[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 października 2011, 21:34:54 - koofel
I liga: Pogoń 3-1 Arka

29 października 2011, 19:45 - Szczecin (Stadion im. Floriana Krygiera)
Pogoń Szczecin 3-1 Arka Gdynia
Donald Djoussé 15, 64, Bartosz Ława 66 - Mirko Ivanovski 31

Pogoń: 84. Radosław Janukiewicz - 8. Peter Hricko, 2. Błażej Radler, 19. Emil Noll, 6. Przemysław Pietruszka - 9. Adam Frączczak, 4. Mateusz Szałek, 20. Bartosz Ława, 5. Andradina (68, 27. Takafumi Akahoshi), 11. Robert Kolendowicz (85, 17. Maksymilian Rogalski) - 7. Donald Djoussé (78, 82. Vuk Sotirović).

Arka: 1. Marcin Juszczyk - 22. Damian Krajanowski, 25. Sławomir Mazurkiewicz, 4. Krzysztof Łągiewka, 20. Marcin Radzewicz - 13. Jakub Kowalski (80, 23. Bartłomiej Niedziela), 33. Tomasz Jarzębowski, 18. Petr Benát, 15. Bartosz Flis (74, 14. Mateusz Szwoch), 11. Piotr Kuklis - 27. Mirko Ivanovski (65, 29. Janusz Surdykowski).

żółte kartki: Kolendowicz - Mazurkiewicz, Jarzębowski, Niedziela.
czerwona kartka: Sławomir Mazurkiewicz (90. minuta, Arka, za drugą żółtą).

sędziował: Marek Opaliński (Legnica).
widzów: 7219.

pogoń - 29 października 2011, 21:36:46 - *.szczecin.mm.pl
Mamy lidera w Szczecinie mamy lidera

Pan Śledź - 29 października 2011, 21:37:09 - *.stargard.mm.pl
Słaba II połowa Arki. Zasłużone zwycięstwo pogoni. Ławka szacun i pozdrowienia z Gdyni

Thomas - 29 października 2011, 21:37:34 - *.range81-157.btcentralplus.com
Brawo Portowcy !!!

(L) - 29 października 2011, 21:37:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Pogoń!!! Pozdro z Legijnego Wołomina.

SkibiAG - 29 października 2011, 21:37:47 - *.ip.netia.com.pl
Trudno,w sumie wyjazdy nie idą Nam najlepiej. Nic się nie stało Areczko nic się nie stało!!! TAG

xxx - 29 października 2011, 21:38:00 - *.dynamic.chello.pl
ewidentne zle ustawienie zespolu na ten mecz

kibic - 29 października 2011, 21:38:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobrze ,że w porę POGONili trenerzyne-amatora platka ,teraz są wyniki a WARTA tonie.

kibiczwysp - 29 października 2011, 21:38:26 - *.uznam.net.pl
Na Polskim Pomorzu zmiany - Flota & Pogoń Pany ! obie ekipy pokonały Arkę !

song17 - 29 października 2011, 21:38:48 - *.xdsl.centertel.pl
DONALD bohater :D
EDI Cudownie
Radler profesor

bary - 29 października 2011, 21:38:57 - *.217-171-58.tkchopin.pl
jak zwykle słabsza II połowa Arki

rafi - 29 października 2011, 21:41:24 - *.eurotel.cz
cieszcie sie liderem,do jutra!

KOLEJORZ - 29 października 2011, 21:42:26 - *.solarme.pl
Do Kibiczwysp : Szkoda że tylko piłkarsko Bo jeśli chodzi o spotkanko przy kawie to nie macie szans. A tak po za tym Pogoń awansuje do T-Mobile Ekstraklasy bo ich bardzo brakuje. A drugim zespołem co awansuje to będzie ktoś z Arki i Zawiszy.

opl - 29 października 2011, 21:43:41 - *.adsl.inetia.pl
ale w piłke grała Arka. Jak przycisneła gra po ziemi to różnica klasy tyle że Juszczyk i Łagiewka podarowali dwie bramki gospodarzom, do tego troche farta (dwie poprzeczki)

Paczus - 29 października 2011, 21:44:07 - *.gdynia.mm.pl
Mazurkiewicz totalny piach ,Łagiewka to samo i co sie dziwic iz przegrywamy 3;1 Trzeba jednak kupic kogos takiego jak kiedys Dymkowski od ktorego piłka sie odbija i wpada do bramki albo sam potrafi rozstrzygnac mecz 1 brama 2 w/w specjalistow i siata,2 brama geniusz z biała opaska po cholere noge wystawic moze ktos z tyłu i brama,dikie kiwki i wykopy naszej genialnej 4 czyli Łagiewki jakies przejecie pilki i "Nasz Arkowiec na 3:1"

DZL - 29 października 2011, 21:44:55 - *.116.251.232
Nic gramy dalej..Szacun Ławka utarłeś nosa paru
osobom w Gdyni.TAG

1916 & 194 - 29 października 2011, 21:45:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Portowcy,świetny doping i wynik meczu.Pozdrowienia z Legijnego Wawra czekamy na Was w ekstraklasie!

gosc - 29 października 2011, 21:45:30 - *.xdsl.centertel.pl
Mamy lidera, w Szczecinie mamy lidera!
BRAWO PORTOWCY:D
POGOŃ KRÓLAMI POMORZA

. - 29 października 2011, 21:47:04 - *.rzeszow.mm.pl
MAzur i Łągiewka to najsłabsze ogniwa tego zespołu. Zwrotni jak Batory w porcie, do tego Juszczyk który jest przeciętny w swoim fachu. Dobre występy przeplata słabiutkimi. Dużo pracy Panowie.
Ps. SantaBarbara czy jak cie tam stara nazywa w tym smutnym jak p...a mieście - idź analizuj tabele T-Mobile.

dp opl - 29 października 2011, 21:47:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
opl:
Chyba relację ktoś Ci opowiadał...
W drugiej polowie Arka nie potrafiła wyjść ze swojej połowy.. to się niestety dla arki kończy bramkami.
na ileś tam akcji wpada brama - proste.
Arka poprostu była słabsza i musicie sie z tym pogodizć.
Pozdrawiam.

aqq - 29 października 2011, 21:50:53 - *.dynamic.chello.pl
Zapamiętajcie moje słowa, Arka na koniec sezonu będzie wyżej od Pogoni

KOLEJORZ - 29 października 2011, 21:55:03 - *.solarme.pl
Do Rafi : Chyba masz racje. To może niech powie albo czy Wie że nie wszyscy Kibole Pogoni przepadają za Legią i całą Warszawą. Ale pewnie będzie twierdził inaczej

Flociarz - 29 października 2011, 21:55:04 - *.uznam.net.pl
Brawo Pogoń!!! Panie Nemec coś pan zrobił trenując Flotę nie przegrał pan nigdy z Pogonią a tu proszę zmiana klubu pierwszy mecz i porażka,ładnie pan będzie wspominał jesień tego roku 2 wyjazdy na zachodnie wybrzeże i 0 pktów. Jeszcze raz graty dla Pogonii!!! FLOTA&POGOŃ&LEGIA

poli - 29 października 2011, 21:55:23 - *.adsl.alicedsl.de
Arka utonęła w Szczecinie;)cudownie

cosmopolis - 29 października 2011, 21:55:36 - *.elblag.vectranet.pl
A tak mam pytanie do kibiców Arki i Pogoni czy ktoś z was miałby coś przeciwko jakbyście awansowali razem,a spadła by Lechia!

poli - 29 października 2011, 22:00:01 - *.adsl.alicedsl.de
pewnie ze nie wszyscy lubia Legie w szczecinie zazwyczaj sa to pracownicy sezonowi i studenci z poznania.[czyt.slowiki]....

mirex - 29 października 2011, 22:00:51 - *.dynamic.chello.pl
Mecz i atmosfera super,pierwsza połowa wyrównana{początek dla Pogoni końcówka dla Arki}druga połowa zdecydowana przewaga Pogoni,Djousse rewelacja myślałem że Mu "porwą" koszulkę gdy mijał obrońców Arki[tylko czemu ma takie "obciachowe"imię?}oprawa i doping rewelacja tylko "leśnym dziadkom"nie spodoba się ;
Na młynie ogromny transparent: W jedności siła. Poniżej wizerunek ściśniętych dłoni na granatowo-bordowym tle i napisem Pogoń, wokół wiele foli w barwach Pogoni.
A poniżej kolejny transparent: To w imię zasad i naszej wizji świata.
No i najlepsze... racowisko i świece dymne.

KOLEJORZ - 29 października 2011, 22:02:27 - *.solarme.pl
Oj mało wiesz Ale jak jesteś Kibolem Pogoni to wszystkiego dobrego żebyście byli tam gdzie wasze miejsce. A do 1 ligi niech spada Bełchatów i Polonia W-wa.

haha - 29 października 2011, 22:04:50 - *.pz3-nat.espol.com.pl
a Zawisza będzie już tylko spadać i spadać w dół

J23 - 29 października 2011, 22:06:00 - *.centertel.pl
Właśnie wróciłem z meczu. Cieszy wygrana. Brawo Pogoń. Pogoń&Legia.

oks-iak - 29 października 2011, 22:10:21 - *.opera-mini.net (*.220.97.1)
ile arki w szczecinie

opl - 29 października 2011, 22:13:00 - *.adsl.inetia.pl
podobno wpuszczali śledzi na trybune do 80 minuty , taką kontrole zafundowali. Na miejscu kibiców gosci pomyślałbym o pozwie zbiorowym bo to co uskutecznia Pogoń u siebie z przyjezdnymi to Białoruś

mhj - 29 października 2011, 22:13:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jakiś z arki wygrażał się na Orange Sport w przerwie, że wygrają, że pogon będzie bez szans.

maestro - 29 października 2011, 22:13:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ojj ława sprzedał kolejnego liścia arce arkowcu uprzedze cie, ZAWSZE LEPIEJ PRZEGRYWAC W EKSTRAKLASIE NIZ W 1 LIDZE !

peeter - 29 października 2011, 22:20:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry mecz....a Arka chyba najlepsza piłkarsko drużyna jaka w tej rundzie była w Szczecinie . Ale Pogoń bezdyskusyjnie lepsza .Przyszłość odpowie kto będzie Ex , po tym co widziałem zasługują obie drużyny i sportowo i dopingiem , ale tylko koniec rozrywek pokaże kto jest najlepszy .Dla normalnych pozdrowienia

McMac - 29 października 2011, 22:21:57 - *.cdma.centertel.pl
Oby Pogoń awansowała
Legioniści trzymają kciuki za Pogoń!!!

Bolo - 29 października 2011, 22:22:24 - *.szczecin.mm.pl
Bardzo dobry mecz pewna wygrana naszej ukochanej
Pogoni Szczecin wspaniała atmosfera na stadionie
Arka była tłem, ale życzę klubowi z Gdyni dobrych wyników.

mirex - 29 października 2011, 22:24:37 - *.dynamic.chello.pl
opl;nie Pogoń tylko "porąbana" ochrona,myślisz że Nas nie wkurzają te przesadne kontrole .Kolejorz;to jest tylko i wyłącznie nasza sprawa czy ktoś lubi Legię,czy ma jakieś "obiekcje",o naszą ZGODĘ się nie martw jest w jak najlepszym porządku.Mimo wszystko dzięki za życzenia powrotu do "ekstraklasy",nasze wzajemne mecze zawsze stały na rewelacyjnym kibicowsko poziomie.

needle - 29 października 2011, 22:25:23 - *.adsl.inetia.pl
Miło czytać:-))
I nie dlatego, że tam jakaś zgoda jest czy coś
Po prostu lubię i POGOŃ i Szczecin

KOLEJORZ - 29 października 2011, 22:26:28 - *.solarme.pl
Spoko Mirex. Pamiętam mecze Lecha z Pogonią i na odwrót. To zawsze były emocje i atmosfera.

gregor102 - 29 października 2011, 22:32:10 - *.7-4.cable.virginmedia.com
...tak grajaca Pogon, jak w drugiej polowie chcialoby sie ogladac zawsze..
Pieknie cisneli Arke..., choc i druzyna z Gdyni miala sytuacje.
Pozdrowienia dla Kibicow Pogoni, Floty i Legii z zagranicy.
Pogon_Flota_Legia

FALANGA - 29 października 2011, 22:42:16 - *.134.112.82.dyn.jtglobal.com
brawo POGON!!!

. - 29 października 2011, 22:42:18 - *.rzeszow.mm.pl
zawsze lepiej przegrać z Pogonią niż Limanową :-) Gratulacje Pogoń!

MKS - 29 października 2011, 22:45:07 - *.dynamic.chello.pl
Doping to krótkie, dosadne zawołania lub przyspiewki - nie mamy "żylety" gdzie zawodzi kilka tys gardel i intonowanie rozwleczonych wręcz nudnych "zaspiewek" deprymuje i baaaardzo kiepsko wypada na tle całego dopingu - wtedy właśnie Arka była lepiej słyszalna i wzyzwaa nas glosno i wyraznie ...

santa66 - 29 października 2011, 22:47:03 - *.dynamic.chello.pl
Lepiej przegrać w PP z Limanovią,niż w lidze z Niecieczą

pogoniarz - 29 października 2011, 22:51:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Świetna atmosfera jakiej długo nie było! Mamy lidera!

Malbork_ol - 29 października 2011, 22:53:56 - *.146.153.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pamiętam jak Ława po zdobyciu bramki dla arki całował herb na koszulce - teraz też tak pajacował?

mirex - 29 października 2011, 22:59:58 - *.dynamic.chello.pl
Malbork ol;A co miał cmoknąć "krzyżaka" w szyszak?

pogoniarz - 29 października 2011, 23:05:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Swoją drogą kibice jak i druzyna arki lepiej się zaprezentowała niż zawisza. Chyba za dużo czytania w internecie, bo myślałem już że zawisza jest niezły..

sz-n - 29 października 2011, 23:09:53 - *.play-internet.pl
Po raz który to już w tej rundzie pogoniarki ZAPŁACĄ KARĘ za doping.... to nie jest doping to żenada, wiocha jakaś!!!! WSTYD na całą Polskę!!!!!!

Kibic - 29 października 2011, 23:13:10 - *.gdynia.mm.pl
Bez podniety Arka jest dopiero budowana zmiana wszystkich prawie zawodników na nowych.Co wychodzi na dobre w tym sezonie gra o utrzymanie tak naprawdę a w następnym zobaczymy po wzmocnieniach ale to co robi trener z Arką to jest po prostu super!!!

Michu - 29 października 2011, 23:19:20 - *.dynamic.chello.pl
Do Paczus/ Robert Dymkowski - Najlepszy napastnik Polski!!! Pamiętam jak Dymek zrobił przewrotkę w jakimś meczu i sobie rękę złamał - to był gość Ale fakt jakoś tak pogoniarze znajdowali sobie przystań w Arce. Pogoń Szczecin Forever

ziutek - 29 października 2011, 23:24:16 - *.dynamic.chello.pl
kubanczyk niesraj żarem!

ffh - 29 października 2011, 23:26:52 - *.xdsl.centertel.pl
hehehe ale was boli ten Zawisza nawet w komentarzach gdzie nie grał musi ktoś coś wcisnąć o nich

ymon [Z] - 29 października 2011, 23:43:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak Pogonistki macie lidera na kilka godzin !!!! Koolejka się kończy jutro i wasze liderowanie też
ps a gdzie jest ta Arka ktora podobno się pnie w górę tabeli buhaaaa
W bydgoszczy tylko zwyciestwo !!!!!!

max - 29 października 2011, 23:45:11 - *.lodz.mm.pl
wchodzi Arka I Pogoń spada ŁKS i Bełchatów i jest ok

flota - 29 października 2011, 23:46:11 - *.uznam.net.pl
Nemec trenerem Floty?? http://www.pogon.v.pl/news-19516,Arka_zaskoczyla_n
as_agresywnoscia_i_dobra_gra.html

flota - 29 października 2011, 23:47:39 - *.uznam.net.pl
Ok. Poprawione :D
brawo Pogon

wkl - 29 października 2011, 23:49:11 - *.dynamic.chello.pl
Dawno nie było tak ciekawego meczu w Szczecinie, ostatni jaki kojarzę to z Ruchem Chorzów w PP. Dzisiaj było wszystko czego oczekuję Widzów ok. 8000

flota - 29 października 2011, 23:51:14 - *.uznam.net.pl
kibiców: 7219

czarny - 29 października 2011, 23:54:39 - *.warszawa.vectranet.pl
kozak!ile ludu na meczu?czekamy na Was Portowcy w ekstraklasie.ile Arki u Was?pozdro z Warszawy

daryzda - 29 października 2011, 23:57:45 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Pogoń.Super doping,extra gra.Tylko czemu gwiżdżą na Vuka?Chociaż on jako jedyny z grających nie podszedł podziękować kibicom.Mamy lidera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

zdenek - 29 października 2011, 23:58:20 - *.net.stream.pl
nowa zgoda legi ? - flota...

TOMI - 29 października 2011, 23:59:50 - *.adsl.inetia.pl
super pogoń pozdro ze STO(L)ICY !
mam nadzieję , że awansujecie !

WKS1947 - 30 października 2011, 0:02:15 - *.1.146.63
do "ymon [z]" : poczekaj do jutra, bo Piast to niebanalna drużyna, także nie chwal dnia przed zachodem słońca i nie wyprzedzaj faktów. Gratulacje dla Pogoni !! WKS jest tylko jeden - LIDER EKSTRAKLASY ! ave Śląsk Wrocław !

willy - 30 października 2011, 0:03:28 - *.dynamic.chello.pl
Gratuluje Pogoni zwyciestwa.1 polowa Arka lepsza i powinna to wygrac,2 polowa niestety juz ze wskazaniem na Pogon.Wiecej szczescia po stronie Pogoni ale ponoc szczescie sprzyja lepszym.Fajnie by bylo jak 2 druzyny by weszly.Arka spora strata ale niedawno bylo 17 pkt wiec do boju Areczko!!!

Z.S-C. - 30 października 2011, 0:12:08 - *.175.74.133
Nie podam dłoni......

kibic ok. - 30 października 2011, 0:14:13 - *.dynamic.chello.pl
Vuk olewa marnych kibiców sukcesu ze Stetyna.

Pavvelinho - 30 października 2011, 0:19:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gruzin (Donald Djoussé ma też gruzińskie obywatelstwo) strzelił oraz Ława (ładna bramka) i Pogoń wygrała w pełni zasłużenie. Na pewno ważna wygrana. W Szczecinie brakuje tylko stadionu z prawdziwego zdarzenia(ale wiadomo Pogoń zawsze jest piątym kołem u wozu dla władz Szczecina). Z
Z T-Mobile Ekstraklasy życzę jak najbardziej spadku Cracovii (jak to mówią do trzech razy sztuka) i Bełchatowowi (nie to żebym coś miał to klubu tylko chyba skończyła się koncepcja w tym klubie). Uważam że ŁKS (może krezusami nie są ale mają charakter i ambicje której nie którym bogatszym klubom brakuje) się utrzyma zresztą zaczęli grać nieco inaczej i to że na dzień dzisiejszy bardziej zasługują niż chociażby Cracovia. A awansu tym zespołom które będą na najlepsze na koniec (oczywiście niech jednym z tych zespołów będzie Pogoń).

zdenek - 30 października 2011, 0:19:52 - *.net.stream.pl
co z tą nową zgodą legi wiecie coś ?
pozdro dla normalnych

Pavvelinho - 30 października 2011, 0:29:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zdenek - ja Legii nie lubię (jestem z Szczecina i wole Lecha Poznań). Więc mało mnie to obchodzi jakaś tam nowa zgoda z Legią.

ugi - 30 października 2011, 1:02:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Arka w Szczecinie kiepsko sie zaprezentowala, pilkarsko calkiem ok, ale kibicowsko nieslyszalna, moze spiewali z 25min ? reszte cos mruczeli albo siedzieli smutni
WYgrana bardzo przydatna, a najważniejsze było udowodnienie, że to my jesteśmy DUMĄ POMORZA a nie arka czy czasem lechia..
POGON i FLOTA kroluja na pomorzu !
razem po zwyciestwo.

adam - 30 października 2011, 8:00:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gra OK, doping OK, wszystko ok. Jedno tylko zastrzeżenie. Piosenka "Granatowo-bordowy świat." Nie wiem komu zależy na tym, by to intonować, caly stadion tej beznadziejności nigdy nie zaśpiewa. Tylko podczas tego Arka byla slyszalna. Przestańcie to zarzucać, bo nawet w młynie nie wiecie czy śpiewać "w głowach" czy "w sercach". Poza tym rytmika, dziecięce slowa. To dobre do przedszkola jest, nie na stadion. Bez napinki, po prostu spostrzeżenie starego Portowca. Po "Fantazji" jest to najgorsze dziadostwo jakie u nas słyszałem. Pogoń zasługuje na coś lepszego i bardziej porywającego stadion. Pozdro.

Mariusz - 30 października 2011, 8:53:06 - *.dynamic.chello.pl
Lider jest jeden zbudowany tydzień przed ligą zespół -ZAWISZA !!!!!

44 wyspy - 30 października 2011, 8:58:05 - *.swinoujscie.vectranet.pl
Brawo Portowcy ! Pozdrowienia od Floty

Pogoń - 30 października 2011, 11:09:38 - *.play-internet.pl
Dobry zacięty mecz dużo podbramkowych sytuacji takie spotkania chciałbym oglądać a nie murowanie bramki przez 90 min jak to robią co niektóre drużyny.Dlaczego kibiców Arki wpuszczano tak długo na stadion i to nie jest pierwszy raz na naszym stadionie.Uważam że te dwie drużyny zasługują na awans.

dad - 30 października 2011, 11:23:35 - *.play-internet.pl
wchodzilismy na sektor caly mecz. w szczecinie klub z ochrona robia sobie wschodnie obyczaje. jak nie potraficie zorganizowac wejscia 650 kibicow gosci to przykladowe 1500 w t-mobile was przerasta. zachowanie ochrony to prowokacje i metody z prl-u. wiec nie piszcie o dopingu Arki. o meczu sie nie wypowiadam. wszedlem na 3:1 bo mimo zaplaconego biletu i spelnieniu wymagan potraktowali mnie jak czeczena w moskwie.

Hohoho - 30 października 2011, 11:28:21 - *.181.154.91-www.gln.pl
Ho ho ho !! Arko 1:3 !!

olo - 30 października 2011, 11:39:20 - *.aircity.pl
No i prawidłowo, wynik dla Dumy Pomorza. Arka przy całym szacunku to nie ten kaliber co Pogoń, która jest większym i ważniejszym klubem, z nieporównanie większym doświadczeniem w Ekstraklasie.
W ostatnich latach Pogoń miała duże problemy, ale powoli wraca na swoje miejsce. Szczerze to miejsce Pogoni jest w elicie, Arki gdzieś na pograniczu Ekstraklasy i I ligi (spadki - awanse).

kafelkarz - 30 października 2011, 11:41:17 - *.dynamic.chello.pl
W piłce jak w życiu raz do góry raz na dół, Arka weszła po schodach ile mogła teraz schodzi,a Pogoń siedzi w windzie i jedzie Tylko na które piętro?
Apator&Ruch&Elana wieczna sztama

czarny - 30 października 2011, 11:43:54 - *.adsl.inetia.pl
Potwierdzam ! Zwyczaje na Pogoni przyjmowania gosci sa chyba najgorsze w Polsce !!! Bylem tam 2 razy . Za kazdym razem prowokacja ochrony czas wejscia masakryczny 2 lata temu trzymali Nas 3 godz po meczu w deszczu.
poZdro

mirex - 30 października 2011, 11:53:37 - *.dynamic.chello.pl
Bo współczesna "ochrona" to prostaki którzy nie dostali się do Policji i próbują pokazać jacy to oni nie są ważni!! .Dotyczy to większości imprez gdzie zatrudniana jest "zewnętrzna ochrona"

xxx - 30 października 2011, 12:07:30 - *.smgr.pl
Ile kibicow Arki?

DENIS - 30 października 2011, 12:43:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pogoń była lepsza i tyle

wolf gang - 30 października 2011, 12:45:42 - *.dynamic.chello.pl
Autokary z Arką przyjechały 5 minut przed rozpoczęciem meczu więc pretensje powinni mieć do siebie, chociaż z drugiej strony to ochrona powinna szybciej wpuszczać kibiców gości, nie mówię o kibicach Pogoni bo wchodziłem właśnie jak się mecz rozpoczynał i zero kolejek przy wejściu

Arka - 30 października 2011, 13:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szczecin pomorze smiechu warte-ponad 100 kilometrow do morza glaby macie,pewnie polowa szczecinian morza na oczy nie widziala.dla was slask tez jest pomorzem.

gregor102 - 30 października 2011, 13:19:48 - *.7-4.cable.virginmedia.com
...do Pavvelinho , nie siej chlopie fermentu, jak bys byl ze Szczecina, to wiedzial bys ze nie pisze sie "Z" Szczecina, TYLKO "ZE" Szczecina. Wydaje mi sie, ze jestes jakims "maciwoda", ktoremu przeszkadza Przyjazn, Pogoni z Legia, bo to nie tylko jest Zgoda, TO JEST Przyjazn .
Lecha w Szczecinie, (jak ktos juz kiedys napisal) lubia tylko pracownicy sezonowi, lub studenci z Poznania. Ale szacunek dla nich sie ma, nawet bedac Kibicem Pogoni, tak po dawnej znajomosci
pozdro Pogon_Flota_Legia

do sledzi - 30 października 2011, 13:19:55 - *.srem.net
Nadal chcecie wyrzucenia Sasala? Bez niego nic byscie nie znaczyli i graliscie taka lipe jak sezon temu.

kibic - 30 października 2011, 13:21:33 - *.dynamic.chello.pl
Widzow podano na konferencji 7219 osob Arki 678 osob dokladnie z listy ostatni weszli w 60 minucie koniec kropka

gregor102 - 30 października 2011, 13:27:45 - *.7-4.cable.virginmedia.com
do Arka- nikt nie pisze o Szczecinie WYBRZEZE, a tylko Pomorze...nikt nie pisze ze Szczecin lezy nad brzegiem morza, tzw. z ang. Sea Front .
A jesli nie uczyles sie w szkole geografii, to czas najwyzszy to zrobic i dowiedziec sie cos na temat Pomorza, jaka czesc Polski zajmuje, dowiesz sie takze, ze jest cos takiego jak Pomorze Zachodnie, Srodkowe, i wschodnie

hehe - 30 października 2011, 13:28:18 - *.208.89.139
sledzie na swoje miejsce

wukaesik - 30 października 2011, 13:33:10 - *.adsl.inetia.pl
no coz to wypada dzis przelamac zla passe i wygrac - oby nie pierwszy raz od 1,5 roku przegrac u siebie a nawet jak sie noga powinie to dla nas 20 kolejka konczy gre w tym roku i ten lider bedzie wazny na kilka dobrych miechow przed wiosna a nie ten po dzisiejszej kolejce

ss/flota - 30 października 2011, 13:34:53 - *.play-internet.pl
Nie mowcie więcej jak Arka wygra 3 mecze z rzedu, ze nemec ma pojecie o pilce noznej.
Arka zaczela wygrywac w ktoryms momencie i tyle, ale ustawic zespolu ten czlowiek nie da rady, bo nie ma o tym pojecia. Chlopaki jesli beda wygrywac to tylko tym czego sami wczesniej sie nauczyli od trenerow ( a nie trenerow od biegania 3x dziennie ) albo wlasnie wytrzymaloscia co jednak odbije sie niedlugo na ich zdrowiu. Chlop we flocie robil treningi na silowni, a 20min po pracy z max. obciazeniem wychodzilo sie na starty na boisko. Nikt kto choc troche zna sie na pilce i treningu pilkarskim by czegos takiego nie wymyslil. Beda wygrywac, bo beda miec wiecej sily, ale pozniej zaczna sie kontuzje i bedzie miala Arka problemy kadrowe. NEMEC TO GOSC BEZ POJECIA NAWET JESLI ARKA ZACZELA WYGRYWAC TO NIE ZMIENIE ZDANIA, BO ZNAM TEGO CZLOWIEKA I WIEM, ZE JAKO TRENER TO TYLKO DO LEKKIEJ SIE NADAJE. We flocie w 1 lidze biegalo sie bez sporttesterow (!!!) niektorzy chcac nadazyc za tymi bardziej wytrzymalymi biegali na tetnie 190-200. Bez podzialow to biega sie teraz na wf-ie, bo nawet w klasie okregowej wiedza, ze gosc przez 3 dni nie bedzie sie nadawal do treningu/ meczu jak mial biegac w beztlenie przez dluzszy czas zeby nadazyc za innymi. To trenejro nemec- zero pojecia o wspolczesnej pilce. Szukal klubu wpatrzony w murawe bedac w Swinoujsciu, ale...

a - 30 października 2011, 13:36:08 - *.adsl.inetia.pl
totalnie nie przewidywalna ta liga - i to jest fajne : my 5-2 z arka w plecy, z pogonia bidne 1-0 w plecy - czyli logika sugeruje wygrana arki a tu sie okazuje ze jest na odwrot no ale nic mecz rundy dopiero dzis wkoncu

rafi - 30 października 2011, 14:39:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
derby ,mecz na szczycie, tanie bilety i ..pusty stadion- niech wejdzie Zawka i Arka!

Pavvelinho - 30 października 2011, 15:56:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gregor102
W Szczecinie mieszkam od urodzenia a sezonowym kibicem Lecha nie jestem. Legii natomiast nigdy nie lubiłem bo uważam że takiemu klubowi który szantażem podbierał najlepszych piłkarzy w czasach PRL-u (tylko nie pisz że tak nie było. Piłkarze mieli dwie możliwości w tamtym czasach albo służba wojskowa albo gra w Legii). Taka jest sztama kiboli to muszę (nie muszę) i na ma innej opcji. Jest tylko takim prostym ludziom jak tobie ciężko to zaakceptować. To raczej takim osobą jak ty przeszkadza że w Szczecinie są osoby które nie muszą kibicować Legii.

sz-n - 30 października 2011, 17:24:29 - *.play-internet.pl
ss/flota - maggio -...- ale ty monotematyczny jesteś i nudny. zazdrość cie zrzera- wiem dlaczego. ha ha ha

Zawiszak - 30 października 2011, 17:25:06 - *.xdsl.centertel.pl
Macie lidera ale zobaczymy na jak długo :]

xaxa - 30 października 2011, 17:30:03 - *.dynamic.chello.pl
zawisza-piast 1-1

ziutek - 30 października 2011, 17:44:59 - *.dynamic.chello.pl
ja również na remisik postawiłem

gregor102 - 30 października 2011, 17:48:06 - *.7-4.cable.virginmedia.com
Pavvelinho...jak mozna miec za zle Legii, ze w czasach komuny, bylo jak bylo..! .Takie czasy byly...OK albo gra w Legii, albo wojsko, i sadze, ze wielu dobrowolnie wybieralo gre w Legii, to byla najlepsza droga do tego, aby cala Polska Cie poznala... poza tym pieniadze i normalne zycie, a nie skoszarowani za "wojskowym plotem"
Cale szczescie, ze takich jak Ty jest naprawde malo...nie pojete...kibic mieniacy sie kibicem Pogoni lubi Lecha, ok mozna nie lubic Legii, ale lubic Lecha...jestes jedynym chyba takim kibicem-Pogon i Lech??????

a - 30 października 2011, 17:59:28 - *.ip.netia.com.pl
a jak nie Legia to jeszcze byl Slask i Zeta do wyboru ty tez zamiast isc do syfu wybierales inne lzejsze sluzby: straz,pogotowie,milicja itp. zeby odbebnic obowiazkowa sluzbe - ty bys wolal zeby taki pilkarz mial 1,5 roczna przerwe zamiast mozliwosc kontynuowania kariery i trenowania co?

robak - 30 października 2011, 18:26:20 - *.dhcp.bluecom.no
gregor nie masz racji.ja i wielu moich kumpli(a justeśmy małolaty po 40-tce) bardziej śledzi wynikin ekipy z poznania niż wa-wyw.w szczecinie jest naprawdę dużo kibiców lecha i to jest fakt

adam - 30 października 2011, 18:40:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powiem tak, często odnoszę wrażenie, ze na krytej więcej osób lubi Lecha niż legię. Jeśli popatrzyłbym wokół siebie, spojrzał na znajomych, na sąsiadow na trybunach, na ludzi 35-50 lat, to na pewno sympatie do Lecha by przeważyły. To tylko dzieciaki mają jakąś wielką nienawiść do Lecha, a uwielbiają Legię. Lecha się nie lubi jak przyjeżdża, po żadnej drużynie się tak nie jedzie, ale szacunek między naszymi klubami jest duży. Gdyby tak nie bylo, gdyby to byla tylko nienawiść, to oni nigdy nie życzyliby nam szybkiego powrotu do ekstraklasy. A tak kiedyś zrobili na Twardowskiego. Nasze stosunki z Lechem to nie tylko ślepa nienawiść ludzi z ilorazem kury.

wkl - 30 października 2011, 19:10:19 - *.dynamic.chello.pl
W Szczecinie nie ma Lecha, są jedynie jednostki które z nimi sympatyzują (są przerzutami z miast kibicujących Lechowi, chcą zobaczyć nowy stadion albo są sezonowymi kibicami sukcesu) Myślę, że to normalne w każdym większym mieście. Założę się, że i z Poznania można by uzbierać sporą grupę kibiców Pogoni (osobiście znam kilku mieszkańców Poznania, którzy kibicują Pogoni).

adam - 30 października 2011, 19:17:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mnie się zdaje, ze te jednostki siedza na dwunastce. Kilkadziesiąt, czasem kilkaset osób. I to te jednostki starają się narzucać całemu Szczecinowi komu należy kibicować, a komu nie. yłem świadkiem takiej sceny. Starszy Pan, na oko 55 lat, gdy tylko na mlynie wrzucili "Legia Warszawa", burknąl pod nosem "walić tę Legię."Bardziej dosadniej. i co? Jakiś młody chłopak, na oko 20 lat zaperzony krzyknął mu w twarz, "to ciebie walić." Natychmiastowo został sprowadzony do parteru przez jakigoś trzydziestolatka, byc może syna tego starszego Pana. Wyprowadził go z sektora, po dziesięciu minutach wrócił, ten młokos nie. To było z 5 meczów temu, do dziś chłopaka nie widzę.

adam - 30 października 2011, 19:19:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia przez większość kibiców w Szczecinie jest nielubiana i to jest fakt.

gregor102 - 30 października 2011, 19:35:25 - *.7-4.cable.virginmedia.com
...adam, ja nie napisalem, ze nie szanuje Lecha, wrecz przeciwnie, ale nigdy nie bede mu kibicowal, a Legii tak ze wzgledu na to co nas laczy, i laczylo (z krotka przerwa). Urodzilem sie w 1970r czyli od dzieciaka troche odroslem i nie uwazam ze mam iloraz kury, ja nikomu nie ublizam w przeciwienstwie do Ciebie bo tak sie poczulem. A co do meczu, w czasie ktorego kibice Lecha skandowali ze czekaja na nas tez bylem. To tez rzeczc za ktora Lechowi nalezy sie szacunek.
A co do Twojego toku myslenia, ze na krytej jest wiecej kibicow Lecha niz Legii nie moge sie zgodzic, sam chodze na mecze w koszulce i czapce Pogoni, ale z szalikiem Legii i nikt mi nie powiedzial zdejmij ten szal, natomiast nigdy nie widzialem nikogo z sszalem Lecha... taki zarcik pozdrawiam

gregor102 - 30 października 2011, 19:37:39 - *.7-4.cable.virginmedia.com
...i jeszcze do wszystkich Kibicow Pogoni...czekamy dzis na dobre dla nas wiesci z Bydgoszczy, wszak Jestesmy Kibicami Jednej POGONI

robak - 30 października 2011, 19:40:06 - *.dhcp.bluecom.no
Z tobą też się nie zgadzam,w każdym sklepie jest lech.ale wracając to nie prawda że są tylko jednostki albo przerzuty.ja jestem urodzonym szczeciniakiem mam43 lata wychowałem się na naszym stadionie i ja jak i wielu moich kumpli wolimy naszych*wrogów*

wkl - 30 października 2011, 19:41:41 - *.dynamic.chello.pl
Masz rację - zdaje Ci się Mowa może o 10% kibiców - sam znam kilka osób które za Legią nie przepadają, wszyscy z nich to "kibice" którzy na mecz chodzą raz na rok, takie typowe pikniki.

adam - 30 października 2011, 19:54:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
OK. Tylko tych piknikow jednak jest dużo więcej niż chlopaków na młynie, których rok temu widzialem po kilkunastu na sektorze, bez gniazdowego. I to nie na jednym mecz, zdarzało się to seryjnie i bez żadnego powodu. Dzisiejsza dwunastka to takie "ultrasowe pikniki" jak mówisz, które potrafią się zebrać na takie mecze jak ten z Arką. Przyjdą gorsze dni to zaczną znow wymyślać jakieś niestworzone historie, by tylko mieć wymówkę przed przyjściem na mecz. Zaprzeczysz? A tych co nie lubią Legii jest grubo ponad 50%, bo czlowek czytający wyniki w gazetach to też kibic. Zresztą wyjdź kiedyś z młyna (jeśli tam siedzisz) i posłuchaj czy cały stadion krzyczy "Legia Warszawa" z takim samy zapałem jak "Pogoń Szczecińskaaa... Pogoń Szczecińska..." Itd itd.

wkl - 30 października 2011, 20:07:33 - *.dynamic.chello.pl
Wczoraj był jeden okrzyk "Legia Warszawa", mimo że ostatnio stosunki się ochłodziły to nie zaobserwowałem żadnej różnicy w decybelach - śpiewał cały stadion. Jako kibiców uznaję tylko osoby chodzące na mecze, nie interesuje mnie co myśli "Janek" który na meczu był dwa razy w życiu. Piknik nie jest definicją dla osoby siedzącej poza młynem, osoby z innych sektorów to często zasłużone w środowisku kibicowskim i aktywnie udzielające się osoby. Piknik to w moim odczuciu osoba która nigdy nie poświęciła niczego dla Pogoni, nigdy nie była na wyjeździe dalszym niż Poznań i chodzi na mecze od święta - kiedy Pogoń wygrywa.

fanatic - 30 października 2011, 20:11:51 - *.dip.t-dialin.net
Nie rozsmieszajcie mnie!W Szczecinie tylko Pogon!!!Pozdro dla Braci z Legii i do zobaczenia w Bytomiu!

max1948 - 30 października 2011, 20:19:45 - *.dynamic.chello.pl
Ale chrzanicie z tym Lechem. Przecież od zawsze Lech to był nasz wróg nr 1. "Zaoramy Poznań posadzimy pyry" hehe. Jeśli macie sklerozę to przypominam, że w relacjach z Lechem bardzo ważny był mecz w dniu kiedy umarł JP2. Wtedy doszło do nieoczekiwanych wydarzeń i można powiedzeć, że nienawiśc do Poznaniaków zamieniała się we wzajemną wrogość połączaną jednak z szacunkiem. Ciśnienie to Pogoń ma na inne ekipy jak choćby Cracovia, Arka czy Zagłębie S. A co do Legii to jako piłkarzom - owszem, część kibiców Pogoni może nie kibicuje ale jeśli chodzi o kibiców to każdy szanuje braci z Warszawy.

Pavvelinho - 30 października 2011, 22:33:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ziutek "coś jeszcze?" Tak jedno. Mianowicie to że jesteś zwykłym pospolitym tchórzem.

Śledz - 30 października 2011, 22:35:38 - *.gdynia-laczpol.mm.pl
do kibica pogoni co pisze ze sami jestesmy sobie winni ze przyjechalismy na 5 min przed meczem to zaproponuje bys sie rozpedzil i z byka pie..... w sciane . psiarnia nas specjalnie wiozla na okolo bysmy nie zdazyli .

amster - 31 października 2011, 1:00:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gregor 102...sezonowi kibice z Poznania w Szczecinie????A niby po co? Na studia? To chyba kierunki pomyliłeś. Z tego co powszechnie wiadomo, kierunek studiów jest dokładnie odwrotny:-)A może poznaniacy jadą pracować do Szczecina?A gdzie mają wylewać pot? Może w stoczni?Rozum i pokora. A na MC i Juve atokary z portowego miasta ciągnęły, aż miło:-)Halo szczecinaiku tu Ziemia:-))))A Ziemia obiecana to raczej nie Szczecin...zapytaj siostry. Ona już we Włoszech siedzi:-)))

gregor102 - 31 października 2011, 9:22:05 - *.7-4.cable.virginmedia.com
do amster, jesli piszesz, ze tak malo jest pracownikow sezonowych i studentow z Poznania, to sam widziesz ilu jest kibicow Lecha w Szczecinie...MALO.A na MC i Juve jechali dopingowac przyjezdnych, nie Lecha. Siostre to ja moge zapytac Twoja, bo ja siostry nie mam. A Twoja faktycznie moze juz tam jest... I wyjasnilo sie co do kibicow Lecha, malutko ich w Szczecinie. A co do pracownikow sezonowych, i studentow z Poznania, jesli dokladmie przeczytales moj komentarz, to powinienes zauwazyc, ze ja TYLKO po kims to powtorzylem.
Dziekije
Pogon_Flota_Legia

wy - 31 października 2011, 9:48:20 - *.dynamic.chello.pl
Pogoni jeszcze daleko do awansu a dopiero jak piłarzyki uświadomią sobie że awans jest blisko a oni za kilkadziesiąt tygodni utracą pracę zaczną kombinować!!!.Pogoń przecież to doświadczyła sezon temu gdy zaczęła przegrywać na wiosnę!!.To dopiero będzie problem i wtedy okaże się siła drużyny gdy to przetrzyma!!!.

WKS.WzgW - 31 października 2011, 9:49:13 - *.153.184.50
Graty od Zetki

hrabia - 31 października 2011, 12:23:12 - *.b-ras1.wtd.waterford.eircom.net
opis prawdziwej historii ktorej bylem swiadkiem kiedys kiedy pogon grala z legia wynik 4-2 dla legii znalazlem sie w sektorze w wiekszasci zajmowanym przez kibicow legi legia strzela bramke churalne okrzyki i przyspiewki pogon nic sie nie stalo pogon strzela bramke za plecami slyse teksty to ku..y strzelily nam gola

jaro - 31 października 2011, 12:28:10 - *.dynamic.chello.pl
siema. powiedzcie mi paprykarze kto to ten Djousse? chłopak 21 lat i wali bramki ;]
wart uwagi ?

hrabia - 31 października 2011, 12:28:36 - *.b-ras1.wtd.waterford.eircom.net
wiec nikt mi nie wmowi ze mam kibicowac legii i jeszcze jedno jak mozna kibicowac naszemu rywalowi np. w przypadku meczu pogon-legia legia wygrywa odbiera pogoni punkty a na koniec sezonu brakuje tych punktow np. w utrzymanie w e-klasie a w puchrach to kibicuje legii zeby zdobyli puchar taki fajny final by byl wisla-legia pozdrawiam kibicow tylko POGONI

pomeranins - 31 października 2011, 12:46:59 - *.dynamic.chello.pl
Miejsce Pogoni jest w e-klasie (żałośnie słabej, ale zawsze to e-klasa). Oprócz Pogoni, życzę awansu ekipie Arki, Zawiszy lub Piastowi. Jeśli chodzi o Flotę to bądźmy realistami - to jest silny pierwszoligowiec i tak ma pozostać jak najdłużej! Pogoń&Flota&Legia!!!

tomek - 31 października 2011, 14:24:32 - *.gdynia.mm.pl
wynik meczu mogl byc odwrotny gdyby arka grala pilke ,,Nemeca,, a nie ,,Wasikiewicza,,!!to byl tylko wypadek przy pracy.w Gdyni powstaje powoli nowa pilkarska wartosc i czas zweryfikuje moja ocene.potrzeba na wiosne wzmocnic sklad i bedzie ok!! jako arkowcy musimy byc dobrej mysli mocno kibicowac i stawic sie na stadionie na meczu z sandecja i DOPINGOWAC ARECZKE!!!!pozdrawiam kibicow!!

magic - 31 października 2011, 17:56:44 - *.range86-163.btcentralplus.com
do amster kolezko z Poznania są studenci chociażby na Akademii Morskiej czy na PAM-ie no chyba , ze macie AM w Poznaniu

Marcin - 31 października 2011, 18:37:39 - *.146.127.69.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
po pierwsze to prawdziwych kibiców Pogoni jest ze 3000 co pokazały ostatnie lata. Z tych 3000 moze 10% Legii rzeczywiście nie lubi ale na pewno nie kibicują oni Lechowi!!! W słabych latach parchy na Lecha ze Szczecina jeździły i Pogoni się wyrzekali. Teraz przychodzi lepszy czas i wracają na trybuny kibice sukcesu.
A jeśli chodzi o nowy stadion to coś się dzieje: http://www.inves.pl/szczecin_informacja.pdf

gregor102 - 31 października 2011, 19:12:08 - *.7-4.cable.virginmedia.com
do.. hrabia.. i tu bzdury piszesz, w Szczecinie na meczu Pogoni z Legia, nikt nie spiewa, "nic sie nie stalo" po straconej bramce przez Pogon, ale Wsszyscy sie ciesza tak jak by to Pogon strzelila. Bylem moze na 20 juz meczach Pogoni z Legia, i zawsze jest tak samo. Cos mi tu podpada, zdaje sie ze napisales to, aby podwazyc zgode Pogoni z Legia...

gregor102 - 31 października 2011, 19:32:31 - *.7-4.cable.virginmedia.com
...i jeszcze do Marcin, to co napisales chyba jest najwiekszym faktem, co do Pogoni, Legii i Lecha. Wielu "parchow" odwrocilo sie od Pogoni w slabszych czasach, co dla mnie jest NIE DO POJECIA, jak kibic moze byc dziwny w swoich zachowaniach...ja chodzilem nawet na Pogon Nowa, jak zaczynali od B-Klasy, z Adamczukiem i Matlakiem w skladzie
pozdrawiam
Pogon_Flota_Legia

wmr - 31 października 2011, 22:10:41 - *.dynamic.chello.pl
Od 10 lat nie bylem na meczu Pogonii ,mieszkam w Gdansku ale do glowy mi nie przyszlo bym wyrzekl sie swoich "korzeni"i zaczal dopingowac Lechie

hrabia - 31 października 2011, 23:31:56 - *.b-ras1.wtd.waterford.eircom.net
do gregor ja kibicuje tylko pogoni napisalem prawdziwe zdarzenie jakie mialo miejsce bylo to pare lat temu i dla tego nikt mi nie powie ze mam sakndowac ku chwale legii ale oczywiscie 99,9% stadionu krzyczec ze kocha legie ale na 100% nie bede to ja wsystkie inne kluby sa przskada na drodze do sukcesu mojego ukochanego klubu MKS POGON SZCZECIN

gregor102 - 1 listopada 2011, 8:24:00 - *.7-4.cable.virginmedia.com
do wmr, no widzisz, i taka postawa wydaje mi sie normalana. A tu masz ludzi w Szczecinie, ktorzy przezucili sie na Lecha, tylko dlatego, ze gra w "Extra", a Pogon "tulala" sie po okolicy oddalonej od Szczecina o 30km. Grajac z Sowianka Sowno, czy Orlem Grzedzice, w B-klasie, a najdalszy wyjazd byl do Miedzywodzia. I ja tam bylem, nie odwrocilem sie od Pogoni NIGDY, Pogon, odcisnela swoj Herb na moim sercu , ale choc teraz mieszkam duzo dalej od Szczecina niz Gdansk, to na mecze Pogoni przyjezdzam tak czesto jak tylko moge.
Pozdrawiam

niebieski - 1 listopada 2011, 10:13:55 - *.sukcesnet.pl
awansu zycze pogoni i zawiszy beda super wyjazdy niezla byla by mobilizacja na bydgoszcz z przyjaciołmi z torunia

pp - 1 listopada 2011, 12:54:20 - *.router3.tygrys.net
Witam,
Arka byla wozona po okolicach Szczecina specjalnie, aby 1,5h przed meczem, pod stadionem, nie bylo prawie 700 os (ok 680) a ok 350, hau hauy podzielily nas na dwie grupy, aby pod sektorem dla gosci nie bylo naraz wszystkich gosci. Przykre jest to, ze taka sytuacja praktykowana jest w kraju uznawanym za demokratycznym. mam 30 lat i czasy komuny praktycznie mnie ominely - ale jak rozmawiam ze starszymi osobami opowiadajac im praktyki ze Szczecinie to lapia sie za glowy. Panie Donaldzie - dziekujemy za walke z bandytami, nowe autostrady, zboczency czy pedofile sa nie wazni, marketingowo lepiej walczyc z kibicami.
1. pilkarsko - nie oceniam bo widzialem ostatnie 30 min meczu.
2.a: kibicowsko - tyle co slyszalem z przed sektora, i wczesniejsze wizyty w Szczecinie - to doping Pogonii bywal wczesniej juz lepszy (moge chyba tak to ocenic, jako ze w Szczecinie bywalem juz z 4-5 razy).
2.b: kibicowsko - My (Arka) istny dramat, tak slabego dopingu nie bylo w Szczecinie z naszej strony nigdy. Tlumacze to tym wspanialym wpuszczaniem ochrony i policji ze Szczecina. Szkoda tylko ze ujdzie im to zapewne bezkarnie.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas