[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


7 maja 2012, 14:15:19 - Rafal
Grzegorz Wesołowski nowym trenerem Pelikana

Grzegorz Wesołowski został nowym trenerem drugoligowego Pelikana Łowicz. Szkoleniowiec zastąpił Roberta Wilka, który podał się do dymisji po przegranym 0-2 meczu ze Stalą Rzeszów.

Wesołowski podpisał kontrakt do końca maja 2012 roku. Jutro rozpocznie treningi z drużyną.

Pelikan Łowicz zajmuje 12. miejsce w tabeli grupy wschodniej II ligi z dorobkiem 27 punktów.


źródło: własne / Pelikan Łowicz

rks1910 - 7 maja 2012, 14:21:09 - 178235190107.radom.vectranet.pl
trener z jajami pamietam go chwile w Radomiaku przegrałderby 3:2 z Bronia ale trener napewno dobry chciałbym aby jeszcze kiedys trenował mók ukochany klub spotkamy sie juz za 3 miesiące w 2 lidze elo

kaczma - 7 maja 2012, 14:26:10 - 89-75-110-151.dynamic.chello.pl
Dobry trener. W Elblągu może mu nie poszło, ale trener okej.

kibol - 7 maja 2012, 14:31:25 - host-89-229-171-189.wroclaw.mm.pl
No to spadek gwarantowany

gh - 7 maja 2012, 14:52:21 - terminal-1-146.retsat1.com.pl
ŁKS 7. miejsce w Ekstraklasie, sezon 2008/09, SZACUNEK

szymon - 7 maja 2012, 14:55:40 - ebg79.neoplus.adsl.tpnet.pl
powodzenia panie tre nerze

maverick - 7 maja 2012, 15:03:16 - public-gprs175399.centertel.pl
no kibice Pelikana, macie gwarantowany spadek.

maverick - 7 maja 2012, 15:04:21 - public-gprs175399.centertel.pl
najszczersze kondolencje od kibica Olimpii Elbląg.

PELIKAN Fa - 7 maja 2012, 15:09:26 - host-89-231-168-57.lowicz.mm.pl
Ja wierze w utrzymanie Pelikana.Zresztą jesteśmy narazie bezpieczni lecz jeśli z Garbarnią nie wygramy to może być ciężko...

klapy - 7 maja 2012, 15:19:19 - host81-155-172-115.range81-155.btcentralplus.com
szkoda pelikana ,trenerek wesolowski to totalne beztalencie,ktory nie ma zielonego pojecia o prowadzeniu druzyny

Ważny - 7 maja 2012, 15:21:02 - 213-241-60-170.ip.netia.com.pl
O czym wy piszecie? z niego trener żaden. Piłkarze w ŁKSie robili co chcieli za jego kadencji . Macie gwarantowany spadek;/

asdsa - 7 maja 2012, 15:38:33 - 78.10.56.3
pewny spadek pozdro z Elblaga

kolo - 7 maja 2012, 16:02:16 - 89-77-44-15.dynamic.chello.pl
z 2 ligi wsch nikt nie spanie. Nawet jeziorak

KSP - 7 maja 2012, 16:37:41 - bvn213.neoplus.adsl.tpnet.pl
zobaczymy co pokaże, pozostało 5 kolejek... w tym 3 mecze u siebie... oby coś zmienił w zespole.

ss - 7 maja 2012, 17:09:27 - 178.183.254.207.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Już myślałem,że ten najgorszy pseudotrener w historii Olimpii Elbląg, który de facto spuścił Olimpię do 2-ligi,CZŁOWIEK BEZ H O N O R U ,zwykła gnida, człowiek bez klasy i kasy , odejdzie w niebyt-a tu masz znowu znalazł głupka-pracodawcę, który go zatrudnił. ŚMIECH NA SALI.

Lucjan - 7 maja 2012, 17:29:19 - dynamic-87-105-22-207.ssp.dialog.net.pl
Dobry trener, niestety nie ma wyników.

@ - 7 maja 2012, 17:35:02 - user-46-112-234-230.play-internet.pl
Szczere wyrazy wspolczucia dla Pelikana.!!!On jest "dobry" tylko do brania kasy.!!!

ret1908 - 7 maja 2012, 17:38:34 - apn-31-2-117-156.dynamic.gprs.plus.pl
Wesołowski to b.dobry trener. Już to nie raz udowodnił. To on powinien prowadzić ŁKS a nie świr. Wesoły nie potrzebnie tylko poszedł na wioskę do Elbląga bo tam żaden trener nie daje rady. Olimpia co to wogule jest...?

JSrr - 7 maja 2012, 17:39:37 - dynamic-78-9-76-59.ssp.dialog.net.pl
Trener będzie teraz "docierał" zespół Pelikana przez....ile się da.hehehe."Zagraliśmy dobrze,niedługo przyjda wyniki etc...." Roberta Sieranta może Wam sprowadzi.Facet mameja,bez ikry,lamus jednym słowem

ss - 7 maja 2012, 18:36:14 - 178.183.254.207.dsl.dynamic.t-mobile.pl
ret-masz z ortografią problemy a spytaj ile czasu potrzebował 3-ligowy Radomiak, żeby go wyrzucić za efekty jego pracy----3 tygodnie.Amen.

art - 7 maja 2012, 18:51:17 - 5ad41e52.bb.sky.com
czy ktos wie ile zespolow spada z ligi po wycofaniu sie kilku wczesniej???

kumaty - 7 maja 2012, 20:00:50 - 89-77-44-15.dynamic.chello.pl
jak utrzyma się dolcan i petra to nikt

roberto - 7 maja 2012, 20:35:38 - user-164-127-124-158.play-internet.pl
jaki???dobry???

Mati - 7 maja 2012, 20:51:53 - dli55.neoplus.adsl.tpnet.pl
To 7 miejsce w Ekstraklasie wywalczył tylko dzięki Hajcie, który ewidentnie kierował zespołem. W Elblągu już nie miał pomocy i wiemy jak to się skończyło...

sadol - 7 maja 2012, 20:56:15 - user-164-127-124-158.play-internet.pl
co wy opowiadacie ,ze on dobry.Pionek a nie trener...kasa,kasa kasato sie u grzesia liczy.dziwie sie,ze jeszcze ktos go chce.tak czy siak slaby trener.

E-g - 7 maja 2012, 21:51:45 - apn-46-76-56-11.dynamic.gprs.plus.pl
Tak na serio to ON zdegradował Olimpię z I ligi. Wspomnicie moje słowa .

oli - 7 maja 2012, 22:08:17 - user-164-127-76-239.play-internet.pl
Trener mniej niż zero za to super intrygant.

(OE)jaro - 7 maja 2012, 22:16:27 - 46.205.101.46.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
pelikan no to witaj 3ligo;))))))))))))))pseudo trenerio nieudolny pograzyl nasza UKOCHANA OLIMPIE ELBLASKA ALE MY SIE PODNIESIEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!DOZOBACZENIA ZA ROKJESZCZE OLIMPIA ELBLAG NIE ZGINELA PUKI MY ZYJEMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joe - 7 maja 2012, 22:58:55 - host-46-186-65-187.dynamic.mm.pl
Grzesiek Wesoł z nim so jedziesz tu.....

bamber4 - 8 maja 2012, 7:19:05 - static-78-8-31-79.ssp.dialog.net.pl
Buhahahahaa
Piskoveć na asystenta :D
No to Łowicz leci!!

Dax - 8 maja 2012, 12:25:21 - afa93.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najdłuzszy kontrakt nowoczesnej Europy.!!!

Madrista - 8 maja 2012, 13:49:15 - 212.160.241.45
Wesołowski nie jest dobrym trenerem, najlepiej wje... do takiej Pogoni lub Termalicy i sami sprawdzicie czy będzie wygrywał

MARIAN - 8 maja 2012, 20:57:19 - 109.196.152.2
pelikan

MARIAN - 8 maja 2012, 21:00:47 - 109.196.152.2
panie miziołek znowu zmienisz auto bo wesołowski to twoja sprężyna wstydu niemasz tylu młodych ludzi jest na twoje miejsce

MARIAN - 8 maja 2012, 21:09:52 - 109.196.152.2
tylu trenerów w pelikanie mamy z papierami cztery kolejki do końca a miziołek zatrudnia wesołowskiego przekręt zatrudnił przekręta cuda w łowiczu nawet 50 biletów niesprzedaćie za tydzień

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas