[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


13 sierpnia 2011, 18:56:18 - qmichal
I liga: Olimpia G. 0-1 Zawisza

13 sierpnia 2011, 17:00 - Grudziądz (Stadion Centralny)
Olimpia Grudziądz 0-1 Zawisza Bydgoszcz
Adrian Błąd 86

Olimpia: 69. Michał Wróbel - 7. Marcin Kokoszka, 2. Maciej Dąbrowski, 23. Hubert Kościukiewicz, 16. Jarosław Ratajczak - 33. Adrian Frańczak, 8. Mariusz Kryszak, 11. Jarosław Białek (86, 31. Łukasz Tumicz), 9. Piotr Ruszkul (79, 15. Przemysław Sulej), 6. Jakub Cieciura (57, 19. Grzegorz Domżalski) - 10. Janusz Dziedzic.

Zawisza: 1. Andrzej Witan - 4. Michał Ilków-Gołąb, 16. Krzysztof Hrymowicz, 13. Łukasz Skrzyński, 22. Paweł Oleksy - 25. Kamil Majkowski (54, 27. Błażej Jankowski), 14. Szymon Maziarz, 5. Paweł Zawistowski, 19. Vahan Gevorgyan (87, 28. Kamil Jackiewicz), 11. Adrian Błąd - 20. Rafał Leśniewski (75, 9. Jakub Wójcicki).

żółte kartki: Dziedzic, Ratajczak, Ruszkul, Kościukiewicz, Sulej - Ilków-Gołąb, Gevorgyan, Oleksy, Zawistowski, Hrymowicz.
czerwona kartka: Janusz Dziedzic (74. minuta, za drugą żółtą) - Paweł Zawistowski (51. minuta, za drugą żółtą).

sędziował: Mariusz Korzeb (Warszawa).
widzów: 4000.

W 86. minucie Adrian Błąd nie wykorzystał rzutu karnego (Michał Wróbel obronił).


źródło: własne / Gazeta Pomorska

J - 13 sierpnia 2011, 18:57:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
4 bramki dla Olimpii nieuznane.

WKS - 13 sierpnia 2011, 18:58:37 - *.adsl.inetia.pl
WKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sd - 13 sierpnia 2011, 18:58:51 - *.122.223.79 (*.20.17.32)
gol dobitka po karnym

kibic11 - 13 sierpnia 2011, 18:59:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo Zawisza!!!

musli - 13 sierpnia 2011, 18:59:11 - *.231.195.230
uu.. Adi słabo ;)

wks - 13 sierpnia 2011, 18:59:22 - *.dynamic.chello.pl
Olimpia gra , a Zawisza wygrywa. To jest 1 liga

ed - 13 sierpnia 2011, 18:59:23 - *.play-internet.pl
44;)

WKS - 13 sierpnia 2011, 18:59:45 - *.adsl.inetia.pl
Co z tego jak te bramki padły nie słusznie

lordziq - 13 sierpnia 2011, 19:00:00 - *.smgr.pl
Śmiech na sali.To Olimpia była drużyną grającą w piłkę nożną.Porażka niezasłużona.Sędzia zresztą ewidentnie gwizdał pod Zawiszaków.

J - 13 sierpnia 2011, 19:00:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przy 1 bramce spalony ewidentny to prawda, przy reszcie nie bylo mowy o spalonych i faulu.

rafi - 13 sierpnia 2011, 19:01:46 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
teraz gruzini placza ze 4 bramki nie wpadly,a to ze grali z przewaga przez pol godziny prawie to tego nie widza!!! Tylko Zawisza!3 punkty sa nasze:D

Redzik - 13 sierpnia 2011, 19:03:03 - *.venturi.pl
Dziekuje ZAWISZO....!!! i bedziemy zawsze lepsi olimpio he he he

Saper - 13 sierpnia 2011, 19:03:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I o to chodziło!!!!!!! Tylko ZAWISZA!!!!!!!!

zwykły kib - 13 sierpnia 2011, 19:03:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z tego co wiem to 1 bramka dla Olimpi to spalony reszta dowiedziałem sie od kibica Olimpi powiedział mi ze były opdgwizdane faule w ataku. Także sie nie spinajcie bo widac w Grudziadzu sa normalni kibice też.
pozdrowienia z Bydgoszczy

Znawca - 13 sierpnia 2011, 19:03:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawisza wykazal sie duzym doswiadczeniem, pewnie dzieki Skrzynskiemu i Gevorgyanowi.
Kibicom Grudziaca proponuje sytuacje Zawistowskiego, gdzie nie moze byc mowy o drugiej zoltej kartce.
Zawisza wreszcie ze zwyciestwem. Oby tak dalej.

kibic - 13 sierpnia 2011, 19:04:49 - *.biznes.mm.pl
ale ten bramkarz Zawiszy cienki

Zagłebie - 13 sierpnia 2011, 19:06:46 - *.k-srv.info
Brawo Zawisza.olimpia nie byla lepsza sedzia sedziowal pod grudziadz bo wykartkowal Zawiszke!.Ale Zawisza odczekal grudziadz i pokazal klase brawo

tgv - 13 sierpnia 2011, 19:08:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gratki z Wałbrzycha

BCH - 13 sierpnia 2011, 19:08:58 - *.dynamic.chello.pl
do kibic; ten bramkarz przez 2 sezony 2ligi był najlepszym bramkarzem ligi wiec zamilcz dzieciaku

Redzik - 13 sierpnia 2011, 19:16:25 - *.venturi.pl
Andrzej byl najlepszym bramkarzem 2 ligi w 2 sezonach,teraz bedzie nr1 w 1 lidze a w przyszlosci jednym z lepszych w eks w barwach naszego ZAWISZY!Wierze w to,,,,wiara,wiara nasza.......

I Sekretar - 13 sierpnia 2011, 19:26:25 - *.dynamic.chello.pl
Witan był najlepszym bramkarzem 2 ligi przez 2 sezony? Nieźle, tylko, że to Prus, ex.gracz Zagłębia gra w Eredivisie a ten niewysoki Witan dalej siedzi w klubie bez historii.

rafi - 13 sierpnia 2011, 19:27:02 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
w koncu 3 punktyZAWISZA!

Ferbiee - 13 sierpnia 2011, 19:27:05 - *.tktelekom.pl
Witan nigdy nie byl najlepszym bramkarzem II ligi w szczegolnosci ze 2 sezony temu byl nim Mateusz Prus.

Ojowiec - 13 sierpnia 2011, 19:27:13 - *.adsl.inetia.pl
Olimpia zdecydowanie lepsza, jak widac nie zawsze wygrywa ten co strzela bramki. Zawisza z takim poziomem gry spadek.

Lool - 13 sierpnia 2011, 19:28:44 - *.smgr.pl
@Zagłebie, i na ch... gadasz jak Cie na meczu nie było ? Bramki dla Olimpii się same nie uznały ?
@Znawca, przyjedź do Grudziądza to Ci słownik kupie ... nauczysz się odmieniać nazwy miast.
Co do meczu ... Korupcja w Polskiej piłce dalej jest, tak jak Zawisza kupił derby kiedyś, tak i teraz ...

BCH - 13 sierpnia 2011, 19:30:36 - *.dynamic.chello.pl
DO PŁACZKÓW Z GRUDZIĄDZA - hahaahahahaha boli porazka ? zawsze lepsi bedziemy, martwcie sie o swoj klubik bo strefa spadkowa tuż tuż

armeno - 13 sierpnia 2011, 19:31:03 - *.1-4.cable.virginmedia.com
błąd i bramka!

Franek - 13 sierpnia 2011, 19:32:01 - *.238.42.14
o widze ze tu sami znawcy z Bydgoszczy? tak szybko wrociliscie? uciszcie sie jak g...no widzieliscie, 3 bramki nieuznane - żenada sedziowska
karny z kapelusze bo obronca wypil pilke najpierw
fuks z dobitka
druga żółta dla Dziedzica za symulowanie..prawie na srodku boiska, z tego co wiem przepisy przewiduja za symulowanie w polu karnym
jedno pytanie: Panie O ile Pan dałeś?

torunian - 13 sierpnia 2011, 19:32:32 - *.opera-mini.net (*.41.27.38)
derby dla Zawiszy!! Brawo

ja - 13 sierpnia 2011, 19:32:53 - *.smgr.pl
Ale się cieszą ze sprzedanych derbów.Złodziejstwo frajerskieg* klubiku.3 gole nie uznane +karny z kapelusza no i czerwona dla Dziedzica ..za to że się przewrócił o podłożoną nogę..
DERBY SPRZEDANE.

Bad_boy - 13 sierpnia 2011, 19:35:11 - *.opera-mini.net (*.40.39.104)
Duzo was bylo ale doping slaby. Gra Zawiszy mizerna.. Karny kontrowersyjny, 4 bramki Olimpii nieuznane tak to wyglada,kto byl ten wie. Czy wygrywasz czy nie!

Szczerze d - 13 sierpnia 2011, 19:35:32 - *.smgr.pl
Zawisza miał dwie okazje w meczu ( jedną z karnego), Olimpia miała tych okazji mnóstwo, Wróciłem z meczu i widziałem co było, Olimpii jeden gol przynajmniej niesłusznie nieuznany, (Kryszak z wolnego), pozostałe to spalone i faul, ale ja się pytam kto dał sędziować ten mecz takiemu partaczowi , on nie ogarniał tych piłkarzy na boisku (zawisza faulował ciągle, prowokował, a on nic) kartki dla Dziecica bezsensowne, pierwsza niby faul ale przecież jest mokro poślizgnął się, na pewno nie wolałby kopnąć Witana niż piłki stojącej na linii... Drugą dostał za to że Hrymowicz go faulował.... bądźmy obiektywni mimo że jestem kibicem Olimpii to nie spinajcie się , bo piszę jak było ... karny z kapelusza równie dobrze to my mogliśmy go dostać... Jednym słowem Olimpia grała w piłkę, tworzyła okazje, była poprostu lepsza, ale piłka nie jest sprawiedliwa i nie ma nawet jednego punktu...

Franek - 13 sierpnia 2011, 19:38:30 - *.238.42.14
nie wyPil a wyBil - literówka, poprawiam zeby jakis troglodyta zaraz sie nie przyczepil

rafi - 13 sierpnia 2011, 19:39:52 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
do tych grudziadzkich dzieci napinajacych sie: olimpio jaki wynik?no jaki? 0:1 dla Zawiszy,a wasze beczenie nic tu nie da

Franek - 13 sierpnia 2011, 19:40:37 - *.238.42.14
@rafi - już wróciłeś z Grudziądza?

do rafi - 13 sierpnia 2011, 19:41:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak narazie to Ty sie spinasz, byles w Grudziądz? widziałes mecz? Nie, wiec zamknij morde.

... - 13 sierpnia 2011, 19:43:01 - *.xdsl.centertel.pl
Nawet jeżeli go nie było wynik to 0:1 więc japa

Kupiec - 13 sierpnia 2011, 19:45:37 - *.adsl.inetia.pl
R E K L A M A!!! Zapraszamy na zakupy do pana Mariusza K. z Warszawy!

BCH - 13 sierpnia 2011, 19:46:44 - *.dynamic.chello.pl
psy szczekają karawana jedzie dalej - TYLKO ZAWISZA BYDGOSZCZ

rafi - 13 sierpnia 2011, 19:47:05 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
to co bylo na meczu to juz historia ,wynik poszedl w swiat,kibice sukcesu hehe,u was nie bedzie wynikow nie bedzie kibicow,tyle.
ps.do franek-zobacz moje ip to moze w twojej ciasnej glowie zaswita czemu nie bylem na meczu

ontoonto - 13 sierpnia 2011, 19:48:22 - *.dynamic.chello.pl
ja bylem w domu a mecz widzialem na necie,, olimpia kopala pilke a ZAWISZA WYGRAL!!! za tydzien nikt nie bedzie pamietal o stylu,, wazne 3 pkt!!!

Mario - 13 sierpnia 2011, 19:48:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten Rafi to kibic w kapciach nawet jak u siebie mecz to on w internecie siedzi Co do meczu to Grudziądz dużo lepszy Zawisza miał więcej szczęścia niż rozumu no ale tak bywa

Franek - 13 sierpnia 2011, 19:49:24 - *.238.42.14
nie patrze na ip bo mi to do niczego niepotrzebne to raz, szczekasz jakbys byl tam i widzial wiec łaskawie zamilcz

GKS - 13 sierpnia 2011, 19:49:46 - *.smgr.pl
Totalna parodia w przypadku sędziego! Kto mu dał papiery do sędziowania? Olimpia wyraźnie lepsza stwarzała sobie sytuacje, Zawisza bez żadnych okazji nie licząc karnego.. Rafi, ale Ty jesteś dowcipny :p Czym wracałeś, ze tak szybko?

WKS - 13 sierpnia 2011, 19:50:29 - *.dynamic.chello.pl
rafi, ten baran nie skuma że istnieje coś takiego jak internet w komórce hehe, w gruzji oni mają jeszcze lata 80 ubiegłego wieku :-)

Franek - 13 sierpnia 2011, 19:52:06 - *.238.42.14
oooo to łądnie jak byłeś i piszesz takie bzdury to jesteś kompletnym idiotą i to legalni, gratulacje

GKS - 13 sierpnia 2011, 19:52:45 - *.smgr.pl
Aha i co do przypadku waszego składu to zamiast go wzmocnić wasz zarząd dał plame, ponieważ wasz zespól w zeszłym sezonie był o niebo lepszy!! A zwolnienie z klubu Macieja Dąbrowskiego było najgłupszym błędem ponieważ był to wyróżniający sie zawodnik na boisku chciał udowodnić swoja wartość i to zrobił! Brawa dla Ciebie!

rafi - 13 sierpnia 2011, 19:52:47 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
ale burakinormalnie mi humor poprawiajapozdro wszystkim Zawiszakom

Franek - 13 sierpnia 2011, 19:54:03 - *.238.42.14
zdradze Ci pewien sekret, mieszkam na codzień w Bydgoszczy ;) i prosze nie pytaj nawet gdzie spotkałem wiecej buraków ok?

GKS - 13 sierpnia 2011, 19:54:20 - *.smgr.pl
Nie oszukuj sam siebie! Dobrze wiemy, że siedzi domu..

rafi - 13 sierpnia 2011, 19:55:33 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
do GKS hahahahaha dawaj jeszcze:D

ffh - 13 sierpnia 2011, 19:58:58 - *.xdsl.centertel.pl
Dąbrowski chciał kupę siana nagadano mu że się w ekstra sprawdzi i co? ŁKS Cracovia Widzew powiedzieli mu papa. Gra w Grudziądzu bo do Zawiszy nie miał już po co wracać.

Gdańsk - 13 sierpnia 2011, 20:09:23 - *.146.185.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i nieudaczniki z niemieckiego Grudziądza nie potrafią zrozumieć że mają bardzo słaby zespół jak na 1ligę!Każda porażka czy to z Gryfem czy w Łęcznej a teraz z Zawiszą to albo że zły sędzia albo sprzedany!Żenada i głupota!Byliście zawsze prowincją i dnem piłkarskim w Polsce!

Mario - 13 sierpnia 2011, 20:11:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niemiecki to był raczej Gdańsk he he

WKS Szkocj - 13 sierpnia 2011, 20:13:44 - *.sgyl.cable.virginmedia.com
Mecz byl na zywo na stronie magazynpilkarski.pl(co prawda z dluzszymi przerwami, np. czerwona kartka dla Olimpii umknela, dlatego sie nie odniose) wiec nie spinajcie sie ze kibice Z sie wypowiadaja. Nieuznane bramki dla Olimpii - spalony ewidentny, dwie po faulach w ataku, piewsza sluszna decyzja, przy drugiej ciezko bylo sie czegos dopatrzyc, tylko ze nikt z pilkarzy z Grudziadza nie protestowal, a bylo ich kilku obok sedziego (moze reka?). Czerwona dla nas - powinien byc karny, bo Zawistowski byl podcinany. Druga sytuacja ewibentny faul i karny. Olimpia grala duzo ostrzej, Witan trzy razy poturbowany.

Redzik - 13 sierpnia 2011, 20:14:13 - *.venturi.pl
I bedziemy zawsze lepsi he he he Viva Wks

lunt - 13 sierpnia 2011, 20:14:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Oli G-dz, pokajaj się- pamiętasz jak pisałeś, że w 1 lidze Zawisza ani razu nie będzie w tabeli przed Olimpią?
Mecz oglądałem w necie, Olimpia była lepsza, to fakt. Co do goli nieuznanych to nie wypowiadam się, bo z perspektywy kamery nie można tego ocenić. Zwycięstwo Zawiszy bardzo fuksiarskie, ale wynik idzie w świat. Sędzia niepotrzebnie ostro wykartkował oba zespoły, chyba za bardzo przejął się tym, że to były derby.
Nie ma się co spinać, trzeba ciułać następne punkty, czego życzę tak mojemu Zawiszy, jak i Olimpii.

Górnik - 13 sierpnia 2011, 20:21:17 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Error!!!!!!!!!!!!!!!

Redzik - 13 sierpnia 2011, 20:27:23 - *.venturi.pl
A no wlasnie oli g-dz gdzie jestes noooo gdzie????????

ekhm - 13 sierpnia 2011, 20:40:48 - *.smgr.pl
sedzia sprzedany Wrocław dla niego jak mozna nie uznac 3z4 strzelonych bramek??? Wystarczylo byc na meczu -.- nieuznana bramka z rzutu wolnego to juz przesada pilka robi kozla przelatuje obok bramkarza a sedzia gwizdze spalonego??? albo bramkarz wpada z pilka do bramki i ani glowny ani liniowy nic nie widzi/??? takie rzeczy tylko w Pl
ps nie napinam sie i nie mam nic do Zawiszy bo grali dobrze ale sedzia....

jaca[z] - 13 sierpnia 2011, 20:49:26 - *.122.223.79 (*.21.13.110)
właśnie wróciłem z meczu... tym razem nie wygrał lepszy sędzia strasznie dawał dup...
olimpi nie uznał bramek a zawisze próbował wykartkować... gwizdał za byle jaki faul i dawał kartke, chwała dla Witana,WKS !!!!

brawo - 13 sierpnia 2011, 20:53:19 - *.pz3-nat.espol.com.p.106.168.83.in-addr.arpa
kolejny kroczek do utrzymania dla Zawiszy

Czarny - 13 sierpnia 2011, 20:58:44 - *.adsl.inetia.pl
Sedzia nie byl sprzedany , byl kiepski!!!
Zawisze wykartkowal ,liniowi sie gubili !!!
Tylko WKS
Gratulacje !!!

xxx - 13 sierpnia 2011, 21:14:10 - *.smgr.pl
Zawiszy nie całe 500 z mizernym dopingiem , mało śpiewają za to bawią się piłką która wpadła im na sektor.Do tego bawili sie balonikami i gwizdali gdy był jakiś faul.Ożywili się po strzeleniu gola.

Viking - 13 sierpnia 2011, 21:15:43 - *.dynamic.chello.pl
Ponoć temu PARTACZOWI SĘDZIEMU anulowano niską ocenę z I kolejki - a on tylko został na siłę wsadzony do I ligi, bo wozi obsadowca na mecze.
W PZPN dalej układy o jakich nawet nie śnicie, najlepsi z II ligi nie awansują tylko protegowani SAKSA i EKSZTAJNA.
Nie ma to jak być nadwornym kierowcą LESZKA SAKSA - oceny anulują, wsadzą do wyższej ligi a potem utrzymają i co za rok... EKSTRAKLASA w nagrodę.
ILE TYCH NIEUDACZNIKÓW JUŻ WSADZILI??? - pyt retoryczne.
Pozdro dla kumatych.

19GKS71 - 13 sierpnia 2011, 21:17:19 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Zawisza !
GKS TYCHY & ZAWISZA B.S.N.T

jaca[z] - 13 sierpnia 2011, 21:17:41 - *.122.223.79 (*.21.13.110)
olimpia pewnie złozy skarge za tą piłke do pzpn( muszą sie rozliczać pod koniec sezonu z kazdego sprzętu) wiec pewnie Zawisza dostanie 3 mecze zakazu stadionowego...hehe
ZAWISZA BYDGOSZCZ!!!

rafi - 13 sierpnia 2011, 21:21:59 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
jutro jesli arka wygra,to bedziemy mieli tylko 1pkt!straty do czolowki,superTylko Zawisza

daf - 13 sierpnia 2011, 21:26:48 - *.smgr.pl
Byliście lepsi, Olimpia byliście lepsi! Szkoda derbów, z gry powinno być 2:0 dla Oly - obiektywnie rzecz ujmując! Zdarza się i tak...

zbulwersow - 13 sierpnia 2011, 21:28:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dziwny mecz....Mysle ze nikt by nie plakal gdyby sie skonczylo 0-0.Chociaz co do bramek strzelonych przez Olimpie to mozna miec watpliwosci .Rzut wolny (siedzialem na wysokosci 16-tki)przed strzalem owszem Dziedzic byl na spalonym.Ale mysle ze to bylo wycwiczone bo wogole nie interesowala go akcja przy wrzutce wybiega ze spalonego bedac tylem do bramki wogole nie walczac o pilke .Inny zawodnik strzela glowa a sedzia odgwizduje spalony!!!Dziwie sie ze ten sedzia byl wybrany do tego meczu przeciez juz sedziowal derby ale w Bydgoszczy i rowniez jego praca wzbudzala wiele kontrowersji.Jak mozna nie uznac czterech bramek z ktorych dwie na pewno byly strzelone prawidlowo.I taki sedzia na takim poziomie ligowym .Wiec sie nie dziwie ze nasza polska ligowa to jedna wielka parodia.Zawodnicy gwiazdeczki robia z siebie na miare mocnych lig europejskich ,zarobki podnosza a poziom gry cienki na maxa.......

S.A.X. - 13 sierpnia 2011, 21:32:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaki wynik Gryf - Zawisza w P.P.?

jacek1 - 13 sierpnia 2011, 21:36:27 - *.serv-net.pl
S.A.X jaki wyniki Gryf - Olimpia w PP?

... - 13 sierpnia 2011, 21:39:18 - *.xdsl.centertel.pl
do SAX: Jaki Wynik Gryf - Olimpia w P.P.?

salat99 - 13 sierpnia 2011, 21:42:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
zawisza rządzi!!! tylko szkoda ze tak przemeblowany sklad

zyga 90 - 13 sierpnia 2011, 21:44:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Olimpia zdecydowanie lepsza w piłke. Zawisza raz poszedl i z karnego strzelil. Sprawiedliwy wynik : 3:1 dla Olimpii.

Wrzeszcz - 13 sierpnia 2011, 21:46:52 - *.182.119.123.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Do Mario jakbyś w szkołę nie rzucał kamieniami to byś wiedział że Gdańsk to był wolnym miastem a nie niemieckim a to jest różnica!Najpierw zły sędzia a teraz żli kibice Zawiszy!Olimpia przegrała PP z Wejcherowem PP potem z Łęczną nieudolnie zremisowała z Katowicami a teraz ZAWISZA zawsze winny sędzia!Jak piszecie ze mecz sprzedany to wasza armia zaciężna z Dąbrowskim na czele mecz sprzedała!NIEUDOLNOŚĆ I KOMPLEKSY PROWINCJI GRUDZIĄDZKIEJ WAS PRZEŚLADUJĄ!Brawo Zawisza!Lechia Gdańsk czeka na was w ekstralidze!Gońcie tą grudziądzką prowincję!

Redzik - 13 sierpnia 2011, 21:51:22 - *.venturi.pl
Odwroccie tabele-zobaczycie Arke na czele he he he ps Rafi Zawisza i tak juz ma 1 pkt do czolowki(czyt.napewno do 2 mjsc)

Pogoń - 13 sierpnia 2011, 21:52:56 - *.146.229.191.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
xxx mały śmieszny człowieku takich kibiców jak Zawisza to nie będziecie mieć nigdy nawet za 100lat!Olimpia kibicowsko to poziom Aklasy żenada.....

Blue - 13 sierpnia 2011, 21:54:12 - *.156.c92.petrotel.pl
I TERAZ nasze spokojne zwycięstwo z Olimpią
TYLKO WISŁA ZKS !!

DoPogoń - 13 sierpnia 2011, 21:54:39 - *.smgr.pl
Jesteś żałosny bo dziś młyn Olimpii był głośniejszy od Zawiszy więc przymknij jadaczke i sie nie udzielaj.

zubr77 - 13 sierpnia 2011, 21:59:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Derby są nasze !!!

rafi - 13 sierpnia 2011, 22:09:55 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
robi sie nieciekawie w przodzie tabeli,nieciecza,zabki,radzionkow,leczna i stroze w gornej czesci tabeli???!co to ma byc?wole juz zeby arka wygrala jutro.Tylko Zawisza

m - 13 sierpnia 2011, 22:11:41 - *.ssp.dialog.net.pl
Czy Dziedzic będzie mógł zagrać w następnym meczu?

kibic - 13 sierpnia 2011, 22:19:13 - *.191.147.124
Witam,byłem wróciłem,napewno Olimpia miała więcej z gry i okazjii na zdobycie gola ale Witan miał swój dzień,Zawisza nieżle grał w obronie gdzie rządził Skrzyński,mieliśmy swoją okazję i ją wykorzystaliśmy Błąd dobił po sobie z rzutu karnego ,taka jest piłka ,więc Derby dla Zawiszy,pozdrawiam kiboli co dziś byli na meczu.

ymon [z] - 13 sierpnia 2011, 22:25:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niestety nie byłem ale oglądałem a to zwycięstwo dla Zawiszy jest za to, że komentator z Grudziądza nazywał Nas ta Zawisza a nie ten Zawisza !!!!! Kara musi być Za tydzień natepne trzy punkty

rafi - 13 sierpnia 2011, 22:28:55 - *.epraha10.net (*.6.3.27)
blebleble za tydzien dostana baty od Plocka,ciekawe co wymysla?,proponuje zrobic ankiete,powod porazki gruzji w Plocku

de Wolf - 13 sierpnia 2011, 22:45:26 - *.182.68.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Co kogo obchodzą wrazenia artystyczne.Piłka nozna to punkty i bramki a reszta to tylko chora wyobraznia !

Kaczor - 13 sierpnia 2011, 23:02:13 - *.smgr.pl
Kur.. jak czytam opinie ludzi z bydgoszczy, gdanska i innych to zal dupe sciska Olimpia caly mecz cisnela bramki 3 strzelone zadna nieuznana wiec chyba cos jest nie tak !!!! A wy nawet karnego strzelic nie potrafiliście fuks ze dobitka wpadla. I z czego tu sie cieszycz??? Pozdrowienia dla bydgoskich tyfusów

ymon (z) - 13 sierpnia 2011, 23:14:39 - *.opera-mini.net (*.8.87.204)
Do hmmm ...... jak się gra w LZSach to tylko takie skojarzenia przychodzą do główki

Oli G-dz - 13 sierpnia 2011, 23:15:18 - *.182.20.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Olimpia zdecydowanie lepsza niestety w zdobyciu 3 punktów na drodze stanął sędzia i "szczęście" Witana. Druga żółta a w konsekwencji czerwona za "symulowanie" faulu na 20 metrze to przesada!Nieuznane bramki plus poprzeczka i słupek dla Olimpii. Macie zwycięstwo ale na nie nie zasłużyliście!
Olimpio nic sie nie stało,mamy zespół napewno na środek tabeli więc o utrzymanie jestem spokojny !
do lunt ,,,, nadal twierdzę że na koniec sezonu będziemy przed Zawiszą !
Macie większy budżet,ale tak naprawdę nic nie gracie,zawsze szczęście wam nie dopisze !
Nie wiem dlaczego tak się oburzacie na tych co piszą,że Zawisza to ona,
Po pierwsze wielu z Was tu się udzielających nie potrafi poprawnie napisać nazwy mojego miasta,
Po drugie macie tyle wspólnego z Zawiszą Czarnym co Olimpia z górą w Grecji !
Po trzecie Zawisza to drużyna ,więc ..ta !
Nie mogę wam pogratulować zwycięstwa,ale gratuluję farta !

kibice - 13 sierpnia 2011, 23:18:57 - *.dynamic.chello.pl
Olimpia byla strona dominujaca w meczu. My tez powinnismy wygrac z Elblagiem i Sandecja ale nie placzemy bo taka jest pilka ! w grudziadzu tej pilki nigdy nie bylo to pewnie nie wiecie w czym rzecz ! LICZY SIE WYNIK !! nawet nie wiecie ile razy sedzia skrzywdzil Zawisze !! to ze was pierwszy raz skrzywdzili to sie powinniscie cieszyc. Wynik idzie w swiat i tyle ! byliscie lepsi na boisku lecz to MY wygralismy ! Tylko Zawisza

ymon (z) - 13 sierpnia 2011, 23:23:11 - *.opera-mini.net (*.8.87.204)
Oli zgodzę się z Tobą drużyna to ta rodzaj żeński ale Zawisza to ten ! Więc rodzaj męski ! A Olimp to on oki . A Wy jesteście Olimpia czyli ona, rodzaj żeński Czyli jak by nie było zawsze ona i zawsze w p..ę

mix - 13 sierpnia 2011, 23:39:44 - *.play-internet.pl
Zawisza to zespól, ktory moze powaznie powalczyc o awans do ekstraklasy, mimo ze ich nie lubie, to doceniam to, ze w Bydgoszczy szanuja sport ma im kto kibicowac, sam kiedys bylem na ich stadionie i wiadomo ze sa tam warunki

ymon (z) - 13 sierpnia 2011, 23:59:25 - *.opera-mini.net (*.8.91.14)
mix szacun !!! piłka nożna dla kibiców !!! doping na stadionach oprawy otwarte stadiony dla kibiców gości czy nie po to chodzimy na mecze ? nie po to zeby oglądač šwietne widowiska z udziałem kibiców, nie po to zeby Ci którzy siedzą wychodząc z meczu powiedzieli w domu ale było zaje....ie, nie po to żeby zdzierać gardla i przyjść z lekką chrypką do domu, tanczyć śpiewać, zapier....ć czy nie o to w tym wszystkim chodzi i za to kochamy swoje kluby

kaczor - 14 sierpnia 2011, 0:06:24 - *.smgr.pl
Do mix !! chlopie jaki awans z taka gra co dzis pokazali w CG to moze wystarczy zeby sie utrzymac w I lidze

P. Reiss - 14 sierpnia 2011, 0:14:00 - *.play-internet.pl
zawisza dobrze jedynie kombinuje poza boiskiem, co za nędzny klub

Redzik - 14 sierpnia 2011, 0:46:48 - *.venturi.pl
Do Reiss-amica poznan siedzi cicho i sie nie odzywa

Oli G-dz - 14 sierpnia 2011, 1:16:52 - *.182.10.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Był ktoś na takim meczu w którym drużyna dominuje na boisku, strzela 4 bramki i przegrywa 1:0

GRUDZIĄDZ - 14 sierpnia 2011, 1:17:58 - *.smgr.pl
mecz porywajacym widowiskiem nie był a co do bramkarza to moim zdaniem zagrał dobre spotkanie i mam nadzieje że Dziedzic powinien odpocząć jako rezerwowy

... - 14 sierpnia 2011, 1:23:36 - *.xdsl.centertel.pl
Grudziądz.. po co wy gracie jak wy kibiców nie macie? ;O! Nigdy u was nie było piłki i nigdy nie będzie.

ymon [z] - 14 sierpnia 2011, 1:48:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do DoPogoń nie wiem skąd Ty mieszkasz ale to co w Grudziądzu pokazali to napewno nie był młyn ??? I wydaje mi się że go tam jeszcze długo nie będzie !!! To było jakieś zbiegowisko z okręgówki gdzie każdy krzyczy co mu się podoba a nie na tym to polega !!!

mzks - 14 sierpnia 2011, 7:23:46 - *.dynamic.chello.pl
"bo dziś młyn Olimpii był głośniejszy od Zawiszy" - hahaha, co prawda wątpię w to, ale nawet jeśli to gratulacje - przekrzyczeliście u siebie ekipę wyjazdową, hahahaha, szacunek Olimpia! po co takie kluby grają? AG&LP pozdro Zawisza

rycyna - 14 sierpnia 2011, 8:15:11 - *.man.bydgoszcz.pl
Kaczmarek się ośmieszył, jak można powiedzieć na konferencji prasowej że pierwszy raz przegrał mecz mimo 4 strzelonych bramek. Szanowny Marcinku, nie strzeliliście żadnej z tych 4 bramek , bo albo wasi napastnicy powalali naszych obrońców w polu karnym albo strzelaliście bramkę z 2 metrowego spalonego. Więc nie było żadnych 4 bramek tylko nieudolne akcję zakończone strzałami w światło bramki po gwizdku sędziego. Zawisza ma indywidualności np. Witan.Czego wam brakuje i w takich meczach oni przesądzają o wyniku!!
Za tydzień pokulamy GKS Katowice i czołówka tabeli realna!!
Pozdro dla normalnych!!

Redzik - 14 sierpnia 2011, 8:37:28 - *.venturi.pl
cos wam jeszcze podpowiem,jak kiedys strzelicie 8 goli ze spalonych,to tez nie wygraciea ten wasz kaczmarek niech napisze list do Boga,bo to jak sie zachowywal na konferencji to zenujace.ps rycyna za tydzien pokonamy ruch radzionkow no ale to taki szczegolik.Viva WKS.

JAaaa - 14 sierpnia 2011, 9:06:43 - *.smgr.pl
do mzks jakbyś nie zauważył to co ty napisałeś to jest naprawde śmieszne , to jest to samo jakbyś napisał jakie miasto jest większe Warszawa czy Dragacz

Olimpia - 14 sierpnia 2011, 9:12:05 - *.smgr.pl
do ymon [z] :
Mi się wydaje że u cb da się policzyć na palcach ile razy byłeś w młynie , bo to co ty piszesz to przerasta podstawówke .! Może macie większe miasto x4 , może macie większy młyn x2 , może macie najwięcej kibiców z województwa . ale spójrz czy ZAWISZA ! liczy się do młynów w Polsce !

Zawisza - 14 sierpnia 2011, 9:29:20 - *.dynamic.chello.pl
do Olimpia: kibicowsko to juz jestesmy w ekstraklasie wiec nie opowiadaj głupot bo to potwierdzaja ludzie z klubów esktraklasy. Ilu was bedzie w Bydgoszczy?

rafi - 14 sierpnia 2011, 9:47:57 - *.epraha10.net (*.6.2.18)
a grudziadzanie siedza i placza ,oszukali nas...hehe.dzieki takim portalom osmieszacie sie na cala Polske,poprosze Wisle Plock zeby za tydzien,rozniesli ten grudziadzki twor.Tylko Zawisza

rafi - 14 sierpnia 2011, 9:49:56 - *.epraha10.net (*.6.2.18)
od kiedy Dragacz jest miastem???:D hahaha

hihi - 14 sierpnia 2011, 10:02:44 - *.adsl.inetia.pl
Olimpia w młynie to ma samych net-fansow. Nie ma większej grupy krzykaczy ale tak to jest jak tam dopiero bambry sie cywilizuja

Bad_boy - 14 sierpnia 2011, 10:06:26 - *.opera-mini.net (*.113.81.45)
Rafi masz tu najwiecej do powiedzenia,na meczu byles? Pewnie boisz sie z domu wyjsc. W necie kazdy mądry. Wygrana Zawiszy kazdy wie ze szczesliwa. Gratuluję. Tylko Olimpia.

miastowy - 14 sierpnia 2011, 10:27:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto ma mozliwosc niech ogladnie stacje orange info pokazywali kontrowersyjne sytaucje z tego meczu .Prawidlowo strzelona bramke przez Olimpie jak i rowniez faul po ktorym byl karny a w powtorce widac ze faul nastapil doslownie przed sama 16-tką.Druga sprawa wjezdzacie na Grudziądz ze wioska bez kibicow a ja sie pytam czy ta liga jest robiona pod patologie zwana kibicami z mlyna czy dla kibicow pilkarskich ktorych interesuje dobra pilka dobre akcje bramki itp .Jak ukladacie sobie lige pod wzgledem patologii mlynowej to wypad do lasu na grillowanie .Nastepna sprawa to Grudziądz bedzie mial jedna z lepszych frekwencji w I lidze .Nastepna sprawa wyzywacie od wiosek itd a zobaczcie na siebie polowa z was to wiesniaki z pod bydgoskich wiosek gdzie na codzien mozna spotkac konia z wozem zarabisty wiejski zapach obornika itp wiec nie wiem po co ta napinka i wywyzszanie sie ze Grudziądz wioska 100-u tysieczna.A wasze male pod bysgoskie wioski nie maja nawet 10-ciu tys tak na marginesie.

mzks - 14 sierpnia 2011, 11:31:44 - *.dynamic.chello.pl
JAaaa - Grudziądz ma ponad 20 tysięcy więcej mieszkańców niż Lubin. O przepaści jeśli chodzi o kibicowanie nie muszę chyba mówić? Co ma wielkość miasta tutaj?

rafi - 14 sierpnia 2011, 12:08:23 - *.epraha10.net (*.6.3.13)
co do internetowych napinaczy to olimpia ma mistrza w regionie

dan - 14 sierpnia 2011, 12:23:28 - *.tvgawex.pl
żałosny młyn Olimpii. Zawisza zagrał beznadziejnie , ale wygrał , więc już sami sobie pomyślcie na jakim poziomie jest Olimpia skoro przegrała.

asd - 14 sierpnia 2011, 12:32:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
olimpia z taka gra to spadek murowany

Mariusz - 14 sierpnia 2011, 12:37:29 - *.dynamic.chello.pl
do miastowy ,żebyś tak dobrze wszystko opisywał to napisz o nie podyktowaniu karnego dla Zawiszy jak jeszcze grali 11 na 11 i niesłusznej czerwonej kartce dla Zawistowskiego!!!

do Olimpia - 14 sierpnia 2011, 12:39:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko ,że my nie mamy 2x większego młyna od Olimpii.U was w młynie u siebie jest 100-300 osób,a u nas 2000-4000 osób.To sobie rozkmiń ;)

S.A.X. - 14 sierpnia 2011, 12:43:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widziałem mecz w słabej jakosci w internecie.Stwierdzam że Olimpia Grudziądz przegrała ten mecz przez pomyłki celowe lub nie celowe sędziów.Tylko Olimpia Elblag.

ekhm - 14 sierpnia 2011, 13:07:11 - *.smgr.pl
w inernecie i na stronie olimpiatv sa pokazane wszystkie bramkie nieuznane Olimpii i jak ktos nadal twierdziz e slusznie nieuznane niech obejrzy widac jak przy rzucie wolnym nikt nie dotyka pilki a odgwizdany spalony albo przy 4 bramce zawodnik Zawiszy pcha sie i przewraca na swoim polu karnym zawodnika Olimpii a bramka znow nie uznana pozdro dla normalnych

do ekhm - 14 sierpnia 2011, 13:19:52 - *.dynamic.chello.pl
no to chyba oglądamy inną powtórke albo jestes ślepy jak kret!

włochaty - 14 sierpnia 2011, 13:23:17 - *.238.38.173
Ale poziom w tych komentarzach. Niektórzy z was jak nazwą kogoś "Bambrem", mając słomę w butach, lepiej się czują? Takie dowartościowanie? A co do meczu - zawał.

Daro - 14 sierpnia 2011, 13:26:33 - *.dynamic.chello.pl
Niestety,ale sędzia miał rację nie uznając goli Olimpii wystarczy obejrzeć powtórki na ITV 24.

Daro - 14 sierpnia 2011, 13:34:41 - *.dynamic.chello.pl
Niestety,ale sędzia miał rację nie uznając goli Olimpii wystarczy obejrzeć powtórki na ITV 24.

do ,do ekh - 14 sierpnia 2011, 13:49:37 - *.epraha10.net (*.6.3.13)
popieramten ekhm to chyba inny mecz ogladal

ja - 14 sierpnia 2011, 13:58:28 - *.smgr.pl
Młyn 100-300 a to dobre.100 osób to w tym sezonie na pewno nie będzie.a około 400 było na poprzednich derbach więc jak może być do 300 ?Na tych derbach też sporo , a wy siedzieliscie cicho i bawiliscie sie balonikami i piłką którą ukradliscie.

jaca[z] - 14 sierpnia 2011, 14:00:41 - *.122.223.79 (*.21.13.110)
najpiekniejszy był jeden z dopingów olimpii jak jedna strona dawała biaaaaaałoooooo - a druga zieeeeeloniiiiiii :] hehehe przeeeeedszkooooolaaaaaaakiiiiiiii, dooooowiiiiidzeeeeeniaaaaaaa szacun za doping hehehe poZro WKS!!!!

miastowy - 14 sierpnia 2011, 14:03:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.itv24.com.pl/film/1506/olimpia_-_zawisz
a_bramki/ zobaczcie trzecia bramke strzelona przez Olimpie!!!Strzelona prawidlowo do tego przed strzalem to faulowany byl zawodnik Olimpii!!!Karny ewidentnie widac ze faul mial miejsce doslownie przy samej 16-ce!!!Nie patrzcie na to gdzie sie przewrocil zawodnik Zawiszy ale gdzie mial miejsce faul!!! I kto jeszcze nie wierzy ze mecz byl przekrecony przez celowe lub nie pomylki sedziego??!!!

rafi - 14 sierpnia 2011, 14:23:46 - *.epraha10.net (*.6.3.13)
olimpia -Zawisza 0:1 hehe,cos jeszcze wam dopisacnapinacze?

Redzik - 14 sierpnia 2011, 14:29:59 - *.venturi.pl
PO 1 olimpia strzelila 3 gole nie 4 (kto widzial 4 to slepy)po 2 w dwoch przypadkach ewidentne spalone(kto twierdzi inaczej to poprostu nie zna przepisu o spalonym)po 3 trzeci gol nie zostal uznany bo wczesniej w polu karnym ewidentnie przewrocony zostal obronca Zawiszy przez napastnika olimpi czyli faul.Sedziowalem mecze przez 7 lat wiec znam przepisy w o droznieniu do wiekszosci ludzi w tym kraju-przyklad prosze bardzo-ME w austri i mecz Polska-Austria 1-1.Wiec tak wowczas to austriakow skrzywdzil sedzia nie nas,bo Roger strzelil gola z 2 metrowego spalonego,a Lewandowski ciagnal wowczas napastnika austri za koszulke i karny byl calkowicie zasadny.to tyle.

miastowy - 14 sierpnia 2011, 14:32:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A wy kiedy byliscie??? 10 lat temu czy wiecej.....jakie macie osiagniecia ???Wez pod uwage dawne czasy gdzie byliscie czysto wojskowym klubem gdzie werbowaliscie zawodnikow z calej Polski chcial czy nie musial u was sluzyc i grac tak bylo w dawnych czasach .Gdy sie to skonczylo to pochwal sie gdzie graliscie hehe u waszych przyjaciol Solec kujawski Mogilno i inne wiochy IV-V ligowe !!!Wiec sie tak nie napinaj...

do nani - 14 sierpnia 2011, 14:56:26 - *.dynamic.chello.pl
Mogłes wczoraj przyjsc pod nasz sektor i tak krzyknąc to bysmy roz.... pół grudziadza ale nie lepiej na drugi dzien w internecie poszalec

Czarny - 14 sierpnia 2011, 15:09:06 - *.adsl.inetia.pl
Wygralismy ! mamy 3 punkty i koniec tematu!
Gruzini niech sie napinaja ! Zacznijcie jezdzic na wyjazdy !!! Jakis pseudo dzienikarzyna obrazal Trenera Kubota co to za smrod z jakiej gazety, portalu ?

breki - 14 sierpnia 2011, 15:18:51 - *.238.36.230
Bez ewidentnego prezentu sędziego nie potraficie meczu wygrać, do tego, gdy w poczuciu raczej wstydu powinniście zejść z boiska tańczycie przez pół godziny jak małpy w lesie. Żałosne, z taką grą jesteście pierwsi do spadku. Nie macie nawet połowy tej woli walki, charakteru co Olimpia. Wasz znamienity trener w jednym ma rację przypisując wam rodzaj żeński, zawisza czarna... szkapa I ligi! Gratuluje jeśli takie zwycięstwo was cieszy, bo niżej upaść już nie można.

rafi - 14 sierpnia 2011, 15:24:42 - *.epraha10.net (*.6.3.13)
mistrzem internetu olimpia hahahahahahahahaha,dalej sie osmieszajcie ,cala Polska to widzi

Redzik - 14 sierpnia 2011, 15:24:56 - *.venturi.pl
Jeszcze 2 sprawy gwoli scislosci-w tym meczu to Zawisza zostal skrzywdzony-dowody prosze bardzo-50 min w polu karnym faulowany Zawistowski powinien byc rzut karny!a co bylo?2 zk i w konsekwencji czerwien i oslabienie.2 przyklad prosze bardzo-Wojcicki faulowany na lini pola karnego wychodzac na sam na sam z bramkarzem.Co powinno byc?rzut karny bo linia pola karnego nalezy do pola karnego(i byl)ale to nie wszystko bo za faul na zawodniku wychodzacym sam na sam na wprost bramki powinna byc cz k(tj tzw sytuacja ratunkowa)no i co byl czerwien?nie bylo,wiec niedouczeni placzki z grudziadza prosze zaczac czytac przepisy i sie wiecej nie kompromitowac.ps a wasz treneiro myster kaczmarek tym bardziej.

Godlewski - 14 sierpnia 2011, 16:05:54 - *.play-internet.pl
Skandaliczna konferecja prasowa gdzie nijak red.Piekarski z Grudziadza dał pokaz chamstwa i agresji do trenera Kubota!Ten pseudodziennikarzyna wprost wmawiał że trener Kubot przekupił sędziego!To kompromituję klub Olimpia bo ten człowiek był w szaliku Olimpii i zapewne wnioskując jego wspaniałe relacje z trenerzyną Kaczmarkiem ma pełne poparcie zarządu Olimpii!To skandal najpierw współpraca z człowiekiem skazanym za korupcję w sporcie i żądanie dla niego zaproszenia na mecz wiosenny w Bydgoszczy!Skandal !

Do Redzik - 14 sierpnia 2011, 16:07:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chlopie jak ty widzisz przy trzeciej bramce faul zawodnika Olimpii to pozal sie Boze i ty byles sedzia hehe w sumie moze sie skladac za czasow korupcji nie wazne bylo kto jak sedziowal wazne kto byl sklonny podiac rozmowy.......Przeciez ewidentnie widac jak przy trzeciej bramce zawodnik zety pcha zawodnika Olimpii i razem sie przewracaja a przeciez zadownik Olimpii juz strzelal z przewrotki ogladnij to sobie 10 razy i jak jestes obiektywny to samo zuawazysz.Przeciez nic sie juz nie zmieni oprocz tego ze sedzia pewnie po takim meczu zostanie zdegradowany do trzeciej ligi mazowieckiej.Chyba ze przed meczem palce maczal wasz wlasciciel osoba dosc wplywowa w polskiej lidze majaca duzo znajomych wysoko postawionych w swiadku pilkarskim.........

DEO - 14 sierpnia 2011, 16:21:43 - *.dynamic.chello.pl
Musicie pamiętać, że pisząc o Zawiszy w formie żeńskiej, nie dyskredytujecie kibiców bydgoskiego klubu. Nas to nie boli, serio. Ukazujecie jedynie swoje braki w opanowaniu historii Polski na poziomie szkoły podstawowej. Te braki wykazuje również trener Kubot, który nigdy za wybitnego inteligenta nie uchodził. To nie świadczy źle o kibicach Zawiszy, tylko o ludziach, którzy nie wiedzą nawet, kto był jedną z najważniejszych postaci w takim wydarzeniu jak chociażby bitwa pod Grunwaldem. Jeśli jednak daje wam to możliwość ulżenia sobie, drodzy koledzy z podbydgoskiej miejscowości Grudziądz, proszę bardzo. Piszcie, że Zawisza to ona. Ośmieszacie wtedy tylko siebie, nikogo więcej PSY SZCZEKAJĄ, KARAWANA JEDZIE DALEJ, OLIMPIA GRUDZIĄDZ 0:1 ZAWISZA BYDGOSZCZ!

Redzik - 14 sierpnia 2011, 16:23:24 - *.venturi.pl
TY u gory no wlasnie obejrz sobie chlopie ta sytuacje milion razy!(obronca zetki pcha do tylu?he he he ty chyba jestes nie dzisiejszy,lub nigdy w pilke nie grales-za obronca Zetki stoi napastnik olimpi ktory sprowadza go do parteru i przewracaja sie oboje,wiec gwizdek i faul dla druzyny broniacej.ot co.

DEO - 14 sierpnia 2011, 16:31:38 - *.dynamic.chello.pl
I już w sumie to chyba lepsze były derby z Elaną, bo oni coś tam zawsze spinali dupy na mecze z nami, przyjeżdżali w dobrych liczbach. No, może nie tyle dobrych, co na pewno nie dwucyfrowych jak to ma miejsce w przypadku wyjazdów Olimpii.

Elana - 14 sierpnia 2011, 16:39:19 - *.centertel.pl
Tylko Elana!!! W Toruniu tylko Elana!!!

z1946 - 14 sierpnia 2011, 17:02:21 - *.centertel.pl
Gruzini juz zapomnieli o zeszlym sezonie w ktorych glownie mieli po 1:0 po paskudnej grze. Ale wtedy liczyl sie dla nich TYLKO wynik koncowy. Co do gry Zawiszy, grali paskudnie i wygrali, po 2 dobrych meczach mieli remisy, a po 1 dobrej polowie i 2zlej tez remis. Taka jest pilka wlasnie dzieciaki

Kris Bydzi - 14 sierpnia 2011, 17:02:44 - *.dynamic.chello.pl
Na stronie kibiców Olimpii G znalazłem dwie wiele mówiące informacje.
Pierwsza :
Ustawki
Granica Kętrzyn - 10/10 - bez ograniczeń - przegrana po 60 sekundach (2010)
Odra Wodzisław - 3/3 - do 21 lat - wygrana po 18 sekundach (2009)
Lech Poznań (Fan Club Piła) - 13/13 - przegrana po 67 sekundach (2009)
Lech Poznań - 5/5 - młode składy - przegrana po kilkunastu sekundach (2008)
Pogoń Lębork - 16/16 - do 22 lat - przegrana po 58 sekundach (2008)
Apator Toruń - 5/5 - do 19 lat - przegrana po 60 sekundach (2007)
Legia Chełmża - 10/10 - do 19 lat - wygrana po 30 sekundach (2007)
Legia Chełmża - 6/6 - do 19 lat - wygrana po 20 sekundach (2007)
Włocłavia Włocławek/ŁKS Łódź - 10/10 - przegrana po 46 sekundach (2007)
i druga :
Na historycznym, pierwszym meczu w Grudziądzu w I lidze, w młynie pojawiło się w porywach około 250 osób (Drwęca Nowe Miasto - 8, FC Białochowo - 9, FC Radzyń Chełmiński - 7, FC Łasin - 7, FC Warlubie - 4).
Nie naśmiewam się z Was i nie drwię, proszę jednak abyście zaakceptowali rzeczywistość i spójrzeli prawdzie w oczy. Jesteście słabi, potencjał kibicowski macie niewielki...trudno zdarza się! Nie ma w tym nic złego. Problemem jest to,że się ośmieszacie tężąc muskuły choć tak naprawdę można Was przyrównać do dojrzewających smarkaczy przed mutacją głosu, którzy uważają, że rola Terminatora powinna przypaśc Wam a nie pewnemu gubernatorowi....

Kris Bydzi - 14 sierpnia 2011, 17:11:17 - *.dynamic.chello.pl
..i jeszcze pytanko....
...tą ustawkę TRZECH NA TRZECH to gdzie robiliście? w połowie drogi między Grudziądzem a Wodzisławiem?? czy może obiliście trzech harcerzy Wodzisławia, którzy akurat przez Grudziądz wracali znad morza??

anty pikni - 14 sierpnia 2011, 18:13:20 - *.dynamic.chello.pl
wyżej typowy okaz piknika i kibica sukcesu !!! takich trzeba pognac jak najszybciej

anty pikni - 14 sierpnia 2011, 19:09:11 - *.dynamic.chello.pl
do Kris: sie nie pruj bo na najbliższym meczu moge ci wyjasnic kilka spraw jak chcesz a post nie był do ciebie
ps. nie mam 20lat i troche do powiedzenia na trybunach mam

Kris Bydzi - 14 sierpnia 2011, 19:22:01 - *.dynamic.chello.pl
Nie widzę swojego postu więc Twoja odpowiedz Anty staje sie lekko bez sensu. Nie będę się z Tobą na nic licytował, skoro nie była Twoja uwaga do mnie to Twoja napaść na mnie jest zupełnie nieuzasadniona. Z drugiej strony nie musisz mnie straszyć bo na trybunach Zawiszy od ponad 30 lat czuje się bardzo dobrze i komfortowo i jest cała masa ludzi co coś na nich znaczy nie jesteś tam jedyny.

Zawisza - 14 sierpnia 2011, 20:09:56 - *.183.128.41
Super! Tylko Zawisza!!! Najwarzniejsze sa 3 pukty wynik idzie w swiat.

sexter79 - 14 sierpnia 2011, 21:00:34 - *.b-ras2.lmk.limerick.eircom.net
Czytam te wszystkie posty i zastanawiam sie czy kibice z Grudziadza( a takze ich trener i dziennikarze) znaja choc w malym stopniu przepisy pilki noznej. Po pierwsze jakie 4 bramki nieuznane? Chyba ze ktos liczy sytuacje kiedy Witan zlapal pilk

sexter79 - 14 sierpnia 2011, 21:04:57 - *.b-ras2.lmk.limerick.eircom.net
pilke przed linia. Dwa spalone i jeden ewidentny faul na bydgoskim obroncy wiec o co chodzi? Co do przekupionych meczy, o czym wy mowicie? Taki jest niestety poziom sedziowania w naszej lidze. W tym meczu oczywiscie Olimpia miala wiecej z gry , wiecej sytuacji a fakt ze nie umiala ich wykorzystac i zdobyc prawidlowo bramki to trudno. Moga miec pretensje tylko do siebie.

sexter79 - 14 sierpnia 2011, 21:12:36 - *.b-ras2.lmk.limerick.eircom.net
Aha jeszcze co do karnego. Chyba nikt nie ma watpliwosci ze byl ewidentny. Nie liczy sie gdzie obronca zaczal robic wslizg tylko gdzie mial miejsce kontakt z nogami napastnika. A jesli ktos ma inne zdanie ..no coz .. to chyba mowimy o innych dyscyplinach sportu. A jak tu juz ktos napisal to mogla byc czerwien na dodatek. Pozdrawiam wszystkich kibicow pilki noznej.

Redzik - 14 sierpnia 2011, 21:23:20 - *.venturi.pl
Sexter to ja napisalem o czerwieni,i ta czerwien powinna byc(Wojcicki wychodzil sam na sam).Twoj post oddaje cala prawde o sytuacjach boiskowych z tego meczu.pozdroViva WKS.

magikos [o - 15 sierpnia 2011, 0:04:56 - *.adsl.inetia.pl
Tyfus był jest i zawsze będzie tyfusem.....OLIMPIA BYLIŚCIE LEPSI !!!

Pitu - 15 sierpnia 2011, 0:51:57 - *.adsl.inetia.pl
Nie liczy sie jak bo najwarzniejszy jest wynik 0-1 dla Bydgoszczy więc Napinający się Grudziadz cisza ;)

Zeciarz - 15 sierpnia 2011, 1:06:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie odsyłam na itv24http://www.itv24.com.pl/film/1506/olimpia_-_z
awisza_bramki/ Niby 3 bramki Olimpii nie uznali.Jeżeli się ktoś pieni to trzeba ten film zobaczyć.Przy pierwszej niby bramce Witan po odbiciu od poprzeczki wybija piłe na róg wyraźnie przed linią bramkową.Przy drugiej niby bramce niby Zawiszak dąbrowski dotyka piłkę bitą z wolnego ale jest na spalonym.Przy niby trzeciej bramce jest wyraźny faul w ofensywie.Karny dla Zawiszy jest ewidentny.O co chodzi?

ja - 15 sierpnia 2011, 2:40:27 - *.238.156.134
Grudziadz to miasto WIDZEWA!!!!!

Bad_boy - 15 sierpnia 2011, 7:32:57 - *.opera-mini.net (*.113.221.33)
Fakt. Ale jedyne gdzie Widzew przoduje to napisy na murach.

miastowy - 15 sierpnia 2011, 10:09:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale wy macie baniaki zryte.Kazdy widzi co chce widziec.Pilka odbita od poprzeczki to miala byc niby czwarta bramka ale na powtorkach widac ze nie mam mowy o bramce.A trzy baramki o ktorych mowa to pilki wpadly do siatki wiec nie wiem po co opisujesz sytuacje z przelobowaniem bramkarza.Wbrew logice jest wasz faul na zawsiszaku przy trzeciej bramce.Ogladnijcie to 1000 razy przeciez to zawiszak jest zle ustawiony bo zawodnik Olimpii jest przed nim a zawiszak bedac odwrocony bokiem do bramki ewidentnie prawa reka przytrzymuje zawodnika Olimpii ktory sie przewraca a co za tym idzie zawodnik ktory trzymal i popychal(zawiszak) przewraca sie razem z nim.Nie widzicie tego??? To macie leb zryty na maxa i klapki na oczach .Co do bramki Dabrawskiego to gdzie on byl na spalonym???Przeciez on wbiegl.Przed strzalem na spalonym stal Dziedzic ale zauwazcie ze on wogole nie bierze udzialu w akcji przy wrzutce wybiega tylem do bramki ze spalonego .Mozliwe ze to byl taki wariant rozegrania rzutu wolnego a boczny sie pomylil ....wiec nie ma mowy o spalonym.Fakt faktem sedzia robil bledy w obie strony ale ewidentnie w tym meczu najbardziej pokrzywdzona zostala druzyna Olimpii.

rafi - 15 sierpnia 2011, 10:59:41 - *.epraha10.net (*.6.3.21)
ty powyzej,mozesz sobie pisac co chcesz,mecz przegraliscie i pozostaje ci poplakac sie...pokrzywdzona to jest 1 liga ze ma takie buraczane kluby jak wasz i nieciecza,stroze

Redzik - 15 sierpnia 2011, 11:12:39 - *.venturi.pl
Do miastowy i reszty niedouczonych placzkow z grudziadza-i bedziemy zawsze lepsi he he he proponuje sie do tego w koncu przyzwyczaic byscie nie popadli w glebokie depresje.

miastowy - 15 sierpnia 2011, 11:25:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
buraczane kluby hehe...juz wczesniej napisalem w wy kim jestescie??Polowa z was to buraki z pod bydgoskich wiosek w sobote na mecz a w tygodniu obornik rozwozicie po polach wiec sie tak nie spinaj.Widzialem was w Grudziadzu i polowie z was wystawala słoma z butow .

wqqwqw - 15 sierpnia 2011, 11:39:58 - *.dynamic.chello.pl
widzisz miastowy, ty nas w grudziadzu widziales, my was w bydgoszczy.. no coz, hahahaha

maxi - 15 sierpnia 2011, 11:54:23 - *.play-internet.pl
Nieciecza i Zawisza po 4 kolejkach bez porażki!! Polkowice po 3 meczach.

1923 - 15 sierpnia 2011, 11:54:50 - *.smgr.pl
Olimpia się nie sprzedała to Zawisza kupiła no ale to wyjdzie po kilku latach trzeba cierpliwie czekać

marcin - 15 sierpnia 2011, 12:05:24 - *.173.31.176.tesatnet.pl
Miastowy: Bylo 0-1. A tak na marginesie jak by nie wies bys jedzenia nie mial wiec morda.

sss - 15 sierpnia 2011, 14:01:13 - *.8.25.251
ah walic zawiesz smieja sie z Olimpi G ze wies ale on jak na wies graja w 1 lidze a wy miastowi co tez 1 liga bo ekstraklasa to wasze marzenie ktore sie nie spelni wiec mmorda brudasy

de cepa wy - 15 sierpnia 2011, 15:14:37 - *.dynamic.chello.pl
do sss: skąd jestes? Grudziadz, Torun, Szczecin czy polonia Bydgoszcz

sexter79 - 15 sierpnia 2011, 18:28:16 - *.b-ras2.lmk.limerick.eircom.net
do sss: mylisz sie , ekstraklasa to nie jest nasze marzenie, to jest poprostu cel ktory w ciagu 2-3 lat zrealizujemy. Bylismy juz tam nieraz. Widzisz to co dla nas jest podloga dla was jest sufitem. Dla was 1 liga to jak sen z bajki i marzenie dla nas tylko przystanek w drodze ekstraklasy.

Bad_boy - 15 sierpnia 2011, 18:35:32 - *.opera-mini.net (*.115.157.77)
Nie rozpedzaj sie tak. Z taka gra ekstraklasa? Najpierw sie utrzymajcie. Pozdro dla normalnych.

tp - 15 sierpnia 2011, 18:42:45 - *.dynamic.chello.pl
przeciez napisal ze w ciagu 2-3 lat tepaku a nie w tym sezonie

Bad_boy - 15 sierpnia 2011, 19:40:27 - *.opera-mini.net (*.41.28.184)
Tepakiem to jestes ty. Nie potrafisz czytac postów? NAJPIERW SIE UTRZYMAJCIE,a z taka gra to nie bedzie proste. Ekstraklasa? Byc moze ale z tym fuksiarskim awansem i taka gra to nie za 3 lata a pytanie czy wogole.

tp - 15 sierpnia 2011, 20:01:33 - *.dynamic.chello.pl
wybitnie tepy jestes. napisal, ze ekstraklasa w ciagu 2-3 lat a ty gadasz o grze zespolu po 4 kolejkach ligowych. w dodatku zespolu, ktory zostal praktycznie w calosci przebudowany przed nowym sezonem. o utrzymanie bym sie nie martwil, bo jest kilka druzyn gorszych

Bad_boy - 15 sierpnia 2011, 21:04:20 - *.opera-mini.net (*.40.60.54)
Wiele zespolow jest w podobnej sytuacji i graja lepiej. Poczekamy zobaczymy.

a - 15 sierpnia 2011, 22:07:02 - *.adsl.inetia.pl
Witan jest za niski zeby byc super bramkarzem - chociaz Kinia tez nie byl wysoki - ale moze dlatego cale zycie tylko bronil dla Zety a nie dla repki np

ja - 16 sierpnia 2011, 0:38:02 - *.141.140.23
do sss: na Freta w Elblagu to wszyscy sa tacy???

obiektywny - 16 sierpnia 2011, 8:10:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Byłem..widziałem i mogę z pełną odpowiedzialnością napisać, że Olimpia był zdecydowanie lepsza..i to w każdym elemencie gry. Posiadanie piłki.. strzały...klarowne sytuacje to miażdżąca przewaga Olimpii...ale 3 pkt pojechały do Bydgoszczy. Taka jest piłka nożna i nie zawsze wygrywa lepszy. Trzeba się z tym pogodzić i punktować...bo tylko to się liczy w ogólnym rozrachunku. Gratulacje dla Zawiszy za zwycięstwo.Pz dla normalnych

Zawisza - 16 sierpnia 2011, 10:15:40 - *.183.128.6
Super! Tylko Zawisza!!! Najwarzniejsze sa 3 pukty wynik idzie w swiat.

rafi - 16 sierpnia 2011, 15:34:10 - *.epraha10.net (*.6.3.34)
co jak co mialem gdzies jak gracie,ale teraz to zycze Wisle Plock,zeby wygrali z wami conajmniej 2:0,wstyd gruzja wstyyyyyd,Cala Polska sie smieje:D

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas