[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


26 października 2011, 16:19:53 - daro
Sokół Sokółka bliski wycofania się z rozgrywek II ligi

Sokół Sokółka postanowił się wycofać z rozgrywek II ligi wschodniej - poinformał "Kurier Poranny". Klub wysłał w tej sprawie pismo do PZPN-u.

Drużyna z Podlasia po 15 meczach tego sezonu zajmuje ostatnie miejsce z dorobkiem ośmiu punktów.


źródło: własne / Kurier Poranny

Bartek - 26 października 2011, 16:22:31 - *.sileman.net.pl
Szkoda

krzyżak - 26 października 2011, 16:22:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1. Kto im dał licencję skoro nie mają środków na dokończenie sezonu (to juz drugi taki przypadek w tym sezonie, wcześnij było podobnie z KSZO ale im sie jakos udało)
2. To teraz zespoły z dołu tabeli nie graja już o nic. Nikt nie spadnie

Ketald - 26 października 2011, 16:22:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ech szkoda, jeżeli nie zagrają tego mecz to ich wyniki będą anulowane, czyli wielka lipa

xyz - 26 października 2011, 16:23:09 - *.adsl.inetia.pl
To jest skandal ze pzpn dopuszcza kluby do rozgrywek bez wczesniejszego przeanalizowania ich sytuacji. STOP wałkom i przekrętom!!!

Anton - 26 października 2011, 16:23:19 - *.barline.eu
ale nudna liga, nikt nie spadnie? lol

minio - 26 października 2011, 16:24:05 - *.elblag.vectranet.pl
i po co pchac sie wioską do tego poziomu rozgrywek? Max 3, jak i nie 4 liga

G. - 26 października 2011, 16:32:02 - *.olsztyn.vectranet.pl
Dlatego powinno się rozgrywki zreorganizować, bo jeżdżąc po województwie (3 liga) kluby są za biedne by jeździć po Polsce
EKSTRAKLASA - 16 drużyn
I LIGA - 22 drużyny
II LIGA - jedna grupa 22 drużyny
III LIGA - 4 grupy po 16 drużyn
WOJEWÓDZKIE 16 lig po 16 drużyn
Pierwsze 3 poziomy dają razem 60 drużyn, czyli mniej o 10 - te najbiedniejsze by nie awansowywały, bo w III lidze też by było trzeba dalej jeździć, ale nie byłoby takiego przeskoku geograficznego jak teraz.
Pozdro

adix - 26 października 2011, 16:33:42 - *.adsl.inetia.pl
moze ktoś spaść jeżeli z 1 ligi spadną 4 drużyny akurat ze wschodnich rejonów polski

fan Szpako - 26 października 2011, 16:35:51 - *.toya.net.pl
System rozgrywek jest taki, że ciężko awansować, (tylko 4 zespoły z 8 grup III ligi), a większość meczów jest o tzw. pietruszkę , to jeszcze teraz nikt nie spada i mamy ligę sparingową - tak jak kiedyś Smuda nazwał Puchar Ligi "pucharem pasztetowej".

edek - 26 października 2011, 16:36:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
pieniądz rządzi światem

Giovanni - 26 października 2011, 16:39:43 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda
Garbarnia Kraków jest z wami

Artrem - 26 października 2011, 16:45:10 - *.93.160.20
PZPN jest winny. W II lidze nie może być tak dalekich wyjazdów. Powinny być minimum 4 grupy tak jak dawniej. Koszty będą mniejsze.

mgn - 26 października 2011, 16:53:44 - *.adsl.inetia.pl
reorganizacje przeprowadzono w celu zatuszowania afery korupcyjnej oczywiscie media i kibice nie zauwazyli idiotycznego podzialu lig,bo zainteresowani byli tym kto bedzie prezesem zwiazku i czy bedzie cos o korupcji teraz wszyscy maluczcy za to placa

PG - 26 października 2011, 16:56:29 - *.dynamic.chello.pl
Poproście Basię Uściłko coby sypneła groszem
Przecież ma dochodowy interes w USA :D

nzpn - 26 października 2011, 17:06:31 - *.dynamic.chello.pl
@G.: ty chyba nie rozumiesz problemu, jeżeli proponujesz 3 centralne poziomy rozgrywek zamiast dwóch. II ligę trzeba rozbić na 4 grupy, bo koszty utrzymania drużyn na 3 szczeblu rozgrywek ("II" liga) są za wysokie w stosunku do przychodów.

Fanatyk82 - 26 października 2011, 17:09:00 - *.aster.pl
Ekstraklasa- 18 drużyn
I liga - 18 drużyn
II liga- 18 drużyn
daje to razem 54 zespoły( 3 profesjonalne ligi )
III liga - 4x16 druzyn te nie mając odpowiedniej licencji( odpowiedni budzet, stadion - ogólnie profesjonalny klub) mimo zajęcia 1 miejsca nie mogłyby awansować do ligi profesjonalnej. Nie byłoby takiej sytuacji że co roku ktoś się wycofuje poniewaz już od II ligi trzeba byłomieć zabezpieczenie finansowe na odpowiednim poziomie.

KGHM - 26 października 2011, 17:09:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do G. - Kolego co ty miales z matematyki? wyobraz sobie T.J przyklad,, Stal Sanok jedzie na mecz do Swiebodzina lub Polic Swinoujscia Gdyni ,.., i w odwrotna strone Wigry Suwałki ,.,.wez 6 meczy w rundzie,., koszta logistyczne,, hotele ,wyzywienie ,., i najwazniejsze czas,, Ktory zespol bez strategicznego sponsora wytrzyma? Ostatni przyklad GKP GORZOW w I LIDZE to zamalo?W ten spsob II liga przestala by liczyc 22 ZESPOLY PO 5 kolejce ,.,.

maro - 26 października 2011, 17:11:32 - *.internetia.net.pl
do ole... jaki Sokół Ostróda. wam do II ligi daleko. najpierw awansujcie do III haha... to ze jestescie na 2 miejscu nie znaczy ze juz awansowaliście. dojdziecie do II ligi to tak samo skończycie... szkoda bedzie derbów podlasia. pozdro z Suwałk

Motor - 26 października 2011, 17:14:34 - *.ennet.pl
W naszym klubie przez dluzszy czas była bardzo podobna sytuacja, nie było kasy na granie, na wyjazdy, dosłownie na nic!(nie wspominajac o braku wody sic!). Tez w klubie zastanawiano sie nad wycofaniem z rozgrywek, ale cos ruszyło.
Mimo tych wszystkich problemow dogralismy tamta runde do konca, no i znalazł sie sponsor
Liczyłem na to, ze moze w Sokolce bedzie podobnie, ale chyba na to nie ma szans
Szkoda, ale jak nie ma swiatełka w tunelu na lepsza przyszłosc, to faktycznie nie ma sensu meczyc sie i grac za darmo!
Według mnie Sokolka powinna zagrac jeszcze ten ostatni mecz w tej rundzie ze Switem, tym bardziej, ze gra go na własnym boisku, a po nim sie wycofac. Zagraja pełna runde, wyniki nie beda anulowane i nikt nie ucierpi.
Grali 16 kolejek bez kasy, to nic im nie stanie sie jak zagraja ten ostatni mecz.
Mimo wszytko zycze im powodzenia i odbudowania klubu, tak by mogł za pare lat wrocic przynajmniej do 2 ligi POZDRAWIAM

trzeciolig - 26 października 2011, 17:14:55 - *.ssp.dialog.net.pl
koszty są masakryczne - kasa, ktora biorą sedziowie i tzw. obserwatorzy. Wpisowe itd. Male kluby sportowo jeszcze by sobie radzily, ale na tym poziomie trudno o sponsora. u nas na mecze w małej miescinie przychodzi 300-400 kibiców, jest zainteresowanie, ale sponsorow zero. może rzeczywiscie lepiej zrobic cztery grupy II ligi?

man - 26 października 2011, 17:16:02 - *.abhsia.telus.net
Ekstraklasa 18 druzyn, spadek 4
Dwie I ligi 16 druzyn, awans 4 (dwie z kazdej grupy), spadek 4 (dwie z kazdej grupy)
Cztery II ligi 14/16 druzyn, awans 4 druzyny (jedna z kazdej grupy), spadek 8 druzyn (dwie z kazdej grupy)
Osiem III lig 14/16 druzyn, awans 8 druzyn (jedna z kazdej grupy) spadek 16 druzyn (dwie z kazdej grupy)

nzpn - 26 października 2011, 17:20:54 - *.dynamic.chello.pl
@Fanatyk82: Może od razu 5 profesjonalnych lig? Przecież tyle pieniędzy i sponsorów w polskich klubach, a Polska to w końcu niemała potęga piłkarska. Osobom proponującym 3 szczeble centralne proponuję popukać się w głowę, to nie jest Anglia, nawet na drugim szczeblu rozgrywek ("I" liga) kluby mają problemy z pieniędzmi i zdobyciem sponsorów.

turczynka - 26 października 2011, 17:32:58 - *.ip.attu.pl
Nic dziwnego, że nie ma sponsorów. Nikt rozsądny nie będzie wyrzucał pieniędzy w błoto.

zz - 26 października 2011, 17:33:57 - *.adsl.inetia.pl
ci co piszą o reorganizacji rozgrywek mają w zupełności rację ,bo wyeliminowało by się takie sztuczne twory ,jak nieciecza czy stróże z rozgrywek centralnych ,koniecznie trzeba podnieść warunki otrzymania licencjii .

maro - 26 października 2011, 17:34:08 - *.internetia.net.pl
do Motor.. akurat twój klub to zupełnie inna bajka i inny przekręt. Motor nie powinien byc w II lidze a w III czy IV. wycofał się i tylko dzięki fuzji ze Spartakusem udało sie utrzymać w II lidze...

maniek79ru - 26 października 2011, 17:34:48 - *.149.rev.vline.pl
SYSTEM SZKOCKI ROZGRYWEK w extra i pierwszej
extraklasa 12 drużyn
1 liga 12
2 liga 2 x 12

man - 26 października 2011, 17:39:12 - *.abhsia.telus.net
Sprostowanie
Powinno byc 16 trzecich lig, tak jak jest teraz. Spadek po dwie z kazdej i awans po jednej z kazej grupy a co sie z tym wiaze spadek po cztery druzyny z kazdej grupy II ligi. W taki sposob mniej wydanych pieniedzy na podroze naprawde bardzo slabych i biednych klubow.

darek - 26 października 2011, 17:42:32 - *.olsztyn.vectranet.pl
APEL DO PZPNu! Na poziomie II ligi powinny być makroregiony jak w klasie III. Budżet drużyn jest niski, a trzeba jeździć po całej Polsce. Brak transmisji telewizyjnych, sponsorów i wysokie koszta utrzymania klubów powodują, że gra w II lidze zwyczajnie się nie opłaca!

Wsd - 26 października 2011, 17:45:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
z III ligi powinny wchodzić po 2 drużyny z każdej grupy
W II lidze brakuje takich drużyn jak: Radomiak Radom, Broń Radom, Unia Tarnów, Siarka Tarnobrzeg.

do G. - 26 października 2011, 17:45:51 - *.adsl.inetia.pl
Głupoty piszesz, i nie masz pojęcia o realiach Polskiej piłki.Mecze u siebie są dużo droższe niż na wyjazdach.

maly - 26 października 2011, 18:00:53 - *.150.2.55
jesli sie teraz wycofaja ich wyniki zostana utrzymane czy walkowery ???

anonim - 26 października 2011, 18:04:48 - *.dynamic.chello.pl
man - 26 października 2011, 17:39:12 Sprostowanie
Powinno byc 16 trzecich lig, tak jak jest teraz.
man - o jakim kraju ty piszesz ?

asas - 26 października 2011, 18:05:54 - *.idealan.pl (*.6.0.184)
nikt za darmo nie bedzie gral...

kwak - 26 października 2011, 18:31:14 - *.wolv.cable.virginmedia.com
Info dla tych co nie wiedza ile druzyn spada. Spadaja dwie automatycznie ( przy 18 zespolach ) + tyle ile z I ligi do grupy wsch. II ligi.

XXX - 26 października 2011, 19:16:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo!!!!

nik - 26 października 2011, 19:17:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oks brzesko tez do nich dołączy w klubie panuje totalny chaos kasa pusta same długi zarzad robi tzw. dobrą mine niestety

harry - 26 października 2011, 19:34:34 - *.bb.sky.com
Sponsor sie wycofal (okna i drzwi) i przeroslo budzet klubu.2 liga a kluby jezdza po calej Polsce,Lublin,Sanok,Krakow,zdecydowanie powinni zrobic min.4 grupy.
ilu prezesow z 1,2,3 ligi rozwaza to samo lub sa na granicy podjecia takiej decyzji??
Sokolka ma 25tys osob,duzych firm jak na lekarstwo,no i komu chce sie wyrzucac kase w bloto??
bedzie dobrze,pozdrawiam

Arekk - 26 października 2011, 19:37:29 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda, fajny herb.

kibic - 26 października 2011, 19:45:11 - *.giga-komputer.pl
Ketald nie masz racji wyniki klubu Sokół Sokółka nie zostaną anulowane, ponieważ rozegrano połowę kolejek w bierzącym sezonie, a wtedy reszta klubów dostanie walkowery za mecze z klubem Sokół Sokółka.

Kwas - 26 października 2011, 19:46:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nastepny będzie Okocimski Brzesko. Bida tam aż piszczy Chłopaki grają jak z nut a w kasie pusto. Okocimski kolejnym bankrutem!

xxx - 26 października 2011, 20:00:39 - *.play-internet.pl
Tak to tylko w Polsce!!!
Niedługo ten kraj bedzie miał tylko EX Kl i I ligę!!!
Sokół szkoda Was!
Kibic KSZO

Tomaszewsk - 26 października 2011, 20:13:16 - *.dynamic.chello.pl
W naszym kraju bałagan z ligami jest olbrzymi, ale co się dziwić skoro wciąż rządzi "beton" z PZPN-u. Obecny podział lig to jakaś kompromitacja bo Sokółka nie jest pierwszym i na bank ostatnim zespołem jaki nie dokończy sezonu nie tylko w II lidze. Czas w końcu poważnie się zastanowić nad reorganizacją lig, bo tak dalej być nie może, żeby IV liga liczyła 20 grup!!! Sam osobiście widziałbym to tak:
Ekstraklasa (18 drużyn) - liga profesjonalna.
1 liga (20 drużyn) - liga profesjonalna.
2 liga (24 drużyny) - liga profesjonalna
3 liga (24 drużyny) - liga półprofesjonalna
4 liga (podział na 4 grupy po 16 drużyn) - liga amatorska
I rygorystyczne zasady przyznawania licencji.

elka - 26 października 2011, 20:17:36 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda.. no i akurat po meczu z Motorem-wycofanie w połowie sezonu jest niesprawiedliwe dla drużyn, które już grały z Sokołem i mało zmienia sytuacje fakt, że wszyscy dostaną walkowery.

rk - 26 października 2011, 20:20:24 - *.106.11.63
czytając o Sokole pomyślałem sobie o pewnej gweiździe internetu z Sokółki - ehh teen kasia

Misiek - 26 października 2011, 20:22:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Polsce powinien być SYSTEM SZKOCKI! 12 Ekstraklasa; 12 I liga

do kwas - 26 października 2011, 20:28:46 - *.75.56.101.brzesko56.ptc.pl
do kwas
.
to przyjdziemy do Ciebie i Ty Nam dasz bo Ty to pewnie taki zarobiony ze masakra;]
.
szkoda mi takich ojszczymurkow jak ten wyzej podpisujacych sie kilkoma nickami i piszacym podobne posty, biede to Ty w domu masz!

resoviak - 26 października 2011, 20:45:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeszów,26.10.2011 rok
Resoviak do mały - 26 października 2011, 18:00:53 - 161.150.2.55
jeśli się teraz wycofają ich wyniki zostaną utrzymane czy walkowery ???
Wyniki będą anulowane jeśli rozegrają 16 meczów.
Jeśli zagrają do 20 listopada i potem się wycofają będą VO

huch - 26 października 2011, 21:13:23 - *.54.117.53
do kwas: mylisz się dziś Okocimski podpisał nową umowe spomsorską

kibic - 26 października 2011, 21:23:03 - *.ennet.pl
Według mnie Sokolka powinna oddac walkowerem ten nastepny mecz(konczacy runde)ze Switem, a po nim sie wycofac,gdyz zadna z druzyn nie straci punktow za mecze z Sokolem. Wydaje mi sie, ze to było by najsprawiedliwsze rozwiazanie.
Wycofac sie przed ostatnim meczem w rundzie jest troche nie fair!. Rozumiem, ze w kasie jest totalna pustka, a zawodnicy graja za darmo, ale w tej sytuacji byli zapewne od dłuzszego czasu, a grali szesnascie kolejek!
We wczesniejszych meczach granych na swoim boisku zawsze kasa na organizacje meczow sie znajdowała, dlatego powinni dograc ten mecz do konca, badz oddac go walkowerem, a potem sie wycofac!

do nzpn - 26 października 2011, 21:38:53 - *.aster.pl
Fanatyk82: moim zdaniem jesli będziemy rozbijać już II ligę to zespoły nigdy nie zostaną profesjonalnymi a jak wyjdzie im sezon i awansują wyżej to mamy takie kwiatki jak np. Stilon. Dlatego twierdzę że w czasem znalezliby się sponsorzy i 3 lidze, a po połączeniu obecnych lig wiesz że ludzie też by przychodzili na stadiony bo jest sporo dużych miast. I takie mecze jak np. OKS 1945 Olsztyn - Raków przyciągneły by kilkukrotnie więcej widzów niż te z Sokołem. Dzieki temu wszystko by się napędzało i II liga byłaby w pełni profesjonalna. Potrzeba kilku lat, ale jak nie zaczniemy to zawsze będziemy narzekali na amatorstwo już w drugiej lidze.

RavS72 - 26 października 2011, 22:18:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zasada powinna być prosta: to, co jest na szczeblu centralnym jest zawodowe, to co na regionalnym - półzawodowe lub amatorskie. Jestem za tym, żeby były trzy lub cztery, centralne, zawodowe poziomy rozgrywek, bo inaczej rzeczywiście jak pisze do nzpn "zespoły nigdy nie zostną profesjonalnymi". Moim zdaniem dyskusja powinna dotyczyć tylko tego czy III liga (czwarty poziom rozgrywek) ma być właśnie scentralizowany czy też nie. Czyli tak:
Ekstraklasa - 18 zespołów
I liga - 18 zespołów
II liga (jedna grupa) - 18 zespołów
i pytanie co niżej.
Jestem przekonany o tym, że nawet rozgrywki takiej II ligi znalazłyby sponsora, a i może znaleźliby się chętni do transmitowania takich meczów. Za dużo mamy ludności i klubów, żeby bawić się w wariant szkocki itp. Albo chcecmy mieć piłkę zawodową i wtedy słabsi muszą niestety odpaść, albo amatorszczyznę i będzie jeszcze długo to, co jest teraz.

Golbi - 26 października 2011, 22:20:00 - *.czeladz.vectranet.pl
Trzeba zredukować liczbę drużyn do 20. Zrobić dwie grupy po 10 zespołów na wiosnę graja w 2 grupach mecz i rewanż na wiosnę pierwsze 6 obu grup się łącza i graja mecz i rewanż. Do 4 zespołów co zostaną w 2 grupach dochodzą 4 najlepsze 4 grup 3 ligi robią się dwie grupy po 12 zespołów i graja o pozostanie w lidze. Każda następna liga ma po 10 drużyn rośnie tylko liczba grup
Ekstraklasa - 16 drużyn
1 liga - 20
2 liga - 2 x 10
3 liga - 4 x 10
4 liga - 8 x 10
regionalna - 16 x 10

Assass - 26 października 2011, 22:22:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W mojej opinii piłka ma być masowa, a nie tylko dla klubów z bogatszych regionów Polski (he), więc nie rozumiem planów robienia ligi wojewódzkiej gdzieś na 7 czy 8 poziomie rozgrywkowym jak to tu z niejednych wyliczeń wychodzi. 4 grupy II ligi i koszta się zmniejszają plus oczywiście wyzwolenie tego poziomu rozgrywkowego spod jurysdykcji PZPN. Ponadto powinno się wyrzucić do kosza te nazewnictwo, bo jakoś sponsorów to nie przyciągnęło. Co do Sokółki tu wyniki ich meczy będą anulowane, no chyba, że nie zostanie to załatwione przez PZPN do meczu z Resovią czyli do 5.11.

Golbi - 26 października 2011, 22:48:33 - *.czeladz.vectranet.pl
System który opisałem spowoduje ze taka Miedź Legnica czy Chojniczanka na wiosnę nie będzie jechać do Rybnika czy Żagania tylko do Brzeska czy Lublina a do 1 ligi awansuje rzeczywiście najsilniejszy klub z 2 ligi. Najlepsza 4 - trzecich lig już wiosna będzie wiedzieć czy stać ja na grę w 2 lidze czy nie

Ricken - 26 października 2011, 23:15:22 - *.tktelekom.pl
Obecny system wymusza na klubach płynność finansową. Jeśli ktoś nie spełnia wymagań - trudno, jak to mówią lubujący się w strajkach zawodnicy: "Nie ma sianka, nie ma granka". Funkcjonują te zespoły, które na to stać.

Dusza - 27 października 2011, 0:17:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1 liga 18 drużyn
2 liga 18 drużyn
3 liga 4 grupy po 18 drużyn
4 liga 8 grup po 16 drużyn
5 liga 16 grup po 16 drużyn
To byłby moim zdaniem sensowny układ lig w Polsce.

klondike - 27 października 2011, 1:44:31 - *.yt.northwestel.net
Hiszpania , Francja , Niemcy , Wlochy prowadza system rozgrywek , w ktorym jest I , II , III liga i nizsze ligi okregowe , a nie jakies T-mobile , L'oreal , Q'rv chore ekstraklasy .
I liga - 18 druzyn
II liga - 18 druzyn
III liga - 4 grupy po 18 druzyn
IV liga - 8 grup po 18 druzyn
Klasa Wojewodzka - 16 grup po 16 druzyn
Klasy Okregowe i nizsze - w zaleznosci od ilosci dryzyn w wojewodztwie .

prujad - 27 października 2011, 9:53:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
niektórzy twierdza ze dalekie wyjazdy to główna przyczyna upadania klubów i jedynym rozwiązaniem jest mnożenie grup a tym samym zwiększanie ilości drużyn. Myślę, że nie tędy droga. Nigdy, w żadnej dziedzinie zwiększanie ilości nie pociągnęło za sobą zwiększenie poziomu. Drużyny powinny grać na poziomie na który je stać finansowo, organizacyjnie (infrastruktura). Trzy najwyższe poziomy rozgrywkowe powinny być centralne i jednogrupowe. Następny poziom to ligi makroregionalne - 4 grupy, a kolejny to już ligi wojewódzkie. Myślę, że w takiej strukturze na trzecim poziomie rozgrywek będzie łatwiej znaleźć poważnego sponsora niż obecnie. Nie będzie też przypadkowych tworów. Musimy spojrzeć z szerszej perspektywy, przez pryzmat dobra całej polskiej piłki a nie tylko zaspakajając swoje ambicje lokalne i grać w obecnej II lidze której poziom sportowy i organizacyjny jest żenujący. Piszę to z perspektywy kibica drużyny która kilkanaście sezonów grała w dawnej II lidze a obecnie jest drużyną IV-ligową bo na to ją stać.

Garry - 27 października 2011, 10:10:48 - *.ssp.dialog.net.pl
Sokółka miasto wolne od futbolu.

Assass - 27 października 2011, 10:32:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy nie będzie tak, że piłka upadnie w wielu miastach, bo niby kogo zadowoli gra gdzieś na 7. czy 8. poziomie. Przykład miasta Szczytno gdzie za rok będzie juz pewnie 7. liga, a przy kolejnych zmianach to 9. a kiedyś była tam 2 liga. Jakoś kiedyś kluby były zrzeszane w różnych pionch i kasa była, a i polskie drużyny potrafiły wychować medalistów MŚ czy IO... nie ma to jak kapitalizm. Pozostanie ze 150 drużyn a reszta będzie grała po podwórkach; powstanie mega przepaść, a po polskich boiskach będą biegać emeryci z Holandii.

radwanspor - 27 października 2011, 10:38:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
Prawda jest taka, że nie wyjazdy generują koszty, tylko, kontrakty zawodowe piłkarzy, trenerów, koszty meczów u siebie ( ochrona, sędziowie, obsługa medyczna meczu itd ) Jeśli na mecz nie przyjdzie 1000 osób, to jesteś do tyłu. Polska Ekstraklasa powinna mieś max 14 zespołów, 1 liga - 18-20 zespołów i koniec. Reszta to już ligi regionalne !!! Taki system jest chyba w Holandii. Przecież te 2 ligi to jest najgorsze co może być. Nie dość że centralna liga, czyli opłaty do OZPN to jeszcze do PZPN !!! A jakie z tego korzyści: ŻADNE !!! W ekstraklasie lub 1 lidze to chociaż pieniądze za transmisje są. W 2 lidze bez miliona nie ma co startować !!!

Rzeszów - 27 października 2011, 12:39:26 - *.rzeszow.vectranet.pl
II ligę na 4 grupy po 18 podzielić wtedy i koszty utrzymania i przychody by się wyrównały, a do I ligi i tak by trafiały te profesjonalne i mocne finansowo jeśli awansy by były po jednym z każdej grupy na 18 zespołów to już jest dobra selekcja, i kluby, którym za dobrze wyszło w sezonie by nie migały się od awansu, bo zbankrutują w wyższej lidze.
Ekstraklasa 1 grupa 16 - 1 LM,2 LE/2 spadki
I Liga 1 grupa 18 - 2 awansy/4 spadki
II Liga 4 grupy 18 - 1 awans/2 spadki
III Liga i pozostałe niech zostaną jak są to dobry podział.

Rzeszów - 27 października 2011, 13:02:46 - *.rzeszow.vectranet.pl
Poprawka 16 lub 14 zespołów w 4 grupach do II ligi, bo 18x4 to 72 zespoły za dużo jak teraz jest 36.

artikks - 27 października 2011, 17:42:51 - *.icpnet.pl
pierwsza zaszda pelny neseser to nie interesuje........................................
..................................................
..................................................
...................co sie dzieje w mniejszych klubach.....................kolejorz fanatyk.............

pezeper - 27 października 2011, 17:48:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1.ekstraklasa 18 zespolow
2.ekstraklasa 18 zespolow
4 grupy 3 ligi po 18 zespolow jak dawniej(bezsensu nazywac to 2 liga jak to jest 3 poziom rozgrywkowy!)

eternalus - 27 października 2011, 19:01:30 - *.tktelekom.pl
A może by tak przestać się oszukiwać , że mamy mnóstwo super zawodowych teamów i zrobić tak :
- 1 liga 16 drużyn (zawodowa)
- 2 liga 4 grupy x 16 drużyn (amatorska) , zwycięzcy play off o awans , surowe i restrykcyjne przyznawanie licencji na 1 ligę (nie masz kasy , stadionu - nie awansujesz)
- 3 liga wojewódzka -16 grup

matt - 27 października 2011, 20:01:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A może powinno być tak jak przed 08/09 tyle że ekstraklasa byłaby amatorska A poza tym myśle że Sokolka
rozegra jeszcze ze 2-3 mecze

adam68 - 28 października 2011, 11:45:15 - *.lukman.pl
Jak to nikt nie spada. Tylko wtedy nie spada gdy nikt ze wschodu nie spada z I ligi. Jeżeli spada 1 to i tu spada 1. Jeżeli spada w I lidze 4 ze wschodu to tu spada aż 4. Gdyby był komplet w grupie to i 6 by wtedy spadło. Tak właśnie było 2 lata temu. Nic nie pomyliłem?

arsenal - 30 października 2011, 13:00:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
posluchajcie mili ludzie,nikt nie bedzie wprowadzal reform,bo nikomu to nie pasuje np.pzpn,obecnie w kazdej dziedzinie zycia jest konkurencja,tak samo jest w pilce,kto ma kase i srodki ten gra,minie kilka lat a liga sie sama zreformuje,wiem jedno ze zawodnicy zarabiaja duze pieniadze a graja miernie widac to po tranmisjach w tv wyszych klasach rozgrywkowych,pytam dlaczego kluby maja byc rajem dla slabych zawodnikow grajacych w 2 lidze za 20 tys,miesiecznie.przeciez te same nazwiska kraza od kilku lat w naszej1,2,3 lidze np.jarzebowski gral w legii ,miedzi a teraz arka.sam mam firme i jakos daleko mi do ich zarobkow.pilkarze dzialacze nauczyli sie zyc na kreche,bo wiekszosci kluby dostaja kase publiczna,samorzadow,a rodzinki i znajomi zyja dostatnie.jak wejda prawa rynku to w koncu ta mafia upadnie.pozdrowienia dla sokola napewno nie sa ostatnim klubem ktory sie wycofał.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas