[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


6 stycznia 2012, 9:58:34 - mogiel
Olimpia Elbląg testowała młodzież i graczy z regionu

Wczoraj na boisku Ośrodka Treningowego w Elblągu Olimpia zorganizowała grę kontrolną dla testowanych zawodników. Testowano przede wszystkim młodych graczy, a także kilku doświadczonych graczy z regionu.

W testmeczu wzięli udział przede wszystkim młodzi zawodnicy Olimpii i z regionu. Część z nich ma już wiosną uzupełnić kadrę Olimpii jako zawodnicy młodzieżowi, a inni mają w zamyśle stanowić trzon zespołu w przyszłych sezonach.

Testowani zawodnicy

Jakub Błażewicz (Lechia II Gdańsk), Adrian Dałek (Lechia Gdańsk ME), Mateusz Górka (Rodło Kwidzyn), Michał Hadrysiak (Kaszubia Kościerzyna), Rafał Jakimczuk (Zatoka Braniewo), Paweł Juchniewicz (Rodło Kwidzyn), Andrzej Liszko (Zatoka Braniewo), Karim Madani (Huragan Przodkowo), Przemysław Matłoka (Pomezania Malbork), Mateusz Ptaszyński (Zatoka Braniewo), Tomasz Sielezin (Barkas Tolkmicko), Martin Strach (Zatoka Braniewo), Nikodem Szalkowski (Rodło Kwidzyn), Damian Szuprytowski (bez klubu), Błażej Święcki (Bałtyk II Gdynia), Paweł Tomaszewski (Start Łódź), Damian Wielgat (Barkas Tolkmicko), Krystian Żabko (Lechia Gdańsk ME).

Jarosław Talik trenerem bramkarzy

38-letni Jarosław Talik ma zostać nowym trenerem bramkarzy elbląskiego klubu. Ostatnio występował w Żuławach Nowy Dwór Gdański. W przeszłości grał m.in. w Stomilu Olsztyn, Jezioraku Iława, GKS-ie Bełchatów oraz Drwęcy Nowe Miasto Lubawskie.


źródło: własne / e-Olimpia / dwadozera.pl

Orzo - 6 stycznia 2012, 10:37:22 - public-gprs151325.centertel.pl
Chciało by sie powiedzieć -too little to late-ale i jednoczesnie -nareszcie.Nareszcie słuszna decyzja i mądry plan.Nareszcie po bolesnej lekcji odrabiamy lekcję na 4 plus.Nie będzie powtórki z Wodzisławia lub ŁKS Łomża.Jeszcze parę osób się zdziwi i zmarzczy dupa ...szczególnie tym z grodu Prezydenta Zboczeńca.
Do zobaczenia 18 stycznia na sparingu ...Pozdro z Dolnego Slaska

paka - 6 stycznia 2012, 10:47:08 - user-109-243-115-183.play-internet.pl
Bardzo dobra inicjatywa,ale rzeczywiscie troche pozno.Czas pokaze czy to cos dalo,ale najwazniejsze w chwili obecnej jest utrzymanie 1 ligi w Elblagu.My Wierzymy Tylko w ZKS!!!

asdf - 6 stycznia 2012, 11:27:34 - h137-191-239-249.gn.gov.ie
to sa 'zawodnicy' na pierwsza lige ...?

Argo - 6 stycznia 2012, 12:23:52 - 093105164130.elblag.vectranet.pl
może nie wszyscy na 1 ligę, ale wreszcie normalny kierunek w poszukiwaniu piłkarzy

Lechista - 6 stycznia 2012, 12:52:58 - 135.82.244.87.dyn.jtglobal.com
chlopaki chlopaki slusznie!!!pamietam te derby z wami i wasz wyjazd w 17tysia do nas w 1973 az lezka sie kreci ze bedziecie grali po wschodnich wiochach typu elk lomza olsztyn gdynia warszawa

OE - 6 stycznia 2012, 14:15:21 - dynamic-78-8-20-147.ssp.dialog.net.pl
Na stronie Olimpii jest dokladnie wyjasnione czemu sluzy ten sparing Zarzad obral bardzo dobry kierunek i moze w przyszlosci zaowocowac

olimpijczy - 6 stycznia 2012, 14:59:09 - aclh239.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już raz Olimpia takie coś zrobiła zimą za trenera Łazarka.Jest to dobry pomysł ale wtedy się to nie sprawdziło bo spadlismy z ligi.Teraz na chłodno na pewno zrobić to można latem ,jest dużo czasu a adaptację tych zawodników przez cały rok i na pewno można na tym skorzystać.
Pozdrawiam i życzę utrzymania.

nnn - 6 stycznia 2012, 16:12:24 - wap-78-30-67-96.subscribers.sferia.net
utrzymanko maja pewne i za pół roku derby z oks

jarjar - 6 stycznia 2012, 17:22:31 - 088156050086.olsztyn.vectranet.pl
trampki nowe możecie sobie głupole testować hehe.róbta co chceta-ale nic związanego z piłką nożną..

madrista - 6 stycznia 2012, 19:25:29 - z.atm.pieniezno.do.tpnet.pl
to nie są na I Lige... to bedzie kadra na młodą olimpie tzn na przyszle lata

Argo - 6 stycznia 2012, 20:56:25 - 093105164130.elblag.vectranet.pl
to inwestycja w przyśłość, a trampki to w O... dla g...., i są normalni w O..

aro - 7 stycznia 2012, 11:27:18 - 77-242-225-130.net.pbthawe.eu
Wyjazd w 17tys? to w elblągu tylu ludzi mieszkało??? Chyba w SIEDEMNASTU

Eg - 7 stycznia 2012, 12:33:15 - dao243.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śmieszny klub ze śmiesznym prezesem w niewesołej sytuacji.Tonący brzytwy się chwyta,szkoda że za późno,bo wcześniej to w nosie mieli wychowanków.

Drweca NML - 7 stycznia 2012, 14:39:45 - host-81-190-157-231.olsztyn.mm.pl
Nic już nie pomoże Olimpii, spadek murowany...! spie rdalawa tam gdzie wasze miejsce czyli 3 liga ,pachołki wiejskie i waros obiagaros!

antek - 7 stycznia 2012, 15:27:12 - user-46-112-208-243.play-internet.pl
tajson trzymaj sie -SLUPEK

Arka - 7 stycznia 2012, 20:59:14 - acvh26.neoplus.adsl.tpnet.pl
dziwia mnie kompleksy ludzi z jakiegos n miasta,olsztyna,mragowa czy innej wschodniej miescinki.olimpia to trzecia sila na pomorzu czy to sie komus podoba czy nie,nie lubie e-ga ze wzgledu na sztame z legia ale chore sa co niektore komentarze tym bardziej jesli chodzi o te smieszne miejscowosci pod wzgledem kibicowskim.

artikks - 8 stycznia 2012, 2:58:28 - c161-30.icpnet.pl
talik gral z sangowskim z kks lech w 1990 w kadrze polski u- 16. wtedy duzy sukces...............

GRU - 8 stycznia 2012, 12:39:11 - public-gprs69635.centertel.pl
do Lechista...
wez gosciu sie przestan w koncu powtarzac w tymi pamietam te derby z wami i wasz wyjazd w 17tysia. az zalosne sie to robi jak ktos sie wypowiada na temat Stomilu,Olimpii czy Jezioraka. to Ty wiecznie musisz o tym sie powtarzac. masz swoje forum to pisz tam a nie u nas!!!

PogSz - 8 stycznia 2012, 13:14:41 - cpc25-lee210-2-0-cust59.7-1.cable.virginmedia.com
zycze utrzymania Olimpii, bedzie ciezko ale dopoki pilka w grze wszystko jest mozliwe.

mp - 8 stycznia 2012, 19:04:00 - dial-1152.elblag.dialog.net.pl
szkoda że zarzad w swojej kadencji pracy zmarnował wszystkich wychowanków nie dając im żadnej szansy pozostania w klubie a teraz pod publikę udaje że młodzieża zaczoł sie interesować.

madrista - 8 stycznia 2012, 19:55:45 - z.atm.pieniezno.do.tpnet.pl
Jakimczuk, wraz z Mateuszem Ptaszyńskim, pokazał się również w czwartkowej (5 stycznia) gierce treningowej Olimpii Elbląg, ale – jak sam przyznaje – był to występ raczej gościnny.
- Dostaliśmy zaproszenie od trenera Karpowicza, więc przyjechaliśmy, ale to były raczej sprawdziany dla młodzieżowców. Traktuję to jako występ gościnny – mówi zawodnik Zatoki.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas