|
|
28 sierpnia 2012, 14:50:01 - Rafal
Kadra Polski na mecze z Czarnogórą i Mołdawią
Selekcjoner reprezentacji Polski Waldemar Fornalik powołał kadrę na mecze eliminacji do mistrzostw świata z Czarnogórą (7 września) i Mołdawią (11 września).
Bramkarze: Łukasz Fabiański (Arsenal FC, Anglia, 21A-0), Wojciech Szczęsny (Arsenal FC, Anglia, 12A-0), Przemysław Tytoń (PSV Eindhoven, Holandia, 8A-0).
Obrońcy: Marcin Komorowski (Tieriek Grozny, Rosja, 6A-0), Damien Perquis (FC Sochaux-Montbéliard, Francja, 11A-1), Kamil Glik (Torino FC, Włochy, 11A-1), Łukasz Piszczek (BV Borussia 1909 Dortmund, Niemcy, 28A-0), Marcin Wasilewski (RSC Anderlecht, Belgia, 52A-2), Jakub Wawrzyniak (Legia Warszawa, 27A-0), Grzegorz Wojtkowiak (TSV München von 1860, Niemcy, 19A-0).
Pomocnicy: Jakub Błaszczykowski (BV Borussia 1909 Dortmund, Niemcy, 55A-10), Ariel Borysiuk (1.FC Kaiserslautern, Niemcy, 4A-0), Kamil Grosicki (Sivasspor Kulübü, Turcja, 15A-0), Grzegorz Krychowiak (Stade de Reims Champagne, Francja, 2A-0), Adrian Mierzejewski (Trabzonspor Kulübü, Turcja, 26A-1), Rafał Murawski (Lech Poznań, 46A-1), Ludovic Obraniak (FC Girondins de Bordeaux, Francja, 26A-5), Eugen Polanski (1.FSV Mainz 05, Niemcy, 12A-0), Maciej Rybus (Tieriek Grozny, Rosja, 23A-1), Waldemar Sobota (Śląsk Wrocław, 1A-1).
Napastnicy: Robert Lewandowski (BV Borussia 1909 Dortmund, Niemcy, 46A-15), Arkadiusz Piech (Ruch Chorzów, 2A-0), Marek Saganowski (Legia Warszawa, 33A-5).
Lista rezerwowych: Janusz Gol (Legia Warszawa), Tomasz Jodłowiec (Śląsk Wrocław), Arkadiusz Milik (Górnik Zabrze).
|
źródło: własne / PZPN
|
zetor - 28 sierpnia 2012, 14:51:09 - *.play-internet.pl
Wawrzyniak strzeli... na 2:1 dla Mołdawii
Steffen - 28 sierpnia 2012, 14:51:46 - *.adsl.inetia.pl
Nono, teraz, to mi Waldek poważnie zaimponował. Ja bym jeszcze do tego zasugerował Ł. Brozia i całkiem elegancko odświerzona kadra.
tyski - 28 sierpnia 2012, 14:51:54 - *.dynamic.chello.pl
Fornalik szacunek masz za powołanie Sagana! Smuda by się nie odważył na taki krok!
shark - 28 sierpnia 2012, 14:51:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Młody do reprezentacji !!
piech king - 28 sierpnia 2012, 14:52:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piech!!!hahahaha,śmieszny ten Fornalik,powołuje zawodników prezentujących 4-ligowy poziom
Brawo - 28 sierpnia 2012, 14:52:03 - *.cdma.centertel.pl
Wielkie brawa za tą kadre Milik na liście rezerwowych został wyróżniony bardzo dobrze on ma dopiero 18 lat
FornalOUT - 28 sierpnia 2012, 14:52:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Saganowski? Ile lat on w kadrze nie grał?
skorupa - 28 sierpnia 2012, 14:53:12 - *.lw.lannet.pl
Kadra na papierze wygląda nieźle.
max - 28 sierpnia 2012, 14:53:12 - *.tktelekom.pl
I tak przegramy 3:0 . Wspomnicie tu jeszcze moje słowa !
kibic - 28 sierpnia 2012, 14:53:28 - *.183.149.151.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Sagan sie nadaje teraz a Frankowski przez ostatnie lata laduje bramy co chwile i sie nie nadaje ... Czemu Żewlakow sie nie nadaje?? Jasne ze sie nadaje doświadczony obronca by sie przydal
zks123 - 28 sierpnia 2012, 14:53:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Saganowski hahaha dobre
paulhaslin - 28 sierpnia 2012, 14:54:32 - *.adsl.inetia.pl
Ljuboja i Rado do kadry
abc - 28 sierpnia 2012, 14:55:37 - *.wifi.szeptel.net.pl
Komor na lewą obronę!!!!!
koroniarz - 28 sierpnia 2012, 14:55:55 - *.dynamic.chello.pl
GDZIE JEST Rasiak????????????
badylarz - 28 sierpnia 2012, 14:55:57 - *.dynamic.chello.pl
Brawo za Odwage! odswieżyc Sagana
Steffen - 28 sierpnia 2012, 14:56:06 - *.adsl.inetia.pl
Kibic, Żewłakow póki co walczy o miejsce w 11-stce legii, więc nawet jeśli miałby grać w reprezentacji, to jeszcze nie teraz. Niech spokojnie wróci do pełni dyspozycji...
abc - 28 sierpnia 2012, 14:56:51 - *.wifi.szeptel.net.pl
Sagan na szpicy, Lewy za jego plecami. Nie róbmy z Obraniaka lub Mierzeja na siłę rozgrywających....
T0mila - 28 sierpnia 2012, 14:57:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczęsny - Piszczek, Wasilewski, Komorowski, Wawrzyniak - Polański, Borysiuk, Błaszczykowski, Rybus - Saganowski, Lewandowski
IngliszMas - 28 sierpnia 2012, 14:57:27 - *.dynamic.chello.pl
Ja się pytam, gdzie Wojtek Okazejszyn?!
SWOT - 28 sierpnia 2012, 14:57:29 - *.onecik.pl
Rafał Murawski...
zks - 28 sierpnia 2012, 14:57:30 - *.152.c80.petrotel.pl
Gdyby nie Francuzi i Niemcy w kadrze, to powiedzialbym ze dobra.
hmm - 28 sierpnia 2012, 14:57:33 - *.warszawa.vectranet.pl
w czym Celeban jest gorszy od Wojtkowiaka?
Ciamciara - 28 sierpnia 2012, 14:57:48 - *.30.81.105.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo dla Waldka za powołanie dla Sagana! Możecie mówić że Janusz Ciamciara się nie zna, ale z każdym z was jestem w stanie się założyć że da więcej kadrze niż Lewandowski! Zobaczycie, pozdrawiam JC.
kibic - 28 sierpnia 2012, 14:58:01 - *.218.158.194
brakuje mi Ł.Brozia z Widzewa, zasłużył sobie by go sprawdzić na poziomie kadry.
aaa - 28 sierpnia 2012, 14:58:16 - *.adsl.inetia.pl
a gdzie Broź, najlepszy obecnie prawy obrońca w polskiej lidze
kite990826 - 28 sierpnia 2012, 14:58:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sagan : D
adfrian - 28 sierpnia 2012, 14:58:58 - *.gdynia.mm.pl
Tyton - Komorowski, Glik, Perquis, Wasilewski - Krychowiak, Polanski - Rybus, Obraniak, Blaszcz - Lewy Taki skład to gwarancja 6 punktów
qwerty567 - 28 sierpnia 2012, 14:58:59 - *.ssp.dialog.net.pl
wreszcie normalny selekcjoner, Sagan jest akurat nr 2 wśród naszych napastników, lepszy jest tylko Lewandowski, dobrze że Fornalik dowołał jeszcze Glika i Krychowiaka, bo już myślałem że dojdą piłkarze tylko z naszej ligi, jedynie mogę się przyczepić do powołania Fabiańskiego
Kibic - 28 sierpnia 2012, 14:59:13 - *.182.55.177.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo jest Milik Brawo Saganowski a co z Frankiem
sodi - 28 sierpnia 2012, 14:59:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Saganowski niech gra za lewandowskiego! przynajmniej będzie zapierdzielać a nie jak ta gwiazdeczka z dortmundu tylko rozkładać ręce i mówić że taktyka była źle dobrana.
SuperTorca - 28 sierpnia 2012, 14:59:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co tu robi Murawski drewniak ? Chyba już na ME pokazał się na tyle żeby mu podziękować na zawsze ....
ktoś - 28 sierpnia 2012, 14:59:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakby powoływoł zawodników prezentujących 4-ligowy poziom to by musioł powołac cały skład górnika Milik jest na rezerwie także może sie cieszyć bo i tak nimo szans wlyź w meczu na boisko..
RKS1910 - 28 sierpnia 2012, 14:59:55 - *.radom.vectranet.pl
Sagan ssie zwykly ligowiec polski Murawski? z takim brzuchem? i z tym wiekiem mozna bylo kogos innego Piech? tez ligowiec zwykly w tamtym sezonie sie pokazal w tym zapewnie juz nie wolał bym tego młodego Milika Waldi Sobota to jest to :D Krychowiak tez warty sprawdzenia
Ketald - 28 sierpnia 2012, 15:00:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Saganowski do pierwszego składu podobnie Krychowiak za Murawskiego! Mój skład: Tytoń - Wasilewski, Komorowski, Perquis, Wawrzyniak- Polanski, Krychowiak- Błaszczykowski, Obraniak, Rybus- Saganowski A maruda Lewandowski na ławę!
Mały - 28 sierpnia 2012, 15:01:21 - *.19.199.109.static.rdi.pl
Dlaczego - Rafał Murawski a nie Dariusz Dudka Łukasz Fabiański a nie Filip Kurto
lm - 28 sierpnia 2012, 15:02:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo za Sagana i Krychowiaka, warto też stawiać na Glika, Sobota też jest ok. brakuje mi Peszki, ktory bardzo dobrze zaczal sezon w Wolverhampton
pszem - 28 sierpnia 2012, 15:02:07 - *.231.2.69.koba.pl
gdzie Dudka ? ;<
Mały - 28 sierpnia 2012, 15:02:51 - *.19.199.109.static.rdi.pl
Ketald zgadzam się z tobą
Bolo - 28 sierpnia 2012, 15:03:28 - *.matcom.com.pl
Widać, że Fornalik się posłuchał Ciamciary i powołał Krychowiaka ;) Murawski, Fabiański? Żenada.
Rudy - 28 sierpnia 2012, 15:05:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
perquis polanski obraniak wojtkowiak mierzejewski reszta ok
xyz - 28 sierpnia 2012, 15:05:14 - *.mtm-info.pl
za Piecha lepiej Milik
Op - 28 sierpnia 2012, 15:05:34 - *.adsl.inetia.pl
To przecież i Mięciela tez mógł Powołać było by saganowi raźniej
Dark - 28 sierpnia 2012, 15:05:39 - *.dynamic.chello.pl
Qwerty- Dokładnie. Mi brakuje jeszcze Peszki. Plus, że z zagranicy dowołał Glika z Torino i Krychowiaka z Reims. No i zaskakujący krok z Saganowskim. Ale patrząc na polskich napastników to może być naprawdę dobry wybór.
macio - 28 sierpnia 2012, 15:05:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niestety piech na liste rezerwowych a milik do kadry bo zagrał bardzo dobre mecze szacuneczek waldek
qwe - 28 sierpnia 2012, 15:06:19 - *.adsl.inetia.pl
Brawa za Krychowiaka i Glika a za Piecha powinien byc Milik a tak to cacy oczywiscie oprocz Murawskiego i Wawrzyniaka bo to poziom 3 ligowy
dude - 28 sierpnia 2012, 15:06:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczęsny-Piszczek,Wasilewski,Komorowski,Wawrzyniak -Błaszczykowski,Murawski,Polanski,Obraniak,Rybus-L ewandowski taka jest moim zdaniem optymalna 11. wiem ze niemal identycna jak na mecz otwarcia z Grecja ale taka wlasnie jest teraz nasza sila razenia. Jesli Obraniak, Kuba i Rybus beda szarpac a Polanski z Murawskim beda odzyskiwac pilki i uruchamiac zawodnikow z przodu dobrymi podaniami to Czarnogóra nie ma szans
WHU - 28 sierpnia 2012, 15:07:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To dobrze że powołał Sagana
wianek - 28 sierpnia 2012, 15:07:46 - *.toya.net.pl
Wawrzyniak i Murawski w kadrze, to sabotaż...
Pytam - 28 sierpnia 2012, 15:08:16 - *.adsl.inetia.pl
Gdzie Piotrek Celeban i Łukasz Szukała?
macio - 28 sierpnia 2012, 15:08:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do ksg co masz do wawrzyniaka byś wolał boenisha
kaub - 28 sierpnia 2012, 15:09:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Sagan... o jea już piszecie ile on nie da na tych meczach eliminacyjnych- pewnie do 180 minut na ławce może 175.
gerchuj - 28 sierpnia 2012, 15:10:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Peszki nieee. Peszko to dziad. Propsy za Glika, Krychowiaka i Sagana. Rudy - czemu Obraniak " " ? lepszego rozgrywajacego nie mamy. problemy tylko zeby dobrze go ustawic, i zeby mu sie chcialo. Polanski, Perquis ?? nasi najlepsi zawodnicy na centralnym obroncy i srodku pomocy :/ brakuje mi tu Dudki. Mam nadzieje ze ogra sie w Levante i juz na zawsze wypchnie grubasa Murawskiego. za Fabiana nie ma alternatyw. Kto niby, Sandomierski? haha. Boruc?? bez klubu. Waldek mowil ze nie powoluje zawodnikow bez klubu - stad brak powolania dla Borubara czy Boenischa. reasumujac, jedyne zmiany jakie bym naniosl w przyszlosci: Murawski Dudka Mierzejewski Wolski lub Patejuk (zalezy kto bedzie lepiej gral) Piech Sobiech lub Milik (znow zalezy - Sobiech sie ogarnie, to on, Milik dalej bedzie kozak gral - Milik, jesli zaden - niech zostanie Piech)
lm - 28 sierpnia 2012, 15:10:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ktoś wspomniał Brozia, też się zgadzam że piłkarz dobry, ale czy lepszy niż Piszczek i Wasyl?
Ketald - 28 sierpnia 2012, 15:10:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ dude może w teorii najsilniejszy ale ojro pokazało, że jajco grają, dlatego Szczęsny, Piszczek, Murawski i Lewandowski, czyli ci którym się nie chciało albo grali słabo wyjazd i za nich tacy co będą zasuwać i walczyć! Saganowski w kadrze raczej nigdy nie zawodził i skoro jest w formie o też powinien więcej dać niż robiący łaskę stale płaczący Lewandowski!
Fan piłki - 28 sierpnia 2012, 15:10:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znam prawie wszystkich z tej kadry, a to oznacza, że jest mocna, a to z kolei oznacza, że mamy 3 punkty w kieszeni w obu meczach.
dangen - 28 sierpnia 2012, 15:12:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tytoń-Piszczek-Glik-Perquis-Komorowski-Polanski-Kr ychowiak-Błaszczykowski-Obraniak-Rybus-Lewandowski
Można przyczepić się co robią tacy piłkarze w kadrze jak Wojtkowiak,Fabiański,Sobota. Dla mnie wielcy nieobecni to Celeban i Peszko. Co do Mierzejewskiego można się nie zgadzać z jego powołaniem, gdyż nie gra w klubie. Problem w tym że na jego pozycji nie mamy specjalnej alternatywy, Pawłowski z Zagłębia Lubin nie ten Poziom, Majewski też siedzi na ławie. Nadzieja w Tyrale, mam nadzieję że będzie regularnie występował w Bundeslidze.
maro - 28 sierpnia 2012, 15:12:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja bym odświeżył pierwszy skład repry i postawił na: Szczęsny - Piszczek, Glik, Komorowski, Wawrzyniak - Polański, Krychowiak, Kuba, Obraniak, Sobota - Lewandowski.
RzeznikKSG - 28 sierpnia 2012, 15:12:26 - *.swietochlowice.vectranet.pl
Brawo do Waldka! za MIlika ! brakuje jeszcze zahora i rasiaka ; (
olek - 28 sierpnia 2012, 15:12:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Saganowski pięć razy prosto kopnął piłkę w Legii o powołanie...gdyby był w innym klubie to nie miałby za soba takiego lobby. Coż stare wraca...
Eee - 28 sierpnia 2012, 15:13:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
pozbyć się Perquisa, Polanskiego i Obraniaka - za nich Celeban,Gol i Milik. Brawa na Fornalika za odmienianie zapyziałej kadry Franka S.
gerchuj - 28 sierpnia 2012, 15:14:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tytoń - Piszczek, Glik, Perquis, Komorowski - Polański, Krychowiak - Kuba, Obraniak, Rybus - Lewy. z ławki Sobota, Saganowski i Borysiuk, i zwyciestwo nasze
D - 28 sierpnia 2012, 15:15:50 - *.cable-modem.tkk.net.pl
W naszej kadrze największe mankamenty to brak środkowego i lewego obrońcy oraz rogrywającego z prawdziwego zdarzenia jak Śp. Kaziu Deyna. Reszta wygląda nie najgorzej moim zdaniem.
RzeznikKSG - 28 sierpnia 2012, 15:17:24 - *.swietochlowice.vectranet.pl
A mie cieszy ze nie ma sobiecha brozka i innych emerytów i drewniakow waldek odemieni to
hektor - 28 sierpnia 2012, 15:17:25 - *.plock.mm.pl
Tytoń - Piszczek, Glik, Perquis, Komorowski - Krychowiak, Polanski - Grosicki, Lewandowski, Rybus - Saganowski
olelele - 28 sierpnia 2012, 15:17:38 - *.apus-net.pl
Wg. mnie kadra na obecną chwile powinna wyglądać następująco : Bramkarze:Tytoń-Szczęsny-Skorupski Obrońcy : Glik , Piszczek , Wasilewski , Celeban , Wawrzyniak , Komorowski Pomocnicy: Błaszczykowski,Rybus,Krychowiak,Obraniak,Polański, Makuszewski,Grosicki Napastnicy:Lewandowski,Piech,Frankowski 11: Tytoń-Piszczek,Wasilewski,Komorowski,Wawrzyniak-Bł aszczykowski,Krychowiak,Polański,Grosicki-Lewandow ski,Piech
Do Fan pił - 28 sierpnia 2012, 15:18:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Respect chopie!
cixem - 28 sierpnia 2012, 15:20:16 - *.internetdsl.tpnet.pl
Fabiański kontuzjowany, Szczęsny kontuzjowany, Piszczek kontuzjowany. Gol przegrywa z Łukasikiem, Jodłowiec nie wiadomo gdzie słabszy, w obronie czy w pomocy.
JARO ZE ŚL - 28 sierpnia 2012, 15:20:42 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Co tam robi ten dziad Murawski? Nie wspomnę o Wawrzyniaku. Boenish bez jednej nogi grał o 100% lepiej
trevor - 28 sierpnia 2012, 15:20:51 - *.play-internet.pl
Szczesny - Piszczek, Glik, Perquis, Wawrzyniak - Blaszczykowski, Polanski, Murawski, Obraniak, Rybus - Lewandowski
johny - 28 sierpnia 2012, 15:21:22 - *.ssp.dialog.net.pl
no, no. Waldek mi zaimponował. Sagan w kadrze w tym wieku kto by pomyślał! A do tego Krychowiak, Sobota i jeszcze Milik w rezerwie. Brawo, brawo za odświeżenie kadry. Może wreszcie coś zaczną grać
Feitosa - 28 sierpnia 2012, 15:21:44 - *.rev.stofanet.dk
Waldek Sobota - pomocnik 1A-1 , Arkadiusz Piech - napastnik -2A-0!! Marek Saganowski - napastnik - 22A-5!! nie ma lepszych napastników?? Jak Waldek jeden mecz jeden gol!!
tsn - 28 sierpnia 2012, 15:25:11 - *.dynamic.chello.pl
I tak pierwsza "11" będzie wyglądała jak w meczu z Estonią i na Euro za kadencji Smudy więc nie wiem z czego się tak cieszycie i bijecie brawo? Fornalik pokazał że oprócz kopiowania pomysłów Smudy nie ma żadnego pomysłu na reprezentację. Po co powoływać Krychowiaka skoro Fornalik jest jak Smuda i reszta trenerów reprezentujących tamten system - boi się zmian. Bardzo dobrze że jest Krychowiak i Saganowski, ale z tym trenerem oni nie pojawią się na boisku.
amaral - 28 sierpnia 2012, 15:26:06 - *.goleniow.vectranet.pl
powołania w ataku to tak raczej na prima aprilis, a gdzie w takim razie Frankowski?
gwizdek - 28 sierpnia 2012, 15:27:01 - *.181.134.246
Zaskakujące powołania, na plus rzecz jasna. Co prawda kilka nazwisk nadal budzi pewien niesmak, ale chyba zmierzamy w dobrym kierunku. Według mnie to powinno być tak: Boruc(musi się ogarnąć), Tytoń, Kuszczak Celeban, Piszczek, Wasyl, Glik, Komorowski, Kamiński C.Wilk, Krychowiak, Borysiuk, Majewski, Wolski, Polański, Kuba, Rybus, Grosicki, Kupisz Lewy, Sagan, Milik
dude - 28 sierpnia 2012, 15:27:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mi brakuje Jędrzejczyka, Dudki, Możdżenia i Peszki. Wg mnie Sobota w kadrze to jakies nieporozumienie ale i tak nie bedzie bral udzialu w meczach a nawet na lawce sie nie zmiesci wiec mam to gdzies...
qwerty567 - 28 sierpnia 2012, 15:28:38 - *.ssp.dialog.net.pl
gerchuj - np. Kuszczak za Fabiana, przynajmniej gra, a skoro Wojtkowiak i Borysiuk są powoływani z 2 ligi niemieckiej, to chyba granie Kuszczaka w 2 lidze angielskiej nie jest problemem, ale to i tak jest najmniejszy problem, bo jeden i drugi i tak by był trzecim bramkarzem, jeżeli Dudka będzie grał w Levante, to jestem jak najbardziej za powołaniem
pb - 28 sierpnia 2012, 15:30:50 - *.centertel.pl
Panie Fornalik moje uznanie!!! Saganowski, Komorowski oraz młody Milik. Bogu dzięki brak Brożka!
Anton - 28 sierpnia 2012, 15:31:11 - *.ibd.gtsenergis.pl
kadra ok, kilka nowych nazwisk. Reszta bez niespodzianek... Trzymamy kciuki!!! Liczę na 6 pkt, plan minimum to 4 (minimum remis w Podgoricy i koniecznie 3 pkt z Mołdawią)!
merlin - 28 sierpnia 2012, 15:32:08 - *.087.c71.petrotel.pl
Brawo Waldek . Ale przydałoby się jeszcze wymienić Fabiańskiego, Wojtkowiaka i Murawskiego na Skorupskiego, Boenischa oraz Wolskiego (kiedy już wróci do formy sprzed kontuzji).
ads - 28 sierpnia 2012, 15:33:06 - *.156.166.130
Nie rozumiem dlaczego powołani zostali Borysiuk i Murawski, którzy są daremni - pierwszy głównie fauluje drugi zawsze spowalnia akcję i coraz słabiej w destrukcji. Akurat w ich miejsce mamy lepszych: Dudka, Wilk, Gol, Bandrowski, Kaźmierczak, Piątek - żaden z nich nie zagrałby gorzej od tych dwóch; Sagan faktycznie jest w gazie - należy mu się szansa skoro mamy tak mało alternatyw w ataku; Rybus zawiódł na EURO ale obecnie pokazuje dobrą formę więc jak najbardziej do gry, chyba że Grosik jest już formie sezonowej ale w Turcji dopiero zaczynają więc nie jest rozegrany; Wawrzyniak - cóż, z bólem muszę przyznać że chyba w tej chwili nie ma dla niego alternatywy ale jeśli tylko taki Pazio potwierdzi w następnych meczach swoje umiejętności, albo Magiera wróci do formy po kontuzji to jak dla mnie Wawrzyniak zostaje w domu; Fabiański - przecież mamy innych dobrych bramkarzy, którzy aktualnie grają więc ławkowicz nie powinien im miejsca zajmować, ja np. sprawdziłbym Skorupskiego; Piech to dobry i waleczny zawodnik ale jego forma (gł. psychiczna) nie jest obecnie najwyższa więc nie wiem czy takie powołanie mu nie zaszkodzi - z drugiej stromy może właśnie pomóc odzyskać pewność siebie i skuteczność; Nie wiem co gra obecnie Wojtkowiak
sese - 28 sierpnia 2012, 15:33:32 - *.223.184.146
Fabiański - sam nie wie kiedy ostatnio grał Wawrzyniak - dramat poziom Murawski- jak kolega powyzej o co chodzi ?
kibic - 28 sierpnia 2012, 15:35:13 - *.dynamic.chello.pl
Arkadiusz Piech??? gra w kadrze tylko po znajomości przecież on jest w katastrofalnej formie tyle sytuacji zepsuć w tym sezonie 0 bramek.Fabiański ma kontuzje pleców więc nie wiem po co został powołany brawo dla Fornalika
robchy - 28 sierpnia 2012, 15:35:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tytoń- Piszczek Perquis Glik Komorowski- Kuba Krychowiak Obraniak Rybus - Lewandowski Saganowski Naprawdę dobra 11 :D
michu - 28 sierpnia 2012, 15:36:02 - *.adsl.inetia.pl
Ja bym wymienił Fabiańskiego na Skorupskiego, Murawskiego bym zastąpił J.Koseckim reszta może być.
Kamsu - 28 sierpnia 2012, 15:37:40 - *.dynamic.chello.pl
Uzupełniając: Lista rezerwowych: Janusz Gol (Legia Warszawa), Tomasz Jodłowiec (Śląsk Wrocław) i Arkadiusz Milik (Górnik Zabrze). Brawa za Krychowiaka, w końcu go dostrzeżono po długiej przerwie, Sagan w obecnej formie może sie przydac, Milik dobrze że wpierw rezerwowy, spokojnie, powoli, Fornalik dał mu w ten sposob znak ze jest w kregu jego zainteresowan, Piech nie zostal odtracany po 15 minutach z Estonia i dobrze, choc teraz sadze iz to jego ostatni dzwonek w kadrze, Murawski nieporozumienie, ja bym przypomnial o Radosławie Majewskim, a jak bedzie szlo w Levante to i Dudce, Fabianski kolejne nieporozumienie, juz bym kuzwa Mielcarza powolal niz tego co jest 3 (!) bramkarzem Arsenalu, oby Boruc szybko znalazl klub, Glik zasluzyl na powolanie, Brozia z Widzewa tez warto bym sprawidzic.
kibic - 28 sierpnia 2012, 15:39:56 - *.mlawa.vectranet.pl
Brawo że nie patrzy na metrykę tylko na przydatność i aktualną formę
as - 28 sierpnia 2012, 15:40:02 - *.kielce.vectranet.pl
Od sprawdzania mamy mecze towarzyskie ! Dobra kadra Fornalik nie ma czasu zeby ja wietrzyc tak jak smuda mial ponad 2 lata i wyciagnal 2 pkt z grupy marzen :D Fornalik chociaz sie nie boi powolac Sagana w miejsce niegrajacego Sobiecha czy Brozka :D
atero - 28 sierpnia 2012, 15:42:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dlaczego nikt z młodego Widzewa?
Mario - 28 sierpnia 2012, 15:43:37 - *.cdma.centertel.pl
Saganowski? Porażka. Z Czarnogórą 0:1, a z Mołdawią 1:1.
pawelix89 - 28 sierpnia 2012, 15:44:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajne powołania, jeśli można się przyczepić do czegoś, to Fabiański, Wojtkowiak i Murawski nie powinni chyba być w kadrze, no ale to będą na 100 % głębokie rezerwy, więc luz. W ich miejsce można by powołać Skorupskiego, Kamińskiego i Dudkę, ale pewnie Fornalik wolał, żeby 2-ch pierwszych zagrało w młodzieżówce 2 mecze, niż siedziało na trybunach.Jedynie Wawrzyniak razi bardzo, no ale Magiera kontuzjowany, Boenisch bez klubu, więc nie ma kogo wziąć. Mam nadzieję, że w Podgoricy na lewej zagra jednak Komorowski. Bardzo duży + za powołania dla Krychowiaka i Glika oraz Milika na listę rezerwową. Myślę, że Dudka, Wolski i Magiera będą powołani w październiku, kiedy dojdą do ładu z formą i zdrowiem.
atero - 28 sierpnia 2012, 15:44:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście dlatego bo są za młodzi, ale za 5 lat gdy przesiąkną grą w Ekstraklapie będą idealnymi, młodymi 25-letnimi zawodnikami.
ll - 28 sierpnia 2012, 15:45:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no ale Murawski? Dlaczego nie Dudka?
JARO ZE ŚL - 28 sierpnia 2012, 15:45:20 - *.238.64.16.ip.abpl.pl
Jak tak czytam komentarze to jedna rzecz mnie zaskoczyła pozytywnie. Kiedyś na Polanśkim wieszano psy teraz większość nie wyobraża się 11-tki bez niego. Ktoś już kiedyś napisał, że to prawdziwy facet z jajami i to on powinien byc kapitanem
NtZ - 28 sierpnia 2012, 15:46:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zamiast Jodłowca powinien wziąć Patejuka....
Tolek - 28 sierpnia 2012, 15:47:20 - *.play-internet.pl
wreszcie lewy będzie miał godnego partnera oby ich współpraca wygladala tak dobrze jak w legii z Ljuboją ;)) powolanie sagana to dobre rozwiązanie !
atero - 28 sierpnia 2012, 15:47:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A i jeszcze jedno. Co Wawrzyniak nadal robi w kadrze?
deaf - 28 sierpnia 2012, 15:47:54 - *.ssp.dialog.net.pl
brakuje jeszcze celebana
HB0 - 28 sierpnia 2012, 15:52:17 - *.play-internet.pl
moim zdaniem Saganowski zasłużył na powolanie, bo gra naprawde dobrze. podaje strzela, robi to co powinien, wiec nie rozumiem jak niektorzy pisza ze powolanie sagana to porazka jak nie sagan to kto ? taki zawodnik jest potrzebny na boisku mysle ze z Lewym moga stworzyc fajna dwojke napastnikow, sagan slynie z dobrych asyst, co pokazal wspolpracujac z Ljuboja
Corsar - 28 sierpnia 2012, 15:52:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szczesny i Fabiański mają jakieś kontuzje. Ale pewnie jak je wyleczą to Szczęsny stanie w bramce, lecz wolałbym Tytonia. W obronie nie ma niespodzianek: Piszczek, Wasyl, Wawrzyn i Komor będą stanowic blok defensywny. W pomocy widziałbym oczywiście Błaszcza, Rybę, Ludo na środku i obok niego, lecz bardziej cofniętego pomocnika Polanski. W ataku Lewy z Saganem. W trakcie meczu można zawsze zrobic roszadę w składzie i za jedego napastnika wpuścic np. Grosika, albo Sobotę. Przynajmniej ja był tak to widział.
ziuut - 28 sierpnia 2012, 15:52:41 - *.dynamic.chello.pl
a dudka ?
expert - 28 sierpnia 2012, 15:52:55 - *.ip.netia.com.pl
A gdzie Ślusarski?
Dino102 - 28 sierpnia 2012, 15:53:34 - *.icpnet.pl
Ja bym dał do kadry Milika za Piecha, Piech nic nie robi a Milik powalczy w tym sezonie o tytuł Króla Strzelców. Ale Wawrzyniak i Sobota mi kompletnie nie pasują. Najlepszy skład naszej kadry na Czarnogórę to: Tytoń Piszczek Glik Perquis Wasilewski Błaszczykowski Krychowiak Murawski Lewandowski Saganowski(Kapitan) Milik Ale jeszcze brakuje mi Peszki i Michała Żewłakowa. Mam nadzieję że Fornalik jeszcze znajdzie jakiegoś rozgrywającego albo skrzydłowego typu Sebastiana Ziajki z Podbeskidzia B-B lub Sebastian Mila ze Śląska. Może być jeszcze Piotr Celeban który ostatnio strzelił bramkę w barwach rumuńskiego Vaslui. Ale i tak BRAWO!!! Za powołanie Milika i Saganowskiego. Ale i tak się dziwię że powołał Saganowskiego. Może jeszcze Artur Boruc który musi się trochę ogarnąć i znaleźć klub czy Darek Dudka. Narazie to wszyskto. Pozdro. Ja spadam.
drozda - 28 sierpnia 2012, 15:54:55 - *.icpnet.pl
z tym Murawskim to są chyba jakieś jaja,ten kopacz przynosi tylko pecha nie dosyć że zawalił mecz z Czechami to nadal się go powołuje,Hajto ma racje to człowiek który na ligę nawet się nie nadaje...
Dino102 - 28 sierpnia 2012, 15:54:58 - *.icpnet.pl
Aha. Jeszcze Ślusarski za Sobotę.
johny - 28 sierpnia 2012, 15:55:05 - *.ssp.dialog.net.pl
@NtZ Absolutnie się zgadzam. Jodłowiec na razie nic nie gra, a Patejuk jest fantastyczny
DDD - 28 sierpnia 2012, 15:56:48 - *.dynamic.chello.pl
Fabiański... Przecież to jest robienie sobie jaj z kadry...
pawelix89 - 28 sierpnia 2012, 15:57:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja bym wystawił taką "11" w Podgoricy: Tytoń - Piszczek, Perquis, Wasilewski, Komorowski - Krychowiak, Polanski - Kuba, Obraniak, Mierzejewski - Lewy , ewentualnie za Wasyla Glik, a za Mierzejewskiego Saganowski na szpicę i cofnięty Lewy. Ale zobaczymy, jak to ustawi Fornalik.
zipcyk - 28 sierpnia 2012, 16:00:50 - *.cable.smsnet.pl
co prawda to nie jest kadra jakiej bym do końca oczekiwał ale w końcu można będzie zmienic Lewego jak by mu nie szło Sagan jak narazie świetnie się prezentuje w Legii
Chełmiak - 28 sierpnia 2012, 16:00:52 - *.chelm.mm.pl
Zamiast Mierzejewskiego - Patejuk Zamiast Fabiańskiego - Kurto albo Skorupski ( Równie dobrze Boruc ,ale warto by było powołać MŁODZIUTKIEGO bramkarza , który jeszcze nie liznął piłki na poziomie reprezentacyjnym) Zamiast Murawskiego - Dudka Zamiast Wojtkowiaka - Boenisch I zamiast Sagana ( nic do niego nie mam ,ale za stary jak na reprezentację )- Milika
Widzewiak - 28 sierpnia 2012, 16:02:45 - *.toya.net.pl
Jestem kibicem Widzewa ale brakuje mi tu żyro,koseckiego,milika.mógłby dać szanse też broziowi i bartkowskiemu .a co tu robi saganowski piech borysiuk murawski.Miał dawać sznse młodym a tu młodych nie widać.
Jaaaaaa - 28 sierpnia 2012, 16:07:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tytoń - Piszczek, Komorowski, Perquis, Boenisch - Blaszczykowski, Krychowiak, Obraniak, Grosicki, Rybus- Saganowski. EWENTUALNIE : Tytoń - Piszczek, Komorowski, Perquis, Boenisch - Blaszczykowski, Obraniak, Grosicki, Rybus - Saganowski, Lewandowski. Wiem, że nie ma Boenischa, ale to byłaby jak dla mnie optymalna 11.
Kibic - 28 sierpnia 2012, 16:08:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bramkarze - Tytoń , szczęsny, boruc( chodz nie ma klubu więc ok , wniósł by doświadczenie dla bramkarzy psychiczne nie musi grać;) w takim wypadku ktoś z młodym Może Skorupski Obrona -WasilewskiI ,Perquis ,krychowiak,,glik(Ale na PRÓBĘ ,bo nie jestem do niego przekonany) Piszczek KomorowskiI I Ktoś Z ekstraklasy Młody Bąź Wyróżniający (Broź Możdżeń) albo Celeban pomocnicy-Błaszczykowski,Peszko GrosickiI ,Rybus....Patejuk Bądź Sobota(Ale skrzydła mamy),Borysiuk (DMF),Dudka (DMF),Obraniak((amf) ,Mierzejewski(amf)I,Wolski(amf) I Nie Biorąc 5 Skrzydłowego (Żyro,Mila,Kosecki) ktoś znich na pewno jeśli zawalą teraz obraniak badź mierzwa Napastnicy-Lewandowski, Sobiech (Dałbym Mu Szanse Szuka Gry Asystuje Strzela Jak Strzela ale.....)Saganowski Rezerwa-Milik i Ci z nawiasów System 4-4-2 nacisk na skrzydła Sagan I Lewy W Ataku badz Sobiech ,ktory z Lewym czasem sie cofają i uruchomiają skrzydła do wchodzenia w pole można tak kombinować i dać radę mamy 3 zmiany można zmieniać skrzydłowych jak się zmęczą . Wasilewski i perquis stoperzy ,bo nie ma komu baź Krychowiak. Skrzydło prawe Broź ,Możdżęn ,wasilewski a na stopera inny Lewa Komorowski (wawrzyniak) i Tytoń pierwszy skład (szczęsny ma ochłonąć) i tak grać nasi powinni i dadza rade i konsekwentnie stawiać na skrzydła i pzryzwyczajać do tej gry uzupełniajac gorszych tymi w formie. Pozdro z okolic Wałbrzycha Ksg!!
Damian - 28 sierpnia 2012, 16:08:53 - *.dynamic.chello.pl
In plus na pewno szansa dla Krychowiaka, Glika, Borysiuka i Saganowskiego. Niezrozumiałe powołanie dla Murawskiego. Sobota też niczego specjalnego nie gra, a co to jest cofanie się w ogóle nie ma pojęcia. Już lepiej mógł Wszołkowi, albo Michałowi Żyro dać szanse.
lo - 28 sierpnia 2012, 16:12:41 - *.dynamic.chello.pl
żeby tylko Wawrzyniak nie zapomniał się poślizgnąć w 90 minucie...
Hanys - 28 sierpnia 2012, 16:15:16 - *.dynamic.chello.pl
Zaś ten Piech!!!!
Taiczo - 28 sierpnia 2012, 16:15:41 - *.dynamic.chello.pl
Kadra całkiem dobra ,oprócz całkowicie zbytecznych:Fabiana,Murawskiego,Piecha,Mierzejewsk iego. Fornalik juz jest nie konsekwentny bo miało w kadrze nie być ludzi bez klubów i ok ,ale po co w kadrze ludzie ,którzy jeszcze nie zagrali nic w nowym sezonie,a Perquis,Grosicki. Gdzie Kuszczak,Dudka?? Jak już napisałem kadra całkiem ok problem w tym czy im będzie chciało się grać??
qwe - 28 sierpnia 2012, 16:18:46 - *.adsl.inetia.pl
Mam nadzieje ze bedzie gral Komorowski a nie Wawrzyniak...
chthc - 28 sierpnia 2012, 16:19:07 - *.mtk-tv.pl
Alicja? loffciam. :*
Artos - 28 sierpnia 2012, 16:23:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Murawski,Wawrzyniak i Obraniak wonn
marian - 28 sierpnia 2012, 16:28:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
na (nie)szczescie mamy murawskiego!!! do boju POLSKO
domo - 28 sierpnia 2012, 16:28:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czemu milik nie jest powolany za piecha ktory jest bez formy?
wieśniak - 28 sierpnia 2012, 16:29:45 - *.derkomnet.pl
co jest z tym Fabiańskim??? Gość grzeje ławe w klubie a jest powoływany do repry. To już nie mamy lepszych grajków na tej pozycji??? A Wojciech Pawłowski IS VERY,VERY SOLID KIPER
Alicja - 28 sierpnia 2012, 16:31:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
:*:*:*
obiektywni - 28 sierpnia 2012, 16:34:14 - *.3s.pl
Piech nic nie gra -> Milik Szczęsny, Fabiański kontzuja -> Skorupski Piszczek kontuzja -> Paweł Olkowski Tytoń - Olkowski, Glik, Perquis, Wawrzyniak - Polański, Krychowiak - Kuba, Rybus, Grosicki - Lewy
LG - 28 sierpnia 2012, 16:38:43 - *.dynamic.chello.pl
Panie Fornalik!! a gdzie Madera z Lechii??
Imbecyl - 28 sierpnia 2012, 16:47:07 - *.181.52.108.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
1 punkt w dwumeczu biorę w ciemno, pozostaje nam zażarta walka z San Marino o przedostatnie miejsce w grupie.
otto83 - 28 sierpnia 2012, 16:48:08 - *.dynamic.chello.pl
Fornalik.... Masz łeb jak Sagan... Powodzenia
judasz - 28 sierpnia 2012, 16:50:37 - *.dynamic.chello.pl
Sobiech nic nie pokazał, nie wiem skąd ten hura optymizm, że zacznie strzelać. Szczęsny? Ile trzeba zawalić a ile wybronić aby Tytoń był nr 1? Na Euro Tytoń zagrał lepiej. Murawski max do noszenia bidonów.
GERT - 28 sierpnia 2012, 16:59:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co byscie powiedzieli na taka 11: Szczęsny - Piszczek-Wasilewski-Perquis-Komorowski---Krychowia k-Polański---Kuba-Obraniak-Rybus---Lewy Ewentualnie za np. Krychowiaka Sagan do przodu przed Lewym
mnn - 28 sierpnia 2012, 17:01:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brakuje Sebastiana Tyrały grał w weekend przeciw Bayernowi...
Mati - 28 sierpnia 2012, 17:03:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szczęsny - Piszczek, Wasilewski, Perkins, ??? (broń Boże Wawrzyniak z jego życiową formą) - Polański, Borysiuk - Błaszczykowski, Obraniak (niechętnie ale coś tam gra we Francji) - Lewandowski, Saganowski. Nie można było powołać choćby Lisowskiego, byłby ktoś na lewą obronę...
fan - 28 sierpnia 2012, 17:08:09 - *.adsl.inetia.pl
A gdzie Boruc?
matt - 28 sierpnia 2012, 17:14:22 - *.224.192.173
Kadra wydaje się być interesująca. Myślę, że bronić powinien Przemek Tytoń, który jest pewniejszym punktem naszej kadry. Szczęsny ewidentnie przechodzi kryzys, począwszy od kiksów w Arsenalu, przez wpadkę na Euro, a kończąc na nieszczęsnej interwencji w końcówce meczu z Estonią. Widziałem oba mecze Ruchu w tym sezonie i uważam, że Piech nie jest w najlepszej dyspozycji, razi skutecznością i nie imponuje formą. Zaryzykowałbym powołanie młodego Milika za Piecha, tylko nie wiem czy to nie jest za wcześnie jeszcze dla tak młodego zawodnika. Rzeczywiście warto byłoby też sprawdzić Brozia np. na lewej stronie obrony, gdzie u nas bieda jest straszna. I nie bać się wprowadzać do kadry młodzieży z Legii, która walczy o pierwszy skład, ogrywa się w europejskich pucharach. Mam tu na myśli przede wszystkim Kucharczyka, Żyrę, Łukasika i Koseckiego.
radziu - 28 sierpnia 2012, 17:16:21 - *.internetia.net.pl
Potencjalnie najlepsza 11 Polski (pod warunkiem że są w formie) W bramce Tytoń, ew. Szczęsny W obronie Perquis (doswiadczenie) Glik (młodosc) Boczni Piszczek i niestety Wawrzyniak (może kiedys Boenisch) Defensywni: Radek Sobolewski (lider formacji gryzący trawę + ktos z tych (Dudka,Polanski,Krychowiak) Ofensywny Rafał Wolski Skrzydłowi: Obraniak, Błaszczykowski Napad: Lewandowski Dziękuję za uwagę
Obserwator - 28 sierpnia 2012, 17:16:54 - *.kielce.vectranet.pl
Brawo Panie Trenerze! Jest jasny sygnał: nie ważne czy masz lat 34 czy 18 - jeżeli wyróżniasz sie zasługujesz na zaszczyt powołania do REPREZENTACJI... Kierunek słuszny - mam nadzieję, że przy kolejnych powołaniach decyzje personalne bedą coraz odważniejsze, aż pozbędziemy sie SŁUPÓW typu Wasilewski czy Obraniak, a w końcu też i świętej trójcy maruderów z Dortmundu... Na dobrą sprawę oni już w tej chwili nie powini grać, ale na takie posuniecie jeszcze sie PAN chyba nie odważy...
www - 28 sierpnia 2012, 17:19:19 - *.aster.pl
jestem pod wrazeniem super wystepów p MURAWSKIEGO takze ja tego oglądał nie bede
Gawel - 28 sierpnia 2012, 17:24:06 - *.162.229.81
ja bym wymienił Murawskiego na Salamona( młody, dobry grajek, należy mu sie)
zawr - 28 sierpnia 2012, 17:31:22 - *.adsl.inetia.pl
powinien bronic Tyton bo Wojtusiowi sodowa odwalila
ABG - 28 sierpnia 2012, 17:32:21 - *.145.246.94.ip4.artcom.pl
Ło Matko i córko!!! czajnik powołany!!! Waldek czyś Ty ze schodów spadł przed tymi powołaniami?
judasz - 28 sierpnia 2012, 17:37:59 - *.dynamic.chello.pl
@ obserwator - na Euro Błaszczykowski strzelił bramkę, którą sam wypracował. Gdzie była reszta tych twoich wspaniałości nie z Borussi? Sobiech? W meczu z Łotwą był choć raz przy piłce? Murawski? Ten to jest w życiowej formie, w ostatnim spotkaniu z Polonią nawet oddał strzał piłka cudem na aut boczny nie wypadła. Sobota? W meczu z Koroną spartolił wszystko co się dało, nawet jak sędzia puścił mu akcję gdzie był na spalonym i miał przewagę nad obrońcami nie potrafił kopnąć jak należy w bramkę. O popisach w kwalfikacjach do pucharów nawet nie ma co pisać. Piech? Ostatnie mecze Ruchu - bramki stracone 13 zdobyte 0. Kogo tam jeszcze macie co "wygryzie" Błaszczykowskiego i Piszczka??? Jedyny napastnik co coś prezentuje obok Lewandowskiego to Saganowski. Tutaj nawet szkoda, że nie ma meczu towarzyskiego, żeby sprawdzić inne ustawienie.
Wislak - 28 sierpnia 2012, 17:41:04 - *.tktelekom.pl
Witam powie mi ktoiś czemu dzisiejszy mecz LM Panathinaicos-Malaga jest o 22.30 w tvp 1 a nie o 20.45? Jaki powód tej godziny a może to retransmisja? chodz reklamuja na zywo.
olsza - 28 sierpnia 2012, 17:41:57 - *.pai.net.pl
Saganowski wróciłNa ch... ten Murawski sadło jak niedźwiedźTytoń na bramkę:D
judasz - 28 sierpnia 2012, 17:51:58 - *.dynamic.chello.pl
@Wiślak - Panathinaicos-Malaga jest grany o 20.45.
ABG - 28 sierpnia 2012, 17:53:42 - *.145.246.94.ip4.artcom.pl
@Wislak- to jest retransmisja.
Batiar - 28 sierpnia 2012, 17:55:27 - *.itkm.ru
Kolejny selekcjoner naszej Ekstraklasy nie widzi ((( Dlaczego tylko tam grają nasi piłkarze?!
Wislak - 28 sierpnia 2012, 17:55:57 - *.tktelekom.pl
w telegazecie pisze ze na zywo ale kombinuja z tym programem. ok dzieki za info.
;] - 28 sierpnia 2012, 17:56:40 - *.xdsl.centertel.pl
Bramkarz : Tytoń Srodkowi obroncy : Perquis i Wasyl . Prawy Obrońca : Piszczek Lewy OBrońca : Beonish 2 defensywnych pomocnikow : Dudka i Murawski . Lewy ofensywny pomocnik : Peszko Srodkowy ofensywny pomocnik : Obraniak Prawy ofensywny pomocnik : Błaszczykowski Atak : Lewy Najlepsza kadra ;)
stary - 28 sierpnia 2012, 17:57:08 - *.bielskobiala.vectranet.pl
ale będzie WPIER... a z Anglią to wolę nie myśleć...
pol - 28 sierpnia 2012, 17:59:00 - *.bb.sky.com
murawski ~ nieporozumienie przeciez on biega wolniej niz mila najpierw niech zrzuci nadwage pozatym na ta pozycje mamy duzo lepszych szczesny ~ gra pewnie dlatego ze tatus by sie obrazil gdyby go niepowolali moim zdaniem powinien odpoczac jakis czas od reprezentacji wojtkowiak ~ 2 liga niemiecka czym on sie tam wyroznia ? dlaczego wszyscy notorycznie pomijaja celebana ? celeban to 100% sportowiec on nawet chodz spac kolo 20godz zeby byc w lepszej formie niedosc ze dobry obronca to bramkosstrzelny
Mądry - 28 sierpnia 2012, 17:59:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy wy jesteście od tego by krytykować trenera,piłkarzy...? Pisać kto za kogo i kogo wyrzucić ? Ustalać skład i taktykę ? NIE !!! Więc spokojnie kibicować a nie wariować.
judasz - 28 sierpnia 2012, 18:00:35 - *.dynamic.chello.pl
@Wiślak - retransmisja jest pewnie tańsza i godzina rozpoczęcia retransmisji dokładnie o czasie zakończenia spotkania.
judasz - 28 sierpnia 2012, 18:03:19 - *.dynamic.chello.pl
@Mądry - nie my jesteśmy tylko do dojenia i klaskania, ewentualnie możemy odśpiewać naszą ulubioną piosenkę "nic się nie stało", albo "już za 4 lata".
Widzewiak - 28 sierpnia 2012, 18:06:11 - *.teoc.pl
Piech- porażka, w meczu z widzewem miał 2 sety, żadnej nie wykorzystał, tyle strat, niecelnych podań... No ale pupilek waldusia musi być Co do Brozia, ok najlepszy PO z polskiej ligi, ale niestety jeszcze do Wasyla i Piszczka mu wiele brakuje, choć sprawdzidź go można mógłby być zmiennikiem piszczka gdy wasyl by grał na ŚO
S - 28 sierpnia 2012, 18:13:02 - *.sta.asta-net.com.pl
Wszyscy krytykujący Sagana. Wskażcie obecnie lepszego napastnika w naszej lidze z Polaków. Sagan ostatnio gra świetnie. W ŁKS nie miał z kim grać. A tu świetnie rozumie się z Ljuboją. W meczu z Koroną 2,5 asysty, do tego bramki. W pucharach bramki. Sagan jest nadal bardzo dobrym zawodnikiem. Na kadrze zawsze daje z siebie wszystko. Nie człapie po boisku. Jeszcze się zdziwicie.
s - 28 sierpnia 2012, 18:15:59 - *.sta.asta-net.com.pl
Sagan w obecnym sezonie strzelił już 6 goli. Który inny napastnik chociaż zbliżył się do niego?
teo - 28 sierpnia 2012, 18:20:11 - *.115.249.163.wireless.dyn.drei.com
ciekawy jestem Sagana,myślę że wbije gwożdźia..
Boateng - 28 sierpnia 2012, 18:28:18 - *.play-internet.pl
Dorzuciłbym tutaj Jędrzejczyka jeszcze, bo naprawdę od początku sezonu zarówno na prawej obronie jak i w środku gra bardzo dobrze.
Macias - 28 sierpnia 2012, 18:29:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skład na Czarnogóre: Tytoń - Wawrzyniak, Perquis, Glik, Piszczek - Krychowiak, Polanski - Obraniak, Lewandowski, Błaszczykowski - Saganowski Skład na Mołdawię: Szczęsny - Wojtkowiak, Perquis, Komorowski, Piszczek - Borysiuk, Polanski - Rybus, Obraniak, Błaszczykowski - Lewandowski
Kamsu - 28 sierpnia 2012, 18:30:19 - *.dynamic.chello.pl
Milik o króla strzelcow? Byl juz taki jeden kiedys w Zabrzu, Jarka sie nazywal, 10 goli w jesiennej i potem dno w wiosennej. Nie tak predko ludzie...
pan piotr - 28 sierpnia 2012, 18:32:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dwa klapsy i do domów
Gerald - 28 sierpnia 2012, 18:37:52 - *.229.96.64
Fornaliku Fornaliku slabszych nie dalo sie?
gość - 28 sierpnia 2012, 18:40:05 - *.199.195.88
milika powinien dać
ee - 28 sierpnia 2012, 18:41:51 - *.159.53.195.static.cdpnetia.pl
slaba kadra po co fabianski , krychowiak , piech , sobota(?) ogory... za malo graczy Legii
Sulo27 - 28 sierpnia 2012, 18:44:32 - *.class99.petrotel.pl
Szczęsny Piszczek Wasyl Perquis Wawrzyniak Krychowiak Polański Kuba Rybus Lewandowski Saganowski
bolekndm - 28 sierpnia 2012, 18:47:27 - *.48.173.155.rev.ndm.krawarkon.pl
Bardzo dobrze, że powołał Sagana. Jest w dobrej formie i należy to wykorzystać.
Daras - 28 sierpnia 2012, 18:49:00 - *.serv-net.pl
Z jednej strony chylę czoła przed Fornalikiem, bo "odświeżył" kadrę, ale ... z drugiej strony jak czytam nazwiska obrońców, to aż drżę na myśl przed meczem z Czarnogórą. Jak do tego dodać powołanych bramkarzy, to ciarki mnie przechodzą. Przecież Szczęsny i Fabiański są kontuzjowani lub są właśnie po kontuzji!
LFC - 28 sierpnia 2012, 18:49:02 - *.trans.net.pl
Fabianski,Polanski,Mierzejewski moim zdaniem jedyne bledne powolania. nie graja w swoich klubach a sa powolywani.wlasnie w ich miejsce powinien Fornalik powolac jeszcze najlepszych na te pozycje z naszej ligi.jest jeszcze Perquis ktory dawno nie gral chodz wydaje mi sie ze on jakos zbytnio w reprezentacji nie zawodzi i byc moze przed meczami w nowym klubie(Betis) bedzie chcial sie jeszcze bardziej pokazac.Najbardziej brak chyba Celebana i Peszki ktorzy graja regularnie w swoich klubach.Reszta zawodnikow jak np Majewski Cywka Dudka ktorzy tak regularnie nie graja powinni jeszcze poczekac na swoja szanse i walczyc i jak najlepiej pokazywac sie w swoich klubach.Jezeli chodzi o zawodnikow z naszej ligi to nie ma co narzekac obrazac pilkarzy itp bo wiele wiele lepiej z naszej ligi niestety nie bedzie.Sa ta zawodnicy poprawni ale nie klasowi ale zawsze dobrze z naszej ligi promowac tych zawodnikoch. Chodz moze dziwic powolanie dla Soboty i Piecha ktorzy akurat nie imponuja na starcie ligi.Sa to zawodnicy utalentowani i perspektywiczni ale aktualnie bez formy dla przykladu moze lepsi byli by Kosecki i mimo wszystko Milik.Moze chlopak by sie jeszcze bardziej podbudowal i jeszcze lepiej gral w klubie.Jezeli chodzi o Piecha to mam nadzieje ze to nie bedzie pupilek pana Fornalika i nie bedzie powolywany dzieki znajomosci tylko pod wzgledem formy.Wiecej nie ma co wymyslac i narzekac krytykowac i tak dalej bo juz lepiej nic nie bedzie a wydaje mi sie ze jest calkiem przyzwoicie oby ci zawodnicy dalej grali regularnie w klubach jak na poczatku sezonu.Takie dosc dlugie moje zdanie :P Pozdr.
qwe - 28 sierpnia 2012, 18:55:34 - *.nplay.net.pl
Nigdy więcej powołań dla kalek Glik udowodnił co potrafi w meczu z Hiszpanią 0:6, a Wojtkowiak plącze się o własne nogi!!!!!!!!1
Daras - 28 sierpnia 2012, 18:55:43 - *.serv-net.pl
Jeszcze chciałem dodać, że warto by dać kilku naszym po nosie, bo obrośli za bardzo w piórka - Szczęsny, Lewandowski, Błaszczykowski, Piszczek. Niech walczą o kadrę, a potem na boisku! A nie co chwilę są powoływani "za zasługi". Ponadto po co powoływać wiecznie rezerwowego i kontuzjowanego Fabiańskiego? Szkoda chłopaka bo ma talent, ale w takiej dyspozycji?
BrawoDlaSa - 28 sierpnia 2012, 18:56:18 - *.dynamic.chello.pl
Gratulacje dla Grześka Krychowiaka wyróżnienie za wywalczenie sobie miejsca w Reims ;D
Pepe - 28 sierpnia 2012, 18:57:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie narzekac na Lewandowskiego.Dobry grajek.Jeszcze bedziemy go nosic na rekach.Sagan jak bedzie dostawał piłki to moze (sam) mecz wygrac.Nie patrzmy na jego wiek tylko na kondychę.A tą ma napewno.Na Milika przyjdzie w kadrze czas.Fornalik go dobrze zna.Wie kiedy go powołac.Napewno nie na mecz elininacyjny ale nasparing napewno.
Redzik - 28 sierpnia 2012, 18:58:49 - *.venturi.pl
Wspolczuje wszystkim piszacym -brawa za Sagana w kadrze hahaha to moze jeszcze Bonka powolac cooo????to sa jaja dopieroa zreszta nie ma co sie ludzic na MS,bo szans na awans nie ma zadnych,ale trzeba walczyc i chociaz 3 mjsc w grupie zajac by byc np w 2 koszyku w losowaniu elim Euro 2016!!!Wyprzedzic Czarnogore lub Ukraine i bedzie ok...ps mysle ze scenariusz bedzie nastepujacy-w listopadzie zmiana prezesa i zaraz zmiana trenera kadry na Piotrka Nowaka(po meczach z Czarnogora i Anglia nasze szanse na awans beda 1%) ktory zacznie budowac druzyne na Euro 2016...
davs - 28 sierpnia 2012, 19:01:02 - *.nplay.net.pl
Czarnogóra-Polska 1:0 (Vucinić) Polska-Mołdawia 1:0 (Rybus)
ron - 28 sierpnia 2012, 19:02:37 - *.dynamic.chello.pl
Panie Waldku, Pan się nie boi Pan wpuści Krychowiaka od razu do pierwszego składu za Murawskiego, podobnie jak bardzo solidnego Komorowskiego albo za Warzywniaka albo za Perquisa i da szansę zagrać Saganowi, który w kadrze tak naprawdę nigdy nie dał ciała i zawsze grał co najmniej przyzwoicie. Wiadomo, nie było prawie w ogóle czasu na przetestowanie optymalnych rozwiązań, ale widząc to, co było z Estonią albo wcześniej na Euro, warto coś zmienić. Z Czarnogórą trzeba zagrać na dwóch napastników, inaczej będzie im bardzo ciężko strzelić bramkę w Podgoricy, za to Jovetić czy Vucinić są w stanie tego dokonać. Niech Pan nie popełnia błędów Smudy z meczu z Czechami!
andrzej - 28 sierpnia 2012, 19:06:30 - *.siedlce.vectranet.pl
Panie Fornalik a gdzie jest Boruc?
davs - 28 sierpnia 2012, 19:06:35 - *.nplay.net.pl
Tytoń-Piszczek,Perquis,Komorowski,Wawrzyniak-Błasz czykowski,Polanski,Obraniak,Rybus-Saganowski,Lewan dowski Ławka: Szczęsny,Wasilewski,Krychowiak,Mierzejewski,Sobota ,Piech. Mnie najbardziej brakuje Patejuka i Dudki
mnn - 28 sierpnia 2012, 19:07:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Saganowski jest obecnie w świetnej formie 6 bramek + 2asysty... żaden inny zawodnik w tej kadrze nie ma takich statystyk... Nie ma co patrzeć na wiek tylko na formę zawodnika...
(L)King - 28 sierpnia 2012, 19:13:43 - *.toya.net.pl
widać ze ci ktorzy pisze ze powołanie dla Sagana to porażka to nie ogladaja wszystkim meczy ekstraklsy lub mecze jednej druzyny . po tym co Ten piłkarz pokazal w meczach pucharowych i 2 meczach ekstraklasy zasluguje na powołanie . Brawo Waldek !!!
W - 28 sierpnia 2012, 19:18:09 - *.sta.asta-net.com.pl
qwe zatrzymałeś się na Hiszpanii, a tymczasem Glik to teraz podstawowy obrońca Torino. Od tamtego czasu zrobił ogromny postęp.
dg13 - 28 sierpnia 2012, 19:27:35 - *.bkl-bng-011.adsl.virginmedia.net
Moim zdaniem niech graja w reprezentacji zawodnicy ktorzy akurat w okresie meczu sa w najwyzszej formie i bez ograniczen czy to 18 latek czy 36 latek, byle bysmy wygrywali, a po co nam jakas gwiazda ktora gra na pol gwizdka, Brawo Sagan walczysz wiec masz powolanie
danilucius - 28 sierpnia 2012, 19:29:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skład na Czarnogóre: -----------------Tytoń-------------------- -Piszczek-Glik----------Perquis-Komorowski ---------Polanski------Krychowiak--------- -KUBA-----------Obraniak----------Rybus--- ---------------Lewandowski---------------- Skład na Mołdawie: ----------------Szczęsny------------------ -Wasilewski-Glik--------Perquis-Wawrzyniak -----------Borysiuk---Murawski------------ -Sobota--------Mierzejewski----Grosicki--- ----------------Saganowski----------------
crtzz - 28 sierpnia 2012, 19:34:01 - *.sileman.net.pl
I po co w składzie jest Murawski??? on jest przecież słabiutki... Zamiast Piecha ma być Milik !!!
Marian - 28 sierpnia 2012, 19:34:44 - *.adsl.inetia.pl
Największa porażka tej kadry to Murawski...
F - 28 sierpnia 2012, 19:35:32 - *.pools.arcor-ip.net
Sobota był dobry, ale w meczu z Hannoverem udowodnił że strasznie się gubi z lepszymi przeciwnikami.
tikitak - 28 sierpnia 2012, 19:39:56 - *.adsl.inetia.pl
Ja bym mimo wszystko powolal zarowno Milika jak i Makuszewskiego oraz Żyro
sasqas - 28 sierpnia 2012, 19:43:13 - *.95.31.16
a gdzie hernani
Mądry - 28 sierpnia 2012, 19:45:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Spokojnie z Milikiem...wiem że miał już główkę i wolnego i zamienił to na gole. Ale on ma dopiero 18 lat,Lewandowski w jego wieku zaczynał grę w Pruszkowie.Na pewno jest blisko reprezentacji,oby był super napastnikiem. Co do Saganowskiego to tylko tyle: Oby pomógł,oby strzelił gole... Celeban...gra,coś tam strzelił,pewnie powinien dostać szansę. Kibicujmy tym panom,kibicujmy mocno byśmy zagrali na turnieju w Brazylii.
Obrzydliwy - 28 sierpnia 2012, 19:49:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem zażenowany powołaniami. Mamy jednego napastnika (Piech i Saganowski to totalne nieporozumienie). Wojtkowiak, Murawski - powielanie błędów poprzednika. Miejsce dla Wawrzyniaka i Wasilewskiego świadczy o tym, że byle rzemieślnik i beton może reprezentować nasz kraj. Sobota, Krychowiak, Borysiuk, to z kolei powołania na kredyt. Wymienieni nie prezentują formy uprawniającej do gry w kadrze. Bardzo lubię Waldka, ale to jest jakiś absurd ! Chaos, nierówna forma i rozpieprzona psychika - gratulacje ! Selekcjoner miał 3 wybory : a/ nic nie zmieniam, za mało czasu, stawiam na kadrę Smudy. b/ wybieram aktualnie najlepszych. c/ ogrywam młodych, następne eliminacje będą nasze. Fornalik nie wybrał żadnej z tych opcji, zamieszał żeby było na jego... Czy ktoś liczy w ogóle na remis z Czarnogórą ? Przecież kogo nie powołamy szansę są znikome ! Natomiast Anglia i Ukraina absolutnie poza zasięgiem. O co tu chodzi ? Czy komuś odbiło ? Czterech 30-latków zabiera miejsce młodym. Gdyby to chociaż miało przełożenie na wynik...
judasz - 28 sierpnia 2012, 19:49:46 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawi mnie czym kierował się selekcjoner powołując Sobotę i Murawskiego?
vdvaart - 28 sierpnia 2012, 19:52:47 - *.tktelekom.pl
Jedno zdanie. Czemu ku*wa nie Milik?!
obserwator - 28 sierpnia 2012, 19:55:15 - *.196.148.15
Ludzie co dziękujecie za tego Milika? Przecież on nie jest powołany, a powinien być. Jest w gazie to ma grać w przeciwieństwie do Piecha. Co, znowu młody i ma jeszcze czas? Na co? Kiedy wreszcie będą powoływani ci co są w najlepszej formie bo po raz kolejny dostają powołania miernoty za zasługi i liczbę występów w reprezentacji. Za dużo jest tych co póki co na kadrę nie zasługują: Fabiański, Wawrzyniak, Komorowski, Wojtkowiak, Piszczek(tak,tak), Murawski, Borysiuk, Sobota, Piech.
judasz - 28 sierpnia 2012, 19:56:17 - *.dynamic.chello.pl
@Obrzydliwy - co to ma być ogrywanie młodych??? Od ogrywania się jest klub, a nie reprezentacja. Ogrywał i testował to Smuda i co z tego wyszło. Przetestował 100 a i tak na Euro pojechali ci co byli typowani dużo wcześniej. Selekcjoner ma powołać tych co są w formie, a nie promować tych co uzna za stosowne. Ogrywać młodzi to się mogą w U21, ale tam tak się ogrywają, że bęcki od wszystkich. Jest jeszcze U23, też niech się ogrywają.
bigos - 28 sierpnia 2012, 20:07:38 - *.pool.mediaWays.net
Kadra na papierze prezentuje się całkiem spoko,jedynie do czego można sie przyczepic to do Murawskiego notabene bez formy za niego Dudka,no i Fabiański ,niby po co on,to że w metryczce ma Arsenal? za niego Kurto lub Buchalik z Lechii.
szczupak - 28 sierpnia 2012, 20:10:31 - *.dynamic.chello.pl
Perquis jest zawodnikiem Betisu Sewilla, a nie FC Sochaux.
Fan pZPNu - 28 sierpnia 2012, 20:21:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Waldziu bierz Late i Tomaszewskiego awans bedzie pewny !
derock - 28 sierpnia 2012, 20:30:11 - *.2-1.cable.virginmedia.com
najmocniejsza kadra Polski od lat, z nimi spokojnie możemy powalczyć z Anglią. Oczywiście piszę o potencjale drużyny, który jest na pewno o klasę lub 2-wie wyższy niż takiej Czarnej Góry czy Mołdawii. Tak w ogóle współczuję Jugolom, że się podzielili teraz mogliby mieć jedną kadrę megamocną na mistrza Europy. Dobrze, że u nas Wielkopolanie czy Kaszuby nie tworzą odrębnych państw.
PP - 28 sierpnia 2012, 20:31:53 - *.205.88.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Saganowski, Komorowski, Glik, Piech, Krychowiak - powołania tych piłkarzy pokazują że Fornalik to nie Smuda i nie boi się podejmować decyzji co do nowych zawodników. Według mnie w kadrze niepotrzebnie są Wawrzyniak*(chociaż on musi być bo lepszego lewego obrońcy w Polsce nie mamy) Wojtkowiak, Murawski. Reszta ok. Skład jak dla mnie to Tytoń-Wawrzyniak,Glik,Komorowski,Piszczek-Rybus,Po lanski,Obraniak,Błaszczykowski-Lewandowski-Saganow ski. Lewandowski jako cofnięty napastnik, Saganowski jako wysunięty bo ma doświadczenie i teraz pokazuje że umie grać w Europie (mecze el.LE). Chociaż postawienie na Obraniaka to ryzyko bo w kadrze to on gra chyba tylko po to żeby stać się popularnym. Gdyby wszyscy grali tak jak w klubach to powiem że o awans byłbym spokojny ale niestety jest tak że na poważnie to zagraliby tylko młodzi, Tytoń, Błaszczykowski i może Lewandowski.
monster - 28 sierpnia 2012, 20:33:27 - *.ms-net.eu
Chciałbym zauważyć że Krychowiak zagrał ostatnio w lidze na środku obrony i bodajże otrzymał najwyższą notę z obrońców swojej drużyny. Może to jest dobry kierunek.
xxx - 28 sierpnia 2012, 20:34:31 - *.dynamic.mm.pl
moim zdaniem brak Sebastiana Benisha.Jest pewniejszy od Wawrzyniaka i bardziej zwrotny.I mniej fauluje a na tej pozycji nie trudno o żółty kartonik.
ojoj - 28 sierpnia 2012, 20:35:51 - *.polkowice.vectranet.pl
nie reprezentacja Polski tylko pzpn-u.
krystek - 28 sierpnia 2012, 20:36:50 - *.net.meganet.net.pl
powołanie Piecha to chyba jakiś żart ;/ czy nasz szanowny trener widzial jaką padake gra ten zawodnik ??
optymista - 28 sierpnia 2012, 20:44:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Fajnie się z reflektował z Glikiem i Krychowiakiem.Kadra nawet ok, każdy ma inne zdanie.Jak dla mnie za Piecha powinien być Milik, za Wawrzyniaka, Dudka,za Sobote, Peszko i na rezerwe mógł przynajmniej Majewskiego.Licze na stałą gre i powrót do formy Jelenia, Boenischa,Salomona.
KSG - 28 sierpnia 2012, 20:49:56 - *.net.stream.pl
Wawrzyniak jest najsłabszym zawodnikiem tej ligi po co Go powoływać,a Piech następny
DENIS - 28 sierpnia 2012, 20:57:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powrót Sagana no będzie się działo
austenit - 28 sierpnia 2012, 21:10:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piech jest w kadrze bo Ruch chce go sprzedać, a wtedy cena wzrasta...
Mastah - 28 sierpnia 2012, 21:45:27 - *.253.203.254
Lepszych u nas nie ma. Jedynie mi brakuje Peszki ktory moglby grac za Murawskiego. I jeszcze jedno, najwazniejsze, musimy grac 2 napastnikami bo Roberta beda za dobrze kryc. Czarnogora bedzie przygotowana na jednego napastnika to powinnismy zrobic na zlosc i wstawic 2. W 2 polowie zamieszac jeszcze raz i wrocic do jednego napastnika. Lewy by sciagal obroncow na siebie a Sagan bramy strzelal. Mozna zrobic jeszcze wieksze zamieszanie i Lewego wpuscic dopiero okolo 50-60 minuty. Musimy cos zamieszac skladami; popsuc szyki/taktyke bo oni wiedza jak my bedziemy i na kogo bedziemy grac. POLSKA DO BOJU!!!
kibic - 28 sierpnia 2012, 21:49:56 - *.adsl.inetia.pl
Kadra ogolnie OK ,szkoda tylko ze Fornalik boi sie wziasc Milika ,uwazam ze powinien byc odrazu w kadrze a nie na liscie rezerwowych. Piech nigdy pewnego poziomu nie przeskoczy ,a Sagan to strazak na chwile. Milik ma potencjal przynajmniej Lewandowskiego jak nie wiekszy !!!
kibic - 28 sierpnia 2012, 21:58:03 - *.adsl.inetia.pl
MASTAH - co ty bierzesz ??? Peszko za Murawskiego ,a może Boruca do ataku za Lewandowskiego ,po twoich wypowiedziach wniskuje ze o pilce niewiesz nic ,tyle co na internecie przeczytasz i w TV obejrzysz ,twoje dalsze wymyslanie z mieszaniem Sagana i Lewego skomentuje tylko tak ,ze to my bysmy namieszali sobie ,a nie Czarnogórcom. Pojedz do jakiegos kraju jest obojetny na Polske i Czarnogore i spytaj sie tam ludzi kogo znaja Obraniaka ,Rybusa , Polanskiego czy Joveticia ,Vucinicia ,Savicia ,moglbym wymienic jeszcze 4-5 dobrych nazwisk
frans - 28 sierpnia 2012, 21:58:03 - *.14.113.87.dyn.plus.net
brak koseckiego....a ruch waldak pieknie gra no nie a i tak wtopimy oba mecze i waldek bye bye
Waldemar - 28 sierpnia 2012, 21:58:48 - *.toya.net.pl
Przepraszam was, ale tak wybrałem i pogódźcie się z tym ...umiecie tylko mnie krytykować.
kokos - 28 sierpnia 2012, 22:11:15 - *.dynamic.chello.pl
Sagan i Krychowiak - dobre posunięcia. Zmieniłbym tylko Piecha z Milikiem i jeszcze jedno... Powiedzcie mi co tu robi Murawski. Z całym szacunkiem do tego piłkarza - kiedyś może i był dobry, ale teraz gra po prostu przeciętnie na tle ligowym i do kadry się nie nadaje. Dobrze, że Brożka nie powołał. Ja to widzę tak: Szczęsny Piszczek - Komorowski - Perquis - Wawrzyniak Krychowiak - Polański Rybus - Błaszczykowski (skrzydła) Lewandowski za Saganowskim (ewentualnie mogą się wymieniać pozycjami w trakcie meczu)
fatality - 28 sierpnia 2012, 22:14:05 - *.xdsl.centertel.pl
Czy tylko ja jestem za tym zeby peszko , boruc i dudka wrocili do kadry ?
kokos - 28 sierpnia 2012, 22:18:53 - *.dynamic.chello.pl
Peszko jest szybki i... szybki. Niestety gra zbyt często bardzo chaotycznie. Zdarza się, że zagra dobry mecz, ale brak u niego stabilizacji. Niech złapie rytm meczowy w nowym klubie i zobaczymy co będzie pokazywał. Mam nadzieję, że kiedyś wróci do kadry jako lepszy technicznie zawodnik. Boruc do kadry? Tylko po to, żeby zamiast Fabiańskiego na ławie siedział? Dudka jak najbardziej przydałby się kadrze. Uniwersalny zawodnik walczący do końca, zawsze może się przydać.
sas - 28 sierpnia 2012, 22:21:16 - *.czerwionkaleszczyna.vectranet.pl
ciamciara 100% debilizmu
Maniak - 28 sierpnia 2012, 22:25:14 - *.238.19.197
Sagan wam jeszcze pokaże!! Sagan,Lewy w napadzie to by była moc!! Ale oczywiście o grze dwoma napastnikami możemy zapomnieć
Mastah - 28 sierpnia 2012, 22:26:17 - *.253.203.254
kibic, co ja biore? Nic nie biore. Nie znam sie na pilce. Niech Ci bedzie, dobrze ze Ty fachowiec jestes. Tylko powiedz mi co Lewy zrobi sam w tym ataku. Sponiewieraja go i tyle. Jezeli grali z Lewym jako jedynym napastnikiem przez ostatnie pare meczy i nic nie wychodzilo to co dalej tak maja grac? Jesli cos nie dziala to trzeba to zmienic. Boruca bym wzial na pewno za Szczesnego(za mlody jest na razie) a Murawski to masz racje jest bardzo dobrym graczem ale w kulki na male bramki. Jeszcze jedno zgadzam sie, mecze ogladam w tv/necie a wiadomosci czytam w necie. 95% ludzi tak robi. A co to ma znaczenie czy ogladam w necie czy na trybunie; w koncu to ten sam mecz. A zreszta Ty wiesz najlepiej bo jestes najlepszy.
etam - 28 sierpnia 2012, 22:30:57 - *.toya.net.pl
a co tu robi fabiański? równie dobrze może być jojko
kokos - 28 sierpnia 2012, 22:32:56 - *.dynamic.chello.pl
Rzeczywiście gra na 2 napastników wydaje się trafionym pomysłem, ale wtedy prawdopodobnie na ławce siedziałby Obraniak co raczej się nie stanie. W takim przypadku wystarczy, zeby czy to Obraniak, czy skrzydłowi szybciej wychodzili do akcji ofensywnych/kontrataków.
Slavo - 28 sierpnia 2012, 22:33:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Waldemar wybiera zawodników w formie którzy mają wygrywac a nie budowc nową drużynę.Dlatego jest Sagan.Trochę szkoda że nie ma Dudki,ale to nie mój wybór. Jest małe ale,Szczęsny i Fabian nie siedzieli nawet na ławce rezerwowych w ostatnim meczu Arsenalu.
weeee - 28 sierpnia 2012, 22:38:09 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Saganowski w reprezentacji. Ostatnio to on chyba grał w meczu z Irlandią północną kiedy to przegraliśmy 3:2(murawa jak kartoflisko i super błąd Boruca). Wtedy nawet strzelił gola. Ale czy nie jest za stary. Może niech jeszcze weźmie Frankowskiego, Rasiaka i Kosowskiego.
Jaga ! - 28 sierpnia 2012, 22:39:43 - *.adsl.inetia.pl
Milika do reprezentacji !!
bb - 28 sierpnia 2012, 22:57:24 - *.215.196.6-internet.zabrze.debacom.pl
do REDAKCJI: po co piszecie przy liczbie meczów A, skoro żaden nie grał w kadrze B?
Adam - 28 sierpnia 2012, 23:11:22 - *.204.74.184.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jak ja nienawidzę tych przerw w lidze.
zks - 28 sierpnia 2012, 23:24:22 - *.c155.petrotel.pl
Szczesny(Tyton) Piszczek Wasilewski Glik Komorowski Krychowiak Błaszczykowski Rybus(Mierzejewski) Obraniak Saganowski Lewabdowski
Filson - 28 sierpnia 2012, 23:26:19 - *.play-internet.pl
Fabiański z jakiej paki? Przecież on od 2007r rozegrał 23 mecze(i to niepełne) a w ciągu ostatniego roku okrągłe "0".W czym on jest lepszyod Boruca???
bob1 - 28 sierpnia 2012, 23:35:02 - *.as13285.net
nielubię boruca ale obiektywnie jest lepszy od tego sm..cza szczęsnego - nie wiem co wenger w nim widzi ,chyba lubi chłopczyków
gezmort - 29 sierpnia 2012, 0:43:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brakuje Michała Kucharczyka, bardzo dobrze zaczął ten sezon.
Kibic - 29 sierpnia 2012, 1:46:48 - *.opera-mini.net (*.146.69.227)
Sagan
Smk - 29 sierpnia 2012, 5:54:29 - *.ssp.dialog.net.pl
Hah! Przed Euro wszyscy najeżdzali na Smude, że nie powołał Piecha a teraz najeżdzacie na Fornalika że go powołał. Żałosne...
stomil - 29 sierpnia 2012, 8:00:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo sagan bendzie coś sie działo
dr_Hammer - 29 sierpnia 2012, 8:59:58 - *.lib.uni.lodz.pl
Spoko ze Saganowski znow w kadrze przyda sie jego doswiadczenie, co do Piecha to chyba na lawke i wejscie jak bedzie noz na gardle bo to co zaprezentowal w meczu ligowym to forma dlaeka od idealu.
Obrzydliwy - 29 sierpnia 2012, 10:04:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
judasz/// Wolę przegrane eliminacje młodymi perspektywicznymi zawodnikami niż przeciętnymi 28, 30-latkami. Zresztą ta dyskusja nie ma sensu gdyż selekcjoner nie zdecydował się na żaden rozsądny wariant. Nie ma ani najlepszych ani perspektywicznych, więc pozamiatane ! Brakuje również konsekwencji. Skoro Fornalik podjął decyzję, że gramy jednym wysuniętym napastnikiem, to co robią w kadrze takie karły jak Piech i Sagan w dodatku z dużymi brakami technicznymi. Wysunięty napastnik musi podjąć walkę z rosłymi stoperami, Sagan w polu karnym jeszcze sobie w miarę radzi, ale w głębi pola wszystko przegra, najlepiej zilustrował to mecz Legii z Norwegami. Owszem walczył, przepychał, skakał, ale z czym do ludzi ? Na kiepska ligę to dobry gracz, nie zaprzeczam, jednak na kadrę to pomyłka.
Obserwator - 29 sierpnia 2012, 10:51:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taki bedzie skład: Szczesny - Piszczek - Perquis - Wasilewski - Wawrzyniak - Błaszczykowski - Polański - Borysiuk - Grośicki(Rybus) - Obraniak - Lewandowski
judasz - 29 sierpnia 2012, 10:56:16 - *.dynamic.chello.pl
@Obrzydliwy - selekcjoner nie zdecydował się na ten wariant bo po 2 miesiącach by pracę stracił. Przed objęciem posady zapewne musiał przedstawić koncepcję gry. Gdyby powiedział, że zamierza odpaść po 4 meczach to by posady nie dostał. Tej koncepcji gry młodymi to mi się nie chce już komentować. Bo młodzi grali na IO? Bo grają w naszej mizernej ekstraklasię? Popatrz na składy. I jakich tych młodych byś wybrał, przedstaw kadrę. Nie ma co wybrać. Jedynie Milik. Jak zagrają te kilka spotkań w reprezentacji to nagle nie zaczną grać jak Hiszpania. Gry muszą się nauczyć w klubach. Poza tym jak sobie przypomnę to po 2 latach ci młodzi często nie nadaję się na grę w 1 lidze. Skąd ta pewność, że będą grać lepiej? Wypisz sobie zawodników i zobacz za 2 lata jak będą grać.
Mądry - 29 sierpnia 2012, 11:38:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zbyt dużo uwagi przywiązujecie do takich rzeczy jak ustawienie,wiek i same nazwiska... Jeden napastnik- źle bo osamotniony,dwóch też źle bo nie ma komu rozegrać. Ważna jest dobra atmosfera,motywacja,dyspozycja dnia i SZCZĘŚCIE. Oby były 6 pkt w tych dwóch pierwszych meczach.
Poolskaa - 29 sierpnia 2012, 11:48:09 - *.216.95.95
Mógłby Tyrałe powołać
kibic41 - 29 sierpnia 2012, 11:55:55 - *.lublin.mm.pl
A może Wojtka Szczęsnego i gwiazdorów z Dortmundu na ławeczkę. Niech trochę przestaną gwiazdorzyć.
olsza - 29 sierpnia 2012, 12:10:05 - *.pai.net.pl
Czarnogóra-Polska 1:1 Polska-Mołdawia 2:0 Polska-Anglia 0:2
kibicP - 29 sierpnia 2012, 12:33:39 - *.interblock.pl
Sklad powinien byc taki: Tyton-Wasilewski,Glik,Perquis,Wawrzyniak-Rybus,Kry chowiak,Polanski,Grosicki-Lewandowski,Saganowski(M ilik) Dwoma napastnikami a nie jednym z ktorego nic nie wynika, jeszcze Lewandowskiego przydalo by sie posadzic na lawe za gwiazdorstwo ale z powodu kompletnej biedy z napastnikami to innego wyboru nie ma.Milika ewentualnie jeszcze.
Trzeźwy - 29 sierpnia 2012, 12:35:01 - *.routersys.pl
Witam. Z tej strony Mariusz Trzeźwy. Nie jeżdżę na mecze tak jak towarzysz Janusz Ciemciara ale lubię analizować piłkę. Mama mówi mi ,,Mareczku". Gdy byłem młody fanem piłki nożnej kupowałem gazety takie jak ,,Giga Sport" i ,,Piłka Nożna". Tym razem przestawiam wam moją analizę taktyczną. Nie chodzi tu o skład, bo jednym bardziej przypadł jeden piłkarz, innym drugi a kobiety i tak nie wiedzą po co 22 mężczyzn biega przez 90 minut. Przedstawiam wam moją analizę taktyczną na mecze Polski. http://w589.wrzuta.pl/obraz/5XKNAr4v22t/dobra_form acja_na_meczach_polski . Gramy jednym napastnikiem ale podczas tworzenia akcji nasi zawodnicy się przesuwają w system 4-4-2. Wbijając się pod innym kątem w linię obrony. W związku z tym, że piłki będą przechodzić przez Obraniaka nasza gra będzie się toczyć bliżej lewej strony boiska. I tu są dwa warianty: a) Piszczek z Błaszczykowskim oblężają pole karne przy tym rozciągając linię obrony i zostawiając dużo przestrzeni napastnikom b)Błaszczykowski wbiega w pole karne tworząc sytuację 3 na 2 dla nas. Oto moja analiza taktyczna. Jutro podeślę to trenerowi Fornalikowi. Dziękuję. Mariusz Trzeźwy
leoś - 29 sierpnia 2012, 12:45:27 - *.susi.pl (*.142.115.189)
warzywniak, maurarski i piach to elyta polskiej piłki kopanej :D fornal jest gorszy od niemoty franza !!!
asw - 29 sierpnia 2012, 12:49:54 - *.centertel.pl
Gdzie jest Beonish
obserwator - 29 sierpnia 2012, 13:14:47 - *.196.148.15
Boenish jest w domu, podobnie jak Jeleń i Borubar. Czy to na ich adress domowy Fornalik miał wysłać powołania? A tak na marginesie to Milik powinien być od razu zamiast Piecha grającego piach.
Johny - 29 sierpnia 2012, 13:19:10 - *.sccs.pl
Do judasza i wszystkich zwolenników powoływania starych pryków do kadry. Jeżeli stary pryk prezentuje poziom reprezentacyjny to rozumiem trenera. Natomiast jeśli powołuje się słabo wyszkolonych piłkarzy w wieku 27 i 34 lat tylko dlatego, że wyróżnili się na tle polskich ligowców to jestem przeciwny. Piech ma 27 lat, a traktuje się go jak młodzieżowca. Jak wchodzi na boisko wybaczamy mu niewykorzystane okazje, bo to przecież debiutant, tłumaczymy sobie : ważne że zamieszał, że doszedł do sytuacji. W takiej sytuacji lepiej, aby szkoleniowiec powoływał do reprezentacji tylko tych zawodników, którzy prezentują europejski poziom i uzupełniał tą grupę piłkarzami młodymi. Przecież w klubach młodzi nie wykreują się na piłkarzy wysokiego formatu, bo kluby nie grają w europejskich pucharach.
adaq - 29 sierpnia 2012, 14:08:48 - *.ostnet.pl
to co Fornalik robi to już mnie na kolana kladzie
judasz - 29 sierpnia 2012, 14:34:45 - *.dynamic.chello.pl
@Johny - ja nie jestem zwolennikiem powoływania starych za zasługi, wprost przeciwnie. Odnosiłem się do tych co wykombinowali, że tych co byli na Euro nie brać, tylko powołać z polskiej ligi młodych niech się ogrywają. Przepraszam już mało skompromitowaliśmy się w kwalfikacjach do europejskich pucharów? Lech czołowa drużyna 1 miejsce w tabeli, a z cieniasami ze Szwecji bęcki. O popisach Ruchu i Śląska szkoda pisać. I co zawodnicy grający w tej śmiesznej lidze mają nagle zagrać w reprezentacji??? To dopiero będzie parodia piłki. A co z reprezentacjami U23 i U21 osiągają sukcesy??? Polska - Gruzja 1:3 Eliminacje ME Eskişehir /Turcja/ 13.11.2011 Polska - Luksemburg 2:1 Eliminacje ME Eskişehir /Turcja/ 16.11.2011 Turcja - Polska 2:2 Eliminacje ME Mecze towarzyskie Norwegia - Polska 0:0 Tønsberg /Norwegia/ 11.08.2011 Norwegia - Polska 2:0 Horten /Norwegia/ 31.08.2011 Polska - Białoruś 3:1 Siedlce 11.10.2011 Węgry - Polska 2:1
Johny - 29 sierpnia 2012, 15:46:42 - *.sccs.pl
Dla mnie to nie ma znaczenia. Z Anglią i tak nie podejmiemy rywalizacji czy to z Saganem (poziom II ligi angielskiej) czy z Milikiem (póki co kilka świetnych występów w słabej polskiej lidze). Jednak Sagan pewnego poziomu nie przeskoczy, Milik może to uczynić, bo z meczu na mecz gra lepiej). Poza tym charakterystyka piłkarza bardziej jest zbliżona do Lewandowskiego. Podobnie rzecz się tyczy kilku innych powołanych zawodników, można było ich z powodzeniem zastąpić młodymi. Człon drużyny może pozostać bez zmian. Nie patrzmy na to co młodzieżowe reprezentacje osiągają tylko na pojedynczych piłkarzy, bo tym zajmują miejsce pryki.
Cortez - 29 sierpnia 2012, 16:27:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Saganowski ???????????? WTF???????? to chyba żart jakiś....
Julkaa ;D - 29 sierpnia 2012, 16:31:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam nadzieję, że to Przemysław Tytoń stanie na obu meczach w Polskiej bramce. Raczej każdy to wie, że tak będzie lepiej dla naszej drużyny. Jeżeli mamy wygrać to 1:0, a jeżeli zremisować to 0:0. No w przypadku meczu z Estonią mogło byś 0:0 ale dzięki Szczęsnemu przegraliśmy. :// Więc Fornalik nie zrobi błędu jeżeli to Przemek stanie między słupkami Polskiej bramki. !! Wierzę w to, że selekcjoner postawi na TYTONIA !!
Zaki - 29 sierpnia 2012, 17:15:05 - *.dynamic.chello.pl
Panie Waldku: Pan się nie boi, cały Naród za Panem stoi!
pj - 29 sierpnia 2012, 17:19:54 - *.opera-mini.net (*.56.17.31)
Nie wielkie zmiany no bo Lato ma nowego pachołka i takie wynalazki jak Polański.
pablo86 - 29 sierpnia 2012, 20:09:47 - *.162.141.13
Mierzejewski??? Nie lepiej Kucharczyk który jest w dobrej formie?????
Luszak RDG - 29 sierpnia 2012, 21:39:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No nawet ja (przy całej sympatii) uważam, że Sagan do kadry nie nadaje się. Chyba, że będzie dostawał super podania. Widziałem jak to wyglądało w ŁKS i jak to wygląda teraz w Legii. Kwestia pomocników i podań. W legii nie musi cofać się do środka boiska i biegać z piłką. Ma podania. W ŁKS niestety tego nie miał. W Łodzi tylko ŁKS.
giga - 29 sierpnia 2012, 22:35:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tytoń-Piszczek-Wasilewski(c)-Gik-Komorowski-Polans ki-Borysiuk-Błaszczykowski-Obraniak-Rybus-Lewandow ski Zmiennicy: Krychowiak,Saganowski,Grosicki.
artikks - 30 sierpnia 2012, 3:47:36 - *.piastlan.net
do etam...jojki niet , bo im znowu mecz sprzeda i wrzuci sobie gola.........a w szatni siano sie wysypie...........wtopa....w bramce---tyton, bo mlody szczesny znowu babola wpusci.......sam bym to wyciagnal z estonia.....prosta pilka....zle ustawienie gwiazdora.......no ale coach zaszalal z saganem.....i super decyzja......szkoda tylko franka , lowcy bramek...... smuda,janas...i wszystko w temacie.......
BartKKS - 30 sierpnia 2012, 8:30:01 - *.90.138.23 (*.36.100.107)
ciekawe dlaczego redakcja uprawia tutaj mega cenzurę i usuwa cenzuralne posty... bez komentarza; druga sprawa to powołanie Fabiańskiego, kontuzjowany, w Arsenalu w ogóle nie gra... decyzja bez sensu
BartKKS - 30 sierpnia 2012, 8:31:26 - *.90.138.23 (*.36.100.107)
lepiej żeby na 3 powołał młodego Kurto, który ostatnio regularnie gra w 1 składzie Rody...
roman - 30 sierpnia 2012, 10:44:29 - *.eltronik.net.pl
wygramy to i tak po co sie klucic
fan sportu - 30 sierpnia 2012, 10:46:33 - *.eltronik.net.pl
masz rację roman
MKSPS - 30 sierpnia 2012, 15:42:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdzie jest Janukiewicz i Dąbrowski? Lepszego bramkarza i stopera w Polsce nie ma...
pete - 30 sierpnia 2012, 16:12:08 - *.adsl.inetia.pl
Trenerze wielki plus za Sagana. Bo to po Lewandowskim najlepszy polski napastnik na tą chwile mimo że wiekowy. Zamiast Fabiańskiego, Piecha, Soboty ja wziąłbym 3 młodych graczy Górnika Zabrze! Skorupski, Olkowski i Milik. I wcale nie jestem fanem Górnika. Tylko doceniam ich umiejętności. Nawałka zrobił z nimi świetną robotę. Są młodzi i zdolni. Poza tą trójką myślę skład optymalny na ten moment.
pete - 30 sierpnia 2012, 16:17:30 - *.adsl.inetia.pl
A co do pierwszej jedenastki na Czarnogórę to: Tytoń-Wawrzyniak,Glik,Wasilewski,Piszczek- Polański,Murawski- Rybus,Obraniak,Błaszczykowski- Lewandowski na Mołdawię: Tytoń-Wawrzyniak,Komorowski,Wasilewski,Piszczek- Polanski,Krychowiak- Grosicki,Lewandowski,Błaszczykowski- Saganowski
Z bieguna - 30 sierpnia 2012, 17:56:12 - *.emouse.pl
BartKKS dobrze piszę przydałby się Kurto w kadrze za Fabiańskiego
prezes - 31 sierpnia 2012, 5:12:28 - *.phnx.qwest.net
gdzie jest BORUC
ryba1 - 31 sierpnia 2012, 7:17:29 - *.play-internet.pl
a ja sie tylko pytam gdzie jest sklad proponowany przez samowybranego doradzajacego Wujcika i jego doradcow przeciez wiadomo ze fornalik sobie nieporadzi bo mu inni beda nogi podkladac hehe.Brawo trenerze dawno nie mielismy tak samodzielnego ikonsekwentnego podejscia do wyboru zawodnikow zawsze to byla ogolnopolska dyskusja na temat ten czy tamten ktorej efekty bylo widac golym okiem a teraz czuje sie jakos spokojny o wynik jedynie martwie sie o Wojcika i innych czy zeby zarobic na doradztwie(jak wiadomo dobre wyniki uzyskane przez Fornalika nie beda im na reke) nie beda podkladali mu nog i dzialali na szkode ww kadry.Trener fornalik wykazuje sie conajmniej zdrowym podejsciem do tematu pilki noznej i zycze mu samych sukcesow !!!!
ryba1 - 31 sierpnia 2012, 7:20:25 - *.play-internet.pl
Do prezesa - jak wszystkim wiadomo Boruc trenuje w warszawie (poszukuje klubu) wiec tam go trzeba szukac !!!
selekcjone - 31 sierpnia 2012, 10:12:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jedenastka na Czarnogórę Tytoń - Piszczek, Wasilewski, Perquis, Wawrzyniak, Błaszczykowski, Polanski, Mierzejewski, Obraniak - Lewandowski, Saganowski.
lynx53 - 31 sierpnia 2012, 13:30:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Już odpadły wszystkie kluby a jeszcze czeka nas LANIE Czarnogórskie ........o Matko Boska z którego bądż kościoła zlituj się nad nami. Bo te FUTBOMATOŁKI Europy mniej jak 4 nie dostaną!!
dobry kib - 31 sierpnia 2012, 14:41:01 - *.tvkdiana.pl
Moim zdaniem nowy trener nic nie wniesie jeżeli piłkarze nie będą biegać jak należy . Po ostatnim meczu rewanżowym powinno opuścić kadre conajmniej 9 piłkaży. Po co im w ogóle trener jak oni nie chcą grać! szkoda pieniędzy! niech się lepiej sami wybiorą jak to samo mają zamiar grać bo gorzej chyba już nie możę być. Jeszcze troche to nie ubliżając zespołom grajacym w "B" klasie im reprezentacja będzie musiała płacić za rozegrany sparing bo nich inny nie będzie z nimi chciał grać.Można przegrać ale przegrać bez honoru to znaczy przegrać podwójnie.
GorZab - 31 sierpnia 2012, 14:51:05 - *.182.205.245.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Może docelowo w ten sposób : Tyton - Piszczek, Arboleda, Perquis, Komorowski - Olkowski, Polański,Peszko - Blaszczykowski, Obraniak - Lewandowski. System z 2 ofensywnymi pomocnikami, do tego wszechstronny Olkowski po prawej. Z czasem mam nadzieję na grę Krychowiaka na stoperze (w 11 kolejki francuskiej ekstraklasy właśnie za grę na tej pozycji), oraz Milika jako następcę Lewego. Szansę powinien dostawać także : Wolski, Zyro, Wszołek, Broz.
Zaki - 31 sierpnia 2012, 20:31:59 - *.dynamic.chello.pl
Kto by nie grał, ale jak zdobędziemy w tych dwóch meczach chociażby punkt to już będzie sukces...
Majjkel - 1 września 2012, 12:18:58 - *.205.76.212
Bramka: Szczęsny, Tytoń, Skorupski Obrona: Jędrzejczyk, Piszczek. Komorowski, Dudka, Wasilewski, Perquis, Glik, Krychowiak Pomoc: Borysiuk, Polanski, Gol, Obraniak, Błaszczykowski, Makuszewski, Wszołek, Rybus Atak: Sobiech, Lewandowski, Grosicki, Milik Oto mój pomysł na odświeżenie kadry, średna wieku - 24,5 :P Dariusz Dudka i Marcin Komorowski walczący o miejsce na lewej obronie, gdyż ani Boenisch ani Wawrzyniak mnie nie przekonują. W razie czego Dudka móglby też zając miejsce jako defensywny pomocnik... Natomiast o miejsce jako ofensywny pomocnik rywalizowali Obraniak i Blaszczykowski, ktoremu ta pozyjca tez nie jest obca, rownie dobrze jednak obaj zawodnicy mogliby grac w podstawowej 11. Poza tym w kadrzebylby duzy wybor skrzydlowych: Makuszewski, Rybus, Grosicki, Wszołek... W ataku gralby Lewandowski a role jego zmiennika walczyliby Milik i Sobiech.
MKS - 1 września 2012, 13:14:32 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mam 2 zastrzeżenia do powołań Murawski i Wojtkowiak-powołany jest jako zastępca piszczka ale w ekstraklasie jest kilku lepszych np.Artur Jędrzejczyk i Paweł Golański (Korona słabo zagrała w 2 kolejkach ale w sparingach Golański strzelał przepiękne gole grał dobrze z tyłu może zastąpić Piszczka w razie potrzeby) Jędrzejczyka to chyba nie lubią trenerzy 2 lata dobrej gry i bez powołania dziwne. Za Murawskiego który jest wypalony wolałbym Kaźmierczaka albo kogoś innego na defensywnym pomocniku mamy z czego wybierać.
mewa - 1 września 2012, 13:19:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
waldemar fornalik słaby selekcioner lepszy był p każi9miesz gurski
loko - 1 września 2012, 14:09:26 - *.internetia.net.pl
kadrowo jest bardzo dobrze: fabianski tylko out, za niego ktoś kto gra obrona optymalna - zostawiłbym bez zmian pomoc ok, ewentualnie dudka zamiast borysiuka/krychowiaka na skrzydło ewentualnie za sobote moglby byc makuszewski/pawlowski/żyro, ale sobota tez ok atak super, tylko sobiech za piecha
dobry kibi - 1 września 2012, 14:55:01 - *.tvkdiana.pl
pewny kurs na sts!!! że polacy nie wyjdą z grupy!!!
Patrix149 - 7 września 2012, 18:55:26 - *.static.system77.pl
skład na 6 pkt SZczęsny piszczu Wasyl Perqis komorowski kuba Rybus grosik polanski obraniak i lewy No tylko że wszyscy muszą być w dobrej formie
|
|