[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


6 września 2011, 22:57:41 - mogiel
Wypowiedzi po meczu Polska - Niemcy

Franciszek Smuda (selekcjoner reprezentacji Polski): - Jestem niespełna dwa lata trenerem reprezentacji. To był dopiero mój pierwszy mecz z Niemcami. Może w finałach również z nimi zagramy i wtedy uda nam się wygrać. Już na początku mieliśmy problem. Obraniak nie mógł zagrać. Niemieccy działacze zadzwonili do swojego prawnika z DFB i okazało się, że po czerwonej kartce nie mógł dziś zagrać. Chłopcy chcą wygrać, dają z siebie wszystko. Nie gramy o punkty, ale musimy w każdym meczu grać o zwycięstwo. Damien przyjechał z lekką kontuzją, ale koniecznie chciał zadebiutować w Niemcami. Mimo kontuzji zagrał poprawnie. Początek w jego wykonaniu był nieco nerwowy, ale Niemcy to nie ogórki, to dobry zespół. Znów graliśmy w dziesiątkę w końcówce meczu, choć nieco krócej. W takim przypadku tak silny zespół jak Niemcy potrafi to wykorzystać. Jestem zadowolony z zespołu, zwłaszcza że nie mogliśmy zagrać w pełnym składzie.

Joachim Löw (selekcjoner reprezentacji Niemiec): - Moi piłkarze walczyli dziś do samego końca o wynik i jestem im za to wdzięczny. Takie mecze jak z Austrią nie zdarzają się codziennie. Mamy młodą drużynę, która dziś natrafiła na problemy. Nasi rywale byli bardzo zmotywowani, grali agresywnie. Wynik 2-2 jest moim zdaniem sprawiedliwy. Mogło być dla nas lepiej, ale nie jestem rozczarowany. Wprowadziłem zmiany w drużynie, pojawiło się siedmiu nowych zawodników. Nie wszyscy zagrali na miarę swoich możliwości. Zabrakło nam skuteczności, natomiast chciałbym pochwalić Toniego Kroosa, który robi niesamowity postęp.

Robert Lewandowski: - Gdy się traci w ostatniej sekundzie bramkę i to jeszcze po takiej głupiej akcji, to musimy być źli. Zwłaszcza że udało nam się strzelić gola na 2-1, grając w dziesiątkę. Dobrze, że to nie był mecz na Euro, tylko towarzyski, ale szkoda, bo byłaby pierwsza wygrana z Niemcami w historii. Mieliśmy swoje sytuacje, ale Niemcy też. Graliśmy zbyt nerwowo. Okazaliśmy zbyt duży respekt rywalowi. W paru sytuacjach można było spokojnie rozegrać, przytrzymać piłkę. Niestety traciliśmy ją i potem musieliśmy biegać, próbując ją odzyskać.

Wojciech Szczęsny: - Nie ukrywam, że jestem niezadowolony, bo w takich okolicznościach tracimy bramkę. Nie powinno się to zdarzać. Kilka razy udało mi się fajnie obronić strzały Niemców, ale wykonywałem swoją robotę. Wszyscy zawodnicy zagrali na sto procent umiejętności. Mieliśmy groźne kontry. Z gry w drugiej połowie zasłużyliśmy co najmniej na remis, ale tak naprawdę to powinniśmy wygrać.

Jakub Błaszczykowski: - Jest zdenerwowanie i to mocne. Graliśmy w dziesiątkę, strzeliliśmy bramkę na 2-1, a potem tracimy w ostatniej akcji bramkę na 2-2. Tego typu rzeczy bolą. Nie jesteśmy załamani, ale zdenerwowani. Po raz kolejny sprawdził się niekorzystny scenariusz. Jest to nauczka na przyszłość, że trzeba być skoncentrowanym do końca meczu. Nie można odpuszczać nawet na 30 sekund przed końcem. Ja chcę wygrywać. Oczywiście drużyna niemiecka to nie tylko w mojej opinii obok Hiszpanii główny faworyt do wygrania Euro. Mając taką okazję, trzeba wygrywać. Przeszlibyśmy do historii.

Rafał Murawski: - Nie może nam się coś takiego przydarzać, jak dziś w końcówce meczu. Choć graliśmy o jednego mniej. Zostawiliśmy w tym meczu sporo zdrowia.

Adrian Mierzejewski: - Mamy głowy spuszczone, bo zabrakło nam niewiele. Przy zmianie Szymka Pawłowskiego sędzia powiedział, że zostało 16 sekund. Byliśmy bardzo blisko i szkoda, że nie utrzymaliśmy tego prowadzenia do samego końca. Miał grać Ludo, ale pod koniec rozgrzewki dowiedziałem się, że zagram ja. Była to dla mnie duża niespodzianka.

Damien Perquis: - Czuję się dobrze i jestem bardzo szczęśliwy. Piękny stadion, bardzo dobra publiczność. Bardzo miło się tu grało. Niedosyt pozostał z powodu końcówki i tego, że Niemcy wyrównali.

Jakub Wawrzyniak: - To jest straszny pech. Ja staram się do teraz to jakoś wytłumaczyć. Ta moja droga powrotna do reprezentacji i dobrej formy po dyskwalifikacji układała się cały czas dobrze. Fajnie byłoby dziś po zwycięstwie powiedzieć, że jestem już z powrotem na dobrej drodze. To nie jest błąd. Są to sytuacje, na które nie mamy wpływu. Nie miało na to wpływu zmęczenie - to jest straszny pech.

Marcin Wasilewski: Mogliśmy nie grając porywająco pokonać Niemców. Szkoda, bardzo szkoda. Mówiliśmy, że znów jutro będzie się mówić, że nie gramy do końca. Dla nas jest to ogromna bolączka. W sytuacji, kiedy myśleliśmy, że mamy wszystko pod kontrolą, tracimy bramkę na 15 sekund przed końcem. To najbardziej boli. Myślę, że dziś mieliśmy szczęście i z odrobiną szczęścia więcej mogliśmy wygrać.

Miroslav Klose: - Myślę, że dobrze zaczęliśmy mecz, ale potem zabrakło nam koncentracji i siły. Chcieliśmy grać pressingiem, ale straciliśmy za dużo piłek. Chcieliśmy grać nieco inaczej, ale po tym, jak wywalczyliśmy awans do finałów, ciężko nam było znaleźć rytm. Miałem cztery-pięć okazji, które mogłem wykorzystać. Polacy grali agresywnie - tak, jak ich znamy. Ponadto, fajny stadion. Myślę, że mistrzostwa Europy też będą udane. Mamy jeszcze trochę czasu, kilku młodych zawodników. Najważniejsze jednak, że mamy liczną kadrę - po dwóch-trzech zawodników na każdą pozycję.

Lukas Podolski: - Jak się w ostatniej minucie strzeli bramkę, to trzeba być zadowolonym. To był z obu stron dobry mecz. Polska walczyła, do tego fajna atmosfera i stadion. Mamy dobrą drużynę, ale Polska walczyła, biegała i mogę pogratulować jej dobrego meczu. Ciężko powiedzieć, jakie szanse ma polska reprezentacja podczas finałów. U nas każdy mówi, że Niemcy mają pewne mistrzostwo Europy. Mecze towarzyskie i kwalifikacje są ważne, ale trzeba być w formie podczas finałów.


źródło: własne / TVP

Don - 6 września 2011, 22:58:46 - *.adsl.inetia.pl
Wawrzyniak! Głowacki! DZIĘKUJEMY!

Radomiacze - 6 września 2011, 22:59:00 - *.play-internet.pl
Wawrzyniak Drwniak,,,Głowacki Pajac i tyle w tamacie!!!

Kolo - 6 września 2011, 22:59:44 - *.is.net.pl (*.115.95.215)
wynik jaki obstawilem czyli remis - ale wolem wygrana nasza - ale coz skoro Wawrzynio caly mecz daje sie ogrywac a na koniec robi Überraschung dla szkopow to az glowa boli - Glowacki zawsze pisalem ze najgrozniejszy napastnik rywala to A.Glowacki i sie nic nie zmienilo - po co go ktokolwiek powoluje - on jest tak samo drewniany jak byl Rasialdo - reszta spoko a Wojtek juz jest nr1 na swiecie

stas - 6 września 2011, 22:59:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Głowacki, bardzo słaby mecz

karol - 6 września 2011, 23:00:33 - *.szczecin.mm.pl
Głowacki , Wawrzyniak do wymiany beznadzieja

Broń Radom - 6 września 2011, 23:01:26 - *.centertel.pl
Bardzo dobra gra taktyczna zespołu Smudy. Szczęsny klasa światowa. Fatalni kibice !!! Koszmar doping !!!

Szymon - 6 września 2011, 23:01:30 - *.play-internet.pl
a może źle róg rozegrany?trzeba było to rozegrać na "Smolarka".

Radek - 6 września 2011, 23:01:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Głowacki - człowiek, który powinien zakładać koszulki drużyn przeciwnych. Jak nie samobóje, to karne + czerwona w pakiecie.
Wawrzyniak - żeby w takim momencie się poślizgnąć...
Dobrze, że to nie mecz na Euro, bo bym oknem wyszedł...

racjonalny - 6 września 2011, 23:02:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
SZCZESNY!!!!!!!!!!!! nosmy go na rekach bo inaczej bylo by 5-1

karol - 6 września 2011, 23:02:15 - *.szczecin.mm.pl
Wojtek Szczesny potwierdza światowy bramkarz

hhhi - 6 września 2011, 23:02:21 - *.dynamic.chello.pl
peszko daremny brozek miał wejsc w przerwie

KSG - 6 września 2011, 23:02:31 - *.syrion.pl
Głowacki, Wawrzyniak - wracać do biedronki na kasę, albo do mycia podłogi!

karol - 6 września 2011, 23:03:25 - *.szczecin.mm.pl
Doping w Gdańsku wielka kicha brak słów

mundito79 - 6 września 2011, 23:03:55 - *.toya.net.pl
Wawrzyniak zawsze byłeś słaby...

adi - 6 września 2011, 23:04:24 - *.adsl.inetia.pl
zmiana peszki na matuszczyka była błędem za dużo było zawodników w defensywie każdy piłkarz liczył na drugiego i zaraz padła bramka na 1:1 głowacki nie musiał faulować gdyz piłka była w bocznej części pola karnego murawski za szybko pozbywał się piłki widac że nie radzi sobie z rozegraniem piłki szkoda wojtka szczęsnego perqisa i lewandowskiego bo zagrali fenomenalny mecz i przykład perquisa i beonischa pokazuje że nie ma co się obruszać trzeba szukać nowych polaków zagranicą bo tacy panowie jak głowacki czy wawrzyniak mogą doprowadzić za rok do depresji narodowej

Jack - 6 września 2011, 23:04:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pewnie bo z Niemcami zremisowali... to już do wymiany. Dobrze, że nie wygrali bo to nie byłoby zasłużone zwycięstwo, a po za tym by nasi pomyśleli, że jesteśmy mistrzami świata i nie musimy już trenować.

Broń Radom - 6 września 2011, 23:04:28 - *.centertel.pl
Bardzo dobra gra taktyczna zespołu Smudy. Szczęsny klasa światowa. Fatalni kibice !!! Koszmar doping !!!

guma - 6 września 2011, 23:05:03 - *.uznam.net.pl
Głowacki,Bawrzyniak,Meszko won z kadry - niech nikt o was nigdy nie wspomni - pseudokopacze.

dziadek - 6 września 2011, 23:05:45 - *.75.112.8
Możemy być dumni z Wojtka.

WHU - 6 września 2011, 23:05:50 - *.aster.pl
Jedynym słusznym komentarzem tego meczu jest pięcioliterowa partykuła emfatyczna, prawdopodobnie najczęściej używany wyraz w Polsce, użyty prawdopodobnie jednocześnie przez około 10 milionów Polaków o godzinie 22:43 dnia 06.09.2011.

golski - 6 września 2011, 23:06:36 - *.internetia.net.pl
zalosc, zerknalem na komentarze pod relacja i mozna rece zalamac.. jak mozna tak szczekac na kadre, po dobrym meczu!? owszem, Szczesny sporo wybronil, ale gdy Peszkin trafil choc raz, albo sedzia nie gwizdnal karnego dla Niemcow, ktorego nie bylo...
Glowa slabo, ale co chcecie od Wawrzyniaka? posliznal sie i tyle.. w pierwszej polowie Trasch tez wywinal orla, tyle ze nasi tego nie wykorzystali. JESTEM ZBUDOWANY POSTAWA POLAKOW!
Muras, mega zawody!! Obok Szczesnego najlepszy na placu. Szkoda tylko, ze Szpaka trza bylo sluchac. Najlepsze lapsusy:
"BAYERN Leverkusen", "KAKAO", "DUDKA WYGIBAL..yyy WYBIJAL", "TROSZE" (Trasch:D) - dobrze,ze WLodek Go w paru sytuacjach ratowal

Kibic - 6 września 2011, 23:07:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PESZKO słabizna, GŁOWACKI jeszcze gorzej. Ale ludzie odczepcie się od WAWRZYNIAKA, cały mecz bez błędów, zasuwał ciągle, jeden błąd i już po nim jedziecie?? a co jak to był by BŁASZCZYKOWSKI? Było by to samo? mogło to się przydarzyć każdemu... Też jestem wkurzony bo było blisko ale trochę pokory.
Gdzie był doping w Gdańsku??

ruggel - 6 września 2011, 23:07:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a śmiali się ludzie, że Wisła nie wytrzymała 6 minut z APOELEM

dziadek - 6 września 2011, 23:07:53 - *.75.112.8
Gdzie Ci "kibice", gdzie Ci "kibice"?

manolo - 6 września 2011, 23:07:56 - *.74.59.168
bardzo interesujący mecz , kilka mocnych punktów w drużynie ,beznadziejna publiczność , totalna wiocha ,wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd

Bobi - 6 września 2011, 23:08:04 - *.adsl.inetia.pl
Wawrzyniak, Głowacki, Mierzejewski SZACUNEK PAJACE!!!!!!!

golski - 6 września 2011, 23:08:27 - *.internetia.net.pl
..nie dodalem, tragiczny doping, albo inaczej - poza sztandarowymi haslami raz na kwadrans, nie bylo dopingu..

Gizmo - 6 września 2011, 23:08:31 - *.olsztyn.vectranet.pl
wawrzyniak dramat, chłopie odpuść kadrę dla dobra piłki nożnej!!!

eustahy66 - 6 września 2011, 23:08:49 - *.gwardii.osi.pl
Szczęsny to nigdy nie był i nie będzie bramkarz światowej klasy.............TO BRAMKARZ KLASY KOSMICZNEJ, powinniśmy mu wybudować pomnik

Bobi - 6 września 2011, 23:09:19 - *.adsl.inetia.pl
Kolegi Kibic Wawrzyniak nie popełnił tylko jednego błędu!!

Broń Radom - 6 września 2011, 23:11:24 - *.centertel.pl
doping katastrofa

baju - 6 września 2011, 23:11:29 - *.net.stream.pl
glowacki wynocha!!!!!!!!!!!! gdzie on ma glowe!!! ilez mozna faulowac tak bezsensu!!! wawrzyniak szkoda najlepszym moze sie zdarzyc...

lukasmakab - 6 września 2011, 23:12:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jedźcie po Wawrzyniaku tylko dlatego że poślizgnął się w ostatniej akcji... Ogólnie nie było tak źle.. Głowacki słabo to trzeba przyznać ale Wawrzyniak coś tam grał...

obiektywny - 6 września 2011, 23:12:45 - *.metrolink.pl
Obrona .....obrona...obrona...TRAGEDIA!! Nie ma w ogóle środka.

ludzie! - 6 września 2011, 23:13:15 - *.wifi.szeptel.net.pl
Głowacki z Wawrzyniakiem uratowali głowę drewnianemu Peszce.

guma - 6 września 2011, 23:13:59 - *.uznam.net.pl
Do golski - "muras mega zawody"....szczególnie podania..........

maro - 6 września 2011, 23:14:19 - *.tktelekom.pl
Nie ma co narzekać - kadra pokazała, że ma spory potencjał i mimo bardzo słabych obrońców są w stanie pokonać Niemców. Dla mnie to był wygrany mecz. Gdyby Peszko strzelił 2 bramki to byłby nagle najlepszym polskim piłkarzem, a wszyscy co krytykowali Smudę nagle zapomnieli by o tym co mówili. Po tym meczu można spokojnie stwierdzić, że nie jest źle - w miarę możliwości cementować obronę i zgrywać drużynę i na Euro nie powinno być źle. :-)

slavus - 6 września 2011, 23:14:48 - *.adsl.inetia.pl
co chcecie od publiczności? kibole mają zakazy za hasła 'niezwiązane z meczem', więc na reprezentację chodzą ludzie, dla których jest to pierwsza wizyta na stadionie. Nie bardzo znają zasady gry, o dopingu wiedzą z TV, więc i tak było super.

apt - 6 września 2011, 23:14:50 - *.stk.vectranet.pl
o jakiej taktyce wy głomby mówicie przecież Niemcy wjeżdżali jak w masło mieliśmy farta i tyle to nasza jedyna taktyka.

van gutek - 6 września 2011, 23:15:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
aa gral wielki kopacz malecki?

olo - 6 września 2011, 23:16:27 - *.elblag.vectranet.pl
panie franku i ty de..... latino loves i kreciołek czy wy chcecie grac przy takiej publice? bez obrazy ale nas kiboli nie bylo i co ? i wielkie go.... na peger arena.

jacekgmoch - 6 września 2011, 23:16:45 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
he he he

as - 6 września 2011, 23:17:46 - *.internetia.net.pl
Wawrzyniak - ukryta opcja niemiecka - niech więcej sterydów zje, to może nie będzie się ślizgał ... a Głowacki - no cóż - to było do przewidzenia - można było stawiać u buków

golski - 6 września 2011, 23:19:11 - *.internetia.net.pl
zalosc, zerknalem na komentarze pod relacja i mozna rece zalamac.. jak mozna tak szczekac na kadre, po dobrym meczu!? owszem, Szczesny sporo wybronil, ale gdy Peszkin trafil choc raz, albo sedzia nie gwizdnal karnego dla Niemcow, ktorego nie bylo...
Glowa slabo, ale co chcecie od Wawrzyniaka? posliznal sie i tyle.. w pierwszej polowie Trasch tez wywinal orla, tyle ze nasi tego nie wykorzystali. JESTEM ZBUDOWANY POSTAWA POLAKOW!
Muras, mega zawody!! Obok Szczesnego najlepszy na placu. Szkoda tylko, ze Szpaka trza bylo sluchac. Najlepsze lapsusy:
"BAYERN Leverkusen", "KAKAO", "DUDKA WYGIBAL..yyy WYBIJAL", "TROSZE" (Trasch:D) - dobrze,ze WLodek Go w paru sytuacjach ratowal

piastuś - 6 września 2011, 23:19:49 - *.atol.com.pl
To na tym meczu byli jacyś kibice????

Sokół - 6 września 2011, 23:21:28 - *.olsztyn.vectranet.pl
wawrzyniak- Polacy mówią ci nie, dotarło!!!

karpiu - 6 września 2011, 23:21:48 - *.flintgrp.com
Wawrzyniak-tylko jedno slowo cisnie mi sie na usta pod twoim adresem!!zaprzepasciles historyczny sukces!!!

valdi - 6 września 2011, 23:23:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba podziekować za mecz piłkarzom bo grali dzisiaj bardzo dobrze.... przynajmniej do 93 minut. Polakom trzeba wpoić menatlność grania do końca... chyba zapomnieli że MECZ KOŃCZY GWIZDEK SĘDZIEGO.... Mimo wszystko udany mecz i sprawiedliwy remis... na tyle nasz dzisiaj stać

golski - 6 września 2011, 23:23:41 - *.internetia.net.pl
do GUMA: niemal kazde zagranie Murasia bylo konstruktywne, decydowal sie na trudne rozwiazania, stad kilka strat. ALe odbiorow, przerwan atakow rywala i wygranych pojedynkow bylo znacznie wiecej. Harowal za kilku, stwarzal przewage, byl tam, gdzie typowy DMC byc powinien. Na malej przestrzeni tez radzil sobie swietnie. Proponuje nie sluchac Szpaka, bo ten gosc na pilce zna sie srednio pozdro

ziom - 6 września 2011, 23:23:44 - *.4web.pl
WHU- 100% prawda ;]
a swoja droga Polsce mozna pogratulowac Glowackiego i Wawrzyniaka.
brak srodkowego obroncy, bo juz sam nie wiem kogo z trojki Glowacki, Jodlowiec, Glik wole ogladac. moze dac by szanse Maderze.

ManU - 6 września 2011, 23:24:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@golski
Nie powtarzaj swoich postów, nic mądrego nie napisałeś ...
Szcęsny "wybronił" nam mecz.
Głowacki, Wawrzyniak to nie są gracze na Euro.

Przemek - 6 września 2011, 23:24:45 - *.blokowe.pl
@Golski - na kadrę ja nie mam zamiaru szczekać.
Karny dla szwabów był, Głowacki spóźnił z interwencją.
Do wymiany Wawrzyniak + Głowacki.
Co najlepsze !! Wasilewski lepiej gra po 2 letniej przerwie niż Głowacki z Wawrzyniakiem razem wzięci.

kibic - 6 września 2011, 23:25:59 - *.8.106.199
Wawrzyniak, Głowacki i Peszko - WYPAD Z REPRY!!!! Dziekujemy i nie potrzebujemy

mix - 6 września 2011, 23:26:41 - *.play-internet.pl
przeciez bojkot byl tego meczu dzis, bo bilety byly bardzo drogie.... i walka jest z kibicami bo kibole;/ a nie kibice chodza na mecz, na euro watpie w sukces, polacy grali z rywalem ktory odpuscil mecz grajac na spokoju, nie ma sensu kombinowac ze skladem to juz musimy miec ustalona jedenastke zaczynjac od adamiokowej i wojtka szczesnego i tych na "b" wpuscic

obiektywny - 6 września 2011, 23:26:49 - *.metrolink.pl
Powtarzam........nie ma obrony. Najgorsza nasza formacja.

jay1983 - 6 września 2011, 23:27:29 - *.range86-130.btcentralplus.com
ci co jadą z głowackim i wawrzyniakiem-czekam na propozycje zastępców-tylko sie nie wygłupcie jakims jodlowcem,glikiem znawcy od siedmiu boleści

Irtysz - 6 września 2011, 23:27:40 - *.unknown.vectranet.pl
mnie zdziwiło że Obraniak nie mógł grać za czerwoną kartkę nie wiedziałem że czerwone kartki w meczach towarzyskich też skutkują zawieszeniem

qwerty567 - 6 września 2011, 23:28:09 - *.ssp.dialog.net.pl
Wawrzyniak i Głowacki to zakamuflowana opcja niemiecka! przesunąć Wasilewskiego do środka, a Boenisch na lewą stronę i będzie dobrze

niktwazny - 6 września 2011, 23:28:10 - *.zdnet.com.pl
fatalny Glowacki zawala kolejny mecz, niech idzie juz na L4, bo tylko w tym jest dobry. Wawrzyniak slabo, oby Boenisch wrocil szybko. Jest dobrze, brakuje nam 1,2 zawodnikow i bedzie extra. Mowcie co chcecie ja jestem zbudowany.

mmm - 6 września 2011, 23:28:23 - *.stk.vectranet.pl
Głowacki , czy Ty liczysz ile meczów juz sam w pojedynke zapie....liłeś? Odmawiaj powołań ,a wcześniej dogadaj sie jeszcze z Peszko

slommy - 6 września 2011, 23:29:18 - *.aztw.cable.virginmedia.com
wawrzyniak nie tylko zawalil totalnie 2go gola, ale tez tragicznie gral przez caly mecz. klopoty z przyjeciem pilki do tego tragiczne ustawianie sie. o glowackim nie ma co pisac. dzieki bogu mamy boniszow i peszkow czy perkisow bo inaczej bylaby tragedia

fcbslawek - 6 września 2011, 23:29:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wawrzyniak i głowacki do domu , dobry mecz polaków szkoda tej bramki , dla mnie jest to dobry prognostyk i wierze w po tym meczu w wyjscie z grupy

mmm - 6 września 2011, 23:30:13 - *.stk.vectranet.pl
Do pełni szczęśćia pare sekund i dokładnych podan ... dlatego potrzebny jest Piszczek on nie panikuje - zawsze gra dokładnie!

slommy - 6 września 2011, 23:30:35 - *.aztw.cable.virginmedia.com
tfu peszkow. peszko 3x zawalil mecz, takze dno

:) - 6 września 2011, 23:31:16 - *.opera-mini.net (*.134.13.221)
i co ze pierwszy raz na meczu byli i nie wiedza co i jak to pikniki sa i tyle chcieli widowisko zobaczyc gdyby ktos nie wiedzial to widowisko tworza kibice na trybunach i tylko to jest ciekawe bo polska piłka to dno cieszy że są dwie drużyny w europejskich pucharach i ten remis spodziewałem się lania mecz dobry jak na nich smuda ! co? Żewłakow! Bo Głowacki tragedia

fcbslawek - 6 września 2011, 23:31:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
peszko lepszy od obraniaka , wieciej peszki w kadrze mniej francuza bedziej lepiej

kamcik - 6 września 2011, 23:33:44 - *.opera-mini.net (*.2.96.15)
Pozdrawiam z Gdańska moim zdaniem spalony był

fcbslawek - 6 września 2011, 23:34:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
perqis arboleda najlepsza para srodkowych obronców na dzis

rafi - 6 września 2011, 23:35:20 - *.master.pl
uspokojci dupy/ wawrzyniak gral dobrze; jeszcze lepiej z meksykiem; to ze sie poslizgnal to rpzypadek; bylo kilku grayz kolo kakaowego oka i jakos nikt nie przejal, nie wybil
Piekny mecz Szczesnego

Kibic - 6 września 2011, 23:35:57 - *.bb.online.no
glowacki wyjazd z kadry ten chłop nie jest w stanie zagrać z dobrym przeciwnikiem słaba psychika!!! Panu już dziękujemy!!! Zawalił cały mecz!!!

mody - 6 września 2011, 23:37:23 - *.xdsl.centertel.pl
niymcy to je ganba co wyscie grali za kara do nos na sloskie gruby na dol OBERSCHLESIEN

Fox - 6 września 2011, 23:38:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
yaj1983 kolego Głowa zawali tyle meczy w kadrze i nie tylko że aż nie mogę spamietać a Wawrzyniak jeździ jak na łyżwach w każdym meczu ligowym on ma coś z banią.

adi - 6 września 2011, 23:42:16 - *.adsl.inetia.pl
smuda po raz kolejny pokazuje brak kunsztu trenerskiego zmianą z ofensywnego na defensywnego zawodnika w momencie kiedy drużyna wygrywa i konstruuje ciekawe groźne akcje ofensywne wybija zespół z gry brakowało jednego zawodnika z przodu a za dużo było ich w obronie każdy patrzył się na kolege obok i tak właśnie doszło do sytuacji z karnym dla niemców w tej akcji nikt nie fatygował się aby przerwać ich gre aż zrobił to głowacki ale dopiero w polu karnym wielcy trenerzy nie podejmują takich jak większośc trenerów właśnie trzeba było grać do końcowego gwizdka bez zmian to też wybiło drużynę z rytmu powoli wydaje mi się że zawodnicy z meczu na mecz grają lepiej ze względu na taką ilość porażek za smudy i wiedzą że nikt go nie pogoni a historia porażkę na me 2012 zrzuciłaby na winę piłkarzy niestety teraz jest już za późno na zmianę trenera jak widąc po wynikach ukraińcy mają jeszcze większy ból głowy

bielik - 6 września 2011, 23:43:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ktoś tam wyżej napisał, że Wawrzyniak zagrał dobrze, tylko przypadkiem się pośliznął? Jak tak mozna być zaślepionym? Pierwsza bramka też jego - głupio stracił piłkę na środku boiska, Głowacki wszedł w jego (Wawrzyniaka) sektor z asekuracją i głupio ciął Niemca. Nie ma lewej strony: Wawrzyniak, Peszko i Mierzejewski którzy tam grali niestety najsłabsze ogniwa tej drużyny. Zwłaszcza Mierzejewski z tymi wolnymi i rożnymi bitymi wprost na pierwszego Niemca

IrtyszPawł - 6 września 2011, 23:43:55 - *.unknown.vectranet.pl
Polska 1 - 2 Anglia

0 - 1 Jermain Defoe 37
Maciej Żurawski 48 1 - 1
1 - 2 Arkadiusz Głowacki 58 (s) (s)
i wszystko jasne

Adamiak - 6 września 2011, 23:44:55 - *.home.aster.pl
"paszczakowi" Warzywniakowi mówimy NIE dla reprezentacji. Jak można w takim momencie sie poślizgnąć? Jełop i pajac! Ale to boli.... Ech.
Jakby to były ME to kibice chybaby go zninczowali....
WARZYWNIAK Out!

patriota - 6 września 2011, 23:46:04 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
POLSKA wygrała mecz - to, że włoska szmata - a nie sędzia, bo to niekonsekwentna szmata uznała bramkę strzeloną po czasie przez nieudaczników niemieckich
nie zmienia faktów. Jak można strzelić bramkę w 94 minucie skoro oficjalnie sędzia przedłużył czas meczu 0 3 minuty - to absurd. Co na to PZPN i Pan Lato? powinni złożyć protest i załatwić wynik meczu
zgodnie z prawdą a nie wydrukowany przez sędziego. Sędziowska Komisja FIFA winna nie uznać bramki strzelonej przez niemców po czasie skoro nie stać było na to sędziego- tą głupią włoską szmatę.

Oberschles - 6 września 2011, 23:46:53 - *.dynamic.chello.pl
Poldi dzisiej słabo hmmmmmmmmmm jak by to był mecz o punkty to by się skończyło 0:4 .

ismer - 6 września 2011, 23:47:59 - *.psary.eu
Jestem dumny z Naszych pilkarzy ;) Gdzie byl doping ?? ;)

patriota - 6 września 2011, 23:48:02 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
POLSKA wygrała mecz - to, że włoska szmata - a nie sędzia, bo to niekonsekwentna szmata uznała bramkę strzeloną po czasie przez nieudaczników niemieckich
nie zmienia faktów. Jak można strzelić bramkę w 94 minucie skoro oficjalnie sędzia przedłużył czas meczu 0 3 minuty - to absurd. Co na to PZPN i Pan Lato? powinni złożyć protest i załatwić wynik meczu
zgodnie z prawdą a nie wydrukowany przez sędziego. Sędziowska Komisja FIFA winna nie uznać bramki strzelonej przez niemców po czasie skoro nie stać było na to sędziego- tą głupią włoską szmatę.

Dan - 6 września 2011, 23:49:35 - *.lublin.hypnet.pl
Skład na Euro:
Szczęsny - Piszczek, Arboleda, Perquis, Boenisch, Obraniak, Błaszczykowski, Wilk, Rybus, Peszko - Lewandowski
Należy dać szansę Możdżeniowi i jakby nie patrzeć Małeckiemu
Mierzejewski, Głowacki OUT.

stan - 6 września 2011, 23:50:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A liczyłeś człowieku ile czasu nasi wchodzili na swoją połowę po rzucie karnym strzelonym przez Błaszczykowskiego? Sędzia mógł spokojnie doliczyć minutę, jak nie dwie.

wujsoprano - 6 września 2011, 23:54:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
środek obrony:
Perquis-Żewłakow
lub
Perquis -Wasilewski
niestety lepszych nie ma.
prawy obrońca Piszczek
lewy obrońca Boenish

Alex89100 - 6 września 2011, 23:54:58 - *.stk.vectranet.pl
Wawrzyniak dobry mecz każdemu się mogło zdarzyć taki błąd. Oczerniacie Wawrzyniaka a tej trójki co stała koło Cacau i żaden nawet delikatnego ruchu w stronę wybicia piłki albo pokrycia zawodnika to nic nie powiecie ..?? to nie tylko Wawrzyniak zawalił ... Głowacki z jego talentem to może iść grać do ligi okręgowej Ciągle przez niego Karne i czerwone kartki a Peszko nastaw sobie celownik albo siedź na ławce szkoda że Obraniak nie mugł zagrać zamiast Peszki. Szczęsny, Lewandowski i Błaszczykowski to jest podstawa Reprezentacji.

patriota - 6 września 2011, 23:57:24 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Znam wiele meczów piłkarskich - mistrzowskich i towarzyskich ,kiedy bramki były strzelane po przedłużonym czasie gry - ale sędziowie byli konsekwentni i nie uznawali tych bramek - bo szanowali siebie i to co raz postanowili nie jak ta włoska szmata bez jaj - a może to jakiś folksdojcz - co?

Dan - 6 września 2011, 23:58:40 - *.lublin.hypnet.pl
Rzeczywiście należy przekwalifikować Wasilewskiego na środkowego... .
Brakuje w kadrze doświadczonych piłkarzy chociażby takich jak Kosowski

Alex89100 - 6 września 2011, 23:59:42 - *.stk.vectranet.pl
Tylko nie Arboleda !! Żewłakow wracaj do Kadry. Szkoda że Podolski musi grać w Niemczech a nie z Naszym Orełkiem na Piersi. Poldi czekamy na Ciebie w Górniku Pozdrawiam.

patriota - 6 września 2011, 23:59:47 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
o czym w ogóle ta dyskusja 2-1 dla Polski i tyle takie są fakty

Dan - 7 września 2011, 0:01:17 - *.lublin.hypnet.pl
CZAS DOLICZONY MOŻE BYĆ I PRZEDŁUŻONY PRZEZ SĘDZIEGO. To najczęściej widać w lidze portugalskiej gdzie na Estadio da Luz (Benfica) nieraz gra się do 94/5 minuty.

Jarosz - 7 września 2011, 0:01:38 - *.zone3.bethere.co.uk
czepiacie sie Wawrzyniaka, Glowackiego..a co zrobil peszko?! Ten gosc po takim wyczynie nigdy juz nie powinien zagrac w kadrze, a przynajmniej ustapic miejsca Obraniakowi, badz Rybusowi...
Peszko...dno.

Dan - 7 września 2011, 0:03:00 - *.lublin.hypnet.pl
CO MACIE DO ARBOLEDY? Chodzi wam tylko o jego kolor skóry czy o jego zachowanie w lidze?

LongeR - 7 września 2011, 0:03:42 - *.metro-networks.pl
patriota@ podaj mi te mecze kiedy sedzia nie uznał bramki w doliczonym czasie gry a byla prawidlowo strzelona haha leze i kwicze

zdzichu - 7 września 2011, 0:04:30 - *.info
Z takim napadem jak Peszko to my możemy napadać,ale na bank

Dan - 7 września 2011, 0:06:16 - *.lublin.hypnet.pl
Peszko skończył się już po drugim sezonie w Lechu... .

Dan - 7 września 2011, 0:10:20 - *.lublin.hypnet.pl
Słaba drużyna piłkarska musi mieć trzy cechy by walczyć o jakiekolwiek sukcesy:
1 - żelazna dyscyplina taktyczna
2 - dobrze wykonywane stałe fragmenty
3 - świetnego bramkarza
My mamy tylko świetnego bramkarza.

dbdbdbd - 7 września 2011, 0:11:46 - *.252.10.73.internetia.net.pl
To kto grał słabo, każdy widział i w 99% komentarzy po nich jedziecie... może lepiej chwalić tych co zapier.... grali dobrze!

1979 - 7 września 2011, 0:12:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W takich meczach trzeba być skoncentrowany do końca.
Po co zmiana Błaszczykowskiego? Jak jest wynik to ciągniemy do końca. Oklaski można dostać po ostatnim gwizdku. To błąd Smudy z tą zmianą. Zespół ma założenia i je wypełnia i Kuba mógłby w tej akcji coś pomóc. Oby tak na EURO nie było.

zyga - 7 września 2011, 0:12:08 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
Przecież Podolski i Kłosek Mirosław koniecznie chcieli grać w tym meczu żeby wyniku na remis pilnować by święta w kraju przodków nie psuć, że to taki przeciwnik i otwarcie stadionu nie jest za często.... ale pozostali Niemiaszki (czy też inne KAKAO) szacunku nie mieli i tylko remis....(w sytuacjach 28:7 dla sąsiadów, dobry trening taktyczny, strzały troszkę odpuszczali).... a my jak zwykle trening bramkarski, łowienie obrońców i kilka kontr.... a i jeszcze polska specjalność przechwyt-strata. Dobra: NIE BYŁO TAK ŹLE!!!!!!!!!

Łukasz - 7 września 2011, 0:12:22 - *.centertel.pl
Odczepcie się od Głowackiego. Cały mecz poprawny, karnego sędzia nie musiał dawać, drugiej żółtej tak samo. A nawet jak popełnił Głowa błąd to czy nie widzieliście ile razy uratował przed stratą gola? Nie zapominajcie, że graliśmy z mocną drużyną , jaką są Niemcy i nasza obrona jakoś fukcjonowała, choć fakt, że trochę farta też było. Ale z drugiej strony i nasi mogli więcej strzelić. Ogólnie to był dobry mecz, może jeszcze z tej mąki będzie chleb na Euro.

wujsoprano - 7 września 2011, 0:21:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mierzejewski niech nie dotyka piłki przy wolnych,rożnych.Wstyd żeby na poziomie reprezentacji nie umieć wstrzelić piłki w pole karne!

Łukasz - 7 września 2011, 0:22:33 - *.centertel.pl
@adi: Ale z ciebie znawca od siedmiu boleści... nie wiem czy się śmiać czy płakać, nawet nie doczytałem tych bzdur do końca. Właśnie jak się wygrywa, to się wzmacnia obronę nie atak. Nie kumasz? No to podpowiedź: graliś. my z Niemcami, a nie npz San Marino.

jaa(L) - 7 września 2011, 0:23:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wawrzyniak popełnia permanentnie ten sam błąd- i w Legii i reprezentacji. Przykleja się do stoperów i zostawia prawego pomocnika samego z 7 metrową wolną przestrzenią. To nie chodzi o to, że Wawrzyniak się poślizgnął (to się może zdarzyć każdemu) tylko, że prawy pomocnik Niemiec (Gotze? Muller?) jak dostał piłkę to miał kupę wolnego miejsca. Do dziś pamiętam jak 2 sezony temu w meczu Legia-Śląsk Stefan Białas ochrzaniał go, że wchodzi w środek obrony i zostawia całe skrzydło wolne. Dziś też zrobił to kilka razy i w końcu się zemściło.

wujeksopra - 7 września 2011, 0:27:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczęsny
Piszczek Perquis Wasilewski Boenish
(Żewłakow)
Dudka Polanski
(Matuszczyk) (Murawski)
Błaszczykowski Obraniak
Lewandowski
Brożek

slayer - 7 września 2011, 0:28:30 - *.range86-163.btcentralplus.com
Wychodzi na to,że jakby zagrał Obraniak to byłby walkower dla Niemców? Trochę to dziwne ,ze prawnik dfb ustala sobie warunki meczu.Chyba,że są jakieś uregulowania FIFA ale w takin razie powinni wiedzieć o nich w PZPN.

thiago - 7 września 2011, 0:29:52 - *.adsl.inetia.pl
łukaszku i właśnie takim jak twoje myślenie podeściem do piłki nożnej i taktyki nigdy polska nie będzie w światowej czołówce w tej dyscyplinie

Oli G-dz - 7 września 2011, 0:31:19 - *.146.81.178.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To był najlepszy mecz naszych jaki oglądałem od lat. Niestety obrona bardzo słabo.
Wawrzyniak katastrofa,Głowacki brak słów.
Smuda otwórz oczy, oni spieprzą każdy mecz!
Mierzejewski po co bierzesz sie za to czego nie potrafisz?
Czy w reprezentacji nie ma nikogo kto wykonywałby rzuty wolne !
Reszta dobrze i bardzo dobrze ,a Szczęsny Mega Gwiazda !

flonderka - 7 września 2011, 0:34:51 - *.adsl.inetia.pl
prawda niemcy jak prowdzili z argentyną czy anglią w rpa nie bronili wyniku tylko grali swoje i kończyło się wygranymi kilkoma bramkami trzeba wierzyć w siebie iść za ciosem a nie bronienie wyniku bo póżniej kończy się jak dzisiaj albo jak w meczu z austrią na euro2008

Łukasz - 7 września 2011, 0:39:30 - *.centertel.pl
@thiago: Nie znasz się na piłce. Obejrzyj dokładnie CAŁY mecz Głowackiego i wtedy zobaczysz czy jego gra jest coś warta czy nie. Poza tym pokaż mi lepszego środkowego obrońcę. No proszę. Jakoś nie widać. Tylko nie wyskakuj z Glikami itp. drewnem.

lapa - 7 września 2011, 0:41:55 - *.dip.t-dialin.net
franek-wawrzyniak i slaby glowacki nie maja miejsca w druzynie narodowej wawrzyniaka widzialem na zywo LEGIA- spartak moskwa 2-2 zawalil drugiego gola dla ruskich FRANEK TWOJA OBRONA TO PISZCZEK-KOSCIELNY-PERGIUS-BOENISCH

loskafan1 - 7 września 2011, 0:43:01 - *.toya.net.pl
"Pokonania Niemców możesz być pewien dopiero wtedy, gdy po meczu siedzą w autobusie".- Leo Beenhhaker.

thiago - 7 września 2011, 0:52:26 - *.adsl.inetia.pl
łukasz - żewłakow z perquisem są w tej chwili idealni na środek tylko tu chodzi o to że polacy nie powinni bronić wyniku do zmiany na matuszczyka i prowadzeniu 1-0 polacy bardzo groźnie kontrowali bo większa ilość piłkarzy biegła z kontratakiem po tej zmianie tylko trzech piłkarzy było z przodu mierzejewski lewandowski kuba a było właściwie trzech defensywnych pomocników matuszczyk dudka i murawski który w drugiej połowie rzadziej szedł do przodu i stało się niemcy wyrównali nic dziwnego to tak jakby bokser walczył na 12 rund w pierwszej posłał rywala na deski na liczenie i w dalszych rundach nie bił bo wygrał pierwszą rundę tak samo jest gdy gra sie z takim przeciwnikiem jak niemcy było tak blisko a polacy jak zwykle obrona wyniku i kończy się jak zawsze

razZ - 7 września 2011, 1:10:13 - *.cdma.centertel.pl
Ludzie, mam do was prośbę! Nie bawcie się teraz w nie wiadomo jakich selekcjonerów i ekspertów, bo to jest irytujące. Przed meczem twierdzicie, że jacy to są niektórzy super, a potem ich mieszacie z błotem. Co wy możecie powiedzieć o Głowackim czy Wawrzyniaku? Po co te wypociny, że ten niby słaby, dlatego powołać innego?! Czy widzicie w naszym kraju lepszego stopera niż Głowacki?! Zdarza się czerwona kartka, zdarza się pech (Wawrzyniak), ale nie ma sensu napinanie się i pisanie od razu komentów w stylu "Głowacki out". To był wielki pech, to tyle. Pozdro dla normalnych!

Emiliane - 7 września 2011, 1:17:04 - *.adsl.inetia.pl
Zauważcie, że mecze "Niemców" z Polakami wygrywają (bo dzisiejszy remis w ostatniej akcji to też jest ich wygrana)nie-Niemcy;
rok 2006 - gola w 91 minucie meczu na 1:0 strzela urodzony w szwajcarskim Locarno Neuvlle
rok 2008 - dwie bramki strzela urodzony w Gliwicach Podolski, wygrana Niemców 2:0.
rok 2011 - gola na 2:2 w 94 minucie strzela urodzony w brazylijskim Santo Andre Cacau.
A wczoraj niejaki pan Loew mówił coś o naturalizacji w polskiej kadrze. PARODIA i WSTYD.

klipeRR191 - 7 września 2011, 1:21:59 - *.radom.vectranet.pl
Peszko i Głowacki tragedia no i Wojtkowiak....... poc on powołuje Głowackiego tragedia

rebe - 7 września 2011, 1:32:24 - *.dolsatbelchatow.pl
Niemcy grajac na luzie o pietruche jada z nami na remis.Zapomnijmy o euro.Nie wyjdziemy nawet z grupy.
Nie ma sie czym podniecac.Gdyby nie Szczesny to by byl nie pierwszy polski gol od 30 lat tylko kolejne zjedne z wielu batow jakies 5-0 a tak fartem strzelili nasi te 2 gole

anonim - 7 września 2011, 1:57:23 - *.net.pbthawe.eu
Szanowni Państwo, po pierwsze polska reprezentacja z Niemcami już wygrała, i to nie jeden raz. Chodzi oczywiście o NRD. Więc jeśli mówimy o rywalach jako o Niemcach, czyli narodzie niemieckim, to w kadrze NRD znajdowali się niemal sami Niemcy (więcej niż w obecnym składzie Niemiec). Dlatego zupełnie nie rozumiem rzekomego faktu, o tym, iż Polacy nigdy nie wygrali z NIEMCAMI.
Jeśli zaś chodzi Państwu o Niemców jako państwo, to NRD również była państwem, a przynajmniej jakąś odrębną terytorialnie organizacją polityczną, zamieszkałą zwarcie przez naród niemiecki. Na pewno jej reprezentacja nie przegrywała z Polakami na polecenie władz politycznych. Po prostu istniały przez pewien czas dwa oddzielne organizmy polityczne - RFN i NRD - z których każdy skupiał w znakomitej większości naród niemiecki oraz wystawiał reprezentację sportową złożoną z Niemców. Podważanie "niemieckości" reprezentacji NRD nie ma żadnej podstawy. Lecz jeśli ktoś chciałby to robić, to musiałby jednocześnie odmówić "polskości" reprezentacji piłkarskiej PRL. Oczywistością jest fakt - Polska już wygrywała z reprezentacją Niemiec.
Po drugie wczoraj reprezentacja Niemiec zagrała z nami, niestety, w pół rezerwowym składzie, bez widocznej ochoty do gry, trochę jakby od niechcenia, niechlujnie, z Brazylią grała taj jak o punkty, z nami jak " o pietruszkę". Zabrakło w niej co najmniej, takich podstawowych zawodników jak: odesłani wcześniej do domu Schweinsteiger, Ozil, Neuer, a także kontuzjowani Gomeza, Khediry oraz obecni "w połowie" Lahm i Muller, nie wspominając o kliku innych graczach, którzy zagrali z nami, a w meczu z Austriakami nie wystąpili. Zresztą sam Low stwierdził, że da szanse młodym i "wypoczętym".
W związku z tym grę Polaków oceniam w obronie jako fatalną (poza Szczęsnym), w pomocy i ataku średnią z raz po raz dobrymi kontami na rozleniwionych Niemców. Polacy bronili się przed rozklekotanymi Niemcami jak przed Barceloną i grając jak o życie ugrali tylko remis.

Bala - 7 września 2011, 2:15:13 - *.adsl.inetia.pl
Powiem tak - dobry mecz w wykonaniu naszej reprezentacji. Szkoda fhj tej ostatniej bramki.
Ogólnieten francuz co to polakiem się okazał grał nieźle, Glik też ogarnął. Wawrzyniak jest przeciętny ale fakt faktem że nikogo lepszego nie ma. Jak nam się niemiec wykuruje to go zastąpi, a na ławe warzywniak się nadaje.
Głowacki... Boże a ja nie rozumiem Smudy. Po co mu ten drewniak? On się obala o własne giry, był spóźniony jak PKP.Już Żewłakow nawet by więcej wybiegał mimo starych kości. Glik na ten przykład zagrał bez błędów większych i było si. Lepiej wychować takiego młodego niż patrzeć jak robią dupe starego.
Lewandowski na +. Widać różnice. Mierzejwski się spiął jak gacie dziadka. Błaszczu w drugiej połowie robił mi lepiej niż niejedna laska, w pierwszej przeciętnie.
Peszko - no nie wykorzystał chłopak sytuacji. Ale ma zryw, waleczny jest. Zagrał okej. Muraś biegał za Dudke, a Dudka h wie co robił. Niby ta walnął rajda, ale poza tym jakoś tego człowieka nie widziałem na boisku. Tu se kopnął, tam se pobiegł. Za mało ruchliwy jak na defensywnego pomocnika. Lepiej Matuszczyka na jego pozycje walnąć i troche bardziej ofensywnie usposobić. Wracając do Murasia - ostatnio szło mu do dupy ale teraz pokazał klase. Naprawde dobry mecz, z charakterem acz technikiem wielkim to on nie jest.
Został Wasyl... No kawał chłopa, wolny jak gruba panna po 50-tce, obracał się jak lufa czołgu z 1 wojny światowej i ale grał z charakterem. Jak pindalnął niemcowi z buta to nie miałem pytań. Dobra alternatywa dla Piszczka.
Wojetek est the best. No zmiażdżył mnie. Jak czegoś nie spaprze to będzie wielki jak Buffon i inne.
Ogólnie mecz na +, szczególnie 2. połowa gdzie walczyliśmy jak równy z równym, bo po pierwszej mogło być ze 5:3 (licząc Peszke ;p). No bo skoro liczymy to czego oni nie władowali...

KevinOKS87 - 7 września 2011, 2:27:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Stomil Olsztyn !
Szczęsny Szacunek

Gmoch - 7 września 2011, 2:44:01 - *.140-501-64736c16.cust.bredbandsbolaget.se
4-1-4-1-4

andre - 7 września 2011, 2:59:21 - *.204.153.182
Głowacki i Wawrzyniak dno!Tyle w temacie.

rebus - 7 września 2011, 3:26:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wawrzyniak poza ostatnią akcją zagrał przyzwoite spotkanie

stadion - 7 września 2011, 5:45:14 - *.willovale-ggsn.acc.ecoweb.co.zw
Ten Smuda to najlepiej pasuje byc szefem kiboli . Ten sam poziom . Chlopcy bez takiego obciachowego smiesznego trenera o duzo lepiej by grali

xxx-man - 7 września 2011, 6:42:48 - *.toya.net.pl
Nie chce Glowackiego i Wawrzyniaka w kadrze !!!Jeden tez sie slizgal na glutach po niemcach,Wawrzyn nie umie nawet pilki przyjac co dopiero podac,im juz dziekujemy!Wielkie brawo dla Wojtka Szczesnego jak dla mnie bedzie albo juz jest bramkarzem numero uno na swiecie!Doping jak na zawodach lekkoatletycznych

A - 7 września 2011, 6:53:40 - *.dg-net.pl
Mimo wszystko niezle to wygladalo . Co do Glowackiego to nie pierwszy jego beznadziejny mecz .

andreess - 7 września 2011, 6:54:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Expertow mamy conajmniej tylu ilu obywateli, prawda to fakty a faktem jest remis. Zadnych kalkulacji nie bylozarowno po naszej stronie jak i niemieckiej. Trzeba pamietac ze Niemcy musieli walczyc o wejscie do finalow a my mamy to z urzedu. Poza tym 2 wrzesnia Niemcy grali wazny mecz z Austria wygrany wysoko ale nie sadze ze bez wysilku calkiem. Mecz z Brazylia to inna bajka dla Niemcow bo Brazylia to 6 krotny chyba mistrz swiata. Na dodatek fakt ze Smuda probuje wielu zawodnikow i tak samo robi Loewe, wiec coz sie dziwic ze Kedihra Ozil Neuer Schweinsteiger nie zagrali? Moze zmiennicy byli slabsi a moze nie takie gdybanie na nic sie nie zda. Faktem jest ze zagralismy rownorzedny mecz z faworytem mistrzostw wszelkiego rodzaju i tyle.

andreess - 7 września 2011, 7:15:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajne bylo z tym NRD ze niby wygralismy ale to przeciez pop....łka byla jak to cale NRD mimo ze sami rodowici Niemcy, a najlepszy mecz polskiej reprezentacji z Niemcami to przegrany o wejscie do finalu w 1974 kiedy to mielismy najlepszy atak na swiecie Gadocha Lato Szarmach i Deyna w drugiej linii a potem dwa lata pozniej 4:1 z Holadndia wicemistrzem swiata i niezapominajmy kim dla polskiej pilki jest Grzes Lato ktory gral jak Pele, a teraz zylismy wspomnieniami do wczoraj a wlasciwie do meczu z Meksykiem bo to co bylo wczoraj w kontekscie meczu z Meksykiem dopiero daje pelny obraz tego na co stac nasza kadre a Meksyk zagral w najsilniejszym skladzie i jest to druzyna ktora moze wygrac i z Niemcami i z Brazylia a my mamy z nimi remis i kapitalna akcja, bramka Brozka ktory zagral kapitalny mecz wiec nie narzekajmy, Smuda jest ok mamy najlepszego bramkarza po Tomaszewskim i Dudku teraz Szczesny geniusz pilkarski w bramce, wczoraj tez nie gralismy w najsilniejszym skladzie, wiec o co chodzi?Jest super

gnu - 7 września 2011, 7:40:50 - *.ppp.as43234.net
Franek mecz byl poprawny prawie wszyscy zagrali na 100 procent. Tylko zapomnij o miejscach w skladzie dla Wawzyniaka , Glowackiego , Peszki,Mierzejewskiego sa ciency jak sik pajaka a o Szczesnym powiem jedno "jeszcze dwa sezony i mamy najlepszego bramkaza na swiecie" brawo i tak trzymaj Wojtek

Kuba - 7 września 2011, 7:42:26 - *.c.wavenet.pl
Doping katastrofa mam nadzieje, że to ostani mecz Polaków w Gdańsku. Powołać Arbolede Polacy pokazali, że są beznadziejni na obronie Glik, Jodłowiec, Głowacki, Wawrzyniak dramat!!!!!

andreess - 7 września 2011, 7:50:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
o nie, Peszka nie jest wcale zly Wojtkowiak tez powinien grac, to tak jakby powiedziec ze Messi jest beznadziejny i jest bez Iniesty a Hiszapnia do d bez Iniesty wszystko musi byc na swoim miejscu

polak z kr - 7 września 2011, 8:05:04 - *.play-internet.pl
szkoda tego remisu uważam ze powinnismy sie cieszyc fakt pierwsza połowa słaba natomiast w drugiej było znacznie lepiej nierozumiem tego narzekania ze niemcy osłabieni my tez bylismy osłabieni brak piszczka obraniaka i boenischa mamy bolączke z obrona szkoda ze tych dwóch obrońców zabrakło.a wawrzyniak chłopie ogarnij sie to co ty grasz to parodia piłkarska i jeszcze jedno gdyby włoski faszysta nie pomógł niemca bysmy wygrali

Boban - 7 września 2011, 8:06:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak doświadczony piłkarz jak Głowacki nie powinien popełniać typowo szkolnych błędów!!!Zdecydowanie trzeba szukać środkowego obrońce.Szczęsny co wyciągał to sami Niemcy nie wierzyli!!!Ponadto pozytywnie pokazały się nasze szybkie skrzydła(Peszko i Kuba)oraz Lewy, który z roku na rok rośnie w klasę i oby tak rozwijał się dalej.

ole - 7 września 2011, 8:06:42 - *.centertel.pl
Rumiany out! Tragedia. Glowacki jak zwykle gra bez szczescia...Szczesny rewelacyjny ale bramkarz nie wygra meczu. Ogolnie mozna powiedziec, ze biedronki Smudy zagraly jak zwykle z kontry. Gorzej bedzie jak pierwsi straca bramke w meczu... Co wtedy bedzie Panie Dyzma? Pogrom? Dzien Konia Szczesnego nie bedzie co mecz...przyklad przegrana Arsenalu z Manu.

do Boban - 7 września 2011, 8:25:39 - *.x34.217.x52.jaskom.pl
Jeżeli ty mówisz że Peszko pokazał sie pozytywnie, to powinieneś jak najszybciej opuścić ten kraj. Peszko był najsłabszym zawodnikiem na boisku.

Velaves - 7 września 2011, 8:42:45 - *.51.73.129.rev.ndm.krawarkon.pl
Wawrzyniak co ty gadasz jaki pech jestes drewniany jak pinokio.Slizgałes się jak na lodowwisku,jak nie wiesz co sie robi to ci powiem....zmienia się wkrety na dłuższe i z główy.Nic nie grasz i o jakim powrocie mówisz,ciebie juz w kadrze nie ma.Kiedys cie spotkam to ci powiem co mysle o tobie.A w Legii tez bedziesz grzał ławe jak wszyscy wrócą do zdrowia i na zime out.

saw - 7 września 2011, 8:49:10 - *.ip.netia.com.pl
WAWRZYNIAK dobrze gral?????
ci ktorzy to napisali powinni jeszcze raz obejrzec mecz. DRAMAT. Nie tylko to, ze chlop sie wywraca w swoim polu karnym w 92min. i "strzela nam swojaka" bo inaczej tego nie mozna nazwac, nie dalo sie nie wykorzystac tego BLEDU. jedna dobra interwencja- agresywny wslizg pod koniec meczu, ok.80min i na tym koniec pozytywow.
Poza tym blad smudy, ze nie zmienil glowackiego po bardzo slabej 1 polowie, ewentualnie po pierwszej katrce. na bok obrony tylko piszczek lub piotrek brozek jak wroci do grania

viking - 7 września 2011, 8:49:50 - *.centertel.pl
Czapki z głów przed Wojtkiem Szczęsnym.Atmosfera na trybunach jak w rodzinnym grobowcu.Doping dno!

Mario - 7 września 2011, 8:51:56 - *.acn.waw.pl
Gdyby zamiast Peszko, gral taki "Franek" to wynik byłby jak w meczu z Austrią.

KTOŚ - 7 września 2011, 8:52:42 - *.1.246.182
U nas 30 -stu dzieciaków robi większy doping niż to co było na arenie dno kompletne

andreess - 7 września 2011, 8:54:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
taa bo Peszko mial dwa swietne rajdy i sie nie udalo a byli tacy co w ogole nie probowali wiec sa lepsi

andreess - 7 września 2011, 8:59:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
optymalny sklad to Brozek Obraniak Peszko Wojtkowiak Lewandowski Blaszczykowski Perkis no i jeszcze trzech trzeba wybrac w bramce oczywiscie wiadomo kto

andreess - 7 września 2011, 9:02:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
smieszne to jest w sumie bo jak polska jechala na mistrzostwa w 74 to dwa tyg wczesniej przegrala z polonia bytom bodajze 3 zero a potem 3 cia druzyna swiata

yt - 7 września 2011, 9:05:56 - *.159.53.194.static.crowley.pl
co wawrzyniak ??
a glik drewno nikt nie krył Cacau ;///

mic - 7 września 2011, 9:06:19 - *.29.136.38
Gdyby Polska wygrała ten mecz to "gwiazdki" by już byli pewni wygrania przyszłorocznego turnieju a prawda jest taka, że jakby to był mecz o punkty to w pierwszej połowie byłoby 3:0 i po meczu. nie rozumie tych ludzi, którzy rozpływają się z zachwytu nad grą repr. Granie na afere bez taktyki i bez pomysłu to jest dobra gra?? Przemysław Rudzki na swoim blogu napisał że gra Polski polega na zasadzie: "Teraz! Dajesz! O k.... Szkoda" i absolutnie można się z nim zgodzić. Wczorajszy mecz pokazał jak "wielkim i wspaniałym" piłkarzem jest A.Mierzejewski. Na tle dobrego przeciwnika jest szary i mały!!! Dlatego już wiadomo czemu kosztuje 5 mln. Euro( o 2 za dużo) a Gotze 20 lub 30 (Arsenal podobno oferował 40??!!). A najlepszym podsumowanie tego wszystkiego to wypowiedz "selekcjonera", że sędzia powiedział, że zostało jeszcze 14 sek. a grali minute. Przypomina mi to kabaret M.Dańca o walce Gołoty z Lewisem, ale Franio się lubuje w takich żałosnych wypowiedziach. Jednym słowem PRZEDSZKOLE.

andreess - 7 września 2011, 9:10:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no ale ten grzech nie tylko Polacy popelnili ze czekali na koniec pewni zwyciestwa bo Niemcy zrobili to samo u siebie na mistrzostwach swiata kiedy w ostatnich sekundach w dogrywce czekajac na karne stracili dwie bramki z Italią i odpadli

andreess - 7 września 2011, 9:11:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no ale ten grzech nie tylko Polacy popelnili ze czekali na koniec pewni zwyciestwa bo Niemcy zrobili to samo u siebie na mistrzostwach swiata kiedy w ostatnich sekundach w dogrywce czekajac na karne stracili dwie bramki z Italią i odpadli, natomiast zabawny byl Szpakowski z zaufaniem i brakiem zaufania teraz wszystkie sukcesy lub porazki mozemy tlumaczyc zaufaniem lub jego brakiem, jest extra

andreess - 7 września 2011, 9:24:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Damien Perquis obrońca reprezentacji Polski: "Wspaniale było tutaj zadebiutować, na pięknym stadionie i przy świetnej atmosferze stworzonej przez kibiców. Mieliśmy kilka znakomitych sytuacji, dobrze wyprowadzaliśmy kontrataki. Oczywiście Niemcy pokazali, że są bardzo silną drużyną. Słowa podziękowania należą się naszemu bramkarzowi, który bronił w niewiarygodnych sytuacjach. Ten dobry wynik to w dużej mierze jego zasługa".
to cytat wiec nie rozumiem waszej krytyki publicznosci a publicznosc tworzymy my wiec trzeba bylo jechac a nie krytykowac potem to tak jak gierek krytykowal narod ze narod trzeba wymienic a nie rzad i publicznosc przychodzi placi i zachowuje sie jak chce w ramach obowiazujacego prawa bo ma prawo

JaLukasz - 7 września 2011, 9:33:50 - *.dynamic.chello.pl
Najbardziej denerwuje mnie to ze zremisowaliśmy w ostatnich sekundach z Niemcami. Gdyby byli to Włosi, Hiszpanie Francuzi to trudno, ale to byli niemczaki. Wielka szkoda. Jeżeli chodzi o mecz w podsumowaniu nie zasługiwaliśmy na wygraną na remis może tak ale nic więcej. Szkoda mi Głowy, słaby mecz ale naprawdę dajmy spokój bo i tak lepszego prócz Perqisa (b. dobry mecz, dużo spokoju) nie mamy. CDN..

JaLukasz - 7 września 2011, 9:36:32 - *.dynamic.chello.pl
Szczęsny - świetny mecz
Wasilewski - dobry mecz, można sprawdzić go w środku ewentualnie jak już Piszczek będzie grał (przecież tak też grał Żewłakow, najpierw bok a teraz środek,)
Głowa- wspomniałem wyżej, niech dalej gra. Myślę ze w następnym meczu zostawi płuca na boisku
Perquis - Jeśli będzie taki poziom reprezentował mamy bardzo dobrego obrońce
Wawrzyniak- Początek bardzo słaby, pozniej już ok. Końcówka poślizgnął się ale ogolnie ok. Mało pomocy ze strony Peszki. Więc też na to trzeba zwrócić uwagę.Lepszy tylko może być Piotr Brożek. Nie wierze w powrót Boenisha
Błaszczykowski- 1 płw mało widoczny,2 o wiele lepiej. Trzyma poziom. Zawsze mogło by być lepiej (trzeba więcej od niego wymagać od reszty) ale naprawdę dobrze.
Murawski- Bardzo dobry kolejny mecz. Dobre odbiory, próba dryblingu. Mógł więcej przytrzymać piłki w środku pola
Dudka - mało widoczny ale swoje robi.
Peszko- Szybki zwrotny ale wykończenie masakra. Gdyby potrafił wykańczać akcje nie wymagałbym gry defensywnej. Kurcze niech poprawi ten element i może grać naprawdę w dobrym klubie. Psychikę ma naprawdę mocną.
Mierzejewski- Walczył dużo, dużo grał na faul ale w bezpiecznych miejscach. Na pewno nie powinien wykonywać stałych fragmentów. Już po drugim razie Smuda powinien mu to zakazać. W sumie jeden ze słabszych na boisku.
Lewandowski- Jeden z najlepszych na boisku. Może mało widoczny, ale jak miał piłkę miał mało strat. Dobrze się zastawiał. Jeśli w Borussii utrzyma się w 1 składzie i strzeli w lidze z 15 bramek plus ze 2 w LM to myślę ze może się rozwinąć nam piłkarz na miarę Bońka.

andreess - 7 września 2011, 9:37:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ogolnie bylo dobrze ale wez pod uwage wczesniejszy mecz z Meksykiem uwazam ze b dobry

andreess - 7 września 2011, 9:38:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brozek z Meksykiem super zagrał

JaLukasz - 7 września 2011, 9:39:12 - *.dynamic.chello.pl
Brożek - Jest w gazie. Pewny siebie. Wielki plus za karnego. Smuda sprawdź go razem z Lewandowskim!
Jeśli Jeleń dojedzie do siebie w Lile to mam 3 napadziorów na dobrym europejskim poziomie
Matuszczyk- bałem się ze coś zwali, jednak duzo spokoju w jego grze. Przekreślałem go po meczu z Meksykiem ale jednak jest ok. Żeby więcej grał w klubie...
Glik- Myślałem ze będzie maskara jeśli on wchodzi. Myliłem się. Miło zaskoczony

andreess - 7 września 2011, 9:40:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mysle ze od meczu z Meksykiem jest absolutny zwrot a Lewandowski gra teraz b dobrze Blaszczykowski tez

andreess - 7 września 2011, 9:41:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mysle ze od meczu z Meksykiem jest absolutny zwrot a Lewandowski gra teraz b dobrze Blaszczykowski tez Wasilewski po dwoch latach w Anderlechcie tez duze postepy obrona juz nie tak dziurawa Alboreda by sie przydal ale z obywatelstwem problem

JaLukasz - 7 września 2011, 9:47:19 - *.dynamic.chello.pl
CD 3
Odnośnie komentarzy że Niemcy odpuścili mecz to czemu w taki razie nie chcieli żeby grał Obraniak?
Naprawdę jeżeli tak się zachowali to po prostu są Ch... Myślę że z nim w składzie zamiast Mierzejewskiego (np wykonywanie stałych fragmentów) lub Peszki(wykończenie akcji) mogłoby mieć wpływ na wynik. Tym bardziej że na pewno walczyłby za dwóch ( po meczu z Meksykiem). Ciekaw jestem jakby był jeszcze Piszczek czy miałby to wpływ...
Tak naprawdę brakuje nam jednego piłkarza w środku żeby potrafił przytrzymać piłkę (Pękalski?, Lewy z tyłu Brożek z przodu?) oraz dla bezpieczeństwa 1 środkowy obrońca (Krychowiak?). Jednak nie przekreślajmy Głowackiego.

andreess - 7 września 2011, 9:51:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do mic.... masz racje ja to okreslam jako gre..dobry Pan Bóg ..ale Niemcy tez tak wczoraj grali co do nich niepodobne i trudno to zwalac na brak Khediry czy Ozila bo my tez nie gralismy najsiln skladem, fakt ze trzeba miec plan i koncepcje gry do tej pory idealem w tym jest FC Barcelona ale tez Messi bez Iniesty nie istnieje i tu wielka rola trenera ja wierze w Smude wiele osiagnał z Kolejorzem

andreess - 7 września 2011, 9:55:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JaŁukasz ...zgadzam sie sa niewiadome kolejna odslona to mecz z Italią w listopadzie chyba bo Niemcy nie sa jedeynym faworytem a mysle ze wpadek ze mistrzami zostanie Turcja Czechy czy Czarnogora nie bedzie ale jest Holandia jeszcze i Italia

Mariusz - 7 września 2011, 9:56:17 - *.dynamic.chello.pl
remis na "wyjeździe " nie jest zły ,Polacy grali bez kibiców....wstyd

andreess - 7 września 2011, 9:58:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
JaŁukasz ...zgadzam sie, nie sadze ze Niemcy odpuscili mecz, sa natomiast niewiadome kolejna odslona to mecz z Italią w listopadzie chyba bo Niemcy nie sa jedeynym faworytem a mysle ze wpadek typu ze mistrzami zostanie Turcja Czechy czy Czarnogora nie bedzie ale jest Holandia jeszcze i Italia

andreess - 7 września 2011, 10:00:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sorry za spam ale chyba za duzo razy kliknalem wybaczcie

andreess - 7 września 2011, 10:03:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Qrcze kibicow sie nie wybiera trzeba bylo grac w Chorzowie, choc jak napisalem wczesniej kibice to kibice za bilety zaplacili moglismy my jechac

Marcin - 7 września 2011, 10:07:15 - *.globalconnect.pl
Głowacki i Wawrzyniak won z kadry! Jesteście najsłabszym ogniwem tej drużyny!!!

Koczis67 - 7 września 2011, 10:11:08 - *.adsl.inetia.pl
Co mecz to Mierzejewski jest gorszy . Nie potrafi piłki na drugi słupek zagrać przy stałem fragmencie gry . Traci piłki , skuteczność fatalne ( to samo Peszka ) . To ma być podstawowy pomocnik ? Módlmy się o powrót Piszczka i szukać trzeba drugiego stopera . No i czemu nie mogą grać razem Lewandowski z Brożkiem skoro mają formę i wspólna gra im się układa ?
U Błaszczykowskigo widać brak gry. Grał dobrze tylko w drugiej połowie . Ale jest coraz lepiej . Ciekawe co po wczorajszym meczu będzie miał do powiedzenia Szczekacz-Tomaszewski ?

andreess - 7 września 2011, 10:12:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nooo mysle ze trzeba trzech zawodnikow skads wytrzasnac jeszcze , ni mamy tak naprawde srodka i mozgu druzyny tak jak kiedys Deyna czy w Niemczech Beckenbauer w obronie Alboreda do prezydenta petycje skladac i oprocz tego partner w ataku dla Brozka i jest cacy

andreess - 7 września 2011, 10:14:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Blaszczykowski dojdzie do siebie bedzie ok

Don - 7 września 2011, 10:14:37 - *.adsl.inetia.pl
prawda jest taka: gdyby wybitny taktyk Smuda nie zrobił zmiany w 93min to nie padłaby bramka dla Niemców bo sędzia by nie doliczył dodatkowych minut.

andreess - 7 września 2011, 10:19:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Don..ale Smuda nie przewidzial ze bedzie poslizg na suchej nawierzchni, w f1 tego nie przewidzisz co dopiero na boisku

andreess - 7 września 2011, 10:21:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i nie przewidzielismy tego ze sedzia doliczy do doliczonego co sie nie zawsze zdarza

Optymista - 7 września 2011, 10:29:54 - *.tktelekom.pl (*.168.51.2)
Ogólnie dobrze ale obrona tragedia. Oby na Euro Franz postawił na:
środek obrony:
Perquis-Żewłakow
lub
Perquis -Wasilewski
niestety lepszych nie ma.
prawy obrońca Piszczek
lewy obrońca Boenish
Wawrzyniak, Głowacki, Jodłowiec i Glik Dziękujemy!!!!!!!!!!

andreess - 7 września 2011, 10:34:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no ale lepiej juz niz bylo i Perquis Wasilewski zdecydowanie ale Laboreda moze wejdzie jak ob dostanie

andreess - 7 września 2011, 10:35:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Alboreda, oczywiscie

gonzo - 7 września 2011, 10:40:56 - *.polimex-mostostal.pl (unknown)
Jak to była pierwsza reprezentacja Niemeiec to gdzie byli Ozil,Schweinsteiger,Neuer,Khedira,Gomez,Hummels,
Badstuber

andreess - 7 września 2011, 10:43:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no jak Smuda ma prawo probowac to Loewe tez poza tym gracze realu maja prawo odmowic gry w takim meczu w perspektywie ligi i pojed z barcą

Karol - 7 września 2011, 10:59:56 - *.icpnet.pl
Ten mecz przypomina mi mecz Legii Warszawa z Arsenalem Londyn. A co potem się stało z Legią wszyscy pamiętamy. Nie podniecajcie się tym wynikiem bo gra była przeciętna w wykonaniu naszej reprezentacji.

andy - 7 września 2011, 11:25:14 - *.adsl.inetia.pl
Głowacki najsłabszy zawodnik reprezentacji,i zawsze pechowy.Polacy dzięki za walkę,to jest to czego oczekiwaliśmy.

kibol - 7 września 2011, 11:39:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wszyscy wrzucają na Głowackiego, taka jest rola obrońcy musi grać ostro pewnie nie spodziewał sie że w sparingu da mu czerwień. zawsze największą winę zwala się na obrońców, gdyby peszko wykorzystał 2 setki to nikt by o tym nie mówił

tylko_PB - 7 września 2011, 12:05:05 - *.interpc.pl
KS POLONIA BYTOM !!! OKS ODRA OPOLE !!! i wszystko w tym TEMACIE ! nARKA !

Tomas - 7 września 2011, 12:31:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Reprezentacja coraz bliżej Euro2012, brawo za gre oraz ambicje, kibice w Gdańsku 100lat za murzynami, to juz wole trabki w Chorzowie.

damian_b-b - 7 września 2011, 13:01:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Głowacki - kto powołuje jeszcze tego cudaka poziom klasa ligowa co najwyżej.

wsad - 7 września 2011, 13:31:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie przesadzajcie z tą krytyką, bo Głowacki momentami grał nawet nieźle - chyba się zestresował i no głupio dostał czerwień. Arek najgorsze przy tym karnym, że wcale nie musiał atakować wślizgiem.
Wawrzyniak - pech przy ostatniej akcji i tyle. Momentami się gubił i wykopywał na ślepo do przodu gdy obrońcy próbowali to rozegrać razem z bramkarzem, ale czasami ładnie wychodził z opresji, a tego nikt nie zauważył.
Peszko - zauważmy to, że Obraniak nigdy by nie dobiegł do tych piłek co Sławek pociągnął. Według mnie Ludo to najsłabsze ogniwo w ofensywie i Peszko powinien go zastąpić już na stałe.
Najbardziej żałuję, że w kadrze nie gra Grosicki. Jestem pewny, że jedną z tych setek co miał Peszko Kamil by strzelił.

Soslandia - 7 września 2011, 13:38:37 - *.grakom.pl
z jakiej firmy buty miał ten Warzywniak z łazienkowskiej-sterydziasz??? taka o antyreklama

wLG - 7 września 2011, 13:50:11 - *.net.stream.pl
Klub kibica piłkarskiej reprezentacji polski to jest to!!! Wspaniały doping, świetna atmosfera!!! ;-D
błagam, nie przychodźcie na stadiony!!!

FFighteR - 7 września 2011, 13:50:39 - *.routit.net
Hej Wy Narzekajaca zgraja pseudokibicow! Tylko sie kulic i plakac umiecie!
Mecz byl dobry nasi grali dobrze!
Jak chcecie perfekcji to wiecej pracujecie nad swoim joystickiem!

alvaro - 7 września 2011, 14:09:55 - *.dynamic.chello.pl
Najprawdopodobniejszy skład i podział na grupy na Euro 2012:
A:
Polska
Niemcy
Chorwacja
Turcja
B:
Holandia
Anglia
Rosja
Serbia
C:
Hiszpania
Portugalia
Grecja
Szwecja
D:
Ukraina
Włochy
Francja
Dania
Ciągle mają realne szanse na awans:
Szwajcaria (Baraże)
Irlandia (Baraże)
Bośnia i Hercegowina (Baraże)
Czechy (Baraże)
Słowacja (duże)
Armenia (duże)
Słowenia (średnie)
Czarnogóra (duże)
Norwegia (niskie)
Węgry (bardzo niskie)
Szkocja (niskie)
Belgia (bardzo niskie)
Estonia (niskie)
Iluzoryczne:
Irlandia Płn., Austria, Rumunia

do andrees - 7 września 2011, 14:46:02 - *.cdma.centertel.pl
gościu nie wydurniaj się, taki z ciebie selekcjoner jak ze mnie batman. Uważasz się za znawcę, ustalasz składy, a nawet nie potrafisz właściwie napisać nazwiska Arboleda (piszesz Alboreda) czy nawet selekcjonera repry Niemiec - Loew (piszesz Loewe), normalnie śmiech na sali :D

x - 7 września 2011, 14:59:23 - *.112.c87.petrotel.pl
Ciekawe dlaczego w tv nie odtrabiono sukcesu pod wzgledem atmosfery na stadionie?!
Zawsze tak sie zastanawiaja dlaczego na meczach pilkarskich nie moze byc takiej atmosfery jak na siatkowce czy malyszu...
No to teraz wlasnie taka atmosfera byla, kibice prosto z siatkarskiej hali i co nie podobalo sie?!!
!!!
!!
!

boro - 7 września 2011, 15:59:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Peszko na lewym skrzydle to pomylka.On jest mistrzem w marnowaniu doskonalych okazji. Duzo lepszym rozwiazaniem byloby wstawic tam Brozka, a w przyszlosci Grosickiego, bo tem oprocz szybkosci potrafi strzelic celnie na bramke.

arek - 7 września 2011, 16:27:20 - *.adsl.inetia.pl
sędzia żenada niemcom gwizdał wszystko

khris - 7 września 2011, 16:41:27 - *.elk.mm.pl
Słabo zagrali i tyle.Gdyby nie Wojtek to dostalibyśmy baty bo nic nie gramy!

kerim - 7 września 2011, 17:00:39 - *.dynamic.chello.pl
Perquis ma gosc spokój , piszczek i benisz wróca i mamy dobra obrone!!!!!!!!!!!!!!

TG1 Dudek2 - 7 września 2011, 18:44:30 - *.205.67.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ogólem mecz z Niemcami mamy wygrany a ten mecz zawalił sędzia Włoski Makaroni Szymon Pawłowski wszedł na boisko ale po bramce Kuby Błaszczykowskiego 91 Pawłowski wszedł 92 minucie a potej zmianie powinien być koniec meczu

krol93pl - 7 września 2011, 22:31:16 - *.centertel.pl
Sędzia gdy dolicza 3 min to według wytycznych FIFA to jest minimum dodatkowego czasu gry. Tak samo jak w meczu sparingowym należy się kara za czerwoną kartkę otrzymaną za uderzenie lub pchnięcie przeciwnika co najmniej kara 2 meczy. To jest podstawą
i to należy wiedzieć, a szczególnie to powinien wiedzieć sztab szkoleniowy reprezentacji Polski!!! A gdzie byli znawcy betonu pzpn chyba jak zawsze na bankiecie z Kręciną i Latą!!!!! Na to idą pieniądze!!, a nie na szkolenie młodzieży.

kogiel - 7 września 2011, 23:58:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kiboli zabrakło i pikniki nie udźwigneli dopngu !!

bala - 8 września 2011, 2:25:17 - *.adsl.inetia.pl
Do wszystkich którzy są za Głowackim : fakt, kiedyś był dobry jak na naszą reprezentacje. Młodszy, szybszy, w miare pewny. Czyli na ławke, bo mieliśmy lepszych środkowych ( Hajto, Wałdoch, Żewłakow). Dziś? Ogólnie spójrzcie na jego ecze w reprezentacji. On sobie nie radził z Estończykami. Z Niemcami przewracał się o własne nogi, podawał do kolegi pod presją był spóźniony, wolny, "qodowaty". Drzewo takie, a głową gra jak dupa bo brak mu już sił do walki z młodszymi. Od kilku meczów najsłabszy w drużynie. Jodłowiec zaraz po nim. Dla mnie Glik powinien grać. Młody chłopak, grał w Serie A, cały czas się uczy. Gdyby Smuda dał mu pierwszy skład rozwinąłby sie. Lepiej walnąć kogoś takiego niż głowe bylejakiego.

obiektywny - 8 września 2011, 21:51:20 - *.147.241.49.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Marny piłkarzyku Wawrzyniak. Na twoim miejscu dałbym sobie spokój z uprawianiem tej pięknej dyscypliny sportu jąką jest piłka nożna. Według tego co mówisz masz za dużegó pecha, a nam w reprezentacyjnym wydaniu pechowców nie potrzeba.
Twoim pechem była afera dopingowa w Grecji, następny pech to druga bramka w eliminacjach ligi europejskiej ze Spartakiem Moskwa (2:2, kiedy odpuszczasz zawodnika a on strzela bramkę. Teraz znowu pech z Niemcami i chyba sam widzisz, że ten rozdziałtwojej marnej kariery powinien zostać zamknięty.

obiektywny - 8 września 2011, 21:57:57 - *.182.90.52.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Marny piłkarzyku Wawrzyniak. Na twoim miejscu dałbym sobie spokój z uprawianiem tej pięknej dyscypliny sportu jąką jest piłka nożna. Według tego co mówisz masz za dużegó pecha, a nam w reprezentacyjnym wydaniu pechowców nie potrzeba.
Twoim pechem była afera dopingowa w Grecji, następny pech to druga bramka w eliminacjach ligi europejskiej ze Spartakiem Moskwa (2:2, kiedy odpuszczasz zawodnika a on strzela bramkę. Teraz znowu pech z Niemcami i chyba sam widzisz, że ten rozdziałtwojej marnej kariery powinien zostać zamknięty.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas