sie oglada blizej srodka Panowie działacze. Kibice z sektorów bocznych najmniej atrakcyjnych zapłaca najwiecej.Takim tokiem myslenia nie zapełnicie nowego stadionu. Chodze na mecze wszystkie od trzecjej ligi i uwazam e to nieludzkie. Pozdrawiam i zycze bardziej logicznego myslenia.

stary - 25 lipca 2011, 17:52:43 - *.unknown.vectranet.pl
TSPowiec
Wejdź http://www.sportowebeskidy.pl/artykul,ekstraklasa_
przy_rychlinskiego,922.html
to będziesz wiedział wszystko

ICE - 25 lipca 2011, 17:53:44 - *.8.106.176
Ceny karnetów:
•VIP - sektor C – 640 zł (dodatkowo karnet obejmuje mały poczęstunek raz upominek klubowy w prezencie)
•Trybuna kryta (sektory A, B, D i E) – 320 zł
•Trybuna odkryta i trybuna za bramką – 230 zł
•Ulgowy (tylko trybuna za bramką) – 130 zł


Sprzedaż biletów na mecz z Jagiellonią Białystok prowadzona będzie w sobotę 30 lipca oraz w dniu meczu – 1 sierpnia (poniedziałek) od godz. 15.30. Ceny biletów na ten kształtują się następująco:
•Trybuna kryta – sektor C – 80 zł
•Trybuna kryta (sektory A,B, D i E) – 40 zł
•Trybuna odkryta – 20 zł
•Trybuna za bramką – 20 zł
•Bilet ulgowy (dla uczniów oraz studentów do 26 roku - na trybunę za bramką) 15 zł
•Bilet dla osób niepełnosprawnych (tylko trybuna otwarta) – 15 zł.

Ceny biletów na kolejne mecze Podbeskidzia podane zostaną do wiadomości kibiców w w późniejszym terminie.

maruda - 25 lipca 2011, 18:02:57 - *.adsl.inetia.pl
Wyjaśniam ostatni raz. W 1975r bytomscy komuniści włączyli polski Radzionkow do niemieckiego Bytomia. Przed wojną obydwa te miasta należały do różnych państw. Zagarnęli R. razem z wybudowanym w 1973r. stadionem Ruchu. W 1999r. R. odzyskał wolność, ale już bez Stroszka (ze stadionem) i nowowybudowanego osiedla Na Wzgórzu. Komuna i tu pilnowała swoich interesów. Władze R. juz mają projekt nowego stadionu autorstwa p. Kuli tylko nikt poza nim go nie widział. Ale to kwestia czasu. Tak myślę.

look - 25 lipca 2011, 18:04:43 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Czy kogoś porąbało z tą ceną karnetów - 230/9 to drożej niż 20 zł !!!
Co to za bezsens, żeby kibice wspierający klub zakupem karnetu płacili drożej niż kibice decyzujący się na bilet w dniu meczu (bo np. pogoda im odpowiada)????
Absurd jakiś, w tamtym sezonie karnety kupić się opłacało bardziej niż pojedyncze bilety (i tak jest wszędzie!)!

ICE - 25 lipca 2011, 18:09:23 - *.8.106.176
Karnety obejmują 9 meczów, które Podbeskidzie rozegra jesienią w Bielsku-Białej. Dodatkowo osoby, które wykupią karnety będą miały prawo wejścia na jesienne mecze Pucharu Polski oraz mecze zespołu Młodej Ekstraklasy i czwartoligowych rezerw Podbeskidzia.

aspius - 25 lipca 2011, 18:20:33 - *.bielsat.com.pl
ICE nie truj , sektor E a sektor DiB to duza róznica w oladaniu meczu i cena była zawsze na sektorach skrajnych nizsza i to było logiczne wiec po co te bzdety.

kryzysjugo - 25 lipca 2011, 18:22:41 - *.play-internet.pl
Cieszmy się i radujmy się śpiewajmy i kibicujmy IM... idzie idzie halny z południa.

ICE - 25 lipca 2011, 18:23:42 - *.8.106.176
@aspius Wejdz sobie na stronke http://ts.podbeskidzie.pl/a1449/gramy-w-bielskubia
lej i poczytaj to nie jest mój wymysł tylko klubu !!

look - 25 lipca 2011, 18:25:48 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Nie żartuj, na ME i rezerwy to za darmo powinni wpuszczać, Puchar może być jeden mecz - to co - za 50 złotych mecz pucharowy z jakimś 2-ligowcem.
Nie ma bata - jeśli bilety na otwartą będą za 20 a karnety na otwartą za 230 to nie kupię karnetu - żebrakiem nie jestem, klub wspieram ale w wała się nie dam robić, żeby "niedzielni kibice" mieli taniej niż karnetowicze!!! To jakaś pomyłka albo ktoś zgłupiał w klubie!

aspius - 25 lipca 2011, 18:30:02 - *.bielsat.com.pl
ICE niepisz i nie denerwój, przeciez wczesniej byłem na stronie TSP. tak samo zrobili na Wisłe i Lecha, ale to mozna było zrozumiec, atrakcyjny przeciwnik, a my pierwszoligowcy.

kryzysjugo - 25 lipca 2011, 18:30:05 - *.play-internet.pl
Look ma rację na prezesa kibiców go zamiast pewnego pana Krzysztofa M.

MAREK!!!! - 25 lipca 2011, 18:33:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO look
Kolego ceny biletów,będą zróżnicowane w zależności od klasy rywala.Powiadam Ci-opłacalne będzie zakupienie karnetów.pozdrawiam

bbb - 25 lipca 2011, 18:48:30 - *.play-internet.pl
Bilet pojedynczy na jage kosztuje 30,00 - błąd na necie. 9 x 30 = 270,00 a mogą być jeszcze droższe.

Witkowski - 25 lipca 2011, 18:51:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ MAREK!!!
Będą zróżnicowane zapewne. Tylko że Jagiellonia jest 4. drużyną ligi! Na kogo więc będą bilety droższe? Na Legię, Wisłę, Lecha? A reszta powinna być w tej samej cenie lub tańsza. Chyba że autentycznie już Okrzesiki zdurnieli...

look - 25 lipca 2011, 18:59:25 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Ceny w zależności od klasy rywala - czyli niby ma być drożej niż na Jagę, tak?
No to na jesieni przyjadą do nas:
- Jaga (cena 20zł)
- Widzew
- Korona
- Ruch
- Lechia
- Cracovia
- Górnik
- Lech
- GKS
Niby który z tych zespołów poza Lechem jest aż tyle atrakcyjniejszy od Jagi (która zajęła najwyższe z nich wszystkich miejsce w lidze), żeby drożej na niego bilety sprzedawać?
Nie widzę tu sensu ani matematyki, wyczuwam za to coś w stylu "nachapać się na starcie od wiernych, szczęśliwych z gry w Bielsku karnetowiczów a późniejsze ceny ustalimy w zależności od popytu - jak nie będzie chętnych to będziemy wpuszczać za 5tkę". Przypominam, że w zeszłej rundzie karnety wychodziły ok. 10 zł taniej niż pojedyńcze bilety - i takie powinno być cywilizowane podejście do wiernych kibiców kupujących karnety! Bez odbioru.

goralxy - 25 lipca 2011, 19:04:46 - *.134.54.122
Sprzedaż biletów na mecz z Jagiellonią Białystok prowadzona będzie w sobotę 30 lipca oraz w dniu meczu – 1 sierpnia (poniedziałek) od godz. 15.30. Ceny biletów na ten mecz kształtują się następująco:
- Trybuna kryta – sektor C – 80 zł
- Trybuna kryta (sektory A,B, D i E) – 40 zł
- Trybuna odkryta – 30 zł
- Trybuna za bramką – 30 zł
- Bilet ulgowy (dla uczniów oraz studentów do 26 roku - na trybunę za bramką) 15 zł
- Bilet dla osób niepełnosprawnych (tylko trybuna otwarta) – 15 zł.

MAREK!!!! - 25 lipca 2011, 19:04:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolego look.Jaga za 30 zeta-już jest sprostowanie cen.

Misiek - 25 lipca 2011, 19:06:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bilety na odkrytą są po 30, a nie 20 zł. karnety się więc opłaca kupić.

look - 25 lipca 2011, 19:07:33 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Pomyłka wyjaśniona, jest uczciwie, jutro zapycham po karnet, w poniedziałek melduję się w młynie. :-)

soyloco - 25 lipca 2011, 19:10:15 - *.kpn.net (*.16.12.199)
kij w oko wszystkim co wyśmiewali się ze stadionu w Bielsku :D

oerdus - 25 lipca 2011, 19:10:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wyceniając chłodno rywali(nie obrażając żadnej z drużyn) i system wyceniania z poprzedniego sezonu u mnie wychodzi to tak:
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Jagiellonia Białystok 30zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Widzew Łódź 20zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Korona Kielce 25zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Ruch Chorzów 20zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Lechia Gdańsk 25zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Cracovia 25zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Górnik Zabrze 25zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - Lech Poznań 40zł
Podbeskidzie Bielsko-Biała - GKS Bełchatów 20zł
całość 230zł. ktoś tu mocno przesadził z cenami!!
karnet powinien być za 200zł i nie byłoby żadnej dyskusji..a tak w całym tym szczęśliwym dniu powstał spory niesmak...przykro, że na siłę chce się zarobić na kibicach..

look - 25 lipca 2011, 19:14:57 - *.146.248.112.ip.abpl.pl
Nie no, nie zgodzę się że Ruch, Craxa i Górnik są mniej atrakcyjni niż Jaga. To są stare firmy, które cieszą się dużym szacunkiem w Bielsku...

goralxy - 25 lipca 2011, 19:22:22 - *.134.54.122
@oerdus
gdyby Klub sprzedał wszystkie karnety, to przychód byłby jak sądze ok. 0,9 - 1 mln.
Utrzymanie klubu w E-klasie to wydatek 15 mln.
Nie sądze żeby klub "chciał zarobić na kibicach". Po prostu dołóżmy każdy tyle ile trzeba (i na ile nas stać), żeby drużynę zbilansować.
Co to za różnica 200 czy 230, skoro chodzi o wydatek na pół roku.

aspius - 25 lipca 2011, 19:30:12 - *.bielsat.com.pl
Ale obciach dla zarzadu, bilety na Cracowi i Zagłebiu tansze, a stadionu naszego nie da sie porównac z nimi. no cóz bede płacił tyle co Vip na Cracovi na mało atrakcyjnym sektorze E.

sk - 25 lipca 2011, 19:33:11 - *.c0.msk.pl
tylko karnet gwarantujie zobaczenie wszystkich meczow pojedyncze bilety rozejda sie w pol dnia a dotego goscie z centrali pseldo vip i zalatwianie pod stolikiem dla znajomych pana SZY.Wiec i tak sie oplaca w poruwnaniu z tulaczka do Wodzislawia jak na wyjazd

goralxy - 25 lipca 2011, 19:42:21 - *.134.54.122
@aspius
na Cracovii jest 8 meczów, a jak chcesz kupić bilet w dniu meczu, to ceny są porównywalne.
Pozostaje czekać na nowy stadion, wtedy ceny karnetów i biletów będą na pewno bardziej przyjazne

100%BB - 25 lipca 2011, 19:44:19 - *.bielskobiala.vectranet.pl
O co niektórym biega? Miejsc na stadionie jest mniej niz chętnych aby zobaczyć to czym nie mogły sie cieszyć blisko 3 pokolenia bielszczan.
Poza tym kupujesz karnet, bilet wspierasz klub, finansowo. Nie myślcie kategoriami innych kibiców z innych klubów, którzy skoczą w ogień za klub za barwy, a trzeba troche więcej na bilet wydać to najchętniej by wchodzili na biletach ulgowych albo na 2 połowy spotkan piłkarskich, za półdarmo. Poza tym kupujesz karnet masz wliczony mecz PP, mecze Młodej ekstraklasy i mecze rezerw TSP2 BB. Wszystko w jednum karnecie.

star - 25 lipca 2011, 20:11:37 - *.static.impsat.net.ar
pięknie ! meczyki w Bielsku - brawo zarząd,brawo kibice co pomagali w remoncie !

123 - 25 lipca 2011, 20:19:54 - *.c0.msk.pl
Na fanpage'u Podbeskidzia są podane kwoty. Na Jagę 30zł bilet. Więc po przeliczeniu i tak wychodzi taniej. Doliczcie do tego jeszcze mecze Pucharu Polski w tej cenie.

Witkowski - 25 lipca 2011, 20:22:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja wiele rozumiem, ale nie rozumiem, jak bilet i karnet na trybunę za bramką może kosztować tyle samo, co na trybunę odkrytą wzdłuż linii bocznej? Gdzie tak jeszcze jest w Polsce poza nami i Bełchatowem?

jarek69 - 25 lipca 2011, 20:28:57 - *.play-internet.pl
po ile karnety dla fanów z Bks-u jakaś zniżka się należy za te wyjazdy na sparingi

aspius - 25 lipca 2011, 20:41:32 - *.bielsat.com.pl
100%BB, mnie biega o to ze sektora A iE nie mozna porównac z sektorem Bi D. Siedze na E od Trzeciej Ligi i zawsze była róznica w cenie, no bo z sektora Bi D duzo lepiej widac stad ceny winny byc rózne , ponadtto Karnet kupuje zawsze. A z pucharami róznie bywa, moze beda moze nie, a od cwiercfinału kaza płacic jak było ostatnio i dosc słono, dwa razy drozej jak w Poznaniu, na nowoczesnym stadionie, nie wiem gdzie siedzisz, ale jesli od Zywieckiej, mysle ze tak ,to nie masz porównania w czym rzecz. Pozdrawiam

jk - 25 lipca 2011, 20:50:13 - *.StrefaWiFi.kolnet.eu
kibic BKSu BIELSKO zyczy wam wygranej z JAGA

ICE - 25 lipca 2011, 21:01:26 - *.8.106.176
Jeden normalny kibic BKS-u dzięki
@aspius co do cen karnetów na sektory masz racje niema co porównywać np. A,E do B,D

jk - 25 lipca 2011, 21:05:43 - *.StrefaWiFi.kolnet.eu
powiedzcie jak wyglada sprawa wypozyczenia Zyly do BKSu

pieron - 25 lipca 2011, 22:20:12 - *.198.208.162
Dla tych co nie ogarniają, Bytom i Radzionków do 1975 roku były osobnymi miastami , w 1975 roku komuna przyłączyła wbrew woli mieszkańców ,wówczas 32 tysięczny Radzionków do sąsiedniego Bytomia.
Stroszek od zarania dziejów ,aż do 1975 roku był dzielnicą miasta Radzionków,i w tym roku cały Radzionków wraz z jego dzielnicą ,czyli ze Stroszkiem został przyłączony do Bytomia.
Stadion RR na Stroszku został wybudowany w 1973r. kiedy Stroszek był dzielnicą Radzionkowa.
W 1998 r. Radzionków odzyskał samodzielność i satł się znowu osobnym miastem,ale Stroszek ,gdzie znajduje sie stadion RR pozostał przy Bytomiu. Władze Bytomia zrobiły wszystko co było można ,żeby okraść Radzionkow z terytorium na ile tylko się dało, więc połowa powierzchni Radzionkowa ciągle pozostaje w granicach administracyjnych miasta Bytom.Dziś Radzionków liczy tylko połowę z tego co w 1975 roku , czyli 17 tyś mieszkańców, dlatego ,że połowa historycznego terytorium Radzionkowa ciągle jest w Bytomiu.Gdyby dziś Radzionków odzyskał swe należne mu terytorium ,to byłby ponad 50 tysięcznym miastem.

pieron - 25 lipca 2011, 22:34:12 - *.198.208.162
Do P&B Niy fandzol farmazonow , bo Radzionkow mioł swoj stadion we Radzionkowie –Stroszku. Przecytej pora historycznych książek na tymat historyje lokalny , a poty się wypowiadej.
Nigdy niy rob na łopach ,bo robis z siebie pośmiywisko

Giszowiec - 26 lipca 2011, 5:35:23 - *.net.stream.pl
Pamiętajcie o fladze dla Jagi " STOP nieudacznikom z Pawłodaru" po meczu przeslijcie ją do kolejnego miasta

krisBB - 26 lipca 2011, 10:25:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żenada!!!!brawo dla zarzadu za ceny karnetow i biletow !tym panom pomieszalo sie w glowach(chyba pustych)teraz trzeba placic za ich nieudolnosc i pewnosc siebie ze licencje dostana bez problemu!!!tak szanuja kibica w bielsku bo wiedza ze tk maly stadion i tak zapelnia! klub regionu smiech !!pozostje canal!!!

thc - 26 lipca 2011, 11:48:10 - *.87.184.230
Jak na ekstraklasę ceny dobre (można mieć jedynie pretensje że jest taka sama cena na sektory A/E i B/D) - poza tym wstęp na Puchar Polski, ME, Rezerwy w cenie! Nie chcesz nie kupuj - oglądaj w TV.

olek - 26 lipca 2011, 13:25:48 - *.241.122.114
Jak Podbeskidzie i Ruch Radzionków zagrają u siebie to wszystkie inne kluby też powinny grać u siebie i Olimpia Elbląg i Wisła Puławy. Albo wszystkie albo nikt. Wymogi licencyjne to żenada(albo ich egzekwowanie) Szkoda słów.

stary - 26 lipca 2011, 14:25:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
olek
wymogi oba kluby spełniły, jak nie wiesz to się nie wypowiadaj

Dziadek - 26 lipca 2011, 14:48:23 - *.skleporion.net
Tak jest "klatka" u nas wiec kibice będą mogli spokojnie przyjeżdżać na mecze do BB

SK - 26 lipca 2011, 16:47:42 - *.c0.msk.pl
karnety na glowna trybune na runde jesienna wyprzedane w 5 godzin

N. - 26 lipca 2011, 18:32:11 - *.c38.178.msk.pl
Jak ktoś nie kupi karnetu to będzie miał spory kłopot zobaczyć mecz w BB. Zapotrzebowanie na miejsca jest zdecydowanie większe niż pojemność stadionu, nawet z dostawianą trybuną.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas