[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


18 stycznia 2012, 14:18:37 - koofel
Piotr Piechniak zagra w LZS-ie Turbia

Piotr Piechniak zostanie nowym piłkarzem podkarpackiego czwartoligowca LZS-u Turbia. Doświadczony pomocnik ostatnio grał w Resovii.

Mający na koncie 238 występów w Ekstraklasie Piechniak w grudniu rozwiązał swój kontrakt z Resovią. Teraz przechodzi do siódmego zespołu podkarpackiej IV ligi.


źródło: własne / Nowiny

Cyc - 18 stycznia 2012, 14:19:11 - dvq75.neoplus.adsl.tpnet.pl
Matko Boska!

Torca99 - 18 stycznia 2012, 14:19:37 - public-gprs279674.centertel.pl
Transfer roku!!!

Kibicowsko - 18 stycznia 2012, 14:20:05 - public14008.xdsl.centertel.pl
W czym zagra?

djaq - 18 stycznia 2012, 14:20:44 - 188.95.29.115
Piechniak, to niech już lepiej zakończy karierę. Gorzej już chyba być nie może. W ogóle herb tego LZS-u Turbia, to chyba w Paint'cie był robiony. Bez komentarza!

ZG - 18 stycznia 2012, 14:22:25 - dynamic-78-8-220-30.ssp.dialog.net.pl
O! I to jest news...

;] - 18 stycznia 2012, 14:22:28 - 093105061221.siedlce.vectranet.pl
turbisyn ;D

m=mc2 - 18 stycznia 2012, 14:32:43 - cdv177.neoplus.adsl.tpnet.pl
djaq ale on chce sobie jeszcze amatorsko pokopać!!!

iks - 18 stycznia 2012, 14:36:47 - fim34.internetdsl.tpnet.pl
co to za za prototyp ten lzs turbia pewnie bedzie idolem pasący sie przy boisku krów

kolega z 1 - 18 stycznia 2012, 14:56:38 - ip-62.111.229.18.static.crowley.pl
żebyś jeden z drugim baranie osiągnął chociaż w jednej-czwartej tyle co on...
trzymaj się pepe

stw - 18 stycznia 2012, 15:01:30 - pppoe-dynamic-d-221.interblock.pl
A czemu nie do Stali?
Nie rozumiem czym kieruja sie dzialacze Stali po raz kolejny wypuszczajac ciekawego co by tu nie mowic zawodnika z rąk.Skoro Turbie stac na Piechniaka to Stalowki nie stac?

leo - 18 stycznia 2012, 15:02:37 - public-gprs335152.centertel.pl
super transfer... Chlopaki beda mieli sie od kogo uczyc a Piechniak dostanie swoja dole... Tackich graczy powinno byc wiecej w IV lidze.

marek - 18 stycznia 2012, 15:02:56 - nat178-214-2-41.mtm-info.pl
hahahahahaha no to niezle piotrek skończył, nie dziwie sie ze go w Stalówce nie chcieli

marek - 18 stycznia 2012, 15:07:01 - nat178-214-2-41.mtm-info.pl
do stw. Stalówke stać tylko po co? Chłop ma 35 lat i zaraz konczy kariere... a w Stalowej nie chcą starego szrotu ściągać trzeba grać młodymi i im dawac szanse, pozdro

wichura - 18 stycznia 2012, 15:23:44 - ip-89.171.125.248.static.crowley.pl
I po co te szydercze komentarze? Ktoś mu zabroni w wolnym czasie kopać piłkę? Chce poganiać za piłką, stać go na to, by nie szukać normalnej pracy, zdrowie dopisuje, więc w czym problem?

Kibic - 18 stycznia 2012, 15:24:02 - akq100.internetdsl.tpnet.pl
Kiedyś grał w kadrze

Pauleta - 18 stycznia 2012, 15:46:57 - router.pogodnanet.pl
Juz chyba pora konczyc z zawodowstwem bo sie tylko osmiesza

kks - 18 stycznia 2012, 16:16:00 - user-164-127-16-117.play-internet.pl
Nareszcie dobry klub dla niego powodzenia

kolo - 18 stycznia 2012, 16:54:41 - 109.231.55.129.koba.pl
A obstawiałem że pójdzie do Łks Ł , albo do Niecieczy. Może w następnej rundzie

Laguna - 18 stycznia 2012, 17:05:34 - dynamic-78-9-1-228.ssp.dialog.net.pl
Niektórych główka boli. Chłop dogrywa do emerytury spokojnie pokopac w 4 lidze. A tu że wstyd itd. Wstyd to jest kraść i udawać kontuzje.

lopez - 18 stycznia 2012, 17:13:47 - host84-38-88-175.tvkdiana.pl
buhahaha. kantor wyszatkuje miesięcznie 5 tysiaków i jest git,Tylko po co? Dobrze że go oo Stali nie wzięli bo za jego gażę można mieć dwóch niezłych, a przy szczęściu dobrych grajków!
Amatorskie granie za 5 koła dobre

Michal - 18 stycznia 2012, 17:48:34 - mobile-166-137-137-217.mycingular.net
Laguna tez tak uwazam!!! Co w tym zlego ze chce jeszcze pokopac jego sprawa ja tu Nic wstydliwego nie widze!!!!!!

raf - 18 stycznia 2012, 18:02:33 - 77-252-154-8.ms-net.eu
ale w turbi niema supermarketow i solarium...a tam najczesciej widywano go w rzeszowie..tak pisali zawsze kibice resowi

ml - 18 stycznia 2012, 18:25:52 - 94-75-99-46.home.aster.pl
Jest kasa to jest gra

jack - 18 stycznia 2012, 19:49:06 - public7237.xdsl.centertel.pl
po lzs turbia przejdzie do lzs kłyżów a póżniej lzs przędzel i skończy na lzs wólka

cockney - 18 stycznia 2012, 21:53:38 - host-92-21-55-211.as13285.net
Piotrek, jak dzis pamietam, w styczniu'2000 jechalismy razem na sortownie w Luton, na nocna zmiane i rozmawialismy o pilce.
Zastanawiales sie wtedy, czy ze Stalowej Woli przejsc do jakiegos beniaminka z Grodziska.
Ale to nic, i tak gratulacje za twoja kariere i dobra gre w mojej Oderce.

roksafff - 18 stycznia 2012, 21:56:38 - staticline50078.toya.net.pl
tak kończą piłkarze resovii?

marcinho - 18 stycznia 2012, 22:09:56 - oz1-76.netfala.pl
zagra w tvn turbo!!

tadek - 19 stycznia 2012, 8:35:43 - 77-252-154-8.ms-net.eu
witam,niema co sie dziwic ze teraz przyszedł pokopac sobie do 4 ligi..10 l gry w groclinie dalo mu napewno kila ml zl pol roku w greckim lewadiakosie 100 tys E ..katowic i resowi nie licze bo tu juz mial kieszonkowe dla dzieci..kilka domow nieruchomosci auta sklepy kilka mln na koncie to komu by sie chcialo??????????bedzie sobie tak pykał do 40..potem trenerka .w pysznicy,pozdro

Hjjg - 19 stycznia 2012, 8:36:52 - 89.204.130.229
Amatorskie grania są nawet za 8tys. Po 4 ligach. Jedno znałem za 15tys !!! Możecie mi wierzyć ze znam takie . W miarę ok zawodnik był, jak go pamietam . Myślałem ze on młodszy .

morski - 19 stycznia 2012, 10:33:02 - 116.154.rev.vline.pl
no niestety kolana wysiadły

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas