[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


31 lipca 2011, 18:52:14 - giti
I liga: Termalica Bruk-Bet 0-0 Zawisza

31 lipca 2011, 17:00 - Nieciecza (stadion Termaliki Bruk-Betu)
Termalica Bruk-Bet Nieciecza 0-0 Zawisza Bydgoszcz

Termalica: 12. Sebastian Nowak - 7. Łukasz Kowalski, 18. Jan Cios, 17. Dalibor Pleva, 6. Karol Piątek (46, 20. Jakub Biskup) - 9. Dariusz Pawlusiński, 19. Arkadiusz Baran, 8. Tomasz Metz, 10. Andrzej Rybski (87, 24. Piotr Trafarski), 27. Dariusz Jarecki - 11. Szymon Martuś (79, 14. Piotr Ceglarz).

Zawisza: 1. Andrzej Witan - 4. Michał Ilków-Gołąb, 16. Krzysztof Hrymowicz, 13. Łukasz Skrzyński, 22. Paweł Oleksy - 19. Vahan Gevorgyan, 27. Błażej Jankowski, 26. Martins Ekwueme, 5. Paweł Zawistowski (78, 17. Rafał Piętka), 11. Adrian Błąd (60, 25. Kamil Majkowski) - 20. Rafał Leśniewski (67, 10. Benjamin Imeh).

żółte kartki: Pawlusiński, Jarecki, Cios, Biskup - Majkowski.

sędziował: Tomasz Radkiewicz (Łódź).
widzów: 1800.


źródło: własne / Termalica Bruk-Bet Nieciecza

zawka - 31 lipca 2011, 18:52:38 - *.adsl.inetia.pl
dobry remis Zawisza

ariel - 31 lipca 2011, 18:52:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda Termaliki

stress - 31 lipca 2011, 18:53:20 - *.dynamic.chello.pl
remis na ciężkim terenie, ale jakby Ekwueme na pustą bramke trafił to byśmy wygrali !

fan - 31 lipca 2011, 18:53:43 - *.183.240.73.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Mało goli dzisiaj na polskich boiskach, no ale cóż. Ważny punkt dla beniaminka 1. ligi, Nieciecza też powinna być zadowolona

RPK - 31 lipca 2011, 18:53:48 - *.tktelekom.pl
A stawiałem na Zawiszę...

Chipek - 31 lipca 2011, 18:53:48 - *.tarnow.mm.pl
Brawo dla Termaliki... ciężkie warunki do gry i przez to brak bramek...:

... - 31 lipca 2011, 18:53:54 - *.xdsl.centertel.pl
Szkoda? Nawet kibiców gości nie wpuszczają..

lewy73 - 31 lipca 2011, 18:54:29 - *.p5.InterArena.pl
Super.@ kolejki 2 remisy - teraz wygrana

redzik - 31 lipca 2011, 18:55:04 - *.venturi.pl
Dobry remis nasz rycerzu!Teraz 3 pkt z Olimpia i bedzie git.ViVa viva WKS.

s - 31 lipca 2011, 18:56:55 - *.online.de
kostka buhahahahahahahahahhahaahhahahaah macie ta wygrana 3 bramkami napinacze nawet kibiców gosci nei chcecie wpuszczać aby waszych kibiców dzieci nei zagłuszyli!

daras - 31 lipca 2011, 18:57:02 - *.man.bydgoszcz.pl
tak trzymac zawisza teraz czas na 1 zwyciestwo po 13 latach w 1 lidze

DAW - 31 lipca 2011, 18:57:24 - *.range81-159.btcentralplus.com
z Olimpia to trzy punkty bedzie ale w plecy:

rafi - 31 lipca 2011, 18:57:53 - *.epraha10.net (*.6.3.25)
co jak co brawa dla Witana,pokazal klase a Imeh... szkoda pisac

pawu1979 - 31 lipca 2011, 18:58:42 - *.range86-184.btcentralplus.com
1 liga coraz lepiej ze strony kibicowskiej wyglada..za rok czy dwa bedzie jeszce ciekawiej

lewy73 - 31 lipca 2011, 18:59:43 - *.p5.InterArena.pl
następny mecz i zwycięstwo!

Bromberg - 31 lipca 2011, 19:00:12 - *.205.18.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
TO jest SKANDAL!!! Żeby kibice jechali do Niecieczy i ich nie chca wpuścić na stadion!!
Oby nigdy więcej takich klubów jak stróze , nieciecza i inne wiochy nie było na takim poziomie rozgrywek , gdyż nie są przygotowani nawet na przyjecie kibiców gości.
A piłka nożna to jest biznes a nie hobby Panie wlascicielu Bruk betu

Pe13 - 31 lipca 2011, 19:00:39 - *.dynamic.chello.pl
2 remisy dobre, ale i tak straciliśmy te 4 pkty... Będzie dobrze.. A co do strony kibicowskiej? To co milicja dziś odstawiła przechodzi pojęcie...

KW - 31 lipca 2011, 19:00:47 - *.tarnow.mm.pl
Wejście na dzisiejszy mecz to jakaś totalna porażka ludzie przyjeżdżali z daleka na mecz i nie weszli bo kolejki byly ogromne...;/ Współczuje kibicom z Bydgoszczy...

Oli G-dz - 31 lipca 2011, 19:01:26 - *.182.12.20.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
redzik już widział Zawiszę przed Olimpią !!

zz - 31 lipca 2011, 19:02:07 - *.adsl.inetia.pl
Burakowo nie wpuściło kibiców gości do stodoły ,i oni myślą o ekstraklaśie ...Ci właściciele tego klubu nadają się na oddział w Kobierzynie ,jak nie wiedzą co robić z pieniędzmi to niech na biednych dadzą będzie z tego lepszy pożytek...

Sax - 31 lipca 2011, 19:02:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
redzik.Olimpia Elblag to nie wieś.Z Olimpia nie bedzie 3 pkt i git tylko bedzie z waszej strony kit i wstyd.

rafi - 31 lipca 2011, 19:03:37 - *.epraha10.net (*.6.3.25)
racja ,policja prowokuje i czeka tylko na dym,a potem koniec wyjazdow

yoyo - 31 lipca 2011, 19:03:50 - *.tarnow.mm.pl
Wejscie na stadion to poprostu zenada ludzie stali w kolejkach po 1h i nie weszli... Termalika ogranizacja musi jakaś byc... A ludzie z okolic sa niezadowoleni z waszej postawy!!!..;/

zamsz - 31 lipca 2011, 19:04:00 - *.man.bydgoszcz.pl
Sax - pogadamy po meczu. A nie, nie pogadamy bo tacy jak ty juz nie zabieraja głosu po porażkach.

pogon sz - 31 lipca 2011, 19:05:39 - *.szczecin.mm.pl
Zgodnie z planem mecz na remis pewny remis u buka postawiłem jeszcze tylko zeby Polonia nie przegrała z Wartą i jutro kasuje pare groszy w Milenium Zawisza i Nieciecza sierodek tabeli to max

Jack - 31 lipca 2011, 19:07:03 - *.99.170.107
Brawo Zawisza, z trudnymi rywalami są 2 punkty. Szkoda że nie obowiązuje dawny system - zwycięstwo 2 punkty, remis 1 punkt. Byłoby jeszcze lepiej. Albo przydałby się chociaż system Węgierski - za zwycięstwo 3 pkt, w przypadku remisu rzuty karne - i za wygraną po karnych 2 pkt, za przegraną po karnych 1 pkt.

dawidoff - 31 lipca 2011, 19:07:52 - *.tvgawex.pl
Szkoda tylko,że Zawiszy nie wpuścili.Tyle kilometrów przejechali,żeby stać pod stadionem.porażka

Agatka:) - 31 lipca 2011, 19:08:43 - *.29.221.29.threembb.co.uk
Powiem tak że nie Spodziewałam się iż Zawisza wywiezie jakiś punkt z Niecieczy ,po prostu dla tego że to bardzo trudny teren i na pewno któryś z faworytów się rozczaruje. "KIBOL-ka" Pogoni Powodzenia w lidze dobre 2 pk z tymi rywalami.

pabloski - 31 lipca 2011, 19:11:45 - *.range86-184.btcentralplus.com
Termalica-Zawisza 0-0 dziewczyny walczyly i krzywdy nie zrobily ;)

elo - 31 lipca 2011, 19:15:26 - *.insat.net.pl
W niecieczy to normalne a prawda jest taka nas w tamtym roku dopiero po 20 minutach puscili buraki to jest szczyt zeby Zawisza tyle drogi jechala na darmo bo jakis typ ma hooby i kase degradacja od zaraz a psow caly parking pozdr Sandecja

redzik - 31 lipca 2011, 19:17:16 - *.venturi.pl
Agatka ja sie nie spodziewalem ze pogon tylko zremisuje(na kuponie mialem 2) bo mysle ze Polkowice latwiejszy teren niz "slonie".SAX pojaw sie za tydzien to pogadamy a ty oli grudziac liga to 34 kolejki a nie dwie,wiec troszke cierpliwosci i juz bedzicie za nami w tabeli.

karol - 31 lipca 2011, 19:17:33 - *.szczecin.mm.pl
hmmmmm Warta prowadzi w Bytomiu

da - 31 lipca 2011, 19:20:24 - *.238.5.206 (*.36.74.231)
dobrze zetka teraz z 3:0 z olimpia e. i bedzie git

sid - 31 lipca 2011, 19:27:30 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
Szkoda Nieciecza
powinno być zwycięstwo

Czarny - 31 lipca 2011, 19:27:52 - *.adsl.inetia.pl
Buraczany klub !!! 1000km jada kibice zeby stac pod stadionem !!! Szerokosci chlopaki !!!
pozdr z nad morza

1971&1946 - 31 lipca 2011, 19:29:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzymamy za Was kciuki pozdrowienia od GKSu TYCHY

Agatka:) - 31 lipca 2011, 19:35:27 - *.29.221.29.threembb.co.uk
@redzik nie pogon tylko Pogoń

pawu1979 - 31 lipca 2011, 19:41:14 - *.range86-184.btcentralplus.com
agatka-dokladnie.granatowo-bordowa Anglia

Daro - 31 lipca 2011, 19:42:17 - *.dynamic.chello.pl
Trzeba powiedzieć,że zakazy stadionowe nioficjalnie są dalej utrzymywane polega to na tym,aby kibicom przyjezdnym utrudniać dotarcie na stadion łącznie z prowokacją policji.Nie jest to pierwszy przypadek a będzie ich więcej.Najgorsze jest to,że w mediach utwierdza się społeczeństwo o wspaniałomyślności naszego donaldinio który odpuszcza kibolom-nic z tych żeczy cicha wojna dalej trwa.

Oli G-dz - 31 lipca 2011, 19:42:31 - *.180.28.148.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
racja redzik więc po co przepowiadasz co będzie po następnej kolejce ?
Miejsce Olimpii i Zawiszy po 34 kolejce -środek tabeli i nic więcej !

Agatka:) - 31 lipca 2011, 19:45:29 - *.29.221.29.threembb.co.uk
Tak jest a jak ktoś podskoczy to ja noszę rozmiar "D" wiec na gołe klaty hi

Kibic Niec - 31 lipca 2011, 19:47:08 - *.static.system77.pl
Wstyd mi za to, co sie dzisiaj stało. Nie wiem czy wina leży po stronie policji czy Niecieczy. Chłopaki ja wam współczuje... tyle kilometrów jechać a tu taka kicha. Wstyd

rafi - 31 lipca 2011, 19:47:23 - *.epraha10.net (*.6.3.25)
dla mnie to normalnie naruszenie praw czlowieka,skandal

Agatka:) - 31 lipca 2011, 19:58:30 - *.29.221.29.threembb.co.uk
@rafi poco się napinasz, jak kibice Pogoni chcą dobrze dla "Zawiszy" oby więcej klubów takich jak wasz czy nasz walczyło o E-Klase(jak nie teraz to za rok max 2), mam nadzieje ze mądrzy ludzie z Zawiszy ci coś powiedzą. Bo ja mogła bym cie obrazić ;p;p

zalllll - 31 lipca 2011, 19:58:38 - *.static.system77.pl
jak nie wiecie co sie stalo to nie piszcie glupot wiecie dokladnie czemu kibice nie weszli ? na pewno nie bo kolejka byla ogromna tylko ze kibice przyjezdni maja wlasna kase to jakie byly kolejki zal mi was ludzie moze to wina kibicow? ... jak nie macie nic do roboty to sciagnijcie ciuchy i ich pilnujcie zalllll !!!!

redzik - 31 lipca 2011, 20:01:53 - *.venturi.pl
OJ agatka agatka oj pardon Agatka Agatka "d" to jeszcze nie takie wielkie.....PS liczysz na awans w tym sezonie???oLI tabela najwazniejsza jest zawsze na koniec sezonu,a ja ide o zaklad ze nasz rycerz bedzie wyzej od was i o tym pisalem wczesniej to tak apropo s.

kibi - 31 lipca 2011, 20:02:27 - *.static.system77.pl
nieciecza powinna to wygrac bramka nieuznana ze spalonego ktorego WCALE NIE BYLO ! oraz rzut karny haha zawisza mogla dostac spokojnie 2:0 a co do strzalu zawiszy to chlop ktory strzlal to juz na ziemi prawie byl to co wy chcieliscie wygrac??

CHOJNA - 31 lipca 2011, 20:06:07 - *.petrus.pl
Zawisza spadek II liga wita

rafi - 31 lipca 2011, 20:07:07 - *.epraha10.net (*.6.2.15)
dla mnie jest jeden klub Bydgoski Zawisza a reszte mam gdzies z malymi wyjatkami

sanczi - 31 lipca 2011, 20:12:49 - *.ssp.dialog.net.pl
Co z Drozdowiczem ?

redzik - 31 lipca 2011, 20:13:00 - *.venturi.pl
Chojna a ty tam na swoja lige zagladaj synku he he he

wielkolud - 31 lipca 2011, 20:13:37 - *.sukcesnet.pl
no i gdzie ta potynga co jusz widziala ekstraklase wiocha i tyla

Agatka:) - 31 lipca 2011, 20:18:23 - *.29.221.29.threembb.co.uk
Chojna to jeden z mocniejszych fc Pogoni zresztą muszę pochwalić za grafikę chłopaków pod waszym rynkiem + (chyba na ścianie hotelu piast ??).
Nie pochwalam za głupi komentarz po co takie pisanie Arka też ma 2 remisy.
Chłopcy ;p;p

obiektywny - 31 lipca 2011, 20:20:17 - *.116.209.166.brzesko209.tnp.pl
sektor gości liczy 104 osoby "kibiców" z bydgoszczy było ok.140 więc sami zrobiliście sobie problem panowie a najwięcej oczywiście do powiedzenia mają napinacze którzy dziwnym trafem nie dotarli na mecz tylko napinają sie na necie smieszne

xxx - 31 lipca 2011, 20:20:25 - *.153.162.42
hahaha, ludzie co wy tutaj wypisujecie? kibice nie weszli bo byli bardzo agresywni,jeden nawet dostał gazem ww oczy bo się rzucał,policja dobrze zrobiła bo dbała o bezpieczeństwo jakby weszli na stadion to by kibiców Niecieczy pozabijali ! sami pomyślcie,jakby się dobrze zachwywali to by napewno weszli,byłen na meczu więc wiem, Nieciecza powinna wygrać, sędzia naprawde źle traktował Nieciecze,sedzia naprawde porażka, Nieciecza 1:0 powinno być co najmniej.Zawisza wielką ambicją się nie pokazała.

Prorok - 31 lipca 2011, 20:21:03 - *.bnet.pl
Zawisza wcale nie jest lepsza od Niecierzy. Pytam sie: Jakie Zawisza ma sukcesy dla polskiej piłki? No jakie. Z całym szacunkiem, ale chyba Odra Wodzisław ma większe. Czy Zawisza grała w europejskich pucharach? Odra tak, więc co to jest Zawisza?

Agatka:) - 31 lipca 2011, 20:25:33 - *.29.221.29.threembb.co.uk
"Prokop i następny dzieciak ;p
będę tępiła napinaczy i koniec kropka!!

ziolo_lecz - 31 lipca 2011, 20:28:28 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
piłka nożna dla kibiców!
szkoda fanów Zawiszy ze nie wpuszczono ich na tek kurnik.Nigdy wiecej takich wynalazkow w 1 lidze!!

Agatka:) - 31 lipca 2011, 20:28:32 - *.29.221.29.threembb.co.uk
Niestety pewnie jeden z napinaczy mojej Szczecińskiej Pogoni Bo mało kto wie gdzie jest Chojna. Trudno za dzieciaków się wstydziła nie będę

prezes - 31 lipca 2011, 20:28:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Nieciecza. Kibice Bydgoszczy żenada

redzik - 31 lipca 2011, 20:32:26 - *.venturi.pl
ty prorok juz stales sie prokopem ZAWISZA 4 mjsc w sezonie 89/90 +polfinal PP+ Zbigniew Boniek+ADAM KENSY itp itd mowi ci to cos synku?Agatka napewno zna nazwisko ADAMA KENSEGO ...co nie...

Agatka:) - 31 lipca 2011, 20:39:12 - *.29.221.29.threembb.co.uk
Zaskoczę cie bo nie znam, a od kiedy mój chłopak mi powiedział że będzie jeździł co sobotę na mecze dopiero się piłką interesuje, mam 24 latka a to wszystko zaczęło się od 2006 roku hehehe pewnie teraz śmiech będzie ale szczerze zasady spalonego uczyłam się 5 dni ale ja znam!! Boniek to wiem w Juventusie grał.

Sax - 31 lipca 2011, 20:41:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przed koncem lub w trakcie rundy jesiennej dwie druzyny na 100% wycofaja z rozgrywek.Bedą to kluby ze Śląska.

prezes - 31 lipca 2011, 20:47:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko Nieciecza

dokładny - 31 lipca 2011, 20:49:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przez 60 minut zdecydowana przewaga Niecieczan, co do brami Rybskiego to nie wiem ale karny na Biskupie ewidentny, Zawisza cały mecz defensywa. Co do kibiców gości to ich trochu rozumiem jako kibic lecz jednak sami sobie są winni nie stosując się do polecam organizatora meczu. Ogólnie na spotkaniu nadkomplet, dużo osób nie zdołało kupić biletów 2200 weszło a z tymi po za obiektem to i 2500. pzdr od Niecieczańskiego KSu

rafi - 31 lipca 2011, 20:51:10 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
Boniek gral w Zawiszy Dorotka

rafi - 31 lipca 2011, 20:52:14 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
o kurcze Agatkahehe

LKS'iak - 31 lipca 2011, 20:52:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Frekwencja lepsza nisz w Bytomiu!! hehe ponad 2000 z tego co wiadomo.

maxi - 31 lipca 2011, 20:55:07 - *.play-internet.pl
Agatka... pięć dni nauki o spalonym! Mało kumata jesteś.

rafi - 31 lipca 2011, 20:57:13 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
musisz zrozumiec agatke maxi,kibicuje pogoni:Dhehe

czerkasow - 31 lipca 2011, 20:58:34 - *.centertel.pl
W Bydgoszczy tylko Polonia ...

Agatka:) - 31 lipca 2011, 20:59:13 - *.29.221.29.threembb.co.uk
@rafi Widzisz to ja mowie szczerze że piłką się od 2006 interesuje, a ty nawet nie wiesz ze Boniek później grał w Juventusie jak się nie mylę to razem z Platinim i zdobył nawet jakieś trampki. Grał w Zawiszy owszem ale pytanie powyżej brzmiało czy wiem kto to jest dzieciaku ;p;p

pajel - 31 lipca 2011, 21:01:47 - *.opera-mini.net (*.60.157.162)
Kibice zawiszy nie weszli bo przed meczem zrobili grande z ochroną . Widowisko słabe z powodu pogody cały czas deszcz, ale nieciecza wydawała się lepsza. Najlepszy zawodnik na boisku to z niecieczy 11 martus

rafi - 31 lipca 2011, 21:02:15 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
oj agatka ja wiem gdzie boniek gral,a na mecze jezdzilem juz w 95 rokuwiec dzieciak ze mnie juz nie jest

harry - 31 lipca 2011, 21:05:13 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
"Kibice" Zawiszy sami sobie winni - teraz do domu

Agatka:) - 31 lipca 2011, 21:15:25 - *.29.221.29.threembb.co.uk
ani ze mnie Osowska znajdziesz na FB

rafi - 31 lipca 2011, 21:17:22 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
wogole nie powinno byc takich druzyn z malymi stadionami na tym poziomie rozgrywek,do A klasy wiejskie druzyny.Tylko Zawisza

Lksski - 31 lipca 2011, 21:34:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry mecz, szybki i agresywny tylko brakło goli. Ludzi na meczu tyle że nie dało rade wszytkich pomieścić. Gości z 150 a sektor na Niecieczy 100 wieć Policja miała w porach po ostatnich wydarzenich i nie pozolił wpuscic wszystkich kibiców.

rafi - 31 lipca 2011, 21:40:08 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
hehe ,bez komentarza maxi:D

hultaj - 31 lipca 2011, 21:55:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zapraszamy nieciecze teraz do plocka hehe.Tylko Wisla Płock.

jc - 31 lipca 2011, 21:59:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stadion w Niecieczy niestety jest zdecydowanie za mały jak na zinteresowanie.Doszły mnie słuchy, niestety nie wiem czy prawdziwe?, że w przypadku szansy na awans po rundzie jesiennej, klub ma zacząć budowę stadionu w Tarnowie. A wtedy Termalica stała by się klubem regionu tarnowskiego, co zresztą już pomału zaczyna mieć miejsce.

banita - 31 lipca 2011, 22:06:56 - *.blutmagie.de
Doszły mnie słuchy, że kibiców Zawiszy nie wpuszczono na stadion. Co to się w ogóle dzieje? Po co chłopaki jechali tyle kilometrów i pieniądze wydali? W Niemczech tak by nie było.

rafi - 31 lipca 2011, 22:08:47 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
banita to taka polska rzeczywistosc,wiejski klub na zapleczu ekstraklasy...Tylko Zawisza

oka - 31 lipca 2011, 22:27:56 - *.play-internet.pl
Gdyby nie demolowali po drodze sklepów to by weszli...

miras - 31 lipca 2011, 22:31:45 - *.183.246.112.dsl.dynamic.t-mobile.pl
kibice zawiszy zrobili zadyme przed meczem, za to ludzie musieli czekac na otwarcie bram zeby wyjsc, ludzie bedacy na meczu a bylo ich troche widzieli jaka "wies" odstawila bydgoszcz, totalna zenada i nazywaja sie wielkimi kibicami, zakaz dla takich

Edison Z - 31 lipca 2011, 22:41:00 - *.191.147.115
szkoda bo juz wiekszosc kibicow z pozostalych klubow nie pojedzie dopingowac swoich druzyn bo tam pole kukurydzy i milicja hehehe...zamiast odrazu powiadomic ze mecz bez kibicow pozdro dla kibicow Zawiszy!!!tylko WKS

kinio525 - 31 lipca 2011, 22:41:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hahaha to sobie kibice zawiszy zobaczyli mecz:D nieciecza powinna poniesc konsekwencje za to ze przejechali pol polski na mecz i spedzili caly mecz przedsadionem i zostali potraktowani jak bydło przez ochrone i policje..;)ja mieszkam niedaleko i wszedlem na druga olowe dopiero;)kpina zero organizacji...

Bydgoszcz - 31 lipca 2011, 23:14:10 - *.dynamic.chello.pl
Kto z Zawiszy się wyróżnił?

dab - 31 lipca 2011, 23:40:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zastanawiam sie czy miejsce takich klubów jak t... jest na takim poziomie ligowym. dla mnie to obłed

JC - 31 lipca 2011, 23:52:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście, że nie! Dlatego w przyszłym sezonie bedzie EKSTRAKLASA!!!

dab - 1 sierpnia 2011, 0:25:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do jc
chyba sobie jaja robisz

pitu - 1 sierpnia 2011, 0:50:42 - *.adsl.inetia.pl
Wiocha i tyle, żal kibiców tyle km. musieli przejechać za swoim ukochanym klubem :/ a wynik bardzo dobry nie jedna drużyna jeszcze polegnie w Niecierzy.

zamsz - 1 sierpnia 2011, 1:21:37 - *.man.bydgoszcz.pl
do Prorok - skoro nie wiesz, że Zawisza to ON, to dalsza dyskusja z tobą na ten temat jest niepotrzebna.

333 - 1 sierpnia 2011, 5:30:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nigdy wiecej takich wiosek w 1 lidze

eris - 1 sierpnia 2011, 7:57:22 - *.mofnet.gov.pl
Szkoda Nieciecza, beniaminków na własnym boisku to się tłucze.

Fabian - 1 sierpnia 2011, 9:26:23 - *.poczta-polska.pl
Jeżeli ktoś ma ambicję grać w 1lidze to musi oprócz szastania kasą spełniać warunki organizacyjne na tym poziomie.Samo zamontowanie skórzanych foteli na stadionie tego nie załatwia.Organizacyjnie Nieciecza to poziom Aklasy!Skandal żeby wejść na stadion w Niecieczy to trzeba być zdany na jakieś widzimisię pani prezes!Problem z wejsćiem mieli nie tylko kibice Zawiszy ale także dziennikarze z ważnymi akredytacjami prasowymi!Paranoja!

bartii - 1 sierpnia 2011, 10:28:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
byłem na meczu i uważam że organizacyjnie to katastrofa goście jechali pół polski żeby zobaczyć kukurydze ....masakra

antykrytyk - 1 sierpnia 2011, 10:47:05 - *.dynamic.chello.pl
Krytyk ty Baranie, przepraszam Ty Kurkurydziano kolbo ! Zawisza to ON a co Ciebie wkur.. nas miastowych nie obchodzi. Pozdrowienia dla agresywnej ochrony. Jechałem do Niecieczy, a nie wiem czy byłem we wsi czy na polach wokół wsi. Wasz słoń ma dużą dupę i tam sie schowajcie. Ale czego spodziewać od tubylców za płota i to betonowego.

Skorpion - 1 sierpnia 2011, 10:54:29 - *.play-internet.pl
dobrze Nieciecza będzie środek tabeli

jw - 1 sierpnia 2011, 10:56:37 - *.freeRK.yi.org
zauważcie że betony robią tylko problemy z wejściem na stadion kibicom gości z miast którzy jeżdzą na wyjazdy za swoją drużyną ..Od 2 sezonów tylko słysze ile ta niecieczka ma kasy kogo zatrudnia jakich zawodników płacąc tyle że nawet inne kluby nie mają szans dla czego ? żeby na wsi zrobić barcelone jezeli sie nie ma warunków dla kibicow to trzeba zrobic tak aby bylo o wsi słychac dla mnie to tragedia ! boja sie wpuszcza kibiców gosci aby im miejscowcyh dzieci nie zagłuszyli kto tam był kiedyś to wie smiech i tyle .Jedynie co wielcy internetowi kibice z niecieczki potrafia to szczekac własnie tutaj ze sa najlepsi pokonaja kazdego itp itd.Ja radze kibicom zlewać ich i wogole nie czytac tego co pisza ,co sie dziwice dla wsi mecz 1 lidze to jak festyn w remizie z sołtysem tylko po co takie cos gra w 1 lidze jak nei spełnia wymogom ? organizacyjnym .

obserwator - 1 sierpnia 2011, 11:39:10 - *.48.158.124
@jw
Byłem na meczu i wg mnie było "troszkę inaczej". Wymogów to nie spełnili kibice Zawiszy. Jak nie wiedzą co trzeba zrobić żeby pojechać na zorganizowany wyjazd to ich problem. Pomijam ich zachowanie, bo takiej wiochy to dawno nie widziałem. Skoro w autobusie nie było mądrego, żeby odebrał przygotowane wcześniej bilety, to o czym tu w ogóle mowa. Ochrona i Policja kilka razy mówiła, żeby organizator wyjazdu wyszedł z autobusu i załatwił formalności-sam słyszałem. Trzeba wiedzieć jak było na prawdę i wtedy mieć coś do powiedzenia, a nie napinać się przez internet z drugiego końca Polski...
Pozdrawiam normalnych kibiców z całej Polski

Fabian - 1 sierpnia 2011, 11:56:00 - *.poczta-polska.pl
obserwator człowieku piszesz takie bzdury ze w nie sam nie wierzysz!Piszesz byłem na meczu ale nie chciałem widzieć totalnej nieudolności organizacyjnej dopisz!Jak to wytłumaczysz że dziennikarzy z akredytacją dziennikarską wpuszcza się w 20 minucie meczu a panowie z ochrony albo nie potrafią czytać i rozróżniać dziennikarza od kibica!Po za tym byli wyjątkowo chamscy i aroganccy.!Może to wasza taka kultura w Niecieczy!Dziennikarz na meczu jest w pracy a takie pokemony myślący jak ty uniemożliwiają to!Przejrzyj wreszcie na oczy że kasa to nie wszystko !

brawo - 1 sierpnia 2011, 12:03:08 - *.153.162.42
@obserwator- zgadzam się z Tobą w 100 procentach, takiej wiochy jak Bydgoszcz jeszcze nie widziałem,żeby tak sie zachowywali,mogli podejsc normlanie pod kasy kupić bilety czy coś i po kolei ładnie sie ustawić w kolejkę a nie pchać się,wyklinać Niecieczan to właśnie jesy skandal ! na własne oczy widziałem jak po meczu kilku kibiców Bydgoszczy siedziało na dachu autobusu i przeklinali i rzucali kamykami w ludzi z Niecieczy ! właśnie wtedy gdzie była policja? to naprawde nie była dobra akcja, bardzo podobał mi się pan z nr. 11 ;) Martuś. Natomiast Jarecki raz bardzo się starał a raz miał to wszystko w d.... Ludzie nie piszcie tutaj bzdur że nie wpuscili Bydgoszczy , jakby było normalne zachowanie napewno by weszli ,tak jak inni kiibice nienormlane to było,pozdrawiam.

Zawiszak - 1 sierpnia 2011, 12:12:39 - *.dynamic.chello.pl
Obserwator i brawo to jedna i ta sama osoba, w dodatku na etacie u "słonia", a więc obiektywny jak prokurator sowiecki Wyszyński, podczas pokazowych procesów za Stalina.

... - 1 sierpnia 2011, 12:33:26 - *.adsl.inetia.pl
Bydgoszczanie drodzy - nie umiecie się zachować to was nie wpuszczają. I tak jest z wieloma grupami kibiców w Polsce, ale winę i tak zwalają na złego Tuska, który ich nienawidzi i chce ich zniszczyć :P

Skorpion - 1 sierpnia 2011, 12:39:46 - *.play-internet.pl
może dla Niecieczan to sytuacja nie typowa ale dla wielu innych klubów nieodpowiednie zachowanie gości to normalka nic specjalenego nie którzy kulturalni a nie wpuszczani wściekli ,kibic to nie dziecko które ustawi się w kolejce i będzie czekał na jego kolej chce wejść i tyle
Słowiański temperament Niecieczanie przyzwyczajcie się do tego nie każdy was będzie uwielbiał

Fabian - 1 sierpnia 2011, 12:40:18 - *.poczta-polska.pl
obserwator,brawo a może kukurydza za chwilę piszesz sam do siebie!To żenujące!Formalności żeby wejść indywidualnie i prywatnie na mecz w Niecieczy?To skandal że od gości z Niemiec żąda się jakiś formalnośći i wcześniejszego zgłoszenia o przybyciu na mecz do Niecieczy!Ktoś chyba upadł na głowę obserwatorze,brawo czy tak jakoś!Dziadostwo i chamstwo ludzi z klubu Nieciecza!!

obiektywny - 1 sierpnia 2011, 12:42:07 - *.dynamic.chello.pl
Podobno gospodarz w przerwie meczu krowy pasał na boisku.Niech żyją PGR-y.W herbie tej wiochy ponoć jest świński ryj i piłka.

aa - 1 sierpnia 2011, 12:58:20 - *.telbeskid.com.pl
zawisza cienko

riv - 1 sierpnia 2011, 13:06:20 - *.connected.pl
fajnie że ten stadion to jakaś firma, gdzie tam jest boisko ? [link do google mapy]

Mater - 1 sierpnia 2011, 13:08:09 - *.opera-mini.net (*.162.195.19)
ludzie ursusami na mecze dojezdzaja chlopy z widlami na stadion wpuszczaja a za boiskiem pola uprawne .. tak sobie wyobrazam na takim zazdupiu boisko ;)

Mater - 1 sierpnia 2011, 13:09:49 - *.opera-mini.net (*.162.195.19)
Ciekawe czy tam woogle jest cos takiego jak internet.... bo jakos nigdy nie pisza z niecieczy tutaj chyba ze kibice tego klubu ktorzyt z tarnowa przyjzezdaja bo dziwne zeby wiocha 700 ludzi zapelnilo stadion na 1000 xD ciekawe kiedy spadna z ligi i sponsor odejdzie i witaj B klaso. Malo juz bylo takich wynalazkow ?

Mater - 1 sierpnia 2011, 13:14:49 - *.opera-mini.net (*.162.195.19)
A po co im policja ? impreza masowa jest jezeli bedzie wiecej niz 900 osob na stadionie ;) tyle ze przy ludnosci 705 mieszkancow troszeczke ciezko zeby przyszlo ponad 900 ;) no ale jak wlasciciel bruk-betu zamiast np zainwestowac w korone ktora jest na sprzedaz od kilku lat to woli budowac stadion na wsi i zrobic jak ktos dobrze napisal Barcelone ;) no coz widac ze inteligenty czlowiek.

Juraj - 1 sierpnia 2011, 13:33:20 - *.236.194.158.coolhousing.net
Mieszkam w Czechach, kiedyś studiowałem w Bydgoszczy. Z internetu dowiedziałem się, że kibice WKS Zawisza nie zostali wpuszczeni na mecz, nie było też na stronie kibiców Zawiszy relacji live - gdyż nie wpuszczono na stadion mających akredytację dziennikarzy. To jest po prostu wielki skandal. Coś takiego nie powinno mieć nigdy miejsca. Powinno być tak, że żeby klub dostał licencję na grę w określonej klasie rozgrywkowej powinny być spełnione obok wymogów finansowych - również wymogi infrastruktury (pojemność stadionu, parkingi, ogólne wymogi UEFA). Nie wiem co tam się dokładnie działo, ale ktoś powinien za to odpowiedzieć.

ja - 1 sierpnia 2011, 14:58:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No nie,Czyzby znow sie nie udało ?

sąsiad - 1 sierpnia 2011, 15:55:25 - *.play-internet.pl
no cóż, jak by któregoś z was szanowni kibice policja ścigała za różne burdy i takie tam wybryki to podejrzewam ,że nikt nie kupi biletu ze swoim imieniem nazwiskiem i jeszcze nr.pesel-bo po co?więc stoi się przed bramą ,przeklina wszystkich dookoła i chwali "że to my kibole Zawiszy..." a potem jeszcze biega we w/w polu kukurydzy .no kibicowsko ekstraklasa co najmniej

obserwator - 1 sierpnia 2011, 16:02:26 - *.sileman.net.pl
Jak tam Jarecki ?

Matejus - 1 sierpnia 2011, 17:09:31 - *.poczta-polska.pl
obserwator dalej uważasz że organizacyjnie Nieciecza to ekstraklasa a może Barcelona?Lepiej przestań udawać inteligenta ?Jeśli nie widzisz tej małostkowości i głupoty w Niecieczy to lepiej tu się nie ośmieszaj dalej!a sąsiad to też nie pozbawi cię zakompleksienia i śmieszności....

m - 1 sierpnia 2011, 17:20:03 - *.anonymizer.ccc.de
zobaczycie zs takimi ekipami jak Sandecja,Pogoń,GKS,i inni którzy wybiorą się na te pola kukurydzy na mecz będzie dokładnie to samo co z kibicami Zawiszy,poprostu jakaś w tym prawda jest ze te chłopy co utrzymuja nieciecze nie chca tam innych kibiców gosci aby im swoich wiejskich najemnikow ktorzy tak maja najwiecej do powiedzenia na necie nie zagłuszyli hehehehe.Co sie dziwicie jak wies nie ma z czym do ludzito tych ludzi sobie kupi.żal poprostu ze taki cos gra w lidze bo kasa to nie wszystko !

George - 1 sierpnia 2011, 17:35:56 - *.3.165.39
Jak tylko dowiedziałem się co przydarzyło się kibicom Zawiszy, zaraz przypomniałem sobie kultowy film ,,Pole marzeń" - z Kevinem Costnerem. Tam pewien rolnik wybudował boisko ze sztucznym oświetleniem na polu kukurydzy. Głowa do góry koledzy, będzie dobrze. Pozdrawiam z gorącego Seattle w USA.

slawek - 1 sierpnia 2011, 17:38:41 - *.238.240.10
Ciekawe jak tam Unia Tarnów pewnie śmieje się z sąsiadów, a szczególnie ich wiejskich imprez bez kibiców gości

JC - 1 sierpnia 2011, 17:43:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do kiboli miastowych z Zawiszy
Wlkejam fragment art. z "Weszło"
Ale skoro przy tym akurat menedżerze jesteśmy, to trzeba wspomnieć o ciekawej sprawie. Radek nie tak dawno został właścicielem Zawiszy Bydgoszcz, a jednocześnie ciągle prowadzi działalność jako menedżer FIFA - co jest niezgodne z przepisami.
Kiedy spojrzymy w odpowiednie paragrafy, to wyczytać można, że menedżerem może być ten, kto "nie zajmuje stanowiska w FIFA, UEFA, PZPN, klubie, ani jakiejkolwiek innej organizacji mającej związek z tymi instytucjami". W innym dokumencie czytamy: "Wnioskodawca nie może w żadnym wypadku piastować stanowiska urzędnika, pracownika itp. w FIFA, konfederacji, związku, lidze, klubie lub dowolnej organizacji związanej z takimi organizacjami lub osobami. Rzeczone warunki wstępne określone dla ubiegania się o licencję muszą być spełnione zawsze, przez całą karierę agenta zawodników".
Osuch przepisy ewidentnie łamie. A te przepisy nie są takie głupie - mają zapobiegać konfliktom interesów... Ale czy ktokolwiek w Polsce przejmuje się przepisami?

xs - 1 sierpnia 2011, 18:16:09 - *.adsl.inetia.pl
Geworgjan jeszcze kasyna w bydzi nie znalazł??

zz - 1 sierpnia 2011, 18:55:43 - *.adsl.inetia.pl
Tak to jest jak chamy ze wsi chcą na siłę stać się miastowymi ,pieniądze to nie wszystko buraki....

Geodeta - 1 sierpnia 2011, 19:22:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest wogole porazka bylem na tym meczu jak mozna to nazwac byciem. Jechalismy 11h i nie zostalismy wpuszczeni.... szkoda slow...

qwe - 1 sierpnia 2011, 19:26:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z zawiszafans - "Oficjalnie na wsi w Niecieczy meldujemy się w liczbie 180 głów (w tym 2 kibiców ŁKSu, 3 GKSu Tychy)"

z1946 - 1 sierpnia 2011, 20:26:48 - *.dynamic.chello.pl
Zatrzymac w nastepnej rundzie tych prezesikow niecieczy wygladajacych jak jasie fasola, w sweterkach z kolnierzykiem pod brama w Bydgoszczy i bedzie gitara. Do kompletu jako trzecia ta baba z zdjecia zarzadu trabalskich wygladajaca jak Irena Szewińska (z całym szacunkiem dla Pani Ireny) Aha, jak przyjada do Bydgoszczy to pod brama niech złożą prośbe o wpuszczenie na stadion. Odebrac i powiedziec, ze odpowiedz odeslemy w ciagu 2 tyg do niecieczy.

WISŁA PANY - 1 sierpnia 2011, 20:49:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Coś mi sie wydaje, że kibole Zawiszy nie znają zasad bezpieczeństwa w I lidze. To już nie jest liga regionalna, do której byli przyzwyczajeni. jeszcze musicie się sporo nauczyć
WISŁA PANY!!!

ss - 1 sierpnia 2011, 23:18:13 - *.static.system77.pl
kibice bydgoszczy sami zasluzyli na to jakby nie skakali jacy to oni nie sa to by weszli ale przyjechali cwaniaczki i zaczeli cwaniakowac . jakos jak sandecja przyjechala i bylo ich o wiele wiecej to weszli bylo w klatce i na trybunie kolo kibicow niecieczy i policja nie musiala interweniowac ..

genuu - 1 sierpnia 2011, 23:22:46 - *.static.system77.pl
zal mi was ludzie ciekawe czy dalej byli byscie takimi cwaniakami jakby nieciecza byla miastem co ma wies czy miasto do gry kibice sa a ze goscie nie umia sie zachowac to juz inna sprawa mysleli ze przyjada do niecieczy i beda nie wiadomo co? inni niegdy nie mieli problemow tylko zawisze .. pff ;/

kiki - 2 sierpnia 2011, 0:15:57 - *.adsl.inetia.pl
Zarzucone przez Zawiszaków "Kukurydza Dla Kibica" Miejscowi burzą się po meczu bo nie mogą wyjść ze swojego stadionu ponieważ Zawiszacy są pod stadionem obok kukurydzianego pola. Jakiś Janusz z Niecieczy próbował szarpać bramę lecz Stewardzi wybijają mu to z głowy.

z1946 - 2 sierpnia 2011, 1:18:01 - *.dynamic.chello.pl
Jakos, tam gdzie blizej cywilizacji, moze byc normalnie: Już w środę czeka nas kolejny wyjazd, tym razem na mecz Pucharu Polski do Wejherowa, gdzie zmierzymy się z tamtejszym Gryfem. Ze względu na ... do Wejherowa. Otrzymaliśmy od działaczy Gryfa potwierdzenie, że wszyscy zostaniemy wpuszczeni na stadion. Zbiórka ...

Morales - 2 sierpnia 2011, 6:57:49 - *.formlessnetworking.net
Cała historia tej żenującej sytuacji została dokładnie opisana na stronie kibiców zawiszafans.

do ss - 2 sierpnia 2011, 12:31:33 - *.uvt.nl
widać dziecko bylismy na innym meczu bo doskonale pamiętam co się tam działo a jestem kibicem Cracovii ,po drugie nie sandecja tylko Sandecja z duzej litery bo z małej możesz sobie pisać nieciecza .Po trzecie co ty wogóle piszesz za bajki jak Sączersi mieli problem wejśc wogolę na stadion bo pseudo ochrona nie chciała ich wpuszczać ze względu na to że mają Sądeckie dowody osobiste ( dla mnie to paranoja i nie ma co komentować ).Na wszystkich zwalacie wine ze kibice żli itp a prawda jest taka ze takiego zacofania co tam na kukurydzy to nigdzie nie ma !!!

dudu - 2 sierpnia 2011, 13:07:23 - *.static.system77.pl
zawisze tez mozna pisac z malej litery bo nie daze tego klubu szacunkiem .Tacy byliscie cwani ale ich rozwalimy przed meczem i co sie okazlo remis ale moglo byc zupelnie inaczej ilosc mieszkancow to nie wszystko i "kukurydza" obok stadionu

kibic - 2 sierpnia 2011, 13:09:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wiecie co, współczuję kibicom Zawiszy że ich spotkała taka przykrość. Jechać 11 godzin po to by postać sobie koło autobusu i wracać z powrotem 11 godzin - to dziękuję bardzo. Ci ludzie też mają swój wolny czas, pieniądze, odczuwają zmęczenie. I taka nagroda za wysiłek.

qaz - 2 sierpnia 2011, 14:02:12 - *.adsl.inetia.pl
"nie umia sie zachowac" - i wszystko na temat tego pseudo klubu ze wsi nieciecz a co z przepisem pzpn ze min 5 % miejsc dla gosci? kiedy i jakie kary za to beda? po raz kolejny przypomne ! kategoryczne NIE dla takich tworow chorej wyobrazni senatorow i pseudo-biznesmenow jak polkowice, nieciecz, zabki, stroze, radzionkow - 1000 kibicow na trybunach! dzieci w Sudanie i Somalii umiearaja z glodu - lepiej ryz dla nich bys jeden z drugim kupil - a nie posmiewisko z pilki noznej w tym kraju robil! niezle musicie pod stolem dawac ze jeszcze was pzpn regulaminem nie wykluczyl - bo poza pensja dla pilkarzy to nie macie i nie reprezentujecie nic !!!

rafi - 2 sierpnia 2011, 14:18:53 - *.epraha10.net (*.6.3.7)
wyobrazcie sobie taki numer...eliminacje Ligi Mistrzow -Nieciecza-Barcelona na waszym wiejskim stadionie...,pytam sie po co wogole takie wiejskie kluby na tym stopniu rozgrywek.Tylko Zawisza

WISŁA PANY - 2 sierpnia 2011, 17:57:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego trudno? Wisełka nastuka tyle punktów w pucharach, że za parę lat, wicemistrz Polski /którym może być Termalika, bo wiadomo kto jest MISTRZEM/ może grac w elimacjach z Barcą.

Ula - 2 sierpnia 2011, 18:22:50 - *.selukra.dyn.perspektivbredband.net
Niewpuszczenie kibiców Zawiszy zwróciło uwagę wielu ludzi w Polsce i na emigracji na ten problem. Kibice Zawiszy na emigracji (których jest sporo) oczekiwali na relację dziennikarską ze strony Zawiszy i nie doczekali się, bo nie wszedł komentator. Ze Szwecji pozdrawiam kibiców.

killer - 2 sierpnia 2011, 20:23:25 - *.adsl.inetia.pl
dzieci kukurydzy dlaczego ktoś kto chce bawić się w sponsoring drużyny piłkarskiej inwestuje w takie wioski co jest jedna ulica 10 domów i same pola kukurydziane jaki jest tego sens? z tego co słyszałem to gośc nie chciał inwestować w pobliski Tranów bo tam nie ma tylu kibiców co w Niecieczy hehe śmieszne co nie?

Polska - 2 sierpnia 2011, 21:39:10 - *.dynamic.chello.pl
Gaz szacun dla ciebie.Masz świętą rację dzieci w Sudanie i Somalii umiearaja z glodu a oni bawią się w Bogów tego świata.Piłki im się zachciewa na wiosce,a obok dzieciaczki żegnają kibiców Zawiszy którzy częstują ich cukierkami. Dookoła Bieda aż piszczy,ale co tam reszta mnie obchodzi.Jestem drugi polski Abramowicz!

a - 3 sierpnia 2011, 12:38:00 - *.adsl.inetia.pl
bo w takim tarnowie by byl zwyklym pionem wsrod wielu a wsrod 700 wiesniakow w niecieczy jest bambrem - jak to sie nazywa bogatego rolnika! mysle ze to najodpowiedniejsze okreslenie jego - a czy zona to bambrowa czy jak by bylo?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas