[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 września 2011, 14:21:13 - koofel
Michał Probierz trenerem ŁKS-u

Dzisiaj nowym trenerem Łódzkiego Klubu Sportowego został Michał Probierz. 38-letni szkoleniowiec o 13:00 podpisał kontrakt z ostatnim zespołem Ekstraklasy.

Probierz jeszcze w lipcu trenował Jagiellonię. Z białostoczanami wywalczył w 2010 roku Puchar i Superpuchar Polski. Wcześniej szkolił piłkarzy Polonii Bytom i Widzewa Łódź.

Asystentem Probierza będzie Bartłomiej Zalewski.


źródło: własne / ŁKS / Gazeta.pl

radowest - 5 września 2011, 14:22:52 - *.137.rev.vline.pl
Szkoda Michał, ale i tak szacun dla Ciebie.

Łodzianin - 5 września 2011, 14:23:31 - *.toya.net.pl
Witamy po właściwej stronie Łodzi Panie Michale
Tylko ŁKS!!

michal-lod - 5 września 2011, 14:24:08 - *.centertel.pl
Powodzenia Panie Trenerze! ŁKS Żabieniec!

LG - 5 września 2011, 14:24:46 - *.dynamic.chello.pl
Do Lechii mógł przyjsc zamiast kaszuba!!

KSG - 5 września 2011, 14:25:21 - *.215.200.67-internet.zabrze.debacom.pl
popsuje sobie tylko CV

inc - 5 września 2011, 14:25:35 - *.181.90.171.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Teraz dopiero wyjdzie jakim jest trenerm.

kubus1908 - 5 września 2011, 14:26:20 - *.toya.net.pl
Mam nadzieje ze bedzie dobrze z nim i ze cos pokaze jako trener witamy we Właściwym Miejscu w Łodzi !!! Tylko ŁKS

Misiek - 5 września 2011, 14:26:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wielki test dla Probierza!

zero - 5 września 2011, 14:27:07 - *.171.241.223.dsl.static.crowley.pl
życze mu samych porażek!

ChoodY - 5 września 2011, 14:27:20 - *.adsl.inetia.pl
Powodzenia w ŁKS, sądze, że i tak mimo wszystko klub ten spadnie w hukiem tam, gdzie jest jego miejsce

kriseudeze - 5 września 2011, 14:27:27 - *.toya.net.pl
no coraz lepiej to wygląda

Srodmiesci - 5 września 2011, 14:27:27 - *.bimsplus.com.pl (*.194.9.64)
I tak derby dla Widzewa!!! Widzew Srodmiescie

KSGLIWICE - 5 września 2011, 14:27:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rzeczywiscie, tylko druzyny z ambicjami, tyle warte twoje slowo, chyba ze ambicje zeby nie dostawac kazdego meczu po 3

sado - 5 września 2011, 14:29:49 - *.komfort.pl
Nareszcie ŁKS ma trenera z prwadziwego zdarzenia który poukłada drużynę! ŁKS nie spadnie o to możecie być spokojni.

radowest - 5 września 2011, 14:31:17 - *.137.rev.vline.pl
Kubusiu, "we Właściwym Miejscu" to Wy będziecie po sezonie, a Michał Probierz i tak jest Widzewiakiem

wisnia.190 - 5 września 2011, 14:32:06 - *.cdma.centertel.pl
do srodmiescie: jaki widzew srodmiescie?? gdzie wy jestescie?? Boze jacy wy jestescie zakompleksienie.. wiadomosc o ŁKSie a wiecej wpisow widzewiakow niz naszych. oj wy internetowi mordercy

f - 5 września 2011, 14:35:26 - *.toya.net.pl
przepraszam nie łks łódź tylko łks bełchaatów!!! hehe

mojaandzia - 5 września 2011, 14:37:07 - *.ssp.dialog.net.pl
elegancko

19Łódź08 - 5 września 2011, 14:38:42 - *.42.rev.vline.pl
Może zrobi coś pożytecznego dla naszego klubu i da grać młodym...powodzenia w łodzi tylko Łks

Kubus1908 - 5 września 2011, 14:39:19 - *.toya.net.pl
radowest: utrzymanie bedzie mozesz byc tego pewny a druga sprawa. gdzie te wasze transfery przeciez cacinio ma tyle kasy i co ?? jakos nic z nia nie robi tylko czerpie zysk do swojej kieszeni !! a unas klub nie ma tyle kasy co cacek w portfelu ale sciaga pilkarzy i trenerow tak jak np Probierza !! to ze był i jest widzewiakiem niech sobie bedzie ale wazne jest to ze juz nie kopie w pilke dla was !! a jako trener dostal szanse i niech jej nie zmarnuje

wojaxx - 5 września 2011, 14:39:40 - *.tpnet.pl (*.26.63.60)
No i może zaczną coś grać, bo do tej pory toż to rozpacz i nędza, tylko Łódzki Klub Sportowy!!!

OrzelekLDZ - 5 września 2011, 14:39:47 - *.ssp.dialog.net.pl
to mi sie podoba wkocu ! na to caly czas czekalem czyli zmiane trenera ! on to pouklada

kibic legi - 5 września 2011, 14:41:25 - *.cable.mindspring.com
Ale wielki błąd popełnił facet.

k - 5 września 2011, 14:41:26 - *.138.227.40
"Widzew śródmieście" buahahahaha najlepszy tekst w tym wątku. :D
Może jeszcze "Widzew Księżyc" ... w końcu Neil Armstrong też był za Widzewem ;)

PiterWSC - 5 września 2011, 14:43:11 - *.193.160.9.tvsat364.lodz.pl (*.14.4.69)
No cóż... w życiu popełnia się błędy. ŁKS Bełchatów spadnie. Podobno w ŁKS jest planowana kolejna zmiana nazwy klubu na BKS Bełchatów.
Pozdro dla normalnych.
PS. W Łodzi i tak tylko Widzew

Do wisnia. - 5 września 2011, 14:43:16 - *.centertel.pl
To wy własnie jestescie zakompleksieni. I to ty mi odpowiedz gdzie wy jestescie...bo jak na razie to jestescie bezdomni - nowet mecz pucharowy bedziecie grac w Chorzowie w roli gospodarza! Jest duzo wpisow Widzewiaków, bo Probierz był od zawsze oddanym Widzewiakiem....tyle. Koles poprostu podpisal się ze reprezentuje Widzew śródmieście.

BAŁUTYŁKS - 5 września 2011, 14:45:07 - *.187.rev.vline.pl
Witamy na właściwej stronie miasta Łodzi,dobrze pan zrobił olewająć widzew ;)

Widzewiak - 5 września 2011, 14:50:06 - *.zdnet.com.pl (*.73.184.141)
do wisnia.190
"do srodmiescie: jaki widzew srodmiescie?? gdzie wy jestescie?? Boze jacy wy jestescie zakompleksienie. "
http://www.youtube.com/watch?v=CFTqK6tyczQ&feature
=related
TUTAJ JESTESMY. WIDZEW Srodmiescie... a wy gdzie ?

haze - 5 września 2011, 14:50:12 - *.toya.net.pl
Wiecie doskonale,widzewiaczki,że musimy grać tymczasowo w Bełchatowie. A tu ciągle głupie wpisy,że bezdomni i bezdomni i tak wkoło. Czepcie się swojego kurnika. Jeszcze troszke i zobaczymy gdzie Wy będziecie grać.

kubus1908 - 5 września 2011, 14:50:32 - *.toya.net.pl
jacy bezdomni ?? stadion jest był i będzie !! Łódzki Klub Sportowy tez był jest i będzie !! bo stadion powastanie a co do widzewiakow to mam do was pytanie co zrobicie jak zobaczycie Probierza w Emblemacie ŁKS na piersi ?? no co ?? i wtedy sie okaze czy bedziecie dla niego tak wspaniali !! i czy bedziecie skandowac jego nazwisko ?? a i gdzie ten widzew na SRD ?? raptem szczycicie sie pomorska jak jakims krolestwem haha ?? zobcz na mape lodzi i stwierdz gdzie jest ten widzew ?? raptem kawalek srd, widze, olechow, janow, i troche dabrowy pomieszanej z CHN ?? wiec powiedz mi gdzie ?? m nawet mamy flage ŁKS ze jestesmy na waszym terenie kolo stadionu !!!

pepeŁKS - 5 września 2011, 14:50:40 - *.mnc.pl
piterwsc...żeby pozdrawiać normalnych, najpierw wypadałoby się do nich zaliczać. A sądząc po twoim wpisie, to jesteś tylko kolejnym netowym napinaczem z widzewa...

Bałuciarz - 5 września 2011, 14:52:03 - *.187.rev.vline.pl
Na tym pochodzie Śródmieścia,byly z wami inne osiedla,wieć ie siej propagandy czerwony napinaczu..zobacz sobie przemarsz kiboli ŁKSy ze Śródmieścia.ŁKS KLUBEM ŁODZI JEST ŁKS!!!Za pare kolejek przejdziemy was w tabeli,wtedy to bedzie dopiero napinka chuliganow widzewa ;)

Widzewiak - 5 września 2011, 14:53:07 - *.zdnet.com.pl (*.73.184.141)
''!!Za pare kolejek przejdziemy was w tabeli''
placze ze smiechu

pepeŁKS - 5 września 2011, 14:53:09 - *.mnc.pl
@Widzewiak, tu jesteśmy: http://www.youtube.com/watch?v=RpUebmyWYT0

Olo - 5 września 2011, 14:53:30 - *.toya.net.pl
A co ten Pan zrobi?? Kto ma strzelać bramki Saganowski-Spalony? Drużynę się mierzy tym , ile kosztują jej zawodnicy. A w ŁKS-ie są wszyscy za DARMOCHĘ. Wnioski dla super nowej generacji.

kibic LDZ - 5 września 2011, 14:55:18 - *.lib.uni.lodz.pl
widzę, że widzewiaczków strasznie boli, że Probierz wybrał ŁKS. Życie bywa przewrotne, wasi działacze mieli go serdecznie w d... jak go zwalniali z klubu. Panie Michale witamy w Łodzi i życzymy samych sukcesów. Naraszcie ŁKS ma trenera na miarę ekstraklasy. Powodzenia

Kubus1908 - 5 września 2011, 14:55:51 - *.toya.net.pl
Widzewiak ilu was no ilu ?? 40 osób maks na zbiorce dzieciaku !! jeszcze róg pomorskiej a zaciszy !!! kolo sempow spod 99 !!! haha !!! zobacz lepiej ilu kibicow u nas sie zbiera na mecze !! i porownaj !! zapraszam na youtube !!! i sie przekonaj !!!

Srodmiesci - 5 września 2011, 14:58:31 - *.bimsplus.com.pl (*.194.9.64)
To wy mieliscie pochod z lamusami z limanki bo ze srodmiescia jestescie wysiedlani! Czerwone Srodmiescie!!!

haze - 5 września 2011, 14:59:26 - *.toya.net.pl
Wygrali dwa mecze a zachowują się jakby już byli w fazie grupowej LM. Mam nadzieję,że Bełchatów Was na ziemię sprowadzi.

KUBUS1908 - 5 września 2011, 15:00:56 - *.toya.net.pl
a i jeszcze jedno !!! widzewiaku ze Sródmiescia !!! mam szczere pytanie do ciebie !! ilu was bylo ze srodmiescia ?? co ?? bo jzu na twoim filmiku widze ze jest duzo osob z balut !!! i widze pare od samego pocztku w pierwszym zedzie haha !! co najbardzie krzyczy !!

WIDZEW ŁÓD - 5 września 2011, 15:01:23 - *.astral.lodz.pl
Lepiej wygrać 2 niz przegrać 4 i miec bilans bramkowy 1:14 hahahahahahahahaha zal noramalnie

wks - 5 września 2011, 15:01:33 - *.adsl.inetia.pl
uuu to Stefan wyleci

sierpc - 5 września 2011, 15:01:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
mało ambitny

WIDZEW ŁÓD - 5 września 2011, 15:03:00 - *.astral.lodz.pl
Widzew też będzie miał stadion ale swój a nie tak jak wy MOSIr-u hahahahahaha

Świr - 5 września 2011, 15:05:49 - *.187.rev.vline.pl
Strach się bać jaka będzie napinka chuliganów rts-u internetowych po ich przegranym meczu derbowym ;)

haze - 5 września 2011, 15:06:35 - *.toya.net.pl
Grzyby to rosną u Was w trawie między ławkami.

Pauleta - 5 września 2011, 15:12:53 - *.pogodnanet.pl
Ludzie spokojnie. Przeciez kazdy wie, ze ŁKS na dluzsza mete mu nie ma nic do zaoferowania.
Probierz jest ambitny to sie podjal ratowania tego klubu, pewnie bedzie jak z Urbanem w Bytomiu, w zimie zglosi sie ktos mozniejszy i odejdzie.

slawek - 5 września 2011, 15:18:06 - *.adsl.inetia.pl
Wyzywają ŁKS od bezdomnych, a sami mieli grać w Kutnie na czas przebudowy stadionu

Widzewiak - 5 września 2011, 15:20:39 - *.zdnet.com.pl (*.73.184.141)
slawek - mieli, i z czego sie smiejesz?

BałutyŁKS - 5 września 2011, 15:22:46 - *.187.rev.vline.pl
A wy z czego się tak śmiejecie ze tymczasowo gramy w Bełchatowie?Sam sobie zadaj to pytanie.

19Bikero45 - 5 września 2011, 15:23:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Teraz dopiero wyjdzie jakim jest trenerem." dokładnie!!

Widzewiak - 5 września 2011, 15:29:37 - *.zdnet.com.pl (*.73.184.141)
BałutyŁKS - nie moge odpowiadac zbioro za wszystkich , ja sie tam nie smieje z tego akurat. ale sami sobie winni ze gracie w belchatowie a nie w lodzi

bbb - 5 września 2011, 15:30:15 - *.retsat1.com.pl
widac polowa wpsiow dzieciakow albo na informatyce albo juz w domu....jeszcze pierwszy mecz nie poprowadzil a juz szalejecie...panowie z andrespola jeszcze sie zdziwicie..elo...pozdro dla kumatych

RobertLodz - 5 września 2011, 15:32:19 - *.toya.net.pl
Bo widzisz Sławku Widzew ma swój stadion , a Łks niestety nie.Stadion na Al Unii jest obiektem MOSIR-uDlatego łks zawsze był i jest bezdomnyh

kibic - 5 września 2011, 15:38:19 - *.191.147.124
Czeka go ciężkie i trudne zadanie aby utrzymać Łodzian w elicie,ale oby się powiodło i ŁKS zaczął wreszcie punktować-powodzenia od Zawiszaka.

Jaga - 5 września 2011, 15:38:59 - *.tel.tkb.net.pl
Powodzenia w Łodzi i do zobaczenia w Białymstoku na zakończenie sezonu!

Fulko de L - 5 września 2011, 15:41:08 - *.zstp.lodz.pl
te wpisy "witamy po właściwej stronie miasta Łodzi" - czegoś tu nie rozumiem - to jest jakaś druga strona? Ja to zawsze wszędzie słyszę, że w Łodzi jest TYLKO ŁKS a tu się okazuje, że są jakieś inne strony Łodzi. Do dziś nie mogę wyjść ze zdumienia gdy po derbach(1:4) przystanek od stadionu (Żeromskiego) w tramwaju była kontrola i wszystkie białe końcówki zmieniły właścicieli - nijak mi to nie pasowało do wizerunku supremacji w mieście - przez propagandę wasi Janusze tracą barwy bo uwierzyli że są tu sami!

Kamil - 5 września 2011, 15:41:23 - *.toya.net.pl
ełkaesiacy !! popatrzcie na swój HERB i wtedy zacznijcie sie wypowiadac. Nie macie dwóch z trzech podstawowych atrybutów klubu - stadionu i herbu. Herb zabrał wam komornik a stadion przejął MOSiR bo wy nie byliscie w stanie nic na nim zrobić ani go utrzymać. Więc mordy w kubeł !

haze - 5 września 2011, 15:41:38 - *.toya.net.pl
Skoro Widzew ma swój stadion, mądralo, to z jakiej racji sam nie wybuduje nowego obiektu tylko czeka na kasę od miasta? Zastanów się co piszesz

haze - 5 września 2011, 15:46:51 - *.toya.net.pl
do Kamil-a Ty popatrz na nazwę swojego klubu RTS- rozwiązano w 2004 r. Komu zatem kibicujesz?

sddg - 5 września 2011, 15:49:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
beznadziejny ruch z jego strony miał taką reputację że gdyby poczekał jeszcze z 2 miesiące to dostałby ofertę z klubów silniejszych, bogatszych i przede wszystkim ambitniejszych! ale widocznie nie miał już kasy na życie bo nie wierzę że nie liczył na jakąś posadę w lepszym klubie

Kamil - 5 września 2011, 15:51:36 - *.toya.net.pl
haze - kibicuje klubowi który został przekształcony w nową spółkę, która przejęła herb, stadion i wszelkie inne tradycje od swojego protoplasty. Z wyjątkiem długów panów G i P, a wszystko to dzieki inteligencji Pana Bońka. A co zazdroscisz ? Że Wam tak się nie udało ?

do_was - 5 września 2011, 15:53:39 - *.adsl.inetia.pl
Chłopaczki, prawdziwe śródmieście jest w Warszawie! A tam 100% Polonia!

haze - 5 września 2011, 15:55:14 - *.toya.net.pl
Kamil-niczego nie zazdroszczę kolego. Ładnie to nazwałeś ,, dzięki inteligencji pana Bońka,, .

ŁKS/IRLAND - 5 września 2011, 16:05:30 - *.mysmart.ie
nareszcie

bojar - 5 września 2011, 16:08:17 - *.bialystok.vectranet.pl
Michał jaki Ty klub wybrałeś? A Jaga zawsze,ale to zawsze przyjmie Ciebie miło.Pozdrowienia fanom łodzkiego Widzewa z Białegostoku.

ŁKS/IRLAND - 5 września 2011, 16:14:11 - *.mysmart.ie
dwa lata w Widzewie i od razu legenda... smieszne. Powodzenia trenerze. Dzieki dla Tomka Wieszczyckiego za prawidlowe wnioski..

ppc1976 - 5 września 2011, 16:15:19 - *.231.46.16.koba.pl
Oj wybrał se Michałek wreszcie klub ze stadionem z prawdziwego zdarzenia i z rozbudowaną bazą treningową - na co narzekał, że nie ma pracując w Białymstoku.... i na szczęście lotnisko jest... ;-D

Mati - 5 września 2011, 16:23:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zastanówcie się Widzewiaki jak Cacek pożegnał Probierza (i co ostatnio wygadywał na jego temat), a dopiero potem się wypowiadajcie w tym temacie... Pozdrowienia dla Mroczkowskiego

Fulko - 5 września 2011, 16:31:57 - *.toya.net.pl
@ŁKS/IRELAND
2 lata jako trener ale dodaj, że jako piłkarz także grał i to był taki absolutny walczak co serce zostawia na boisku - a to są cechy które są w stanie kupić sobie (nas) kibiców - i w Widzewie zakończył swoją karierę piłkarską (kontuzja gdy walczył w meczu o pietruszkę ale nogi nie odstawił) - może faktycznie sformułowanie "legenda Widzewa" ciut na wyrost ale na pewno koleś z Widzewem w sercu ...

Fulko - 5 września 2011, 16:34:48 - *.toya.net.pl
praca jest pracą i wypełniać obowiązki będzie bo inaczej zbruka nazwisko na które pracował parę lat - jest jednak tak z trenerami, że są zespoły które im lezą i takie z którymi nic się osiągnąć nie da - np. z Polonia i Jaga Michał miał sukcesy a już w Widzewie nie - czy np. Smuda w Widzewie i Zagłębiu (ew Lechu) świetny trener a w (L) czy Wiśle się nie sprawdził - pożyjemy zobaczymy - brawa w derbach i tak ode mnie Michał dostanie bo zwyczajnie na nie zasługuje.

ełkaesiak - 5 września 2011, 16:37:49 - *.117.116.37
Będzie tak jak w sezonie 2008/2009. Będziemy grać świetne mecze. Michał tylko stawiaj na Bodzia W. To świetny bramkarz, tylko trochę nierówny. Będzie dobrze. TYLKO ŁKS !

Zeciarz - 5 września 2011, 16:37:57 - *.org.b.all.de
Trenerze, nigdy więcej takich plam jak z Irtyszem Pawłodar. Szczęścia życzę w nowym klubie (utrzymania w ekstraklasie).

TP - 5 września 2011, 16:38:16 - *.home.aster.pl
I tak wam to nic nie da w meczu z CRACOVIĄ. :P

MKS - 5 września 2011, 16:46:47 - *.susi.pl
teraz się przekonamy jakim jest trenerem

as - 5 września 2011, 17:21:25 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawe czy ze szrotu jest w stanie michałek coś zbudować. Tutaj Franka i Opla nie będzie.

chutoranin - 5 września 2011, 17:22:07 - *.76.155.78
ja się nie zgadzam,mieszkaniec podłódzkiego chutoru

rochus - 5 września 2011, 17:31:10 - *.162.229.195
panowie dwie rzeczy: pierwsza- trener tak jak i zawodnik pojdzie tam gdzie go chca i zazwyczaj za pieniedzmi,a w tym klubie moze sie odbudowac i pokazac ze Probierz sie nie wypalil druga- o jakim Bodziu wy rozmawiacie??? Dobrym bramkarzem to on byl,a teraz czas na mlodych i jak widac chlopak dobrze sobie radzi.pzdr dla zdrowych

ret - 5 września 2011, 17:33:05 - *.253.120.smslowianin.pl
Byle nie słuchał Wieszcza bo ten tylko burzyć atmosferę potrafi i ma prywatne antypatie./niszczył Adamsa/

kuki - 5 września 2011, 17:43:16 - *.150.147.73.internetia.net.pl
Całkiem możliwe, że trener Probierz ma plan długofalowy dotyczący ŁKSy. Oby tylko się mu działacze nie wtrącali a będzie sobie budował team wspólnie z Tomkiem Kłosem.
Nie da się ukryć, że pan Michał ma na jakiś czas bonus w postaci kredytu zaufania od kibiców. Tych zazdrosnych też. Bo inaczej by nie psioczyli.
Widzewscy muszą pogodzić się z tym, że "Cacki" zbyt wiele mieszają szkoleniowcom. A efekt tego jest taki, że macie trenera wypełniającego wolę szefostwa bez marudzenia.
ŁKS & GKS TYCHY

zabi - 5 września 2011, 17:50:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
... jak słyszę propagandę Waszą ile to Was nie jest w Łodzi to myślę sobie, że w Polsce nie ma stadionu który pomieści Waszą liczbę, nie wiem czy na old trafford się zmieścicie. Zróbcie sobie analizę ostatnich dziesięciu lat ile to Was przychodziło na Wasze gruzowisko i ilu to Was jeździło po Polsce. Zresztą ostatnio na zlecenie miasta zrobiła taką analizę jakaś firma, która jasno dała Wam do zrozumienia gdzie jest Wasze miejsce w szyku. TYLKO WIDZEW !!!

Kibol - 5 września 2011, 17:50:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po wzmocnieniach i nowym trenerze powinni uratować Ekstraklase ! Bo gorzej to wygląda w Bielsku Białej i Bełchatowie czyli tam gdzie niema kibiców i dobrze !

ŁKSpiastów - 5 września 2011, 17:53:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o czym tu mowa dla pana Probierze widzew jest tak samo ważny jak dla citka łapinskiego i innych których te chopy mają na fladze i podniecaja się nimi chodz oni olali ich wielki wstydzew hehehehehehe

Łodzianin1 - 5 września 2011, 18:00:26 - *.ip.netia.com.pl
WITAMY W ŁODZI !!!
teraz może być tylko lepiej
ŻABIENIEC ŁKS !!!

gość - 5 września 2011, 18:08:38 - *.smrw.lodz.pl
kuki-chciałbym zauważyć że jak Probierz był w Widzewie to wszyscy po nim jechali kibice łks,potem jak dostal baty od Kazachów to też żeście się śmiali a teraz że super trener takiego potrzebowali że ma jaja i w ogole....chciałbym dodać że trener tu nic nie pomorze ponieważ dyrektor wieszczycki doprowadza do upadku jak kiedys grajek z pawelcem sprowadzająć szrot a co do widzewa i trenera to Mroczkowski jeszcze meczu nie przegrał wiec troszke pokory panowie kibice

śżk - 5 września 2011, 18:08:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
psy szczekają a karawana jedzie dalej..
zazdrość wam nie pozwala tego przemilczeć więc piszecie bzdury a gula skacze :D haha

WK - 5 września 2011, 18:11:09 - *.205.13.128.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Boli ''wiernych'' z Piłsudskiego no nie? Wierzcie mi, ale wy kibiców w Łodzi to macie bardzo malutko. Jedyne wasze osiedle to Olechów. Reszta która przychodzi na stadion to Kutno, Andrespol, Justynów, Nowosolna, Piotrków Tryb. To ci podmiejscy ''chuligani'' nakręcają wam atmosferę na stadionie i sami powinniście to przyznać. ŁKS w Łodzi ma więcej kibiców za to oni kuleją właśnie w tych podmiejskich miasteczkach. Co do stadionu to widzieliście Widzewiaki jak teraz wygląda stadion ŁKS-u, że piszecie bzdury o ruinach? Stadion uległ ogromnym zmianą. Choćby wszystkie stare rzeczy np. ogrodzenia, siedzenia, ławki na trybunach. Tego już nie ma! Są nowe piękne zamienniki dzięki którym stadion ŁKS-u wygląda w tej chwili olśniewająco(+ nowa trybuna na 300 osób). Stadion jest wyczyszczony i przygotowany na 9 kolejkę do starcia z Bielskiem. Pozdrawiam mieszkaniec Łodzi.

gość - 5 września 2011, 18:22:07 - *.smrw.lodz.pl
widzialem stadion wczoraj i skoro mowisz ze on przeszedl przemiane to ja dziekuje chyba mialem oczy zasloniete....co do Probierze to zobaczycie jaki z niego trener ze tak sie podniecacie....Widac jaki profesjonalizm w klubie panuje skoro 3 trener w 5 kolejkach zero wiedzy na temat prowadzenia druzyny i wieszczycki sobie jaja robi z kibicow no ale wy tak lubicie zaraz mistrza zdobedziecie a niedawno prawie wszyscy kpili z probierza po przegranych pucharach z jaga

PiterWSC - 5 września 2011, 18:24:11 - *.193.160.9.tvsat364.lodz.pl (*.14.4.69)
slawek
jak sam dobrze napisałeś, że mieliśmy swoje mecze grać w Kutnie na czas przebudowy naszego obiektu, a nie dlatego jak wy, że nie macie dopuszczonego stadionu MOSiR ! Bezdomni znikąd się nie wzięło.
Łódź jest Czerwona !

HAHAHA - 5 września 2011, 18:28:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
HAHAH
PO 1 ŁKS NIE MA SWOJEGO HERBU KLUBOWEGO(komornik)
PO 2 ŁKS NIE MA SWOJEGO STADIONU(stadio de la gruz)
PO 3 ŁKS NIE MA KLASOWYCH PIŁKARZY (same emeryty biegające w kółko jak Mięciel Adamski itp)
DLATEGO DOSTAJE ŚREDNIO 3:0 I póki co nic tego nie zmieni !! Śmieszne są teksty że małymi kroczkami do przodu !! CAŁA POLSKA SIĘ Z WAS ŚMIEJE WSTYD !! WIEM ZE WAM JEST WSTYD I MI TEZ BO JESTEM Z ŁODZI ;(;(

nie WK - 5 września 2011, 18:32:39 - *.205.3.206.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Stare Bałuty-limanka to nie Łodz,a podmiejscy chuligani z Kansas to własnie wasza głowna nabojka pajacyku

haze - 5 września 2011, 18:33:35 - *.toya.net.pl
A mnie jest wstyd,że w moim mieście mieszkają takie buraki jak ten HAHAHA

ŁKSpiastów - 5 września 2011, 18:36:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak widzeiwiacy macie racje macie stadion nawet 35tyś macie lukoila tez macie a wiecie co ma syn cacka dobre praktyki od taty jak ściemnic kilka tyś. osóbi na nich zarobić i powiem was żeby nie było tak że będziecie prosić za miesiąc miasto aby przejeło wasz stadion i wybudowało wam nowy wiec pokory trosze chłopki roztopki

rebel - 5 września 2011, 18:44:01 - *.onlinehome-server.info
lks stracil to miasto i teraz musza na sile udowadniac ze Widzewa nie ma w Łodzi. Utrzymali sie jeszcze na Retkini i Teofilowie i zachodniej czesci Srodmiscia a reszta... to WIDZEW! Jeszcze niedawno wyrzucali ze stadionu kibicow przyjezdzajacych z okolicznych miasteczek a teraz to u nich coraz wiekszy procent. Konstantynow Pabianice itd. A Probierz prochu nie wymysli. Nawet Guardiola by niepomogl. Nie wiem czego sie spodziewacie? Ze pouklada zespol? wy nie macie zespolu tylko zbieranine odpadow. Jestescie najgorszym zespolem w lidze i nic tego nie zmieni. Razem z Podbeskidziem spadek.

Zjaros - 5 września 2011, 18:48:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Rebel-jesteś prawdziwym miszczem w pisaniu badziewia.

haze - 5 września 2011, 18:49:41 - *.toya.net.pl
rebel- kleju się nawąchałeś chyba bo na nic więcej to Cię pewnie nie stać. ŁKS DĄBROWA

RTS_ŚRD - 5 września 2011, 18:54:30 - *.218.156.247
a gdzie jest Łks na śródmieściu poza Tyłami i zachodnimi rubieżami tej dzielnicy?? Bo chciałbym uwierzyć, że śnie...
Jeszcze niech których ełaesiaczek napisze że na Bałutach jest ich więcej...
Oj fantazja dzieci ponosi, fantazja...

do rebel - 5 września 2011, 18:57:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ok ok ... wszystko jest wasze ;) cała Łódź a przepraszam jaka Łódź cała Polsks,cały świat,wszechświat itd. itd. A teraz wyjdź na spacer po Łodzi ( choć szanse, że w niej mieszkasz to 5%) i naucz się nazw osiedli , dzielnic, jeśli według ciebie Teofilów i Retkinia to pół Łodzi. I proszę nie odpisuj bo jesteś tak zaślepiony w ten swój wstydzewski klubik że nie dojdziemy do porozumienia a każdy normalny wie jak wygląda podział w Łodzi ...

cxzwsda - 5 września 2011, 18:58:06 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Dopiero co miał podbijać Ligę(nie tylko polską) z Lechem a tu proszę, życie bywa zaskakujące.

RTS_ŚRD - 5 września 2011, 19:00:25 - *.218.156.247
@ rebel
No oczywiście, żem każdy normalny wie jak wygląda sytuacja w Łodzi.
dokładnie tak:
http://robert1981.wrzuta.pl/obraz/7TxcxRb64J9/kibi
cowska_mapa_lodzi
i wszystko jasne

RobertLodz - 5 września 2011, 19:04:22 - *.toya.net.pl
Tak panowie ja wiem że to boli , ale sam osobiście znam mnóstwo "rodowitych" z Pabianic, Konstantynowa a nawet Tuszyna.Retkinia to osiedle wybudowane dla przyjezdnych z podłódzkich wsi pracujących w tutejszych fabrykach.Ojciec , matka ze wsi a Wy zwiecie się rodowitymi. Ubliżacie mi - kibicowi Wielkiego Widzewa z krwi i kości z miasta Łodzi się pochodzi. Wstydzicie się swoich korzeni a to żenada

rebel - 5 września 2011, 19:10:36 - *.onlinehome-server.info
niewiem gdzie wyczytales ze Teo i Retkinia to pol Łodzi? Ze spaceru po Starych Bałutach wlasnie wrocilem, Widzewiacy maja sie swietnie, wiec jezeli oceniasz szanse na 5% to nie graj u bukmacherow. Zobacz mapke z postu powyzej i sprobuj komus wmowic ze tak nie jest i jest jak mowisz, kazdy normalny wie jak jest w Łodzi. A dodatkowo pomysl sobie ile jest Widzewiakow na Retkini, Teofilowie i generalnie w zachdniej czesci Łodzi to zrozumiesz (choc daje 1% szans)

do rebel - 5 września 2011, 19:20:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahaha świetna mapka równie dobrze ja mogę wrzucić i taką ;) http://rudanig.wrzuta.pl/obraz/79CUTKa7tdb/kibicow
ska_mapa_lodzi_lks_vs._widzew też mapka Łodzi no i co ? tylko Teofilów i Retkinia ??? i spróbuję ci wmówić że tak nie jest bo nie wydaję mi się żeby np; Polesie,Śródmieście,Ruda,Koziny itd itd było wstydzewskie.... ,, a dodatkowo pomysl sobie ile jest Widzewiaków na Retkni, Teofilowie..." hahah to pomyśl sobie ilu ŁKS-siaków jest na Dąbrowie,Starych Bałutach- takie samo porównanie ;)

Ruda1908 - 5 września 2011, 19:24:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rebel - ładnie masz nasrane że wychodzisz z domu na stare bałuty zobaczyc jak sie ma widzew...
Ruda Tylko ŁKS!

haze - 5 września 2011, 19:24:54 - *.toya.net.pl
robert- wstyd mi za Ciebie. Nie przyznawaj się,że jesteś z Łodzi.

RTS_ŚRD - 5 września 2011, 19:35:43 - *.218.156.247
@ do rebel
Nie, równie dobrze nie możesz wrzucić i takiej mapki, bo najzwyczajniej w świecie malował ja idiota.
Przykłady:
- Żabieniec powinien być na czerwono
- linia na śródmieściu przesunięta o dobry kawałek za daleko na waszą korzyść
i najlepsze, gość zaznacza RDG jako widzewskie a później rysuje linię podziału przez środek tego osiedla, choć w promieniu kilku km nie ma zorganizowanej grupy kibiców Łks.
Akurat cała północ Łodzi jaki i Wschód są widzieskie. Południe mocno podzielone, a zachód za ŁKS.

RobertLodz - 5 września 2011, 19:37:14 - *.toya.net.pl
Robert to imie więc pisze się z dużej litery.A wstydzić powinieneś się z pozycji swojego klubu w tabeli

do rebel - 5 września 2011, 19:43:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żabieniec cały czerwony? ta... nie mam pytań w takim razie ;) Szkoda czasu...
PS. Wcześniejszą mapkę robił jeszcze większy idiota

peja - 5 września 2011, 19:46:52 - *.187.rev.vline.pl
Na RDG też są kibice ŁKS,więć cicho z łaski swojej.Jak tam wasze grafy?ŁKS Młodzi Rado

1910ZBNC - 5 września 2011, 19:51:09 - *.adsl.inetia.pl
do rebel a gdzie jesteście na Żabie po za helską pytam się gdzie . Pojedyncze osób które jeśli Widzew się dowie są ganiane, jedynie Teofilów wspiera wasze jednostki na żabie i taka jest prawda , Polotu żadnego nie macie na tym osiedlu . Pozdro

RTS_ŚRD - 5 września 2011, 19:51:15 - *.218.156.247
@do rebel
i właśnie tak wyglądają twoje "argumenty"...
a co do wcześniejszej mapki to spytał bym się ciebie o chociaż jedną ulicę która jest tam źle zaznaczona ale takowej nie ma wiec skończ bajeczki odpowiadać.
KIBICOWSKA MAPA ŁODZI =>>>
http://robert1981.wrzuta.pl/obraz/7TxcxRb64J9/kibi

cowska_mapa_lodzi

master - 5 września 2011, 19:51:41 - *.adsl.inetia.pl
witamy w ŁKS-ie panie Michale oby jak najdluzej nam sie wspolpraca ukladala nareszcie wychodzimy z dolka a podmiejscy niech sie napinaja tylko to im wychodzi az im mordy poczerwienialy

Fulko - 5 września 2011, 19:56:02 - *.toya.net.pl
a ja się ciągle pytam tych białych co ciągle twierdzą że są tu sami w tym mieście - jak to możliwe że po derbach przystanek od swojego stadionu cały tramwaj posłusznie oddaje szaliki tym co ich tu niema? Po derbach na Widzewie w promieniu kilku przystanków nigdy nie uświadczysz cienia zagrożenia a nikt z nas nawet nie próbuje lansować tezy że jesteśmy sami w tym mieście! Pokory troszkę bo łykające kluchy wasze Janusze potem tracą barwy!

DENIS - 5 września 2011, 19:56:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powodzenia Trenerze oby poszło ci lepiej niż wczoraj z ekipą sejmu

michal-lod - 5 września 2011, 19:58:31 - *.centertel.pl
czasami zastanawiam sie co jest z tymi widzewiakami nie tak...;/ po pierwsze info jest o ŁKSie a tu wiecej czerwonych, po dugie pisza takie bzdury ze szok (np ze na Zabiencu sa pojedyncze osoby za ŁKSem)! ogarnijcie sie czerwoni! i jezeli cos tu chcecie pisac to tylko z sensem! ŁKS!

ŁDZ - 5 września 2011, 20:03:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No wasza flaga ,,Robotnicze...." też była bezpieczna a jak się skończyło ? każdy wie

1910ZBNC - 5 września 2011, 20:04:25 - *.adsl.inetia.pl
michal-lod rzeczywiście sens w tym co napisałeś jest wielki . Jeszcze usłyszę niedługo że nas w ogóle tutaj nie ma . Ale wiem wiem Judki was boli to że na stadion Łks-u mam 8 min tramwajem a na stadion WIDZEWA 30 oj boli boli że wybrałem klub który jest dalej niż ten co mam pod nosem siedźcie sobie dalej w necie i piszcie jak was na żabie jest dużo ja tymczasem mykam na osiedle bez odbioru

haze - 5 września 2011, 20:06:12 - *.toya.net.pl
robert- pisząc takie bzdury, nie zasługujesz na dużą literę.

Vasyl - 5 września 2011, 20:14:10 - *.adsl.inetia.pl
Na RDG, Chojnach,Dąbrowie rządzi haze z ŁKSu i jego banda.Pierdykam nie wychodzę z domu.Wolę się poprężyć przed kompem.Bezpieczniej
ps.Probierz jest ciężkim facetem.Mało kontaktowy i smutas.Ale coś tam osiągnął.W Widzewie robił za czapkę gruszek.Ale się pokazał to i stawka wzrosła.

michal-lod - 5 września 2011, 20:15:23 - *.centertel.pl
i jeszcze czytac ze zrozumieniem nie umiesz! haha

tomh - 5 września 2011, 20:16:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mogles wybrac inne kluby - wybrales ten - zeszmaciles sie i tyle....

ZeKalanga - 5 września 2011, 20:17:05 - *.toya.net.pl
Galerianki, lepiej zróbcie zrzutke na waszą plecionke i odkupcie ją od komornika Precz do BEŁCHATOWA !

haze - 5 września 2011, 20:24:41 - *.toya.net.pl
Vasyl-haze nigdzie nie rządzi przyjacielu. Odnosi się tylko do postów Twoich kolegów po szalu bo nie może spokojnie porozmawiać w temacie. Obojętnie co by się w ełksie nie wydarzyło, jesteście pierwsi do pisania idiotyzmów. Poczytaj post Roberta o tym jak to Retkinię wybudowali dla imigrantów ze wsi a on jest Łodzianinem z krwi i kości. aha.. nie mieszkam na Retkini

Kamil - 5 września 2011, 20:28:46 - *.toya.net.pl
haze - chyba to ty nie jestes z Lodzi, bo nie znasz nawet historii tego miasta. Retkinia jeszcze do II wojny Swiatowej nie znajdowała sie w obrębie miasta Łodzi...

haze - 5 września 2011, 20:33:23 - *.toya.net.pl
Kamil- ale przecież temu gościowi chodzi o osiedle wybudowane w latach 70/80...

Kamil - 5 września 2011, 20:34:05 - *.toya.net.pl
Idąc tym tropem może ełkaesiaków z Retkini bedziemy nazywali PODMIEJSKIMI, a także tych z Teofilowa, bo o ile wiem to to osiedle powstało dopiero wiele lat po wojnie a wcześniej były tam ze 4 chałupy. Taki właśnie jest tok myślenia chłopaków z superełksy.

rastaf - 5 września 2011, 20:35:06 - *.retsat1.com.pl
Witamy Pana Michała z powrotem w Łodzi, Ciekawe jaki w pływ na decyzje miała Kasia... Pozdrowienia dla Kasi

Kamil - 5 września 2011, 20:36:57 - *.toya.net.pl
A przed tym jak powstało osiedle Retkinia, była to wieś, w której mieszkali robotnicy pracujący w Łodzi...

haze - 5 września 2011, 20:46:12 - *.toya.net.pl
Coś bardzo Cię gnębi ta druga wojna światowa
Ja zrozumiałem o co chodziło temu gościowi ale Ty raczej nie. A historii tego miasta uczyć mnie nie musisz, zaręczam.

toom - 5 września 2011, 20:54:09 - *.range109-153.btcentralplus.com
do Kubus1908
Transfery robi się na jakość a nie ilośc. Może i Cacek nie robi spektakularnych hurtowych transferów ale kupuje zawodników którzy są wzmocnieniem a nie ściąga każdego kto jest wolny tak jak u was. Powiedz mi gdzie ten wasz atak marzeń czyli Saganowski-Mięciel bo jakos nie widać żeby byli postrachem bramkarzy

ON - 5 września 2011, 20:57:23 - *.ssp.dialog.net.pl
Haze, odpuśc ickom zaraz całej polsce wmowia że Łódź powstała z widzewa xD
@toom co rbi z wami Cacek to sie juz niedlugo przekonasz, a o Sagana sie nie martw
pozdr
ON

Obiektywny - 5 września 2011, 21:00:33 - *.toya.net.pl
Panie Kamil - wieś pod Łodzią, która nazywała się Widzew, została włączona do granic miasta w 1922, czyli trochę później po 1910? Na Chojnach, gdzie przeważają kibice Widzewa - jeszcze w latach '80 krowi paśli. Na Al. Unii, gdzie jest stadion ŁKS-u oraz na Retkini - też. Ale pierwszy stadion ŁKS-u był przy ul. Ogrodowej, dopiero z rozwojem miasta wybudowano obecny. Tyle historii...

haze - 5 września 2011, 21:00:51 - *.toya.net.pl
toom- to prawda co napisałeś. Myślę,że nikt o zdrowych zmysłach nie pochwali transferów Pruchnika czy Nowaka. Ale tak jest jak brakuje kasy i bierze się co popadnie. A Sagan się rozegra. U Was też było troche niewypałów- Straton, Riski ale tak już jest w tej branży.

:D - 5 września 2011, 21:01:18 - *.toya.net.pl
Słyszałem ze młyn superełksy bedzie teraz na tej nowej, nowoczesnej blaszano - metalowej trybunie (takiej samej jak spotyka się w cyrkach) Podobno ma rewelacyjną akustyke

rambo - 5 września 2011, 21:04:18 - *.centertel.pl
po Pawłodarze Białystok pora trenować Łks Bełchatów :0

nop - 5 września 2011, 21:04:47 - *.toya.net.pl
a już myślałem że galerianki już przestały skowyczeć ale nie wbijcie sobie do tych pustych pał Probierz ma czerwone serce i czerwoną w żyłach krew Panie Michale szacunek za stare czasy

haze - 5 września 2011, 21:05:06 - *.toya.net.pl
tak, a szatnie i prysznice w zegarze nad tą trybuną

marian - 5 września 2011, 21:07:50 - *.play-internet.pl
Zero pokory i obiektywizmu panowie z ŁKS-u . Jestescie najlepsi w każdym aspekcie kibicowskim z tego wynika co się czyta a wiadomo ,że tak nie jest . Ostatnie przykłady np. Wyjazd do Wrocławia Widzewa 500/ŁKS 50 , awanturka na Bałutach dla Widzewa . Przykładów można mnożyć , zaraz pojawią się komentarz typu kanar się nie zgodził żebyśmy dalej jechali :-) , było nas mniej itd . Prawda jest taka , że Widzew zyskuje w Łodzi ( Dąbrowa , Chojny , Bałuty-Radogoszcz , Julianów , Śródmieście coraz więcej osób na Polesiu co nie ulega wątpliwości , że to dzielnica ŁKS a traci na FC ( Konstantynów ,kiedyś dominacja Widzewa , Aleksandrow j/w , Poddębice , Uniejów , Piotrków . Pozdro dla wszystich obiektywnych

lukasz94 - 5 września 2011, 21:09:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten Probierz to wogóle nie myśli,
przecież żeby Widzewiak został trenerem żydks-u !
Wstyd i hańba !!!

ZeKalanga - 5 września 2011, 21:22:59 - *.toya.net.pl
Bo łks jest tylko w internecie, a jak przychodzi co do czego to na stadion przychodzi niecałe 4 tysiące ludzi, mimo, że ceny biletów sa o połowe nizsze niz na Widzewie. Jestem pewien, ze gdyby na al unii bilety na trybune byłe po około 34 zł tak jak jest u nas pod masztami to by tam siedziało ze 120 osob.

marian - 5 września 2011, 21:37:10 - *.play-internet.pl
Nigdy bym się nie spodziewał , ze Probierz pójdzie do lokalnego rywala ale takie zycie . Żle nie życzę Probierzowi ale porażkę w Krakowie jak najbardziej .

SZK - 5 września 2011, 22:07:04 - *.187.rev.vline.pl
Tak ŁKS 50 we wroclawiu bo 460 zawrocilo w Łasku..więć po co tak klamiesz?

SZK - 5 września 2011, 22:09:45 - *.187.rev.vline.pl
a na Bałutach bylo was 20 wiecej..przypomnieć ci kto wygrał w Poddębicach?No właśnie...

fgdfgdrg - 5 września 2011, 22:16:54 - *.238.5.206 (*.36.154.126)
Słuchajnie powiem krótka Widzew Łodz potega jest

damiano - 5 września 2011, 22:20:53 - *.dynamic.chello.pl
Michał Probierz... jak jest twardym sa silny lks to szans bedziej mocne na boisko .. ale jak trenerem pobierz jest podobnie jakie do Fc Barca. tylko lks lodz1908

Vasyl - 6 września 2011, 7:17:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
haze , różnych rzeczy można się dowiedzieć od gimnazjalistów. Tak na marginesie.
To jednak Twoi ziomki po szalu cały czas lansują tezę że Widzewa nie ma w Łodzi. Widzew jest tylko na Olechowie itp.Kurde to nawet na WW i Zarzewie też już ŁKS rządzi ?
Albo takie wrzutki: jest nas mało ale dajemy rade. Koziny,Teo,Retka , Żubardź to wiadomo że tereny ełksy ale jak czytam że na Widzewie są też łksiacy to mnie pusty śmiech ogarnia.
Na Retkini są też widzewiacy. Pytanie tylko co mają do powiedzenia ? Mieszkam na Sródmieściu i może dlatego nie piszę bzdur że kogoś nie ma.

kierowca - 6 września 2011, 9:58:53 - *.slubice.vectranet.pl
Żeby zostać właścicielem starego loga ŁKS trzeba wyłożyć ponad 15 tys. zł.
Na licytację zostaną wystawione dwa znaki Łódzkiego Klubu Sportowego. Pierwszy - tzw. przeplatanka, drugi - biało-czerwono-biała flaga z napisem ŁKS. Oba zostały wyceniono na prawie 21 tys. zł, a cena wywoławcza to 15 tys. 720 zł.
Stare loga trafiły pod młotek, bo stowarzyszenie ŁKS ma długi, a komornik jednego z wierzycieli zajął oba klubowe symbole na poczet zaległości. O godz. 10 w Sądzie Rejonowym dla Łodzi Śródmieście przy al. Kościuszki 107/109 odbędzie się więc licytacja. - Nie mamy wiedzy, ile osób wyraziło chęć przystąpienia do licytacji - informuje przedstawicielka kancelarii komorniczej z ul. Struga. - Liczymy jednak, że licytacja dojdzie do skutku. rodowici haha.

vol - 6 września 2011, 10:56:31 - *.play-internet.pl
@marian - "awanturka na Bałutach dla Widzewa" - natomiast błysneliście pod Poddębicami, prawda?

KZN ŁKS - 6 września 2011, 11:04:37 - *.236.26.102
Przeplatanka i Flaga juz są nasze!!!! Mistrzowskie zagranie naszych dzialaczy z podstawieniem 2 osoby od nas z klubu!!
TYLKO ŁKS ŁÓDŹ KOZINY

Mati - 6 września 2011, 11:12:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto istnieje tylko w internecie to można się przekonać po ilości waszych wpisów pod tematem dotyczącym ŁKS-u. POzdro

a - 6 września 2011, 11:19:29 - *.adsl.inetia.pl
no to Stefan leci

marian - 6 września 2011, 13:32:40 - *.play-internet.pl
Tylko i wyłącznie Poddębice a tak to same porazki . Tak jak juz wczesniej pisałem zaczeło się tłumaczenie , ze na Bałutach galerianek mniej , ze zostali w Łasku zawróceni w drodze do Wrocławia . To tylko i wyłącznie Wasz problem , ze sobie nie radzicie .

Piter - 6 września 2011, 13:38:33 - *.ttnet.net.tr
Panie Michale, podziękowania za pracę w Jagiellonii i powodzenia w dalszej karierze trenerskiej

m - 7 września 2011, 0:52:43 - *.centertel.pl
Kibice ŁKS pytają Widzewiaków czy im głupio, że Probierz wybrał ŁKS, a nie Widzew. Przecież nie było tematu powrotu Probierza do Widzewa, bo Mroczkowski sobie radzi nadspodziewanie dobrze. Druga sprawa, to jak kibice ŁKS przyjmą trenera, który kiedyś w wywiadzie mówił, że zawsze kibicował Widzewowi i chciał w nim zakończyć karierę i czy nie będzie im głupio, że taka osoba trenuje ich klub.

a - 7 września 2011, 17:08:22 - *.adsl.inetia.pl
Stefek juz wylecial z 11? Bydzia juz cie nie chce - chyba widac ze lepiej sobie bez ciebie radzi - szantazysto!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas